Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Sedat Peker, Şefkat Çetin'i topa tuttu! Erdoğan, malum manşeti hatırlattı Gülen'in iadesine ilişkin flaş açıklama Celal KazdağlıUğur... Gaffar...
ve Ahmet Hoca
Erdoğan, makam aracında kilitli kaldı
Erdoğan, makam aracında kilitli kaldı
23 Eylül 2007 Pazar 17:07
Güncellenme Tarihi 26 Ocak 2015 Pazartesi 17:05
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın ABD'de Türkiye'nin Washington Büyükelçisi Nabi Şensoy'un onuruna verdiği iftar yemeğine katıldı. Erdoğan, BM Genel Kurul toplantılarına katılmak üzere New York'a geçecek

Büyükelçilik Rezidansı'ndaki iftara, Başbakan Erdoğan'la birlikte eşi Emine Erdoğan, oğlu Bilal ve kızı Sümeyye Erdoğan da katıldı.

Erdoğan ailesinin bulunduğu araç büyükelçilik binası önüne geldiğinde kapısı açılmadı.

Makam aracının kapısı, ABD'li güvenlik görevlilerinin yaklaşık 20 saniye süren çabasıyla açılabildi.

Kapının açılmasıyla Bilal Erdoğan'ın korumalara sert sert bakması gözlerden kaçmadı.

Bu akşam New York'a geçmesi beklenen Erdoğan, yarın AB Dönem Başkanı Jose Socrates ve Avrupalı liderlerle görüşecek.

Başbakan, iftarını Coca Cola şirketinin onuruna vereceği yemekte açacak.

milliyet

Bu haber 1,669 kez okundu.

Gelir dağılımı adaletsizliği giderek artıyor19 Ocak 2015 11:22
Uluslararası yardım kuruluşu Oxfam’ın araştırmasına göre, dünyadaki en zengin yüzde 1'lik kesimin mal varlığı, gelecek yıl geri kalanların toplam mal varlığına denk düşecek.
İsrail saldırılarında dünyası karardı02 Ocak 2015 12:19
İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırılarında yaralanan Ahmet Şahamallah, iki gözünü ve bir kulağını kaybetti.
ÖSYM'den son gün uyarısı31 Aralık 2014 11:12
ÖSYM'den edinilen bilgiye göre, 22 Şubat'ta yapılacak Diyanet İşleri Başkanlığı Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınavı'na (2015-DİB-MBSTS) girmek isteyenlerin, başvurularını bugün tamamlamaları gerekiyor.
Evsiz sayısı 60 bini aştı17 Aralık 2014 14:45
Ekonomik krizin etkilediği ülkeler arasında yer alan Hollanda'da evsiz kalanların sayısında son yıllarda büyük artış oldu. Hollanda'da barınma sorunu yaşayanların sayısı 60 bini aştı.
IŞİD ceset için 1 milyon dolar istiyor11 Aralık 2014 16:45
IŞİD kafasını keserek infaz ettiği ABD'li gazeteci James Foley'nin cesedini satışa çıkardı. Terör örgütü IŞİD'in Foley'nin cesedi için 1 milyon dolar istediği iddia edildi.
NSA'ya bilgi akışının onayını Başbakan vermiş05 Aralık 2014 09:04
NSA Meclis Araştırma Komisyonu'na konuşan bir tanık, Alman İstihbarat Servisi BND’nin NSA’ye veri iletmesine olanak sağlayan Eikonal Projesi için onayın Başbakanlık'tan geldiğini söyledi.
BM Gazze Araştırma Komisyonu Gazze'de03 Aralık 2014 14:39
BM İnsan Hakları Konseyi'nin İsrail'in son saldırıları sırasında işlediği ihlalleri araştırmak üzere oluşturduğu komisyondan bir heyetin Gazze'ye ulaştığı belirtildi.
İsrail'de erken seçim rüzgarı, hükümet düşme noktasında02 Aralık 2014 15:51
Ortalama 2,5 yılda bir seçimin yapıldığı israil'de Netanyahu'nun başı çektiği çok ortaklı koalisyon hükümeti dağılmanın eşiğine geldi
Hong Kong'da 40 gözaltı 40 yaralı01 Aralık 2014 09:44
Hükümet karşıtı gösterilerin yaklaşık iki aydır devam ettiği Hong Kong'da göstericilerle polis çatıştı. Olaylarda 40 kişi yaralandı, 40 kişi gözaltına alındı.
'Silahı olan gelsin'20 Kasım 2014 11:25
Filistinlilere karşı orantısız güç kullanmaktan hiç çekinmeyen İsrail, ateşe körükle gitmek anlamına gelecek bir adım attı. Silahı olan herkesi, ‘Mişmar Ezrahi’ye katılmaya çağırdı.
İnsanlığın öldüğü yer: Suriye12 Kasım 2014 14:30
Suriye'de Mart 2011'de başlayan protestolardan bu yana, binlerce Suriyeli hiçbir iz bırakmaksızın ortadan kayboldu, zorla "kaybedildi".
Kruz gemisiyle savaşa!07 Kasım 2014 16:33
Irak ve Suriye'de şiddet devam ederken Avrupa'dan IŞİD'e katılım da sürüyor. Havaalanlarındaki kontroller sıkılaştırılınca, IŞİD'e katılmak üzere yola çıkanlar, deniz yoluna yöneldi.
Çipras'ın Yunanistan'daki ilk icratı
3 bin çocuk asker serbest bırakılacak
Manisa'da kardeş payı!
İSPARK'tan yeni hizmet!
Orduspor'da sıkıntı büyük
Metrodaki kutup ayısı yolcuları şok etti
Zorla kaleye geçti 2 penaltı kurtardı
Sedat Peker, Şefkat Çetin'i topa tuttu!
Yakıtı biten uçak okyanusa böyle iniş yaptı
Beşiktaş ve Fenerbahçe'ye ceza!
Gauck: Auschwitz olmadan Alman kimliği yoktur
Canlı yayında üzerine dekor düştü
Şampiyonada kolu kırıldı
İngiltere'de seçim başa baş geçecek
Erdoğan, malum manşeti hatırlattı
İsrail 120 bin Yahudi göçmen getirmeyi planlıyor
Başakşehir diş geçiremedi!
Özge Borak 90'lara dönüyor
Kılıçdaroğlu'ndan yeni bir gaf
21 aylık çocuğa "biyonik kulak"
İstanbul Film Festivali'nde jüri başkanı Demirkubuz
Beş firmaya 5.25 milyon dolar ödül
Dört ay süren çatışmaların ardından Kobani
Vitor, sağlık kontrolünden geçti
Davutoğlu'ndan Erdoğan'a ziyaret
ABD Başkanı Obama Suudi Arabistan'a geldi
Fransa'nın vize politikasında değişiklik yok
ÖSYM'de flaş TUS açıklaması!
Bulgaristan'da kuş gribi vakası tespit edildi
İstanbul'a sürpriz jüri başkanı
Vatandaşlara ucuz altın fırsatı
NYT karikatüristi: İfade özgürlüğü dinden ayrı tutulmalı
Essien İstanbul'a geliyor!
Yeşil sahalara sembol yasağı!
Ertuğrul Gazi yeniden gündeme geldi
"Erkeğe kadına vurmak değil, vurulmak yakışır"
Papandreu'yu o fotoğrafı yaktı!
UNRWA Gazze'ye yardımı durdurdu
"Çoğu kulüp Avrupa'ya gidemez"
1 milyar 289 milyon kez aradık
Gezicilerin akıl dışı iddiasına sert yalanlama
Kafkas Karabükspor'da kaldı
Ümit Özat özür diledi
"Harp Mecmuası" Türkçe basılacak
KCK ana davasında flaş gelişme!
Suriye'den İsrail'e füze atıldığı öne sürüldü
Hedefimiz Mesnevi'yi 50 dile çevirmek
PSG'den Adnan Januzaj'a kanca
Hazal Kaya'ya indirim Aras Bulut'a zam!
İşçileri taşıyan midibüs devrildi: 20 yaralı
Samsunspor'da taraftara logolu kredi kartı
Ses sanatçısı evinde ölü bulundu
Moody’s'ten asi başbakana hatırlatma; Cebin delik!
41 bin paket kaçak sigara ele geçirildi
Taraftarlar uyuşturucu kıskacında!
Altınok'tan Özkök'e sert eleştiri!
İkinci Doktorlar dizisi geliyor
En yüksek maaşlı emekli!
Kılıçdaroğlu: Suudi kralı için...
Fındığın kilogramı 17 liraya çıktı
En Çılgın Otel
Kafkas istifasını geri çekti
Asya Kupası'nda ikinci finalist belli oldu
CIA ajanı bilgi sızdırmaktan suçlu bulundu
Devlet sanatçısı evinde ölü bulundu