Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

CHP il yönetimi görevden alındı Nükleer müzakerelerin süresi 7 ay uzatılıyor Dostluk Karavanı yine Kudüs'te Hakan TunaÜçüncü göz!
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
6 Haziran 2007 Çarşamba 12:49
Güncellenme Tarihi 16 Ekim 2014 Perşembe 12:54
TRT 1’in ana haber bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın başı, internette dolaşan kendisine ait iç çamaşırlı görüntüleriyle dertte

Arıkan, fotoğrafları eski eşi Kaan Erler’in intikam amacıyla TRT resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na ve diğer internet sitelerine gönderdiğini iddia etti.

TRT’nin deneyimli sunucusu Fulin Arıkan (38), dün TRT’nin resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na düşen ve e-posta yoluyla da yayılan, yatak odasında kendisini iç çamaşırlarıyla gösteren fotoğraflar yüzünden şokta. Bu fotoğrafları yaklaşık bir yıl önce boşandığı eski eşi profesör Kaan Erler’in yaydığını muhabirimize gözyaşları içinde anlatan Arıkan, "Bu fotoğraflar bir yıl önce boşandığım, aynı zamanda profesör doktor olan eski eşim Kaan Erler tarafından internet ortamına dağıtılmıştır" dedi. Konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığı’na başvurduğunu, boşandığı için başına bunların geldiğini söyleyen Arıkan, sözlerine şöyle devam etti: "Ondan boşandığım için bana karşı korkunç bir intikam duygusu içinde. Ankara’da, kızımla gayet mazbut bir hayat yaşıyorum. Fakat bu adam boşandığımızdan beri hayatımı cehenneme çevirdi. Beni rahat bırakmıyor. İnternetlere giriyor. Ahlakıma, namusuma ilişkin yazılar yazıyor. Bugüne kadar, ’Bu adam hasta, en iyisi onu kışkırtmayayım’ dedim. Ama bu son olay bir felaket. Gerçekten de ruh hastasıymış. Fotoğrafların çekildiği mekan evliyken kaldığımız yatak odamız. Ben devlet memuruyum. Daire başkanım ve başkan yardımcım bana bu konuda destek oldular. Hayatım kaydı. Bu fotoğraflar başıma gelebilecek en büyük felaket ve buna layık bir insan değilim. En büyük hatam bu adamla evlenmek oldu..."

Eski eş: Sizden duydum

İDDİALAR karşısında kendisini aradığımız Kaan Erler ise olayla ilgisinin olmadığını söyledi. Herhangi bir suçlama karşısında kendisinin de özlük haklarını koruyacağını belirten Erler şöyle konuştu: "Fulin Hanım’la ayrılalı bir yıldan fazla oldu. Internette uygun olmayan yazışmaları ve fotoğrafları olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. İnsan önce kendini sorgulamalı. İçine düştüğü durumu kendisine yakıştıramıyorum. Olayı sizden duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü."

Hürriyet

Bu haber 6,358 kez okundu.

Tuba Büyüküstün'ün Emmy heyecanı24 Kasım 2014 15:19
Tuba Büyüküstün, bu geceki tören öncesi New York'ta dünyanın en iyi oyuncularıyla aynı etkinliklere katıldı.
Şehir tiyatroları 16 oyunla seyirciyi selamlayacak24 Kasım 2014 14:12
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları Kasım ayının son haftasında 16 oyunla seyirci karşısına çıkıyor.
Şeref Meselesi ilk bölümünde reytinglerde çakıldı24 Kasım 2014 13:41
Kanal D'nin yeni dizisi Şeref Meselesi'nin ilk bölümü dün akşam izleyiciyle buluştu. Ancak beklenen ilgiyi görmedi.
Acun Ilıcalı'nın yeni bombası Hazal Kaya24 Kasım 2014 13:32
Yeni başlayacak olan 'Maral' dizisinin başrolünde Hazal Kaya ve Aras Bulut oynayacak. İddialı dizi Acun Ilıcalı'nın kanalı TV8'de yayınlanacak.
Şeref Meselesi’ne tepki24 Kasım 2014 13:20
FOX TV’de sabah haberlerini sunan İsmail Küçükkaya, Kanal D’ye tepki gösterdi.
Dostluk Karavanı yine Kudüs'te24 Kasım 2014 12:13
"Karavan ve özgürlük", "Nerede mola verirseniz orası sizin evinizdir" diyerek yollara düşen Dostluk Karavanı, Kudüs'te. Dostluk Karavanı Kudüs bölümüyle bu akşam 21:50'de TRT Türk ekranlarında.
Russell Crowe Türkiye'de çekilen yeni filmini tanıttı24 Kasım 2014 11:39
Avustralyalı oyuncu ve yönetmen Crowe, Türkiye'de çekilen "The Water Diviner" filmine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Russell Crowe'dan Gelibolu itirafı24 Kasım 2014 10:02
Hollywood'un ünlü yıldızı Russell Crowe, Gelibolu'yla ilgili önemli bir itirafta bulundu.
Amerikan Müzik Ödülleri sahiplerini buldu24 Kasım 2014 09:46
42. Amerikan Müzik Ödüllerine üç dalda ödüle layık görülen Katy Perry ve One Direction grubu damga vurdu.
İşte Beren Saat'in yeni filmi!24 Kasım 2014 09:39
Son dizisi İntikam'dan sonra içine sinen proje olmadığı için yüzünü dinlendirme kararı alan Beren Saat, yeni projeye başlayacağını duyurdu
Amerikan Müzik Ödülleri sahiplerini buldu24 Kasım 2014 09:01
42. Amerikan Müzik Ödüllerine üç dalda ödüle layık görülen Katy Perry ve One Direction grubu damga vurdu.
Zeybek: Camiye tapmayın putçuluktur24 Kasım 2014 08:56
Habertürk'e konuk olan eski Kültür Bakanı Namık Kemal Zeybek'in "Camiye tapmayın putçuluktur" çıkışı tartışmalara neden oldu.
İşte TSK'daki paralel komutanlar!
Eşbaşkanlık sistemi hukuka aykırı bulundu
Bilgen, Salah'a benzediği için şehit edilmiş!
Galatasaraylı eski oyuncunun kızı yeniden kaçırıldı
CHP il yönetimi görevden alındı
Nükleer müzakerelerin süresi 7 ay uzatılıyor
Tuba Büyüküstün'ün Emmy heyecanı
Gözler UEFA Avrupa Ligi'nde
Kamyon apartmana girdi: 1 ölü
‘Tekfirci Tehlike ile Mücadele’ konferansı başladı
20 Esed askeri öldürüldü
İzmir'de paraşütçülerden Türkiye rekoru
Kılıçdaroğlu'nun kayınvalidesi toprağa verildi
Erkeklerle maç izlemek isteyen İranlı kadın serbest
Tunus'ta cumhurbaşkanlığı seçimi
Çin'den dev adım!
Karadayı’ya yeni isim!
Adana ve Mersin için kuvvetli yağış uyarısı
Petr Cech Beşiktaş'a mı geliyor?
Münih'te mülteciler açlık grevinde
Tatlıtuğ'un ağabeyi ölümden döndü!
Süper Lig'in yeni Lugano'su!
Ersun Yanal'ı Fatih Sultan Mehmet'e benzettiler
Tekne faciasında tutuklama istemi
Yenibosna'da kuyumcu soygunu
Paraşütçülerden Türkiye rekoru
"Ulusal devlet" yasa tasarısı kabul edildi
İsviçre'de kritik altın referandumu
Şehir tiyatroları 16 oyunla seyirciyi selamlayacak
Abant ve Kartalkaya'da kar yağışı
Halep'te Esed kontrolündeki bölge eğleniyor
Manchester City'den Messi'ye çılgın teklif
FIFA'nın yılın kaleci adayları belli oldu
Feridun Düzağaç imaj tazeledi
Şeref Meselesi ilk bölümünde reytinglerde çakıldı
Çevre hattı ALO 181'e gelen en ilginç mesajlar
Antalya günlük güneşlik
Acun Ilıcalı'nın yeni bombası Hazal Kaya
İsrail'den Hamas milletvekilinin evine baskın
Doğum ameliyatlarında: Robotik Cerrahi
Mirasımız Derneği'nden Mescid-i Aksa'yla dayanışma programı
İsrail hapishanesinde olay çıktı
Şeref Meselesi’ne tepki
Dini bir savaşın habercisi!
Davutoğlu'ndan öğretmenler günü müjdesi
Tarihle yüzleşmek için Dersim yetmez
Uğur Dündar'ın 28 Şubat günahları
Altın fiyatları ne kadar? Çeyrek altın fiyatları
Milyonlarca kişiyi ilgilendiren düzenleme!
Bakan Eker'e Öğretmenler Günü sürprizi
Otomobil'de en bereketli ay
Aziz Yıldırım'a ağır salvo: Yok öyle bir şey
Yaralanan 54 kişi Kabil'e götürüldü
İstanbul'un göbeğinde tinerci dehşeti!
Aynı aileden 4 kişi öldü
Dostluk Karavanı yine Kudüs'te
10 ülke 'casus yazılım' kurbanı
İşte Beşiktaş- Asteras maçının hakemi
Kış kapıya dayandı! 3 güne dikkat!
Sistem tamamen çöktü!
Otomotiv satışları yüzleri güldürdü
İbadete açılmadan güvenlik kameralarını çaldılar
Varisi tetikleyen sebepler ve tedavi yolları
Yeşilay’dan bağımlılıkla mücadele seferberliği