Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Galatasaray'dan çok sert açıklama! Facebook bir ilin ismini daha değiştirdi! Başbakan'la çektiği selfie'yi Twitter'dan yayımladı! Ahmet ÖzcanDevletin dini adalet dinin devleti özgürlüktür
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
6 Haziran 2007 Çarşamba 12:49
Güncellenme Tarihi 19 Nisan 2014 Cumartesi 07:55
TRT 1’in ana haber bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın başı, internette dolaşan kendisine ait iç çamaşırlı görüntüleriyle dertte

Arıkan, fotoğrafları eski eşi Kaan Erler’in intikam amacıyla TRT resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na ve diğer internet sitelerine gönderdiğini iddia etti.

TRT’nin deneyimli sunucusu Fulin Arıkan (38), dün TRT’nin resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na düşen ve e-posta yoluyla da yayılan, yatak odasında kendisini iç çamaşırlarıyla gösteren fotoğraflar yüzünden şokta. Bu fotoğrafları yaklaşık bir yıl önce boşandığı eski eşi profesör Kaan Erler’in yaydığını muhabirimize gözyaşları içinde anlatan Arıkan, "Bu fotoğraflar bir yıl önce boşandığım, aynı zamanda profesör doktor olan eski eşim Kaan Erler tarafından internet ortamına dağıtılmıştır" dedi. Konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığı’na başvurduğunu, boşandığı için başına bunların geldiğini söyleyen Arıkan, sözlerine şöyle devam etti: "Ondan boşandığım için bana karşı korkunç bir intikam duygusu içinde. Ankara’da, kızımla gayet mazbut bir hayat yaşıyorum. Fakat bu adam boşandığımızdan beri hayatımı cehenneme çevirdi. Beni rahat bırakmıyor. İnternetlere giriyor. Ahlakıma, namusuma ilişkin yazılar yazıyor. Bugüne kadar, ’Bu adam hasta, en iyisi onu kışkırtmayayım’ dedim. Ama bu son olay bir felaket. Gerçekten de ruh hastasıymış. Fotoğrafların çekildiği mekan evliyken kaldığımız yatak odamız. Ben devlet memuruyum. Daire başkanım ve başkan yardımcım bana bu konuda destek oldular. Hayatım kaydı. Bu fotoğraflar başıma gelebilecek en büyük felaket ve buna layık bir insan değilim. En büyük hatam bu adamla evlenmek oldu..."

Eski eş: Sizden duydum

İDDİALAR karşısında kendisini aradığımız Kaan Erler ise olayla ilgisinin olmadığını söyledi. Herhangi bir suçlama karşısında kendisinin de özlük haklarını koruyacağını belirten Erler şöyle konuştu: "Fulin Hanım’la ayrılalı bir yıldan fazla oldu. Internette uygun olmayan yazışmaları ve fotoğrafları olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. İnsan önce kendini sorgulamalı. İçine düştüğü durumu kendisine yakıştıramıyorum. Olayı sizden duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü."

Hürriyet

Bu haber 6,329 kez okundu.

Yılın en iyi görüntüleri AA'dan19 Nisan 2014 20:12
"Zoom Uluslararası Haber Görüntüleri" yarışmasında, Anadolu Ajansı'ndan Halit Demir birincilik, Kenan Yeşilyurt üçüncülük, Muaz Hamed mansiyona layık görüldü.
Paralel medyanın Gül sevgisi!19 Nisan 2014 13:37
Abdullah Gül'ün dünkü açıklamalarını yorumlayan Zaman yazarları Şahin Alpay ve Mehmet Kamış, Erdoğan'a karşı Gül'ün varlığının demokrasi için emniyet supabı olacağını öne sürdüler.
Kapalı gişe oyunlara karaborsa önlemi19 Nisan 2014 12:47
Ankara Devlet Tiyatrosu rağbetin yoğun olduğu oyunları herkesin izleyebilmesi için bir dizi önlem aldı.
Zaman hukuksuzluğu böyle savundu19 Nisan 2014 11:51
Paralel yapının yayın organı Zaman, sit alanına kondurulan kaçak yapıyı meşrulaştırmak için yoksul bekçi ve ailesini paravan olarak kullandı.
13 eserle dünya listesindeyiz19 Nisan 2014 10:00
UNESCO Dünya Miras Geçici Listesi'ne Türkiye'den 13 alan daha girdi.
"Yedi Güzel Adam"ın galası yapıldı19 Nisan 2014 09:33
Bugün ilk bölümü yayınlanacak "Yedi Güzel Adam" dizisinin galası gerçekleştirildi.
Türkiye bu listeye damgasını vurdu19 Nisan 2014 07:40
Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın bu yıl UNESCO'ya başvurduğu 13 ayrı dosya kabul edildi. Listedeki varlık sayısı bakın kaça yükseldi.
O dizinin yayın saati yine değişiyor18 Nisan 2014 18:04
Kanal D'de ekrana gelen Çalıkuşu dizisi artık Cumartesi akşamları yayınlanacak.
Kutlu doğum etkinlikleri değerlidir18 Nisan 2014 17:15
Diyanet-Sen Diyarbakır Şubesi başkanı Ömer Evsen, haftasonu şehirde yapılacak iki Kutlu Doğum etkinliğinin de Hz. Peygamberi anma adına değerli olduğunu belirtti.
Dünya, Marquez'e ağlıyor18 Nisan 2014 15:26
İspanyol dilinin Cervantes'ten sonra en büyük yazarı kabul edilen Marquez, hayranlarını yasa boğdu.Obama'dan Clinton'a çok sayıda devlet adamı, Marquez'in ailesine başsağlığı diledi
“Cezayir’in Johnny Cash’i” İstanbul’da!18 Nisan 2014 14:31
Cezayir asıllı Fransız müzisyen Rachid Taha Avea Sıra Dışı Müzik Konserleri kapsamında 2 Mayıs’ta İstanbul’da hayranları ile buluşacak.
Paralel kardeşler yalanda birleştiler!18 Nisan 2014 12:55
Gülen grubunun maşası haline gelen paralel medya, yalan ve iftiraya hız kesmeden devam ediyor.
Başbakan Erdoğan dur durak bilmiyorMilyonlarca kişi bu yasayı bekliyorHatay'a top mermisi düştü!CHP'li vekilden güldüren açıklama!Devletin dini adalet dinin devleti özgürlüktürHacca gitmem Araplara...Dershaneler için kritik tarih belli olduBu kaleyi görenler ürperiyor!Çeçen cinayetlerine paralel hizmet!Altında şoke eden gelişme!Baykal kongre çağrısı yapacak!İstanbul'da güpe gündüz şoke eden görüntüler!Hastalıklara deva olacak büyük buluş!MİT'e Paralel ihbarı yağıyor!Türkiye Avrupa'ya liderlik yapacak!Ak Saçlı heyeti oluşuyorLahmacun diye zehir yiyoruz!Tüm Manşetler
Uslu'dan Devler Ligi ve Aziz Yıldırım iddiası!
30 yaşıma kadar ateisttim
Yemen'de El Kaide'ye operasyon
Türk yıldıza dev talip
Liverpool şampiyonluğa çok yakın
Fransız gazeteciler ülkelerine döndü
Yüzde 80'i Suriye dışına taşındı
Galatasaray'dan çok sert açıklama!
Fransızlar da itiraf etti! Yüzde 35'imiz...
Başbakan Erdoğan dur durak bilmiyor
Süper Lig'e yükselen ilk takım belli oldu!
Suriye’de kimyasal silah kullanımı...
Arda Turan'dan müjdeli haber
Facebook bir ilin ismini daha değiştirdi!
Yalova için karar Salı günü çıkacak
Milyonlarca kişi bu yasayı bekliyor
Hatay'a top mermisi düştü!
Drogba'nın yeni adresi belli oldu!
Refah Sınır Kapısı 2 günlüğüne açıldı
Laz işi minare görenleri şaşırttı!
Ebeler de şiddete maruz kalıyor!
Eskişehirspor'dan TFF'ye başvuru
CHP'li vekilden güldüren açıklama!
Parmağına yüzük sıkıştı itfaiye kurtardı!
Pil yutan çocuk yoğun bakıma alındı!
Facebook bir ilin ismini daha değiştirdi!
Trabzonspor'da gidecek 3 isim!
Başbakan'la çektiği selfie'yi Twitter'dan yayımladı!
Ukrayna'da çatışmalar yayılıyor!
Cezayir'de askere pusu
G.Saraylı yönetici: Derbiyi F.Bahçe kazansın!
İnternette alışveriş perakendecileri korkuttu!
Ala: AK Parti kendisiyle yarışıyor!
İşte Fenerbahçe ile ilgili merak edilen soru
Hacca gitmem Araplara...
CHP’de toplu istifa!
Dershaneler için kritik tarih belli oldu
Bu mesleği yapanlar yaşadı!
Refah Sınır Kapısı 2 günlüğüne açıldı
"Doktor balıklar"a Rus ilgisi
IŞİD üniversiteye saldırdı
İngiliz Parlamenter Duff'tan Bakan Elvan'a özür
Bilgisayar oyunları şiddeti normalleştiriyor
Bu kaleyi görenler ürperiyor!
CHP'nin üye sayısı arttı
Sahibinden LPG'li uçak
Kurtlar Vadisi zirveyi bırakmıyor!
Bağırsaklarından 45 bin liralık altın çıktı!
Trabzonspor kaynağından besleniyor!
Çocuklarınızı uzak tutun!
Çeçen cinayetlerine paralel hizmet!
Altında şoke eden gelişme!
Drogba'nın yeni adresi belli oldu!