Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Erdoğan'dan geceyarısı miting! Mason Locası'ndan Gülen açıklaması Fransa'daki uçak kazası ile flaş gelişme Ömer AltaşHitabet
siyasete yetmez
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
6 Haziran 2007 Çarşamba 12:49
Güncellenme Tarihi 8 Mart 2015 Pazar 20:26
TRT 1’in ana haber bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın başı, internette dolaşan kendisine ait iç çamaşırlı görüntüleriyle dertte

Arıkan, fotoğrafları eski eşi Kaan Erler’in intikam amacıyla TRT resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na ve diğer internet sitelerine gönderdiğini iddia etti.

TRT’nin deneyimli sunucusu Fulin Arıkan (38), dün TRT’nin resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na düşen ve e-posta yoluyla da yayılan, yatak odasında kendisini iç çamaşırlarıyla gösteren fotoğraflar yüzünden şokta. Bu fotoğrafları yaklaşık bir yıl önce boşandığı eski eşi profesör Kaan Erler’in yaydığını muhabirimize gözyaşları içinde anlatan Arıkan, "Bu fotoğraflar bir yıl önce boşandığım, aynı zamanda profesör doktor olan eski eşim Kaan Erler tarafından internet ortamına dağıtılmıştır" dedi. Konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığı’na başvurduğunu, boşandığı için başına bunların geldiğini söyleyen Arıkan, sözlerine şöyle devam etti: "Ondan boşandığım için bana karşı korkunç bir intikam duygusu içinde. Ankara’da, kızımla gayet mazbut bir hayat yaşıyorum. Fakat bu adam boşandığımızdan beri hayatımı cehenneme çevirdi. Beni rahat bırakmıyor. İnternetlere giriyor. Ahlakıma, namusuma ilişkin yazılar yazıyor. Bugüne kadar, ’Bu adam hasta, en iyisi onu kışkırtmayayım’ dedim. Ama bu son olay bir felaket. Gerçekten de ruh hastasıymış. Fotoğrafların çekildiği mekan evliyken kaldığımız yatak odamız. Ben devlet memuruyum. Daire başkanım ve başkan yardımcım bana bu konuda destek oldular. Hayatım kaydı. Bu fotoğraflar başıma gelebilecek en büyük felaket ve buna layık bir insan değilim. En büyük hatam bu adamla evlenmek oldu..."

Eski eş: Sizden duydum

İDDİALAR karşısında kendisini aradığımız Kaan Erler ise olayla ilgisinin olmadığını söyledi. Herhangi bir suçlama karşısında kendisinin de özlük haklarını koruyacağını belirten Erler şöyle konuştu: "Fulin Hanım’la ayrılalı bir yıldan fazla oldu. Internette uygun olmayan yazışmaları ve fotoğrafları olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. İnsan önce kendini sorgulamalı. İçine düştüğü durumu kendisine yakıştıramıyorum. Olayı sizden duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü."

Hürriyet

Bu haber 6,365 kez okundu.

Dostluk Karavanı Macaristan'da30 Mart 2015 16:36
Her pazartesi akşamı TRT Türk ekranlarında izleyicileriyle buluşan Dostluk Karavanı, bu akşam Macaristan'ın sanat şehri Kalocha'da.
Aile filmleri festivalde buluşacak30 Mart 2015 15:43
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığınca desteklenen "Uluslararası Aile Film Festivali" kapsamında dünya sinemasının önde gelen "aile" filmleri beyaz perdeye yansıyacak.
Masonluk iddiaları ÜLKE'de masaya yatırılacak30 Mart 2015 13:32
Söz Bitmeden programın bugünkü konuğu Latif Erdoğan olacak. Programda Fethullah Gülen hakkındaki masonluk iddiaları masaya yatırılacak.
Acun Ilıcalı, Habertürk'e savaş açtı30 Mart 2015 13:02
Survivor All Star'ın 29 Mart 2015 günü yayınlanan bölümünde Acun Ilıcalı, Habertürk Gazetesi hakkında suç duyurusunda bulunduğunu açıkladı.
Yılmaz Güney, doğum gününde anılacak30 Mart 2015 12:15
Ünlü aktör Yılmaz Güney, 78. doğum gününde etkinliklerle anılacak.
AA kameramanlarına 3 dalda 4 ödül30 Mart 2015 12:14
20. Zoom Uluslararası Haber Görüntüleri Yarışması"nda, Anadolu Ajansı kameramanları 3 dalda, 4 ödüle layık görüldü.
Sibel Eraslan Gebzeli hanımlarla buluştu30 Mart 2015 10:59
İnançlı kadınların tarihsel serüvenini anlatan gazeteci-yazar Eraslan, Osmanlı kadınının dizilerde anlatıldığı gibi olmadığını söyledi.
Nobel ödüllü şair yaşamını yitirdi30 Mart 2015 10:51
Nobel Edebiyat Ödülü sahibi İsveçli şair Tomas Tranströmer yaşamını yitirdi.
Ruslar Nasreddin Hoca'ya talip30 Mart 2015 07:00
Rusya’nın önde gelen film şirketlerinden "Enjoy Movies", Nasreddin Hoca’yla ilgili film çekeceğini açıkladı.
"Ali Baba ve 40" operası ilk kez sahnelendi28 Mart 2015 22:52
Antalya Devlet Opera ve Balesi (ANTDOB) sanatçıları, bestesi Devlet Opera ve Balesi Genel Müdürü ve Genel Sanat Yönetmeni Selman Ada'ya ait iki perdelik "Ali Baba ve 40" operasının ilk gösterimiyle sanatseverlerin karşısına çıktı.
Pakdil: Coşkulu günler yaşıyorum28 Mart 2015 12:46
TİKA’nın 26-30 Mart tarihleri arasında düzenlediği “Filistin Programı” çerçevesinde ahir ömründe ilk kez Kudüs’e giden Üstad Nuri Pakdil, Kudüs’te olmanın kendisine heyecan ve coşku verdiğini belirtti.
‘İnfak’ Konulu Kısa Film Senaryo Yarışması28 Mart 2015 11:17
AKABE Vakfı Gençlik Platformu, ‘İnfak’ konulu kısa film senaryo yarışması düzenliyor.
Erdoğan'dan geceyarısı miting!
Banka soygunu mobese kayıtlarında
Kızılhaç konvoyuna silahlı saldırı
AK Parti'de 9 saatlik aday toplantısı
ABD'yi şoke eden anket!
İsveçli otomobil devi ABD'ye açılıyor
ABD: İranla anlaşmaya varmış değiliz
Çipras muhalefetten destek istedi
Falcao rekoru egale etti
Tekstilci işadamı evinde düşerek öldü
AK Parti Avrupa'da seçim startını verdi
21 gün sonra ormanda ölü bulundu
Tır köprüye sıkıştı
O polis memuru şimdi yandı
Ünlü yelkenci için cenaze töreni
Adliyeden kelepçeyle kaçtı
Sırp savaş suçlusu: Lahey'e dönmeyeceğim
Erdoğan'ı karşılamak için o ülkeye akın ettiler
Erdoğan'ın İran kararı netleşti!
Antalya'daki patlamanın sebebi belli oldu
PEGIDA'lılar nerede karşıtları orada
"AK Parti diktatörleşse Müslümanları bile yönetemez"
Mason Locası'ndan Gülen açıklaması
İran-Irak sınırında patlama: 6 ölü
ABD'de küçük kızın otobüs macerası
Yunan Milli Takımı'na kaza şoku
"Tam anlamıyla beceriksizlik"
"Son haftalarda iyi savunma yapıyoruz"
İstanbul Emniyeti'nden o haberlere yalanlama
Galatasaray Liv Hospital Royal Halı Gaziantep'e yenildi
Ermenistan'da istifa şoku!
Cezalı teknik adam maçı böyle izledi!
'Obama, kötü bir anlaşmayı kabul etmeyeceğini belirtti'
Orduevleri'nde bir yasak daha kalktı
Rusya'da bağımlılıkla ilgili büyük gelişme
Myanmar'da isyancı örgütlerle uzlaşma
Esed'in ordusu hastaneyi bile bombaladı
İzmir'de asker cinnet getirdi
Chicharito itiraf etti! "Ağladım..."
Karabük, Kardemir'le devam dedi!
Ünlü hacker servetini ABD'ye kaptırdı
Kartal eksik çalıştı!
Fenerbahçe'de Rizespor mesaisi!
Serdar Aziz'in durumu belli oldu!
'Türkiye DAEŞ'le savaşan koalisyona dahildir'
'Muhalefet gönderirse yardımcı olurum'
Barajın dolması taşkına neden oldu
Çanakkale’de yeni bir canlı türü bulundu
Kudüs’te "Toprak Günü" yürüyüşüne müdahale
THY'nin Manila seferleri başladı
Latif Erdoğan: Masonluk belgeleri gerçek
Kamerun 2-0'dan çevirdi
İstiklal Mahkemeleri arşiviyle ilgili önemli gelişme!
Antalya'da korkutan patlama
Davutoğlu, Heniyye ile telefonda görüştü
TBF yeni başkanı Harun Erdenay oldu
UEFA, Sneijder takibinde!
Belediye başkanının makam aracına tepki