Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Faruk Süren: O adamla bu iş yürümez Başbakan'dan Kılıçdaroğlu'nun çağrısına tepki! Valilikten 'paralel' habere yalanlama Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
6 Haziran 2007 Çarşamba 12:49
Güncellenme Tarihi 22 Ekim 2014 Çarşamba 13:01
TRT 1’in ana haber bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın başı, internette dolaşan kendisine ait iç çamaşırlı görüntüleriyle dertte

Arıkan, fotoğrafları eski eşi Kaan Erler’in intikam amacıyla TRT resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na ve diğer internet sitelerine gönderdiğini iddia etti.

TRT’nin deneyimli sunucusu Fulin Arıkan (38), dün TRT’nin resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na düşen ve e-posta yoluyla da yayılan, yatak odasında kendisini iç çamaşırlarıyla gösteren fotoğraflar yüzünden şokta. Bu fotoğrafları yaklaşık bir yıl önce boşandığı eski eşi profesör Kaan Erler’in yaydığını muhabirimize gözyaşları içinde anlatan Arıkan, "Bu fotoğraflar bir yıl önce boşandığım, aynı zamanda profesör doktor olan eski eşim Kaan Erler tarafından internet ortamına dağıtılmıştır" dedi. Konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığı’na başvurduğunu, boşandığı için başına bunların geldiğini söyleyen Arıkan, sözlerine şöyle devam etti: "Ondan boşandığım için bana karşı korkunç bir intikam duygusu içinde. Ankara’da, kızımla gayet mazbut bir hayat yaşıyorum. Fakat bu adam boşandığımızdan beri hayatımı cehenneme çevirdi. Beni rahat bırakmıyor. İnternetlere giriyor. Ahlakıma, namusuma ilişkin yazılar yazıyor. Bugüne kadar, ’Bu adam hasta, en iyisi onu kışkırtmayayım’ dedim. Ama bu son olay bir felaket. Gerçekten de ruh hastasıymış. Fotoğrafların çekildiği mekan evliyken kaldığımız yatak odamız. Ben devlet memuruyum. Daire başkanım ve başkan yardımcım bana bu konuda destek oldular. Hayatım kaydı. Bu fotoğraflar başıma gelebilecek en büyük felaket ve buna layık bir insan değilim. En büyük hatam bu adamla evlenmek oldu..."

Eski eş: Sizden duydum

İDDİALAR karşısında kendisini aradığımız Kaan Erler ise olayla ilgisinin olmadığını söyledi. Herhangi bir suçlama karşısında kendisinin de özlük haklarını koruyacağını belirten Erler şöyle konuştu: "Fulin Hanım’la ayrılalı bir yıldan fazla oldu. Internette uygun olmayan yazışmaları ve fotoğrafları olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. İnsan önce kendini sorgulamalı. İçine düştüğü durumu kendisine yakıştıramıyorum. Olayı sizden duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü."

Hürriyet

Bu haber 6,354 kez okundu.

Yeşilçam'dan Kanada çıkarması25 Ekim 2014 14:27
Türk sinemasının 100'üncü yılı nedeniyle Kültür ve Turizm Bakanlığı Sinema Genel Müdürlüğü'nün sponsorluğunda düzenlenen Altın Boynuz Türk Film Festivali, Kanada'nın Montreal kentinde Cansel Elçin'in "Kampüste Çıplak Ayaklar" filmi ile başladı
İşte Cumhuriyet döneminin en sevilen 12 şiiri25 Ekim 2014 09:38
Türkiye Yazarlar Birliği ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı'nın düzenlediği Şiir Günleri'nde Cumhuriyet döneminin en sevilen 12 şiiri 16 bin oyla belirlendi
Karadayı jeneriğinde komik hata!25 Ekim 2014 08:57
TV yazarı Ali Eyüpoğlu, son yılların fenomen dizisi Karadayı'nın jeneriğindeki hatayı yakaladı.
Steve Jobs’u kim oynayacak?24 Ekim 2014 17:39
Steve Jobs’un hayatını anlatan filmin başrolü belli oldu. Filmde Jobs’u İngiliz aktör Chistian Bale canlandıracak.
Şiir günleri bitti, en iyi şairler seçildi24 Ekim 2014 13:07
Türkiye Yazarlar Birliği (TYB) İstanbul Şubesi ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen Şiir Günleri etkinliği kapsamında, Cumhuriyet döneminin en sevilen 12 şiiri belirlendi.
Belçika basını rövanştan umutlu24 Ekim 2014 11:52
Trabzonspor'un Lokeren'i yenmesi Belçika basınını üzmedi. Belçikalılar dün akşamki maçı kaybetse de rövanşı alacaklarını düşünüyor.
Altın Boynuz Türk Film Festivali başladı24 Ekim 2014 10:57
Bu yıl ilk kez düzenlenen festivalde, 28 Ekim'e kadar 10 uzun metrajlı film Kanadalı seyircilerle buluşacak
İdil Biret'ten UNESCO'da piyano resitali24 Ekim 2014 10:53
Piyanist Biret, Cumhuriyet'in 91. kuruluş yıl dönümü dolayısyla UNESCO'da resital verdi. Piyanist İdil Biret, Cumhuriyet'in kuruluşunun 91. yıl dönümü dolayısıyla Birleşmiş Milletler Eğitim Bilim ve Kültür Kurumu (UNESCO) nezdindeki Türkiye Daimi Temsilciliği'nin düzenlediği programda resital verdi.
Yunanistan’da Türk filmleri rüzgarı24 Ekim 2014 10:06
Yunanistan'ın başkenti Atina'da düzenlenen Türk Filmleri Haftası, birçok ünlü ismin katılımıyla başladı.
Cengiz Han'ın işgali atmosferi temizledi24 Ekim 2014 09:57
Yeni bir araştırma, 13 ve 14'üncü yüzyılda yaşanan Moğol işgalinin, atmosferi 700 milyon ton karbondioksitten temizlediğini ortaya koydu.
TRT'ye Cimbom baskını! Görevden alındı24 Ekim 2014 08:33
TRT'nin yayın hakları D-Smart'ta olan Galatasaray-Dortmund maçını TRT Spor'un internet sitesi üzerinden yayınlanmasının yankıları sürüyor.
Çölaşan'dan Erdoğan'a büyük terbiyesizlik24 Ekim 2014 07:13
New York Times'ta yer alan skandal karikatürü köşesine taşıyan Emin Çölaşan, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Erdoğan hakkında terbiyesizlik olarak nitelenebilecek ifadeler kullandı.
Musul Kobani’den daha mı az stratejik?
IŞİD Esed’i unutturdu!
Ersun Yanal'a sürpriz talip
Bakan Ala Erzurumlulara söz verdi
Tunceli Valiliği'nden 'kapalı yol' açıklaması
Bakan Çelik: Kaçak ne varsa yıkacağız
İsmail Kartal taraftara isyan etti!
Faruk Süren: O adamla bu iş yürümez
Denizli'de şiddetli yağış ekili alanları vurdu
Başkentte başörtülü sürücüye çirkin tavır
Marmaray rekor yolcu sayısına ulaştı
Herkes alışverişi online yapıyor!
Başbakan'dan Kılıçdaroğlu'nun çağrısına tepki!
Fenerbahçe'den fotoğraflı tepki
İHH'dan Suriye'ye 46 tır yardım malzemesi
Yeni Başkan Yarsuvat'tan ilk açıklama
Valilikten 'paralel' habere yalanlama
Galatasaray'ın yeni başkanı Duygun Yarsuvat
Gençlerbirliği kalecisinden penaltı açıklaması!
Bursaspor gol yağdırdı
Pınar Karşıyaka 3'te 3 yaptı
Ekrem Erdem: 2015 Anayasa yılı olacak
Beton mikseri sokağı savaş alanına çevirdi
Evlilik teklifini kabul etmeyince dehşet saçtı
Öldürülen PKK'lıların kimlikleri belli oldu
Başbakan'dan hain saldırıya ilişkin ilk açıklama
F.Bahçe penaltılarla güldü
El Clasico'nun kralı!
Tayfun Dortmund'u da çarptı
Meclis Başkanı Çiçek'ten Org. Özel'e mesaj
Enbar'da 16 IŞİD militanı öldürüldü
Erdoğan'dan Necdet Özel'e başsağlığı
Genelkurmay: Teröristler üç kişiydi
Tren alımında TANK modeli
Takside kredi kartı dönemi!
Türk Yıldızları yine nefes kesti
Peşmergeler Zummar'ı IŞİD'den elinden aldı
Paralel yapının partisinde genel başkan belli oldu
Şehit askerlerin kimlikleri belli oldu
Ala: Önce sen kendi ülkeni yakıp yıkma!
Zararlar için valiliklere ödenekler gönderildi
Aydın Çine'de kuduz karantinası,
Boluspor deplasmanda coştu!
Uşak'a 44 milyon TL'lik yatırım için imza
Arınç'tan Sırrı Süreyya Önder'e: Haddini Bil
Manavgat'ı sel aldı
Onatça: Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım
Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu
İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi
'Kılıçdaroğlu'nu değiştirmek zorunda kalacaklar'
Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması
Büyük sürpriz! İngiltere'yi sallayan maç!
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
İtalya'da işçiler ayaklandı!
Beşiktaş'ta o iki isim antrmenana katılmadı!
Erken seçim olacak mı?
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
Musul'da IŞİD'e hava saldırısı: 15 ölü
Suarez ısırmamak için bakın ne yapıyor?
Ukrayna'da halk yarın sandık başına gidiyor
Hamsi ihracatı sezona hızlı başladı
Süper Lig'de şok istifa!