Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Zonguldak'taki faciayla ilgili karar açıklandı! Erdoğan Fransa'da konuşuyor / CANLI Savcılık o isimler için harekete geçti Hakan TunaYaseminler altında!
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
6 Haziran 2007 Çarşamba 12:49
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2014 Cuma 15:27
TRT 1’in ana haber bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın başı, internette dolaşan kendisine ait iç çamaşırlı görüntüleriyle dertte

Arıkan, fotoğrafları eski eşi Kaan Erler’in intikam amacıyla TRT resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na ve diğer internet sitelerine gönderdiğini iddia etti.

TRT’nin deneyimli sunucusu Fulin Arıkan (38), dün TRT’nin resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na düşen ve e-posta yoluyla da yayılan, yatak odasında kendisini iç çamaşırlarıyla gösteren fotoğraflar yüzünden şokta. Bu fotoğrafları yaklaşık bir yıl önce boşandığı eski eşi profesör Kaan Erler’in yaydığını muhabirimize gözyaşları içinde anlatan Arıkan, "Bu fotoğraflar bir yıl önce boşandığım, aynı zamanda profesör doktor olan eski eşim Kaan Erler tarafından internet ortamına dağıtılmıştır" dedi. Konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığı’na başvurduğunu, boşandığı için başına bunların geldiğini söyleyen Arıkan, sözlerine şöyle devam etti: "Ondan boşandığım için bana karşı korkunç bir intikam duygusu içinde. Ankara’da, kızımla gayet mazbut bir hayat yaşıyorum. Fakat bu adam boşandığımızdan beri hayatımı cehenneme çevirdi. Beni rahat bırakmıyor. İnternetlere giriyor. Ahlakıma, namusuma ilişkin yazılar yazıyor. Bugüne kadar, ’Bu adam hasta, en iyisi onu kışkırtmayayım’ dedim. Ama bu son olay bir felaket. Gerçekten de ruh hastasıymış. Fotoğrafların çekildiği mekan evliyken kaldığımız yatak odamız. Ben devlet memuruyum. Daire başkanım ve başkan yardımcım bana bu konuda destek oldular. Hayatım kaydı. Bu fotoğraflar başıma gelebilecek en büyük felaket ve buna layık bir insan değilim. En büyük hatam bu adamla evlenmek oldu..."

Eski eş: Sizden duydum

İDDİALAR karşısında kendisini aradığımız Kaan Erler ise olayla ilgisinin olmadığını söyledi. Herhangi bir suçlama karşısında kendisinin de özlük haklarını koruyacağını belirten Erler şöyle konuştu: "Fulin Hanım’la ayrılalı bir yıldan fazla oldu. Internette uygun olmayan yazışmaları ve fotoğrafları olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. İnsan önce kendini sorgulamalı. İçine düştüğü durumu kendisine yakıştıramıyorum. Olayı sizden duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü."

Hürriyet

Bu haber 6,356 kez okundu.

Antik tapınak deyip geçmeyin, 648 yıllık cami31 Ekim 2014 15:25
Ayvacık ilçesi Tuzla köyünde bulunan 648 yıllık Murad Hüdavendigar Camisi, köy yakınındaki "Apollon Smintheus" kutsal alanından temin edilen taşların kullanılmasıyla iki dönemin izlerini barındırıyor.
Yönetmen Ceylan ABD'de fotoğraf sergisi açtı31 Ekim 2014 10:50
Ödüllü Türk yönetmen Nuri Bilge Ceylan, 2012 yılında hayatını kaybeden babası Mehmet Emin Ceylan'ı konu alan 'Babamın Dünyası' adlı fotoğraf sergisini New York'ta açtı.
Pakdil: Yaşasın Şeriat, Yaşasın İslam’ın Evrensel Kardeşliği31 Ekim 2014 10:20
Sakarya Büyükşehir Belediyesi tarafından her ay düzenlenen “Kültür Etkinlikleri” çerçevesinde gerçekleştirilen “Ustalara Saygı” programının bu ayki onur konuğu, edebiyata devrimci duruşuyla damga vuran Nuri Pakdil idi.
Kuzu filmine 4 ödül daha31 Ekim 2014 08:22
Altın Portakal Film Festivali'nde 6 dalda ödül kazanan 'Kuzu' filmine İspanya'da düzenlenen 'Seminci Uluslararası Film Festivali'nde 4 ödül birden verildi.
Arı Maya beyaz perdede31 Ekim 2014 08:20
Arı Maya'nın arkadaşı Wili ormanda buldukları boş bir şişenin içinde mahsur kalır. Maya arkadaşını kurtarmalıdır.
İngiliz soprano İstanbul'a geliyor31 Ekim 2014 08:14
'Good Music In Town' konserleri kapsamında, 9 Kasım'da dünyanın en ünlü sopranosu Sarah Brightman, Ülker Sports Arena'da müzikseverlerle bir araya gelecek
Moral FM: Paralel bağlantımız yok30 Ekim 2014 20:17
Türkiye'nin ilk özel radyolarından biri olan Moral FM yönetimi, radyo hakkındaki söylentilere, düzenlediği basın toplantısı ile cevap verdi.
İBB'nin tüm konserleri iptal!30 Ekim 2014 17:06
Karaman'ın Ermenek ilçesinde meydana gelen maden kazasından dolayı İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin 3 Kasım tarihine kadar gerçekleştireceği konserler iptal edildi.
"Metropol Rüyaları" okurlarıyla buluşuyor30 Ekim 2014 15:15
B. Ergin Borobey'in Yason Yayınları'ndan çıkacak olan mistik romanı "Metropol Rüyaları" Kasım'da okurlarıyla buluşacak.
7. Erciyes Film Festivali başladı30 Ekim 2014 13:40
Erciyes Üniversitesi (ERÜ) İletişim Fakültesince düzenlenen "7. Erciyes Film Festivali" başladı.
NFK ödülleri sahiplerini buluyor30 Ekim 2014 13:16
Düşünce ve edebiyat dünyasına damga vuran Necip Fazıl Kısakürek adına ilk kez bir edebiyat ödülü ihdas ediliyor. Star Gazetesi tarafından Necip Fazıl Kısakürek'in kültürel ve manevi mirasını yaşatmak amacıyla hayata geçirilecek olan ve bu yıl ilki düzenlenen Necip Fazıl Ödülleri sahipleriyle buluşuyor
2015 Avustralya yılı olacak30 Ekim 2014 11:34
Avustralya ve Türkiye arasında güçlü bir kültür köprüsü kuruluyor...
Cumhuriyet Bayramı'nda Ağrı'yı kana bulayacaklardı
Zonguldak'taki faciayla ilgili karar açıklandı!
Erdoğan Fransa'da konuşuyor / CANLI
Tüketici kredileri arttı, kredi kartı kullanımı azaldı
Başbuğ'dan Necdet Özel'e ziyaret
Norveç'den Irak'a askeri destek
"Hababam" öğrencilerle buluştu
Emine Ülker Tarhan CHP'den istifa etti
Antik tapınak deyip geçmeyin, 648 yıllık cami
Evsiz adamdan unutulmaz resital
TBMM'ye yüksek yargı teklifi sunuldu
Bozdağ'dan İmralı açıklaması