Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Netenyahu'dan çirkin istek! Yunanistan bakın Osmanlıca'yı neden öğreniyor Arınç: Bizde Tayyipler bitmez Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken ‘Dinle küçük adam...’
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
6 Haziran 2007 Çarşamba 12:49
Güncellenme Tarihi 21 Aralık 2014 Pazar 10:15
TRT 1’in ana haber bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın başı, internette dolaşan kendisine ait iç çamaşırlı görüntüleriyle dertte

Arıkan, fotoğrafları eski eşi Kaan Erler’in intikam amacıyla TRT resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na ve diğer internet sitelerine gönderdiğini iddia etti.

TRT’nin deneyimli sunucusu Fulin Arıkan (38), dün TRT’nin resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na düşen ve e-posta yoluyla da yayılan, yatak odasında kendisini iç çamaşırlarıyla gösteren fotoğraflar yüzünden şokta. Bu fotoğrafları yaklaşık bir yıl önce boşandığı eski eşi profesör Kaan Erler’in yaydığını muhabirimize gözyaşları içinde anlatan Arıkan, "Bu fotoğraflar bir yıl önce boşandığım, aynı zamanda profesör doktor olan eski eşim Kaan Erler tarafından internet ortamına dağıtılmıştır" dedi. Konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığı’na başvurduğunu, boşandığı için başına bunların geldiğini söyleyen Arıkan, sözlerine şöyle devam etti: "Ondan boşandığım için bana karşı korkunç bir intikam duygusu içinde. Ankara’da, kızımla gayet mazbut bir hayat yaşıyorum. Fakat bu adam boşandığımızdan beri hayatımı cehenneme çevirdi. Beni rahat bırakmıyor. İnternetlere giriyor. Ahlakıma, namusuma ilişkin yazılar yazıyor. Bugüne kadar, ’Bu adam hasta, en iyisi onu kışkırtmayayım’ dedim. Ama bu son olay bir felaket. Gerçekten de ruh hastasıymış. Fotoğrafların çekildiği mekan evliyken kaldığımız yatak odamız. Ben devlet memuruyum. Daire başkanım ve başkan yardımcım bana bu konuda destek oldular. Hayatım kaydı. Bu fotoğraflar başıma gelebilecek en büyük felaket ve buna layık bir insan değilim. En büyük hatam bu adamla evlenmek oldu..."

Eski eş: Sizden duydum

İDDİALAR karşısında kendisini aradığımız Kaan Erler ise olayla ilgisinin olmadığını söyledi. Herhangi bir suçlama karşısında kendisinin de özlük haklarını koruyacağını belirten Erler şöyle konuştu: "Fulin Hanım’la ayrılalı bir yıldan fazla oldu. Internette uygun olmayan yazışmaları ve fotoğrafları olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. İnsan önce kendini sorgulamalı. İçine düştüğü durumu kendisine yakıştıramıyorum. Olayı sizden duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü."

Hürriyet

Bu haber 6,359 kez okundu.

Yeni bir Osmanlı dizisi daha geliyor21 Aralık 2014 13:49
İzleyicinin büyük beğenisini kazanan Diriliş’ten sonra ekranlar, yeni bir Osmanlı dizisi için gün sayıyor.
'Gülenciler Star'a silahlı saldırıyı planladı ama...'20 Aralık 2014 23:36
Twitter’da çarpıcı deşifreleriyle bilinen Kuşçubaşı Eşref, akşam saatlerinde Star Medya’ya düzenlendiği iddia edilen silahlı saldırıyla ilgili çarpıcı iddialarda bulundu.
'Star'ın binasına silahlı saldırı' iddiası yalan çıktı20 Aralık 2014 22:51
Star Medya'nın İstanbul'da bulunan binasına silahlı saldırı gerçekleştirildiği iddia edildi fakat kısa bir süre içerisinde yalanlandı.
'Erdoğan'ı öldüreceklerdi!'20 Aralık 2014 21:57
Tahşiyeciler operasyonunun masaya yatırıldığı canlı yayın programında kan donduran açıklamalar...
CHP'den STV iddiası: Mal varlıklarına el konabilir20 Aralık 2014 19:49
CHP Grup Başkanvekili Levent Gök, Samanyolu Yayın Grubu Başkanı Hidayet Karaca'nın mal varlıklarına el konulabileceğini açıkladı.
Azerbaycan'dan AA'ya ödül20 Aralık 2014 18:19
AA çalışanı Resul Rehimov, Azerbaycan'da "Yılın Basın Fotoğrafçısı" ödülünü aldı
'Diriliş' setine sürpriz ziyaret20 Aralık 2014 16:28
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, yayınlandığı ilk 2 bölümde de reytinglerde zirveye oturan Diriliş Ertuğrul'un setini ziyaret etti.
Yılmaz Güney'in mezarı taşınıyor mu?20 Aralık 2014 14:23
Sinema sanatçısı ve yönetmen Yılmaz Güney'in mezarının Türkiye'ye getirilmesi için sivil toplum kuruluşları taleplerine destek bekliyor.
Doğan Medya küçülüyor, Kanal D'de toplu istifa20 Aralık 2014 12:04
Kanal D'de küçülme politikaları nedeniyle başlatılan işten çıkartmalara istifalar da eklendi.
Hobbit rekor kırdı!20 Aralık 2014 11:20
Hobbit serisinin final filmi "Beş Ordunun Savaşı" dünyada iki günde 146 milyon 652 bin dolarlık hasılatla rekor kırdı. Türkiye'de de filmi ilk gün 109 bin kişi izledi.
Türk ve İslam Eserleri Müzesi açıldı20 Aralık 2014 11:08
Sultanahmet Meydanı'nda bulunan ve restorasyonu tamamlanan Türk ve İslam Eserleri Müzesi açıldı.
Kış Uykusu Oscar'dan elendi20 Aralık 2014 10:54
Yönetmen Nuri Bilge Ceylan'ın "Kış Uykusu" filmi 87'nci Oscar Ödülleri'nden elendi.
Yüzmede G.Saray ve F.Bahçe şampiyon
Irak ordusundan IŞİD'e ağır darbe!
Netenyahu'dan çirkin istek!
Karar verildi! Kupa maçları o statta
Bilal Kısa'dan transfer iddialarına cevap
Polisler 15 kilo esrarı bakın nerede buldu!
Barcelona'nın 2. takımı hezimet yaşadı
G.Saray'ın ilk transferini Büyüka açıkladı
Dev derbide Galatasaray kükredi!
Yunanistan bakın Osmanlıca'yı neden öğreniyor
HDP İl Başkanlığı'na benzinli saldırı
73 hafta sonra gelen frikik golü
Cenk Tosun, Demba Ba'yı kovalıyor!
Bakan Çelik yıllar sonra o tehdidi açıkladı
İsrail 2014'te bin Filistinlinin evini yıktı
Elazığ'da TIR otomobili biçti: 4 ölü
Beşiktaş kupa maçını nerede oynayacak?
Recep Sert, dünyaevine girdi
Tunus'ta oy verme işlemi tamamlandı
Tayfun Korkut'un takımı müthiş döndü
Alex ve Drogba'dan sonra Sosa da...
Kaleci Tolga'yı isyan ettiren görüntü
Basketbolda toplu sonuçlar
Akçay: Oyunla bağdaşmayan bir skor
Alman Bild Mehmetçik'e rüşvetçi dedi
Dağa kaçırılmak istenen 3 çocuk kurtarıldı
Fas Kralı 6. Muhammed, Türkiye'de!
Kartal seriyi bozmadı!
Kürdandan uzak durun
Su şişeleme tesisinde yangın!
F.Bahçe, Eskişehir deplasmanında zorlanmadı
Özbekistan'da oy verme işlemi sona erdi
Arınç: Bizde Tayyipler bitmez
Doğalgaz abonesine fatura müjdesi
Liverpool 90+6'da geri döndü
Bozkır: Üye yapmazlarsa umrumuzda bile olmaz
Şenol Güneş'ten TFF'ye: Konuşursam...
50 yıl sonra resmi nikah kıydılar!
Almanya'da camiye ırkçı saldırı!
Uludağ yolu kar sebebiyle kapandı
Yıldız: Ne oldu da Erdoğan birden kötü oldu?
Fenerbahçe deplasmanda set vermedi
Aziz Yıldırım 24 yıllık G.Saraylı'yı F.Bahçeli yaptı!
Meclis'te tuzluk protestosu!
İznik Gölü'nde bulunan kiliseye dünya hayran!
Müezzinoğlu: Çakallara meydanı boş bırakmayız
Türk doktorlardan müthiş başarı!
Kazım durmuyor! Yine attı Feyenoord kazandı
Çıldır Gölü donmaya başladı!
Bugün en uzun gece yaşanacak
Bursa'da gol düellosu!
AK Parti kongresine damga vuran 3 afiş
Elazığ'da korkunç kaza! 4 ölü var
"50 kedi bir aslan etmez"
Tükürük kavgası: 3 yaralı
İsrail: IŞİD bizim için tehdit değil
Heniyye'den Türkiye'ye "teşekkür"
F-35'lere yerli mühimmat geliyor
Akdoğan'dan Derya Sazak'a yalanlama
Balıkesirspor Kasımpaşa'ya gol yağdırdı!
Türkiye‘nin ilk çip fabrikası kuruluyor
Gülerce paralel yapının 20 yanlışını anlattı
CHP'li belediyeden kirli siyaset!
Bu illere kar geliyor!
Şanlıurfa'da 1 terörist teslim oldu
'CHP: Cemaate Hizmet Partisi'
Galatasaraylı taraftar bıçaklandı!
72’lik ninenin balık aşkı