Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Erdoğan büyük ustayı unutmadı! Bakanlar Kurulu o grevi erteledi Kadir Topbaş'tan adaylık açıklaması! Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
6 Haziran 2007 Çarşamba 12:49
Güncellenme Tarihi 30 Ocak 2015 Cuma 09:43
TRT 1’in ana haber bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın başı, internette dolaşan kendisine ait iç çamaşırlı görüntüleriyle dertte

Arıkan, fotoğrafları eski eşi Kaan Erler’in intikam amacıyla TRT resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na ve diğer internet sitelerine gönderdiğini iddia etti.

TRT’nin deneyimli sunucusu Fulin Arıkan (38), dün TRT’nin resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na düşen ve e-posta yoluyla da yayılan, yatak odasında kendisini iç çamaşırlarıyla gösteren fotoğraflar yüzünden şokta. Bu fotoğrafları yaklaşık bir yıl önce boşandığı eski eşi profesör Kaan Erler’in yaydığını muhabirimize gözyaşları içinde anlatan Arıkan, "Bu fotoğraflar bir yıl önce boşandığım, aynı zamanda profesör doktor olan eski eşim Kaan Erler tarafından internet ortamına dağıtılmıştır" dedi. Konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığı’na başvurduğunu, boşandığı için başına bunların geldiğini söyleyen Arıkan, sözlerine şöyle devam etti: "Ondan boşandığım için bana karşı korkunç bir intikam duygusu içinde. Ankara’da, kızımla gayet mazbut bir hayat yaşıyorum. Fakat bu adam boşandığımızdan beri hayatımı cehenneme çevirdi. Beni rahat bırakmıyor. İnternetlere giriyor. Ahlakıma, namusuma ilişkin yazılar yazıyor. Bugüne kadar, ’Bu adam hasta, en iyisi onu kışkırtmayayım’ dedim. Ama bu son olay bir felaket. Gerçekten de ruh hastasıymış. Fotoğrafların çekildiği mekan evliyken kaldığımız yatak odamız. Ben devlet memuruyum. Daire başkanım ve başkan yardımcım bana bu konuda destek oldular. Hayatım kaydı. Bu fotoğraflar başıma gelebilecek en büyük felaket ve buna layık bir insan değilim. En büyük hatam bu adamla evlenmek oldu..."

Eski eş: Sizden duydum

İDDİALAR karşısında kendisini aradığımız Kaan Erler ise olayla ilgisinin olmadığını söyledi. Herhangi bir suçlama karşısında kendisinin de özlük haklarını koruyacağını belirten Erler şöyle konuştu: "Fulin Hanım’la ayrılalı bir yıldan fazla oldu. Internette uygun olmayan yazışmaları ve fotoğrafları olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. İnsan önce kendini sorgulamalı. İçine düştüğü durumu kendisine yakıştıramıyorum. Olayı sizden duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü."

Hürriyet

Bu haber 6,363 kez okundu.

Aycın'dan anlamlı dış politika karikatürü30 Ocak 2015 11:35
Hasan Aycın, bugünkü çizgisinde pek çok İsrail düşmanlığının gerçek yüzünü gösteriyor.
Aşık Veysel'in hayatı film oluyor30 Ocak 2015 11:34
Aşık Veysel’in hayatının anlatılacağı “Uzun İnce Yol” adlı filmin çekimlerinin, 2015’in Ağustos ayında başlanması planlanıyor.
Kardeş Payı özlemi reytinglere de yansıdı30 Ocak 2015 11:20
Kardeş Payı, A/B Sosyo Ekonomik Statü’de yüzde 6,7 reyting ve yüzde 16,84 izlenme payı ile dün gece en çok izlenen ikinci programı oldu.
Soner Yalçın'ı ti'ye aldılar!30 Ocak 2015 10:57
Halk TV’de Uğur Dündar ve Yaşar Nuri Öztürk’ün de katıldığı programdaki konuşması büyük yankı yapan Soner Yalçın bugün de papyon için özür diledi. Evde daha iyisi vardı; onu takmalıydım diyen Yalçın, daha iyisini takmadığı için yoldaşlarından özür diledi.
Eyüp Sultan türbesi açılıyor30 Ocak 2015 08:39
Kapsamlı bir restorasyon çalışması geçiren Eyüp Sultan Türbesi, Şubat sonuna kadar ziyarete açılacak.
Sürmanşetinden iki tekzip birden yayınlandı30 Ocak 2015 08:25
Sol çizgide yayın yapan BirGün gazetesi Erdoğan haberleriyle ilgili bugün sürmanşetinden iki tekzip yayınlamak zorunda kaldı.
Murat Göğebakan'a büyük vefa30 Ocak 2015 08:00
Sanatçının adı Adana'da açılan kültür merkezine verildi. Törende konuşan Bakan Çelik, 'Bu topraklardan çıkmış kardeşimizin hatırasını selamlarız' dedi.
Sakarya'daki gazeteler baskılarını bekletiyor29 Ocak 2015 23:43
AK Parti İl Başkanı olacak ismin bu gece belirlenecek olması Sakarya'da gündem oldu.
Çelik: Necip Fazıl'ın eserleri oynanmamıştı29 Ocak 2015 19:40
Bakan Ömer Çelik, devlet tiyatrolarında şimdiye kadar Necip Fazıl'ın eserlerinin oynanmadığını belirterek, Necip Fazıl'ın eserleri de oynanmaya devam etsin dediğinde bunun baskı ve sansür olarak algılandığını söyledi.
Avustralya'nın "Oscar"ı Yılmaz Erdoğan'a29 Ocak 2015 19:40
Oyuncu Erdoğan, AATCA ödüllerinde Russell Crowe'un yönettiği ''Son Umut'' filmindeki rolüyle en iyi yardımcı erkek oyuncu seçildi.
TRT Kurdî’ye ödül29 Ocak 2015 18:52
Türkiye’nin ilk Kürtçe kanalı olan TRT Kurdî, “Kültür, Sanat ve Basın Ödülü” aldı. TRT Kurdî Haber Müdürü Gülabi Eryaman, “Haber merkezi olarak barış yanlısı, toplum değerlerine saygılı bir habercilik yapıyoruz” dedi.
"Polis Akademisi Alaturka"nın vizyon tarihi ertelendi29 Ocak 2015 16:30
"Polis Akademisi Alaturka"nın vizyon tarihi, teknik sorunlardan dolayı ertelendi.
Erdoğan büyük ustayı unutmadı!
Türkiye'de ezan 18 yıl Türkçe okundu
Para hırsıyla yarış atına işkence
Arda'nın "kramponu" yine gündemde
TL'nin ihracatta kullanımı yüzde 25 arttı
İHH'dan Suriye'ye 40 yardım tırı
Beşiktaş'ta 8 imza birden
Husiler Öğrenci Birliği Başkanını kaçırdı
Otomobille ambulans çarpıştı: 5 yaralı
Costa'nın cezası belli oldu!
Ozan Doğulu'ya hapis istemi
Bakanlar Kurulu o grevi erteledi
Fındık rekor kırdı
Sigara keyfi 66 bin 500 TL’ye mal oldu
Yaş üzümde rekor kırıldı
Emine Erdoğan Kırşehir'de huzurevini ziyaret etti
Taksim'de polise silahlı saldırı!
Engin Baytar'dan Cim Bom'a rest
"Yardımlaşmamız üst düzeydeydi"
Irak'ta kanlı cuma: 114 ölü
Görmez Pakistan saldırısını kınadı
Abdullah Gül taksicilerle çay içti
Suriyeli çocuklar için yeni eğitim sistemi
Medicana Sivasspor, çıkış arıyor
Cumhurbaşkanlığı seçimi 3. tura kaldı
Erdoğan: Kılıçdaroğlu rezil oldu
Atlasjet isim değiştirdi
Kocaman Fenerbahçe'den Kadlec'i istedi
YSK, 'Ceza taraftarı değiliz'
Kadir Topbaş seçimlerde aday olacak mı?
Yalova'da kuduz vakası
Fenerbahçe Karabükspor'a hazır
ihracatta TL kullanımı yüzde 25 arttı
''40 yaş sınırının'' kalkmasıyla hayaline kavuşuyor
Kırgızistan BM'de oy hakkını kaybetti
Limanların özelleştirilmesine son verilecek
Turizm rehberlerine çağrı!
İhvan yol ayrımında! "Şiddete bulaşmama" tartışılıyor!
Djokovic finalde
Ozan Tufan gönlündeki takımı açıkladı!
Doları tutabilene aşk olsun!
Williams mı Sharapova mı?
Şanlıurfa'da kavga: 1 ölü, 1 yaralı
Trabzonspor Medical Park destek istiyor
Asya Kupası'nın 3'üncüsü BAE!
"Paralel yapı" operasyonunda flaş gelişme
Atletico'nun yıldızı hakim karşısına çıkıyor!
Demirtaş, AB elçilerine görücüye çıktı
Çocukları hastalıklardan korumanın 8 yolu
Pompalı tüfekle göğsünden vuruldu
Davutoğlu Mahmut Efendi'nin kardeşinin cenazesinde
37 yıllık rekor tarih oldu
Rusya faiz oranlarını indirdi
Dışişleri Bakanlığı Mısır'daki bombalı saldırıları kınadı
Camiye diye çıktı Rize'de bulundu
La Liga'da, 21. hafta heyecanı!
Kadir Topbaş'tan adaylık açıklaması!
Beşiktaş'a sakatlardan iyi haber!
Netanyahu’nun eşinden “şişe” skandalı
Tanklar Suriye sınırında
Altıntepe BAZ istasyonu için ayakta
Beyin kanamasına davetiye çıkarıyor
Sisi, Suud kralının cenazesinde neden yoktu?
'İslam'a karşı karalama kampanyası var'
Lordlar Kamarası Filistin'i tartışıyor
Hamsi cep yakıyor
İşte prim borçlarında son tarih
Kadın nüfusunun en fazla olduğu il!
Mesut Akusta ameliyata alındı