Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İnönü-Sarıgüller kavgasında son perde İşte Atatürk'ün yurda girişini yasakladığı kitap Davutoğlu'ndan flaş Gül açıklaması Ömer AltaşAK Parti’nin
kendisiyle imtihanı
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
6 Haziran 2007 Çarşamba 12:49
Güncellenme Tarihi 6 Mart 2015 Cuma 15:41
TRT 1’in ana haber bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın başı, internette dolaşan kendisine ait iç çamaşırlı görüntüleriyle dertte

Arıkan, fotoğrafları eski eşi Kaan Erler’in intikam amacıyla TRT resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na ve diğer internet sitelerine gönderdiğini iddia etti.

TRT’nin deneyimli sunucusu Fulin Arıkan (38), dün TRT’nin resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na düşen ve e-posta yoluyla da yayılan, yatak odasında kendisini iç çamaşırlarıyla gösteren fotoğraflar yüzünden şokta. Bu fotoğrafları yaklaşık bir yıl önce boşandığı eski eşi profesör Kaan Erler’in yaydığını muhabirimize gözyaşları içinde anlatan Arıkan, "Bu fotoğraflar bir yıl önce boşandığım, aynı zamanda profesör doktor olan eski eşim Kaan Erler tarafından internet ortamına dağıtılmıştır" dedi. Konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığı’na başvurduğunu, boşandığı için başına bunların geldiğini söyleyen Arıkan, sözlerine şöyle devam etti: "Ondan boşandığım için bana karşı korkunç bir intikam duygusu içinde. Ankara’da, kızımla gayet mazbut bir hayat yaşıyorum. Fakat bu adam boşandığımızdan beri hayatımı cehenneme çevirdi. Beni rahat bırakmıyor. İnternetlere giriyor. Ahlakıma, namusuma ilişkin yazılar yazıyor. Bugüne kadar, ’Bu adam hasta, en iyisi onu kışkırtmayayım’ dedim. Ama bu son olay bir felaket. Gerçekten de ruh hastasıymış. Fotoğrafların çekildiği mekan evliyken kaldığımız yatak odamız. Ben devlet memuruyum. Daire başkanım ve başkan yardımcım bana bu konuda destek oldular. Hayatım kaydı. Bu fotoğraflar başıma gelebilecek en büyük felaket ve buna layık bir insan değilim. En büyük hatam bu adamla evlenmek oldu..."

Eski eş: Sizden duydum

İDDİALAR karşısında kendisini aradığımız Kaan Erler ise olayla ilgisinin olmadığını söyledi. Herhangi bir suçlama karşısında kendisinin de özlük haklarını koruyacağını belirten Erler şöyle konuştu: "Fulin Hanım’la ayrılalı bir yıldan fazla oldu. Internette uygun olmayan yazışmaları ve fotoğrafları olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. İnsan önce kendini sorgulamalı. İçine düştüğü durumu kendisine yakıştıramıyorum. Olayı sizden duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü."

Hürriyet

Bu haber 6,364 kez okundu.

Şanlıurfa'da Çanakkale Destanı yaşatılıyor06 Mart 2015 22:37
Eyyübiye Belediyesi’nin, Doğu ve Güneydoğu Anadolu’da bir ilk olma özelliği taşıyan Çanakkale Savaşı Destanı canlı sinema gösterileri Haleplibahçe etkinlik alanında devam ediyor.
İşte Atatürk'ün yurda girişini yasakladığı kitap06 Mart 2015 20:50
Atatürk'ün 1923'te yurda girişini yasakladığı Manavoğlu Nevres Bey'in "Kemalizmin İç Yüzü" kitabında neler var neler?
Sözcü’nün manşeti Hürriyet yazarını çıldırttı06 Mart 2015 19:41
Ulusalcı gazete ve yazarların Erdoğan düşmanlığı yüzünden Savarona'nın devletleştirilmesine kızması, bir Hürriyet yazarını bile çıldırttı.
Millet gazetesi ve Ali Tezel'e yalanlama06 Mart 2015 14:50
Paralel örgüte yakınlığıyla bilinen Millet gazetesi gerçek dışı haberlerine devam ediyor.
550 yıllık güneş saatinin Türkçesi yapılacak06 Mart 2015 14:23
Balıkesir'deki tarihi Zağnos Paşa Camii'nin avlusunda yer alan, Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan 550 senelik güneş saatinin yanına, Türkçesi hazırlanarak konulacak.
Sözcü, Hürriyet yazarını da çıldırttı06 Mart 2015 13:13
Erdoğan'ın, Atatürk'ün yatı Savarona'da bir resmi konuğu ağırlamasından rahatsız olan Sözcü'ye en sert cevap Hürriyet yazarından geldi.
"Kürt Meselesine İslami Çözüm" çalıştayı06 Mart 2015 12:20
Diyarbakır'da 7-8 Mart'ta düzenlenecek çalıştaya sivil toplum kuruşlarının temsilcilerinin yanısıra, akademisyen, gazeteci ve yazarların yer aldığı çok sayıda kişi katılacak
Maranki patladı: Kadın mı pazarlıyoruz?06 Mart 2015 11:49
Beyaz TV'de programa katılan Prof. Dr. Ahmet Maranki, izleyicinin "Her hafta aynı şeyi anlatıyor" mailine sinirlendi, "Biz burada kadın mı pazarlıyoruz" dedi.
Tokat'ta Van Gogh operasyonu06 Mart 2015 11:42
Tokat'ta polis dünyaca ünlü ressam Vincent Van Gogh'un "Yaşlı Adam Sopayla" adlı tablosunu satmaya çalışan bir kişiyi tespit etti. Alıcı kılığında temasa geçti; zanlıyı yakaladı. Tablonun orijinal olabileceği belirtiliyor.
Vav harfine dikkat! Dinden çıkabilirsiniz06 Mart 2015 11:14
Her yıl binlerce kişinin ziyaret ettiği Bursa Ulu Camii'nde yer alan 'Vav' harfi dikkat çekiyor.
İngiltere'de Osmanlı dönemine ait giysiler sergilendi06 Mart 2015 10:49
İngiltere'nin Cambridge kentinde düzenlenen defilede Osmanlı döneminde ait tarihi eski kaftan ve giysiler sergilendi.
Kanal D'den Demirtaş'a büyük ayıp06 Mart 2015 08:42
Kanal D ekranlarında yayınlanan 5N1K programında Cüneyt Özdemir'in sorularını yanıtlayan Demirtaş'ın 2,5 saat gecikmeli olarak ekrana getirilmesi HDP'lilerin tepkisini çekti.
Abdüllatif Şener CHP'li olsun
Anadolu Efes son saniyede yıkıldı
Süreniz doldu camiyi kapatıyoruz
ABD'den flaş Rusya iddiası!
Marsilya'dan 6 gollü galibiyet
Nijerya Cumhurbaşkanı'nın görüşme talebi reddedildi
60 yaşında ikiz doğurdu, ülke onu tartışıyor
IŞİD'i 7 kasabadan daha çıkardılar
Kobani'ye dönüşler devam ediyor
New York borsası haftayı düşüşle tamamladı
BM'den İsrail'e vergi transferi tepkisi
Dolar için kaos ittifakı!
NASA'dan ezber bozan Mars iddiası
Kız kavgasında kalbinden bıçaklandı
Berlusconi'nin huzurevi cezası bitti
ABD: Elimizde Rusya'ya ait fotoğraflar var
AK Partili aday adayı vefat etti
IŞİD davasından çekilen avukat konuştu
Akigo, Paşa sözü dinlemedi!
BM'den Esad'a kınama kararı
Libya müzakerelerinde görüş birliği sağlanamıyor
Şanlıurfa'da Çanakkale Destanı yaşatılıyor
Yine mide küçültme ameliyatı, yine ölüm
GS tribünleri: Yönetim dışarı!
Düşen uçakla ilgili ilk tespit!
Maden kazasında ölen işciler son yolculuklarına uğurlandı
Senegalli yolcu, havalimanında doğum yaptı
McLaren şok iddiayı doğruladı
Tonlarca uyuşturucu imha edildi
Cimbom tarihi fark yedi!
Alex'in bu tweeti ortalığı karıştırdı
THY'ye, S&P ve Moody’s morali
8 yıllık serüven tamamlandı
Galatasaray ve Fenerbahçe PFDK'ya sevkedildi
Alex'in tweeti taraftarları harekete geçirdi
Mısır yargısının Hamas kararına protesto
Real Madrid, zorlu Athletic Bilbao deplasmanında
Hasanlar Barajı'nda doluluk oranı yüzde yüze ulaştı
İnönü-Sarıgüller kavgasında son perde
En büyük işsizlik bu meslekte!
Sony'den beklenen cihaz Project Morpheus hazır!
BM kloz gazını yasakladı
Gençlerin tehlikeli oyunu korkuttu