Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Aysal'dan olağanüstü karar! Ülkü Ocakları: Ev bizden okumak sizden Reza Zarrab'a saldırı! Olay karakolda bitti Ömer AltaşHürriyet, CNN Türk ve ‘tipik bir yeni Türkiyeli’
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
6 Haziran 2007 Çarşamba 12:49
Güncellenme Tarihi 17 Eylül 2014 Çarşamba 22:05
TRT 1’in ana haber bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın başı, internette dolaşan kendisine ait iç çamaşırlı görüntüleriyle dertte

Arıkan, fotoğrafları eski eşi Kaan Erler’in intikam amacıyla TRT resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na ve diğer internet sitelerine gönderdiğini iddia etti.

TRT’nin deneyimli sunucusu Fulin Arıkan (38), dün TRT’nin resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na düşen ve e-posta yoluyla da yayılan, yatak odasında kendisini iç çamaşırlarıyla gösteren fotoğraflar yüzünden şokta. Bu fotoğrafları yaklaşık bir yıl önce boşandığı eski eşi profesör Kaan Erler’in yaydığını muhabirimize gözyaşları içinde anlatan Arıkan, "Bu fotoğraflar bir yıl önce boşandığım, aynı zamanda profesör doktor olan eski eşim Kaan Erler tarafından internet ortamına dağıtılmıştır" dedi. Konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığı’na başvurduğunu, boşandığı için başına bunların geldiğini söyleyen Arıkan, sözlerine şöyle devam etti: "Ondan boşandığım için bana karşı korkunç bir intikam duygusu içinde. Ankara’da, kızımla gayet mazbut bir hayat yaşıyorum. Fakat bu adam boşandığımızdan beri hayatımı cehenneme çevirdi. Beni rahat bırakmıyor. İnternetlere giriyor. Ahlakıma, namusuma ilişkin yazılar yazıyor. Bugüne kadar, ’Bu adam hasta, en iyisi onu kışkırtmayayım’ dedim. Ama bu son olay bir felaket. Gerçekten de ruh hastasıymış. Fotoğrafların çekildiği mekan evliyken kaldığımız yatak odamız. Ben devlet memuruyum. Daire başkanım ve başkan yardımcım bana bu konuda destek oldular. Hayatım kaydı. Bu fotoğraflar başıma gelebilecek en büyük felaket ve buna layık bir insan değilim. En büyük hatam bu adamla evlenmek oldu..."

Eski eş: Sizden duydum

İDDİALAR karşısında kendisini aradığımız Kaan Erler ise olayla ilgisinin olmadığını söyledi. Herhangi bir suçlama karşısında kendisinin de özlük haklarını koruyacağını belirten Erler şöyle konuştu: "Fulin Hanım’la ayrılalı bir yıldan fazla oldu. Internette uygun olmayan yazışmaları ve fotoğrafları olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. İnsan önce kendini sorgulamalı. İçine düştüğü durumu kendisine yakıştıramıyorum. Olayı sizden duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü."

Hürriyet

Bu haber 6,342 kez okundu.

Ekranda kullanılan dil kurallara uygun olmalı17 Eylül 2014 22:27
RTÜK Başkanı Dursun, yayın kurumlarının ve hizmet sağlayıcıların ekranda kullandıkları dilin kurallara uygun olması gerektiğini belirtti.
İngiliz medyasından skandal Türkiye iddiası!17 Eylül 2014 20:24
IŞİD üzerinden Türkiye'ye vurmaya devam eden Batı medyası "IŞİD Papa'yı Türkiye'de öldürebilir" iddiasında bulundu.
8. Beyoğlu Sahaf Festivali başladı17 Eylül 2014 16:00
Beyoğlu Belediyesi tarafından düzenlenen 8. Beyoğlu Sahaf Festivali, Tepebaşı'nda meraklılarıyla buluştu.
Zeylanov, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı tehdit etti!17 Eylül 2014 15:53
Today’s Zaman gazetesinin oturum süresi dolduğu için sınır dışı edilen provokatör yazarı Mahir Zeylanov, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı tehdit edercesine bir paylaşımda bulundu.
Algı operasyonuna Today's Zaman da katıldı17 Eylül 2014 13:57
ABD medyasının IŞİD üzerinden Türkiye'ye vurma kampanyasına cemaat gazetesi Today's Zaman da katıldı. Today's Zaman, tıpkı New York Times gibi IŞİD haberine Erdoğan ile Davutoğlu'nun fotoğrafını kullandı. Fakat bir fark vardı, New York Times Fransız haber ajansı AFP'nin fotoğrafını kullanmıştı Today's Zaman ise kendi muhabirinin çektiği Erdoğan ve Davutoğlu karesine yer verdi.
3. Sancaktepe Kitap Fuarı açılıyor17 Eylül 2014 13:35
Sancaktepe Kaymakamlığı ve Sancaktepe Belediyesi’nin işbirliğinde düzenlenen 3. Sancaktepe Kitap Fuarı yakında kapılarını kitapseverlere açıyor.
Genç yönetmenden uzun metraj film17 Eylül 2014 13:34
Genç yönetmen Kaan Atilla Taşkın, ilk uzun metraj filminin çekimlerine devam ediyor.
Mustang'in 50. yılı kutlandı17 Eylül 2014 12:31
Ford Mustang kullanıcıları, otomobilin üretiminin 50. yılı dolayısıyla İstanbul Park'ta bir araya geldi.
Aşk-ı Nebi sergisi New York'ta açılıyor17 Eylül 2014 12:27
2014 yılı Kutlu Doğum Haftası etkinlikleri kapsamında İslam Kültür ve Sanat Platformu işbirliği ile gerçekleştirilen ‘Aşk-ı Nebî’ Sergisi İstanbul’un ardından New York’a taşınıyor.
Selvi: Akreditasyondan ben de rahatsızım!17 Eylül 2014 12:04
Yeni Şafak gazetesi Ankara temsilcisi ve yazarı Abdülkadir Selvi, Ahmet Hakan'la yaptığı röportajda akreditasyon uygulamasına ilginç bir yorum yaptı.
Ertuğrul Özkök'ün kasvetli 10 yılı17 Eylül 2014 11:18
Türkiye’nin demokratikleşmesi, normalleşmesi, çözüm süreci ve kalkınma projeleri Hürriyet yazarı Ertuğrul Özkök'ü rahatsız etmiş.
Yusuf İslam 38 yıl sonra yeniden ABD’de17 Eylül 2014 11:13
Müslüman olduktan sonra adını Yusuf İslam olarak değiştiren Cat Stevens 38 yıl sonra ABD'de konser vermeye hazırlanıyor.
İran ABD ile ortak hareket etmeyecek
Üniversitelere ek yerleştirme başvuruları başladı
15 cami imamı gözaltında!
Lugano ve Yobo'ya Wenger kıskacı!
100 kurbanlık koyun telef oldu!
Savaş gemileri Boğaz’dan geçti
İstanbul Büyük Otogarı'nı su bastı
Yılın ilk karı o ile yağdı
Avrupa'nın 4 büyük ülkesinde büyük korku!
Arkadaşının oğlunu öldüren kadın idam edildi
Bu hafta 8 film vizyona girecek
Aysal'dan olağanüstü karar!
Ülkü Ocakları: Ev bizden okumak sizden
Dolar güne 2,2250 liradan başladı
Bolu'da korkutan deprem!
Kara Para Aşk'da şaşırtan ayrılık
Bir kent daha IŞİD'in kontrolüne geçti
İBB açıkladı en fazla yağmur Çatalca'ya düştü
Roma- Moskova maçında olay!
New York Times Erdoğan fotoğrafı için düzeltme yayımladı!
1750 polisle uyuşturucu operasyonu
ABD istedi Türkiye 'hayır' dedi
Kartal Olimpiyat'ta açılışı yapıyor
Fırtına Avrupa arenasında sahne alıyor
Bu ülkede üniversitelilerin yüzde 30'u yazamıyor