Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız... G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı Dev adamlar yıkıldı! Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
6 Haziran 2007 Çarşamba 12:49
Güncellenme Tarihi 4 Eylül 2012 Salı 15:51
TRT 1’in ana haber bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın başı, internette dolaşan kendisine ait iç çamaşırlı görüntüleriyle dertte

Arıkan, fotoğrafları eski eşi Kaan Erler’in intikam amacıyla TRT resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na ve diğer internet sitelerine gönderdiğini iddia etti.

TRT’nin deneyimli sunucusu Fulin Arıkan (38), dün TRT’nin resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na düşen ve e-posta yoluyla da yayılan, yatak odasında kendisini iç çamaşırlarıyla gösteren fotoğraflar yüzünden şokta. Bu fotoğrafları yaklaşık bir yıl önce boşandığı eski eşi profesör Kaan Erler’in yaydığını muhabirimize gözyaşları içinde anlatan Arıkan, "Bu fotoğraflar bir yıl önce boşandığım, aynı zamanda profesör doktor olan eski eşim Kaan Erler tarafından internet ortamına dağıtılmıştır" dedi. Konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığı’na başvurduğunu, boşandığı için başına bunların geldiğini söyleyen Arıkan, sözlerine şöyle devam etti: "Ondan boşandığım için bana karşı korkunç bir intikam duygusu içinde. Ankara’da, kızımla gayet mazbut bir hayat yaşıyorum. Fakat bu adam boşandığımızdan beri hayatımı cehenneme çevirdi. Beni rahat bırakmıyor. İnternetlere giriyor. Ahlakıma, namusuma ilişkin yazılar yazıyor. Bugüne kadar, ’Bu adam hasta, en iyisi onu kışkırtmayayım’ dedim. Ama bu son olay bir felaket. Gerçekten de ruh hastasıymış. Fotoğrafların çekildiği mekan evliyken kaldığımız yatak odamız. Ben devlet memuruyum. Daire başkanım ve başkan yardımcım bana bu konuda destek oldular. Hayatım kaydı. Bu fotoğraflar başıma gelebilecek en büyük felaket ve buna layık bir insan değilim. En büyük hatam bu adamla evlenmek oldu..."

Eski eş: Sizden duydum

İDDİALAR karşısında kendisini aradığımız Kaan Erler ise olayla ilgisinin olmadığını söyledi. Herhangi bir suçlama karşısında kendisinin de özlük haklarını koruyacağını belirten Erler şöyle konuştu: "Fulin Hanım’la ayrılalı bir yıldan fazla oldu. Internette uygun olmayan yazışmaları ve fotoğrafları olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. İnsan önce kendini sorgulamalı. İçine düştüğü durumu kendisine yakıştıramıyorum. Olayı sizden duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü."

Hürriyet

Bu haber 6,341 kez okundu.

'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'02 Eylül 2014 17:57
A Haber’de Nihan Günay’ın sunduğu Medya Dünyası programına konuk olan Gazeteci- Yazar Turgay Güler çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak02 Eylül 2014 17:39
BİK Genel Müdürü Mehmet Atalay "İnternet medyası, sarı basın kartı alabilecek ama düzenleme ve denetlenmeleri de yapılacak" dedi.
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı02 Eylül 2014 17:05
CNN Türk'te program yapan geçtiğimiz günlerde de yayından kaldırılan Nagehan Alçı NTV ile anlaştı.
Kitap kokulu günler başlıyor02 Eylül 2014 13:49
Tarih ve kültür şehri Üsküdar, 3-14 Eylül 2014 tarihleri arasında gerçekleşecek 1. Üsküdar Sahaf Festivali’ne ev sahipliği yapıyor.
Paralel örgütün yeni operasyon sitesi!02 Eylül 2014 12:55
Paralelcilerin medyada birbirine benzemez gibi görünen ideolojik ve özellikle marjinal çevreleri “kullanma” operasyonları devam ediyor.
İstanbul'un 100 filmi bir kitapta toplandı02 Eylül 2014 11:50
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Kültür AŞ, "İstanbul'un Yüzleri Serisi" kapsamında şehrin tarihinin izdüşümü olarak nitelendirilen İstanbul'un 100 filmini tek kitapta bir araya getirdi.
Osman Turhan'dan çok konuşulacak paralel karikatürü!02 Eylül 2014 10:50
Yeni Şafak Gazetesi çizeri Osman Turhan yine çok konuşulacak bir karikatüre imza attı.
Hülya Koçyiğit: Onur duydum Türkiye02 Eylül 2014 10:38
Hülya Koçyiğit'in "Susuz Yaz" filmi halk oylamasıyla birinci seçildi. Hülya Koçyiğit çok duygulandı.
Sözcü yazarından Cumhurbaşkanı ve Başbakan'a hakaret!02 Eylül 2014 10:38
Ulusalcıların kalesi olarak bilinen ve paralelcilerin kontrolünde olduğu iddia edilen Sözcü gazetesinin yazarı Necati Doğru, Cumhurbaşkanı ve Başbakan’ı için ağza alınmayacak ifadeler kullandı.
AA'nın Kürtçe yayını bir yaşında02 Eylül 2014 09:41
Anadolu Ajansı'nın (AA), 100. yıl vizyonu kapsamında 1 Eylül 2013'de yayına başlattığı Kürtçe Haberler Servisi, birinci yılını geride bıraktı
Acun'un kanalının logosu değişti02 Eylül 2014 09:11
tv8, yeni logosu ve yeni kimliği ile dün akşam 'O Ses Çocuklar' programı ile yayın dönemine merhaba dedi.
Burhan Kuzu: Bu sistem kokuşmuş İngiliz sistemi02 Eylül 2014 07:39
Sevilay Yükselir'e konuk olan Burhan Kuzu, başkanlık sistemini savundu, mevcut sistemin 'baş belası, kokuşmuş İngiliz sistemi' olduğunu söyledi.
Kocaeli'de kırmızı alarm!
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...
AK Parti MYK başladı
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Beşiktaş'ta izin sona eriyor!
Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama
G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı
Milyonda bir ihtimaldi: Beyaz bebeği oldu!
Mersin'de parti binasına kumar baskını
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti
Ebola taşıyan adam panik yarattı
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!
Dev adamlar yıkıldı!
5 gün boyunca yağmur var!
Osmanlı'yı yakından tanıdılar!
'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'
Diyarbakır'da F-16 düştü!
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!
Savaşın çocukları "barış" için ant içti
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak
Esed'e ağır darbe!
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
TSK'da kaç tane general var?
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı
Kuzey Irak'ta benzin 1.62 lira oldu
Galatasaray ve Fenerbahçe PFDK'da!
Mısır'da bombalı saldırı: 11 ölü
TİB: Sızan 12 ses kaydı 25 Aralık’tan
1 milyon kişi yerinden oldu!
Suriyeli 100 bin kimsesiz çocuğa yardım
Kocaeli'de 10 mahalle karantinada!
Kadir İnanır: "Aslanlar gibiyim"
AB Bakanı Bozkır: AB kapılarını açsa biz kapatırız
Mevsimsel gripler öldürücüdür
AK Parti'den Meclis'e olağanüstü çağrı!
Tepki çeken haber: Hz. Muhammed'in mezarı taşınacak
Dolar yeniden yükselişe geçti
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Telefon dolandırıcılığında son nokta
İspanya'da işsizlik tekrar yükselişte!
İstanbul uzantılı internet adresleri geliyor
İsrail kabinesinde işgal çatlağı
C.Başkanı Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
İngiltere bölünecek mi?
Eti güneş batmadan tüketin!
Darbe üstüne darbe yedi!
Dikkat! Sıcak havalarda artıyor
Türk yazılımcılardan müthiş uygulama
Hakemlere yüzde 90 zam!
İsrailli Bakan Ariel: Bizi Arap ülkeleri cesaretlendiriyor!
Cep telefonu görüşmeleri şifrelenebilecek
Milliler'e Sırp hakem
Almanya'dan İsrail işgaline tepki
Galatasaray 8 transfer yaptı
Almanya'dan İsrail işgaline tepki
Beşiktaş'tan 52.3 milyon Euroluk imza
Zincirleme kaza: 9 yaralı
Demba Ba kadro dışı!
Danimarka-Türkiye maçının hakemi belli oldu
Ateşkes Gazze'deki ablukayı hafifletmedi
Pandev'den Fenerbahçe mesajı!
Çocuğu okula yeni başlayacak aileler dikkat!
Evden çıkan 5 kamyon çöp şoke etti!
Kulüplerden "Passolig" açıklaması
NATO en zorlu zirveye hazırlanıyor