Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Fenerbahçeli oyuncu ameliyat oldu BM’den İsrail’e çok ağır kınama Ölümden kıl payı kurtuldular! Hikmet GökÖrgütün “devekuşu oyunu”!
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
6 Haziran 2007 Çarşamba 12:49
Güncellenme Tarihi 12 Ekim 2013 Cumartesi 15:19
TRT 1’in ana haber bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın başı, internette dolaşan kendisine ait iç çamaşırlı görüntüleriyle dertte

Arıkan, fotoğrafları eski eşi Kaan Erler’in intikam amacıyla TRT resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na ve diğer internet sitelerine gönderdiğini iddia etti.

TRT’nin deneyimli sunucusu Fulin Arıkan (38), dün TRT’nin resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na düşen ve e-posta yoluyla da yayılan, yatak odasında kendisini iç çamaşırlarıyla gösteren fotoğraflar yüzünden şokta. Bu fotoğrafları yaklaşık bir yıl önce boşandığı eski eşi profesör Kaan Erler’in yaydığını muhabirimize gözyaşları içinde anlatan Arıkan, "Bu fotoğraflar bir yıl önce boşandığım, aynı zamanda profesör doktor olan eski eşim Kaan Erler tarafından internet ortamına dağıtılmıştır" dedi. Konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığı’na başvurduğunu, boşandığı için başına bunların geldiğini söyleyen Arıkan, sözlerine şöyle devam etti: "Ondan boşandığım için bana karşı korkunç bir intikam duygusu içinde. Ankara’da, kızımla gayet mazbut bir hayat yaşıyorum. Fakat bu adam boşandığımızdan beri hayatımı cehenneme çevirdi. Beni rahat bırakmıyor. İnternetlere giriyor. Ahlakıma, namusuma ilişkin yazılar yazıyor. Bugüne kadar, ’Bu adam hasta, en iyisi onu kışkırtmayayım’ dedim. Ama bu son olay bir felaket. Gerçekten de ruh hastasıymış. Fotoğrafların çekildiği mekan evliyken kaldığımız yatak odamız. Ben devlet memuruyum. Daire başkanım ve başkan yardımcım bana bu konuda destek oldular. Hayatım kaydı. Bu fotoğraflar başıma gelebilecek en büyük felaket ve buna layık bir insan değilim. En büyük hatam bu adamla evlenmek oldu..."

Eski eş: Sizden duydum

İDDİALAR karşısında kendisini aradığımız Kaan Erler ise olayla ilgisinin olmadığını söyledi. Herhangi bir suçlama karşısında kendisinin de özlük haklarını koruyacağını belirten Erler şöyle konuştu: "Fulin Hanım’la ayrılalı bir yıldan fazla oldu. Internette uygun olmayan yazışmaları ve fotoğrafları olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. İnsan önce kendini sorgulamalı. İçine düştüğü durumu kendisine yakıştıramıyorum. Olayı sizden duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü."

Hürriyet

Bu haber 6,339 kez okundu.

Kırmızıgül'den yeni filminde sürpriz30 Temmuz 2014 10:24
Dördüncü kez yönetmen koltuğuna oturan Mahsun Kırmızıgül'ün son filmi Mucize'nin setinden bir fotoğraf paylaştı.
Paralelcilerden 'Erdoğan cinlerle seçim kazanıyor' iddiası30 Temmuz 2014 02:57
Gülen grubuna yakınlığıyla bilinen yazar Ömer Faruk Arslan, Başbakan Erdoğan'ın cinci bir hocasının olduğunu iddia etti.
Şafak Sezer: Erdoğan'a sahip çıktım diye...27 Temmuz 2014 15:51
Oyuncu Şafak Sezer, Başbakan Erdoğan'a sahip çıktığı için 1,5 senedir işsiz olduğunu ve hiç bir iş yapamadığını söyledi.
Başörtülülerle dalga geçti cezası kesildi27 Temmuz 2014 13:38
Serra Yılmaz'ın Twitter hesabı, kendilerine Milliyetçi Hacker Grubu (Mubarhack) diyen hackerlar tarafından hacklendi.
Cumhuriyet yazarının Arap düşmanlığı27 Temmuz 2014 11:29
Nilgün Cerrahoğlu, Adalar'da faytona binememesinin sorumlusu olarak gördüğü Arap turistlere içindeki nefreti döktü.
Erdoğan'dan sonra hedef Putin!26 Temmuz 2014 22:05
Gezi olayları sırasında Erdoğan'ı sürekli eleştiren ve "diktatör" benzetmesinde bulunan dünyanın önde gelen yayın organları bu kez hedefine Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'i aldı
Paralel medyadan sinsi çarpıtma!26 Temmuz 2014 18:33
Paralellerin medya organları, 22 Temmuz operasyonuyla ilgili algı operasyonuna sonuna kadar devam ediyor.
Cemaat‘in ‘mağduriyet‘ destanı26 Temmuz 2014 16:18
Akşam gazetesi yazarı Kurtuluş Tayiz, paralel örgütün yaptığı şovları "haram lokma yemedik" başlığıyla gündemleştirdiğini ve can havliyle mağduriyet hikayelerine sarıldığını belirtti.
Zaman yalanda Goebbels'i geçti!26 Temmuz 2014 15:16
Paralel polislerle ilgili kamuoyu oluşturmak ve olayı ajite etmek için her türlü yalana sığınan Zaman gazetesi bu yalanlara bir yenisini daha ekledi.
Türk sinemasında "korku" yükseldi26 Temmuz 2014 14:34
Yönetmen Yavuz Yalınkılıç'ın 1970'de "Ölüler Konuşmaz Ki" adlı filmiyle başlayan ve birçok fantastik filmi beraberinde getiren Türk sinemasındaki korku filmleri, son yıllarda yükselişi ile dikkati çekiyor.
Gülenciler ilk kez sokakta!26 Temmuz 2014 14:29
Taraf gazetesinin bugünkü manşetinde Gülen grubunun ilginç bir özelliğine dikkat çekildi.
Savaş muhabirliği 4. dönem eğitimi eylülde başlıyor26 Temmuz 2014 13:59
AA ile Polis Akademisi Başkanlığının ortaklaşa düzenlediği "Savaş Muhabirliği Sertifika Programı"nın 4. dönemi, 8-19 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek
Feyenoord 1- 2 Beşiktaş
G-7 liderlerinden Putin’e uyarı
Fenerbahçeli oyuncu ameliyat oldu
Kanada, uçaklara füze kalkanı kuruyor
Gazze'de ölenlerin yüzde 21'i çocuk
İsrail saldırısında 6 Mısır askeri öldü
Otobüslere sıkı denetim!
Trabzonspor transfer bombasını patlattı
Putin’in yakın çevresi de hedefte
BM’den İsrail’e çok ağır kınama
Esad bayramda da kan akıttı: 17 ölü
Dünyanın kaderini değiştiren adam öldü
Bozdağ o ailelerle görüştü
Almanya’da Gazze yürüyüşü
Otomobil duvara çarptı: 4 ölü 1 yaralı
Ölümden kıl payı kurtuldular!
3 İsrail askeri öldürüldü
Beyaz Saray İsrail’i kınadı
IŞİD, Dicle Nehri'nde köprü uçurdu!
Bayramda acı haber! 5 kız çocuğu boğuldu
Gazzeli annelerin evlat korkusu!
Kazakistan’dan petrol atağı
Türkler Olimpiyat Stadı'nda oy kullanacak
Orduspor'da imzalar atıldı
Mevlüt Erdinç'in hocasından flaş transfer açıklaması
Korkunç kaza: 1 ölü, 10 yaralı
Hamas'tan Hizbullah'a çağrı
İsrail'den şok sözler! Katliamları böyle savundular
Hükümeti eleştiren general görevinden alındı
Gölete giren çocuk boğuldu
Faciaya ramak kaldı! LPG yüklü tır devrildi
Toprak kayması: 17 ölü
Kara Kuvvetleri Komutanı istifa etti
Esad bayramda da durmadı, 116 ölü
Efkan Ala annesi için çiçek topladı
Nurtepe'de stant gerginliği devam ediyor
Fazla kilolardan sütle kurtulun!
Gazze'ye değil Paralel'e kalkan oldu
Fenerbahçe Soma için sahaya çıkıyor
Dolar 2.13 TL'nin üzerini gördü
TEM'de dönüş kuyruğu! 10 kilometreye ulaştı
El Fetih'ten ABD'ye ret
İsrail'den ikinci Şecaiye katliamı
Yarım asırlık kriz canlanıyor mu?
Organ mafyası Suriyelilerin peşinde
Arjantin için kader günü
Urfalı çocuklar cami avlusunda serinliyor
Seçime günler kala büyük şok!
Dört beslenme efsanesi boş çıktı
Rusya yanlıları 10 askeri esir aldı
İngiltere’den Rusya’ya tehdit!
İngiltere'den Gazze'ye 10 milyon sterlin yardım
10 yılda bir milyon pangolin öldürüldü
İsrail Bayramın 3. günü okul ve camileri hedef aldı
Kayseri'de orman yangını
Fenerbahçeli oyuncudan çok kötü haber!
Stres vücudu mahvediyor! İşte belirtileri
Günde 1 kase yoğurt diyabeti önlüyor
Fatma Şahin'den dinlemelere suç duyurusu!
İsraillilerden katliama tam destek
Bayramda 18 kişi boğuldu
ABD ekonomisi yüzde 4 büyüdü
Müftü uyardı: Hiçbir şekilde caiz değil haram
"Ekmek kavgası"nda öldüler
Mahkemeye 25 milyon Euro teklif etti
İsmailağa Cemaati'nin "hoca anne"si toprağa verildi
Gazze karanlıkta kaldı