Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Atlı polislerin acımasızlığı! Eylemcileri ezdiler Mahkemeden Dersim ile ilgili flaş karar Fenerbahçe'den derbi öncesi flaş karar Ömer Altaş''Enver'in'' ruhu geri dönüyor!
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
TRT sunucusu eski eşine isyan etti
6 Haziran 2007 Çarşamba 12:49
Güncellenme Tarihi 23 Ağustos 2014 Cumartesi 22:18
TRT 1’in ana haber bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın başı, internette dolaşan kendisine ait iç çamaşırlı görüntüleriyle dertte

Arıkan, fotoğrafları eski eşi Kaan Erler’in intikam amacıyla TRT resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na ve diğer internet sitelerine gönderdiğini iddia etti.

TRT’nin deneyimli sunucusu Fulin Arıkan (38), dün TRT’nin resmi internet sitesinin ’Aktif Hattı’na düşen ve e-posta yoluyla da yayılan, yatak odasında kendisini iç çamaşırlarıyla gösteren fotoğraflar yüzünden şokta. Bu fotoğrafları yaklaşık bir yıl önce boşandığı eski eşi profesör Kaan Erler’in yaydığını muhabirimize gözyaşları içinde anlatan Arıkan, "Bu fotoğraflar bir yıl önce boşandığım, aynı zamanda profesör doktor olan eski eşim Kaan Erler tarafından internet ortamına dağıtılmıştır" dedi. Konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığı’na başvurduğunu, boşandığı için başına bunların geldiğini söyleyen Arıkan, sözlerine şöyle devam etti: "Ondan boşandığım için bana karşı korkunç bir intikam duygusu içinde. Ankara’da, kızımla gayet mazbut bir hayat yaşıyorum. Fakat bu adam boşandığımızdan beri hayatımı cehenneme çevirdi. Beni rahat bırakmıyor. İnternetlere giriyor. Ahlakıma, namusuma ilişkin yazılar yazıyor. Bugüne kadar, ’Bu adam hasta, en iyisi onu kışkırtmayayım’ dedim. Ama bu son olay bir felaket. Gerçekten de ruh hastasıymış. Fotoğrafların çekildiği mekan evliyken kaldığımız yatak odamız. Ben devlet memuruyum. Daire başkanım ve başkan yardımcım bana bu konuda destek oldular. Hayatım kaydı. Bu fotoğraflar başıma gelebilecek en büyük felaket ve buna layık bir insan değilim. En büyük hatam bu adamla evlenmek oldu..."

Eski eş: Sizden duydum

İDDİALAR karşısında kendisini aradığımız Kaan Erler ise olayla ilgisinin olmadığını söyledi. Herhangi bir suçlama karşısında kendisinin de özlük haklarını koruyacağını belirten Erler şöyle konuştu: "Fulin Hanım’la ayrılalı bir yıldan fazla oldu. Internette uygun olmayan yazışmaları ve fotoğrafları olduğunu arkadaşlarımdan duymuştum. İnsan önce kendini sorgulamalı. İçine düştüğü durumu kendisine yakıştıramıyorum. Olayı sizden duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü."

Hürriyet

Bu haber 6,340 kez okundu.

Posta'dan Davutoğlu ve Erdoğan'a iftira!23 Ağustos 2014 20:17
Posta gazetesi, Recep Tayyip Erdoğan ile Ahmet Davutoğlu'nun Cuma namazına 50 koruma ile beraber gittiğini iddia etti.
Müstehcen Hürriyet!23 Ağustos 2014 16:41
Güya Türkiye'nin ulusal gazetesi Hürriyet, müstehcen fotoğraflardan ve videolardan bir gün olsun vazgeçmiyor.
Amberin Zaman'dan ağza alınmayacak küfürler!22 Ağustos 2014 19:29
Katıldığı bir televizyon programında müslümanları kötüleyen Taraf Gazetesi köşe yazarı Amberin Zaman, bugün ağıza alınmayacak kadar küfürlü bir köşe yazısı kaleme aldı.
Antakya Medeniyetler Korosu Soma için sahnede22 Ağustos 2014 13:55
Antakya Medeniyetler Korosu, geliri Türk Eğitim Vakfı (TEV) Soma Umut Fonu'na aktarılacak konserde sahne alacak.
Göğebakan'ın programını sunacak sürpriz isim22 Ağustos 2014 11:43
Murat Göğebakan'ın, TRT için hazırladığı ancak seyirciyle buluşturmasına ömrünün vefa etmediği programı oğlu ekranlara taşıyacak.
Hürriyet'ten Davutoğlu'na tarizli merhaba!22 Ağustos 2014 11:40
Hürriyet, Akparti Genel Başkanlığı adaylığına Ahmet Davutoğlu'nun seçilmesini 'tariz' sanatını kullandığı bir manşetle okuyucularına duyurdu.
Siyonistlerin iddiası Hürriyetin manşetinde22 Ağustos 2014 11:34
Hürriyet, İsrail gazetesinin ortaya attığı iddiaları manşetine taşıyarak Siyonist lobinin sözcüsü gibi davrandı ve Hamas liderini hedef gösterdi
Sözcü ve Zaman pişti oldu22 Ağustos 2014 10:18
PKK içindeki çözüm karşıtı grupların provokasyon amaçlı diktiği Mahsun Korkmaz heykelinin yıkılışından sonra askerlerin de yıkılan heykelin kafasına basıp poz vermelerinden sonra askerlere soruşturma açıldı. Sözcü ve Zaman gazetesi ise Kürt halkını yanlış yönlendirmek adına olayı çarpıttı
Canlı yayında 3 isme meydan okudu22 Ağustos 2014 07:47
Haber spikeri Mustafa Yenigün canlı yayında haber sunarken meydan okudu.
Yılkı Fanzin’in ilk sayısı çıktı21 Ağustos 2014 17:41
“Ülkenin her yerinde toplumu dışlayan birilerinin olduğunu biliyoruz. Onlar bizi bulacaktır. Yılkı Fanzin miğfer ve kılıç sunan bir kucaktır” diyen Yılkı Fanzin Dergisi, ilk sayısını sayın okuyucusuyla buluşturdu.
ABD polisi medyaya yönelik şiddetine son vermelidir!21 Ağustos 2014 17:00
Medya-İş sendikası Amerika'da Anadolu Ajansı muhabirine yönelik yapılan saldırıyı kınayan bir açıklama yaptı.
Bu hafta 7 film vizyona girecek21 Ağustos 2014 15:47
Türkiye sinemalarında bu hafta 1’i yerli 7 film vizyona girecek.
'Saraybosna'nın Kalbi' ödülü Annemin Şarkısı'nın
Wesley Sneijder'den derbi itirafı
İstanbul trafiğinde inanılmaz görüntü
Merkel Kırımlıoğlu'yla görüştü
Atlı polislerin acımasızlığı! Eylemcileri ezdiler
Mursi'nin davası ertelendi
Ünlü isimlerden çocuk katili İsrail'e destek!
İnegöl'de 10 kişi bonzaiden hastanelik oldu
Bursaspor kendini vurdu
Libya'da "kaçak göçmen" taşıyan tekne battı
Manisaspor tek golle güldü
İstanbul'da elektrik kesintisi
ABD'de Eric Garner yürüyüşü
Göztepe ile Altınordu yenişemedi
Ahmet Davutoğlu’nun ‘Cilvekuş’u
Mahkemeden Dersim ile ilgili flaş karar
Melo'dan çok ilginç F.Bahçe açıklaması
Fenerbahçe'den derbi öncesi flaş karar
Ünal Aysal'dan Uslu'ya çok sert cevap
İsrail'den katliam bildirisi: Sivilleri vuracağız
Marmara Adası yakınlarında ceset bulundu
Erdoğan Tunus Cumhurbaşkanı ile görüştü
Ajda Pekkan'ı kızdıracak fotoğraf
Fatih'te 3 katlı bina çöktü
İki IŞİD lideri öldürüldü
Posta'dan Davutoğlu ve Erdoğan'a iftira!
Çaykur şekerden 10 kat tatlı bitki üretti
TSK: PYD üyesi 2 kişi askere ateş açtı
Afganistan'da çatışma: 20 ölü
Londra'da İsrail protesto edildi
Bardarbunga lav püskürtmeye başladı
F.G'den tepki çeken başsağlığı mesajı!
PKK'nın kaçırdığı çocuk teslim oldu
Rusya'dan sahte 'Made in Turkey' uyarısı
Bedelli askerlikte çarpıcı sonuç
ABD'li gazeteciyi IŞİD'e kim teslim etti?
Kassam'dan İsrail'e büyük darbe!
Ebola hastasını saklayana hapis cezası
Shakhtar'ın stadına iki top mermisi düştü
Bakan Yıldız'a müzik terapisi
İran doğalgaz ihracatında hedef büyüttü
Yahudi patrondan 'görmeyin' emri
Işık: İşçisizlik problemi var
Türk Yıldızları'nın Mevlana gösterisi nefes kesti
Davutoğlu'nun yerine kim geçecek?
F.G tedaviye muhtaç!
"Yeni Başbakanımızla daha iyi olacağız"
Suudi Prens tatili uğruna 500 bin euro'dan vazgeçti
Kocaeli'de denizde kaybolan genç Ankara'dan çıktı
İngiliz gazetelerinden IŞİD ile ilgili şok iddia
Haksızlıktan bahseden CHP'li vekile bakın!
Amerikan medyasının ikiyüzlülüğü!
AK Parti’li başkanın araçları yakıldı
İsrailli yetkiliden şok eden ateşkes açıklaması!
Kassam'dan İsrail'in havalimanına saldırı
Suriyeli mültecilere destek için yürüdüler
Sami Khedira'dan ayrılık sinyali
Belçika'da Rosberg rüzgarı!
Trabzonspor abarttı! İlk görüşme olumlu
Uslu: Aysal dostluğun anlamını bilmiyor
Yemin törenine 50'yi aşkın ülkeden büyük katılım
Limona zam gelince çakması çıktı
Trabzon'dan hükmen galibiyet açıklaması!
Muharrem İnce Kılıçdaroğlu'nun boyuyla dalga geçti!
Müstehcen Hürriyet!