Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

CHP'li vekilin 'Kaçak Su' cezası belli oldu! Uşak’ta korkutan deprem Meteoroloji'den kar uyarısı Celal KazdağlıABD söze değil eyleme bakarmış
Başbakanlıktan önemli istifalar
Başbakanlıktan önemli istifalar
9 Mayıs 2007 Çarşamba 09:11
Güncellenme Tarihi 23 Eylül 2014 Salı 22:56
Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

1961 yılında Malatya/Yeşilyurt/Yakınca'da doğan İrfan DİLSİZ, 1987 yılında Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi'nden mezun oldu. Üniversite öğrenimi sırasında ve sonrasında özel bir yayın şirketinde Genel Yayın Yönetmeni olarak görev yaptı.

1991 yılında Türk Standardları Enstitüsü (TSE)'nde göreve başladı, 1994 yılından sonra Malatya İnönü Üniversitesi'nde Rektörlük Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü, Battalgazi Meslek Yüksekokulu'nda öğretim görevlisi ve yüksekokul müdür yardımcılığı görevlerini yürüttü. Bu süre içinde yaptığı Kültürel ve Sosyal çalışmalarla ilgili olarak yazılı basında haber ve röportajları yer aldı. Çeşitli dergilerde teknik ve sosyal konularda makaleleri yayınlanmış olup "Kalite Güvencesi ve Standardları" ile "Girişimcilik" adlarında yayınlanmış kitapları bulunmaktadır .

Ülkemizde başlatılan kalkınma projelerine katkıda bulunmak üzere, 2004 yılında Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nda Bakanlık Müşaviri olarak göreve başlamış daha sonra Genel Müdür Yardımcılığı görevine atanmıştır. Halen Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanlığı ve TSE Denetleme Kurulu Başkanlığı'nın yanı sıra "Yerel Gündem 21" Ulusal Yönlendirme Kurul Üyeliği ve "AB İşçilerinin serbest dolaşım" faslını Başbakanlık adına yürütmektedir.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,893 kez okundu.

Okul kantinlerinde artık satılmayacak24 Eylül 2014 07:13
Sağlık Bakanlığı, kantinlerde satışa uygun yiyecekler listesini güncelledi.
CHP'li vekilin 'Kaçak Su' cezası belli oldu!24 Eylül 2014 07:10
ASKİ, kaçak kuyu suyu kullandığı ortaya çıkan CHP Ankara Milletvekili Aylin Nazlıaka’nın sitesine 749 bin 605 lira ceza kesti.
Uygulama yapan polise şok!24 Eylül 2014 07:02
Adana'da polis memuru, uygulama esnasında durdurduğu aracın anahtarı almak isterken, sürücünün kaçması sonunda sürüklenip yaralandı.
Manisa'da aşırı yağış hayatı felç etti!24 Eylül 2014 00:08
Demirci ilçesinde, sağanak nedeniyle bazı iş yerleri ile konutların alt katlarını su bastı.
Uşak’ta korkutan deprem23 Eylül 2014 23:50
Uşak merkezde 3.5 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Artçı sarsıntılar sürüyor.
Meteoroloji'den kar uyarısı23 Eylül 2014 23:40
Meteoroloji 10. Bölge Müdürü Murat Asar, Türkiye'nin batısından giren soğuk havayla beraber kayak merkezlerinde yılın ilk karını beklediklerini söyledi.
Bin Ladin'in damadına ABD'de şok!23 Eylül 2014 23:34
Süleyman ebu Geyt, ABD'de terör suçlamasıyla çıkarıldığı mahkemede müebbet hapse mahkum edildi.
Avrupa ülkesinden Türkiye'ye şok teklif23 Eylül 2014 23:28
Danimarka Halk Partisi Yabancılar Sözcüsü Martin Henriksen, Türkiye’nin Danimarka’ya gelen Suriyeli mültecileri de kabul etmesini istedi.
Bingöl'de 2 PKK'lı teslim oldu23 Eylül 2014 23:22
BİNGÖL'de örgütten kaçan 2 PKK'lı güvenlik güçlerine teslim oldu.
Olympiakos Efes'i İstanbul'da yıktı!23 Eylül 2014 23:13
Uluslararası Gloria Cup Basketbol Turnuvası'nın ilk maçında A Grubu mücadelesinde Olympiakos , Anadolu Efes'i 79-73 yendi.
Hava saldırısına ilişkin çelişkili bilgiler!23 Eylül 2014 23:12
ABD öncülüğünde Suriye'deki IŞİD hedeflerine yönelik yapılan hava bombardımanı sonrasında bölgeden gelen haberlerde belirsizlikler var.
Ünlü sunucudan Aysel Tuğluk'a tepki23 Eylül 2014 23:00
Star Ana Haber'in ünlü spikeri Nazlı Çelik, Suruç'ta güvenlik güçlerine taş atan HDP'li Aysel Tuğluk'a tepki gösterdi.
100 bin öğrenci ‘özel’den devlete geçiş yaptı
Okul kantinlerinde artık satılmayacak
ABD'den Türkiye'ye ticaret heyeti
Erdoğan Obama'nın resepsiyonuna katıldı
CHP'li vekilin 'Kaçak Su' cezası belli oldu!
IŞİD'e gece yarısı yeni saldırı!
Türkiye'nin kasasına hackerlar dadandı
Uygulama yapan polise şok!
Ruhani'den ABD'nin operasyonuna tepki
IŞİD'le savaşan 39 peşmerge kayıp
Manisa'da aşırı yağış hayatı felç etti!
Alex ABD'de devam edecek!
Uşak’ta korkutan deprem
Meteoroloji'den kar uyarısı
Bin Ladin'in damadına ABD'de şok!
Avrupa ülkesinden Türkiye'ye şok teklif
Bingöl'de 2 PKK'lı teslim oldu
Ukrayna'da 700'e yakın asker rehin
Olympiakos Efes'i İstanbul'da yıktı!
Eskişehirspor 6 golle turladı!
Hava saldırısına ilişkin çelişkili bilgiler!
Ronaldo abarttı, Madrid parçaladı!
Fenerbahçe kuvvet çalıştı
Boko Haram o kızları serbest bıraktı mı?
Ünlü sunucudan Aysel Tuğluk'a tepki
Çukurca'da uçak hareketliliği
İkiyüzlü sözde sanatçılara sosyal medyada tepki!
Bucaspor Batman karşısında moral buldu
Konsere giden öğrenciler kaza yaptı: 26 yaralı
Dumanlı: Mevlana ve Yunus bugün gelse Fethullah Gülen olur!
Erdoğan, Ruhani ile görüştü!
Filenin Sultanları kötü başladı
Provokatörler Şırnak'ı karıştırdı!
Kobani hayalet kente döndü
Kerry: Türkiye koalisyona katıldı!
Ban operasyonu olumlu karşıladı
Paris'te iPhone 6 dayağı
İstanbul'daki fırtına uçak seferlerini de etkiledi
G.Saray'a bir başkan adayı daha!
İsmailağa Cemaati'nden Zaman Gazetesi'ne yalanlama!
Esed IŞİD konusunda çark etti!
Rusya'dan IŞİD operasyonuna sert tepki!
Kayserispor bombardımana tuttu: 7-0
Kosova tarihinde bir ilki yaşayacak
Süreyya Ciliv'in ilk maaşı bile dudak uçuklattı!
Manisaspor penaltılarla tur atladı
Kerry: Türkiye ABD'ye söz verdi
Canikli: Türkiye cazibe merkezi
Erdoğan ABD'de dünya ülkelerine seslendi!
İşte G.Saray'da ilk başkan adayı!
Galatasaray tam kadro çalıştı
Türkiye Kupası'nda sürpriz sonuçlar