Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Maç sonrası taraftar Florya'yı bastı 'Cüneyt Çakır gerçekten...' G.Saray'da kırmızı kart şoku! Ömer Altaş"Tayyip çok sertçiler" siz bu devrimi hiç anlamamışsınız!
Başbakanlıktan önemli istifalar
Başbakanlıktan önemli istifalar
9 Mayıs 2007 Çarşamba 09:11
Güncellenme Tarihi 18 Kasım 2013 Pazartesi 20:49
Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

1961 yılında Malatya/Yeşilyurt/Yakınca'da doğan İrfan DİLSİZ, 1987 yılında Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi'nden mezun oldu. Üniversite öğrenimi sırasında ve sonrasında özel bir yayın şirketinde Genel Yayın Yönetmeni olarak görev yaptı.

1991 yılında Türk Standardları Enstitüsü (TSE)'nde göreve başladı, 1994 yılından sonra Malatya İnönü Üniversitesi'nde Rektörlük Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü, Battalgazi Meslek Yüksekokulu'nda öğretim görevlisi ve yüksekokul müdür yardımcılığı görevlerini yürüttü. Bu süre içinde yaptığı Kültürel ve Sosyal çalışmalarla ilgili olarak yazılı basında haber ve röportajları yer aldı. Çeşitli dergilerde teknik ve sosyal konularda makaleleri yayınlanmış olup "Kalite Güvencesi ve Standardları" ile "Girişimcilik" adlarında yayınlanmış kitapları bulunmaktadır .

Ülkemizde başlatılan kalkınma projelerine katkıda bulunmak üzere, 2004 yılında Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nda Bakanlık Müşaviri olarak göreve başlamış daha sonra Genel Müdür Yardımcılığı görevine atanmıştır. Halen Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanlığı ve TSE Denetleme Kurulu Başkanlığı'nın yanı sıra "Yerel Gündem 21" Ulusal Yönlendirme Kurul Üyeliği ve "AB İşçilerinin serbest dolaşım" faslını Başbakanlık adına yürütmektedir.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,878 kez okundu.

Şiddetli rüzgar, çatıları uçurdu19 Nisan 2014 22:42
Kırıkkale'de meydana gelen şiddetli rüzgardan dolayı binanın çatısı uçtu.
5 ölümlü kaza ile ilgili Vali'den açıklama19 Nisan 2014 20:58
İzmir Valisi Mustafa Toprak, Menemen ilçesi şarampole yuvarlanan minibüste hayatını biri çocuk 5 kişinin hayatını kaybettiğini, 32 kişinin de yaralandığını belirtirken kaza ile ilgili ayrıntılar verdi.
Twitter, o iki hesabı kapattı19 Nisan 2014 20:48
17 Aralık operasyonunun ardından ses tapelerini Twitter üzerinden paylaşılan o iki sayfa gizlendi.
Midibüs şarampole yuvarlandı: Ölü ve yaralılar var19 Nisan 2014 20:13
İzmir'in Menemen ilçesinde midibüsün şarampole yuvarlanması sonucu ilk belirlemelere göre 5 kişi öldü, çok sayıda kişi yaralandı.
Bakan Ala Erzurum'da gül dağıttı19 Nisan 2014 19:45
İçişleri Bakanı Efkan Ala, Erzurum'da esnaf ziyaretinde bulundu, Kutlu Doğu Haftası etkinlikleri kapsamında gül dağıttı.
Can Bonomo kaza geçirdi19 Nisan 2014 19:35
Şarkıcı Can Bonomo ile ekibini taşıyan araç, Gelibolu ilçesi yakınlarında kaza yaptı. Bonomo, kazayı hafif sıyrıklarla atlattı.
BDP'den Şemdinli'de 'Kutlu Doğum' mevlidi19 Nisan 2014 19:03
Hakkari'nin Şemdinli İlçesi'nde BDP tarafından Kutlu Doğum Haftası etkinlikleri kapsamıda mevlit okutuldu.
Kamyonet 4 aracı ezdi19 Nisan 2014 18:22
Antalya Akdeniz Bulvarı'nda karton atık yüklü kamyonet, park halindeki araçlara çarparak devrildi. Kazada 2 kişi yaralandı.
Şanlıurfa'da silahlı saldırı!19 Nisan 2014 17:54
Şanlıurfa'da otomobili ile kırımızı ışıkta beklerken silahlı saldırıya uğrayan bir kişi, hayatını kaybetti.
Uçurumdan düşen çocuk hayatını kaybetti19 Nisan 2014 17:53
Bitlis'in Hizan ilçesine bağlı Doğancı köyü Akdiken mezrasında hayatını kaybeden babasının taziyesine gelen 12 yaşındaki çocuğun uçurumdan düşerek hayatını kaybettiği bildirildi.
Soba yaşlı çiftin sonu oldu19 Nisan 2014 17:38
Manisa'nın Soma İlçesi'nde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenen 84 yaşındaki Mustafa Özdemir ile 81 yaşındaki eşi Mihrüban Özdemir hayatını kaybetti.
Yağmur duasında, yağmur yağdı19 Nisan 2014 17:36
Ahılı köyünde kuraklık nedeniyle 2 bin kişinin çıktığı yağmur duası sırasında, yağmur başladı.
Arena'da tarihi hezimet!Twitter, o iki hesabı kapattıCüneyt Çakır'dan tartışmalı 2 kararUlan gerizekalı nereye atıyorsun?Asgari ücrette ayrım bitiyor!Halid Meşal'den tarihi çağrıErdoğan'dan 'Başkanlık Sistemi' sinyali3 saatlik yol 15 dakikaya iniyor!'Hukuk eliyle darbe yapmak istediler!'Dünyayı şoke eden görüntü! Hayalet araba!Arınç'tan 'Kedicikler'e sert tepkiParalel medyanın Gül sevgisi!Bir özeleştiri daha: 30 Mart hezimet olduArınç: Biz farklı anlam çıkarmıyoruzVictor Hugo'nun Hz. Muhammed için yazdığı dizelerPassolig neden hedefte?Zaman hukuksuzluğu böyle savunduTüm Manşetler
Maç sonrası taraftar Florya'yı bastı
Chelsea'ye 77 maç sonra evinde darbe!
Şiddetli rüzgar, çatıları uçurdu
Selçuk fena isyan etti
Dilmen: Galatasaraylıları üzmesi gereken...
Barcelona'da ayrılık sesleri
'Cüneyt Çakır gerçekten...'
Arena'da tarihi hezimet!
5 ölümlü kaza ile ilgili Vali'den açıklama
Ukrayna krizi için Türk temsilci devrede
Twitter, o iki hesabı kapattı
Cüneyt Çakır'dan tartışmalı 2 karar
'Maçın hakkı beraberlikti'
Gaziantep ve Karşıyaka uzattıkça uzattı!
Midibüs şarampole yuvarlandı: Ölü ve yaralılar var
Yılın en iyi görüntüleri AA'dan
Bakan Ala Erzurum'da gül dağıttı
Saraybosna'da 528 idam kararına protesto
G.Saray'da kırmızı kart şoku!
Savaştan 19 yıl sonra gömüldü
Can Bonomo kaza geçirdi
TİKA'dan öğrencilere burs!
BDP'den Şemdinli'de 'Kutlu Doğum' mevlidi
F.Bahçe'den 22 sayı fark!
Maçta sürpriz evlilik teklifi!
Kamyonet 4 aracı ezdi
G.Saray'ın 11'i belli oldu! Büyük sürpriz
Asgari ücrette ayrım bitiyor!
Şanlıurfa'da silahlı saldırı!
G.Saray finale göz kırptı!
Uçurumdan düşen çocuk hayatını kaybetti
F.Bahçe'nin hocasına 3 dev talip!
Halid Meşal'den tarihi çağrı
Soba yaşlı çiftin sonu oldu
Yağmur duasında, yağmur yağdı
Papua Yeni Gine'de 7.5'lik deprem
Erdoğan'dan 'Başkanlık Sistemi' sinyali
Rusya'ya meteor düştü!
Alex'ten Beşiktaş derbisine özel mesaj!
Cumhurbaşkanlığına aday olacak mı?
1544 konuta 77 bin başvuru!
Ay yüzeyinde tatil köyü!
Isparta-Antalya yolunda otobüs devrildi!
Babacan'dan çok önemli mesajlar
İtirafta bulunarak CHP'den istifa etti
Sel 60 haneli köyü ikiye böldü
Millet 10 Ağustos'ta başkanını seçecek
Ulan gerizekalı nereye atıyorsun?
Can Tanrıyar'dan zehir zemberek açıklama!
NSU sanığına aşk mektubu yağıyor
Şeyh Nazım'dan yeni haber
Messi'ye şok tepki! 'Ahmak...'
G.Saray'ı sevince boğan sakatlık!
3 saatlik yol 15 dakikaya iniyor!
Göçmenler donarak öldü