Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Somalı madencilerin ücretleri hesabına yatırıldı İranlı komutandan Türkiye'ye suçlama Memet Ali Alabora bakın nerede ortaya çıktı! Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Başbakanlıktan önemli istifalar
Başbakanlıktan önemli istifalar
9 Mayıs 2007 Çarşamba 09:11
Güncellenme Tarihi 7 Temmuz 2013 Pazar 14:59
Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

1961 yılında Malatya/Yeşilyurt/Yakınca'da doğan İrfan DİLSİZ, 1987 yılında Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi'nden mezun oldu. Üniversite öğrenimi sırasında ve sonrasında özel bir yayın şirketinde Genel Yayın Yönetmeni olarak görev yaptı.

1991 yılında Türk Standardları Enstitüsü (TSE)'nde göreve başladı, 1994 yılından sonra Malatya İnönü Üniversitesi'nde Rektörlük Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü, Battalgazi Meslek Yüksekokulu'nda öğretim görevlisi ve yüksekokul müdür yardımcılığı görevlerini yürüttü. Bu süre içinde yaptığı Kültürel ve Sosyal çalışmalarla ilgili olarak yazılı basında haber ve röportajları yer aldı. Çeşitli dergilerde teknik ve sosyal konularda makaleleri yayınlanmış olup "Kalite Güvencesi ve Standardları" ile "Girişimcilik" adlarında yayınlanmış kitapları bulunmaktadır .

Ülkemizde başlatılan kalkınma projelerine katkıda bulunmak üzere, 2004 yılında Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nda Bakanlık Müşaviri olarak göreve başlamış daha sonra Genel Müdür Yardımcılığı görevine atanmıştır. Halen Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanlığı ve TSE Denetleme Kurulu Başkanlığı'nın yanı sıra "Yerel Gündem 21" Ulusal Yönlendirme Kurul Üyeliği ve "AB İşçilerinin serbest dolaşım" faslını Başbakanlık adına yürütmektedir.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,897 kez okundu.

Somalı madencilerin ücretleri hesabına yatırıldı24 Ekim 2014 20:31
Çalışanların işveren tarafından ödenemeyen eylül ayı ücretleri Türkiye İş Kurumu tarafından ödendi.
10 kişilik toplu intihar girşimi24 Ekim 2014 19:52
Aksaray’da iş güvenliği nedeniyle mühürlenen inşaatın 10 işçisi, inşaatın 5’inci katına çıkarak intihar girişiminde bulundu.
İki ülkeye daha 'Sarı toz' gönderildi24 Ekim 2014 19:33
İstanbul’da üç konsolosluğa gönderilen zarf içinde sarı renkteki toz maddesi, ABD ve Fransa Başkonsolosluğu’na da gönderildi.
Hakkari'de 1 terörist teslim oldu24 Ekim 2014 19:07
Şemdinli ilçesinde bölücü terör örgütünden kaçan bir terörist güvenlik güçlerine teslim oldu.
Sağlık Bakanlığı'ndan 'sarı toz' açıklaması!24 Ekim 2014 18:51
Sağlık Bakanlığı, Kanada, Belçika ve Almanya Konsolosluğu'ndaki toz paniği ile ilgili açıklama yaptı.
İstanbul Valiliği'nden toz açıklaması24 Ekim 2014 18:50
İstanbul Valiliği, konsolosluklara gönderilen sarı zarflarla ilgili yazılı açıklama yaptı.
TSK: Askere ateş açıldı24 Ekim 2014 18:45
Genelkurmay, Suriye tarafından askerlerin üzerine ateş açıldığını, askerlerin karşılık vermesi üzerine çatışma çıktığını bildirdi.
Balıkçıların ağına öyle bir cisim takıldı ki...24 Ekim 2014 18:13
Zonguldak'ın Ereğli açıklarında avlanan balıkçıların ağına füzeye benzeyen cisim takıldı.
Polise uzun namlulu silahla ateş açıldı24 Ekim 2014 18:10
Ankara Altındağ'da uyuşturucu satıcıları arasında çatışma çıktı. Olay yerine gelen polis ekiplerine de uzun namlulu silahlarla ateş açıldı.
Ankara'da polise ateş açıldı!24 Ekim 2014 17:54
Ankara'da uygulama yapan polis ekibine uzun namlulu silahla ateş açıldı.
İstanbullular dikkat! Saatte 100 km'yi bulacak...24 Ekim 2014 17:42
İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nden büyük uyarı... İstanbul bu gece yarısı itibariyle şiddetli rüzgarların ve yağışın etkisi altına girecek. İBB tüm birimleri alarma geçti.
Mahkemeden flaş Uzan kararı24 Ekim 2014 17:25
Motorola’nın bir alt şirketi Uzanların Dubai Bankası’nda bulunan 30 milyon dolarlık nakit parasının dondurulması için New York’ta açtığı davada karar açıklandı. Mahkeme Uzanların Dubai’deki parasının dondurulamayacağına hükmetti.
ABD'den IŞİD'e 18 hava saldırısı!
Karabük, Akhisar'ı 90+2'de yıktı!
Somalı madencilerin ücretleri hesabına yatırıldı
Kılıçdaroğlu siyasi çıkarları uğruna karalama yapıyor
Peşmerge: Tek gidiş yolumuz Türkiye
İranlı komutandan Türkiye'ye suçlama
Galatasaray'da flaş ayrılık iddiası!
Erdoğan Estonya Parlamentosu'nu ziyaret etti
ABD: İddiaları çok ciddiye alıyoruz!
10 kişilik toplu intihar girşimi
Bir büyük proje daha hayata geçiyor!
Çin'den ebola salgınına karşı 82 milyon $
Memet Ali Alabora bakın nerede ortaya çıktı!
İki ülkeye daha 'Sarı toz' gönderildi
Trabzon'dan Mersin'e sert cevap!
Mısır'daki bombalı saldırıda 26 asker öldü
O AB ülkesi de Filistin'i tanıyor
Prandelli'den flaş açıklama! Bu kez...
Hakkari'de 1 terörist teslim oldu
Saatleri siz değil, telefonunuz kendi geri alsın!
Ünal Aysal hakkında bomba iddia!
IŞİD yüzünden 90 yıllık adını değiştirdi
Sağlık Bakanlığı'ndan 'sarı toz' açıklaması!
İstanbul Valiliği'nden toz açıklaması
TSK: Askere ateş açıldı
Şampiyonlar Ligi'nde şike depremi
ÖSO ile Esed güçleri çatıştı: 17 ölü
25 milyon çocuğa aşı yapılacak
Ümit Özat'a kadın yardımcı hoca
Balıkçıların ağına öyle bir cisim takıldı ki...
Polise uzun namlulu silahla ateş açıldı
Şehzade Mustafa nasıl öldürüldü?
İspanya-Fas sınırında göçmen gerginliği
Ankara'da polise ateş açıldı!
Merkez Bankası Davutoğlu'na brifing verecek
İstanbullular dikkat! Saatte 100 km'yi bulacak...
Steve Jobs’u kim oynayacak?
Mısır'da bombalı saldırı: 13 asker öldü
Barcelona taraftarı Real'inkinden daha çok!
Fenerbahçe - Barcelona biletleti satışa çıkıyor
Mahkemeden flaş Uzan kararı
Baklavadan sonra yeni kriz!
İstanbul'da doluluk arttı konaklama ucuzladı
Dünya devi Türkiye’de ofis açacak
Twitter provokasyonunda Alman parmağı
Kobani'ye tek gidiş yolu Türkiye topraklarıdır
Bangladeş Cemaat-i İslâmî lideri öldü
Fransa Irak'ta IŞİD'i vurdu
İşte internete vergi koyan ilk ülke
İstanbul’da silahlı kavga: 3 ölü
İspanya-Fas sınırında göçmen gerginliği
iPhone 6'da şoke eden rakam!
Soros'tan korkutan uyarı
O AB ülkesi de Filistin'i tanıyor
Nene Hatun suya indirildi
Yola gerilen kablo can aldı
IŞİD'den akıl almaz oyun!
İspanya bu ölümü konuşuyor
Tarifeli uçak seferleri yeniden başlıyor
800 bin Ukraynalı yerinden oldu
Fenerbahçe'den Gençlerbirliği'ne tepki
İtalya ile AB arasında ipler gerildi!