Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Altın yükselişte HDP heyeti İmralı Adası'na gitti İş arayanlara Facebook uyarısı! Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
Başbakanlıktan önemli istifalar
Başbakanlıktan önemli istifalar
9 Mayıs 2007 Çarşamba 09:11
Güncellenme Tarihi 21 Ekim 2014 Salı 10:48
Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

1961 yılında Malatya/Yeşilyurt/Yakınca'da doğan İrfan DİLSİZ, 1987 yılında Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi'nden mezun oldu. Üniversite öğrenimi sırasında ve sonrasında özel bir yayın şirketinde Genel Yayın Yönetmeni olarak görev yaptı.

1991 yılında Türk Standardları Enstitüsü (TSE)'nde göreve başladı, 1994 yılından sonra Malatya İnönü Üniversitesi'nde Rektörlük Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü, Battalgazi Meslek Yüksekokulu'nda öğretim görevlisi ve yüksekokul müdür yardımcılığı görevlerini yürüttü. Bu süre içinde yaptığı Kültürel ve Sosyal çalışmalarla ilgili olarak yazılı basında haber ve röportajları yer aldı. Çeşitli dergilerde teknik ve sosyal konularda makaleleri yayınlanmış olup "Kalite Güvencesi ve Standardları" ile "Girişimcilik" adlarında yayınlanmış kitapları bulunmaktadır .

Ülkemizde başlatılan kalkınma projelerine katkıda bulunmak üzere, 2004 yılında Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nda Bakanlık Müşaviri olarak göreve başlamış daha sonra Genel Müdür Yardımcılığı görevine atanmıştır. Halen Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanlığı ve TSE Denetleme Kurulu Başkanlığı'nın yanı sıra "Yerel Gündem 21" Ulusal Yönlendirme Kurul Üyeliği ve "AB İşçilerinin serbest dolaşım" faslını Başbakanlık adına yürütmektedir.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,895 kez okundu.

'Bildiğiniz gibi değil'21 Ekim 2014 12:44
Türkiye Gazetesi yazarı Yıldıray Oğur, 'Bildiğiniz gibi değil' dedirten son bir ayın hikayesini yazdı. Yazıyı, önemine binaen tekrar yayınlıyoruz.
'Kobani provokatörleri hesap vermelidir'21 Ekim 2014 12:29
Recep Karagöz, Kobani eylemleri sırasında ortaya çıkarak vahşice cana ve mala kasteden provokatörlerin hesap vermelerine ilişkin açıklama yaptı.
Yaralı 11 PYD'li Türkiye'de21 Ekim 2014 12:13
Kobani ilçesinde IŞİD'in düzenlediği saldırılarda yaralanan 11 PYD'li dün akşam sınırdan Türkiye'ye getirildi. Bu arada örgüt dün akşam PYD'nin silah deposunu havaya uçurdu. İlçede çatışmalar bugünde devam ediyor.
Bahçeli: Cemaat MHP'yi ele geçirmeye çalıştı21 Ekim 2014 12:04
MHP Genel Başkanı Bahçeli, Gülen cemaatinin MHP'yi ele geçirmeyi denediğini ancak bunda başarılı olamadığını söyledi.
AFAD ekipleri yardım için köy köy geziyor21 Ekim 2014 11:56
Türkiye'de sınıra yakın köylerde akrabalarının yanına sığınan Suriyeli Kürtlerin ihtiyaçları, köy köy gezen AFAD ekipleri tarafından karşılanıyor.
Asansörlerde "kimlik kartı" dönemi21 Ekim 2014 11:40
Ülke genelinde kayıtlı 431 bin asansöre "kimlik kartı" numarası verilerek belediyeler ve A tipi muayene kuruluşları kanalıyla asansörlerin yıllık periyodik muayenelerinin yaptırılacağı belirtildi.
Rekor ikramiye huzur getirmedi21 Ekim 2014 11:37
Süper Loto'dan rekor ikramiye kazanan hamal Fuat Özdemir'in "Paranın yarısını hileyle aldı" diyerek suçladığı patronu Barış Aslan, "Kuponu ortak oynadık" dedi. Özdemir'in ailesi de paylaşım yüzünden birbirine girdi.
Ermeni cemaatinde patrik kavgası21 Ekim 2014 11:22
Patrik Mesrob Mutafyan’ın rahatsızlığı sonrasında görevi Aram Ateşyan’ın 7 yıldır vekaleten yürütmesi Ermeni cemaatini böldü. Vekalet sisteminin patriklik makamına zarar verdiğini düşünenler seçim isterken bazı din adamları Mutafyan’ın iyileşeceğine inanıyor
Şehit asker törenle uğurlandı21 Ekim 2014 11:13
Samsun'un Bafra ilçesinde geçirdiği trafik kazası sonucu şehit olan Er Kadir Bozan için İl Jandarma Komutanlığı'nda askeri tören düzenlendi.
5 kişi mantardan zehirlendi!21 Ekim 2014 11:12
Beyşehir'de 3 farklı mahallede bahçeden ve araziden topladıkları mantarları yiyen 2'si çocuk 5 kişi hastaneye kaldırıldı.
Kayıp dağcıyı arama çalışmaları sürüyor21 Ekim 2014 11:12
Niğde'de, Aladağlar'a tırmanırken kaybolan amatör dağcıyı bulmak için çalışmalara yeniden başlandı.
HDP heyeti İmralı Adası'na gitti21 Ekim 2014 11:09
HDP Heyeti, İmralı Adası'na gitti.
Davutoğlu iç güvenlik paketini açıkladı
İstanbul'da Ebola paniği!
IŞİD petrol gelirinin 800 milyon dolar...
Avustralya'da İslam karşıtlığı artıyor
İranlı general Suriye'de öldürüldü
'Bildiğiniz gibi değil'
İsmail Kartal sinirinden ağladı
Nobel Ödülü'nün en genç sahibine bir ödül de ABD'den
'Kobani provokatörleri hesap vermelidir'
Samsung Ebola virüsüne karşı 3 bin telefon bağışladı
MERS virüsüne ''maske'' önlemi
Kıbrıs Rum Yönetimi'nden Türkiye'ye gözdağı!
Rusya'dan 'Ukrayna'yı paylaşalım' teklifi
Kanal D'de bir program daha yayından kalktı
Bu sefer zarar etti!
Trabzon medyasından şok manşet: Susturun şu...
Yaralı 11 PYD'li Türkiye'de
Pil ömrü en uzun olan akıllı telefonlar
İŞKUR'dan bin kişiye geçici istihdam
Gelecek 10 yılın en önemli hedefi büyüme
Gmail Outlook ve Yahoo hesaplarını da destekleyecek
Bahçeli: Cemaat MHP'yi ele geçirmeye çalıştı
Melo Fenerbahçe derbisinde rekor kırmış!
Sabiha Gökçen’in tümünü istiyorlar
Liseliler Caz sanatçıları ile buluşuyor
AnadoluJet'ten Konya'ya özel kampanya
Pistorius'un cezası belli oldu!
Hükümetten çift maaş müjdesi
AFAD ekipleri yardım için köy köy geziyor
Beni Böyle Sev’e sürpriz isim!
'Sıkıysa Yakala' İstanbul'da gerçek oldu!
Kıvanç Tatlıtuğ hastalık hastası oldu
Asansörlerde "kimlik kartı" dönemi
Rekor ikramiye huzur getirmedi
Altın yükselişte
LG duygusal reaksiyonlu telefon üretti
Android 5.0 hangi ceplere gelecek
Nicolas Cage: Lütfen filmimi izlemeyin!
''Cep''te imalat başvurusunda rekor artış
Juventus ilk kez puan kaybetti
Erdoğan: Yasin için neden sesiniz çıkmadı?
Genç yıldız kiralık gidecek
Audi'den sürücüsüz devrim!
Mesnevi Azericeye çevrildi
IŞİD yine taktik değiştirdi
BM Genel Sekreterliği seçimi 2016'da yapılacak
Gol atan en genç futbolcu
Ermeni cemaatinde patrik kavgası
Her beş dakikada bir çocuk yaşamını yitiriyor
G.Saray'a sürpriz başkan adayı
Şehit asker törenle uğurlandı
Kayıp dağcıyı arama çalışmaları sürüyor
5 kişi mantardan zehirlendi!
HDP heyeti İmralı Adası'na gitti
Süper Lig'de gol krizi var!
Boz Baykuşlar'a NBA patentli oyuncu
Menderes Türel: Birbirimize el değil dil uzatıyoruz
Otomotivde işler rayına giriyor
Ülker Çokoprens tanınmış marka oldu
İdmanda gözyaşlarını tutumadı
Beyaz Fırın Office 365 ile lezzetini katladı
Erste Grup Yatırımcı Konferansı’nda Türkiye rüzgarı esti
Sergen Yalçın'ın Fenerbahçe iddiası!
DEİK Başkanı Vardan AA Finans Masası'na konuk olacak
Trakya Cam ‘Değişimin Gücü’ toplantısında iş ortaklarıyla buluştu
Öztürk ailesinden Ankara'da Uzaltaş ile işbirliği