Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Paralel emniyet soruşturmasında flaş gelişme Başbakanlık'ta kritik toplantı! Katliam gibi salgın: 1350 kişi öldü Celal KazdağlıCHP: Değişime neden direniyor?
Başbakanlıktan önemli istifalar
Başbakanlıktan önemli istifalar
9 Mayıs 2007 Çarşamba 09:11
Güncellenme Tarihi 20 Ağustos 2014 Çarşamba 20:50
Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

1961 yılında Malatya/Yeşilyurt/Yakınca'da doğan İrfan DİLSİZ, 1987 yılında Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi'nden mezun oldu. Üniversite öğrenimi sırasında ve sonrasında özel bir yayın şirketinde Genel Yayın Yönetmeni olarak görev yaptı.

1991 yılında Türk Standardları Enstitüsü (TSE)'nde göreve başladı, 1994 yılından sonra Malatya İnönü Üniversitesi'nde Rektörlük Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü, Battalgazi Meslek Yüksekokulu'nda öğretim görevlisi ve yüksekokul müdür yardımcılığı görevlerini yürüttü. Bu süre içinde yaptığı Kültürel ve Sosyal çalışmalarla ilgili olarak yazılı basında haber ve röportajları yer aldı. Çeşitli dergilerde teknik ve sosyal konularda makaleleri yayınlanmış olup "Kalite Güvencesi ve Standardları" ile "Girişimcilik" adlarında yayınlanmış kitapları bulunmaktadır .

Ülkemizde başlatılan kalkınma projelerine katkıda bulunmak üzere, 2004 yılında Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nda Bakanlık Müşaviri olarak göreve başlamış daha sonra Genel Müdür Yardımcılığı görevine atanmıştır. Halen Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanlığı ve TSE Denetleme Kurulu Başkanlığı'nın yanı sıra "Yerel Gündem 21" Ulusal Yönlendirme Kurul Üyeliği ve "AB İşçilerinin serbest dolaşım" faslını Başbakanlık adına yürütmektedir.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,890 kez okundu.

Paralel emniyet soruşturmasında flaş gelişme20 Ağustos 2014 21:19
22 Temmuz soruşturması kapsamında eski İstanbul Terörle Mücadele Şube Müdürü Ömer Köse tutuklandı.
Başbakanlık'ta kritik toplantı!20 Ağustos 2014 20:57
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay başkanlığında "Çözüm Sürecini Değerlendirme Toplantısı" yapıldı.
Görmez: Bazı alimler 3 kuruş için...20 Ağustos 2014 20:56
Diyanet İşleri Başkanı Görmez, "Alimlerin bir ihtilaf ve ayrılık içinde olması ümmete büyük zarar vermektedir" dedi.
Sabiha Gökçen'de Filistinliler için hazırlık20 Ağustos 2014 20:36
İsrail saldırıları sonucu Gazze'de yaralanan 26 Filistinlinin getirileceği Sabiha Gökçen Havalimanı önünde hazırlıklar başladı
İtalya hayali Fethiye'de son buldu20 Ağustos 2014 20:34
Muğla Fethiye'de yasa dışı yollarla İtalya'ya geçmeye hazırlanan 105 kaçak saklandıkları Çığlık Koyu'nda jandarma tarafından yakalandı.
Dışişleri'nden ABD'ye Ferguson kınaması!20 Ağustos 2014 20:11
Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Tanju Bilgiç, "AA muhabirinin ABD’de maruz kaldığı muamele kabul edilebilir değil" dedi.
İzmir'de gözaltındaki polis sayısı 32 oldu20 Ağustos 2014 20:04
İzmir merkezli 13 ilde yasa dışı dinleme iddialarına ilişkin yapılan soruşturma kapsamında gözaltı sayısı 32'ye yükseldi
Kuyuda göçük: 2 kişi mahsur!20 Ağustos 2014 19:55
Diyarbakır'ın Bağlar ilçesindeki bir kuyuda meydana gelen göçükte iki kişi mahsur kaldı.
Ünlü golcüler Hakkari sokaklarında20 Ağustos 2014 19:54
Eski futbolculardan Tanju Çolak, ‘Futbolun Ustaları Geleceğin Yıldızlarıyla Buluşuyor Projesi’ kapsamında Hakkari sokaklarında top dağıttı.
Gazeteci Kadumi için eylem20 Ağustos 2014 19:43
Suriye'de kaybolan gazeteci Beşar Fehmi Kadumi için eşi ve meslektaşları eylem yaptı.
Genelkurmay: 3 PKK'lı 4 çocukla beraber...20 Ağustos 2014 19:28
Genelkurmay Başkanlığı, Şırnak'ta üç teröristin, yanlarında dört çocukla beraber, silahsız ve teçhizatsız olarak teslim olduğunu bildirdi.
Ağrı Valiliği'nden heykel açıklaması20 Ağustos 2014 19:27
Ağrı Valiliği, sosyal medyada Atatürk heykellerine yönelik saldırıyla ilgili açıklama yaptı.
Obama taziye konuşması sonrası golf oynamaya gitti