Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Esed bir Türkiyeliyi daha şehit etti Prim borcu olanlar dikkat! Erdoğan'dan sürpriz görüşme Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
Başbakanlıktan önemli istifalar
Başbakanlıktan önemli istifalar
9 Mayıs 2007 Çarşamba 09:11
Güncellenme Tarihi 30 Ocak 2015 Cuma 14:52
Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

1961 yılında Malatya/Yeşilyurt/Yakınca'da doğan İrfan DİLSİZ, 1987 yılında Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi'nden mezun oldu. Üniversite öğrenimi sırasında ve sonrasında özel bir yayın şirketinde Genel Yayın Yönetmeni olarak görev yaptı.

1991 yılında Türk Standardları Enstitüsü (TSE)'nde göreve başladı, 1994 yılından sonra Malatya İnönü Üniversitesi'nde Rektörlük Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü, Battalgazi Meslek Yüksekokulu'nda öğretim görevlisi ve yüksekokul müdür yardımcılığı görevlerini yürüttü. Bu süre içinde yaptığı Kültürel ve Sosyal çalışmalarla ilgili olarak yazılı basında haber ve röportajları yer aldı. Çeşitli dergilerde teknik ve sosyal konularda makaleleri yayınlanmış olup "Kalite Güvencesi ve Standardları" ile "Girişimcilik" adlarında yayınlanmış kitapları bulunmaktadır .

Ülkemizde başlatılan kalkınma projelerine katkıda bulunmak üzere, 2004 yılında Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nda Bakanlık Müşaviri olarak göreve başlamış daha sonra Genel Müdür Yardımcılığı görevine atanmıştır. Halen Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanlığı ve TSE Denetleme Kurulu Başkanlığı'nın yanı sıra "Yerel Gündem 21" Ulusal Yönlendirme Kurul Üyeliği ve "AB İşçilerinin serbest dolaşım" faslını Başbakanlık adına yürütmektedir.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,902 kez okundu.

AK Parti binası önünde şüpheli paket paniği30 Ocak 2015 22:56
AK Parti Bingöl İl Başkanlığı önüne bırakılan şüpheli paket, paniğe neden oldu.
Prim borcu olanlar dikkat!30 Ocak 2015 22:12
SGK borç yapılandırmasında hafta sonu da çalışacak.
Taksim saldırısındaki silah Çin üretimi30 Ocak 2015 22:10
Taksim Meydanı'ndaki polis noktasına yapılan saldırıda kullanılan otomatik silahın eski model ve Çin üretimi olduğu saptandı.
Yeni nesil ANKA göklerde!30 Ocak 2015 20:05
'Yeni Nesil Yüksek Performans ANKA Blok B', bugün ilk uçuşunu başarı ile gerçekleştirdi.
Osmanlı armasında saklanan 30 sır!30 Ocak 2015 19:01
1876-1909 yılları arasında yapılan Osmanlı armasındaki semboller neyi anlatıyor, sembolleri en tepeden başlayarak sıraladığımızda ortaya neler çıkıyor?
Afrika Birliğinin yeni başkanı belli oldu!30 Ocak 2015 17:48
Zimbabve Devlet Başkanı Robert Mugabe, bugün gerçekleşen Afrika Birliği Liderler Zirvesi'nde Afrika Birliğinin yeni başkanı seçildi.
TİB eski Başkanvekili'nin avukatına inceleme30 Ocak 2015 17:43
Gölbaşı Cumhuriyet Başsavcılığı, usulsüz dinleme iddialarına ilişkin soruşturma kapsamında tutuklanan TİB eski Başkanvekili Şen'in avukatı Karslı hakkında inceleme başlattı.
Mahmutbey-Mecidiyeköy arası 26 dakikaya iniyor30 Ocak 2015 17:36
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Topbaş, "Bu hatlar devreye girdiğinde Mahmutbey-Mecidiyeköy arası 26 dakikaya iniyor, Kağıthane-Mecidiyeköy 4,5, Ümraniye-Kağıthane 39, Kağıthane-Üsküdar 26 dakika olacak" dedi.
Türkiye'de ezan 18 yıl Türkçe okundu30 Ocak 2015 16:34
30 Ocak 1932'de Fatih Camii'nde başlayan Türkçe ezan dayatması ülke genelinde 18 yıl sürdü.
İHH'dan Suriye'ye 40 yardım tırı30 Ocak 2015 16:13
İnsan Hak ve Hürriyetleri (İHH) İnsani Yardım Vakfı, "Kış Geldi Şimdi Zamanı" kampanyası kapsamında toplanan 40 tırlık yardım konvoyunu Suriye'ye gönderiyor.
Bakanlar Kurulu o grevi erteledi30 Ocak 2015 16:07
Bakanlar Kurulu, Birleşik Metal-İşçileri Sendikası tarafından uygulanmakta olan grevi, milli güvenliği bozucu nitelikte olduğu gerekçesiyle 60 gün süreyle erteledi.
Sigara keyfi 66 bin 500 TL’ye mal oldu30 Ocak 2015 16:02
Adana'da sigara içmek için bankadan dışarı çıkan avukat, bankonun üzerine bıraktığı çantasındaki müvekkiline ait 66 bin 500 TL parayı çaldırdı.
Esed bir Türkiyeliyi daha şehit etti
F.Bahçe Ülker'den kritik galibiyet
Bu devlet ırkçılığının göstergesidir
Almanya ırkçılığı lanetledi
Yanal: Sıkıntılı bir galibiyet aldık
Lübnan'da "Mevlana ve Tasavvuf Gecesi"
Sebze ve meyvelerdeki parafin tehlikesi!
Peşmerge ağır kayıplar verdi!
AK Parti binası önünde şüpheli paket paniği
Mısır'da güvenlik güçleri bir kişiyi öldürdü!