Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bu salatalık 1.1 milyar dolar! İsrail yine BM'nin okulunu vurdu! Galatasaray küçülüyor mu? Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
Başbakanlıktan önemli istifalar
Başbakanlıktan önemli istifalar
9 Mayıs 2007 Çarşamba 09:11
Güncellenme Tarihi 29 Temmuz 2014 Salı 10:53
Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

1961 yılında Malatya/Yeşilyurt/Yakınca'da doğan İrfan DİLSİZ, 1987 yılında Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi'nden mezun oldu. Üniversite öğrenimi sırasında ve sonrasında özel bir yayın şirketinde Genel Yayın Yönetmeni olarak görev yaptı.

1991 yılında Türk Standardları Enstitüsü (TSE)'nde göreve başladı, 1994 yılından sonra Malatya İnönü Üniversitesi'nde Rektörlük Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü, Battalgazi Meslek Yüksekokulu'nda öğretim görevlisi ve yüksekokul müdür yardımcılığı görevlerini yürüttü. Bu süre içinde yaptığı Kültürel ve Sosyal çalışmalarla ilgili olarak yazılı basında haber ve röportajları yer aldı. Çeşitli dergilerde teknik ve sosyal konularda makaleleri yayınlanmış olup "Kalite Güvencesi ve Standardları" ile "Girişimcilik" adlarında yayınlanmış kitapları bulunmaktadır .

Ülkemizde başlatılan kalkınma projelerine katkıda bulunmak üzere, 2004 yılında Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nda Bakanlık Müşaviri olarak göreve başlamış daha sonra Genel Müdür Yardımcılığı görevine atanmıştır. Halen Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanlığı ve TSE Denetleme Kurulu Başkanlığı'nın yanı sıra "Yerel Gündem 21" Ulusal Yönlendirme Kurul Üyeliği ve "AB İşçilerinin serbest dolaşım" faslını Başbakanlık adına yürütmektedir.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,889 kez okundu.

Paralel olmayanlara namus tuzağı!30 Temmuz 2014 07:54
Derin yapının kendileriyle ortak çalışmayan ve kontrollerine girmeyen emniyet müdürleri ve amirlerin eşlerini ve kızlarını yasadışı dinledikleri ortaya çıktı.
Hablemitoğlu suikastinde derin şüphe!30 Temmuz 2014 07:48
Türkiye'nin yakın tarihine damga vuran faili meçhul cinayetler arasında yer alan, Doç. Dr. Necip Hablemitoğlu suikastı dosyası, 12 yıllık aranın ardından raftan indiriliyor.
Paralelcilerden kayıtlara toplu imha!30 Temmuz 2014 07:44
Ramazan Akyürek'in görevden alınmadan 6 gün önce 'kanıt temizliği' yaptırdığı Emniyet İstihbarat Dairesi'nde bir 'delete' (silme) skandalı daha ortaya çıktı.
Çözüm sürecinde eve dönüş başlıyor!30 Temmuz 2014 07:41
Çözüm sürecine yasal zemin sağlanmasının ardından dağdan inişler başlıyor. İnişe ilişkin takvim 5 hafta içinde netleşecek. Dağdan inenlere konut yardımı ile iş kurmaları için tarım ve hayvancılık kredisi verilecek.
Tutuklanan 11 polis Metris Cezaevi'nde30 Temmuz 2014 03:21
,Paralel yapı soruşturmasında tutuklanan 11 polis, saat 03.00 sıralarında Metris Cezaevi'ne konuldu.
Hakim 49 polis hakkındaki kararını açıklandı29 Temmuz 2014 23:59
3. Sulh Ceza Hakimi İslam Çiçek, paralel yapı operasyonunda gözaltına alınan 49 polis hakkındaki kararı açıkladı
Gazze için 8 gündür yürüyorlar29 Temmuz 2014 20:58
Kayseri'de yaşayan Tokluman ailesi İsrail'in Gazze saldırılarını protesto etmek amacıyla yürüyüş başlattılar.
Polise taş atan çocuklara temizlik yaptırıldı29 Temmuz 2014 20:43
Şırnak Silopi'de polise taş atan çocuklar, belediye eş başkanının uyarısıyla gösteriye son verip caddede temizlik yaptı.
4 tutuklu ve hükümlü firar etti29 Temmuz 2014 19:57
Denizli'de D Tipi Kapalı Cezaevi'nden, biri tutuklu, 3'ü hükümlü toplam 4 kişi, duvardan atlayarak firar etti.
Kazalar bayramın tadını kaçırdı29 Temmuz 2014 19:07
Ramazan Bayramı başladığı 25 Temmuz'dan itibaren yurt genelinde meydana gelen trafik kazalarında 92 kişi öldü, 657 kişi yaralandı.
Rüştü Reçber'in villası yanıyordu29 Temmuz 2014 18:42
Maltepe Dragos'ta fundalık alanda çıkan yangın çevrede korku ve paniğe neden oldu.
Denize giren 4 kişi hayatını kaybetti29 Temmuz 2014 18:29
Sakarya'nın Karasu, Kocaali ve Kaynarca ilçelerinde dün ve bugün denize giren 4 kişi boğularak öldü.
Paralel olmayanlara namus tuzağı!
Hablemitoğlu suikastinde derin şüphe!
Paralelcilerden kayıtlara toplu imha!
Çözüm sürecinde eve dönüş başlıyor!
Bu salatalık 1.1 milyar dolar!
İsrail yine BM'nin okulunu vurdu!
Ulaşım 10 kat daha ucuza gelecek!
Siyonist İsrail camileri de hedef aldı!
Galatasaray küçülüyor mu?
Galatasaraylı taraftarları heyecanlandıran isim!
Kızılay görevlisi Türkiye'ye getirildi
Yalçın Ayhan'ın yeni takımı belli oldu
Gazze'de yıkılan ev sayısı
İhsanoğlu'ndan İstiklal Marşı skandalı!
Tutuklanan 11 polis Metris Cezaevi'nde
İşte Hamas'ın ateşkes şartları!
Paralelcilerden 'Erdoğan cinlerle seçim kazanıyor' iddiası
Doğalgaza zam yapılacak mı?
İsrail katliama devam ediyor
Hakim 49 polis hakkındaki kararını açıklandı
Yahudi yazar ve bilimadamı Finkelstein gözaltına alındı
Davutoğlu'ndan Abbas ile Meşal ilişkisine dikkat
Şili Tel Aviv Büyükelçisi'ni geri çağırdı
İsrail'i protesto eden ünlü yazar gözaltına alındı
Kürt petrol tankeri için ABD'den şok karar
Scolari'nin yeni adresi belli oldu
Kanada Libya elçiliğini kapattı
Tarık için flaş transfer açıklaması!
Sincan Uygur Özerk Bölgesi'nde saldırı
Din işleri devletin işi değildir
DHKP-C'den Demirtaş'a saldırı, Kılıçdaroğlu'na izin!
Gazze için 8 gündür yürüyorlar
Rusya tek bir kanıt ortaya koyamadı
Halep'te Esed'e büyük darbe
İsrailli milletvekili Zuabi Meclisten uzaklaştırıldı
Polise taş atan çocuklara temizlik yaptırıldı
Bilic'ten yönetime transfer mesajı!
Gazze'de mehmetçiğin de kanı vardır
4 tutuklu ve hükümlü firar etti
Yıldız futbolcunun babası kaçırıldı
Almanya bu Türk'ü konuşuyor
Kazalar bayramın tadını kaçırdı
İşte Ebu Hudayr'ın katili!
Beşiktaş dev maça bu 11'le çıkacak
Rüştü Reçber'in villası yanıyordu
Gazze'de ölü sayısı 1158'e yükseldi
Meksika'da 6,3 büyüklüğünde deprem
Davutoğlu'ndan Gazze için üçlü görüşme
Denize giren 4 kişi hayatını kaybetti
Oscar ödüllü oyuncu: İsrail soykırım yapıyor
Yeni Mavi Marmara filosu yola çıkıyor!
Bonzai, bir genci daha komaya soktu
Bahçeli: IŞİD ne ise İsrail de o'dur
Barça'dan rekor gelir