Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İhsanoğlu, Bahçeli ve Kılıçdaroğlu'nun izinde Kudüs Seriyyeleri İsrail'e operasyona başlıyor! Sigara yasakları başlıyor! Bakan açıkladı! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Başbakanlıktan önemli istifalar
Başbakanlıktan önemli istifalar
9 Mayıs 2007 Çarşamba 09:11
Güncellenme Tarihi 25 Temmuz 2014 Cuma 04:53
Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

1961 yılında Malatya/Yeşilyurt/Yakınca'da doğan İrfan DİLSİZ, 1987 yılında Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi'nden mezun oldu. Üniversite öğrenimi sırasında ve sonrasında özel bir yayın şirketinde Genel Yayın Yönetmeni olarak görev yaptı.

1991 yılında Türk Standardları Enstitüsü (TSE)'nde göreve başladı, 1994 yılından sonra Malatya İnönü Üniversitesi'nde Rektörlük Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü, Battalgazi Meslek Yüksekokulu'nda öğretim görevlisi ve yüksekokul müdür yardımcılığı görevlerini yürüttü. Bu süre içinde yaptığı Kültürel ve Sosyal çalışmalarla ilgili olarak yazılı basında haber ve röportajları yer aldı. Çeşitli dergilerde teknik ve sosyal konularda makaleleri yayınlanmış olup "Kalite Güvencesi ve Standardları" ile "Girişimcilik" adlarında yayınlanmış kitapları bulunmaktadır .

Ülkemizde başlatılan kalkınma projelerine katkıda bulunmak üzere, 2004 yılında Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nda Bakanlık Müşaviri olarak göreve başlamış daha sonra Genel Müdür Yardımcılığı görevine atanmıştır. Halen Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanlığı ve TSE Denetleme Kurulu Başkanlığı'nın yanı sıra "Yerel Gündem 21" Ulusal Yönlendirme Kurul Üyeliği ve "AB İşçilerinin serbest dolaşım" faslını Başbakanlık adına yürütmektedir.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,888 kez okundu.

İhsanoğlu, Bahçeli ve Kılıçdaroğlu'nun izinde25 Temmuz 2014 09:34
Muhalefetin çatı aday olarak gösterdiği Ekmeleddin İhsanoğlu da Kemal Kılıçdaroğlu ve Devlet Bahçeli gibi Doğu ve Güneydoğu’ya sırtını döndü.
Avrupa Merkez Bankası hacklendi!25 Temmuz 2014 09:31
20.000 e-posta adresi hackerlar tarafından çalındı.
Bayramda hava nasıl olacak?25 Temmuz 2014 09:00
Meteoroloji'den yapılan açıklamada, Ramazan Bayramı süresince yurdun büyük kısmında yağış beklenmediği belirtildi.
Paralel örgüt operasyonunda flaş gelişme!25 Temmuz 2014 08:51
Adliyeye sevk edilen 22 kişiden 14'ü tutuklanmaları istemiyle mahkemeye gönderilirken, 8 kişi serbest bırakıldı.
Paralel örgüt hesap veriyor!25 Temmuz 2014 08:39
Gözaltına alınan paralel örgütün emniyet ayağına yapılan sorguda başta Başbakan ve MİT Müsteşarı olmak üzere kritik görevlerde bulunan devlet görevlilerinin dinlenmesiyle elde edilen tapelerin kimlere servis ettikleri soruldu.
Bayramda şehir dışına çıkacaklar dikkat!25 Temmuz 2014 08:31
Bayram tatillerini İstanbul dışında geçirmek isteyen vatandaşlar nedeniyle, gece saatlerinde D-100 Karayolu Ankara istikametinde yoğunluk yaşandı.
Cuma namazında 3. İntifada'ya destek çağrısı!25 Temmuz 2014 05:16
Sosyal medyada bir araya gelen gençler, İsrail'in katliamlarını lanetlemek ve bu gece ilan edilen 3. İntifada'ya destek vermek için Eminönü'nde bulunan Yeni Camii önünde eylem çağrısı yaptı.
Filistinliler için gıyabi cenaze namazı kılındı25 Temmuz 2014 04:41
İsrail'in Gazze'ye saldırılarında hayatını kaybeden Filistinliler için Fatih Camisi'nde gıyabi cenaze namazı kılındı.
Senaryo ortaya çıktı operasyon öne alındı25 Temmuz 2014 02:36
Paralel yapı uzantılarının ibadethanelere yönelik eylemlerle infial yaratma çabası içinde olduğunu saptayan polis, operasyonu daha erkene aldı
Bakan Yılmaz'dan Bingöl'e büyük müjde25 Temmuz 2014 01:16
Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz Bingöl'ün tapu sorununu çözdüklerini söyledi.
Torba tasarının 3. bölümü de geçti25 Temmuz 2014 01:10
TBMM Genel Kurulu'nda görüşülen torba tasarının, 51-74 maddelerini içeren 3. bölümü kabul edildi.
Gazze'ye 640 bin dolarlık destek24 Temmuz 2014 23:11
Dışişleri Bakanlığından, Türkiye'nin tüm imkanlarıyla Filistin'e destek olmayı sürdüreceği belirtilerek talepleri üzerine, Filistin devletine 640 bin dolarlık maddi destekte bulunulduğu bildirildi.
İhsanoğlu, Bahçeli ve Kılıçdaroğlu'nun izinde
Avrupa Merkez Bankası hacklendi!
Gökhan Töre transferinde nakit krizi!
Kudüs Seriyyeleri İsrail'e operasyona başlıyor!
Türkiye'ye hakaret dolu protesto!
Sigara yasakları başlıyor! Bakan açıkladı!
Gümrük kapılarında oy verme yarın başlıyor
Bayramda hava nasıl olacak?
Gazze'de şehit sayısı 800'ü aştı
Libya Başbakanı'na seyahat engeli!
Paralel örgüt operasyonunda flaş gelişme!
Erdoğan için MHP'den istifa etti
Paralel örgüt hesap veriyor!
Bayramda şehir dışına çıkacaklar dikkat!
G.Saray'a kötü haber!
IŞİD peygamber türbesini havaya uçurdu!
Cuma namazında 3. İntifada'ya destek çağrısı!
Filistinliler için gıyabi cenaze namazı kılındı
İsrail 2,5 yaşındaki çocuğu katletti!
El-Kassam'dan Türkiye açıklaması!
Filistin 3. İntifada için ayakta!
Kelepçeli şovun organizatörü belli oldu!
Erdoğan Köşk'e çıkarsa yeni başbakan...
Senaryo ortaya çıktı operasyon öne alındı
Kıbrıs’ta diplomatik skandal
Geç kaldık!
Erdoğan: Bizim geleneğimizde frak yok
İsrail'in katliamını uzaydan görüntüledi
Dev şirketten büyük tazminat!
Erdoğan CNN International'a konuştu!
Saldırılar Roma'da protesto edildi
Barzani'den Ban ki-Moon'a özgürlük çıkışı
Bakan Yılmaz'dan Bingöl'e büyük müjde
Torba tasarının 3. bölümü de geçti
Batı’dan İsrail’e ilk ciddi uyarı
Bakanların nasıl dinlendiği ortaya çıktı!
Güneş: Bugünü unutmayacağım
İsrail'e 115 roketle karşılık verecekler
Paralelciler, milyonlarca gencin hayallerini böyle çaldı!
Dinlenen kriptolu telefonlar tespit edildi
ABD: Davutoğlu, kilit oyuncu
İsrail savaş suçu işliyor!
İşte Lampard'ın yeni takımı!
El-Kassam İsrail'i vurdu!
Gazze'ye 640 bin dolarlık destek
Abbas, "ateşkes" için Ürdün'de
Gazze'den 2008'den bu yana çekilmedik
Bursaspor'a soğuk duş!
İsrail'den Ahaber ekibine saldırı!
Şimon Peres'ten küstah açıklama!
4/C 'lilere iş garantisi
AA'dan Taraf'ın iddialarına yalanlama
Netanyahu'ya teşekkür eden gazeteci öldü
Malezyalı sporcudan, Gazze'ye destek
Suriye'de çarşıya saldırı
2 üniversite İsrail'i kınamadı!
ABD’de kabus gibi idam
Yargıda Birlik Platformu'ndan açıklama
Ban Ki-mun: Dehşete düştüm
Turizme Ramazan Bayramı bereketi
Etiyopya'dan Bill Gates'e fahri doktora
Pakistan'da Gazze için yas ilan edildi
ABD Kongresi'nde "Gazze'' bildirisi dağıttılar
Emin Çölaşan'a otomobil çarptı
ABD’de işkence gibi idam
Batı’dan İsrail’e ilk ciddi uyarı!