Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Doğalgaza indirim' açıklaması Güdük Necmi'den kötü haber! UEFA'dan Süper Lig ekibine men! Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken; ‘Dinle küçük adam...’
Başbakanlıktan önemli istifalar
Başbakanlıktan önemli istifalar
9 Mayıs 2007 Çarşamba 09:11
Güncellenme Tarihi 7 Ocak 2014 Salı 08:03
Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

1961 yılında Malatya/Yeşilyurt/Yakınca'da doğan İrfan DİLSİZ, 1987 yılında Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi'nden mezun oldu. Üniversite öğrenimi sırasında ve sonrasında özel bir yayın şirketinde Genel Yayın Yönetmeni olarak görev yaptı.

1991 yılında Türk Standardları Enstitüsü (TSE)'nde göreve başladı, 1994 yılından sonra Malatya İnönü Üniversitesi'nde Rektörlük Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü, Battalgazi Meslek Yüksekokulu'nda öğretim görevlisi ve yüksekokul müdür yardımcılığı görevlerini yürüttü. Bu süre içinde yaptığı Kültürel ve Sosyal çalışmalarla ilgili olarak yazılı basında haber ve röportajları yer aldı. Çeşitli dergilerde teknik ve sosyal konularda makaleleri yayınlanmış olup "Kalite Güvencesi ve Standardları" ile "Girişimcilik" adlarında yayınlanmış kitapları bulunmaktadır .

Ülkemizde başlatılan kalkınma projelerine katkıda bulunmak üzere, 2004 yılında Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nda Bakanlık Müşaviri olarak göreve başlamış daha sonra Genel Müdür Yardımcılığı görevine atanmıştır. Halen Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanlığı ve TSE Denetleme Kurulu Başkanlığı'nın yanı sıra "Yerel Gündem 21" Ulusal Yönlendirme Kurul Üyeliği ve "AB İşçilerinin serbest dolaşım" faslını Başbakanlık adına yürütmektedir.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,900 kez okundu.

Hızlı trende içki servisi kalktı22 Aralık 2014 21:49
Yüksek hızlı trenin (YHT) Ankara-Eskişehir hattında da alkol satışı kalktı.. YHT restoranlarını işleten Beşler Şirket yetkilileri talep eksikliği nedeniyle böyle bir karar aldıklarını belirtti.
Solotürk kokpitinde bir ilk22 Aralık 2014 21:08
Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Öztürk, Solotürk ile gösteri paketini uygulayan ilk hava kuvvetleri komutanı ve en kıdemli pilot oldu.
Valiliğin önünde döner bıçaklı eylem22 Aralık 2014 18:00
Gaziantep'te Yunus Ç., kalp yetmezliği bulunan ağabeyinin tedavisi için kendilerine yardım edilmediğini öne sürerek valilik önünde benzin ve döner bıçaklı eylem yaptı.
Hızlı trende içki servisi kalktı22 Aralık 2014 17:37
Yüksek hızlı trenin (YHT) Ankara-Eskişehir hattında da alkol satışı kalkmasınının üzerine YHT’nin hiçbir hattında artık alkol servisi kalmadı.
Emniyette yeni operasyon!22 Aralık 2014 17:33
Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, 12 emniyet görevlisi hakkında "görevi kötüye kullanmak" suçundan iddianame düzenledi.
İstanbul'da her yol İFM'ye çıkacak22 Aralık 2014 17:26
İstanbul Uluslar arası Finans Merkezi'ne havadan, karadan ve demiryoluyla ulaşım için seferberlik ilan edilecek. Adeta İstanbul'da her yol İFM'ye çıkacak.
Devrilen kamyon doğalgaz borusunu patlattı22 Aralık 2014 17:20
Erzincan'da devrilen kamyon, doğalgaz borusunun patlamasına neden oldu. Patlayan borudan sızan gaz, korku ve paniğe yol açtı.
Ruslar, Türk Akademisyenden ders alıyorlar22 Aralık 2014 17:13
Çukurova Üniversitesi (ÇÜ) Devlet Konservatuvarı Bale Anasanat Dalı Başkanı Yrd. Doç. Dr. Seda Ayvazoğlu, Rusya St. Petersburg Devlet Üniversitesi Rimsky-Korsakov Konservatuvarı’nda 2 hafta süreyle ders verdi.
17 yaşındaki Ebru’dan bir haftadır haber yok22 Aralık 2014 17:01
Gaziantep’in İslahiye ilçesinde bir hafta önce evden ayrılan 17 yaşındaki Ebru Özer'den haber alınamıyor.
Bu da 'Bedelli Bekarlık'22 Aralık 2014 17:01
"Askerliğin bedellisi mi olur?" demeyin; az daha bekarlığın da bedellisi çıkıyordu... Bedelli bekarlık olmadı belki ama "Bekarlık Zammı" yasalaştı.
Genç öğretmenin yardım çağrısına yanıt ABD'den geldi22 Aralık 2014 16:53
Bingöl'ün Karlıova ilçesine bağlı Ciligöl köyünde görev yapan genç öğretmen Kuzu'nun talebi üzerine ABD'deki Türkiye Yardım Köprüsü Derneğince temin edilen kışlık giyecekler, 100 öğrenciye ulaştırıldı.
3 bin yıllık “taş tencere” geleneği22 Aralık 2014 16:48
İran’da üretilen taş tencereler, eski geleneklerin yaşatılmasının yanı sıra yemeklere lezzet katması ve sağlıklı olması nedeniyle yaklaşık 3 bin yıldır kullanılıyor.
Putin'i şaşırtan istatistik!
'Doğalgaza indirim' açıklaması
Napoli tarih yazdı
Davutoğlu'nu böyle karşıladılar
Özgürlüğü için 29 yıl bekledi
Komadan çıktı anadili gibi Fransızca konuştu
Nijerya'da bombalı saldırı!
İşte Kanal D yeni yayın yönetmeni
'G.Saray Başkanı beni üzdü'
İran kararını askıya aldı!
Fenerbahçe'ye kötü haber
İslam karşıtları sokağa döküldü!
Taşkından zarar gören üreticiye müjde
Pakistan'da 500 mahkumunun infazı planlanıyor!
Hızlı trende içki servisi kalktı
Efsanevi müzisyen hayatını kaybetti
Çöp aracı yayalara çarptı: 6 ölü, 7 yaralı
Galatasaray'da Eboue yönetime savaş açtı
Güdük Necmi'den kötü haber!
G.Saray'a Diyarbakır'da çılgın karşılama!
'Paralel Yapı'dan bürokratlara terfi tuzağı!
59 köy yolu ulaşıma kapandı!
BBP'den birleşme açıklaması
Refah Sınır Kapısı yarın da açık kalacak
Roberto Carlos Sivas'tan ayrıldı
Antep suskunluğunu Rize'de bozdu!
Erdoğan, Juncker'i tebrik etti
Solotürk kokpitinde bir ilk
Trabzon'un maçı kadın ve çocuklara ücretsiz
İsrail'den insanlık dışı uygulama
Peşmerge Sincar için direniyor!
Aziz Yıldırım'dan Aykut Kocaman açıklaması!
UEFA'dan Süper Lig ekibine men!
Diyarbakır'da Galatasaray krizi