Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Beşiktaş coştu bir kere! / CANLI Akademik personele iyi haber! Flaş! 'Prandelli kararımı verdim...' Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
Başbakanlıktan önemli istifalar
Başbakanlıktan önemli istifalar
9 Mayıs 2007 Çarşamba 09:11
Güncellenme Tarihi 23 Ekim 2014 Perşembe 20:21
Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

Başvuruların son günü olan dün, Başbakanlıkta önemli istifalar oldu. Başbakanlık Müsteşarı Ömer Dinçer, Başbakanlık Müsteşar Yardımcısı Mustafa Çetin ve Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanı İrfan Dilsiz milletvekili adayı olmak üzere görevinden ayrıldıklar.

1961 yılında Malatya/Yeşilyurt/Yakınca'da doğan İrfan DİLSİZ, 1987 yılında Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi'nden mezun oldu. Üniversite öğrenimi sırasında ve sonrasında özel bir yayın şirketinde Genel Yayın Yönetmeni olarak görev yaptı.

1991 yılında Türk Standardları Enstitüsü (TSE)'nde göreve başladı, 1994 yılından sonra Malatya İnönü Üniversitesi'nde Rektörlük Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü, Battalgazi Meslek Yüksekokulu'nda öğretim görevlisi ve yüksekokul müdür yardımcılığı görevlerini yürüttü. Bu süre içinde yaptığı Kültürel ve Sosyal çalışmalarla ilgili olarak yazılı basında haber ve röportajları yer aldı. Çeşitli dergilerde teknik ve sosyal konularda makaleleri yayınlanmış olup "Kalite Güvencesi ve Standardları" ile "Girişimcilik" adlarında yayınlanmış kitapları bulunmaktadır .

Ülkemizde başlatılan kalkınma projelerine katkıda bulunmak üzere, 2004 yılında Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'nda Bakanlık Müşaviri olarak göreve başlamış daha sonra Genel Müdür Yardımcılığı görevine atanmıştır. Halen Başbakanlık Sosyal ve Kültürel İşler Başkanlığı ve TSE Denetleme Kurulu Başkanlığı'nın yanı sıra "Yerel Gündem 21" Ulusal Yönlendirme Kurul Üyeliği ve "AB İşçilerinin serbest dolaşım" faslını Başbakanlık adına yürütmektedir.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,896 kez okundu.

İstanbul'da Kobani operasyonu: 16 gözaltı23 Ekim 2014 23:24
Kobani’de yaşananları bahane ederek İstanbul’daki sokak eylemlerinde molotof kullandıkları iddia edilen 3'ü kadın 16 kişi gözaltına alındı
İzmit C tipi cezaevinde yangın çıktı23 Ekim 2014 23:07
İzmit Kuruçeşme C Tipi Kapalı Cezaevi’nde mahkumlar isyan çıkardı.
Hacdan döndü, Ebola şüphesi ile hastande23 Ekim 2014 21:20
Geçtiğimiz günlerde Hacdan dönen A.Ü. yüksek ateş ve öksürük sebebiyle Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi acil servisine geldi.
Polisten kaçarken polis araçlarına çarptı23 Ekim 2014 21:15
Aksaray'da, "dur" ihtarına uymayarak peşlerine düşen polisten kaçan sürücünün kullandığı otomobil, iki polis aracına çarptı.
Akademik personele iyi haber!23 Ekim 2014 20:59
Tasarı, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'nda kabul edildi.
Sendikalar Kanunu'nun bazı hükümleri iptal edildi23 Ekim 2014 20:46
Anayasa Mahkemesi, 6356 sayılı Sendikalar ve Toplu İş Sözleşmesi Kanunu'nun bazı hükümlerini iptal etti.
İzmir'de şiddetli yağış, yollar göle döndü23 Ekim 2014 20:19
İzmir'de akşam saatlerinde etkili olan şiddetli sağanak yağmur nedeniyle cadde ve sokaklar kısa sürede göle döndü.
Diyarbakır'da bombalı araç paniği23 Ekim 2014 20:18
Diyarbakır’da bomba yüklü bir aracın kente girdiği istihbaratını alan polis, alarma geçti.
Yasin Börü okul arkadaşları tarafından anıldı23 Ekim 2014 19:48
Diyarbakır'da Kurban Bayramı'nda ihtiyaç sahiplerine kurban dağıtırken vahşice öldürülen Yasin Börü, okul arkadaşları tarafından anıldı.
"Paralel yapı" operasyonunda 2 tutuklama istemi23 Ekim 2014 19:45
Ankara'da, yasa dışı dinlemelerle ilgili "paralel yapı" soruşturması kapsamında gözaltına alındıktan sonra adliyeye getirilen 4 şüpheliden 2'si tutuklama istemiyle mahkemeye sevk edildi.
Hüseyin Gülerce ifade verdi23 Ekim 2014 18:48
Eski Zaman yazarı Hüseyin Gülerce, Paralel Yapı'ya yönelik başlatılan soruşturma kapsamında tanık sıfatıyla ifade verdi.
Soma'da bin 700 madenci iş bıraktı23 Ekim 2014 18:30
Soma'da Işıklar Maden Ocağı'nda müfettişlerin olumlu rapor vermesinin ardından tekrar işbaşı yapan yaklaşık bin 700 madenci, gece iş bıraktı
'Trabzonspor kalitesini gösterdi'
İstanbul'da Kobani operasyonu: 16 gözaltı
Akdoğan: Türkiye ne zaman ayağa kalksa...
Apple'ın ilk bilgisayarına rekor fiyat
İzmit C tipi cezaevinde yangın çıktı
AK Partili meclis üyesi 6 yıldır kayıp
Sneijder'den çarpıcı itiraf!
Fenerbahçe'de Egemen sevinci
IŞİD'in günlük petrol geliri dudak uçuklattı!
Bangladeş Cemaat-i İslami'nin lideri vefat etti
Başbakan Davutoğlu nikah şahitliği yaptı
Beşiktaş coştu bir kere! / CANLI
Cimbom'dan korkunç zafer
Kanal D bir diziyi daha yayından kaldırdı
Abdülkadir Selvi: IŞİD'in babası Amerika, annesi Esed yönetimidir
Ğulam Azzam vefat etti
Hacdan döndü, Ebola şüphesi ile hastande
Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi
Polisten kaçarken polis araçlarına çarptı
Akademik personele iyi haber!
Sendikalar Kanunu'nun bazı hükümleri iptal edildi
CAS'tan F.Bahçe'ye kötü haber!
Fenerbahçe'den transfer hamlesi!
AB'de enerji ve ekonomi zirvesi
Ebola'dan ölenlerin sayısı 5 bine yaklaştı
İzmir'de şiddetli yağış, yollar göle döndü
Diyarbakır'da bombalı araç paniği
TFF'den e-bilet savunması!
IŞİD'in son taktiği şoke etti!
Sporting Lizbon tekrar için UEFA'ya başvurdu
Ömer Baba ATV'nin Kertenkele dizisinde!
ÖSO'dan Kobani'ye dev destek kararı
Trabzonspor - Lokeren: 2-0
Nur Yerlitaş'tan kötü haber
Yasin Börü okul arkadaşları tarafından anıldı
Yargı Paketi alt komisyondan geçti
"Paralel yapı" operasyonunda 2 tutuklama istemi
Hizbullah askerleri isyan etti
Vederson'a 2 maç ceza!
ABD o hedeflari bombaladı!
F.Bahçe'den yalanlama! Trabzonspor'un...
“Demokrasi dinsizlerin işi”
Hüseyin Gülerce ifade verdi
Partizan-Beşiktaş maçı iptal tehlikesi!
Marmaray`ın askıya alındığı haberi...
Soma'da bin 700 madenci iş bıraktı
Galatasaray'da çifte şok!
Flaş! 'Prandelli kararımı verdim...'
IŞİD'in petrol tesisleri vuruldu
Haram yemedi!
Otomobil alacaklara kötü haber
O baraj su tutmaya başladı
Türkiye-Kazakistan maçı biletleri satışta
'Ar-Ge işi bizde pahalı'
Bu ilimize kuvvetli yağış uyarısı!
Film için cayır cayır yandı
'Tanrıkulu'ndan jübile teklifi gelmedi'
El Clasico ne zaman saat kaçta?
100 bin lirayı bulan taksici bakın ne yaptı
Schumacher'dan iyi haber!
Online alışverişte rekor artış
Bruno Alves'in cezası belli oldu
Akaminko'nun acı günü
Çin’den İran’la güçlü askeri işbirliği
Gülen'den Kürt gazetelerine ilan
Türkiye-Kazakistan maçı biletleri satışta
’Galatasaray maçı geride kaldı’