Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Hafta sonu planı yapanlar yağış geliyor! İlber Ortaylı‘ya gözaltı şoku! Gezici Alabora o ülkede ortaya çıktı! Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
3 Mart 2007 Cumartesi 00:36
Güncellenme Tarihi 24 Ekim 2014 Cuma 08:39
21 Mart Nevruz öncesi bölgede DTP yöneticilerine yönelik gözaltı ve tutuklamalar arttı. Batman ve İstanbul’da örgüt propagandasi iddiasıyla gözaltına alınan DTP’liler tutuklandı

DTP Batman İl Yöneticileri M. Şirin Tekik, Dicle Manap ve DTP Batman Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir, 'Yasadışı örgüt propogandası' gerekçesiyle tutuklanırken, İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ve Güvenlik Şube ekipleri tarafından dün DTP Batman Merkez İlçe binasına yapılan baskın sonrasında çok sayıda evraka el kondu. Yapılan baskının ardından Savcılık talimatı ile DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut, İl Yöneticileri M. Şirin Tekik ve Dicle Manap ile Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir'in ifadelerinin alınması için Batman Emniyet Müdürlüğü'ne davet edildi. Emniyete giden DTP İl Yöneticileri Tekik ve Manap ile Padir daha sonra Savcılığa çıkarıldı. Savcılık'ta da ifadeleri alınan Tekik, Manap ve Pamir, 'tutuklanma' taleb ile Batman Ağır Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi. Burada ifadeleri alınan 3 DTP'li 'Yasadışı örgüt propogandası' yaptıkları gerekçesiyle tutuklanarak Batman M Tipi Cezaevi'ne gönderildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne ifade vermeye gitmeyen DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

3 DTP’Lİ TUTUKLANDI

Öte yandan DTP Büyükçekmece İlçe binasına yapılan baskında gözaltına alınan DTP'lilerden 3'ü tutuklandı.

'Yasadışı faaliyette bulunduğu' iddiasıyla 27 Şubat günü DTP Büyükçekmece İlçe Binası'na yapılan jandarma baskınında gözaltına alınan Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, Büyükçekmece İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer, Murat Kalmaz ve Fatoş K. (17), Esenyurt Jandarma Karakolu'nda yapılan sorgulamalarının ardından Beşiktaş'ta bulunan İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ne çıkarılan DTP'lilerden Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, ve Fatoş K. serbest bırakılırken, İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer ve Murat Kalmaz tutuklanarak Bayrampaşa Cezaevine gönderildi.

ANF

Bu haber 587 kez okundu.

Bahçeli'den Kılıçdaroğlu'na ağır sözler24 Ekim 2014 10:18
CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun YPG ile ilgili sözleri MHP lideri Devlet Bahçeli'yi kızdırdı.
Alevi açılımı için düğmeye basıldı24 Ekim 2014 07:48
Davutoğlu düğmeye bastı ve bakanlarını topladı. Masada cemevlerine statü verilmesi ve kaynak aktarılması gibi başlıklar bulunuyor.
Akdoğan: PKK’ya koridor falan açmayız24 Ekim 2014 06:21
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, Kobani'ye koridor açılması konusunda net konuştu.
TÜBİTAK’a sızıp MHP ve CHP’yi dinlemişler24 Ekim 2014 06:03
Emniyet’teki usulsüz dinlemelerle ilgili gözaltına alınan polisler ‘hiçbir yanlışımız yok’ dese de CHP ve MHP liderlerinin danışmanları, milletvekili ve il başkanları ile askeri projeleri yapan ekibin yasadışı yöntemlerle dinlendiği belgelendi.
MHP'ye sızamadı, kasetleri çıkardı!24 Ekim 2014 05:57
2009'da MHP lideri Bahçeli kurultayı kazanınca Paralel Yapı parti içinde örgütlenmeye başladı. Durum fark edildi. Kadrolaşma engellenince kaset komploları devreye girdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Estonya'ya geldi23 Ekim 2014 23:54
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak "TUR" ile saat 23.10'da Estonya'nın başkenti Tallin'e geldi.
Akdoğan: Türkiye ne zaman ayağa kalksa...23 Ekim 2014 23:18
Başbakan Yardımcısı Akdoğan, "Türkiye ne zaman ayağa kalksa, koşmaya başlasa, birileri paçasından tutup aşağı çekmeye çalışıyor" dedi.
AK Partili meclis üyesi 6 yıldır kayıp23 Ekim 2014 23:04
Kırşehir'de 6 yıl önce kaybolan AK Parti Meclis Üyesi Hasan Kırışık, kurulan özel ekibin çalışmalarına rağmen hala bulunamadı.
Başbakan Davutoğlu nikah şahitliği yaptı23 Ekim 2014 22:15
Başbakan Davutoğlu, AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Yahya Akman'ın kızının düğününde nikah şahidi oldu.
Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi23 Ekim 2014 21:18
AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi.
Yargı Paketi alt komisyondan geçti23 Ekim 2014 19:47
Soruşturma usullerinde değişiklikler, hakim ve savcı maaşlarında artış gibi düzenlemeler öngören kanun teklifi TBMM Adalet alt komisyonundan bazı değişikliklerle geçti.
'Ar-Ge işi bizde pahalı'23 Ekim 2014 17:57
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, Ar-Ge konusunda Avrupa'yla aradaki fark için veryansın etti.
Aşırı el terlemesinin tedavisi mümkün
Fenerbahçe'ye ceza
ABD'de 4. Ebola vakası
Yeni Steve Jobs, Christian Bale oldu
Dürüst taksiciye ödül
Giresun'da MERS virüsü şüphesi
Hırsızlıkla kendine konak yaptırmış...
Dokunulmazlığının kaldırılması istendi
Konut rekora doymuyor
‘Beşiktaş galibiyeti hak etti‘
ABD'de polise baltalı saldırı
Fenerbahçe ile Gençlerbirliği 83. randevuda
IŞİD sınır kapısını ele geçirmeye çalışıyor
Bahçeli'den Kılıçdaroğlu'na ağır sözler
Yine rezidans inşaatı yine ölüm!
Gulam Azam için cenaze namazı
Özkahya yönetti, Villarreal 4'ledi!
Sivasspor çıkışa geçmek istiyor
İstanbul Üniversitesi'nde kavga
Yunanistan’da Türk filmleri rüzgarı
Hatay'da esrar operasyonu
İsmail Kartal'dan sürpriz kadro!
Cengiz Han'ın işgali atmosferi temizledi
Irak’ın yeni vagonları Türkiye’den
Bankacılar da grev yapabilecek
'Sokaklara hakim olacağız'
Hafta sonu planı yapanlar yağış geliyor!
Saatler yarın gece geri alınacak!
Pandev'de sözleşme skandalı
Kartal tarihe geçti
Grip olmamak için bunu tüketin!
Tunus'un "Sıra dışı sokakları"
Aziz Yıldırım'a 'Selçuk' baskısı
Myanmar'da Müslümanlar ötekileştiriliyor
Hacdan dönenler Kur'an öğrenmeye koşuyor
Şampiyonlar Ligi'nin en kötüsü; G.Saray!
Taffarel şok etti!
Hükümlü ve tutuklular yatakları ateşe verdi
Kars'ta 3 terörist öldürüldü
Rus Donanmasına ait gemi Çanakkale Boğazı'ndan geçti
Şeker hastalarına iki müjde
Facebook ve Twitter karşı karşıya
IŞİD örgütünün propagandası nasıl çalışıyor?
ABD'de 4. Ebola vakası
Milletvekili seçimleri başladı
Uçak ile helikopter havada çarpıştı!
Rüyasında gördü, kardeşinin kafasını kesti
Beyaz eşya ve otomobile ÖTV indirimi geliyor
Yasin Börü'nün günlüğünde ağlatan cümle
Otomobiller son 3 yılda zamlandı
Yolcu ile hostes arasında alkol tartışması
Hasan Gökgöz’ün babası: Oğlumun ‘katili’ Demirtaş
400 bin öğretmenin hayatı değişecek
Almanya, Kuzey Irak'a yerleşiyor
Kıyamet günü nefret edilen 8 grubu açıkladı
Galatasaray'ı yakan telefon Olympiakos'tan
Faturanın yüzde 20'sini geri alabilirsiniz!
TRT'ye Cimbom baskını! Görevden alındı
‘Türkiye harekete geçiyor‘
'Onları Türkiye durduruyor'
Ev sahibi linçe davet etmiş!
İlber Ortaylı‘ya gözaltı şoku!
Eylemciye ‘e-kelepçe‘
Gezici Alabora o ülkede ortaya çıktı!
İstanbul‘da şafak operasyonu
Mesaj terörüne son!
Emekli borçtan kurtuluyor
Petrol-doğalgaz savaşı!
İzmit Cezaevi'nde isyan
Alevi açılımı için düğmeye basıldı
Provokatöre inat halk 'Çözüm' diyor