Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

3 ismi neden görevden aldığını açıkladı 5 G.Saray taraftarı gözaltında Türkiye gemisi sürükleniyor Ömer AltaşMaymunlar cennetinden insan ülkesine göç
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
3 Mart 2007 Cumartesi 00:36
Güncellenme Tarihi 25 Kasım 2014 Salı 14:15
21 Mart Nevruz öncesi bölgede DTP yöneticilerine yönelik gözaltı ve tutuklamalar arttı. Batman ve İstanbul’da örgüt propagandasi iddiasıyla gözaltına alınan DTP’liler tutuklandı

DTP Batman İl Yöneticileri M. Şirin Tekik, Dicle Manap ve DTP Batman Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir, 'Yasadışı örgüt propogandası' gerekçesiyle tutuklanırken, İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ve Güvenlik Şube ekipleri tarafından dün DTP Batman Merkez İlçe binasına yapılan baskın sonrasında çok sayıda evraka el kondu. Yapılan baskının ardından Savcılık talimatı ile DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut, İl Yöneticileri M. Şirin Tekik ve Dicle Manap ile Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir'in ifadelerinin alınması için Batman Emniyet Müdürlüğü'ne davet edildi. Emniyete giden DTP İl Yöneticileri Tekik ve Manap ile Padir daha sonra Savcılığa çıkarıldı. Savcılık'ta da ifadeleri alınan Tekik, Manap ve Pamir, 'tutuklanma' taleb ile Batman Ağır Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi. Burada ifadeleri alınan 3 DTP'li 'Yasadışı örgüt propogandası' yaptıkları gerekçesiyle tutuklanarak Batman M Tipi Cezaevi'ne gönderildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne ifade vermeye gitmeyen DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

3 DTP’Lİ TUTUKLANDI

Öte yandan DTP Büyükçekmece İlçe binasına yapılan baskında gözaltına alınan DTP'lilerden 3'ü tutuklandı.

'Yasadışı faaliyette bulunduğu' iddiasıyla 27 Şubat günü DTP Büyükçekmece İlçe Binası'na yapılan jandarma baskınında gözaltına alınan Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, Büyükçekmece İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer, Murat Kalmaz ve Fatoş K. (17), Esenyurt Jandarma Karakolu'nda yapılan sorgulamalarının ardından Beşiktaş'ta bulunan İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ne çıkarılan DTP'lilerden Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, ve Fatoş K. serbest bırakılırken, İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer ve Murat Kalmaz tutuklanarak Bayrampaşa Cezaevine gönderildi.

ANF

Bu haber 592 kez okundu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan 3 yasaya onay verdi!25 Kasım 2014 23:21
Cumhurbaşkanı Erdoğan, onayladı şehir içi yolcu taşıma hizmeti yapan araçlardan erişilebilir olmayanlara yetki belgesi, izin veya ruhsat verilmeyecek
Başbakanlıkta güvenlik toplantısı25 Kasım 2014 20:04
Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığında güvenlik toplantısı yapıldı.
Milli Mücadele Partisi resmen kuruldu25 Kasım 2014 16:54
Milliyetçilerin yeni partisi olan 'Milli Mücadele Partisi' kuruluşunu resmen ilan etti.
Davutoğlu: Ecdada selam olsun25 Kasım 2014 15:44
Başbakan Ahmet Davutoğlu toplu açılış ve araç teslim töreninde konuşma yaptı. Davutoğlu konuşmasında çevre vurgusu yaptı.
Bahçeli: Co Boyhan25 Kasım 2014 15:13
MHP Lideri Devlet Bahçeli'nin, partisinin grup toplantısında ABD Başkan Yardımcısı Joe Biden'la ilgili konuşurken yine dili sürçtü.
Erdoğan, Özdil'den tazminat kazandı25 Kasım 2014 13:17
Gazeteci Özdil ve Hürriyet gazetesi aleyhine açılan davada, mahkeme Erdoğan'a 7 bin lira manevi tazminat ödemesine hükmetti.
O parti kuruluşunu ilan etti25 Kasım 2014 13:14
Milliyetçilerin yeni partisi olan "Milli Mücadele Partisi" kuruluşunu resmen ilan etti.
'Halep bir gün kurtulacak, Suriye ayağa kalkacak'25 Kasım 2014 12:39
AK Parti grup toplantısında konuşan Başbakan Ahmet Davutoğlu, "Halep bir gün kurtulacak, Suriye bir gün ayağa kalkacak; o gün geldiğinde Türkiye-Suriye ortak kabine toplanacak" dedi.
Bahçeli'den Alevi paketi önerisi25 Kasım 2014 12:10
Bahçeli konuşmasında, Aleviler ile Kürtler'in suistimal edildiğini belirterek Alevi vatandaşların seslerini yükseltmeleri gerektiğini savundu.
'Cemaat Kılıçdaroğlu'nun özel bilgilerine ulaştı'25 Kasım 2014 11:03
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, "Cemaat, Kılıçdaroğlu'nun özel bilgilerine ulaştı, kıpırdatmıyor" dedi.
Saadet Partili gençlerden yönetime sert eleştiri!25 Kasım 2014 09:53
Saadet Partili gençlerden oluşan sosyal medyadaki Milli Görüş 3. Nesil topluluğu parti yönetimine uyarılarda bulundu ve Fatih Erbakan'ın meclise girmesi gerektiğini söyledi.
'Fitneci İdris' kavgası!25 Kasım 2014 09:43
AK Parti'den ayrıldıktan sonra parti kuran PDY'ye yakın vekiller şimdiden birbirlerini suçlamaya başladı.
Agüero Bayern'i dağıttı!
Sel felaketinde ölü sayısı 36'ya yükseldi
Simeone'den Arda'ya büyük övgü
Cumhurbaşkanı Erdoğan 3 yasaya onay verdi!
Çakır hayatını riske atmış
Avrupa Sneijder iddialarıyla çalkalanıyor
Başbakan: Doğu Akdeniz, Türkiye'ye kapatılamaz
Eczacıbaşı VitrA Polonya'da güle oynaya...
Maliye Bakanı Şimşek'ten bütçe yemeği
3 ismi neden görevden aldığını açıkladı
Galatasaray'da hazırlıklar tamam
Batman Çayı'nda mahsur kalan 2 kişi kurtarıldı
Gaz maskeli şok cihazlı definecilere baskın
Netanyahu bu isteği ile sınırı aşıyor
Rekortmen Messi'ye büyük fark!
Irak'ta 5 ayda bin 500 çocuk öldü
Her gün 5 km yürüyüş ile formda kalın
Migreni önlemenin 8 formülü
Rakka'da sivillere hava saldırısı: 87 ölü
Bakan Işık: Yerli otomobil için hedefimiz 2020
Samsunspor'da "9 puan kabusu" bitti
5 G.Saray taraftarı gözaltında
Konya'da okullar tatil edildi!
Ankara'da elektirk kesintisi!
ABD'de ayaklanma büyük şehirlere sıçradı
Başbakanlıkta güvenlik toplantısı
Papa'dan Avrupa'ya IŞİD çağrısı
Hasi: G.Saray yaralı hayvan gibi...
Polis otosu kamyonete çarptı: 12 yaralı
Ulaşıma kar engeli!
Real Madrid'den tarihi karar!
Kedinin ensesinden tutana ceza
MHP'den ilginç askerlik teklifi!
Facebook eski haline dönüyor
Türkiye gemisi sürükleniyor
Prandelli'den son dakika açıklaması
Dışişleri Bakanlığı Twitter'da dünya birincisi!
Erdoğan'ın o sözlerine ABD'li Prof. destek verdi
Almanların korkusu; İslam'ın ülkede yayılması
Çobana çarpıp kaçanlar yakalandı
Servet harcadıkları araçları trafikten men edildi
WhatsApp mesajlarınızı saklıyor mu?
Bu çocuğun takipçi sayısına inanamayacaksınız!
Şikeci hakeme ömür boyu men!
1300 yıllık büyü kitabı keşfedildi
Bursaspor şimdi yandı!
Prandelli'den bomba açıklamalar! Aysal...
Komik açıklama: İsrail demokrat bir devlettir
Ebola virüsü kapan ilk İtalyan tedavi altında
TEOG’da son gün önerileri
F.Bahçe'den TFF'ye 'vatan haini' sorusu
Karı özleyenler Uludağ'a akın etti
Zehirli ayakkabıları Bakan da doğruladı
Türkiye'de bu Bakanlık Dünyada birinci!
Yeni ÇED yönetmeliğine itiraz
Tüpraş davası 3 Mart'a ertelendi!
Yılmaz Özdil Erdoğan'a tazminat ödeyecek
Kobani'nin yüzde 90'ını ele geçirdiler
Ferguson'da polis, o genci böyle vurdu!
Bu çocuğun takipçi sayısına inanamayacaksınız
Kuzey Denizi'nde tekne battı: 2 ölü
Öğretmenler 'büyük' yenilik peşinde!
Trafikte bunu yapan yandı!
Belediye yol ortasında kesti
Milli Mücadele Partisi resmen kuruldu
Türkiye’de her iki kadından biri şiddet görüyor