Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İşte Emre'nin Aziz Yıldırım'a verdiği hediye! “Cezayir’in Johnny Cash’i” İstanbul’da! Yıldırım gözyaşları ile veda etti! Ömer Altaş"Tayyip çok sertçiler" siz bu devrimi hiç anlamamışsınız!
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
3 Mart 2007 Cumartesi 00:36
Güncellenme Tarihi 18 Nisan 2014 Cuma 13:02
21 Mart Nevruz öncesi bölgede DTP yöneticilerine yönelik gözaltı ve tutuklamalar arttı. Batman ve İstanbul’da örgüt propagandasi iddiasıyla gözaltına alınan DTP’liler tutuklandı

DTP Batman İl Yöneticileri M. Şirin Tekik, Dicle Manap ve DTP Batman Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir, 'Yasadışı örgüt propogandası' gerekçesiyle tutuklanırken, İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ve Güvenlik Şube ekipleri tarafından dün DTP Batman Merkez İlçe binasına yapılan baskın sonrasında çok sayıda evraka el kondu. Yapılan baskının ardından Savcılık talimatı ile DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut, İl Yöneticileri M. Şirin Tekik ve Dicle Manap ile Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir'in ifadelerinin alınması için Batman Emniyet Müdürlüğü'ne davet edildi. Emniyete giden DTP İl Yöneticileri Tekik ve Manap ile Padir daha sonra Savcılığa çıkarıldı. Savcılık'ta da ifadeleri alınan Tekik, Manap ve Pamir, 'tutuklanma' taleb ile Batman Ağır Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi. Burada ifadeleri alınan 3 DTP'li 'Yasadışı örgüt propogandası' yaptıkları gerekçesiyle tutuklanarak Batman M Tipi Cezaevi'ne gönderildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne ifade vermeye gitmeyen DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

3 DTP’Lİ TUTUKLANDI

Öte yandan DTP Büyükçekmece İlçe binasına yapılan baskında gözaltına alınan DTP'lilerden 3'ü tutuklandı.

'Yasadışı faaliyette bulunduğu' iddiasıyla 27 Şubat günü DTP Büyükçekmece İlçe Binası'na yapılan jandarma baskınında gözaltına alınan Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, Büyükçekmece İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer, Murat Kalmaz ve Fatoş K. (17), Esenyurt Jandarma Karakolu'nda yapılan sorgulamalarının ardından Beşiktaş'ta bulunan İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ne çıkarılan DTP'lilerden Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, ve Fatoş K. serbest bırakılırken, İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer ve Murat Kalmaz tutuklanarak Bayrampaşa Cezaevine gönderildi.

ANF

Bu haber 577 kez okundu.

Meğer istifa etmiş!18 Nisan 2014 14:04
CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Haluk Koç'un seçimlerin ardından bu görevlerinden istifa ettiği ortaya çıktı.
Davutoğlu ;"en şiddetli şekilde cezalandırılacak"18 Nisan 2014 13:46
Ahmet Davutoğlu, güvenlik toplantısının illegal dinlenmesine ilişkin, "Sorumlular hukukun üstünlüğü ilkesi çerçevesinde en şiddetli şekilde cezalandırılacaktır" dedi.
Erdoğan'dan Gül'ün açıklamalarına ilk yorum18 Nisan 2014 13:45
Başbakan Tayyip Erdoğan Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün “Siyasetle ilgili bir planım yok” sözleriyle ilgi açıklama yaptı.
Başbakan'dan Kılıçdaroğlu ile ilgili bomba iddia18 Nisan 2014 13:36
AK Parti genişletilmiş İl Başkanları toplantısında yaptığı konuşmada Kılıçdaroğlu ile ilgili şok iddiada bulundu.
Erdoğan'dan MHP'ye Uygur göndermesi18 Nisan 2014 12:31
Başbakan Erdoğan, MHP’yi Uygur Türkleri üzerinden siyaset yapmakla suçladı.
Gül: Gelecekle ilgili siyasi planım yok!18 Nisan 2014 12:01
Cmurbaşkanı Abdullah Gül cumhurbaşkanı seçimlerine ilişkin sorulara yanıt veriyor...
CHP, paraleller için AYM'ye gitti18 Nisan 2014 11:33
CHP, dershanelerle ilgili maddenin de içerisinde bulunduğu Milli Eğitim Kanunu'nun bazı maddelerinin iptali için Anayasa Mahkemesi'ne başvurdu.
Altan Tan'dan Kışanak'a petrol tepkisi18 Nisan 2014 11:11
BDP Diyarbakır Milletvekili Altan Tan, Gültan Kışanak'ın bölgede üretilen kaynaklardan yerel yönetimlere de pay verilmesi gerektiği yönündeki beyanatına tepki gösterdi.
Paralel yapı resmen dini kullandı!18 Nisan 2014 08:58
Dicle Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ayşegül Saraç'ın sahnelediği 'başörtüsü' oyununun tüm detayları ortaya çıkıyor
CHP'ye şok! O ilçede de seçimler iptal18 Nisan 2014 08:53
Seçim sonuçlarının tartışmalı olduğu bir yerde daha YSK'dan iptal kararı çıktı.
CHP'den Kılıçdaroğlu'na 'Zekeriya Öz' fırçası!18 Nisan 2014 08:49
Kadın vekillerin Kılıçdaroğlu'na "Zekeriya Öz'ün neredeyse heykelini dikecektik. Kaç masumun kanına girdiğini hatırlamıyoruz, sahip çıkacağımız başka hukukçu mu yoktu?" diyerek tepki gösterdiği ileri sürüldü.
17 Aralık süreci iktidar kavgası!18 Nisan 2014 08:34