Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan tarihi konuşma! Zaman Gazetesi'ne Erdoğan şoku F.Bahçe'de ilk resmi ayrılık! Prof. Dr. Erol Göka28 Ağustos 2014
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
3 Mart 2007 Cumartesi 00:36
Güncellenme Tarihi 28 Ağustos 2014 Perşembe 15:38
21 Mart Nevruz öncesi bölgede DTP yöneticilerine yönelik gözaltı ve tutuklamalar arttı. Batman ve İstanbul’da örgüt propagandasi iddiasıyla gözaltına alınan DTP’liler tutuklandı

DTP Batman İl Yöneticileri M. Şirin Tekik, Dicle Manap ve DTP Batman Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir, 'Yasadışı örgüt propogandası' gerekçesiyle tutuklanırken, İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ve Güvenlik Şube ekipleri tarafından dün DTP Batman Merkez İlçe binasına yapılan baskın sonrasında çok sayıda evraka el kondu. Yapılan baskının ardından Savcılık talimatı ile DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut, İl Yöneticileri M. Şirin Tekik ve Dicle Manap ile Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir'in ifadelerinin alınması için Batman Emniyet Müdürlüğü'ne davet edildi. Emniyete giden DTP İl Yöneticileri Tekik ve Manap ile Padir daha sonra Savcılığa çıkarıldı. Savcılık'ta da ifadeleri alınan Tekik, Manap ve Pamir, 'tutuklanma' taleb ile Batman Ağır Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi. Burada ifadeleri alınan 3 DTP'li 'Yasadışı örgüt propogandası' yaptıkları gerekçesiyle tutuklanarak Batman M Tipi Cezaevi'ne gönderildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne ifade vermeye gitmeyen DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

3 DTP’Lİ TUTUKLANDI

Öte yandan DTP Büyükçekmece İlçe binasına yapılan baskında gözaltına alınan DTP'lilerden 3'ü tutuklandı.

'Yasadışı faaliyette bulunduğu' iddiasıyla 27 Şubat günü DTP Büyükçekmece İlçe Binası'na yapılan jandarma baskınında gözaltına alınan Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, Büyükçekmece İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer, Murat Kalmaz ve Fatoş K. (17), Esenyurt Jandarma Karakolu'nda yapılan sorgulamalarının ardından Beşiktaş'ta bulunan İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ne çıkarılan DTP'lilerden Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, ve Fatoş K. serbest bırakılırken, İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer ve Murat Kalmaz tutuklanarak Bayrampaşa Cezaevine gönderildi.

ANF

Bu haber 582 kez okundu.

Erdoğan: 2 bin yıllık Türk tarihinde bir ilk28 Ağustos 2014 18:02
Devir teslim töreninde yapılan konuşmalarda Recep Tayyip Erdoğan tarafından önemli mesajlar verildi.
Zaman Gazetesi'ne Erdoğan şoku28 Ağustos 2014 17:54
Paralel yapının medya organı Zaman gazetesi cumhurbaşkanlığı muhabiri Çankaya'ya köşkü'ne alınmadı.
Abdullah Gül: Değerli kardeşim Erdoğan...28 Ağustos 2014 17:42
11.Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Köşk'te 12.Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a görevini teslim etti. Önemli açıklamalarda bulundu...
CHP'nin tavrına eleştiriler çığ gibi büyüyor28 Ağustos 2014 17:18
Erdoğan'ın yemin töreni öncesinde milletvekilleri ile Meclis'e gelen CHP Grup Başkanvekili Engin Altay, TBMM Başkanı Çiçek'ten söz istedi, alamayınca da İç Tüzük kitapçığını fırlattı. Ardından da yanındaki CHP'li vekillerle birlikte Meclis'i terk etti. Bu provokasyona birçok isim sert tepki gösterdi.
Erdoğan Davutoğlu'nu ne zaman kabul edecek?28 Ağustos 2014 16:56
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Vekili ve Dışişleri Bakanı Davutoğlu'nu saat 22.00'de Çankaya Köşkü'nde kabul edecek.
Devlet başkanları Köşk'e akın etti28 Ağustos 2014 16:54
Türkiye'nin 12'nci Cumhurbaşkanı seçilen Erdoğan'ın görevi Abdullah Gül'den devralacağı törene 15 Cumhurbaşkanı ve 12 Başbakan katıldı.
Köşk'te devir-teslim töreni / CANLI28 Ağustos 2014 16:53
12. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan devir teslim töreni için Çankaya Köşkü'ne geldi.
Bilal Erdoğan'dan CHP'lilere ilginç tepki28 Ağustos 2014 16:01
Erdoğan'ın Meclis'teki yemin töreni öncesi CHP'liler meclisi terketti. Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan ise bakın nasıl tepki gösterdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Anıtkabir'de konuştu28 Ağustos 2014 15:42
Türkiye Cumhuriyeti'nin seçilmiş ilk Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan Anıtkabir özel defterini imzaladı ve konuşmasını gerçekleştirdi.
MHP ilçe başkanına saldırı28 Ağustos 2014 15:15
Çanakkale'de MHP Çan İlçe Başkanı 39 yaşındaki Fikri Yılmaz, maskeli dört kişinin sopa ve demir çubuklarla saldırısı sonucu yaralandı.
Davutoğlu TBMM'de ilk kimin elini sıktı?28 Ağustos 2014 14:59
AK Parti Kongresi'nde dün Genel Başkan seçilen Ahmet Davutoğlu, önce MHP Lideri Devlet Bahçeli'nin ardından CHP Grup Başkan Vekili Aydın'ın elini sıktı.
CHP'li vekilden büyük terbiyesizlik!28 Ağustos 2014 14:54
12. Cumhurbaşkanı seçilen Erdoğan'ın yemin töreni öncesinde, CHP Grup Başkanvekili Altay söz talebinin reddedilmesi üzerine Anayasa ve İçtüzük kitabını Başkanlık Divanı'na fırlattı.
Erdoğan: 2 bin yıllık Türk tarihinde bir ilk
Ukrayna lideri: Rus askerleri topraklarımızda
Zaman gazetesine Erdoğan şoku
Necati Ateş'in cezası kalktı
Abdullah Gül: Değerli kardeşim Erdoğan...
IKEA'da tepki çeken sözleşme
Çilek yüz güldürdü!
Kahve ile ilgili bilinmeyenler
Galatasaray Erkan Zengin'i istiyor
Toyota'dan Türkiye'ye yeni model
Bayern Münih Alonso'yu kiralıyor
CHP'nin tavrına eleştiriler çığ gibi büyüyor
Korkutan yangın kontrol altında
Minibüsçülerden zamma tepki
Okyanus ötesinden hırsızlık için gelmişler!
Liverpool'dan Kasımpaşa'ya transfer!
Pakistan Başbakanı'na dava
Angelina Jolie ve Brad Pitt evlendi
Rus ambargosuna karşı yeni önlem
Karabükspor'a ses bombası şoku!
Erdoğan Davutoğlu'nu ne zaman kabul edecek?
F.Bahçe'de ilk resmi ayrılık!
İşte Önder Özen'in Süper Lig'deki favorisi
Devlet başkanları Köşk'e akın etti
Trabzon'un maçında yayın krizi!
Köşk'te devir-teslim töreni / CANLI
Dan Brown'un "Cehennem"i sinemaya uyarlanacak
'Paralel yapı'operasyonunda flaş gelişme!
O ilçeden Erdoğan için flaş karar!
Hakkari'de 1 terörist teslim oldu
Dikkat! Fırtına uyarısı
IŞİD'den Esed'e çok ağır darbe
İngiltere'nin yeni kaptanı Rooney
Trabzonspor'da yayın krizi!
Selçuk İnan'ın derbi rahatsızlığı!
Balıkesir'de 38 yıl sonra Süper Lig heyecanı
Ünlü giyim markası o tişörtü geri çekti
Çin'den sonra en çok şirket Türkiye'den
Öldürülen asker sayısı 400'e yükseldi
Ünlü televizyoncu evinde öldürüldü