Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İstanbul'da elektrik kesintisi Dolar 2.40 sınırına dayandı Antalya'da feci kaza! 5 ölü Ömer AltaşYeni Türkiye yolunda ikinci evre
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
3 Mart 2007 Cumartesi 00:36
Güncellenme Tarihi 5 Nisan 2012 Perşembe 15:51
21 Mart Nevruz öncesi bölgede DTP yöneticilerine yönelik gözaltı ve tutuklamalar arttı. Batman ve İstanbul’da örgüt propagandasi iddiasıyla gözaltına alınan DTP’liler tutuklandı

DTP Batman İl Yöneticileri M. Şirin Tekik, Dicle Manap ve DTP Batman Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir, 'Yasadışı örgüt propogandası' gerekçesiyle tutuklanırken, İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ve Güvenlik Şube ekipleri tarafından dün DTP Batman Merkez İlçe binasına yapılan baskın sonrasında çok sayıda evraka el kondu. Yapılan baskının ardından Savcılık talimatı ile DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut, İl Yöneticileri M. Şirin Tekik ve Dicle Manap ile Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir'in ifadelerinin alınması için Batman Emniyet Müdürlüğü'ne davet edildi. Emniyete giden DTP İl Yöneticileri Tekik ve Manap ile Padir daha sonra Savcılığa çıkarıldı. Savcılık'ta da ifadeleri alınan Tekik, Manap ve Pamir, 'tutuklanma' taleb ile Batman Ağır Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi. Burada ifadeleri alınan 3 DTP'li 'Yasadışı örgüt propogandası' yaptıkları gerekçesiyle tutuklanarak Batman M Tipi Cezaevi'ne gönderildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne ifade vermeye gitmeyen DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

3 DTP’Lİ TUTUKLANDI

Öte yandan DTP Büyükçekmece İlçe binasına yapılan baskında gözaltına alınan DTP'lilerden 3'ü tutuklandı.

'Yasadışı faaliyette bulunduğu' iddiasıyla 27 Şubat günü DTP Büyükçekmece İlçe Binası'na yapılan jandarma baskınında gözaltına alınan Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, Büyükçekmece İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer, Murat Kalmaz ve Fatoş K. (17), Esenyurt Jandarma Karakolu'nda yapılan sorgulamalarının ardından Beşiktaş'ta bulunan İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ne çıkarılan DTP'lilerden Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, ve Fatoş K. serbest bırakılırken, İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer ve Murat Kalmaz tutuklanarak Bayrampaşa Cezaevine gönderildi.

ANF

Bu haber 596 kez okundu.

Gülen'in jet sosyetesi!29 Ocak 2015 08:33
Paralel yapılanmanın, sosyetik isimler için uyuyan hücre kurduğu ortaya çıktı. Wikileaks belgelerine göre Gülen, uyuyan hücrelere deşifre olmamaları kaydıyla istediklerini yapma izni vermiş.
İşte AK Parti'nin başkanlık modeli!29 Ocak 2015 08:02
AK Parti'nin seçim beyannamesinde 'tek meclisli başkanlık' modeli yer alacak. Buna göre, Başkan yürütmenin başı olacak. Mevcut sistemdeki Meclis'in yetkileri ise devam edecek
Abdullah Gül milletvekili adayı olacak mı?29 Ocak 2015 07:39
2015 genel seçimlerine yaklaşırken 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün AK Parti'den milletvekili adayı olup olmayacağı merak konusu.
Obama'dan İsrail'e ret!29 Ocak 2015 07:05
ABD Başkanı Obama, İsrail Başkanı Netanyahu'nun İsrail seçimlerine 2 hafta kala ülkesine gelmesinin 'uygunsuz' olacağını söyledi ve "Onunla (Netanyahu) görüşmeyi reddediyorum." dedi.
İşte AK Parti'nin 2015 seçim sloganı29 Ocak 2015 06:16
AK Parti Haziran 2015 seçimlerinde kullanacağı sloganı netleşti. Slogana başkanlık sistemine vurgu var.
Erdoğan'dan AVM yasasına onay!29 Ocak 2015 00:08
Cumhurbaşkanı Erdoğan, alışveriş merkezlerine ilişkin düzenlemeyi de içeren Perakende Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanunu onayladı.
Yılmaz: Güvenliği sağlayamazsanız...28 Ocak 2015 23:32
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, "Eğer güvenliği sağlayamazsanız, özgür de olamazsınız" dedi.
Erdoğan'dan af talep ettiler!28 Ocak 2015 23:17
Diyarbakır'da 20 yıldır cezaevinde bulunan Fikri Boylu'nun ailesi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan af yetkisini kullanmasını istiyor
TOBB'dan Davutoğlu'na anlamlı hediye28 Ocak 2015 20:17
Başbakan Ahmet Davutoğlu, TOBB Yönetim Kurulu üyelerini kabul etti. Hisarcıklıoğlu, Davutoğlu'na sürpriz bir hediye verdi.
'İslam'ı anlayarak siyaset yapacağız'28 Ocak 2015 18:03
HDP'nin Diyarbakır kongresinde konuşan Demirtaş, "İslam'ı daha fazla tanıyarak, anlayarak siyaset yapacağız" dedi.
Demirtaş yeni yol haritasını açıkladı28 Ocak 2015 17:06
"İslam'ı daha fazla tanıyarak, anlayarak siyaset yapacağız. HDP bu anlayışla, halkın özgürce yaşamasının teminatı olarak siyaset yapmaya devam edecek"
Meclise kanlı baskın: 1 ölü, 2 yaralı!28 Ocak 2015 14:34
ABD'nin Minnesota eyaletine bağlı New Hope kasabasında iki polisin yemin ettiği tören salonunu basan silahlı bir kişi dehşet saçtı.
İbrahim Tatlıses 3 ay yok!
Timsah yabancılarıyla vuruyor!
DEAŞ Sacide'yi neden istiyor?
Afganistan'da saldırı: 18 ölü
İstanbul'da elektrik kesintisi
Dolar 2.40 sınırına dayandı
Kiralık işçi dönemi başlıyor
Kanarya'nın hesabı bedavaya almak
Borsa, güne 90 bin puanın altında başladı
Filistin'e Ba'ba destek!
Göçmen teknesi battı
G.Saray sil baştan! Sadece ikisi kaldı
Antalya'da feci kaza! 5 ölü
Kral Selman Obama'yı bırakıp gitti
Nöbet tutan asker canına kıydı
Cem Kılıç yazdı: 5 soruda kıdem tazminatı
Moskova'da Suriye için toplandılar
Enes’in çabası yetmedi
Sosa'dan beklenmedik hamle
Takviye edici gıdalara ek süre
Fed'den faiz kararı
Sharapova-Williams finali
Trabzonspor'da Tolga Ciğerci bombası
Atlanta, Nets'i de geçti!
Facebook'un yükselişi sürüyor
2016 yılı bakliyat yılı ilan edildi
Hollande'dan Türkiye ve Ermenistan'a çağrı
İsrail'in "3G yasağına" karşı kampanya
Banvit deplasmanda kayıp!
Suriye'ye yardım götüren ambulans devrildi
İbrahim Tatlıses ABD'ye gidiyor!
Trabzonspor yılın bombasını patlatıyor
Sony 1000 kişiyi işten çıkaracak
Mc Donald's'ın CEO'su değişiyor
İran'dan flaş karar
Filistin "3G yasağına" karşı harekete geçti
Obama Çipras'ı kutladı
Gülen'in jet sosyetesi!
Gömüldükten 5 gün sonra geri döndü
Tottenham final biletini kaptı!
BM'den İsrail-Hizbullah çatışmasına tepki
Yeni hükümet 'Atina duvarı'nı yıktı
Facebook'ta müthiş kâr
Kanada'dan 200 milyon dolar kredi
ABD'de bilim adamına ''nükleer casusluk'' cezası
Husilere Pentagon desteği
Samaras, sabunu bile götürmüş
15 bin güvenlik elemanı alınacak
İşte AK Parti'nin başkanlık modeli!
Bodrum'da istinat duvarı çöktü!
Diego serbest kaldı!
Soğukta yüz ağrısına dikkat
Abdullah Gül milletvekili adayı olacak mı?
Fenerbahçe Emenike'ye özel hoca tuttu
Obama'dan İsrail'e ret!
Bu çetenin tankı bile var
Acun'u fena dolandırdılar!
DEAŞ o iki ülkeye yerleşiyor!
Fransa 8 yaşındaki çocuğu sorguya çekti
İşte AK Parti'nin 2015 seçim sloganı
Bolu Dağı'nda ulaşım durma noktasında!
Tottenham final biletini kaptı!
Takla atan araç bariyerlere çarptı
Beyaz Saray Michelle Obama’yı savundu!
Kral Kupası'nda Kral gibi maç!
Erdoğan'dan AVM yasasına onay!
Adıyaman'da iş kazası: 1 ölü
Rehin pilot özgürlüğüne kavuştu
BM olağanüstü toplanıyor
Av tüfeğiyle annesini öldürdü!
Lübnan-İsrail sınırında gerginlik sürüyor!
Yılmaz: Güvenliği sağlayamazsanız...
Arda Turan'dan olay hareket
8 yaşındaki çocuğa terör sorgusu!