Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Benzinli ve LPG'li araçlara müjde! 'Bu aşk caiz değil' 'Bunları G.Saray'a kakaladılar' Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
3 Mart 2007 Cumartesi 00:36
Güncellenme Tarihi 2 Eylül 2014 Salı 08:32
21 Mart Nevruz öncesi bölgede DTP yöneticilerine yönelik gözaltı ve tutuklamalar arttı. Batman ve İstanbul’da örgüt propagandasi iddiasıyla gözaltına alınan DTP’liler tutuklandı

DTP Batman İl Yöneticileri M. Şirin Tekik, Dicle Manap ve DTP Batman Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir, 'Yasadışı örgüt propogandası' gerekçesiyle tutuklanırken, İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ve Güvenlik Şube ekipleri tarafından dün DTP Batman Merkez İlçe binasına yapılan baskın sonrasında çok sayıda evraka el kondu. Yapılan baskının ardından Savcılık talimatı ile DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut, İl Yöneticileri M. Şirin Tekik ve Dicle Manap ile Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir'in ifadelerinin alınması için Batman Emniyet Müdürlüğü'ne davet edildi. Emniyete giden DTP İl Yöneticileri Tekik ve Manap ile Padir daha sonra Savcılığa çıkarıldı. Savcılık'ta da ifadeleri alınan Tekik, Manap ve Pamir, 'tutuklanma' taleb ile Batman Ağır Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi. Burada ifadeleri alınan 3 DTP'li 'Yasadışı örgüt propogandası' yaptıkları gerekçesiyle tutuklanarak Batman M Tipi Cezaevi'ne gönderildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne ifade vermeye gitmeyen DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

3 DTP’Lİ TUTUKLANDI

Öte yandan DTP Büyükçekmece İlçe binasına yapılan baskında gözaltına alınan DTP'lilerden 3'ü tutuklandı.

'Yasadışı faaliyette bulunduğu' iddiasıyla 27 Şubat günü DTP Büyükçekmece İlçe Binası'na yapılan jandarma baskınında gözaltına alınan Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, Büyükçekmece İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer, Murat Kalmaz ve Fatoş K. (17), Esenyurt Jandarma Karakolu'nda yapılan sorgulamalarının ardından Beşiktaş'ta bulunan İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ne çıkarılan DTP'lilerden Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, ve Fatoş K. serbest bırakılırken, İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer ve Murat Kalmaz tutuklanarak Bayrampaşa Cezaevine gönderildi.

ANF

Bu haber 584 kez okundu.

Bakan Canikli: Bunun hamallığını yapıyoruz02 Eylül 2014 12:03
Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli, bakanlık görevine ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
'Davutoğlu MHP'yi bitirecek'02 Eylül 2014 10:16
A HABER’DE Sevilay Yükselir moderatörlüğünde yayınlanan ‘Yüzde Yüz Siyaset’ programının dün akşamki konukları AK Parti İstanbul Milletvekili Prof. Dr. Burhan Kuzu, İstanbul Şehir Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Medaim Yanık ve Avukat Kezban Hatemi’ydi.
Kılıçdaroğlu Haydar Baş'ın oğlunun düğününe katıldı02 Eylül 2014 09:44
Kemal Kılıçdaroğlu, Bağımsız Türkiye Partisi Genel Başkanı Haydar Baş'ın oğlunun Bahçeköy'deki kır düğününe katıldı.
Bakan Elvan'dan iki önemli müjde02 Eylül 2014 08:42
Yeni dönemde otoyollara ağırlık verileceğini söyleyen Lütfi Elvan, İstanbul trafiğini rahatlatacak önemli projelerden bahsetti.
Kılıçdaroğlu'ndan sürpriz Sarıgül kararı02 Eylül 2014 08:38
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Yeşilköy'de sürpriz bir görüşme gerçekleştirdi.
Erdoğan'dan yedi sayfalık şikâyet!02 Eylül 2014 08:11
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı’nın 'paralel yapı' iddiaları hakkında yürüttüğü soruşturmanın dosyasında çarpıcı bilgilere ulaşıldı
Kılıçdaroğlu'ndan flaş PM kararı!02 Eylül 2014 07:43
CHP'de Genel Başkanlık yarışı sürerken bir yandan da liste yarışları sürüyor. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu önemli isimlerle donatmayı düşündüğü PM için çalışıyor.
Kılıçdaroğlu merak edilen o soruya cevap verdi!02 Eylül 2014 07:34
Kılıçdaroğlu, kendisine karşı aday olan Muharrem İnce'nin tasviye edilip edilmeyeceği ile ilgili soruya cevap verdi.
Erdoğan'dan Kıbrıs'ta üst düzey zirve01 Eylül 2014 22:49
Cumhurbaşkanı Erdoğan, KKTC Meclis Başkanı Sibel Siber ve Cumhuriyet Meclisi’nde temsil edilen siyasi parti başkanlarıyla bir araya geldi.
Davutoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na sert tepki01 Eylül 2014 22:08
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kemal Kılıçdaroğlu'nun Cumhurbaşkanı Erdoğan için söylediklerine tepki gösterdi.
Kılıçdaroğlu kitapçık fırlatmayı bakın nasıl savundu!01 Eylül 2014 20:27
CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis'te içtüzük kitapçığını fırlatan Engn Altay'ı savundu.
Erdoğan'dan 'Ruhban Okulu' mesajı01 Eylül 2014 19:55
KKTC'de konuşan Erdoğan Rum gazetecinin Ruhban okulu ile ilgili sorusuna, Okulu açmak mesele değil ancak sizden de bir adım olsun" dedi.
Dzemaili'nin kod adı: Şut ve gol
Ronaldo: Konuşursam manşet olurum!
PKK asfalt makinelerini yaktı
İsrail 4 bin dönüm Filistin toprağına el koydu
'Suud hükümeti Mescid-i Nebevi'yi yıkacak' iddiası!
Djokovic set vermeden kazandı
Abdullah Kiğılı bombaladı!
Bediüzzaman’ın talebelerinden Erdoğan’a tebrik!
Hülya Koçyiğit: Göğsüm kabardı
İstanbul'un 100 filmi bir kitapta toplandı
Fatih Terim yönetiminde 103. milli maç
Ambulans helikopterler gece de uçacak
Futbolda Türkiye Kupası heyecanı başlıyor
Borsa İstanbul teknoloji üretecek
"Barış ve Çocuk" konulu karikatür yarışması
Kilosu 13 lira oldu!
Benzinli ve LPG'li araçlara müjde!
'Büyük bir savaş kapımıza dayandı'
Fatih hocaya saldırı
Ambulans helikopterler gece de uçacak
G.Saray'a şok sözler: Napoli itelemiş!
İsrail askerleri 21 Filistinliyi gözaltına aldı
PKK mezarlığına müdahale
İlk özel rapor Soma için
Ağız kokusunu önlemenin 5 yolu
Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye büyük fark!
Trabzonspor'un 100. transferi...
Korkusundan 4 buçuk yıldır havalalanında yaşıyor
Strese karşı günde 10 badem, 2 ceviz
Muslera: Çeyrek finali geçmek istiyoruz
Bahşiş yüzünden öldürülen damat defnedildi
Sağlık için çay için!
Spor yapanları bekleyen sinsi tehlike!
Evinden telefonla çağırdı, üzerine kurşun yağdırdı
Az şu içmek de yorgunluk sebebi
İmralı 'Kesin ateşkes' çağrısı yapacak!
"Ben ezik biri değilim"
Fırtınadan 3 bomba
Mudanya'da barış rüzgarı
'Aziz Yıldırım ile 1 aydır konuşmuyoruz'
Otobanda feci kaza: 3 ölü
Webo kendini feda etti
Türk kadını modayla ilgileniyor
Yeşilay'a yeni görev
İngiliz şarkıcı IŞİD'e katıldı
NASA 2018 için en büyük roketi hazırlıyor
Kadro dışı oyunculara dev rakamlar
Polise ateş açıldı
İşte metabolizmayı hızlandırmanın ipuçları
Ev kredisi alana kedi hediye
Ev ödevi vermek yasaklandı
En fazla parayı bakın neye harcadık
Apple ve FBI müstehcen skandalı soruşturuyor
'Bu aşk caiz değil'
Osman Turhan'dan çok konuşulacak paralel karikatürü!
Polisi linç ettiler!
'Bunları G.Saray'a kakaladılar'
Meteoroloji'den yağış uyarısı!
Milli Takım'ın rakibi Danimarka
Sözcü yazarından Cumhurbaşkanı ve Başbakan'a hakaret!
Hülya Koçyiğit: Onur duydum Türkiye
Hakkari'deki barış etkinliğinde Kadir İnanır fırtınası
FBI skandala el koydu
A Milliler Danimarka ile karşı karşıya gelecek
Silahlı kavga: 1 ölü
20 milyon kişinin beklediği takvim açıklandı!
Maradona'dan olay sözler!
ABD Afrika'da da operasyonda
'Davutoğlu MHP'yi bitirecek'