Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Kaza değil imalat hatasıymış! Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan kritik görüşme! İstanbullulara uyarı: Çamur yağacak Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
3 Mart 2007 Cumartesi 00:36
Güncellenme Tarihi 7 Ekim 2014 Salı 12:57
21 Mart Nevruz öncesi bölgede DTP yöneticilerine yönelik gözaltı ve tutuklamalar arttı. Batman ve İstanbul’da örgüt propagandasi iddiasıyla gözaltına alınan DTP’liler tutuklandı

DTP Batman İl Yöneticileri M. Şirin Tekik, Dicle Manap ve DTP Batman Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir, 'Yasadışı örgüt propogandası' gerekçesiyle tutuklanırken, İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ve Güvenlik Şube ekipleri tarafından dün DTP Batman Merkez İlçe binasına yapılan baskın sonrasında çok sayıda evraka el kondu. Yapılan baskının ardından Savcılık talimatı ile DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut, İl Yöneticileri M. Şirin Tekik ve Dicle Manap ile Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir'in ifadelerinin alınması için Batman Emniyet Müdürlüğü'ne davet edildi. Emniyete giden DTP İl Yöneticileri Tekik ve Manap ile Padir daha sonra Savcılığa çıkarıldı. Savcılık'ta da ifadeleri alınan Tekik, Manap ve Pamir, 'tutuklanma' taleb ile Batman Ağır Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi. Burada ifadeleri alınan 3 DTP'li 'Yasadışı örgüt propogandası' yaptıkları gerekçesiyle tutuklanarak Batman M Tipi Cezaevi'ne gönderildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne ifade vermeye gitmeyen DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

3 DTP’Lİ TUTUKLANDI

Öte yandan DTP Büyükçekmece İlçe binasına yapılan baskında gözaltına alınan DTP'lilerden 3'ü tutuklandı.

'Yasadışı faaliyette bulunduğu' iddiasıyla 27 Şubat günü DTP Büyükçekmece İlçe Binası'na yapılan jandarma baskınında gözaltına alınan Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, Büyükçekmece İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer, Murat Kalmaz ve Fatoş K. (17), Esenyurt Jandarma Karakolu'nda yapılan sorgulamalarının ardından Beşiktaş'ta bulunan İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ne çıkarılan DTP'lilerden Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, ve Fatoş K. serbest bırakılırken, İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer ve Murat Kalmaz tutuklanarak Bayrampaşa Cezaevine gönderildi.

ANF

Bu haber 600 kez okundu.

Bozkır: 'Soykırım tasarısı kağıt parçası olur'27 Mart 2015 08:52
Avrupa Birliği Bakanı ve Başmüzakereci Volkan Bozkır, Avrupa Parlamentosu'nun 15 Nisan'da 1915 olaylarına ilişkin bir kararı görüşeceğini belirtti. Bozkır, "Ermeni soykırımı tasarısı"nın onaylanması halinde ise "kağıt parçası olmaktan ileri gidemeyeceğini" ve "Türkiye'nin bunu aynen iade edeceğini" söyledi.
Başkanlık sistemine en büyük destek Konya'dan27 Mart 2015 08:15
Türkiye'nin konuştuğu başkanlık sistemine en büyük destek yüzde 81'le Konya'dan geldi. Konya'yı sırasıyla Erzurum, Şanlıurfa, Kahramanmaraş ve Trabzon izledi. Başkanlığa en soğuk bakan bölge ise Ege Bölgesi...
Mahçupyan: Ermeniyim ama Osmanlı hissediyorum27 Mart 2015 08:04
Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun Başdanışmanı Etyen Mahçupyan, bir Ermeni olarak kendisini gerçekte daha ziyade Osmanlı hissettiğini söyledi.
Kılıçdaroğlu’na 1.7 milyon TL’lik vergi şoku27 Mart 2015 07:47
CHP Lideri Kılıçdaroğlu, ‘tüm emeklilere dini bayramlarda birer maaş ikramiye’ vaadini noterden onaylatınca, vergi borcu doğdu.
700 kişilik liste Davutoğlu'nda27 Mart 2015 04:32
AK Parti Seçim Üst Komisyonu 6 bin kişilik aday adayı arasından 550 kişilik asıl, 150 kişilik de yedek milletvekili aday listesini belirledi.
AK Partili gençlerden Pınarhisar’a ‘Reis’ çıkarması27 Mart 2015 04:28
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, belediye başkanlığı döneminde okuduğu bir şiir nedeniyle hapse girmesinin 16. yıldönümünde Pınarhisar Cezaevi'nin önüne, yüzlerce vatandaş akın etti. Hep bir ağızdan Erdoğan'ı hapse girmesine neden olan 'minareler süngü, kubbeler miğfer' dizeleri okundu.
Akdoğan'dan HDP'ye Erdoğan tepkisi27 Mart 2015 01:36
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, isim vermeden HDP lideri Demirtaş'ı eleştirdi, "herkes haddini bilecek" diye konuştu.
Bülent Arınç: Ödleri patlıyor27 Mart 2015 01:15
Başbakan Yardımcısı Arınç, başkanlık sistemi konuşulunca karşı çıkanların cehaletlerini gösterdiğini belirtti.
Kılıçdaroğlu: Yüzde 35 alamazsam...26 Mart 2015 23:48
CHP lideri Kılıçdaroğlu, "Hedef, bu seçimlerde yüzde 35 çıtasını yakalamaktır. Yakalayamazsanız, yakalayamıyorsunuz, siyasette bedel ödemek var" dedi. noterle inandırıcılık sağlamaya çalışan Kılıçdaroğlu'nun bu açıklaması, bunun için de noterde taahhütname imzalayacak mı sorusunu gündeme getirdi.
Arınç-Gökçek krizi ardından ilk temas26 Mart 2015 21:23
Bülent Arınç ve Melih Gökçek arasında yaşananlar sonrası, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Gökçek Saray'da düzenlenen törende ilk kez yan yana geldi
MHP Başkanlık Divanı belirlendi26 Mart 2015 19:21
MHP 11. Olağan Büyük Kurultay'ında oluşan yeni MYK'da Başkanlık Divanı için seçim yapıldı.
HDP'den 21 ilde 'Kutlu Doğum' hamlesi26 Mart 2015 16:27
Abdullah Öcalan’ın çağrısıyla kurulan ve HDP'nin de desteklediği Demokratik İslam Kongresi, 21 ilde Kutlu Doğum Haftası'nı kutlayacak.
Kaza değil imalat hatasıymış!
Ruhani’den 5+1 liderlerine mektup
Ersan "kariyer" rekorunu kırdı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan kritik görüşme!
Türkiye'nin en pahalı yalısı satıldı
Hagi, Fiorentina yolunda!
Seda Sayan'ın 5 yıla kadar hapsi isteniyor
Yılmaz Özdil'den skandal yazı
Demet Akalın da Alex için yollarda!
1998'den bu yana... Millileri korkutan istatistik
Silahlar susunca turizm patlayacak
Dani Alves'in yeni durağı PSG!
CHP'nin Ankara savaşı!
İstanbullulara uyarı: Çamur yağacak
Derbinin tartışılan ismi bırakma kararı aldı!
Amerikalı oyuncu Sally Forrest hayatını kaybetti
Bankacılardan Moody's'e yanıt
Sivasspor'da 3 gün izin
Robot garsonlar iş başında
Goudelock itirafı!
Ersan İlyasova rekor kırdı
Kartal yeni 10 numarasını buldu
Surlarda bu kez yabancı erkek cesedi
Patent alan Türk icatları 5 yılda ikiye katlandı
Dikkat! Seçmen listeleri askıdan iniyor
176 bin işçi için toplu sözleşme süreci başlıyor
THY Genel Müdürü'nden Avrupa'ya çağrı
Çavuşoğlu: Yemen’de kesim çözüm siyasi çözümdür
Dini törende izdiham: 10 ölü!
Öğrenci servisi ile otomobil çarpıştı: 14 yaralı
Fenerbahçe'de Kuyt'tan ayrılık kararı!
Emre Belözoğlu'ndan tam 791 şikayet!
Radikal'de şok ayrılık!
Torba Kanun Teklifi yasalaştı!
Hollanda ile 11. randevu!
Yanal oyuncu avında!
Milliler kritik sınavda
Beşiktaş'ta Mustafa Pektemek şoku!
380 bin yapı ustası kayıt altına alındı
Demet Akalın da Alex için yollarda!
Transfer teklifini 10 milyona çıkarttılar!
Gökhan Töre de konuştu!
Prandelli'ye ikinci ligden teklif!
Galatasaray'a Sevilla ikramiyesi
Mısır'da Hamas'a karşı açılan dava geri çekildi
Soğuk ve yağışlı hava geri dönüyor
Yaz saati uygulamasına geçerken zorlanmayın
Nihat Doğan Türkiye'yi terk ediyor
Amerikalı oyuncu Sally Forrest hayatını kaybetti
Uçan tekmeli gaspçılara helikopterli operasyon
En pahalı otel icradan satışta!
MotoGP'de heyecan başlıyor!
Milan'da Emery sürprizi!
Kulüpler para bastı
Beşiktaş camiasında Cenk Gönen sevinci
A Milli Futbol Takımı 523. randevuda
Son antrenmana da çıkmadı!
Üç yeni iPhone geliyor fiyatlar düşüyor
Necdet Özel'den Süleyman Şah ziyareti
Amerikalı oyuncu Sally Forrest öldü
Albayrak, Constant transferi için devrede!
Ani bebek ölümlerinin kaynağı bu olabilir
Twitter’dan canlı yayın uygulaması
Çipras, IMF Başkanı ile görüştü
Kaçan ehliyetsiz sürücü uyarı ateşiyle durduruldu
Erdoğan’ın aracına tükürenin cezası belli oldu
Borsa güne düşüşle başladı