Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

ABD elçiliği önünde tabutlu protesto! İhsanoğlu Diyarbakır'da yuhlandı! İsrail, İslami Cihad komutanını vurdu Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
3 Mart 2007 Cumartesi 00:36
Güncellenme Tarihi 25 Temmuz 2014 Cuma 11:17
21 Mart Nevruz öncesi bölgede DTP yöneticilerine yönelik gözaltı ve tutuklamalar arttı. Batman ve İstanbul’da örgüt propagandasi iddiasıyla gözaltına alınan DTP’liler tutuklandı

DTP Batman İl Yöneticileri M. Şirin Tekik, Dicle Manap ve DTP Batman Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir, 'Yasadışı örgüt propogandası' gerekçesiyle tutuklanırken, İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ve Güvenlik Şube ekipleri tarafından dün DTP Batman Merkez İlçe binasına yapılan baskın sonrasında çok sayıda evraka el kondu. Yapılan baskının ardından Savcılık talimatı ile DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut, İl Yöneticileri M. Şirin Tekik ve Dicle Manap ile Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir'in ifadelerinin alınması için Batman Emniyet Müdürlüğü'ne davet edildi. Emniyete giden DTP İl Yöneticileri Tekik ve Manap ile Padir daha sonra Savcılığa çıkarıldı. Savcılık'ta da ifadeleri alınan Tekik, Manap ve Pamir, 'tutuklanma' taleb ile Batman Ağır Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi. Burada ifadeleri alınan 3 DTP'li 'Yasadışı örgüt propogandası' yaptıkları gerekçesiyle tutuklanarak Batman M Tipi Cezaevi'ne gönderildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne ifade vermeye gitmeyen DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

3 DTP’Lİ TUTUKLANDI

Öte yandan DTP Büyükçekmece İlçe binasına yapılan baskında gözaltına alınan DTP'lilerden 3'ü tutuklandı.

'Yasadışı faaliyette bulunduğu' iddiasıyla 27 Şubat günü DTP Büyükçekmece İlçe Binası'na yapılan jandarma baskınında gözaltına alınan Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, Büyükçekmece İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer, Murat Kalmaz ve Fatoş K. (17), Esenyurt Jandarma Karakolu'nda yapılan sorgulamalarının ardından Beşiktaş'ta bulunan İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ne çıkarılan DTP'lilerden Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, ve Fatoş K. serbest bırakılırken, İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer ve Murat Kalmaz tutuklanarak Bayrampaşa Cezaevine gönderildi.

ANF

Bu haber 579 kez okundu.

İhsanoğlu Diyarbakır'da yuhlandı!25 Temmuz 2014 15:45
Çatı aday İhsanoğlu, Diyarbakır'da cuma namazı çıkışı 'Kahrolsun İsrail' sloganları atan grup tarafından yuhalandı.
Bozdağ: Zekeriya Öz savcı gibi davranmıyor25 Temmuz 2014 14:24
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, HSYK tarafından hakkında soruşturma başlatılan Zekeriya Öz ve paralel yapı operasyonu ile ilgili açıklama yaptı.
Liderlerin bayram programı belli oldu25 Temmuz 2014 13:16
Cumhurbaşkanı Gül'ün, Ramazan Bayramı'nı Ankara'da, Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Erdoğan'ın İstanbul'da karşılaması bekleniyor.
Emin Çölaşan'a araba çarptı!25 Temmuz 2014 13:13
Gazeteci Emin Çölaşan, yaya olarak yürürken ters yöne giren otomobilin çarpması sonucu yaralandı.
BBP'li başkan makamında vuruldu25 Temmuz 2014 12:43
BBP Çankaya İlçe Başkanı, alacak verecek meselesi yüzünden tartıştığı eski BBP Sincan İlçe Başkanı ve kardeşince tabanca vuruldu.
Gümrük kapılarında oy verme işlemi yarın başlıyor25 Temmuz 2014 12:23
Cumhurbaşkanı seçimine ilişkin oy yurtdışında yaşayan ancak bir vesile ile Türkiye'de bulunan vatandaşların gümrük kapılarında oy verme işlemleri yarın (26 Temmuz) başlıyor.
Erdoğan'ın alacağı oy oranını açıkladı25 Temmuz 2014 12:01
İçişleri Bakanı Ala, paralel yapı operasyonları, çözüm süreci ve Köşk seçimi ile ilgili konuştu. "Erdoğan yüzde 55-60’la seçilir..."
Yüksek Askeri Şura 4'ünde toplanıyor25 Temmuz 2014 10:53
YAŞ olağan toplantısı, 4-6 Ağustos tarihleri arasında Genelkurmay Başkanlığı Karargahında yapılacak.
Pensilvanya - CHP ilişkisiyle ilgili bomba iddia25 Temmuz 2014 10:15
Özel bir televizyonda, Ak Parti MKYK üyesi Prof. Dr. Osman Can çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Davutoğlu Gazze için Katar'a gitti25 Temmuz 2014 10:10
Davutoğlu, İsrail'in Gazze'deki saldırılarının durdurulması için Amerikalı, Fransız ve Katarlı mevkidaşlarıyla temaslarını sürdürüyor.
Gümrük kapılarında oy verme yarın başlıyor25 Temmuz 2014 09:01
Cumhurbaşkanı seçimi için gümrük kapılarında oy verme işlemi yarın başlayacak ve 10 Ağustos'a kadar sürecek.
Erdoğan için MHP'den istifa etti25 Temmuz 2014 08:48
İnlice Belde Belediye Başkanı, cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Başbakan Erdoğan'a destek vermek için MHP'den istifa ettiğini açıkladı.
ABD elçiliği önünde tabutlu protesto!
İhsanoğlu Diyarbakır'da yuhlandı!
Yahudi yerleşimciler Filistinlilere ateş açtı
Başbakan Erdoğan tarihi törende konuştu
THY'den Tel Aviv uçuşları hakkında açıklama
Denizli BB Angola Karması'na fark attı
Barış mesajı vermek için heykel yapıyor
Yahudi yerleşimciler Filistinlilere ateş açtı
ABD'li sözcü Harf: Gazze için kilit isim Davutoğlu
Bayramda ağız sağlığına dikkat!
Baba oğlunun arabasına çarptı: 1 ağır 5 yaralı
İsrail, İslami Cihad komutanını vurdu
Hastane çatısında silahlı dehşet
Bozdağ: Zekeriya Öz savcı gibi davranmıyor
Eski Chelseali Antalya'da ölü bulundu!
Kazak şirketten Galatasaray cevabı!
Vasiyeti 3 kişiye umut oldu
Bülent Korkmaz'dan rakiplere gözdağı
Futbol dünyasını yasa boğan ölüm
Alex de Souza'dan taraftarlara sert cevap
G.Saray'ın gözdesi, Salih'in yanına gitti!
THY Tel Aviv'e ulaşımı alternatif uçuşlarla sağlıyor
Yazıcıoğlu soruşturmasında yeni safha
IŞİD'e ağır darbe
AB ülkesinden vize müjdesi
Rio Ferdinand'dan Gazze'ye destek
Noam Chomsky: ABD bir kez daha ihanet etti
Ve Drogba yeni takımını açıkladı!
Otogaz satışları artıyor
Fikret Orman 10 numara transferi açıkladı!
Bulgaristan'da uyuşturu operasyonu
Liderlerin bayram programı belli oldu
YHT yola çıktı!
Kazak şirketten Galatasaray cevabı!
Emin Çölaşan'a araba çarptı!
"Yeşil" hakkında iddianame kabul edildi
Diyanet'ten Gazze için yardım kampanyası
Çöle düşen uçağın enkazı bulundu
25 IŞİD militanı öldürüldü
Hajrovic'ten Galatasaray'a büyük rest!
Başbakan Erdoğan YHT ile Eskişehir'e geldi
AYM, CHP'nin başvurusunu reddetti
Kabinesini internetten kuruyor
Borsa gün ortasında değer kaybetti
Siyonist medya sözlüğü
Zaman yazarları iyice çirkinleşti!
Semih Abdullah Avcı'yı şaşkına çevirdi!
BBP'li başkan makamında vuruldu
Askere alınacaklara önemli uyarı
Kıbrıs’ta diplomatik skandal!
YHT'nin bilet fiyatı belli oldu
Paralel operasyonda 8 polis tutuklandı
Gümrük kapılarında oy verme işlemi yarın başlıyor
Şehirlerarası otobüslere sivil polis!
Şok iddia: O uçak da düşürüldü
Fenerbahçe'den ayrıldı imzayı attı!
Asker intihar etse de görev şehidi sayılmalı
Erdoğan'ın alacağı oy oranını açıkladı
Meteorolojiden sağanak yağış uyarısı
Feyenoord-Beşiktaş maçı biletleri satışta
Ünlü akademisyenlerden İsrail'e uyarı
Hacettepe'den Gazze için anlamlı adım!
Müzekartlı sayısı 5 milyona yaklaştı
Arda Turan için görüşmelere başlandı!
İsrail'den Filistinliler'e çıplak işkence