Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ala'dan HDP'nin çağrısına sert tepki Kasımpaşa'dan büyük itiraz Böyle olur Sabri'nin dönüşü Hakan TunaYaseminler altında!
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
3 Mart 2007 Cumartesi 00:36
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2014 Cuma 17:48
21 Mart Nevruz öncesi bölgede DTP yöneticilerine yönelik gözaltı ve tutuklamalar arttı. Batman ve İstanbul’da örgüt propagandasi iddiasıyla gözaltına alınan DTP’liler tutuklandı

DTP Batman İl Yöneticileri M. Şirin Tekik, Dicle Manap ve DTP Batman Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir, 'Yasadışı örgüt propogandası' gerekçesiyle tutuklanırken, İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ve Güvenlik Şube ekipleri tarafından dün DTP Batman Merkez İlçe binasına yapılan baskın sonrasında çok sayıda evraka el kondu. Yapılan baskının ardından Savcılık talimatı ile DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut, İl Yöneticileri M. Şirin Tekik ve Dicle Manap ile Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir'in ifadelerinin alınması için Batman Emniyet Müdürlüğü'ne davet edildi. Emniyete giden DTP İl Yöneticileri Tekik ve Manap ile Padir daha sonra Savcılığa çıkarıldı. Savcılık'ta da ifadeleri alınan Tekik, Manap ve Pamir, 'tutuklanma' taleb ile Batman Ağır Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi. Burada ifadeleri alınan 3 DTP'li 'Yasadışı örgüt propogandası' yaptıkları gerekçesiyle tutuklanarak Batman M Tipi Cezaevi'ne gönderildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne ifade vermeye gitmeyen DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

3 DTP’Lİ TUTUKLANDI

Öte yandan DTP Büyükçekmece İlçe binasına yapılan baskında gözaltına alınan DTP'lilerden 3'ü tutuklandı.

'Yasadışı faaliyette bulunduğu' iddiasıyla 27 Şubat günü DTP Büyükçekmece İlçe Binası'na yapılan jandarma baskınında gözaltına alınan Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, Büyükçekmece İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer, Murat Kalmaz ve Fatoş K. (17), Esenyurt Jandarma Karakolu'nda yapılan sorgulamalarının ardından Beşiktaş'ta bulunan İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ne çıkarılan DTP'lilerden Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, ve Fatoş K. serbest bırakılırken, İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer ve Murat Kalmaz tutuklanarak Bayrampaşa Cezaevine gönderildi.

ANF

Bu haber 589 kez okundu.

Dışişleri Bakanlığı Danimarka'dan izahat istedi31 Ekim 2014 23:42
Dışişleri Bakanlığı, PKK terör örgütünü finanse ettiği gerekçesiyle yargılanan 10 sanığın beraat etmesi üzerine Danimarka'dan bilgi ve izahat talep etti
Ala'dan HDP'nin çağrısına sert tepki31 Ekim 2014 23:28
İçişleri Bakanı Efkan Ala, HDP'nin sokağa çıkma çağrısı üzerine açıklama yaptı.
Nur Serter: CHP'den istifa etmedim31 Ekim 2014 21:42
CHP İstanbul Milletvekili Fatma Nur Serter CHP'den istifa edeceğini yönündeki iddialarla ilgili açıklama yaptı.
MHP'den AK Parti'ye flaş transfer!31 Ekim 2014 20:33
Bir dönem MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin başdanışmanı olan Prof. Dr. Vedat Bilgin, Davutoğlu'na başdanışman oldu.
Çelik: Türkiye eski Türkiye değil31 Ekim 2014 19:49
Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, MGK’da, askerin Peşmerge rahatsızlığına ilişkin açıklama yaptı.
MHP'den Peşmerge görüşmesi istedi31 Ekim 2014 18:54
MHP, Peşmerge'nin Türkiye'den Suriye'ye geçişine izin verilmesiyle ilgili Meclis'te Genel Görüşme açılmasını istedi.
Erdoğan: Peşmerge, konvansiyonel silahlarla ilgili gelişmeleri bekliyor31 Ekim 2014 18:34
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, peşmergenin neden hâlâ Kobani'ye girmediğiyle ilgili olarak, "Konvansiyonel silahların şu an Kobani’ye girmesinin uygun olmadığına dair haber aldılar. Onunla ilgili gelişmeleri bekliyorlar." dedi.
Afyonkarahisar'da Ak Parti kampı hazırlığı31 Ekim 2014 18:29
Afyonkarahisar'da Başbakan Davutoğlu başkanlığında AK Parti 23. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nın yapılacağı otelde hazırlık sürüyor.
Kılıçdaroğlu'ndan istifa için ilk yorum31 Ekim 2014 18:08
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ankara Milletvekili Emine Ülker Tarhan'ın istifasıyla ilgili, "Sağlık olsun. Daha metni okumadım" dedi.
İşte Davutoğlu’nun yeni başdanışmanı31 Ekim 2014 17:28
Prof. Dr. Vedat Bilgin, Başbakanlık Başmüşavirliği’ne getirildi.
Erdoğan: Çözüme yapılan en büyük saldırı31 Ekim 2014 17:09
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Fransız Uluslararası İlişkiler Enstitüsündeki konferansta yaptığı konuşmada geçtiğimiz günlerde Kobani'yi bahane ederek yapılan eylemlerin çözüm sürecine yönelik son 2 yılda yapılan en büyük saldırı olduğunu açıkladı.
Tarhan'dan sonra 5 istifa daha yolda!31 Ekim 2014 16:50
Emine Ülker Tarhan'ın CHP'den istifasının ardından ulusalcı vekillerin Tarhan'ın peşinden gitmeye karar verdikleri iddia edildi.
Sneijder gidiyor mu? Albayrak noktayı koydu!
Dilmen'den Prandelli'ye şok sözler
Kolombiya'da madeni su bastı
Dışişleri Bakanlığı Danimarka'dan izahat istedi
Ala'dan HDP'nin çağrısına sert tepki
Prandelli'den Sabri ve Sneijder açıklaması
Galatasaray son 5 sezonun en iyisi
Ebola salgını olan ülkelere vizeyi durdurdu
Zeytinburnu metrobüs yolunda ölümlü kaza!
IŞİD'e 80 ülkeden katılım var
Sabri: Allah beni bir sınava soktu...
Giresun'da sağanak hayatı olumsuz etkiledi
Peşmerge Kobani'ye buradan girdi!
Galatasaray'ın golünde ofsayt tartışması
Kasımpaşa'dan büyük itiraz
İlkay Gündoğan 'maden ocağına' indi
Nur Serter: CHP'den istifa etmedim
Böyle olur Sabri'nin dönüşü
Peşmerge Suriye'yi geçti
3 askerin şehit edilmesiyle ilgili önemli gelişme
Osman Sınav'a 'Kızıl Elma' sorusu
THK Başkanı dahil 5 kişi tutuklandı
Muğla'da MERS virüsü şüphesi!
MHP'den AK Parti'ye flaş transfer!
Pastırma sıcakları geliyor
Prandelli: Sneijder yok çünkü...
Galatasaray son dakikada güldü!
Galatasaray bombayı patlatıyor!
F.Bahçe'den Saran için net açıklama!
Çelik: Türkiye eski Türkiye değil