Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kerry: Türkiye koalisyona katıldı! Esed IŞİD konusunda çark etti! Rusya'dan IŞİD operasyonuna sert tepki! Celal KazdağlıABD söze değil eyleme bakarmış
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
3 Mart 2007 Cumartesi 00:36
Güncellenme Tarihi 3 Haziran 2014 Salı 12:29
21 Mart Nevruz öncesi bölgede DTP yöneticilerine yönelik gözaltı ve tutuklamalar arttı. Batman ve İstanbul’da örgüt propagandasi iddiasıyla gözaltına alınan DTP’liler tutuklandı

DTP Batman İl Yöneticileri M. Şirin Tekik, Dicle Manap ve DTP Batman Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir, 'Yasadışı örgüt propogandası' gerekçesiyle tutuklanırken, İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ve Güvenlik Şube ekipleri tarafından dün DTP Batman Merkez İlçe binasına yapılan baskın sonrasında çok sayıda evraka el kondu. Yapılan baskının ardından Savcılık talimatı ile DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut, İl Yöneticileri M. Şirin Tekik ve Dicle Manap ile Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir'in ifadelerinin alınması için Batman Emniyet Müdürlüğü'ne davet edildi. Emniyete giden DTP İl Yöneticileri Tekik ve Manap ile Padir daha sonra Savcılığa çıkarıldı. Savcılık'ta da ifadeleri alınan Tekik, Manap ve Pamir, 'tutuklanma' taleb ile Batman Ağır Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi. Burada ifadeleri alınan 3 DTP'li 'Yasadışı örgüt propogandası' yaptıkları gerekçesiyle tutuklanarak Batman M Tipi Cezaevi'ne gönderildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne ifade vermeye gitmeyen DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

3 DTP’Lİ TUTUKLANDI

Öte yandan DTP Büyükçekmece İlçe binasına yapılan baskında gözaltına alınan DTP'lilerden 3'ü tutuklandı.

'Yasadışı faaliyette bulunduğu' iddiasıyla 27 Şubat günü DTP Büyükçekmece İlçe Binası'na yapılan jandarma baskınında gözaltına alınan Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, Büyükçekmece İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer, Murat Kalmaz ve Fatoş K. (17), Esenyurt Jandarma Karakolu'nda yapılan sorgulamalarının ardından Beşiktaş'ta bulunan İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ne çıkarılan DTP'lilerden Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, ve Fatoş K. serbest bırakılırken, İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer ve Murat Kalmaz tutuklanarak Bayrampaşa Cezaevine gönderildi.

ANF

Bu haber 585 kez okundu.

Erdoğan, Ruhani ile görüştü!23 Eylül 2014 21:48
Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Ruhani ile Birleşmiş Milletler binasında biraraya gelerek ikili ilişkiler ve bölgesel sorunları değerledirdi.
Canikli: Türkiye cazibe merkezi23 Eylül 2014 19:59
Gümrük ve Ticaret Bakanı Canikli, "Etrafımızdaki bütün sıcaklığa, çalkantıya, ateşe, istikrarsızlığa rağmen Türkiye cazibe merkezi" dedi.
Davutoğlu'ndan MİT'e teşekkür ziyareti23 Eylül 2014 18:42
Başbakan Ahmet Davutoğlu Rehinelerin kurtarılması nedeniyle MİT'e teşekkür ziyareti yaptı.
Erdoğan ABD'de konuştu23 Eylül 2014 18:16
Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Gelişmiş ülkeler, salınım azaltımı, finansman ve teknoloji desteği konusunda daha fazla sorumluluk üstlenmelidir" dedi.
Davutoğlu: Doktorlara ek ücret müjdesi23 Eylül 2014 17:39
Başbakan Ahmet Davutoğlu Sağlık Bakanlığı'nda açıklama yaptı. Davutoğlu, aile hekimlerine ek mesai müjdesi verdi.
Nabi Avcı DHA muhabirini fena bozdu!23 Eylül 2014 14:56
Nabi Avcı, "Başı açık ibaresi kaldırıldı ama kapalılığın da nasıl olacağı tanımlanmadı. Peçeyle de öğrenciler gelebilecek mi?" sorusuna cevap verdi.
Elvan: Beyninizi birilerine kiralamayı bırakın23 Eylül 2014 14:44
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfü Elvan, "Okul, araç yakmayla, taş atmayla, kavgayla, şiddetle bir yere gidemeyiz" dedi.
Akdoğan HDP'li vekillerle görüşecek23 Eylül 2014 14:22
Başbakan Yardımcısı Akdoğan HDP'li vekillerle bir araya gelecek.
Merkez Parti’nin ‘Fethullah Gülen’ sevdası!23 Eylül 2014 13:12
‘Paralel yapının 2015 genel seçimlerine yönelik proje partisi olduğu’ iddia edilen Merkez Parti’nin Genel Başkanı Abdurrahim Karslı, ilginç açıklamalarda bulundu.
HDP'li vekil polise neden taş attığını açıkladı23 Eylül 2014 09:05
HDP Van Milletvekili Aysel Tuğluk tepki çeken fotoğrafıyla ilgili açıklama yaptı.
Kılıçdaroğlu Baykal kasetini kasasında mı sakladı?23 Eylül 2014 07:57
CHP eski genel başkanı Deniz Baykal'ın özel hayatına ilişkin internete düşen kasetle ilgili bomba iddia ortaya atıldı.
AK Parti'den bonzai için yasa teklifi22 Eylül 2014 16:06
AK Parti İstanbul Milletvekili Oktay Saral, "Gençlerimizin elimizden kaymaması için AK Parti iktidarı olarak uyuşturucuya çok ciddi savaş açtık" dedi.
Ukrayna'da 700'e yakın asker rehin
Olympiakos Efes'i İstanbul'da yıktı!
Bingöl'de 2 PKK'lı teslim oldu
Eskişehirspor 6 golle turladı!
Hava saldırısına ilişkin çelişkili bilgiler!
Ronaldo abarttı, Madrid parçaladı!
Avrupa ülkesinden Türkiye'ye şok teklif
Fenerbahçe kuvvet çalıştı
Boko Haram o kızları serbest bıraktı mı?
Ünlü sunucudan Aysel Tuğluk'a tepki
Çukurca'da uçak hareketliliği
İkiyüzlü sözde sanatçılara sosyal medyada tepki!
Bucaspor Batman karşısında moral buldu
Konsere giden öğrenciler kaza yaptı: 26 yaralı
Dumanlı: Mevlana ve Yunus bugün gelse Fethullah Gülen olur!
Erdoğan, Ruhani ile görüştü!
Filenin Sultanları kötü başladı
Provokatörler Şırnak'ı karıştırdı!
Kobani hayalet kente döndü
Kerry: Türkiye koalisyona katıldı!
Ban operasyonu olumlu karşıladı
Paris'te iPhone 6 dayağı
İstanbul'daki fırtına uçak seferlerini de etkiledi
G.Saray'a bir başkan adayı daha!
İsmailağa Cemaati'nden Zaman Gazetesi'ne yalanlama!
Esed IŞİD konusunda çark etti!
Rusya'dan IŞİD operasyonuna sert tepki!
Kayserispor bombardımana tuttu: 7-0
Kosova tarihinde bir ilki yaşayacak
Süreyya Ciliv'in ilk maaşı bile dudak uçuklattı!
Manisaspor penaltılarla tur atladı
Kerry: Türkiye ABD'ye söz verdi
Canikli: Türkiye cazibe merkezi
Erdoğan ABD'de dünya ülkelerine seslendi!
İşte G.Saray'da ilk başkan adayı!
Galatasaray tam kadro çalıştı
Türkiye Kupası'nda sürpriz sonuçlar