Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail'den şok sözler! Katliamları böyle savundular Beşiktaş'tan sürpriz! İlk 11... TEM'de dönüş kuyruğu! 10 kilometreye ulaştı Hikmet GökÖrgütün “devekuşu oyunu”!
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
3 Mart 2007 Cumartesi 00:36
Güncellenme Tarihi 30 Temmuz 2014 Çarşamba 16:33
21 Mart Nevruz öncesi bölgede DTP yöneticilerine yönelik gözaltı ve tutuklamalar arttı. Batman ve İstanbul’da örgüt propagandasi iddiasıyla gözaltına alınan DTP’liler tutuklandı

DTP Batman İl Yöneticileri M. Şirin Tekik, Dicle Manap ve DTP Batman Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir, 'Yasadışı örgüt propogandası' gerekçesiyle tutuklanırken, İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ve Güvenlik Şube ekipleri tarafından dün DTP Batman Merkez İlçe binasına yapılan baskın sonrasında çok sayıda evraka el kondu. Yapılan baskının ardından Savcılık talimatı ile DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut, İl Yöneticileri M. Şirin Tekik ve Dicle Manap ile Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir'in ifadelerinin alınması için Batman Emniyet Müdürlüğü'ne davet edildi. Emniyete giden DTP İl Yöneticileri Tekik ve Manap ile Padir daha sonra Savcılığa çıkarıldı. Savcılık'ta da ifadeleri alınan Tekik, Manap ve Pamir, 'tutuklanma' taleb ile Batman Ağır Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi. Burada ifadeleri alınan 3 DTP'li 'Yasadışı örgüt propogandası' yaptıkları gerekçesiyle tutuklanarak Batman M Tipi Cezaevi'ne gönderildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne ifade vermeye gitmeyen DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

3 DTP’Lİ TUTUKLANDI

Öte yandan DTP Büyükçekmece İlçe binasına yapılan baskında gözaltına alınan DTP'lilerden 3'ü tutuklandı.

'Yasadışı faaliyette bulunduğu' iddiasıyla 27 Şubat günü DTP Büyükçekmece İlçe Binası'na yapılan jandarma baskınında gözaltına alınan Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, Büyükçekmece İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer, Murat Kalmaz ve Fatoş K. (17), Esenyurt Jandarma Karakolu'nda yapılan sorgulamalarının ardından Beşiktaş'ta bulunan İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ne çıkarılan DTP'lilerden Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, ve Fatoş K. serbest bırakılırken, İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer ve Murat Kalmaz tutuklanarak Bayrampaşa Cezaevine gönderildi.

ANF

Bu haber 581 kez okundu.

Soylu'dan İhsanoğlu'na ilginç benzetme!30 Temmuz 2014 16:25
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Süleyman Soylu, gündeme dair açıklamalarda bulundu.
Algı yönetimi yapıldığını izliyoruz30 Temmuz 2014 14:06
Adalet Bakanı Bozdağ, "paralel yapı" operasyonuna ilişkin "Bilerek ve isteyerek bir algı yönetimi yapıldığını bütün Türkiye gibi biz de takip ediyoruz" dedi.
Arınç: Tam bir vahşet tam bir gaddarlık30 Temmuz 2014 14:03
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Gazze'de yaşanan olaylar büyük bir trajedi.
Seçim yasakları yarın başlıyor30 Temmuz 2014 13:38
Cumhurbaşkanı seçimi için seçim propagandası ve yasakları 31 Temmuz'da başlıyor.
CHP ve MHP'yi üzecek Köşk anketi!30 Temmuz 2014 11:21
SONAR, cumhurbaşkanlığı seçimi için yaptığı son araştırmaya göre ilk turda Erdoğan yüzde 53,3, İhsanoğlu 38,4, Demirtaş ise yüzde 8,3.
Demirtaş: Neden bir Kürt Cumhurbaşkanı olmasın30 Temmuz 2014 10:06
HDP'nin Cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş Cumhurbaşklanlığı adaylığı hakkında 'Neden bir Kürt Cumhurbaşkanı olmasın?' diye konuştu.
Statta, çadırda ve halı sahada oy verecekler!30 Temmuz 2014 08:49
Randevu alan gurbetçiler, yarın Köşk seçimleri için sandık başına gidecek.
İhsanoğlu'ndan İstiklal Marşı skandalı!30 Temmuz 2014 03:29
Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu'nun, ziyaret ettiği Mehmet Akif Ersoy'un kabrinde, Akif'in yazdığı İstiklal Marşı'nı Çanakkale Destanı şiiri ile karıştırdığı ortaya çıktı.
Davutoğlu'ndan Abbas ile Meşal ilişkisine dikkat29 Temmuz 2014 22:49
Dışişleri Bakanı Davutoğlu, "Hamas, Filistin tarafına müzakere yetkisi verdi ve Abbas ile Meşal arasında bir güven ilişkisi var" dedi.
DHKP-C'den Demirtaş'a saldırı, Kılıçdaroğlu'na izin!29 Temmuz 2014 21:00
Kağıthane'nin Nurtepe mahallesinde "Biz burada siyaset yaptırmayız" diyerek Selahattin Demirtaş'ın standına saldıran DHKP-C terör örgütü üyelerine, 2011 yılında Kemal Kılıçdaroğlu'nun yaptığı miting hatırlatıldı.
Din işleri devletin işi değildir29 Temmuz 2014 21:00
Cumhurbaşkanı adayı ve HDP Eş Genel Başkanı Demirtaş, "Din işleri devletin işi değildir" dedi.
Bahçeli: IŞİD ne ise İsrail de o'dur29 Temmuz 2014 18:01
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, partisinin İstanbul'daki bayramlaşma töreninde önemli açıklamalarda bulundu.
İsrail'den şok sözler! Katliamları böyle savundular
Beşiktaş'tan sürpriz! İlk 11...
Hükümeti eleştiren general görevinden alındı
Gölete giren çocuk boğuldu
Faciaya ramak kaldı! LPG yüklü tır devrildi
Toprak kayması: 17 ölü
Kara Kuvvetleri Komutanı istifa etti
Esad bayramda da durmadı, 116 ölü
Efkan Ala annesi için çiçek topladı
Nurtepe'de stant gerginliği devam ediyor
Fazla kilolardan sütle kurtulun!
Gazze'ye değil Paralel'e kalkan oldu
Fenerbahçe Soma için sahaya çıkıyor
Dolar 2.13 TL'nin üzerini gördü
TEM'de dönüş kuyruğu! 10 kilometreye ulaştı
El Fetih'ten ABD'ye ret
İsrail'den ikinci Şecaiye katliamı
Yarım asırlık kriz canlanıyor mu?
Organ mafyası Suriyelilerin peşinde
Arjantin için kader günü
Urfalı çocuklar cami avlusunda serinliyor
Seçime günler kala büyük şok!
Dört beslenme efsanesi boş çıktı
Rusya yanlıları 10 askeri esir aldı
İngiltere’den Rusya’ya tehdit!
İngiltere'den Gazze'ye 10 milyon sterlin yardım
10 yılda bir milyon pangolin öldürüldü
İsrail Bayramın 3. günü okul ve camileri hedef aldı
Kayseri'de orman yangını
Fenerbahçeli oyuncudan çok kötü haber!
Stres vücudu mahvediyor! İşte belirtileri
Günde 1 kase yoğurt diyabeti önlüyor
Fatma Şahin'den dinlemelere suç duyurusu!
İsraillilerden katliama tam destek
Bayramda 18 kişi boğuldu
ABD ekonomisi yüzde 4 büyüdü
Müftü uyardı: Hiçbir şekilde caiz değil haram
"Ekmek kavgası"nda öldüler
Mahkemeye 25 milyon Euro teklif etti
Gazze için Müslüman olacağını açıkladı!
İsmailağa Cemaati'nin "hoca anne"si toprağa verildi
Gazze karanlıkta kaldı
Bulgaristan erken seçime gidiyor
Ankara'da korkutan orman yangını
Hamas'tan İsrail'e büyük darbe
Soylu'dan İhsanoğlu'na ilginç benzetme!
BM'den İsrail'e çok sert kınama
Tatilde emlak dolandırıcılığı patladı
Trezeguet, Pune City ile anlaştı
Paraları çalınan esnaf yol kapattı
Bayern Münih başkanına vize şoku
Bu ilimiz nüfusunun 10 katı ziyaretçi ağırladı
Suriye sınırında çatışmalar şiddetlendi
Bayram ziyaretine gidenleri taşıyan feribot battı
Hamas'dan İsrail'e büyük darbe
Gazze'ye sahip çıkmak en asli görevimizdir
Kanarya taraftarla buluştu
Erdoğan ile Cübbeli'nin görüşmesini de dinlediler!
12 IŞİD militanı öldürüldü
Hamal baba kızına "hayat" verecek
Tek ayağıyla hayallerinin peşinden koşuyor
Ekmek sırası kavgası: 9 yaralı
Gazze'de 4 saatlik ateşkes
Emniyet harekete geçti! 288 bin kişiye ceza
Konserde izdiham: 20 ölü! Ülkede bir hafta yas
Arınç'tan kahkaha eleştirilerine sert yanıt