Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Başbakan Davutoğlu: İspatlayın istifa ederim Dünya devinin CEO'su kazada öldü Bomba iddia! UEFA cezayı kesti Ömer AltaşDomino etkisi
ve dip dalga
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
Batman ve İstanbul’da DTP'ye operasyon
3 Mart 2007 Cumartesi 00:36
Güncellenme Tarihi 21 Ekim 2014 Salı 09:50
21 Mart Nevruz öncesi bölgede DTP yöneticilerine yönelik gözaltı ve tutuklamalar arttı. Batman ve İstanbul’da örgüt propagandasi iddiasıyla gözaltına alınan DTP’liler tutuklandı

DTP Batman İl Yöneticileri M. Şirin Tekik, Dicle Manap ve DTP Batman Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir, 'Yasadışı örgüt propogandası' gerekçesiyle tutuklanırken, İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

Batman Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ve Güvenlik Şube ekipleri tarafından dün DTP Batman Merkez İlçe binasına yapılan baskın sonrasında çok sayıda evraka el kondu. Yapılan baskının ardından Savcılık talimatı ile DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut, İl Yöneticileri M. Şirin Tekik ve Dicle Manap ile Merkez İlçe Başkanı Celalettin Padir'in ifadelerinin alınması için Batman Emniyet Müdürlüğü'ne davet edildi. Emniyete giden DTP İl Yöneticileri Tekik ve Manap ile Padir daha sonra Savcılığa çıkarıldı. Savcılık'ta da ifadeleri alınan Tekik, Manap ve Pamir, 'tutuklanma' taleb ile Batman Ağır Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi. Burada ifadeleri alınan 3 DTP'li 'Yasadışı örgüt propogandası' yaptıkları gerekçesiyle tutuklanarak Batman M Tipi Cezaevi'ne gönderildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne ifade vermeye gitmeyen DTP Batman İl Başkanı Ayhan Karabulut hakkında ise gıyabi tutuklama kararı çıkarıldı.

3 DTP’Lİ TUTUKLANDI

Öte yandan DTP Büyükçekmece İlçe binasına yapılan baskında gözaltına alınan DTP'lilerden 3'ü tutuklandı.

'Yasadışı faaliyette bulunduğu' iddiasıyla 27 Şubat günü DTP Büyükçekmece İlçe Binası'na yapılan jandarma baskınında gözaltına alınan Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, Büyükçekmece İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer, Murat Kalmaz ve Fatoş K. (17), Esenyurt Jandarma Karakolu'nda yapılan sorgulamalarının ardından Beşiktaş'ta bulunan İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. 10. Ağır Ceza Mahkemesi'ne çıkarılan DTP'lilerden Büyükçekmece İlçe Başkanı Suphi Sarıbulak, ve Fatoş K. serbest bırakılırken, İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Vahit Özdemir, Ebubekir Gezer ve Murat Kalmaz tutuklanarak Bayrampaşa Cezaevine gönderildi.

ANF

Bu haber 586 kez okundu.

Bahçeli: HDP'deki en akil insan o21 Ekim 2014 09:37
MHP lideri Devlet Bahçeli, HDP'li Altan Tan'ın kendisini Kobani eylemlerindeki tavrı nedeniyle övmesi üzerine "Demek ki HDP’nin içerisinde en akil insan o" diyerek yanıt verdi.
Bakanlar Kurulu'ndan uzun zaman sonra bir ilk!20 Ekim 2014 23:59
Dün düzenelenen Bakanlar Kurulu toplantısı 10 saat sürdü. Uzun süre sonra toplantı sonrası açıklama yapılmadı.
ABD'den Türkiye açıklaması!20 Ekim 2014 23:27
ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcü Yardımcısı Harf, "Türkiye bu koalisyonda kilit bir rol oynuyor ve birçok konuda önemli adımlar attı" dedi.
Akil Heyeti toplantısının detayları belli oldu!20 Ekim 2014 22:13
Akil İnsanlar Heyeti Marmara Bölgesi Üyesi Ali Bayramoğlu Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun Akil İnsanlar Heyeti üyeleriyle yaptığı görüşmenin detaylarını anlattı.
Danimarka'dan Türkiye'ye tepki20 Ekim 2014 20:03
Danimarkalı zanlının Türkiye'de serbest bırakıldığı iddiası üzerine konuşan Danimarka Başbakanı Thorning-Schmidt, "Anlaşılmaz ve kabul edilemez bir durum" diye tepki gösterdi
Peşmerge’ye izin ne anlama geliyor?20 Ekim 2014 19:14
Türkiye'den Kobani'ye silah ve peşmerge geçişine vize çıktı. Peki bu izin ne anlama geliyor?
Eski milletvekili Bor vefat etti20 Ekim 2014 15:54
Eski Niğde Milletvekili Yılmaz Cemal Bor (78) vefat etti.
Büyük destek: Gökçek'in heykelini dikerim20 Ekim 2014 15:24
AKM'nin geleceğiyle ilgili toplantıda Melih Gökçek'in "spor alanı" önerisine Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav'dan destek geldi.
CHP'li Nazlıaka hayretler içinde bıraktı20 Ekim 2014 14:49
Cumhurbaşkanlığının 2015 bütçesiyle ilgili basında yer alan iddialara yalanlamasına rağmen CHP'li vekil hala bildiğini okuyor.
CHP'li Nazlıaka hayretler içinde bıraktı20 Ekim 2014 13:50
Cumhurbaşkanlığının 2015 bütçesiyle ilgili basında yer alan iddialara yalanlamasına rağmen CHP'li vekil hala bildiğini okuyor.
Kılıçdaroğlu'ndan ODTÜ'ye kutlama20 Ekim 2014 13:43
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, dünya üniversiteleri sıralamasında ilk 100'e giren ODTÜ Rektörü Ahmet Acar'ı kutladı.
Bahçeli saltanat kayığına bindi20 Ekim 2014 13:37
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Selçuklu'nun kışlık başkenti olan Alanya'da tarihi kale ve tersaneyi ziyaret etti.
ABD: Bizim için PKK ve PYD bir değil
Başbakan Davutoğlu: İspatlayın istifa ederim
Danimarka Başbakanı: "Bu konu burada kapanmadı"
Bahçeli: HDP'deki en akil insan o
Dünya devinin CEO'su kazada öldü
Askeri araç otomobille çarpıştı: 1 şehit 5 yaralı
İşte yazın doğanların kışın doğanlardan farkı
İran'ı derinden sarsacak iddia!
İzmir'de 4,1 büyüklüğünde deprem
Mers kabusu büyüyor
F.Bahçe'de rakamlar kötü!
Havan topu düştü: 1 sivil öldü
Emniyette 'Paralel' operasyonu
Borussia Dortmun'un Türk karnesi
Gülen okulları 100 bin öğrenci kaybetti
Balayı cinayetinde şok gelişme
Manipülasyona hapis yolu göründü
Enerji kaybının reçetesi uzaktan sayaç okuma
Filistin'de 'düşman devletlere' toprak satışına ceza
Cüneyt Özdemir'in Yasin Börü sorusuna tepkiler dinmiyor
İstanbul'da MERS şüphesi
Otistik çocuklara eziyete dava
Cameron'dan sert tepki
Bomba iddia! UEFA cezayı kesti
Haşim Kılıç'ın oğluna paralel 'ayrıcalık' iddiası
İnternette sahte maliyecilere dikkat!
Paralel yapıyı rahatlatacak adım
Ebru Gündeş'e büyük jest
İlklerin resepsiyonuna 3 bin kişi davet edildi
Moda ikonu öldü
Hasan Ruhani'den kritik kabul
Firavun Tut eceliyle ölmüş!
Gökdeniz coştu, Rubin galibiyete uçtu
Akdeniz'de 4 büyüklüğünde deprem
Petrol devinin CEO'su feci kazada öldü
Akaryakıt istasyonunda şüpheli paket paniği
Kartal, yıldız oyuncuyu idmandan gönderdi
İlklerin resepsiyonuna 3 bin kişi davet edildi
Derbi nerede oynanacak? Orman açıkladı
Yargıçlara zam ve sicil affı bütçeden önce yasalaşacak
İBB'den Halkalı'daki yangınla ilgili açıklama
Libya'da kabileler arasında çatışma: 7 ölü
Türkiye'yi uçuracak dönüşüm geliyor!
iPhone 6 ile birlikte dudak uçuklatan kar!
İngiltere'de Twitter mesajına hapis cezası
Alves atsan atılmaz satsan satılmaz!
Çözüm sürecine ‘akil’ referanslar
İstanbul Valisi yanan alanı inceledi
Halkalı Gümrüğü'nde yangın!
Bakanlar Kurulu'ndan uzun zaman sonra bir ilk!
IŞİD'den, YPG'ye ağır darbe!
Gökdeniz attı Rubin Kazan farka koştu
ABD'den Türkiye açıklaması!
Amerika'da seri katil korkusu
Ünal Aysal Mayıs'ta da yok
Türkmen doğalgazı Hint Okyanusu'na ulaşacak
Balkes kaçtı Rize yakaladı!
Gaziantep, F.Bahçe'yi de dize getirdi
İsrail'e "müzakerelere devam" çağrısı
IŞİD, Kobani'yi almak için bakın ne yaptı!
Twitter mesajına hapis cezası!
Akil Heyeti toplantısının detayları belli oldu!
İsmail Kartal'dan şok Alves kararı!
Drogba bombayı patlattı
Boko Haram'a ağır darbe!
“Gizli belge" davasında savunmalar alınıyor