Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Taşeron işçilere kadro müjdesi! İsrail: 'Kudüs için zor kullanırız' Davutoğlu: 'Demokrasinin mahiyeti değişti' Ömer AltaşDomino etkisi
ve dip dalga
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
7 Nisan 2014 Pazartesi 12:50
Güncellenme Tarihi 7 Nisan 2014 Pazartesi 12:52
Kayıp Malezya uçağını bulmak için zaman gittikçe daralırken ortaya atılan yeni bir iddia gündemi karıştırdı. O iddiaya göre ABD hükümeti uçağın akibetini biliyor ancak açıklamıyor.

Malezya Havayolları'na ait kayıp yolcu uçağının kara kutusu tarafından yayıldığı düşünülen ilk sinyallerin tespit edilmesinin ardından, enkaz arama çalışmaları hızlandı. Avustralya'nın Perth şehrinin yaklaşık 2 bin kiometre batısındaki 217 bin kilometrekarelik arama çemberinde tespit edilen sinyallerin sayısı dün 3'e yükseldi. Fakat 3 sinyal de farklı zamanlarda kaydedildiği için hiçbirinin kaynağına ulaşılamadı.

Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'dan, Çin'in başkenti Pekin'e uçarken, 8 Mart günü kaybolan uçağa dair somut bir veriye ise henüz ulaşılamadı. Uzmanlar, kısa süreliğine yakalanan sinyallerin MH370 sefer sayılı uçağa ait olup olmadığını ortaya çıkarmaya odaklanmış durumda.

Arama ekipleri ise bugüne kadarki en yüksek sayıda gemi ve uçağın katılımıyla, sinyallerin tespit edildiği bölgede tarama çalışmaları yürütüyor. ABD, İngiltere, Malezya, Çin ve Avustralya'nın katıldığı enkaz arama çalışmalarını koordine eden Avustralyalı Angus Houston, kaydedilen sinyaller hakkında bir basın toplantısı yaptı. "Elde ettiğimiz veriler son derece önemli ve ümit verici" diyen Houston, "Kayıpların yakınlarına sahte ümit vermemek ve onları strese sokmamak için bu verileri son derece dikkatle incelemek ve yorumlamak zorundayız. Öncelikle sinyalin uçaktan gelip gelmediğini teyit etmemiz gerekli" açıklamalarında bulundu.

"İNSAN KAYNAKLI BİR SES"

'Cumartesi günü Çin'in resmi haber ajansı Şinhua tarafından yayımlanan habere göre, Haixun 01 adlı geminin tespit ettiği sinyaller 37.5 kilohertz frekansında. Avustralya Üniversitesi'nde görev yapan okyanusbilimci Charitha Pattiaratchi, "37.5 kilohertz frekansı sadece insan kaynaklı bir ses olabilir. Doğada bu frekansta ses çıkaran sismik olay ya da hayvan yok" bilgisini verdi. Öte yandan uzmanlar, uçakta iki kara kutunun bulunduğunu, sinyal dedektörlerinin iki farklı kaynak tespit etmesi gerektiğini, fakat şimdiye kadar bulunan sinyallerin tek kaynaklı olduğuna işaret ediyor.

Kayıp Boeing 777'nin kara kutularını besleyen güç kaynaklarının bir ay süreyle dayanabileceğini söyleyen yetkililer, arama çalışmalarında son düzlüğe gelindiğini bildiriyor. 8 Mart'ta kayıplara karışan uçağın bulunması için bölgeye 10'u askeri 12 uçak ve 13 gemi yollandı. ABD'ye ait son teknoloji detektörler taşıyan Avustralya donanmasına ait Ocean Shield gemisinin de bulunduğu arama filosu uçaktan bir iz peşinde...

SON TEORİ: ABD CESETLER İÇİN KONTEYNIR ALIYOR

Kayıp uçakla ilgili komplo teorilerinin ardı arkası kesilmiyor. Son olarak geçtiğimiz günlerde ortaya atılan, uçağın Maldivler yakınlarındaki Diego Garcia ABD askeri üssüne indiği teorisi, yolculardan birinin kız arkadaşının ifadeleriyle tekrar gündeme geldi. Philip Wood adlı yolcunun kız arkadaşı Sarah Bajc, Diego Garcia askeri üssünün "nakliye için konteynır" sipariş ettiğini gösteren belgelerden yola çıkarak, konteynırın cesetleri taşımak için istendiğini iddia etti. CNN tarafından yayımlanan iddiaya göre, esrarengiz uçağın akıbeti ABD hükümeti tarafından biliniyor fakat dünya kamuoyundan gizleniyor.

Bu haber 399 kez okundu.

Dünya'daki kadın mahkumların üçte biri ABD'de20 Ekim 2014 12:19
Dünya genelinde hapishanelerde bulunan kadın mahkumların üçte biri ABD'de bulunuyor.
Ukrayna borcunu Batı'ya yüklüyor20 Ekim 2014 12:17
Ukrayna Devlet Başkanı Poroşenko, Rusya'ya olan milyarlarca Avro gaz borcunu batının ödemesini istedi.
Endonezya’ya yeni devlet başkanı20 Ekim 2014 12:11
Endonezya’da yeni devlet başkanı Joko Widodo yemin ederek görevine başladı.
'İsrail için itiraf zamanı geldi'20 Ekim 2014 11:48
İsrail Cumhurbaşkanı Rivlin, “İsrail toplumunun hasta olduğunu ve bunu tedavi etmemiz gerektiğini itiraf etmenin zamanı geldi” dedi.
İnternette 'Trollük' yapan hapse atılacak!20 Ekim 2014 11:41
İngiliz hükümeti, internette 'trollük' yapmaya çalışan kişilere iki yıla kadar hapis cezası verilmesini öngören yasa tasarısı hazırladı.
İsrail: 'Kudüs için zor kullanırız'20 Ekim 2014 11:37
İsrail Cumhurbaşkanı Rivlin: "İster Araplara ister Yahudilere karşı zor kullanmamız pahasına bile olsa, Kudüs'ün, şehri istedikleri gibi ateşe verenler tarafından yönetilmesine izin vermeyiz" dedi.
'Ezanlar Sussun' diye kampanya başlattılar!20 Ekim 2014 11:20
Sık sık İslâm düşmanı çevrelerin provokatif eylemleriyle gündeme gelen KKTC'de şimdi de bir grup "Ezanlar Sussun" kampanyası başlattı.
Moody's Mısır'ın kredi notunu değiştirdi20 Ekim 2014 11:19
Moody's, Mısır'ın not görünümünü "negatif"ten "durağana" çevirdi ve "Caa1" olan kredi notunu teyit etti.
Peçeli kadına Opera'da hakaret!20 Ekim 2014 11:09
Başörtülü Müslüman kadınların çeşitli hakaret ve dışlamalara maruz kaldığı Fransa'da bir şok daha yaşandı. Başkent Paris'teki Operada seyirciler arasındaki peçeli bir kadın, temsil esnasında salondan çıkarıldı.
Japonlar 50 yıllık hayali gerçekleştirdi20 Ekim 2014 10:38
Japonya'nın en büyük holdinglerinden Mitsubishi, Japonya'nın yerli yolcu uçağı hayalini 50 yıl sonra yeniden hayata geçirdi.
Nijerya`da okullarda başörtüsü yasaklandı!20 Ekim 2014 10:36
Nijerya`da Lagos Yüksek Mahkemesi, yerel yönetimin devlet okullarında başörtüsünün yasaklamasını onadı.
Kim'in karısı da ortaya çıktı20 Ekim 2014 10:36
Rahatsızlığı nedeniyle yaklaşık 40 gün gözlerden uzak kalan Kuzey Kore Devlet Başkanı Kim Jong-un, geçtiğimiz haftadan bu yana üçüncü kez basının karşısına çıktı.
Rekorun yeni sahibi Manning
Kaybolan çoban donmak üzereyken kurtarıldı
NATO Fransa'da tatbikat yaptı
Türkiye'den Peşmerge'ye geçiş izni!
Taşeron işçilere kadro müjdesi!
Yargıtay'da Başkanvekilliği seçimi sonuçlandı
Dünya'daki kadın mahkumların üçte biri ABD'de
Marmaris'teki orman yangını kontrol altına alındı
Ukrayna borcunu Batı'ya yüklüyor
Emniyete 6 bin 500 yeni personel alınacak
Partizan-Beşiktaş maçının hakemi belli oldu
Bonzai kabusu bitmiyor
Göztepe'de Suat Kaya dönemi sona erdi!
Orman yangını kontrol altına alındı