Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Binlerce kişiyi ilgilendiren haber Arınç'tan Dumanlı ve Karaca cevabı PKK'ya ait bomba imalathanesi bulundu Prof. Dr. Erol GökaDeğerler eğitimi ve Müslümanlar
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
7 Nisan 2014 Pazartesi 12:50
Güncellenme Tarihi 7 Nisan 2014 Pazartesi 12:52
Kayıp Malezya uçağını bulmak için zaman gittikçe daralırken ortaya atılan yeni bir iddia gündemi karıştırdı. O iddiaya göre ABD hükümeti uçağın akibetini biliyor ancak açıklamıyor.

Malezya Havayolları'na ait kayıp yolcu uçağının kara kutusu tarafından yayıldığı düşünülen ilk sinyallerin tespit edilmesinin ardından, enkaz arama çalışmaları hızlandı. Avustralya'nın Perth şehrinin yaklaşık 2 bin kiometre batısındaki 217 bin kilometrekarelik arama çemberinde tespit edilen sinyallerin sayısı dün 3'e yükseldi. Fakat 3 sinyal de farklı zamanlarda kaydedildiği için hiçbirinin kaynağına ulaşılamadı.

Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'dan, Çin'in başkenti Pekin'e uçarken, 8 Mart günü kaybolan uçağa dair somut bir veriye ise henüz ulaşılamadı. Uzmanlar, kısa süreliğine yakalanan sinyallerin MH370 sefer sayılı uçağa ait olup olmadığını ortaya çıkarmaya odaklanmış durumda.

Arama ekipleri ise bugüne kadarki en yüksek sayıda gemi ve uçağın katılımıyla, sinyallerin tespit edildiği bölgede tarama çalışmaları yürütüyor. ABD, İngiltere, Malezya, Çin ve Avustralya'nın katıldığı enkaz arama çalışmalarını koordine eden Avustralyalı Angus Houston, kaydedilen sinyaller hakkında bir basın toplantısı yaptı. "Elde ettiğimiz veriler son derece önemli ve ümit verici" diyen Houston, "Kayıpların yakınlarına sahte ümit vermemek ve onları strese sokmamak için bu verileri son derece dikkatle incelemek ve yorumlamak zorundayız. Öncelikle sinyalin uçaktan gelip gelmediğini teyit etmemiz gerekli" açıklamalarında bulundu.

"İNSAN KAYNAKLI BİR SES"

'Cumartesi günü Çin'in resmi haber ajansı Şinhua tarafından yayımlanan habere göre, Haixun 01 adlı geminin tespit ettiği sinyaller 37.5 kilohertz frekansında. Avustralya Üniversitesi'nde görev yapan okyanusbilimci Charitha Pattiaratchi, "37.5 kilohertz frekansı sadece insan kaynaklı bir ses olabilir. Doğada bu frekansta ses çıkaran sismik olay ya da hayvan yok" bilgisini verdi. Öte yandan uzmanlar, uçakta iki kara kutunun bulunduğunu, sinyal dedektörlerinin iki farklı kaynak tespit etmesi gerektiğini, fakat şimdiye kadar bulunan sinyallerin tek kaynaklı olduğuna işaret ediyor.

Kayıp Boeing 777'nin kara kutularını besleyen güç kaynaklarının bir ay süreyle dayanabileceğini söyleyen yetkililer, arama çalışmalarında son düzlüğe gelindiğini bildiriyor. 8 Mart'ta kayıplara karışan uçağın bulunması için bölgeye 10'u askeri 12 uçak ve 13 gemi yollandı. ABD'ye ait son teknoloji detektörler taşıyan Avustralya donanmasına ait Ocean Shield gemisinin de bulunduğu arama filosu uçaktan bir iz peşinde...

SON TEORİ: ABD CESETLER İÇİN KONTEYNIR ALIYOR

Kayıp uçakla ilgili komplo teorilerinin ardı arkası kesilmiyor. Son olarak geçtiğimiz günlerde ortaya atılan, uçağın Maldivler yakınlarındaki Diego Garcia ABD askeri üssüne indiği teorisi, yolculardan birinin kız arkadaşının ifadeleriyle tekrar gündeme geldi. Philip Wood adlı yolcunun kız arkadaşı Sarah Bajc, Diego Garcia askeri üssünün "nakliye için konteynır" sipariş ettiğini gösteren belgelerden yola çıkarak, konteynırın cesetleri taşımak için istendiğini iddia etti. CNN tarafından yayımlanan iddiaya göre, esrarengiz uçağın akıbeti ABD hükümeti tarafından biliniyor fakat dünya kamuoyundan gizleniyor.

Bu haber 403 kez okundu.

30 asker öldü18 Aralık 2014 14:23
Suriye'nin Hama kentinde yol kenarına yerleştirilen mayının infilak etmesi sonucu 30 asker öldü.
‘Boko Haram 12 kişiyi öldürdü’18 Aralık 2014 14:07
Boko Haram militanları, Nijerya'da bir araca düzenledikleri saldırıda 12 erkek yolcuyu öldürdükten sonra, 1 kadın ve 1 kız çocuğunu kaçırdı.
Türk gencin davasında karar açıklandı18 Aralık 2014 14:04
Mahkeme, Türk genci Diren Dede’yi vurarak öldüren 30 yaşındaki Markus Kaarma'yı planlı cinayetten hapis cezasına çarptırdı.
Yeni hükümet güvenoyu aldı18 Aralık 2014 13:45
Yemen'de Halid Mahfuz Bahhah'ın başkanlığında kurulan yeni hükümetin, meclisten güvenoyu aldığı bildirildi.
Boko Haram 200 kişiyi kaçırdı18 Aralık 2014 13:44
Nijerya'nın kuzeydoğu eyaleti Borno'da bir köyden en az 200 kişi Boko Haram örgütü tarafından kaçırıldı. Bölgedeki terör eylemleriyle sık sık gündeme gelen Boko Haram, bugün sabah saatlerinde de seyir halindeki bir araca saldırarak 12 kişiyi öldürdü.
Irak'ın ödeyeceği tazminat ertelendi18 Aralık 2014 13:14
Irak'ın 1990-1991 yılları arasında Kuveyt'in petrol sahalarını bombaladığı için bu yıl içinde yapması gereken tazminat ödemesi bir yıl ertelendi
Avon'a şok rüşvet cezası!18 Aralık 2014 12:12
ABD'li doğrudan güzellik ürünleri satış şirketi Avon Products, Çinli yetkililere rüşvet verdiği gerekçesiyle ABD Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu (SEC) tarafından 135 milyon dolar para cezasına çarptırıldı.
Putin: En kötü iki yılda düze çıkarız18 Aralık 2014 12:10
Rusya Devlet Başkanı Putin, ülkedeki ekonomik durumla ilgili yaptığı basın açıklamasında, en kötü senaryonun gerçekleşmesi halinde ülke ekonomisinin düzelmesinin iki yılı alacağını söyledi.
İngiltere'de Kur’an yırtmaya komik ceza18 Aralık 2014 11:53
Geçen yıl Aralık ayındaki bir maçta Kur’an-ı Kerim’i yırtarak sayfalarını sahaya atan 51 yaşındaki Julie Philips’e İngiliz Mahkemesi 3 yıl maçlara girmeme cezası verdi.
116 Boko Haram militanı öldürüldü18 Aralık 2014 11:38
Kamerun, Nijerya sınırı yakınında 116 Boko Haram militanının öldürüldüğünü bildirdi.
IŞİD, 47 IŞİD'li teröristi gözaltına aldı18 Aralık 2014 11:36
IŞİD terör örgütü lideri Ebubekir el Bağdadi'nin verdiği emirle IŞİD saflarında yer alan 47 terörist 'torpil' yaptığı gerekçesiyle gözaltına alındı.
ABD'nin ünlü firmasına rüşvet cezası18 Aralık 2014 11:22
ABD'li doğrudan güzellik ürünleri satış şirketi Avon Products, Çinli yetkililere rüşvet verdiği gerekçesiyle ABD Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu (SEC) tarafından 135 milyon dolar para cezasına çarptırıldı.
Demirkol Terim'e o genç oyuncuyu önerdi!
30 asker öldü
Binlerce kişiyi ilgilendiren haber
Duygun Yarsuvat'tan şok karar!
Galatasaray, Lukoil ile imzaladı!
Bir ton hamsi 1 saatte tükendi
İşte Fenerbahçe'nin Erciyes kadrosu!
Ertuğrul'da zikir sahnesi geceye damga vurdu!
Reçeteler kontrol altına alınıyor
İlaçlara "soğuk zincir" uyarısı
‘Boko Haram 12 kişiyi öldürdü’
3 bin şiir kitabı bağışladı
Türk gencin davasında karar açıklandı
1 milyon lira değerinde kaçak cep telefonu ele geçirildi
Arınç'tan Dumanlı ve Karaca cevabı
Pitbull bisiklete saldırdı, iki lastiğini parçaladı
Fenerbahçe Ülker liderlik aşkına
10 terörist yakalandı
PKK'ya ait bomba imalathanesi bulundu
"Kiralık taraftar" gerçek oldu
Dönüşümün 2. paketi: Kalite ve Rasyonalite
Bakan Avcı: Ortalama eğitim süresinde artış sağlanmıştır
Fil hastalığı eve hapsetti
Sınırda kaçaklara ateş açıldı: 2 yaralı
Yeni hükümet güvenoyu aldı
Boko Haram 200 kişiyi kaçırdı
Kim varsa sürece dahil edilmelidir
TV izlerken uyuya kalanlara iyi haber
Avrupa'da "Osmanlı Kürsüsü" açılmalı
İstanbul Konya YHT hattında ilk yolcular Konya'ya ulaştı
Aydın Doğan’dan “Ekrem’e sahip çıkın” talimatı!
Bu hastalık bebeklik çağında başlıyor
"Dünyanın en pahalı bitkisi" millileştirildi
Irak'ın ödeyeceği tazminat ertelendi
Her üç kişiden biri tehdit altında
Tıbbi ürünlere 'soğuk zincir' uyarısı
Sinan Bolat Portekiz'i karıştırdı!
Çocuk gelişimi için doğru oyuncak şart
Davutoğlu 7 maddelik 2. paketi açıkladı
FED'in 'sabrı' doların ateşini düşürdü
Online alışverişte 'Akıl'landık
Dumanlı'ya silahlı örgüt suçlaması