Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Paralel soruşturmada flaş gelişme! Kassam, İsrail'in havalimanını vurdu! Efkan Ala'dan Davutoğlu yorumu! Hikmet Gök‘Olmadı’ Hayrünnisa Hanım ‘olmadı’!
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
7 Nisan 2014 Pazartesi 12:50
Güncellenme Tarihi 7 Nisan 2014 Pazartesi 12:52
Kayıp Malezya uçağını bulmak için zaman gittikçe daralırken ortaya atılan yeni bir iddia gündemi karıştırdı. O iddiaya göre ABD hükümeti uçağın akibetini biliyor ancak açıklamıyor.

Malezya Havayolları'na ait kayıp yolcu uçağının kara kutusu tarafından yayıldığı düşünülen ilk sinyallerin tespit edilmesinin ardından, enkaz arama çalışmaları hızlandı. Avustralya'nın Perth şehrinin yaklaşık 2 bin kiometre batısındaki 217 bin kilometrekarelik arama çemberinde tespit edilen sinyallerin sayısı dün 3'e yükseldi. Fakat 3 sinyal de farklı zamanlarda kaydedildiği için hiçbirinin kaynağına ulaşılamadı.

Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'dan, Çin'in başkenti Pekin'e uçarken, 8 Mart günü kaybolan uçağa dair somut bir veriye ise henüz ulaşılamadı. Uzmanlar, kısa süreliğine yakalanan sinyallerin MH370 sefer sayılı uçağa ait olup olmadığını ortaya çıkarmaya odaklanmış durumda.

Arama ekipleri ise bugüne kadarki en yüksek sayıda gemi ve uçağın katılımıyla, sinyallerin tespit edildiği bölgede tarama çalışmaları yürütüyor. ABD, İngiltere, Malezya, Çin ve Avustralya'nın katıldığı enkaz arama çalışmalarını koordine eden Avustralyalı Angus Houston, kaydedilen sinyaller hakkında bir basın toplantısı yaptı. "Elde ettiğimiz veriler son derece önemli ve ümit verici" diyen Houston, "Kayıpların yakınlarına sahte ümit vermemek ve onları strese sokmamak için bu verileri son derece dikkatle incelemek ve yorumlamak zorundayız. Öncelikle sinyalin uçaktan gelip gelmediğini teyit etmemiz gerekli" açıklamalarında bulundu.

"İNSAN KAYNAKLI BİR SES"

'Cumartesi günü Çin'in resmi haber ajansı Şinhua tarafından yayımlanan habere göre, Haixun 01 adlı geminin tespit ettiği sinyaller 37.5 kilohertz frekansında. Avustralya Üniversitesi'nde görev yapan okyanusbilimci Charitha Pattiaratchi, "37.5 kilohertz frekansı sadece insan kaynaklı bir ses olabilir. Doğada bu frekansta ses çıkaran sismik olay ya da hayvan yok" bilgisini verdi. Öte yandan uzmanlar, uçakta iki kara kutunun bulunduğunu, sinyal dedektörlerinin iki farklı kaynak tespit etmesi gerektiğini, fakat şimdiye kadar bulunan sinyallerin tek kaynaklı olduğuna işaret ediyor.

Kayıp Boeing 777'nin kara kutularını besleyen güç kaynaklarının bir ay süreyle dayanabileceğini söyleyen yetkililer, arama çalışmalarında son düzlüğe gelindiğini bildiriyor. 8 Mart'ta kayıplara karışan uçağın bulunması için bölgeye 10'u askeri 12 uçak ve 13 gemi yollandı. ABD'ye ait son teknoloji detektörler taşıyan Avustralya donanmasına ait Ocean Shield gemisinin de bulunduğu arama filosu uçaktan bir iz peşinde...

SON TEORİ: ABD CESETLER İÇİN KONTEYNIR ALIYOR

Kayıp uçakla ilgili komplo teorilerinin ardı arkası kesilmiyor. Son olarak geçtiğimiz günlerde ortaya atılan, uçağın Maldivler yakınlarındaki Diego Garcia ABD askeri üssüne indiği teorisi, yolculardan birinin kız arkadaşının ifadeleriyle tekrar gündeme geldi. Philip Wood adlı yolcunun kız arkadaşı Sarah Bajc, Diego Garcia askeri üssünün "nakliye için konteynır" sipariş ettiğini gösteren belgelerden yola çıkarak, konteynırın cesetleri taşımak için istendiğini iddia etti. CNN tarafından yayımlanan iddiaya göre, esrarengiz uçağın akıbeti ABD hükümeti tarafından biliniyor fakat dünya kamuoyundan gizleniyor.

Bu haber 396 kez okundu.

Kassam, İsrail'in havalimanını vurdu!21 Ağustos 2014 23:54
Kassam Tugayları, Ben Gurion Havalimanı ile Kudüs ve Beerşeba (Bi’rus-Seba) kentine 7 füze attığını bildirdi.
Hizbullah'tan Hamas'a destek!21 Ağustos 2014 23:26
Hizbullah'tan İsrail tarafından Hamas'ın askeri önde gelen komutanlarına yönelik suikastlere tepki.
Dış basın Davutoğlu'nu nasıl gördü?21 Ağustos 2014 23:21
Dışişleri Bakanı Davutoğlu'nun AK Parti Genel Başkan adayı gösterilmesi dünya basınında geniş yer buldu.
Netanyahu'dan skandal benzetme!21 Ağustos 2014 22:36
İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, Hamas ile IŞİD'i aynı kefeye koyarak yaptığı katliamı aklamaya çalıştı.
İsrail, 55'den fazla noktayı vurdu!21 Ağustos 2014 22:33
İsrail ordusu, son 24 saat içinde Gazze'de 55'den fazla noktayı vurduğunu açıkladı.
Hindistan'da çatışma çıktı21 Ağustos 2014 22:31
Hindistan’ın Assam eyaletinde protestocular polisle çatıştı.
Papa’dan Irak Cumhurbaşkanı Masum’a mektup21 Ağustos 2014 22:18
Katolik aleminin ruhani lideri Papa Franciscus, Irak Cumhurbaşkanı Fuat Masum’a yazdığı mektubunda insani krizi çözme çağrısında bulundu.
Suriyeli muhaliflerden flaş Türkçe kararı!21 Ağustos 2014 21:13
Suriye Muhalif ve Devrimci Güçler Ulusal Koalisyonu, internet sitesindeki haberi bundan böyle Türkçe olarak da yayınlayacak.
İsrail yasaklanmış silahlar kullandı!21 Ağustos 2014 21:07
Filistin Sağlık Bakanlığı, "yasaklanmış silahlar kullandığı" gerekçesiyle İsrail hakkında soruşturma açılması gerektiğini belirtti.
ABD IŞİD'i vurdu: 4 ölü21 Ağustos 2014 20:55
ABD ordusunun, Musul'da terör örgütü IŞİD önderliğindeki grupları hedef alan saldırısında 4 kişi öldü.
ABD IŞİD'i yine vurdu!21 Ağustos 2014 20:30
ABD ordusu, Musul Barajı yakınlarındaki IŞİD hedeflerine 6 yeni hava saldırısı düzenledi.
Hollanda'dan Kürtler'e askeri destek!21 Ağustos 2014 20:01
Hollanda'nın, terör örgütü IŞİD ile mücadele için Irak'ın kuzeyindeki Kürtlere askeri teçhizat göndereceği bildirildi.
Paralel soruşturmada flaş gelişme!
Kassam, İsrail'in havalimanını vurdu!
Bakan Işık ve Eker'den Davutoğlu açıklaması
Tolunay Kafkas: İşimiz çok zor
Davutoğlu: Şerefsizler ne yaparsa yapsınlar...
Halilhodzic bu sefer şaşırttı: Süper!
PKK, demiryolu işçilerine ateş açtı: 1 yaralı
Hizbullah'tan Hamas'a destek!
Suriyeli çoban sulama kanalında boğuldu
Dış basın Davutoğlu'nu nasıl gördü?
Trabzon 2 attı, avantajı kaptı!
Ağrı Valiliği'nden saldırı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe'ye derbi öncesi büyük müjde
Netanyahu'dan skandal benzetme!
İsrail, 55'den fazla noktayı vurdu!
G.Saray'da Balanta olmazsa o gelecek
Hindistan'da çatışma çıktı
Papa’dan Irak Cumhurbaşkanı Masum’a mektup
Hatay'da 3 Suriyeli evlerinde ölü bulundu
Dinamo Moskova fırsat tepti
İlginç tevâfuk: 26 Şubat
Akdoğan'dan Davutoğlu için 'misyon'lu açıklama
Karabükspor avantajı kaptı
Bursaspor 2. Lig ekibini 4'ledi
Tottenham'a galibiyet için 5 dakika yetti
Galatasaray, TFF Süper Kupa maçı hazırlıklarını sürdürdü
G.Saray'dan flaş Arda açıklaması
Karakola silahlı saldırı: Yaralı askerler var!
Rizespor ile 1461 Trabzon yenişemedi