Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Pandev ve Dzemaili'nin Cimbom'a maliyeti Bakan Elvan'dan iki yeni müjde! Özel:'Silahlı kuvvetler devletin teminatıdır' Hikmet GökŞimdilik Allahaısmarladık!
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
7 Nisan 2014 Pazartesi 12:50
Güncellenme Tarihi 7 Nisan 2014 Pazartesi 12:52
Kayıp Malezya uçağını bulmak için zaman gittikçe daralırken ortaya atılan yeni bir iddia gündemi karıştırdı. O iddiaya göre ABD hükümeti uçağın akibetini biliyor ancak açıklamıyor.

Malezya Havayolları'na ait kayıp yolcu uçağının kara kutusu tarafından yayıldığı düşünülen ilk sinyallerin tespit edilmesinin ardından, enkaz arama çalışmaları hızlandı. Avustralya'nın Perth şehrinin yaklaşık 2 bin kiometre batısındaki 217 bin kilometrekarelik arama çemberinde tespit edilen sinyallerin sayısı dün 3'e yükseldi. Fakat 3 sinyal de farklı zamanlarda kaydedildiği için hiçbirinin kaynağına ulaşılamadı.

Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'dan, Çin'in başkenti Pekin'e uçarken, 8 Mart günü kaybolan uçağa dair somut bir veriye ise henüz ulaşılamadı. Uzmanlar, kısa süreliğine yakalanan sinyallerin MH370 sefer sayılı uçağa ait olup olmadığını ortaya çıkarmaya odaklanmış durumda.

Arama ekipleri ise bugüne kadarki en yüksek sayıda gemi ve uçağın katılımıyla, sinyallerin tespit edildiği bölgede tarama çalışmaları yürütüyor. ABD, İngiltere, Malezya, Çin ve Avustralya'nın katıldığı enkaz arama çalışmalarını koordine eden Avustralyalı Angus Houston, kaydedilen sinyaller hakkında bir basın toplantısı yaptı. "Elde ettiğimiz veriler son derece önemli ve ümit verici" diyen Houston, "Kayıpların yakınlarına sahte ümit vermemek ve onları strese sokmamak için bu verileri son derece dikkatle incelemek ve yorumlamak zorundayız. Öncelikle sinyalin uçaktan gelip gelmediğini teyit etmemiz gerekli" açıklamalarında bulundu.

"İNSAN KAYNAKLI BİR SES"

'Cumartesi günü Çin'in resmi haber ajansı Şinhua tarafından yayımlanan habere göre, Haixun 01 adlı geminin tespit ettiği sinyaller 37.5 kilohertz frekansında. Avustralya Üniversitesi'nde görev yapan okyanusbilimci Charitha Pattiaratchi, "37.5 kilohertz frekansı sadece insan kaynaklı bir ses olabilir. Doğada bu frekansta ses çıkaran sismik olay ya da hayvan yok" bilgisini verdi. Öte yandan uzmanlar, uçakta iki kara kutunun bulunduğunu, sinyal dedektörlerinin iki farklı kaynak tespit etmesi gerektiğini, fakat şimdiye kadar bulunan sinyallerin tek kaynaklı olduğuna işaret ediyor.

Kayıp Boeing 777'nin kara kutularını besleyen güç kaynaklarının bir ay süreyle dayanabileceğini söyleyen yetkililer, arama çalışmalarında son düzlüğe gelindiğini bildiriyor. 8 Mart'ta kayıplara karışan uçağın bulunması için bölgeye 10'u askeri 12 uçak ve 13 gemi yollandı. ABD'ye ait son teknoloji detektörler taşıyan Avustralya donanmasına ait Ocean Shield gemisinin de bulunduğu arama filosu uçaktan bir iz peşinde...

SON TEORİ: ABD CESETLER İÇİN KONTEYNIR ALIYOR

Kayıp uçakla ilgili komplo teorilerinin ardı arkası kesilmiyor. Son olarak geçtiğimiz günlerde ortaya atılan, uçağın Maldivler yakınlarındaki Diego Garcia ABD askeri üssüne indiği teorisi, yolculardan birinin kız arkadaşının ifadeleriyle tekrar gündeme geldi. Philip Wood adlı yolcunun kız arkadaşı Sarah Bajc, Diego Garcia askeri üssünün "nakliye için konteynır" sipariş ettiğini gösteren belgelerden yola çıkarak, konteynırın cesetleri taşımak için istendiğini iddia etti. CNN tarafından yayımlanan iddiaya göre, esrarengiz uçağın akıbeti ABD hükümeti tarafından biliniyor fakat dünya kamuoyundan gizleniyor.

Bu haber 397 kez okundu.

ABD'nin IŞİD'e saldırıları devam ediyor01 Eylül 2014 23:39
ABD ordusu, Irak'ta dün ve bugün Musul Barajı civarındaki IŞİD terör örgütü hedeflerine 3 yeni hava saldırısı düzenledi.
Uçak golf sahasına düştü: 1 ölü01 Eylül 2014 23:38
Kanada'nın British Colombia eyaletine bağlı Crawford Bay bölgesinde Cessna 172 tipi küçük uçak, henüz bilinmeyen bir neden düştü.
Gazze'deki katliam havadan görüntülendi01 Eylül 2014 22:54
İsrail saldırılarında en fazla sivil ölümün meydana geldiği noktalardan "Şucaiyye Mahallesi" tam anlamıyla harabeyi andırıyor.
Peşmerge ve Ordudan IŞİD'e ağır darbe01 Eylül 2014 20:14
Peşmerge güçleri ve Irak ordusu, IŞİD militanlarını püskürterek, Salahaddin vilayetinin Süleymanbeg nahiyesini geri aldı.
Ahmedinejad'ın yardımcısına hapis cezası01 Eylül 2014 19:24
İran'da eski cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad’ın yardımcısı Muhammed Rıza Rahimi yargılandığı yolsuzluk davasında hapis ve para cezasına çarptırıldı.
Hollanda Afganistan'a asker gönderiyor01 Eylül 2014 19:06
Hollanda hükümeti, NATO bünyesinde görev yapmak üzere Afganistan'a gelecek yıl 100 asker gönderme kararı aldı.
Paris’te çöken binada ölü sayısı 8'e yükseldi01 Eylül 2014 17:43
Fransa'nın başkenti Paris yakınlarında dün meydana gelen patlama sonucu çöken binada ölenlerin sayısı 8'e yükseldi.
Afganistan'da 41 Taliban militanı öldürüldü01 Eylül 2014 17:41
Afganistan'da Taliban örgütüne yönelik düzenlenen operasyonlarda 41 militanın öldürüldüğü bildirildi.
Ebola salgını ekonomiyi de vurdu01 Eylül 2014 17:26
Ebola salgını nedeniyle birçok ülkeyle sınırlarını kapatan Liberya'da ürünlerin fiyatları giderek artıyor.
Vize uygulamasına tepki01 Eylül 2014 16:11
Azerbaycan’ın bugünden itibaren 1 yıllık ve çok girişli vizeyi kaldırıp yerine tek seferlik vize uygulamasını başlatması tepkiye neden oldu.
2 bin 591 kişi hayatını kaybetti01 Eylül 2014 16:09
Suriye'de rejim birlikleri ve terör örgütü IŞİD'in Ağustos ayında düzenlediği saldırılarda 2 bin 591 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
İsrail ezanı yasakladı!01 Eylül 2014 16:05
Yahudi yerleşimcilerle Müslümanlar arasında taksim edilen İbrahim Camisi'nin minareleri Ağustos ayında ezan sesinden mahrum edildi.
Pandev ve Dzemaili'nin Cimbom'a maliyeti
Emine Erdoğan'dan Ada'da anlamlı ziyaret
ABD'nin IŞİD'e saldırıları devam ediyor
Paralel 8 polis hastaneye sevkedildi!
Uçak golf sahasına düştü: 1 ölü
Çatı düğünde buluştu!
Erdoğan'ı neden alkışladığını açıkladı
Papa, Emre ve Muslera'yı kabul etti
Bakan Elvan'dan iki yeni müjde!
Gazze'deki katliam havadan görüntülendi
İncir ağacından düşüp öldü
Boko Haram'a büyük darbe
Millilerimiz Japonya karşısında zorlanmadı
Erdoğan'dan Kıbrıs'ta üst düzey zirve
Galatasaray'dan PTT 1. Lig transfer oldu
Yunanistan'dan KKTC ziyaretine tepki
Kadir İnanır hastaneye kaldırıldı
Davutoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na sert tepki
Özel:'Silahlı kuvvetler devletin teminatıdır'
Karadayı dizisine sürpriz transfer
Trabzonspor bir imza daha attırdı!
Ünlü cerrahdan sevindiren haber!
Efsane kulübe şok: FİFA'dan yazı geldi
Cumhurbaşkanı Erdoğan şehitlik ziyaretinde
Kartal'ın çok isteyip de alamadığı Türk yıldız
Terim'den Volkan Demirel açıklaması
Sahil Güvenlik Gemisi Saroz'da batırıldı
Büyükekşi, büyük rekoru Ağrı'da açıkladı
Dev derbilerin tarihleri belli oldu!
Kılıçdaroğlu kitapçık fırlatmayı bakın nasıl savundu!
Peşmerge ve Ordudan IŞİD'e ağır darbe
İlk hacı kafilesi yola çıktı
İngiltere'den IŞİD önlemi!