Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Dünyanın kaderini değiştiren adam öldü Bozdağ o ailelerle görüştü Ölümden kıl payı kurtuldular! Hikmet GökÖrgütün “devekuşu oyunu”!
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
7 Nisan 2014 Pazartesi 12:50
Güncellenme Tarihi 7 Nisan 2014 Pazartesi 12:52
Kayıp Malezya uçağını bulmak için zaman gittikçe daralırken ortaya atılan yeni bir iddia gündemi karıştırdı. O iddiaya göre ABD hükümeti uçağın akibetini biliyor ancak açıklamıyor.

Malezya Havayolları'na ait kayıp yolcu uçağının kara kutusu tarafından yayıldığı düşünülen ilk sinyallerin tespit edilmesinin ardından, enkaz arama çalışmaları hızlandı. Avustralya'nın Perth şehrinin yaklaşık 2 bin kiometre batısındaki 217 bin kilometrekarelik arama çemberinde tespit edilen sinyallerin sayısı dün 3'e yükseldi. Fakat 3 sinyal de farklı zamanlarda kaydedildiği için hiçbirinin kaynağına ulaşılamadı.

Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'dan, Çin'in başkenti Pekin'e uçarken, 8 Mart günü kaybolan uçağa dair somut bir veriye ise henüz ulaşılamadı. Uzmanlar, kısa süreliğine yakalanan sinyallerin MH370 sefer sayılı uçağa ait olup olmadığını ortaya çıkarmaya odaklanmış durumda.

Arama ekipleri ise bugüne kadarki en yüksek sayıda gemi ve uçağın katılımıyla, sinyallerin tespit edildiği bölgede tarama çalışmaları yürütüyor. ABD, İngiltere, Malezya, Çin ve Avustralya'nın katıldığı enkaz arama çalışmalarını koordine eden Avustralyalı Angus Houston, kaydedilen sinyaller hakkında bir basın toplantısı yaptı. "Elde ettiğimiz veriler son derece önemli ve ümit verici" diyen Houston, "Kayıpların yakınlarına sahte ümit vermemek ve onları strese sokmamak için bu verileri son derece dikkatle incelemek ve yorumlamak zorundayız. Öncelikle sinyalin uçaktan gelip gelmediğini teyit etmemiz gerekli" açıklamalarında bulundu.

"İNSAN KAYNAKLI BİR SES"

'Cumartesi günü Çin'in resmi haber ajansı Şinhua tarafından yayımlanan habere göre, Haixun 01 adlı geminin tespit ettiği sinyaller 37.5 kilohertz frekansında. Avustralya Üniversitesi'nde görev yapan okyanusbilimci Charitha Pattiaratchi, "37.5 kilohertz frekansı sadece insan kaynaklı bir ses olabilir. Doğada bu frekansta ses çıkaran sismik olay ya da hayvan yok" bilgisini verdi. Öte yandan uzmanlar, uçakta iki kara kutunun bulunduğunu, sinyal dedektörlerinin iki farklı kaynak tespit etmesi gerektiğini, fakat şimdiye kadar bulunan sinyallerin tek kaynaklı olduğuna işaret ediyor.

Kayıp Boeing 777'nin kara kutularını besleyen güç kaynaklarının bir ay süreyle dayanabileceğini söyleyen yetkililer, arama çalışmalarında son düzlüğe gelindiğini bildiriyor. 8 Mart'ta kayıplara karışan uçağın bulunması için bölgeye 10'u askeri 12 uçak ve 13 gemi yollandı. ABD'ye ait son teknoloji detektörler taşıyan Avustralya donanmasına ait Ocean Shield gemisinin de bulunduğu arama filosu uçaktan bir iz peşinde...

SON TEORİ: ABD CESETLER İÇİN KONTEYNIR ALIYOR

Kayıp uçakla ilgili komplo teorilerinin ardı arkası kesilmiyor. Son olarak geçtiğimiz günlerde ortaya atılan, uçağın Maldivler yakınlarındaki Diego Garcia ABD askeri üssüne indiği teorisi, yolculardan birinin kız arkadaşının ifadeleriyle tekrar gündeme geldi. Philip Wood adlı yolcunun kız arkadaşı Sarah Bajc, Diego Garcia askeri üssünün "nakliye için konteynır" sipariş ettiğini gösteren belgelerden yola çıkarak, konteynırın cesetleri taşımak için istendiğini iddia etti. CNN tarafından yayımlanan iddiaya göre, esrarengiz uçağın akıbeti ABD hükümeti tarafından biliniyor fakat dünya kamuoyundan gizleniyor.

Bu haber 395 kez okundu.

Dünyanın kaderini değiştiren adam öldü30 Temmuz 2014 22:12
İkinci Dünya Savaşı'nda Hiroşima'ya atom bombası atan uçakta görev yapan Theodore Van Kirk 93 yaşında öldü.
Ölümden kıl payı kurtuldular!30 Temmuz 2014 21:35
Heyecan arayan iki kadın, 25 metre yükseklikte gölün üzerindeki raylarda yürürken, aniden trenle karşılaştı.
IŞİD, Dicle Nehri'nde köprü uçurdu!30 Temmuz 2014 20:52
Irak- Şam İslam Devleti (IŞİD) terör örgütü, Irak'ın 3 şehrini birbirine bağlayan köprüyü havaya uçurdu.
Gazzeli annelerin evlat korkusu!30 Temmuz 2014 20:41
İsrail'in saldırılarına hedef olan Gazze'de anneler, çocuklarının ölmlerinden korktukları için mücadele veriyor.
Kazakistan’dan petrol atağı30 Temmuz 2014 20:38
Kazakistan’ yılın ilk yarısında 36,7 milyon ton petrol üretti
Hamas'tan Hizbullah'a çağrı30 Temmuz 2014 20:17
Hamas Siyasi Büro Başkan Yardımcısı Ebu Merzuk, Hizbullah’ı, İsrail’e karşı cephe açmaya davet etti
İsrail'den şok sözler! Katliamları böyle savundular30 Temmuz 2014 19:54
İsrail Dışişleri Bakan Yardımcısı Tzachi Hanegbi, savaş halinde oldukları Hamas'ın her gün savaş suçu işlediğini öne sürdü.
Hükümeti eleştiren general görevinden alındı30 Temmuz 2014 19:40
İçişleri Bakanı, hükümet politikalarını eleştiren jandarma generalini görevden aldı
Toprak kayması: 17 ölü30 Temmuz 2014 19:09
Maharashtra eyaletindeki toprak kaymasında ilk belirlemelere göre 17 kişi hayatını kaybetti
Kara Kuvvetleri Komutanı istifa etti30 Temmuz 2014 19:07
Tunus Kara Kuvvetleri Komutanı General Muhammed Salih el-Hamidi'nin istifa ettiği bildirildi
El Fetih'ten ABD'ye ret30 Temmuz 2014 18:23
Filistin yönetimi ve Fetih Hareketi, ABD'nin Gazze'deki direnişçilerin silahsızlandırılmasına yönelik önerisini kabul etmedi.
İsrail'den ikinci Şecaiye katliamı30 Temmuz 2014 18:19
İsrail savaş uçaklarının, Şucaiyye Mahallesi'nde bir pazar yerine düzenlediği saldırıda 17 kişi öldü, 200 kişi yaralandı
Dünyanın kaderini değiştiren adam öldü
Bozdağ o ailelerle görüştü
Almanya’da Gazze yürüyüşü
Otomobil duvara çarptı: 4 ölü 1 yaralı
Ölümden kıl payı kurtuldular!
3 İsrail askeri öldürüldü
Beyaz Saray İsrail’i kınadı
Feyenoord 0 - 1 Beşiktaş
IŞİD, Dicle Nehri'nde köprü uçurdu!
Bayramda acı haber! 5 kız çocuğu boğuldu
Gazzeli annelerin evlat korkusu!
Kazakistan’dan petrol atağı
Türkler Olimpiyat Stadı'nda oy kullanacak
Orduspor'da imzalar atıldı
Mevlüt Erdinç'in hocasından flaş transfer açıklaması
Korkunç kaza: 1 ölü, 10 yaralı
Hamas'tan Hizbullah'a çağrı
İsrail'den şok sözler! Katliamları böyle savundular
Hükümeti eleştiren general görevinden alındı
Gölete giren çocuk boğuldu
Faciaya ramak kaldı! LPG yüklü tır devrildi
Toprak kayması: 17 ölü
Kara Kuvvetleri Komutanı istifa etti
Esad bayramda da durmadı, 116 ölü
Efkan Ala annesi için çiçek topladı
Nurtepe'de stant gerginliği devam ediyor
Fazla kilolardan sütle kurtulun!
Gazze'ye değil Paralel'e kalkan oldu
Fenerbahçe Soma için sahaya çıkıyor
Dolar 2.13 TL'nin üzerini gördü
TEM'de dönüş kuyruğu! 10 kilometreye ulaştı
El Fetih'ten ABD'ye ret
İsrail'den ikinci Şecaiye katliamı
Yarım asırlık kriz canlanıyor mu?
Organ mafyası Suriyelilerin peşinde
Arjantin için kader günü
Urfalı çocuklar cami avlusunda serinliyor
Seçime günler kala büyük şok!
Dört beslenme efsanesi boş çıktı
Rusya yanlıları 10 askeri esir aldı
İngiltere’den Rusya’ya tehdit!
İngiltere'den Gazze'ye 10 milyon sterlin yardım
10 yılda bir milyon pangolin öldürüldü
İsrail Bayramın 3. günü okul ve camileri hedef aldı
Kayseri'de orman yangını
Fenerbahçeli oyuncudan çok kötü haber!
Stres vücudu mahvediyor! İşte belirtileri
Günde 1 kase yoğurt diyabeti önlüyor
Fatma Şahin'den dinlemelere suç duyurusu!
İsraillilerden katliama tam destek
Bayramda 18 kişi boğuldu
ABD ekonomisi yüzde 4 büyüdü
Müftü uyardı: Hiçbir şekilde caiz değil haram
"Ekmek kavgası"nda öldüler
Mahkemeye 25 milyon Euro teklif etti
Gazze için Müslüman olacağını açıkladı!
İsmailağa Cemaati'nin "hoca anne"si toprağa verildi
Gazze karanlıkta kaldı
Bulgaristan erken seçime gidiyor
Ankara'da korkutan orman yangını
Hamas'tan İsrail'e büyük darbe
Soylu'dan İhsanoğlu'na ilginç benzetme!
BM'den İsrail'e çok sert kınama
Tatilde emlak dolandırıcılığı patladı
Trezeguet, Pune City ile anlaştı
Paraları çalınan esnaf yol kapattı
Bayern Münih başkanına vize şoku
Bu ilimiz nüfusunun 10 katı ziyaretçi ağırladı