Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Çeyrek altın kaç lira? AİHM'den ‘zorunlu din dersi’ kararı İstifa etmesi gereken Kılıçdaroğlu Ömer Altaş80 kuşağı İslamcıları, Tayyip Erdoğan ve IŞİD
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
7 Nisan 2014 Pazartesi 12:50
Güncellenme Tarihi 7 Nisan 2014 Pazartesi 12:52
Kayıp Malezya uçağını bulmak için zaman gittikçe daralırken ortaya atılan yeni bir iddia gündemi karıştırdı. O iddiaya göre ABD hükümeti uçağın akibetini biliyor ancak açıklamıyor.

Malezya Havayolları'na ait kayıp yolcu uçağının kara kutusu tarafından yayıldığı düşünülen ilk sinyallerin tespit edilmesinin ardından, enkaz arama çalışmaları hızlandı. Avustralya'nın Perth şehrinin yaklaşık 2 bin kiometre batısındaki 217 bin kilometrekarelik arama çemberinde tespit edilen sinyallerin sayısı dün 3'e yükseldi. Fakat 3 sinyal de farklı zamanlarda kaydedildiği için hiçbirinin kaynağına ulaşılamadı.

Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'dan, Çin'in başkenti Pekin'e uçarken, 8 Mart günü kaybolan uçağa dair somut bir veriye ise henüz ulaşılamadı. Uzmanlar, kısa süreliğine yakalanan sinyallerin MH370 sefer sayılı uçağa ait olup olmadığını ortaya çıkarmaya odaklanmış durumda.

Arama ekipleri ise bugüne kadarki en yüksek sayıda gemi ve uçağın katılımıyla, sinyallerin tespit edildiği bölgede tarama çalışmaları yürütüyor. ABD, İngiltere, Malezya, Çin ve Avustralya'nın katıldığı enkaz arama çalışmalarını koordine eden Avustralyalı Angus Houston, kaydedilen sinyaller hakkında bir basın toplantısı yaptı. "Elde ettiğimiz veriler son derece önemli ve ümit verici" diyen Houston, "Kayıpların yakınlarına sahte ümit vermemek ve onları strese sokmamak için bu verileri son derece dikkatle incelemek ve yorumlamak zorundayız. Öncelikle sinyalin uçaktan gelip gelmediğini teyit etmemiz gerekli" açıklamalarında bulundu.

"İNSAN KAYNAKLI BİR SES"

'Cumartesi günü Çin'in resmi haber ajansı Şinhua tarafından yayımlanan habere göre, Haixun 01 adlı geminin tespit ettiği sinyaller 37.5 kilohertz frekansında. Avustralya Üniversitesi'nde görev yapan okyanusbilimci Charitha Pattiaratchi, "37.5 kilohertz frekansı sadece insan kaynaklı bir ses olabilir. Doğada bu frekansta ses çıkaran sismik olay ya da hayvan yok" bilgisini verdi. Öte yandan uzmanlar, uçakta iki kara kutunun bulunduğunu, sinyal dedektörlerinin iki farklı kaynak tespit etmesi gerektiğini, fakat şimdiye kadar bulunan sinyallerin tek kaynaklı olduğuna işaret ediyor.

Kayıp Boeing 777'nin kara kutularını besleyen güç kaynaklarının bir ay süreyle dayanabileceğini söyleyen yetkililer, arama çalışmalarında son düzlüğe gelindiğini bildiriyor. 8 Mart'ta kayıplara karışan uçağın bulunması için bölgeye 10'u askeri 12 uçak ve 13 gemi yollandı. ABD'ye ait son teknoloji detektörler taşıyan Avustralya donanmasına ait Ocean Shield gemisinin de bulunduğu arama filosu uçaktan bir iz peşinde...

SON TEORİ: ABD CESETLER İÇİN KONTEYNIR ALIYOR

Kayıp uçakla ilgili komplo teorilerinin ardı arkası kesilmiyor. Son olarak geçtiğimiz günlerde ortaya atılan, uçağın Maldivler yakınlarındaki Diego Garcia ABD askeri üssüne indiği teorisi, yolculardan birinin kız arkadaşının ifadeleriyle tekrar gündeme geldi. Philip Wood adlı yolcunun kız arkadaşı Sarah Bajc, Diego Garcia askeri üssünün "nakliye için konteynır" sipariş ettiğini gösteren belgelerden yola çıkarak, konteynırın cesetleri taşımak için istendiğini iddia etti. CNN tarafından yayımlanan iddiaya göre, esrarengiz uçağın akıbeti ABD hükümeti tarafından biliniyor fakat dünya kamuoyundan gizleniyor.

Bu haber 398 kez okundu.

Güney Kore'nin nüfusu yok olabilir16 Eylül 2014 14:06
Güney Kore Parlamento Araştırma Kurumu (NARS)'ın hazırladığı rapora göre, ülke nüfusunun 2750 yılında yok olma tehlikesi var.
Yemen'de kanlı çatışma!16 Eylül 2014 13:42
Yemen'de başkent Sana'da Husi Hareketi mensupları ile kabile güçleri arasında meydana gelen çatışmada 15 kişi hayatını kaybetti.
İngiltere'den İskoçya'ya 'ayrılmayın' baskısı16 Eylül 2014 13:32
İngiltere, referanduma iki gün kala İskoçya'ya Birleşik Krallık'tan ayrılmamaları yönünde baskı yapmaya devam ediyor.
Feci kaza: 9 ölü16 Eylül 2014 13:20
Mısır'da turist otobüsü ile yolcu minibüsünün çarpışması sonucu 9 kişinin öldüğü, 26 kişinin yaralandığı bildirildi.
G.Kore nüfusu yok olabilir!16 Eylül 2014 12:17
Güney Kore Parlamento Araştırma Kurumu (NARS)'ın hazırladığı rapora göre, ülke nüfusunun 2750 yılında yok olma tehlikesi var.
Mısır'da trafik kazası: 9 ölü 26 yaralı16 Eylül 2014 11:59
Mısır'da turist otobüsü ile yolcu minibüsünün çarpışması sonucu 9 kişinin öldüğü, 26 kişinin yaralandığı bildirildi.
307 yıllık birlik tehlikede16 Eylül 2014 11:40
İskoçya'da yapılacak referandum 307 yıllık birliği tehdit ederken, bağımsızlık olasılığı dünyanın çeşitli yerlerinde heyecana neden oluyor.
Kırım Tatar Milli Meclisi'ne baskın16 Eylül 2014 10:58
Yüzleri maskeli, elleri silahlı kişiler, KTMM binasının çevresini kuşattı, silahlı gurubun diğer üyeleri de binada arama yapmaya başladı.
İsrail polisi 37 Filistinliyi gözaltına aldı16 Eylül 2014 10:39
İsrail polisinin 18'i çocuk 37 Filistinliyi gözaltına aldığı bildirildi.
11 Taliban militanı öldürüldü16 Eylül 2014 10:19
Pakistan'da devam eden "Zarb-e Azb" adlı askeri operasyon kapsamında 11 Taliban militanının daha öldürüldüğü bildirildi.
ABD Ebola'yla mücadele için 3 bin asker gönderiyor16 Eylül 2014 10:16
ABD'nin, Batı Afrika'daki Ebola salgınıyla mücadele için bölgeye 3 bin askeri personel göndereceği bildirildi.
Uçuşlar iptal edildi, tekneler kıyıya çağrıldı16 Eylül 2014 10:12
Çin'in güneyindeki ada eyaleti Haynan'da etkili olan Kalmaegi tayfunu nedeniyle uçuşlar iptal edildi, tekneler kıyıya çağrıldı.
Karadeniz kulübü o kızı arıyor!
Kışanak’ın Adalet Bakanından isteği
Çocuğun başarısını aile mi belirliyor?
THY'nin yolcu sayısı 36,4 milyona ulaştı
Osmanlıspor'da hedef Karşıyaka
Güney Kore'nin nüfusu yok olabilir
İstanbullular dikkat! Erken yola çıkın!
Fazıl Küçük ve Denktaş'ın kabirleri ziyaret edildi
Çeyrek altın kaç lira?
AİHM'den ‘zorunlu din dersi’ kararı
110 bin paket kaçak sigara ele geçirildi
Ve Trabzonspor sponsorunu buldu
Kürtçe okulun mührünü kırıp girdiler
Alman arkeologun cenazesi sahipsiz kaldı
Güneş enerjisiyle elektrik masrafını kara çevirdiler
Kayseri, Abdullah Gül için hazır
Yemen'de kanlı çatışma!
Anıları çocuklarının isimlerinde
İngiltere'den İskoçya'ya 'ayrılmayın' baskısı
Suriye sınırında kaçak boru hattı
Esrarengiz polis ölümü
Parkinson hastalarına özel kaşık
Balıkesir’de "Ninja Kaplumbağa" operasyonu!
Öğrencilerini bakın nasıl karşıladılar
Milyonda bir ihtimal! Siyahi annenin beyaz oğlu oldu
İstifa etmesi gereken Kılıçdaroğlu
Katar gazı Türkiye'ye geliyor
AA tüzel kişiliğine hakarete dava
İlk ders zili "buruk" çaldı
Feci kaza: 9 ölü
2 üniversitemiz ilk 400’de
Saçı dökülenlere kötü haber
Bank Asya sermaye arttırımına gitti
Kanseri görmedi, dava edildi
Uyuyan çocuğun yüzünü fareler kemirdi
Çekmeköy'e yeni yatırım
Kadın hakemimize UEFA'dan görev
Çocuğunuz kahvaltasından bunu eksik etmeyin
Bakan Bozdağ: Çözüm süreci milletindir
Blatter'in rakipleri belli oluyor!
ABD Büyükelçiliği’nde patlama
Ankara Emniyeti'ni alarma geçiren ölüm!
Davutoğlu bu ilin isminin değişmesini istedi!
Mourinho ve Simeone'nin istediği Türk!
300 yıllık su değirmeni zamana meydan okuyor
Sow kulübeye gidebilir
Vali Mutlu’nun unutulmaz tweetleri
Van'dan acı fotoğraf!
G.Kore nüfusu yok olabilir!
Evlilik kalp sağlığını koruyor
Şehit yakını ve gazilere atama müjdesi
Ünal Aysal'a 45 gün ceza!
Havalimanında unutulan eşyalar şaşırttı
Türkiye Mısırlı kardeşlerimize ev sahipliği yapmalıdır!
Ankara Emniyeti'ni alarma geçiren ölüm!
Mısır'da trafik kazası: 9 ölü 26 yaralı
ÖSYM'den doktorların ilanına yanıt
Sergen Yalçın'dan çok ilginç itiraflar!
Petrol ve madencilikte 120 yatırıma ÇED onayı
Türkiye dünya devlerini solladı!
307 yıllık birlik tehlikede
Eğitim tarihinde bir devrin sonu!
iPhone fiyatlarında düşüş başladı
RTÜK'ün "Seda Sayan" kararı yeniden ele alınacak
Şahin: Samsun benim ilk göz ağrım
Flaş açıklama! Bu borçlar silinecek!
Ünlü Hollywood yapımcısının gözü Türkiye'de