Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Şikayet hattı kurulacak' Korkutan gelişme! Evlerini terk ettiler 17 kişinin öldüğü kazanın nedeni belli oldu Hakan TunaYaseminler altında!
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
Kaybolan uçakla ilgili flaş iddia!
7 Nisan 2014 Pazartesi 12:50
Güncellenme Tarihi 7 Nisan 2014 Pazartesi 12:52
Kayıp Malezya uçağını bulmak için zaman gittikçe daralırken ortaya atılan yeni bir iddia gündemi karıştırdı. O iddiaya göre ABD hükümeti uçağın akibetini biliyor ancak açıklamıyor.

Malezya Havayolları'na ait kayıp yolcu uçağının kara kutusu tarafından yayıldığı düşünülen ilk sinyallerin tespit edilmesinin ardından, enkaz arama çalışmaları hızlandı. Avustralya'nın Perth şehrinin yaklaşık 2 bin kiometre batısındaki 217 bin kilometrekarelik arama çemberinde tespit edilen sinyallerin sayısı dün 3'e yükseldi. Fakat 3 sinyal de farklı zamanlarda kaydedildiği için hiçbirinin kaynağına ulaşılamadı.

Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'dan, Çin'in başkenti Pekin'e uçarken, 8 Mart günü kaybolan uçağa dair somut bir veriye ise henüz ulaşılamadı. Uzmanlar, kısa süreliğine yakalanan sinyallerin MH370 sefer sayılı uçağa ait olup olmadığını ortaya çıkarmaya odaklanmış durumda.

Arama ekipleri ise bugüne kadarki en yüksek sayıda gemi ve uçağın katılımıyla, sinyallerin tespit edildiği bölgede tarama çalışmaları yürütüyor. ABD, İngiltere, Malezya, Çin ve Avustralya'nın katıldığı enkaz arama çalışmalarını koordine eden Avustralyalı Angus Houston, kaydedilen sinyaller hakkında bir basın toplantısı yaptı. "Elde ettiğimiz veriler son derece önemli ve ümit verici" diyen Houston, "Kayıpların yakınlarına sahte ümit vermemek ve onları strese sokmamak için bu verileri son derece dikkatle incelemek ve yorumlamak zorundayız. Öncelikle sinyalin uçaktan gelip gelmediğini teyit etmemiz gerekli" açıklamalarında bulundu.

"İNSAN KAYNAKLI BİR SES"

'Cumartesi günü Çin'in resmi haber ajansı Şinhua tarafından yayımlanan habere göre, Haixun 01 adlı geminin tespit ettiği sinyaller 37.5 kilohertz frekansında. Avustralya Üniversitesi'nde görev yapan okyanusbilimci Charitha Pattiaratchi, "37.5 kilohertz frekansı sadece insan kaynaklı bir ses olabilir. Doğada bu frekansta ses çıkaran sismik olay ya da hayvan yok" bilgisini verdi. Öte yandan uzmanlar, uçakta iki kara kutunun bulunduğunu, sinyal dedektörlerinin iki farklı kaynak tespit etmesi gerektiğini, fakat şimdiye kadar bulunan sinyallerin tek kaynaklı olduğuna işaret ediyor.

Kayıp Boeing 777'nin kara kutularını besleyen güç kaynaklarının bir ay süreyle dayanabileceğini söyleyen yetkililer, arama çalışmalarında son düzlüğe gelindiğini bildiriyor. 8 Mart'ta kayıplara karışan uçağın bulunması için bölgeye 10'u askeri 12 uçak ve 13 gemi yollandı. ABD'ye ait son teknoloji detektörler taşıyan Avustralya donanmasına ait Ocean Shield gemisinin de bulunduğu arama filosu uçaktan bir iz peşinde...

SON TEORİ: ABD CESETLER İÇİN KONTEYNIR ALIYOR

Kayıp uçakla ilgili komplo teorilerinin ardı arkası kesilmiyor. Son olarak geçtiğimiz günlerde ortaya atılan, uçağın Maldivler yakınlarındaki Diego Garcia ABD askeri üssüne indiği teorisi, yolculardan birinin kız arkadaşının ifadeleriyle tekrar gündeme geldi. Philip Wood adlı yolcunun kız arkadaşı Sarah Bajc, Diego Garcia askeri üssünün "nakliye için konteynır" sipariş ettiğini gösteren belgelerden yola çıkarak, konteynırın cesetleri taşımak için istendiğini iddia etti. CNN tarafından yayımlanan iddiaya göre, esrarengiz uçağın akıbeti ABD hükümeti tarafından biliniyor fakat dünya kamuoyundan gizleniyor.

Bu haber 402 kez okundu.

Irak ordusundan geniş çaplı operasyon01 Kasım 2014 14:05
Irak ordusunun IŞİD'in elindeki bölgeyi ele geçirmek için Ramadi kentinde geniş kapsamlı operasyon başlattığı bildirildi.
Kobani'de çatışmaların şiddeti azaldı01 Kasım 2014 13:10
Terör örgütü IŞİD ile bazı Kürt gruplar arasında Halep'e bağlı Kobani'de (Ayn el Arap) süren çatışmaların şiddeti azaldı.
IŞİD'e operasyon Esed'e de yarıyor01 Kasım 2014 13:02
ABD Savunma Bakanı Hagel, IŞİD’e yönelik hava saldırılarının Esad rejimini güçlendirebileceğini açıkladı.
"İsrail Filistin köylerini cezaevine dönüştürüyor"01 Kasım 2014 12:57
İsrail, yasa dışı yerleşim birimleri inşasını genişleterek Filistin köylerini "cezaevine dönüştürmekle" suçlanıyor.
Obama ile Pentagon arasında Esad çatlağı01 Kasım 2014 11:20
ABD Başkanı Obama ile ABD Savunma Bakanlığı Pentagon arasında Esad'ın geleceği konusunda çatlak olduğu ortaya çıktı.
Biden, Anastasiades ile görüştü01 Kasım 2014 11:12
ABD Başkan Yardımcısı Joe Biden, Güney Kıbrıs Rum yönetimi lideri Nicos Anastasiades ile telefonda görüştü.
12 Taliban öldürüldü01 Kasım 2014 11:11
Afganistan güvenlik güçlerinin gerçekleştirdiği operasyonlarda 12 Taliban mensubunun öldüğü ifade edildi.
Tırlara ateş açan şahsa 10.5 yıl hapis01 Kasım 2014 11:11
Almanya'da 5 yıl içinde en az 700 TIR veya kamyona uzaktan ateş açtığı belirlenen keskin nişancıya 10.5 yıl hapis cezası verildi.
'Ateşkes yok, kızları evlendirdik'01 Kasım 2014 10:07
14 Nisan'da Nijerya’da 300’e yakın kız öğrenciyi kaçıran Boko Haram örgütü, kaçırdıkları kızların Müslüman olduğunu ve evlendirildiğini açıkladı. Örgüt lideri, Nijerya hükümetinin ateşkes iddiasını reddetti.
Humus'a varil bombası01 Kasım 2014 09:14
Humus'a varil bombasıyla düzenlenen saldırıda 4 kişi öldü, 5 kişi yaralandı.
Partiler ortak komite kuracak01 Kasım 2014 09:11
Tunus'ta 26 Ekim'deki genel seçimlerin ardından bir araya gelen bazı partiler, "siyasi arenada denge unsurunun gözetilmesi ve iktidarın tekelleştirilmesinin önüne geçilmesi" amacıyla ortak komite kurma kararı aldı.
Kolombiya'da madeni su bastı31 Ekim 2014 23:43
Güney Amerika ülkelerinden Kolombiya'nın kuzeydoğusunda bir kömür madeninde aniden meydana gelen su baskını sonucu 12 madencinin mahsur kaldığı bildirildi.
Irak ordusundan geniş çaplı operasyon
'İki hayalim var: Stat ve şampiyonluk'
Orduspor'da 6 futbolcuyla yollar ayrılıyor
'KCK da ele alındı'
Aziz Yıldırım'a sert yanıt: Kendi işine baksın
Zonguldak'ta maden kazası:1 ölü
'Şikayet hattı kurulacak'
Hasan Şaş: Prandelli bana yutturamaz
Kobani'de çatışmaların şiddeti azaldı