Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Kadirov'dan tepki çeken sözler! Fenerbahçe bombayı patlatabilir! Tekme ve sandalyeler havada uçuştu! Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
YSK'dan AHaber'e orantısız ceza!
YSK'dan AHaber'e orantısız ceza!
5 Nisan 2014 Cumartesi 07:26
Güncellenme Tarihi 5 Nisan 2014 Cumartesi 07:26
YSK seçim yasakları kapsamında birçok kanala sınırlı sayıda yayın durdurma cezası verirken aHaber'e 28 kez ceza kesti. YSK'nın 17 Mart sonrası yayınlar için de ceza yağdırması bekleniyor.

Yüksek Seçim Kurulu'nun aHaber başta olmak üzere 22 televizyon kuruluşuna ceza yağdırması basın ve ifade özgürlüğü tartışmalarını yeniden alevlendirdi. Eskimiş mevzuatla yeni şartları yorumlayarak medyanın üzerine giden YSK'nın son olarak bayrak reklamına ve anketlere de taktığı belirtildi. YSK, 17 Mart'a kadar yapılan yayınlar gerekçesiyle 22 televizyon kuruluşuna 176 yayın durdurma cezası verdi. aHaber, YSK'nın en çok ceza verdiği kanallar arasında 3'üncü sırada. YSK, aHaber'e sokak röportajlarını bile ihlal sayarak 28 kez yayın durdurma cezası verdi. YSK'nın çözüm süreciyle ilgili vatandaşların görüşlerinin yansıtıldığı sokak röportajlarını da seçim yasağı sayması "Buna nasıl kafa" dedirtti. İlke kararlarında demokratik usul ve esaslara vurgu yapan YSK'nın vatandaşın görüşlerini özgürce ifade etmesini yasaklara bağlaması şaşkınlık yarattı.

ÖLÇÜYÜ KAÇIRDI

Anketlerin yayımlanmasına ilişkin esaslar da RTÜK ile YSK'yı karşı karşıya getirdi. YSK, kanallara her seferinde anketle ilgili künye bilgilerini yayımlamayı zorunlu kıldı. RTÜK bunun yayın ihlali olmadığını belirtti. Ancak YSK bunu önemsemedi. YSK'nın 18 Mart-30 Mart arasında gerçekleşen yayımlar için birçok kanala ceza yağdıracağı belirtiliyor. Yanlı tutumu nedeniyle Ankara YSK'nın üye yapısını mercek altına aldı. Yargıtay ve Danıştay'dan seçilen 11 üyeli kurulda 3 ismin paralel yapıya mensup olduğu, 3 ismin ulusalcı, 1 üyenin ise ülkücü geçmişe sahip olduğu belirlendi.

RTÜK'TEN SKANDAL BELGESEL CEZASI

YSK'nın cezası üzerine RTÜK'ün yayımlanması için aHaber'e gönderdiği belgeseller ayrı bir skandal konusu oldu. Canlı yayında arka planda sigara içen bir kişi göründü diye kanala 76 bin lira para cezası kesen RTÜK'ün gönderdiği belgeseller içinde bolca sigara içen insan görüntüsü var. Akdeniz Gezginleri ismindeki belgeseldeki sigara içilen görüntüleri fark eden aHaber, belgeselleri bu görüntülerin üzerini kapatarak yayımladı.

Sabah

Bu haber 578 kez okundu.

Zaman'ın Emirgan yalanı kısa sürdü!01 Şubat 2015 18:58
Paralel yapının yayın organı gibi hareket eden Zaman, Milliyet’ten Güngör Uras’ın yazısını açıkça çarpıtarak Emirgan Korusu’nu satılığa çıkardı.
Haksöz'de bu ay Charlie Hebdo var!01 Şubat 2015 17:11
Haksöz Dergisinin Şubat 2015 tarihli 287. Sayısı çıktı. Dergide bu ay Charlie Hebdo vakası ve ilgili tartışmalar üzerine yazılar ağırlıkta.
Freedom House'un foyası döküldü!01 Şubat 2015 17:05
Yıldıray Oğur, Türkiye ile ilgili hazırladığı özgürlük raporu ile tepki çeken Freedom House’un foyasını ortaya döktü.
DEAŞ'ın Türkçe yayın yapan sitesi hacklendi31 Ocak 2015 23:22
DEAŞ terör örgütü yanlısı haberleriyle dikkat çeken ve örgütün üst düzey isimleriyle iletişimde olduğunu iddia eden Takvahaber.com hacklendi.
İşte Gülencilerin son montajı31 Ocak 2015 19:28
Önceki gün Erdoğan'ın TRT Haber'de katıldığı canlı yayın programındaki KJ, sosyal medyadaki cemaatçiler tarafından montajlandı.
Yaşar Kemal'in durumu ağırlaşıyor31 Ocak 2015 17:47
İstanbul Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimliği, Yazar Yaşar Kemal'in durumunun ağırlaştığını bildirdi.
Şevket Eygi ile Bab-ı Ali Hatıraları31 Ocak 2015 17:28
Yayın dünyasının yarım asırlık üstadı Şevket Eygi Başakşehir Söyleşileri’nde vatandaşlarla buluştu.
Haksöz dergisinin Şubat 2015 sayısı çıktı31 Ocak 2015 17:05
Haksöz Dergisinin Şubat 2015 tarihli 287. Sayısı çıktı. Dergide bu ay Charlie Hebdo vakası ve ilgili tartışmalar üzerine yazılar ağırlıkta.
Değirmenci: Çözüm süreci oyunları bozdu31 Ocak 2015 16:54
Gazeteci- Yazar Aslan Değirmenci, “Anadolu direndi yeni vesayet arayışları boşa çıktı. Eğer Türkiye'de Çözüm Süreci başlamamış olsaydı bugün Suriye'ydik." dedi.
Barış Manço ölümünün 16. yılında anıldı31 Ocak 2015 15:40
Barış Manço, ölümünün 16. yılında mezarı başında anıldı.
Haluk Bilginer Hollywood yolcusu31 Ocak 2015 14:36
Türk sinema ve tiyatrosunun usta aktörü Haluk Bilginer, yine dünyaca ünlü bir filmde oynamaya hazırlanıyor.
Vuslat, Şubat sayısını çıkardı31 Ocak 2015 13:52
Şubat ayında, nice Müslümanlar hayatlarını Allah’ın dini uğruna feda ettiler. Vuslat Dergisi’de bu vesile ile 164 sayısını Şehadet konusuna ayırdı. Dergide "İslam davası, asla sahipsiz değildir!" mesajı verildi.
Ormanlık alanda başı ezilmiş ceset bulundu!
Bakan Çelik beyaz çayı yudumladı
Elektrik kesintisi protestosuna polis müdahalesi
Bursa'da lodosun faturası ağır: 1 ölü 110 yaralı
AP başkanından Çipras'a gözdağı!
Kadirov'dan tepki çeken sözler!
Cimbom bir puanı zor kurtardı
McCain: İsrail'le ilişkiler en kötü seviyede
Ala: Muhalefet paralel çeteyle işbirliği yapıyor
Kılıç: Avucunuzu yalarsınız
PEGIDA destekçisi partiye protesto şoku!
Dünyanın en tatlı fuarı açıldı!
Demba Ba rekora koşuyor!
İlk finalist Gana!
Zonguldak'taki orman yangını
İspanya’da kar ve sel can aldı!
Cumhurbaşkanı adayının evine bombalı saldırı!
İstanbul rekora gidiyor!
Soba faciası: 3 ölü
DEAŞ'tan klor gazlı saldırı!
Orman'dan Yıldırım'a ağır sözler!
Bu elementin kilosu 72 bin dolar
25 rehine DEAŞ'ın elinden kurtarıldı
İsrail’den şaşırtan eylem!
Arena'da 11'ler belli oldu!
Lodos 100 tekneyi batırdı
Zaman'ın Emirgan yalanı kısa sürdü!
Kara ile deniz birleşti
Mancini'ye bir darbede Sasuolo'dan!
Olcay'dan ilginç benzetme!
Mesut mest etti!
Bardakoğlu, CHP adaylığı için konuştu
Tarihi derbide Celtic güldü
Kan davası barış yemeğiyle bitti
Fenerbahçe bombayı patlatabilir!
Tekme ve sandalyeler havada uçuştu!
Çipras’ın ilk ziyareti bakın nereye!
Beşiktaş'tan Mersin'e 'Osmanlı' tokadı!
400 gün sonra özgür!
Davutoğlu: Tek tek değil hepiniz birden gelin
Bir misket için silahlar konuştu: 4 yaralı
'Biz lanetliyoruz onlar otorite kabul ediyor'
Arda Turan Madrid'ten ayrılıyor mu?
Haksöz'de bu ay Charlie Hebdo var!
Freedom House'un foyası döküldü!
Habere gitti haber oldu! Az daha ölüyordu
Facebook'ta asla bunları yapmayın
Eski devlet başkanı hayatını kaybetti!
Başına çatı malzemesi düştü öldü
Arınç hükümetin ayakta kalma sırrını açıkladı
S&P Ukrayna'nın kredi notunu indirdi
F.Bahçe rahat kazandı
Diş ağrısı sanıyorsunuz ama ...
Umudunu, Başbakan'a verdiği mektuba bağladı
Lodos kaldırım taşlarını bile söktü
Karadeniz'de Samsun rüzgarı!
Kar üstünde güreş
Özçekim çılgınlığı tehlike dinlemiyor
Bu defa uçurmadı, komple söktü
Bolu'dan üç golle üç puan!
ABD: Irak'a asker gönderebiliriz
İmirzalıoğlu'na büyük sürpriz!
Çanakkale'de Lodos otomobili uçurdu
Husiler Suudi Arabistan'ı protesto etti
''Bu vahşi terör olayını kınıyoruz''
Öldürülen rehinenin annesi konuştu
Gülen sevenlerini uçuruma sürüklüyor!
Torku Konyaspor galibiyeti hatırladı