Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Doğalgaza indirim' açıklaması Güdük Necmi'den kötü haber! UEFA'dan Süper Lig ekibine men! Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken; ‘Dinle küçük adam...’
YSK'dan AHaber'e orantısız ceza!
YSK'dan AHaber'e orantısız ceza!
5 Nisan 2014 Cumartesi 07:26
Güncellenme Tarihi 5 Nisan 2014 Cumartesi 07:26
YSK seçim yasakları kapsamında birçok kanala sınırlı sayıda yayın durdurma cezası verirken aHaber'e 28 kez ceza kesti. YSK'nın 17 Mart sonrası yayınlar için de ceza yağdırması bekleniyor.

Yüksek Seçim Kurulu'nun aHaber başta olmak üzere 22 televizyon kuruluşuna ceza yağdırması basın ve ifade özgürlüğü tartışmalarını yeniden alevlendirdi. Eskimiş mevzuatla yeni şartları yorumlayarak medyanın üzerine giden YSK'nın son olarak bayrak reklamına ve anketlere de taktığı belirtildi. YSK, 17 Mart'a kadar yapılan yayınlar gerekçesiyle 22 televizyon kuruluşuna 176 yayın durdurma cezası verdi. aHaber, YSK'nın en çok ceza verdiği kanallar arasında 3'üncü sırada. YSK, aHaber'e sokak röportajlarını bile ihlal sayarak 28 kez yayın durdurma cezası verdi. YSK'nın çözüm süreciyle ilgili vatandaşların görüşlerinin yansıtıldığı sokak röportajlarını da seçim yasağı sayması "Buna nasıl kafa" dedirtti. İlke kararlarında demokratik usul ve esaslara vurgu yapan YSK'nın vatandaşın görüşlerini özgürce ifade etmesini yasaklara bağlaması şaşkınlık yarattı.

ÖLÇÜYÜ KAÇIRDI

Anketlerin yayımlanmasına ilişkin esaslar da RTÜK ile YSK'yı karşı karşıya getirdi. YSK, kanallara her seferinde anketle ilgili künye bilgilerini yayımlamayı zorunlu kıldı. RTÜK bunun yayın ihlali olmadığını belirtti. Ancak YSK bunu önemsemedi. YSK'nın 18 Mart-30 Mart arasında gerçekleşen yayımlar için birçok kanala ceza yağdıracağı belirtiliyor. Yanlı tutumu nedeniyle Ankara YSK'nın üye yapısını mercek altına aldı. Yargıtay ve Danıştay'dan seçilen 11 üyeli kurulda 3 ismin paralel yapıya mensup olduğu, 3 ismin ulusalcı, 1 üyenin ise ülkücü geçmişe sahip olduğu belirlendi.

RTÜK'TEN SKANDAL BELGESEL CEZASI

YSK'nın cezası üzerine RTÜK'ün yayımlanması için aHaber'e gönderdiği belgeseller ayrı bir skandal konusu oldu. Canlı yayında arka planda sigara içen bir kişi göründü diye kanala 76 bin lira para cezası kesen RTÜK'ün gönderdiği belgeseller içinde bolca sigara içen insan görüntüsü var. Akdeniz Gezginleri ismindeki belgeseldeki sigara içilen görüntüleri fark eden aHaber, belgeselleri bu görüntülerin üzerini kapatarak yayımladı.

Sabah

Bu haber 577 kez okundu.

İşte Kanal D yeni yayın yönetmeni22 Aralık 2014 22:34
Toplu istifaların yaşandığı Kanal D’de yeni yayın yönetmeni belli oldu.
Zaman'dan NYT ve CNN'e kara propaganda reklamı!22 Aralık 2014 20:20
Zaman gazetesi NYT, CNN’de Google üzerinden sponsor reklam yaparak Türkiye aleyhtarı kara propaganda yürüttü.
Hobbit, rekor kırmaya devam ediyor22 Aralık 2014 18:39
Tüm dünyada ve Türkiye’de 17 Aralık, Çarşamba günü vizyona giren “Hobbit: Beş Ordunun Savaşı”, vizyona girdiği ilk beş günde 643 Bin 689 Kişi tarafından izlenerek, tüm zamanların en iyi ilk beş gün yabancı film açılış rekorunu kırdı.
İnsuyu Mağarası'nda acil durum22 Aralık 2014 17:26
Orman ve Su İşleri Bakanlığı 6'ncı Bölge Müdürlüğü, Burdur İnsuyu Mağarası ekosisteminin korunması amacıyla "acil durum" koduyla risk eylem planı çalışması başlattı.
Haydar Ergülen Necip Fazıl’ı anlatacak22 Aralık 2014 17:12
Şair Haydar Ergülen, Zeytinburnu Kültür Merkezi’nde gerçekleşecek Şairin Yaşamı söyleşisinde Türk şiirinin büyük şairlerinden Necip Fazıl Kısakürek’i anlatacak.
Prof. Dr. Talip Küçükcan haber10'da22 Aralık 2014 15:15
Prof. Dr. Talip Küçükcan çarşamba gününden itibaren haftalık yazılarını haber10.com için yazacak!
Hobbit ilk 5 gün rekoru kırdı22 Aralık 2014 13:50
"Hobbit: Beş Ordunun Savaşı", ilk 5 günde 643 bin 689 kişi tarafından tüm zamanların en iyi ilk beş gün yabancı film açılış rekorunu kırdı.
Nuri Pakdil: Harf devrimi çok trajiktir22 Aralık 2014 13:45
Tarihte Türkiye halkı kadar kültür değişimiyle bu kadar sarsılmış başka bir halk olmadığına dikkat çeken Nuri Pakdil, “Harf devrimi çok trajiktir. Bu devrim bizi kendi edebiyatımızdan ve kendi eserlerimizden kopardı” dedi.
Ünlü sanatçı hayata veda etti22 Aralık 2014 13:44
Almanca sözlü şanson yorumcusu, piyanist ve bestekar Udo Jürgens hayatını kaybetti.
Kardeş Payı’nın dönüş tarihi belli oldu!22 Aralık 2014 12:20
Ünlü komedyenler Ahmet Kural ile Murat Cemcir’in dizisi Kardeş Payı'nın yeni bölümleri bakın hangi tarihte yayınlanacak.
Dostluk Karavanı Süleymaniye'de22 Aralık 2014 12:16
TRT TÜRK'te beğeniyle izlenen gezi programı Dostluk Karavanı bu hafta K.Irak/Kürdistan bölgesel yönetiminin ikinci büyük kenti, Süleymaniye'de.
Deve ile su çıkarılan tarihi kuyuya yoğun ilgi22 Aralık 2014 11:46
Tunus'un Kayravan kentinde bulunan tarihi Baruta kuyusu, dünyanın dört bir yanından gelen turistlerin ilgisini çekiyor.
Putin'i şaşırtan istatistik!
'Doğalgaza indirim' açıklaması
Napoli tarih yazdı
Davutoğlu'nu böyle karşıladılar
Özgürlüğü için 29 yıl bekledi
Komadan çıktı anadili gibi Fransızca konuştu
Nijerya'da bombalı saldırı!
İşte Kanal D yeni yayın yönetmeni
'G.Saray Başkanı beni üzdü'
İran kararını askıya aldı!
Fenerbahçe'ye kötü haber
İslam karşıtları sokağa döküldü!
Taşkından zarar gören üreticiye müjde
Pakistan'da 500 mahkumunun infazı planlanıyor!
Hızlı trende içki servisi kalktı
Efsanevi müzisyen hayatını kaybetti
Çöp aracı yayalara çarptı: 6 ölü, 7 yaralı
Galatasaray'da Eboue yönetime savaş açtı
Güdük Necmi'den kötü haber!
G.Saray'a Diyarbakır'da çılgın karşılama!
'Paralel Yapı'dan bürokratlara terfi tuzağı!
59 köy yolu ulaşıma kapandı!
BBP'den birleşme açıklaması
Refah Sınır Kapısı yarın da açık kalacak
Roberto Carlos Sivas'tan ayrıldı
Antep suskunluğunu Rize'de bozdu!
Erdoğan, Juncker'i tebrik etti
Solotürk kokpitinde bir ilk
Trabzon'un maçı kadın ve çocuklara ücretsiz
İsrail'den insanlık dışı uygulama
Peşmerge Sincar için direniyor!
Aziz Yıldırım'dan Aykut Kocaman açıklaması!
UEFA'dan Süper Lig ekibine men!
Diyarbakır'da Galatasaray krizi