Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Üniversiteli teröristlerden Savcı'yı şehit eden teröristlere destek! Emniyet'e saldıranlar 5 kişi miydi? Fenerbahçe bombayı patlattı! Resmen açıklandı Celal KazdağlıTerör örgütü, Savcı Kiraz’ı kim adına, niçin öldürdü?
YSK'dan AHaber'e orantısız ceza!
YSK'dan AHaber'e orantısız ceza!
5 Nisan 2014 Cumartesi 07:26
Güncellenme Tarihi 5 Nisan 2014 Cumartesi 07:26
YSK seçim yasakları kapsamında birçok kanala sınırlı sayıda yayın durdurma cezası verirken aHaber'e 28 kez ceza kesti. YSK'nın 17 Mart sonrası yayınlar için de ceza yağdırması bekleniyor.

Yüksek Seçim Kurulu'nun aHaber başta olmak üzere 22 televizyon kuruluşuna ceza yağdırması basın ve ifade özgürlüğü tartışmalarını yeniden alevlendirdi. Eskimiş mevzuatla yeni şartları yorumlayarak medyanın üzerine giden YSK'nın son olarak bayrak reklamına ve anketlere de taktığı belirtildi. YSK, 17 Mart'a kadar yapılan yayınlar gerekçesiyle 22 televizyon kuruluşuna 176 yayın durdurma cezası verdi. aHaber, YSK'nın en çok ceza verdiği kanallar arasında 3'üncü sırada. YSK, aHaber'e sokak röportajlarını bile ihlal sayarak 28 kez yayın durdurma cezası verdi. YSK'nın çözüm süreciyle ilgili vatandaşların görüşlerinin yansıtıldığı sokak röportajlarını da seçim yasağı sayması "Buna nasıl kafa" dedirtti. İlke kararlarında demokratik usul ve esaslara vurgu yapan YSK'nın vatandaşın görüşlerini özgürce ifade etmesini yasaklara bağlaması şaşkınlık yarattı.

ÖLÇÜYÜ KAÇIRDI

Anketlerin yayımlanmasına ilişkin esaslar da RTÜK ile YSK'yı karşı karşıya getirdi. YSK, kanallara her seferinde anketle ilgili künye bilgilerini yayımlamayı zorunlu kıldı. RTÜK bunun yayın ihlali olmadığını belirtti. Ancak YSK bunu önemsemedi. YSK'nın 18 Mart-30 Mart arasında gerçekleşen yayımlar için birçok kanala ceza yağdıracağı belirtiliyor. Yanlı tutumu nedeniyle Ankara YSK'nın üye yapısını mercek altına aldı. Yargıtay ve Danıştay'dan seçilen 11 üyeli kurulda 3 ismin paralel yapıya mensup olduğu, 3 ismin ulusalcı, 1 üyenin ise ülkücü geçmişe sahip olduğu belirlendi.

RTÜK'TEN SKANDAL BELGESEL CEZASI

YSK'nın cezası üzerine RTÜK'ün yayımlanması için aHaber'e gönderdiği belgeseller ayrı bir skandal konusu oldu. Canlı yayında arka planda sigara içen bir kişi göründü diye kanala 76 bin lira para cezası kesen RTÜK'ün gönderdiği belgeseller içinde bolca sigara içen insan görüntüsü var. Akdeniz Gezginleri ismindeki belgeseldeki sigara içilen görüntüleri fark eden aHaber, belgeselleri bu görüntülerin üzerini kapatarak yayımladı.

Sabah

Bu haber 580 kez okundu.

Nevşin Mengü'den emniyetteki saldırıyla ilgili skandal sözler01 Nisan 2015 19:03
CNN Türk muhabiri Nevşin Mengü İstanbul Emniyeti'ne düzenlenen terör saldırısının haberini verirken 'Terör saldırısı' diyemedi.
Bugün haber müdüründen skandal paylaşım!01 Nisan 2015 17:45
İpek Grubu Medyası'nın Haber Müdürü olan Cafer Tayyar Kala, Bugün gazetesinde yer alan Savcı Mehmet Selim Kiraz'ın rehin alınması olayıyla ilgili bir skandala imza attı.
O fotoğrafı kullanan medyaya soruşturma01 Nisan 2015 17:29
Şehit savcı Mehmet Selim Kiraz'ın örgüt tarafından çekilen, şakağına silah dayalı fotoğrafı, yayınlayan gazeteler hakkında "Örgüt propagandası" yapmaktan soruşturma açıldı.
Nihat Genç'ten Odatv'ye Dündar ve Arslan tepkisi01 Nisan 2015 16:47
Odatv ve yazarı Nihat Genç, Halk TV programcıları Ayşenur Arslan ve Uğur Dündar yüzünden birbirine girdi. Genç’in Arslan ve Dündar’ı eleştirmesi sonrası Odatv yazarlardan özür dilerken Genç, son yazısında sert bir dille söylediklerinin arkasında durduğunu belirtti.
Mirgün Cabas özür dileyip izne çıktı01 Nisan 2015 14:50
Savcı Mehmet Selim Kiraz'ın şehit edildiği saldırıyla ilgili olarak, provokatif bir tweet atan Mirgün Cabas, özür dileyerek izne çıktı.
Enver Paşa'nın özel eşyaları satılıyor!01 Nisan 2015 14:38
Enver Paşa'nın 122 parçadan oluşan özel eşyaları, İstanbul'da düzenlenecek müzayedede satılacak.
DHKP-C'nin propaganda fotoğrafı manşetlerde!01 Nisan 2015 09:44
Cumhuriyet Savcısı Mehmet Selim Kiraz'ın katilleri DHKP-C eylemcilerinin propaganda amacıyla çekip sosyal medyada yaymaya çalıştıkları fotoğraf karesi bugün bazı gazeteler tarafından manşetten verildi.
Nazlı Ilıcak Çağlayan olayını bakın nereye bağladı!01 Nisan 2015 09:43
Bugün gazetesi yazarı ve Kanal D'de pazar programı yapan Nazlı Ilıcak, Çağlayan'daki olay hakkında şoke eden twitler attı. Ilıcak bir de şarkı paylaştı.
Oğur: Aydın Doğan Twitter'a girsin, kurduğu ekibi görüp korksun01 Nisan 2015 02:16
24 TV’de yayınlanan Politik Eksen programında savcı Mehmet Selim Kiraz'ın şehit edildiği saldırıyı değerlendiren Yıldıray Oğur, olayla ilgili Doğan Medyası'nın aldığı tavra dikkat çekerek Aydın Doğan'a sert tepki gösterdi.
Adliye önünde İMC TV muhabirine ayar01 Nisan 2015 02:07
Çağlayan'daki operasyona ilişkin basın açıklaması yapılmadan önce İMC TV muhabirinin mikrofonu kaldırıldı, muhabir uzaklaştırıldı.
STV spikeri Asım Yıldırım'dan skandal paylaşım01 Nisan 2015 01:31
Samanyolu Televizyonu'nun haber spikeri Asım Yıldırım paylaşımı sosyal medyayı salladı.
Gezici Ceyda Karan teröristleri savundu01 Nisan 2015 00:50
Ceyda Karan, savcıyı rehin alan teröristlerin öldürülmesine tepki gösterdi.
Teröristlerin cenazeleri Adli Tıp’tan alındı
Kadın teröristin kimliği belli oldu
Üniversiteli teröristlerden Savcı'yı şehit eden teröristlere destek!
Hollande, IKBY heyetini kabul etti
Emniyet'e saldıranlar 5 kişi miydi?
Meksika'da petrol platformunda yangın çıktı
ABD piyasaları ve dolar verilerle geriliyor
Tayland'da sıkıyönetim kaldırıldı
Cumhurbaşkanı Erdoğan yurda dönüyor
Erdoğan'dan sürpriz görüşme!
'Parmak bilgisayar'lar geliyor'
Saldırı sonrası çok sayıda kişi gözaltına alındı
Suriye'ye geçmeye çalışan 9 İngiliz yakalandı
Teröristin üzerindeki düzenek patlatıldı
Kılıçdaroğlu'na büyük protesto!
Sağlık Bakanlığı'ndan domuz gribi açıklaması
Hasan Palaz tutuklandı!
Fenerbahçe bombayı patlattı! Resmen açıklandı
'Ülke ne zaman sıçrama yapsa fırıldak çevrilir'
Dört gazete hakkında soruşturma başlatıldı
Van der Vaart yeni adresini açıkladı!
Slaven Bilic kararını verdi! İşte ilk yolcu
Bilal Erdoğan'dan 'RENK'e destek
Milli maçta sakatlandı 8 hafta yok!
OnePlus'ın 20 dolarlık drone'u satışa çıktı
Sergen Yalçın idmana çıktı!
Kıbrıs gazileri adada buluştu
Çin'in "yapay ada" oluşturduğu iddiası
Nevşin Mengü'den emniyetteki saldırıyla ilgili skandal sözler
"İsrail'in işlediği suçların cezalandırılabilmesi adına bu bir ilk adımdır"
Adıyaman'da otomobil şarampole devrildi: 4 yaralı
'Santoro cinayeti dosyası yeniden açılabilir'
Moody's Suudi Arabistan'ın notunu teyit etti
Van der Vaart yeni adresini açıkladı
Doğan Medyası'nın önünde eylem
Üniversitenin altında 1300 iskelet bulundu
İstanbul Valisi'nden emniyet saldırısı açıklaması
Ürdün, Suriye ile sınırını kapattı
Uçakta olay! Sandviçi gelmeyince...
İsrail'in Filistinlilere yönelik ihlalleri
'Zlatan kötü bir çocuk değil'
Kuzu: Teröristler içeriden destek almış olmalı
DHKP-C'li Şafak Yayla'nın babasına dayak!
İsveç’e İran cezası
Doğuştan 12 numara!
Türkiye Basketbol Ligi programı açıklandı
Türk asıllı İngilize 3 yıl hapis
Bilic: İnanmayan çeksin gitsin!
İstanbul Emniyet'e saldırı: 1 terörist ölü, diğeri yaralı
Mourinho'dan Wenger'i kızdıracak transfer
Şehit savcının son sözleri
HDP’den çok tartışılacak Çağlayan saldırısı açıklaması
Muhammed Ali, Pacquiao'yu destekliyor
Borsa günü yükselişle tamamladı
Erdoğan'dan o medya kuruluşlarına tepki
DHKP-C AB'nin de terör örgütü listesinde
Meteoroloji'den İstanbullulara kritik uyarı
Milyonlarca kişiye ikinci emeklilik şansı
Bugün haber müdüründen skandal paylaşım!
Kemal Kılıçdaroğlu bu sefer birleşme çağrısı yaptı