Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Canlı yayında İsrail bayrağını ateşe verdi 1,5 kilometrelik sokak iftarı Vatandaşlar camilere akın etti! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
YSK'dan AHaber'e orantısız ceza!
YSK'dan AHaber'e orantısız ceza!
5 Nisan 2014 Cumartesi 07:26
Güncellenme Tarihi 5 Nisan 2014 Cumartesi 07:26
YSK seçim yasakları kapsamında birçok kanala sınırlı sayıda yayın durdurma cezası verirken aHaber'e 28 kez ceza kesti. YSK'nın 17 Mart sonrası yayınlar için de ceza yağdırması bekleniyor.

Yüksek Seçim Kurulu'nun aHaber başta olmak üzere 22 televizyon kuruluşuna ceza yağdırması basın ve ifade özgürlüğü tartışmalarını yeniden alevlendirdi. Eskimiş mevzuatla yeni şartları yorumlayarak medyanın üzerine giden YSK'nın son olarak bayrak reklamına ve anketlere de taktığı belirtildi. YSK, 17 Mart'a kadar yapılan yayınlar gerekçesiyle 22 televizyon kuruluşuna 176 yayın durdurma cezası verdi. aHaber, YSK'nın en çok ceza verdiği kanallar arasında 3'üncü sırada. YSK, aHaber'e sokak röportajlarını bile ihlal sayarak 28 kez yayın durdurma cezası verdi. YSK'nın çözüm süreciyle ilgili vatandaşların görüşlerinin yansıtıldığı sokak röportajlarını da seçim yasağı sayması "Buna nasıl kafa" dedirtti. İlke kararlarında demokratik usul ve esaslara vurgu yapan YSK'nın vatandaşın görüşlerini özgürce ifade etmesini yasaklara bağlaması şaşkınlık yarattı.

ÖLÇÜYÜ KAÇIRDI

Anketlerin yayımlanmasına ilişkin esaslar da RTÜK ile YSK'yı karşı karşıya getirdi. YSK, kanallara her seferinde anketle ilgili künye bilgilerini yayımlamayı zorunlu kıldı. RTÜK bunun yayın ihlali olmadığını belirtti. Ancak YSK bunu önemsemedi. YSK'nın 18 Mart-30 Mart arasında gerçekleşen yayımlar için birçok kanala ceza yağdıracağı belirtiliyor. Yanlı tutumu nedeniyle Ankara YSK'nın üye yapısını mercek altına aldı. Yargıtay ve Danıştay'dan seçilen 11 üyeli kurulda 3 ismin paralel yapıya mensup olduğu, 3 ismin ulusalcı, 1 üyenin ise ülkücü geçmişe sahip olduğu belirlendi.

RTÜK'TEN SKANDAL BELGESEL CEZASI

YSK'nın cezası üzerine RTÜK'ün yayımlanması için aHaber'e gönderdiği belgeseller ayrı bir skandal konusu oldu. Canlı yayında arka planda sigara içen bir kişi göründü diye kanala 76 bin lira para cezası kesen RTÜK'ün gönderdiği belgeseller içinde bolca sigara içen insan görüntüsü var. Akdeniz Gezginleri ismindeki belgeseldeki sigara içilen görüntüleri fark eden aHaber, belgeselleri bu görüntülerin üzerini kapatarak yayımladı.

Sabah

Bu haber 560 kez okundu.

TRT Yönetim Kurulu'na yeni atama24 Temmuz 2014 01:13
Türkiye Radyo-Televizyon Kurumu (TRT) Yönetim Kurulu üyeliğine, TRT Genel Müdür Yardımcısı Şenol Göka atandı.
İran çağdaş sanatı İstanbul'a geliyor23 Temmuz 2014 16:56
İranlı sanatçıların çağdaş sanat fuarlarında yıldızı parlamaya devam ederken, bu yıl ikincisi düzenlenecek ArtInternational'a aralarında Şirin Neşat'ın da bulunduğu İranlı sanatçılar konuk geliyor.
"Dünya Mazlumları Fotoğraf Sergisi"23 Temmuz 2014 14:41
MAZLUMDER, Müslümanların maruz kaldığı zulümlere dikkati çekmek için fotoğraf sergisi açtı
Kristal Elma heyecanı için geri sayım başladı23 Temmuz 2014 13:06
Reklam, medya, pazarlama ve iletişim dünyasının tüm paydaşlarının buluştuğu Kristal Elma Yaratıcılık Festivali, 17-18-19 Eylül'de Santralİstanbul'da yapılacak.
Cehennem Melekleri'nden dev kadro afişi23 Temmuz 2014 12:57
Aksiyon tutkunlarının heyecanla beklediği 'Cehennem Melekleri 3' filminden yeni bir afiş daha paylaşıldı.
Zaman, operasyonları çarpıtmak için çırpınıyor!23 Temmuz 2014 12:22
Zaman gazetesinin paralel örgüt iddialarına ilişkin yürütülen soruşturmayla birlikte gerçekleşen gözaltıları çarpıtma gayreti dikkat çekti.
Koru'dan gecikmeli kara gün nasihati!23 Temmuz 2014 11:32
Fehmi Koru, Gülen çevresinin siyasi düzeni bozma eylemlerini sürdürme çabalarının işi operasyon noktasına taşıdığını belirtip, meydan okumayı sürdürmelerine dikkat çekti.
BBC muhabirine canlı yayında saldırı23 Temmuz 2014 10:46
BBC Arapça muhabiri Firas al-Khatib, canlı yayında bir kişinin tepkisine uğradı.
Zamancılara zor sorular23 Temmuz 2014 10:41
Yazdığı kitaplarla paralel yapıyı deşifre eden eski Zaman Gazetesi çalışanı yazar Selim Çorkalı Twitter'da Zaman'cılara zor sorular yöneltti.
Taraf gazetesine haciz şoku23 Temmuz 2014 10:02
Taraf Gazetesi, Anadolu Ajansı (AA) aboneliği nedeniyle yaklaşık 60 bin TL borcunu iki yıldır ödemediği için icralık oldu.
Canlı yayında büyük tartışma!23 Temmuz 2014 09:25
İdris Bal ile Abdülkadir Selvi arasında çok sert bir tartışma yaşandı. İkili birbirine ağır sözler etti.
Cübbeli Ahmet'ten canlı yayında sürpriz23 Temmuz 2014 09:20
Cübbeli Ahmet Hoca kendisine hediye edilen sakal-ı şerifi gösterdi.
Semih'i arı soktu arkadaşları kahkahaya boğuldu
Demba Ba: Kartal'ı gururlandıracağım
Ülkücülerden İhsanoğlu'na şok!
Paraleli ölü disk yaktı
Canlı yayında İsrail bayrağını ateşe verdi
1,5 kilometrelik sokak iftarı
Sezar'ın 5+3 formülü!
Paralel eğitim çetesi darbeyle palazlandı
Şafak vakti polisler
AGD'den Ayasofya'da İsrail protestosu
TRT Yönetim Kurulu'na yeni atama
3 İsrail askeri öldürüldü
G.Saray maçında sahada Filistin bayrağı açtı
Vatandaşlar camilere akın etti!
İhsanoğlu'nun Gazze iddiası yalan çıktı!
Sporcular İsrail konutunu topa tuttu!
İşte Antalyasporlu Tita'nın yeni takımı
Başbakan Erdoğan Ankara'da
Askeri araç yuvarlandı: 3 yaralı
Aydın’da feci kaza: 5 yaralı
Balıkesirspor ikinci yarıda açıldı
2 yaşında kanlı kefeni ile defnedildi
Cimbom şokta! Önde başladı mağlup bitirdi
Paşa'dan hazırlık maçında farklı tarife
Şenol Güneş'e sürpriz ziyaret
'Kamalak'a uçak bileti' iddiasına cevap
Norveç İsrail'e boykot çağrısını reddetti
Davutoğlu: Durum gittikçe kötüleşiyor
Dev kruvaziyer, söküm için yolda
Cameron'a Rus bağışını "iade et" çağrısı
IMF, ABD'nin büyüme beklentisini düşürdü
İsrail'e rağmen ABD süreyi uzattı
Torba Tasarı'da 7 madde daha kabul edildi
Halid Meşal: Filistin direnişi kırılamaz
Türkiye-İsrail ilişkilerinde yalanlar ve gerçekler...
Hintli milletvekili zorla oruç bozdurmaya çalıştı
İzmir'de korkutan yangın
ABD, İsrail'le ilgili o kararını uzattı
IMF'den ABD'ye şok!
Yargıtay’dan ‘imam’ açıklaması