Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Memur maaşları düşecek mi? Açıklama geldi! Yağışlı hava geri dönüyor 'O sözlerin altına imzamı atıyorum' Prof. Dr. Erol GökaŞimdi “Büyük Barış” zamanı
YSK'dan AHaber'e orantısız ceza!
YSK'dan AHaber'e orantısız ceza!
5 Nisan 2014 Cumartesi 07:26
Güncellenme Tarihi 5 Nisan 2014 Cumartesi 07:26
YSK seçim yasakları kapsamında birçok kanala sınırlı sayıda yayın durdurma cezası verirken aHaber'e 28 kez ceza kesti. YSK'nın 17 Mart sonrası yayınlar için de ceza yağdırması bekleniyor.

Yüksek Seçim Kurulu'nun aHaber başta olmak üzere 22 televizyon kuruluşuna ceza yağdırması basın ve ifade özgürlüğü tartışmalarını yeniden alevlendirdi. Eskimiş mevzuatla yeni şartları yorumlayarak medyanın üzerine giden YSK'nın son olarak bayrak reklamına ve anketlere de taktığı belirtildi. YSK, 17 Mart'a kadar yapılan yayınlar gerekçesiyle 22 televizyon kuruluşuna 176 yayın durdurma cezası verdi. aHaber, YSK'nın en çok ceza verdiği kanallar arasında 3'üncü sırada. YSK, aHaber'e sokak röportajlarını bile ihlal sayarak 28 kez yayın durdurma cezası verdi. YSK'nın çözüm süreciyle ilgili vatandaşların görüşlerinin yansıtıldığı sokak röportajlarını da seçim yasağı sayması "Buna nasıl kafa" dedirtti. İlke kararlarında demokratik usul ve esaslara vurgu yapan YSK'nın vatandaşın görüşlerini özgürce ifade etmesini yasaklara bağlaması şaşkınlık yarattı.

ÖLÇÜYÜ KAÇIRDI

Anketlerin yayımlanmasına ilişkin esaslar da RTÜK ile YSK'yı karşı karşıya getirdi. YSK, kanallara her seferinde anketle ilgili künye bilgilerini yayımlamayı zorunlu kıldı. RTÜK bunun yayın ihlali olmadığını belirtti. Ancak YSK bunu önemsemedi. YSK'nın 18 Mart-30 Mart arasında gerçekleşen yayımlar için birçok kanala ceza yağdıracağı belirtiliyor. Yanlı tutumu nedeniyle Ankara YSK'nın üye yapısını mercek altına aldı. Yargıtay ve Danıştay'dan seçilen 11 üyeli kurulda 3 ismin paralel yapıya mensup olduğu, 3 ismin ulusalcı, 1 üyenin ise ülkücü geçmişe sahip olduğu belirlendi.

RTÜK'TEN SKANDAL BELGESEL CEZASI

YSK'nın cezası üzerine RTÜK'ün yayımlanması için aHaber'e gönderdiği belgeseller ayrı bir skandal konusu oldu. Canlı yayında arka planda sigara içen bir kişi göründü diye kanala 76 bin lira para cezası kesen RTÜK'ün gönderdiği belgeseller içinde bolca sigara içen insan görüntüsü var. Akdeniz Gezginleri ismindeki belgeseldeki sigara içilen görüntüleri fark eden aHaber, belgeselleri bu görüntülerin üzerini kapatarak yayımladı.

Sabah

Bu haber 579 kez okundu.

Can Dündar'a takipsizlik kararı05 Mart 2015 16:02
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret ettiği iddiasıyla hakkında soruşturma başlatılan Can Dündar için takipsizlik kararı verildi.
Ergün Poyraz'a mezarlık temizliği cezası!05 Mart 2015 15:17
Hakkında açılan davaya katılmadığı için 87 gün hapis cezası alan ve cezası kamu hizmetine çevrilen yazar Ergün Poyraz, Aydın’da kendi köyünde mezarlık temizliyor.
Said Nursi ile Mustafa Kemal'in arasını bozan namaz beyannamesi05 Mart 2015 11:31
Bediüzzaman Said Nursi'nin M. Kemal Atatürk’e hitaben kaleme aldığı namaz beyannamesi Cumhurbaşkanlığındaki orijinal belgesiyle birlikte yayınlandı.
Bu hafta 9 film vizyona girecek05 Mart 2015 10:14
Türkiye sinemalarında bu hafta 3'ü yerli 9 film vizyona girecek.
Ertuğrul'dan Marcos'a akıl dolu tuzak05 Mart 2015 08:37
Diriliş Ertuğrul dizisinde 11. bölümünde Ertuğrul, Marcos'u tuzağa düşürdü.
"Ekolojik Kadın Köyü" festivali başladı04 Mart 2015 23:25
Harran ilçesinde 1. Uluslararası "Ekolojik Kadın Köyü" festivali törenle başladı.
Haksöz Dergisinin Mart 2015 sayısı çıktı04 Mart 2015 19:55
Haksöz Dergisi, Mart 2015 tarihli 288. Sayısında 28 Şubat mağduru Müslüman tutsakları kapağa taşıdı. “Zindanda Bitmeyen Şubat” manşetiyle çıkan dergi çeşitli konular ele alınıyor.
Yeni bir mizah dergisi: HACAMAT!04 Mart 2015 19:43
Mizah dergilerine yeni bir tanesi eklendi. İlk sayısı 4 Mart 2015 tarihinde bayilerdeki yerini alan Hacamat Mizah Dergisi haftalık olarak yayınını sürdürecek ve her Çarşamba bayilerde olacak.
Naci Kutlay TRT Kurdi'de 49'lar davasını anlatacak04 Mart 2015 19:26
Bu hafta Çanda Qedîm (Kadim Kültür) Programı Kürt tarihinde önemli bir olay olan 49’lar davası geniş bir şekilde ele alınacaktır.
Diriliş Postası'nın adı mı değişiyor? Hakan Albayrak açıkladı04 Mart 2015 19:05
Sezai Karakoç, basın tarihine damga vurmuş olan Diriliş'i haftalık olarak yeniden çıkarmayı mı düşünüyor? Bu durumda Diriliş Postası'nın akıbeti ne olacak? Hakan Albayrak konuyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
“Zindanda Bitmeyen Şubat”04 Mart 2015 14:43
Haksöz Dergisi, Mart 2015 tarihli 288. Sayısında 28 Şubat mağduru Müslüman tutsakları kapağa taşıdı. “Zindanda Bitmeyen Şubat” manşetiyle çıkan dergi çeşitli konular ele alınıyor.
Cumhuriyet, Ahmet Altan'a fena vurdu!04 Mart 2015 12:22
Cumhuriyet gazetesi dün Ahmet Altan’ın Balyoz davasıyla ilgili yazısını yayınlarken bugün Altan’ı köşeye sıkıştıran bir haber yaptı.
Eczacıbaşı VitrA güle oynaya
New York'ta bir uçak pistten çıktı
Ünlü pilottan şok eden haber!
Gemlik için deprem uyarısı
Arap Körfez ülkelerinin İran endişesi
Askerlik şubesi yanında şüpheli çanta paniği
Sertifikalı 1 milyon dolarlık banknot ele geçirildi
Kamyon ile motosiklet çarpıştı: 2 ölü, 2 yaralı
Çaykur'un 4 bin liralık çayı için sıraya girdiler!
Türkiye hakkında şike iddiası! Ortalık karıştı!
Konsere biletle değil mamayla girdiler
Genç Kılıçdaroğlu'nu Erdoğan eleştirisi için uyardı
Brezilya Milli Takımı kadrosu açıklandı
Denizli'den Irak Türkmenlerine yardım kampanyası
Poşete konulmuş iki cenin bulundu
Ünlü sanatçının yeğeni kaza yaptı
Sebahat Tuncel: Öcalan özgürleşmeli
İnsani krizle ilgili problemler yaşıyoruz
Memur maaşları düşecek mi? Açıklama geldi!
Emniyet Müdürlüğünde "fişleme" iddiası
Brezilya'nın aday kadrosu açıklandı
Baransu'nun eski eşi ifade verdi
Afganistan'da 6 Taliban militanı öldürüldü
BokoHaram öldürmeye devam ediyor
Arnavutluk meclisi'nde gergin anlar
Fenerbahçe'de derbi mesaisi başladı
Davutoğlu: Dolardaki yükselişin sebebi...
Darbe karşıtlarına hapis cezası
Yargıtay Başkanı Cirit'in açıklamaları
İsrail, Gazze'den ithalat yapacak
Genç FB: Biletleri peşkeş çekiyorlar
Yunanistan Ligi seyircisiz oynanacak
Halilhodzic Japonya ile anlaşıyor mu?
Saatte 400 km hız yapan trenler geliyor
Açıköğretim kitabında skandal!
G.Saray'ın Nihat Doğan kararı
Türkiye’nin en büyük çadır kentini açtı
Engelli kardeşler gün ışığına hasret!
2 PKK'lı daha teslim oldu
Kadın sürücü tarlaya uçtu
ABD'ye yapılacak Atatürk anıtı engellendi
Yüzü ve boynu kesilmiş olarak bulundu
İşte uçakların düşme nedeni
Yağışlı hava geri dönüyor
Rusya ve Mısır arasındaki askeri işbirliği
Türkiye için tsunami riski
Düşen uçağın enkazı kaldırıldı
PFDK'dan Lawal'a 3 maç ceza
İslam: 260 uzmana eğitim vereceğiz
Türkiye’nin en büyük çadır kentini açtı
İki genç kız ellerinde bir tabancayla karakola girdi...