Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Manken Aslı Baş cinayetine paralel yardım! Deniz Seki'yle ilgili şok iddia! Milyoner bu evden çıktı! Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
Dışişleri'nde paralel operasyon!
Dışişleri'nde paralel operasyon!
4 Nisan 2014 Cuma 16:00
Güncellenme Tarihi 4 Nisan 2014 Cuma 16:02
‘Paralel’ yapı ile ilişkisi olduğu iddia edilen, Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi Mustafa Kemal Sungur görevden alındı.

Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğünde araştırmacı olarak görevlendirilen daha sonra da üçlü kararname ile Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi olarak atanan Mustafa Kemal Sungur görevden alındı. Konu ile ilgili SON.TV muhabirinin Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğünden aldığı bilgiye göre, Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi görevi yapan Mustafa Kemal Sungur’un görevden alındığı, alınma yazısının Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç ve Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nun imzaladığı kaydedildi. Sungur’a da gönderilen görevden alınma yazısının Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın imzası ile işlemin tamamlanacağı kaydedildi.

PARALEL YAPI'NIN YAYIN ORGANI AKSİYON'UN KURUCULARINDAN

10 Aralık 1994 yılında Paralel Yapı'nın yayın organı olan halı hazırda Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi olarak görev yapan Mustafa Kemal Sungur'un yayın yönetmenliğinde Aksiyon dergisi start alıyor. Aksiyon"da o dönemde Hasan Sutay yazı işleri, Mahmut Çebi de haber müdürlüğü"ne getiriliyor. Daha sonra, İzmir'den Mehmet Kamış, önce haber müdürü, ardından da yayın yönetmenliği bayrağını devralıyor. Derginin kadrosunda Paralel Yapı'nın Türkiye'de sözcülüğünü yapan Tuncay Opçin, Rasih Yılmaz, Mehmet Baransu, Bülent Korucu ve birçok isimde yer alıyor.

ATEŞE OLDUKTAN SONRA MAHLAS İSİMLE ÇALIŞMIŞTI

Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi olarak görev yapan Mustafa Kemal Sungur 675'ye tabii devlet memuru olduktan sonra, dergide Senih Kartal mahlas ismi ile haberler yapmaya başlamış, Dergi'nin Washington temsilciliğini de Senih Kartal mahlas ismiyle yapan Mustafa Kemal Sungur, AK Parti-Cemaat kavgasında özellikle sosyal medyada da Başbakan Erdoğan ve AK Parti aleyhine Psikolojik Harekat ve ajitasyonel haber ve yazılar da yazmaya da devam ettiği iddia edilmişti.

FETHULLAH GÜLEN İLE SIK SIK GÖRÜŞÜYOR

Öte yandan yine elde edilen bilgilere göre, Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi olarak görev yapan Mustafa Kemal Sungur'un Fethullah Gülen'in ABD'deki önemli isimlerinden biri olduğu da kaydedilmişti. Mustafa Kemal Sungur’un sıklıkla Fethullah Gülen ile bir araya geldiği de elde edilen bilgiler arasındaydı.

TSK'DA 'DİSİPLİNSİZLİK SUÇUNDAN İHRAÇ EDİLMİŞTİ

27 yıl önce Yüksek Askeri Şura kararı ile ve ‘’Disiplinsizlik’’ nedeniyle, Türk Silahlı Kuvvetlerinden çıkarılan Piyade Teğmen M. K. S., görevden alındıktan 26 yıl sonra Türkiye’nin Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi olarak atandı. M.K.S 1985 yılında Kara Harp Okulunu bitirdikten sonra Ankara 4. Kolordu Komutanlığına Piyade Teğmen olarak atanmış, 1987 kış dönemi YAŞ toplantısında da, ‘’Disiplinsizlik’’ nedeniyle TSK’dan ihraç edilmişti.

YASADAN YARARLANMIŞTI

TBMM’de bir süre önce benimsenen 6191 sayılı kanunun geçici maddesi uyarınca, 12 Mart 1971’den bu yana, Yüksek Askerî Şûra kararları ile TSK’dan ilişiği kesilenlere emeklilik hakkı tanınmış, yaş ve diğer şartları taşıyanlara da, yeniden kamuya dönme hakkı verilmişti. Bu kişilerin Bakanlıklarda araştırmacı kadrosuna atanmaları öngörülmüştü. Mustafa Kemal Sungur’da, bu yasadan yararlanarak Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğünde araştırmacı olarak görevlendirildi. Daha sonra da 657 sayılı Devlet Memurları kanununda yer alan ‘’İstisnai görev’’ maddesine dayanılarak, üçlü kararname ile Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi olarak atandı.

Ömer Adıyaman / Son.tv

Bu haber 3,205 kez okundu.

Manken Aslı Baş cinayetine paralel yardım!22 Ekim 2014 07:37
Manken Aslı Baş’ın ölümüyle ilgili jandarmanın sümen altı ettiği ses kayıtlarından ‘Paralel Yardım’ çıktı.
Paralel yargıya e-darbe!22 Ekim 2014 07:34
Paralel yargıya kapılar kapandı. Adalet Bakanlığı, Ulusal Yargı Ağı’na girip operasyonları önceden Pensilvanya’ya uçuran ‘derin hukukçular’ın bilgi ağını kesti.
Sır projeyi yürüten ekibe karşı casusluk22 Ekim 2014 06:30
‘Yasa dışı dinleme’ ve ‘casusluk’ soruşturmasıyla haklarında tutuklama kararı çıkarılan 18 şüpheli polis, TÜBİTAK ve Hava Kuvvetleri’nin yürüttüğü ‘Güdümlü Mermilere Karşı Savunma Projesi’nde yer alan ekip ve 24 kişiyi dinlemekle suçlanıyor.
Bakan Kılıç, Vakıfbank'ı tebrik etti21 Ekim 2014 23:55
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Şampiyonlar Kupası'nda Fenerbahçe'yi 3-0 yenerek şampiyon olan Vakıfbank'ı tebrik etti.
İzmir polisi arama kararı olan 427 kişiyi yakaladı21 Ekim 2014 23:54
İzmir polisi, bir hafta içerisinde çeşitli suçlara karıştıkları gerekçesiyle haklarında arama kararı bulunan 427 kişiyi yakaladı.
iOS 8.1 güncellemesi yayınlandı21 Ekim 2014 23:36
iPhone ve iPad'ler için dün akşam saatlerinde iOS 8.1 güncellemesi yayınlandı. Güncelleme sayesinde kullanıcılar artık 2G/3G arasında seçim yapabilecek. Peki güncellemeyle birlikte yeni başka ne özellikler geldi?
Balıkesir'de trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı21 Ekim 2014 23:24
Sındırgı ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 1 kişi öldü, 1 kişi yaralandı.
Göztepe'de Metin Diyadin dönemi21 Ekim 2014 23:23
Göztepe, Teknik Direktör Suat Kaya'nın görevden alınmasının ardından Metin Diyadin'le anlaşmaya vardı.
Konya'da 'Mers Virüsü' şüphesi21 Ekim 2014 23:21
Konya'da yaşlı bir kadın, Mers virüsü şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
HDP'den "İmralı ziyareti" açıklaması21 Ekim 2014 23:10
HDP heyetiyle görüşen Abdullah Öcalan, çözüm sürecinde 15 Ekim itibariyle yeni bir aşamaya geçildiğini söyledi; "Başarılı bir pratik umudumun arttığını bu anlamda ifade etmek isterim" dedi.
Emine Erdoğan'dan Suriyeli sığınmacılara ziyaret21 Ekim 2014 22:54
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan ile Katar Emirinin annesi Şeyha Moza, Nizip'te konteyner ve çadır kente barınan Suriyelileri ziyaret etti.
Kaza bir aileyi yok etti!21 Ekim 2014 22:42
Bitlis'te dereye yuvarlanan otomobilde bulunan aynı aileden 4 kişi hayatını kaybetti.
Berkin Elvan'ın ailesine Yasin Börü çağrısı
Manken Aslı Baş cinayetine paralel yardım!
Paralel yargıya e-darbe!
Deniz Seki'yle ilgili şok iddia!
Öğretmenlerin özel ders tuzağı
Araç sahiplerine iyi haber!
Batı Afrika'da bir nesil kaybolabilir
Devremülkte aidat tuzağı
Milyoner bu evden çıktı!
Emekliye yakacak yardımı geliyor
Acun ile Gökhan arasında ilginç diyalog!
Düşük petrol bize uydu, başkalarını yaktı!
Para musluğunu açma mücadelesi
Sır projeyi yürüten ekibe karşı casusluk
İşte Fenerbahçe‘nin Alves stratejisi
2014 sıcaklık rekoru kırabilir!
Terim: Muhasebeci mi kesildiniz!
TRT'nin yeni Genel Müdürü Şenol Göka oldu
BATE Borisov 0 -7 Shakhtar Donetsk
Drogba'lı Chelsea, Devler Ligin'de coştu
Bakan Kılıç, Vakıfbank'ı tebrik etti
İzmir polisi arama kararı olan 427 kişiyi yakaladı
Bayern, Roma'yı resmen yaktı!
iOS 8.1 güncellemesi yayınlandı
Balıkesir'de trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Göztepe'de Metin Diyadin dönemi
G.Saray'a tehdit vari sözler!
Konya'da 'Mers Virüsü' şüphesi
HDP'den "İmralı ziyareti" açıklaması
Emine Erdoğan'dan Suriyeli sığınmacılara ziyaret
Kloop'tan Sneijder açıklaması
Kaza bir aileyi yok etti!
Ordu'da mantar zehirlenmesi
AK Partili vekil Kürtçe türkü söyledi
Anneye 5 yıl sonra tutuklama
Erdoğan ve Davutoğlu nikah şahitliği yaptı
F.Bahçe'yi deviren Vakıfbank şampiyon oldu
IŞİD üç koldan Türkmenlere saldırıyor!
Galatasaray maç saatini bekliyor
Manchester City, Rusya'da dondu kaldı
Almanya Irak'a yardımları artırdı
Galatasaray PFDK'ya sevk edildi
İsrail 100 Filistinliyi gözaltına aldı
Sakharov Ödülü Kongolu doktorun
ATM dolandırıcısı polisi bile şaşırttı
AK Parti'den genel seçim açıklaması!
İşte Peşmerge'nin Kobani'ye gideceği tarih
Düğün magandasına cezaya Yargıtay onayı
Küçük Yasemin ışığına kavuştu
THY'den yanlış anons ile ilgili açıklama
İstanbul'da akıl almaz görüntü!
KPSS'ye girenler dikkat!
Bilim diplomatları geliyor!
Gökçek'ten Nazlıaka'ya: Mahkemeye çıkmaya hazır ol
Yürüyüş şekli ruh halini etkiliyor
Zehirli mantar uyarısı!
Gebze Teknik Üniversitesi yasalaştı
Bağdat'ta patlama: 7 ölü, 17 yaralı
Davutoğlu'dan milli nükleer santral talimatı
Sivas'ta MERS virüsü endişesi
Senenin ilk kar tatili verildi
Engin Baytar ve Yiğit Gökoğlan’dan şok hareketler!
Bir AK Parti de Irak'da kuruldu
Paralel yapı parti kuruyor
"Londra'yı İşgal Et" protestosu
Beşiktaş taraftarına özel önlem!
El yapımı bomba patladı: 4 çocuk yaralı
Borsa son bir ayın zirvesinde kapandı