Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bruno Alves'in cezası belli oldu Buldan: Heyete iki kişi eklenecek! Tavuk döner Twitter'ı fena karıştırdı! Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
Dışişleri'nde paralel operasyon!
Dışişleri'nde paralel operasyon!
4 Nisan 2014 Cuma 16:00
Güncellenme Tarihi 4 Nisan 2014 Cuma 16:02
‘Paralel’ yapı ile ilişkisi olduğu iddia edilen, Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi Mustafa Kemal Sungur görevden alındı.

Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğünde araştırmacı olarak görevlendirilen daha sonra da üçlü kararname ile Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi olarak atanan Mustafa Kemal Sungur görevden alındı. Konu ile ilgili SON.TV muhabirinin Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğünden aldığı bilgiye göre, Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi görevi yapan Mustafa Kemal Sungur’un görevden alındığı, alınma yazısının Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç ve Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nun imzaladığı kaydedildi. Sungur’a da gönderilen görevden alınma yazısının Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın imzası ile işlemin tamamlanacağı kaydedildi.

PARALEL YAPI'NIN YAYIN ORGANI AKSİYON'UN KURUCULARINDAN

10 Aralık 1994 yılında Paralel Yapı'nın yayın organı olan halı hazırda Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi olarak görev yapan Mustafa Kemal Sungur'un yayın yönetmenliğinde Aksiyon dergisi start alıyor. Aksiyon"da o dönemde Hasan Sutay yazı işleri, Mahmut Çebi de haber müdürlüğü"ne getiriliyor. Daha sonra, İzmir'den Mehmet Kamış, önce haber müdürü, ardından da yayın yönetmenliği bayrağını devralıyor. Derginin kadrosunda Paralel Yapı'nın Türkiye'de sözcülüğünü yapan Tuncay Opçin, Rasih Yılmaz, Mehmet Baransu, Bülent Korucu ve birçok isimde yer alıyor.

ATEŞE OLDUKTAN SONRA MAHLAS İSİMLE ÇALIŞMIŞTI

Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi olarak görev yapan Mustafa Kemal Sungur 675'ye tabii devlet memuru olduktan sonra, dergide Senih Kartal mahlas ismi ile haberler yapmaya başlamış, Dergi'nin Washington temsilciliğini de Senih Kartal mahlas ismiyle yapan Mustafa Kemal Sungur, AK Parti-Cemaat kavgasında özellikle sosyal medyada da Başbakan Erdoğan ve AK Parti aleyhine Psikolojik Harekat ve ajitasyonel haber ve yazılar da yazmaya da devam ettiği iddia edilmişti.

FETHULLAH GÜLEN İLE SIK SIK GÖRÜŞÜYOR

Öte yandan yine elde edilen bilgilere göre, Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi olarak görev yapan Mustafa Kemal Sungur'un Fethullah Gülen'in ABD'deki önemli isimlerinden biri olduğu da kaydedilmişti. Mustafa Kemal Sungur’un sıklıkla Fethullah Gülen ile bir araya geldiği de elde edilen bilgiler arasındaydı.

TSK'DA 'DİSİPLİNSİZLİK SUÇUNDAN İHRAÇ EDİLMİŞTİ

27 yıl önce Yüksek Askeri Şura kararı ile ve ‘’Disiplinsizlik’’ nedeniyle, Türk Silahlı Kuvvetlerinden çıkarılan Piyade Teğmen M. K. S., görevden alındıktan 26 yıl sonra Türkiye’nin Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi olarak atandı. M.K.S 1985 yılında Kara Harp Okulunu bitirdikten sonra Ankara 4. Kolordu Komutanlığına Piyade Teğmen olarak atanmış, 1987 kış dönemi YAŞ toplantısında da, ‘’Disiplinsizlik’’ nedeniyle TSK’dan ihraç edilmişti.

YASADAN YARARLANMIŞTI

TBMM’de bir süre önce benimsenen 6191 sayılı kanunun geçici maddesi uyarınca, 12 Mart 1971’den bu yana, Yüksek Askerî Şûra kararları ile TSK’dan ilişiği kesilenlere emeklilik hakkı tanınmış, yaş ve diğer şartları taşıyanlara da, yeniden kamuya dönme hakkı verilmişti. Bu kişilerin Bakanlıklarda araştırmacı kadrosuna atanmaları öngörülmüştü. Mustafa Kemal Sungur’da, bu yasadan yararlanarak Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğünde araştırmacı olarak görevlendirildi. Daha sonra da 657 sayılı Devlet Memurları kanununda yer alan ‘’İstisnai görev’’ maddesine dayanılarak, üçlü kararname ile Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi olarak atandı.

Ömer Adıyaman / Son.tv

Bu haber 3,206 kez okundu.

O baraj su tutmaya başladı23 Ekim 2014 18:07
Orman ve Su İşleri Bakanlığı tarafından Van'da yaptırılan Morgedik Barajı'nın su tutmaya başlayacağı bildirildi.
Bu ilimize kuvvetli yağış uyarısı!23 Ekim 2014 17:57
Antalya'da halen devam eden yağışların, bu geceden itibaren şiddetini artıracağı açıklandı.
Film için cayır cayır yandı23 Ekim 2014 17:56
Bonzai konusunun işlendiği "Yüksek Derece" filminin provaları nefesleri kesti.
100 bin lirayı bulan taksici bakın ne yaptı23 Ekim 2014 17:48
İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı Yahya Uğur, taksisinde unutulan 100 bin lira ile mücevherleri Suriyeli sahibine iade eden sürücü Sadettin Başar'a plaket verdi.
Şiddetli fırtına Bodrum'u vurdu!23 Ekim 2014 17:24
Muğla’nın Bodrum ilçesinde sabah saatlerinden itibaren etkili olmaya başlayan şiddetli fırtına ve yağış, hayatı olumsuz etkiledi.
Mesajla ''şantaj'' suçuna 1 yıl hapis cezası23 Ekim 2014 17:21
''Şantaj'' yaptığı iddiasıyla yargılanan kişi, 1 yıl hapis cezasına çarptırıldı.
''Ayık Yaşam Atölyesi'' tanıtım gecesinde duygulu anlar!23 Ekim 2014 17:19
Madde bağımlılarının rehabilitasyonu amacıyla Ayık Yaşamda Buluşalım Derneğinin (Aybuder) Gençlik ve Spor Bakanlığı işbirliği ve Küçükçekmece Belediyesinin destiği ile gerçekleştirdiği Ayık Yaşam Atölyesi Projesi’nin tanıtım gecesi yapıldı.
Atatürk Havalimanı'nda alarm!23 Ekim 2014 17:12
İstanbul Atatürk Havalimanı pistindeki ölü kuşlar, pilotların gözünden kaçmadı. Pistte bulunan ölü kuşu fark eden bir pilot kule görevlilerini konuyla ilgili bilgilendirirken uçakların inişinde tehlike yaratmaması için pistte bulunan kuş ölüleri temizlendi.
Eşinden özür dilemek için billboard kiraladı23 Ekim 2014 17:08
Ön adı alınamayan M. Ak, bilinmeyen nedenle kendisinden ayrılan eşi Sermin’in kendisini affetmesi için billboardlara ilan astırarak özür diledi.
Acil serviste 13 el ateş etti23 Ekim 2014 17:08
Adana'da 17 yaşındaki G.D.'nin Dr. Aşkım Tüfekçi Çukurova Devlet Hastanesi Acil Servisi'nde tabancayla 13 el ateş etme anının güvenlik kamerası görüntüleri ortaya çıktı.
Paralel 5 polise tutuklama talebi23 Ekim 2014 16:53
Ankara'da yasa dışı dinlemelerle ilgili "paralel yapı" iddialarına yönelik soruşturmada 5 kişi için tutuklama talep edildi.
Evde oynarken balon yutan çocuk öldü!23 Ekim 2014 16:33
Kocaeli'nin Dilovası ilçesinde soluk borusuna balon kaçan 1,5 yaşındaki Yusuf Tuğra Şanlı'nın ailesi, oğullarının sağlık görevlilerinin ihmali nedeniyle öldüğünü iddia etti.
Türkiye-Kazakistan maçı biletleri satışta
'Ar-Ge işi bizde pahalı'
Bu ilimize kuvvetli yağış uyarısı!
Film için cayır cayır yandı
'Tanrıkulu'ndan jübile teklifi gelmedi'
El Clasico ne zaman saat kaçta?
100 bin lirayı bulan taksici bakın ne yaptı
Schumacher'dan iyi haber!
Online alışverişte rekor artış
Bruno Alves'in cezası belli oldu
Akaminko'nun acı günü
Çin’den İran’la güçlü askeri işbirliği
Gülen'den Kürt gazetelerine ilan
Türkiye-Kazakistan maçı biletleri satışta
’Galatasaray maçı geride kaldı’
Şiddetli fırtına Bodrum'u vurdu!
Rosneft'ten 49 milyar dolarlık yardım talebi
Buldan: Heyete iki kişi eklenecek!
Mesajla ''şantaj'' suçuna 1 yıl hapis cezası
''Ayık Yaşam Atölyesi'' tanıtım gecesinde duygulu anlar!
Suriye'de bir ayda 553 kişi öldü
NATO Komutanı'ndan IŞİD açıklaması
Galatasaray'da şok sakatlık!
İdris Bal'dan parti yalanlaması
Es Es'te Mersin mesaisi
Tavuk döner Twitter'ı fena karıştırdı!
Bir ayda 553 ölü!
Atatürk Havalimanı'nda alarm!
Bambari'de saldırı: 30 ölü
Serena tecrübesini konuşturdu
Şampiyona öncesi ciğer dopingi
G.Saray savunma göbeğinde derin hasar
Kayserispor'da olağanüstü kongre tarihi
Arakan'a "zehirli karışım" nitelendirmesi
Acil serviste 13 el ateş etti
Eşinden özür dilemek için billboard kiraladı
Erdoğan: Batı'nın derdi insan değil petrol
Apple'ın ilk bilgisayarı rekor fiyata satıldı
DT Genel Müdürü belli oldu
Diyarbakırlılar sinemaya doyacak
UEFA'ya başvurdular!
Paralel 5 polise tutuklama talebi
Bu kahvenin fiyatı altınla yarışıyor!
İkinci el araç satışları durma noktasına geldi
Evde oynarken balon yutan çocuk öldü!
Aslan'ın Dortmund faturası ağır
Sık tuvalete gidiyorsanız dikkat
Tapu harçları kredi kartıyla ödenebilecek
F.Bahçe'nin gözü o iki isimde!
Gazzeli çocuklar enkaz altında "kışlıklarını" arıyor
İşte Brezilya'nın Türkiye'ye gelecek kadrosu!
Dolar son bir ayın en düşüğüne geriledi
iPhone 6'da bir sorun daha çıktı
Ludogorets 90'da uctu!
Danimarka Türkiye'yi AB'ye şikayet edecek
Erciyesspor-Beşiktaş maçı 12 TL
Fazıl Say'a yalanlama geldi!
Nuri Şahin en büyük hedefini açıkladı
Çapa'da korkutan yangın!
Bu üç isim anca böyle bir araya gelir!
Kobani'de çatışmalar şiddetlendi
Sabiha Gökçen, Malezya'nın oluyor
Boğaziçi Film Festivali'nin finalistleri açıklandı
Sahrada Yeşeren Düş: MORİTANYA
Mehmet Topal ve Caner takımla çalıştı
İnternete vergi koyacaklar!
Galatasaray'da gol sıkıntısı