Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kadıköy'de 2. yarı golle başladı / CANLI El Clasico'da maçta 4 gol/ CANLI İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Dışişleri'nde paralel operasyon!
Dışişleri'nde paralel operasyon!
4 Nisan 2014 Cuma 16:00
Güncellenme Tarihi 4 Nisan 2014 Cuma 16:02
‘Paralel’ yapı ile ilişkisi olduğu iddia edilen, Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi Mustafa Kemal Sungur görevden alındı.

Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğünde araştırmacı olarak görevlendirilen daha sonra da üçlü kararname ile Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi olarak atanan Mustafa Kemal Sungur görevden alındı. Konu ile ilgili SON.TV muhabirinin Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğünden aldığı bilgiye göre, Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi görevi yapan Mustafa Kemal Sungur’un görevden alındığı, alınma yazısının Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç ve Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nun imzaladığı kaydedildi. Sungur’a da gönderilen görevden alınma yazısının Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın imzası ile işlemin tamamlanacağı kaydedildi.

PARALEL YAPI'NIN YAYIN ORGANI AKSİYON'UN KURUCULARINDAN

10 Aralık 1994 yılında Paralel Yapı'nın yayın organı olan halı hazırda Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi olarak görev yapan Mustafa Kemal Sungur'un yayın yönetmenliğinde Aksiyon dergisi start alıyor. Aksiyon"da o dönemde Hasan Sutay yazı işleri, Mahmut Çebi de haber müdürlüğü"ne getiriliyor. Daha sonra, İzmir'den Mehmet Kamış, önce haber müdürü, ardından da yayın yönetmenliği bayrağını devralıyor. Derginin kadrosunda Paralel Yapı'nın Türkiye'de sözcülüğünü yapan Tuncay Opçin, Rasih Yılmaz, Mehmet Baransu, Bülent Korucu ve birçok isimde yer alıyor.

ATEŞE OLDUKTAN SONRA MAHLAS İSİMLE ÇALIŞMIŞTI

Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi olarak görev yapan Mustafa Kemal Sungur 675'ye tabii devlet memuru olduktan sonra, dergide Senih Kartal mahlas ismi ile haberler yapmaya başlamış, Dergi'nin Washington temsilciliğini de Senih Kartal mahlas ismiyle yapan Mustafa Kemal Sungur, AK Parti-Cemaat kavgasında özellikle sosyal medyada da Başbakan Erdoğan ve AK Parti aleyhine Psikolojik Harekat ve ajitasyonel haber ve yazılar da yazmaya da devam ettiği iddia edilmişti.

FETHULLAH GÜLEN İLE SIK SIK GÖRÜŞÜYOR

Öte yandan yine elde edilen bilgilere göre, Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi olarak görev yapan Mustafa Kemal Sungur'un Fethullah Gülen'in ABD'deki önemli isimlerinden biri olduğu da kaydedilmişti. Mustafa Kemal Sungur’un sıklıkla Fethullah Gülen ile bir araya geldiği de elde edilen bilgiler arasındaydı.

TSK'DA 'DİSİPLİNSİZLİK SUÇUNDAN İHRAÇ EDİLMİŞTİ

27 yıl önce Yüksek Askeri Şura kararı ile ve ‘’Disiplinsizlik’’ nedeniyle, Türk Silahlı Kuvvetlerinden çıkarılan Piyade Teğmen M. K. S., görevden alındıktan 26 yıl sonra Türkiye’nin Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi olarak atandı. M.K.S 1985 yılında Kara Harp Okulunu bitirdikten sonra Ankara 4. Kolordu Komutanlığına Piyade Teğmen olarak atanmış, 1987 kış dönemi YAŞ toplantısında da, ‘’Disiplinsizlik’’ nedeniyle TSK’dan ihraç edilmişti.

YASADAN YARARLANMIŞTI

TBMM’de bir süre önce benimsenen 6191 sayılı kanunun geçici maddesi uyarınca, 12 Mart 1971’den bu yana, Yüksek Askerî Şûra kararları ile TSK’dan ilişiği kesilenlere emeklilik hakkı tanınmış, yaş ve diğer şartları taşıyanlara da, yeniden kamuya dönme hakkı verilmişti. Bu kişilerin Bakanlıklarda araştırmacı kadrosuna atanmaları öngörülmüştü. Mustafa Kemal Sungur’da, bu yasadan yararlanarak Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğünde araştırmacı olarak görevlendirildi. Daha sonra da 657 sayılı Devlet Memurları kanununda yer alan ‘’İstisnai görev’’ maddesine dayanılarak, üçlü kararname ile Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi olarak atandı.

Ömer Adıyaman / Son.tv

Bu haber 3,207 kez okundu.

Kadıköy'de 2. yarı golle başladı / CANLI25 Ekim 2014 20:14
Fenerbahçe, Gençlerbirliği karşısında derbinin yaralarını sarmak için çıkıyor.
Erdoğan'dan Necdet Özel'e başsağlığı25 Ekim 2014 20:06
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Hakkari şehit olan 3 asker için Genelkurmay Başkanı Necdet Özel'e başsağlığı telgrafı gönderdi.
Genelkurmay: Teröristler üç kişiydi25 Ekim 2014 20:01
Genelkurmay, Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde üç biri uzman çavuş üç askerimizin sokak ortasında şehit edenlerin 3 kişi olduğunu duyurdu.
Tren alımında TANK modeli25 Ekim 2014 19:55
HÜKÜMETİN 25 alandaki dönüşüm programında ayrıntılar belli oluyor.
Takside kredi kartı dönemi!25 Ekim 2014 19:48
Taksilerde kredi kartıyla ödemede pilot uygulamaya geçiliyor. İstanbul'da bir ay içinde beş taksiyle başlayacak uygulamanın, iki yıl içinde de 18 bin taksiye yaygınlaştırılması hedefleniyor
Başkentte başörtülü sürücüye çirkin tavır25 Ekim 2014 19:40
Başkentte bir kadın sürücü, trafik tartışmasında, "başörtüsünün çıkarıldığı ve darp edildiği" iddiasıyla şikayetçi oldu.
Türk Yıldızları yine nefes kesti25 Ekim 2014 19:35
"Türk Yıldızları", Ölüdeniz Hava Oyunları Festivali kapsamında Çalış Plajı semalarında gerçekleştiği gösteri nefesleri kesti.
Şehit askerlerin kimlikleri belli oldu25 Ekim 2014 19:15
Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde silahlı saldırı sonucu şehit düşen 3 askerin kimlikleri belirlendi.
Zararlar için valiliklere ödenekler gönderildi25 Ekim 2014 18:49
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Gül, vatandaşların zararlarının ödenmesi için valiliklere gerekli ödenek gönderildiğini söyledi.
Aydın Çine'de kuduz karantinası,25 Ekim 2014 18:43
Çine ilçesinde, 2 mahallede kuduz vakası tespit edilmesi üzerine karantina uygulaması başlatıldı.
Boluspor deplasmanda coştu!25 Ekim 2014 18:42
PTT 1. Lig'de Boluspor, deplasmanda Denizlispor'u 3-0 yendi.
Uşak'a 44 milyon TL'lik yatırım için imza25 Ekim 2014 18:40
TKDK Uşak Koordinatörlüğü'nce kabul edilen ve toplam 44 milyon liralık yatırımı kapsayan 27 proje için sözleşme imzalandı.
Kadıköy'de 2. yarı golle başladı / CANLI
Erdoğan'dan Necdet Özel'e başsağlığı
Genelkurmay: Teröristler üç kişiydi
Tren alımında TANK modeli
Takside kredi kartı dönemi!
Başkentte başörtülü sürücüye çirkin tavır
Türk Yıldızları yine nefes kesti
Peşmergeler Zummar'ı IŞİD'den elinden aldı
Şehit askerlerin kimlikleri belli oldu
El Clasico'da maçta 4 gol/ CANLI
Ala: Önce sen kendi ülkeni yakıp yıkma!
Zararlar için valiliklere ödenekler gönderildi
Aydın Çine'de kuduz karantinası,
Boluspor deplasmanda coştu!
Uşak'a 44 milyon TL'lik yatırım için imza
Paralel yapının partisinde genel başkan belli oldu
Arınç'tan Sırrı Süreyya Önder'e: Haddini Bil
Manavgat'ı sel aldı
Onatça: Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım
Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu
İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi
'Kılıçdaroğlu'nu değiştirmek zorunda kalacaklar'
Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması
Büyük sürpriz! İngiltere'yi sallayan maç!
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
İtalya'da işçiler ayaklandı!
Beşiktaş'ta o iki isim antrmenana katılmadı!
Erken seçim olacak mı?
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
Musul'da IŞİD'e hava saldırısı: 15 ölü
Suarez ısırmamak için bakın ne yapıyor?
Ukrayna'da halk yarın sandık başına gidiyor
Hamsi ihracatı sezona hızlı başladı
Süper Lig'de şok istifa!
Bir ilimiz daha hızlı trene kavuşuyor!
Davutoğlu'ndan milli aşı müjdesi
'Prandelli ile bu iş yürümez'
3 bin 500 hakim ve savcı alınacak
Peşmerge 5 köyü IŞİD'den geri aldı
ABD saldırılarda ilk kaybını verdi
Sınır kapısına havan toğu yağdı
Ebola'dan ölenlerin sayısı yükseldi
Nurullah Sağlam istifa etti
D-8'e BM gözlemci statüsü verildi
Yeşilçam'dan Kanada çıkarması
MERS için 49 hastane belirlendi
Divan kurulunda yumruklar konuştu
Çin, Ay'a insansız uzay aracı gönderdi
Davutoğlu Kayseri’de türbe ziyaret etti
Saatleri geri almayın çünkü...
Arınç, Erdoğan için sinyali verdi
Milyonlarca kart kullanıcısına uyarı
Kobani'de IŞİD'e ağır darbe
'Peşmerge'nin Kobani'ye gitmesi tarihi bir hatadır'
Kartal'la nikah tazeledi
Twitter'da twit sorunu!
Aziz Yıldırım'dan büyük müjde
F.Bahçe'nin toplam borcu açıklandı!
Bakan'ın konvoyunda korkutan kaza! Yaralılar...
'Sarı toz' olayında flaş gelişme
Kabil'de gazeteye protesto
Yarın bu yollara dikkat!
Google'un patronundan uzaydan atlayış rekoru
CHP'li Tanal'dan kadın polise: Sen kimsin?
Gulam Azam'ın son vasiyeti ne oldu?
Bursaspor'da 9 ismin bileti kesildi