Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bakanlar açıkladı: İşte son durum Sosyal medyada dikkat çeken analiz Kurtulan madenci verdiği mücadeleyi anlattı! Hakan TunaYaseminler altında!
Dışişleri'nde paralel operasyon!
Dışişleri'nde paralel operasyon!
4 Nisan 2014 Cuma 16:00
Güncellenme Tarihi 4 Nisan 2014 Cuma 16:02
‘Paralel’ yapı ile ilişkisi olduğu iddia edilen, Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi Mustafa Kemal Sungur görevden alındı.

Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğünde araştırmacı olarak görevlendirilen daha sonra da üçlü kararname ile Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi olarak atanan Mustafa Kemal Sungur görevden alındı. Konu ile ilgili SON.TV muhabirinin Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğünden aldığı bilgiye göre, Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi görevi yapan Mustafa Kemal Sungur’un görevden alındığı, alınma yazısının Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç ve Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nun imzaladığı kaydedildi. Sungur’a da gönderilen görevden alınma yazısının Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın imzası ile işlemin tamamlanacağı kaydedildi.

PARALEL YAPI'NIN YAYIN ORGANI AKSİYON'UN KURUCULARINDAN

10 Aralık 1994 yılında Paralel Yapı'nın yayın organı olan halı hazırda Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi olarak görev yapan Mustafa Kemal Sungur'un yayın yönetmenliğinde Aksiyon dergisi start alıyor. Aksiyon"da o dönemde Hasan Sutay yazı işleri, Mahmut Çebi de haber müdürlüğü"ne getiriliyor. Daha sonra, İzmir'den Mehmet Kamış, önce haber müdürü, ardından da yayın yönetmenliği bayrağını devralıyor. Derginin kadrosunda Paralel Yapı'nın Türkiye'de sözcülüğünü yapan Tuncay Opçin, Rasih Yılmaz, Mehmet Baransu, Bülent Korucu ve birçok isimde yer alıyor.

ATEŞE OLDUKTAN SONRA MAHLAS İSİMLE ÇALIŞMIŞTI

Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi olarak görev yapan Mustafa Kemal Sungur 675'ye tabii devlet memuru olduktan sonra, dergide Senih Kartal mahlas ismi ile haberler yapmaya başlamış, Dergi'nin Washington temsilciliğini de Senih Kartal mahlas ismiyle yapan Mustafa Kemal Sungur, AK Parti-Cemaat kavgasında özellikle sosyal medyada da Başbakan Erdoğan ve AK Parti aleyhine Psikolojik Harekat ve ajitasyonel haber ve yazılar da yazmaya da devam ettiği iddia edilmişti.

FETHULLAH GÜLEN İLE SIK SIK GÖRÜŞÜYOR

Öte yandan yine elde edilen bilgilere göre, Washington Büyükelçiliği Basın Ataşesi olarak görev yapan Mustafa Kemal Sungur'un Fethullah Gülen'in ABD'deki önemli isimlerinden biri olduğu da kaydedilmişti. Mustafa Kemal Sungur’un sıklıkla Fethullah Gülen ile bir araya geldiği de elde edilen bilgiler arasındaydı.

TSK'DA 'DİSİPLİNSİZLİK SUÇUNDAN İHRAÇ EDİLMİŞTİ

27 yıl önce Yüksek Askeri Şura kararı ile ve ‘’Disiplinsizlik’’ nedeniyle, Türk Silahlı Kuvvetlerinden çıkarılan Piyade Teğmen M. K. S., görevden alındıktan 26 yıl sonra Türkiye’nin Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi olarak atandı. M.K.S 1985 yılında Kara Harp Okulunu bitirdikten sonra Ankara 4. Kolordu Komutanlığına Piyade Teğmen olarak atanmış, 1987 kış dönemi YAŞ toplantısında da, ‘’Disiplinsizlik’’ nedeniyle TSK’dan ihraç edilmişti.

YASADAN YARARLANMIŞTI

TBMM’de bir süre önce benimsenen 6191 sayılı kanunun geçici maddesi uyarınca, 12 Mart 1971’den bu yana, Yüksek Askerî Şûra kararları ile TSK’dan ilişiği kesilenlere emeklilik hakkı tanınmış, yaş ve diğer şartları taşıyanlara da, yeniden kamuya dönme hakkı verilmişti. Bu kişilerin Bakanlıklarda araştırmacı kadrosuna atanmaları öngörülmüştü. Mustafa Kemal Sungur’da, bu yasadan yararlanarak Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğünde araştırmacı olarak görevlendirildi. Daha sonra da 657 sayılı Devlet Memurları kanununda yer alan ‘’İstisnai görev’’ maddesine dayanılarak, üçlü kararname ile Washington Büyükelçiliğine Basın Ataşesi olarak atandı.

Ömer Adıyaman / Son.tv

Bu haber 3,209 kez okundu.

Karadeniz'in "turizm lokomotifi"nde hedef gözüktü31 Ekim 2014 12:11
Trabzon'daki tarihi Sümela Manastırı ve Ören Yeri'ni bu yıl ekim ayına kadar 472 bin 904 kişi ziyaret etti.
Bakanlar açıkladı: İşte son durum31 Ekim 2014 12:10
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Yıldız, "Eğer orada herhangi bir tahkimat bozulması, malzeme kayması gibi bir konu yoksa daha hızlı ilerleyeceğimiz kanaatindeyiz" dedi.
Sosyal medyada dikkat çeken analiz31 Ekim 2014 12:01
İşte sosyal medyada oldukça ses getiren, Rojava ve Kobani'de yaşananların analiz edildiği o yazı:
Yakalanan kaçak sayısı 3 yılda 20 kat arttı31 Ekim 2014 11:59
Ege Denizi'nde 2011 yılında 546 kaçak yakalayan Sahil Güvenlik Komutanlığı ekipleri, bu yılın 10 ayında 11 bin 407 yasa dışı göçmeni kurtardı.
Kurtulan madenci verdiği mücadeleyi anlattı!31 Ekim 2014 11:47
Ermenek ilçesindeki kömür ocağında suyu ilk fark eden ve arkadaşlarını uyaran Mesut Öner'in hayatta kalmak için verdiği mücadelenin anlatımı, adeta tüyleri ürpertiyor.
"Paralel yapı" operasyonunda tutuklama31 Ekim 2014 11:45
Ankara'da "paralel yapı" soruşturması kapsamında gözaltına alındıktan sonra serbest bırakılan 5 kişi hakkında savcılığın itirazı üzerine yakalama kararı çıkarıldı. Yakalanan şüphelilerden biri tutuklandı.
Madencilikte flaş karar! Yetkisi elinden alınacak31 Ekim 2014 11:42
18 maden işçisini yerin altında bırakan maden faciasının ardından, iş sağlığı ve güvenliği tekrar gündeme geldi.
Görmez "evlad-ı fatihana" kız verdi31 Ekim 2014 11:29
Diyanet İşleri Başkanı Görmez'in 26 Ekim'de Ankara'da dünya evine giren kızı Müberra Görmez ile damat Nedim Emin için, damadın memleketi Makedonya'da düğün yapıldı.
O madeni 2 yıl önce de su basmış31 Ekim 2014 11:28
Karaman'ın Ermenek ilçesinde su baskını nedeniyle 18 işçinin mahsur kaldığı maden ocağında, 2 yıl önce de bir galerinin su aldığı belirtildi.
17 Kasım'da İstanbul'da 'deprem' olacak31 Ekim 2014 11:27
'Türkiye Afet Müdahale Planı' ilk kez İstanbul'da test edilecek. Senaryoya göre İstanbul merkezli bir deprem meydana gelecek.
Derbide gol yükünü yabancılar çekiyor!31 Ekim 2014 11:24
Spor Toto Süper Lig'de Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında 2 Kasım Pazar günü yapılacak derbi öncesi iki takım arasında oynanan son maçlarda gollerin büyük bölümü yabancı oyunculardan geldi.
Burkina Faso'da darbe oldu31 Ekim 2014 11:22
Batı Afrika ülkesi Burkina Faso'da ordu yönetime el koydu. 27 yıldan beri iktidarda bulunan Devlet Başkanı Compaoré yönetimi sona erdi.
Hollanda'da 8 kişinin pasaportlarına el konuldu
Fiyatı artık "çerez parası" değil
Karadeniz'in "turizm lokomotifi"nde hedef gözüktü
Karşıyaka'nın başı FIFA'yla dertte
Suarez şakası Barcelona'yı kızdırdı!
Bakanlar açıkladı: İşte son durum
LeBron James'ten kötü başlangıç
Gerrard'dan ayrılık sinyali
Sosyal medyada dikkat çeken analiz
Yakalanan kaçak sayısı 3 yılda 20 kat arttı
Kurtulan madenci verdiği mücadeleyi anlattı!
"Paralel yapı" operasyonunda tutuklama
Madencilikte flaş karar! Yetkisi elinden alınacak
Trabzonspor'dan Galatasaray'a çifte transfer çalımı!
Günde 1 milyon dolar harcasa bile...
Görmez "evlad-ı fatihana" kız verdi
O madeni 2 yıl önce de su basmış
Sertab Erener'e en büyük destek Mithatcan'dan
17 Kasım'da İstanbul'da 'deprem' olacak
‘Sony’i PS 4 kurtardı’
Gülşen: Atatürk'ün kızı olmak isterim
Derbide gol yükünü yabancılar çekiyor!
Kocaman eski öğrencisini resmen istedi!
Burkina Faso'da darbe oldu
Rakip eksik diye onlar da eksik çıktılar!
Abana karayolu'nda heyelan
3 bin öğrenci bitkilerle buluştu
Rusya ve Ukrayna mutabakat sağladı
'Galatasaray taraftarı da beni istiyor'
Otomobillerde bu özellik zorunlu oluyor
Türkiyeli 14 yaşındaki çocuğa IŞİD gözaltısı!
Kendi kalelerine 5 gol attılar
THK gözaltıları adliyeye sevk edildi
Borsa 1,5 ayın en yüksek seviyesinde
Kosova'nın eğitimine TİKA'dan destek
Asker kaza kurşunuyla şehit oldu
2 ton bozulmuş mısırı vatandaşa yedireceklerdi
LASİD'den kış lastiği uyarısı
Yönetmen Ceylan ABD'de fotoğraf sergisi açtı
Dev platform boğazdan geçiyor
28 Şubat mağdurlarından Fahri Memur tahliye oluyor!
FİFA’dan Kırım özrü
Otomobile taş attı, 80 bin lirayı çaldı
iPhone'un şoke eden özelliği
Alves'in yerine Fransız yıldız
Windows 7 tarih oluyor
Prandelli Sabri için kararını verdi
Göz tansiyonuna dikkat
Dev platform boğazdan geçiyor
Obama'dan Arakan telefonu
Görebilmesi için 4 bin lira gerekli!
Krizde milyarderler 2'ye katlandı
Merkez Bankası eflasyon tahminini açıkladı
Burkina Faso'da olağanüstü hal kaldırıldı
Demba Ba: Sow'u susturmak için her şeyi yapacağım
Zeybekci: Piyasanın önünden gitmek lazım
İsrail'den Mescid-i Aksa'ya yaş sınırlaması
Murat Yıldırım lösemili çocuklara umut verdi
Kastamonu'da anaokul öğrencisi öğretmeniyle birlikte öldü
Suriyeli çocuklar için Bilim Şenliği düzenlendi
Demet Akalın: Okan'ın yaptığı ayıp değil mi