Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Ankara'da diz çökenlerden değiliz' Kayseri'de tartışmalı penaltı! 'Öcalan kararını verdi' Ömer AltaşO Amca!
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
26 Mart 2014 Çarşamba 08:50
Güncellenme Tarihi 26 Mart 2014 Çarşamba 08:51
Başbakan Erdoğan'a dua eden görüntüleri rekor kıran Ordulu Mahmut Dede konuştu: 'Başbakan arıyor' dedikleri anda ayaklarım yerden kesildi. Fatih gemileri karadan, Erdoğan da treni denizden yürüttü. Ona hep dua edeceğim.

Başbakan Tayyip Erdoğan'a dua ederken kaydedilen videosu internette izlenme rekorları kıran Ordulu Mahmut Eraslan, Başbakan Erdoğan ile sohbetini TAKVİM'e anlattı. Erdoğan, kızlarının gösterdiği dua videosunu izledikten sonra 85 yaşındaki, 5 çocuk, 13 torun sahibi Mahmut Dede'yi telefonla aradı.

HEYECANDAN TUTULDUM

Fatsa ilçesine bağlı Kabakdağı Köyü'nde yaşayan Eraslan, 10 yıldır başbakana dua ettiğini, bunlardan birinin torunları tarafından kaydedilerek internete yüklendiğini belirterek, "Başbakan'ı çok seviyorum, memlekete bolluk ve huzur getirdi. Fatih nasıl gemileri karadan yürüttüyse, başbakan da treni denizden yürüttü. Allah ondan razı olsun. Gece eşim telefonu verip 'Başbakan arıyor' dedi. Onunla konuşurken ayaklarım yerden kesildi, çok heyecanlandım. Belki daha iyi konuşabilirdik ama heyecandan adeta tutuldum. Allah onu başımızdan eksik etmesin" ifadelerini kullandı.

SAĞ-SOL KAVGASI VARDI

Eraslan'ın eşi Hayriye Hanım ise, Başbakan Erdoğan'ın telefonuyla ilgili şöyle konuştu: Çocuklarımızı okutup okutmadığımızı sordu. 'Halimiz yoktu okutamadık' dedim. Aslında çocuklarımızı sağ-sol kavgasından korktuğumuz için okutamamıştık. Maalesef bunu telefonda başbakana anlatamadım.

Takvim

Bu haber 964 kez okundu.

Çiftçiye müjde19 Aralık 2014 21:54
Tarım Bakanı Mehdi Eker, 2015 yılında çiftçiye karşılıksız desteğin 10 milyara çıkacağını açıkladı
D-8 Genel Sekreteri Musavi, Adana'da19 Aralık 2014 21:25
Gelişen Sekiz Ülke (D-8) Ekonomik İşbirliği Örgütü Genel Sekreteri Seyyid Ali Muhammed Musavi, Anadolu Gençlik Derneği (AGD) Adana Şubesi'ni ziyaret etti.
Üniversitede kavga: 3 yaralı, 30 gözaltı19 Aralık 2014 20:44
Erzurum Atatürk Üniversitesi'nde karşıt görüşlü öğrenciler arasında çıkan olaylarda 3 kişi yaralandı, 30 kişi gözaltına alındı.
2 adet F-35 siparişi verdik!19 Aralık 2014 19:33
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, 2 adet F-35 uçağı için sipariş verdiklerini açıkladı.
Togo'da dördüncü su kuyusunu açtılar19 Aralık 2014 17:58
İzmir’in sivil toplum kuruluşları arasında sosyal gücü ve hizmetleriyle öne çıkan Konya Hasanşeyhliler Derneği, Afrika kıtasının batısında yer alan TOGO’ da dördüncü su kuyusunu açtı.
ÖNDER 28 Şubat davasının takibinde19 Aralık 2014 17:55
ÖNDER, bugün İstanbul Çağlayan Adliyesi’nde 2. Ağır Ceza Mahkemesinde görülen, 28 Şubat davasına müdahillik duruşmasında, yönetim kurulu üyelerinin geniş katılımı ile hazır bulundu.
Skoda tarihinin rekorunu kırdı19 Aralık 2014 17:54
Skoda kurulduğu 1905 yılından bu yana, bir takvim yılı içerisinde ilk kez 1 milyonluk üretim rakamına ulaştı.
Pertevniyal yaya üst geçidi kaldırılıyor19 Aralık 2014 17:53
Fatih Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan Pertevniyal Lisesi Önü Yaya üst geçidi kaldırılıyor, yayaların geçişinin daha kolay sağlanması için sinyalli geçit yapılıyor.
Diyarbakır'da polise silahlı saldırı19 Aralık 2014 17:51
Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) Diyarbakır il örgütünce, Sur ilçesinde güvenlik güçlerine düzenlenen silahlı saldırının ardından çıkan olaylarda hayatını kaybeden A.Ç için yürüyüş yapıldı.
Bakan bedelliye başvuranların sayısını açıkladı19 Aralık 2014 17:50
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, bugün saat 16.45 itibariyle bedelli askerliğe başvuranların sayısını duyurdu.
Zehirli ürünler 'Yerli malı'na talebi arttırdı19 Aralık 2014 17:44
Uzak Doğu ülkelerinden ithal edilen sağlığa zararlı ayakkabıların gündeme gelmesi hediyelik eşyada da tercihleri değiştirdi.
Digitürk'ün satıldığı haberleri doğru değil19 Aralık 2014 17:38
TMSF, Digitürk'ün Fon bünyesindeki paylarının Katarlı bir grupa satıldığı yönündeki haberlerin doğru olmadığını bildirdi.
'Ankara'da diz çökenlerden değiliz'
Putin'den aşk itirafı, sevgilisi kim?
Hobbit rekorla başladı
Fransa'da AA muhabirine İslamofobik saldırı
'İlave vergiler gündeme gelebilir'
Davutoğlu, Barzani ile ne konuştu?
Kuyt'tan ayrılık açıklaması!