Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail ezanı yasakladı! İşte AK Parti'nin yeni grup başkanvekili Erdoğan: Kıbrıs'ı unutmamız mümkün değil Hikmet GökŞimdilik Allahaısmarladık!
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
26 Mart 2014 Çarşamba 08:50
Güncellenme Tarihi 26 Mart 2014 Çarşamba 08:51
Başbakan Erdoğan'a dua eden görüntüleri rekor kıran Ordulu Mahmut Dede konuştu: 'Başbakan arıyor' dedikleri anda ayaklarım yerden kesildi. Fatih gemileri karadan, Erdoğan da treni denizden yürüttü. Ona hep dua edeceğim.

Başbakan Tayyip Erdoğan'a dua ederken kaydedilen videosu internette izlenme rekorları kıran Ordulu Mahmut Eraslan, Başbakan Erdoğan ile sohbetini TAKVİM'e anlattı. Erdoğan, kızlarının gösterdiği dua videosunu izledikten sonra 85 yaşındaki, 5 çocuk, 13 torun sahibi Mahmut Dede'yi telefonla aradı.

HEYECANDAN TUTULDUM

Fatsa ilçesine bağlı Kabakdağı Köyü'nde yaşayan Eraslan, 10 yıldır başbakana dua ettiğini, bunlardan birinin torunları tarafından kaydedilerek internete yüklendiğini belirterek, "Başbakan'ı çok seviyorum, memlekete bolluk ve huzur getirdi. Fatih nasıl gemileri karadan yürüttüyse, başbakan da treni denizden yürüttü. Allah ondan razı olsun. Gece eşim telefonu verip 'Başbakan arıyor' dedi. Onunla konuşurken ayaklarım yerden kesildi, çok heyecanlandım. Belki daha iyi konuşabilirdik ama heyecandan adeta tutuldum. Allah onu başımızdan eksik etmesin" ifadelerini kullandı.

SAĞ-SOL KAVGASI VARDI

Eraslan'ın eşi Hayriye Hanım ise, Başbakan Erdoğan'ın telefonuyla ilgili şöyle konuştu: Çocuklarımızı okutup okutmadığımızı sordu. 'Halimiz yoktu okutamadık' dedim. Aslında çocuklarımızı sağ-sol kavgasından korktuğumuz için okutamamıştık. Maalesef bunu telefonda başbakana anlatamadım.

Takvim

Bu haber 957 kez okundu.

Dışişleri: Doğruysa derhal sonlanmalı01 Eylül 2014 16:28
Dışişleri Bakanlığı, Alman basınında 31 Ağustos 2014 tarihinde yayımlanan haberle igili konuştu.
Terör örgütü köylüleri kaçırdı01 Eylül 2014 16:26
Şırnak'ın Güçlükonak İlçesi'ne bağlı Bulmuşlar Köyü'ne gelen silahlı 4 kadın PKK'lı, 4 kişiyi silah zoruyla kaçırdı.
Hükümette görev dağılımı Resmi Gazete'de01 Eylül 2014 16:18
62. Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti'nin görev dağılımı ile kurullarda görev alacak hükümet üyeleriyle ilgili Başbakanlık Genelgeleri, Resmi Gazete'nin mükerrer sayısında yayımlandı.
Çocukların kavgasına büyükler de dahil oldu: 2 yaralı01 Eylül 2014 16:16
Eskişehir'de iki grup arasında çıkan bıçaklı kavgada 1'i ağır, 2 kişinin yaralandığı bildirildi.
Davutoğlu'nun Özel Kalem Müdürü belli oldu01 Eylül 2014 16:12
Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun Özel Kalem Müdürü olarak Borsa İstanbul Yönetim Kurulu üyesi Seyit Ahmet Işkın görevlendirildi.
Riva’da kaybolan iki kişinin cesedi bulundu01 Eylül 2014 16:11
İstanbul’un Beykoz ilçesine bağlı Riva'da cumartesi günü denizde kaybolan İsmet Harman ve Fuat Gürbüz'ün cesetlerine ulaşıldı.
Vali Mutlu hacı adaylarını uğurladı01 Eylül 2014 16:10
2014 yılı hac ibadeti için kutsal topraklara giden ilk kafile, Atatürk Havalimanı'ndan dualar ve gözyaşlarıyla uğurlandı.
Paralel örgütle mücadele 62. Hükümet programında!01 Eylül 2014 16:09
62.Hükümet programının satır başları açıklandı. ‘Paralel yapı’ ile mücadele “Ulusal güvenliği tehdit eden unsurla sonuna kadar mücadele edilecektir.” ifadeleriyle programda yer aldı.
Dolu ilçeyi talan etti01 Eylül 2014 16:08
Kars’ın Susuz ilçesinde sağanak yağmur ve dolu yüzünden evleri su bastı, çatılar uçtu, ekili araziler zarar gördü, hayvanlar telef oldu.
G-20 için zırhlı önlem01 Eylül 2014 16:07
Bu yılki G-20 zirvesine ev sahipliği yapacak olan Avustralya, hazırlıklara şimdiden başladı ve zirveye katılacak ülke temsilcilerinin güvenliği için zırhllı araç filosu satın aldı.
Bir kova buz yerine bir kova pirinç01 Eylül 2014 16:05
Hindistan'da bir gazetecinin başlattığı bu kampanyanın amacı ise dikkatleri yetersiz beslenmeyle mücadeleye çekmek.
BTK'dan 900'le başlayan numaralar açıklaması01 Eylül 2014 16:02
BTK, son günlerde bazı basın organlarında yer alan, "212 900XXXX" yapısındaki numaraların yüksek tarifeli 900’lü hatlardan farkının olmadığı yönündeki iddiaları içeren haberlerin gerçeği yansıtmadığını bildirdi.
'Fenerbahçe'den istifa ettim'
Dışişleri: Doğruysa derhal sonlanmalı
Terör örgütü köylüleri kaçırdı
Hükümette görev dağılımı Resmi Gazete'de
Çocukların kavgasına büyükler de dahil oldu: 2 yaralı
Davutoğlu'nun Özel Kalem Müdürü belli oldu
Vize uygulamasına tepki
Riva’da kaybolan iki kişinin cesedi bulundu
Vali Mutlu hacı adaylarını uğurladı
Orduspor: Emeklerimiz gaspedildi
2 bin 591 kişi hayatını kaybetti
Paralel örgütle mücadele 62. Hükümet programında!
Dolu ilçeyi talan etti
Basketbol: 2014 FIBA Dünya Kupası
Bir asır önceki gazete tekrar basıldı
G-20 için zırhlı önlem
İsrail ezanı yasakladı!
Bir kova buz yerine bir kova pirinç
THY, Bundesliga ekibine sponsor oldu!
BTK'dan 900'le başlayan numaralar açıklaması
Fındık rekor kırdı
İstanbul Üniversitesi'nde ikinci diploma şansı
İsrail Gazze'ye ölüm yağdırıyor
Hava saldırısında 30 kişi öldü
Beyaz Türk görmemişliği: 98 bin liralık hesap
TUSAŞ Pakistan F-16'larının modernizasyonu
Sağlık Bakanlığı yoğun bakım merkezleri kuracak
23 kilo eroin gümrükten geçemedi
İşte AK Parti'nin yeni grup başkanvekili
Beşiktaş'ın yeni transferi testlerden geçti!
Hürriyet'ten pişkinlik!
Türk dolandırıcılar Tayland'da yakalandı
Eboue: Hayal kırıklığına uğradım!
Suriye sınırında askere ateş açıldı
IŞİD kendi kendine yetebilen bir terör örgütü !
Başsavcılık: 33 polis darbe yapmaya kalkıştı
Felluce’de 73 IŞİD militanı öldürüldü!
Kurtulmuş ve Ala ant içti
Boğaziçi Köprüsü'ndeki “özçekim”e yasal işlem
Es Es Norveçli yıldızı transfer etti
3,5 milyon evi aydınlattı
Terör örgütünün çocuk kaçırması
Denizde boğulma tehlikesi geçiren 29 kaçak kurtarıldı
İhracat yüzde 5,2 arttı
İsrail'in Gazze'ye saldırıları
A Milli Futbol Takımı, hazırlıklarına başladı
Tayland'da yeni hükümet kuruldu
Bosna'da ''Türkçe öğretmenleri'' eğitiliyor
Sağlıkta "ara yoğun bakım merkezleri" kurulacak
Amrabat'tan şaşırtan forma numarası!
Davutoğlu: Ahlak olmadan siyaset olmaz
Trabzonspor'dan son gün bombaları!
Manchester United, Falcao'yu kiraladı
Yiği Bulut Kurtlar Vadisi iddiasını yalanladı!
İsveç sele teslim!
"12 Dev Adam" tam motivasyon
Davutoğlu'nu heyecanlandıran slogan!
Yıldız oyuncu Florya'yı birbirine kattı!
Galatasaray'da Eskişehirspor maçı hazırlıkları
Erdoğan: Kıbrıs'ı unutmamız mümkün değil
Kalp krizi sonrası anevrizma riskine dikkat!
Bakanlıktan Fransızca Ebola broşürü