Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

10 DEDAŞ personeli kaçırıldı İlk aşamada 200 Peşmerge geçecek Ünlü sanatçı hastaneye kaldırıldı Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
26 Mart 2014 Çarşamba 08:50
Güncellenme Tarihi 26 Mart 2014 Çarşamba 08:51
Başbakan Erdoğan'a dua eden görüntüleri rekor kıran Ordulu Mahmut Dede konuştu: 'Başbakan arıyor' dedikleri anda ayaklarım yerden kesildi. Fatih gemileri karadan, Erdoğan da treni denizden yürüttü. Ona hep dua edeceğim.

Başbakan Tayyip Erdoğan'a dua ederken kaydedilen videosu internette izlenme rekorları kıran Ordulu Mahmut Eraslan, Başbakan Erdoğan ile sohbetini TAKVİM'e anlattı. Erdoğan, kızlarının gösterdiği dua videosunu izledikten sonra 85 yaşındaki, 5 çocuk, 13 torun sahibi Mahmut Dede'yi telefonla aradı.

HEYECANDAN TUTULDUM

Fatsa ilçesine bağlı Kabakdağı Köyü'nde yaşayan Eraslan, 10 yıldır başbakana dua ettiğini, bunlardan birinin torunları tarafından kaydedilerek internete yüklendiğini belirterek, "Başbakan'ı çok seviyorum, memlekete bolluk ve huzur getirdi. Fatih nasıl gemileri karadan yürüttüyse, başbakan da treni denizden yürüttü. Allah ondan razı olsun. Gece eşim telefonu verip 'Başbakan arıyor' dedi. Onunla konuşurken ayaklarım yerden kesildi, çok heyecanlandım. Belki daha iyi konuşabilirdik ama heyecandan adeta tutuldum. Allah onu başımızdan eksik etmesin" ifadelerini kullandı.

SAĞ-SOL KAVGASI VARDI

Eraslan'ın eşi Hayriye Hanım ise, Başbakan Erdoğan'ın telefonuyla ilgili şöyle konuştu: Çocuklarımızı okutup okutmadığımızı sordu. 'Halimiz yoktu okutamadık' dedim. Aslında çocuklarımızı sağ-sol kavgasından korktuğumuz için okutamamıştık. Maalesef bunu telefonda başbakana anlatamadım.

Takvim

Bu haber 959 kez okundu.

10 DEDAŞ personeli kaçırıldı22 Ekim 2014 15:04
Diyarbakır'ın Silvan ilçesinde kayıp kaçak çalışması yapan 10 DEDAŞ personeli kimliği belirsiz kişiler tarafından kaçırıldı.
Uğur Kurt iddianamesi tamamlandı22 Ekim 2014 14:46
İstanbul Okmeydanı'ndaki Cemevi önünde öldürülen Uğur Kurt'la ilgili soruşturma kapsamında polis memuru Sezgin K. hakkında ‘taksirle öldürme’ suçlamasıyla iddianame düzenlendi. Polis memurunun 3 yıldan 6 yıla kadar hapsi isteniyor.
Balıkçı ağına mayın takıldı22 Ekim 2014 14:42
Balıkesir'in Ayvalık ilçesinden Ege Denizi'ne açılan bir balıkçının ağına takılan mayın, sahil güvenlik ekiplerine teslim edildi.
Kobani gösterileri MOBESE kameralarında22 Ekim 2014 14:33
Siirt, Şırnak ve Batman'da düzenlenen gösterilerde çıkan olaylarda verilen zararın boyutu MOBESE kameralarına yansıdı.
Gezi Parkı'nda ölü bulundu22 Ekim 2014 14:16
Taksim Gezi Parkı'nda hareketsiz yatan bir kişiyi gören vatandaşlar, polis ve sağlık ekiplerine haber verdi. Kısa sürede olay yerine ulaşan sağlık ekipleri olay yerindeki ilk kontrolde bu kişinin hayatını kaybettiğini tespit etti.
TİKA desteğiyle kurulan üniversite radyosu faaliyette22 Ekim 2014 14:11
Somali'de Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığı (TİKA) tarafından tadilat ve teknik ekipman desteği verilen Radyo Umut, faaliyete başladı.
O kadına dava yağmuru!22 Ekim 2014 14:07
Kuran'ı Kerim'i ayakları altına alarak çektiği fotoğrafı twitter'dan paylaşan kadının kimliği tespit edildi ve halkı kin ve düşmanlığa alenen tahrik ettiği gerekçesiyle dava açıldı. Davaya Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Diyanet İşleri Başkanı Görmez de müdahil olurken, çok sayıda vatandaş ve STK'nın da Kuran'a hakaret eden kadın hakkında suç duyurusunda bulunuyor.
Kadir Topbaş'ın acı günü22 Ekim 2014 13:50
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'ın kayınvalidesi Saadet Eres (75) vefat etti.
Anayasa Mahkemesinden ihlal kararı22 Ekim 2014 13:47
Anayasa Mahkemesi, "terör örgütüne üye olmak" suçundan yaklaşık 3,5 yıl tutuklu kalan sanığın "tutukluluğunun makul süreyi aştığı" gerekçesiyle haklarının ihlal edildiğine hükmetti.
Yeni cumhurbaşkanlığı binasına tabela asıldı22 Ekim 2014 13:41
Cumhurbaşkanlığı'nın Atatürk Orman Çiftliği arazisindeki yeni binasında son rötuşlar da yapılıyor.
Uyuşturucu operasyonu: 7 gözaltı22 Ekim 2014 13:34
Beykoz'da sokakta uyuşturucu satan kişilere yönelik operasyonda 7 şüpheli gözaltına alındı.
Kayıp öğrenciler için çağrı22 Ekim 2014 13:31
Tüm dünyadan 4 bini aşkın akademisyen ve bilim adamı, Meksika makamlarına yazdıkları mektupta, 43 öğrencinin bulunması için geniş çaplı ve açık soruşturma yapılmasını istedi.
10 DEDAŞ personeli kaçırıldı
Lokeren İstanbul'da
Total'in yeni CEO'su belli oldu
Evliya Çelebi ve Ölümsüzlük Suyu
Avrupa'nın ilk ebola hastası iyileşti
Fotoğrafı sadece telefondan silmek yetmiyor
Uğur Kurt iddianamesi tamamlandı
Gallerli dolandırıcıdan 'koma' oyunu!
Balıkçı ağına mayın takıldı
Nokia telefonlar artık tarih oluyor
İlk aşamada 200 Peşmerge geçecek
Kobani gösterileri MOBESE kameralarında
DGS ek yerleştirme tercih başvuruları başlıyor
'Türkiye 4G için hazır'
Ünlü sanatçı hastaneye kaldırıldı
Fatih Terim'den maaş eleştirilerine sert cevap
Arda'lı Atletico, Malmö karşısında
Mısırlı aktiviste ülkeden çıkış yasağı
Prandelli'den sürpriz karar! O isimler kadroda yok
Facebook'a "beğenmeme" tuşu geliyor
Gezi Parkı'nda ölü bulundu
TİKA desteğiyle kurulan üniversite radyosu faaliyette
Öğrenciler, başvurular başladı!
Prandelli'den şok karar!
O kadına dava yağmuru!
Acun Star Tv'yi çökertti
Göçek ve Özkahya'ya UEFA'dan görev
2 yaşında uyuşturucudan öldü
Sürpriz skoru bildi parayı kaptı!
İngiltere'de 2 yaşındaki çocuk uyuşturucudan öldü
G.Saray - B.Dortmund maçı hangi kanalda?
Belediye Başkanı tiyatroda rol aldı
Kadir Topbaş'ın acı günü
Mourinho kaçak penaltıya tepkili!
Anayasa Mahkemesinden ihlal kararı
Gazze'de tehlike çanları çalıyor
Finansbank'tan flaş karar!
iCloud saldırısının arkasında kim var?
Alves'in cezası açıklandı
Yeni cumhurbaşkanlığı binasına tabela asıldı
Rumlar tarafından Türkiye'yetehdit
Kuzey kutbuna kilise stratejisi
Cumhuriyet'in Ankara Temsilcisi belli oldu
Uyuşturucu operasyonu: 7 gözaltı
Boks heyecanı başladı
Kayıp öğrenciler için çağrı
Samsunlu matematikçi bilim dünyasını sarsacak
Trabzonspor'un efsanesi anıldı
Enis Berberoğlu'nun yeni adresi belli oldu
Kozmetik ürünlerine yarım milyon dolar!
Oyuncak mağaza zinciri o oyuncakları geri çekti
İşte Acun'un planlarını bozan dizi
Aranan hükümlü "sahte kimlikle" yakalandı
Altan Tan'dan Bahçeli'ye çağrı
CHP'den Kobani koridoruna destek
Batı Trakya’da ilk Türkçe sinema filmi çekildi
Ebola korkusu Türkiye'ye sıçradı!
Şamil Tayyar İdris Bal'ı fena 'ti'ye aldı
IKBY Parlamentosu Peşmerge için toplandı
6 adet iPhone 6 fiyatında diş fırçası
Bakan Bozkır'dan Rum kesimine yanıt
ABD Büyükelçiliği vuruldu!
Ebola ve Mers'e 'bariyerli' koruma
Praktiker 40 milyon dolarlık yatırımla dönüyor
ÖSYM'ye 350 bin liralık dava!
Esra Erol: Bana bir şey olursa...