Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Facebook herkesi izliyor! Teröristin cenazesine 10 kişi katıldı İdris Bal istifa eder etmez bunu yaptı Prof. Dr. Erol GökaFanon gibi hissetmek
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
26 Mart 2014 Çarşamba 08:50
Güncellenme Tarihi 26 Mart 2014 Çarşamba 08:51
Başbakan Erdoğan'a dua eden görüntüleri rekor kıran Ordulu Mahmut Dede konuştu: 'Başbakan arıyor' dedikleri anda ayaklarım yerden kesildi. Fatih gemileri karadan, Erdoğan da treni denizden yürüttü. Ona hep dua edeceğim.

Başbakan Tayyip Erdoğan'a dua ederken kaydedilen videosu internette izlenme rekorları kıran Ordulu Mahmut Eraslan, Başbakan Erdoğan ile sohbetini TAKVİM'e anlattı. Erdoğan, kızlarının gösterdiği dua videosunu izledikten sonra 85 yaşındaki, 5 çocuk, 13 torun sahibi Mahmut Dede'yi telefonla aradı.

HEYECANDAN TUTULDUM

Fatsa ilçesine bağlı Kabakdağı Köyü'nde yaşayan Eraslan, 10 yıldır başbakana dua ettiğini, bunlardan birinin torunları tarafından kaydedilerek internete yüklendiğini belirterek, "Başbakan'ı çok seviyorum, memlekete bolluk ve huzur getirdi. Fatih nasıl gemileri karadan yürüttüyse, başbakan da treni denizden yürüttü. Allah ondan razı olsun. Gece eşim telefonu verip 'Başbakan arıyor' dedi. Onunla konuşurken ayaklarım yerden kesildi, çok heyecanlandım. Belki daha iyi konuşabilirdik ama heyecandan adeta tutuldum. Allah onu başımızdan eksik etmesin" ifadelerini kullandı.

SAĞ-SOL KAVGASI VARDI

Eraslan'ın eşi Hayriye Hanım ise, Başbakan Erdoğan'ın telefonuyla ilgili şöyle konuştu: Çocuklarımızı okutup okutmadığımızı sordu. 'Halimiz yoktu okutamadık' dedim. Aslında çocuklarımızı sağ-sol kavgasından korktuğumuz için okutamamıştık. Maalesef bunu telefonda başbakana anlatamadım.

Takvim

Bu haber 973 kez okundu.

TOKİ vatandaşları ev sahibi yapmaya devam edecek02 Nisan 2015 12:37
TOKİ Başkanı Turan, Anadolu'da konut almakta zorlananların ve sosyal devlet anlayışının en önemli kurumu olduklarını belirterek, "İnşallah bunu güçlendirerek devam ettireceğiz" dedi
DAEŞ'e 25 bin yabancı savaşçı katıldı02 Nisan 2015 12:31
Birleşmiş Milletler raporu, terör örgütü DAEŞ'e katılmak için Suriye ve Irak'a giden yabancı savaşçı sayısının 25 bine yükseldiğini gösterdi.
İnternette utandıran ilan02 Nisan 2015 12:28
Bir ilan sitesinde yayımlanan kiralık ev ilanı, Suriyelilere reva görülen muameleyi gözler önüne serdi.
Bakan'dan elektrik kesintisiyle ilgili flaş açıklama02 Nisan 2015 12:24
Enerji Bakanı Taner Yıldız, Türkiye'deki elektrik kesintisi hakkında konuştu.
Davutoğlu: Bu üç isim ekibin içinde olacak!02 Nisan 2015 12:03
Davutoğlu, üç dönem kuralına takılan Ali Babacan, Nurettin Canikli, Faruk Çelik'in seçim sonrası 'ekiplerinde yer alacağını' belirtti.
54 hırsızlık kaydı bulunan zanlı yakalandı02 Nisan 2015 11:59
4 ilde 54 evden hırsızlık yaptığı iddiasıyla aranan ve hakkında kesinleşmiş 2 yıl 6 ay hapis cezası bulunan zanlı gözaltına alındı.
5 milyon emeklinin yüzü gülecek!02 Nisan 2015 11:55
Hükümet tarafından, SSK ve Bağ-Kur emekli maaşlarına yapılacağı açıklanan seyyanen zamdan 5 milyon civarında kişi faydalanacak.
Boşanmalar arttı! İşte boşanma oranları02 Nisan 2015 11:52
Evlenenlerin sayısı bir önceki yıla göre yüzde 0,1 azalırken, boşananların sayısı yüzde 4,5 arttı.
KPSS mağduru 7 kişiden müdahillik başvurusu02 Nisan 2015 11:48
Samsun'da, 2010 yılı Kamu Personel Seçme Sınavı'ndaki usulsüzlükler nedeniyle mağdur olduğunu belirten 7 kişi, soruşturmaya müdahil olmak için savcılığa dilekçeyle başvurdu.
Teröristin cenazesine 10 kişi katıldı02 Nisan 2015 11:47
Çağlayan Adliyesi'nde Savcı Kiraz'ın şehit edildiği terör saldırısında ölü ele geçirilen teröristin cenazesi toprağa verildi.
Romanlar mehter takımı için nota öğrenmeye başladı02 Nisan 2015 11:40
Edirne Valisi Şahin'in talimatıyla Romanlardan oluşturulan mehter takımı, solfej ve nota derslerine başladı.
Hapishane bastılar: 300 mahkum serbest02 Nisan 2015 11:37
El Kaide, Yemen'de bir hapishaneyi basarak 300 mahkumu serbest bıraktı.
ABD heyeti Barzani ziyaretinde
TOKİ vatandaşları ev sahibi yapmaya devam edecek
Beşiktaş'ta Kerem Tunçeri şoku!
DAEŞ'e 25 bin yabancı savaşçı katıldı
İnternette utandıran ilan
Bakan'dan elektrik kesintisiyle ilgili flaş açıklama
Webo: Kalan 9 maç çok önemli
Gmail'den kullanıcılara müjde!
Facebook herkesi izliyor!
Sina'da saldırı: 15 asker, 2 sivil öldürüldü
Galatasaray'da büyük kriz!
Ronaldinho'da son söz Güneş'in
Davutoğlu: Bu üç isim ekibin içinde olacak!
Yol çöktü minibüs çukura düştü
54 hırsızlık kaydı bulunan zanlı yakalandı
Ermeni asker savaşa isyan etti!
5 milyon emeklinin yüzü gülecek!
Uzakdoğu'ya deri çıkarması
Detmann'ın hedefi büyük
Boşanmalar arttı! İşte boşanma oranları
Bakan Avcı: Hepsi temizlenmeli
Kum fırtınası okulları tatil etti, uçuşlar iptal
KPSS mağduru 7 kişiden müdahillik başvurusu
Suriye sınırında Rusya uyruklu 4 kişi yakalandı
Teröristin cenazesine 10 kişi katıldı
Demokratik Kongo'da saldırı: 5 ölü
Ukrayna Başbakanı Jazenyuk, Merkel'le görüştü
İşte Bruma'nın fiyatı!
Romanlar mehter takımı için nota öğrenmeye başladı
Gençlerbirliği'nin tankı El Kabir
Husiler Aden'den geri çekiliyor
Hapishane bastılar: 300 mahkum serbest
İdris Bal istifa eder etmez bunu yaptı
Bursaspor'a UEFA'dan müjdeli haber
S&P Türkiye’de İslami finansın geleceğinden umutlu
TFF'den dev adım!
Türkiye'de profesyonel hakemlik başladı
Müzik dahisi Tambi'den güzel haber
TV2'den Charlie Chaplin sürprizi!
Çağlayan Adliyesi karıştı!
Bu ilçe basketbol ve futbolda zirveye yürüyor