Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Arena'da ilk gol sesi! / CANLI Kılıçdaroğlu'ndan istifa açıklaması! Erdoğan neden "IŞİD" yerine "DEAŞ" dedi? Hakan TunaYaseminler altında!
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
26 Mart 2014 Çarşamba 08:50
Güncellenme Tarihi 26 Mart 2014 Çarşamba 08:51
Başbakan Erdoğan'a dua eden görüntüleri rekor kıran Ordulu Mahmut Dede konuştu: 'Başbakan arıyor' dedikleri anda ayaklarım yerden kesildi. Fatih gemileri karadan, Erdoğan da treni denizden yürüttü. Ona hep dua edeceğim.

Başbakan Tayyip Erdoğan'a dua ederken kaydedilen videosu internette izlenme rekorları kıran Ordulu Mahmut Eraslan, Başbakan Erdoğan ile sohbetini TAKVİM'e anlattı. Erdoğan, kızlarının gösterdiği dua videosunu izledikten sonra 85 yaşındaki, 5 çocuk, 13 torun sahibi Mahmut Dede'yi telefonla aradı.

HEYECANDAN TUTULDUM

Fatsa ilçesine bağlı Kabakdağı Köyü'nde yaşayan Eraslan, 10 yıldır başbakana dua ettiğini, bunlardan birinin torunları tarafından kaydedilerek internete yüklendiğini belirterek, "Başbakan'ı çok seviyorum, memlekete bolluk ve huzur getirdi. Fatih nasıl gemileri karadan yürüttüyse, başbakan da treni denizden yürüttü. Allah ondan razı olsun. Gece eşim telefonu verip 'Başbakan arıyor' dedi. Onunla konuşurken ayaklarım yerden kesildi, çok heyecanlandım. Belki daha iyi konuşabilirdik ama heyecandan adeta tutuldum. Allah onu başımızdan eksik etmesin" ifadelerini kullandı.

SAĞ-SOL KAVGASI VARDI

Eraslan'ın eşi Hayriye Hanım ise, Başbakan Erdoğan'ın telefonuyla ilgili şöyle konuştu: Çocuklarımızı okutup okutmadığımızı sordu. 'Halimiz yoktu okutamadık' dedim. Aslında çocuklarımızı sağ-sol kavgasından korktuğumuz için okutamamıştık. Maalesef bunu telefonda başbakana anlatamadım.

Takvim

Bu haber 962 kez okundu.

Muğla'da MERS virüsü şüphesi!31 Ekim 2014 20:36
Milas'ta 5 gün önce hacdan dönen ve yüksek ateş şikayetiyle hastaneye başvuran kişi, tedavi altına alındı.
Pastırma sıcakları geliyor31 Ekim 2014 20:30
Türkiye genelinde hava sıcaklıkları 6 ila 10 derece düşecek ancak Salı gününden itibaren yeniden yükselmeye başlayacak.
Boğaziçi köprüsünde intihar girişimi!31 Ekim 2014 19:43
Boğaziçi Köprüsü’nde intihar girişiminde bulunan bir şahıs, polis ekipleri ve psikologun devreye girmesiyle ikna edildi.
Kandıra sokakları sular altında kaldı31 Ekim 2014 19:39
Kocaeli’nin Kandıra ilçesinde sağanak yağış nedeniyle bazı dereler taştı, bazı vatandaşlar evlerinde mahsur kaldı.
HDP-DTK-DTP ve HDK'dan ortak çağrı31 Ekim 2014 19:04
"Gösteriler barışçı ve şiddetten uzak geçsin"
Jennifer Lopez İETT otobüsünde!31 Ekim 2014 19:02
İETT otobüsündeki televizyonda gösterilen Jennifer Lopez klibi şaşkınlık yarattı.
Endişelendiren açıklama: 18 işçiye ulaşmak...31 Ekim 2014 18:27
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Maden Mühendisliği Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. Zeki Karaca, Karaman'ın Ermenek İlçesi'ndeki su basan maden ocağında mahsur kalan 18 işçiye ulaşma çalışmalarının 6 ay sürebileceğini söyledi.
Anadolu Platformu; HDP'yi itidale çağırıyoruz!31 Ekim 2014 17:45
Kobani olaylarını bahane ederek 'sokağa çıkın' çağrısı yaparak şehirlerin savaş alanına dönmesine ve 40'dan fazla kişinin hayatını kaybetmesine sebep olan HDP, bir kez daha halka 'sokağa çıkın' çağrısında bulundu. Bunun üzerine Anadolu Platformu, milletimizi provakasyonlara karşı duyarlı olmaya davet ederek, HDP’ye itidal çağrısında bulundu.
Gül'den peşmerge sorusuna cevap31 Ekim 2014 17:42
Cuma namazını Yeniköy Çarşı Merkez Camii’nde kılan Abdullah Gül, namaz çıkışında basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
Twitter’da Kobani provokasyonu hazırlığı!31 Ekim 2014 17:36
HDP’nin ‘1 Kasım’da Kobani için sokağa çıkalım’ çağrısının ardından sosyal medyada provokasyon hazırlıkları başlatıldı. Gezicilerin ve dershane tartışmalarının olduğu dönemde Yasin Kesen tarafından yönetildiği iddia edilen ‘sosyalpencere’ hesabının kullandığı yöntemlerle arasındaki benzerliklerse dikkat çekti.
Kılıçdaroğlu'ndan istifa açıklaması!31 Ekim 2014 17:31
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ankara Milletvekili Emine Ülker Tarhan'ın istifasıyla ilgili, "Sağlık olsun. Daha metni okumadım" dedi.
BM resmen duyurdu31 Ekim 2014 17:31
Birleşmiş milletler bu yılın amacı, baklagillerin bilinirliğini arttırmak ve kuru fasulyenin, nohudun, mercimeğin, kuru bezelyenin ve diğer baklagillerin dünyayı beslemedeki rolünü kutlamak olacak dedi.
Muğla'da MERS virüsü şüphesi!
MHP'den AK Parti'ye flaş transfer!
Pastırma sıcakları geliyor
IŞİD'e 80 ülkeden katılım var
Prandelli: Sneijder yok çünkü...
Arena'da ilk gol sesi! / CANLI
Galatasaray bombayı patlatıyor!
F.Bahçe'den Saran için net açıklama!
Çelik: Türkiye eski Türkiye değil