Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
26 Mart 2014 Çarşamba 08:50
Güncellenme Tarihi 26 Mart 2014 Çarşamba 08:51
Başbakan Erdoğan'a dua eden görüntüleri rekor kıran Ordulu Mahmut Dede konuştu: 'Başbakan arıyor' dedikleri anda ayaklarım yerden kesildi. Fatih gemileri karadan, Erdoğan da treni denizden yürüttü. Ona hep dua edeceğim.

Başbakan Tayyip Erdoğan'a dua ederken kaydedilen videosu internette izlenme rekorları kıran Ordulu Mahmut Eraslan, Başbakan Erdoğan ile sohbetini TAKVİM'e anlattı. Erdoğan, kızlarının gösterdiği dua videosunu izledikten sonra 85 yaşındaki, 5 çocuk, 13 torun sahibi Mahmut Dede'yi telefonla aradı.

HEYECANDAN TUTULDUM

Fatsa ilçesine bağlı Kabakdağı Köyü'nde yaşayan Eraslan, 10 yıldır başbakana dua ettiğini, bunlardan birinin torunları tarafından kaydedilerek internete yüklendiğini belirterek, "Başbakan'ı çok seviyorum, memlekete bolluk ve huzur getirdi. Fatih nasıl gemileri karadan yürüttüyse, başbakan da treni denizden yürüttü. Allah ondan razı olsun. Gece eşim telefonu verip 'Başbakan arıyor' dedi. Onunla konuşurken ayaklarım yerden kesildi, çok heyecanlandım. Belki daha iyi konuşabilirdik ama heyecandan adeta tutuldum. Allah onu başımızdan eksik etmesin" ifadelerini kullandı.

SAĞ-SOL KAVGASI VARDI

Eraslan'ın eşi Hayriye Hanım ise, Başbakan Erdoğan'ın telefonuyla ilgili şöyle konuştu: Çocuklarımızı okutup okutmadığımızı sordu. 'Halimiz yoktu okutamadık' dedim. Aslında çocuklarımızı sağ-sol kavgasından korktuğumuz için okutamamıştık. Maalesef bunu telefonda başbakana anlatamadım.

Takvim

Bu haber 960 kez okundu.

Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu25 Ekim 2014 17:28
Hakkari'nin Yüksekova İlçesi'nde kimliği belirsiz kişilerin silahlı saldırısında yaralanan 3 güvenlik görevlisi hastanede şehit oldu.
İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi25 Ekim 2014 17:26
İmralı'ya gidecek gazeteci heyetinin taslak listesi hazırlandı
Cemaatin partisinde genel başkan belli oldu25 Ekim 2014 17:22
Cemaatin yedek partisi olarak bilenen Merkez Parti'de Abdurrahim Karslı yeniden Genel Başkanlığa seçildi.
Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması25 Ekim 2014 17:11
Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, "ibadet sevgisi ile tabiat sevgisi karşı karşıya gelecek sevgiler değildir" dedi.
Onatça: Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım25 Ekim 2014 17:11
TÜRKONFED Başkanı Onatça, "Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım. Bölgeler arası gelişmişlik farkını ortadan kaldırsınlar" dedi.
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!25 Ekim 2014 17:09
Bakanlığın zararlı maddeleri yok etmesi için tarlalara saldığı 19 milyon böcekler ekonomiye büyük katkı sağladı.
3 bin 500 hakim ve savcı alınacak25 Ekim 2014 15:07
Adalet Bakanı Bozdağ, ''Bu yıl içerisinde 3 bin 500 adli ve idari yargı hakim ve savcısı alımı için sınav açacağız'' dedi.
Sınır kapısına havan toğu yağdı25 Ekim 2014 14:49
Türkiye ile Suriye arasındaki Mürşitpınar Sınır Kapısı'na 3 havan topunun isabet ettiği öğrenildi.
'Sarı toz' olayında flaş gelişme25 Ekim 2014 13:03
Şüpheli toz maddeye maruz kalan Kanada, Belçika ve Almanya'nın İstanbul'daki başkonsolosluklarından gözlem altına alınanların sayısı 16'dan 24'e yükseldi.
Yarın bu yollara dikkat!25 Ekim 2014 12:59
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nın 91. yıl dönümü kutlamaları kapsamında, Vatan Caddesi ve Bağdat Caddesi'nde yarın yapılacak tören ve provalar nedeniyle İstanbul'da bazı yollar trafiğe kapatılacak.
CHP'li Tanal'dan kadın polise: Sen kimsin?25 Ekim 2014 12:44
CHP Milletvekili Mahmut Tanal, Validebağ'da basın açıklaması yapmasına izin vermeyen kadın polise sert tepki gösterdi.
Öğrenci otobüsü uçuruma yuvarlandı: 6 ölü25 Ekim 2014 12:33
Süleyman Demirel Üniversitesi Yalvaç Meslek Yüksekokulu öğrencilerini taşıyan otobüs, Afyonkarahisar'ın Çay İlçesi Karamık Köyü yakınlarında uçuruma yuvarlandı. Kazada 6 öğrenci öldü, 23 öğrenci de yaralandı.
Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu
İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi
Cemaatin partisinde genel başkan belli oldu
'Kılıçdaroğlu'nu değiştirmek zorunda kalacaklar'
Onatça: Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım
Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması
Büyük sürpriz! İngiltere'yi sallayan maç!
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
İtalya'da işçiler ayaklandı!
Beşiktaş'ta o iki isim antrmenana katılmadı!
Erken seçim olacak mı?
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
Musul'da IŞİD'e hava saldırısı: 15 ölü
Suarez ısırmamak için bakın ne yapıyor?
Ukrayna'da halk yarın sandık başına gidiyor
Hamsi ihracatı sezona hızlı başladı
Süper Lig'de şok istifa!
Bir ilimiz daha hızlı trene kavuşuyor!
Davutoğlu'ndan milli aşı müjdesi
'Prandelli ile bu iş yürümez'
3 bin 500 hakim ve savcı alınacak
Peşmerge 5 köyü IŞİD'den geri aldı
ABD saldırılarda ilk kaybını verdi
Sınır kapısına havan toğu yağdı
Ebola'dan ölenlerin sayısı yükseldi
Nurullah Sağlam istifa etti
D-8'e BM gözlemci statüsü verildi
Yeşilçam'dan Kanada çıkarması
MERS için 49 hastane belirlendi
Divan kurulunda yumruklar konuştu
Çin, Ay'a insansız uzay aracı gönderdi
Davutoğlu Kayseri’de türbe ziyaret etti
Saatleri geri almayın çünkü...
Arınç, Erdoğan için sinyali verdi
Milyonlarca kart kullanıcısına uyarı
Kobani'de IŞİD'e ağır darbe
'Peşmerge'nin Kobani'ye gitmesi tarihi bir hatadır'
Kartal'la nikah tazeledi
Twitter'da twit sorunu!
Aziz Yıldırım'dan büyük müjde
F.Bahçe'nin toplam borcu açıklandı!
Bakan'ın konvoyunda korkutan kaza! Yaralılar...
'Sarı toz' olayında flaş gelişme
Kabil'de gazeteye protesto
Yarın bu yollara dikkat!
Google'un patronundan uzaydan atlayış rekoru
CHP'li Tanal'dan kadın polise: Sen kimsin?
Gulam Azam'ın son vasiyeti ne oldu?
Bursaspor'da 9 ismin bileti kesildi
'Açık kapı politikamız sürecek'
Öğrenci otobüsü uçuruma yuvarlandı: 6 ölü