Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan'dan Yunanistan'a ilk yorum! Öcalan Meclis'e giriyor! Kuvvetli yağış geliyor Celal KazdağlıUğur... Gaffar...
ve Ahmet Hoca
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
Ordulu Mahmut Dede: Ona hep dua edeceğim
26 Mart 2014 Çarşamba 08:50
Güncellenme Tarihi 26 Mart 2014 Çarşamba 08:51
Başbakan Erdoğan'a dua eden görüntüleri rekor kıran Ordulu Mahmut Dede konuştu: 'Başbakan arıyor' dedikleri anda ayaklarım yerden kesildi. Fatih gemileri karadan, Erdoğan da treni denizden yürüttü. Ona hep dua edeceğim.

Başbakan Tayyip Erdoğan'a dua ederken kaydedilen videosu internette izlenme rekorları kıran Ordulu Mahmut Eraslan, Başbakan Erdoğan ile sohbetini TAKVİM'e anlattı. Erdoğan, kızlarının gösterdiği dua videosunu izledikten sonra 85 yaşındaki, 5 çocuk, 13 torun sahibi Mahmut Dede'yi telefonla aradı.

HEYECANDAN TUTULDUM

Fatsa ilçesine bağlı Kabakdağı Köyü'nde yaşayan Eraslan, 10 yıldır başbakana dua ettiğini, bunlardan birinin torunları tarafından kaydedilerek internete yüklendiğini belirterek, "Başbakan'ı çok seviyorum, memlekete bolluk ve huzur getirdi. Fatih nasıl gemileri karadan yürüttüyse, başbakan da treni denizden yürüttü. Allah ondan razı olsun. Gece eşim telefonu verip 'Başbakan arıyor' dedi. Onunla konuşurken ayaklarım yerden kesildi, çok heyecanlandım. Belki daha iyi konuşabilirdik ama heyecandan adeta tutuldum. Allah onu başımızdan eksik etmesin" ifadelerini kullandı.

SAĞ-SOL KAVGASI VARDI

Eraslan'ın eşi Hayriye Hanım ise, Başbakan Erdoğan'ın telefonuyla ilgili şöyle konuştu: Çocuklarımızı okutup okutmadığımızı sordu. 'Halimiz yoktu okutamadık' dedim. Aslında çocuklarımızı sağ-sol kavgasından korktuğumuz için okutamamıştık. Maalesef bunu telefonda başbakana anlatamadım.

Takvim

Bu haber 965 kez okundu.

Erdoğan'dan Yunanistan'a ilk yorum!27 Ocak 2015 10:05
Aleksis Çipras'ın seçim zaferiyle ilgili Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan da ilk değerlendirme geldi.
Hakkari'de bir terörist teslim oldu27 Ocak 2015 09:37
Hakkari'de terör örgütünden kaçan bir terörist güvenlik güçlerine teslim oldu.
Nurettin Veren'e suikast girişimi!27 Ocak 2015 09:12
Bir dönem Fethullah Gülen'in kara kutusu olduğu iddia edilen Nurettin Veren'e paralel örgüt tarafından suikast girişiminde bulunulduğu iddia edildi.
Atama kararı Resmi Gazete'de yayımlandı27 Ocak 2015 09:10
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığına ait atama kararı Resmi Gazete'de yayımlandı.
Yürek yakan veda!27 Ocak 2015 09:01
Uludağ’da kızakla kayarken düşüp başını kar birikintisine çarparak hayatını kaybeden 8 yaşındaki Elif Uymuşlar dün son yolculuğuna uğurlandı.
Kuvvetli yağış geliyor27 Ocak 2015 08:56
Muğla sahil şeridi ve Antalya'nın doğu ilçeleri için kuvvetli yağış uyarısında bulunuldu. Meteoroloji Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, bölgede hava parçalı çok bulutlu, aralıklı sağanak ve gökgürültülü sağanak geçecek.
Gülen’in burslu çaycısı TİB’de dinleme uzmanı27 Ocak 2015 08:28
TİB’de sisteme dinlenecek telefon numarası girme yetkisine sahip TİB Uzman Yardımcısı İsmail Bakar’ın, devlet bursuyla eğitim için gittiği ABD’de Gülen’in özel hizmetinde bulunduğu, kurumda da ‘Pensilvanya çaycısı’ olarak tanındığı ortaya çıktı.
YSK bağımsız adaylar için açıklama yaptı27 Ocak 2015 07:57
Partilerin genel merkez organlarında görev alan partililerin bağımsız vekil adayı olabilmek için partilerinden istifa etmeleri zorunlu.
THY'nin Newyork seferi iptal edildi27 Ocak 2015 07:56
ABD'Deki ağır kış şartları Türkiye'yi de etkiledi.
PKK şubatta silah bırakabilir27 Ocak 2015 07:52
Çözüm sürecinde her şey öngürüldüğü şekilde yürüyor. Hatta örgütün silahları tamamen bırakacağını açıklaması 1 ay erkene alınabilir.
İzmir'de büyük operasyon: 26 gözaltı27 Ocak 2015 07:38
İzmir merkezli 11 ilde "yasa dışı dinleme yaptıkları" iddia edilen emniyet mensuplarına yönelik operasyon başlatıldı. Şuana kadar 12 emniyet mensubu gözaltına aldı.
Fethullah Gülen'in vaizlik sınavı notlarına ulaşıldı27 Ocak 2015 07:14
Diyanet İşleri'nin arşivindeki belgelere göre, Fethullah Gülen vaizlik sınavını kıl payı kazanabilmiş. Din İşleri Yüksek Kurulu da Gülen'le ilgili şu kararı almış: İlgili ayet ve hadisleri risalesine almamış. Konuyla alakasız sözler zikretmiş.
Sharapova'dan finale bir adım daha!
S&P'den Rusya'ya kötü haber!
Silahlı emoji paylaşan gence gözaltı