Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İlk gol sesi geldi! / CANLI 3. köprü yolunda bir ilk! İsrail'den Türkiye'ye ağır suçlama Prof. Dr. Erol GökaÖrgütsel yapılarda kimliklenmek
Kaybolan uçakla ilgili şok iddia!
Kaybolan uçakla ilgili şok iddia!
12 Mart 2014 Çarşamba 13:32
Güncellenme Tarihi 12 Mart 2014 Çarşamba 13:35
Yaklaşık beş gün önce kaybolan Malezya yolcu uçağının daha önce bilinen noktadan yaklaşık 320 kilometre uzaklıktaki bir yerde radara girmiş olabileceği açıklandı.

Malezya Hava Kuvvetleri Komutanı Rodzali Daud, Kuala Lumpur'da düzenlediği basın toplantısında, söz konusu tespitin askeri radar tarafından Cumartesi günü yerel saatle 02.15'te Malakka Boğazı'nın kuzeyinde, uçağın hava trafik kontrolü ekranlarından kaybolmasından yaklaşık 45 dakika sonra yapıldığını söyledi.

RADARDAN BÖYLE KAYBOLDU

Ancak Daud tespit edilen şeyin, kayıp uçak olup olmadığının teyit edilmesi gerektiğini belirtti.

Uçak sivil makamlarca kontrol edilen radar sistemleri tarafından en son Malezya'nın doğu sahili ile Vietnam arasındaki bir nokta tespit edilmişti.

Bu haber 427 kez okundu.

İsrail, Türk vatandaşını serbest bıraktı27 Kasım 2014 21:06
İsrail tarafından gözaltına alınan Filistinli uyruklu Türkiye vatandaşı Ahmet Abusalih serbest bırakıldı.
Bağdat'ta bombalar patladı!27 Kasım 2014 20:53
Irak'ın başkenti Bağdat'ta düzenlenen 3 bombalı saldırıda 5 kişi öldü, 24 kişi yaralandı.
Papa'dan Müslüman liderlere IŞİD çağrısı27 Kasım 2014 20:51
Papa Françesko, siyasi ve dini liderlerden, IŞİD'in Hıristiyanlara yaptığı saldırılara karşı seslerini yükseltmelerini istedi.
Boko Haram'a ağır darbe!27 Kasım 2014 20:22
Nijerya'nın kuzeydoğusunda çıkan çatışmada 33 Boko Haram üyesi öldürüldü.
IŞİD petrol boru hattına saldırdı!27 Kasım 2014 19:16
Irak'ın Kerkük kentinde terör örgütü IŞİD militanlarının patlattığı Kuzey Petrol Şirketi'ne ait boru hattındaki yangın devam ediyor.
İsrail'den Türkiye'ye ağır suçlama27 Kasım 2014 19:14
İsrail, Türkiye ve Ürdün'de eğitilen 30 kadar Hamas militanının gözaltına alındığını duyurdu.
Filistin’in en küçük gazetecisi27 Kasım 2014 17:47
İşgal altındaki Filistin topraklarında yaşanan İsrail şiddetinin karanlıkta kalmasına isyan eden 8 yaşındaki Cana Tamimi, elindeki telefonla yaşadığı her olayı kaydediyor. Filistin’in en küçük gazetecisi İsrail şiddetini internete yükleyerek tüm dünyaya göstermeye çalışıyor.
Amerika'da polise muz tutan adam tutuklandı27 Kasım 2014 17:09
Youtube'a komedi videosu çekmek için polise muz doğrultan Nathan Channing tutuklandı.
IŞİD Kobani'de yeniden harekete geçti27 Kasım 2014 17:08
IŞİD örgütü mensupları, Rojava’nın Kobani kentini sabahın erken saatlerinden itibaren roket ve havan topuyla vuruyor.
"Komşu"da hayat durdu27 Kasım 2014 17:07
Yunanistan'da, kamu ve özel sektör çalışanları,hükümetin kemer sıkma politikasını ve 2015 mali yılı bütçe tasarısını protesto için 24 saatlik greve gitti.
Keşmir'de çatışma: 9 kişi öldü27 Kasım 2014 16:22
Keşmir'in Hindistan kontrolündeki bölgesinde isyancılarla Hint ordusu arasında çıkan çatışmada 9 kişi öldü.
İsrail 30 Hamas üyesini gözaltına aldı27 Kasım 2014 16:16
İsrail İç İstihbarat Servisi Şin Bet, İsrail ordusuyla işbirliği yaparak Eylül ayında düzenlediği operasyonda Hamas üyesi olduğu iddia edilen 30 kişiyi gözaltına aldı.
Mustafa Denizli Galatasaray'dan teklif aldı mı?
"Paralel örgüte karşı daha net tavır alınmalı"
Beşiktaş'ın 11'i belli oldu
İsrail, Türk vatandaşını serbest bıraktı
Bağdat'ta bombalar patladı!
Papa'dan Müslüman liderlere IŞİD çağrısı
Gezi Parkı davasında avukat gerginliği!
Diyarbakır'da polise eş zamanlı saldırı
Boko Haram'a ağır darbe!
İşte G.Saray'ın Prandelli kararı
Yargıtay'a 8 yeni daire
İlk gol sesi geldi! / CANLI
TEOG sınav soruları ve cevap anahtarı yayımlandı
7 çoban ve ailesi kurtarılmayı bekliyor
Bilim dünyasını heyecanlandıran araştırma
3. köprü yolunda bir ilk!
PFDK ceza yağdırdı!
Kritik YAŞ toplantısı sona erdi!
IŞİD petrol boru hattına saldırdı!
İsrail'den Türkiye'ye ağır suçlama
Egemen Bağış'tan komisyon açıklaması
Futbol efsanesi Pele yoğun bakımda!
1.5 yıldır böylesi görülmedi!
Erken emeklilik anlaşması imzalandı
2 ilde dev operasyon: 1'i asker 6 gözaltı!
Aziz Yıldırım'dan soru bombardımanı
Şırnak'ta 8 terörist teslim oldu
3 yıllık kan davası barışla sonuçlandı
Prandelli'nin belki de son fotoğrafı!
Prandelli giderse takımın başına o geçecek!
Benzin fiyatları bu akşam düşebilir!
İsrail'den yeni iddia: Hamaslılar Türkiye'de eğitiliyor
Bingöl'de kaybolan kişi bulundu
235 Suriyeli böyle kurtarıldı
Kıvanç Tatlıtuğ'dan kötü haber!
Filistin’in en küçük gazetecisi
Bursaspor'a tribün kapatma cezası!
iPhone'u olanın cebine 1000 TL girecek!
AİHM'nin önüne çadır kuracak
Prandelli idmana çıkmadı
Yalova Belediyesi'nden ağaç kesme açıklaması
Altın ne kadar?
Rakibine kafa atan futbolcuya hapis cezası
OPEC devam dedi, petrol dipte!
Bekaroğlu'na göre Dersim'i gündeme getirmek bölücülük!
Twitter telefonunuzu 'izleyecek'
Final biletleri 24 saatte tükendi
O Profesör: Hapishaneyi basın beni kurtarın!
Ada Sneijder'i konuşuyor! Gelecek yıl...
1 Mayıs davası sanıklarına beraat
Facebook artık havalı değil
Amerika'da polise muz tutan adam tutuklandı
IŞİD Kobani'de yeniden harekete geçti
OPEC petrol üretim miktarını değiştirmedi
Prandelli idmana çıkmadı
Nihat Doğan ile Pascal Nouma yeniden Survivor'da
"Komşu"da hayat durdu
Telefonların üzerindeki etiket yazıları kaldırılacak
Babuşcu: Tüm partiler paralel örgüte karşı net tavır almalı
Süper Lig ekibinden Daum sürprizi!
Wilshere 3 ay forma giyemeyecek
235 kişi böyle kurtarıldı
Prim borcu olan Bağ-Kur'luya müjde!
Keşmir'de çatışma: 9 kişi öldü
Terör örgütü üyesi 2 kişi teslim oldu