Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İstanbul'da terör örgütü operasyonu Savcı Kiraz'ı vur emri Yunanistan'dan! Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün o isimlerle görüşecek! Prof. Dr. Erol GökaFanon gibi hissetmek
Kaybolan uçakla ilgili şok iddia!
Kaybolan uçakla ilgili şok iddia!
12 Mart 2014 Çarşamba 13:32
Güncellenme Tarihi 12 Mart 2014 Çarşamba 13:35
Yaklaşık beş gün önce kaybolan Malezya yolcu uçağının daha önce bilinen noktadan yaklaşık 320 kilometre uzaklıktaki bir yerde radara girmiş olabileceği açıklandı.

Malezya Hava Kuvvetleri Komutanı Rodzali Daud, Kuala Lumpur'da düzenlediği basın toplantısında, söz konusu tespitin askeri radar tarafından Cumartesi günü yerel saatle 02.15'te Malakka Boğazı'nın kuzeyinde, uçağın hava trafik kontrolü ekranlarından kaybolmasından yaklaşık 45 dakika sonra yapıldığını söyledi.

RADARDAN BÖYLE KAYBOLDU

Ancak Daud tespit edilen şeyin, kayıp uçak olup olmadığının teyit edilmesi gerektiğini belirtti.

Uçak sivil makamlarca kontrol edilen radar sistemleri tarafından en son Malezya'nın doğu sahili ile Vietnam arasındaki bir nokta tespit edilmişti.

Bu haber 431 kez okundu.

Poroşenko, Avrupa Dış İlişkiler Konseyi üyeleriyle görüştü02 Nisan 2015 05:16
Ukrayna Devlet Başkanı Poroşenko, ülkeye barış gücünün gönderilmesi konusunda uluslararası topluma destek çağrısı yaptı.
ABBA'nın üyesi Benny Andersson'ın ehliyetine el konuldu02 Nisan 2015 05:06
Dünyaca ünlü İsveçli pop müzik grubu ABBA'nın üyesi Benny Andersson'ın 50 yıllık ehliyetine el konulduğu bildirildi.
Petrol platformunda yangın: 4 ölü, 45 yaralı02 Nisan 2015 04:17
Meksika Körfezi'nde, petrol devi PEMEX'e ait platformda meydana gelen patlamanın ardından çıkan yangında ilk belirlemelere göre, 4 işçi öldü, en az 45 işçi de yaralandı.
Savcı Kiraz'ı vur emri Yunanistan'dan!02 Nisan 2015 03:58
Adliyedeki kanlı rehin olayının ardından Başbakan Davutoğlu, militanların yurt dışı ile telefon bağlantısı kurduklarını açıkladı. Açıklama yapan emniyet yetkilileri, bu ülkenin Yunanistan olduğunu iddia etti.
Yemen'de çatışma: 20 ölü02 Nisan 2015 03:50
Aden kentindeki Hurmekser bölgesinde, Husi militanları ve devrik Cumhurbaşkanı Salih yanlıları ile Cumhurbaşkanı Hadi yanlıları arasında çıkan çatışmada 20 kişi hayatını kaybetti.
Filistin'den UCM açıklaması02 Nisan 2015 02:22
Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas, "İsrail, vergi gelirlerinin transferini dondurmayı sürdürdüğü durumda Uluslararası Ceza Mahkemesi'ne (UCM) başvuracağız" dedi.
İsveç'te "polis aracı görünümlü" otomobillere boya yasağı02 Nisan 2015 02:11
İsveç'te sivil otomobillerin, resmi polis arabası gibi boyanmasına 1 Temmuz'dan itibaren yasak getirildiği bildirildi.
IŞİD'e Irak'ta büyük şok: 37 ölü02 Nisan 2015 01:45
Güvenlik güçlerinin operasyonlarında Enbar'ın Bucelib, Tavi ve Zankura bölgeleri IŞİD'den kurtarıldı, 37 militan öldürüldü.
Merkel, Yatsenyuk ve Atambayev ile görüştü02 Nisan 2015 01:44
Almanya Başbakanı Merkel, "Ateşkesin tam olarak uygulanması ve ağır silahların geri çekilmesi gerekir" dedi.
ABD'den İsrail'i sevindirecek açıklama02 Nisan 2015 01:42
ABD Dışişleri Bakanlığı yetkilisi, "Filistinlilerin UCM’ye katılmaya ve Roma Statüsü’nü yerine getirmeye uygun nitelikte olmadığına inanıyoruz" dedi.
Buhari'den Boko Haram ve yolsuzlukla mücadele sözü02 Nisan 2015 00:33
Nijerya'da açıklanan resmi sonuçlara göre, devlet başkanı seçimini muhalefetteki Halkın Demokrasi Partisi'nin (APC) adayı Muhammed Buhari kazandı. Kutlamalarda 9 kişi hayatını kaybederken, Buhari ilk mesajını verdi.
Katil zanlısı kafaları karıştırdı01 Nisan 2015 23:18
Rusya’da muhalif lider Boris Nemtsov’un 27 Şubat’ta öldürülmesi olayına karıştığı iddiası ile tutuklu bulunan Zaur Dadayev, mahkemede yaptığı açıklamada daha önce baskı altında itirafta bulunduğunu, olay sırasında kendisinin evde olduğunu söyledi.
İstanbul'da terör örgütü operasyonu
Teröristlerle çatışma anının detaylarına ulaşıldı
Poroşenko, Avrupa Dış İlişkiler Konseyi üyeleriyle görüştü
Elektrik kesintisinde sabotaj ihtimali için özel ekip
ABBA'nın üyesi Benny Andersson'ın ehliyetine el konuldu
İşte DHKP-C'nin kanlı üç hedefi!
Petrol platformunda yangın: 4 ölü, 45 yaralı
Savcı Kiraz'ı vur emri Yunanistan'dan!
Yemen'de çatışma: 20 ölü
Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün o isimlerle görüşecek!
CHP'de yeni tartışma: 38 kişilik...
New York Otomobil Fuarı açıldı
CHP'de Kemal Derviş isyanı
İstanbul Emniyeti'nden saldırıyla ilgili açıklama
Gülenciler KPSS'deki delilleri tek tek silmiş!
Yargıtay'la ilgili kanun TBMM'de kabul edildi
Çemberi daralttığı için Savcı'yı şehit ettiler
Filistin'den UCM açıklaması
Savcı Kiraz, teröristlerin suyunu bile içmemiş!
İsveç'te "polis aracı görünümlü" otomobillere boya yasağı
Teröristler cüppe ve kimlikle C kapısından girmişler
Bülent Turan: Paralel örgüt İdris Bal'ı kullanıp bir kenara attı
Sağlık Bakanlığı'ndan açıklama: 57 kişi öldü
Cumhurbaşkanı Erdoğan Ankara'ya geldi
IŞİD'e Irak'ta büyük şok: 37 ölü
Merkel, Yatsenyuk ve Atambayev ile görüştü
ABD'den İsrail'i sevindirecek açıklama
Numan Kurtulmuş'tan Çözüm süreci açıklaması
AK Parti'deki kritik toplantı sona erdi
KPSS'deki kopya skandalı ÖSYM'ye sıçradı!
Gülen'den şehit Savcı'ya bir gün gecikmeli taziye
Suriye sınırında yakalanan 9 İngiliz sağlık kontrolünden geçti
Beşiktaş Prödl'ü 1 ay önce bitirmiş
Buhari'den Boko Haram ve yolsuzlukla mücadele sözü
Bursaspor'a UEFA'dan müjde
Muzaffer Tekin kimdir?
Ergenekon sanığı Muzaffer Tekin öldü!
Fenerbahçe'de gündem Emenike
New York Borsası düşüşle kapandı
Yılmaz Güney doğum gününde anıldı
Banvit tek farkla galip
Futbolcunun kirayı ödeyecek parası yok
CHP, Elif Sultan Kalsen'i böyle savunmuştu
Katil zanlısı kafaları karıştırdı
İngiltere uyruklu 9 kişi hakkında sınır dışı etme süreci başlatıldı
Liverpool golcüsünü Çizme'de buldu
Kayıp müzisyenin cesedi bulundu
Ajax golcüsünü bırakmadı
İhvan'dan Savcı Kiraz için taziye mesajı
Brüksel'de Nasreddin Hoca heykeli önünde eylem
İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın okuduğu surenin meali
Savcı Kiraz rehin alınmadan önce abdest almış
Yemen'deki Mısırlıların tahliyesine başlandı
Vali Şahin'den saldırı sonrası ilk açıklama