Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İstanbul'da koca köprü kayboldu! Kurtlar Vadisi hayranlarına kötü haber! Bordo bereliler sınırda! Bu gece başlıyor Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
Milli sporcu: Mucizeye ihtiyacımız var
Milli sporcu: Mucizeye ihtiyacımız var
4 Mart 2014 Salı 14:40
Güncellenme Tarihi 4 Mart 2014 Salı 14:41
Milli basketbolcu Nalan Mete Ramazanoğlu'nun 17 aylık kızları Cemre, menenjit virüsü nedeniyle tedavi gördüğü Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde beyin ameliyatı geçirdi

Milli basketbolcu Nalan Mete Ramazanoğlu ile Arkas Spor Voleybol Takımı oyuncusu Mustafa Ramazanoğlu'nun 17 aylık kızları Cemre'ye menenjit virüsü nedeniyle tedavi gördüğü Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde beyin ameliyatı yapıldı.

Arkas Spor İdari Menajeri Bülent Kandemir Çocuk Yoğun Bakım Ünitesi'nde tedavi altındaki Cemre Ramazanoğlu'nun beyin kanaması geçirdiğini anlattı.

Kanama sonrası küçük kızın beyin ameliyatına alındığını söyleyen Kandemir, "Şu an beyinde ödem olduğunu biliyoruz. Cemre yoğun bakımda henüz bir gelişme yok" dedi.

Cemre için sosyal paylaşım sitelerinde 26 Şubat tarihinde kan bağışı çağrısında bulunan Nalan Mete Ramazaoğlu dün de kızının ağır bir ameliyat geçirdiğini, herkesin desteğini, duasını beklediklerini ve "mucizeye" ihtiyaçlarının olduğunu yazdı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 168 kez okundu.

Kaçaklar 2 koğuşu ateşe verdi23 Ekim 2014 09:15
İzmir'de kaçakların götürüldüğü İl Emniyet Müdürlüğü Yabancılar Şube Müdürlüğüne bağlı Geri Gönderme Merkezi'nde, dışarı çıkmalarına izin verilmeyen kaçaklar 2 koğuşu ateşe verdi .
Kuzey Ege'de kuvvetli lodos23 Ekim 2014 09:14
Kuzey Ege'deki kuvvetli lodos deniz ulaşımını olumsuz etkiliyor. Gökçeada araba vapuru seferleri lodos nedeniyle iptal edildi.
Öz çocuğunu sattı!23 Ekim 2014 09:14
İstanbul polisinin Tekirdağ’da düzenlediği operasyon kirli çocuk ticaretini ortaya çıkarıldı. Doktorun dikkati, polisin özverisi olayı çözdü
Ebola'dan 4 bin 877 kişi öldü23 Ekim 2014 09:10
Dünya Sağlık Örgütü, Ebola salgınında bugüne kadar 4 bin 877 kişinin öldüğünü bildirdi. ABD, Batı Afrika'dan gelen tüm yolcuları 21 gün süreyle izleyecek.
İstanbul'da koca köprü kayboldu!23 Ekim 2014 08:37
Tam 22 yıl önce Balat-Hasköy arasına taşınan tarihi Galata Köprüsü’nün 25 metre eninde ve toplam 74 metre uzunluğundaki 3 parçası sır oldu.
Pensilvanya'dan 'hükümeti yık' talimatı23 Ekim 2014 08:35
Gülen için kırmızı bülten çıkartılması tartışmaları sürerken 17 ve 25 Aralık darbe soruşturmasında sona gelindi. İtirafçı polisler, "17 Aralık'tan iki ay önce "ABD'de karar alındı, hükümet yıkılacak" dedi.
Erdoğan'dan Binali Yıldırım'a 'çılgın' görev!23 Ekim 2014 08:22
Erdoğan, dev projeleri takip için özel ekip kuracak. Ekip Binali Yıldırım’a bağlı ancak yasal olarak genel sekreterlik altında görev yapacak
30 Ekim‘deki MGK ilklere sahne olacak23 Ekim 2014 07:32
Tayyip Erdoğan’ın ilk kez ‘Cumhurbaşkanı’ sıfatıyla katılacağı MGK Toplantısı’nda Davutoğlu da ilk kez ‘Başbakan’ koltuğunda oturacak.
Esrarengiz kazadan çocuk sürücü çıktı23 Ekim 2014 07:19
ABD'li gazeteci Serana Shim'in öldüğü kazada otomobili kullanan 16 yaşındaki Judy July'nin ehliyetinin olmadığı ortaya çıktı. Kendine gelen küçük kız "Hızlı gidiyordum. Yoldaki işaretleri fark etmedim" dedi.
Bordo bereliler sınırda! Bu gece başlıyor23 Ekim 2014 06:43
IKBY Parlamentosu’ndan tezkere alan peşmergeler,Türkiye’nin açtığı koridordan Kobani’ye geçmek üzere yola çıktı.
Paralel polisler tutanağa rağmen dinleme kayıtlarını silmemiş23 Ekim 2014 06:40
Adana’da çeşitli kesimlerden 164 kişinin özel görüşmesini kaydeden paralel polislerin, imha belgesi düzenledikleri kayıtları şantaj amaçlı sakladıkları ortaya çıktı. Yedeklemenin korsan program TİBNOT’la yapıldığı belirlendi.
İzmir'de kaçaklar koğuşları ateşe verdi23 Ekim 2014 06:38
İzmir'de kaçakların götürüldüğü Geri Gönderme Merkezi'nde, dışarı çıkmalarına izin verilmeyen kaçaklar 2 koğuşu ateşe verdi
Suikasti Putin çözecek!
Obama Ebola ile mücadelede iyimser
İsrail 19 Filistinliyi gözaltına aldı
Döviz güne nasıl başladı?
Çanlar Türk futbolu için çalıyor
Podolski ipten aldı
Van Damme gazetecileri dövdü!
Dolar ve avro güne nasıl başladı?
Kaçaklar 2 koğuşu ateşe verdi
Öz çocuğunu sattı!
Kuzey Ege'de kuvvetli lodos
Türkiye UEFA'ya örnek oldu
Ebola'dan 4 bin 877 kişi öldü
Polis şiddeti protesto edildi
İstanbul'da koca köprü kayboldu!
Pensilvanya'dan 'hükümeti yık' talimatı
Erdoğan'dan Binali Yıldırım'a 'çılgın' görev!
Davutoğlu'ndan kısa film yönetmenine ders gibi cevap
Kurtlar Vadisi hayranlarına kötü haber!
Dortmund hezimetinden sonra şok açıklama!
BDDK, tüketici için şikayet üssü kuruyor
30 Ekim‘deki MGK ilklere sahne olacak
ABD'den Kudüs'teki kazaya kınama
'Aydın Doğan Hürriyet'i satıyor' iddiası
Klopp'tan G.Saray'a derslik sözler
Esrarengiz kazadan çocuk sürücü çıktı
Zeybekci: Tefecilerin maşası ‘paralel‘in sonu çöp!
Burak Yılmaz: Asıl hedefimiz...
Merkez Bankası faiz kararını açıklıyor
Varşova deplasmanda yine yıktı!
Emekliye müjde! Zam Meclis'te...
Juve'ye Yunanistan'da soğuk duş
G.Saray'ın grubunda puan durumu
Nuri Şahin: Küçükken G.Saraylıydım ama...
Bordo bereliler sınırda! Bu gece başlıyor
New York'ta polis şiddeti protesto edildi
Dirk Kuyt'a Ada'dan sürpriz talip
Paralel polisler tutanağa rağmen dinleme kayıtlarını silmemiş
Sular gittikçe ısınıyor! Büyük tehdit
İzmir'de kaçaklar koğuşları ateşe verdi
Davutoğlu: Oralardan arsa almak haramdır
Yıldız isim gemileri yaktı: Artık söz bitti
Fırtına, Avrupa'da zafer peşinde
GS TV karıştı: Mümkünse burayı terk etsin
TRT Spor öyle bir şey yaptı ki!
Diplomalı anne devri başlıyor
Hasan Şaş: Kedinin fareyle oynadığı gibi...
Eski istihbaratçılar 3 maymunu oynadı
Real Madrid Liverpool'u dağıttı
Ardalı Atletico Devler Ligi'nde farka koştu
Arsenal'den 90'da geri dönüş
Tramvay durağında bekleyenlere araç çarptı
Beşkent'te şüpheli paket paniği
'Kedinin fareyle oynadığı gibi...'
Akdoğan: Öcalan onları tahrik etti!
Aslan Panzere çarptı!
Bruma neden kadro dışı bırakıldı, Taffarel açıkladı!
Şanlıurfa'da feci kaza: 1 ölü, 3 yaralı
Galatasaray taraftarından alkış!
İrlandalı bakana Beşiktaş forması
ABD'de Ebola önlemleri
Antalya'da taksi su kanalına uçtu
Arena'da Avrupa'yı hayran bırakan şov!
Peşmerge'den IŞİD'e çok ağır darbe!
Varşova deplasmanda yine yıktı!
Hamit Altıntop, 424 gün sonra ilk 11'de