Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Gülen'den, Erbakan’a ‘asılacaksın’ Fenerbahçe bombayı patlattı! Resmen açıklandı Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün o isimlerle görüşecek! Prof. Dr. Erol GökaFanon gibi hissetmek
Milli sporcu: Mucizeye ihtiyacımız var
Milli sporcu: Mucizeye ihtiyacımız var
4 Mart 2014 Salı 14:40
Güncellenme Tarihi 4 Mart 2014 Salı 14:41
Milli basketbolcu Nalan Mete Ramazanoğlu'nun 17 aylık kızları Cemre, menenjit virüsü nedeniyle tedavi gördüğü Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde beyin ameliyatı geçirdi

Milli basketbolcu Nalan Mete Ramazanoğlu ile Arkas Spor Voleybol Takımı oyuncusu Mustafa Ramazanoğlu'nun 17 aylık kızları Cemre'ye menenjit virüsü nedeniyle tedavi gördüğü Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde beyin ameliyatı yapıldı.

Arkas Spor İdari Menajeri Bülent Kandemir Çocuk Yoğun Bakım Ünitesi'nde tedavi altındaki Cemre Ramazanoğlu'nun beyin kanaması geçirdiğini anlattı.

Kanama sonrası küçük kızın beyin ameliyatına alındığını söyleyen Kandemir, "Şu an beyinde ödem olduğunu biliyoruz. Cemre yoğun bakımda henüz bir gelişme yok" dedi.

Cemre için sosyal paylaşım sitelerinde 26 Şubat tarihinde kan bağışı çağrısında bulunan Nalan Mete Ramazaoğlu dün de kızının ağır bir ameliyat geçirdiğini, herkesin desteğini, duasını beklediklerini ve "mucizeye" ihtiyaçlarının olduğunu yazdı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 177 kez okundu.

İstanbul'da elektrik kesintisi02 Nisan 2015 09:26
İstanbul'da Çekmeköy, Kadıköy, Pendik ve Sultanbeyli'nin bazı mahallelerine 4 Nisan'da elektrik verilemeyecek.
Savcının şehit edildiği saldırıda 3. kişi aranıyor02 Nisan 2015 09:20
Çağlayan Adliyesi'nde Savcı Mehmet Selim Kiraz'ın şehit edildiği saldırıda, teröristlere yardım eden 3. bir kişinin kimliği şoke etti. Adliyeyi kana bulayan hain saldırı sonrası, polis saldırganlara yardım eden o kişinin peşine düştü.
ÖSYM eski başkanları ifadeye çağrıldı02 Nisan 2015 08:31
2010'daki KPSS'de usulsüzlük iddialarına ilişkin soruşturma kapsamında, ÖSYM eski başkanları ifadeye çağrıldı.
Teröristlerle çatışma anının detaylarına ulaşıldı02 Nisan 2015 06:15
Öldürülen teröristlerin, Savcı Kiraz’ı siper olarak kullandıkları belirlendi. 4 dakika süren operasyonda odadaki dolap ve masanın arkasına saklanan teröristlerin telefon açıkken Kiraz’ı şehit ettikleri belirlendi.
İstanbul'da DHKP-C operasyonu02 Nisan 2015 05:23
Okmeydanı'nda, DHKP-C terör örgütüne yönelik operasyonda, çok sayıda şüpheli gözaltına alındı.
Elektrik kesintisinde sabotaj ihtimali için özel ekip02 Nisan 2015 05:15
Türkiye’yi karanlıkta bırakan elektrik kesintisi için özel ekip kuruldu. İzmir ve Adana’daki iki santrale gönderilen özel ekip, sabotaj iddialarını da araştırıyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün o isimlerle görüşecek!02 Nisan 2015 03:46
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bugünkü programında önemli görüşmeler yer alıyor.
Savcı Kiraz, teröristlerin suyunu bile içmemiş!02 Nisan 2015 02:52
Çağlayan Adliyesi'ndeki odasında saatlerce rehin tutulan Şehit Savcı Mehmet Selim Kiraz'ın, teröristlerin verdiği suyu kabul etmediği ortaya çıktı.
İstanbul Emniyeti'nden saldırıyla ilgili açıklama02 Nisan 2015 02:51
Vatan Caddesi'ndeki yerleşkeye düzenlenen terör saldırısında yaralananlarla ilgili bilgiler paylaşıldı.
Yargıtay'la ilgili kanun TBMM'de kabul edildi02 Nisan 2015 02:50
Hukuk İşbölümü İnceleme Kurulu oluşturulmasını öngören teklif, TBMM Genel Kurulu'nda kabul edildi.
Gülenciler KPSS'deki delilleri tek tek silmiş!02 Nisan 2015 02:50
Paralel Yapı'nın 2010'daki KPSS usulsüzlüğüyle ilgili soruşturmada, sınav sonrası suça delil oluşturacak bilgilerin özel programlarla tek tek silindiği ortaya çıktı. Bu işlemler telefon görüşmelerine de yansıdı.
Çemberi daralttığı için Savcı'yı şehit ettiler02 Nisan 2015 02:34
Berkin Elvan davasını yürüten ve 7 aydır gece-gündüz çalıştığı için önemli mesafa kateden Savcı Mehmet Selim Kiraz, sonuca ulaşmak için çemberi iyice daraltmışken şehit edildi. Teröristlere yardımcı olan 3. kişi aranıyor.
İstanbul'da elektrik kesintisi
Savcının şehit edildiği saldırıda 3. kişi aranıyor
Gülen'den, Erbakan’a ‘asılacaksın’
Sokak köpeklerinin saldırdığı kadın öldü
Beşiktaş’ta doğdu, Japonya’da coştu!
61 yaşında evleniyor!
ÖSYM eski başkanları ifadeye çağrıldı
Beşiktaş'tan G.Saray'a transfer çalımı!
Sahil güvenlik faciayı önledi
Sağlık turizmi rekor kırdı
Körfez ülkelerinde kum fırtınası hayatı felç etti
Constant'a af yolda
Otomobil ikiye bölündü: 1 ölü
Balıkçı gemisi battı: En az 54 ölü
ABD'den şaşırtan iddia: Çin 'yapay ada' oluşturuyor
Milli Takım'da değişim zamanı!
Galatasaray'da taraftarı yıkan karar!
Trabzon De Jong'un peşinde
Yeni transfer Miroslav Stoch
Otel parasını ödeyemeyince rehin kaldılar!
Kaza yapan taksici 30 şişe içkiyi bırakıp kaçtı
Fenerbahçe bombayı patlattı! Resmen açıklandı
Teröristlerle çatışma anının detaylarına ulaşıldı
İstanbul'da DHKP-C operasyonu
Poroşenko, Avrupa Dış İlişkiler Konseyi üyeleriyle görüştü
Elektrik kesintisinde sabotaj ihtimali için özel ekip
ABBA'nın üyesi Benny Andersson'ın ehliyetine el konuldu
İşte DHKP-C'nin kanlı üç hedefi!
Petrol platformunda yangın: 4 ölü, 45 yaralı
Savcı Kiraz'ı vur emri Yunanistan'dan!
Yemen'de çatışma: 20 ölü
Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün o isimlerle görüşecek!
CHP'de yeni tartışma: 38 kişilik...
New York Otomobil Fuarı açıldı
Savcı Kiraz, teröristlerin suyunu bile içmemiş!
İstanbul Emniyeti'nden saldırıyla ilgili açıklama
Gülenciler KPSS'deki delilleri tek tek silmiş!
Yargıtay'la ilgili kanun TBMM'de kabul edildi
Çemberi daralttığı için Savcı'yı şehit ettiler
Filistin'den UCM açıklaması
CHP'de Kemal Derviş isyanı
İsveç'te "polis aracı görünümlü" otomobillere boya yasağı
Teröristler cüppe ve kimlikle C kapısından girmişler
Bülent Turan: Paralel örgüt İdris Bal'ı kullanıp bir kenara attı
Sağlık Bakanlığı'ndan açıklama: 57 kişi öldü
Cumhurbaşkanı Erdoğan Ankara'ya geldi
IŞİD'e Irak'ta büyük şok: 37 ölü
Merkel, Yatsenyuk ve Atambayev ile görüştü
ABD'den İsrail'i sevindirecek açıklama
Numan Kurtulmuş'tan Çözüm süreci açıklaması
AK Parti'deki kritik toplantı sona erdi
KPSS'deki kopya skandalı ÖSYM'ye sıçradı!
Gülen'den şehit Savcı'ya bir gün gecikmeli taziye
Suriye sınırında yakalanan 9 İngiliz sağlık kontrolünden geçti
Beşiktaş Prödl'ü 1 ay önce bitirmiş
Buhari'den Boko Haram ve yolsuzlukla mücadele sözü