Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Güdük Necmi'den kötü haber! UEFA'dan Süper Lig ekibine men! Bu görüşme merak konusu oldu! Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken; ‘Dinle küçük adam...’
Milli sporcu: Mucizeye ihtiyacımız var
Milli sporcu: Mucizeye ihtiyacımız var
4 Mart 2014 Salı 14:40
Güncellenme Tarihi 4 Mart 2014 Salı 14:41
Milli basketbolcu Nalan Mete Ramazanoğlu'nun 17 aylık kızları Cemre, menenjit virüsü nedeniyle tedavi gördüğü Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde beyin ameliyatı geçirdi

Milli basketbolcu Nalan Mete Ramazanoğlu ile Arkas Spor Voleybol Takımı oyuncusu Mustafa Ramazanoğlu'nun 17 aylık kızları Cemre'ye menenjit virüsü nedeniyle tedavi gördüğü Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde beyin ameliyatı yapıldı.

Arkas Spor İdari Menajeri Bülent Kandemir Çocuk Yoğun Bakım Ünitesi'nde tedavi altındaki Cemre Ramazanoğlu'nun beyin kanaması geçirdiğini anlattı.

Kanama sonrası küçük kızın beyin ameliyatına alındığını söyleyen Kandemir, "Şu an beyinde ödem olduğunu biliyoruz. Cemre yoğun bakımda henüz bir gelişme yok" dedi.

Cemre için sosyal paylaşım sitelerinde 26 Şubat tarihinde kan bağışı çağrısında bulunan Nalan Mete Ramazaoğlu dün de kızının ağır bir ameliyat geçirdiğini, herkesin desteğini, duasını beklediklerini ve "mucizeye" ihtiyaçlarının olduğunu yazdı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 175 kez okundu.

Hızlı trende içki servisi kalktı22 Aralık 2014 21:49
Yüksek hızlı trenin (YHT) Ankara-Eskişehir hattında da alkol satışı kalktı.. YHT restoranlarını işleten Beşler Şirket yetkilileri talep eksikliği nedeniyle böyle bir karar aldıklarını belirtti.
Solotürk kokpitinde bir ilk22 Aralık 2014 21:08
Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Öztürk, Solotürk ile gösteri paketini uygulayan ilk hava kuvvetleri komutanı ve en kıdemli pilot oldu.
Valiliğin önünde döner bıçaklı eylem22 Aralık 2014 18:00
Gaziantep'te Yunus Ç., kalp yetmezliği bulunan ağabeyinin tedavisi için kendilerine yardım edilmediğini öne sürerek valilik önünde benzin ve döner bıçaklı eylem yaptı.
Hızlı trende içki servisi kalktı22 Aralık 2014 17:37
Yüksek hızlı trenin (YHT) Ankara-Eskişehir hattında da alkol satışı kalkmasınının üzerine YHT’nin hiçbir hattında artık alkol servisi kalmadı.
Emniyette yeni operasyon!22 Aralık 2014 17:33
Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, 12 emniyet görevlisi hakkında "görevi kötüye kullanmak" suçundan iddianame düzenledi.
İstanbul'da her yol İFM'ye çıkacak22 Aralık 2014 17:26
İstanbul Uluslar arası Finans Merkezi'ne havadan, karadan ve demiryoluyla ulaşım için seferberlik ilan edilecek. Adeta İstanbul'da her yol İFM'ye çıkacak.
Devrilen kamyon doğalgaz borusunu patlattı22 Aralık 2014 17:20
Erzincan'da devrilen kamyon, doğalgaz borusunun patlamasına neden oldu. Patlayan borudan sızan gaz, korku ve paniğe yol açtı.
Ruslar, Türk Akademisyenden ders alıyorlar22 Aralık 2014 17:13
Çukurova Üniversitesi (ÇÜ) Devlet Konservatuvarı Bale Anasanat Dalı Başkanı Yrd. Doç. Dr. Seda Ayvazoğlu, Rusya St. Petersburg Devlet Üniversitesi Rimsky-Korsakov Konservatuvarı’nda 2 hafta süreyle ders verdi.
17 yaşındaki Ebru’dan bir haftadır haber yok22 Aralık 2014 17:01
Gaziantep’in İslahiye ilçesinde bir hafta önce evden ayrılan 17 yaşındaki Ebru Özer'den haber alınamıyor.
Bu da 'Bedelli Bekarlık'22 Aralık 2014 17:01
"Askerliğin bedellisi mi olur?" demeyin; az daha bekarlığın da bedellisi çıkıyordu... Bedelli bekarlık olmadı belki ama "Bekarlık Zammı" yasalaştı.
Genç öğretmenin yardım çağrısına yanıt ABD'den geldi22 Aralık 2014 16:53
Bingöl'ün Karlıova ilçesine bağlı Ciligöl köyünde görev yapan genç öğretmen Kuzu'nun talebi üzerine ABD'deki Türkiye Yardım Köprüsü Derneğince temin edilen kışlık giyecekler, 100 öğrenciye ulaştırıldı.
3 bin yıllık “taş tencere” geleneği22 Aralık 2014 16:48
İran’da üretilen taş tencereler, eski geleneklerin yaşatılmasının yanı sıra yemeklere lezzet katması ve sağlıklı olması nedeniyle yaklaşık 3 bin yıldır kullanılıyor.
'G.Saray Başkanı beni üzdü'
İran kararını askıya aldı!
Fenerbahçe'ye kötü haber
İslam karşıtları sokağa döküldü!
Taşkından zarar gören üreticiye müjde
Pakistan'da 500 mahkumunun infazı planlanıyor!
Hızlı trende içki servisi kalktı
Efsanevi müzisyen hayatını kaybetti
Çöp aracı yayalara çarptı: 6 ölü, 7 yaralı
Galatasaray'da Eboue yönetime savaş açtı
Güdük Necmi'den kötü haber!
G.Saray'a Diyarbakır'da çılgın karşılama!
'Paralel Yapı'dan bürokratlara terfi tuzağı!
59 köy yolu ulaşıma kapandı!
BBP'den birleşme açıklaması
Refah Sınır Kapısı yarın da açık kalacak
Roberto Carlos Sivas'tan ayrıldı
Antep suskunluğunu Rize'de bozdu!
Erdoğan, Juncker'i tebrik etti
Solotürk kokpitinde bir ilk
Trabzon'un maçı kadın ve çocuklara ücretsiz
İsrail'den insanlık dışı uygulama
Peşmerge Sincar için direniyor!
Aziz Yıldırım'dan Aykut Kocaman açıklaması!
UEFA'dan Süper Lig ekibine men!
Diyarbakır'da Galatasaray krizi