Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kurtulan madenci verdiği mücadeleyi anlattı! Burkina Faso'da darbe oldu 28 Şubat mağdurlarından Fahri Memur tahliye oluyor! Hakan TunaYaseminler altında!
Kılıçdaroğlu'na özel montaj: Helal olsun Başbakan'a
Kılıçdaroğlu'na özel montaj: Helal olsun Başbakan'a
25 Şubat 2014 Salı 20:20
Güncellenme Tarihi 25 Şubat 2014 Salı 20:33
Bahçeli'ye yapılan montaj videosunun ardından bu sefer CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun sesi montajlandı.

Dün gece Başbakan Erdoğan ile oğlu Bilal Erdoğan'a ait olduğu ileri sürülen bir ses kaydı medyaya servis edildi. Başbakanlık, kısa süre sonra söz konusu konuşmaların montaj olduğunu duyurdu.

BAHÇELİ'YE NELER NELER SÖYLETTİLER

Montaj açıklaması bir çok sosyal medya geyiğini de beraberinde getirdi. İlk olarak MHP lideri Devlat Bahçeli'nin montajlı videosu internete düştü. Bahçeli'nin "Apo da özgürlük savaşçısıdır, Önderimizdir" dediği video montajla neler yapılabileceğini herkese gösterdi.

"HELAL OLSUN BAŞBAKAN'A"

Bahçeli'nin ardından Kemal Kılıçdaroğlu'nun bugün yaptığı konuşmasının montajlı kaydı da internetteki yerini aldı. İnternete düşen videoda Kılıçdaroğlu, Erdoğan'a ait ses kayıtlarının montaj olduğunu vurgulayarak "Helal olsun Başbakan'a" diyor.

Bu haber 4,025 kez okundu.

Fırıncı ve Bahadıroğlu'ndan iddialara cevap31 Ekim 2014 10:00
Türkiye'nin ilk özel radyolarından biri olan Moral FM yönetimi, radyo hakkındaki söylentilere, düzenlediği basın toplantısı ile cevap verdi.
Rekor kıran MGK'da çok dikkat çeken cümle!31 Ekim 2014 09:57
MGK toplantıları olağan koşullarda 4 - 5 saat sürerken, dünkü toplantının 10 saat 20 dakika devam etmesi dikkat çekici bulundu.
IŞİD petrolü Esed'e gidiyor31 Ekim 2014 09:35
Paralel medyanın "IŞİD petrolü Türkiye üzerinden satılıyor" diyerek yapmaya çalıştığı algı operasyonu çöktü. Örgüt petrolün bir kısmını Esad rejimine, geri kalanını da tacirler üzerinden Dubai'ye satıyor
Fethullah Gülen, İslamcılara münafık dedi!31 Ekim 2014 09:03
Fethullah Gülen bu haftaki konuşmasında, Avrupa Birliği'ni istemeyen İslam birliğinden taraf olan kesimler için münafık nitelendirmesinde bulundu. Üstü kapalı bir şekilde yeni kurulacak partiye destek vermelerini istedi.
Ethem Mahçupyan: AK Parti 2025'e kadar...31 Ekim 2014 08:44
Başbakan Baş Danışmanı Ethem Mahçupyan, "2015’teki genel seçimde eğer AK Parti’yi indiremezseniz gelecekte bir 10 yıl daha AK Parti ile yaşamak durumundasınız" diyerek 2025'e kadar AK Parti'nin iktidarda kalacağını iddia etti.
Mehmet Metiner: PKK'nın işi bitmiştir31 Ekim 2014 08:42
AK Parti Adıyaman Milletvekili Mehmet Metiner, Kobani için 2. provokasyon çağrısı yapan HDP hakkında ağır eleştirilerde bulundu.
Cumhuriyet tarihinin en uzun MGK'sı31 Ekim 2014 04:01
Türkiye tarihinin en uzun MGK toplantısı olarak tarihe geçen toplantının ardından yapılan açıklamada; "milli güvenliği tehdit eden ve kamu düzenini bozan bir unsur" olarak nitelendirilen Paralel Yapı ile mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceği belirtildi. Kararda, “legal görünüm altında illegal faaliyet yürüten” vurgusu dikkat çekti.
Davutoğlu: Türkiye bu meseleyi çözdüğünde kanatlanacak30 Ekim 2014 22:07
Başbakan Ahmet Davutoğlu, çözüm sürecinin Türkiye'nin geleceği açısından atılan en önemli adımlardan biri olduğunu ifade ederek, "Türkiye bu meseleyi çözdüğünde, bütün ağırlıklarından kurtulacak, adeta kanatlanacaktır. Biz hükümet olarak umudumuzu da, kararlılığımızı da koruyoruz, sonuna kadar da koruyacağız" dedi.
Son yılların en uzun MGK'sı30 Ekim 2014 20:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ilk kez başkanlık ettiği Milli Güvenlik Kurulu toplantısının uzaması, Ankara kulislerini meraklandırdı.
Arınç'tan kritik çözüm süreci açıklaması30 Ekim 2014 15:29
Çözüm sürecini devam ettirmeye AK Parti'nin mecbur olduğu tehditlerine Bülent Arınç, "Çözüm Süreci'ni sanki sadece biz istiyormuşuz gibi ve biz buna mecburmuşuz gibi herkes her söylediğini yapar her işlediği ile Türkiye'ye zarar verirse hayır bu böyle değil. Çözüm Süreci başarısızlığa uğrarsa herkes bunun altında kalır. Adadaki şahıstan başlayınız siyaset uzantılarına kadar" diyerek yanıt verdi.
CHP'yi karıştıran fotoğraf30 Ekim 2014 14:17
Antalya'nın Gazipaşa CHP İlçe Teşkilatı’nın "Cumhuriyet Yemeği"nde, Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu'nun fotoğrafının geceye katılan eski genel başkan Deniz Baykal’ın konuşma yaptığı kürsüye dayalı olması, tepki çekti.
AB'ye katılım için ulusal eylem planı hazır!30 Ekim 2014 12:50
AB Bakanı ve Başmüzakereci Volkan Bozkır'dan gündeme dair önemli açıklamalar...
Trabzonspor'dan Galatasaray'a çifte transfer çalımı!
Kurtulan madenci verdiği mücadeleyi anlattı!
Günde 1 milyon dolar harcasa bile...
Görmez "evlad-ı fatihana" kız verdi
O madeni 2 yıl önce de su basmış
Sertab Erener'e en büyük destek Mithatcan'dan
17 Kasım'da İstanbul'da 'deprem' olacak
‘Sony’i PS 4 kurtardı’
Gülşen: Atatürk'ün kızı olmak isterim
Derbide gol yükünü yabancılar çekiyor!
Kocaman eski öğrencisini resmen istedi!
Burkina Faso'da darbe oldu
Rakip eksik diye onlar da eksik çıktılar!
Abana karayolu'nda heyelan
3 bin öğrenci bitkilerle buluştu
Rusya ve Ukrayna mutabakat sağladı
'Galatasaray taraftarı da beni istiyor'
Otomobillerde bu özellik zorunlu oluyor
Türkiyeli 14 yaşındaki çocuğa IŞİD gözaltısı!
Kendi kalelerine 5 gol attılar
THK gözaltıları adliyeye sevk edildi
Borsa 1,5 ayın en yüksek seviyesinde
Kosova'nın eğitimine TİKA'dan destek
Asker kaza kurşunuyla şehit oldu
2 ton bozulmuş mısırı vatandaşa yedireceklerdi
LASİD'den kış lastiği uyarısı
Yönetmen Ceylan ABD'de fotoğraf sergisi açtı
Dev platform boğazdan geçiyor
28 Şubat mağdurlarından Fahri Memur tahliye oluyor!
FİFA’dan Kırım özrü
Otomobile taş attı, 80 bin lirayı çaldı
iPhone'un şoke eden özelliği
Alves'in yerine Fransız yıldız
Windows 7 tarih oluyor
Prandelli Sabri için kararını verdi
Göz tansiyonuna dikkat
Dev platform boğazdan geçiyor
Obama'dan Arakan telefonu
Görebilmesi için 4 bin lira gerekli!
Krizde milyarderler 2'ye katlandı
Merkez Bankası eflasyon tahminini açıkladı
Burkina Faso'da olağanüstü hal kaldırıldı
Demba Ba: Sow'u susturmak için her şeyi yapacağım
Zeybekci: Piyasanın önünden gitmek lazım
İsrail'den Mescid-i Aksa'ya yaş sınırlaması
Murat Yıldırım lösemili çocuklara umut verdi
Kastamonu'da anaokul öğrencisi öğretmeniyle birlikte öldü
Suriyeli çocuklar için Bilim Şenliği düzenlendi
Demet Akalın: Okan'ın yaptığı ayıp değil mi