Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Canlı yayında Hatipoğlu'nu kızdıran soru! YSK'dan CHP'ye İzmir şoku Arınç'tan Hürriyet'in o haberine yalanlama Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Kılıçdaroğlu'na özel montaj: Helal olsun Başbakan'a
Kılıçdaroğlu'na özel montaj: Helal olsun Başbakan'a
25 Şubat 2014 Salı 20:20
Güncellenme Tarihi 25 Şubat 2014 Salı 20:33
Bahçeli'ye yapılan montaj videosunun ardından bu sefer CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun sesi montajlandı.

Dün gece Başbakan Erdoğan ile oğlu Bilal Erdoğan'a ait olduğu ileri sürülen bir ses kaydı medyaya servis edildi. Başbakanlık, kısa süre sonra söz konusu konuşmaların montaj olduğunu duyurdu.

BAHÇELİ'YE NELER NELER SÖYLETTİLER

Montaj açıklaması bir çok sosyal medya geyiğini de beraberinde getirdi. İlk olarak MHP lideri Devlat Bahçeli'nin montajlı videosu internete düştü. Bahçeli'nin "Apo da özgürlük savaşçısıdır, Önderimizdir" dediği video montajla neler yapılabileceğini herkese gösterdi.

"HELAL OLSUN BAŞBAKAN'A"

Bahçeli'nin ardından Kemal Kılıçdaroğlu'nun bugün yaptığı konuşmasının montajlı kaydı da internetteki yerini aldı. İnternete düşen videoda Kılıçdaroğlu, Erdoğan'a ait ses kayıtlarının montaj olduğunu vurgulayarak "Helal olsun Başbakan'a" diyor.

Bu haber 4,036 kez okundu.

Davutoğlu'ndan önemli açıklamalar27 Mart 2015 23:23
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Çankaya'da düzenlenen canlı yayında gündeme ilişkin soruları yanıtlıyor.
İki parti Anadolu Partisi'ne katıldı27 Mart 2015 22:11
Engelsiz Türkiye Partisi ve Milli İttifak Platformu üyeleri Anadolu Partisi'ne katıldı.
YSK'dan CHP'ye İzmir şoku27 Mart 2015 21:58
Cumhuriyet Halk Partisi'ne (CHP) YSK'dan kötü haber geldi.
Arınç'tan Hürriyet'in o haberine yalanlama27 Mart 2015 20:34
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Gökçek Hesabını Verecek" ve "HDP yüzde 11-12' başlılığıyla yayınlanan haberleri yalanladı.
Arınç'tan o haberlere yalanlama27 Mart 2015 19:35
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Gökçek Hesabını Verecek" ve "HDP yüzde 11-12' başlılığıyla yayınlanan haberleri yalanladı.
Bakan Çelik'ten Arınç-Gökçek kavgası yorumu27 Mart 2015 18:27
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, Bülent Arınç ile Melih Gökçek arasındaki polemikle ilgili konuştu.
Erdoğan'ın konuşmasını bölen slogan27 Mart 2015 17:48
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bugünkü Karabük konuşmasında, vatandaşlar ilginç bir slogan attı.
Çavuşoğlu: Eğit-Donat ertelendi27 Mart 2015 17:22
Dışişleri Bakanı Cavuşoğlu ABD'nin talebi üzerine Suriyeli muhaliflere verilecek askeri eğitimin ertelendiğini söyledi.
'Kendimizi yakacağız, Hocaefendi'yi yakmayacağız'27 Mart 2015 16:46
2010 KPSS'de kopya çektikleri iddiasıyla tutuklananların "Kendimizi yakacağız, Hocaefendi'yi yakmayacağız" dedikleri ortaya çıktı.
Eski CHP'li başkan Kılıçdaroğlu'nu bombaladı!27 Mart 2015 15:32
CHP'den istifa eden Cafer Kırmızıçiçek, Kılıçdaroğlu'nun tehdit imasına rağmen kendi iradesiyle istifa ettiğini söyledi.
Erdoğan'dan noter tasdikli seçim vaadine eleştiri27 Mart 2015 15:21
Karabük'te Toplu Açılış Töreni'nde konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun noter tasdikli seçim vaadini eleştirdi. Erdoğan, 'Birileri meseleyi yanlış anlamış. Ben proje üretin, millete gidin diyorum onlar notere gidiyor.' dedi.
Akdoğan: Sürecin sahibi Cumhurbaşkanımızdır27 Mart 2015 15:07
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, bazı gazete ve televizyonların Ankara temsilcileri ile yaptığı görüşmede çarpıcı açıklamalar yaptı. Çözüm Süreci'nin geldiği noktaya değinen Akdoğan, "Süreci destek yüzde 70 seviyesinde. Sürecin sahibi Cumhurbaşkanımızdır. Ateşle oynayan yanar. HDP barajı aşmazsa kıyamet kopmaz. Çözüm süreci devlet politikasıdır. Biz buradan geri adım atmayız" dedi.
Araplara büyük tehdit: Bulundukları son toprak olur
Yeryüzü Doktorları Gazze Ofisi açıldı
Zonguldak'ta balıkçı barınakları yandı
Kanada'daki skandal olayın hukuk mücadelesi başladı
Aydın'da el bombası taşıyan bir kişi yakalandı
Babacan: Ülkeyi nereden vursak diyorlar
Fitch'ten Yunanistan'a şok
1 yıllığına uzaya gönderildiler
Şair Nuri Pakdil Kudüs'e kavuştu
Cumhurbaşkanı Erdoğan 80 darbesini izledi!
Yeşil üretime odaklandık
Bir yıl uzayda kalacaklar
New York borsası yükselişle kapandı
Suudi Arabistan, İsveç'e elçisini geri gönderecek
Irkçı lider "Geert Wilders'a Avusturya'da protesto şoku
Davutoğlu'ndan önemli açıklamalar
"Coppelia", İstanbul'da baleseverlerle buluştu
Google 'ameliyat robotları' yapacak
Hayırseverler şehit ailesine ev bağışladı
Lufthansa'dan 50 bin euro tazminat
Ersan'ı sevindiren haber
Ataman'dan ilginç uygulama
Cimbom son nefeste yenildi
Olaylı maçı Türk hakem tatil etti
Yemen hukuken Osmanlı'ya bağlı!
Canlı yayında Hatipoğlu'nu kızdıran soru!
Mescid-i Nebevi imamından 'Yemen Savaşı' hutbesi!
Otobüs şirketi için namazın tuvalet kadar değeri yok!
İki parti Anadolu Partisi'ne katıldı
YSK'dan CHP'ye İzmir şoku
Tam 40 gündür kayıptı, bakın nerede bulundu
Uyuşturucu bir gencin daha canını aldı
Bakan Işık'tan o şoföre gönderme
Dinamo Kiev'e ırkçılık cezası!
"Eğit-donat"a biyografik inceleme
Hollanda Türkiye'den onu istiyor
Galatasaray günü çift antrenmanla tamamladı
İngiltere'de Türk hasta üzerinde 'tarihi kalp nakli'
Kırıkkale'de seyir halindeki otomobil yandı
Güney Afrika'da toplu işten çıkarma
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Hollande’a taziye telefonu
Gençler, barış ve kardeşlik için Mardin'de buluştu