Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Taksim'de polise silahlı saldırı! Kadir Topbaş'tan adaylık açıklaması! Altıntepe BAZ istasyonu için ayakta Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
Kılıçdaroğlu'na özel montaj: Helal olsun Başbakan'a
Kılıçdaroğlu'na özel montaj: Helal olsun Başbakan'a
25 Şubat 2014 Salı 20:20
Güncellenme Tarihi 25 Şubat 2014 Salı 20:33
Bahçeli'ye yapılan montaj videosunun ardından bu sefer CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun sesi montajlandı.

Dün gece Başbakan Erdoğan ile oğlu Bilal Erdoğan'a ait olduğu ileri sürülen bir ses kaydı medyaya servis edildi. Başbakanlık, kısa süre sonra söz konusu konuşmaların montaj olduğunu duyurdu.

BAHÇELİ'YE NELER NELER SÖYLETTİLER

Montaj açıklaması bir çok sosyal medya geyiğini de beraberinde getirdi. İlk olarak MHP lideri Devlat Bahçeli'nin montajlı videosu internete düştü. Bahçeli'nin "Apo da özgürlük savaşçısıdır, Önderimizdir" dediği video montajla neler yapılabileceğini herkese gösterdi.

"HELAL OLSUN BAŞBAKAN'A"

Bahçeli'nin ardından Kemal Kılıçdaroğlu'nun bugün yaptığı konuşmasının montajlı kaydı da internetteki yerini aldı. İnternete düşen videoda Kılıçdaroğlu, Erdoğan'a ait ses kayıtlarının montaj olduğunu vurgulayarak "Helal olsun Başbakan'a" diyor.

Bu haber 4,030 kez okundu.

Demirtaş, AB elçilerine görücüye çıktı30 Ocak 2015 14:57
HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş AB ülkelerinin büyükelçilerine Haziran ayındaki genel seçime parti olarak gireceklerini, barajı geçememeleri durumunda ise yollarına devam edeceklerini söyledi.
AK Partili vekilin teklifine CHP desteği30 Ocak 2015 07:52
AK Partili İsmet Uçma'nın tartışmalı teklifine CHP'li Binnaz Toprak'tan destek geldi.
CHP'den emeklilere müjde!30 Ocak 2015 07:50
Haziran ayında yapılacak seçimler için seçim bildirgesi çalışmalarını sürdüren CHP, hazırlıklarda son aşamaya geldi.
AK Parti oyları bir ayda 2.5 puan arttı30 Ocak 2015 06:42
AK Parti'nin oyu bir önceki aya göre 2.5 puan artışla yüzde 49.5'e yükseldi.
Sarıgül, İnönü'yü vefasızlık ve ihanetle suçladı30 Ocak 2015 06:21
Şişli Belediye Başkanı Hayri İnönü'nün tehdit edildiği iddiasıyla başlatılan soruşturmada şüpheli sıfatıyla ifadesine başvurulan Mustafa Sarıgül, "Bu, büyük bir vefasızlık, ihanet ve iftira" dedi.
Erdoğan: Çipras daha temkinli olmalı29 Ocak 2015 23:58
Cumhurbaşkanı Erdoğan, dünyada çok konuşulan isim Çipras hakkında yorumda bulundu. Erdoğan "Çipras temkinli olmalı" dedi.
Sakarya'nın AK Parti il başkanı belli oldu29 Ocak 2015 23:48
AK Parti İl Başkanlığı için yarışan 11 isim Süleyman Özmen, Mehmet Yılmaz, Sezai Akyol, Ahmet Demir ve Fevzi Kılıç olarak 5 kişiye düşürüldü ve Sakarya'nın il başkanı Fevzi Kılıç olarak belirlendi.
Kılıçdaroğlu hasta ziyaretinde29 Ocak 2015 22:32
Kılıçdaroğlu, bir süre önce bel fıtığı ameliyatı olan Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i evinde ziyaret etti.
Erdoğan: Bedelini biz ödüyoruz, halayı onlar çekiyor29 Ocak 2015 22:19
DEAŞ'ın Kobani'den uzaklaştırılmasını değerlendiren Erdoğan, "Bedelini biz ödüyoruz, halayı onlar çekiyor" dedi.
Erdoğan'dan başkanlık sistemi açıklaması29 Ocak 2015 21:56
Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlık sisteminin gerekliliğini Nasuhi Güngör örneğiyle anlattı.
MİT'ten Naim Şahin'e anlamlı söz29 Ocak 2015 21:55
İstihbarat kaynakları, lise öğrencisinin ölümü ile sonuçlanan İETT otobüsü saldırısından MİT’i sorumlu tutan İdris Naim Şahin’i yalanladı.
Erdoğan: 367’nin yakalanması lazım29 Ocak 2015 21:26
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, katıldığı televizyon programında gündemi değerlendirdi.
Engin Baytar'dan Cim Bom'a rest
"Yardımlaşmamız üst düzeydeydi"
Görmez Pakistan saldırısını kınadı
Gül taksicilerle çay içti
Suriyeli çocuklar için yeni eğitim sistemi
Medicana Sivasspor, çıkış arıyor
Cumhurbaşkanlığı seçimi 3. tura kaldı
Atlasjet isim değiştirdi
Kocaman Fenerbahçe'den Kadlec'i istedi
Djokovic finalde
YSK, 'Ceza taraftarı değiliz'
Kadir Topbaş seçimlerde aday olacak mı?
Yalova'da kuduz vakası
Fenerbahçe Karabükspor'a hazır
TL'nin ihracatta kullanımı yüzde 25 arttı
''40 yaş sınırının'' kalkmasıyla hayaline kavuşuyor
Kırgızistan BM'de oy hakkını kaybetti
Limanların özelleştirilmesine son verilecek
Turizm rehberlerine çağrı!
İhvan yol ayrımında! "Şiddete bulaşmama" tartışılıyor!
Banka ATM'leri gibi vergi terminalleri geliyor
Djokovic finalde
Ozan Tufan gönlündeki takımı açıkladı!
Doları tutabilene aşk olsun!
Williams mı Sharapova mı?
Şanlıurfa'da kavga: 1 ölü, 1 yaralı
Trabzonspor Medical Park destek istiyor
Asya Kupası'nın 3'üncüsü BAE!
"Paralel yapı" operasyonunda flaş gelişme
Atletico'nun yıldızı hakim karşısına çıkıyor!
Erdoğan: Kılıçdaroğlu rezil oldu
Demirtaş, AB elçilerine görücüye çıktı
Çocukları hastalıklardan korumanın 8 yolu
Taksim'de polise silahlı saldırı!
Pompalı tüfekle göğsünden vuruldu
Davutoğlu Mahmut Efendi'nin kardeşinin cenazesinde
DEAŞ’ın Bitcoin oyunu!
37 yıllık rekor tarih oldu
Rusya faiz oranlarını indirdi
Dışişleri Bakanlığı Mısır'daki bombalı saldırıları kınadı
Camiye diye çıktı Rize'de bulundu
La Liga'da, 21. hafta heyecanı!
Kadir Topbaş'tan adaylık açıklaması!
Beşiktaş'a sakatlardan iyi haber!
Netanyahu’nun eşinden “şişe” skandalı
Tanklar Suriye sınırında
Altıntepe BAZ istasyonu için ayakta
Beyin kanamasına davetiye çıkarıyor
Sisi, Suud kralının cenazesinde neden yoktu?
'İslam'a karşı karalama kampanyası var'
Lordlar Kamarası Filistin'i tartışıyor
Hamsi cep yakıyor
İşte prim borçlarında son tarih
Kadın nüfusunun en fazla olduğu il!
Mesut Akusta ameliyata alındı
Sıfır noktasına askeri sevkiyat
Asker adaylarından çiftçilere "römork şakası"
Arda Turan hastaneye kaldırıldı
İran-Fas ilişkileri düzeliyor
Tercihi tıp ve hukuk olanlar dikkat!
Ebola virüsü değişime uğruyor
Mısır'da patlama: Yaralılar var
Putin'e şarkı yaptı rekor kırıyor
Lakers Bulls'u uzatmalarda yendi
Kobani'de 3 bin 710 militan öldürüldü
İsrail katliamı sergileniyor
MEB'in basın duyuruları artık sosyal medyada
Dünyanın 4. büyük hastanesi olacak
Düğün sabahı kaçtı denilen gelin konuştu