Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail'e uçuşlar durdu İsrailli askerin Hamas şaşkınlığı Yılmazer, sağlık kontrolünden geçirildi! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Kılıçdaroğlu'na özel montaj: Helal olsun Başbakan'a
Kılıçdaroğlu'na özel montaj: Helal olsun Başbakan'a
25 Şubat 2014 Salı 20:20
Güncellenme Tarihi 25 Şubat 2014 Salı 20:33
Bahçeli'ye yapılan montaj videosunun ardından bu sefer CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun sesi montajlandı.

Dün gece Başbakan Erdoğan ile oğlu Bilal Erdoğan'a ait olduğu ileri sürülen bir ses kaydı medyaya servis edildi. Başbakanlık, kısa süre sonra söz konusu konuşmaların montaj olduğunu duyurdu.

BAHÇELİ'YE NELER NELER SÖYLETTİLER

Montaj açıklaması bir çok sosyal medya geyiğini de beraberinde getirdi. İlk olarak MHP lideri Devlat Bahçeli'nin montajlı videosu internete düştü. Bahçeli'nin "Apo da özgürlük savaşçısıdır, Önderimizdir" dediği video montajla neler yapılabileceğini herkese gösterdi.

"HELAL OLSUN BAŞBAKAN'A"

Bahçeli'nin ardından Kemal Kılıçdaroğlu'nun bugün yaptığı konuşmasının montajlı kaydı da internetteki yerini aldı. İnternete düşen videoda Kılıçdaroğlu, Erdoğan'a ait ses kayıtlarının montaj olduğunu vurgulayarak "Helal olsun Başbakan'a" diyor.

Bu haber 4,014 kez okundu.

Yargı kararının gereği yapılıyor22 Temmuz 2014 19:03
Başbakan Yardımcısı İşler, İstanbul merkezli "paralel yapı" operasyonuna ilişkin, "Yargı, böyle bir karar almış onun gereği yapılıyor. Hep birlikte neticeyi bekleyip göreceğiz" dedi.
HDP'den Hakkari'de barış ve kardeşlik çağrısı22 Temmuz 2014 18:51
Hakkari'de iki aşiret arasında çıkan kavganın ardından Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) Eş Genel Başkanı Kamuran Yüksek, Bağımsız Van Milletvekili Aysel Tuğluk ve eski Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir'den oluşan "barış heyeti", Hakkari'ye gledi.
İşte İhsanoğlu'na bağışlanan bağış miktarı22 Temmuz 2014 18:46
Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu'na destek için toplanan bağış rakamı açıklandı.
Şentop: Devlet bu çetelere müsade etmez22 Temmuz 2014 18:01
Paralel yapı operasyonlarını değerlendiren AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şentop, "Devlet, bu çetelere müsaade etmez" dedi.
Bakan Yazıcı'dan acı gününde önemli mesajlar22 Temmuz 2014 17:32
Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayat Yazıcı amcası Mehmet Nuri Yazıcı'nın eşi olan 74 yaşındaki Semiha Yazıcı'nın cenaze namazına katıldı.
CHP'de gerginlik! İstifasını sununca olanlar oldu22 Temmuz 2014 15:37
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Meclis’teki grup toplantısının ardından kürsüden indiği sırada Samsun Asarcık ilçe Başkanı Bülent Baskın, Kılıçdaroğluna istifa ettiğini açıkladı.
Adı duyulmamış bir parti daha 'Ekmel' dedi22 Temmuz 2014 14:22
Cumhurbaşkanı Ekmeleddin İhsanoğlu’na CHP, MHP, DSP, LDP,DP, BTP, BBP, DHP ve TSP’nin ardından DYP ve KP’den de destek kararı çıktı.
Erdoğan'ın grup toplantısında dikkat çeken ayrıntı!22 Temmuz 2014 14:07
Başbakan Erdoğan son grup konuşmasına Filistin atkısı ile çıkarak mesaj verdi.
Kılıçdaroğlu: Gidin AK Parti'ye oy verin22 Temmuz 2014 13:56
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu bugünkü gurup toplantısında gündeme dair değerlendirmelerde bulundu.
CHP'li vekillerden Gazze hamlesi22 Temmuz 2014 13:33
CHP milletvekilleri, Ramazan bayramında Gazze’ye gidiyor.
Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na Kürecik cevabı22 Temmuz 2014 12:52
Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Erdoğan, Kürecik'teki faaliyetleri durdurmak zorunda" ifadelerine Başbakan Erdoğan'dan yanıt geldi.
Erdoğan'dan flaş Paralel operasyon açıklaması22 Temmuz 2014 12:52
Başbakan Erdoğan, "(Operasyonun başka alanlara sıçrayıp sıçramayacağı) Görünen o, tabii tabii. Şu anda biz de izlemedeyiz. Neler çıkacak, bunların hepsini göreceğiz" dedi.
Define ararken canından oldu
Rusya'ya yeni yaptırımlar yolda
İsrail'e uçuşlar durdu
Alperen Ocakları'na yeni genel başkan
Sakarya'da 1 kilo bonzai ele geçirildi
G.Saraylı yöneticiden Çakar'a dava
Brezilya'nın yeni teknik direktörü belli oldu
İsrailli askerin Hamas şaşkınlığı
Dağdan Rogers indi!
Ukrayna'da düşen yolcu uçağı için ekip kuruldu
Yargı kararının gereği yapılıyor
Yılmazer, sağlık kontrolünden geçirildi!
İki otomobil çarpıştı: 4 ölü, 3 yaralı
Ronaldo emeklilik tarihini açıkladı
HDP'den Hakkari'de barış ve kardeşlik çağrısı
Hayrat Vakfı'ndan Erdoğan'a destek
İşte İhsanoğlu'na bağışlanan bağış miktarı
Ertuğrul Sağlam'dan Gazze duası
Trabzonspor Halil Altıntop'a karşı
Bakan Eroğlu: Devlet ortak kabul etmez
Samsunspor'un ilk rakibi Azeri
Milli futbolcu resmen Galatasaray'da!
Gazze'ye saldırılarda Alman vatandaşı 7 Filistinli öldü
ABD Dışişleri Bakanı'na Mısır'da büyük şok!
Brezilya'nın yeni hocası resmen açıklandı
Macauley Chrisantus Sivaspor'da
115 polise yakalama kararı
28 İsrail askeri öldürüldü
8 PKK'lı teslim oldu
Borsa yükselişle kapattı
Jonathan kaçırılan kızların aileleriyle görüştü
İsrail'i nefretle kınıyoruz
İddialar yalan çıktı! Elif Akyüz aklandı
Şentop: Devlet bu çetelere müsade etmez
İsrail askerlerinden Filistinli kadınlara müdahale
Milli futbolcu Galatasaray'da
F.Bahçe'ye müjdeli haber!
İhracat Temmuz'da yüzde 10 arttı
Macaristan'dan Erdoğan'a dua
Ali Fuat Yılmazer gözaltına alındı
Mirzabeyoğlu ne zaman tahliye olacak?
TEM otoyolunda bayram tedbirleri
BM'den skandal İsrail açıklaması
Gelmiş geçmiş en sıcak Haziran'ı yaşadık
Beşiktaş'ta çifte imza
Salih'ten sonra bir geç daha Avrupa'ya gitti
Bakan Yazıcı'dan acı gününde önemli mesajlar
Beşiktaş taktik çalıştı
Korkunç kaza: 2 ölü
Orucun beyin üzerindeki inanılmaz etkisi
BİK: İddialar gerçeği yansıtmıyor
Siyonisti korkutan 3 mücahit grup!
Obezler, şifayı YYÜ'de buluyor
Jonathan kaçırılan kızların aileleriyle görüştü
Musul'da İHA saldırısı
Serbest piyasada döviz fiyatları
Neo-nazi davasında sanığın talebine ret
KKTC'de Gazze için bayraklar yarıya indirildi
Selam-tevhid davasında 251 kişiye takipsizlik
SPK'dan Borsa İstanbul açıklaması
İsrail Hamas'a ait 287 noktayı vurdu
Şehit polis toprağa verildi
Endonezya'da seçimi Vidodo kazandı
Digiturk'e 1,3 milyon liralık ceza
HTC'nin akıllı saati ortaya çıktı
İdmanda basın mensuplarına sulu şaka!