Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Fenerbahçe'ye ABD'den davet! Genelkurmay Başkanı helikopter kazasında öldü AA muhabirine silah doğrultan polis açığa alındı Celal KazdağlıCHP: Değişime neden direniyor?
Kılıçdaroğlu'na özel montaj: Helal olsun Başbakan'a
Kılıçdaroğlu'na özel montaj: Helal olsun Başbakan'a
25 Şubat 2014 Salı 20:20
Güncellenme Tarihi 25 Şubat 2014 Salı 20:33
Bahçeli'ye yapılan montaj videosunun ardından bu sefer CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun sesi montajlandı.

Dün gece Başbakan Erdoğan ile oğlu Bilal Erdoğan'a ait olduğu ileri sürülen bir ses kaydı medyaya servis edildi. Başbakanlık, kısa süre sonra söz konusu konuşmaların montaj olduğunu duyurdu.

BAHÇELİ'YE NELER NELER SÖYLETTİLER

Montaj açıklaması bir çok sosyal medya geyiğini de beraberinde getirdi. İlk olarak MHP lideri Devlat Bahçeli'nin montajlı videosu internete düştü. Bahçeli'nin "Apo da özgürlük savaşçısıdır, Önderimizdir" dediği video montajla neler yapılabileceğini herkese gösterdi.

"HELAL OLSUN BAŞBAKAN'A"

Bahçeli'nin ardından Kemal Kılıçdaroğlu'nun bugün yaptığı konuşmasının montajlı kaydı da internetteki yerini aldı. İnternete düşen videoda Kılıçdaroğlu, Erdoğan'a ait ses kayıtlarının montaj olduğunu vurgulayarak "Helal olsun Başbakan'a" diyor.

Bu haber 4,017 kez okundu.

Hüseyin Besli: Erdoğan 2019'da yeniden aday olacak21 Ağustos 2014 04:21
Başbakan'ın Başdanışmanı Hüseyin Besli, Erdoğan'ın 2019'da ikinci kez aday olacağını söyledi.
Eski dostların 'İnce' planı21 Ağustos 2014 04:01
Eylül başında yapılacak kritik CHP kurultayı hazırlıkları sürerken Önder Sav ve Deniz Baykal'ın Muharrem İnce'nin yanında yer alacağı belirtiliyor.
İstişare süreci tamamlandı, AK Parti'de kritik gün!21 Ağustos 2014 03:16
Köşk'e çıkacak Erdoğan başkanlığında son kez toplanacak Merkez Yürütme Kurulu Toplantısı'nda, yeni Genel Başkan ve Başbakan belirlenecek. Kararlaştırılacak isim, 27 Ağustos'ta yapılacak kongrede tek aday olacak.
HDP'den Kumburgaz'daki kayıp yakınlarına ziyaret!20 Ağustos 2014 18:43
HDP'li Yüksekdağ ile Sebahat Tuncel, Kumburgaz'da deniz bisikletiyle açıldıktan sonra kaybolan 5 gencin ailelerini ziyaret etti.
İdris Bal öfke kustu!20 Ağustos 2014 17:06
17 Aralık sonrası AK Parti'den istifa eden İdris Bal, 17 Aralık'tan 4 ay önce darbe lobisi faaliyetlerinde bulunduğunun ortaya çıkması üzerine basın toplantısı düzenledi iddiaları yalanlayamadı.
Yargıtay'dan CHP'ye ret20 Ağustos 2014 15:57
Başbakan Erdoğan'ın vekilliğinin düşmesi için Yargıtay Başsavcılığı'na başvuran CHP’nin talebi reddedildi.
Kılıçdaroğlu'ndan milli iradeye saygısızlık!20 Ağustos 2014 14:25
CHP lideri 28 Ağustos'taki yemin törenine katılmayacağını açıkladı.
Davutoğlu, Filistin özel temsilcilerini kabul etti20 Ağustos 2014 13:51
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Güney Afrika Cumhuriyeti'nin Filistin özel temsilcilerini kabul etti.
İtfaiyeye yeni isim teklifi20 Ağustos 2014 13:09
CHP'li Nazlıaka, itfaiyenin "afet ve acil durum müdahale ve önleme" olarak değiştirilmesine ilişkin kanun teklifi verdi
Yıldız'dan Abdullah Gül değerlendirmesi!20 Ağustos 2014 11:33
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün, başbakanlık için Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nu işaret etmesini değerlendirdi.
Hayrünnisa Gül'den 2 gazeteciye sitem!20 Ağustos 2014 10:21
Cumhurbaşkanı Gül, Çankaya Köşkü'nde veda resepsiyonu verdi. Törene Hayrünnisa Gül'ün sözleri ve 2 gazeteciye tepkisi damga vurdu.
Muhalefetin son umudu da yıkıldı!20 Ağustos 2014 09:04
Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde umduğunu bulamayan muhalefet, Erdoğan'ın başbakanlığı ve AK Parti Genel Başkanlığı'nın düştüğü iddiasında.
Hüseyin Besli: Erdoğan 2019'da yeniden aday olacak
Eski dostların 'İnce' planı
Müdürler 'kamyoncu' bürokratlar 'pavyoncu'
İşte Soma'da yaşanan felaketin nedeni!
Ala: Bu provokasyon derin PKK ile derin yapıların işbirliği
Cumhurbaşkanı Erdoğan'a küresel devir teslim
10 yıl sonra çifte mucize
İstanbul'un ortasında ayakta alkışlanacak mahalle!
İstişare süreci tamamlandı, AK Parti'de kritik gün!
Fenerbahçe'ye ABD'den davet!
Almanya'nın Türkiye'yi dinlemesinin perde arkası!
Bu Emenike‘yi kimse tutamaz!
Hâkimden meslektaşlarına HSYK'da paralel şantaj uyarısı
Taraf'ın manşeti alay konusu oldu!
Eşinin sakladığı 110 bin TL'yi çöpe attı!
Erdoğan İstanbul'a geldi
Milliler 7 maçta 6'ıncı mağlubiyetini aldı
Netanyahu Hamas'ın yanında olan ülkelerin isimlerini açıkladı!
Eski CHP'li vekil Kılıçdaroğlu'na 'tutarsız' dedi
Genelkurmay Başkanı helikopter kazasında öldü
AA muhabirine silah doğrultan polis açığa alındı
Ceyda Karan'dan seçmeni aşağılayan açıklamalar
Tolunay Kafkas'tan taraftara çağrı
FED'den faiz artışı ile ilgili yeni uygulama
Osmanlıspor'dan rahat galibiyet
Sivasspor'da bir isimle daha yollar ayrıldı
Netanyahu'dan Hamas'a açık tehdit!
Karabük maçı öncesi flaş transfer açıklaması
Eski Fenerbahçeli boşa çıktı
Süleyman Seba için mevlit okutulacak
Trabzonspor maç saatini bekliyor
Eskişehirspor 90+4'te Paşa'ya yetişti
Manchester City'den G.Saray'a kötü haber
Kassam'dan 'müzakerelerden çekilin' çağrısı
ABD'den IŞİD'e 14 hava saldırısı!
Galtier'den Karabükspor'a övgü dolu sözler
Esed yine zehirli gaz kullandı!
23 kişi daha Türkiye'ye getirildi
G.Saray tam kadro derbiye bilendi
Gazze'den İsrail'e 180 füze!
Bamba gitti Trabzon müjdeyi verdi
Bursaspor'dan gollü prova
5 kişide daha Ebola şüphesi
İsrail 21 kişiyi daha katletti!
Camiye girip Kur'an yaktılar!
Merkezi yönetim borç stoku belli oldu
Van'a yıldırım düştü: 1 ölü
THY uçağı kuş sürüsüne girdi
F.Bahçe'nin alamadığı futbolcuyu Mersin kaptı
Obama taziye konuşması sonrası golf oynamaya gitti