Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
'Son Diktatör' Putin'e sırt çevirdi! İngiltere’de medyaya yasak geliyor! Obama insan değil bir klon Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
6 Şubat 2014 Perşembe 08:27
Güncellenme Tarihi 6 Şubat 2014 Perşembe 08:32
Sabah Gazetesi yazarı Mahmut Övür, son günlerde sıkça adı geçen ve Gülen grubunun Kuzey Irak sorumlusu olduğu iddia edilen Süleyman Hamit Müftigil'i yazdı.

İşte Övür'ün yazısı:

Son dönemde siyasi mücadele ne yazık ki daha çok operasyonlar ve yasadışı ses kayıtları üzerinden yürüyor. İlginçtir bu yöntemi bir siyaset aracı olarak kullananlar da o yöntemle vurulmaya başlandı ve ortaya birbirinden çarpıcı bilgiler döküldü.

O çarpıcı bilgiler arasında biri var ki gerçekten insanın kanını donduruyor. Bakın işadamı Süleyman Hamit Müftigil, Sözcü gazetesinden bir muhabirle konuşurken neler diyor:

"Bu kongre sonrası İmralı (Öcalan) bertaraf edilecek, artık tekrar silahlı ve çatışmalı bir dönem geliyor, Barzani de bertaraf edilecek, Erdoğan da bertaraf edilecek."

Tam anlamıyla bir darbeden söz ediyor. Başbakan Erdoğan indirilecek, Öcalan ve Barzani devre dışı bırakılacak, çatışma yaşanacak ve onlar kendi iktidarlarını kuracak.

Peki, kim bu işadamı? Doğrusu bu işadamını kamuoyu fazla bilmiyor ama bilen de çok iyi biliyor. En başta da Gülen Cemaati ve iş dünyası iyi biliyor. Bir de İsrail'in devlet erkânıyla Yahudi cemaatleri...

Müftigil, Erzurumlu bir işadamı. Gülen'in hemşerisi... İstanbul Sarıyer Demirciköy'de inşaat yapan, Kazakistan ve Ukrayna'da iş ilişkileri olan bir işadamı.

Çevresine göre girişken, tuttuğunu koparan, çok konuşan ve ilişkileriyle övünen bir işadamı...

En yoğun ilişkisi de İsrail devleti ve ABD'deki Yahudi lobisiyle. Bu ilişkinin en somut göstergesi de bürosuna gelen herkese gösterdiği İsrail ve ABD'den aldığı madalya ve nişanlar.

Boşuna değil "Güneydeki sevdiğim ülke" demesi... İsrail'i kastettiği çok açık. Bu yüzden kimse Avukatı Mahmut Tanrısever'in "Suudi Arabistan'dır" demesini ciddiye almadı. Alamazdı çünkü Suudi Arabistan'ı sevmediği de biliniyor.

Müftigil, Kanada'da oturuyor ve tam bir Pensilvanya-Washington müdavimi. Tabii şu sözleri Pensilvanya ile ilişkisinin daha ileri bir boyutta olduğunu gösteriyor: "Ben onunla (Gülen) her an beraberim.

Günde 3 defa görüşüyoruz. Onun evinde (Pensilvanya'daki ev) benim payım var."

Bu yakınlıkta hemşerilikten daha çok İsrail ve ABD'deki lobilerle ilişkisinin etkisi olduğu söyleniyor. Türkiye'deki yakın dostu da bilinen bir isim; Türkiye Yahudileri Cemaati Onursal Başkanı Bensiyon Pinto. Müftigil'i tanıyan bir işadamı şöyle diyor:

"Cemaatte hiç kimsenin İsrail'le bu kadar yakın ilişkisi yok. Sesini iyi tanıyorum. Akıcı konuşur. Bu kadar bilgiyi rastgele biri bilemez.

Baksanıza daha 17 Aralık olmadan olacakları söylüyor."

Sıradan biri olmadığı için de söyledikleri "Paralel Devlet" tartışmalarında bir dönüm noktası. Çünkü ilk defa devlet içindeki paralel yapının, iç ve dış ilişkileri, hedefi net biçimde ortaya çıktı.

17 -25 Aralık operasyonlarıyla Başbakan Erdoğan bertaraf edilecek, Kürt siyaseti çatışmaya sürüklenecek, Genç Parti hazırlanacak, büyük işadamlarıyla ilişki kurulacak ve AK Partili 78 milletvekili istifa ettirilerek darbe tamamlanmış olacak.

Tıpkı 28 Şubat darbesi gibi diyeceğim ama ondan daha tehlikeli. Bu da darbeci zihniyetin virüs gibi mutasyona uğradığını gösteriyor. Ama başaramayacaklar çünkü Türkiye toplumu da artık darbelere karşı aşılı.

Bu haber 3,677 kez okundu.

Altınok'tan Özkök'e sert eleştiri!27 Ocak 2015 14:08
Hürriyet Yazarı Ertuğrul Özkök'ün bugünkü yazısı Günün Manşeti programında eleştirildi. Melih Altınok, Özkök'ün yazısına ilişkin, '2 satır yazı yazmış 40 tane yanlış var' dedi.
Kaplan: Bülent Yıldırım’ı isteseniz de yıldıramazsınız!26 Ocak 2015 07:45
Sözleri paralel medya tarafından çarptırılan İHH Başkanı Bülent Yıldırım’a Yusuf Kaplan sahip çıktı.
İki farklı kalkınma anlayışı: Afrika ve Davos23 Ocak 2015 09:36
Cemil Ertem, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Afrika ziyaretlerini ve Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun Davos çıkarmasını değerlendirdi.
Paralel örgütün internetteki suç merkezi!21 Ocak 2015 11:48
Akşam gazetesi yazarı Turgay Güler bugünkü yazısında paralel yapının sosyal medya figüranı Fuat Avni üzerinden çarpıcı sorular sordu.
Cübbeli: Bunu yapan cehennemliktir21 Ocak 2015 09:52
Vahdet gazetesinde yazıları yayımlanan Ahmet Mahmut Ünlü, hayvanlara eziyet edenin cehennemlik olduğunu yazdı.
Bir fiskelik canı var demişlerdi21 Ocak 2015 08:40
Yeni Şafak yazarı Abdulkadir Selvi bugünkü yazısında TBMM’de dün yapılan eski bakanlarla ilgili Yüce Divan oylamasını kaleme aldı.
Yayla'dan Cumhuriyet ve Gülen grubuna eleştiri20 Ocak 2015 16:14
Atilla Yayla Charlie Hebdo’nun Hazreti Peygamber’e hakaret eden karikatürlerini yayınlayan Cumhuriyet ve ona sahip çıkarak “ifade özgürlüğü” savunucusu kesilen paralel medyaya sordu: Atatürk ve Fethullah Gülen’i çizselerdi tepkiniz bu mu olurdu.
Romantik Gezici Can Dündar, yeni Türkiye’sini yazdı20 Ocak 2015 10:14
“Romantik Gezici” Can Dündar, bugünkü yazısında yeni Türkiye’sini kaleme aldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan senarist de olabilirmiş20 Ocak 2015 09:01
Mehmet Barlas, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın siyasetçi olmak yerine senarist olmayı deneseydi, aynı başarıya ulaşabileceğini söyledi.
Taşgetiren'den Nurettin Yıldız'a selam20 Ocak 2015 08:55
Star gazetesi yazarı Ahmet Taşgetiren, geçtiğimiz günlerde iftiraya maruz kalan Nureddin Yıldız’la ilgili bir yazı kaleme aldı.
Cübbeli: Fabrikanın kaçağını garibanlar ödüyor!20 Ocak 2015 06:19
Cübbeli Ahmet Hoca olarak tanınan Ahmet Mahmut Ünlü, Vahdet gazetesindeki köşesinde kaçak elektrik konusunu ele aldı.
Dilipak: Evet, ben 'cihadçı bir Müslüman'ım!14 Ocak 2015 11:30
Abdurrahman Dilipak bugünkü yazısında, geçtiğimiz günlerde yazısının sosyal medyada sansürlenmesinin ardından "Evet ben Cihatçı bir Müslüman'ım" dedi ve batının tavrına eleştiriler sıraladı.
Mourinho muradına erdi
'Son Diktatör' Putin'e sırt çevirdi!
2.5 milyon euro cepte!
ABD'li efsane rapçi cinayetten tutuklandı
İstanbul bir yana 80 il bir yana
Dünya rekoru kırdı
Yanal'dan 'Salih Dursun' açıklaması
İlk önce 66 okul paralel yapıdan kurtarılacak
Meireles: Beni kadroya alma hocam
İngiltere’de medyaya yasak geliyor!
Yeni Kral'dan, köklü kabine değişikliği
Obama insan değil bir klon
SGK bu hafta sonu açık olacak
Baransu'nun valizi patladı bilirkişi yandı
Ünlü oyuncu apar topar ameliyata alındı
AK Parti’nin yüzde 60’ı değişiyor
İsrail'e "kararını geri al" uyarısı
Kuvvetli rüzgar İstanbul'da ağaç devirdi
Kılıçdaroğlu ''Haziran Hareketi''ne sıcak baktı
HDP'nin 600 bin oya ihtiyacı var
ABD: İsrail'in Batı Şeria'daki faaliyetleri gayrimeşru
THY, İDO ve BUDO seferlerini iptal etti
Ürdün’den IŞİD’e büyük tehdit!
Feci kaza: 1 ölü
İşte Başkanlık sisteminin 6 önemli detayı
Paralel'in İzmir ayağında 2 tutuklama
Mısır'da 6 ilde darbe karşıtı gösteri
Lübnan, İsrail'i BM'ye şikayet etti
Savcı baskını validen gizledi
DEAŞ'a ait roketlerde sır detay!
'Böyle giderse kapatmak zorunda kalacağız'
Katar Emiri'nin hayali suya düştü