Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İstanbul Üniversitesi'nde yangın çıktı Netanyahu: İran İsrail'i yok edecek İşler kötü diyen Koç'un Tüpraş'ından büyük kar! Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
6 Şubat 2014 Perşembe 08:27
Güncellenme Tarihi 6 Şubat 2014 Perşembe 08:32
Sabah Gazetesi yazarı Mahmut Övür, son günlerde sıkça adı geçen ve Gülen grubunun Kuzey Irak sorumlusu olduğu iddia edilen Süleyman Hamit Müftigil'i yazdı.

İşte Övür'ün yazısı:

Son dönemde siyasi mücadele ne yazık ki daha çok operasyonlar ve yasadışı ses kayıtları üzerinden yürüyor. İlginçtir bu yöntemi bir siyaset aracı olarak kullananlar da o yöntemle vurulmaya başlandı ve ortaya birbirinden çarpıcı bilgiler döküldü.

O çarpıcı bilgiler arasında biri var ki gerçekten insanın kanını donduruyor. Bakın işadamı Süleyman Hamit Müftigil, Sözcü gazetesinden bir muhabirle konuşurken neler diyor:

"Bu kongre sonrası İmralı (Öcalan) bertaraf edilecek, artık tekrar silahlı ve çatışmalı bir dönem geliyor, Barzani de bertaraf edilecek, Erdoğan da bertaraf edilecek."

Tam anlamıyla bir darbeden söz ediyor. Başbakan Erdoğan indirilecek, Öcalan ve Barzani devre dışı bırakılacak, çatışma yaşanacak ve onlar kendi iktidarlarını kuracak.

Peki, kim bu işadamı? Doğrusu bu işadamını kamuoyu fazla bilmiyor ama bilen de çok iyi biliyor. En başta da Gülen Cemaati ve iş dünyası iyi biliyor. Bir de İsrail'in devlet erkânıyla Yahudi cemaatleri...

Müftigil, Erzurumlu bir işadamı. Gülen'in hemşerisi... İstanbul Sarıyer Demirciköy'de inşaat yapan, Kazakistan ve Ukrayna'da iş ilişkileri olan bir işadamı.

Çevresine göre girişken, tuttuğunu koparan, çok konuşan ve ilişkileriyle övünen bir işadamı...

En yoğun ilişkisi de İsrail devleti ve ABD'deki Yahudi lobisiyle. Bu ilişkinin en somut göstergesi de bürosuna gelen herkese gösterdiği İsrail ve ABD'den aldığı madalya ve nişanlar.

Boşuna değil "Güneydeki sevdiğim ülke" demesi... İsrail'i kastettiği çok açık. Bu yüzden kimse Avukatı Mahmut Tanrısever'in "Suudi Arabistan'dır" demesini ciddiye almadı. Alamazdı çünkü Suudi Arabistan'ı sevmediği de biliniyor.

Müftigil, Kanada'da oturuyor ve tam bir Pensilvanya-Washington müdavimi. Tabii şu sözleri Pensilvanya ile ilişkisinin daha ileri bir boyutta olduğunu gösteriyor: "Ben onunla (Gülen) her an beraberim.

Günde 3 defa görüşüyoruz. Onun evinde (Pensilvanya'daki ev) benim payım var."

Bu yakınlıkta hemşerilikten daha çok İsrail ve ABD'deki lobilerle ilişkisinin etkisi olduğu söyleniyor. Türkiye'deki yakın dostu da bilinen bir isim; Türkiye Yahudileri Cemaati Onursal Başkanı Bensiyon Pinto. Müftigil'i tanıyan bir işadamı şöyle diyor:

"Cemaatte hiç kimsenin İsrail'le bu kadar yakın ilişkisi yok. Sesini iyi tanıyorum. Akıcı konuşur. Bu kadar bilgiyi rastgele biri bilemez.

Baksanıza daha 17 Aralık olmadan olacakları söylüyor."

Sıradan biri olmadığı için de söyledikleri "Paralel Devlet" tartışmalarında bir dönüm noktası. Çünkü ilk defa devlet içindeki paralel yapının, iç ve dış ilişkileri, hedefi net biçimde ortaya çıktı.

17 -25 Aralık operasyonlarıyla Başbakan Erdoğan bertaraf edilecek, Kürt siyaseti çatışmaya sürüklenecek, Genç Parti hazırlanacak, büyük işadamlarıyla ilişki kurulacak ve AK Partili 78 milletvekili istifa ettirilerek darbe tamamlanmış olacak.

Tıpkı 28 Şubat darbesi gibi diyeceğim ama ondan daha tehlikeli. Bu da darbeci zihniyetin virüs gibi mutasyona uğradığını gösteriyor. Ama başaramayacaklar çünkü Türkiye toplumu da artık darbelere karşı aşılı.

Bu haber 3,682 kez okundu.

Memurların bu sıkıntılarını biliyor musunuz?02 Mart 2015 10:59
Yeni Şafak gazetesi yazarı Ahmet Ünlü, memurların sıkıntılarını kaleme aldı.
Cübbeli Ahmet'ten Hakan Fidan açıklaması28 Şubat 2015 09:00
Cübbeli Ahmet Hoca sözlerinin çarpıtıldığını ve Hakan Fidan'ı kastetmediğini söyledi.
Memurlara 28 Şubat uyarısı28 Şubat 2015 07:39
Yeni Şafak gazetesi yazarı Ahmet Ünlü, memurların mal beyanının son günü olan 28 Şubat tarihine dikkat etmeleri gerektiğini yazdı.
Erdoğan'ın gizli ajandasında İhvan mı var?27 Şubat 2015 08:30
Taha Dağlı, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Riyad ziyaretinde "İhvan" maddesinin masaya yatırılabileceğini söyledi.
'Cennet'te huri istemem' diyenlere Cübbeli analizi!25 Şubat 2015 08:40
Cübbeli Ahmet Hoca, 'Ben cennette huri istemem' diyenler için "Maşallah, ne mübarek zatsın. Elini ayağını öpeyim" diye seslendi. Analizini bir adım daha öteye götüren Cübbeli, "Bazıları bu sözü hanımlarının yanında numaradan söylüyor" dedi.
Eyvah, provokasyon ihtimali yok edildi!24 Şubat 2015 07:53
Gülay Göktürk, Şah Fırat operasyonuyla birlikte provokasyon ihtimalinin yok edildiğini yazdı.
Süleyman Şah Caber Kalesi'ne defnedilecek!23 Şubat 2015 09:21
Dün gerçekleştirilen Şah Fırat operasyonunu yazan Abdülkadir Selvi, şartlar normalleştikten sonra Süleyman Şah’ın Caber Kalesi’ne defnedileceğini aktardı.
Esra Elönü'nden Yükselir'e : Sen kimsin?19 Şubat 2015 15:41
Sabah yazarı Sevilay Yükselir'in "Gül Huber Köşkü'nü boşaltsın" yazısına Esra Elönü çok sert bir yazı ile cevap verdi. Elönü, Yükselir'e "Şımarıkça kalemini beline koyup mahalle cazgırlığına soyunmanın adı gazetecilik değil fitne hesabına girmektir" diye yanıt verdi.
Murat Belge maskesini çıkardı18 Şubat 2015 10:30
Taraf'a verdiği röportajda genç subaylara darbe çağrısında bulunan Murat Belge'ye Sabah Gazetesi yazarı Engin Ardıç'tan uyarı yazısı geldi.
Hadi susturun vicdanları18 Şubat 2015 08:19
Mersin'de üniversite öğrencisi Özgecan Aslan'ın hunharca katledilmesi vicdanları sızlattı. Tüm Türkiye Özgecan'a ağladı...
'Efkan Âlâ MİT Müsteşarı olacak' iddiası17 Şubat 2015 13:48
Habertürk gazetesi yazarı Fehmi Koru, İçişleri Bakanı Efkan Âlâ'nın Hakan Fidan'ın yerine atanacağını iddia etti.
Abdullah Öcalan’a Kandil darbesi17 Şubat 2015 10:06
Abdulkadir Selvi, HDP'nin Kandil'e Öcalan'ın "silah miadını doldurdu" mesajıyla gittiğini, Kandil'den dönen HDP'nin suskunluğunun Kandil'in Öcalan'ın mesajına ayak dirediğini gösterdiğini belirterek, HDP'nin suskun kalarak sürecte Kandil'e yakın durduğunu iddia etti.
İstanbul Üniversitesi'nde yangın çıktı
44 yaşında ama Avrupa devi istiyor!
Diego için flaş iddia!
Gurbetçilere kayıt kütüğü uyarısı
Temayülden Hakan Fidan birinci çıktı
Hamas kurucusu Hammad vefat etti
O oda bakanın unvanını askıya aldı!
Diyanet ‘itikadı bozuk’ diye işten attı!
Üç bakan değişiyor! İşte yeni bakanlar