Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Erdoğan'dan geceyarısı miting! Mason Locası'ndan Gülen açıklaması Fransa'daki uçak kazası ile flaş gelişme Ömer AltaşHitabet
siyasete yetmez
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
6 Şubat 2014 Perşembe 08:27
Güncellenme Tarihi 6 Şubat 2014 Perşembe 08:32
Sabah Gazetesi yazarı Mahmut Övür, son günlerde sıkça adı geçen ve Gülen grubunun Kuzey Irak sorumlusu olduğu iddia edilen Süleyman Hamit Müftigil'i yazdı.

İşte Övür'ün yazısı:

Son dönemde siyasi mücadele ne yazık ki daha çok operasyonlar ve yasadışı ses kayıtları üzerinden yürüyor. İlginçtir bu yöntemi bir siyaset aracı olarak kullananlar da o yöntemle vurulmaya başlandı ve ortaya birbirinden çarpıcı bilgiler döküldü.

O çarpıcı bilgiler arasında biri var ki gerçekten insanın kanını donduruyor. Bakın işadamı Süleyman Hamit Müftigil, Sözcü gazetesinden bir muhabirle konuşurken neler diyor:

"Bu kongre sonrası İmralı (Öcalan) bertaraf edilecek, artık tekrar silahlı ve çatışmalı bir dönem geliyor, Barzani de bertaraf edilecek, Erdoğan da bertaraf edilecek."

Tam anlamıyla bir darbeden söz ediyor. Başbakan Erdoğan indirilecek, Öcalan ve Barzani devre dışı bırakılacak, çatışma yaşanacak ve onlar kendi iktidarlarını kuracak.

Peki, kim bu işadamı? Doğrusu bu işadamını kamuoyu fazla bilmiyor ama bilen de çok iyi biliyor. En başta da Gülen Cemaati ve iş dünyası iyi biliyor. Bir de İsrail'in devlet erkânıyla Yahudi cemaatleri...

Müftigil, Erzurumlu bir işadamı. Gülen'in hemşerisi... İstanbul Sarıyer Demirciköy'de inşaat yapan, Kazakistan ve Ukrayna'da iş ilişkileri olan bir işadamı.

Çevresine göre girişken, tuttuğunu koparan, çok konuşan ve ilişkileriyle övünen bir işadamı...

En yoğun ilişkisi de İsrail devleti ve ABD'deki Yahudi lobisiyle. Bu ilişkinin en somut göstergesi de bürosuna gelen herkese gösterdiği İsrail ve ABD'den aldığı madalya ve nişanlar.

Boşuna değil "Güneydeki sevdiğim ülke" demesi... İsrail'i kastettiği çok açık. Bu yüzden kimse Avukatı Mahmut Tanrısever'in "Suudi Arabistan'dır" demesini ciddiye almadı. Alamazdı çünkü Suudi Arabistan'ı sevmediği de biliniyor.

Müftigil, Kanada'da oturuyor ve tam bir Pensilvanya-Washington müdavimi. Tabii şu sözleri Pensilvanya ile ilişkisinin daha ileri bir boyutta olduğunu gösteriyor: "Ben onunla (Gülen) her an beraberim.

Günde 3 defa görüşüyoruz. Onun evinde (Pensilvanya'daki ev) benim payım var."

Bu yakınlıkta hemşerilikten daha çok İsrail ve ABD'deki lobilerle ilişkisinin etkisi olduğu söyleniyor. Türkiye'deki yakın dostu da bilinen bir isim; Türkiye Yahudileri Cemaati Onursal Başkanı Bensiyon Pinto. Müftigil'i tanıyan bir işadamı şöyle diyor:

"Cemaatte hiç kimsenin İsrail'le bu kadar yakın ilişkisi yok. Sesini iyi tanıyorum. Akıcı konuşur. Bu kadar bilgiyi rastgele biri bilemez.

Baksanıza daha 17 Aralık olmadan olacakları söylüyor."

Sıradan biri olmadığı için de söyledikleri "Paralel Devlet" tartışmalarında bir dönüm noktası. Çünkü ilk defa devlet içindeki paralel yapının, iç ve dış ilişkileri, hedefi net biçimde ortaya çıktı.

17 -25 Aralık operasyonlarıyla Başbakan Erdoğan bertaraf edilecek, Kürt siyaseti çatışmaya sürüklenecek, Genç Parti hazırlanacak, büyük işadamlarıyla ilişki kurulacak ve AK Partili 78 milletvekili istifa ettirilerek darbe tamamlanmış olacak.

Tıpkı 28 Şubat darbesi gibi diyeceğim ama ondan daha tehlikeli. Bu da darbeci zihniyetin virüs gibi mutasyona uğradığını gösteriyor. Ama başaramayacaklar çünkü Türkiye toplumu da artık darbelere karşı aşılı.

Bu haber 3,686 kez okundu.

Doğan Medyası Kılıçdaroğlu'nu Cumhurbaşkanı yaptı30 Mart 2015 14:09
Doğan Medya bünyesinde bulunan cnntürk.com skandal bir hataya imza attı.
Yılmaz Özdil'den skandal yazı27 Mart 2015 11:40
Sözcü gazetesi yazarı Yılmaz Özdil, skandal bir yazıya imza attı. Türkiye'nin mazlum halklara ve müslümanlara yaptığı yardımlardan duyduğu rahatsızlığı dile getiren Özdil, 'Hâlâ bu Akp’ye oy veren emeklilere, değil ikramiye, maaş bile vermemek lazım' dedi.
Ahmet Hakan'dan ilginç Melih Gökçek iddiası26 Mart 2015 10:32
Hürriyet gazetesi yazarı Ahmet Hakan, Bülent Arınç ve Melih Gökçek arasındaki tartışmanın finalinde Gökçek'i Ahmet Davutoğlu'nun kurtardığını öne sürdü.
Seçim öncesi kritik provokasyon uyarısı24 Mart 2015 13:31
Vatan Gazetesi yazarı Hüseyin Yayman'dan seçimler öncesi provokasyon uyarısı geldi. Yayman, çözüm sürecinde sona yaklaşılırken provokasyon olabileceğini söyledi.
Muhalefetin kıymeti ve kıyameti22 Mart 2015 08:10
7 Haziran seçimleri öncesi muhalefet partilerine önerilerde bulunan Mücahit Küçükyılmaz, "Muhalefetin yıllar süren yorgunluğu arttıkça iktidarın enerjisi ve dinamizmi, doğal olarak oy oranı da yükseliyor" dedi.
Yusuf Kaplan'dan eğitim sistemi eleştirisi20 Mart 2015 08:24
Yusuf Kaplan, "Okullar, öğrencilere ne vermeli? Nasıl bir eğitim anlayışı geliştirmeli? Nasıl bir bakış açısı, dünya tasavvuru ve ideal kazandırmalı? Özetle, eğitim sistemimizin dayanması gereken temel kaynak, temel felsefe ve perspektif ne olmalı?" sorularının cevaplarını aradı.
Donat: Ankara'nın ucubesi yıkılmalı19 Mart 2015 01:16
Yavuz Donat, Ankara’da bulunan Atatürk Kültür Merkezi’ni ‘ucube’ olarak nitelendirerek yıkılması gerektiğini yazdı.
Demirtaş, İmralı zabıtlarını sızdırdı!18 Mart 2015 09:59
Akşam yazarı Kurtuluş Tayiz, Selahattin Demirtaş'ın İmralı zabıtlarını basına sızdırdığını iddia etti.
Ali Bayramoğlu'ndan AK Parti'ye ilginç uyarı18 Mart 2015 09:12
Yeni Şafak gazetesi yazarı Ali Bayramoğlu, AK Parti'yi uyardığı bugünkü yazısında Demokrat Parti ve Adalet Partisi'nin rakibinin kendi içinden çıktığını hatırlattı.
Dumanlı'dan itiraf gibi yazı; İşte Türkiye’ye IŞİD kumpası!16 Mart 2015 12:51
Bugün Paralel yapının amiral gazetesi Zaman’da yayınlanan Ekrem Dumanlı’nın yazısı, bu yapının Türkiye’ye IŞİD üzerinden hazırlanan kumpasın itirafı gibi…
Bölge farkı memurun aldığı maaşa ne kadar etki eder?16 Mart 2015 12:45
Yeni Şafak gazetesi yazarı Ahmet Ünlü, bölge farkının memurların aldığı maaştaki etkisini kaleme aldı.
Yusuf Kaplan, Türkiye için gerekli üç büyük devrimi açıkladı16 Mart 2015 11:59
Yusuf Kaplan, Türkiye’de geliştirilmesi hatta devrim yapılması gereken üç meseleye değindi.
Erdoğan'dan geceyarısı miting!
Banka soygunu mobese kayıtlarında
Kızılhaç konvoyuna silahlı saldırı
AK Parti'de 9 saatlik aday toplantısı
ABD'yi şoke eden anket!
İsveçli otomobil devi ABD'ye açılıyor
ABD: İranla anlaşmaya varmış değiliz
Çipras muhalefetten destek istedi
Falcao rekoru egale etti
Tekstilci işadamı evinde düşerek öldü
AK Parti Avrupa'da seçim startını verdi
21 gün sonra ormanda ölü bulundu
Tır köprüye sıkıştı
O polis memuru şimdi yandı
Ünlü yelkenci için cenaze töreni
Adliyeden kelepçeyle kaçtı
Sırp savaş suçlusu: Lahey'e dönmeyeceğim
Erdoğan'ı karşılamak için o ülkeye akın ettiler
Erdoğan'ın İran kararı netleşti!
Antalya'daki patlamanın sebebi belli oldu
PEGIDA'lılar nerede karşıtları orada
"AK Parti diktatörleşse Müslümanları bile yönetemez"
Mason Locası'ndan Gülen açıklaması
İran-Irak sınırında patlama: 6 ölü
ABD'de küçük kızın otobüs macerası
Yunan Milli Takımı'na kaza şoku
"Tam anlamıyla beceriksizlik"
"Son haftalarda iyi savunma yapıyoruz"
İstanbul Emniyeti'nden o haberlere yalanlama
Galatasaray Liv Hospital Royal Halı Gaziantep'e yenildi
Ermenistan'da istifa şoku!
Cezalı teknik adam maçı böyle izledi!
'Obama, kötü bir anlaşmayı kabul etmeyeceğini belirtti'
Orduevleri'nde bir yasak daha kalktı
Rusya'da bağımlılıkla ilgili büyük gelişme
Myanmar'da isyancı örgütlerle uzlaşma
Esed'in ordusu hastaneyi bile bombaladı
İzmir'de asker cinnet getirdi
Chicharito itiraf etti! "Ağladım..."
Karabük, Kardemir'le devam dedi!
Ünlü hacker servetini ABD'ye kaptırdı
Kartal eksik çalıştı!
Fenerbahçe'de Rizespor mesaisi!
Serdar Aziz'in durumu belli oldu!
'Türkiye DAEŞ'le savaşan koalisyona dahildir'
'Muhalefet gönderirse yardımcı olurum'
Barajın dolması taşkına neden oldu
Çanakkale’de yeni bir canlı türü bulundu
Kudüs’te "Toprak Günü" yürüyüşüne müdahale
THY'nin Manila seferleri başladı
Latif Erdoğan: Masonluk belgeleri gerçek
Kamerun 2-0'dan çevirdi
İstiklal Mahkemeleri arşiviyle ilgili önemli gelişme!
Antalya'da korkutan patlama
Davutoğlu, Heniyye ile telefonda görüştü
TBF yeni başkanı Harun Erdenay oldu
UEFA, Sneijder takibinde!
Belediye başkanının makam aracına tepki