Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

ABD'den flaş açıklama! 'Destekliyoruz' Boş park yeri bulacak! AK Parti'ye silahlı saldırı Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
6 Şubat 2014 Perşembe 08:27
Güncellenme Tarihi 6 Şubat 2014 Perşembe 08:32
Sabah Gazetesi yazarı Mahmut Övür, son günlerde sıkça adı geçen ve Gülen grubunun Kuzey Irak sorumlusu olduğu iddia edilen Süleyman Hamit Müftigil'i yazdı.

İşte Övür'ün yazısı:

Son dönemde siyasi mücadele ne yazık ki daha çok operasyonlar ve yasadışı ses kayıtları üzerinden yürüyor. İlginçtir bu yöntemi bir siyaset aracı olarak kullananlar da o yöntemle vurulmaya başlandı ve ortaya birbirinden çarpıcı bilgiler döküldü.

O çarpıcı bilgiler arasında biri var ki gerçekten insanın kanını donduruyor. Bakın işadamı Süleyman Hamit Müftigil, Sözcü gazetesinden bir muhabirle konuşurken neler diyor:

"Bu kongre sonrası İmralı (Öcalan) bertaraf edilecek, artık tekrar silahlı ve çatışmalı bir dönem geliyor, Barzani de bertaraf edilecek, Erdoğan da bertaraf edilecek."

Tam anlamıyla bir darbeden söz ediyor. Başbakan Erdoğan indirilecek, Öcalan ve Barzani devre dışı bırakılacak, çatışma yaşanacak ve onlar kendi iktidarlarını kuracak.

Peki, kim bu işadamı? Doğrusu bu işadamını kamuoyu fazla bilmiyor ama bilen de çok iyi biliyor. En başta da Gülen Cemaati ve iş dünyası iyi biliyor. Bir de İsrail'in devlet erkânıyla Yahudi cemaatleri...

Müftigil, Erzurumlu bir işadamı. Gülen'in hemşerisi... İstanbul Sarıyer Demirciköy'de inşaat yapan, Kazakistan ve Ukrayna'da iş ilişkileri olan bir işadamı.

Çevresine göre girişken, tuttuğunu koparan, çok konuşan ve ilişkileriyle övünen bir işadamı...

En yoğun ilişkisi de İsrail devleti ve ABD'deki Yahudi lobisiyle. Bu ilişkinin en somut göstergesi de bürosuna gelen herkese gösterdiği İsrail ve ABD'den aldığı madalya ve nişanlar.

Boşuna değil "Güneydeki sevdiğim ülke" demesi... İsrail'i kastettiği çok açık. Bu yüzden kimse Avukatı Mahmut Tanrısever'in "Suudi Arabistan'dır" demesini ciddiye almadı. Alamazdı çünkü Suudi Arabistan'ı sevmediği de biliniyor.

Müftigil, Kanada'da oturuyor ve tam bir Pensilvanya-Washington müdavimi. Tabii şu sözleri Pensilvanya ile ilişkisinin daha ileri bir boyutta olduğunu gösteriyor: "Ben onunla (Gülen) her an beraberim.

Günde 3 defa görüşüyoruz. Onun evinde (Pensilvanya'daki ev) benim payım var."

Bu yakınlıkta hemşerilikten daha çok İsrail ve ABD'deki lobilerle ilişkisinin etkisi olduğu söyleniyor. Türkiye'deki yakın dostu da bilinen bir isim; Türkiye Yahudileri Cemaati Onursal Başkanı Bensiyon Pinto. Müftigil'i tanıyan bir işadamı şöyle diyor:

"Cemaatte hiç kimsenin İsrail'le bu kadar yakın ilişkisi yok. Sesini iyi tanıyorum. Akıcı konuşur. Bu kadar bilgiyi rastgele biri bilemez.

Baksanıza daha 17 Aralık olmadan olacakları söylüyor."

Sıradan biri olmadığı için de söyledikleri "Paralel Devlet" tartışmalarında bir dönüm noktası. Çünkü ilk defa devlet içindeki paralel yapının, iç ve dış ilişkileri, hedefi net biçimde ortaya çıktı.

17 -25 Aralık operasyonlarıyla Başbakan Erdoğan bertaraf edilecek, Kürt siyaseti çatışmaya sürüklenecek, Genç Parti hazırlanacak, büyük işadamlarıyla ilişki kurulacak ve AK Partili 78 milletvekili istifa ettirilerek darbe tamamlanmış olacak.

Tıpkı 28 Şubat darbesi gibi diyeceğim ama ondan daha tehlikeli. Bu da darbeci zihniyetin virüs gibi mutasyona uğradığını gösteriyor. Ama başaramayacaklar çünkü Türkiye toplumu da artık darbelere karşı aşılı.

Bu haber 3,654 kez okundu.

Kıyamet günü nefret edilen 8 grubu açıkladı24 Ekim 2014 08:36
İnsanlar için iyi düşünmeyenler dünyaya aşırı bağlanır. Hem iffetlerini yitirir ve hem de başkalarının iffetini ayağa düşürmeye çabalar.
CHP’li Tarhan yeni parti kuruyor!22 Ekim 2014 10:48
Talat Atilla, CHP Milletvekili Emine Ülker Tarhan'ın yeni bir parti kuracağını ve bu partiye CHP'den 20 milletvekilini transfer edeceğini açıkladı.
Berkin Elvan'ın ailesine Yasin Börü çağrısı22 Ekim 2014 07:40
Akşam gazetesi yazarı Turgay Güler, Yasin Börü'nün annesine "oğlunuz gerçekten IŞİD'çi miydi" şeklinde bir soru soran Cüneyt Özdemir'i eleştirirken, Berkin Elvan’ın ailesine çağrıda bulundu.
Bedelli askerlik eşitsizlik mi?18 Ekim 2014 06:45
Sabah gazetesi yazarı Engin Ardıç, Ahmet Davutoğlu’nun ‘Bedelli yok’ açıklamasının ardından bedelli askerlikle ilgili dikkat çeken bir yazı kaleme aldı.
İHD kimin sesi?17 Ekim 2014 16:57
Türkiye Gazetesi yazarı Yıldıray Oğur, bugünkü yazısında İnsan Hakları Derneği'nin Kobani olayları için yayınladığı raporu kaleme aldı.
Dikkat! Eğer bu numara ararsa açmayın17 Ekim 2014 12:31
Milliyet gazetesi yazarı Ali Eyüboğlu başına gelen ilginç bir olayı bugün köşesinden aktardı ve herkesi uyardı.
Batı'nın Türkiye aşkı17 Ekim 2014 10:01
Yavuz Donat, Batı’nın Türkiye sevgisinin yapmacık olduğunu ima ederek, Türkiye’yi tetikçi olarak görmek istediklerini belirtti.
Taraf yazarından tartışmalı Cem Garipoğlu yazısı16 Ekim 2014 13:04
Taraf yazarı Perihan Mağden, yazısında Cem Garipoğlu için "haksızlık yapmışız" dedi, empatide zirveye çıktı.
Hürriyet yazarı Türkiye’ye öfkesini kustu!16 Ekim 2014 11:02
Hürriyet yazarı Mehmet Yakup Yılmaz, küresel insani yardım 2014 dünya raporunda ABD ve İngiltere'den sonra üçüncü sırada, GSMH'ya göre de ilk sırada yer alan kendi ülkesini görmedi.
Her şey bitti Ey Şakirt15 Ekim 2014 08:22
Yeni Şafak gazetesi yazarı Ali Nur Kutlu, HSYK seçimlerinde hezimete uğrayan Gülen grubu için ‘her şey bitti’ dedi.
Üniversitelerdeki paralel çeteleşmeye dikkat!13 Ekim 2014 08:20
Yazısında üniversitenin yararlarını anlatan Yeni Şafak gazetesi yazarı Yusuf Kaplan, üniversitelerdeki paralel çeteleşmeye dikkat edilmesi konusunda uyardı.
Karanlık güçlerin son kurşunu IŞİD!10 Ekim 2014 08:34
Star gazetesi yazarı Cemil Ertem, Gezi ve 17-25 Aralık operasyonları boşa çıkan karanlık güçlerin elinde tek atımlık IŞİD kurşunu kaldığını söyledi.
Çin'den Asya'da yeni hamle
Mısır'da OHAL ilan edildi
Dövmeli mumya bulundu
ABD'den flaş açıklama! 'Destekliyoruz'
Boş park yeri bulacak!
Fenerbahçe moral arıyor!
El Clasico öncesi ilginç pankart!
İşte Cumhuriyet döneminin en sevilen 12 şiiri
AK Parti'ye silahlı saldırı
Askerle çatışma: 1 ölü
Feci kaza: 2 ölü
Eski dünya şampiyonu hayatını kaybetti
Aysal'ın gözdesine Seri A'dan dev talip
Iğdır müftüsü Caferilerden özür diledi
Karadayı jeneriğinde komik hata!
Feribot seferlerine fırtına engeli
Sahte delil 57. saniyede
Elektrik faturanızı yüzde 50 düşerebilirsiniz!
Bakanlara paralel tuzak
Erdoğan'dan BM mesajı!
Kobani'de akıl oyunları
'Bilic galiba Müslüman olmuş'
Flaş iddia! Geldiği gibi gidiyor
PYD'den Kobani için ilginç istek
El Kaide'ye ağır darbe
Türkiye-Suriye sınırında inanılmaz olay!
Öğretmenlere güzel haber
Ada basınından flaş Sneijder iddiası!
Cumhurbaşkanı Erdoğan yurda döndü
Dünya için flaş açıklama!
Üç basamaklı strateji ile sorunsuz nakil
CHP’nin kasası alarm veriyor
Sırrı Sakık da itiraf etti: Yanlış yaptık
Davutoğlu'ndan Mahçupyan'a sürpriz görev!
ABD'de okula silahlı saldırı!
Gaziantep'te silahlı kavga: 2 ölü, 2 yaralı
'Yıldırım' talimat! F.Bahçe'den 2 flaş hamle
Galatasaray başkanını seçiyor!
Kurtulmuş: Türkiye artık erteleyemez
Ebola'yı yenen hemşire Obama'yla görüştü
Doping şoku! Madalyası geri alınacak!
Erdoğan Estonya'dan ayrıldı
Kobani eylemlerine 5 tutuklama
ÖSO'nun Kobani'ye gitmesini destekleriz
F.Bahçe taraftarı G.Saray'da baklava dağıttı
Kasımpaşa'nın Konya keyfi!
Putin: ABD bindiği dalı kesti!
Semih'ten Prandelli ve Burak'a gönderme
İsrail askeri Filistinli genci öldürdü!
Belediye Başkanı paniğe karşı metroya bindi
'Yaka paça dışarı atılan kızım aklıma geldi'
Kadın mahkum hastaneden firar etti
Ebola için ilk deneme Aralık'ta
ABD'den IŞİD'e 18 hava saldırısı!
Karabük, Akhisar'ı 90+2'de yıktı!
Somalı madencilerin ücretleri hesabına yatırıldı
Kılıçdaroğlu siyasi çıkarları uğruna karalama yapıyor
Peşmerge: Tek gidiş yolumuz Türkiye
İranlı komutandan Türkiye'ye suçlama
Galatasaray'da flaş ayrılık iddiası!
Erdoğan Estonya Parlamentosu'nu ziyaret etti
ABD: İddiaları çok ciddiye alıyoruz!
10 kişilik toplu intihar girşimi
Bir büyük proje daha hayata geçiyor!
Çin'den ebola salgınına karşı 82 milyon $
Memet Ali Alabora bakın nerede ortaya çıktı!
İki ülkeye daha 'Sarı toz' gönderildi
Trabzon'dan Mersin'e sert cevap!