Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi Başörtülü kadına ırkçı saldırı! ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun... Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
6 Şubat 2014 Perşembe 08:27
Güncellenme Tarihi 6 Şubat 2014 Perşembe 08:32
Sabah Gazetesi yazarı Mahmut Övür, son günlerde sıkça adı geçen ve Gülen grubunun Kuzey Irak sorumlusu olduğu iddia edilen Süleyman Hamit Müftigil'i yazdı.

İşte Övür'ün yazısı:

Son dönemde siyasi mücadele ne yazık ki daha çok operasyonlar ve yasadışı ses kayıtları üzerinden yürüyor. İlginçtir bu yöntemi bir siyaset aracı olarak kullananlar da o yöntemle vurulmaya başlandı ve ortaya birbirinden çarpıcı bilgiler döküldü.

O çarpıcı bilgiler arasında biri var ki gerçekten insanın kanını donduruyor. Bakın işadamı Süleyman Hamit Müftigil, Sözcü gazetesinden bir muhabirle konuşurken neler diyor:

"Bu kongre sonrası İmralı (Öcalan) bertaraf edilecek, artık tekrar silahlı ve çatışmalı bir dönem geliyor, Barzani de bertaraf edilecek, Erdoğan da bertaraf edilecek."

Tam anlamıyla bir darbeden söz ediyor. Başbakan Erdoğan indirilecek, Öcalan ve Barzani devre dışı bırakılacak, çatışma yaşanacak ve onlar kendi iktidarlarını kuracak.

Peki, kim bu işadamı? Doğrusu bu işadamını kamuoyu fazla bilmiyor ama bilen de çok iyi biliyor. En başta da Gülen Cemaati ve iş dünyası iyi biliyor. Bir de İsrail'in devlet erkânıyla Yahudi cemaatleri...

Müftigil, Erzurumlu bir işadamı. Gülen'in hemşerisi... İstanbul Sarıyer Demirciköy'de inşaat yapan, Kazakistan ve Ukrayna'da iş ilişkileri olan bir işadamı.

Çevresine göre girişken, tuttuğunu koparan, çok konuşan ve ilişkileriyle övünen bir işadamı...

En yoğun ilişkisi de İsrail devleti ve ABD'deki Yahudi lobisiyle. Bu ilişkinin en somut göstergesi de bürosuna gelen herkese gösterdiği İsrail ve ABD'den aldığı madalya ve nişanlar.

Boşuna değil "Güneydeki sevdiğim ülke" demesi... İsrail'i kastettiği çok açık. Bu yüzden kimse Avukatı Mahmut Tanrısever'in "Suudi Arabistan'dır" demesini ciddiye almadı. Alamazdı çünkü Suudi Arabistan'ı sevmediği de biliniyor.

Müftigil, Kanada'da oturuyor ve tam bir Pensilvanya-Washington müdavimi. Tabii şu sözleri Pensilvanya ile ilişkisinin daha ileri bir boyutta olduğunu gösteriyor: "Ben onunla (Gülen) her an beraberim.

Günde 3 defa görüşüyoruz. Onun evinde (Pensilvanya'daki ev) benim payım var."

Bu yakınlıkta hemşerilikten daha çok İsrail ve ABD'deki lobilerle ilişkisinin etkisi olduğu söyleniyor. Türkiye'deki yakın dostu da bilinen bir isim; Türkiye Yahudileri Cemaati Onursal Başkanı Bensiyon Pinto. Müftigil'i tanıyan bir işadamı şöyle diyor:

"Cemaatte hiç kimsenin İsrail'le bu kadar yakın ilişkisi yok. Sesini iyi tanıyorum. Akıcı konuşur. Bu kadar bilgiyi rastgele biri bilemez.

Baksanıza daha 17 Aralık olmadan olacakları söylüyor."

Sıradan biri olmadığı için de söyledikleri "Paralel Devlet" tartışmalarında bir dönüm noktası. Çünkü ilk defa devlet içindeki paralel yapının, iç ve dış ilişkileri, hedefi net biçimde ortaya çıktı.

17 -25 Aralık operasyonlarıyla Başbakan Erdoğan bertaraf edilecek, Kürt siyaseti çatışmaya sürüklenecek, Genç Parti hazırlanacak, büyük işadamlarıyla ilişki kurulacak ve AK Partili 78 milletvekili istifa ettirilerek darbe tamamlanmış olacak.

Tıpkı 28 Şubat darbesi gibi diyeceğim ama ondan daha tehlikeli. Bu da darbeci zihniyetin virüs gibi mutasyona uğradığını gösteriyor. Ama başaramayacaklar çünkü Türkiye toplumu da artık darbelere karşı aşılı.

Bu haber 3,614 kez okundu.

Gülencileri takdir etmek için 20 sebep!02 Eylül 2014 09:08
Türkiye gazetesi yazarı Fuat Uğur, Gülen grubunu takdir etmek için 20 sebebi madde madde sıraladı.
Siyasetçiler sizin şamar oğlanınız değil! Herhalde anladınız...02 Eylül 2014 08:30
Star gazetesi yazarı Ahmet Kekeç, kuruluş yıldönümü ve açılış törenlerinde verilen ideolojik mesajları eleştirerek, “Siyasetçiler sizin şamar oğlanınız değil! Herhalde anladınız...” dedi.
Abdullah Gül BM Genel Sekreteri mi oluyor?01 Eylül 2014 10:18
Takvim gazetesi yazarı Ergün Diler, bugünkü yazısında Obama’nın Abdullah Gül’ü BM Genel Sekreteri yapmak istediğini iddia etti.
Paralel yapıdan yine kara propaganda!31 Ağustos 2014 11:41
Akşam Gazetesi yazarı Murat Kelkitlioğlu ‘paralel örgüt’ün abi ve ablalarının aldıkları talimatla yeni bir kara propaganda çalışması içinde olduğunu belirtti.
Paralel yapı ile mücadele31 Ağustos 2014 10:26
Star gazetesi yazarı Ahmet Taşgetiren bugünkü yazısında paralel yapı gibi bir oluşumun hiçbir ülkede ve hiçbir yönetimde kabul edilemeyeceğini belirterek bundan sonraki süreçte de böyle bir yapının hep gözaltında olacağını yazdı.
Hakan Fidan neden kabinede olmadı?30 Ağustos 2014 10:51
Yeni kabine açıklanmadan önce MİT Müsteşarı Hakan Fidan'ın bakan olacağına dair iddialar vardı ama Fidan kabineye girmedi.
Kekeç'ten demokrat görünümlü faşiste: Bi bitmediniz gitti...29 Ağustos 2014 10:48
Star gazetesi yazarı Ahmet Kekeç Cumhuriyet yazarı Can Dündar için çok sert bir yazı kaleme aldı.
Şiir, korkular ve linç kültürü27 Ağustos 2014 11:12
Akşam Gazetesi yazarı Kurtuluş Tayiz, toplumda var olan linç kültürünün eski cumhuriyetin hayatın her alanına sirayet eden monolitik yapısından kaynaklandığını ileri sürdü.
Pensilvanya’yı ziyaret eden işadamı kim?27 Ağustos 2014 08:41
Akşam gazetesi yazarı Murat Kelkitlioğlu, Türkiye’nin en önemli işadamlarından birinin geçtiğimiz günlerde Pensilvanya’ya gittiğini iddia etti.
Palyaçonun cehennemi26 Ağustos 2014 08:29
Akşam Gazetesi yazarı Etyen Mahçupyan bugünkü yazısında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın seçim öncesinde bir televizyon programında 'affedersin Ermeni' sözüyle ilgili kendisine yöneltilen eleştirilere cevap verdi.
Alman BND ile paralel yapı arasında açık ilişki var!25 Ağustos 2014 11:29
Yeni Şafak yazarı Bülent Orakoğlu, Alman dış istihbarat servisi BND ile paralel yapı arasında açık bir ilişki olduğunu belirtti.
Kandil dağından bile görünen marjinallik…25 Ağustos 2014 10:44
Türkiye gazetesi yazarı Yıldıray Oğur, bugünkü yazısında farklı yaşam tarzına sahip insanların tercihlerine engel olmaya çalışan laik-faşist bir zihniyeti kaleme aldı.
Avusturalya'dan Putin'e soğuk tavır
Terim: Bize çelme takan takmış
Aydın'da 270 kg esrar ele geçirildi
ABD‘den İsrail‘e sert tepki!
Ev kredisi alana kedi hediye!
Real'e şok yenilginin ardından kötü haber
Barcelona'da Neymar'a ilginç ceza
Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi
PKK-IŞİD Çatışması haberine açıklama
Adıyaman'da otomobil takla attı: 4 yaralı
Potanın Perileri Belarus'u devirdi!
Sepp Piontek adam gibi adam
Güneş'teki büyük patlamlar korkuttu
2 terörist teslim oldu!
Profesör 200 bin lirasını kaptırdı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan Azerbaycan'da
Justin Bieber tutuklandı!
ABD Yeni Zelanda'yı da yendi!
İşte Trabzonspor'un UEFA kadrosu!
Okmeydanı'nda izinsiz gösteriye müdahale
Başörtülü kadına ırkçı saldırı!
IŞİD ikinci ABD'li gazetecinin de kafasını kesti!
İran'da ayı kurtarma rezaleti!
ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun...
A Milli Takım'da sakatlık şoku
Soma’nın ilk tazminat davası
Batman'da 3.5 şiddetinde deprem
Burak Can Karamanoğlu davası başladı
Milan'dan transfer dersi
İstanbul'a hortum ve fırtına uyarısı!
Mardin Belediyesi'nde 4 dilli tabela
"Hedefimiz Milano'da final"
Kazara mayınlı araziye girdi
Muğla'da turist aracı kazası: 15 yaralı
Canikli, Ordu-Giresun havaalanını inceledi
Prandelli, Dzemaili'yi değil onu istemiş
Müslüm Gürses'in ismi bakın nereye verildi!
IŞİD Avrupa'ya petrol satıyor!
Yeni tat: Kaya tuzlu dondurma
Antalya'da 60 metreden denize uçtu
Başbakan ile muhalefet lideri mahkemelik oldu
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...
AK Parti MYK başladı
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Beşiktaş'ta izin sona eriyor!
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!
Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama
Kocaeli'de kırmızı alarm!
G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı
Milyonda bir ihtimaldi: Beyaz bebeği oldu!
Mersin'de parti binasına kumar baskını
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti
Ebola taşıyan adam panik yarattı
Dev adamlar yıkıldı!
5 gün boyunca yağmur var!
Osmanlı'yı yakından tanıdılar!
'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'
Diyarbakır'da F-16 düştü!
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!
Savaşın çocukları "barış" için ant içti
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak
Esed'e ağır darbe!
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
TSK'da kaç tane general var?
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı
Kuzey Irak'ta benzin 1.62 lira oldu