Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Vatandaşlar camilere akın etti! ABD, İsrail'le ilgili o kararını uzattı BM’den İsrail'i köşeye sıkıştıran karar! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
6 Şubat 2014 Perşembe 08:27
Güncellenme Tarihi 6 Şubat 2014 Perşembe 08:32
Sabah Gazetesi yazarı Mahmut Övür, son günlerde sıkça adı geçen ve Gülen grubunun Kuzey Irak sorumlusu olduğu iddia edilen Süleyman Hamit Müftigil'i yazdı.

İşte Övür'ün yazısı:

Son dönemde siyasi mücadele ne yazık ki daha çok operasyonlar ve yasadışı ses kayıtları üzerinden yürüyor. İlginçtir bu yöntemi bir siyaset aracı olarak kullananlar da o yöntemle vurulmaya başlandı ve ortaya birbirinden çarpıcı bilgiler döküldü.

O çarpıcı bilgiler arasında biri var ki gerçekten insanın kanını donduruyor. Bakın işadamı Süleyman Hamit Müftigil, Sözcü gazetesinden bir muhabirle konuşurken neler diyor:

"Bu kongre sonrası İmralı (Öcalan) bertaraf edilecek, artık tekrar silahlı ve çatışmalı bir dönem geliyor, Barzani de bertaraf edilecek, Erdoğan da bertaraf edilecek."

Tam anlamıyla bir darbeden söz ediyor. Başbakan Erdoğan indirilecek, Öcalan ve Barzani devre dışı bırakılacak, çatışma yaşanacak ve onlar kendi iktidarlarını kuracak.

Peki, kim bu işadamı? Doğrusu bu işadamını kamuoyu fazla bilmiyor ama bilen de çok iyi biliyor. En başta da Gülen Cemaati ve iş dünyası iyi biliyor. Bir de İsrail'in devlet erkânıyla Yahudi cemaatleri...

Müftigil, Erzurumlu bir işadamı. Gülen'in hemşerisi... İstanbul Sarıyer Demirciköy'de inşaat yapan, Kazakistan ve Ukrayna'da iş ilişkileri olan bir işadamı.

Çevresine göre girişken, tuttuğunu koparan, çok konuşan ve ilişkileriyle övünen bir işadamı...

En yoğun ilişkisi de İsrail devleti ve ABD'deki Yahudi lobisiyle. Bu ilişkinin en somut göstergesi de bürosuna gelen herkese gösterdiği İsrail ve ABD'den aldığı madalya ve nişanlar.

Boşuna değil "Güneydeki sevdiğim ülke" demesi... İsrail'i kastettiği çok açık. Bu yüzden kimse Avukatı Mahmut Tanrısever'in "Suudi Arabistan'dır" demesini ciddiye almadı. Alamazdı çünkü Suudi Arabistan'ı sevmediği de biliniyor.

Müftigil, Kanada'da oturuyor ve tam bir Pensilvanya-Washington müdavimi. Tabii şu sözleri Pensilvanya ile ilişkisinin daha ileri bir boyutta olduğunu gösteriyor: "Ben onunla (Gülen) her an beraberim.

Günde 3 defa görüşüyoruz. Onun evinde (Pensilvanya'daki ev) benim payım var."

Bu yakınlıkta hemşerilikten daha çok İsrail ve ABD'deki lobilerle ilişkisinin etkisi olduğu söyleniyor. Türkiye'deki yakın dostu da bilinen bir isim; Türkiye Yahudileri Cemaati Onursal Başkanı Bensiyon Pinto. Müftigil'i tanıyan bir işadamı şöyle diyor:

"Cemaatte hiç kimsenin İsrail'le bu kadar yakın ilişkisi yok. Sesini iyi tanıyorum. Akıcı konuşur. Bu kadar bilgiyi rastgele biri bilemez.

Baksanıza daha 17 Aralık olmadan olacakları söylüyor."

Sıradan biri olmadığı için de söyledikleri "Paralel Devlet" tartışmalarında bir dönüm noktası. Çünkü ilk defa devlet içindeki paralel yapının, iç ve dış ilişkileri, hedefi net biçimde ortaya çıktı.

17 -25 Aralık operasyonlarıyla Başbakan Erdoğan bertaraf edilecek, Kürt siyaseti çatışmaya sürüklenecek, Genç Parti hazırlanacak, büyük işadamlarıyla ilişki kurulacak ve AK Partili 78 milletvekili istifa ettirilerek darbe tamamlanmış olacak.

Tıpkı 28 Şubat darbesi gibi diyeceğim ama ondan daha tehlikeli. Bu da darbeci zihniyetin virüs gibi mutasyona uğradığını gösteriyor. Ama başaramayacaklar çünkü Türkiye toplumu da artık darbelere karşı aşılı.

Bu haber 3,605 kez okundu.

Köşk’e çıkan yolun paraleli nereye varıyor!23 Temmuz 2014 15:46
Türkiye yazarı Oğur, Türkiye Köşk seçimleri ve İsrail’in Gazze’ye saldırmasına odaklandığı bu süreçte paralel yapıya yönelik operasyon yapılmasının şifrelerini yazdı.
Semerci: İsrail düşmanlığı anlamsız!23 Temmuz 2014 14:38
Habertürk gazetesi yazarı Yavuz Semerci, bugünkü yazısında Filistinlileri aşağıladı, terörist konumuna düşürdü, İsrail’i eleştirmek yerine “İsrail neden bu kadar küstahlaşabiliyor” sorusunun anlamsız olduğunu belirtti.
Ne bekliyordun Ey Şakirt, hesabı sorulmayacak mı sandın?23 Temmuz 2014 14:26
Yeni Şafak gazetesi yazarı Ali Nur Kutlu, geçtiğimiz gün başlatılan paralel operasyonla ilgili bir yazı kaleme alarak, “Ne bekliyordun Ey Şakirt, Yapılanların hesabı sorulmayacak mı sandın?” dedi.
Zaman’ın Washington temsilcisinden itiraf gibi yazı!21 Temmuz 2014 15:14
Zaman’ın Washington temsilcisine göre ABD özgür dünya, ve paralel yapının orada itibarı yükseliyormuş!
Dumanlı’dan küstahça yazı!21 Temmuz 2014 14:11
Zaman’ın genel yayın müdürü Ekrem Dumanlı, Başbakan Erdoğan ve paralel yapıyı eleştirenleri kastederek Erdoğan'ı zalimlikle suçladı.
Liberallerin pis amacı!21 Temmuz 2014 13:03
Star gazetesi yazarı Ahmet Kekeç, Liberallerin katliamı gerçekleştiren İsrail’i kınamadan, katliam üzerinden Erdoğan’la hesaplaşmaya çalıştıklarını söyledi.
Paralel örgüte net tavır koyamayan Demirtaş!16 Temmuz 2014 16:21
Akşam yazarı Kurtuluş Tayiz bugünkü köşesinde HDP’nin Cumhurbaşkanı adayı ve bir Kürt siyasetçi olan Selahattin Demirtaş’ın paralel örgüte olan sessizliğini yazdı.
Hadi ilgilenmeyin Gazze ile16 Temmuz 2014 08:35
Star gazetesi yazarı Ahmet Taşgetiren İsrail'in Gazze'ye yaptığı hain saldırıları kaleme alırken muhalefetin Filistin meselesindeki tutumunu eleştirdi.
Zaman yazarı Bilici'den Türkiye'ye tehdit gibi uyarı!15 Temmuz 2014 12:11
Zaman gazetesi yazarı Abdülhamit Bilici, bugünkü yazısında dünyada yaşanan savaşları, katliamları ve şiddet olaylarını hatırlatarak Türkiye'yi tehdit edercesine uyardı.
Samsung o şirketle yollarını ayırdı14 Temmuz 2014 12:16
Samsung Çin'deki bir tedarikçisinin çocuk işçi çalıştırdığı suçlamalarının ardından bu şirketle faaliyetini askıya aldı.
Bir karınca ile ağustos böceği hikâyesi14 Temmuz 2014 09:47
Erdoğan'ı katı görüşlü olmakla suçlayan liberal-sol-laikçi kesimi kendi katı tutumlarıyla vurdu.
Zaman'dan ucuz ırkçılık!13 Temmuz 2014 16:53
Paralel yapının medya üssü Zaman manipülatif haberlerine bir yenisini daha ekledi.
3 İsrail askeri öldürüldü
G.Saray maçında sahada Filistin bayrağı açtı
Vatandaşlar camilere akın etti!
İhsanoğlu'nun Gazze iddiası yalan çıktı!
Sporcular İsrail konutunu topa tuttu!
İşte Antalyasporlu Tita'nın yeni takımı
Başbakan Erdoğan Ankara'da
Askeri araç yuvarlandı: 3 yaralı
Aydın’da feci kaza: 5 yaralı
Balıkesirspor ikinci yarıda açıldı
2 yaşında kanlı kefeni ile defnedildi
Cimbom şokta! Önde başladı mağlup bitirdi
Paşa'dan hazırlık maçında farklı tarife
Şenol Güneş'e sürpriz ziyaret
'Kamalak'a uçak bileti' iddiasına cevap
Norveç İsrail'e boykot çağrısını reddetti
Davutoğlu: Durum gittikçe kötüleşiyor
Dev kruvaziyer, söküm için yolda
Cameron'a Rus bağışını "iade et" çağrısı
IMF, ABD'nin büyüme beklentisini düşürdü
İsrail'e rağmen ABD süreyi uzattı
Torba Tasarı'da 7 madde daha kabul edildi
Halid Meşal: Filistin direnişi kırılamaz
Türkiye-İsrail ilişkilerinde yalanlar ve gerçekler...
Hintli milletvekili zorla oruç bozdurmaya çalıştı
İzmir'de korkutan yangın
ABD, İsrail'le ilgili o kararını uzattı
IMF'den ABD'ye şok!
Yargıtay’dan ‘imam’ açıklaması