Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Galatasaray'dan F.Bahçe'ye taş! Uzmanlar açıkladı! Karar çıkarılsa bile... Fuat Avni Fethullah Gülen mi? Ömer AltaşO Amca!
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
6 Şubat 2014 Perşembe 08:27
Güncellenme Tarihi 6 Şubat 2014 Perşembe 08:32
Sabah Gazetesi yazarı Mahmut Övür, son günlerde sıkça adı geçen ve Gülen grubunun Kuzey Irak sorumlusu olduğu iddia edilen Süleyman Hamit Müftigil'i yazdı.

İşte Övür'ün yazısı:

Son dönemde siyasi mücadele ne yazık ki daha çok operasyonlar ve yasadışı ses kayıtları üzerinden yürüyor. İlginçtir bu yöntemi bir siyaset aracı olarak kullananlar da o yöntemle vurulmaya başlandı ve ortaya birbirinden çarpıcı bilgiler döküldü.

O çarpıcı bilgiler arasında biri var ki gerçekten insanın kanını donduruyor. Bakın işadamı Süleyman Hamit Müftigil, Sözcü gazetesinden bir muhabirle konuşurken neler diyor:

"Bu kongre sonrası İmralı (Öcalan) bertaraf edilecek, artık tekrar silahlı ve çatışmalı bir dönem geliyor, Barzani de bertaraf edilecek, Erdoğan da bertaraf edilecek."

Tam anlamıyla bir darbeden söz ediyor. Başbakan Erdoğan indirilecek, Öcalan ve Barzani devre dışı bırakılacak, çatışma yaşanacak ve onlar kendi iktidarlarını kuracak.

Peki, kim bu işadamı? Doğrusu bu işadamını kamuoyu fazla bilmiyor ama bilen de çok iyi biliyor. En başta da Gülen Cemaati ve iş dünyası iyi biliyor. Bir de İsrail'in devlet erkânıyla Yahudi cemaatleri...

Müftigil, Erzurumlu bir işadamı. Gülen'in hemşerisi... İstanbul Sarıyer Demirciköy'de inşaat yapan, Kazakistan ve Ukrayna'da iş ilişkileri olan bir işadamı.

Çevresine göre girişken, tuttuğunu koparan, çok konuşan ve ilişkileriyle övünen bir işadamı...

En yoğun ilişkisi de İsrail devleti ve ABD'deki Yahudi lobisiyle. Bu ilişkinin en somut göstergesi de bürosuna gelen herkese gösterdiği İsrail ve ABD'den aldığı madalya ve nişanlar.

Boşuna değil "Güneydeki sevdiğim ülke" demesi... İsrail'i kastettiği çok açık. Bu yüzden kimse Avukatı Mahmut Tanrısever'in "Suudi Arabistan'dır" demesini ciddiye almadı. Alamazdı çünkü Suudi Arabistan'ı sevmediği de biliniyor.

Müftigil, Kanada'da oturuyor ve tam bir Pensilvanya-Washington müdavimi. Tabii şu sözleri Pensilvanya ile ilişkisinin daha ileri bir boyutta olduğunu gösteriyor: "Ben onunla (Gülen) her an beraberim.

Günde 3 defa görüşüyoruz. Onun evinde (Pensilvanya'daki ev) benim payım var."

Bu yakınlıkta hemşerilikten daha çok İsrail ve ABD'deki lobilerle ilişkisinin etkisi olduğu söyleniyor. Türkiye'deki yakın dostu da bilinen bir isim; Türkiye Yahudileri Cemaati Onursal Başkanı Bensiyon Pinto. Müftigil'i tanıyan bir işadamı şöyle diyor:

"Cemaatte hiç kimsenin İsrail'le bu kadar yakın ilişkisi yok. Sesini iyi tanıyorum. Akıcı konuşur. Bu kadar bilgiyi rastgele biri bilemez.

Baksanıza daha 17 Aralık olmadan olacakları söylüyor."

Sıradan biri olmadığı için de söyledikleri "Paralel Devlet" tartışmalarında bir dönüm noktası. Çünkü ilk defa devlet içindeki paralel yapının, iç ve dış ilişkileri, hedefi net biçimde ortaya çıktı.

17 -25 Aralık operasyonlarıyla Başbakan Erdoğan bertaraf edilecek, Kürt siyaseti çatışmaya sürüklenecek, Genç Parti hazırlanacak, büyük işadamlarıyla ilişki kurulacak ve AK Partili 78 milletvekili istifa ettirilerek darbe tamamlanmış olacak.

Tıpkı 28 Şubat darbesi gibi diyeceğim ama ondan daha tehlikeli. Bu da darbeci zihniyetin virüs gibi mutasyona uğradığını gösteriyor. Ama başaramayacaklar çünkü Türkiye toplumu da artık darbelere karşı aşılı.

Bu haber 3,672 kez okundu.

Cemaat, PKK'yla neyi görüşüyor?20 Aralık 2014 10:17
Akşam yazarı Kurtuluş Tayiz, Davutoğlu'nun iddiasını konu aldığı yazısında Cemaat'in Kuzey Irak'ta PKK'yla temas kurduğunu belirtti.
Ekrem Dumanlı korkak ve zavallı19 Aralık 2014 22:59
Sabah Gazetesi yazarları Sevilay Yükselir, Ekrem Dumanlı hakkında ilginç bir tespitte bulundu. Yükselir, Dumanlı'nın 'korkak ve zavallı' olduğunu ifade etti.
Cübbeli Ahmet'ten Cumhurbaşkanlığı Sarayı açıklaması18 Aralık 2014 11:41
Vahdet gazetesinde yazıları yayımlanan Cübbeli Ahmet, Cumhurbaşkanlığı binasını eleştirenlere sahabe döneminden örneklerle cevap verdi.
Paralel deşifre oldu, yeni tehlike...18 Aralık 2014 10:55
Markar Esayan, Menderes döneminde A tipi GLADIO'nun, 28 Şubat'tan bugüne kadar ise paralel yapı ile üzerinden B tipi GLADIO'nun etkin olduğunu belirtti. Esayan, paralel örgütün deşifre olmasının ardından üst aklın yeni bir GLADIO yapılanmasına gideceğini öne sürdü.
Cübbeli Ahmet: Halı saha maçı yapmak...17 Aralık 2014 12:09
Vahdet gazetesi yazarı Ahmet Mahmut Ünlü, kendisine yöneltilen ‘halı sahada maç yapmak caiz mi’ sorusuna köşesinde cevap verdi.
Mahmut Efendi o takıma beddua etti mi?16 Aralık 2014 12:21
Cübbeli Ahmet Hoca gelen soruların üzerine Vahdet gazetesindeki köşesinde Mahmut Efendi'nin Trabzonspor'a beddua edip etmediğini açıkladı.
Öcalan'ı verdiler Gülen'i aldılar Erdoğan'ı...16 Aralık 2014 09:58
Türkiye için 3 kritik tarih. Biri Abdullah Öcalan, biri Fethullah Gülen bir diğeri ise Recep Tayyip Erdoğan'la ilgili...
Nazlı Ilıcak’tan Babacan ve Şimşek’e tehdit!09 Aralık 2014 13:05
Bugün gazetesi yazarı Nazlı Ilıcak bugün köşesinde bakanlar Ali Babacan ve Mehmet Şimşek’i tehdit etti.
Mahçupyan: Yolsuzluklar AKP’nin suiistimal edilmesidir09 Aralık 2014 08:39
Akşam gazetesi yazarı Etyen Mahçupyan, yaşanan yolsuzlukların AK Parti’nin suiistimal edilmesi olduğunu söyledi.
Engin Ardıç: Korkmayın Osmanlıca Atatürk'ün dili06 Aralık 2014 10:32
Engin Ardıç, Sabah Gazetesi'ndeki köşesinde, kararı değerlendirdi.
Çözümün kaderi Kürtlerin elinde04 Aralık 2014 09:06
Akşam Gazetesi yazarı ve Başbakan Başdanışmanı Etyen Mahçupyan, çözüm sürecinin kaderinin Kürtler'in elinde olduğunu yazdı.
Anayasa Mahkemesi'nin baraj kumpasını yazdılar03 Aralık 2014 16:44
Anayasa Mahkemesi başkanı Haşim Kılıç’ın, Habertürk yazarı Muharrem Sarıkaya’nın seçim barajı ile ilgili sorusuna verdiği cevapla deşifre olan, Anayasa Mahkemesi’nin seçim barajı ile ilgili hazırlıkları büyük bir tartışmanın fitilini de ateşledi
Bakan Çavuşoğlu nikah şahitliği yaptı
Burak Yılmaz'dan penaltı patlaması!
'Erdoğan'ı öldüreceklerdi!'
Şişli Belediyesi'ndeki kavganın görüntüleri ortaya çıktı
Ensar Öğüt'ün Meclis'te yaptığı çay-süt hesabı karıştı
Paris Saint Germain şaşırttı!
Galatasaray'dan F.Bahçe'ye taş!
Basketbol maçında korkutan kaza!
Putin'in Erdoğan sözleri Rumları ayağa kaldırdı
Kılıçdaroğlu'ndan Gülen'i üzecek açıklama
Camiden yardım parasını çalan şahıs yakalandı
Şanlıurfa'da terör operasyonu: 6 gözaltı
AGD'den büyük organizasyon
Hayri İnönü AK Parti'ye mi geçecek?
"Stratejik Derinlik'i yeniden düşünmek" paneli
Gol düellosunda son gülen Galatasaray: 3-2
Bakan Kılıç'tan taziye mesajı
Ürdün Kralı Abdullah, Bahreyn'de
Bolu'da trafik kazası: 3 yaralı
8 madde daha kabul edildi
G.Saray taraftarı, Aydınus'u 'küfür'le vurdu!
Davutoğlu, Trabzon caddelerini gezdi
Gerim adım atmadı! Kim Jong çok kızacak
İstanbul'da 18 bin taksiye birden geliyor
MHP'li Topçu'dan AK Parti'ye ağır eleştiri
Kudüs'te gerginlik: İsrail polisi yaralandı
Filistin Başmüzakerecisi Ureykat, Mısır'da
Türkiye Azerbaycan'a 8-2 yenildi
Schalke 04, Huntelaar’ın sözleşmesini yeniledi
Beşiktaş, Akhisar maçı hazırlıklarını tamamladı
Hamas ile İran arasında yeni dönem
Bu akşam kar geliyor! İşte yağacak iller
CHP'den STV iddiası: Mal varlıklarına el konabilir
Kadirov: Putin'in askerleriyiz, o ne derse onu yaparız
G.Saraylı futbolcu hastaneye kaldırıldı
19’luk Selke, Dortmund’u yıktı
Mursi: Mansur yargılanmalı!
Hollanda Dışişleri Bakanı Koenders, Türkiye'de
Erdoğan, TBF ve FIBA Avrupa Başkanı Demirel'i kabul etti
Fransa en sıcak yılı yaşadı
Galatasaray judoda Avrupa şampiyonu
Poroşenko açıkladı: Bir günü 100 milyon Grivna'ya mal oluyor
Almanya'da çifte vatandaşlık dönemi başladı
Arkadaşını öldüren lise öğrencisi tutuklandı
Alex'in jestine Hagi'den yanıt
Ak Partili İpek: Hakimleri rahat bırakalım
Putin: Rusya'yı kimsenin korkutmayı başaramayacağı gayet açık
6 katlı bina bir anda çöktü: 1 işçi öldü
Trabzonspor deplasmanda şans tanımadı
Livni: Kerry'den tasarının veto edilmesini istedim
ABD, Guantanamo’daki 4 mahkumu Afganistan’a iade etti
Tunceli'de izinsiz gösteriye polis müdahelesi
Nefes kesen maçta son gülen Beşiktaş!
Mısır'dan Gülen okuluna baskın!
Putin, oligarktan ekonomiyi kurtarmalarını istedi