Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İşte G.Saray'ın muhtemel rakipleri İstanbul'da tasarruf uyarısı! CHP, yemin töreninde Meclis'te sınırlı olacak! Aslan DeğirmenciBize düşen son görev
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
Kim bu Süleyman Hamit Müftigil?
6 Şubat 2014 Perşembe 08:27
Güncellenme Tarihi 6 Şubat 2014 Perşembe 08:32
Sabah Gazetesi yazarı Mahmut Övür, son günlerde sıkça adı geçen ve Gülen grubunun Kuzey Irak sorumlusu olduğu iddia edilen Süleyman Hamit Müftigil'i yazdı.

İşte Övür'ün yazısı:

Son dönemde siyasi mücadele ne yazık ki daha çok operasyonlar ve yasadışı ses kayıtları üzerinden yürüyor. İlginçtir bu yöntemi bir siyaset aracı olarak kullananlar da o yöntemle vurulmaya başlandı ve ortaya birbirinden çarpıcı bilgiler döküldü.

O çarpıcı bilgiler arasında biri var ki gerçekten insanın kanını donduruyor. Bakın işadamı Süleyman Hamit Müftigil, Sözcü gazetesinden bir muhabirle konuşurken neler diyor:

"Bu kongre sonrası İmralı (Öcalan) bertaraf edilecek, artık tekrar silahlı ve çatışmalı bir dönem geliyor, Barzani de bertaraf edilecek, Erdoğan da bertaraf edilecek."

Tam anlamıyla bir darbeden söz ediyor. Başbakan Erdoğan indirilecek, Öcalan ve Barzani devre dışı bırakılacak, çatışma yaşanacak ve onlar kendi iktidarlarını kuracak.

Peki, kim bu işadamı? Doğrusu bu işadamını kamuoyu fazla bilmiyor ama bilen de çok iyi biliyor. En başta da Gülen Cemaati ve iş dünyası iyi biliyor. Bir de İsrail'in devlet erkânıyla Yahudi cemaatleri...

Müftigil, Erzurumlu bir işadamı. Gülen'in hemşerisi... İstanbul Sarıyer Demirciköy'de inşaat yapan, Kazakistan ve Ukrayna'da iş ilişkileri olan bir işadamı.

Çevresine göre girişken, tuttuğunu koparan, çok konuşan ve ilişkileriyle övünen bir işadamı...

En yoğun ilişkisi de İsrail devleti ve ABD'deki Yahudi lobisiyle. Bu ilişkinin en somut göstergesi de bürosuna gelen herkese gösterdiği İsrail ve ABD'den aldığı madalya ve nişanlar.

Boşuna değil "Güneydeki sevdiğim ülke" demesi... İsrail'i kastettiği çok açık. Bu yüzden kimse Avukatı Mahmut Tanrısever'in "Suudi Arabistan'dır" demesini ciddiye almadı. Alamazdı çünkü Suudi Arabistan'ı sevmediği de biliniyor.

Müftigil, Kanada'da oturuyor ve tam bir Pensilvanya-Washington müdavimi. Tabii şu sözleri Pensilvanya ile ilişkisinin daha ileri bir boyutta olduğunu gösteriyor: "Ben onunla (Gülen) her an beraberim.

Günde 3 defa görüşüyoruz. Onun evinde (Pensilvanya'daki ev) benim payım var."

Bu yakınlıkta hemşerilikten daha çok İsrail ve ABD'deki lobilerle ilişkisinin etkisi olduğu söyleniyor. Türkiye'deki yakın dostu da bilinen bir isim; Türkiye Yahudileri Cemaati Onursal Başkanı Bensiyon Pinto. Müftigil'i tanıyan bir işadamı şöyle diyor:

"Cemaatte hiç kimsenin İsrail'le bu kadar yakın ilişkisi yok. Sesini iyi tanıyorum. Akıcı konuşur. Bu kadar bilgiyi rastgele biri bilemez.

Baksanıza daha 17 Aralık olmadan olacakları söylüyor."

Sıradan biri olmadığı için de söyledikleri "Paralel Devlet" tartışmalarında bir dönüm noktası. Çünkü ilk defa devlet içindeki paralel yapının, iç ve dış ilişkileri, hedefi net biçimde ortaya çıktı.

17 -25 Aralık operasyonlarıyla Başbakan Erdoğan bertaraf edilecek, Kürt siyaseti çatışmaya sürüklenecek, Genç Parti hazırlanacak, büyük işadamlarıyla ilişki kurulacak ve AK Partili 78 milletvekili istifa ettirilerek darbe tamamlanmış olacak.

Tıpkı 28 Şubat darbesi gibi diyeceğim ama ondan daha tehlikeli. Bu da darbeci zihniyetin virüs gibi mutasyona uğradığını gösteriyor. Ama başaramayacaklar çünkü Türkiye toplumu da artık darbelere karşı aşılı.

Bu haber 3,613 kez okundu.

Şiir, korkular ve linç kültürü27 Ağustos 2014 11:12
Akşam Gazetesi yazarı Kurtuluş Tayiz, toplumda var olan linç kültürünün eski cumhuriyetin hayatın her alanına sirayet eden monolitik yapısından kaynaklandığını ileri sürdü.
Pensilvanya’yı ziyaret eden işadamı kim?27 Ağustos 2014 08:41
Akşam gazetesi yazarı Murat Kelkitlioğlu, Türkiye’nin en önemli işadamlarından birinin geçtiğimiz günlerde Pensilvanya’ya gittiğini iddia etti.
Palyaçonun cehennemi26 Ağustos 2014 08:29
Akşam Gazetesi yazarı Etyen Mahçupyan bugünkü yazısında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın seçim öncesinde bir televizyon programında 'affedersin Ermeni' sözüyle ilgili kendisine yöneltilen eleştirilere cevap verdi.
Alman BND ile paralel yapı arasında açık ilişki var!25 Ağustos 2014 11:29
Yeni Şafak yazarı Bülent Orakoğlu, Alman dış istihbarat servisi BND ile paralel yapı arasında açık bir ilişki olduğunu belirtti.
Kandil dağından bile görünen marjinallik…25 Ağustos 2014 10:44
Türkiye gazetesi yazarı Yıldıray Oğur, bugünkü yazısında farklı yaşam tarzına sahip insanların tercihlerine engel olmaya çalışan laik-faşist bir zihniyeti kaleme aldı.
Allah bunlara akıl, fikir ve izan versin...25 Ağustos 2014 10:15
Sabah Gazetesi yazarı Mehmet Barlas bugünkü yazısında , Meclis Genel Kurulu'nda yapılacak cumhurbaşkanlığı yemin törenini boykot edecek olan CHP'yi eleştirdi.
Özgür Amerika rüyası Ferguson'da öldü!24 Ağustos 2014 12:28
Ferguson'daki olaylar dünyaya özgürlük dersi veren ABD'deki 'devlet şiddeti'ni tüm çıplaklığıyla gözler önüne serdi.
Köşk’ün duvarına asılan son tablo…24 Ağustos 2014 11:36
Türkiye Gazetesi yazarı Yıldıray Oğur Abdullah Gül'ün veda resepsiyonunda " İntifada" açıklamasında bulunan Hayrünnisa Gül'ün sözlerini değerlendirdi.
IŞİD: Ne İslam ne devlet24 Ağustos 2014 11:20
Prof. Dr. Murat Çemrek, Star Açık Görüş'te Suriye ve Irak'ta gerçekleştirdiği katliam ve kan donduran infazlarla gündeme gelen IŞİD'i inceleyen bir yazı kaleme aldı.
Hayrünnisa Gül'ün sözleri çok üzücü!22 Ağustos 2014 11:28
Star Gazetesi yazarı Ahmet Taşgetiren, Abdullah Gül'ün veda resepsiyonunda " İntifada" açıklamasında bulunan Hayrünnisa Gül'ün sözlerini değerlendirdi.
Ahmet Davutoğlu'nun sırrı bu sözlerde mi?22 Ağustos 2014 08:14
Dün Recep Tayyip Erdoğan'ın yeni Başbakan olarak tanıttığı Ahmet Davutoğlu efsanesi bu sözlerde mi gizli?
Paralel yapının yeni ittifakı! Erdoğan'ı yıkmak için...20 Ağustos 2014 12:09
Star gazetesi yazarı Ahmet Taşgetiren, bugünkü yazısında paralel yapının yurtdışı bağlantılarıyla değişen ilişkisini kaleme aldı.
İşte G.Saray'ın muhtemel rakipleri
Bu hafta 6 film vizyona girecek
İstanbul'da tasarruf uyarısı!
Tören için konuklar gelmeye başladı
Yaralı Filistinliler Türkiye'ye getiriliyor
Rıdvan Dilmen: Beşiktaş Wenger'i strese soktu
Rehin annesinden IŞİD'e mesaj!
Milli hava yolu şirketi rekor zarar yaptı!
Dikkat! Fotoğrafta gözünüz beyazsa...
Instagram'dan kullanıcılarına büyük jest!
Yabancı yatırımcılar hastane açabilecek
Fırtına tur için Rusya'da esecek!
Erdoğan'la birlikte kimler Köşk'e çıkacak?