Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

ABD'den ilk açıklama geldi! Ankara Büyükşehir'de görev değişikliği 3 büyüklerin peşinde olduğu yıldız! Celal KazdağlıKeferhawar
TRT Türk Dostluk Karavanı yola çıkıyor
TRT Türk Dostluk Karavanı yola çıkıyor
27 Ocak 2014 Pazartesi 16:43
Güncellenme Tarihi 27 Ocak 2014 Pazartesi 18:00
Karavanla dünya turu hayali kuranlar, ekran başına.

TRT TÜRK'te, bu akşam saat 22.00’da, karavanla seyahat tutkunu herkesin ilgiyle izleyeceği bir gezi programı başlıyor.

Meliha Çelik’in hazırlayıp sunduğu Dostluk Karavanı, “Ah keşke evimi sırtımda taşıyarak özgürce dünyayı gezsem” ya da “gittiğim her diyar evim olsa,” diyen herkesi ekran başına davet ediyor…

Yakın ve uzak komşularımızın, kardeşlerimizin hatırını sorup bir fincan kahvelerini içmek, atalarımızdan yadigâr eserleri ziyaret etmek, bir dostluk selamı iletmek için yola çıkan Dostluk Karavanı’nın ilk durağı Türkiye’nin yakın komşusu Bulgaristan.

Karavan ekibi, bu hafta eski Osmanlı şehri Yanbolu’yu ve kaplıcaları ile ünlü Burgaz’ı gezecek. Önce Türkler ile Romanların yaşadığı mahallelere giderek evlerine konuk olacak. Daha sonra ise şifalı suları ve temiz havası ile meşhur yemyeşil bir şehri, Burgaz’ı ekranlara taşıyacak. Dünyaca ünlü Balçık bahçelerini gezecek.

Seyahat tutkunları, bu akşam saat:22.00’de TRT TÜRK ekranlarında yayınlanacak olan programı kaçırmasın.

Bu haber 1,611 kez okundu.

Dünya basını tarihi mesajı böyle gördü23 Nisan 2014 17:30
Türkiye Cumhuriyeti tarihinde ilk kez, 1915 olaylarının yıldönümü vesilesiyle, Başbakan düzeyinde Ermenilere taziye mesajı yayınlandı. Yayınlanan taziye mesajı bir ilk olması sebebiyle dünya basınında da yankı buldu.
Sözcü'nün namaz tahammülsüzlüğü!23 Nisan 2014 17:15
Anaokulunda eğitim gören 520 çocuk, "Benim namazım şenliği" kapsamında, Ataşehir Mimar Sinan Camisi'ndeki etkinliklere katıldı, Sözcü gazetesi bu durumdan rahatsız oldu.
Kurt Seyit ve Şura'nın yayın saati değişti23 Nisan 2014 17:10
Son haftalarda reyting kaybeden 'Kurt Seyit ve Şura'da yayın saati değişikliği oldu.
Sözcü çocukların dini öğrenmesinden rahatsız oldu23 Nisan 2014 15:23
Anaokulunda eğitim gören 520 çocuk, "Benim namazım şenliği" kapsamında, Ataşehir Mimar Sinan Camisi'ndeki etkinliklere katıldı, Sözcü gazetesi bu durumdan rahatsız oldu.
Mahçupyan'dan Türköne'ye tek cümlelik cevap!23 Nisan 2014 12:07
Etyen Mahçupyan, Mümtaz’er Türköne’nin “kerameti kendinden menkul” sözlerine “Bütün öngörüleri yanlış çıkan kendisinin kerameti nereden acaba?” diye cevap verdi.
'23 Nisan Dünya Kitap Günü'23 Nisan 2014 11:50
Türkiye Yayıncılar Birliği, "Her Kitap Bir Hediye" sloganıyla herkesi sevdiklerine kitap hediyesine davet etti.
"ICCI 2014" yarın kapılarını açacak23 Nisan 2014 11:37
En büyük ve en kapsamlı enerji ve çevre organizasyonu olan ICCI 2014, İstanbul Fuar Merkezi'nde yarın başlayacak
O provokatörün işine son verildi!23 Nisan 2014 10:23
Oyuncu Özgür Efe Özyeşilpınar’ın, oyunun repliğinde olmamasına rağmen, “ayakkabı kutusu”ndan bahsederek provokatörlük yapması sonucunda işine son verildi.
TGRT'nin logosu değişti!23 Nisan 2014 10:15
Televizyon haberciliğinin saygın kanallarından TGRT HABER, yeni yayın dönemine iddialı girdi.
529!22 Nisan 2014 18:21
Cunta idaresindeki Mısır'da 529 sivile idam kararı verilmesi, İstanbul Medya Sanat Derneği tarafından da protesto edildi. Medya Sanat, tepkisini bir kısa filmle dile getirdi.
Eski bakanlardan flaş karar22 Nisan 2014 17:19
Eski bakanlar Zafer Çağlayan ve Muammer Güler, TBMM Genel Kurulu'nda soruşturma önergeleri üzerinde konuşma kararı aldı
Zaman yazarı muhalefete Cumhurbaşkanı adayı önerdi!22 Nisan 2014 15:53
Zaman yazarı Şahin Alpay, Abdullah Gül’den umudunu kesti. Alpay, Cumhurbaşkanı adayı olarak CHP’li Sezgin Tanrıkulu ve Ertuğrul Günay’ı önerdi.
CHP'li Seyit Torun'dan tepki çeken hareketErdoğan tabuları kırıp attı!Mahçupyan: Yeni bir yola girildi!Bunu Bir Tek Erdoğan Söyleyebilirdi!Erdoğan'dan flaş açıklamalarDavutoğlu'dan operasyon açıklamasıHer gün binlerce çocuk ölürken, yaşasın 23 Nisan!İsrail'den Gazze'ye hava saldırısı!Erdoğan kimsenin yerinden oynatmak...YSK'dan flaş kararAğustos Ayı İçin İlk Anket YapıldıErmeni meselesinde Yeni Türkiye vizyonu!Dünya basını tarihi mesajı böyle gördüSözcü'nün namaz tahammülsüzlüğü!Kabinenin Çocukluk Halleri!Filistin'de tarihi anlaşma!Tüm Manşetler
Aysal ve Mancini bir araya geldi
Sahilde yürek burkan manzara!
Galatasaray'a kötü haber!
ABD'den ilk açıklama geldi!
CHP'li Seyit Torun'dan tepki çeken hareket
'Kürdistan' partisine onay çıktı!
Polisten kaçakçılara büyük operasyon
Erdoğan tabuları kırıp attı!
Yıldız: İthal elektrik fiyatlara yansımaz
Aziz Yıldırım da o cezaevinde yatacak
Müzakereleri devam ettirmeye hazırız
19 İhvan üyesine hapis cezası
Erdoğan'dan flaş açıklamalar
WhatsApp, Facebook'un rekorunu kırdı!
Melih Gökçek'ten flaş karar!
Adnan Januzaj kararını verdi!
Davutoğlu'dan operasyon açıklaması
"Cemaat Başbakan'ın cezalandırılması için dualara okuyor"
Ukrayna-Rusya sınırında flaş gelişme
Yabancı öğrenciler Cudi'de bisiklete bindi
İsrail'den Gazze'ye hava saldırısı!
Erdoğan kimsenin yerinden oynatmak...
YSK'dan flaş karar
Anzak torunları gelmeye başladı
Android 4.4.3'ten ipuçları
53 yeni santral üretimi
Afganistan’da polis karakoluna saldırı
Gökhan Töre idmana çıktı!
Florya'da Fatih Terim şoku!
Eski Adalet Bakanı hayatını kaybetti
Almanya Cumhurbaşkanı Gauck Türkiye'ye geliyor
Ermeni meselesinde Yeni Türkiye vizyonu!
Dünya basını tarihi mesajı böyle gördü
ManU eski ekibi tekrar topluyor
Ankara Büyükşehir'de görev değişikliği
3 büyüklerin peşinde olduğu yıldız!
Sözcü'nün namaz tahammülsüzlüğü!
Kurt Seyit ve Şura'nın yayın saati değişti
Necdet Özel'le selfie yarışı
Kırımoğlu; Bir hafta sonra Kırım'a döneceğim
Ezan sesinden rahatsız olup dava açtı!
Anzakların torunları gelmeye başladı!
İkinci el otomobil satışları artıyor!
Feshane’de 10 Bin kişilik muhlama!
ABD Başkanı Obama Japonya'da
Yargıya da darbe yaptıktan sonra yok olacaklar
Filistin'de tarihi anlaşma!
Barca ilk transferini açıkladı!
Suriyeliler için uluslararası mali destek yetersiz kaldı
'G.Saray - F.Bahçe derbisini bilen yok'
Kuzey Kore'den G.Kore'ye taziye