Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
TEM'de feci kaza! 13 araç birbirine girdi Erdoğan: İşbirliğimizi arttıracağız Beşiktaş'ın bir maçının daha günü değişti! Ömer AltaşAK Parti’nin
kendisiyle imtihanı
TRT Türk Dostluk Karavanı yola çıkıyor
TRT Türk Dostluk Karavanı yola çıkıyor
27 Ocak 2014 Pazartesi 16:43
Güncellenme Tarihi 27 Ocak 2014 Pazartesi 18:00
Karavanla dünya turu hayali kuranlar, ekran başına.

TRT TÜRK'te, bu akşam saat 22.00’da, karavanla seyahat tutkunu herkesin ilgiyle izleyeceği bir gezi programı başlıyor.

Meliha Çelik’in hazırlayıp sunduğu Dostluk Karavanı, “Ah keşke evimi sırtımda taşıyarak özgürce dünyayı gezsem” ya da “gittiğim her diyar evim olsa,” diyen herkesi ekran başına davet ediyor…

Yakın ve uzak komşularımızın, kardeşlerimizin hatırını sorup bir fincan kahvelerini içmek, atalarımızdan yadigâr eserleri ziyaret etmek, bir dostluk selamı iletmek için yola çıkan Dostluk Karavanı’nın ilk durağı Türkiye’nin yakın komşusu Bulgaristan.

Karavan ekibi, bu hafta eski Osmanlı şehri Yanbolu’yu ve kaplıcaları ile ünlü Burgaz’ı gezecek. Önce Türkler ile Romanların yaşadığı mahallelere giderek evlerine konuk olacak. Daha sonra ise şifalı suları ve temiz havası ile meşhur yemyeşil bir şehri, Burgaz’ı ekranlara taşıyacak. Dünyaca ünlü Balçık bahçelerini gezecek.

Seyahat tutkunları, bu akşam saat:22.00’de TRT TÜRK ekranlarında yayınlanacak olan programı kaçırmasın.

Bu haber 1,790 kez okundu.

'Kelam'dan Kalem'e Büyük Buluşma' sergisi03 Mart 2015 13:25
Tophane-i Amire Beş Kubbe Salonu'nda açılacak olan 'Kelam'dan Kalem'e Büyük Buluşma' sergisi İslam tarihine dair birçok eseri bir araya getiriyor.
Soner Yalçın hakim karşısında!03 Mart 2015 12:59
"Basın yoluyla hakaret " suçundan 4 aydan 2 yıl 8 aya kadar hapsi istenen Gazeteci Soner Yalçın hakim karşısına çıktı.
"Nakkaşhane" CNR Kitap Fuarı'nda03 Mart 2015 11:54
Bu yıl ikincisi düzenlenen CNR Kitap Fuarı'nda, Yunus Emre Enstitüsünce oluşturulan nakkaşhane standı ilgi görüyor.
Kurtlar Vadisi rekor üstüne rekor kırıyor03 Mart 2015 11:33
Perşembe günlerinin reyting rekortmeni Kurtlar Vadisi Pusu internetten de izlenme rekorları kırıyor.
Osmanlı kitabesi koruma altına alındı03 Mart 2015 11:13
Makedonya'da bir evin bahçesine taştan yol yapmak amacıyla betonla sabitlenen Osmanlı kitabesi koruma altına alındı.
Yılmaz Güney'in 'Baba' filmi dizi oluyor03 Mart 2015 11:05
Yılmaz Güney'in 1971 yılında çektiği "Baba" filmi dizi oluyor. Dizide, Yılmaz Güney'in oynadığı kayıkçı Cemal rolünü Gürkan Uygun canlandıracak.
Yaşar Kemal, Said Nursi için bakın ne yazmış!03 Mart 2015 11:01
Bugün cenaze töreni düzenlenerek son yolculuğuna uğurlanan Yaşar Kemal'in Said Nursi’nin seyahat özgürlüğünü savunduğu ortaya çıktı.
Çanakkale Zaferi'nin 100'üncü yılı için görkemli hazırlık03 Mart 2015 10:58
Çanakkale'de, 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 100'üncü yılı dolayısıyla çok sayıda etkinlik düzenlenecek.
Müslüm Gürses'in vefatının 2. yıldönümü03 Mart 2015 07:11
Sanatçı Müslüm Gürses, 2 yıl önce bugün yaşamını yitirmişti.
Edebiyatçı ve sanatçılar Yaşar Kemal'i anlattı02 Mart 2015 22:53
Yaşar Kemal için İstanbul Lütfi Kırdar'da düzenlenen anma törenine katılan isimler büyük ustayı anlattı.
CNR Kitap Fuarı'na hafta sonu ilgisi02 Mart 2015 19:52
Bu yıl "Çanakkale Savaşı'nın 100. Yılı" temasıyla düzenlenen CNR Kitap Fuarı'nı, hafta sonunda 54 bin kişi ziyaret etti.
Dünyayı gezip Ayvalık'ı tanıtıyor02 Mart 2015 16:58
Geçen yıl haziran ayında motosikletiyle Cunda Adası’ndan yola çıkan, Rusya, ABD, Moğolistan, Sibirya, Güney Kore gibi ülkelere giden Cunda Turizm Derneği kurucularından Koçoğlu, turizm elçisi gibi çalışarak Ayvalık'ı tanıtıyor.
Alonso ilk yarışta yok!
TEM'de feci kaza! 13 araç birbirine girdi
İki kardeş ülke semada buluştu
Erkan Zengin'den açıklama
Erdoğan: İşbirliğimizi arttıracağız
Kobani eylemleri mağdurlarından "İç Güvenlik Paketi"ne destek
Erdoğan tazminat ödeyecek!
İç Güvenlik Paketi'nin görüşülmesine devam edilecek
Beşiktaş'ın bir maçının daha günü değişti!
Kılıçdaroğlu: Türkiye terör yuvası oldu!
Altında son 10 yılın en kötü dönemi!
Fenerbahçe'den bilet açıklaması!
Şili'de yanardağ faaliyete geçti
"Fenerbahçe değil Trabzon maçı önemli"
Şanlıurfa'da feci kaza: 1 ölü, 14 yaralı
İbrahim Tatlıses: 200 tane kurban keseceğim
Beşiktaşlı oyunculara talip var!
Gollerin yarısı iki isimden
5 futbolcu Fenerbahçe maçında yok
Sebze yüklü tır devrildi: 1 yaralı
JİTEM davası ertelendi
ASELSAN telsizleri Ürdün'de üretilecek
Çeyrek altın ne kadar?
Hastanın ölümünden sonra bile bulaşıyor
Avrupa maçları 25 puana mal oldu!
Galatasaray'a ceza yolda
Erdoğan Arapça tweet attı
İstanbullulara sevindirici haber
HÜDA PAR'dan Demirtaş'a: Eli kanlı provokatör!
Türkiye'nin yardım uçağı Bağdat'a ulaştı
Boko Haram'dan Nijer'e saldırı
G.Saray FXTCR Vojvodina'yı ağırlıyor!
Fikret Orman'dan Arroyo açıklaması!
"Galatasaray'dan korkmuyoruz"
Bilinçsiz ağrı kesici böbrekleri vuruyor!
Beşiktaş'ta Cenk Tosun belirsizliği!
Adana'da derbi heyecanı
'Kelam'dan Kalem'e Büyük Buluşma' sergisi
Iraklı 400 aile askeri üsse sığındı!
CHP eski genel başkan yardımcısı AK Parti'den aday
Dünyaca ünlü köyün adı referandumla değişecek
BlackBerry yeni modelini tanıttı
Silah bırakma çağrısına STK'lardan destek
Demirtaş: Demokrasi getireceğinize inanmıyoruz
İngiltere'den küstah Türkiye önerisi
1 ton kaçak midye ele geçirildi
Hastane otoparkları İSPARK'a emanet
17-25 Aralık operasyonunda flaş gelişme
Enflasyon neden yükseliyor?
Derince Limanı işletmeye açıldı
Otopark inşaatında vinç sepeti düştü: 3 yaralı
Bir faydası daha keşfedildi
Borsa İstanbul'un halka arz süreci başladı
Artık öğrencilerin resmi ve ismi kullanılmayacak!
İş dünyası "silah bırakma çağrısı"ndan umutlu
"Avrupa" maçları ligde 25 puana mal oldu
İlk mezunlarını bu sene verecek
Dettmann dönemi resmen başladı
TRT'ye 19 aday başvurdu
THY 55 liraya uçuracak
Dolar yeniden 2,52'yi aştı
Rızza Sarraf’ın açtığı dava reddedildi
Soner Yalçın hakim karşısında!