Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Arınç’tan laiklere gönderme Şemdinli'de gerginlik: 1 ölü! Dört imama beddua seansı soruşturması! Celal KazdağlıUğur... Gaffar...
ve Ahmet Hoca
TRT Türk Dostluk Karavanı yola çıkıyor
TRT Türk Dostluk Karavanı yola çıkıyor
27 Ocak 2014 Pazartesi 16:43
Güncellenme Tarihi 27 Ocak 2014 Pazartesi 18:00
Karavanla dünya turu hayali kuranlar, ekran başına.

TRT TÜRK'te, bu akşam saat 22.00’da, karavanla seyahat tutkunu herkesin ilgiyle izleyeceği bir gezi programı başlıyor.

Meliha Çelik’in hazırlayıp sunduğu Dostluk Karavanı, “Ah keşke evimi sırtımda taşıyarak özgürce dünyayı gezsem” ya da “gittiğim her diyar evim olsa,” diyen herkesi ekran başına davet ediyor…

Yakın ve uzak komşularımızın, kardeşlerimizin hatırını sorup bir fincan kahvelerini içmek, atalarımızdan yadigâr eserleri ziyaret etmek, bir dostluk selamı iletmek için yola çıkan Dostluk Karavanı’nın ilk durağı Türkiye’nin yakın komşusu Bulgaristan.

Karavan ekibi, bu hafta eski Osmanlı şehri Yanbolu’yu ve kaplıcaları ile ünlü Burgaz’ı gezecek. Önce Türkler ile Romanların yaşadığı mahallelere giderek evlerine konuk olacak. Daha sonra ise şifalı suları ve temiz havası ile meşhur yemyeşil bir şehri, Burgaz’ı ekranlara taşıyacak. Dünyaca ünlü Balçık bahçelerini gezecek.

Seyahat tutkunları, bu akşam saat:22.00’de TRT TÜRK ekranlarında yayınlanacak olan programı kaçırmasın.

Bu haber 1,775 kez okundu.

Endülüs’te yaşayan İslam, Dostluk Karavanı’nda26 Ocak 2015 17:28
TRT Türk’ün ilgiyle izlenen gezi programı Dostluk Karavanı, bu akşam İspanya/Endülüs bölgesinde hala yaşayan İslamın izini sürüyor.
"Harp Mecmuası" Türkçe basılacak26 Ocak 2015 14:57
Basın Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğü, Çanakkale Savaşları'nın 100. yılı dolayısıyla 1915-1918 arasında cepheden haberler aktaran "Harp Mecmuası"nı Osmanlıcadan günümüz Türkçesine çevirerek aynen basacak.
Seyirci 'Nuh' dedi26 Ocak 2015 12:03
Gişe rakamlarına göre, bu yıl gösterime giren Hazreti Nuh ile ilgili "Nuh: Büyük Tufan" filmi, Hazreti Musa'nın yaşamını anlatan filmden daha çok ilgi gördü.
YÖK, Zaman'ın Hadis yalanını ortaya çıkardı24 Ocak 2015 19:47
Polis Akademisi öğretim üyesi Prof.Dr. İbrahim Cerrah hakkında, bir hadisi sosyal medyada paylaştığı için, soruşturma başlatıldığını iddia eden Zaman'a YÖK'ten yalanlama geldi. YÖK, Prof. Cerrah'ın, bölücülük dahil 8 ayrı fiille suçlandığını bildirdi.
Paralel medyanın son yalanı!24 Ocak 2015 14:26
Paralel medya, yalan haberlerine bir yenisini daha ekledi… Üsküdar Ünalan Mahalesi’ndeki bir tesisisin boşaltılması kararını TÜRGEV’le ilişkilendirmeye çalıştı. Hâlbuki gerçek çok farklıydı…
Zaman'ın soruşturma yalanı24 Ocak 2015 14:12
Zaman Gazetesi'nin manşet haberine yine yalanlama geldi. Zaman Gazetesi, Polis Akademisi öğretim üyesi Prof.Dr. İbrahim Cerrah hakkında, bir hadisi sosyal medyada paylaştığı için, soruşturma başlatıldığını iddia etmişti. Bu iddiayla ilgili açıklama yapan Yüksek Öğretim Kurulu, soruşturmanın, hadisle ilgisi olmadığını, Prof. Cerrah'ın, bölücülük dahil 8 ayrı fiille suçlandığını bildirdi.
İspanyollar Cervantes'i aramaya devam ediyor24 Ocak 2015 12:33
"Don Kişot" adlı romanıyla dünya edebiyatında önemli bir yere sahip İspanyol yazar Miguel de Cervantes'in gömülü olduğu tahmin edilen Madrid'deki Convento de las Trinitarias kilisesinde, Cervantes'in kalıntılarını aramak için nisan ayında başlatılan çalışmalarda ikinci aşamaya geçildiği bildirildi.
Müze gelirleri yüzde 39 arttı24 Ocak 2015 11:37
Kültür ve Turizm Bakanlığı, müze ve ören yerleri ile ticari faaliyetlerden elde edilen gelirin geçen yıla kıyasla 2014'te yüzde 39'luk artışla 435 milyon liraya çıktığını bildirdi.
'Anavatanımız ABD' diyen Bulaç'tan geri vites!24 Ocak 2015 10:35
Gülen grubunun kanalı Mehtap TV’deki programda Pensilvanya’dan yayına katılan Ahmet Turan Alkan’ı selamlayarak söz veren Ali Bulaç, “Hocam son sözü sana bırakıyoruz Ana vatandasın” diye konuşmuş ve programın konuklarının bile tepkisine neden olmuştu. Bulaç bugünkü yazısında canlı yayında söylediklerini inkar yoluna gitti.
Kitap okumada dünyada 10. sıradayız24 Ocak 2015 10:16
Eğitimci-Yazar Uzman Psikolojik Danışman Sait Özdemir, Türkiye'nin dünyada kitap okuma oranında 10. sırada yer aldığını söyledi.
'Paramparça' dizisine hacker şoku!23 Ocak 2015 13:54
Star Tv’de yayınlanan “Paramparça” adlı dizinin 9. bölüm senaryosu Twitter’da “Siber Olaylar” adlı kullanıcı tarafından yayınlandı.
Gülen bedduaların tutmamasını böyle açıkladı!23 Ocak 2015 11:44
Fethullah Gülen, ettiği bedduaların neden kabul olmadığını açıkladığı sohbetinde “(Allah) Eğer hemen cezalandıracak olsaydı yeryüzünde bir tane ‘dâbbe’ kalmazdı” dedi.
Ölümcül virüs Amerika kıtasında ilk kez görüldü
ABD sözcüsünden flaş Kobani açıklaması
FİFA'ya sürpriz aday
ABD'den Mısır'a kınama!
Bu kent -62’yi gördü
Ölen 10 kişinin kimliği belirlendi
Eski CIA ajanı bilgi sızdırmaktan suçlu bulundu
Cavcavdan üç büyüklere havuz göndermesi
THY'den kar fırtınası ayarı
Bilic: Bize her maç deplasman
Tolunay Kafkas idmana çıkmadı
6 bin uçak seferi iptal edildi!
Ronaldo'ya tarihi ceza gelebilir!
Filipinler'de çatışma: 37’si polis 43 ölü
Kobani kutlamasında polise saldırı
İsrail 10 yaşındaki çocuğu gözaltına aldı
İstinye cinayeti aydınlanıyor
Irak Cumhurbaşkanı Yardımcısı'ndan PKK ile ilgili flaş iddia
Barzani: "Türkiye izin vermeseydi..."
Dışişleri’nden Mısır’a sert kınama
Ukrayna'da madencilerle ilgili flaş gelişme
Çözüm sürecine destek yüzde 70
Trabzon'dan ses getirecek transfer hamlesi!
Ümit Özat'tan olay yaratacak sözler!
Kobani kutlamasında 5 yaşında çocuk vuruldu
Kaçakçıya atacağı gaz bombası teğmenin elinde patladı
Beşiktaş Ba'şkentte Şahan'e!
Arınç’tan laiklere gönderme
"Davutoğlu’nun Kürtçe öğrenmesi zor olmaz"
Yunan uçağı askeri üsse düştü!
Cilvegözü'nde askere ateş!
2 PKK'lı teslim oldu 3'ü sınırda yakalandı
Şemdinli'de gerginlik: 1 ölü!
Davutoğlu'ndan Çipras'a telefon!
S&P'den Rusya'ya kötü haber
CHP'li belediyeden skandal Atatürk heykeli
ABD, Yemen'den kaçtı
Dört imama beddua seansı soruşturması!
Milan'a bir kötü haber de El Shaarawy'den!
IMF'den Yunanistan'a jet uyarı
Trablus yönetimi görüşmelere katılmadı
Yunanistan’ın yeni Başbakanı Aleksis Çipras oldu
'Türkiye halkı çözüm sürecini destekliyor'
Fenerbahçe'den taraftara müjde
Terim'in prensiydi, şimdi 2. Lig'de!
İspanyol patriot birliği görevi Hollanda'dan devraldı
Masum Türker'den Perinçek'e destek
Yok artık Hasan! NBA'de sezonun blok rekorunu kırdı
Erdoğan'ın yeni danışmanı oldu
Ve Tolgay Arslan, İstanbul'da!
Anne acısına 9 ay dayanabildi
ABD, Yemen'deki büyükelçiliğini kapattı
At eti skandalı satışları vurdu
DEDAŞ borçlarını devlet mi ödeyecek?
Abdullah Kiğılı'ya büyük onur
Dünya yıldızı geliyor!
Suriye'den ateş açıldı, Cilvegözü Sınır Kapısı kapatıldı
Galatasaray-Eskişehir maçının saati değişti
Prizdeki şarj aleti evi kül etti!
5 yıldız futbolcu DEAŞ'a katıldı!
Arınç'tan Bakanlar Kurulu sonrası açıklama
Galatasaray'dan tarihi karar
Kentsel dönüşümde 2015 yılı kira yardım bedeli belli oldu!
Real Madrid Lucas Silva'yı tanıttı