Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Maç sonrası taraftar Florya'yı bastı 'Cüneyt Çakır gerçekten...' G.Saray'da kırmızı kart şoku! Ömer Altaş"Tayyip çok sertçiler" siz bu devrimi hiç anlamamışsınız!
TRT Türk Dostluk Karavanı yola çıkıyor
TRT Türk Dostluk Karavanı yola çıkıyor
27 Ocak 2014 Pazartesi 16:43
Güncellenme Tarihi 27 Ocak 2014 Pazartesi 18:00
Karavanla dünya turu hayali kuranlar, ekran başına.

TRT TÜRK'te, bu akşam saat 22.00’da, karavanla seyahat tutkunu herkesin ilgiyle izleyeceği bir gezi programı başlıyor.

Meliha Çelik’in hazırlayıp sunduğu Dostluk Karavanı, “Ah keşke evimi sırtımda taşıyarak özgürce dünyayı gezsem” ya da “gittiğim her diyar evim olsa,” diyen herkesi ekran başına davet ediyor…

Yakın ve uzak komşularımızın, kardeşlerimizin hatırını sorup bir fincan kahvelerini içmek, atalarımızdan yadigâr eserleri ziyaret etmek, bir dostluk selamı iletmek için yola çıkan Dostluk Karavanı’nın ilk durağı Türkiye’nin yakın komşusu Bulgaristan.

Karavan ekibi, bu hafta eski Osmanlı şehri Yanbolu’yu ve kaplıcaları ile ünlü Burgaz’ı gezecek. Önce Türkler ile Romanların yaşadığı mahallelere giderek evlerine konuk olacak. Daha sonra ise şifalı suları ve temiz havası ile meşhur yemyeşil bir şehri, Burgaz’ı ekranlara taşıyacak. Dünyaca ünlü Balçık bahçelerini gezecek.

Seyahat tutkunları, bu akşam saat:22.00’de TRT TÜRK ekranlarında yayınlanacak olan programı kaçırmasın.

Bu haber 1,601 kez okundu.

Yılın en iyi görüntüleri AA'dan19 Nisan 2014 20:12
"Zoom Uluslararası Haber Görüntüleri" yarışmasında, Anadolu Ajansı'ndan Halit Demir birincilik, Kenan Yeşilyurt üçüncülük, Muaz Hamed mansiyona layık görüldü.
Paralel medyanın Gül sevgisi!19 Nisan 2014 13:37
Abdullah Gül'ün dünkü açıklamalarını yorumlayan Zaman yazarları Şahin Alpay ve Mehmet Kamış, Erdoğan'a karşı Gül'ün varlığının demokrasi için emniyet supabı olacağını öne sürdüler.
Kapalı gişe oyunlara karaborsa önlemi19 Nisan 2014 12:47
Ankara Devlet Tiyatrosu rağbetin yoğun olduğu oyunları herkesin izleyebilmesi için bir dizi önlem aldı.
Zaman hukuksuzluğu böyle savundu19 Nisan 2014 11:51
Paralel yapının yayın organı Zaman, sit alanına kondurulan kaçak yapıyı meşrulaştırmak için yoksul bekçi ve ailesini paravan olarak kullandı.
13 eserle dünya listesindeyiz19 Nisan 2014 10:00
UNESCO Dünya Miras Geçici Listesi'ne Türkiye'den 13 alan daha girdi.
"Yedi Güzel Adam"ın galası yapıldı19 Nisan 2014 09:33
Bugün ilk bölümü yayınlanacak "Yedi Güzel Adam" dizisinin galası gerçekleştirildi.
Türkiye bu listeye damgasını vurdu19 Nisan 2014 07:40
Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın bu yıl UNESCO'ya başvurduğu 13 ayrı dosya kabul edildi. Listedeki varlık sayısı bakın kaça yükseldi.
O dizinin yayın saati yine değişiyor18 Nisan 2014 18:04
Kanal D'de ekrana gelen Çalıkuşu dizisi artık Cumartesi akşamları yayınlanacak.
Kutlu doğum etkinlikleri değerlidir18 Nisan 2014 17:15
Diyanet-Sen Diyarbakır Şubesi başkanı Ömer Evsen, haftasonu şehirde yapılacak iki Kutlu Doğum etkinliğinin de Hz. Peygamberi anma adına değerli olduğunu belirtti.
Dünya, Marquez'e ağlıyor18 Nisan 2014 15:26
İspanyol dilinin Cervantes'ten sonra en büyük yazarı kabul edilen Marquez, hayranlarını yasa boğdu.Obama'dan Clinton'a çok sayıda devlet adamı, Marquez'in ailesine başsağlığı diledi
“Cezayir’in Johnny Cash’i” İstanbul’da!18 Nisan 2014 14:31
Cezayir asıllı Fransız müzisyen Rachid Taha Avea Sıra Dışı Müzik Konserleri kapsamında 2 Mayıs’ta İstanbul’da hayranları ile buluşacak.
Paralel kardeşler yalanda birleştiler!18 Nisan 2014 12:55
Gülen grubunun maşası haline gelen paralel medya, yalan ve iftiraya hız kesmeden devam ediyor.
Arena'da tarihi hezimet!Twitter, o iki hesabı kapattıCüneyt Çakır'dan tartışmalı 2 kararAsgari ücrette ayrım bitiyor!Halid Meşal'den tarihi çağrıErdoğan'dan 'Başkanlık Sistemi' sinyaliUlan gerizekalı nereye atıyorsun?3 saatlik yol 15 dakikaya iniyor!'Hukuk eliyle darbe yapmak istediler!'Dünyayı şoke eden görüntü! Hayalet araba!Arınç'tan 'Kedicikler'e sert tepkiParalel medyanın Gül sevgisi!Bir özeleştiri daha: 30 Mart hezimet olduArınç: Biz farklı anlam çıkarmıyoruzVictor Hugo'nun Hz. Muhammed için yazdığı dizelerPassolig neden hedefte?Zaman hukuksuzluğu böyle savunduTüm Manşetler
Shota: Penaltı ve kırmızı kart...
Fener'den sonra şimdi de Kasımpaşa
'Çakır kendisini gülünç duruma düşürdü'
Adıyaman'da muhtarlık kavgası: 8 yaralı
Maç sonrası taraftar Florya'yı bastı
Chelsea'ye 77 maç sonra evinde darbe!
Şiddetli rüzgar, çatıları uçurdu
Selçuk fena isyan etti
Dilmen: Galatasaraylıları üzmesi gereken...
Barcelona'da ayrılık sesleri
'Cüneyt Çakır gerçekten...'
Arena'da tarihi hezimet!
5 ölümlü kaza ile ilgili Vali'den açıklama
Ukrayna krizi için Türk temsilci devrede
Twitter, o iki hesabı kapattı
Cüneyt Çakır'dan tartışmalı 2 karar
'Maçın hakkı beraberlikti'
Gaziantep ve Karşıyaka uzattıkça uzattı!
Midibüs şarampole yuvarlandı: Ölü ve yaralılar var
Yılın en iyi görüntüleri AA'dan
Bakan Ala Erzurum'da gül dağıttı
Saraybosna'da 528 idam kararına protesto
G.Saray'da kırmızı kart şoku!
Savaştan 19 yıl sonra gömüldü
Can Bonomo kaza geçirdi
TİKA'dan öğrencilere burs!
BDP'den Şemdinli'de 'Kutlu Doğum' mevlidi
F.Bahçe'den 22 sayı fark!
Maçta sürpriz evlilik teklifi!
Kamyonet 4 aracı ezdi
G.Saray'ın 11'i belli oldu! Büyük sürpriz
Asgari ücrette ayrım bitiyor!
Şanlıurfa'da silahlı saldırı!
G.Saray finale göz kırptı!
Uçurumdan düşen çocuk hayatını kaybetti
F.Bahçe'nin hocasına 3 dev talip!
Halid Meşal'den tarihi çağrı
Soba yaşlı çiftin sonu oldu
Yağmur duasında, yağmur yağdı
Papua Yeni Gine'de 7.5'lik deprem
Erdoğan'dan 'Başkanlık Sistemi' sinyali
Rusya'ya meteor düştü!
Alex'ten Beşiktaş derbisine özel mesaj!
Cumhurbaşkanlığına aday olacak mı?
1544 konuta 77 bin başvuru!
Ay yüzeyinde tatil köyü!
Isparta-Antalya yolunda otobüs devrildi!
Babacan'dan çok önemli mesajlar
İtirafta bulunarak CHP'den istifa etti
Sel 60 haneli köyü ikiye böldü
Millet 10 Ağustos'ta başkanını seçecek
Ulan gerizekalı nereye atıyorsun?
Can Tanrıyar'dan zehir zemberek açıklama!
NSU sanığına aşk mektubu yağıyor