Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

STK’lardan Yargıtay’a tepki! STK’lardan Yargıtay’a tepki! İdamların ardında ABD ve İsrail var! Ömer AltaşKorkaklara paye verilmez!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 643 kez okundu.

Karaalioğlu: Ilıcak'ı cevap vermeye değer bulmuyorum17 Nisan 2014 08:19
Mustafa Karalioğlu, Nazlı Ilıcak'la ilgili bir soruya cevap vermedi ve cevap vermeye değer bulmadığını belirtti.
Adil Düzen kitabı çıktı16 Nisan 2014 23:06
Milli Görüş lideri merhum Prof. Dr. Necmettin Erbakan’ın sistematiğe döktüğü “Adil Düzen” kitaplaştırıldı.
TRT’deki paralel soruşturmada şok detay!16 Nisan 2014 16:14
Başbakan Erdoğan talimat verdi, Başbakanlık Teftiş Kurulu düğmeye bastı. TRT’deki paralel yapıyla ilgili inceleme başlatıldı.
Tarihi Ceneviz kalesi restore edilecek16 Nisan 2014 15:00
UNESCO tarafından, Dünya Kültür Mirası Geçici Aday Listesi'ne alınan tarihi kale, restorasyonun ardından turizme hizmet verecek
17 Aralık darbesi 'one minute' ile başladı16 Nisan 2014 14:20
A Haber'de Nihan Günay'ın sunduğu Medya Dünyası programına konuk olan Associated Press Türkiye ve Ortadoğu Temsilcisi Taha Ouda 17 Aralık sürecinin başlangıcının Davos’ta ‘one minute’ olayıyla başladığını iddia etti.
Ünlü Instagram fotoğrafçıları Türkiye'yi tanıtacak16 Nisan 2014 14:07
Türkiye'nin tarihini, kültürünü, doğasını, insanlarını ve turistik yerlerini anlatmayı hedefleyen sosyal medya projesi #ComeSeeTurkey başladı
Başkentte karikatür festivali başlıyor16 Nisan 2014 14:01
Yerli ve yabancı karikatür ustalarının katılacağı festivalde, sergiler, karikatür çizim atölyeleri ve çocuklar için çizgi film gösterileri yapılacak
Mahçupyan'dan Çandar'a şok suçlama!16 Nisan 2014 12:50
Etyen Mahçupyan, isim vermeden kendisini eleştiren Cengiz Çandar’ın Batılı gözlemcilerin alıntılarını art arda ekleyerek makale yazdığını öne sürdü.
Bir Koç iki manşet!16 Nisan 2014 12:21
Hürriyet ve paralel medya, Koç Holding Yönetim Kurulu Üyesi Ali Koç'un ekonomiyle ilgili övgü dolu sözlerini görmezden geldi.
Hızlı ve Öfkeli 7'de Walker'ı kim oynayacak?16 Nisan 2014 11:38
Trafik kazasında hayatını kaybeden Paul Walker'ın son filmi Hızlı ve Öfkeli 7'nin prodüksiyon süreci devam ederken; Walker'ın yerine kimin oynayacağıda ortaya çıkmaya başladı.
Zaman kaosa oynuyor16 Nisan 2014 10:29
Adli olayları Türkiye'nin kötü yönetildiği izlenimini veremek için fırsat bilen Zaman, bugünkü manşetiyle karamsar yayın serisine bir yenisini daha ekledi.
AA'dan 'Paralel Medya'ya suç duyurusu!15 Nisan 2014 15:44
Cihan Haber Ajansı, Anadolu Ajansı’na ait fotoğrafı kendi internet sitesinden servis etti, Zaman ve Taraf Gazeteleri abone olmadıkları halde Anadolu Ajansı'na ait fotoğrafı yayınladı
‘Gülen grubu, Mansur, Bozkurt‘ krizi!Paralel yapıdan senet şantajıDışişleri'ndeki zirveyi dinleyen hain belli oldu!O hakimden Başbakan Erdoğan'a ağır hakaret!Google öyle bir şey yaptı ki...'Yazıcıoğlu'nu paralel örgüt öldürdü' iddiası!Türkiye haritası ve CHP!ABD paralel örgüt için bizden talep bekliyor!Örgüt de suç da sabitAkdoğan: Kirli ittifak yine kaybeder!Taşgetiren'den Gülen grubuna önemli uyarılar!DHKP-C'li ismin iadesine ret!17 Aralık darbe girişiminin bütün izleri siliniyor!Paralel örgütten organize saldırı!Memura mesai müjdesi!Paralellerin Özal oyunuTüm Manşetler
STK’lardan Yargıtay’a tepki!
STK’lardan Yargıtay’a tepki!
Paralel örgütün bilgi-işlem ağına ağır darbe!
İdamların ardında ABD ve İsrail var!
Haniyye: Mavi Marmara'daki Türkleri asla unutamam!
83 saat sonra kurtarıldı
İngilizlerden büyük buluş!
Bosna'daki Ahmiçi Katliamı kurbanları anıldı
Dünyaca ünlü DJ İstanbul'a geliyor!
Kilo vermek için yeni yöntem: Yeşil kahve
G.Saray'ın yıldızı F.Bahçe'de!
Sahile vuran varilde 'sızıntı' paniği!
Kaçırılan öğrencilerden 10’u kurtuldu
Son teklif tarihi 28 Mayıs
F.Bahçe Gökhan'ın alternatifini buldu!
Twitter: Türkiye için bunları yapacağız!
Volkan: Sırf G.Saray şampiyon olmasın diye...
Sınıra 'kadın timi' yetiştiriliyor!
‘Gülen grubu, Mansur, Bozkurt‘ krizi!
Rus işadamının çılgın planı!
Paralel yapıdan senet şantajı
"Bir gün herkes AK Partili olabilir"
O hakimden Başbakan Erdoğan'a ağır hakaret!
Libya'da patlama
Google öyle bir şey yaptı ki...
'Yazıcıoğlu'nu paralel örgüt öldürdü' iddiası!
Antalya‘da feci kaza: 5 ölü
Dışişleri'ndeki zirveyi dinleyen hain belli oldu!
Prime 1 kaldı
Türkiye haritası ve CHP!
Ukrayna'da isyan ateşi yayılıyor!
Çin Seddi uzadı, yeni kalıntıları bulundu
ABD paralel örgüt için bizden talep bekliyor!