Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

2 ilde dev operasyon: 1'i asker 6 gözaltı! Benzin fiyatları bu akşam düşebilir! Filistin’in en küçük gazetecisi Prof. Dr. Erol GökaÖrgütsel yapılarda kimliklenmek
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 654 kez okundu.

Al Jazeera Türk hacklendi27 Kasım 2014 15:40
Al Jazeera Türk, bugün Suriye Elektronik Ordusu isimli Hacker grubu tarafından hacklendi.
Tepki toplayan filmi vizyona giriyor27 Kasım 2014 14:18
Ünlü Türk yönetmen Fatih Akın'ın 1915 olaylarını konu alan filmi ‘The Cut’a sayılı günler kaldı.
Karaalioğlu, Cömert ve Ocaktan’ın yeni adresleri belli oldu27 Kasım 2014 14:09
Star ve Akşam gazeteleriyle yolları ayrılan Mustafa Karaalioğlu, Yusuf Ziya Cömert ve Mehmet Ocak'tan artık Yeni Şafak'ta yazacak.
Dünyaca ünlü oyuncu Malatya'da27 Kasım 2014 14:08
Malatya Film Festivali'ne gelen ünlü oyuncu şehri gezdi.
Tezhip Sanatı hakkında bilinmeyenler27 Kasım 2014 13:16
Kökleri Uygur Türkleri'ne kadar uzanan tezhip sanatının bilinmeyen yönleri, teknikleri, türleri bu haberde...
Deliha filmi gişede zirvede27 Kasım 2014 13:15
Gupse Özay, senaryosunu yazıp başrolünde oynadığı Deliha filmiyle gişede fırtınalar estiriyor.
50 bin yıllık mamuta rekor fiyat27 Kasım 2014 10:29
İngiltere rekor bir açık artırmaya sahne oldu.
Bu hafta 6 film vizyona girecek27 Kasım 2014 09:55
Türkiye sinemalarında bu hafta 1'i yerli 6 film vizyona girecek.
Kütüphanede müthiş keşif27 Kasım 2014 09:24
İngiliz oyun yazarı William Shakespeare'in tüm eserlerini bir araya getiren ilk kitap "Birinci Folyo"nun bir kopyası, Fransa'nın Saint Omer kentindeki yerel kütüphanede bulundu
Camus'den Sartre'a 'artistik' mektup27 Kasım 2014 08:35
Fransız yazar Albert Camus'nün, filozof-yazar Jean- Paul Sartre'a yazdığı son mektuplardan biri olduğu tahmin edilen el yazması gün yüzüne çıktı
Marquez'in kişisel arşivi Teksas Üniversitesi'nde27 Kasım 2014 07:44
Nobel ödüllü Kolombiyalı yazar Gabriel Garcia Marquez'in kişisel arşivini ABD Austin'de bulunan Teksas Üniversitesi satın aldı.
AA foto muhabirlerine ödül26 Kasım 2014 17:39
Birleşik Arap Emirlikleri’nde Arap Fotoğrafçılar Birliği tarafından düzenlenen Arap Fotoğrafı Eş-Şarika Ödülü 2014 yarışmasında iki AA foto muhabiri ödül kazandı.
1.5 yıldır böylesi görülmedi!
Erken emeklilik anlaşması imzalandı
2 ilde dev operasyon: 1'i asker 6 gözaltı!
Aziz Yıldırım'dan soru bombardımanı
Şırnak'ta 8 terörist teslim oldu
3 yıllık kan davası barışla sonuçlandı
Prandelli'nin belki de son fotoğrafı!
Prandelli giderse takımın başına o geçecek!
Benzin fiyatları bu akşam düşebilir!
İsrail'den yeni iddia: Hamaslılar Türkiye'de eğitiliyor
Bingöl'de kaybolan kişi bulundu
235 Suriyeli böyle kurtarıldı
Kıvanç Tatlıtuğ'dan kötü haber!
Filistin’in en küçük gazetecisi
Bursaspor'a tribün kapatma cezası!
iPhone'u olanın cebine 1000 TL girecek!
AİHM'nin önüne çadır kuracak
Prandelli idmana çıkmadı
Yalova Belediyesi'nden ağaç kesme açıklaması
Altın ne kadar?
Rakibine kafa atan futbolcuya hapis cezası
OPEC devam dedi, petrol dipte!
Bekaroğlu'na göre Dersim'i gündeme getirmek bölücülük!
Twitter telefonunuzu 'izleyecek'
Final biletleri 24 saatte tükendi
O Profesör: Hapishaneyi basın beni kurtarın!
Ada Sneijder'i konuşuyor! Gelecek yıl...
1 Mayıs davası sanıklarına beraat
Facebook artık havalı değil
Amerika'da polise muz tutan adam tutuklandı
IŞİD Kobani'de yeniden harekete geçti
OPEC petrol üretim miktarını değiştirmedi
Prandelli idmana çıkmadı
Nihat Doğan ile Pascal Nouma yeniden Survivor'da
"Komşu"da hayat durdu
Telefonların üzerindeki etiket yazıları kaldırılacak
Babuşcu: Tüm partiler paralel örgüte karşı net tavır almalı
Süper Lig ekibinden Daum sürprizi!
Wilshere 3 ay forma giyemeyecek
235 kişi böyle kurtarıldı
Prim borcu olan Bağ-Kur'luya müjde!
Keşmir'de çatışma: 9 kişi öldü
Terör örgütü üyesi 2 kişi teslim oldu
İsrail 30 Hamas üyesini gözaltına aldı
Babacan: Görevimi bırakmam gerekiyor, ancak…
Medet Ünlü Suriye politikası için mi öldürüldü?
"Şiddet dizileri insanları duyarsızlaştıyor"
Erdoğan Filistin atkısı takıp açılış yaptı
Otomotiv üssü il
Samsung'dan şaşırtan karar!