Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

2015'te tüm TC. vatandaşları sahip olacak 'Paralel Yapı' operasyonunda flaş gelişme! '25 yaş üzerine ve 15 bin TL ödeme' Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 646 kez okundu.

AA'nın Kürtçe yayını bir yaşında02 Eylül 2014 09:41
Anadolu Ajansı'nın (AA), 100. yıl vizyonu kapsamında 1 Eylül 2013'de yayına başlattığı Kürtçe Haberler Servisi, birinci yılını geride bıraktı
Acun'un kanalının logosu değişti02 Eylül 2014 09:11
tv8, yeni logosu ve yeni kimliği ile dün akşam 'O Ses Çocuklar' programı ile yayın dönemine merhaba dedi.
Burhan Kuzu: Bu sistem kokuşmuş İngiliz sistemi02 Eylül 2014 07:39
Sevilay Yükselir'e konuk olan Burhan Kuzu, başkanlık sistemini savundu, mevcut sistemin 'baş belası, kokuşmuş İngiliz sistemi' olduğunu söyledi.
Bir asır önceki gazete tekrar basıldı01 Eylül 2014 16:07
BİK Kayseri Şube Müdürlüğü, 1910'da yayın hayatına başlayan Kayseri'nin ilk gazetesinin tıpkı basımını gerçekleştirdi.
Yiği Bulut Kurtlar Vadisi iddiasını yalanladı!01 Eylül 2014 13:56
Paralel yapıya yakın ve işbirliği içerisindeki medya organları Cumhurbaşkanlığı Başdanışmanı Yiğit Bulut'a iftiralarla saldırmaya devam ediyor.
Ülke tarihinin en pahalı film galası01 Eylül 2014 13:37
Kırgızistan'da, devlet tarafından karşılanan yaklaşık 1,5 milyon dolarlık bütçeyle çekilen ve Kırgız sinema tarihinin en pahalı filmi unvanına sahip olan "Kurmancan Datka" adlı filmin galası yapıldı.
Tüm zamanların en iyi Türk filmi belli oldu!01 Eylül 2014 12:01
Türk sinemasının en iyi filmi Susuz Yaz oldu.
İtibar’ın Eylül sayısı çıktı01 Eylül 2014 11:58
İtibar’ın Eylül sayısında, Türk şiirinin iki büyük ismi Cahit Zarifoğlu ve İsmet Özel üzerine yazılmış birer yazı öne çıkıyor.
AA'nın Kürtçe yayını bir yaşında01 Eylül 2014 10:16
Anadolu Ajansı'nın, 100. yıl vizyonu kapsamında 1 Eylül 2013'de yayına başlattığı Kürtçe Haberler Servisi, birinci yılını geride bıraktı.
Dünyanın en minik kitabı İzmir'de!01 Eylül 2014 10:01
Ege Üniversitesi'nde 3 milimden küçük, yani bir mercimek tanesinin çeyreği büyüklüğünde ve ancak büyüteçle bakılabilen 32 sayfalık kitap sergileniyor.
Ustaya büyük vefa!01 Eylül 2014 09:46
Devlet Tiyatroları bu yıl 1 Ekim'de perdelerini açıyor. 100'ü yerli toplam 143 oyunun sahneleneceği yeni sezonda, Neşet Ertaş'ın hayatını konu alan 'Neşet Dert Aşk' isimli oyun da izleyicilerle buluşacak
Çözüm sürecine dizili destek!01 Eylül 2014 09:05
Boyut Film ve Murat Tokat çok ses getirecek bir projeye imza atmaya hazırlanıyor.
Carla Bruni'den eşi Sarkozy'e veto
AA'nın Kürtçe yayını bir yaşında
Havaalanında bomba paniği
Süleymanbeg IŞİD'den alındı
Gelin arabası TIR oldu
2015'te tüm TC. vatandaşları sahip olacak
Turgay Ciner'i konuşamayacak hale getirmişler!
Pedro Franco’ya: "Beşiktaş'tan ayrıl"
Bazı illerin vali yardımcısı sayısı değişti
Havalar nasıl olacak?
'Paralel Yapı' operasyonunda flaş gelişme!
Sınırda kaçakçılarla çatışma!
İstanbul'da elektrik kesintisi
İş makineleri yakıldı
Havaalanında bomba paniği
Dışişleri Bakanlığı'ndan İsrail'e kınama
'25 yaş üzerine ve 15 bin TL ödeme'
Öcalan'ın mektubu okunmadı
6 Nisan Hareketi üyesi 15 kişi gözaltına alındı
Peru'da 8,5 ton kokain ele geçirildi
İsmail Kartal ve Kafkas birbirine girdi
Açıköğretim öğrencilerine mobil müjde
Acun'un kanalının logosu değişti
“Barış için Dinlerarası Maç”
Heyelan sonucu 8 kişi öldü
Beşiktaş'a Demba ba müjdesi!
Gülencileri takdir etmek için 20 sebep!
F.Bahçe ile Beşiktaş'tan sürpriz karar!
Paralel polisleri böyle motive ettiler: Hocaefendi size...
Yunanistan'ın Erdoğan hazımsızlığı
Bakan Elvan'dan iki önemli müjde
'Yerli otomobili ben yapacağım'
Volkan Demirel: İçim acıyor
Kılıçdaroğlu'ndan sürpriz Sarıgül kararı
F.Bahçe'nin hayalleri suya düştü!
Alçı yerine kolunu kestiler!
Siyasetçiler sizin şamar oğlanınız değil! Herhalde anladınız...
Bayrama sayılı günler kala fiyatlar belli oldu!
Prandelli'nin eli güçlendi
İşte Erdoğan'ın Çankaya ekibi!
ABD'den Eş-Şebab'a operasyon
Didim'de orman yangını
Paralel polislerden şok diyaloglar: Ulan hıyarağası...
Erdoğan'dan yedi sayfalık şikâyet!
Sancak: Erdoğan sevgisi yüzünden kafir ilan edildim
Çin'de heyelan: 8 ölü
Boş kontenjana kanmayın!
Çin Seddi için özel fon oluşturuldu
İşte yeni Taksim böyle olacak!
Fatih Akın: Sanat için ölmeye değer
Emekliye ek gelir müjdesi
Hamsinin fiyatı 3 liraya kadar düşecek
Cari açığı 2.5 milyar dolar azaltacak proje!
Kılıçdaroğlu'ndan flaş PM kararı!
Paralelcilere milyonluk tazminat davası!
Burhan Kuzu: Bu sistem kokuşmuş İngiliz sistemi
Emre'den ilginç sözler!
Suriye sınırında çatışma
Kılıçdaroğlu merak edilen o soruya cevap verdi!
Galatasaray'dan Sabri Sarıoğlu kararı
Pandev ve Dzemaili'nin Cimbom'a maliyeti
Emine Erdoğan'dan Ada'da anlamlı ziyaret
ABD'nin IŞİD'e saldırıları devam ediyor
Paralel 8 polis hastaneye sevkedildi!
Uçak golf sahasına düştü: 1 ölü
Çatı düğünde buluştu!
Erdoğan'ı neden alkışladığını açıkladı
Papa, Emre ve Muslera'yı kabul etti
Bakan Elvan'dan iki yeni müjde!