Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Kılıçdaroğlu’na 1.7 milyon TL’lik vergi şoku Bülent Arınç: Ödleri patlıyor Gül: Bu fırsatı iyi değerlendirmeliyiz Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 660 kez okundu.

Nuri Pakdil Kudüs'te27 Mart 2015 01:38
Kamuoyunda Kudüs şairi olarak tanınan ve Kudüs hakkında çok sayıda eseri bulunan şair, yazar Nuri Pakdil, 81 yaşında hayatında ilk kez Kudüs'ü ziyaret etti.
Habertürk o programları yayından kaldırdı27 Mart 2015 01:02
Habertürk Televizyonu üst yönetimi ani bir kararla seçimlere kadar bütün siyasi tartışma programlarının yayından kaldırılmasına karar verdi.
Solcuları rahatsız eden görüntü: Kuran eğitimi veriyorlar27 Mart 2015 00:53
Sol çizgide yayın yapan BirGün gazetesi, "4 yaşındaki çocuklara Kuran eğitimi veriliyor" başlıklı haberiyle dikkat çekti.
Sinagogda 46 yıl sonra ibadet26 Mart 2015 19:15
Vakıflar Genel Müdürlüğü marifetiyle restore edilen, Avrupa'nın 3'üncü Türkiye'nin en büyük sinagogu 46 yıl sonra ilk kez ibadete açıldı.
70 günlük Esed esareti kitap oldu26 Mart 2015 18:29
Belgesel çekimi için gittiği Suriye'de Esed güçleri tarafından tutuklanarak hücreye konulan kameraman Hamit Coşkun, anılarını kitaplaştırdı.
Mısırlı sanatçı AK Parti rozetini görünce26 Mart 2015 18:07
Mısırlı sanatçı Elamir Mohamed, AK Parti rozetini görünce Erdoğan'ı andı
8. Rize Tanıtım Günleri başladı26 Mart 2015 16:50
8. Rize Tanıtım Günleri, Feshane Uluslararası Fuar Kongre ve Kültür Merkezi'nde başladı.
Ekrem Dumanlı'dan Nuh Gönültaş'a cevap26 Mart 2015 16:43
Ekrem Dumanlı, kendisine ve Zaman gazetesine sert eleştirilerde bulunan Bugün yazarı Nuh Gönültaş'a cevap verdi. Dumanlı, Gönültaş'ın eleştirilerine karşı "Yakışıksız laflar emeğe saygısızlık" dedi.
İşte Benim Stilim erken final yapacak26 Mart 2015 15:16
Tv8'in çok tartışılan yarışma İşte Benim Stilim erken final yapacak.
Ünlü sunucudan taciz davası!26 Mart 2015 11:59
NTV spor spikeri Roksan Kunter, kendisini rahatsız eden Cem B.'den şikayetçi oldu.
Bu hafta 8 film vizyona girecek26 Mart 2015 11:31
Türkiye sinemalarında bu hafta 4'ü yerli, 8 film vizyona girecek.
Zaman yazarından Cuma namazı çıkışı!26 Mart 2015 10:40
Zaman’ın ilahiyatçı yazarı Ahmet Kurucan, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Başbakan Davutoğlu’nun Cuma namazları sonrası konuşmalarından rahatsızlık duyarak 28 Şubat dönemi gazetecileri gibi dinin siyasete alet edildiğini öne sürdü.
Otomobil satarken dolandırıcıya dikkat
Sera Tokdemir: İnsanı ayakta tutan inancı!
ABD, İsrail'in nükleer sırlarını açıkladı
700 kişilik liste Davutoğlu'nda
AK Partili gençlerden Pınarhisar’a ‘Reis’ çıkarması
Otomotiv sanayii 40'ıncı yılını kutladı
İsrail'den Filistinli aktiviste 198 yıl hapis
KPSS hırsızlığının detayları şaşırtıyor
DHKP-C'li canlı bomba İzmir'de yakalandı
Esed'den çok tartışılacak Rusya hamlesi
Kılıçdaroğlu’na 1.7 milyon TL’lik vergi şoku
Türkiye, 'Organ Ticaretine Karşı Avrupa Sözleşmesi'ne imza attı
5 bin yılda bir görülüyor! Saatler kaldı...
Başkanlığa en büyük destek Konya'dan
Metin'den pilav Engin'den fırça yedi
Burak Can'ın annesi: Benim oğlum evlat değil mi
Kalın: Sadece sineklerle uğraşmayalım, bataklığı kurutalım
Hayatının son karesini böyle çekti
Fatih Terim'in Hollanda'ya karşı 11'i
Xiaomi'nin 2015 satış hedefi 100 milyon
Kanada uçuş kurallarını değiştirdi
Nuri Pakdil Kudüs'te
Yasa dışı dinleme operasyonunda 4 polis tutuklandı
Akdoğan'dan HDP'ye Erdoğan tepkisi
Fatih'te yabancı uyruklu erkek cesedi bulundu
Belözoğlu'ndan Fikret Orman'a sitem
Savcıyı tehdit eden 2 kişi serbest bırakıldı
Yemen Cumhurbaşkanı Hadi ortaya çıktı!
Besni'de otomobil devrildi: 4 yaralı
Bülent Arınç: Ödleri patlıyor
Habertürk o programları yayından kaldırdı
Sambacılar Fransa'yı dağıttı!
Burak Yılmaz Ronaldo ve Messi'yi solladı
Bayan Güreşçilerden ilk günde 2 madalya geldi
Solcuları rahatsız eden görüntü: Kuran eğitimi veriyorlar
Rıdvan Dilmen sahalara dönebilir
İnternet hızı ortalaması 5.8 Mbps
İran, bölgesel savaş çıkardı
Gül: Bu fırsatı iyi değerlendirmeliyiz
Türk hastaya Avrupa'da ilk kez 'Durmuş Kalp' nakli yapıldı
Torba Yasa tasarısı kabul edildi
5 yeni vakıf üniversitesi kurulacak
New York’ta korkutan patlama!
Bozkır: “Türkiye, Tarihinde utanılacak hiçbir şey yapmadı”
Kılıçdaroğlu: Yüzde 35 alamazsam...
Müezzinoğlu: Ücretsiz bisiklet dağıtacağız
Adıyaman'da otomobil devrildi: 4 yaralı
Arap ülkelerinden flaş birleşme kararı
Düşen uçağın ardından flaş karar!
Dilmen: Şartlar oluşursa sahalara dönerim
Skype, web tarayıcısında!
Kanada uçuş kurallarını değiştirdi
Apple’dan biten piller için yeni sistem
"Barış Tugayları", Tikrit operasyonundan çekildi
Obama'dan Erdoğan'a sürpriz telefon!
Falcao milli takımda patladı
"Gazze’deki yaraları birlikte saracağız"