Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Öğretmenlik başvuruları başladı Her an çökebilir! Azerbaycan Ermenistan İHA'sını düşürdü Ömer AltaşYeni Türkiye yolunda ikinci evre
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 656 kez okundu.

Teşkilat-ı Mahsusa'nın bilinmeyen tarihi29 Ocak 2015 15:17
Yarın Yayınları'ndan çıkan Teşkilat-ı Mahsusa kitabında teşkilatın nasıl kurulduğuna ilişkin çarpıcı bilgiler yer aldı.
En eski yılan fosili bulundu29 Ocak 2015 14:03
Bilim insanları bilinen en eski yılan fosillerinin ortaya çıkarıldığını açıkladı. 140 ile 167 milyon yıl öncesine ait olan fosiller, antik yılanların günümüzde yaşayan bazı türlere benzerlik gösterdiğini ortaya koydu.
Buz adam Ötzi'nin yeni dövmeleri bulundu29 Ocak 2015 13:49
Dünyanın en ünlü mumyalarından biri olan 'Buz adam Ötzi' üzerinde yapılan en son analizler, mumyanın 61 tane dövmesi olduğunu ortaya çıkardı.
‘Unutursam Fısılda’ en başarılı film seçildi29 Ocak 2015 13:33
Türkiye’nin En Aktif İş ve Kariyer Kulübü seçilen İTÜ Endüstri Mühendisliği Kulübü tarafından 22. İTÜ EMÖS kapsamında düzenlenen Daikin ile BaşArı Ödülleri’nin kazananları 27 Ocak 2015 tarihinde Mustafa Kemal Kültür Merkezi’nde gerçekleşen BaşArı Ödülleri Töreni’nde açıklandı.
Yılmaz Erdoğan'a büyük onur!29 Ocak 2015 13:22
Başarılı oyuncu Yılmaz Erdoğan, “Son Umut” filmindeki rolüyle, Avustralya’nın Oscar’ı olarak da bilinen Sinema Ödüllerinde (AACTA) “En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu” ödülüne layık görüldü.
'İnadına dekolte ve mini etek giyeceksiniz'29 Ocak 2015 10:59
Uğur Dündar, Tuncay Özkan, Yaşar Nuri Öztürk ve Soner Yalçın'ın katıldığı, Halk TV'de yayınlanan programda ilginç diyaloglar yaşandı.
Bu hafta 9 film vizyona girecek29 Ocak 2015 10:19
Türkiye sinemalarında bu hafta 3'ü yerli 9 film vizyona girecek.
Zaman'ın algı operasyonu böyle olur?29 Ocak 2015 07:42
Paralel yapının sözcüsü Zaman, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın bazı basın mensuplarına açtığı hakaret davalarını baskı, susturma ve darbe olarak nitelerken Fethullah Gülen’in açtığı rekor düzeyde suç duyurusu ve davayı ise görmezden geldi.
Acun'u fena dolandırdılar!29 Ocak 2015 06:42
TV8'in patronu Acun Ilıcalı, kanalında ortaya çıkan skandal üzerine magazin müdürü ve servisi ile yollarını ayırdı.
AA'nın 2014 İngilizce ve Arapça yıllıkları çıkıyor28 Ocak 2015 10:33
Anadolu Ajansı tarafından İngilizce ve Arapça olarak hazırlanan 2014 yıllıkları, bugün seçkin kitapçılarda yerini alacak.
'Türkeş hararetle başkanlık sistemini savundu'28 Ocak 2015 10:19
Gazeteci Emin Pazarcı, Alparslan Türkeş’in başkanlık sistemini savunduğunu belirterek kendisinin de o yıllarda bunu savunduğu için polisten dayak yediğini yazdı.
Orhan Veli’nin kayıp şiiri gün yüzüne çıktı28 Ocak 2015 09:37
Orhan Veli’nin "Bütün Şiirleri" dahil hiçbir kitabında yer verilmeyen “Ölümüm” adlı şiiri, Köprü adlı sanat gazetesinde yayımlanışından tam 60 yıl sonra, Varlık’ın ocak sayısında okurla buluştu.
Bakan Güllüce müjdeyi verdi: İztuzu ihalesi iptal!
Hokey Federasyonu hedefini açıkladı!
Siyah otomobillere yasak
Zehir tacirleri polisten kaçamadı
Beşiktaş'tan Mert Günok açıklaması!
Şifa olsun diye canlı yuttuğu balık öldürüyordu
Öğretmenlik başvuruları başladı
Mobil uygulama ile bilgiler 'cep'te
Her an çökebilir!
İzmir'de sağanak yağış yolları göle çevirdi
7 bin Suriyeli Kürt yeni kampa alındı
"Emenike 1.5 saat içerisinde..."
Japon gazeteci Akçakale'de öldü!
Okan Buruk iki transferi açıkladı
Avustralya Açık'ta Andy Murray finalde
Chelsea yeni yıldızına kavuşuyor!
Lisansları çıktı
İlk finalist Murray!
Kobe ameliyat oldu!
Teşkilat-ı Mahsusa'nın bilinmeyen tarihi
Azerbaycan Ermenistan İHA'sını düşürdü
Kartepe -Adapazarı karayolu trafiğe kapatılacak
M3 para arzı yükseldi
Öğretmen atamaları emlakçıların da yüzünü güldürdü