Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

CNR Fuar Merkezi'nde yangın! Ünal Aysal'a anket şoku Görenler şaşkına döndü: Tam 15 kiloluk... Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 647 kez okundu.

7.5 yıllık hukuk savaşı sonuçlandı21 Eylül 2014 10:31
Kemal Sunal’ın eşi ve 2 çocuğunun yapımcı Şerafettin Gür’e telif haklarına ilişkin açtığı dava 7.5 yıl sonra sonuçlandı.
Utanç Müzesi'ne yoğun ilgi21 Eylül 2014 10:18
Çankaya Belediyesi Çağdaş Sanatlar Merkezi’nin bu yıl beşinci kez ev sahipliği yaptığı Utanç Müzesi yoğun ilgi görüyor.
Gülenciler hangi sürpriz kanalı satın alıyor?20 Eylül 2014 15:22
Ekonomik sıkıntıları devam eden Artı 1 TV'le, Gülen grubuna yakın bir iş adamı arasında satış görüşmeleri yapıldığı iddia edildi.
İçimizdeki İrlandalı Cengiz Çandar!20 Eylül 2014 13:04
Radikal gazetesinin internet yazarı Cengiz Çandar bugünkü yazısındaki Rojova muhabbetiyle "İçimizdeki İrlandalı" dedirtti.
Taraf'ın Süleyman Şah iddiası patladı20 Eylül 2014 12:52
IŞİD'in elindeki 46 Türk'ün serbest kalması Cemaat'e yakın Taraf gazetesinin Süleyman Şah Türbesi ile ilgili haberinin bugün resmen yalanlanmasına neden oldu..
AA Haber Akademisinde mezuniyet heyecanı20 Eylül 2014 10:29
AA ile Polis Akademisi Başkanlığının ortaklaşa düzenlediği "Savaş Muhabirliği Sertifika Programı"nın 4. dönem mezunları düzenlenen törenle sertifikalarını aldı.
Acun sevilen diziyi kanalına transfer etti!19 Eylül 2014 12:51
TV 8'i satın aldıktan sonra her fırsatta eğlence ve spor programlarına ağırlık vereceğini dile getiren Acun Ilıcalı yeni yayın dönemine hızlı giriyor.
Devlet Tiyatroları Türkmenistan yolcusu19 Eylül 2014 11:03
Yeni sanat sezonunu karşılamaya hazırlanan Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü (DT), geçen yıl seyircinin yoğun ilgisiyle karşılaşan "Meraki"yi Aşkabat'ta sahneleyecek.
Kurtlar Vadisi izleyicisine kötü haber!19 Eylül 2014 10:05
Kurtlar Vadisi Pusu dün akşam yeni kanalında son bölümüyle çok hızlı bir başlangıç yaptı ancak kanal yönetimi dizi ile ilgili radikal bir karar aldı. Pusu hayranları artık dizi biter bitmez internetten izleyemeyecek.
Kurtlar Vadisi'nde IŞİD Ömer Baba'yı kaçırdı19 Eylül 2014 09:37
Yeni sezona hızlı bir giriş yapan Kurtlar Vadisi Pusu'da IŞİD, Ömer Baba'yı kaçırdı.
Amerikan CNN'i rezil oldu!19 Eylül 2014 09:02
İskoçya’da 'bağımsızlık referandurumu' yapıldı. Dünyanın önde gelen haber kuruluşlarından Amerikan CNN, yayınladığı referandum sonrası anketinde İskoçya'nın yüzde 110 katılımla bağımsızlığını ilan edeceğini duyurdu.
Yeni uydu frekansları ve Türksat 4A kanal ayarlama18 Eylül 2014 23:23
Türksat 4A yeni uydu frekansları, cihaz kanal ekleme ve ayarlama işlemleri. Yeni uydu güncellemesi ile televizyon kanal frekansları değişti.
Taksiciler yarın kontak kapatacak mı?
Mursi'nin yargılandığı davanın duruşması ertelendi
Bu plakalar servet değerinde
Yeni 10 Euro tedavüle giriyor
CNR Fuar Merkezi'nde yangın!
Ünlü oyuncu Nicole Kidman'ın acı günü
Van Gölü'nden Osmanlı Kalesi çıktı
Bazı mobil uygulamalar yasaklandı
Ahmet Özal'dan siyasete geri dönüş sinyali
IŞİD'den kaçan Suriyeliler için sınır yeniden açıldı
Yemen Başbakanı istifa etti!
Salih Uçan sosyal medyadan isyan etti
Ünal Aysal'a anket şoku
25 katlı bina alev alev yandı
İlhan Mansız bombası!
Ünlü yapımcı hayatını kaybetti
Maden ocağında göçük: 1 ölü
Afganistan devlet başkanını seçti
Suriye sınırına askeri araç sevkiyatı
6 ton hamsi dağıtıldı
Kanlı çatışmalar: 15 ölü
Askeri helikopter düştü: 6 ölü
F.Bahçe anlaşmayı resmen duyurdu!
Görenler şaşkına döndü: Tam 15 kiloluk...
Sakın bu oyuna gelmeyin!
R. Sociedad taraftarını üzdü!
Dortmund'un başı sakatlıklarla belada!
Sapanca'dan bu kez iyi haber!
1 liranın altında ekmek satan fırınlar yandı
Dudak uçuklatan kazancı!
Susuzluktan ölen çift bulundu
Bu plakalar servet değerinde
G.Saray'da futbolcular o ismi istiyor!
Sadık Yakut vekil Cumhurbaşkanı oldu
Kerry: İran bizimle rol alabilir
F-16'lar Suriye sınırına gönderildi
Kavakçı: Türkiye baharını 12 yılda yaşadı
Türkiye gücünü bir kez daha ispatladı
İstanbulluları umutlandıran proje!
Esed güçleri Türkmen bölgesine saldırdı
Tarihi anlaşma! İsmi değişiyor
Trabzonspor ilk galibiyet peşinde!
Öğretmenler greve gitti!
Hüseyin Avni Mutlu'dan ilginç G.Saray tweeti
Erdoğan: Bu operasyon tamamıyla millidir!
Evde su tasarrufu için neler yapılmalı?
Eboue: Veysel'den de, Sabri'den de...
Erdoğan Suriyeli kızın yaşadıklarını anlattı
'Türkiye bir merkez olabilir'
Rusya'ya şok! 40 kişi öldürüldü
Konsolosluk personeli Köşk'te
F.Bahçeli yıldız ayrılmak istediğini açıkladı!
Cavcav: Değişiklikleri ben yaptım!
Servis aracı beklemeye son!
Fiyatı 9 ayda tam yüzde 216 arttı
Trabzon'dan Olcan açıklaması
Bakan müjdeyi verdi: Teşvikler geliyor!
Yenilenebilir enerji teknisyeni yetiştirilecek
Mısır Dışişleri Bakanlığı'nda patlama
Leonardo DiCaprio ve Erdoğan aynı toplantıda