Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ücretini duyan geri adım atıyor Facebook'taki ince değişikliği fark ettiniz mi? Müjdeyi verdi: Mardin'e kadar hızlı tren! Ömer AltaşErdoğan 'Cumhuriyet' kadınlarına hitap edecek mi?
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 644 kez okundu.

İsrail televizyonu geri adım atmıyor31 Temmuz 2014 21:59
ABD Başkanı Obama ile İsrail Başbakanı Netanyahu arasında geçtiği iddia edilen haberi yayımlayan İsrail Kanal-1 televizyonu, her iki ülke tarafından yalanlanmasına rağmen geri adım atmıyor.
823 yıllık el yazması Kur'an-ı Kerim'e büyük ilgi31 Temmuz 2014 17:48
Tokat Müzesi'nde sergilenen, 823 yıllık, el yazması Kur'an-ı Kerim, ziyaretçilerin dikkatini çekiyor.
"Allah dostları"nın hayatları kısa filmlerle anlatılacak31 Temmuz 2014 17:24
Bursa'daki tarihi mekanlarda çekimlerine devam edilen 7 filmde, Hazreti Mevlana, Yunus Emre gibi 7 evliyanın hayatlarından kesitlere yer veriliyor.
TRT'den o iddialara yalanlama!31 Temmuz 2014 15:25
TRT Genel Müdürlüğü, yayınlanan bir belgeselin Ekmeleddin İhsanoğlu röportajı içerdiği için kaldırıldığı iddialarını yalanladı.
Ertuğrul Özkök'ten Erdoğan'a tehdit31 Temmuz 2014 15:03
Sabah gazetesi yazarı Haşmet Babaoğlu Ekmelettin İhsanoğlu CHP, MHP ve Pensilvanya tarafından “çatı aday” gösterildiğinden bu yana önemli bir soruyu gündeme getirdi.
Paralelciler Twitter'da birbirlerine girdi!31 Temmuz 2014 14:56
Gülen grubuna yakınlığıyla bilinen yazar Ömer Faruk Arslan, Başbakan Erdoğan'ın cinci bir hocasının olduğunu iddia ederek alay konusu olunca ipi çekildi.
Bu hafta 4 film vizyona girecek31 Temmuz 2014 13:16
Sinemalarda bu hafta 1'i yerli 4 film, vizyona girecek.
Akif Beki'den Nazlı Ilıcak'a tek soru31 Temmuz 2014 13:01
Cemaatçi polislere yapılan operasyonda arkadan kelepçelenen eski Terörle Mücadele Müdürü Yurt Atayün'le ilgili tartışma sürüyor.
Bir haftada 4 yerli film vizyonda31 Temmuz 2014 11:52
Bu hafta 1'i yerli 4 film, vizyona girecek.
Osman Turhan'dan çok konuşulacak İsrail karikatürü!31 Temmuz 2014 11:45
Yeni Şafak Gazetesi çizeri Osman Turhan yine çok konuşulacak bir karikatüre imza attı.
Anadolu fotoğraflarına 36 bin lira ödül31 Temmuz 2014 11:40
Kültür ve Turizm Bakanlığınca bu yıl 16'ıncısı düzenlenen Devlet Fotoğraf Yarışması, Anadolu'nun renklerini yansıtan en iyi fotoğraf karelerini bir araya getirecek.
Devlet Opera ve Balesinde festival rüzgarı31 Temmuz 2014 11:21
Devlet Opera ve Balesi Genel Müdürlüğü yaz boyunca düzenlediği uluslararası festivallerle 35 binden fazla sanatseveri bale ve operayla buluşturuyor.
Ukrayna krizi için Minsk'te toplantı
Saldırıdan kaçanlar Şifa Hastanesi'ne sığınıyor
Adayların cam gibi şeffaf olması lazım
Almanya'dan ikili oyun: İsrail'e silah, Gazze'ye bağış!
ABD ilk kez İsrail'i suçladı: Kabul edilemez!
İsrail askerine darbe üstüne darbe!
İşler: Yüzde 50'nin altında kalacak gibi duruyor
İtalya'daki vatandaşlar sandığa koştu
İstanbul'da bugün bu fotoğraf şoke etti!
CIA sonunda itiraf etti ve özür diledi!
Aysal çileden çıktı! Transferden vazgeçti
Fenerbahçe'den dev anlaşma
Ücretini duyan geri adım atıyor
İşte Mancini'nin yeni hedefi
İsrail, Gazze'de gazetecileri de vurdu
Erdoğan Mardin'den ayrıldı
Silahlı saldırı: 1 ölü, 2 yaralı
İsrail katliamına roketli yanıt: 4 yaralı
Beşiktaş'ta sakatlık şoku!
Karabükspor, Rosenborg'u elinden kaçırdı
İşkencenin fotoğraflarını anlattı
İsrail televizyonu geri adım atmıyor
Davutoğlu'nun mesajı Halid Meşal'i ağlattı
Şamil Tayyar paralel yapıya fena yüklendi
Karamehmet'ten Turkcell için son dakika çalımı
ABD'de yaşayan Türkler sandık başında
Otomobil devrildi: 1 ölü, 3 yaralı
Kuraklıkla ilgili sevindiren açıklama
Kosova'yı sarsan görüntüler!
Sağlık sektörünü vurdu!
Facebook'taki ince değişikliği fark ettiniz mi?
Öğrenciler dikkat! Puanlar yeniden hesaplandı
Radar cezaları ile ilgili önemli karar
Irak cumhurbaşkanından istifa resti
Hafta sonu için yağmur sürprizi
Ümraniye'de halk otobüsü dehşeti!
Şok iddia: 'IŞİD lideri Yahudi bir ajan'
Müjdeyi verdi: Mardin'e kadar hızlı tren!
Piyasalarda gün sonu
Rögarlardan köpük fışkırdı!
Fındık hasadı başladı: Fiyat 15 TL'ye çıkar
Drogba geldi ona ihtiyaç kalmadı!
Filistinli efsane oyuncu da İsrail kurbanı
Çin, Doğu Türkistan'ı dünyadan kopardı
Tövbe eden askerlere "dokunulmazlık kimliği"
Tövbe eden askerlere "dokunulmazlık kimliği"
Ünlü tiyatrocu hayatını haybetti!
Göğebakan'ın vasiyeti yerine geldi!
Drogba'nın yeni hocası belli oldu
823 yıllık el yazması Kur'an-ı Kerim'e büyük ilgi
'Bu davaya bağlıydı, bu davaya inanmıştı...'
Şenol Güneş sambacı takibinde
Az uyumak öğrenmeyi zorlaştırıyor
Lensle denize ve havuza girenler dikkat!
YHT uyanıklarına büyük şok!
Dikkat! Sakın bu kısa mesajı cevaplamayın!
Erdoğan'a Balkanlardan dev destek
Facebook'tan skandal Gazze kararı!
Erdoğan'ın Göğebakan için son isteği
Filistin'in efsanesi saldırıda öldü
Başkanının 34 yıllık sırrı büyük kriz yarattı
"Allah dostları"nın hayatları kısa filmlerle anlatılacak