Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Türkiye iade etti, sıra ABD'de... 4 eski bakan için karar günü Paralelcilerin bomba kardeşliği Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken ‘Dinle küçük adam...’
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 655 kez okundu.

Yeni bir Osmanlı dizisi daha geliyor21 Aralık 2014 13:49
İzleyicinin büyük beğenisini kazanan Diriliş’ten sonra ekranlar, yeni bir Osmanlı dizisi için gün sayıyor.
'Gülenciler Star'a silahlı saldırıyı planladı ama...'20 Aralık 2014 23:36
Twitter’da çarpıcı deşifreleriyle bilinen Kuşçubaşı Eşref, akşam saatlerinde Star Medya’ya düzenlendiği iddia edilen silahlı saldırıyla ilgili çarpıcı iddialarda bulundu.
'Star'ın binasına silahlı saldırı' iddiası yalan çıktı20 Aralık 2014 22:51
Star Medya'nın İstanbul'da bulunan binasına silahlı saldırı gerçekleştirildiği iddia edildi fakat kısa bir süre içerisinde yalanlandı.
'Erdoğan'ı öldüreceklerdi!'20 Aralık 2014 21:57
Tahşiyeciler operasyonunun masaya yatırıldığı canlı yayın programında kan donduran açıklamalar...
CHP'den STV iddiası: Mal varlıklarına el konabilir20 Aralık 2014 19:49
CHP Grup Başkanvekili Levent Gök, Samanyolu Yayın Grubu Başkanı Hidayet Karaca'nın mal varlıklarına el konulabileceğini açıkladı.
Azerbaycan'dan AA'ya ödül20 Aralık 2014 18:19
AA çalışanı Resul Rehimov, Azerbaycan'da "Yılın Basın Fotoğrafçısı" ödülünü aldı
'Diriliş' setine sürpriz ziyaret20 Aralık 2014 16:28
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, yayınlandığı ilk 2 bölümde de reytinglerde zirveye oturan Diriliş Ertuğrul'un setini ziyaret etti.
Yılmaz Güney'in mezarı taşınıyor mu?20 Aralık 2014 14:23
Sinema sanatçısı ve yönetmen Yılmaz Güney'in mezarının Türkiye'ye getirilmesi için sivil toplum kuruluşları taleplerine destek bekliyor.
Doğan Medya küçülüyor, Kanal D'de toplu istifa20 Aralık 2014 12:04
Kanal D'de küçülme politikaları nedeniyle başlatılan işten çıkartmalara istifalar da eklendi.
Hobbit rekor kırdı!20 Aralık 2014 11:20
Hobbit serisinin final filmi "Beş Ordunun Savaşı" dünyada iki günde 146 milyon 652 bin dolarlık hasılatla rekor kırdı. Türkiye'de de filmi ilk gün 109 bin kişi izledi.
Türk ve İslam Eserleri Müzesi açıldı20 Aralık 2014 11:08
Sultanahmet Meydanı'nda bulunan ve restorasyonu tamamlanan Türk ve İslam Eserleri Müzesi açıldı.
Kış Uykusu Oscar'dan elendi20 Aralık 2014 10:54
Yönetmen Nuri Bilge Ceylan'ın "Kış Uykusu" filmi 87'nci Oscar Ödülleri'nden elendi.
'Himmetin yüzde 10'u Gülen’e...'
Menenjit sağlıklı insanı bile 1.5 saatte öldürebilir
2 milyon genci iş sahibi yapacak paket!
İsrail ordusu o iddiayı yalanladı
Obama: Putin beni alt edemez
Demirtaş'tan şaşırtan hamle! İlk kez gidecek
Türkiye iade etti, sıra ABD'de...
Tuğçe Kazaz: Ondan namaz sayesinde kurtuldum
Ateş: Yalanlarla diğer cemaatleri de kışkırtmaya çalışıyorlar
HDP'nin açıklamaları hükümeti harekete geçirdi
4 eski bakan için karar günü
Suriye'de 'İsrail keşif uçağı düşürüldü' iddiası
Jose'den Petr Cech'e: Zorunda değilim
Türkiye'de bulundu, dünya hayran kaldı
Körfez fonlarının yeni adresi Türkiye
'CHP-Paralel işbirliği' diyen Güler’e disiplin yolu
Paralelcilerin bomba kardeşliği
Atletico Madrid Bilbao'yu dağıttı
O bölge yeniden IŞİD'in eline geçti iddiası
G.Saray'ın ilk transferini Büyüka açıkladı
Rusya, Kırım Deniz Üssü’nü aktif hale getirdi
Joe Biden, Poroşenko ile görüştü
Ataşehir’de silahlı çatışma: 1 ölü, 3 yaralı
Bozdağ: Fethullah Gülen kaçabilir
Eyüp'te trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Markete ses bombası atıldı
Nazarbayev'den rahatlatan açıklama
En büyük çadır kentte sona gelindi
Turanlı: Beni devlet inceliyor sen kim oluyorsun?
Recep Sert, dünyaevine girdi
IŞİD'den şeytanın bile aklına gelmeceyek hamle
1 yıl içinde 882 bin kişiye yemek
Bolu'da kar yağışı etkisini gösterdi
Yüzmede G.Saray ve F.Bahçe şampiyon
Irak ordusundan IŞİD'e ağır darbe!
Netenyahu'dan çirkin istek!
Karar verildi! Kupa maçları o statta
Bilal Kısa'dan transfer iddialarına cevap
Polisler 15 kilo esrarı bakın nerede buldu!
Barcelona'nın 2. takımı hezimet yaşadı
G.Saray'ın ilk transferini Büyüka açıkladı
Dev derbide Galatasaray kükredi!
Yunanistan bakın Osmanlıca'yı neden öğreniyor
HDP İl Başkanlığı'na benzinli saldırı
73 hafta sonra gelen frikik golü
Cenk Tosun, Demba Ba'yı kovalıyor!
Bakan Çelik yıllar sonra o tehdidi açıkladı
İsrail 2014'te bin Filistinlinin evini yıktı
Elazığ'da TIR otomobili biçti: 4 ölü
Beşiktaş kupa maçını nerede oynayacak?
Recep Sert, dünyaevine girdi
Tunus'ta oy verme işlemi tamamlandı
Tayfun Korkut'un takımı müthiş döndü
Alex ve Drogba'dan sonra Sosa da...
Kaleci Tolga'yı isyan ettiren görüntü
Basketbolda toplu sonuçlar
Akçay: Oyunla bağdaşmayan bir skor
Alman Bild Mehmetçik'e rüşvetçi dedi
Dağa kaçırılmak istenen 3 çocuk kurtarıldı
Fas Kralı 6. Muhammed, Türkiye'de!
Kartal seriyi bozmadı!
Kürdandan uzak durun
Su şişeleme tesisinde yangın!
F.Bahçe, Eskişehir deplasmanında zorlanmadı