Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Kedinin fareyle oynadığı gibi...' Ünlü sanatçı Semiha Yankı'dan kötü haber! 'Diego'dan umudum yok' Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 649 kez okundu.

Picasso'nun fotoğrafçısı öldü22 Ekim 2014 17:35
Magnum fotoğraf ajansı üyesi olan Burri, Che Guevara dışında Pablo Picasso, Fidel Castro ve Alberto Giacometti gibi birçok ünlünün portre fotoğraflarını da çekmişti.
Refik Halit Karay anılıyor22 Ekim 2014 16:35
Memleket Hikâyeleri ve Gurbet Hikâyeleri'nin yazarı Refik Halid Karay, Basın İlan Kurumu ve ESKADER'in düzenlediği 'Matbuat Dünyasından Sanatkâr Çehreler' programı kapsamında anılıyor. Edebiyatçı yazar Ahmet Özdemir'in Karay'ı anlatacağı toplantı, Çemberlitaş'taki Basın Müzesi'nde 24 Ekim Cuma günü saat 15.00'te başlayacak.
5 bin yıllık oyun yeniden tasarlanıyor22 Ekim 2014 15:50
Siirt'te bir mezarda bulunan oyun taşları uzmanları harekete geçirdi.
Devlet Tiyatroları kadın sorunlarına el attı22 Ekim 2014 15:30
Devlet Tiyatroları, ilk kez perde açacağı, tek kişilik oyun "İyiyim"le Türkiye'deki kadın sorunlarını tiyatro sahnesine taşıyor.
Evliya Çelebi ve Ölümsüzlük Suyu22 Ekim 2014 14:53
Türkiye'nin ilk 3D Animasyon filmi olma özelliği taşıyan "Evliya Çelebi ve Ölümsüzlük Suyu"nun ikinci fragmanı izleyiciyi, 17. yüzyıldan günümüze uzanan heyecanlı ve eğlenceli bir yolculuğa çıkarıyor.
Acun Star Tv'yi çökertti22 Ekim 2014 14:01
Star TV'de 4 programın yayından kaldırıldığı öğrenildi.
Belediye Başkanı tiyatroda rol aldı22 Ekim 2014 13:51
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz, Karadeniz Tiyatrosu'nun yeni sezon için hazırladığı ilk oyun olan 'SAPAN' da rol alarak sürpriz yaptı. Eşinin dahi haberi olmadan hazırlandığı oyunda Enver Yılmaz'ı sahnede gören sanatseverler, alkışlarla destek verdi.
Cumhuriyet'in Ankara Temsilcisi belli oldu22 Ekim 2014 13:36
Utku Çakırözer'den boşalan koltuğa gelecek isim açıklandı.
İşte Acun'un planlarını bozan dizi22 Ekim 2014 13:24
Pazar günleri yayınlanmaya başlayan, Sinem Kobal'ın başrolünü oynadığı 'Gönül İşleri' dizisi 'Yetenek Sizsiniz' yarışmasının izleyicilerini kaptı.
Batı Trakya’da ilk Türkçe sinema filmi çekildi22 Ekim 2014 13:10
Batı Trakya’da Türk azınlık tarafından çekilen ilk uzun metrajlı film Sevdanın Göçü 24 Ekim'de Gümülcine'de gösterime giriyor.
Türk sinemasından Uzakdoğu çıkarması22 Ekim 2014 12:35
Türkiye, "Busan Uluslararası Film Festivali"nin ardından "Hong Kong Asya Film Festivali"ne de davet edildi
2. İstanbul Tasarım Bienali başlıyor22 Ekim 2014 12:31
2. İstanbul Tasarım Bienali, İstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV) tarafından Zoe Ryan küratörlüğünde "Gelecek Artık Eskisi Gibi Değil" başlığıyla 1 Kasım-14 Aralık arasında düzenlenecek.
Real Madrid Liverpool'u dağıttı
Ardalı Atletico Devler Ligi'nde farka koştu
Arsenal'den 90'da geri dönüş
Tramvay durağında bekleyenlere araç çarptı
Beşkent'te şüpheli paket paniği
'Kedinin fareyle oynadığı gibi...'
Akdoğan: Öcalan onları tahrik etti!
Aslan Panzere çarptı!
Bruma neden kadro dışı bırakıldı, Taffarel açıkladı!
Şanlıurfa'da feci kaza: 1 ölü, 3 yaralı
Galatasaray taraftarından alkış!
İrlandalı bakana Beşiktaş forması
ABD'de Ebola önlemleri
Antalya'da taksi su kanalına uçtu
Arena'da Avrupa'yı hayran bırakan şov!
Peşmerge'den IŞİD'e çok ağır darbe!
Varşova deplasmanda yine yıktı!
Hamit Altıntop, 424 gün sonra ilk 11'de
Bir dizi daha erken final yapıyor!
Paralel yapı soruşturmasında 2 emniyet müdürü teslim oldu
Bakan Avcı: Bu olaylar Mardin'e yakışmadı
Kartal uzatmada kanatlandı
Gaziantep'te inşaatta çökme: 1 ölü
Bilic: Partizan maçına hazırız
Bilic: Partizan maçına hazırız
"Sadece sokak güvenliğini kastetmiyoruz"
Tanju Çolak: Hakkari'ye gittik kepenkler açıldı
Barzani: Bu anlaşma düşmanlarımıza cevaptır
Cannavaro'ya vergi soruşturması
Marmara depremle sarsıldı!
Pentagon hatasını itiraf etti!
Jetler, Avustralya'ya ait uçağı indirdi
Lost'un yönetmeni Kocaeli'de
F-35'e Türk damgası!
3 polise tutuklama istemi
Öğretmenlere 4 yıl zorunluluğu!
Acılı baba, 700 bin TL'lik teklifi geri çevridi
'Trabzon'a yenilmemek iyi sonuç'
Meme kanserinin en az olduğu il
Bursaspor'da çifte şok!
Başkan Usta açılışı çocuklarla yaptı
Mısır'da patlama!
Gaziantep'de MERS virüsü paniği!
Türkiye'de boşanmaların 97'sinin nedeni...
Ünlü sanatçı Semiha Yankı'dan kötü haber!
Demirkol: Galatasaray'ın tek çıkış yolu...
Topbaş’ın acı günü
Öğrencilerin tehlikeli okul yolculuğu
Kar yağışı Türkiye'ye doğru ilerliyor!
Kaçırılan 10 kişiyle ilgili yeni gelişme
Bu hareketi altınla ödüllendirildi
Erdoğan'a hakaret eden savcıya beraat
Kriz çıktı! Migros o ürünleri toplatıyor!
Ukrayna bu iddiayı konuşuyor
Komisyon'dan Soma kararı
Mers virüsü şüphelisi hastaneden kaçtı!
"Enrique istediği zaman beni çıkarır"
TSK'dan flaş 'Jandarma' açıklaması
'Diego'dan umudum yok'
Genç futbolcu nehirde ölü bulundu
Mers virüsü şüphelisi hastaneden kaçtı
Picasso'nun fotoğrafçısı öldü
Parlamentoya silahlı saldırı!
Usta oyuncu DT'nin başına geçti!
Merkel: Camilere yapılan saldırı bize yapılmıştır
NASA, UFO görüntüsü yayınladı!
Ukrayna bu iddiayı konuşuyor