Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Penguen'den Davutoğlu'nu aşağılayan karikatür! Gül için yargılama talebi YDS'ye giriş yerleri açıklandı Ömer AltaşAhmet Davutoğlu Hakan Fidan sıra ikinizde!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 645 kez okundu.

Penguen'den Davutoğlu'nu aşağılayan karikatür!29 Ağustos 2014 16:50
Mizah dergisi Penguen, 62. Hükümetin Başbakanı Ahmet Davutoğlu'nu çizdiği karikatürle aşağıladı..
Aslı Aydıntaşbaş'tan CHP'ye tepki29 Ağustos 2014 08:48
Gazeteci Aslı Aydıntaşbaş, CHP'li Engin Altay'ın Meclis'te iç tüzüğü fırlatmasını eleştirdi.
Gülencilerin kanalında tepki çeken konuk!29 Ağustos 2014 08:26
İstanbul'da boşanmak isteyen karısı Hasret K.'yi tornavidayla 43 yerinden yaralayan Yakup Kara'nın Songül Karlı'nın programında canlı yayına çıkarılması tepki topladı.
Karaalioğlu: Daha önce bir Cumhurbaşkanı'na nasip olmamıştı29 Ağustos 2014 00:26
Mustafa Karaalioğlu, Erdoğan'ın zirvede çıkışını sürdürürken Çankaya Köşk'üne çıkmasını 'daha önce bir Cumhurbaşkanı'na nasip olmayan özellik' şeklinde yorumladı.
Sedat Ergin: Köşk'te şarabımı içtim28 Ağustos 2014 23:07
Hürriyet Genel Yayın Yönetmeni Sedat Ergin, CNN Türk'te Cumhurbaşkanlığı resepsiyon izlenimlerini anlattı.
Dan Brown'un "Cehennem"i sinemaya uyarlanacak28 Ağustos 2014 16:53
ABD'li yazar Dan Brown'ın son kitabı "Cehennem" de sinemaya uyarlanacak.
Hürriyet Erdoğan'ın Köşk'e çıkışını küçük gördü28 Ağustos 2014 15:09
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Köşk'e çıkış için ilk olarak Meclis'te yemin etmesi Hürriyet gazetesinin gündemi dışında kaldı.
STV Erdoğan'ı görmedi!28 Ağustos 2014 14:54
Recep Tayyip Erdoğan'ın TBMM'de yemin ettiği dakikalarda, Paralel yayın organı STV'de çiftçilerin sorunları ekrana taşındı.
Dünyaca ünlü müzik efsaneleri Türkiye’de buluşuyor28 Ağustos 2014 10:47
Dünyaca ünlü sanatçılar, İstanbullu sanatseverlerle bir araya gelecek.
İşte CNN'nin AK Parti ve Erdoğan düşmanlığı28 Ağustos 2014 08:49
Uluslararası CNN Haber Kanalı, Türkiye'deki gelişmeleri "Trouble in Turkey" başlığıyla aktardı.
Hürriyet'in Fatiha sureli fors korkusu27 Ağustos 2014 21:44
Hürriyet Gazetesi, Recep Tayyip Erdoğan'a hediye edilen Fatiha suresi işlemeli Cumhurbaşkanlığı forsundan korktu.
İşte Enis Berberoğlu'nun yeni mesleği27 Ağustos 2014 19:46
Hürriyet gazetesinin eski Genel Yayın Müdürü Enis Berberoğlu Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde ders verecek.
Ege Denizi'nde 34 kaçak kurtarıldı
DGS yerleştirme sonuçları açıklandı
Rusya uyduya yakalandı
Alonso Bayern Münih'te
Meclis 1 Eylül'de olağanüstü toplanacak
Penguen'den Davutoğlu'nu aşağılayan karikatür!
Irak'a dev sevkiyat
Tahkim Kurulu savunma istedi!
Muğla'da "Buzağı güzeli" seçildi
NATO'dan Rusya'ya sert uyarı
Bu besinler stresle savaşıyor
Türkan Şoray gözyaşlarına boğuldu
Yeni kabine yeni dinamizm getirecek
Pakistan'da o iddialar yalanlandı
Twitter’da yeni dönem
Ebola 20 binden fazla kişiye bulaşabilir
Akdoğan'dan ilk açıklama
Rusya yalanladı
Şehit ailesi telefon dolandırıcılarının mağduru oldu
Çin ile ABD arasında keşif uçağı krizi
Uçuruma devrilen otomobil tesadüfen bulundu
İngiltere'den Afrika'ya sehayat uyarısı
NATO'dan tansiyon çıkaracak görüntü!
Fenerbahçe'de bir ayrılık daha! Resmen açıklandı
Alzheimer tedavisinde yeni umut
Erdoğan Cuma'da Süngülü Camii'ndeydi
Dikkat! İDO'nun bazı seferleri iptal
Di Maria basına tanıtıldı!
Ülkücü kadının korkunç ölümü
Sulama kanalına düşen çocuk boğuldu
Ahmet Davutoğlu rekor kırdı
Gül için yargılama talebi
Beşiktaş ve Trabzonspor'un rakipleri belli oldu!
Taahhüt edenin elektriği açılacak!
Fındık tarihinde bir ilk!
Yaylalar, stres atmak isteyenleri bekliyor
Kurtulmuş: Ben de televizyondan öğrendim
İngiliz ve Alman basınında G.Saray...
Gazze saldırılarında 71 İsrailli öldü
Gül, Erbakan'ın mezarını ziyaret etti
Devlet okullarında yeni kontenjan oluştu
Davutoğlu cuma namazını Kocatepe'de kıldı
Cristian Baroni'den duygusal veda!
Libya'da hükümet istifa etti
Rusya'dan o iddialara yalanlama
Mersin'den destek çağrısı
Havalimanında okul yoğunluğu