Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Nusra'nın genel komutanı öldürüldü Memur maaşları düşecek mi? Açıklama geldi! Yağışlı hava geri dönüyor Prof. Dr. Erol GökaŞimdi “Büyük Barış” zamanı
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 659 kez okundu.

9. Uluslararası İzmir Kukla Günleri başladı05 Mart 2015 23:40
Tüm sanat dallarını bünyesinde eriterek insanlara sihirli bir dünya sunan kukla tiyatrosunun seçkin topluluklarını ağırlayan 9. Uluslararası İzmir Kukla Günleri başladı.
Ünlü tango orkestrası Bursa'da konser verdi05 Mart 2015 23:17
Ünlü tango orkestrası Bursa'da konser verdi Dünyaca ünlü tango orkestrası Orquesta Color Tango de Roberto Alvarez, Bursa'da konser verdi.
Kılıçdaroğlu, "Manda Yuvası" filmini izledi05 Mart 2015 22:28
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, sinema sanatçısı İlyas İlbey'in yönettiği ve başrolünde oynadığı "Manda Yuvası" filmini izledi.
Can Dündar'a takipsizlik kararı05 Mart 2015 16:02
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret ettiği iddiasıyla hakkında soruşturma başlatılan Can Dündar için takipsizlik kararı verildi.
Ergün Poyraz'a mezarlık temizliği cezası!05 Mart 2015 15:17
Hakkında açılan davaya katılmadığı için 87 gün hapis cezası alan ve cezası kamu hizmetine çevrilen yazar Ergün Poyraz, Aydın’da kendi köyünde mezarlık temizliyor.
Said Nursi ile Mustafa Kemal'in arasını bozan namaz beyannamesi05 Mart 2015 11:31
Bediüzzaman Said Nursi'nin M. Kemal Atatürk’e hitaben kaleme aldığı namaz beyannamesi Cumhurbaşkanlığındaki orijinal belgesiyle birlikte yayınlandı.
Bu hafta 9 film vizyona girecek05 Mart 2015 10:14
Türkiye sinemalarında bu hafta 3'ü yerli 9 film vizyona girecek.
Ertuğrul'dan Marcos'a akıl dolu tuzak05 Mart 2015 08:37
Diriliş Ertuğrul dizisinde 11. bölümünde Ertuğrul, Marcos'u tuzağa düşürdü.
"Ekolojik Kadın Köyü" festivali başladı04 Mart 2015 23:25
Harran ilçesinde 1. Uluslararası "Ekolojik Kadın Köyü" festivali törenle başladı.
Haksöz Dergisinin Mart 2015 sayısı çıktı04 Mart 2015 19:55
Haksöz Dergisi, Mart 2015 tarihli 288. Sayısında 28 Şubat mağduru Müslüman tutsakları kapağa taşıdı. “Zindanda Bitmeyen Şubat” manşetiyle çıkan dergi çeşitli konular ele alınıyor.
Yeni bir mizah dergisi: HACAMAT!04 Mart 2015 19:43
Mizah dergilerine yeni bir tanesi eklendi. İlk sayısı 4 Mart 2015 tarihinde bayilerdeki yerini alan Hacamat Mizah Dergisi haftalık olarak yayınını sürdürecek ve her Çarşamba bayilerde olacak.
Naci Kutlay TRT Kurdi'de 49'lar davasını anlatacak04 Mart 2015 19:26
Bu hafta Çanda Qedîm (Kadim Kültür) Programı Kürt tarihinde önemli bir olay olan 49’lar davası geniş bir şekilde ele alınacaktır.
Kuzu: Partileri millet kapatır ve tam kapatır
Alkali su iç zayıfla
Tanzanya'da sel felaketi
Güney Sudan'da siyasi kriz
New York borsası günü yükselişle tamamladı
Güzeldere Geçidi'nde araçlar yolda kaldı
Fenerbahçe derbiye bileniyor
Tokat'ta silahlı saldırı: 1 ölü
Vakıfbank Seride 1-0 öne geçti
Sobacılar çarşısında patlama
Emine Erdoğan, Şanlıurfa'dan ayrıldı
9. Uluslararası İzmir Kukla Günleri başladı
Efkan Ala, şehit pilotlar için taziye mesajı yayımladı
Fransa Cumhurbaşkanı Halid Hoca ile görüştü
Burhan Kuzu: Muhalefet partileri panik atakta
Ünlü tango orkestrası Bursa'da konser verdi
5 futbolcu, silahlı soygunda yaralandı
Nusra'nın genel komutanı öldürüldü
Kılıçdaroğlu'na Erdoğan eleştirisi!
Kanada’da 3 bakana şüpheli zarf gönderildi
Liverpool'dan yardım maçı
Tatlıses'in büyük özlemi
Chelsea 'Hagi Akademisi'nden' yıldız alıyor
Afgansitan'da Türkiye'nin yardımıyla kadın üniversitesi
PFDK'dan ceza yağmuru
İstanbul'da rehine operasyonu
Kılıçdaroğlu, "Manda Yuvası" filmini izledi
Arnavutluk'taki "suikast" iddiaları
Suarez ve Kuyt Liverpool'a dönüyor
Kız kardeşlerden kan donduran itiraf
Eczacıbaşı VitrA güle oynaya
New York'ta bir uçak pistten çıktı
Ünlü pilottan şok eden haber!
Memur maaşları düşecek mi? Açıklama geldi!
Gemlik için deprem uyarısı
Arap Körfez ülkelerinin İran endişesi
Askerlik şubesi yanında şüpheli çanta paniği
Sertifikalı 1 milyon dolarlık banknot ele geçirildi
Kamyon ile motosiklet çarpıştı: 2 ölü, 2 yaralı
Çaykur'un 4 bin liralık çayı için sıraya girdiler!
Yağışlı hava geri dönüyor
Türkiye hakkında şike iddiası! Ortalık karıştı!
Konsere biletle değil mamayla girdiler
Brezilya Milli Takımı kadrosu açıklandı
Denizli'den Irak Türkmenlerine yardım kampanyası
Poşete konulmuş iki cenin bulundu
Ünlü sanatçının yeğeni kaza yaptı
Sebahat Tuncel: Öcalan özgürleşmeli
İnsani krizle ilgili problemler yaşıyoruz
Emniyet Müdürlüğünde "fişleme" iddiası
Brezilya'nın aday kadrosu açıklandı
Baransu'nun eski eşi ifade verdi
Afganistan'da 6 Taliban militanı öldürüldü
BokoHaram öldürmeye devam ediyor
Arnavutluk meclisi'nde gergin anlar
Fenerbahçe'de derbi mesaisi başladı
Davutoğlu: Dolardaki yükselişin sebebi...
Darbe karşıtlarına hapis cezası
Yargıtay Başkanı Cirit'in açıklamaları
İsrail, Gazze'den ithalat yapacak
Genç FB: Biletleri peşkeş çekiyorlar
Yunanistan Ligi seyircisiz oynanacak
Halilhodzic Japonya ile anlaşıyor mu?
Saatte 400 km hız yapan trenler geliyor