Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Dostluk Karavanı bütün insanlığın şehri Kudüs'te Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na telefon Mahçupyan yazdı paralel kalemler çıldırdı! Hakan TunaÜçüncü göz!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 653 kez okundu.

Şeref Meselesi ilk bölümünde reytinglerde çakıldı24 Kasım 2014 13:41
Kanal D'nin yeni dizisi Şeref Meselesi'nin ilk bölümü dün akşam izleyiciyle buluştu. Ancak beklenen ilgiyi görmedi.
Acun Ilıcalı'nın yeni bombası Hazal Kaya24 Kasım 2014 13:32
Yeni başlayacak olan 'Maral' dizisinin başrolünde Hazal Kaya ve Aras Bulut oynayacak. İddialı dizi Acun Ilıcalı'nın kanalı TV8'de yayınlanacak.
Şeref Meselesi’ne tepki24 Kasım 2014 13:20
FOX TV’de sabah haberlerini sunan İsmail Küçükkaya, Kanal D’ye tepki gösterdi.
Dostluk Karavanı bütün insanlığın şehri Kudüs'te24 Kasım 2014 12:13
"Karavan ve özgürlük", "Nerede mola verirseniz orası sizin evinizdir" diyerek yollara düşen Dostluk Karavanı, Kudüs'te. Dostluk Karavanı Kudüs bölümüyle bu akşam 21:50'de TRT Türk ekranlarında.
Russell Crowe Türkiye'de çekilen yeni filmini tanıttı24 Kasım 2014 11:39
Avustralyalı oyuncu ve yönetmen Crowe, Türkiye'de çekilen "The Water Diviner" filmine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Russell Crowe'dan Gelibolu itirafı24 Kasım 2014 10:02
Hollywood'un ünlü yıldızı Russell Crowe, Gelibolu'yla ilgili önemli bir itirafta bulundu.
Amerikan Müzik Ödülleri sahiplerini buldu24 Kasım 2014 09:46
42. Amerikan Müzik Ödüllerine üç dalda ödüle layık görülen Katy Perry ve One Direction grubu damga vurdu.
İşte Beren Saat'in yeni filmi!24 Kasım 2014 09:39
Son dizisi İntikam'dan sonra içine sinen proje olmadığı için yüzünü dinlendirme kararı alan Beren Saat, yeni projeye başlayacağını duyurdu
Amerikan Müzik Ödülleri sahiplerini buldu24 Kasım 2014 09:01
42. Amerikan Müzik Ödüllerine üç dalda ödüle layık görülen Katy Perry ve One Direction grubu damga vurdu.
Zeybek: Camiye tapmayın putçuluktur24 Kasım 2014 08:56
Habertürk'e konuk olan eski Kültür Bakanı Namık Kemal Zeybek'in "Camiye tapmayın putçuluktur" çıkışı tartışmalara neden oldu.
İstanbul'un tarihine 'Bathonea' ışık tuttu24 Kasım 2014 08:55
Küçükçekmece Gölü havzasında 5 yıldır devam eden "Bathonea" kazıları, milattan önce 2 binli yıllara ait izleri ortaya çıkararak İstanbul'un tarihi kronolojisindeki boşlukları dolduruyor
Cindirella rekor kırdı24 Kasım 2014 08:54
Disney'in yeni filmi 'Cindirella'nın tanıtım filmi Disney'in rekorunu kırdı.
Halep'te Esed kontrolündeki bölge eğleniyor
Manchester City'den Messi'ye çılgın teklif
FIFA'nın yılın kaleci adayları belli oldu
Feridun Düzağaç imaj tazeledi
Şeref Meselesi ilk bölümünde reytinglerde çakıldı
Çevre hattı ALO 181'e gelen en ilginç mesajlar
Antalya günlük güneşlik
Acun Ilıcalı'nın yeni bombası Hazal Kaya
İsrail'den Hamas milletvekilinin evine baskın
Doğum ameliyatlarında: Robotik Cerrahi
Mirasımız Derneği'nden Mescid-i Aksa'yla dayanışma programı
İsrail hapishanesinde olay çıktı
Şeref Meselesi’ne tepki
Dini bir savaşın habercisi!
Davutoğlu'ndan öğretmenler günü müjdesi
Tarihle yüzleşmek için Dersim yetmez
Altın fiyatları ne kadar? Çeyrek altın fiyatları
Milyonlarca kişiyi ilgilendiren düzenleme!
Bakan Eker'e Öğretmenler Günü sürprizi
Otomobil'de en bereketli ay
Aziz Yıldırım'a ağır salvo: Yok öyle bir şey
Yaralanan 54 kişi Kabil'e götürüldü
İstanbul'un göbeğinde tinerci dehşeti!
Aynı aileden 4 kişi öldü
Dostluk Karavanı bütün insanlığın şehri Kudüs'te
10 ülke 'casus yazılım' kurbanı
İşte Beşiktaş- Asteras maçının hakemi
Kış kapıya dayandı! 3 güne dikkat!
Sistem tamamen çöktü!
Otomotiv satışları yüzleri güldürdü
İbadete açılmadan güvenlik kameralarını çaldılar
Varisi tetikleyen sebepler ve tedavi yolları
Yeşilay’dan bağımlılıkla mücadele seferberliği
Mısır'da bombalı saldırı: 1 asker öldü
İnşaat sektöründe yeni bir dönem açacak program İTÜ'de
Başakşehir’de Kafkas rüzgârları esti
Dünya beşiğe döndü!
5 yaşında dünya fenomeni!
Akademisyen sayısı öğrencilerden çok!
169 gün uzayda kalacaklar
Ünlü oyuncudan ilkokul öğretmenine sürpriz!
Barış için 8 bin kilometre yürüdü
Avrupa borsaları güne nasıl başladı?
Russell Crowe Türkiye'de çekilen yeni filmini tanıttı
Erdoğan: Annemin ayaklarının altını öperken ağlardı
Yahudi yerleşimcilerden Filistinli gence saldırı
Antalya evinde kaybetmiyor!
UEFA'dan Murat Ilgaz'a görev
Filipinler'de bombalı saldırı: 3 ölü!
BRN Yatak'tan öğretmenlere çok özel kampanya
Google 24 Kasım'ı unutmadı
Eczacılar İstanbul'da buluşacak
Akıllı telefonlara akıllı kilit
Bursaspor efsane çubuklu ile sahada!
Apple, iPhone 7'yi çıkaracak mı?
Darbeci Sisi Avrupa turunda!
İngiltere'de dev grev!
‘500 kişi zehirlendi’
KPSS tercihlerinde adaylar nelere dikkat etmeli?
24 Kasım Öğretmenler Günü kutlanıyor
Emekli öğretmenler Kocaeli’yi gezdi
Abdullah Gül: Esas mesele Filistin meselesidir
Mourinho'dan rekor başlangıç
Trabzonspor-Metalist Kharkiv maçının hakemi belli oldu