Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Davutoğlu ilk soyadını açıkladı 'İslam güvenlik sorunu olarak görülüyor' RTÜK STV'yi affetmedi! Zeynel ÇakırEdi bese!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 650 kez okundu.

Şiir günleri bitti, en iyi şairler seçildi24 Ekim 2014 13:07
Türkiye Yazarlar Birliği (TYB) İstanbul Şubesi ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen Şiir Günleri etkinliği kapsamında, Cumhuriyet döneminin en sevilen 12 şiiri belirlendi.
Belçika basını rövanştan umutlu24 Ekim 2014 11:52
Trabzonspor'un Lokeren'i yenmesi Belçika basınını üzmedi. Belçikalılar dün akşamki maçı kaybetse de rövanşı alacaklarını düşünüyor.
Altın Boynuz Türk Film Festivali başladı24 Ekim 2014 10:57
Bu yıl ilk kez düzenlenen festivalde, 28 Ekim'e kadar 10 uzun metrajlı film Kanadalı seyircilerle buluşacak
İdil Biret'ten UNESCO'da piyano resitali24 Ekim 2014 10:53
Piyanist Biret, Cumhuriyet'in 91. kuruluş yıl dönümü dolayısyla UNESCO'da resital verdi. Piyanist İdil Biret, Cumhuriyet'in kuruluşunun 91. yıl dönümü dolayısıyla Birleşmiş Milletler Eğitim Bilim ve Kültür Kurumu (UNESCO) nezdindeki Türkiye Daimi Temsilciliği'nin düzenlediği programda resital verdi.
Yunanistan’da Türk filmleri rüzgarı24 Ekim 2014 10:06
Yunanistan'ın başkenti Atina'da düzenlenen Türk Filmleri Haftası, birçok ünlü ismin katılımıyla başladı.
Cengiz Han'ın işgali atmosferi temizledi24 Ekim 2014 09:57
Yeni bir araştırma, 13 ve 14'üncü yüzyılda yaşanan Moğol işgalinin, atmosferi 700 milyon ton karbondioksitten temizlediğini ortaya koydu.
TRT'ye Cimbom baskını! Görevden alındı24 Ekim 2014 08:33
TRT'nin yayın hakları D-Smart'ta olan Galatasaray-Dortmund maçını TRT Spor'un internet sitesi üzerinden yayınlanmasının yankıları sürüyor.
Çölaşan'dan Erdoğan'a büyük terbiyesizlik24 Ekim 2014 07:13
New York Times'ta yer alan skandal karikatürü köşesine taşıyan Emin Çölaşan, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Erdoğan hakkında terbiyesizlik olarak nitelenebilecek ifadeler kullandı.
Hababam Sınıfı filmi gerçek oldu24 Ekim 2014 06:46
Türkiye sinemasının efsane yapımları arasında yer alan Hababam Sınıfı, İstanbul Beylikdüzü'bde gerçek oldu.
Kanal D bir diziyi daha yayından kaldırdı23 Ekim 2014 21:40
Kanal D'nin iddialı dizisinin ömrü 7 bölüm sürdü. Benim Adım Gültepe dizisi yayından kaldırıldı.
Abdülkadir Selvi: IŞİD'in babası Amerika, annesi Esed yönetimidir23 Ekim 2014 21:37
Yeni Şafak Gazetesi Ankara Temsilcisi Abdülkadir Selvi, IŞİD’in babasının ABD, annesinin ise Esed yönetimi olduğunu söyledi. Selvi, ABD’nin IŞİD üzerinden İslam dünyasında yeni bir dizayn yapmaya çalıştığını ifade etti.
Ömer Baba ATV'nin Kertenkele dizisinde!23 Ekim 2014 20:11
Kurtlar Vadisi’nde Ömer Baba karakteriyle tanınan Emin Olcay, atv’nin merakla beklenen yeni dizisi Kertenkele’de rol alacak.
İstanbul-Ankara 6 lira
İstanbul'da yeni rekor kırıldı
İsveç operasyonu sonlandırdı
Apple'ın ilk bilgisayarına rekor fiyat
Gençlerbirliği'nden 'hakem' uyarısı
Sınıra 3 havan mermisi düştü
Halilhodzic hakemlere çattı!
Davutoğlu ilk soyadını açıkladı
'İslam güvenlik sorunu olarak görülüyor'
Suudi Arabistan'da kadın şoförlere sert uyarı
RTÜK STV'yi affetmedi!
Facebook’tan yeni uygulama
Şişli Belediye Başkanı kapıdan döndü
İsveç karasularında Rus askeri varlığı
AB üyesi büyükelçiler Diyarbakır'da
Kanal D dizileri tek tek yayından kaldırıyor
Yaz saati ile 500 milyon TL tasarruf
İtalya ile AB arasında mektup gerginliği
Yaralıyı şemsiyeyle yağmurdan korudular
TSK'dan 'Kobani koridoru' açıklaması
Donetsk'te çatışma: 4 ölü
Fransa'da 'Dağlık Karabağ' zirvesi
Kazazedenin mucize kurtuluşu
Şiir günleri bitti, en iyi şairler seçildi
Suriyeli bebeğe "AFAD" adı verildi
Ashton'a Kosova'dan üst düzey veda ziyareti
Kabe hizmetkarlarından el-Şibi vefat etti
13 kabusundan uyandık!
Kara Para Aşk dizisinden büyük ayıp
Kabuklarıyla tüketmek kanserden koruyor!
Bucaspor yara saracak
Asyalılar telefon kılıfı olarak canlı hayvan kullanıyor
Duvelibe IŞİD'den geri alındı
Çaykur Rizespor 3 puan arıyor
Kılıçdaroğlu: Dış politikada tam bir çuvallama var
Davutoğlu: Kılıçdaroğlu kış uykusundaydı
Ali Sami Yen kabri başında anıldı
Ruhsal bozukluğu görmezden gelmeyin
Faturaları düşürmenin yolu ısı yalıtımı
Perde bu akşam Karabük'te açılıyor
Erdoğan: Peşmerge sayısı 150'ye indirildi
Yaz saati 500 milyon tasarruf demek
Yılandan kurtulmak için denemediği kalmadı
Ukrayna seçim tarihinde bir ilk
Trafikte yaka kamerası uygulaması başladı
Davutoğlu açıkladı! AK Parti'de bir ilk olacak
Camel sigarayı yasakladı
Kartal'dan sürpriz 11
Suudi kadınlar direksiyona geçiyor
İstanbul'da 'sarı toz' alarmı
HDP'li vekil: Kızımın psikolojisi bozuldu
Sivasspor çıkışa geçmek istiyor
Sarhoş sürücüler karayolunu birbirine kattı
AB ile alabalıkta antidamping "pazarlığı"
Diyarbakır'da 1,5 ton esrar ele geçirildi
Kanada Konsolosluğu'nda alarm!
IŞİD'in günlük geliri dudak uçuklattı!
Roberto Carlos'a çılgın teklif !
Ebola piyasaları da vurdu!
Posta'dan ilk kez hükümete övgü
Alternatif tıp "hekimlere" emanet
Belçika basını rövanştan umutlu
İtalya ile AB arasında mektup gerginliği
Müslüman kıyımı durmuyor!
Cep telefononu satışlarına da taksit isteniyor
UEFA'dan flaş karar! Arnavutluk'a büyük şok
İsrail'den 40 yaş altındakilere engel