Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

G.Saray - Arsenal maçı hangi kanalda? Sezen Aksu'dan skandal sözlere skandal savunma Meclis'i Cumhurbaşkanı Erdoğan açıyor Ömer AltaşParalel devlet adamları
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 648 kez okundu.

AKM'de "Kültür Söyleşileri" başlıyor30 Eylül 2014 16:43
AKM’de haftalık "Kültür Söyleşileri"yle bilim insanları bir araya getirilecek.
İstanbul'un 100 şarkısı kitap oldu30 Eylül 2014 16:28
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür AŞ, dünyada adına en çok şarkı bestelenen şehir olan İstanbul'un en meşhur 100 şarkısını "İstanbul'un Yüzleri Serisi" arasında yayımladı.
100. yıl coşkusuyla perdeler açılıyor30 Eylül 2014 15:43
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları 100. yıl coşkusunu yaşadığı 2014-2015 sezonuna yeni oyunlarla başlıyor
Şehir Hatları vapurlarında klarnet dinletisi30 Eylül 2014 15:02
İstanbul'un vapurları, 3. Uluslararası Klarnet Festivali'nin programında klarnet dinletilerine ev sahipliği yapacak.
Özgürel: Esas mesele İsrail'in güvenliği30 Eylül 2014 14:20
Avni Özgürel, "Batılı ülkelerin esas gayesinin Müslüman halkları korumak ya da bölge ülkelerini refaha kavuşturmak değil, İsrail’in bölgedeki güvenliğini sağlamak." dedi.
Altın Portakal'da afiş fotoğrafı belli oldu!30 Eylül 2014 13:16
Festivalin afişinde, 100. yılında Türk Sineması'nın en iyi filmi seçilen "Susuz Yaz" filminden bir sahne yer alıyor
TV5’in Ufuk Hattı’na Oğuzhan Asiltürk darbesi30 Eylül 2014 13:14
TV5 yönetimi, Prof. Dr. Mete Gündoğan ve Prof. Dr. B. Gültekin Çetiner’in hazırlayıp sunduğu Ufuk Hattı programını 'Kamalak' eleştirisi nedeniyle yayından kaldırdı.
Sözcü'nün o manşetine suç duyurusu!30 Eylül 2014 12:51
Sözcü Gazetesi’nin 27 Ağustos 2014 tarihinde attığı “KOYUNLARIN SEÇTİĞİ ERDOĞAN PADİŞAH OLUYOR!” başlıklı manşet haberi mahkemelik oldu.
Abdulhey'in dizisine yeni bir oyuncu30 Eylül 2014 10:13
Kurtlar Vadisi'nin Abdulhey'inin dizisi Beyaz Karanfil’in oyuncu kadrosuna yeni bir isim daha katıldı.
Kelebeğin Rüyası’na üç ödül30 Eylül 2014 09:14
ABD'nin Boulder şehrinde bu yıl 15'incisi düzenlenen Moondance Uluslararası Film Festivalinde, Kelebeğin Rüyası filmine ödül yağdı.
24 TV’ye sansür gibi ceza!30 Eylül 2014 08:51
YSK, 24’e sansür gibi ceza verdi. 4 yayın durdurma cezasıyla birlikte son bir haftada verilen cezalar 12’ye çıktı.
İşte paralel örgütün skandal fişleme notları!30 Eylül 2014 08:47
A Haber'de %100 Siyaset programına konuk olan Fidel Okan, paralel örgütün fişlemede kullandığı kriterlerden bazılarını okudu. İşte o skandal notlar...
G.Saray - Arsenal maçı hangi kanalda?
Bombalı saldırı: 9 ölü
İki tren çarpıştı: 12 ölü, 45 yaralı
Aslan puan avında! İşte muhtemel 11'ler
Poşetli dede para verene bakın ne dermiş!
Türkiye'yi 'uçuracak' müthiş proje geliyor
Irak ve Suriye tezkeresi Meclis'te
TÜBİTAK'ta paralel skandal!
26 şüpheliden 14'ü kontrolden geçti
Ünal Aysal hakkında 2 yıl hapis istemi
Kürtler Türkiye'den petrol istedi
Nesibe Özer lojman işgalinden vazgeçmiyor
Sezen Aksu'dan skandal sözlere skandal savunma
Türkiye tek taraflı güvenli bölge ilan edecek
Kanada'nın 8 günlük kanı kaldı
Meclis'i Cumhurbaşkanı Erdoğan açıyor
D-100'de kaza trafiği felç etti
Bilbao, Beyaz Rusya'da dondu kaldı
Galaxy Note 4'te büyük hata
Roma, Manchester'da yıkılmadı!
AK Parti MKYK Toplantısı sona erdi
Barcelona'ya PSG tokadı!
Mardin'de feci kaza: 1 ölü, 4 yaralı
Diyarbakır'da polisi alarma geçiren olay
ABD'de okulda silahlı saldırı!
Fransa, Kanada'yı 4 sayı farkla geçti
İngiltere IŞİD'i ilk kez vurdu
Eylemciler Kadıköy'de ortalığı birbirine kattı
İngilizler Galatasaray'a şans tanımadı!
Şırnak'ta IŞİD'i protesto yürüyüşü
Drogba'dan Galatasaray'a sürpriz
Irak ve Suriye'yle ilgili tezkere TBMM'de!
Windows 9 bu akşam geliyor
İşte tezkerenin gerekçeleri!
Prandelli garanti verdi: Bundan emin olun
Bayern, CSKA'yı deplasmanda tek golle yıktı
Müslüman futbolcuya 'dua' cezası
Eski belediye başkanına silahlı saldırı
F.Bahçe'ye Konya maçı öncesi güzel haber
Millilerimiz 'namağlup' çeyrek finale yükseldi
Fenerbahçe, Hatay'a karşı yine galip geldi
IŞİD'e bir ağır darbe daha!
AK Parti Diyarbakır İl Başkanlığına taşlı saldırı
Hahn: Türkiye en önemli ortağımız
Belediye işçilerine yüzde 30 zam
Davutoğlu: Kriz fırsatçılarına göz açtırmayacağız!
Dünya devinden şok Türkiye kararı!
Twıtter'dan hakarete hapis cezası
Vatandaşa Kurban Bayramı müjdesi!
F.Bahçe'nin Passolig anlaşması! İşte detaylar
UEFA'dan Hüseyin Göçek'e önemli görev
Ankara'da köpek dövüşü baskını
Gaziantep'te feci kaza: 3 ölü, 1 yaralı!
9. Cumhurbaşkanı Demirel, KKTC'de
Bakanlar Kurulu sonrası flaş açıklama
Şırnak'ta 5 terörist teslim oldu!
Sow: Düş kırıklığına uğradım
Tekerlekli sema gösterisi ayakta alkışlandı
Dışişleri'nden o ülkeye seyahat uyarısı!
Firar eden hükümlü 45 dakika sonra yakalandı
Kamyonun çarptığı 2 öğrenci yaralandı
Eskişehirspor'da Rizespor hazırlıkları
Hanefi Avcı: Kasetler İstanbul Emniyetinden
Trabzonsporlu futbolcu emniyette ifade verdi!