Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Türkiye'de 300 'Ermenek' var Sneijder'den şok sözler! "Melo engelledi" Ünlü müzisyen hayatını kaybetti! Hakan TunaYaseminler altında!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
Kurtlar Vadisi kanal değiştriyor!
30 Aralık 2013 Pazartesi 19:37
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 19:40
ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan Kurtlar Vadisi Pusu' nun Show TV'ye geçmek üzere olduğu iddia edildi.

Üçüncü sezonda Kanal D’ye geçti... Sonra yine Show TV...

Ancak Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Terör” projesi askerin ve RTÜK’ün baskısıyla başlamadan bitince bu kez adı “Kurtlar Vadisi Pusu” oldu...

Ardından Star TV, atv, TNT, 2012’de yine atv... 10. yılda 7 kez kanal değiştiren “Kurtlar Vadisi Pusu”, halen en yüksek reyting alan tek dizi...

Dizinin reyting ortalaması 15 civarında...7.5 milyon izleyici demektir bu...

“Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapım şirketi Pana Film’le atv arasında 35 bölümlük anlaşma var... 15 bölüm yayınlandı, geriye 20 bölüm kaldı.

Buna göre beş ay daha atv’de “Kurtlar Vadisi Pusu”... Ancak geride bıraktığımız günlerde ilginç bir gelişme oldu. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun bölümü 1.100.000 TL.

Pana Film, kısa bir süre önce atv ödemeleri aksatınca, “Şu tarihe kadar paramızı ödemezseniz, sözleşmemizi tek taraflı feshedeceğiz” diye ihtarname çekti. Pana Film’le atv arasındaki sorunu bilen Show TV yönetimi “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer için harekete geçince, kanal haftalardır ödemediği 7 milyon civarındaki parayı anında ödedi.

Böylece atv, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun Show TV’ye transferini “son dakika”da önledi.

Ancak aldığım bilgiye göre Pana Film’le atv arasındaki sözleşmede Şaşmaz ailesinin Ahmet Çalık’la olan özel hukuku nedeniyle, şöyle bir madde daha var:

“Bu sözleşme Pana Film’le Çalık Medya arasındadır. Sahibi değiştiğinde yapımcı, kanalla çalışmama hakkına sahiptir.”

Yaşadığı reyting sorununa köklü çözümler arayan Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu transfer etmekte kararlı. “Kurtlar Vadisi Pusu”nun yapımcıları da dizinin doğduğu kanala geçmeye niyetli.

Pana Film, “Kurtlar Vadisi Pusu”yu Show TV’ye geçirme kararını, atv’nin sahip değiştirmesini dayanak göstererek mi veya kanalın ödemelerini aksatması halinde mi verecek ya da yoksa sezon sonunu mu bekleyecek, bunu zaman gösterecek.

Ali Eyüboğlu-Milliyet

Bu haber 652 kez okundu.

Erdoğan için 15 günde 5 kilo verecek01 Kasım 2014 07:53
Ünlü oyuncu Orhan Kılıç hergün spor yaparak 15 günde 5 kilo vermeye çalışıyor.
Osman Sınav'a 'Kızıl Elma' sorusu31 Ekim 2014 21:17
Ünlü yönetmen Osman Sınav, 'Kızıl Elma dizisini devlet mi istedi?' sorusuna, "Hayır, Türkiye'de bir kızıl elmanın olması gerekiyor" dedi.
Antik tapınak deyip geçmeyin, 648 yıllık cami31 Ekim 2014 15:25
Ayvacık ilçesi Tuzla köyünde bulunan 648 yıllık Murad Hüdavendigar Camisi, köy yakınındaki "Apollon Smintheus" kutsal alanından temin edilen taşların kullanılmasıyla iki dönemin izlerini barındırıyor.
Yönetmen Ceylan ABD'de fotoğraf sergisi açtı31 Ekim 2014 10:50
Ödüllü Türk yönetmen Nuri Bilge Ceylan, 2012 yılında hayatını kaybeden babası Mehmet Emin Ceylan'ı konu alan 'Babamın Dünyası' adlı fotoğraf sergisini New York'ta açtı.
Pakdil: Yaşasın Şeriat, Yaşasın İslam’ın Evrensel Kardeşliği31 Ekim 2014 10:20
Sakarya Büyükşehir Belediyesi tarafından her ay düzenlenen “Kültür Etkinlikleri” çerçevesinde gerçekleştirilen “Ustalara Saygı” programının bu ayki onur konuğu, edebiyata devrimci duruşuyla damga vuran Nuri Pakdil idi.
Kuzu filmine 4 ödül daha31 Ekim 2014 08:22
Altın Portakal Film Festivali'nde 6 dalda ödül kazanan 'Kuzu' filmine İspanya'da düzenlenen 'Seminci Uluslararası Film Festivali'nde 4 ödül birden verildi.
Arı Maya beyaz perdede31 Ekim 2014 08:20
Arı Maya'nın arkadaşı Wili ormanda buldukları boş bir şişenin içinde mahsur kalır. Maya arkadaşını kurtarmalıdır.
İngiliz soprano İstanbul'a geliyor31 Ekim 2014 08:14
'Good Music In Town' konserleri kapsamında, 9 Kasım'da dünyanın en ünlü sopranosu Sarah Brightman, Ülker Sports Arena'da müzikseverlerle bir araya gelecek
Moral FM: Paralel bağlantımız yok30 Ekim 2014 20:17
Türkiye'nin ilk özel radyolarından biri olan Moral FM yönetimi, radyo hakkındaki söylentilere, düzenlediği basın toplantısı ile cevap verdi.
İBB'nin tüm konserleri iptal!30 Ekim 2014 17:06
Karaman'ın Ermenek ilçesinde meydana gelen maden kazasından dolayı İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin 3 Kasım tarihine kadar gerçekleştireceği konserler iptal edildi.
"Metropol Rüyaları" okurlarıyla buluşuyor30 Ekim 2014 15:15
B. Ergin Borobey'in Yason Yayınları'ndan çıkacak olan mistik romanı "Metropol Rüyaları" Kasım'da okurlarıyla buluşacak.
7. Erciyes Film Festivali başladı30 Ekim 2014 13:40
Erciyes Üniversitesi (ERÜ) İletişim Fakültesince düzenlenen "7. Erciyes Film Festivali" başladı.
Android'in mimarı Google'ı terk etti
Türkiye'de 300 'Ermenek' var
Sosyal yardımlara paralel el uzatılmış