Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Prandelli'ye bir şok daha! Yavuz Bingöl: Aleviyim ama adım Yavuz Almanya'dan 550 kişi IŞİD'e katıldı Hakan TunaÜçüncü göz!
Memurun 2014 yılı net maaş zammı
Memurun 2014 yılı net maaş zammı
16 Kasım 2013 Cumartesi 09:46
Güncellenme Tarihi 16 Kasım 2013 Cumartesi 09:53
2014 Yılı Memur Maaşlarında yapılan 175 TL artışından memurlar, net ne kadar alacak?

Bilindiği üzere, 2014 yılında memur maaşlarına taban aylığı üzerinden zam verilmesi kararı alınmıştır.

Varılan mutabakat gereğince de, maaşlara brüt 175 lira zam yapılacaktır.

Peki bu zammın neti ne kadar etmektedir. Bu sorunun cevabı, kişinin Ekim 2008 tarihi öncesi hizmeti olup olmadığına yani emeklilik açısından 5434 sayılı kanununa mı yoksa 5510 sayılı kanununa mı tabi olup olmadığına göre değişmektedir. Aşağıda her iki duruma göre de hesaplama yapılmıştır.

2014 Yılı Memur Maaşlarında yapılan 175 TL artışından memurlar, net ne kadar alacak?

5434 sayılı Kanuna tabi olanlar 5510 sayılı Kanuna tabi olanlar
Brüt Artış 175,00 175,00
Gelir vergisi (%15) 26,25 26,25
Damga vergisi (0,00759) 1,33 1,33
Emekli Sandığı Kişi Payı (%16) 28,00 0,00
Malüllük , Yaşlılık, Ölüm Sigorta Primi kişi Payı(% 9) 0,00 15,75
Genel Sağlık Sigorta Primi 0,00 8,75
Net Artış 119,42 122,92

Memurlar.net

Bu haber 3,148 kez okundu.

Cepte büyük artış! 6 kat birden arttı23 Kasım 2014 23:21
Türkiye'de kayıt altına alınan yerli cep telefonu sayısı, 6 ayda geçen yılın aynı dönemine göre 8 kat artarak 600 bin 445'e ulaştı.
İran’dan OPEC'e "petrolü azaltın" talebi23 Kasım 2014 20:08
İran Petrol Bakanı Bicen Namdar Zengene’nin OPEC üyesi ülkelere, günlük petrol üretiminin 1 milyon varil azaltılması talebinde bulunacağı belirtildi.
Çin devi dudak uçuklattı: Türkiye'nin 40 katı!23 Kasım 2014 14:02
Çinli ICBC'nin varlıklarının toplamı en büyük 16 Türk bankasının toplam piyasa değerinin tam 40 katı...
2015'te 74 bin memur alınacak23 Kasım 2014 13:46
Milli Eğitim Bakanı Avcı, öğretmen atamalarına ilişkin, 2015'te kamuya toplam 74 bin personel alınacağını belirtti.
Bunları yapmayan işverenler yanacak!23 Kasım 2014 13:21
TBMM'de kabul edilen tasarıyla, inşaatta kıyafetleri değiştirme, kurutma, dolaba yerleştirme, yıkanma gibi ihtiyaçlar için tesis şartı geldi
7. Uluslararası Enerji Kongresi ve Fuarı başlıyor23 Kasım 2014 13:19
Global Enerji Derneğince AA'nın global iletişim ortaklığında düzenlenen 7. Uluslararası Enerji Kongresi ve Fuarı, sektörde söz sahibi enerji aktörlerini bir araya getirecek.
En çok Rusya'ya işçi gönderiyoruz23 Kasım 2014 12:58
İŞKUR aracılığıyla bu yılın 10 ayında kurum aracılığıyla 7 bin 652 kişinin işe yerleştirildiği Rusya, en çok işçi gönderilen ülke oldu.
Öğretmenlere trenlerde yüzde 50 indirim23 Kasım 2014 12:56
Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Elvan, 24-30 Kasım tarihleri arasında anahat ve YHT'lere bilet alacak öğretmenlere yüzde 50 indirim uygulanacağını bildirdi.
Kinay: İş umuduyla göç edilen kentlerde işsizlik daha yüksek23 Kasım 2014 12:53
TBMM KİT Komisyonu Başkanı Kinay, "Nüfusu azalan illerden, iş aramak umuduyla büyükşehirlere giden vatandaşların gittiği yerde işsizlik çok daha fazla" dedi.
Otomotivde 180 ülkeye ihracat yapılıyor23 Kasım 2014 12:52
Türkiye ihracatının lokomotifi konumundaki otomotiv sektörü, ihracat yaptığı ülke sayısını 180'e ulaştırdı.
İlaçta en yüksek ciroyu eczacı örgütü yaptı23 Kasım 2014 12:05
Türk Eczacıları Birliği, ciro bakımından dünyanın önde gelen ilaç şirketlerini bile geride bıraktı.
Bankalar müşterilerle aidat pazarlığında23 Kasım 2014 11:41
Bankalar “Komisyon ve aidatın yarısını ödeyelim” teklifinde bulunuyor. Uzlaşma olursa tüketici mahkemeleri kararını ona göre veriyor.
Yeni dizinin reyting kaygısıyla ana haber yayınlamadı
Twitter'da gizliniz saklınız kalmayacak
'Bu durum, ateşkes anlaşmasının tehlikeli bir ihlalidir'
'IŞİD'ın İslam dini ile uzaktan yakından ilgisi yok'
Kenya'da Eş-Şebab örgütüne operasyon
Cepte büyük artış! 6 kat birden arttı
Olcay Şahan iddialı konuştu!
Ankaragücü taraftarları açlık grevinde!
Sosa: O gol atsın bana yeter
Derbide Aslan'ın '100'ü güldü
Prandelli'ye bir şok daha!
Yavuz Bingöl: Aleviyim ama adım Yavuz
Çiçek: Önemli imkanlara sahip iki ülke
Slaven Bilic: Göçmen gibi yaşıyoruz
Erdoğan düğün törenine katıldı
AB'de kuş gribi paniği!
Almanya'dan 550 kişi IŞİD'e katıldı
Abdi İpekçi'de saygı duruşu krizi
Feci kaza! İki tren aynı anda TIR'ı biçti
Yıldız: 1 kesen 10 dikmek zorunda
Levent Devrim ilk maçında istifa etti
Putin Abhazya Başbakanı Hacimba ile bir araya gelecek
Başbakan Davutoğlu'dan hasta ziyareti
Fenerbahçe'den Hürriyet'e sert tepki: Bunun adı hainlik!
Boğaz Köprüsü'ne sürpriz isim talebi
Samsun'da korkunç cinayet!
Hamas: Dini bir savaşın habercisi!
Kartal 'Paşalar' gibi...
ABD'li Jackson 39 yıl boşuna hapis yattı
Filistin'den İsrail'e sert tepki
Maden kazası: 3 ölü, 11 yaralı!
Dortmund'da Reus depremi!
İran’dan OPEC'e "petrolü azaltın" talebi
Tunus'ta oy verme işlemi sona erdi
Constant, Metalist maçına yetişecek mi?
İşte Dersim Müzesi'ne dönüşecek o kışla
AFAD, Ermenek'teki son durumu açıkladı
Cüneyt Çakır ameliyat oldu
Başbakan Davutoğlu Dersim için özür diledi
Batı Şeria'da patlama şoku!
O kasaba IŞİD'den kurtarıldı
2015 seçimlerini başarılı bir şekilde geçirmeliyiz
Almanya Ukrayna'yı NATO'da istemiyor
Formula 1'de şampiyon belli oldu!
Demba Ba beni uyandır namaz kılacağım!
Öğretmenlere indirim müjdesi!
Voleybol maçında intihar saldırısı: 55 ölü
Şentop: HDP çözüm sürecinde hizaya geldi
Sırplardan şok tahrik: İlk Türk kanını kim dökecek
Tazminat parasıyla sucuk ekmek dağıttı
Afganistan'da bombalı saldırı: 40 ölü
Sürpriz karar! Volkan'a küfür edilirse...
İsrail'in güvenliği Sisi'den soruluyor!
Galatasaray'lı oyuncu önce küfür etti sonra sildi
Caner için çılgın teklif!
Demirtaş: Barış hepimize lazım
"Prandelli bir futbol hainidir"
Q7'den Beşiktaş itirafı: Orada hocayla...
Kerimi: Afgan ordusu ülkeyi savunabilir
Twitter'da gizliniz saklınız kalmayacak
Eskişehir'de 11'ler belli oldu!
Elazığspor 'Altın' buldu
Urfa'ya evinde 'demir' yumruk!
Davutoğlu'ndan sürgündeki vatandaşlara çağrı