Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Siyonistlerden Haniye'nin evine saldırı! Topbaş: Erdoğan cumhurbaşkanı olmalı, çünkü... Erdoğan: Maltepe mitinginde 2.5 milyon olalım Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
Canan Karatay dolandırıldı!
Canan Karatay dolandırıldı!
31 Ekim 2013 Perşembe 17:29
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2013 Perşembe 17:30
Canan Karatay da telefonla dolandırıcılığın kurbanı oldu. "Devletle operasyon yaptığım için çok heyecanlandım" diyen Karatay, dolandırıldığını gerçek polisler kendisini aradığında inandı.

Yazdığı diyet kitapları ve geliştirdiği "Karatay Diyeti" ile tanınan Prof. Dr. Canan Karatay da telefon dolandırıcılarının kurbanı oldu. Kendilerini polis ve savcı olarak tanıtan şüpheliler Canan Karatay'a bankadan çektirdikleri 50 bin dolar ve 10 bin lirayı iki ayrı parkta bıraktırdı. Bu sırada Urfa ve Adana'da yapılan teknik takip sonucu dolandırılan parayı almaya gelen kuryeyi takip eden polis, iki şüpheliyi gözaltına aldı.

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek şüphelilerden şikayetçi olan Canan Karatay, "Nasıl dolandırıldım anlayamadım. İnsanı telefonda adeta hipnotize ediyorlar. Ne derlerse yapıyorsunuz. Devletle birlikte gizli bir operasyonun içinde olmakta beni heyecanlandırdı" dedi.

Urfa ve Adana'da telefon dolandırıcılarına yönelik operasyon yapan polis teknik takip sonucu şebekenin İstanbul'da bir kişiyi dolandırdığını tespit etti. Bunun üzerine takip edilmeye başlanan şüphelilerin parayı alması için gönderdikleri kurye belirlendi.

Bu kuryeyi takip eden polis Fenerbahçe Kalamış Parkı'na geldi. Burada yapılan operasyonda şüpheliler Ahmet Ö.(33) ile Mehmet K.(23) yakalandı. Şüphelilerin üzerinden 50 bin dolar ve 10 bin lira para ele geçirildi.

DOLANDIRILDIĞINI GERÇEK POLİSLERDEN ÖĞRENDİ

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne getirilen şüpheliler sorguya alınırken dedektifler şüphelilerin dolandırdığı kişiyi aramaya başladı. Yapılan çalışma sonucu şüphelilerin kurbanlarına dolandırıcılık sırasında bir telefon aldırdığı belirlendi. Bu telefoncuya giden polisler telefonu alan kişinin Prof. Dr. Canan Karatay olduğunu öğrendi. Telefonla irtibat kurulan Canan Karatay dolandırıldığını kendisini arayan gerçek polislerden öğrendi.

ŞİKAYETÇİ OLDU

Dolandırıldığını öğrendiğinde büyük şok yaşadığı öğrenilen Prof Dr. Canan Karatay Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek ifade verdi. Kendisini dolandıranlardan şikayetçi olan Canan Karatay yaklaşık 2 saat içerde kaldıktan sonra Emniyet Müdürlüğü binasından ayrıldı.

'ADETA HİPNOTİZE OLMUŞTUM'

Asayiş Şube Müdürlüğü'nden çıkışta nasıl dolandırıldığını anlatan Prof. Dr. Canan Karatay şunları söyledi:

"Beni telefonla aradılar. Banka hesabımın terör örgütü tarafından ele geçirildiğini, hesabımdan sürekli Diyarbakır'a EFT yapıldığını söylediler. Devletin bununla ilgili büyük bir operasyon başlattığını, kimseye bir şey söylememi, asla telefonumu kapatmamı, aileme bile durumdan bahsetmemi istediler. Arayan kişilerin polis ve savcı olduğuna inandım. Adeta hipnotize olmuştum. Ne derlerse yapıyordum. Önce bankadan 20 bin dolar ve 10 bin lira çektirdiler. Daha sonra bir taksiye binerek Balat'a gitmemi istediler. Taksi fişini almamı bu parayı daha sonra bana geri ödeyeceklerini söylediler. Balat'a gelince beni yönlendirip bir sokağa çektiler. Parayı bakkaldan aldığım bir poşete koyup park halindeki bir otomobilin altına bıraktırdılar."

'DEVLETLE BİRLİKTE OPERASYON YAPIYORUZ SANDIM'

Şüphelilerin daha sonra 30 bin dolar istediğini bu parayı da çalıştığı hastaneden aldığını söyleyen Canan Karatay "Bu kez Kalamış Parkı'na gitmemi ve bu parayı da bir ağacın altına bırakmamı istediler. Söylenenleri yaptım. Bu süre zarfından benimle hem polis olduğunu hem de savcı olduğunu söyleyen kişilerle ayrı ayrı konuştum. Bana söylendiği gibi yeni bir cep telefonu aldım. Devletle gizli bir operasyon yaptığım için heyecanlandım. Dolandırıldığım hiç aklıma gelmedi." dedi.

Prof. Dr. Canan Karatay vatandaşları dolandırıcılar konusunda çok dikkatli olmaları konusunda uyararak "Yol boyunca beni tanıyan ve yardım etmek isteyen kişilerin isteklerini telefondaki kişinin talimatı ile kabul etmedim. Bu sırada beni araçlarıyla götürmek, fotoğraf çektirmek isteyen kişiler oldu onlarıda kabul edemedim. Çok gizli bir operasyon yapıyoruz sanıyordum. Şimdi bu halime gülüyorum." diye konuştu.

Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü gözaltına alınan kişilerin sorgularının devam ettiğini söyledi.

Bu haber 176 kez okundu.

Topbaş: Erdoğan cumhurbaşkanı olmalı, çünkü...28 Temmuz 2014 22:46
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, Başbakan Erdoğan'ın neden Cumhurbaşkanı olması gerektiğini anlattı.
Davis Ospina Arsenal'de!28 Temmuz 2014 21:29
Arsenal, 2014 Dünya Kupası’nda dikkatleri üzerine çeken Kolombiyalı kaleci David Ospina’yı kadrosuna kattı.
Sivas'ta trafik kazası: 8 yaralı28 Temmuz 2014 21:08
Sivas'ın Gemerek ilçesinde otomobil ile minibüsün çarpışması sonucu 8 kişi yaralandı.
Soylu: 100 liranın 81 lirası faize gitmiyor28 Temmuz 2014 21:02
Soylu: "Bugün her 100 liradan 86 liranın faize gitmeyen bu paralarla 81 ilde onlarca hizmetin yapıldığı yeni Türkiye'de yaşıyoruz"
İki THY uçağı büyük tehlike atlattı28 Temmuz 2014 20:45
THY'ye ait 2 yolcu uçağı, kalkıştan kısa bir süre sonra kuş sürüsüne çarptı. Uçaklar geri dönmek zorunda kaldı.
Erdoğan'dan kelepçe şovuna sert cevap!28 Temmuz 2014 20:44
Paralel polislerin gözaltı esnasında yaptıkları kelepçe şova Erdoğan'dan sert tepki.
Almanya'dan dinlemeye karşı yeni hamle28 Temmuz 2014 20:32
Almanya'da hükümetin teknik dinlemeye karşı 20 bin kriptolu telefon satın almaya hazırlandığı bildirildi.
YSK Başkanı'ndan seçimle ilgili vatandaşa çağrı28 Temmuz 2014 20:31
YSK Başkanı Sadi Güven, ''Seçme hakkı anayasal bir haktır. Halkımız bu anayasal hakkı kullanarak seçimlerde oylarını kullanmalıdır'' dedi.
Ak Parti'ye büyük katılım!28 Temmuz 2014 20:03
Başbakan Erdoğan, AK Parti İstanbul İl teşkilatının düzenlediği bayramlaşma töreninde partiye katılan başkanlara rozetlerini taktı.
Otobüs faciasında acı kader!28 Temmuz 2014 19:53
Otobüs faciasında hayatını kaybeden Ahmet Nalbant’ın, 2 sene önce yine bir arefe günü babası Emin Nalbant’ın trafik kazasında hayatını kaybettiği öğrenildi.
Emniyet, gözaltı sürelerini savcıya bildirdi28 Temmuz 2014 19:26
Paralel örgüt operasyonunda 49 şüphelinin gözaltı sürelerinin aşıldığı iddialarına yönelik, Başsavcılığ'a gönderilen tutanakta, şüphelilerin her birinin gözaltına alınma saatleri ile yol sürelerinin farklı olduğu belirtildi.
1,5 saat havada asılı kaldılar28 Temmuz 2014 18:57
Bursa'nın yeni teleferiği bayram tatilini Uludağ'da geçirmek isteyen çoğunluğu Arap turistlere yine kabus yaşattı
Siyonistlerden Haniye'nin evine saldırı!
Gazze yoğun bombardıman altında
İngiliz bankasına 218 milyon sterlin ceza
Demba Ba: Oğuzhan sıra dışı, Arda fantastik
Ukrayna için üçlü zirve
Ebola yüzünden bütün sınırlarını kapattı
Sanatçılardan İsrail vahşetine dur dedi!
Netanyahu'dan katliam talimatı!
Topbaş: Erdoğan cumhurbaşkanı olmalı, çünkü...
Aslan için Real Madrid'i reddetti
Erdoğan: Maltepe mitinginde 2.5 milyon olalım
Gazze'de yürek yakan tablo!
5 dev ülke liderinden Gazze için acil çağrı
Bosna'da Ramazan Bayramı coşkusu!
Kanada'dan Ramazan'la ilgili çifte mesaj
AK Partili vekilden Obama'ya mektup!
8 milyon Euro'ya Cim Bom'da!
IMF'den sterlinde "aşırı değerlenme" uyarısı
Davis Ospina Arsenal'de!
Sivas'ta trafik kazası: 8 yaralı
Soylu: 100 liranın 81 lirası faize gitmiyor
İki THY uçağı büyük tehlike atlattı
Erdoğan'dan kelepçe şovuna sert cevap!
Almanya'dan dinlemeye karşı yeni hamle
Dünya Kupası'nın yıldızı Türkiye'ye mi?
YSK Başkanı'ndan seçimle ilgili vatandaşa çağrı
Netanyahu'dan pişkin savunma!
Hamas'tan siyonistlere büyük darbe!
Ak Parti'ye büyük katılım!
İşte Fenerbahçe'nin yeni yıldızı!
Galatasaray golcüyü Ada'da buldu!
Otobüs faciasında acı kader!
G. Saray'dan tarihi çalım!
Emniyet, gözaltı sürelerini savcıya bildirdi
Şahin Hakan Şükür‘e sert çıktı!
Ronaldinho'ya büyük şok!
UEFA'dan Türk hakemlere görev..
1,5 saat havada asılı kaldılar
Türkmenler bayrama aç ve susuz girdi!
Bakan Eker: O hep en zor olanı seçti
Tüm dünya Gazze’ye dua etti
Türkiye'nin gururu! Almanya'nın en iyisi
Bahçeli’ye şok protesto
Drogba'nın forma numarası belli oldu!
AK Parti'de Erdoğan rozeti hızla yayılıyor
Özer: Hoca her zaman haklıdır
Dünürlerin kavgası kanlı bitti!
Soma'da buruk bayram!
Boş yere sormayın! İstanbul yönüne biletler tükendi
Fenerbahçe'den Hürriyet'e yalanlama
İsrail Şifa Hastanesi'ni bombaladı
Tatlıses'in acı günü!
Robinho ile ilgili bomba iddia
Türk ordusu Rumları korkuttu
Arınç: Kılıçdaroğlu yolda görse tanımazdı!
MHP'li Belediyeler AK Parti'ye geçti
Messi'ye büyük şok! Sanık sandalyesinde
Halilhodzic: Baklava değil, transfer isterim
Eski milletvekili Çınar toprağa verildi
Cumhurbaşkanı Gül Twitter'dan veda etti
Usta komedyenden iyi haber!
Polis aracı devrildi: 3 yaralı
Caner Erkin'e büyük onur!
İstifa eden Başbakan göreve döndü
Spor Toto Süper Lig'den, 3. lige!
Arda Turan gidiyor...
Çatı adaydan Erdoğan'a sürpriz telefon!
Paralel polislerin telefonları toplandı!