Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ahmet Keleş'ten çok konuşulacak açıklamalar! Dişçiye gitti, 7 aydır yoğun bakımda! Müşteriden bankaya icra! Celal KazdağlıMesele Haşim Kılıç değil!
Canan Karatay dolandırıldı!
Canan Karatay dolandırıldı!
31 Ekim 2013 Perşembe 17:29
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2013 Perşembe 17:30
Canan Karatay da telefonla dolandırıcılığın kurbanı oldu. "Devletle operasyon yaptığım için çok heyecanlandım" diyen Karatay, dolandırıldığını gerçek polisler kendisini aradığında inandı.

Yazdığı diyet kitapları ve geliştirdiği "Karatay Diyeti" ile tanınan Prof. Dr. Canan Karatay da telefon dolandırıcılarının kurbanı oldu. Kendilerini polis ve savcı olarak tanıtan şüpheliler Canan Karatay'a bankadan çektirdikleri 50 bin dolar ve 10 bin lirayı iki ayrı parkta bıraktırdı. Bu sırada Urfa ve Adana'da yapılan teknik takip sonucu dolandırılan parayı almaya gelen kuryeyi takip eden polis, iki şüpheliyi gözaltına aldı.

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek şüphelilerden şikayetçi olan Canan Karatay, "Nasıl dolandırıldım anlayamadım. İnsanı telefonda adeta hipnotize ediyorlar. Ne derlerse yapıyorsunuz. Devletle birlikte gizli bir operasyonun içinde olmakta beni heyecanlandırdı" dedi.

Urfa ve Adana'da telefon dolandırıcılarına yönelik operasyon yapan polis teknik takip sonucu şebekenin İstanbul'da bir kişiyi dolandırdığını tespit etti. Bunun üzerine takip edilmeye başlanan şüphelilerin parayı alması için gönderdikleri kurye belirlendi.

Bu kuryeyi takip eden polis Fenerbahçe Kalamış Parkı'na geldi. Burada yapılan operasyonda şüpheliler Ahmet Ö.(33) ile Mehmet K.(23) yakalandı. Şüphelilerin üzerinden 50 bin dolar ve 10 bin lira para ele geçirildi.

DOLANDIRILDIĞINI GERÇEK POLİSLERDEN ÖĞRENDİ

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne getirilen şüpheliler sorguya alınırken dedektifler şüphelilerin dolandırdığı kişiyi aramaya başladı. Yapılan çalışma sonucu şüphelilerin kurbanlarına dolandırıcılık sırasında bir telefon aldırdığı belirlendi. Bu telefoncuya giden polisler telefonu alan kişinin Prof. Dr. Canan Karatay olduğunu öğrendi. Telefonla irtibat kurulan Canan Karatay dolandırıldığını kendisini arayan gerçek polislerden öğrendi.

ŞİKAYETÇİ OLDU

Dolandırıldığını öğrendiğinde büyük şok yaşadığı öğrenilen Prof Dr. Canan Karatay Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek ifade verdi. Kendisini dolandıranlardan şikayetçi olan Canan Karatay yaklaşık 2 saat içerde kaldıktan sonra Emniyet Müdürlüğü binasından ayrıldı.

'ADETA HİPNOTİZE OLMUŞTUM'

Asayiş Şube Müdürlüğü'nden çıkışta nasıl dolandırıldığını anlatan Prof. Dr. Canan Karatay şunları söyledi:

"Beni telefonla aradılar. Banka hesabımın terör örgütü tarafından ele geçirildiğini, hesabımdan sürekli Diyarbakır'a EFT yapıldığını söylediler. Devletin bununla ilgili büyük bir operasyon başlattığını, kimseye bir şey söylememi, asla telefonumu kapatmamı, aileme bile durumdan bahsetmemi istediler. Arayan kişilerin polis ve savcı olduğuna inandım. Adeta hipnotize olmuştum. Ne derlerse yapıyordum. Önce bankadan 20 bin dolar ve 10 bin lira çektirdiler. Daha sonra bir taksiye binerek Balat'a gitmemi istediler. Taksi fişini almamı bu parayı daha sonra bana geri ödeyeceklerini söylediler. Balat'a gelince beni yönlendirip bir sokağa çektiler. Parayı bakkaldan aldığım bir poşete koyup park halindeki bir otomobilin altına bıraktırdılar."

'DEVLETLE BİRLİKTE OPERASYON YAPIYORUZ SANDIM'

Şüphelilerin daha sonra 30 bin dolar istediğini bu parayı da çalıştığı hastaneden aldığını söyleyen Canan Karatay "Bu kez Kalamış Parkı'na gitmemi ve bu parayı da bir ağacın altına bırakmamı istediler. Söylenenleri yaptım. Bu süre zarfından benimle hem polis olduğunu hem de savcı olduğunu söyleyen kişilerle ayrı ayrı konuştum. Bana söylendiği gibi yeni bir cep telefonu aldım. Devletle gizli bir operasyon yaptığım için heyecanlandım. Dolandırıldığım hiç aklıma gelmedi." dedi.

Prof. Dr. Canan Karatay vatandaşları dolandırıcılar konusunda çok dikkatli olmaları konusunda uyararak "Yol boyunca beni tanıyan ve yardım etmek isteyen kişilerin isteklerini telefondaki kişinin talimatı ile kabul etmedim. Bu sırada beni araçlarıyla götürmek, fotoğraf çektirmek isteyen kişiler oldu onlarıda kabul edemedim. Çok gizli bir operasyon yapıyoruz sanıyordum. Şimdi bu halime gülüyorum." diye konuştu.

Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü gözaltına alınan kişilerin sorgularının devam ettiğini söyledi.

Bu haber 174 kez okundu.

Ahmet Keleş'ten çok konuşulacak açıklamalar!16 Nisan 2014 07:32
‘Paralel yapıya hizmet ettiği’ öne sürülen D.Ü. Rektörü Jale Saraç’ın, üniversiteyi Cemaatin merkez üssüne çevirdiğini söyleyen Prof. Ahmet Keleş, “Dicle Üniversitesi paralel devletin Kandili’dir” dedi.
Dişçiye gitti, 7 aydır yoğun bakımda!16 Nisan 2014 07:31
Diş tedavisi sırasında bilincini kaybeden 16 yaşındaki F.K. 7 aydan beri yoğun bakımda uyutuluyor. Ailesi, oğullarının tedavisi için konuyla ilgili doktorlardan bir umut ışığı bekliyor.
Dışişleri dinlemesini bakın kimler yapmış!16 Nisan 2014 07:24
Seçim öncesi sızdırılan Suriye zirvesine ilişkin tapelerle ilgili soruşturmayı yapan savcılık: Dinleme diğer yasadışı dinlemelerle aynı merkezden yapılmış.
Gülen grubundan Üniversitelilere tehdit!16 Nisan 2014 07:10
Gülen grubunun, Sinop'ta kendi yurtlarından ayrılmak isteyen öğrencileri "Elimizde senetler var, paraları ailenizden alırız" deyip tehdit ettiği ortaya çıktı.
Ünlü gazeteci hayatını kaybetti!15 Nisan 2014 23:53
Türk Basını'nın araştırmacı yazarlarından Alpay Kabacalı vefat etti.
Whatsapp, dünya devinin başını yaktı15 Nisan 2014 23:37
Son dönemde üst üste gelen sorunlarla boğuşan Barcelona Kulübü, bu kez Whatsapp kriziyle mücadele ediyor.
"İntihar iddiaları gerçek değil"15 Nisan 2014 21:15
Kars'ta kaybolduktan bir gün sonra cesedi eski bir tabyada bulunan 9 yaşındaki Mert Aydın'ın katil zanlısı Aykut Balk'ın cezaevinde kollarını duvara sürterek kendisini yaraladığı bildirildi.
İstanbul için rekor sonuç!15 Nisan 2014 20:26
İstanbul Toplum Destekli Polislik Şube Müdürü Leman Süheyla, İstanbul'a gelen her 10 yabancı turistten 8.9'unun kendisini güvende hissettiğini açıkladı.
Dünyanın ilk akıllı yolu açılıyor!15 Nisan 2014 19:40
Dünyanın ilk akıllı yolu Hollanda'da açılıyor. Yollar fosforla aydınlatılacak. Elektirikli araçlar da seyir halince şarj olacak.
Gaziantep'te feci kaza: 21 yaralı15 Nisan 2014 19:31
Gaziantep'te meydana gelen trafik kazasında 21 kişi yaralandı. Kazada yaralananların isim ve kimlik bilgileri henüz açıklanmadı.
Türk kaptan Ege'de öldürüldü15 Nisan 2014 19:29
Türk kaptanın, Yunan Sahil Güvenlik botundan açılan ateş sonucu hayatını kaybettiği öğrenildi. Ölen kişinin kimliği ise açıklanmadı.
Hakim ve savcı atamaları Resmi Gazete'de15 Nisan 2014 17:31
Adli yargı hakim ve cumhuriyet savcılarının 2802 sayılı Hakimler ve Savcılar Kanunu gereğince atanmalarına ilişkin kararname Resmi Gazete'de yayımlandı.
Dışişleri dinlemesini bakın kimler yapmış!Gülen Grubunun Para Trafiği!Gülen grubundan Üniversitelilere tehdit!Başbakanlık'ta 1915 zirvesiBöyle olduğunu bilmiyorduk...Rabia işaretiyle çıktı, mahkemeye sırtını döndüDünyanın ilk akıllı yolu açılıyor!MİT kanunu teklifinde son dakika değişikliğiUkrayna'da ortalık ısınıyor!O hukukçulara yazıklar olsun!Kudüs'te 97 Yıl Sonra Mehter Rüzgarı!Orta Afrika için acil insani yardım kampanyası başlatıldı!Pirlo: Futbolu İstanbul'da bırakabilirdimMesele Haşim Kılıç değil!Bu ülkede günde 10 bin kişi boşanıyorGece Yarısı Ekspresi'nden tarihi özür!Paralel yapının üç hedefi!Tüm Manşetler
Ahmet Keleş'ten çok konuşulacak açıklamalar!
Dişçiye gitti, 7 aydır yoğun bakımda!
Müşteriden bankaya icra!
Dışişleri dinlemesini bakın kimler yapmış!
Gülen grubundan Üniversitelilere tehdit!
Ünlü gazeteci hayatını kaybetti!
Fındığın kilogramı 10 liraya ulaştı
Whatsapp, dünya devinin başını yaktı
2 yıl sonra ortaya çıkan gerçek!
Güney Sudan'da 7 milyon kişi...
Beyaz Saray'dan Ukrayna açıklaması
Kral Kupası yarın sahibini bulacak
İlkay Gündoğan imzaladı!
G.Saray deplasmanda boyun eğdi!
Olayları derin bir kaygıyla izlemekteyiz
Varil atan kişiler uyuşturucu alarak çalışıyor
Fed Başkanından "finansal istikrar" uyarısı
Suriye'deki vahşetin fotoğrafları BMGK'da
Yarım asırlık dev kepenk kapattı!
Putin'den BM'ye flaş Ukrayna çağrısı
İngiltere'den Somali'ye "terörle mücadele" desteği
Başbakanlık'ta 1915 zirvesi
Böyle olduğunu bilmiyorduk...
Irak'ta Ebu Gureyb Cezaevi kapatıldı
"İntihar iddiaları gerçek değil"
Cumhurbaşkanı Gül o iki kanunu onayladı
200 kız çocuğunu kamyonla kaçırdılar!
Fransa'da Romanlara cadı avı iddiası
G.Saray'dan tarihi davete cevap geldi!
İstanbul için rekor sonuç!
Rabia işaretiyle çıktı, mahkemeye sırtını döndü
"Seçimler gergin ortamda yapılmamalı"
İhvan üyelerinin aday olması yasaklandı
Dünyanın ilk akıllı yolu açılıyor!
Selçuk İnan'a sürpriz teklif!
MİT kanunu teklifinde son dakika değişikliği
Gaziantep'te feci kaza: 21 yaralı
Türk kaptan Ege'de öldürüldü
Olcay Şahan F.Bahçelileri kızdıracak!
Terim'in G.Saray'a istediği PTT 1. Lig oyuncusu
Ukrayna'da ortalık ısınıyor!
Mini denizaltı da yetersiz kaldı
Ukrayna sivil savaşın eşiğinde!
O hukukçulara yazıklar olsun!
Efsane yarışma geri dönüyor!
Ukrayna o yasayı kabul etti!
Nijerya'da ölü sayısı artıyor
Erdoğan Kırımlıoğlu'nu kabul etti