Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Sarıgül'e Şişli'de önseçim şoku İngiltere'den flaş İran açıklaması Terim bir futbolcuyu daha kadroya çağırdı Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Canan Karatay dolandırıldı!
Canan Karatay dolandırıldı!
31 Ekim 2013 Perşembe 17:29
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2013 Perşembe 17:30
Canan Karatay da telefonla dolandırıcılığın kurbanı oldu. "Devletle operasyon yaptığım için çok heyecanlandım" diyen Karatay, dolandırıldığını gerçek polisler kendisini aradığında inandı.

Yazdığı diyet kitapları ve geliştirdiği "Karatay Diyeti" ile tanınan Prof. Dr. Canan Karatay da telefon dolandırıcılarının kurbanı oldu. Kendilerini polis ve savcı olarak tanıtan şüpheliler Canan Karatay'a bankadan çektirdikleri 50 bin dolar ve 10 bin lirayı iki ayrı parkta bıraktırdı. Bu sırada Urfa ve Adana'da yapılan teknik takip sonucu dolandırılan parayı almaya gelen kuryeyi takip eden polis, iki şüpheliyi gözaltına aldı.

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek şüphelilerden şikayetçi olan Canan Karatay, "Nasıl dolandırıldım anlayamadım. İnsanı telefonda adeta hipnotize ediyorlar. Ne derlerse yapıyorsunuz. Devletle birlikte gizli bir operasyonun içinde olmakta beni heyecanlandırdı" dedi.

Urfa ve Adana'da telefon dolandırıcılarına yönelik operasyon yapan polis teknik takip sonucu şebekenin İstanbul'da bir kişiyi dolandırdığını tespit etti. Bunun üzerine takip edilmeye başlanan şüphelilerin parayı alması için gönderdikleri kurye belirlendi.

Bu kuryeyi takip eden polis Fenerbahçe Kalamış Parkı'na geldi. Burada yapılan operasyonda şüpheliler Ahmet Ö.(33) ile Mehmet K.(23) yakalandı. Şüphelilerin üzerinden 50 bin dolar ve 10 bin lira para ele geçirildi.

DOLANDIRILDIĞINI GERÇEK POLİSLERDEN ÖĞRENDİ

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne getirilen şüpheliler sorguya alınırken dedektifler şüphelilerin dolandırdığı kişiyi aramaya başladı. Yapılan çalışma sonucu şüphelilerin kurbanlarına dolandırıcılık sırasında bir telefon aldırdığı belirlendi. Bu telefoncuya giden polisler telefonu alan kişinin Prof. Dr. Canan Karatay olduğunu öğrendi. Telefonla irtibat kurulan Canan Karatay dolandırıldığını kendisini arayan gerçek polislerden öğrendi.

ŞİKAYETÇİ OLDU

Dolandırıldığını öğrendiğinde büyük şok yaşadığı öğrenilen Prof Dr. Canan Karatay Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek ifade verdi. Kendisini dolandıranlardan şikayetçi olan Canan Karatay yaklaşık 2 saat içerde kaldıktan sonra Emniyet Müdürlüğü binasından ayrıldı.

'ADETA HİPNOTİZE OLMUŞTUM'

Asayiş Şube Müdürlüğü'nden çıkışta nasıl dolandırıldığını anlatan Prof. Dr. Canan Karatay şunları söyledi:

"Beni telefonla aradılar. Banka hesabımın terör örgütü tarafından ele geçirildiğini, hesabımdan sürekli Diyarbakır'a EFT yapıldığını söylediler. Devletin bununla ilgili büyük bir operasyon başlattığını, kimseye bir şey söylememi, asla telefonumu kapatmamı, aileme bile durumdan bahsetmemi istediler. Arayan kişilerin polis ve savcı olduğuna inandım. Adeta hipnotize olmuştum. Ne derlerse yapıyordum. Önce bankadan 20 bin dolar ve 10 bin lira çektirdiler. Daha sonra bir taksiye binerek Balat'a gitmemi istediler. Taksi fişini almamı bu parayı daha sonra bana geri ödeyeceklerini söylediler. Balat'a gelince beni yönlendirip bir sokağa çektiler. Parayı bakkaldan aldığım bir poşete koyup park halindeki bir otomobilin altına bıraktırdılar."

'DEVLETLE BİRLİKTE OPERASYON YAPIYORUZ SANDIM'

Şüphelilerin daha sonra 30 bin dolar istediğini bu parayı da çalıştığı hastaneden aldığını söyleyen Canan Karatay "Bu kez Kalamış Parkı'na gitmemi ve bu parayı da bir ağacın altına bırakmamı istediler. Söylenenleri yaptım. Bu süre zarfından benimle hem polis olduğunu hem de savcı olduğunu söyleyen kişilerle ayrı ayrı konuştum. Bana söylendiği gibi yeni bir cep telefonu aldım. Devletle gizli bir operasyon yaptığım için heyecanlandım. Dolandırıldığım hiç aklıma gelmedi." dedi.

Prof. Dr. Canan Karatay vatandaşları dolandırıcılar konusunda çok dikkatli olmaları konusunda uyararak "Yol boyunca beni tanıyan ve yardım etmek isteyen kişilerin isteklerini telefondaki kişinin talimatı ile kabul etmedim. Bu sırada beni araçlarıyla götürmek, fotoğraf çektirmek isteyen kişiler oldu onlarıda kabul edemedim. Çok gizli bir operasyon yapıyoruz sanıyordum. Şimdi bu halime gülüyorum." diye konuştu.

Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü gözaltına alınan kişilerin sorgularının devam ettiğini söyledi.

Bu haber 189 kez okundu.

Portekiz koltuğa oturdu30 Mart 2015 00:16
Avrupa Futbol Şampiyonası Elemeleri I Grubu’nda Portekiz, Sırbistan’ı 2-1 yenerek dört maç sonunda lider oldu
Millilerde Lüksemburg mesaisi başladı!29 Mart 2015 23:54
A Milli Futbol Takımı, Lüksemburg deplasmanda oynayacağı özel maçın hazırlıklarına Henri Dunant Stadyumu'nda yaptığı antrenmanla başladı.
Yıkmaya çalıştığı duvarın altında can verdi29 Mart 2015 23:32
Ordu'da bir işçi, kırarak yıkmaya çalıştığı duvarın üzerine düşmesi sonucu hayatını kaybetti.
O üst geçit yıkıldı!29 Mart 2015 23:31
Kütahya Belediyesi ekipleri, kafe olarak da kullanılan Menderes Caddesi üzerindeki üst geçiti yıktı.
Dünyaca ünlü sanatçı yaşamını yitirdi!29 Mart 2015 22:49
Dünyaca ünlü Türk sanatçı hayatını kaybetti! Ünlü ressam Prof. Dr. Mustafa Aslıer hayatını kaybetti.
Kalp masajıyla hayata döndü!29 Mart 2015 22:48
Manisa'da, Türk Kızılayına ait mobil kan bağışı istasyonunda görevli doktor, yakınında kriz geçiren kadına kalp masajı yaparak hayata tutunmasını sağladı
Adnan Keskin listeye giremedi29 Mart 2015 22:17
Denizli'de CHP’nin ön seçiminde en büyük sürprizi eski Bayındırlık Bakanı ve CHP Genel Başkan Yardımcısı Adnan Keskin yaşadı.
Sümeyye Erdoğan: AK Parti ezberleri bozdu29 Mart 2015 21:59
KADEM Başkan Yardımcısı Sümeyye Erdoğan, AK Parti Brüksel Siyaset Akademisi'nde "Dünyada Müslüman kadın algısı ve eşitlik mücadelesi" konulu ders verdi.
İş makinesi devrildi, 1 ölü var29 Mart 2015 21:28
ANTALYA'nın Gazipaşa İlçesi'nde, bir muz bahçesinde çalışan iş makinesi 25 metrelik uçuruma yuvarlandı, 1 ölü.
Efes Banvit'i ezdi geçti!29 Mart 2015 21:25
Türkiye Basketbol Ligi mücadelesinde Anadolu Efes ile Banvit karşı karşıya geldi.
Şehir magandaları muhabire saldırdı29 Mart 2015 21:10
Zonguldak'ta bir kazayı görüntülemek için olay yerine giden İHA muhabiri Murat Küçük, şehir magandalarının tekme tokat saldırısına uğradı.
Bakan Kılıç'ın konvoyunda kaza29 Mart 2015 20:57
Gençlik ve Spor Bakanı Çağatay Kılıç'ın konvoyunda meydana gelen kazada 2'si polis memuru 5 kişi yaralandı.
Afganistan’da milletvekiline bombalı saldırı
Sarıgül'e Şişli'de önseçim şoku
Portekiz koltuğa oturdu
Millilerde Lüksemburg mesaisi başladı!
Suudi Arabistan'dan Putin'e sert yanıt
Van Gaal'e 'Çöp' dedi
Yıkmaya çalıştığı duvarın altında can verdi
O üst geçit yıkıldı!
Doğan'dan Galatasaray'ın kararına sert tepki!
UEFA'dan Ali Palabıyık'a görev
CHP'li 11 milletvekili listeye dahi giremedi
CHP'de ön seçim sonuçları belli oldu
Dünyaca ünlü sanatçı yaşamını yitirdi!
Kalp masajıyla hayata döndü!
130 mahkum firar etti
Olay maç! 15 futbolcuya kırmızı kart gösterip...
Sezonun açılışını Rossi yaptı!
Adnan Keskin listeye giremedi
İngiltere'den flaş İran açıklaması
Sümeyye Erdoğan: AK Parti ezberleri bozdu
Terim bir futbolcuyu daha kadroya çağırdı
Baykal'a sandık şoku!
İş makinesi devrildi, 1 ölü var
Efes Banvit'i ezdi geçti!
Almanya deplasmanda kasıldı
Kanada'da Nevruz Bayramını kutladılar
İskoçya gol yağdırdı!
Şehir magandaları muhabire saldırdı
Süper Kupa Halkbank’ın!
Bakan Kılıç'ın konvoyunda kaza
'Kılıçdaroğlu bu millet enayi değil'
Aşırı tuz tüketenler aman dikkat!
İstanbul'da korkunç tramvay kazası!
Turistleri taşıyan otobüs devrildi: 1 ölü
Brezilya yavaş yavaş kendine geliyor
Erciyesspor'un yeni hocası! Sürpriz isim!
Yüzde yüz yerli telefon geliyor
Amatör ligde ilginç olay: Gözlemci oyuncu attırdı!
Anfield Road'da yıldızlar geçidi
Romanya'dan getirilen paralel böceklere tutuklama
Lider F.Bahçe, Uşak Sportif'i de geçti!
İzmir'de önce seçilme katılma oranı
G.Saray'dan tatsız prova!
Web için Skype geliyor
Ferrari 22 ay sonra zirvede
Şiddetli yağış baraj kapaklarını açtırdı
Balıkçı ağına bakın ne takıldı!
ABD uçağı İran askerlerini vurdu
Fenerbahçe Ülker zorlanmadı
Ardahan Kültür Evi hizmet binası açıldı
Air Canada uçağı tehlike atlattı
CHP'de oy kullanma işlemi sona erdi
Arınç ailesinin acı günü!
Erdoğan, Gauck'a taziyelerini iletti
Sakal uzattı 6 yıl hapis yedi
Sibsi: Teröre boyun eğmeyeceğiz
Flaş gelişme! Beşiktaş küme düştü
A Milliler Lüksemburg'ta
M.City'e, eski Real Madrid'li golcü!
Şanlıurfa'da 2 kadın intihar etti
Germanwings enkazında 80 kişinin DNA'sı ayırt edildi
Kadlec'in tweeti kafa karıştırdı
G.Saray'dan tatsız prova
Başbakan son viraj için genel merkezde
10 bin kişilik nevruz pilavı
Dirk Kuyt ile ilgili yeni iddia!
Hamzaoğlu: Emre kart görmeliydi!
Böcekçi polisler tutuklandı
Özgür Zengin trafik kazası geçirdi!
CHP'nin Erdoğan talebine ret!
Ümit Milli Takım, İstanbul kampını tamamladı