Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Ünlü diyetisyen ölü bulundu! Türkiye’de "başkanlık sistemi"ni ilk kez öneren isim! Suriye'ye giden TIR'ın içinden bakın ne çıktı Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
Canan Karatay dolandırıldı!
Canan Karatay dolandırıldı!
31 Ekim 2013 Perşembe 17:29
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2013 Perşembe 17:30
Canan Karatay da telefonla dolandırıcılığın kurbanı oldu. "Devletle operasyon yaptığım için çok heyecanlandım" diyen Karatay, dolandırıldığını gerçek polisler kendisini aradığında inandı.

Yazdığı diyet kitapları ve geliştirdiği "Karatay Diyeti" ile tanınan Prof. Dr. Canan Karatay da telefon dolandırıcılarının kurbanı oldu. Kendilerini polis ve savcı olarak tanıtan şüpheliler Canan Karatay'a bankadan çektirdikleri 50 bin dolar ve 10 bin lirayı iki ayrı parkta bıraktırdı. Bu sırada Urfa ve Adana'da yapılan teknik takip sonucu dolandırılan parayı almaya gelen kuryeyi takip eden polis, iki şüpheliyi gözaltına aldı.

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek şüphelilerden şikayetçi olan Canan Karatay, "Nasıl dolandırıldım anlayamadım. İnsanı telefonda adeta hipnotize ediyorlar. Ne derlerse yapıyorsunuz. Devletle birlikte gizli bir operasyonun içinde olmakta beni heyecanlandırdı" dedi.

Urfa ve Adana'da telefon dolandırıcılarına yönelik operasyon yapan polis teknik takip sonucu şebekenin İstanbul'da bir kişiyi dolandırdığını tespit etti. Bunun üzerine takip edilmeye başlanan şüphelilerin parayı alması için gönderdikleri kurye belirlendi.

Bu kuryeyi takip eden polis Fenerbahçe Kalamış Parkı'na geldi. Burada yapılan operasyonda şüpheliler Ahmet Ö.(33) ile Mehmet K.(23) yakalandı. Şüphelilerin üzerinden 50 bin dolar ve 10 bin lira para ele geçirildi.

DOLANDIRILDIĞINI GERÇEK POLİSLERDEN ÖĞRENDİ

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne getirilen şüpheliler sorguya alınırken dedektifler şüphelilerin dolandırdığı kişiyi aramaya başladı. Yapılan çalışma sonucu şüphelilerin kurbanlarına dolandırıcılık sırasında bir telefon aldırdığı belirlendi. Bu telefoncuya giden polisler telefonu alan kişinin Prof. Dr. Canan Karatay olduğunu öğrendi. Telefonla irtibat kurulan Canan Karatay dolandırıldığını kendisini arayan gerçek polislerden öğrendi.

ŞİKAYETÇİ OLDU

Dolandırıldığını öğrendiğinde büyük şok yaşadığı öğrenilen Prof Dr. Canan Karatay Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek ifade verdi. Kendisini dolandıranlardan şikayetçi olan Canan Karatay yaklaşık 2 saat içerde kaldıktan sonra Emniyet Müdürlüğü binasından ayrıldı.

'ADETA HİPNOTİZE OLMUŞTUM'

Asayiş Şube Müdürlüğü'nden çıkışta nasıl dolandırıldığını anlatan Prof. Dr. Canan Karatay şunları söyledi:

"Beni telefonla aradılar. Banka hesabımın terör örgütü tarafından ele geçirildiğini, hesabımdan sürekli Diyarbakır'a EFT yapıldığını söylediler. Devletin bununla ilgili büyük bir operasyon başlattığını, kimseye bir şey söylememi, asla telefonumu kapatmamı, aileme bile durumdan bahsetmemi istediler. Arayan kişilerin polis ve savcı olduğuna inandım. Adeta hipnotize olmuştum. Ne derlerse yapıyordum. Önce bankadan 20 bin dolar ve 10 bin lira çektirdiler. Daha sonra bir taksiye binerek Balat'a gitmemi istediler. Taksi fişini almamı bu parayı daha sonra bana geri ödeyeceklerini söylediler. Balat'a gelince beni yönlendirip bir sokağa çektiler. Parayı bakkaldan aldığım bir poşete koyup park halindeki bir otomobilin altına bıraktırdılar."

'DEVLETLE BİRLİKTE OPERASYON YAPIYORUZ SANDIM'

Şüphelilerin daha sonra 30 bin dolar istediğini bu parayı da çalıştığı hastaneden aldığını söyleyen Canan Karatay "Bu kez Kalamış Parkı'na gitmemi ve bu parayı da bir ağacın altına bırakmamı istediler. Söylenenleri yaptım. Bu süre zarfından benimle hem polis olduğunu hem de savcı olduğunu söyleyen kişilerle ayrı ayrı konuştum. Bana söylendiği gibi yeni bir cep telefonu aldım. Devletle gizli bir operasyon yaptığım için heyecanlandım. Dolandırıldığım hiç aklıma gelmedi." dedi.

Prof. Dr. Canan Karatay vatandaşları dolandırıcılar konusunda çok dikkatli olmaları konusunda uyararak "Yol boyunca beni tanıyan ve yardım etmek isteyen kişilerin isteklerini telefondaki kişinin talimatı ile kabul etmedim. Bu sırada beni araçlarıyla götürmek, fotoğraf çektirmek isteyen kişiler oldu onlarıda kabul edemedim. Çok gizli bir operasyon yapıyoruz sanıyordum. Şimdi bu halime gülüyorum." diye konuştu.

Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü gözaltına alınan kişilerin sorgularının devam ettiğini söyledi.

Bu haber 188 kez okundu.

3 ile kuvvetli yağış uyarısı01 Mart 2015 23:17
Meteoroloji Genel Müdürlüğü, Hatay, Adana ve Osmaniye çevreleri için kuvvetli yağış uyarısında bulundu.
Cesedi bulunan kadının kimliği belirlendi01 Mart 2015 23:11
Eskişehir'de Porsuk Çayı'nda cesedi bulunan kadının kimliği belirlendi.
Irmağa düşen adam kayboldu01 Mart 2015 23:10
Bartın’da arkadaşlarıyla ırmak kenarındaki iskelede otururken düştüğü iddia edilen 36 yaşındaki Hasan Akın kayboldu.
Gözaltına alınan Baransu'dan ilk açıklama01 Mart 2015 23:08
Mehmet Baransu, “Adliyeye belge teslim ettim diye örgüt kurmaktan yargılanıyorum” dedi.
Mega proje bu ay açılıyor!01 Mart 2015 21:16
Türkiye'nin mega projeleri arasında yer alan, Avrupa ve Türkiye'nin deniz doldurularak inşa edilen tek havalimanı olma özelliğini taşıyan Ordu-Giresun Havalimanı'nın bu ay sonu açılması hedefleniyor.
Ünlü diyetisyen ölü bulundu!01 Mart 2015 21:13
Ceyda Düvenci ve Ezgi Mola gibi ünlü isimlerin diyetisyenliğini yapan Yelda Kahvecioğlu evinde ölü bulundu.
Mehmetçiğin bu kahramanlığı çok konuşulacak01 Mart 2015 21:02
Şırnak'ta, Irak sınırından ülkeye girmek isteyen ve donmak üzere olan 17 Suriyeli, TSK'ya ait helikopterlerle kurtarıldı.
BEKAM'dan 28 Şubat'ta anlamlı panel01 Mart 2015 20:51
Bilim Eğitim Kültür Araştırmaları Merkezi (BEKAM) ve Şehitkâmil Belediyesinin ortaklaşa düzenlediği "Darbe Günlükleri" Paneli 28 Şubat Cumartesi günü Şehitkâmil Belediyesi Kültür ve Kongre Merkezinde yapıldı.
Cenazeye giderken ölümden döndüler!01 Mart 2015 20:28
İstanbul’dan Ankara’ya cenazeye giden aileyi taşıyan minibüs, TEM Otoyolu Sakarya il sınırı Sapanca gişeler mevkiinde bariyerlere çarptı.
Otomobilin çarptığı genç ağır yaralandı01 Mart 2015 19:57
Adıyaman'da yolun karşısına geçmeye çalıştığı sırada otomobilin çarptığı 24 yaşındaki Muhammet Karababa ağır yaralandı.
Feyzioğlu'ndan silah bırakma çağrısına tepki!01 Mart 2015 19:48
Metin Feyzioğlu, HDP tarafından Abdullah Öcalan’ın Kandil’e yaptığı silah bırakma çağrısını değerlendirdi.
Türkiye’de "başkanlık sistemi"ni ilk kez öneren isim!01 Mart 2015 19:40
Türkiye’de “başkanlık sistemi”nin tartışıldığı şu günlerde ilk kez 1989 yılında “başkanlık sistemi”ni üstad Sezai Karakoç’un önerdiği ortaya çıktı. Hatta Karakoç’un başkanı olduğu Yüce Diriliş Partisi’nin programında da “başkanlık sistemi” yer alıyor.
Mourinho: Bir çocuk gibi mutluyum
Ukrayna: Geri çekiliyoruz!
Ataman Fenerbahçe maçında yok!
Netanyahu ABD'nin iç siyasetine burnunu sokuyor
Irak Başbakanı İbadi, IŞİD operasyonunu başlattı
3 ile kuvvetli yağış uyarısı
Cesedi bulunan kadının kimliği belirlendi
Irmağa düşen adam kayboldu
Gözaltına alınan Baransu'dan ilk açıklama
Mehmed Zahid Kotku'nun talebesi vefat etti
Cami yakınında patlama
Denizli: Herkes Beşiktaş'a teşekkür etsin
Bilic: 1 puan için mutluyuz