Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Canlı yayında İsrail bayrağını ateşe verdi 1,5 kilometrelik sokak iftarı Vatandaşlar camilere akın etti! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Canan Karatay dolandırıldı!
Canan Karatay dolandırıldı!
31 Ekim 2013 Perşembe 17:29
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2013 Perşembe 17:30
Canan Karatay da telefonla dolandırıcılığın kurbanı oldu. "Devletle operasyon yaptığım için çok heyecanlandım" diyen Karatay, dolandırıldığını gerçek polisler kendisini aradığında inandı.

Yazdığı diyet kitapları ve geliştirdiği "Karatay Diyeti" ile tanınan Prof. Dr. Canan Karatay da telefon dolandırıcılarının kurbanı oldu. Kendilerini polis ve savcı olarak tanıtan şüpheliler Canan Karatay'a bankadan çektirdikleri 50 bin dolar ve 10 bin lirayı iki ayrı parkta bıraktırdı. Bu sırada Urfa ve Adana'da yapılan teknik takip sonucu dolandırılan parayı almaya gelen kuryeyi takip eden polis, iki şüpheliyi gözaltına aldı.

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek şüphelilerden şikayetçi olan Canan Karatay, "Nasıl dolandırıldım anlayamadım. İnsanı telefonda adeta hipnotize ediyorlar. Ne derlerse yapıyorsunuz. Devletle birlikte gizli bir operasyonun içinde olmakta beni heyecanlandırdı" dedi.

Urfa ve Adana'da telefon dolandırıcılarına yönelik operasyon yapan polis teknik takip sonucu şebekenin İstanbul'da bir kişiyi dolandırdığını tespit etti. Bunun üzerine takip edilmeye başlanan şüphelilerin parayı alması için gönderdikleri kurye belirlendi.

Bu kuryeyi takip eden polis Fenerbahçe Kalamış Parkı'na geldi. Burada yapılan operasyonda şüpheliler Ahmet Ö.(33) ile Mehmet K.(23) yakalandı. Şüphelilerin üzerinden 50 bin dolar ve 10 bin lira para ele geçirildi.

DOLANDIRILDIĞINI GERÇEK POLİSLERDEN ÖĞRENDİ

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne getirilen şüpheliler sorguya alınırken dedektifler şüphelilerin dolandırdığı kişiyi aramaya başladı. Yapılan çalışma sonucu şüphelilerin kurbanlarına dolandırıcılık sırasında bir telefon aldırdığı belirlendi. Bu telefoncuya giden polisler telefonu alan kişinin Prof. Dr. Canan Karatay olduğunu öğrendi. Telefonla irtibat kurulan Canan Karatay dolandırıldığını kendisini arayan gerçek polislerden öğrendi.

ŞİKAYETÇİ OLDU

Dolandırıldığını öğrendiğinde büyük şok yaşadığı öğrenilen Prof Dr. Canan Karatay Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek ifade verdi. Kendisini dolandıranlardan şikayetçi olan Canan Karatay yaklaşık 2 saat içerde kaldıktan sonra Emniyet Müdürlüğü binasından ayrıldı.

'ADETA HİPNOTİZE OLMUŞTUM'

Asayiş Şube Müdürlüğü'nden çıkışta nasıl dolandırıldığını anlatan Prof. Dr. Canan Karatay şunları söyledi:

"Beni telefonla aradılar. Banka hesabımın terör örgütü tarafından ele geçirildiğini, hesabımdan sürekli Diyarbakır'a EFT yapıldığını söylediler. Devletin bununla ilgili büyük bir operasyon başlattığını, kimseye bir şey söylememi, asla telefonumu kapatmamı, aileme bile durumdan bahsetmemi istediler. Arayan kişilerin polis ve savcı olduğuna inandım. Adeta hipnotize olmuştum. Ne derlerse yapıyordum. Önce bankadan 20 bin dolar ve 10 bin lira çektirdiler. Daha sonra bir taksiye binerek Balat'a gitmemi istediler. Taksi fişini almamı bu parayı daha sonra bana geri ödeyeceklerini söylediler. Balat'a gelince beni yönlendirip bir sokağa çektiler. Parayı bakkaldan aldığım bir poşete koyup park halindeki bir otomobilin altına bıraktırdılar."

'DEVLETLE BİRLİKTE OPERASYON YAPIYORUZ SANDIM'

Şüphelilerin daha sonra 30 bin dolar istediğini bu parayı da çalıştığı hastaneden aldığını söyleyen Canan Karatay "Bu kez Kalamış Parkı'na gitmemi ve bu parayı da bir ağacın altına bırakmamı istediler. Söylenenleri yaptım. Bu süre zarfından benimle hem polis olduğunu hem de savcı olduğunu söyleyen kişilerle ayrı ayrı konuştum. Bana söylendiği gibi yeni bir cep telefonu aldım. Devletle gizli bir operasyon yaptığım için heyecanlandım. Dolandırıldığım hiç aklıma gelmedi." dedi.

Prof. Dr. Canan Karatay vatandaşları dolandırıcılar konusunda çok dikkatli olmaları konusunda uyararak "Yol boyunca beni tanıyan ve yardım etmek isteyen kişilerin isteklerini telefondaki kişinin talimatı ile kabul etmedim. Bu sırada beni araçlarıyla götürmek, fotoğraf çektirmek isteyen kişiler oldu onlarıda kabul edemedim. Çok gizli bir operasyon yapıyoruz sanıyordum. Şimdi bu halime gülüyorum." diye konuştu.

Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü gözaltına alınan kişilerin sorgularının devam ettiğini söyledi.

Bu haber 175 kez okundu.

Paraleli ölü disk yaktı24 Temmuz 2014 03:31
Paralel polis şeflerini ‘geri döndürülemez(!)’ şekilde sildikleri belgeler yaktı. Bilişim uzmanlarının kurtardığı verilerin ardından gözaltına alınan şüphelilerin operasyon öncesi kullandıkları bilgisayar ve telefonlarını da imha ettikleri ortaya çıktı.
1,5 kilometrelik sokak iftarı24 Temmuz 2014 03:00
Sivas'ta 'Binlerce İnsan Tek Bir Sofra' sloganıyla düzenlenen iftara yaklaşık 20 bin kişi katıldı. 1.5 kilometrelik caddeye kurulan sofrada Sivaslılar birlikte oruç açtı.
Paralel eğitim çetesi darbeyle palazlandı24 Temmuz 2014 02:37
MEB Müsteşarı Yusuf Tekin, paralel yapının eğitim ayağını anlatırken Paralel yapının okullarının 28 Şubat’la beraber büyümeye başladığını belirtti.
AGD'den Ayasofya'da İsrail protestosu24 Temmuz 2014 02:03
Anadolu Gençlik Derneği (AGD) Türkiye'nin tüm illerinde "İftardan Sahura Gazze Meydanlarında Buluşuyoruz" etkinliği gerçekleştirdi.
Vatandaşlar camilere akın etti!24 Temmuz 2014 00:48
Kur'an-ı Kerim'in indirilmeye başlandığı ve 'bin aydan hayırlı' olarak kabul edilen Kadir Gecesi dualarla idrak edildi.
İhsanoğlu'nun Gazze iddiası yalan çıktı!24 Temmuz 2014 00:10
Muhalefetin çatı Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu geçtiğimiz günlerde Türkiye'nin Gazze'ye bir paket bile yardım göndermediğini iddia etmişti ancak TİKA Başkanlığınca açıklanan rakamlar İhsanoğlu'nun sözlerini yalanlıyor.
Sporcular İsrail konutunu topa tuttu!23 Temmuz 2014 23:46
Gazze’ye yapılan saldırıları kınamak için İsrail Büyükelçiliği konutu önünde bir araya gelen sporcular, İsrail’i kınayarak yanlarında getirdikleri topları İsrail Büyükelçiliği konutuna attılar.
Başbakan Erdoğan Ankara'da23 Temmuz 2014 23:23
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak "ANA" ile saat 23.00'te Ankara'ya geldi.
Askeri araç yuvarlandı: 3 yaralı23 Temmuz 2014 23:11
Hatay'ın Yayladağı İlçesi'nde askeri aracın uçuruma yuvarlanması sonucu 1'i uzman çavuş 3 asker yaralandı.
Aydın’da feci kaza: 5 yaralı23 Temmuz 2014 23:10
Aydın'da direksiyon hakimiyeti kaybedilen otomobilin bariyerlere çarpması sonucu 5 kişi yaralandı.
Türkiye-İsrail ilişkilerinde yalanlar ve gerçekler...23 Temmuz 2014 21:40
Gazze katliamı başladıktan sonra paralel örgütün Türkiye-İsrail ilişkilerine yönelik yaptığı yalan haberler hız kesmeden devam ediyor.
İzmir'de korkutan yangın23 Temmuz 2014 20:54
Aliağa ilçesinde çıkan yangında yaklaşık 20 hektarlık alan yandı
Semih'i arı soktu arkadaşları kahkahaya boğuldu
Demba Ba: Kartal'ı gururlandıracağım
Ülkücülerden İhsanoğlu'na şok!
Paraleli ölü disk yaktı
Canlı yayında İsrail bayrağını ateşe verdi
1,5 kilometrelik sokak iftarı
Sezar'ın 5+3 formülü!
Paralel eğitim çetesi darbeyle palazlandı
Şafak vakti polisler
AGD'den Ayasofya'da İsrail protestosu
TRT Yönetim Kurulu'na yeni atama
3 İsrail askeri öldürüldü
G.Saray maçında sahada Filistin bayrağı açtı
Vatandaşlar camilere akın etti!
İhsanoğlu'nun Gazze iddiası yalan çıktı!
Sporcular İsrail konutunu topa tuttu!
İşte Antalyasporlu Tita'nın yeni takımı
Başbakan Erdoğan Ankara'da
Askeri araç yuvarlandı: 3 yaralı
Aydın’da feci kaza: 5 yaralı
Balıkesirspor ikinci yarıda açıldı
2 yaşında kanlı kefeni ile defnedildi
Cimbom şokta! Önde başladı mağlup bitirdi
Paşa'dan hazırlık maçında farklı tarife
Şenol Güneş'e sürpriz ziyaret
'Kamalak'a uçak bileti' iddiasına cevap
Norveç İsrail'e boykot çağrısını reddetti
Davutoğlu: Durum gittikçe kötüleşiyor
Dev kruvaziyer, söküm için yolda
Cameron'a Rus bağışını "iade et" çağrısı
IMF, ABD'nin büyüme beklentisini düşürdü
İsrail'e rağmen ABD süreyi uzattı
Torba Tasarı'da 7 madde daha kabul edildi
Halid Meşal: Filistin direnişi kırılamaz
Türkiye-İsrail ilişkilerinde yalanlar ve gerçekler...
Hintli milletvekili zorla oruç bozdurmaya çalıştı
İzmir'de korkutan yangın
ABD, İsrail'le ilgili o kararını uzattı
IMF'den ABD'ye şok!
Yargıtay’dan ‘imam’ açıklaması