Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Altın son 4 yılın en düşüğünde! Meteoroloji'den 'kuvvetli yağış' uyarısı Borsaya paralel yalan Hakan TunaYaseminler altında!
Canan Karatay dolandırıldı!
Canan Karatay dolandırıldı!
31 Ekim 2013 Perşembe 17:29
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2013 Perşembe 17:30
Canan Karatay da telefonla dolandırıcılığın kurbanı oldu. "Devletle operasyon yaptığım için çok heyecanlandım" diyen Karatay, dolandırıldığını gerçek polisler kendisini aradığında inandı.

Yazdığı diyet kitapları ve geliştirdiği "Karatay Diyeti" ile tanınan Prof. Dr. Canan Karatay da telefon dolandırıcılarının kurbanı oldu. Kendilerini polis ve savcı olarak tanıtan şüpheliler Canan Karatay'a bankadan çektirdikleri 50 bin dolar ve 10 bin lirayı iki ayrı parkta bıraktırdı. Bu sırada Urfa ve Adana'da yapılan teknik takip sonucu dolandırılan parayı almaya gelen kuryeyi takip eden polis, iki şüpheliyi gözaltına aldı.

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek şüphelilerden şikayetçi olan Canan Karatay, "Nasıl dolandırıldım anlayamadım. İnsanı telefonda adeta hipnotize ediyorlar. Ne derlerse yapıyorsunuz. Devletle birlikte gizli bir operasyonun içinde olmakta beni heyecanlandırdı" dedi.

Urfa ve Adana'da telefon dolandırıcılarına yönelik operasyon yapan polis teknik takip sonucu şebekenin İstanbul'da bir kişiyi dolandırdığını tespit etti. Bunun üzerine takip edilmeye başlanan şüphelilerin parayı alması için gönderdikleri kurye belirlendi.

Bu kuryeyi takip eden polis Fenerbahçe Kalamış Parkı'na geldi. Burada yapılan operasyonda şüpheliler Ahmet Ö.(33) ile Mehmet K.(23) yakalandı. Şüphelilerin üzerinden 50 bin dolar ve 10 bin lira para ele geçirildi.

DOLANDIRILDIĞINI GERÇEK POLİSLERDEN ÖĞRENDİ

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne getirilen şüpheliler sorguya alınırken dedektifler şüphelilerin dolandırdığı kişiyi aramaya başladı. Yapılan çalışma sonucu şüphelilerin kurbanlarına dolandırıcılık sırasında bir telefon aldırdığı belirlendi. Bu telefoncuya giden polisler telefonu alan kişinin Prof. Dr. Canan Karatay olduğunu öğrendi. Telefonla irtibat kurulan Canan Karatay dolandırıldığını kendisini arayan gerçek polislerden öğrendi.

ŞİKAYETÇİ OLDU

Dolandırıldığını öğrendiğinde büyük şok yaşadığı öğrenilen Prof Dr. Canan Karatay Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek ifade verdi. Kendisini dolandıranlardan şikayetçi olan Canan Karatay yaklaşık 2 saat içerde kaldıktan sonra Emniyet Müdürlüğü binasından ayrıldı.

'ADETA HİPNOTİZE OLMUŞTUM'

Asayiş Şube Müdürlüğü'nden çıkışta nasıl dolandırıldığını anlatan Prof. Dr. Canan Karatay şunları söyledi:

"Beni telefonla aradılar. Banka hesabımın terör örgütü tarafından ele geçirildiğini, hesabımdan sürekli Diyarbakır'a EFT yapıldığını söylediler. Devletin bununla ilgili büyük bir operasyon başlattığını, kimseye bir şey söylememi, asla telefonumu kapatmamı, aileme bile durumdan bahsetmemi istediler. Arayan kişilerin polis ve savcı olduğuna inandım. Adeta hipnotize olmuştum. Ne derlerse yapıyordum. Önce bankadan 20 bin dolar ve 10 bin lira çektirdiler. Daha sonra bir taksiye binerek Balat'a gitmemi istediler. Taksi fişini almamı bu parayı daha sonra bana geri ödeyeceklerini söylediler. Balat'a gelince beni yönlendirip bir sokağa çektiler. Parayı bakkaldan aldığım bir poşete koyup park halindeki bir otomobilin altına bıraktırdılar."

'DEVLETLE BİRLİKTE OPERASYON YAPIYORUZ SANDIM'

Şüphelilerin daha sonra 30 bin dolar istediğini bu parayı da çalıştığı hastaneden aldığını söyleyen Canan Karatay "Bu kez Kalamış Parkı'na gitmemi ve bu parayı da bir ağacın altına bırakmamı istediler. Söylenenleri yaptım. Bu süre zarfından benimle hem polis olduğunu hem de savcı olduğunu söyleyen kişilerle ayrı ayrı konuştum. Bana söylendiği gibi yeni bir cep telefonu aldım. Devletle gizli bir operasyon yaptığım için heyecanlandım. Dolandırıldığım hiç aklıma gelmedi." dedi.

Prof. Dr. Canan Karatay vatandaşları dolandırıcılar konusunda çok dikkatli olmaları konusunda uyararak "Yol boyunca beni tanıyan ve yardım etmek isteyen kişilerin isteklerini telefondaki kişinin talimatı ile kabul etmedim. Bu sırada beni araçlarıyla götürmek, fotoğraf çektirmek isteyen kişiler oldu onlarıda kabul edemedim. Çok gizli bir operasyon yapıyoruz sanıyordum. Şimdi bu halime gülüyorum." diye konuştu.

Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü gözaltına alınan kişilerin sorgularının devam ettiğini söyledi.

Bu haber 183 kez okundu.

Halk parlamento binasını ateşe verdi!31 Ekim 2014 09:55
Batı Afrika ülkelerinden Burkina Faso'da Devlet Başkanı Blaise Compaore'nin 27 yıllık iktidarına isyan eden halk parlamentoyu ateşe verdi.
ÖSO komutanı: Kobani'nin çoğu IŞİD'in elinde31 Ekim 2014 09:55
Kobani'ye geçen ÖSO komutanı, durumun tahmin ettiklerinden de kötü olduğunu belirterek, "Kentin yarısından fazlası IŞİD'in elinde" dedi.
Çocuklar, madenciler için söyledi31 Ekim 2014 09:52
'Çocuk Kalbim Seni Söyler' isimli konserde minikler sahneye madencileri temsil eden baretlerle çıktı.
Motosikletli maganda yakalandı31 Ekim 2014 09:51
İstanbul'da trafiği tehlikeye düşüren motosikletli yakalandı.
Motosiklet domuza çarptı: 1 yaralı31 Ekim 2014 09:49
Manisa’nın Turgutlu ilçesinde motosikletin domuza çarpması sonucu 1 kişi yaralandı.
Üzerine televizyon devrilen çocuk öldü31 Ekim 2014 09:47
İzmir’in Bornova ilçesinde üzerine televizyon devrilen çocuk hayatını kaybetti.
Doğu Akdeniz'de kuvvetli sağanak uyarısı31 Ekim 2014 09:41
Meteoroloji 6. Bölge Müdürlüğü, Adana, Hatay, Osmaniye, Kilis ve Gaziantep'te kuvvetli ve gök gürültülü sağanak beklendiğini bildirdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fransa'ya gitti31 Ekim 2014 09:40
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, çeşitli temaslarda bulunmak üzere özel uçak ''ANA'' ile saat 08.30'da Fransa'nın başkenti Paris'e gitti.
İstanbul şu an bu halde!31 Ekim 2014 09:26
İstanbul'da etkili olan sağanak yağış ve rüzgar trafiği felç etti.
Eyüp'te halk otobüsü kaza yaptı31 Ekim 2014 09:19
Eyüp'te, yokuş yukarı çıkan halk otobüsü, içinde 5 kişinin bulunduğu panelvana çarptı.
Midibüs şarampole uçtu: 15 ölü, 27 yaralı31 Ekim 2014 09:05
Türkiye Karaman'daki maden faciasına ağlarken bu kez kara haber Isparta'dan geldi. Mevsimlik işçileri taşıyan midibüs, şarampole yuvarlandı; ilk belirlemelere göre 15 işçi hayatını kaybetti; 27 kişi de yaralandı.
Adana'da şafak operasyonu: 20 gözaltı31 Ekim 2014 08:24
Adana'da 850 polisin katıldığı operasyonda 20 kişi gözaltına alındı.
Suriye'de çözüm için yeni "eylem planı"
Afganistan'ın yanında durmaya devam edeceğiz
Samsung'un kârında sert düşüş
Galatasaray'a haciz şoku!
F35 New York'ta basın mensuplarına tanıtıldı
Fırıncı ve Bahadıroğlu'ndan iddialara cevap
Obama Myanmar liderleriyle görüştü
En büyük tasarruf aracı, ısı yalıtımı
IŞİD petrolü Esed'e gidiyor
Rekor kıran MGK'da çok dikkat çeken cümle!
ÖSO komutanı: Kobani'nin çoğu IŞİD'in elinde
Halk parlamento binasını ateşe verdi!
Gülben Ergen 'Şıkır Şıkır' ödeyecek!
Altın son 4 yılın en düşüğünde!
Sow'dan geri dön çağrısı
Çocuklar, madenciler için söyledi
Motosikletli maganda yakalandı
Kerry için film karakteri benzetmesi
Galatasaray'a haciz şoku!
Motosiklet domuza çarptı: 1 yaralı
Üzerine televizyon devrilen çocuk öldü
IŞİD'in sahibi kim? Öcalan'dan bomba iddia
Dolar 2,21'in altında
Türkiye'nin içini ısıtacak haber
Doğu Akdeniz'de kuvvetli sağanak uyarısı
Olağanüstü hal kaldırıldı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fransa'ya gitti
İstanbul şu an bu halde!
Alves'in yerine o geliyor!
Eyüp'te halk otobüsü kaza yaptı
Trabzonspor’da kriz! İstifalar kapıda
Şok röportaj yalan çıktı!
Midibüs şarampole uçtu: 15 ölü, 27 yaralı
Meteoroloji'den 'kuvvetli yağış' uyarısı
Katar için formül bulundu
Ethem Mahçupyan: AK Parti 2025'e kadar...
Yıldırım için oynayacaklar
Şenol Güneş ligdeki hedefini açıkladı
Mehmet Metiner: PKK'nın işi bitmiştir
Özcan Deniz evleniyor mu?
İşte İstanbul'u uçuracak dev proje!
Balbay, maden kazalarını laikliğe bağladı!
İstanbul trafiği yine felç oldu
Adana'da şafak operasyonu: 20 gözaltı
Kuzu filmine 4 ödül daha
Arı Maya beyaz perdede
Ehliyet sahipleri dikkat!
İngiliz soprano İstanbul'a geliyor
Öğretmenlere 1000 lira müjdesi
İDO seferleri iptal
Fethullah Gülen, İslamcılara münafık dedi!
Borsaya paralel yalan
Görmez "evlad-ı fatihana" kız verdi
Suriye'de çözüm için yeni "eylem planı"
F.Bahçe'nin genç yıldızına dev talip!
TBL'de 5. hafta programı açıklandı
GTA 5'ten satış rekoru
İşte Ertem'e göre maden facialarının nedeni!
Ermenek'teki madende kaçak elektrik çıktı
Yaralı Aslan'ın konuğu Kasımpaşa
FIFA Kırım'ı 'Rusya'ya bağladı'
Beyaz atlı sekülerler gelmeyecek Aysel Hanım!
Prim borcu affı için kritik iki tarih
Metroda yangın paniği
Obama Myanmar liderleriyle görüştü
Real Madrid fark attı
Bu madeni görünce şok olacaksınız!
Eboue'ye CAS'tan şok ceza!