Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Fenerbahçe bombayı patlatabilir! Tekme ve sandalyeler havada uçuştu! Çipras’ın ilk ziyareti bakın nereye! Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
Canan Karatay dolandırıldı!
Canan Karatay dolandırıldı!
31 Ekim 2013 Perşembe 17:29
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2013 Perşembe 17:30
Canan Karatay da telefonla dolandırıcılığın kurbanı oldu. "Devletle operasyon yaptığım için çok heyecanlandım" diyen Karatay, dolandırıldığını gerçek polisler kendisini aradığında inandı.

Yazdığı diyet kitapları ve geliştirdiği "Karatay Diyeti" ile tanınan Prof. Dr. Canan Karatay da telefon dolandırıcılarının kurbanı oldu. Kendilerini polis ve savcı olarak tanıtan şüpheliler Canan Karatay'a bankadan çektirdikleri 50 bin dolar ve 10 bin lirayı iki ayrı parkta bıraktırdı. Bu sırada Urfa ve Adana'da yapılan teknik takip sonucu dolandırılan parayı almaya gelen kuryeyi takip eden polis, iki şüpheliyi gözaltına aldı.

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek şüphelilerden şikayetçi olan Canan Karatay, "Nasıl dolandırıldım anlayamadım. İnsanı telefonda adeta hipnotize ediyorlar. Ne derlerse yapıyorsunuz. Devletle birlikte gizli bir operasyonun içinde olmakta beni heyecanlandırdı" dedi.

Urfa ve Adana'da telefon dolandırıcılarına yönelik operasyon yapan polis teknik takip sonucu şebekenin İstanbul'da bir kişiyi dolandırdığını tespit etti. Bunun üzerine takip edilmeye başlanan şüphelilerin parayı alması için gönderdikleri kurye belirlendi.

Bu kuryeyi takip eden polis Fenerbahçe Kalamış Parkı'na geldi. Burada yapılan operasyonda şüpheliler Ahmet Ö.(33) ile Mehmet K.(23) yakalandı. Şüphelilerin üzerinden 50 bin dolar ve 10 bin lira para ele geçirildi.

DOLANDIRILDIĞINI GERÇEK POLİSLERDEN ÖĞRENDİ

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne getirilen şüpheliler sorguya alınırken dedektifler şüphelilerin dolandırdığı kişiyi aramaya başladı. Yapılan çalışma sonucu şüphelilerin kurbanlarına dolandırıcılık sırasında bir telefon aldırdığı belirlendi. Bu telefoncuya giden polisler telefonu alan kişinin Prof. Dr. Canan Karatay olduğunu öğrendi. Telefonla irtibat kurulan Canan Karatay dolandırıldığını kendisini arayan gerçek polislerden öğrendi.

ŞİKAYETÇİ OLDU

Dolandırıldığını öğrendiğinde büyük şok yaşadığı öğrenilen Prof Dr. Canan Karatay Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek ifade verdi. Kendisini dolandıranlardan şikayetçi olan Canan Karatay yaklaşık 2 saat içerde kaldıktan sonra Emniyet Müdürlüğü binasından ayrıldı.

'ADETA HİPNOTİZE OLMUŞTUM'

Asayiş Şube Müdürlüğü'nden çıkışta nasıl dolandırıldığını anlatan Prof. Dr. Canan Karatay şunları söyledi:

"Beni telefonla aradılar. Banka hesabımın terör örgütü tarafından ele geçirildiğini, hesabımdan sürekli Diyarbakır'a EFT yapıldığını söylediler. Devletin bununla ilgili büyük bir operasyon başlattığını, kimseye bir şey söylememi, asla telefonumu kapatmamı, aileme bile durumdan bahsetmemi istediler. Arayan kişilerin polis ve savcı olduğuna inandım. Adeta hipnotize olmuştum. Ne derlerse yapıyordum. Önce bankadan 20 bin dolar ve 10 bin lira çektirdiler. Daha sonra bir taksiye binerek Balat'a gitmemi istediler. Taksi fişini almamı bu parayı daha sonra bana geri ödeyeceklerini söylediler. Balat'a gelince beni yönlendirip bir sokağa çektiler. Parayı bakkaldan aldığım bir poşete koyup park halindeki bir otomobilin altına bıraktırdılar."

'DEVLETLE BİRLİKTE OPERASYON YAPIYORUZ SANDIM'

Şüphelilerin daha sonra 30 bin dolar istediğini bu parayı da çalıştığı hastaneden aldığını söyleyen Canan Karatay "Bu kez Kalamış Parkı'na gitmemi ve bu parayı da bir ağacın altına bırakmamı istediler. Söylenenleri yaptım. Bu süre zarfından benimle hem polis olduğunu hem de savcı olduğunu söyleyen kişilerle ayrı ayrı konuştum. Bana söylendiği gibi yeni bir cep telefonu aldım. Devletle gizli bir operasyon yaptığım için heyecanlandım. Dolandırıldığım hiç aklıma gelmedi." dedi.

Prof. Dr. Canan Karatay vatandaşları dolandırıcılar konusunda çok dikkatli olmaları konusunda uyararak "Yol boyunca beni tanıyan ve yardım etmek isteyen kişilerin isteklerini telefondaki kişinin talimatı ile kabul etmedim. Bu sırada beni araçlarıyla götürmek, fotoğraf çektirmek isteyen kişiler oldu onlarıda kabul edemedim. Çok gizli bir operasyon yapıyoruz sanıyordum. Şimdi bu halime gülüyorum." diye konuştu.

Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü gözaltına alınan kişilerin sorgularının devam ettiğini söyledi.

Bu haber 187 kez okundu.

Soba faciası: 3 ölü01 Şubat 2015 20:03
Afyonkarahisar’da meydana gelen karbonmonoksit faciasında aynı aileden 3 kişi hayatını kaybetti.
Bu elementin kilosu 72 bin dolar01 Şubat 2015 19:47
DPÜ'den bir grup bilim insanı, bor üzerine yaptıkları çalışma sonucunda rubidyum elementini keşfetti.
Lodos 100 tekneyi batırdı01 Şubat 2015 19:15
İzmit'te balıkçı barınağında şiddetli lodos nedeniyle geçtiğimiz 3 gün içerisinde 100 tekne battı.
Kara ile deniz birleşti01 Şubat 2015 18:44
İstanbul Pendik’te lodosun etkisiyle taşan deniz, karayla birleşti. Seyir halindeki araçlar su altında kalırken bir otomobil de yan yattı.
Bardakoğlu, CHP adaylığı için konuştu01 Şubat 2015 18:24
Diyanet İşleri eski Başkanı Ali Bardakoğlu, siyasete gireceği yönündeki iddiaları değerlendirdi.
Kan davası barış yemeğiyle bitti01 Şubat 2015 18:14
Mardin’de Amak ve Bozkuş aileleri arasındaki husumet, barış yemeğiyle sonlandırıldı
Bir misket için silahlar konuştu: 4 yaralı01 Şubat 2015 17:37
Merkeze bağlı İkiztepe köyünde gençler arasında çıkan silahlı ve bıçaklı kavgada 4 kişi yaralandı.
'Biz lanetliyoruz onlar otorite kabul ediyor'01 Şubat 2015 17:17
Diyanet-Sen Genel Başkanı Bayraktutar, vesayetten tam manasıyla kurtulmak ve çetelerle mücadele için yeni sivil anayasaya ihtiyaç olduğunu söyledi.
Habere gitti haber oldu! Az daha ölüyordu01 Şubat 2015 16:53
Silivri’de dev dalgaları görüntülemek isteyen yerel bir gazeteci ölümden döndü.
Facebook'ta asla bunları yapmayın01 Şubat 2015 16:39
Facebook, pek çok özel bilgiye kolayca erişilebilecek ve size karşı kullanılabilecek tehlikeli bir mecra. İşte asla paylaşılamayacak 5 şey
Eski devlet başkanı hayatını kaybetti!01 Şubat 2015 16:30
Almanya'nın eski Cumhurbaşkanı Richard von Weizsaecker'in öldüğü bildirildi.
Başına çatı malzemesi düştü öldü01 Şubat 2015 16:21
Kuzey Ege'de etkili olan fırtına nedeniyle Biga'da başına çatı malzemesi düşen kişi öldü.
Soba faciası: 3 ölü
DEAŞ'tan klor gazlı saldırı!
Orman'dan Yıldırım'a ağır sözler!
Bu elementin kilosu 72 bin dolar
25 rehine DEAŞ'ın elinden kurtarıldı
İsrail’den şaşırtan eylem!
Arena'da 11'ler belli oldu!
Lodos 100 tekneyi batırdı
Zaman'ın Emirgan yalanı kısa sürdü!
Kara ile deniz birleşti
Mancini'ye bir darbede Sasuolo'dan!
Olcay'dan ilginç benzetme!
Mesut mest etti!
Bardakoğlu, CHP adaylığı için konuştu
Tarihi derbide Celtic güldü
Kan davası barış yemeğiyle bitti
Fenerbahçe bombayı patlatabilir!
Tekme ve sandalyeler havada uçuştu!
Çipras’ın ilk ziyareti bakın nereye!
Beşiktaş'tan Mersin'e 'Osmanlı' tokadı!
400 gün sonra özgür!
Davutoğlu: Tek tek değil hepiniz birden gelin
Bir misket için silahlar konuştu: 4 yaralı
'Biz lanetliyoruz onlar otorite kabul ediyor'
Arda Turan Madrid'ten ayrılıyor mu?
Haksöz'de bu ay Charlie Hebdo var!
Freedom House'un foyası döküldü!
Habere gitti haber oldu! Az daha ölüyordu
Facebook'ta asla bunları yapmayın
Eski devlet başkanı hayatını kaybetti!
Başına çatı malzemesi düştü öldü
Arınç hükümetin ayakta kalma sırrını açıkladı
S&P Ukrayna'nın kredi notunu indirdi
F.Bahçe rahat kazandı
Diş ağrısı sanıyorsunuz ama ...
Umudunu, Başbakan'a verdiği mektuba bağladı
Lodos kaldırım taşlarını bile söktü
Karadeniz'de Samsun rüzgarı!
Kar üstünde güreş
Özçekim çılgınlığı tehlike dinlemiyor
Bu defa uçurmadı, komple söktü
Bolu'dan üç golle üç puan!
ABD: Irak'a asker gönderebiliriz
İmirzalıoğlu'na büyük sürpriz!
Çanakkale'de Lodos otomobili uçurdu
Husiler Suudi Arabistan'ı protesto etti
''Bu vahşi terör olayını kınıyoruz''
Öldürülen rehinenin annesi konuştu
Gülen sevenlerini uçuruma sürüklüyor!
Torku Konyaspor galibiyeti hatırladı
Beşiktaş, potada hükmen galibiyet bekliyor
Erdoğan'a ve mitinge katılanlara hakarete ceza
Polisevinde yangın çıktı
Arda Turan için flaş transfer gelişmesi!
MHP Başkanlık'tan geri adım attı
Yunanistan Filistin'i tanıyacak
Rus uçağını F-16'lar durdurdu
Boko Haram yine saldırdı
SGK borç yapılandırması için yarın son gün!
Davutoğlu'ndan Afyon'a hızlı tren müjdesi
Meteoroloji uyardı: Bu illere çok kuvvetli sağanak
Ayder’de karsız "kardan adam" şenliği
Lodos nedeniyle kriz masası kuruldu
Koray Arslan, Akhisar Belediyespor'da
YHT'de bütün yolcular indirildi!
Çipras, lüks makam araçlarını satacak
Okmeydanı'nda tapu süreci hızlandı
Baydar: Hleb ile yollarımızı ayırıyoruz
Yakalanan hırsızlık zanlısı şoke etti!
Sevenleri Barış Manço'yu unutmadı