Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

G.Saray bombayı patlattı! Binali Yıldırım: Bizde liderlik kavgası olmaz! Hafta sonu hava nasıl olacak? Celal KazdağlıHayrunnisa Hanım; oldu mu?
Canan Karatay dolandırıldı!
Canan Karatay dolandırıldı!
31 Ekim 2013 Perşembe 17:29
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2013 Perşembe 17:30
Canan Karatay da telefonla dolandırıcılığın kurbanı oldu. "Devletle operasyon yaptığım için çok heyecanlandım" diyen Karatay, dolandırıldığını gerçek polisler kendisini aradığında inandı.

Yazdığı diyet kitapları ve geliştirdiği "Karatay Diyeti" ile tanınan Prof. Dr. Canan Karatay da telefon dolandırıcılarının kurbanı oldu. Kendilerini polis ve savcı olarak tanıtan şüpheliler Canan Karatay'a bankadan çektirdikleri 50 bin dolar ve 10 bin lirayı iki ayrı parkta bıraktırdı. Bu sırada Urfa ve Adana'da yapılan teknik takip sonucu dolandırılan parayı almaya gelen kuryeyi takip eden polis, iki şüpheliyi gözaltına aldı.

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek şüphelilerden şikayetçi olan Canan Karatay, "Nasıl dolandırıldım anlayamadım. İnsanı telefonda adeta hipnotize ediyorlar. Ne derlerse yapıyorsunuz. Devletle birlikte gizli bir operasyonun içinde olmakta beni heyecanlandırdı" dedi.

Urfa ve Adana'da telefon dolandırıcılarına yönelik operasyon yapan polis teknik takip sonucu şebekenin İstanbul'da bir kişiyi dolandırdığını tespit etti. Bunun üzerine takip edilmeye başlanan şüphelilerin parayı alması için gönderdikleri kurye belirlendi.

Bu kuryeyi takip eden polis Fenerbahçe Kalamış Parkı'na geldi. Burada yapılan operasyonda şüpheliler Ahmet Ö.(33) ile Mehmet K.(23) yakalandı. Şüphelilerin üzerinden 50 bin dolar ve 10 bin lira para ele geçirildi.

DOLANDIRILDIĞINI GERÇEK POLİSLERDEN ÖĞRENDİ

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne getirilen şüpheliler sorguya alınırken dedektifler şüphelilerin dolandırdığı kişiyi aramaya başladı. Yapılan çalışma sonucu şüphelilerin kurbanlarına dolandırıcılık sırasında bir telefon aldırdığı belirlendi. Bu telefoncuya giden polisler telefonu alan kişinin Prof. Dr. Canan Karatay olduğunu öğrendi. Telefonla irtibat kurulan Canan Karatay dolandırıldığını kendisini arayan gerçek polislerden öğrendi.

ŞİKAYETÇİ OLDU

Dolandırıldığını öğrendiğinde büyük şok yaşadığı öğrenilen Prof Dr. Canan Karatay Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek ifade verdi. Kendisini dolandıranlardan şikayetçi olan Canan Karatay yaklaşık 2 saat içerde kaldıktan sonra Emniyet Müdürlüğü binasından ayrıldı.

'ADETA HİPNOTİZE OLMUŞTUM'

Asayiş Şube Müdürlüğü'nden çıkışta nasıl dolandırıldığını anlatan Prof. Dr. Canan Karatay şunları söyledi:

"Beni telefonla aradılar. Banka hesabımın terör örgütü tarafından ele geçirildiğini, hesabımdan sürekli Diyarbakır'a EFT yapıldığını söylediler. Devletin bununla ilgili büyük bir operasyon başlattığını, kimseye bir şey söylememi, asla telefonumu kapatmamı, aileme bile durumdan bahsetmemi istediler. Arayan kişilerin polis ve savcı olduğuna inandım. Adeta hipnotize olmuştum. Ne derlerse yapıyordum. Önce bankadan 20 bin dolar ve 10 bin lira çektirdiler. Daha sonra bir taksiye binerek Balat'a gitmemi istediler. Taksi fişini almamı bu parayı daha sonra bana geri ödeyeceklerini söylediler. Balat'a gelince beni yönlendirip bir sokağa çektiler. Parayı bakkaldan aldığım bir poşete koyup park halindeki bir otomobilin altına bıraktırdılar."

'DEVLETLE BİRLİKTE OPERASYON YAPIYORUZ SANDIM'

Şüphelilerin daha sonra 30 bin dolar istediğini bu parayı da çalıştığı hastaneden aldığını söyleyen Canan Karatay "Bu kez Kalamış Parkı'na gitmemi ve bu parayı da bir ağacın altına bırakmamı istediler. Söylenenleri yaptım. Bu süre zarfından benimle hem polis olduğunu hem de savcı olduğunu söyleyen kişilerle ayrı ayrı konuştum. Bana söylendiği gibi yeni bir cep telefonu aldım. Devletle gizli bir operasyon yaptığım için heyecanlandım. Dolandırıldığım hiç aklıma gelmedi." dedi.

Prof. Dr. Canan Karatay vatandaşları dolandırıcılar konusunda çok dikkatli olmaları konusunda uyararak "Yol boyunca beni tanıyan ve yardım etmek isteyen kişilerin isteklerini telefondaki kişinin talimatı ile kabul etmedim. Bu sırada beni araçlarıyla götürmek, fotoğraf çektirmek isteyen kişiler oldu onlarıda kabul edemedim. Çok gizli bir operasyon yapıyoruz sanıyordum. Şimdi bu halime gülüyorum." diye konuştu.

Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü gözaltına alınan kişilerin sorgularının devam ettiğini söyledi.

Bu haber 177 kez okundu.

Bir skandal daha ortaya çıktı!22 Ağustos 2014 12:28
Geçtiğimiz Pazar günü denizde kaybolan 5 gençle ilgili skandal bir detay daha ortaya çıktı!
Kadınlar Plajı'na protesto!22 Ağustos 2014 12:19
Antalya'da yalnızca kadın ve çocuklar için hazırlanan plajı protesto etmek isteyenler, kız-erkek karışık olarak plajı basacak..
Hafta sonu hava nasıl olacak?22 Ağustos 2014 12:15
Meteoroloji'den alınan son değerlendirmelere göre ülke genelinde hava sıcaklığı artarak mevsim normalleri civarında seyredecek.
Twitter 'o' Türk'ü arıyor!22 Ağustos 2014 12:11
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, Twitter yetkililerinden Türkiye'de ofis açmalarının yanı sıra Ar-Ge faaliyetlerini Türkiye'de yapmalarının isteneceğini belirtti.
Andiçme töreni Perşembe günü 14.00'te22 Ağustos 2014 12:07
TBMM Başkanı Çiçek, Cumhurbaşkanının andiçme töreni için TBMM Genel Kurulu'nu, 28 Ağustos Perşembe günü saat 14.00'te olağanüstü toplantıya çağırdı.
Cumhurbaşkanlığı Savunma Reformu raporu açıklandı22 Ağustos 2014 12:02
Cumhurbaşkanı Gül'ün talimatıyla kurulan Savunma Reformu Çalışma Grubu'nca hazırlanan, sivil ve asker uzmanların ortak çalıştığı rapor kamuoyuyla paylaşıldı.
Muş'ta yol kapatma eylemi sürüyor22 Ağustos 2014 11:49
Terör örgütü PKK yandaşları tarafından 2 gündür kapalı tutulan Varto-Karlıova karayolunun açılması için güvenlik güçlerince operasyon başlatıldı. Çıkan olaylarda 2 kişi yaralandı.
STV dizisi terörist ilan etti polis gözaltına aldı22 Ağustos 2014 11:25
Paralel ihanet çetesinin 2010'da, hükümete karşı darbe tertipledikleri iddiasıyla operasyon düzenlediği Nur cemaatinin Tahşiyeciler kolu da Fethullah Gülen'e hukuk mücadelesi başlattı.
Windows 9 için geri sayım başladı22 Ağustos 2014 11:24
Microsoft’un yeni işletim sistemi Windows 9’u beklendiğinden daha erken piyasaya süreceği öne sürülüyor.
Samsun'da iki minibüs çarpıştı: 2 ölü 24 yaralı22 Ağustos 2014 11:14
Alaçam ilçesindeki trafik kazasında 2 kişi öldü, 24 kişi yaralandı.
Otomobilde 20 kilo 776 gram eroin ele geçirildi22 Ağustos 2014 11:10
Yurt dışına çıkış için Kapıkule Gümrük Kapısı'na gelen bir otomobilde, 20 kilo 776 gram eroin ele geçirildi.
PKK 2 kardeşi kaçırdı22 Ağustos 2014 11:09
Siirt'in Baykan ilçesinde tarlaya çalışmaya giden 2 kardeş teröristlerce kaçırıldı.
G.Saray bombayı patlattı!
IŞİD kendi komutanını infaz etti
Futbolun zirvesinde büyük buluşma
Ahmet Davutoğlu'nun 20 yıl önceki görüntüsü
Bir skandal daha ortaya çıktı!
Türkiye'den Twitter'a "Ar-Ge" daveti
Altın yarı yarıya düştü! Bakın neden?
Binali Yıldırım: Bizde liderlik kavgası olmaz!
Almanlar Doğu Almanya'nın paralarının peşinde
Demba Ba'ya övgü yağıyor! Kartal ilaç oldu
Boko Haram polis akademisini ele geçirdi
Kadınlar Plajı'na protesto!
Marsel İlhan 3. turda
'Game Of Thrones' düğünü
Hafta sonu hava nasıl olacak?
Fabian Ernst, Beşiktaş'a dönüyor
Twitter 'o' Türk'ü arıyor!
Gazze'de 11 kişiye idam
Galatasaray'da ilk ayrılık!
Andiçme töreni Perşembe günü 14.00'te
Spor Toto Süper Lig'e 3 yeni stat
IŞİD bu kez çarmıha gerdi
Cumhurbaşkanlığı Savunma Reformu raporu açıklandı
91 yılda 11 cumhurbaşkanı!
Yeni Filistin hükümeti İsrail'i yargılatmada kararlı
Muş'ta yol kapatma eylemi sürüyor
İki transferi resmen açıkladı!
Göğebakan'ın programını sunacak sürpriz isim
Hürriyet'ten Davutoğlu'na tarizli merhaba!
Aziz Yıldırım'ın reddettiği iki dev teklif!
Siyonistlerin iddiası Hürriyetin manşetinde
CHP'ye büyük şok!
Hayrünnisa Gül'ün sözleri çok üzücü!
STV dizisi terörist ilan etti polis gözaltına aldı
Windows 9 için geri sayım başladı
Peşmergenin ilerleyişi sürüyor
Kilo vereyim derken sağlığınızdan olmayın
Fenerbahçe'den Yanal'a gönderme
Samsun'da iki minibüs çarpıştı: 2 ölü 24 yaralı
Milli maçta akılalmaz olay!
Otomobilde 20 kilo 776 gram eroin ele geçirildi
PKK 2 kardeşi kaçırdı
İdam mahkumu beraat etti
Dev maç öncesi şok görüntü
Bonzai yine hastanelik etti!
Bu yollara dikkat!
Kayseri'de otobüs şoförü faciayı önledi
İnternetten araba satan adamın başına gelmedik kalmadı
HDP'nin barajı geçtiği ilk anket!
Kaybolan 5 genç denizin altında aranıyor
Uzaydan çekilen bu fotoğraf herkesi şaşırttı
Dünyayı sevindiren gelişme!
iPhone 6, Apple'ı şimdiden uçurdu
Evinde 5 kamyon çöp biriktirdi
Ahmet Davutoğlu hangi takımı tutuyor?
Efsane geri dönüyor!
ABD menşeli 7 kolejden öğrencilere uyarı!
Ahmet Davutoğlu'na çocuklarından sitem
ABD Suriye'ye mi giriyor?
Galatasaray Ronaldinho'yu reddetmiş!
Sözcü ve Zaman pişti oldu
Kartal'a Arsenal maçı öncesi büyük müjde
Bu Android uygulamaları tehlike saçıyor
IŞİD gördüklerimizin ötesinde!
Demiryolu işçilerine silahlı saldırı
Sonbahar alerjisine dikkat!
Mısır'da trafik kazası: 33 ölü
ABD'li bankaya rekor ceza
Trabzonspor'dan ayrıldı! İşte yeni takımı!
Aşiret Devrimcileri 30 IŞİD militanını öldürdü