Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İşte Sümeyye Erdoğan'ın yeni görevi Emekli için ikramiye formülü! Çirkin saldırıya IŞİD bahanesi Prof. Dr. Erol GökaYeni denizin balıklarıyız
Canan Karatay dolandırıldı!
Canan Karatay dolandırıldı!
31 Ekim 2013 Perşembe 17:29
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2013 Perşembe 17:30
Canan Karatay da telefonla dolandırıcılığın kurbanı oldu. "Devletle operasyon yaptığım için çok heyecanlandım" diyen Karatay, dolandırıldığını gerçek polisler kendisini aradığında inandı.

Yazdığı diyet kitapları ve geliştirdiği "Karatay Diyeti" ile tanınan Prof. Dr. Canan Karatay da telefon dolandırıcılarının kurbanı oldu. Kendilerini polis ve savcı olarak tanıtan şüpheliler Canan Karatay'a bankadan çektirdikleri 50 bin dolar ve 10 bin lirayı iki ayrı parkta bıraktırdı. Bu sırada Urfa ve Adana'da yapılan teknik takip sonucu dolandırılan parayı almaya gelen kuryeyi takip eden polis, iki şüpheliyi gözaltına aldı.

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek şüphelilerden şikayetçi olan Canan Karatay, "Nasıl dolandırıldım anlayamadım. İnsanı telefonda adeta hipnotize ediyorlar. Ne derlerse yapıyorsunuz. Devletle birlikte gizli bir operasyonun içinde olmakta beni heyecanlandırdı" dedi.

Urfa ve Adana'da telefon dolandırıcılarına yönelik operasyon yapan polis teknik takip sonucu şebekenin İstanbul'da bir kişiyi dolandırdığını tespit etti. Bunun üzerine takip edilmeye başlanan şüphelilerin parayı alması için gönderdikleri kurye belirlendi.

Bu kuryeyi takip eden polis Fenerbahçe Kalamış Parkı'na geldi. Burada yapılan operasyonda şüpheliler Ahmet Ö.(33) ile Mehmet K.(23) yakalandı. Şüphelilerin üzerinden 50 bin dolar ve 10 bin lira para ele geçirildi.

DOLANDIRILDIĞINI GERÇEK POLİSLERDEN ÖĞRENDİ

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne getirilen şüpheliler sorguya alınırken dedektifler şüphelilerin dolandırdığı kişiyi aramaya başladı. Yapılan çalışma sonucu şüphelilerin kurbanlarına dolandırıcılık sırasında bir telefon aldırdığı belirlendi. Bu telefoncuya giden polisler telefonu alan kişinin Prof. Dr. Canan Karatay olduğunu öğrendi. Telefonla irtibat kurulan Canan Karatay dolandırıldığını kendisini arayan gerçek polislerden öğrendi.

ŞİKAYETÇİ OLDU

Dolandırıldığını öğrendiğinde büyük şok yaşadığı öğrenilen Prof Dr. Canan Karatay Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek ifade verdi. Kendisini dolandıranlardan şikayetçi olan Canan Karatay yaklaşık 2 saat içerde kaldıktan sonra Emniyet Müdürlüğü binasından ayrıldı.

'ADETA HİPNOTİZE OLMUŞTUM'

Asayiş Şube Müdürlüğü'nden çıkışta nasıl dolandırıldığını anlatan Prof. Dr. Canan Karatay şunları söyledi:

"Beni telefonla aradılar. Banka hesabımın terör örgütü tarafından ele geçirildiğini, hesabımdan sürekli Diyarbakır'a EFT yapıldığını söylediler. Devletin bununla ilgili büyük bir operasyon başlattığını, kimseye bir şey söylememi, asla telefonumu kapatmamı, aileme bile durumdan bahsetmemi istediler. Arayan kişilerin polis ve savcı olduğuna inandım. Adeta hipnotize olmuştum. Ne derlerse yapıyordum. Önce bankadan 20 bin dolar ve 10 bin lira çektirdiler. Daha sonra bir taksiye binerek Balat'a gitmemi istediler. Taksi fişini almamı bu parayı daha sonra bana geri ödeyeceklerini söylediler. Balat'a gelince beni yönlendirip bir sokağa çektiler. Parayı bakkaldan aldığım bir poşete koyup park halindeki bir otomobilin altına bıraktırdılar."

'DEVLETLE BİRLİKTE OPERASYON YAPIYORUZ SANDIM'

Şüphelilerin daha sonra 30 bin dolar istediğini bu parayı da çalıştığı hastaneden aldığını söyleyen Canan Karatay "Bu kez Kalamış Parkı'na gitmemi ve bu parayı da bir ağacın altına bırakmamı istediler. Söylenenleri yaptım. Bu süre zarfından benimle hem polis olduğunu hem de savcı olduğunu söyleyen kişilerle ayrı ayrı konuştum. Bana söylendiği gibi yeni bir cep telefonu aldım. Devletle gizli bir operasyon yaptığım için heyecanlandım. Dolandırıldığım hiç aklıma gelmedi." dedi.

Prof. Dr. Canan Karatay vatandaşları dolandırıcılar konusunda çok dikkatli olmaları konusunda uyararak "Yol boyunca beni tanıyan ve yardım etmek isteyen kişilerin isteklerini telefondaki kişinin talimatı ile kabul etmedim. Bu sırada beni araçlarıyla götürmek, fotoğraf çektirmek isteyen kişiler oldu onlarıda kabul edemedim. Çok gizli bir operasyon yapıyoruz sanıyordum. Şimdi bu halime gülüyorum." diye konuştu.

Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü gözaltına alınan kişilerin sorgularının devam ettiğini söyledi.

Bu haber 179 kez okundu.

İşte Sümeyye Erdoğan'ın yeni görevi02 Ekim 2014 09:08
AK Parti Genel Başkan danışmanlığını bırakan Sümeyye Erdoğan'ın yeni görevi belli oldu.
Yangın faciası: Anne ile 3 çocuk öldü02 Ekim 2014 08:40
Karaman'da 3 katlı bir binanın son katında çıkan yangında anne ile 3 çocuk yoğun dumandan etkilenerek hayatını kaybetti.
İşte il il Kurban Bayramı namazı saatleri02 Ekim 2014 08:39
Kurban Bayramı namazı Ankara'da 07,29, İstanbul'da 07,45 İzmir'de 07,52'de kılınacak.
Bu iki hakim yasa dinlemiyor02 Ekim 2014 08:29
HSYK seçiminde aday olan İbrahim Okur ve Ayşe Neşe Gül, YSK'nın propaganda yasağına uymadı. Seçim yasağını görmezden gelen Okur ve Gül hakkında hukukçu Tolga Onur, Yüksek Seçim Kurulu'na (YSK) şikayette bulundu. HSYK mağduru olan Onur, adalet.org'ta yaptığı açıklamada, "Siz yargının anasını ağlattınız" dedi.
Paralel polisler hem savcı hem hakim görevi yapmış!02 Ekim 2014 08:29
Ergenekon ve Balyoz avukatlarından Celal Ülgen, emniyet içerisindeki bir yapılanmanın, savcı adına talimat yazdığını, hakim onayı olmadan, mahkemeden geçmiş gibi belge düzenleyerek işlem yaptığını belgeleriyle savcılığa sundu.
Kimse Yok Mu’nun yetkisi elinden alındı02 Ekim 2014 08:19
Bakanlar Kurulu, Kimse Yok mu Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği’nin 6 Şubat 2007 yılında verilen izin almadan yardım toplama yetkisini elinden aldı.
Dortmund Belçika'da şov yaptı!01 Ekim 2014 23:54
Galatasaray'ın yer aldığı Şampiyonlar Ligi D Grubu'nda Anderlecht ile Borussia Dortmund karşılaştı. Kazanan net bir skorla Almanlar oldu. Dortmund Belçika'da şov yaptı!
Güvenlik skandalı İstifa getirdi01 Ekim 2014 23:01
ABD'de Beyaz Saray'daki güvenlik skandalının ardından yoğun eleştirilere maruz kalan Gizli Servis Direktörü Julia Pierson istifa etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başsağlığı mesajı01 Ekim 2014 22:47
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, iş adamı Ali Osman Ulusoy'un vefatı dolayısıyla mesajı yayımladı.
İstanbul Kurban Bayramı'na hazır01 Ekim 2014 22:28
İstanbul Valiliği vatandaşların Kurban Bayramını huzur ve güven ortamında geçirmeleri için bir takım tedbirler alındığını açıkladı.
Davutoğlu: Yarın HDP ve CHP için sınav günü01 Ekim 2014 22:25
Davutoğlu: Kobani'ye yardın isteniyorsa tezkereye 'hayır' denilmemeli dedi
'Paralel yapı'da 7 polise tutuklama!01 Ekim 2014 22:09
Antalya Emniyet Müdürlüğünce "paralel yapı" iddialarına yönelik operasyonda adliyeye sevk edilen 13 polisten 7'si tutuklandı.
Karaman'da ev yangını: 4 ölü 1 yaralı
İntihar saldırısı: 3 ölü, 7 yaralı
ABD'den İsrail'e çok sert eleştiri
İşte Sümeyye Erdoğan'ın yeni görevi
Liverpool'dan Sturridge'ye servet
Humus'ta ölenlerin sayısı 32'ye yükseldi
Barca'da sürpriz ayrılık! İşte yeni adresi
Asgari ücrete Galatasaray bileti!
Avrupa Ligi'nde fırtına zamanı!