Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Böylesi hiç olmamıştı! Erdoğan'dan ABD'de yoğun mesai İngilizler'den Mesut'a büyük övgü Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Canan Karatay dolandırıldı!
Canan Karatay dolandırıldı!
31 Ekim 2013 Perşembe 17:29
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2013 Perşembe 17:30
Canan Karatay da telefonla dolandırıcılığın kurbanı oldu. "Devletle operasyon yaptığım için çok heyecanlandım" diyen Karatay, dolandırıldığını gerçek polisler kendisini aradığında inandı.

Yazdığı diyet kitapları ve geliştirdiği "Karatay Diyeti" ile tanınan Prof. Dr. Canan Karatay da telefon dolandırıcılarının kurbanı oldu. Kendilerini polis ve savcı olarak tanıtan şüpheliler Canan Karatay'a bankadan çektirdikleri 50 bin dolar ve 10 bin lirayı iki ayrı parkta bıraktırdı. Bu sırada Urfa ve Adana'da yapılan teknik takip sonucu dolandırılan parayı almaya gelen kuryeyi takip eden polis, iki şüpheliyi gözaltına aldı.

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek şüphelilerden şikayetçi olan Canan Karatay, "Nasıl dolandırıldım anlayamadım. İnsanı telefonda adeta hipnotize ediyorlar. Ne derlerse yapıyorsunuz. Devletle birlikte gizli bir operasyonun içinde olmakta beni heyecanlandırdı" dedi.

Urfa ve Adana'da telefon dolandırıcılarına yönelik operasyon yapan polis teknik takip sonucu şebekenin İstanbul'da bir kişiyi dolandırdığını tespit etti. Bunun üzerine takip edilmeye başlanan şüphelilerin parayı alması için gönderdikleri kurye belirlendi.

Bu kuryeyi takip eden polis Fenerbahçe Kalamış Parkı'na geldi. Burada yapılan operasyonda şüpheliler Ahmet Ö.(33) ile Mehmet K.(23) yakalandı. Şüphelilerin üzerinden 50 bin dolar ve 10 bin lira para ele geçirildi.

DOLANDIRILDIĞINI GERÇEK POLİSLERDEN ÖĞRENDİ

Asayiş Şube Müdürlüğü'ne getirilen şüpheliler sorguya alınırken dedektifler şüphelilerin dolandırdığı kişiyi aramaya başladı. Yapılan çalışma sonucu şüphelilerin kurbanlarına dolandırıcılık sırasında bir telefon aldırdığı belirlendi. Bu telefoncuya giden polisler telefonu alan kişinin Prof. Dr. Canan Karatay olduğunu öğrendi. Telefonla irtibat kurulan Canan Karatay dolandırıldığını kendisini arayan gerçek polislerden öğrendi.

ŞİKAYETÇİ OLDU

Dolandırıldığını öğrendiğinde büyük şok yaşadığı öğrenilen Prof Dr. Canan Karatay Asayiş Şube Müdürlüğü'ne gelerek ifade verdi. Kendisini dolandıranlardan şikayetçi olan Canan Karatay yaklaşık 2 saat içerde kaldıktan sonra Emniyet Müdürlüğü binasından ayrıldı.

'ADETA HİPNOTİZE OLMUŞTUM'

Asayiş Şube Müdürlüğü'nden çıkışta nasıl dolandırıldığını anlatan Prof. Dr. Canan Karatay şunları söyledi:

"Beni telefonla aradılar. Banka hesabımın terör örgütü tarafından ele geçirildiğini, hesabımdan sürekli Diyarbakır'a EFT yapıldığını söylediler. Devletin bununla ilgili büyük bir operasyon başlattığını, kimseye bir şey söylememi, asla telefonumu kapatmamı, aileme bile durumdan bahsetmemi istediler. Arayan kişilerin polis ve savcı olduğuna inandım. Adeta hipnotize olmuştum. Ne derlerse yapıyordum. Önce bankadan 20 bin dolar ve 10 bin lira çektirdiler. Daha sonra bir taksiye binerek Balat'a gitmemi istediler. Taksi fişini almamı bu parayı daha sonra bana geri ödeyeceklerini söylediler. Balat'a gelince beni yönlendirip bir sokağa çektiler. Parayı bakkaldan aldığım bir poşete koyup park halindeki bir otomobilin altına bıraktırdılar."

'DEVLETLE BİRLİKTE OPERASYON YAPIYORUZ SANDIM'

Şüphelilerin daha sonra 30 bin dolar istediğini bu parayı da çalıştığı hastaneden aldığını söyleyen Canan Karatay "Bu kez Kalamış Parkı'na gitmemi ve bu parayı da bir ağacın altına bırakmamı istediler. Söylenenleri yaptım. Bu süre zarfından benimle hem polis olduğunu hem de savcı olduğunu söyleyen kişilerle ayrı ayrı konuştum. Bana söylendiği gibi yeni bir cep telefonu aldım. Devletle gizli bir operasyon yaptığım için heyecanlandım. Dolandırıldığım hiç aklıma gelmedi." dedi.

Prof. Dr. Canan Karatay vatandaşları dolandırıcılar konusunda çok dikkatli olmaları konusunda uyararak "Yol boyunca beni tanıyan ve yardım etmek isteyen kişilerin isteklerini telefondaki kişinin talimatı ile kabul etmedim. Bu sırada beni araçlarıyla götürmek, fotoğraf çektirmek isteyen kişiler oldu onlarıda kabul edemedim. Çok gizli bir operasyon yapıyoruz sanıyordum. Şimdi bu halime gülüyorum." diye konuştu.

Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü gözaltına alınan kişilerin sorgularının devam ettiğini söyledi.

Bu haber 178 kez okundu.

Böylesi hiç olmamıştı!21 Eylül 2014 23:34
Atatürk Havalimanı Kargo Terminali’nde uçak motoru çalmaya çalışan 4 kişi gözaltına alındı.
'İstanbul halkını cezalandırmayacağız'21 Eylül 2014 22:44
İstanbul Taksiciler Esnaf Odası ile Türkiye Taksiciler Vakfı, yarın İstanbul'daki taksicilerin kontak kapama eylemi yapmayacağını duyurdu.
Kayıp genç kızlar bulundu21 Eylül 2014 22:39
Ankara'nın Kazan ilçesinde 3 gündür haber alınamayan biri 13, diğeri 15 yaşındaki iki kız bulundu.
3 PKK'lı daha teslim oldu21 Eylül 2014 21:01
Kuzey Irak'ta PKK'nın kamplarında faaliyet gösteren 2'si kadın 3 örgüt üyesi teslim oldu.
Metrobüs kalabalığına bilimsel çözüm!21 Eylül 2014 19:08
TÜBİTAK'ın İETT için gerçekleştirdiği "Metrobüsün Kapasite Artırımı ve Esnek Toplu Ulaşım Modeli" projesi kapsamında uygulamaya alınan toplu ulaşım modeliyle metrobüs hatlarındaki yolcu yoğunluğu ve duraklarda bekleme süresinin azaldığı bildirildi.
Taksiciler yarın kontak kapatacak mı?21 Eylül 2014 18:56
İstanbul Taksiciler Esnaf Odası (İTEO) Başkanı Yahya Uğur, bazı medya organlarında yer alan iddialara açıklık getirdi.
CNR Fuar Merkezi'nde yangın!21 Eylül 2014 18:19
Bakırköy CNR Fuar Merkezi'nde yangın çıktı.
Van Gölü'nden Osmanlı Kalesi çıktı21 Eylül 2014 18:02
Van'ın Erciş ilçesinde uzun yıllar su altında kalan Osmanlı kalesi, Van Gölü'nün sularının çekilmesiyle yeniden ortaya çıktı.
Maden ocağında göçük: 1 ölü21 Eylül 2014 17:01
Şırnak'ta, kaçak işletilen kömür ocağında meydana gelen göçük sırasında, elektik akımına kapılan 1 işçi öldü.
Suriye sınırına askeri araç sevkiyatı21 Eylül 2014 16:44
Şanlıurfa'nın Suruç ilçesine askeri araç sevkiyatı yapıldı.
6 ton hamsi dağıtıldı21 Eylül 2014 16:43
Sarıyer'de düzenlenen hamsi şölenine katılan vatandaşlar uzun kuyruklar oluşturdu.
Sakın bu oyuna gelmeyin!21 Eylül 2014 16:05
Yaklaşan Kurban Bayramı nedeniyle bazı kötü niyetli kişiler ev ve işyerlerini dolaşıp para topluyor.
G.Antepsporlu isimden şok iddia!
Böylesi hiç olmamıştı!
Flaş sözler: Esas oğlanlar, üvey çocuklar