Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Böcekçi polisler tutuklandı, sıra casusluk arşivinde İşte Paralel ekonomi imamı... Ardı ardına iki büyük deprem! Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Kaset!
Kaset!
25 Ekim 2013 Cuma 11:06
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2013 Cuma 11:05
Ergün Diler, Deniz Baykal için ne zaman düğmeye basıldığını ve Sarıgül’ün ne zaman ve kimler tarafından partinin başına getirilmek istendiğini yazdı.

Takvim gazetesi genel yayın yönetmeni Ergün Diler, bugünkü köşe yazısında Deniz Baykal’ın Mustafa Sarıgü’e karşı olmasının arkasında yatanları kaleme aldı.

İşte Diler’in çarpıcı analizi:

Deniz Baykal'ın kasetle götürülmesi yine gündemde!

Kim götürdü?

Neden götürdü?

Amaç neydi?

CHP ne olacaktı?

Kim gelecekti?

Soru çok!

Sarıgül'ü CHP'ye getirecek olanların Baykal'ı kasetle götürdüğü artık herkesin dilinde... Peki, bu korku filmi gibi operasyon nasıl gerçekleşti! Türkiye Cumhuriyeti buna nasıl karşı koyamadı!

Sorun buradaydı!

Eski Türkiye'nin alışkanlıkları hala canlıydı! Darbeyle yapamadığını, ekonomik krizle götüremediğini, kasetle bitiriyordu! Yeni masanın tüm temsilcileri, yani MİLLİ olan kim varsa, hedefe konuluyordu!

Bakın daha önce de yazdım!

İdeolojiler ile SİYASET birbirinden farklıdır! Erdoğan ve Baykal iki zıt kutupta olsa da ülkenin rotası konusunda hemfikirdiler! Söylenmese de BÜYÜK TÜRKİYE konusunda aynı paydada buluşurlardı!

Zaten Erdoğan'ın yasaklı oluşuna itiraz eden, gereğini yapıp Erdoğan'ı Meclis'e çeken Baykal'dır! Uluslararası DENGE bunu gerektirdiği için işlem tamamlanmıştır! Sonuçta bir adada yaşamıyoruz! Etrafımızda onlarca DENGE var! Erdoğan ile Baykal aynı dengeye inanan insanlardı! Farklılıklar olmakla birlikte büyük fotoğrafa aynı şekilde bakarlardı! Erdoğan'ı, yani seçim kazanmış bir partinin liderini, tutup içeri çeken BAYKAL, 3 yıl sonra NEDENSE CHP geleneğine yakın olan Mustafa Sarıgül'ü kurultayda yerle bir ediyordu!

Sarıgül hakkındaki yolsuzluk iddialarını gündeme getiren Baykal tepki karşısında "Senin gırtlağın yetmez! Otur yerine!" sözleriyle adeta bir çocuğu azarlar gibi rakibine sesleniyordu! Hatta daha da ileri giderek "Namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı" diyerek resmen Sarıgül'ü hedefe koyuyordu!

Kurultaydan zaferle çıkan Baykal, çok kimsenin dikkat çekmediği belki de anlamını bilmediği için çözemediği şu sözleri söylüyordu:

Siz sadece beni seçmediniz!

CHP'yi dışarıdan yönetmek isteyenlere 'DUR ORADA!'" dediniz...

Yıların siyasetçisi bir şey söylüyordu!

Diyordu ki: "Ey Mustafa Sarıgül! Seni karşıma çıkaran Kraliçe'nin adamları burada sonuç alamaz!

Beni oyla geçemez ve partiyi ele geçiremezsiniz!

Ben senin kimlerle oturup kalktığını biliyorum. Türk ve yabancı destekçilerinle beni yenemediniz! Sizi kolunuzdan tutup dışarı attım!"

İşte Baykal için karar o an verilmişti aslında!

Baykal'ın gitmesi gerekiyordu! İstanbul dükalığının gönderdiği Sarıgül bunu başaramamıştı! Ancak işlem sürüyordu!

OY'la gitmeyen Baykal kasetle gidiyordu! Kemal Kılıçdaroğlu'nun gelmesiyle CHP bambaşka bir parti oluyordu!

Yeni strateji bölgeye seslenmek, Şiiler üzerinde politika yapmak, kağıt üzerinde de olsa Kürtler'e şirin gözükmekti!

Amaç KÜRT oylarını alıp KRALİÇE'nin göstereceği bir adayı Köşk seçimlerinde tam olarak desteklemekti! Kemal Bey bilmese de geliş sebebi buydu! Artık CHP de diğer odaklar gibi sadece Erdoğan karşıtlığı üzerine siyaset yapacaktı!

Yeni denklem buydu! MHP de bu konuda CHP'den geri durmuyordu!

Erdoğan karşıtlığı, Kürtler'e yeşil ışık yakan CHP ile MHP'yi bir araya getirebiliyordu! Ama Erdoğan samimi olarak Kürtler'i kucaklamak istediğinde ikisi birden "HAYIR!" diye haykırıyordu!

Günahlarını almak istemem!

Ama bu politika İNGİLİZ politikasıdır!

Kraliçe ve içerideki adamlarının siyasetidir!

Amaç Türk'ü ikinci plana atıp devleti perde arkasından bir başkasına devretmektir!

Kemal Bey biliyor mu bilemem ama KASETİ vizyona sokanlar günü geldiğinde kendisini oradan alacaklardır!

Bu kural hiç şaşmaz!

Zaten kum saati akmaya başladı!

Geceleri varoşları gezip taksicilerle sohbet eden SARIGÜL etrafına "Beni halk getirecek!" diyor! Olabilir!

Siyasetçinin umudu vardır! Ama konuştuğu insanlara, arkasındaki güçlerden, KASET olayının gerçek öyküsünden ve BARONLARIN aldığı yeni kararlardan sözettiğini hiç sanmıyorum!

Kim bilir, belki o da bilmiyordur!

İstanbul'u aldıklarında Erdoğan'ın çok dayanamayacağı hesap ediliyor!

İstanbul gelirse BİZANS oyunları arka arkaya patlayacak! Planları bu!

Kasetle giden Baykal, kurultayda üzerinden geçtiği Sarıgül'e çok sonra yenilecekti! KASETİ kullananların hesabı böylesine genişti!

BARONLARIN seçimden başka şansı kalmadı!

İlk kez bileklerinin gücüyle meydana çıkacaklar!

Önlerinde Sarıgül!

Bakalım CHP, yani sık sık söylendiği gibi ATATÜRK'ün partisi olan CHP, Kraliçe ve adamlarına geçit verecek mi? "Gerçeği kaç kişi görecek?" diye çok merak ediyorum..

Çok saygı duyduğum bir dostum "Sakın siyasetçileri pek fazla önemseme! Çoğu burnunun dibini bile görmekten acizdir!" derdi!

İdeolojik olarak dışarıdan çok fazla etkilenen CHP, Baykal'ın hesabını görecek mi görmeyecek mi? Konu bu!

Boğaz'daki BARONLARIN yönettiği bir parti olup olmadıkları yakında ortaya çıkacak!

Biraz Deniz Baykal işine kafa yorsalar iyi olur!

Yoksa Kemal Bey de gittiğinde iki problemin içinden çıkamazlar!

Ucuz siyaseti bırakıp AKLI devreye sokmakta geç kalmasınlar! Malum son pişmanlık fayda etmiyor!

NOT: Bilenler bilir! CHP'ye hiç uzaklığım yoktur! Derdim Türkiye'yi yönetenlerin ve yönetmeye talip olanların TÜRK olmasıdır! Sadece nüfus kağıdında değil tabii...

Bu haber 2,912 kez okundu.

Yılmaz Özdil'den skandal yazı27 Mart 2015 11:40
Sözcü gazetesi yazarı Yılmaz Özdil, skandal bir yazıya imza attı. Türkiye'nin mazlum halklara ve müslümanlara yaptığı yardımlardan duyduğu rahatsızlığı dile getiren Özdil, 'Hâlâ bu Akp’ye oy veren emeklilere, değil ikramiye, maaş bile vermemek lazım' dedi.
Ahmet Hakan'dan ilginç Melih Gökçek iddiası26 Mart 2015 10:32
Hürriyet gazetesi yazarı Ahmet Hakan, Bülent Arınç ve Melih Gökçek arasındaki tartışmanın finalinde Gökçek'i Ahmet Davutoğlu'nun kurtardığını öne sürdü.
Seçim öncesi kritik provokasyon uyarısı24 Mart 2015 13:31
Vatan Gazetesi yazarı Hüseyin Yayman'dan seçimler öncesi provokasyon uyarısı geldi. Yayman, çözüm sürecinde sona yaklaşılırken provokasyon olabileceğini söyledi.
Muhalefetin kıymeti ve kıyameti22 Mart 2015 08:10
7 Haziran seçimleri öncesi muhalefet partilerine önerilerde bulunan Mücahit Küçükyılmaz, "Muhalefetin yıllar süren yorgunluğu arttıkça iktidarın enerjisi ve dinamizmi, doğal olarak oy oranı da yükseliyor" dedi.
Yusuf Kaplan'dan eğitim sistemi eleştirisi20 Mart 2015 08:24
Yusuf Kaplan, "Okullar, öğrencilere ne vermeli? Nasıl bir eğitim anlayışı geliştirmeli? Nasıl bir bakış açısı, dünya tasavvuru ve ideal kazandırmalı? Özetle, eğitim sistemimizin dayanması gereken temel kaynak, temel felsefe ve perspektif ne olmalı?" sorularının cevaplarını aradı.
Donat: Ankara'nın ucubesi yıkılmalı19 Mart 2015 01:16
Yavuz Donat, Ankara’da bulunan Atatürk Kültür Merkezi’ni ‘ucube’ olarak nitelendirerek yıkılması gerektiğini yazdı.
Demirtaş, İmralı zabıtlarını sızdırdı!18 Mart 2015 09:59
Akşam yazarı Kurtuluş Tayiz, Selahattin Demirtaş'ın İmralı zabıtlarını basına sızdırdığını iddia etti.
Ali Bayramoğlu'ndan AK Parti'ye ilginç uyarı18 Mart 2015 09:12
Yeni Şafak gazetesi yazarı Ali Bayramoğlu, AK Parti'yi uyardığı bugünkü yazısında Demokrat Parti ve Adalet Partisi'nin rakibinin kendi içinden çıktığını hatırlattı.
Dumanlı'dan itiraf gibi yazı; İşte Türkiye’ye IŞİD kumpası!16 Mart 2015 12:51
Bugün Paralel yapının amiral gazetesi Zaman’da yayınlanan Ekrem Dumanlı’nın yazısı, bu yapının Türkiye’ye IŞİD üzerinden hazırlanan kumpasın itirafı gibi…
Bölge farkı memurun aldığı maaşa ne kadar etki eder?16 Mart 2015 12:45
Yeni Şafak gazetesi yazarı Ahmet Ünlü, bölge farkının memurların aldığı maaştaki etkisini kaleme aldı.
Yusuf Kaplan, Türkiye için gerekli üç büyük devrimi açıkladı16 Mart 2015 11:59
Yusuf Kaplan, Türkiye’de geliştirilmesi hatta devrim yapılması gereken üç meseleye değindi.
Gülerce: Bedduada Gülen'e ilaç mı içirdiler?15 Mart 2015 19:07
Gülen hareketindeki nefretin ve “Türkiye yanarsa yansın” psikolojisinin Fethullah Gülen tarafından körüklendiğini söyleyen Hüseyin Gülerce, “Her şey beddua seansı ile başladı, Gülen’e ilaç içirildiğini bile söylediler, o seanstan sonra kimyası bozuldu” dedi.
Böcekçi polisler tutuklandı, sıra casusluk arşivinde
İşte Paralel ekonomi imamı...
Türkiye'den müthiş 'uzay' hamlesi
Ardı ardına iki büyük deprem!
Sarıgül ve Önder Sav kayıplara oynadı
Türkiye'de 8 milyon kişi antidepresan alıyor
AK Parti'de sızmaya karşı üst düzey önlem
'SMS'ler efsane olma yolunda!
Afganistan’da milletvekiline bombalı saldırı
Sarıgül'e Şişli'de önseçim şoku
Portekiz koltuğa oturdu
Millilerde Lüksemburg mesaisi başladı!
Suudi Arabistan'dan Putin'e sert yanıt
Van Gaal'e 'Çöp' dedi
Yıkmaya çalıştığı duvarın altında can verdi
O üst geçit yıkıldı!
Doğan'dan Galatasaray'ın kararına sert tepki!
UEFA'dan Ali Palabıyık'a görev
CHP'li 11 milletvekili listeye dahi giremedi
CHP'de ön seçim sonuçları belli oldu
Dünyaca ünlü sanatçı yaşamını yitirdi!
Kalp masajıyla hayata döndü!
130 mahkum firar etti
Olay maç! 15 futbolcuya kırmızı kart gösterip...
Sezonun açılışını Rossi yaptı!
Adnan Keskin listeye giremedi
İngiltere'den flaş İran açıklaması
Sümeyye Erdoğan: AK Parti ezberleri bozdu
Terim bir futbolcuyu daha kadroya çağırdı
Baykal'a sandık şoku!
İş makinesi devrildi, 1 ölü var
Efes Banvit'i ezdi geçti!
Almanya deplasmanda kasıldı
Kanada'da Nevruz Bayramını kutladılar
İskoçya gol yağdırdı!
Şehir magandaları muhabire saldırdı
Süper Kupa Halkbank’ın!
Bakan Kılıç'ın konvoyunda kaza
'Kılıçdaroğlu bu millet enayi değil'
Aşırı tuz tüketenler aman dikkat!
İstanbul'da korkunç tramvay kazası!
Turistleri taşıyan otobüs devrildi: 1 ölü
Brezilya yavaş yavaş kendine geliyor
Erciyesspor'un yeni hocası! Sürpriz isim!
Yüzde yüz yerli telefon geliyor
Amatör ligde ilginç olay: Gözlemci oyuncu attırdı!
Anfield Road'da yıldızlar geçidi
Romanya'dan getirilen paralel böceklere tutuklama
Lider F.Bahçe, Uşak Sportif'i de geçti!
İzmir'de önce seçilme katılma oranı
G.Saray'dan tatsız prova!
Web için Skype geliyor
Ferrari 22 ay sonra zirvede
Şiddetli yağış baraj kapaklarını açtırdı
Balıkçı ağına bakın ne takıldı!
ABD uçağı İran askerlerini vurdu
Fenerbahçe Ülker zorlanmadı
Ardahan Kültür Evi hizmet binası açıldı
Air Canada uçağı tehlike atlattı
CHP'de oy kullanma işlemi sona erdi
Arınç ailesinin acı günü!
Erdoğan, Gauck'a taziyelerini iletti
Sakal uzattı 6 yıl hapis yedi
Sibsi: Teröre boyun eğmeyeceğiz
Flaş gelişme! Beşiktaş küme düştü