Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

F.Bahçe o oyuncuyla el sıkıştı! '23 Nisan Dünya Kitap Günü' Hamas ile Fetih'ten ortak hükümet Celal KazdağlıKeferhawar
Kaset!
Kaset!
25 Ekim 2013 Cuma 11:06
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2013 Cuma 11:05
Ergün Diler, Deniz Baykal için ne zaman düğmeye basıldığını ve Sarıgül’ün ne zaman ve kimler tarafından partinin başına getirilmek istendiğini yazdı.

Takvim gazetesi genel yayın yönetmeni Ergün Diler, bugünkü köşe yazısında Deniz Baykal’ın Mustafa Sarıgü’e karşı olmasının arkasında yatanları kaleme aldı.

İşte Diler’in çarpıcı analizi:

Deniz Baykal'ın kasetle götürülmesi yine gündemde!

Kim götürdü?

Neden götürdü?

Amaç neydi?

CHP ne olacaktı?

Kim gelecekti?

Soru çok!

Sarıgül'ü CHP'ye getirecek olanların Baykal'ı kasetle götürdüğü artık herkesin dilinde... Peki, bu korku filmi gibi operasyon nasıl gerçekleşti! Türkiye Cumhuriyeti buna nasıl karşı koyamadı!

Sorun buradaydı!

Eski Türkiye'nin alışkanlıkları hala canlıydı! Darbeyle yapamadığını, ekonomik krizle götüremediğini, kasetle bitiriyordu! Yeni masanın tüm temsilcileri, yani MİLLİ olan kim varsa, hedefe konuluyordu!

Bakın daha önce de yazdım!

İdeolojiler ile SİYASET birbirinden farklıdır! Erdoğan ve Baykal iki zıt kutupta olsa da ülkenin rotası konusunda hemfikirdiler! Söylenmese de BÜYÜK TÜRKİYE konusunda aynı paydada buluşurlardı!

Zaten Erdoğan'ın yasaklı oluşuna itiraz eden, gereğini yapıp Erdoğan'ı Meclis'e çeken Baykal'dır! Uluslararası DENGE bunu gerektirdiği için işlem tamamlanmıştır! Sonuçta bir adada yaşamıyoruz! Etrafımızda onlarca DENGE var! Erdoğan ile Baykal aynı dengeye inanan insanlardı! Farklılıklar olmakla birlikte büyük fotoğrafa aynı şekilde bakarlardı! Erdoğan'ı, yani seçim kazanmış bir partinin liderini, tutup içeri çeken BAYKAL, 3 yıl sonra NEDENSE CHP geleneğine yakın olan Mustafa Sarıgül'ü kurultayda yerle bir ediyordu!

Sarıgül hakkındaki yolsuzluk iddialarını gündeme getiren Baykal tepki karşısında "Senin gırtlağın yetmez! Otur yerine!" sözleriyle adeta bir çocuğu azarlar gibi rakibine sesleniyordu! Hatta daha da ileri giderek "Namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı" diyerek resmen Sarıgül'ü hedefe koyuyordu!

Kurultaydan zaferle çıkan Baykal, çok kimsenin dikkat çekmediği belki de anlamını bilmediği için çözemediği şu sözleri söylüyordu:

Siz sadece beni seçmediniz!

CHP'yi dışarıdan yönetmek isteyenlere 'DUR ORADA!'" dediniz...

Yıların siyasetçisi bir şey söylüyordu!

Diyordu ki: "Ey Mustafa Sarıgül! Seni karşıma çıkaran Kraliçe'nin adamları burada sonuç alamaz!

Beni oyla geçemez ve partiyi ele geçiremezsiniz!

Ben senin kimlerle oturup kalktığını biliyorum. Türk ve yabancı destekçilerinle beni yenemediniz! Sizi kolunuzdan tutup dışarı attım!"

İşte Baykal için karar o an verilmişti aslında!

Baykal'ın gitmesi gerekiyordu! İstanbul dükalığının gönderdiği Sarıgül bunu başaramamıştı! Ancak işlem sürüyordu!

OY'la gitmeyen Baykal kasetle gidiyordu! Kemal Kılıçdaroğlu'nun gelmesiyle CHP bambaşka bir parti oluyordu!

Yeni strateji bölgeye seslenmek, Şiiler üzerinde politika yapmak, kağıt üzerinde de olsa Kürtler'e şirin gözükmekti!

Amaç KÜRT oylarını alıp KRALİÇE'nin göstereceği bir adayı Köşk seçimlerinde tam olarak desteklemekti! Kemal Bey bilmese de geliş sebebi buydu! Artık CHP de diğer odaklar gibi sadece Erdoğan karşıtlığı üzerine siyaset yapacaktı!

Yeni denklem buydu! MHP de bu konuda CHP'den geri durmuyordu!

Erdoğan karşıtlığı, Kürtler'e yeşil ışık yakan CHP ile MHP'yi bir araya getirebiliyordu! Ama Erdoğan samimi olarak Kürtler'i kucaklamak istediğinde ikisi birden "HAYIR!" diye haykırıyordu!

Günahlarını almak istemem!

Ama bu politika İNGİLİZ politikasıdır!

Kraliçe ve içerideki adamlarının siyasetidir!

Amaç Türk'ü ikinci plana atıp devleti perde arkasından bir başkasına devretmektir!

Kemal Bey biliyor mu bilemem ama KASETİ vizyona sokanlar günü geldiğinde kendisini oradan alacaklardır!

Bu kural hiç şaşmaz!

Zaten kum saati akmaya başladı!

Geceleri varoşları gezip taksicilerle sohbet eden SARIGÜL etrafına "Beni halk getirecek!" diyor! Olabilir!

Siyasetçinin umudu vardır! Ama konuştuğu insanlara, arkasındaki güçlerden, KASET olayının gerçek öyküsünden ve BARONLARIN aldığı yeni kararlardan sözettiğini hiç sanmıyorum!

Kim bilir, belki o da bilmiyordur!

İstanbul'u aldıklarında Erdoğan'ın çok dayanamayacağı hesap ediliyor!

İstanbul gelirse BİZANS oyunları arka arkaya patlayacak! Planları bu!

Kasetle giden Baykal, kurultayda üzerinden geçtiği Sarıgül'e çok sonra yenilecekti! KASETİ kullananların hesabı böylesine genişti!

BARONLARIN seçimden başka şansı kalmadı!

İlk kez bileklerinin gücüyle meydana çıkacaklar!

Önlerinde Sarıgül!

Bakalım CHP, yani sık sık söylendiği gibi ATATÜRK'ün partisi olan CHP, Kraliçe ve adamlarına geçit verecek mi? "Gerçeği kaç kişi görecek?" diye çok merak ediyorum..

Çok saygı duyduğum bir dostum "Sakın siyasetçileri pek fazla önemseme! Çoğu burnunun dibini bile görmekten acizdir!" derdi!

İdeolojik olarak dışarıdan çok fazla etkilenen CHP, Baykal'ın hesabını görecek mi görmeyecek mi? Konu bu!

Boğaz'daki BARONLARIN yönettiği bir parti olup olmadıkları yakında ortaya çıkacak!

Biraz Deniz Baykal işine kafa yorsalar iyi olur!

Yoksa Kemal Bey de gittiğinde iki problemin içinden çıkamazlar!

Ucuz siyaseti bırakıp AKLI devreye sokmakta geç kalmasınlar! Malum son pişmanlık fayda etmiyor!

NOT: Bilenler bilir! CHP'ye hiç uzaklığım yoktur! Derdim Türkiye'yi yönetenlerin ve yönetmeye talip olanların TÜRK olmasıdır! Sadece nüfus kağıdında değil tabii...

Bu haber 2,899 kez okundu.

Erdoğan kurtlar sofrasında...23 Nisan 2014 11:02
Markar Esayan, muhalefet bileşenlerinin Erdoğan partinin başında kalıp Çankaya'yı kendi haline bıraksa da Erdoğan'dan esirgenen aktif cumhurbaşkanlığını Erdoğan'a karşı kullanılacağını belirtti.
Gül'ün siyasî geleceği23 Nisan 2014 10:29
Hilal Kaplan, Abdullah Gül’ün siyasi geleceğiyle ilgili çarpıcı tespitlerde bulundu. Kaplan, Erdoğan izole edilmeye çalışılırken Gül ise Gezicilere ve tüm muhaliflere göz kırptığını belirtti.
Gül’ün tavrı, Erdoğan’ın yolu21 Nisan 2014 11:12
Mustafa Karaalioğlu, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün “Siyasi planım yok” sözüyle ‘siyasal fitne’ kapısını kapattığını belirtti.
Türk laiklerinin ruh hali21 Nisan 2014 10:59
Yıldıray Oğur, Merkel ve Obama’dan yardım isteyen Türk laiklerinin AKP ve dindarlar karşısındaki ruh halinin, göçmen karşıtı Avrupa’nın yeni faşistlerinin kibriyle, 19. Yüzyılda büyük devletlerden himaye bekleyen azınlıkların mağduriyet duygusu arasında bir yerlerde salındığını belirtti.
Işık: İran olmasa PKK silah bırakırdı!21 Nisan 2014 10:01
Çözüm süreci görüşmelerinde olumlu rol oynayan Balıkçı lakaplı İlhami Işık'a göre İran ve Irak, PKK'nın yeniden silah kullanmasını B planı olarak diri tutmaya çalışıyor.
Binnaz Toprak'tan Erdoğan'a övgü dolu sözler21 Nisan 2014 09:49
Seçim sonuçlarını ve CHP'yi değerlendiren CHP’li Binnaz Toprak, Başbakan Erdoğan için ''halk adamı, karizmatik lider'' ifadesini kullandı.
İnsanlık onuru işkenceyi yenecek!19 Nisan 2014 10:09
Taha Özhan, milliyetçi ve sol gelenekten gelen bugünün sonradan görme liberallerinin depresif ruh halinin siyasal mazoşizme vardığını belirtti.
Paralel devletin delili burada!18 Nisan 2014 10:33
Casusluk davasıyla delil üretip yüzlerce insanın hayatını karartan paralel örgüt yerlerine yüksek maaşlarla kendi adamlarını getirdi.
Öcalan: Özerklik ısrarı süreci sabote eder!18 Nisan 2014 10:10
Akşam Gazetesi yazarı Kurtuluş Tayiz, Türkiye’de oluşturulmaya çalışan ‘özerklik’ korkusuna açıklık getirerek, Öcalan’ın “Kolektif haklar ve Kürt reformu yasası yapılacak. Biz demokratik özerklikte ısrar edersek, bu sabote olur.” Sözlerini hatırlattı.
İşte Boğaz'daki toplantıların nedeni!18 Nisan 2014 09:25
Takvim Gazetesi yazarı Ergün Diler, Boğaz’da gerçekleşen esrarengiz toplantıların nedenini açıkladı.
Yeni paralel kumpasın hedefi Cumhurbaşkanlığı seçimi!17 Nisan 2014 13:07
Paralel yapı Cumhurbaşkanlığı seçimleri için kararını şimdiden verdi. Paralel yapı Başbakan Erdoğan karşısında CHP’nin Köşk adayını destekleyip, Erdoğan’ın tasfiye edilmesini planlıyor.
Türkiye haritası ve CHP!17 Nisan 2014 08:25
Star Gazetesi yazarı Taha Özhan, yerel seçim sonuçlarıyla ortaya çıkan Türkiye haritasını CHP ile birlikte değerlendirdi.
Mahçupyan'dan Türköne'ye tek cümlelik cevap!Meteoroloji'den kritik uyarı!Her gün binlerce çocuk ölürken, yaşasın 23 Nisan!Milyonlarca çalışana kötü haber!Ağustos Ayı İçin İlk Anket YapıldıErdoğan kurtlar sofrasında...67 Yıl Önce 23 NisanErmeni tarihçileri arşive bekliyoruz!Türkçe Olimpiyatları birincisi neden gözyaşlarına boğuldu?Paralel Bank'a 1 milyarlık şok!Apple’ı titreten Türk!Kaybolan Malezya uçağıyla ilgili bomba iddiaGül'ün siyasî geleceğiMarjinal vandallar pusuda!Kabinenin Çocukluk Halleri!O provokatörün işine son verildi!Tüm Manşetler
Mahçupyan'dan Türköne'ye tek cümlelik cevap!
İran'a casusluk davası: 12 müebbet
İETT Otobüs hatlarının verimliliği artacak!
F.Bahçe o oyuncuyla el sıkıştı!
NBA'de yılın antrenörü bellirlendi!
Taksitli ödemelerde büyük düşüş!
Meteoroloji'den kritik uyarı!
31. haftanın hakemleri belli oldu!
Chelsea ağır yaralı!
Türkiye'ye 53 yeni santral
'23 Nisan Dünya Kitap Günü'
Aziz Yıldırım'ın kalacağı cezaevi!
Kapusuz gençleri sokağa davet edenlere yüklendi
Çikolata tüketimi hipertansiyon için faydalı!
Ispanak, diş çürümelerini önlüyor!
Her gün binlerce çocuk ölürken, yaşasın 23 Nisan!
Milyonlarca çalışana kötü haber!
Çalındı denilen küre ile ilgili acı gerçek!
Olcay Şahan ve Oğuzhan isyan etti!
Rize'nin yeni efsanesi: Yatan kalkan minare
"ICCI 2014" yarın kapılarını açacak
e-okul artık akıllı telefonlarda!
Bakanlıktan yeni proje"Kısa mesajla bebek takibi"
Devlet imkan sağlıyor çocuklar başarıyor
Yeni Call of Duty'den ilk görüntü!
Dünyanın en ilginç minaresi!
Orta Afrika'da bir şehri aldı!
Defne Samyeli AYM'ye başvurdu!
Feribot faciasında ölü sayısı 150’ye çıktı
Hamas ile Fetih'ten ortak hükümet
WhatsApp 500 milyon aboneye ulaştı
Hamas ve Fetih anlaştı
Silahlı saldırının ardından sözleşmesi feshedildi!
Erdoğan kurtlar sofrasında...
Skandal! Reina'dan da kovulmuşlar
Aziz Yıldırım'dan transfer açıklaması!
Düzce'de trafik kazası: 4 yaralı
23 Nisan'da bile çalıştılar!
Evinin bahçesinde aslan besliyor!
Çanakkale'de bir koyun beşiz yavruladı
"Paralel yapı uyuşturucu baronlarını korudu!"
Fatih'te yangın: 100 güvercin telef oldu
Ermeni tarihçileri arşive bekliyoruz!
G.Saray'ı çökerten sistem! Terim varken...
Türkçe Olimpiyatları birincisi neden gözyaşlarına boğuldu?
Altın yatırımcısı için fırsat!
Yavru vatanda ezanlar sustu!
Yangın çıktı 7 huzurevi boşaltıldı
Kayıt dışı siyasetin karşısındayız!
Paralel Bank'a 1 milyarlık şok!