Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Millilerimiz 'namağlup' çeyrek finale yükseldi Dünya devinden şok Türkiye kararı! F.Bahçe'ye büyük müjde! Ömer AltaşParalel devlet adamları
Kaset!
Kaset!
25 Ekim 2013 Cuma 11:06
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2013 Cuma 11:05
Ergün Diler, Deniz Baykal için ne zaman düğmeye basıldığını ve Sarıgül’ün ne zaman ve kimler tarafından partinin başına getirilmek istendiğini yazdı.

Takvim gazetesi genel yayın yönetmeni Ergün Diler, bugünkü köşe yazısında Deniz Baykal’ın Mustafa Sarıgü’e karşı olmasının arkasında yatanları kaleme aldı.

İşte Diler’in çarpıcı analizi:

Deniz Baykal'ın kasetle götürülmesi yine gündemde!

Kim götürdü?

Neden götürdü?

Amaç neydi?

CHP ne olacaktı?

Kim gelecekti?

Soru çok!

Sarıgül'ü CHP'ye getirecek olanların Baykal'ı kasetle götürdüğü artık herkesin dilinde... Peki, bu korku filmi gibi operasyon nasıl gerçekleşti! Türkiye Cumhuriyeti buna nasıl karşı koyamadı!

Sorun buradaydı!

Eski Türkiye'nin alışkanlıkları hala canlıydı! Darbeyle yapamadığını, ekonomik krizle götüremediğini, kasetle bitiriyordu! Yeni masanın tüm temsilcileri, yani MİLLİ olan kim varsa, hedefe konuluyordu!

Bakın daha önce de yazdım!

İdeolojiler ile SİYASET birbirinden farklıdır! Erdoğan ve Baykal iki zıt kutupta olsa da ülkenin rotası konusunda hemfikirdiler! Söylenmese de BÜYÜK TÜRKİYE konusunda aynı paydada buluşurlardı!

Zaten Erdoğan'ın yasaklı oluşuna itiraz eden, gereğini yapıp Erdoğan'ı Meclis'e çeken Baykal'dır! Uluslararası DENGE bunu gerektirdiği için işlem tamamlanmıştır! Sonuçta bir adada yaşamıyoruz! Etrafımızda onlarca DENGE var! Erdoğan ile Baykal aynı dengeye inanan insanlardı! Farklılıklar olmakla birlikte büyük fotoğrafa aynı şekilde bakarlardı! Erdoğan'ı, yani seçim kazanmış bir partinin liderini, tutup içeri çeken BAYKAL, 3 yıl sonra NEDENSE CHP geleneğine yakın olan Mustafa Sarıgül'ü kurultayda yerle bir ediyordu!

Sarıgül hakkındaki yolsuzluk iddialarını gündeme getiren Baykal tepki karşısında "Senin gırtlağın yetmez! Otur yerine!" sözleriyle adeta bir çocuğu azarlar gibi rakibine sesleniyordu! Hatta daha da ileri giderek "Namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı" diyerek resmen Sarıgül'ü hedefe koyuyordu!

Kurultaydan zaferle çıkan Baykal, çok kimsenin dikkat çekmediği belki de anlamını bilmediği için çözemediği şu sözleri söylüyordu:

Siz sadece beni seçmediniz!

CHP'yi dışarıdan yönetmek isteyenlere 'DUR ORADA!'" dediniz...

Yıların siyasetçisi bir şey söylüyordu!

Diyordu ki: "Ey Mustafa Sarıgül! Seni karşıma çıkaran Kraliçe'nin adamları burada sonuç alamaz!

Beni oyla geçemez ve partiyi ele geçiremezsiniz!

Ben senin kimlerle oturup kalktığını biliyorum. Türk ve yabancı destekçilerinle beni yenemediniz! Sizi kolunuzdan tutup dışarı attım!"

İşte Baykal için karar o an verilmişti aslında!

Baykal'ın gitmesi gerekiyordu! İstanbul dükalığının gönderdiği Sarıgül bunu başaramamıştı! Ancak işlem sürüyordu!

OY'la gitmeyen Baykal kasetle gidiyordu! Kemal Kılıçdaroğlu'nun gelmesiyle CHP bambaşka bir parti oluyordu!

Yeni strateji bölgeye seslenmek, Şiiler üzerinde politika yapmak, kağıt üzerinde de olsa Kürtler'e şirin gözükmekti!

Amaç KÜRT oylarını alıp KRALİÇE'nin göstereceği bir adayı Köşk seçimlerinde tam olarak desteklemekti! Kemal Bey bilmese de geliş sebebi buydu! Artık CHP de diğer odaklar gibi sadece Erdoğan karşıtlığı üzerine siyaset yapacaktı!

Yeni denklem buydu! MHP de bu konuda CHP'den geri durmuyordu!

Erdoğan karşıtlığı, Kürtler'e yeşil ışık yakan CHP ile MHP'yi bir araya getirebiliyordu! Ama Erdoğan samimi olarak Kürtler'i kucaklamak istediğinde ikisi birden "HAYIR!" diye haykırıyordu!

Günahlarını almak istemem!

Ama bu politika İNGİLİZ politikasıdır!

Kraliçe ve içerideki adamlarının siyasetidir!

Amaç Türk'ü ikinci plana atıp devleti perde arkasından bir başkasına devretmektir!

Kemal Bey biliyor mu bilemem ama KASETİ vizyona sokanlar günü geldiğinde kendisini oradan alacaklardır!

Bu kural hiç şaşmaz!

Zaten kum saati akmaya başladı!

Geceleri varoşları gezip taksicilerle sohbet eden SARIGÜL etrafına "Beni halk getirecek!" diyor! Olabilir!

Siyasetçinin umudu vardır! Ama konuştuğu insanlara, arkasındaki güçlerden, KASET olayının gerçek öyküsünden ve BARONLARIN aldığı yeni kararlardan sözettiğini hiç sanmıyorum!

Kim bilir, belki o da bilmiyordur!

İstanbul'u aldıklarında Erdoğan'ın çok dayanamayacağı hesap ediliyor!

İstanbul gelirse BİZANS oyunları arka arkaya patlayacak! Planları bu!

Kasetle giden Baykal, kurultayda üzerinden geçtiği Sarıgül'e çok sonra yenilecekti! KASETİ kullananların hesabı böylesine genişti!

BARONLARIN seçimden başka şansı kalmadı!

İlk kez bileklerinin gücüyle meydana çıkacaklar!

Önlerinde Sarıgül!

Bakalım CHP, yani sık sık söylendiği gibi ATATÜRK'ün partisi olan CHP, Kraliçe ve adamlarına geçit verecek mi? "Gerçeği kaç kişi görecek?" diye çok merak ediyorum..

Çok saygı duyduğum bir dostum "Sakın siyasetçileri pek fazla önemseme! Çoğu burnunun dibini bile görmekten acizdir!" derdi!

İdeolojik olarak dışarıdan çok fazla etkilenen CHP, Baykal'ın hesabını görecek mi görmeyecek mi? Konu bu!

Boğaz'daki BARONLARIN yönettiği bir parti olup olmadıkları yakında ortaya çıkacak!

Biraz Deniz Baykal işine kafa yorsalar iyi olur!

Yoksa Kemal Bey de gittiğinde iki problemin içinden çıkamazlar!

Ucuz siyaseti bırakıp AKLI devreye sokmakta geç kalmasınlar! Malum son pişmanlık fayda etmiyor!

NOT: Bilenler bilir! CHP'ye hiç uzaklığım yoktur! Derdim Türkiye'yi yönetenlerin ve yönetmeye talip olanların TÜRK olmasıdır! Sadece nüfus kağıdında değil tabii...

Bu haber 2,904 kez okundu.

Irak'ta kafa karıştıran görüntü30 Eylül 2014 17:16
Rudaw, 'ABD'nin IŞİD militanlarını vurduğu görüntüler' olduğu iddia edilen bir video yayınladı. Ancak görüntüler bir oyuna da ait olabilir.
Balkanlar’da yeni süreç ve İslami topluluklara baskılar30 Eylül 2014 16:20
Yeni Akit Gazetesi yazarı Osman Atalay, Balkanlar’da Yeni Avrupa’nın temellerinin atılmaya çalışıldığını belirtirken Müslüman azınlıklar üzerinde tarihsel, kültürel, siyasi, sosyal ve dini operasyonlar yapıldığını ifade etti.
İşte Erbakan'ın paralelcilere karşı aldığı önlem!30 Eylül 2014 12:31
Sabah Gazetesi yazarı Yavuz Donat, Recai Kutan'dan edindiği bilgiye göre merhum Necmettin Erbakan'ın dinlemeleri önlemek için radyo açtığını söyledi.
Erasmus kuşağı baştacı, Ezher, Pakistan kuşağı başaşağı!29 Eylül 2014 10:05
Yeni Şafak yazarı Yusuf Kaplan, dünkü yazısında gündeme getirdiği ‘Erasmus rezaletini’ hatırlatarak, El-Ezher öğrencilerinin gördüğü işkencelere değindi.
Ayşe ip atla, Fatih piercing yap!28 Eylül 2014 14:30
Fatih Altaylı, başörtüsü özgürlüğünü piercing ve dövmeyle bir tutarak bir skandala daha imza attı.
Erasmus değil, 'Orgasmus' projesi!28 Eylül 2014 11:38
Yeni Şafak gazetesi yazarı Yusuf Kaplan, yurtdışında üniversite okuma programı Erasmus’un ilginç bir yönünü deşifre etti.
Paralel zorbalar28 Eylül 2014 09:56
Akşam gazetesi yazarı Murat Kelkitlioğlu paralel örgüt medyasının imza attığı provokatif haberlere değindi.
Bir hayal kırıklığı olarak Elif Şafak!28 Eylül 2014 09:39
Yeni Şafak gazetesi yazarı Cem Küçük, roman yazarı Elif Şafak’ın Guardian’a verdiği röportajın ayrıntılarını aktararak, “Bir hayal kırıklığı olarak Elif Şafak” başlıklı bir yazı kaleme aldı.
O 'son sözü' iyi ki siz söylemiyorsunuz26 Eylül 2014 10:48
Akşam Gazetesi yazarı Kurtuluş Tayiz bugünkü yazısında Öcalan'ın Kandil ve HDP'li siyasetçilerden farkını kaleme aldı.
Esas hedef IŞİD değil mi?25 Eylül 2014 11:33
Haşmet Babaoğlu bugünkü yazısında ABD'nin başlatmış olduğu operasyonlarda asıl hedefin IŞİD olmayabileceğini yazdı.
Mevlana ve Yunus Emre zaman tüneline girseydi25 Eylül 2014 11:19
Sabah Gazetesi yazarı Mehmet Barlas bugünkü yazısında Ekrem Dumanlı'nın Gülen'i Mevlana'ya ve Yunus Emre'ye benzetmesinin açıkça bir tutarsızlık ve izan yoksunluğu, amiyanelik olduğunu ifade etti.
Acaba Yekta Güngör Özdengiller hala ne yazıyor?25 Eylül 2014 11:07
Türkiye toplumuna kan kusturan askeri, faşist 12 Eylül iktidarının en büyük savunucularından Yekta Güngör Özden'i siz unutmuş olabilirsiniz.
Windows 9 bu akşam geliyor
İşte tezkerenin gerekçeleri!
Prandelli garanti verdi: Bundan emin olun
Bayern, CSKA'yı deplasmanda tek golle yıktı
Müslüman futbolcuya 'dua' cezası
Eski belediye başkanına silahlı saldırı
F.Bahçe'ye Konya maçı öncesi güzel haber
Millilerimiz 'namağlup' çeyrek finale yükseldi
Fenerbahçe, Hatay'a karşı yine galip geldi
IŞİD'e bir ağır darbe daha!
AK Parti Diyarbakır İl Başkanlığına taşlı saldırı
Hahn: Türkiye en önemli ortağımız
Belediye işçilerine yüzde 30 zam
Davutoğlu: Kriz fırsatçılarına göz açtırmayacağız!
Dünya devinden şok Türkiye kararı!
Twıtter'dan hakarete hapis cezası
F.Bahçe'nin Passolig anlaşması! İşte detaylar
UEFA'dan Hüseyin Göçek'e önemli görev
Ankara'da köpek dövüşü baskını
Gaziantep'te feci kaza: 3 ölü, 1 yaralı!
9. Cumhurbaşkanı Demirel, KKTC'de
Vatandaşa Kurban Bayramı müjdesi!
Bakanlar Kurulu sonrası flaş açıklama
Şırnak'ta 5 terörist teslim oldu!
Sow: Düş kırıklığına uğradım
Tekerlekli sema gösterisi ayakta alkışlandı
Dışişleri'nden o ülkeye seyahat uyarısı!
Firar eden hükümlü 45 dakika sonra yakalandı
Kamyonun çarptığı 2 öğrenci yaralandı
Eskişehirspor'da Rizespor hazırlıkları
Hanefi Avcı: Kasetler İstanbul Emniyetinden
Trabzonsporlu futbolcu emniyette ifade verdi!
Taraf ve Cumhuriyet'in haberi yine yalan çıktı!
Peygamberimizi rüyasında gördü eşsiz bir esere imza attı
AK Parti'den tezkere açıklaması!
F.Bahçe'ye büyük müjde!
Uludağ'da yılın ilk karı yağdı
Cadde ve sokakları köpük kapladı!
Ayı ile dostluğu izlenme rekorları kırıyor
Kesilen bacağını 290 bin TL'lik lamba yaptı!
İzinsiz gösteriye polis müdahalesi
AK Partili vekilden 'tezkere' açıklaması
Yola çıkacaklar dikkat!
Süper derbiye süper kadro
Anne adaylarına sonbahar uyarısı!
Komşu'da futbol terörü
Arda Turan Juventus'a meydan okudu!
Fenerbahçe'den E-Bilet açıklaması
Brezilya farklı kazanıp gruptan çıktı
Zidane sınıfta kaldı!
Rakiplerini çok fena eleştirdi!
MİT TIR'ları davası o mahkemede
Trabzonspor'da Yatabare sevinci
Yıkılan okullar onurılamıyor
Beşiktaş'ta Mustafa Pektemek sevinci
CHP olarak tavrımız çok net
C.Başkanı Erdoğan'a açılan o dava reddedildi
Irak'ta kafa karıştıran görüntü
Turistlere özel 'kimlik bileklik'
Bu biber büyük rağbet gördü
Eşini benzinle yakan kocaya 20 yıl hapis
Küçük kızın beyin ölümü gerçekleşti!
Levi's Türkiye'den şok karar!
"İsrailli yöneticilerin yargılanması" çağrısı
Balyoz'da da başa dönülüyor