Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Hamas: Dini bir savaşın habercisi! Demba Ba beni uyandır namaz kılacağım! Voleybol maçında intihar saldırısı: 55 ölü Hakan TunaÜçüncü göz!
Kaset!
Kaset!
25 Ekim 2013 Cuma 11:06
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2013 Cuma 11:05
Ergün Diler, Deniz Baykal için ne zaman düğmeye basıldığını ve Sarıgül’ün ne zaman ve kimler tarafından partinin başına getirilmek istendiğini yazdı.

Takvim gazetesi genel yayın yönetmeni Ergün Diler, bugünkü köşe yazısında Deniz Baykal’ın Mustafa Sarıgü’e karşı olmasının arkasında yatanları kaleme aldı.

İşte Diler’in çarpıcı analizi:

Deniz Baykal'ın kasetle götürülmesi yine gündemde!

Kim götürdü?

Neden götürdü?

Amaç neydi?

CHP ne olacaktı?

Kim gelecekti?

Soru çok!

Sarıgül'ü CHP'ye getirecek olanların Baykal'ı kasetle götürdüğü artık herkesin dilinde... Peki, bu korku filmi gibi operasyon nasıl gerçekleşti! Türkiye Cumhuriyeti buna nasıl karşı koyamadı!

Sorun buradaydı!

Eski Türkiye'nin alışkanlıkları hala canlıydı! Darbeyle yapamadığını, ekonomik krizle götüremediğini, kasetle bitiriyordu! Yeni masanın tüm temsilcileri, yani MİLLİ olan kim varsa, hedefe konuluyordu!

Bakın daha önce de yazdım!

İdeolojiler ile SİYASET birbirinden farklıdır! Erdoğan ve Baykal iki zıt kutupta olsa da ülkenin rotası konusunda hemfikirdiler! Söylenmese de BÜYÜK TÜRKİYE konusunda aynı paydada buluşurlardı!

Zaten Erdoğan'ın yasaklı oluşuna itiraz eden, gereğini yapıp Erdoğan'ı Meclis'e çeken Baykal'dır! Uluslararası DENGE bunu gerektirdiği için işlem tamamlanmıştır! Sonuçta bir adada yaşamıyoruz! Etrafımızda onlarca DENGE var! Erdoğan ile Baykal aynı dengeye inanan insanlardı! Farklılıklar olmakla birlikte büyük fotoğrafa aynı şekilde bakarlardı! Erdoğan'ı, yani seçim kazanmış bir partinin liderini, tutup içeri çeken BAYKAL, 3 yıl sonra NEDENSE CHP geleneğine yakın olan Mustafa Sarıgül'ü kurultayda yerle bir ediyordu!

Sarıgül hakkındaki yolsuzluk iddialarını gündeme getiren Baykal tepki karşısında "Senin gırtlağın yetmez! Otur yerine!" sözleriyle adeta bir çocuğu azarlar gibi rakibine sesleniyordu! Hatta daha da ileri giderek "Namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı" diyerek resmen Sarıgül'ü hedefe koyuyordu!

Kurultaydan zaferle çıkan Baykal, çok kimsenin dikkat çekmediği belki de anlamını bilmediği için çözemediği şu sözleri söylüyordu:

Siz sadece beni seçmediniz!

CHP'yi dışarıdan yönetmek isteyenlere 'DUR ORADA!'" dediniz...

Yıların siyasetçisi bir şey söylüyordu!

Diyordu ki: "Ey Mustafa Sarıgül! Seni karşıma çıkaran Kraliçe'nin adamları burada sonuç alamaz!

Beni oyla geçemez ve partiyi ele geçiremezsiniz!

Ben senin kimlerle oturup kalktığını biliyorum. Türk ve yabancı destekçilerinle beni yenemediniz! Sizi kolunuzdan tutup dışarı attım!"

İşte Baykal için karar o an verilmişti aslında!

Baykal'ın gitmesi gerekiyordu! İstanbul dükalığının gönderdiği Sarıgül bunu başaramamıştı! Ancak işlem sürüyordu!

OY'la gitmeyen Baykal kasetle gidiyordu! Kemal Kılıçdaroğlu'nun gelmesiyle CHP bambaşka bir parti oluyordu!

Yeni strateji bölgeye seslenmek, Şiiler üzerinde politika yapmak, kağıt üzerinde de olsa Kürtler'e şirin gözükmekti!

Amaç KÜRT oylarını alıp KRALİÇE'nin göstereceği bir adayı Köşk seçimlerinde tam olarak desteklemekti! Kemal Bey bilmese de geliş sebebi buydu! Artık CHP de diğer odaklar gibi sadece Erdoğan karşıtlığı üzerine siyaset yapacaktı!

Yeni denklem buydu! MHP de bu konuda CHP'den geri durmuyordu!

Erdoğan karşıtlığı, Kürtler'e yeşil ışık yakan CHP ile MHP'yi bir araya getirebiliyordu! Ama Erdoğan samimi olarak Kürtler'i kucaklamak istediğinde ikisi birden "HAYIR!" diye haykırıyordu!

Günahlarını almak istemem!

Ama bu politika İNGİLİZ politikasıdır!

Kraliçe ve içerideki adamlarının siyasetidir!

Amaç Türk'ü ikinci plana atıp devleti perde arkasından bir başkasına devretmektir!

Kemal Bey biliyor mu bilemem ama KASETİ vizyona sokanlar günü geldiğinde kendisini oradan alacaklardır!

Bu kural hiç şaşmaz!

Zaten kum saati akmaya başladı!

Geceleri varoşları gezip taksicilerle sohbet eden SARIGÜL etrafına "Beni halk getirecek!" diyor! Olabilir!

Siyasetçinin umudu vardır! Ama konuştuğu insanlara, arkasındaki güçlerden, KASET olayının gerçek öyküsünden ve BARONLARIN aldığı yeni kararlardan sözettiğini hiç sanmıyorum!

Kim bilir, belki o da bilmiyordur!

İstanbul'u aldıklarında Erdoğan'ın çok dayanamayacağı hesap ediliyor!

İstanbul gelirse BİZANS oyunları arka arkaya patlayacak! Planları bu!

Kasetle giden Baykal, kurultayda üzerinden geçtiği Sarıgül'e çok sonra yenilecekti! KASETİ kullananların hesabı böylesine genişti!

BARONLARIN seçimden başka şansı kalmadı!

İlk kez bileklerinin gücüyle meydana çıkacaklar!

Önlerinde Sarıgül!

Bakalım CHP, yani sık sık söylendiği gibi ATATÜRK'ün partisi olan CHP, Kraliçe ve adamlarına geçit verecek mi? "Gerçeği kaç kişi görecek?" diye çok merak ediyorum..

Çok saygı duyduğum bir dostum "Sakın siyasetçileri pek fazla önemseme! Çoğu burnunun dibini bile görmekten acizdir!" derdi!

İdeolojik olarak dışarıdan çok fazla etkilenen CHP, Baykal'ın hesabını görecek mi görmeyecek mi? Konu bu!

Boğaz'daki BARONLARIN yönettiği bir parti olup olmadıkları yakında ortaya çıkacak!

Biraz Deniz Baykal işine kafa yorsalar iyi olur!

Yoksa Kemal Bey de gittiğinde iki problemin içinden çıkamazlar!

Ucuz siyaseti bırakıp AKLI devreye sokmakta geç kalmasınlar! Malum son pişmanlık fayda etmiyor!

NOT: Bilenler bilir! CHP'ye hiç uzaklığım yoktur! Derdim Türkiye'yi yönetenlerin ve yönetmeye talip olanların TÜRK olmasıdır! Sadece nüfus kağıdında değil tabii...

Bu haber 2,909 kez okundu.

Risale-i Nurların bandrol sorunu çözülüyor19 Kasım 2014 10:51
Yeni Şafak yazarı Abdülkadir Selvi, Risale-i Nurların aslına uygun olarak yayınlanmasına riayet etmeyenlere müeyyide uygulanacağını söyledi
Albayrak'tan dikkat çeken Moro yazısı19 Kasım 2014 10:25
Star gazetesi yazarı Hakan Albayrak, geçtiğimiz gün Filipinlere giden Ahmet Davutoğlu’nun Moro temaslarını değerlendirerek, “Morolu kardeşlerimiz, Davutoğlu’nun şahsında Türkiye’yi öpüp başlarının üzerine koydular.” dedi.
Dilipak'tan 'AK Saray' yazısı!18 Kasım 2014 13:48
Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nın maliyeti hakkında yapılan tartışmalara Yazar Abdurrahman Dilipak da katıldı.
Türkiye, G-20’ye nasıl öncülük eder?14 Kasım 2014 07:44
Ekonomist Cemil Ertem, G-20 Zirvesi'nin analizi yaparken, Türkiye'nin önderlik etmesinin önemini vurguladı.
Çözüm Süreci türbülanstan çıktı13 Kasım 2014 12:00
Türkiye'nin uzun süredir gündemini meşgul eden çözüm süreci meselesi son günlerde durma noktasına gelmişti ama kriz son anda aşıldı.
Demirtaş’ın kulağına kim, ne fısıldadı?12 Kasım 2014 08:12
HDP Genel Başkanı Selahattin Demirtaş’ın tavrını eleştiren Akşam gazetesi yazarı Murat Kelkitlioğlu, “Demirtaş’ın kulağına kim, ne fısıldadı?” diye sordu.
Hakan Albayrak'tan Halep çağrısı12 Kasım 2014 08:02
Star gazetesi yazarı Hakan Albayrak bugünkü yazısında gazeteci Ayhan Altıntaş’ın sözlerine yer vererek Halep’e dikkat çekti.
28 Şubat'ın medya aktörlerine dava geliyor!11 Kasım 2014 09:45
28 Şubat darbesinin medya ayağıyla ilgili bir rapor hazırlandığını iddia eden Yeni Şafak yazarı Cem Küçük, davaya dahil edileceğini iddia ettiği isimleri açıkladı.
İşte Ankara'nın IŞİD'e bakışı!10 Kasım 2014 12:04
Yeni Şafak gazetesi yazarı Abdülkadir Selvi, Ortadoğu'da yaşanan gelişmelere hükümetin bakışını yazdı.
CHP'nin iktidar olduğu gün yazarlığı bırakacak!10 Kasım 2014 07:06
14 yıldır ekranlardan uzak duran Engin Ardıç yıllar sonra ilk kez röportaj verdi.
BBC Türkçe Brüksel için dil değiştirdi07 Kasım 2014 15:33
Geçtiğimiz yıl meydana gelen gezi olaylarında 'Devleti, devletin kolluk kuvvetlerini suçlayıcı' bir dil kullanan BBC Türkçe, Belçika'nın başkenti Brüksel'de meydana gelen olaylarda Belçika güvenlik güçlerinden yana tavır aldı.
Öcalan tarihi kararın eşiğinde!05 Kasım 2014 09:32
Yeni Şafak gazetesi yazarı Markar Esayan, Abdullah Öcalan’ın kritik kararın eşiğinde olduğunu söyledi.
Boğaz Köprüsü'ne sürpriz isim talebi
Samsun'da korkunç cinayet!
Hamas: Dini bir savaşın habercisi!
Kartal 'Paşalar' gibi...
ABD'li Jackson 39 yıl boşuna hapis yattı
Filistin'den İsrail'e sert tepki
Maden kazası: 3 ölü, 11 yaralı!
Dortmund'da Reus depremi!
İran’dan OPEC'e "petrolü azaltın" talebi
Tunus'ta oy verme işlemi sona erdi
Constant, Metalist maçına yetişecek mi?
İşte Dersim Müzesi'ne dönüşecek o kışla
AFAD, Ermenek'teki son durumu açıkladı
Cüneyt Çakır ameliyat oldu
Başbakan Davutoğlu Dersim için özür diledi
Batı Şeria'da patlama şoku!
O kasaba IŞİD'den kurtarıldı
2015 seçimlerini başarılı bir şekilde geçirmeliyiz
Almanya Ukrayna'yı NATO'da istemiyor
Formula 1'de şampiyon belli oldu!
Demba Ba beni uyandır namaz kılacağım!
Öğretmenlere indirim müjdesi!
Voleybol maçında intihar saldırısı: 55 ölü
Şentop: HDP çözüm sürecinde hizaya geldi
Sırplardan şok tahrik: İlk Türk kanını kim dökecek
Tazminat parasıyla sucuk ekmek dağıttı
Afganistan'da bombalı saldırı: 40 ölü
Sürpriz karar! Volkan'a küfür edilirse...
İsrail'in güvenliği Sisi'den soruluyor!
Galatasaray'lı oyuncu önce küfür etti sonra sildi
Caner için çılgın teklif!
Demirtaş: Barış hepimize lazım
"Prandelli bir futbol hainidir"
Q7'den Beşiktaş itirafı: Orada hocayla...
Kerimi: Afgan ordusu ülkeyi savunabilir
Twitter'da gizliniz saklınız kalmayacak
Eskişehir'de 11'ler belli oldu!
Elazığspor 'Altın' buldu
Urfa'ya evinde 'demir' yumruk!
Davutoğlu'ndan sürgündeki vatandaşlara çağrı
Jeo Biden Türkiye’den ayrıldı
Öğretmenler Günü kutlama programı
Başbakan'dan Dersimlilere müjde
Manisaspor deplasmanda güldü
Türk mühendisler 'cep'i uyduya taşıdı
Gol düellosunda gülen yok: 2-2
Mahidevran Hatun'un sırrını çözen mektup
Konyaspor evinde Antep'e acımadı!
Davutoğlu'ndan Ali'siz Aleviler'e Seyit Rıza hatırlatması
Sisi: Silahlı kuvvetlerimizi Filistin'e göndermeye hazırız
Dahi piyanisti bekleyen tehlike
Şırnak'ta bir terörist teslim oldu
Çelik: Bir Kürt olarak utanç duydum
Cüneyt Çakır maçta sakatlandı!
Karı koca yangında can verdi
Cavcav tehdit etti, futbolcular sakallarını kesti!
Sınırda kaçak boru hattı
Sirkeci yaya üstgeçidi kaldırıldı
Fenerbahçe'nin Bursa kafilesi belli oldu!
Irak'ta sel sularının altından toplu mezar çıktı
Devletin zirvesinden Kılıçdaroğlu'na taziye
Provokatörler Tunceli'de Davutoğlu'nu protesto etti
Hürrem'den Leh Kralı'na don gömlek!
Biden Patrikhane'yi ziyaret etti
Başbakan Davutoğlu cemevini ziyaret etti