Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bahçeli’den Gülen’e manidar çağrı! Murat Göğebakan'dan kötü haber! Paralel polislerin 22'si adliyede Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Kaset!
Kaset!
25 Ekim 2013 Cuma 11:06
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2013 Cuma 11:05
Ergün Diler, Deniz Baykal için ne zaman düğmeye basıldığını ve Sarıgül’ün ne zaman ve kimler tarafından partinin başına getirilmek istendiğini yazdı.

Takvim gazetesi genel yayın yönetmeni Ergün Diler, bugünkü köşe yazısında Deniz Baykal’ın Mustafa Sarıgü’e karşı olmasının arkasında yatanları kaleme aldı.

İşte Diler’in çarpıcı analizi:

Deniz Baykal'ın kasetle götürülmesi yine gündemde!

Kim götürdü?

Neden götürdü?

Amaç neydi?

CHP ne olacaktı?

Kim gelecekti?

Soru çok!

Sarıgül'ü CHP'ye getirecek olanların Baykal'ı kasetle götürdüğü artık herkesin dilinde... Peki, bu korku filmi gibi operasyon nasıl gerçekleşti! Türkiye Cumhuriyeti buna nasıl karşı koyamadı!

Sorun buradaydı!

Eski Türkiye'nin alışkanlıkları hala canlıydı! Darbeyle yapamadığını, ekonomik krizle götüremediğini, kasetle bitiriyordu! Yeni masanın tüm temsilcileri, yani MİLLİ olan kim varsa, hedefe konuluyordu!

Bakın daha önce de yazdım!

İdeolojiler ile SİYASET birbirinden farklıdır! Erdoğan ve Baykal iki zıt kutupta olsa da ülkenin rotası konusunda hemfikirdiler! Söylenmese de BÜYÜK TÜRKİYE konusunda aynı paydada buluşurlardı!

Zaten Erdoğan'ın yasaklı oluşuna itiraz eden, gereğini yapıp Erdoğan'ı Meclis'e çeken Baykal'dır! Uluslararası DENGE bunu gerektirdiği için işlem tamamlanmıştır! Sonuçta bir adada yaşamıyoruz! Etrafımızda onlarca DENGE var! Erdoğan ile Baykal aynı dengeye inanan insanlardı! Farklılıklar olmakla birlikte büyük fotoğrafa aynı şekilde bakarlardı! Erdoğan'ı, yani seçim kazanmış bir partinin liderini, tutup içeri çeken BAYKAL, 3 yıl sonra NEDENSE CHP geleneğine yakın olan Mustafa Sarıgül'ü kurultayda yerle bir ediyordu!

Sarıgül hakkındaki yolsuzluk iddialarını gündeme getiren Baykal tepki karşısında "Senin gırtlağın yetmez! Otur yerine!" sözleriyle adeta bir çocuğu azarlar gibi rakibine sesleniyordu! Hatta daha da ileri giderek "Namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı" diyerek resmen Sarıgül'ü hedefe koyuyordu!

Kurultaydan zaferle çıkan Baykal, çok kimsenin dikkat çekmediği belki de anlamını bilmediği için çözemediği şu sözleri söylüyordu:

Siz sadece beni seçmediniz!

CHP'yi dışarıdan yönetmek isteyenlere 'DUR ORADA!'" dediniz...

Yıların siyasetçisi bir şey söylüyordu!

Diyordu ki: "Ey Mustafa Sarıgül! Seni karşıma çıkaran Kraliçe'nin adamları burada sonuç alamaz!

Beni oyla geçemez ve partiyi ele geçiremezsiniz!

Ben senin kimlerle oturup kalktığını biliyorum. Türk ve yabancı destekçilerinle beni yenemediniz! Sizi kolunuzdan tutup dışarı attım!"

İşte Baykal için karar o an verilmişti aslında!

Baykal'ın gitmesi gerekiyordu! İstanbul dükalığının gönderdiği Sarıgül bunu başaramamıştı! Ancak işlem sürüyordu!

OY'la gitmeyen Baykal kasetle gidiyordu! Kemal Kılıçdaroğlu'nun gelmesiyle CHP bambaşka bir parti oluyordu!

Yeni strateji bölgeye seslenmek, Şiiler üzerinde politika yapmak, kağıt üzerinde de olsa Kürtler'e şirin gözükmekti!

Amaç KÜRT oylarını alıp KRALİÇE'nin göstereceği bir adayı Köşk seçimlerinde tam olarak desteklemekti! Kemal Bey bilmese de geliş sebebi buydu! Artık CHP de diğer odaklar gibi sadece Erdoğan karşıtlığı üzerine siyaset yapacaktı!

Yeni denklem buydu! MHP de bu konuda CHP'den geri durmuyordu!

Erdoğan karşıtlığı, Kürtler'e yeşil ışık yakan CHP ile MHP'yi bir araya getirebiliyordu! Ama Erdoğan samimi olarak Kürtler'i kucaklamak istediğinde ikisi birden "HAYIR!" diye haykırıyordu!

Günahlarını almak istemem!

Ama bu politika İNGİLİZ politikasıdır!

Kraliçe ve içerideki adamlarının siyasetidir!

Amaç Türk'ü ikinci plana atıp devleti perde arkasından bir başkasına devretmektir!

Kemal Bey biliyor mu bilemem ama KASETİ vizyona sokanlar günü geldiğinde kendisini oradan alacaklardır!

Bu kural hiç şaşmaz!

Zaten kum saati akmaya başladı!

Geceleri varoşları gezip taksicilerle sohbet eden SARIGÜL etrafına "Beni halk getirecek!" diyor! Olabilir!

Siyasetçinin umudu vardır! Ama konuştuğu insanlara, arkasındaki güçlerden, KASET olayının gerçek öyküsünden ve BARONLARIN aldığı yeni kararlardan sözettiğini hiç sanmıyorum!

Kim bilir, belki o da bilmiyordur!

İstanbul'u aldıklarında Erdoğan'ın çok dayanamayacağı hesap ediliyor!

İstanbul gelirse BİZANS oyunları arka arkaya patlayacak! Planları bu!

Kasetle giden Baykal, kurultayda üzerinden geçtiği Sarıgül'e çok sonra yenilecekti! KASETİ kullananların hesabı böylesine genişti!

BARONLARIN seçimden başka şansı kalmadı!

İlk kez bileklerinin gücüyle meydana çıkacaklar!

Önlerinde Sarıgül!

Bakalım CHP, yani sık sık söylendiği gibi ATATÜRK'ün partisi olan CHP, Kraliçe ve adamlarına geçit verecek mi? "Gerçeği kaç kişi görecek?" diye çok merak ediyorum..

Çok saygı duyduğum bir dostum "Sakın siyasetçileri pek fazla önemseme! Çoğu burnunun dibini bile görmekten acizdir!" derdi!

İdeolojik olarak dışarıdan çok fazla etkilenen CHP, Baykal'ın hesabını görecek mi görmeyecek mi? Konu bu!

Boğaz'daki BARONLARIN yönettiği bir parti olup olmadıkları yakında ortaya çıkacak!

Biraz Deniz Baykal işine kafa yorsalar iyi olur!

Yoksa Kemal Bey de gittiğinde iki problemin içinden çıkamazlar!

Ucuz siyaseti bırakıp AKLI devreye sokmakta geç kalmasınlar! Malum son pişmanlık fayda etmiyor!

NOT: Bilenler bilir! CHP'ye hiç uzaklığım yoktur! Derdim Türkiye'yi yönetenlerin ve yönetmeye talip olanların TÜRK olmasıdır! Sadece nüfus kağıdında değil tabii...

Bu haber 2,900 kez okundu.

Gazze'de Pers oyunları!24 Temmuz 2014 13:48
Türkiye gazetesi yazarı Ceren Kenar, İran’ın Gazze üzerinde oynadığı oyunları örneklerle anlattı.
Paralel yargı ve medyaya operasyon olacak mı?24 Temmuz 2014 10:34
Yeni Şafak gazetesi yazarı Cem Küçük, 22 Temmuz da paralel örgütün emniyet ayağına düzenlenen operasyonun ayrıntılarını paylaştı.
Şafak vakti polisler24 Temmuz 2014 02:09
Star gazetesi yazarı Ahmet Taşgetiren bugünkü yazısında Paralel yapıya operasyon ile yerle bir olan planları kaleme aldı.
Köşk’e çıkan yolun paraleli nereye varıyor!23 Temmuz 2014 15:46
Türkiye yazarı Oğur, Türkiye Köşk seçimleri ve İsrail’in Gazze’ye saldırmasına odaklandığı bu süreçte paralel yapıya yönelik operasyon yapılmasının şifrelerini yazdı.
Semerci: İsrail düşmanlığı anlamsız!23 Temmuz 2014 14:38
Habertürk gazetesi yazarı Yavuz Semerci, bugünkü yazısında Filistinlileri aşağıladı, terörist konumuna düşürdü, İsrail’i eleştirmek yerine “İsrail neden bu kadar küstahlaşabiliyor” sorusunun anlamsız olduğunu belirtti.
Ne bekliyordun Ey Şakirt, hesabı sorulmayacak mı sandın?23 Temmuz 2014 14:26
Yeni Şafak gazetesi yazarı Ali Nur Kutlu, geçtiğimiz gün başlatılan paralel operasyonla ilgili bir yazı kaleme alarak, “Ne bekliyordun Ey Şakirt, Yapılanların hesabı sorulmayacak mı sandın?” dedi.
Zaman’ın Washington temsilcisinden itiraf gibi yazı!21 Temmuz 2014 15:14
Zaman’ın Washington temsilcisine göre ABD özgür dünya, ve paralel yapının orada itibarı yükseliyormuş!
Dumanlı’dan küstahça yazı!21 Temmuz 2014 14:11
Zaman’ın genel yayın müdürü Ekrem Dumanlı, Başbakan Erdoğan ve paralel yapıyı eleştirenleri kastederek Erdoğan'ı zalimlikle suçladı.
Liberallerin pis amacı!21 Temmuz 2014 13:03
Star gazetesi yazarı Ahmet Kekeç, Liberallerin katliamı gerçekleştiren İsrail’i kınamadan, katliam üzerinden Erdoğan’la hesaplaşmaya çalıştıklarını söyledi.
Paralel örgüte net tavır koyamayan Demirtaş!16 Temmuz 2014 16:21
Akşam yazarı Kurtuluş Tayiz bugünkü köşesinde HDP’nin Cumhurbaşkanı adayı ve bir Kürt siyasetçi olan Selahattin Demirtaş’ın paralel örgüte olan sessizliğini yazdı.
Hadi ilgilenmeyin Gazze ile16 Temmuz 2014 08:35
Star gazetesi yazarı Ahmet Taşgetiren İsrail'in Gazze'ye yaptığı hain saldırıları kaleme alırken muhalefetin Filistin meselesindeki tutumunu eleştirdi.
Zaman yazarı Bilici'den Türkiye'ye tehdit gibi uyarı!15 Temmuz 2014 12:11
Zaman gazetesi yazarı Abdülhamit Bilici, bugünkü yazısında dünyada yaşanan savaşları, katliamları ve şiddet olaylarını hatırlatarak Türkiye'yi tehdit edercesine uyardı.
İslam: Çocuk yaştaki evliliklere sıfır tolerans!
Bahçeli’den Gülen’e manidar çağrı!
Milli füze "Hisar-O" testlerden başarıyla geçti
Bankacılık sektörü mevduatları azaldı
Akrabalarına kızınca servetini Türk Kızılay'ına bağışladı
DOB yönetiminde değişiklik
CHP'den 'Kürecik' çarkı
Apple'ın son hamlesi iTime
Bahçeli’den İsrail’e sert tepki
Yıl başından bu yana 609 kişi hayatını kaybetti
Fransa'da FIBA Dünya Kupası öncesi bir fire daha
'İsrail'in tarafında değiliz'
Netanyahu: Operasyonlar sürecek
Birileri uzattığımız dostluk elinden rahatsız oluyorlar
Bu yolda telefonla yürümek yasak!
El Clasico tarihleri belli oldu!
Netanyahu:Askeri operasyon devam edecek
Güneydoğu turu ölümle bitti
Diyabet hastaları tatilde nelere dikkat etmeli?
Erdoğan: İsrail terörist devlettir
En düşük sıcaklık 22 derece
Zaman, duygu sömürüsüne sarıldı!
Vatandaşlardan RTÜK'e şikayet yağıyor
Murat Göğebakan'dan kötü haber!
Filistin’e destek gösterisine Yahudiler de katıldı
İşte emniyetin önüne asılan o pankart
Serdar Ortaç dua istedi
Altın son bir ayın en düşük seviyesinde!
Bebek bezinde uyuşturucu
Paralel polislerin 22'si adliyede
Yüzen saray Ege'de
Başçı: Bunu bu güne kadar yapmadık ama…
Irak, Cumhurbaşkanını seçti
Bayramda hava nasıl olacak?
O parti Erdoğan’ı destekleyecek
Antalyaspor tesislerinde yangın paniği
İngiltere’den BM’in Gazze kararına sert tepki
Kitap ve Kültür Fuarı sona erdi
Gazze'de Pers oyunları!
RTE Üniversitesi 4 bin 9 öğrenci alacak
İyilikder'den Filistin, Suriye ve Bosna için seferberlik!
9 ilde sahte ürün operasyonu
Sony'den yeni mini fotoğraf makinesi
İşte Beşiktaş'ın kamp karnesi
İstanbul’da banka soygunu
İsrail'e destek için 5 bin gönüllü gidiyor
Ters kelepçenin sırrı ne?
AİHM’den Polonya’ya şok CIA cezası
Avrupa'da yoksulluk yüzde 25 arttı
Sözcü gazetesi Gülen'e 'Hocaefendi' dedi!
Davutoğlu'ndan 'Başbakan olacak mısınız?' sorusuna cevap!
Şaşırtan açıklama: İsrail Nobel almalı
Bu hafta 9 film vizyona girecek
İstanbullu ve Ankaralı için yarın büyük gün
CHP’den madenciler için yeni kanun teklifi
Skandal 'İsrail' afişi!
30 yıldır bitmeyen dostluk
Gözaltında 2 kozmik soru
CHP MYK toplantısı yapıldı
Meksika 23 yıl sonra Formula 1 takviminde
Borsada 14 ayın rekoru kırıldı
Bir uçak daha kayboldu
Bakanı Eker’den GDO’lu ürün açıklaması
63 kaçak yakalandı
Afganistan'da iki Finlandiyalı öldürüldü
Ramazanda yeterli sıvı almaya özen gösterin!