Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

CNR Fuar Merkezi'nde yangın! Ünal Aysal'a anket şoku Görenler şaşkına döndü: Tam 15 kiloluk... Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Kaset!
Kaset!
25 Ekim 2013 Cuma 11:06
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2013 Cuma 11:05
Ergün Diler, Deniz Baykal için ne zaman düğmeye basıldığını ve Sarıgül’ün ne zaman ve kimler tarafından partinin başına getirilmek istendiğini yazdı.

Takvim gazetesi genel yayın yönetmeni Ergün Diler, bugünkü köşe yazısında Deniz Baykal’ın Mustafa Sarıgü’e karşı olmasının arkasında yatanları kaleme aldı.

İşte Diler’in çarpıcı analizi:

Deniz Baykal'ın kasetle götürülmesi yine gündemde!

Kim götürdü?

Neden götürdü?

Amaç neydi?

CHP ne olacaktı?

Kim gelecekti?

Soru çok!

Sarıgül'ü CHP'ye getirecek olanların Baykal'ı kasetle götürdüğü artık herkesin dilinde... Peki, bu korku filmi gibi operasyon nasıl gerçekleşti! Türkiye Cumhuriyeti buna nasıl karşı koyamadı!

Sorun buradaydı!

Eski Türkiye'nin alışkanlıkları hala canlıydı! Darbeyle yapamadığını, ekonomik krizle götüremediğini, kasetle bitiriyordu! Yeni masanın tüm temsilcileri, yani MİLLİ olan kim varsa, hedefe konuluyordu!

Bakın daha önce de yazdım!

İdeolojiler ile SİYASET birbirinden farklıdır! Erdoğan ve Baykal iki zıt kutupta olsa da ülkenin rotası konusunda hemfikirdiler! Söylenmese de BÜYÜK TÜRKİYE konusunda aynı paydada buluşurlardı!

Zaten Erdoğan'ın yasaklı oluşuna itiraz eden, gereğini yapıp Erdoğan'ı Meclis'e çeken Baykal'dır! Uluslararası DENGE bunu gerektirdiği için işlem tamamlanmıştır! Sonuçta bir adada yaşamıyoruz! Etrafımızda onlarca DENGE var! Erdoğan ile Baykal aynı dengeye inanan insanlardı! Farklılıklar olmakla birlikte büyük fotoğrafa aynı şekilde bakarlardı! Erdoğan'ı, yani seçim kazanmış bir partinin liderini, tutup içeri çeken BAYKAL, 3 yıl sonra NEDENSE CHP geleneğine yakın olan Mustafa Sarıgül'ü kurultayda yerle bir ediyordu!

Sarıgül hakkındaki yolsuzluk iddialarını gündeme getiren Baykal tepki karşısında "Senin gırtlağın yetmez! Otur yerine!" sözleriyle adeta bir çocuğu azarlar gibi rakibine sesleniyordu! Hatta daha da ileri giderek "Namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı" diyerek resmen Sarıgül'ü hedefe koyuyordu!

Kurultaydan zaferle çıkan Baykal, çok kimsenin dikkat çekmediği belki de anlamını bilmediği için çözemediği şu sözleri söylüyordu:

Siz sadece beni seçmediniz!

CHP'yi dışarıdan yönetmek isteyenlere 'DUR ORADA!'" dediniz...

Yıların siyasetçisi bir şey söylüyordu!

Diyordu ki: "Ey Mustafa Sarıgül! Seni karşıma çıkaran Kraliçe'nin adamları burada sonuç alamaz!

Beni oyla geçemez ve partiyi ele geçiremezsiniz!

Ben senin kimlerle oturup kalktığını biliyorum. Türk ve yabancı destekçilerinle beni yenemediniz! Sizi kolunuzdan tutup dışarı attım!"

İşte Baykal için karar o an verilmişti aslında!

Baykal'ın gitmesi gerekiyordu! İstanbul dükalığının gönderdiği Sarıgül bunu başaramamıştı! Ancak işlem sürüyordu!

OY'la gitmeyen Baykal kasetle gidiyordu! Kemal Kılıçdaroğlu'nun gelmesiyle CHP bambaşka bir parti oluyordu!

Yeni strateji bölgeye seslenmek, Şiiler üzerinde politika yapmak, kağıt üzerinde de olsa Kürtler'e şirin gözükmekti!

Amaç KÜRT oylarını alıp KRALİÇE'nin göstereceği bir adayı Köşk seçimlerinde tam olarak desteklemekti! Kemal Bey bilmese de geliş sebebi buydu! Artık CHP de diğer odaklar gibi sadece Erdoğan karşıtlığı üzerine siyaset yapacaktı!

Yeni denklem buydu! MHP de bu konuda CHP'den geri durmuyordu!

Erdoğan karşıtlığı, Kürtler'e yeşil ışık yakan CHP ile MHP'yi bir araya getirebiliyordu! Ama Erdoğan samimi olarak Kürtler'i kucaklamak istediğinde ikisi birden "HAYIR!" diye haykırıyordu!

Günahlarını almak istemem!

Ama bu politika İNGİLİZ politikasıdır!

Kraliçe ve içerideki adamlarının siyasetidir!

Amaç Türk'ü ikinci plana atıp devleti perde arkasından bir başkasına devretmektir!

Kemal Bey biliyor mu bilemem ama KASETİ vizyona sokanlar günü geldiğinde kendisini oradan alacaklardır!

Bu kural hiç şaşmaz!

Zaten kum saati akmaya başladı!

Geceleri varoşları gezip taksicilerle sohbet eden SARIGÜL etrafına "Beni halk getirecek!" diyor! Olabilir!

Siyasetçinin umudu vardır! Ama konuştuğu insanlara, arkasındaki güçlerden, KASET olayının gerçek öyküsünden ve BARONLARIN aldığı yeni kararlardan sözettiğini hiç sanmıyorum!

Kim bilir, belki o da bilmiyordur!

İstanbul'u aldıklarında Erdoğan'ın çok dayanamayacağı hesap ediliyor!

İstanbul gelirse BİZANS oyunları arka arkaya patlayacak! Planları bu!

Kasetle giden Baykal, kurultayda üzerinden geçtiği Sarıgül'e çok sonra yenilecekti! KASETİ kullananların hesabı böylesine genişti!

BARONLARIN seçimden başka şansı kalmadı!

İlk kez bileklerinin gücüyle meydana çıkacaklar!

Önlerinde Sarıgül!

Bakalım CHP, yani sık sık söylendiği gibi ATATÜRK'ün partisi olan CHP, Kraliçe ve adamlarına geçit verecek mi? "Gerçeği kaç kişi görecek?" diye çok merak ediyorum..

Çok saygı duyduğum bir dostum "Sakın siyasetçileri pek fazla önemseme! Çoğu burnunun dibini bile görmekten acizdir!" derdi!

İdeolojik olarak dışarıdan çok fazla etkilenen CHP, Baykal'ın hesabını görecek mi görmeyecek mi? Konu bu!

Boğaz'daki BARONLARIN yönettiği bir parti olup olmadıkları yakında ortaya çıkacak!

Biraz Deniz Baykal işine kafa yorsalar iyi olur!

Yoksa Kemal Bey de gittiğinde iki problemin içinden çıkamazlar!

Ucuz siyaseti bırakıp AKLI devreye sokmakta geç kalmasınlar! Malum son pişmanlık fayda etmiyor!

NOT: Bilenler bilir! CHP'ye hiç uzaklığım yoktur! Derdim Türkiye'yi yönetenlerin ve yönetmeye talip olanların TÜRK olmasıdır! Sadece nüfus kağıdında değil tabii...

Bu haber 2,903 kez okundu.

80 bin taşeron işçi kadroya kavuşuyor!18 Eylül 2014 09:17
Akşam gazetesi yazarı Okan Güray Bülbül, 600 bin taşeron işçinin beklediği müjdeli haberi verdi.
IŞİD’e katılan gençlerin arkasından kim çıktı?17 Eylül 2014 15:06
Yıldıray Oğur, Ankara'dan IŞİD'e katılımların olduğu söylenen mahalleyle ilgili parçaları birleştirmiş, iz sürmüş ve bakın arkasında kimi bulmuş.
Gülen ‘Allah taksiratlarını affetsin’ diye buyurmuş!17 Eylül 2014 10:58
Star gazetesi yazarı Elif Çakır, Yakup Saygılı'nın kendisi de dahil olmak üzere birkaç gazeteciyle ilgili örgüt kurmaktan suç duyurusunda bulunduğunu açıkladı.
Fethullah Gülen'e: Mutlu musun?17 Eylül 2014 09:20
Yeni Şafak gazetesi yazarı Ali Nur Kutlu, ABD’nin Pensilvanya eyaletinde yaşayan Fethullah Gülen’e ithafen bir yazı kaleme aldı.
Turgay Güler: Ekrem Dumanlı defalarca arayıp yalvardı!16 Eylül 2014 21:25
Akşam gazetesi yazarı Turgay Güler bugünkü yazısında Zaman gazetesi genel yayın yönetmeni Ekrem Dumanlı'nın kendisine yalvardığını yazdı
WhatsApp'a bir özellik daha16 Eylül 2014 09:52
WhatsApp'ın beklenen özelliği ses görüşme yakında devreye giriyor.
Erdoğan Bayraktar ve Ali Ağaoğlu'nun garip ilişkileri!15 Eylül 2014 17:15
Cem Küçük ,17 Aralık darbe girişiminden sonra yaşanan, Erdoğan Bayraktar ve Ali Ağaoğlu'nun garip ilişkilerini deşifre eden bir yazı kaleme aldı.
PKK silah bulamadı da mı çözüme yöneldi?13 Eylül 2014 21:08
Çarşamba günü Bugün gazetesi ile yollarını ayıran Gülay Göktürk, yeni gazetesi Akşam'daki yazılarına bugün başladı.
Türkiye'de zihniyetin kısa tarihi11 Eylül 2014 11:37
Yeni Şafak yazarı Markar Esayan, Erdoğan ve AK Parti'nin başarısının asıl nedenini açıkladı.
İnkılâp Tarihi dersi kaldırılsın!11 Eylül 2014 11:18
Yeni Şafak yazarı Atilla Yayla bugünkü yazısında İnkilap Tarihi dersinin yakın tarihi ve özellikle de Anadolu coğrafyasını zaman ve mekândaki derinliğinden koparan, kimlik ve kişilikleri görmezden gelen bir ders olduğuna dikkat çekerek, bu dersin bireylere tek ve arkaik bir ideolojiyi dayatmakta olduğuna; çoğulcu, eleştirel ve nesnel düşünme becerilerini körelttiğine değindi.
Türkiye'de sadece politik sorunlar yok10 Eylül 2014 14:00
Ali Nur Kutlu bugünkü yazısında siyaset gündeminin yoğunluğu nedeniyle gözden uzak kalan sosyal bazı sorunlara dikkat çekti.
Abbas Güçlü feryat ediyor!10 Eylül 2014 10:20
Eski Milli Eğitim sisteminin bugüne kadar kapatma seviyesine getirdiği, metruk binalar haline dönüştürdüğü, kapattırılması için gerekli bütün mevzuatların devreye sokulduğu İmam Hatip liseleri yönetmeliğinin sadce eski haline getirilmesi çabası bile bazı sözde aydınları rahatsız ediyor. İşte Abbas Güçlü'nün bugün kü yazısı...
3 PKK'lı daha teslim oldu
Hastaneye vakum bombalı saldırı: 10 ölü
Chelsea'nin serisini Lampard bozdu!
Suriye'den Türk jetine taciz!
F.Bahçe: 0 - G.Antepspor: 0 / CANLI
G.Saray sonuncu oldu
Almanya'da IŞİD tedirginliği
DHA müdürü Suriyeli sığınmacıları terörist ilan etti
Metrobüs kalabalığına bilimsel çözüm!
"IŞİD'in silahı var ama morali yok"
Formula 1'in lideri değişti
Taksiciler yarın kontak kapatacak mı?
Mursi'nin yargılandığı davanın duruşması ertelendi
Yeni 10 Euro tedavüle giriyor
CNR Fuar Merkezi'nde yangın!
Ünlü oyuncu Nicole Kidman'ın acı günü
Van Gölü'nden Osmanlı Kalesi çıktı
Bazı mobil uygulamalar yasaklandı
Ahmet Özal'dan siyasete geri dönüş sinyali
IŞİD'den kaçan Suriyeliler için sınır yeniden açıldı
Yemen Başbakanı istifa etti!
Salih Uçan sosyal medyadan isyan etti
Ünal Aysal'a anket şoku
25 katlı bina alev alev yandı
İlhan Mansız bombası!
Ünlü yapımcı hayatını kaybetti
Maden ocağında göçük: 1 ölü
Afganistan devlet başkanını seçti
Suriye sınırına askeri araç sevkiyatı
6 ton hamsi dağıtıldı
Kanlı çatışmalar: 15 ölü
Askeri helikopter düştü: 6 ölü
F.Bahçe anlaşmayı resmen duyurdu!
Görenler şaşkına döndü: Tam 15 kiloluk...
Sakın bu oyuna gelmeyin!
R. Sociedad taraftarını üzdü!
Dortmund'un başı sakatlıklarla belada!
Sapanca'dan bu kez iyi haber!
1 liranın altında ekmek satan fırınlar yandı
Dudak uçuklatan kazancı!
Susuzluktan ölen çift bulundu
Bu plakalar servet değerinde
G.Saray'da futbolcular o ismi istiyor!
Sadık Yakut vekil Cumhurbaşkanı oldu
Kerry: İran bizimle rol alabilir
F-16'lar Suriye sınırına gönderildi
Kavakçı: Türkiye baharını 12 yılda yaşadı
Türkiye gücünü bir kez daha ispatladı
İstanbulluları umutlandıran proje!
Esed güçleri Türkmen bölgesine saldırdı
Tarihi anlaşma! İsmi değişiyor
Trabzonspor ilk galibiyet peşinde!
Öğretmenler greve gitti!
Hüseyin Avni Mutlu'dan ilginç G.Saray tweeti
Erdoğan: Bu operasyon tamamıyla millidir!
Evde su tasarrufu için neler yapılmalı?
Eboue: Veysel'den de, Sabri'den de...
Erdoğan Suriyeli kızın yaşadıklarını anlattı
'Türkiye bir merkez olabilir'
Rusya'ya şok! 40 kişi öldürüldü
Konsolosluk personeli Köşk'te
F.Bahçeli yıldız ayrılmak istediğini açıkladı!
Cavcav: Değişiklikleri ben yaptım!