Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Yargıtay'dan CHP'ye ret Hükümetle konuşmayı kabul etti 'Paralel yapı' operasyonunda flaş gelişme! Celal KazdağlıCHP: Değişime neden direniyor?
Kaset!
Kaset!
25 Ekim 2013 Cuma 11:06
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2013 Cuma 11:05
Ergün Diler, Deniz Baykal için ne zaman düğmeye basıldığını ve Sarıgül’ün ne zaman ve kimler tarafından partinin başına getirilmek istendiğini yazdı.

Takvim gazetesi genel yayın yönetmeni Ergün Diler, bugünkü köşe yazısında Deniz Baykal’ın Mustafa Sarıgü’e karşı olmasının arkasında yatanları kaleme aldı.

İşte Diler’in çarpıcı analizi:

Deniz Baykal'ın kasetle götürülmesi yine gündemde!

Kim götürdü?

Neden götürdü?

Amaç neydi?

CHP ne olacaktı?

Kim gelecekti?

Soru çok!

Sarıgül'ü CHP'ye getirecek olanların Baykal'ı kasetle götürdüğü artık herkesin dilinde... Peki, bu korku filmi gibi operasyon nasıl gerçekleşti! Türkiye Cumhuriyeti buna nasıl karşı koyamadı!

Sorun buradaydı!

Eski Türkiye'nin alışkanlıkları hala canlıydı! Darbeyle yapamadığını, ekonomik krizle götüremediğini, kasetle bitiriyordu! Yeni masanın tüm temsilcileri, yani MİLLİ olan kim varsa, hedefe konuluyordu!

Bakın daha önce de yazdım!

İdeolojiler ile SİYASET birbirinden farklıdır! Erdoğan ve Baykal iki zıt kutupta olsa da ülkenin rotası konusunda hemfikirdiler! Söylenmese de BÜYÜK TÜRKİYE konusunda aynı paydada buluşurlardı!

Zaten Erdoğan'ın yasaklı oluşuna itiraz eden, gereğini yapıp Erdoğan'ı Meclis'e çeken Baykal'dır! Uluslararası DENGE bunu gerektirdiği için işlem tamamlanmıştır! Sonuçta bir adada yaşamıyoruz! Etrafımızda onlarca DENGE var! Erdoğan ile Baykal aynı dengeye inanan insanlardı! Farklılıklar olmakla birlikte büyük fotoğrafa aynı şekilde bakarlardı! Erdoğan'ı, yani seçim kazanmış bir partinin liderini, tutup içeri çeken BAYKAL, 3 yıl sonra NEDENSE CHP geleneğine yakın olan Mustafa Sarıgül'ü kurultayda yerle bir ediyordu!

Sarıgül hakkındaki yolsuzluk iddialarını gündeme getiren Baykal tepki karşısında "Senin gırtlağın yetmez! Otur yerine!" sözleriyle adeta bir çocuğu azarlar gibi rakibine sesleniyordu! Hatta daha da ileri giderek "Namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı" diyerek resmen Sarıgül'ü hedefe koyuyordu!

Kurultaydan zaferle çıkan Baykal, çok kimsenin dikkat çekmediği belki de anlamını bilmediği için çözemediği şu sözleri söylüyordu:

Siz sadece beni seçmediniz!

CHP'yi dışarıdan yönetmek isteyenlere 'DUR ORADA!'" dediniz...

Yıların siyasetçisi bir şey söylüyordu!

Diyordu ki: "Ey Mustafa Sarıgül! Seni karşıma çıkaran Kraliçe'nin adamları burada sonuç alamaz!

Beni oyla geçemez ve partiyi ele geçiremezsiniz!

Ben senin kimlerle oturup kalktığını biliyorum. Türk ve yabancı destekçilerinle beni yenemediniz! Sizi kolunuzdan tutup dışarı attım!"

İşte Baykal için karar o an verilmişti aslında!

Baykal'ın gitmesi gerekiyordu! İstanbul dükalığının gönderdiği Sarıgül bunu başaramamıştı! Ancak işlem sürüyordu!

OY'la gitmeyen Baykal kasetle gidiyordu! Kemal Kılıçdaroğlu'nun gelmesiyle CHP bambaşka bir parti oluyordu!

Yeni strateji bölgeye seslenmek, Şiiler üzerinde politika yapmak, kağıt üzerinde de olsa Kürtler'e şirin gözükmekti!

Amaç KÜRT oylarını alıp KRALİÇE'nin göstereceği bir adayı Köşk seçimlerinde tam olarak desteklemekti! Kemal Bey bilmese de geliş sebebi buydu! Artık CHP de diğer odaklar gibi sadece Erdoğan karşıtlığı üzerine siyaset yapacaktı!

Yeni denklem buydu! MHP de bu konuda CHP'den geri durmuyordu!

Erdoğan karşıtlığı, Kürtler'e yeşil ışık yakan CHP ile MHP'yi bir araya getirebiliyordu! Ama Erdoğan samimi olarak Kürtler'i kucaklamak istediğinde ikisi birden "HAYIR!" diye haykırıyordu!

Günahlarını almak istemem!

Ama bu politika İNGİLİZ politikasıdır!

Kraliçe ve içerideki adamlarının siyasetidir!

Amaç Türk'ü ikinci plana atıp devleti perde arkasından bir başkasına devretmektir!

Kemal Bey biliyor mu bilemem ama KASETİ vizyona sokanlar günü geldiğinde kendisini oradan alacaklardır!

Bu kural hiç şaşmaz!

Zaten kum saati akmaya başladı!

Geceleri varoşları gezip taksicilerle sohbet eden SARIGÜL etrafına "Beni halk getirecek!" diyor! Olabilir!

Siyasetçinin umudu vardır! Ama konuştuğu insanlara, arkasındaki güçlerden, KASET olayının gerçek öyküsünden ve BARONLARIN aldığı yeni kararlardan sözettiğini hiç sanmıyorum!

Kim bilir, belki o da bilmiyordur!

İstanbul'u aldıklarında Erdoğan'ın çok dayanamayacağı hesap ediliyor!

İstanbul gelirse BİZANS oyunları arka arkaya patlayacak! Planları bu!

Kasetle giden Baykal, kurultayda üzerinden geçtiği Sarıgül'e çok sonra yenilecekti! KASETİ kullananların hesabı böylesine genişti!

BARONLARIN seçimden başka şansı kalmadı!

İlk kez bileklerinin gücüyle meydana çıkacaklar!

Önlerinde Sarıgül!

Bakalım CHP, yani sık sık söylendiği gibi ATATÜRK'ün partisi olan CHP, Kraliçe ve adamlarına geçit verecek mi? "Gerçeği kaç kişi görecek?" diye çok merak ediyorum..

Çok saygı duyduğum bir dostum "Sakın siyasetçileri pek fazla önemseme! Çoğu burnunun dibini bile görmekten acizdir!" derdi!

İdeolojik olarak dışarıdan çok fazla etkilenen CHP, Baykal'ın hesabını görecek mi görmeyecek mi? Konu bu!

Boğaz'daki BARONLARIN yönettiği bir parti olup olmadıkları yakında ortaya çıkacak!

Biraz Deniz Baykal işine kafa yorsalar iyi olur!

Yoksa Kemal Bey de gittiğinde iki problemin içinden çıkamazlar!

Ucuz siyaseti bırakıp AKLI devreye sokmakta geç kalmasınlar! Malum son pişmanlık fayda etmiyor!

NOT: Bilenler bilir! CHP'ye hiç uzaklığım yoktur! Derdim Türkiye'yi yönetenlerin ve yönetmeye talip olanların TÜRK olmasıdır! Sadece nüfus kağıdında değil tabii...

Bu haber 2,902 kez okundu.

Paralel yapının yeni ittifakı! Erdoğan'ı yıkmak için...20 Ağustos 2014 12:09
Star gazetesi yazarı Ahmet Taşgetiren, bugünkü yazısında paralel yapının yurtdışı bağlantılarıyla değişen ilişkisini kaleme aldı.
'Obama'yı yedirmeyiz'20 Ağustos 2014 11:48
Obama'nın Neocon'larla imtihanı sürüyor... Neoconcu vesayet sebebiyle bir çok alanda önü kesilen Obama ikinci döneminde de sıkı markaj altında tutulmaya devam ediyor.
Paralel medya yine çarpıttı!20 Ağustos 2014 10:01
Paralel yapının medya tetikçilerinden Bugün gazetesi yine çarpıtma bir haberi manşetine taşıdı.
Almanya’nın Türkiye’deki kolları ve uzun kulakları20 Ağustos 2014 09:57
Star gazetesi yazarı Cemil Ertem bugünkü yazısında Almanya istihbaratının Türkiye'ye yönelik skandal dinlemelerindeki gözden kaçan sinsi niyeti deşifre etti...
Yüreğin yetiyorsa cevap ver Ekrem Dumanlı!18 Ağustos 2014 13:30
Zaman'ın genel yayın müdürü Ekrem Dumanlı bugünkü yazısında Selam- Tevhid soruşturmasına ilişkin cevaplandırılmasını istediği soruları sıraladı... Dumanlı, o soruları yöneltmeden önce yüreğin yetiyorsa sen bu sorulara cevap ver!
Yeni Türkiye’de yaşama rehberi18 Ağustos 2014 10:17
Türkiye Gazetesi yazarı Yıldıray Oğur, başta CHP olmak üzere toplumda bulunan sinir uçlarına Yeni Türkiye'de nasıl yaşabileceklerinin yolunu gösterdi.
Star yazarı Kekeç, Doğan'ı ti'ye aldı!18 Ağustos 2014 02:49
Star gazetesi yazarı Ahmet Kekeç, Doğan medyasında yaşanan son değişiklikleri değerlendirerek, Yılmaz Özdil’in Hürriyet’ten istifa etmesini etle tırnak ayrılmasına benzetti.
Atatürk, Meclis'te 'Vallahi' diye yemin etmiş!17 Ağustos 2014 11:57
Sabah Gazetesi yazarlarından Yavuz Donat, bugün yayınlanan yazısında Atatürk'ün Cumhurbaşkanlığı yeminini konu aldı.
Zaman'ın iki numarasından MHP'ye hakaret!16 Ağustos 2014 11:51
Zaman gazetesi ve Gülen medyasının iki numarası Mehmet Kamış, bugünkü yazısında Köşk seçimlerinde CHP’nin yüzde 39 oy aldığını söyleyerek, MHP ve diğer 12 partiyi çöpe attı.
Yılmaz Özdil'le ilgili bomba iddia!16 Ağustos 2014 11:24
Yeni Şafak gazetesi yazarı Cem Küçük, dünkü yazısının Hürriyet’te yayınlanmamasının ardından istifa ettiğini açıklayan Yılmaz Özdil’le ilgili ilginç bir yazı kaleme aldı.
Memurlar için ek iş imkânı!16 Ağustos 2014 11:13
Sabah gazetesinden Faruk Erdem, bir devlet memurunun hangi ek işleri yapabileceğini yazdı.
Eyüp Can, Aydın Doğan'a gidip ağladı mı?16 Ağustos 2014 10:52
Bugünkü yazısında Doğan medyasıyla ilgili ilginç bilgiler veren Yeni Şafak gazetesi yazarı Cem Küçük, Eyüp Can’ın Doğan’a giderek ağladığını iddia etti.
Yargıtay'dan CHP'ye ret
Meteoroloji'den sıcaklık uyarısı!
ÖSYM KPSS takvimini ve sınav tarihlerini açıkladı
İdris Bal gazete yırttı
Amerikalı gazetecinin kafasını kesen IŞİD militanı İngiliz çıktı!
Apple dünyanın en büyüğünü Dubai’ye açıyor
Yılmaz Özdil, Hürriyet'e veda için gitti
Muhammet Eren'in babasından Almanya'ya dava
FIFA'dan Barcelona'ya kötü haber!
Kuzey Vargın hastaneye kaldırıldı
Kurtlar Vadisi dizisi oyuncusu hastaneye kaldırıldı
Yeni kadro açıklandı! Sneijder ve Kuyt...
Hükümetle konuşmayı kabul etti
Kanalizasyon hattında göçük: 1 ölü 1 yaralı
Tek testle 13 farklı kanser türü teşhis edilebilecek
Celal Kazdağlı: Asıl saygısızlığı Gül yaptı!
İrem Derici internette rekor kırdı
Microsoft’ta oyuncu değişikliği
Japonya'da sel ve toprak kayması: 36 ölü
4 milyon kişiye vergi indirimi
Kazancı Bedih ve Tatlıses birarada
Sneijder bakın hangi Türk oyuncuya meydan okudu
Lüks yat "Pegasus" Marmaris'te
Cameron o görüntüler için tatilini yarıda kesti
Kurbanlıklarda büyük tehlike!
Kılıçdaroğlu'ndan milli iradeye saygısızlık!
'Paralel yapı' operasyonunda flaş gelişme!
FIFA'dan Barcelona'ya ret
Almanya Irak'a silah gönderiyor
118 resimli belge gün yüzüne çıktı
Taraf hükümeti eleştireyim derken komik duruma düştü!
Mursi'nin duruşması ertelendi
Şehit askerler memleketlerine uğurlandı
Toplu taşıma kullananlar daha zayıf
Fenerbahçe Emenike'ye veda ediyor!
Savaş Halep'in nüfusunu eritti
FIFA'dan Barcelona'ya şok yasak!
Davutoğlu, Filistin özel temsilcilerini kabul etti
Zokora resmen Süper Lig ekibinde!
Jandarma karakoluna taciz ateşi!
ABD yardım istedi! Bunu nasıl başardınız?
Dünyanın en yaşlı erkeği
İnsanlık için acı rekor
"Prandelli'nin G.Saray'ı, F.Bahçe'den korksa iyi eder"
Bonzai kullanan gencin 'İbretlik' görüntüsü