Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

"Fenerbahçe'ye kurulan komplo..." Açıköğretim kitabında İsrail propagandası! Öcalan'dan barışa güvenoyu Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
Kaset!
Kaset!
25 Ekim 2013 Cuma 11:06
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2013 Cuma 11:05
Ergün Diler, Deniz Baykal için ne zaman düğmeye basıldığını ve Sarıgül’ün ne zaman ve kimler tarafından partinin başına getirilmek istendiğini yazdı.

Takvim gazetesi genel yayın yönetmeni Ergün Diler, bugünkü köşe yazısında Deniz Baykal’ın Mustafa Sarıgü’e karşı olmasının arkasında yatanları kaleme aldı.

İşte Diler’in çarpıcı analizi:

Deniz Baykal'ın kasetle götürülmesi yine gündemde!

Kim götürdü?

Neden götürdü?

Amaç neydi?

CHP ne olacaktı?

Kim gelecekti?

Soru çok!

Sarıgül'ü CHP'ye getirecek olanların Baykal'ı kasetle götürdüğü artık herkesin dilinde... Peki, bu korku filmi gibi operasyon nasıl gerçekleşti! Türkiye Cumhuriyeti buna nasıl karşı koyamadı!

Sorun buradaydı!

Eski Türkiye'nin alışkanlıkları hala canlıydı! Darbeyle yapamadığını, ekonomik krizle götüremediğini, kasetle bitiriyordu! Yeni masanın tüm temsilcileri, yani MİLLİ olan kim varsa, hedefe konuluyordu!

Bakın daha önce de yazdım!

İdeolojiler ile SİYASET birbirinden farklıdır! Erdoğan ve Baykal iki zıt kutupta olsa da ülkenin rotası konusunda hemfikirdiler! Söylenmese de BÜYÜK TÜRKİYE konusunda aynı paydada buluşurlardı!

Zaten Erdoğan'ın yasaklı oluşuna itiraz eden, gereğini yapıp Erdoğan'ı Meclis'e çeken Baykal'dır! Uluslararası DENGE bunu gerektirdiği için işlem tamamlanmıştır! Sonuçta bir adada yaşamıyoruz! Etrafımızda onlarca DENGE var! Erdoğan ile Baykal aynı dengeye inanan insanlardı! Farklılıklar olmakla birlikte büyük fotoğrafa aynı şekilde bakarlardı! Erdoğan'ı, yani seçim kazanmış bir partinin liderini, tutup içeri çeken BAYKAL, 3 yıl sonra NEDENSE CHP geleneğine yakın olan Mustafa Sarıgül'ü kurultayda yerle bir ediyordu!

Sarıgül hakkındaki yolsuzluk iddialarını gündeme getiren Baykal tepki karşısında "Senin gırtlağın yetmez! Otur yerine!" sözleriyle adeta bir çocuğu azarlar gibi rakibine sesleniyordu! Hatta daha da ileri giderek "Namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı" diyerek resmen Sarıgül'ü hedefe koyuyordu!

Kurultaydan zaferle çıkan Baykal, çok kimsenin dikkat çekmediği belki de anlamını bilmediği için çözemediği şu sözleri söylüyordu:

Siz sadece beni seçmediniz!

CHP'yi dışarıdan yönetmek isteyenlere 'DUR ORADA!'" dediniz...

Yıların siyasetçisi bir şey söylüyordu!

Diyordu ki: "Ey Mustafa Sarıgül! Seni karşıma çıkaran Kraliçe'nin adamları burada sonuç alamaz!

Beni oyla geçemez ve partiyi ele geçiremezsiniz!

Ben senin kimlerle oturup kalktığını biliyorum. Türk ve yabancı destekçilerinle beni yenemediniz! Sizi kolunuzdan tutup dışarı attım!"

İşte Baykal için karar o an verilmişti aslında!

Baykal'ın gitmesi gerekiyordu! İstanbul dükalığının gönderdiği Sarıgül bunu başaramamıştı! Ancak işlem sürüyordu!

OY'la gitmeyen Baykal kasetle gidiyordu! Kemal Kılıçdaroğlu'nun gelmesiyle CHP bambaşka bir parti oluyordu!

Yeni strateji bölgeye seslenmek, Şiiler üzerinde politika yapmak, kağıt üzerinde de olsa Kürtler'e şirin gözükmekti!

Amaç KÜRT oylarını alıp KRALİÇE'nin göstereceği bir adayı Köşk seçimlerinde tam olarak desteklemekti! Kemal Bey bilmese de geliş sebebi buydu! Artık CHP de diğer odaklar gibi sadece Erdoğan karşıtlığı üzerine siyaset yapacaktı!

Yeni denklem buydu! MHP de bu konuda CHP'den geri durmuyordu!

Erdoğan karşıtlığı, Kürtler'e yeşil ışık yakan CHP ile MHP'yi bir araya getirebiliyordu! Ama Erdoğan samimi olarak Kürtler'i kucaklamak istediğinde ikisi birden "HAYIR!" diye haykırıyordu!

Günahlarını almak istemem!

Ama bu politika İNGİLİZ politikasıdır!

Kraliçe ve içerideki adamlarının siyasetidir!

Amaç Türk'ü ikinci plana atıp devleti perde arkasından bir başkasına devretmektir!

Kemal Bey biliyor mu bilemem ama KASETİ vizyona sokanlar günü geldiğinde kendisini oradan alacaklardır!

Bu kural hiç şaşmaz!

Zaten kum saati akmaya başladı!

Geceleri varoşları gezip taksicilerle sohbet eden SARIGÜL etrafına "Beni halk getirecek!" diyor! Olabilir!

Siyasetçinin umudu vardır! Ama konuştuğu insanlara, arkasındaki güçlerden, KASET olayının gerçek öyküsünden ve BARONLARIN aldığı yeni kararlardan sözettiğini hiç sanmıyorum!

Kim bilir, belki o da bilmiyordur!

İstanbul'u aldıklarında Erdoğan'ın çok dayanamayacağı hesap ediliyor!

İstanbul gelirse BİZANS oyunları arka arkaya patlayacak! Planları bu!

Kasetle giden Baykal, kurultayda üzerinden geçtiği Sarıgül'e çok sonra yenilecekti! KASETİ kullananların hesabı böylesine genişti!

BARONLARIN seçimden başka şansı kalmadı!

İlk kez bileklerinin gücüyle meydana çıkacaklar!

Önlerinde Sarıgül!

Bakalım CHP, yani sık sık söylendiği gibi ATATÜRK'ün partisi olan CHP, Kraliçe ve adamlarına geçit verecek mi? "Gerçeği kaç kişi görecek?" diye çok merak ediyorum..

Çok saygı duyduğum bir dostum "Sakın siyasetçileri pek fazla önemseme! Çoğu burnunun dibini bile görmekten acizdir!" derdi!

İdeolojik olarak dışarıdan çok fazla etkilenen CHP, Baykal'ın hesabını görecek mi görmeyecek mi? Konu bu!

Boğaz'daki BARONLARIN yönettiği bir parti olup olmadıkları yakında ortaya çıkacak!

Biraz Deniz Baykal işine kafa yorsalar iyi olur!

Yoksa Kemal Bey de gittiğinde iki problemin içinden çıkamazlar!

Ucuz siyaseti bırakıp AKLI devreye sokmakta geç kalmasınlar! Malum son pişmanlık fayda etmiyor!

NOT: Bilenler bilir! CHP'ye hiç uzaklığım yoktur! Derdim Türkiye'yi yönetenlerin ve yönetmeye talip olanların TÜRK olmasıdır! Sadece nüfus kağıdında değil tabii...

Bu haber 2,905 kez okundu.

CHP’li Tarhan yeni parti kuruyor!22 Ekim 2014 10:48
Talat Atilla, CHP Milletvekili Emine Ülker Tarhan'ın yeni bir parti kuracağını ve bu partiye CHP'den 20 milletvekilini transfer edeceğini açıkladı.
Berkin Elvan'ın ailesine Yasin Börü çağrısı22 Ekim 2014 07:40
Akşam gazetesi yazarı Turgay Güler, Yasin Börü'nün annesine "oğlunuz gerçekten IŞİD'çi miydi" şeklinde bir soru soran Cüneyt Özdemir'i eleştirirken, Berkin Elvan’ın ailesine çağrıda bulundu.
Bedelli askerlik eşitsizlik mi?18 Ekim 2014 06:45
Sabah gazetesi yazarı Engin Ardıç, Ahmet Davutoğlu’nun ‘Bedelli yok’ açıklamasının ardından bedelli askerlikle ilgili dikkat çeken bir yazı kaleme aldı.
İHD kimin sesi?17 Ekim 2014 16:57
Türkiye Gazetesi yazarı Yıldıray Oğur, bugünkü yazısında İnsan Hakları Derneği'nin Kobani olayları için yayınladığı raporu kaleme aldı.
Dikkat! Eğer bu numara ararsa açmayın17 Ekim 2014 12:31
Milliyet gazetesi yazarı Ali Eyüboğlu başına gelen ilginç bir olayı bugün köşesinden aktardı ve herkesi uyardı.
Batı'nın Türkiye aşkı17 Ekim 2014 10:01
Yavuz Donat, Batı’nın Türkiye sevgisinin yapmacık olduğunu ima ederek, Türkiye’yi tetikçi olarak görmek istediklerini belirtti.
Taraf yazarından tartışmalı Cem Garipoğlu yazısı16 Ekim 2014 13:04
Taraf yazarı Perihan Mağden, yazısında Cem Garipoğlu için "haksızlık yapmışız" dedi, empatide zirveye çıktı.
Hürriyet yazarı Türkiye’ye öfkesini kustu!16 Ekim 2014 11:02
Hürriyet yazarı Mehmet Yakup Yılmaz, küresel insani yardım 2014 dünya raporunda ABD ve İngiltere'den sonra üçüncü sırada, GSMH'ya göre de ilk sırada yer alan kendi ülkesini görmedi.
Her şey bitti Ey Şakirt15 Ekim 2014 08:22
Yeni Şafak gazetesi yazarı Ali Nur Kutlu, HSYK seçimlerinde hezimete uğrayan Gülen grubu için ‘her şey bitti’ dedi.
Üniversitelerdeki paralel çeteleşmeye dikkat!13 Ekim 2014 08:20
Yazısında üniversitenin yararlarını anlatan Yeni Şafak gazetesi yazarı Yusuf Kaplan, üniversitelerdeki paralel çeteleşmeye dikkat edilmesi konusunda uyardı.
Karanlık güçlerin son kurşunu IŞİD!10 Ekim 2014 08:34
Star gazetesi yazarı Cemil Ertem, Gezi ve 17-25 Aralık operasyonları boşa çıkan karanlık güçlerin elinde tek atımlık IŞİD kurşunu kaldığını söyledi.
O gece ne oldu?10 Ekim 2014 08:22