Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Cimbom son kozlarını oynuyor/CANLI Fenerbahçe bombayı patlatabilir! Tekme ve sandalyeler havada uçuştu! Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
Kaset!
Kaset!
25 Ekim 2013 Cuma 11:06
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2013 Cuma 11:05
Ergün Diler, Deniz Baykal için ne zaman düğmeye basıldığını ve Sarıgül’ün ne zaman ve kimler tarafından partinin başına getirilmek istendiğini yazdı.

Takvim gazetesi genel yayın yönetmeni Ergün Diler, bugünkü köşe yazısında Deniz Baykal’ın Mustafa Sarıgü’e karşı olmasının arkasında yatanları kaleme aldı.

İşte Diler’in çarpıcı analizi:

Deniz Baykal'ın kasetle götürülmesi yine gündemde!

Kim götürdü?

Neden götürdü?

Amaç neydi?

CHP ne olacaktı?

Kim gelecekti?

Soru çok!

Sarıgül'ü CHP'ye getirecek olanların Baykal'ı kasetle götürdüğü artık herkesin dilinde... Peki, bu korku filmi gibi operasyon nasıl gerçekleşti! Türkiye Cumhuriyeti buna nasıl karşı koyamadı!

Sorun buradaydı!

Eski Türkiye'nin alışkanlıkları hala canlıydı! Darbeyle yapamadığını, ekonomik krizle götüremediğini, kasetle bitiriyordu! Yeni masanın tüm temsilcileri, yani MİLLİ olan kim varsa, hedefe konuluyordu!

Bakın daha önce de yazdım!

İdeolojiler ile SİYASET birbirinden farklıdır! Erdoğan ve Baykal iki zıt kutupta olsa da ülkenin rotası konusunda hemfikirdiler! Söylenmese de BÜYÜK TÜRKİYE konusunda aynı paydada buluşurlardı!

Zaten Erdoğan'ın yasaklı oluşuna itiraz eden, gereğini yapıp Erdoğan'ı Meclis'e çeken Baykal'dır! Uluslararası DENGE bunu gerektirdiği için işlem tamamlanmıştır! Sonuçta bir adada yaşamıyoruz! Etrafımızda onlarca DENGE var! Erdoğan ile Baykal aynı dengeye inanan insanlardı! Farklılıklar olmakla birlikte büyük fotoğrafa aynı şekilde bakarlardı! Erdoğan'ı, yani seçim kazanmış bir partinin liderini, tutup içeri çeken BAYKAL, 3 yıl sonra NEDENSE CHP geleneğine yakın olan Mustafa Sarıgül'ü kurultayda yerle bir ediyordu!

Sarıgül hakkındaki yolsuzluk iddialarını gündeme getiren Baykal tepki karşısında "Senin gırtlağın yetmez! Otur yerine!" sözleriyle adeta bir çocuğu azarlar gibi rakibine sesleniyordu! Hatta daha da ileri giderek "Namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı" diyerek resmen Sarıgül'ü hedefe koyuyordu!

Kurultaydan zaferle çıkan Baykal, çok kimsenin dikkat çekmediği belki de anlamını bilmediği için çözemediği şu sözleri söylüyordu:

Siz sadece beni seçmediniz!

CHP'yi dışarıdan yönetmek isteyenlere 'DUR ORADA!'" dediniz...

Yıların siyasetçisi bir şey söylüyordu!

Diyordu ki: "Ey Mustafa Sarıgül! Seni karşıma çıkaran Kraliçe'nin adamları burada sonuç alamaz!

Beni oyla geçemez ve partiyi ele geçiremezsiniz!

Ben senin kimlerle oturup kalktığını biliyorum. Türk ve yabancı destekçilerinle beni yenemediniz! Sizi kolunuzdan tutup dışarı attım!"

İşte Baykal için karar o an verilmişti aslında!

Baykal'ın gitmesi gerekiyordu! İstanbul dükalığının gönderdiği Sarıgül bunu başaramamıştı! Ancak işlem sürüyordu!

OY'la gitmeyen Baykal kasetle gidiyordu! Kemal Kılıçdaroğlu'nun gelmesiyle CHP bambaşka bir parti oluyordu!

Yeni strateji bölgeye seslenmek, Şiiler üzerinde politika yapmak, kağıt üzerinde de olsa Kürtler'e şirin gözükmekti!

Amaç KÜRT oylarını alıp KRALİÇE'nin göstereceği bir adayı Köşk seçimlerinde tam olarak desteklemekti! Kemal Bey bilmese de geliş sebebi buydu! Artık CHP de diğer odaklar gibi sadece Erdoğan karşıtlığı üzerine siyaset yapacaktı!

Yeni denklem buydu! MHP de bu konuda CHP'den geri durmuyordu!

Erdoğan karşıtlığı, Kürtler'e yeşil ışık yakan CHP ile MHP'yi bir araya getirebiliyordu! Ama Erdoğan samimi olarak Kürtler'i kucaklamak istediğinde ikisi birden "HAYIR!" diye haykırıyordu!

Günahlarını almak istemem!

Ama bu politika İNGİLİZ politikasıdır!

Kraliçe ve içerideki adamlarının siyasetidir!

Amaç Türk'ü ikinci plana atıp devleti perde arkasından bir başkasına devretmektir!

Kemal Bey biliyor mu bilemem ama KASETİ vizyona sokanlar günü geldiğinde kendisini oradan alacaklardır!

Bu kural hiç şaşmaz!

Zaten kum saati akmaya başladı!

Geceleri varoşları gezip taksicilerle sohbet eden SARIGÜL etrafına "Beni halk getirecek!" diyor! Olabilir!

Siyasetçinin umudu vardır! Ama konuştuğu insanlara, arkasındaki güçlerden, KASET olayının gerçek öyküsünden ve BARONLARIN aldığı yeni kararlardan sözettiğini hiç sanmıyorum!

Kim bilir, belki o da bilmiyordur!

İstanbul'u aldıklarında Erdoğan'ın çok dayanamayacağı hesap ediliyor!

İstanbul gelirse BİZANS oyunları arka arkaya patlayacak! Planları bu!

Kasetle giden Baykal, kurultayda üzerinden geçtiği Sarıgül'e çok sonra yenilecekti! KASETİ kullananların hesabı böylesine genişti!

BARONLARIN seçimden başka şansı kalmadı!

İlk kez bileklerinin gücüyle meydana çıkacaklar!

Önlerinde Sarıgül!

Bakalım CHP, yani sık sık söylendiği gibi ATATÜRK'ün partisi olan CHP, Kraliçe ve adamlarına geçit verecek mi? "Gerçeği kaç kişi görecek?" diye çok merak ediyorum..

Çok saygı duyduğum bir dostum "Sakın siyasetçileri pek fazla önemseme! Çoğu burnunun dibini bile görmekten acizdir!" derdi!

İdeolojik olarak dışarıdan çok fazla etkilenen CHP, Baykal'ın hesabını görecek mi görmeyecek mi? Konu bu!

Boğaz'daki BARONLARIN yönettiği bir parti olup olmadıkları yakında ortaya çıkacak!

Biraz Deniz Baykal işine kafa yorsalar iyi olur!

Yoksa Kemal Bey de gittiğinde iki problemin içinden çıkamazlar!

Ucuz siyaseti bırakıp AKLI devreye sokmakta geç kalmasınlar! Malum son pişmanlık fayda etmiyor!

NOT: Bilenler bilir! CHP'ye hiç uzaklığım yoktur! Derdim Türkiye'yi yönetenlerin ve yönetmeye talip olanların TÜRK olmasıdır! Sadece nüfus kağıdında değil tabii...

Bu haber 2,911 kez okundu.

'Erdoğan kabul etseydi, Deniz Baykal Cumhurbaşkanı’ydı'31 Ocak 2015 18:59
Yeni Akit yazarı Hasan Karakaya, "Erdoğan kabul etseydi, Deniz Baykal Cumhurbaşkanı’ydı" dedi.
Altınok'tan Özkök'e sert eleştiri!27 Ocak 2015 14:08
Hürriyet Yazarı Ertuğrul Özkök'ün bugünkü yazısı Günün Manşeti programında eleştirildi. Melih Altınok, Özkök'ün yazısına ilişkin, '2 satır yazı yazmış 40 tane yanlış var' dedi.
Kaplan: Bülent Yıldırım’ı isteseniz de yıldıramazsınız!26 Ocak 2015 07:45
Sözleri paralel medya tarafından çarptırılan İHH Başkanı Bülent Yıldırım’a Yusuf Kaplan sahip çıktı.
İki farklı kalkınma anlayışı: Afrika ve Davos23 Ocak 2015 09:36
Cemil Ertem, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Afrika ziyaretlerini ve Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun Davos çıkarmasını değerlendirdi.
Paralel örgütün internetteki suç merkezi!21 Ocak 2015 11:48
Akşam gazetesi yazarı Turgay Güler bugünkü yazısında paralel yapının sosyal medya figüranı Fuat Avni üzerinden çarpıcı sorular sordu.
Cübbeli: Bunu yapan cehennemliktir21 Ocak 2015 09:52
Vahdet gazetesinde yazıları yayımlanan Ahmet Mahmut Ünlü, hayvanlara eziyet edenin cehennemlik olduğunu yazdı.
Bir fiskelik canı var demişlerdi21 Ocak 2015 08:40
Yeni Şafak yazarı Abdulkadir Selvi bugünkü yazısında TBMM’de dün yapılan eski bakanlarla ilgili Yüce Divan oylamasını kaleme aldı.
Yayla'dan Cumhuriyet ve Gülen grubuna eleştiri20 Ocak 2015 16:14
Atilla Yayla Charlie Hebdo’nun Hazreti Peygamber’e hakaret eden karikatürlerini yayınlayan Cumhuriyet ve ona sahip çıkarak “ifade özgürlüğü” savunucusu kesilen paralel medyaya sordu: Atatürk ve Fethullah Gülen’i çizselerdi tepkiniz bu mu olurdu.
Romantik Gezici Can Dündar, yeni Türkiye’sini yazdı20 Ocak 2015 10:14
“Romantik Gezici” Can Dündar, bugünkü yazısında yeni Türkiye’sini kaleme aldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan senarist de olabilirmiş20 Ocak 2015 09:01
Mehmet Barlas, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın siyasetçi olmak yerine senarist olmayı deneseydi, aynı başarıya ulaşabileceğini söyledi.
Taşgetiren'den Nurettin Yıldız'a selam20 Ocak 2015 08:55
Star gazetesi yazarı Ahmet Taşgetiren, geçtiğimiz günlerde iftiraya maruz kalan Nureddin Yıldız’la ilgili bir yazı kaleme aldı.
Cübbeli: Fabrikanın kaçağını garibanlar ödüyor!20 Ocak 2015 06:19
Cübbeli Ahmet Hoca olarak tanınan Ahmet Mahmut Ünlü, Vahdet gazetesindeki köşesinde kaçak elektrik konusunu ele aldı.
Ala: Muhalefet paralel çeteyle işbirliği yapıyor
Kılıç: Avucunuzu yalarsınız
PEGIDA destekçisi partiye protesto şoku!
Dünyanın en tatlı fuarı açıldı!
Demba Ba rekora koşuyor!
İlk finalist Gana!
Zonguldak'taki orman yangını
İspanya’da kar ve sel can aldı!
Cumhurbaşkanı adayının evine bombalı saldırı!
İstanbul rekora gidiyor!
Cimbom son kozlarını oynuyor/CANLI
Soba faciası: 3 ölü
DEAŞ'tan klor gazlı saldırı!
Orman'dan Yıldırım'a ağır sözler!
Bu elementin kilosu 72 bin dolar
25 rehine DEAŞ'ın elinden kurtarıldı
İsrail’den şaşırtan eylem!
Arena'da 11'ler belli oldu!
Lodos 100 tekneyi batırdı
Zaman'ın Emirgan yalanı kısa sürdü!
Kara ile deniz birleşti
Mancini'ye bir darbede Sasuolo'dan!
Olcay'dan ilginç benzetme!
Mesut mest etti!
Bardakoğlu, CHP adaylığı için konuştu
Tarihi derbide Celtic güldü
Kan davası barış yemeğiyle bitti
Fenerbahçe bombayı patlatabilir!
Tekme ve sandalyeler havada uçuştu!
Çipras’ın ilk ziyareti bakın nereye!
Beşiktaş'tan Mersin'e 'Osmanlı' tokadı!
400 gün sonra özgür!
Davutoğlu: Tek tek değil hepiniz birden gelin
Bir misket için silahlar konuştu: 4 yaralı
'Biz lanetliyoruz onlar otorite kabul ediyor'
Arda Turan Madrid'ten ayrılıyor mu?
Haksöz'de bu ay Charlie Hebdo var!
Freedom House'un foyası döküldü!
Habere gitti haber oldu! Az daha ölüyordu
Facebook'ta asla bunları yapmayın
Eski devlet başkanı hayatını kaybetti!
Başına çatı malzemesi düştü öldü
Arınç hükümetin ayakta kalma sırrını açıkladı
S&P Ukrayna'nın kredi notunu indirdi
F.Bahçe rahat kazandı
Diş ağrısı sanıyorsunuz ama ...
Umudunu, Başbakan'a verdiği mektuba bağladı
Lodos kaldırım taşlarını bile söktü
Karadeniz'de Samsun rüzgarı!
Kar üstünde güreş
Özçekim çılgınlığı tehlike dinlemiyor
Bu defa uçurmadı, komple söktü
Bolu'dan üç golle üç puan!
ABD: Irak'a asker gönderebiliriz
İmirzalıoğlu'na büyük sürpriz!
Çanakkale'de Lodos otomobili uçurdu
Husiler Suudi Arabistan'ı protesto etti
''Bu vahşi terör olayını kınıyoruz''
Öldürülen rehinenin annesi konuştu
Gülen sevenlerini uçuruma sürüklüyor!
Torku Konyaspor galibiyeti hatırladı
Beşiktaş, potada hükmen galibiyet bekliyor
Erdoğan'a ve mitinge katılanlara hakarete ceza
Polisevinde yangın çıktı
Arda Turan için flaş transfer gelişmesi!
MHP Başkanlık'tan geri adım attı
Yunanistan Filistin'i tanıyacak
Rus uçağını F-16'lar durdurdu
Boko Haram yine saldırdı
SGK borç yapılandırması için yarın son gün!
Davutoğlu'ndan Afyon'a hızlı tren müjdesi