Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Netenyahu'dan çirkin istek! Yunanistan bakın Osmanlıca'yı neden öğreniyor Arınç: Bizde Tayyipler bitmez Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken ‘Dinle küçük adam...’
Kaset!
Kaset!
25 Ekim 2013 Cuma 11:06
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2013 Cuma 11:05
Ergün Diler, Deniz Baykal için ne zaman düğmeye basıldığını ve Sarıgül’ün ne zaman ve kimler tarafından partinin başına getirilmek istendiğini yazdı.

Takvim gazetesi genel yayın yönetmeni Ergün Diler, bugünkü köşe yazısında Deniz Baykal’ın Mustafa Sarıgü’e karşı olmasının arkasında yatanları kaleme aldı.

İşte Diler’in çarpıcı analizi:

Deniz Baykal'ın kasetle götürülmesi yine gündemde!

Kim götürdü?

Neden götürdü?

Amaç neydi?

CHP ne olacaktı?

Kim gelecekti?

Soru çok!

Sarıgül'ü CHP'ye getirecek olanların Baykal'ı kasetle götürdüğü artık herkesin dilinde... Peki, bu korku filmi gibi operasyon nasıl gerçekleşti! Türkiye Cumhuriyeti buna nasıl karşı koyamadı!

Sorun buradaydı!

Eski Türkiye'nin alışkanlıkları hala canlıydı! Darbeyle yapamadığını, ekonomik krizle götüremediğini, kasetle bitiriyordu! Yeni masanın tüm temsilcileri, yani MİLLİ olan kim varsa, hedefe konuluyordu!

Bakın daha önce de yazdım!

İdeolojiler ile SİYASET birbirinden farklıdır! Erdoğan ve Baykal iki zıt kutupta olsa da ülkenin rotası konusunda hemfikirdiler! Söylenmese de BÜYÜK TÜRKİYE konusunda aynı paydada buluşurlardı!

Zaten Erdoğan'ın yasaklı oluşuna itiraz eden, gereğini yapıp Erdoğan'ı Meclis'e çeken Baykal'dır! Uluslararası DENGE bunu gerektirdiği için işlem tamamlanmıştır! Sonuçta bir adada yaşamıyoruz! Etrafımızda onlarca DENGE var! Erdoğan ile Baykal aynı dengeye inanan insanlardı! Farklılıklar olmakla birlikte büyük fotoğrafa aynı şekilde bakarlardı! Erdoğan'ı, yani seçim kazanmış bir partinin liderini, tutup içeri çeken BAYKAL, 3 yıl sonra NEDENSE CHP geleneğine yakın olan Mustafa Sarıgül'ü kurultayda yerle bir ediyordu!

Sarıgül hakkındaki yolsuzluk iddialarını gündeme getiren Baykal tepki karşısında "Senin gırtlağın yetmez! Otur yerine!" sözleriyle adeta bir çocuğu azarlar gibi rakibine sesleniyordu! Hatta daha da ileri giderek "Namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı" diyerek resmen Sarıgül'ü hedefe koyuyordu!

Kurultaydan zaferle çıkan Baykal, çok kimsenin dikkat çekmediği belki de anlamını bilmediği için çözemediği şu sözleri söylüyordu:

Siz sadece beni seçmediniz!

CHP'yi dışarıdan yönetmek isteyenlere 'DUR ORADA!'" dediniz...

Yıların siyasetçisi bir şey söylüyordu!

Diyordu ki: "Ey Mustafa Sarıgül! Seni karşıma çıkaran Kraliçe'nin adamları burada sonuç alamaz!

Beni oyla geçemez ve partiyi ele geçiremezsiniz!

Ben senin kimlerle oturup kalktığını biliyorum. Türk ve yabancı destekçilerinle beni yenemediniz! Sizi kolunuzdan tutup dışarı attım!"

İşte Baykal için karar o an verilmişti aslında!

Baykal'ın gitmesi gerekiyordu! İstanbul dükalığının gönderdiği Sarıgül bunu başaramamıştı! Ancak işlem sürüyordu!

OY'la gitmeyen Baykal kasetle gidiyordu! Kemal Kılıçdaroğlu'nun gelmesiyle CHP bambaşka bir parti oluyordu!

Yeni strateji bölgeye seslenmek, Şiiler üzerinde politika yapmak, kağıt üzerinde de olsa Kürtler'e şirin gözükmekti!

Amaç KÜRT oylarını alıp KRALİÇE'nin göstereceği bir adayı Köşk seçimlerinde tam olarak desteklemekti! Kemal Bey bilmese de geliş sebebi buydu! Artık CHP de diğer odaklar gibi sadece Erdoğan karşıtlığı üzerine siyaset yapacaktı!

Yeni denklem buydu! MHP de bu konuda CHP'den geri durmuyordu!

Erdoğan karşıtlığı, Kürtler'e yeşil ışık yakan CHP ile MHP'yi bir araya getirebiliyordu! Ama Erdoğan samimi olarak Kürtler'i kucaklamak istediğinde ikisi birden "HAYIR!" diye haykırıyordu!

Günahlarını almak istemem!

Ama bu politika İNGİLİZ politikasıdır!

Kraliçe ve içerideki adamlarının siyasetidir!

Amaç Türk'ü ikinci plana atıp devleti perde arkasından bir başkasına devretmektir!

Kemal Bey biliyor mu bilemem ama KASETİ vizyona sokanlar günü geldiğinde kendisini oradan alacaklardır!

Bu kural hiç şaşmaz!

Zaten kum saati akmaya başladı!

Geceleri varoşları gezip taksicilerle sohbet eden SARIGÜL etrafına "Beni halk getirecek!" diyor! Olabilir!

Siyasetçinin umudu vardır! Ama konuştuğu insanlara, arkasındaki güçlerden, KASET olayının gerçek öyküsünden ve BARONLARIN aldığı yeni kararlardan sözettiğini hiç sanmıyorum!

Kim bilir, belki o da bilmiyordur!

İstanbul'u aldıklarında Erdoğan'ın çok dayanamayacağı hesap ediliyor!

İstanbul gelirse BİZANS oyunları arka arkaya patlayacak! Planları bu!

Kasetle giden Baykal, kurultayda üzerinden geçtiği Sarıgül'e çok sonra yenilecekti! KASETİ kullananların hesabı böylesine genişti!

BARONLARIN seçimden başka şansı kalmadı!

İlk kez bileklerinin gücüyle meydana çıkacaklar!

Önlerinde Sarıgül!

Bakalım CHP, yani sık sık söylendiği gibi ATATÜRK'ün partisi olan CHP, Kraliçe ve adamlarına geçit verecek mi? "Gerçeği kaç kişi görecek?" diye çok merak ediyorum..

Çok saygı duyduğum bir dostum "Sakın siyasetçileri pek fazla önemseme! Çoğu burnunun dibini bile görmekten acizdir!" derdi!

İdeolojik olarak dışarıdan çok fazla etkilenen CHP, Baykal'ın hesabını görecek mi görmeyecek mi? Konu bu!

Boğaz'daki BARONLARIN yönettiği bir parti olup olmadıkları yakında ortaya çıkacak!

Biraz Deniz Baykal işine kafa yorsalar iyi olur!

Yoksa Kemal Bey de gittiğinde iki problemin içinden çıkamazlar!

Ucuz siyaseti bırakıp AKLI devreye sokmakta geç kalmasınlar! Malum son pişmanlık fayda etmiyor!

NOT: Bilenler bilir! CHP'ye hiç uzaklığım yoktur! Derdim Türkiye'yi yönetenlerin ve yönetmeye talip olanların TÜRK olmasıdır! Sadece nüfus kağıdında değil tabii...

Bu haber 2,910 kez okundu.

Cemaat, PKK'yla neyi görüşüyor?20 Aralık 2014 10:17
Akşam yazarı Kurtuluş Tayiz, Davutoğlu'nun iddiasını konu aldığı yazısında Cemaat'in Kuzey Irak'ta PKK'yla temas kurduğunu belirtti.
Ekrem Dumanlı korkak ve zavallı19 Aralık 2014 22:59
Sabah Gazetesi yazarları Sevilay Yükselir, Ekrem Dumanlı hakkında ilginç bir tespitte bulundu. Yükselir, Dumanlı'nın 'korkak ve zavallı' olduğunu ifade etti.
Cübbeli Ahmet'ten Cumhurbaşkanlığı Sarayı açıklaması18 Aralık 2014 11:41
Vahdet gazetesinde yazıları yayımlanan Cübbeli Ahmet, Cumhurbaşkanlığı binasını eleştirenlere sahabe döneminden örneklerle cevap verdi.
Paralel deşifre oldu, yeni tehlike...18 Aralık 2014 10:55
Markar Esayan, Menderes döneminde A tipi GLADIO'nun, 28 Şubat'tan bugüne kadar ise paralel yapı ile üzerinden B tipi GLADIO'nun etkin olduğunu belirtti. Esayan, paralel örgütün deşifre olmasının ardından üst aklın yeni bir GLADIO yapılanmasına gideceğini öne sürdü.
Cübbeli Ahmet: Halı saha maçı yapmak...17 Aralık 2014 12:09
Vahdet gazetesi yazarı Ahmet Mahmut Ünlü, kendisine yöneltilen ‘halı sahada maç yapmak caiz mi’ sorusuna köşesinde cevap verdi.
Mahmut Efendi o takıma beddua etti mi?16 Aralık 2014 12:21
Cübbeli Ahmet Hoca gelen soruların üzerine Vahdet gazetesindeki köşesinde Mahmut Efendi'nin Trabzonspor'a beddua edip etmediğini açıkladı.
Öcalan'ı verdiler Gülen'i aldılar Erdoğan'ı...16 Aralık 2014 09:58
Türkiye için 3 kritik tarih. Biri Abdullah Öcalan, biri Fethullah Gülen bir diğeri ise Recep Tayyip Erdoğan'la ilgili...
Nazlı Ilıcak’tan Babacan ve Şimşek’e tehdit!09 Aralık 2014 13:05
Bugün gazetesi yazarı Nazlı Ilıcak bugün köşesinde bakanlar Ali Babacan ve Mehmet Şimşek’i tehdit etti.
Mahçupyan: Yolsuzluklar AKP’nin suiistimal edilmesidir09 Aralık 2014 08:39
Akşam gazetesi yazarı Etyen Mahçupyan, yaşanan yolsuzlukların AK Parti’nin suiistimal edilmesi olduğunu söyledi.
Engin Ardıç: Korkmayın Osmanlıca Atatürk'ün dili06 Aralık 2014 10:32
Engin Ardıç, Sabah Gazetesi'ndeki köşesinde, kararı değerlendirdi.
Çözümün kaderi Kürtlerin elinde04 Aralık 2014 09:06
Akşam Gazetesi yazarı ve Başbakan Başdanışmanı Etyen Mahçupyan, çözüm sürecinin kaderinin Kürtler'in elinde olduğunu yazdı.
Anayasa Mahkemesi'nin baraj kumpasını yazdılar03 Aralık 2014 16:44
Anayasa Mahkemesi başkanı Haşim Kılıç’ın, Habertürk yazarı Muharrem Sarıkaya’nın seçim barajı ile ilgili sorusuna verdiği cevapla deşifre olan, Anayasa Mahkemesi’nin seçim barajı ile ilgili hazırlıkları büyük bir tartışmanın fitilini de ateşledi
Yüzmede G.Saray ve F.Bahçe şampiyon
Irak ordusundan IŞİD'e ağır darbe!
Netenyahu'dan çirkin istek!
Karar verildi! Kupa maçları o statta
Bilal Kısa'dan transfer iddialarına cevap
Polisler 15 kilo esrarı bakın nerede buldu!
Barcelona'nın 2. takımı hezimet yaşadı
G.Saray'ın ilk transferini Büyüka açıkladı
Dev derbide Galatasaray kükredi!
Yunanistan bakın Osmanlıca'yı neden öğreniyor
HDP İl Başkanlığı'na benzinli saldırı
73 hafta sonra gelen frikik golü
Cenk Tosun, Demba Ba'yı kovalıyor!
Bakan Çelik yıllar sonra o tehdidi açıkladı
İsrail 2014'te bin Filistinlinin evini yıktı
Elazığ'da TIR otomobili biçti: 4 ölü
Beşiktaş kupa maçını nerede oynayacak?
Recep Sert, dünyaevine girdi
Tunus'ta oy verme işlemi tamamlandı
Tayfun Korkut'un takımı müthiş döndü
Alex ve Drogba'dan sonra Sosa da...
Kaleci Tolga'yı isyan ettiren görüntü
Basketbolda toplu sonuçlar
Akçay: Oyunla bağdaşmayan bir skor
Alman Bild Mehmetçik'e rüşvetçi dedi
Dağa kaçırılmak istenen 3 çocuk kurtarıldı
Fas Kralı 6. Muhammed, Türkiye'de!
Kartal seriyi bozmadı!
Kürdandan uzak durun
Su şişeleme tesisinde yangın!
F.Bahçe, Eskişehir deplasmanında zorlanmadı
Özbekistan'da oy verme işlemi sona erdi
Arınç: Bizde Tayyipler bitmez
Doğalgaz abonesine fatura müjdesi
Liverpool 90+6'da geri döndü
Bozkır: Üye yapmazlarsa umrumuzda bile olmaz
Şenol Güneş'ten TFF'ye: Konuşursam...
50 yıl sonra resmi nikah kıydılar!
Almanya'da camiye ırkçı saldırı!
Uludağ yolu kar sebebiyle kapandı
Yıldız: Ne oldu da Erdoğan birden kötü oldu?
Fenerbahçe deplasmanda set vermedi
Aziz Yıldırım 24 yıllık G.Saraylı'yı F.Bahçeli yaptı!
Meclis'te tuzluk protestosu!
İznik Gölü'nde bulunan kiliseye dünya hayran!
Müezzinoğlu: Çakallara meydanı boş bırakmayız
Türk doktorlardan müthiş başarı!
Kazım durmuyor! Yine attı Feyenoord kazandı
Çıldır Gölü donmaya başladı!
Bugün en uzun gece yaşanacak
Bursa'da gol düellosu!
AK Parti kongresine damga vuran 3 afiş
Elazığ'da korkunç kaza! 4 ölü var
"50 kedi bir aslan etmez"
Tükürük kavgası: 3 yaralı
İsrail: IŞİD bizim için tehdit değil
Heniyye'den Türkiye'ye "teşekkür"
F-35'lere yerli mühimmat geliyor
Akdoğan'dan Derya Sazak'a yalanlama
Balıkesirspor Kasımpaşa'ya gol yağdırdı!
Türkiye‘nin ilk çip fabrikası kuruluyor
Gülerce paralel yapının 20 yanlışını anlattı
CHP'li belediyeden kirli siyaset!