Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Galatasaray'dan çok sert açıklama! Facebook bir ilin ismini daha değiştirdi! Başbakan'la çektiği selfie'yi Twitter'dan yayımladı! Ahmet ÖzcanDevletin dini adalet dinin devleti özgürlüktür
Kaset!
Kaset!
25 Ekim 2013 Cuma 11:06
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2013 Cuma 11:05
Ergün Diler, Deniz Baykal için ne zaman düğmeye basıldığını ve Sarıgül’ün ne zaman ve kimler tarafından partinin başına getirilmek istendiğini yazdı.

Takvim gazetesi genel yayın yönetmeni Ergün Diler, bugünkü köşe yazısında Deniz Baykal’ın Mustafa Sarıgü’e karşı olmasının arkasında yatanları kaleme aldı.

İşte Diler’in çarpıcı analizi:

Deniz Baykal'ın kasetle götürülmesi yine gündemde!

Kim götürdü?

Neden götürdü?

Amaç neydi?

CHP ne olacaktı?

Kim gelecekti?

Soru çok!

Sarıgül'ü CHP'ye getirecek olanların Baykal'ı kasetle götürdüğü artık herkesin dilinde... Peki, bu korku filmi gibi operasyon nasıl gerçekleşti! Türkiye Cumhuriyeti buna nasıl karşı koyamadı!

Sorun buradaydı!

Eski Türkiye'nin alışkanlıkları hala canlıydı! Darbeyle yapamadığını, ekonomik krizle götüremediğini, kasetle bitiriyordu! Yeni masanın tüm temsilcileri, yani MİLLİ olan kim varsa, hedefe konuluyordu!

Bakın daha önce de yazdım!

İdeolojiler ile SİYASET birbirinden farklıdır! Erdoğan ve Baykal iki zıt kutupta olsa da ülkenin rotası konusunda hemfikirdiler! Söylenmese de BÜYÜK TÜRKİYE konusunda aynı paydada buluşurlardı!

Zaten Erdoğan'ın yasaklı oluşuna itiraz eden, gereğini yapıp Erdoğan'ı Meclis'e çeken Baykal'dır! Uluslararası DENGE bunu gerektirdiği için işlem tamamlanmıştır! Sonuçta bir adada yaşamıyoruz! Etrafımızda onlarca DENGE var! Erdoğan ile Baykal aynı dengeye inanan insanlardı! Farklılıklar olmakla birlikte büyük fotoğrafa aynı şekilde bakarlardı! Erdoğan'ı, yani seçim kazanmış bir partinin liderini, tutup içeri çeken BAYKAL, 3 yıl sonra NEDENSE CHP geleneğine yakın olan Mustafa Sarıgül'ü kurultayda yerle bir ediyordu!

Sarıgül hakkındaki yolsuzluk iddialarını gündeme getiren Baykal tepki karşısında "Senin gırtlağın yetmez! Otur yerine!" sözleriyle adeta bir çocuğu azarlar gibi rakibine sesleniyordu! Hatta daha da ileri giderek "Namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı" diyerek resmen Sarıgül'ü hedefe koyuyordu!

Kurultaydan zaferle çıkan Baykal, çok kimsenin dikkat çekmediği belki de anlamını bilmediği için çözemediği şu sözleri söylüyordu:

Siz sadece beni seçmediniz!

CHP'yi dışarıdan yönetmek isteyenlere 'DUR ORADA!'" dediniz...

Yıların siyasetçisi bir şey söylüyordu!

Diyordu ki: "Ey Mustafa Sarıgül! Seni karşıma çıkaran Kraliçe'nin adamları burada sonuç alamaz!

Beni oyla geçemez ve partiyi ele geçiremezsiniz!

Ben senin kimlerle oturup kalktığını biliyorum. Türk ve yabancı destekçilerinle beni yenemediniz! Sizi kolunuzdan tutup dışarı attım!"

İşte Baykal için karar o an verilmişti aslında!

Baykal'ın gitmesi gerekiyordu! İstanbul dükalığının gönderdiği Sarıgül bunu başaramamıştı! Ancak işlem sürüyordu!

OY'la gitmeyen Baykal kasetle gidiyordu! Kemal Kılıçdaroğlu'nun gelmesiyle CHP bambaşka bir parti oluyordu!

Yeni strateji bölgeye seslenmek, Şiiler üzerinde politika yapmak, kağıt üzerinde de olsa Kürtler'e şirin gözükmekti!

Amaç KÜRT oylarını alıp KRALİÇE'nin göstereceği bir adayı Köşk seçimlerinde tam olarak desteklemekti! Kemal Bey bilmese de geliş sebebi buydu! Artık CHP de diğer odaklar gibi sadece Erdoğan karşıtlığı üzerine siyaset yapacaktı!

Yeni denklem buydu! MHP de bu konuda CHP'den geri durmuyordu!

Erdoğan karşıtlığı, Kürtler'e yeşil ışık yakan CHP ile MHP'yi bir araya getirebiliyordu! Ama Erdoğan samimi olarak Kürtler'i kucaklamak istediğinde ikisi birden "HAYIR!" diye haykırıyordu!

Günahlarını almak istemem!

Ama bu politika İNGİLİZ politikasıdır!

Kraliçe ve içerideki adamlarının siyasetidir!

Amaç Türk'ü ikinci plana atıp devleti perde arkasından bir başkasına devretmektir!

Kemal Bey biliyor mu bilemem ama KASETİ vizyona sokanlar günü geldiğinde kendisini oradan alacaklardır!

Bu kural hiç şaşmaz!

Zaten kum saati akmaya başladı!

Geceleri varoşları gezip taksicilerle sohbet eden SARIGÜL etrafına "Beni halk getirecek!" diyor! Olabilir!

Siyasetçinin umudu vardır! Ama konuştuğu insanlara, arkasındaki güçlerden, KASET olayının gerçek öyküsünden ve BARONLARIN aldığı yeni kararlardan sözettiğini hiç sanmıyorum!

Kim bilir, belki o da bilmiyordur!

İstanbul'u aldıklarında Erdoğan'ın çok dayanamayacağı hesap ediliyor!

İstanbul gelirse BİZANS oyunları arka arkaya patlayacak! Planları bu!

Kasetle giden Baykal, kurultayda üzerinden geçtiği Sarıgül'e çok sonra yenilecekti! KASETİ kullananların hesabı böylesine genişti!

BARONLARIN seçimden başka şansı kalmadı!

İlk kez bileklerinin gücüyle meydana çıkacaklar!

Önlerinde Sarıgül!

Bakalım CHP, yani sık sık söylendiği gibi ATATÜRK'ün partisi olan CHP, Kraliçe ve adamlarına geçit verecek mi? "Gerçeği kaç kişi görecek?" diye çok merak ediyorum..

Çok saygı duyduğum bir dostum "Sakın siyasetçileri pek fazla önemseme! Çoğu burnunun dibini bile görmekten acizdir!" derdi!

İdeolojik olarak dışarıdan çok fazla etkilenen CHP, Baykal'ın hesabını görecek mi görmeyecek mi? Konu bu!

Boğaz'daki BARONLARIN yönettiği bir parti olup olmadıkları yakında ortaya çıkacak!

Biraz Deniz Baykal işine kafa yorsalar iyi olur!

Yoksa Kemal Bey de gittiğinde iki problemin içinden çıkamazlar!

Ucuz siyaseti bırakıp AKLI devreye sokmakta geç kalmasınlar! Malum son pişmanlık fayda etmiyor!

NOT: Bilenler bilir! CHP'ye hiç uzaklığım yoktur! Derdim Türkiye'yi yönetenlerin ve yönetmeye talip olanların TÜRK olmasıdır! Sadece nüfus kağıdında değil tabii...

Bu haber 2,898 kez okundu.

İnsanlık onuru işkenceyi yenecek!19 Nisan 2014 10:09
Taha Özhan, milliyetçi ve sol gelenekten gelen bugünün sonradan görme liberallerinin depresif ruh halinin siyasal mazoşizme vardığını belirtti.
Paralel devletin delili burada!18 Nisan 2014 10:33
Casusluk davasıyla delil üretip yüzlerce insanın hayatını karartan paralel örgüt yerlerine yüksek maaşlarla kendi adamlarını getirdi.
Öcalan: Özerklik ısrarı süreci sabote eder!18 Nisan 2014 10:10
Akşam Gazetesi yazarı Kurtuluş Tayiz, Türkiye’de oluşturulmaya çalışan ‘özerklik’ korkusuna açıklık getirerek, Öcalan’ın “Kolektif haklar ve Kürt reformu yasası yapılacak. Biz demokratik özerklikte ısrar edersek, bu sabote olur.” Sözlerini hatırlattı.
İşte Boğaz'daki toplantıların nedeni!18 Nisan 2014 09:25
Takvim Gazetesi yazarı Ergün Diler, Boğaz’da gerçekleşen esrarengiz toplantıların nedenini açıkladı.
Yeni paralel kumpasın hedefi Cumhurbaşkanlığı seçimi!17 Nisan 2014 13:07
Paralel yapı Cumhurbaşkanlığı seçimleri için kararını şimdiden verdi. Paralel yapı Başbakan Erdoğan karşısında CHP’nin Köşk adayını destekleyip, Erdoğan’ın tasfiye edilmesini planlıyor.
Türkiye haritası ve CHP!17 Nisan 2014 08:25
Star Gazetesi yazarı Taha Özhan, yerel seçim sonuçlarıyla ortaya çıkan Türkiye haritasını CHP ile birlikte değerlendirdi.
Taşgetiren'den Gülen grubuna önemli uyarılar!17 Nisan 2014 08:10
Star Gazetesi yazarı Ahmet Taşgetiren, Gülen grubuna ithafen tekrar tekrar okunacak bir yazı kaleme aldı.
Mahçupyan’dan Cemaatin organik aydınına ders!16 Nisan 2014 11:43
Etyen Mahçupyan, Gülen grubunun organik aydını Uğur Kömeçoğlu’na sosyoloji ve siyaset bilimi dersi verdi.
O rektörün ve o grubun trajedisi!16 Nisan 2014 08:36
Star Gazetesi yazarı Mustafa Karaalioğlu, son günlerde gündem olan Dicle Üniversitesi rektörüyle ilgili olarak, “Gülen Grubu’nun geldiği nokta işte budur...” dedi.
Amerika Gülen grubunu kollar mı?16 Nisan 2014 07:45
Star Gazetesi yazarı Ahmet Taşgetiren, Amerika’nın Gülen grubunu kollayıp kollamayacağını sorarken, paralel örgüt yöneticilerini terletecek sorular sordu.
Haşim Kılıç'tan Çankaya kokan hareketler!15 Nisan 2014 13:59
Yeni Şafak Gazetesi yazarı Abdülkadir Selvi, Anayasa Mahkemesi başkanı Haşim Kılıç’ın Cumhurbaşkanı adayı yapılacağı iddialarını yazdı.
Türk medyası kuşa yem oldu15 Nisan 2014 12:57
Türkiye’deki yargı kararlarını tanımayan ve kazandığı milyonlarca liraysa rağmen tek kuruş vergi ödemeyen Twitter’a Hürriyet ve Vatan gazetesi sahip çıktı.
Başbakan Erdoğan dur durak bilmiyorMilyonlarca kişi bu yasayı bekliyorHatay'a top mermisi düştü!CHP'li vekilden güldüren açıklama!Devletin dini adalet dinin devleti özgürlüktürHacca gitmem Araplara...Dershaneler için kritik tarih belli olduBu kaleyi görenler ürperiyor!Çeçen cinayetlerine paralel hizmet!Altında şoke eden gelişme!Baykal kongre çağrısı yapacak!İstanbul'da güpe gündüz şoke eden görüntüler!Hastalıklara deva olacak büyük buluş!MİT'e Paralel ihbarı yağıyor!Türkiye Avrupa'ya liderlik yapacak!Ak Saçlı heyeti oluşuyorLahmacun diye zehir yiyoruz!Tüm Manşetler
Uslu'dan Devler Ligi ve Aziz Yıldırım iddiası!
30 yaşıma kadar ateisttim
Yemen'de El Kaide'ye operasyon
Türk yıldıza dev talip
Liverpool şampiyonluğa çok yakın
Fransız gazeteciler ülkelerine döndü
Yüzde 80'i Suriye dışına taşındı
Galatasaray'dan çok sert açıklama!
Fransızlar da itiraf etti! Yüzde 35'imiz...
Başbakan Erdoğan dur durak bilmiyor
Süper Lig'e yükselen ilk takım belli oldu!
Suriye’de kimyasal silah kullanımı...
Arda Turan'dan müjdeli haber
Facebook bir ilin ismini daha değiştirdi!
Yalova için karar Salı günü çıkacak
Milyonlarca kişi bu yasayı bekliyor
Hatay'a top mermisi düştü!
Drogba'nın yeni adresi belli oldu!
Refah Sınır Kapısı 2 günlüğüne açıldı
Laz işi minare görenleri şaşırttı!
Ebeler de şiddete maruz kalıyor!
Eskişehirspor'dan TFF'ye başvuru
CHP'li vekilden güldüren açıklama!
Parmağına yüzük sıkıştı itfaiye kurtardı!
Pil yutan çocuk yoğun bakıma alındı!
Facebook bir ilin ismini daha değiştirdi!
Trabzonspor'da gidecek 3 isim!
Başbakan'la çektiği selfie'yi Twitter'dan yayımladı!
Ukrayna'da çatışmalar yayılıyor!
Cezayir'de askere pusu
G.Saraylı yönetici: Derbiyi F.Bahçe kazansın!
İnternette alışveriş perakendecileri korkuttu!
Ala: AK Parti kendisiyle yarışıyor!
İşte Fenerbahçe ile ilgili merak edilen soru
Hacca gitmem Araplara...
CHP’de toplu istifa!
Dershaneler için kritik tarih belli oldu
Bu mesleği yapanlar yaşadı!
Refah Sınır Kapısı 2 günlüğüne açıldı
"Doktor balıklar"a Rus ilgisi
IŞİD üniversiteye saldırdı
İngiliz Parlamenter Duff'tan Bakan Elvan'a özür
Bilgisayar oyunları şiddeti normalleştiriyor
Bu kaleyi görenler ürperiyor!
CHP'nin üye sayısı arttı
Sahibinden LPG'li uçak
Kurtlar Vadisi zirveyi bırakmıyor!
Bağırsaklarından 45 bin liralık altın çıktı!
Trabzonspor kaynağından besleniyor!
Çocuklarınızı uzak tutun!
Çeçen cinayetlerine paralel hizmet!