Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Dev maçta G.Saray'ın 11'i belli oldu! Ünal Aysal'dan Terim'in davasına yanıt! YSK seçim yerini açıkladı Celal KazdağlıAcının yok ettiği sınır
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
11 Eylül 2006 Pazartesi 10:03
Güncellenme Tarihi 1 Ekim 2014 Çarşamba 14:38
BİLECİK'in Söğüt İlçesi'nde dün düzenlenen 725'inci Ertuğrul Gazi’yi Anma ve Söğüt Şenliklerinde Başbakan Erdoğan'ın özel koruması olan yeğeni Ali Erdoğan dövüldü. Törende çıkan arbedede Ali Erdoğan'ın muşta darbesiyle burnu kanadı...

Protokol tribününde bir grup, muşta ve benzeri kesici aletlerle Başbakanlık koruma ekibine saldırdı. Bu sırada çıkan arbedede Başbakan’ın yeğeni ve korumalarından Ali Erdoğan’ın yüzünde muşta darbesi nedeniyle kesik oluştu. Başka bir koruma ise kolundan kesici aletle yaralandı.

ÖNCE BİBER GAZI, SONA ARBEDE

Başbakan Erdoğan konuşurken bir grup ülkücü sırtlarını döndü. Erdoğan'ın yerine oturmasından sonra da protestolarını sürdüren ülkücü grup ile AKP'liler arasındaki sataşma gerginliği tırmandırınca polis biber gazı sıkarak olaya müdahale etti. Biber gazından etkilenen ülkücüler, bozkurt işareti yaparak protestolarını sürdürdü.

Tören bitimine yakın, protokol tribününe uzak bir alanda arbede çıktı. Ülkücü grubun bulunduğu yerin arkasındaki bölümde tartışmaya katılan Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını da yapan yeğeni Ali Erdoğan, saldırıya uğradı. Yumruk darbeleriyle burnu kanayan yüzünde çizikler olan Ali Erdoğan’ı, aralarında Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin korumalarının da bulunduğu polisler araya girerek kurtardı. Arbedenin çıktığı bölgede Başbakanlık Sözcüsü Akif Beki'nin de bulunduğu görüldü. Buradaki olaya katıldıkları iddiasıyla 4 kişi polisler tarafından götürüldü.

Bilecik Emniyet Müdürü Şuayip Doğanç, olaylarda gözaltına alınan kimse olmadığını açıkladı.

1 KİŞİ GÖZALTINDA

Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını yapan yeğeni Ali Erdoğan'ın, protokol tribününe uzak noktada yumruklanarak burnundan ve yüzünden yaralandığı arbede sırarısında bir AKP'linin de kolundan bıçakla hafif yaralandığı belirtildi.

Bilecik Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, yüzüne muşta ile vurulduğu sanılan Ali Erdoğan ile kolundan bıçakla hafif yaralanan AKP'linin tedavilerinin 112 Acil Servis ambulansında yapıldığını, olayla ilgili Erhan Ataoğlu adında bir kişinin gözaltına alındığı açıkladı.

AKP'LİLERİN OTOBÜSÜ TAŞLANDI

Bilecik'in Söğüt İlçesi'ndeki 725'inci Ertuğrul Gazi'yi Anma ve Söğüt Şenlikleri'ne katılan AKP Tekirdağ Çerkezköy ilçe teşkilatı yöneticileri ve üyelerinin içinde bulunduğu otobüs, Söğüt çıkışında bir grup tarafından taşlandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Söğüt'ten Bilecik'e hareket etmesinden sonra, AKP'lileri taşıyan 59 UK 919 plakalı otobüs de Bilecik yönününe hareket etti. Otobüs, Söğüt çıkışında bir grup ülkücü tarafından taşlandı. Ön ve yan camları kırılan otobüs, içerisindeki AKP'lileri Bilecik'e kent merkezine getirdi. Bilecik Emniyet Müdürlüğü önüne çektirilen otobüste bulunan partililer polise giderek şikayetçi oldu.

ERDOĞAN: KORUMAMA YAPTIKLARI ORTADA

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel koruması yeğeni Ali Erdoğan'a ve şenlik sonrası dönüş yolunda AKP Çerkezköy ilçe teşkilatı üyelerinin bulunduğu otobüse yapılan saldırılara tepki gösterdi.

Emniyet Müdürlüğü önüne giderek taşlanan otobüsün yerine, başka bir otobüsle partilileri Tekirdağ'a uğurlayan Başbakan Erdoğan, daha sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Erdoğan, şunları söyledi:

“Bu konuyla ilgili hiçbir şey konuşmamak gerekiyor. Otobüsü gördünüz, resimlerini çektiniz, görüntülerini aldınız. Herşey ortada, aynı şekilde otobüste bulunanların hali ortada. Bugün orada benim korumama yaptıkları, protokole saldırı ortada. Birşey anlatmama gerek yok. Tüm bunların ortada olduğu tabloyu benim anlatmama gerek yok. Zaten benim konuşmamda da bazı şeyler ifade ettim. Bulunduğum makam da zaten bu tür şeyleri değerlendirmeye de uygun değil. Biz Türkiye'de gerginliklerin kavganın bir tarafı olmayacağız. AKP olarak ilkemiz bu. Sabırlı olmaya çalışıyoruz. Ülkemizin kavgalardan çok şey çektiğini çok büyük faturalar ödediğini biliyoruz. Artık faturalar ödeme zamanı değil iş yapma zamanı. Ama üzüntümüz şu. Bu ülkenin evlatları o otobüsün içerisinde. O otobüsün taşlanmasıyla zarar gören kim? Onlar Türk değil mi? Senin düşünceni paylaşmayabilir. Ama onlara siz taşla saldırıyorsuunuz. Niye, senin düşünceni paylaşmıyor diye. Bunu anlamak mümkün değil.''

milliyet

Bu haber 9,455 kez okundu.

Sultanlar bu kez kazanamadı!01 Ekim 2014 20:32
Türkiye A Milli Bayan Voleybol Takımı, İtalya’da düzenlenen Dünya Kadınlar Voleybol Şampiyonası ikinci tur F Grubu ilk maçında ABD’ye 3-1 mağlup oldu.
CHP tezkere kararını verdi01 Ekim 2014 20:19
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis'e gelecek tezkereyle ilgili açıklamada bulundu.
Erdoğan Gökçek'i kabul etti01 Ekim 2014 20:08
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek ile görüştü.
Çocuğunuzun okul fobisini hafife almayın01 Ekim 2014 20:00
Çocuğunuzun okula gitmemek için söylediklerini bahane olarak düşünebilirsiniz, ama ona okul fobisinin ciddi bir rahatsızlık olduğunu unutmadan yaklaşmalısınız.
Irak yanlışlıkla IŞİD'e yardım etti iddiası01 Ekim 2014 20:00
19 Eylül'de el Anbar bölgesindeki askerine yardım etmek isteyen Irak Hava Kuvvetleri'nin yanlışlıkla IŞİD'e yarıdm ettiği öğrenildi.
Batman'da izinsiz IŞİD eylemine müdahale01 Ekim 2014 19:58
IŞİD'in Suriye'deki saldırılarını protesto etmek için düzenlenen yürüyüşün ardından polise taş ve molotofkokteyli atan gruba müdahale edildi.
Türkiye hukuk tarihinde bir ilk! Bankaya haciz01 Ekim 2014 19:25
Bankadan 70 bin liralık konut kredisi ve iki kez bireysel tüketici kredisi çeken Mehmet Kodalak, kendisinden dosya masrafı adı altında kesilen 2 bin 213 lirayı açtığı davayla geri almaya hak kazandı.
TSK personel sayısını açıkladı01 Ekim 2014 19:23
Genelkurmay Başkanlığı, Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) bünyesinde 673 bin 986 personelin görev yaptığını açıkladı.
Yeni yazarlar altın kalemlerini aldı01 Ekim 2014 19:11
Türkiye’nin Yeni Yazarları” projesinin Altın Kalem Ödülü, Bağcılar Belediyesi Engelliler Sarayı’nda düzenlenen törenle sahiplerine verildi.
Sneijder'den flaş Manchester açıklaması01 Ekim 2014 19:10
Sneijder, Manchester United'tan teklif almasına rağmen bu sezon UEFA Şampiyonlar Ligi'nde yer almak amacıyla bunu reddettiğini söyledi.
Kurban atıklarını açıkta bırakmayın01 Ekim 2014 19:10
Kurban atıklarının açıkta bırakılmasının çeşitli hastalıklara neden olabileceğine dikkat çekilerek, gerekli önlemlerin alınması istendi.
Bayramda havayollarında 296 ek sefer01 Ekim 2014 19:05
Trenlere ek vagonlar eklenecek, havayollarında da 296 ek sefer planlanıyor.
Erdoğan: Süleyman Şah'ın kuşatıldığı iddiaları yalan
Dev maçta G.Saray'ın 11'i belli oldu!
Sultanlar bu kez kazanamadı!
Rakipten Trabzonspor'a övgü
CHP tezkere kararını verdi
Dev maç öncesi G.Saray'da şok!
Erdoğan Gökçek'i kabul etti
Tottenham'ın yıldızından Beşiktaş'a övgü!
Irak yanlışlıkla IŞİD'e yardım etti iddiası
Çocuğunuzun okul fobisini hafife almayın
Altının kilogramı 88 bin 920 liraya yükseldi
Batman'da izinsiz IŞİD eylemine müdahale
Türkiye hukuk tarihinde bir ilk! Bankaya haciz
TSK personel sayısını açıkladı
Yeni yazarlar altın kalemlerini aldı
Kurban atıklarını açıkta bırakmayın
Sneijder'den flaş Manchester açıklaması
Bayramda havayollarında 296 ek sefer
Halilhodzic: Kulüpte ispiyoncu var
Borsa 5 ayın en kötü kapanışını yaptı
Bodrum'da sevinç: 750 metre derinlikte bulundu
Gaziantepspor'da hedef 3 puan
Ünal Aysal'dan Terim'in davasına yanıt!
YSK seçim yerini açıkladı
İstanbullines, bayramda 3 feribotla hizmet verecek
Mancini'den Galatasaray'a mini jest!
Avrupa'nın en yaşlı nüfuslu ülkesi
Putin'den o iddialara açıklama!
İşte il il bayram namazı vakitleri
Katalonya'da referandum hazırlıkları
Muhteşem Yüzyıl'ın güzel oyuncusu kapandı!
Aysal'dan Terim'e yenıt gecikmedi
6 ayda 57 milyon hacker saldırısı
Arsenal-Galatasaray 6 gol vardı...
TCDD'den tren açıklaması
TBB başörtüsü serbestliğinin iptalini istedi
Yok artık! 3 milyon dolarlık düğün hediyesi!
NATO'dan Türkiye açıklaması!
Türkiye'ye sürpriz ziyaret
"IŞİD'le mücadelede askere ihtiyacımız yok"
Humus'ta patlamalar: 18 ölü 40 yaralı
Mehmet Baransu hakkında yakalama kararı
Türkiye-Polonya ilişkilerinde 600. yıl
Yıldız oyuncu Fenerbahçe'ye geri dönüyor
Bayramda havayollarında 296 ek sefer
Avrupa'nın en yaşlı nüfuslu ülkesi
Mancini'den G.Saray'a büyük jest!
Ünlü çizgi filme 'ırkçılık' uyarısı!
Legia Varşova Trabzon'da
Suriyeli Kürtlere psikolojik destek
Edirne'de kaçak operasyonu
Cumhurbaşkanı Erdoğan TBMM'den ayrıldı
Yunus Emre anıt mezarı başında anıldı
Sağlık Bakanlığına taze kan
Yılmaz Vural Süper Lig'e dönüyor!
Kocaman o isimler görüştü! Ersun Yanal...
KPSS'ye alınmayan öğretmen adayı hakkında flaş karar!
TBMM Onur Ödüllleri verildi
Erdoğan başörtüsü deyince Serter Meclisi terketti!
Aysal'ın adayından şok karar!
Akhisar'da Kenan krizi!
'Kadroyu federasyon yapıyor ben değil'
Türkiye'de bir ilk: Vatandaştan bankaya haciz
İspanyol basını Guardiola'ya yüklendi
Cameron'dan IŞİD'e katılanlara sert uyarı
Gervinho'dan Wenger'e sitem