Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Dikkat bu 5 ilde elektrikler kesilecek Salih Uçan'a müjde! Devler Ligi'nde... ÖZGÜR-DER: Türkiye ABD’nin savaşına ortak olmamalıdır! Ömer AltaşDomino etkisi
ve dip dalga
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
11 Eylül 2006 Pazartesi 10:03
Güncellenme Tarihi 19 Ekim 2014 Pazar 19:50
BİLECİK'in Söğüt İlçesi'nde dün düzenlenen 725'inci Ertuğrul Gazi’yi Anma ve Söğüt Şenliklerinde Başbakan Erdoğan'ın özel koruması olan yeğeni Ali Erdoğan dövüldü. Törende çıkan arbedede Ali Erdoğan'ın muşta darbesiyle burnu kanadı...

Protokol tribününde bir grup, muşta ve benzeri kesici aletlerle Başbakanlık koruma ekibine saldırdı. Bu sırada çıkan arbedede Başbakan’ın yeğeni ve korumalarından Ali Erdoğan’ın yüzünde muşta darbesi nedeniyle kesik oluştu. Başka bir koruma ise kolundan kesici aletle yaralandı.

ÖNCE BİBER GAZI, SONA ARBEDE

Başbakan Erdoğan konuşurken bir grup ülkücü sırtlarını döndü. Erdoğan'ın yerine oturmasından sonra da protestolarını sürdüren ülkücü grup ile AKP'liler arasındaki sataşma gerginliği tırmandırınca polis biber gazı sıkarak olaya müdahale etti. Biber gazından etkilenen ülkücüler, bozkurt işareti yaparak protestolarını sürdürdü.

Tören bitimine yakın, protokol tribününe uzak bir alanda arbede çıktı. Ülkücü grubun bulunduğu yerin arkasındaki bölümde tartışmaya katılan Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını da yapan yeğeni Ali Erdoğan, saldırıya uğradı. Yumruk darbeleriyle burnu kanayan yüzünde çizikler olan Ali Erdoğan’ı, aralarında Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin korumalarının da bulunduğu polisler araya girerek kurtardı. Arbedenin çıktığı bölgede Başbakanlık Sözcüsü Akif Beki'nin de bulunduğu görüldü. Buradaki olaya katıldıkları iddiasıyla 4 kişi polisler tarafından götürüldü.

Bilecik Emniyet Müdürü Şuayip Doğanç, olaylarda gözaltına alınan kimse olmadığını açıkladı.

1 KİŞİ GÖZALTINDA

Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını yapan yeğeni Ali Erdoğan'ın, protokol tribününe uzak noktada yumruklanarak burnundan ve yüzünden yaralandığı arbede sırarısında bir AKP'linin de kolundan bıçakla hafif yaralandığı belirtildi.

Bilecik Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, yüzüne muşta ile vurulduğu sanılan Ali Erdoğan ile kolundan bıçakla hafif yaralanan AKP'linin tedavilerinin 112 Acil Servis ambulansında yapıldığını, olayla ilgili Erhan Ataoğlu adında bir kişinin gözaltına alındığı açıkladı.

AKP'LİLERİN OTOBÜSÜ TAŞLANDI

Bilecik'in Söğüt İlçesi'ndeki 725'inci Ertuğrul Gazi'yi Anma ve Söğüt Şenlikleri'ne katılan AKP Tekirdağ Çerkezköy ilçe teşkilatı yöneticileri ve üyelerinin içinde bulunduğu otobüs, Söğüt çıkışında bir grup tarafından taşlandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Söğüt'ten Bilecik'e hareket etmesinden sonra, AKP'lileri taşıyan 59 UK 919 plakalı otobüs de Bilecik yönününe hareket etti. Otobüs, Söğüt çıkışında bir grup ülkücü tarafından taşlandı. Ön ve yan camları kırılan otobüs, içerisindeki AKP'lileri Bilecik'e kent merkezine getirdi. Bilecik Emniyet Müdürlüğü önüne çektirilen otobüste bulunan partililer polise giderek şikayetçi oldu.

ERDOĞAN: KORUMAMA YAPTIKLARI ORTADA

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel koruması yeğeni Ali Erdoğan'a ve şenlik sonrası dönüş yolunda AKP Çerkezköy ilçe teşkilatı üyelerinin bulunduğu otobüse yapılan saldırılara tepki gösterdi.

Emniyet Müdürlüğü önüne giderek taşlanan otobüsün yerine, başka bir otobüsle partilileri Tekirdağ'a uğurlayan Başbakan Erdoğan, daha sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Erdoğan, şunları söyledi:

“Bu konuyla ilgili hiçbir şey konuşmamak gerekiyor. Otobüsü gördünüz, resimlerini çektiniz, görüntülerini aldınız. Herşey ortada, aynı şekilde otobüste bulunanların hali ortada. Bugün orada benim korumama yaptıkları, protokole saldırı ortada. Birşey anlatmama gerek yok. Tüm bunların ortada olduğu tabloyu benim anlatmama gerek yok. Zaten benim konuşmamda da bazı şeyler ifade ettim. Bulunduğum makam da zaten bu tür şeyleri değerlendirmeye de uygun değil. Biz Türkiye'de gerginliklerin kavganın bir tarafı olmayacağız. AKP olarak ilkemiz bu. Sabırlı olmaya çalışıyoruz. Ülkemizin kavgalardan çok şey çektiğini çok büyük faturalar ödediğini biliyoruz. Artık faturalar ödeme zamanı değil iş yapma zamanı. Ama üzüntümüz şu. Bu ülkenin evlatları o otobüsün içerisinde. O otobüsün taşlanmasıyla zarar gören kim? Onlar Türk değil mi? Senin düşünceni paylaşmayabilir. Ama onlara siz taşla saldırıyorsuunuz. Niye, senin düşünceni paylaşmıyor diye. Bunu anlamak mümkün değil.''

milliyet

Bu haber 9,495 kez okundu.

Dikkat bu 5 ilde elektrikler kesilecek20 Ekim 2014 18:31
Planlı elektrik kesintisi programı kapsamında Ankara, Bartın, Karabük, Kastamonu ve Zonguldak'ta, 23 Ekim Perşembe günü elektrik kesintisi uygulanacak.
Profil fotoğrafı işinizden edebilir20 Ekim 2014 17:55
Sosyal medyada oluşturulan imaj, iş arayanların kendilerini tanıtmak için oluşturdukları CV’nin ’Öz Geçmiş’ bir adım önüne geçti.
Apple’dan Bose’a veto20 Ekim 2014 17:52
Apple’ın satın aldığı Beats'in Bose ile arasındaki rekabetin artması sonucunda Apple Store’daki Bose ürünlerinin satışı durduruldu.
HSYK üyeleri mazbatalarını aldı20 Ekim 2014 17:52
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu'nun 12 Ekim'de seçilen yeni üyeleri, törenle mazbatalarını aldı.
MEB, 400 engelli öğretmen alacak20 Ekim 2014 17:44
MEB, EKPSS'ye katılan adaylar arasından EKPSS puanı üstünlüğüne göre 400 engelli öğretmen alımı yapılacağını açıkladı.
Bel ağrılarını hafifletmenin yolları20 Ekim 2014 17:36
Bel ağrılarının doktora başvuruda 2'inci sırada, yatan hastada ise 5'inci sırada yer aldığı belirtildi.
Mars'a onlar da gidecek20 Ekim 2014 17:28
Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) yönetimi, ülkenin kuruluşunun 50'nci yılı olan 2021'de Mars'a insansız uzay aracı gönderme hedefiyle bilimsel çalışmalara başladı.
Profil fotoğrafı işinizden edebilir20 Ekim 2014 17:06
Sosyal medyada oluşturulan imaj, iş arayanların kendilerini tanıtmak için oluşturdukları CV’nin ’Öz Geçmiş’ bir adım önüne geçti.
ÖZGÜR-DER: Türkiye ABD’nin savaşına ortak olmamalıdır!20 Ekim 2014 17:01
Özgür-Der Genel Başkanı Rıdvan Kaya, Türkiye'nin ABD'nin savaşına ortak olmaması gerektiğini belirten bir açıklama yaptı.
"Gökçek'in heykelini dikerim"20 Ekim 2014 16:58
AKM'nin geleceğiyle ilgili toplantıda Melih Gökçek'in "spor alanı" önerisine Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav'dan destek geldi.
Doğu kışı yaşarken Ege yazı yaşıyor20 Ekim 2014 16:36
Türkiye’nin birçok şehrinde kış kapıya dayanırken, Muğla’nın Bodrum ilçesinde yazdan kalma günler yaşanıyor.
3 boyutlu yazıcıyla silah yapınca...20 Ekim 2014 16:35
Japonya’da bir kişi 2 yıl hapis cezasına çarptırıldı.
AB'den Esed rejimine yeni yaptırımlar
Yaylada mahsur kalan çobanlar kurtarıldı
Kritik maç ertelendi
Filistinli bakandan 'dinler savaşı' uyarısı
"Golleri önceden sezdim"
IŞİD, Kobani'yi almak için bakın ne yaptı!
Danimarka'dan Türkiye'ye tepki
THY yeni şirket kuruyor!
ABD yanlış yere attığı silahları vurdu
Manipülasyona hapis yolu göründü
Paralel ve ulusalcı medyadan TRT ŞEŞ operesyonu!
'Sırplar alışkanlık haline getirdi'
Peşmerge’ye izin ne anlama geliyor?
İsveç'teki sır gibi operasyon!
YPG: ABD Kobani'ye etkili silahlar verdi
Türkiye'de bir ilk!
Suriye için acil politik çözüme ihtiyaç var
"Derbiyi unutun, Dortmund'u yenin!"
İki hakemin kokartları alınacak mı?
Milli Tekvandoculardan madalya yağmuru
Dikkat bu 5 ilde elektrikler kesilecek
Ege Denizi'nde 51 kaçak...
Nihat Kahveci'den şok karar
Bu ünlüleri araştırmak risk taşıyor!
Profil fotoğrafı işinizden edebilir
Salih Uçan'a müjde! Devler Ligi'nde...
HSYK üyeleri mazbatalarını aldı
Apple’dan Bose’a veto
Karabük'te 'hakem skandalı' öfkesi
Çinli sahte prenses tutuklandı
MEB, 400 engelli öğretmen alacak
Gazlı ve şekerli içecekler hücreleri yaşlandırıyor
Kulak ağrısına karşı evde alabileceğiniz önlemler
Lenovo, BlackBerry'i satın almaya hazırlanıyor
Bel ağrılarını hafifletmenin yolları
Türkiye'nin ilk "yavru alpaka"sı doğdu
Cildinizi salatalıkla gençleştirin
Mars'a onlar da gidecek
Bomba açıklama: Sıcak bakabiliriz!
Euro krizi kapıda!
IŞİD'i Esed kurdu
Dortmund kalecisinin çekindiği G.Saraylı!
Sneijder'den Volkan Demirel şarkısı
Mesnevi Azericeye çevrildi
Profil fotoğrafı işinizden edebilir
ÖZGÜR-DER: Türkiye ABD’nin savaşına ortak olmamalıdır!
"Gökçek'in heykelini dikerim"
Andrè Rieu, Klasik Müziğe Doyuracak
Efes'in itirazı reddedildi
Enrique'den Messi açıklaması geldi!
Doğu kışı yaşarken Ege yazı yaşıyor
3 boyutlu yazıcıyla silah yapınca...
Irak'ta bombalı saldırılar: 22 ölü
Kobani'ye böyle gidecekler
Güney Kıbrıs alarmda
Yardımcı hizmetlinin büyük KPSS başarısı!
Devlet hastanesinde kanser ilaçları çalındı
Türkiye, Passat'ın en büyük pazarı oldu
Dünyanın en büyük hapishanesini yaptı!
Kar erken bastırdı: Köy yolları kapandı
Demirkol: Ali Dürüst mayıs ayında...
Marmaris'teki orman yangını söndürüldü
Nihat Kahveci'den şok karar!
Erdoğan ABD Büyükelçisi Bass'i kabul etti
Mercedes ve Audi'nin savaşı!
Fikret Orman derbinin stadını açıkladı
Patronunu ihbar edene ödül!
Sekiz gol yiyen takımdan ilginç özür
G.Saray-Dortmund maçı şifresiz kanalda
Sağlık Bakanlığı'ndan Ebola açıklaması