Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Dış basın Davutoğlu'nu nasıl gördü? Efkan Ala'dan Davutoğlu yorumu! Taner Yıldız: Davutoğlu Hocam... Hikmet Gök‘Olmadı’ Hayrünnisa Hanım ‘olmadı’!
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
11 Eylül 2006 Pazartesi 10:03
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2014 Perşembe 22:19
BİLECİK'in Söğüt İlçesi'nde dün düzenlenen 725'inci Ertuğrul Gazi’yi Anma ve Söğüt Şenliklerinde Başbakan Erdoğan'ın özel koruması olan yeğeni Ali Erdoğan dövüldü. Törende çıkan arbedede Ali Erdoğan'ın muşta darbesiyle burnu kanadı...

Protokol tribününde bir grup, muşta ve benzeri kesici aletlerle Başbakanlık koruma ekibine saldırdı. Bu sırada çıkan arbedede Başbakan’ın yeğeni ve korumalarından Ali Erdoğan’ın yüzünde muşta darbesi nedeniyle kesik oluştu. Başka bir koruma ise kolundan kesici aletle yaralandı.

ÖNCE BİBER GAZI, SONA ARBEDE

Başbakan Erdoğan konuşurken bir grup ülkücü sırtlarını döndü. Erdoğan'ın yerine oturmasından sonra da protestolarını sürdüren ülkücü grup ile AKP'liler arasındaki sataşma gerginliği tırmandırınca polis biber gazı sıkarak olaya müdahale etti. Biber gazından etkilenen ülkücüler, bozkurt işareti yaparak protestolarını sürdürdü.

Tören bitimine yakın, protokol tribününe uzak bir alanda arbede çıktı. Ülkücü grubun bulunduğu yerin arkasındaki bölümde tartışmaya katılan Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını da yapan yeğeni Ali Erdoğan, saldırıya uğradı. Yumruk darbeleriyle burnu kanayan yüzünde çizikler olan Ali Erdoğan’ı, aralarında Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin korumalarının da bulunduğu polisler araya girerek kurtardı. Arbedenin çıktığı bölgede Başbakanlık Sözcüsü Akif Beki'nin de bulunduğu görüldü. Buradaki olaya katıldıkları iddiasıyla 4 kişi polisler tarafından götürüldü.

Bilecik Emniyet Müdürü Şuayip Doğanç, olaylarda gözaltına alınan kimse olmadığını açıkladı.

1 KİŞİ GÖZALTINDA

Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını yapan yeğeni Ali Erdoğan'ın, protokol tribününe uzak noktada yumruklanarak burnundan ve yüzünden yaralandığı arbede sırarısında bir AKP'linin de kolundan bıçakla hafif yaralandığı belirtildi.

Bilecik Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, yüzüne muşta ile vurulduğu sanılan Ali Erdoğan ile kolundan bıçakla hafif yaralanan AKP'linin tedavilerinin 112 Acil Servis ambulansında yapıldığını, olayla ilgili Erhan Ataoğlu adında bir kişinin gözaltına alındığı açıkladı.

AKP'LİLERİN OTOBÜSÜ TAŞLANDI

Bilecik'in Söğüt İlçesi'ndeki 725'inci Ertuğrul Gazi'yi Anma ve Söğüt Şenlikleri'ne katılan AKP Tekirdağ Çerkezköy ilçe teşkilatı yöneticileri ve üyelerinin içinde bulunduğu otobüs, Söğüt çıkışında bir grup tarafından taşlandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Söğüt'ten Bilecik'e hareket etmesinden sonra, AKP'lileri taşıyan 59 UK 919 plakalı otobüs de Bilecik yönününe hareket etti. Otobüs, Söğüt çıkışında bir grup ülkücü tarafından taşlandı. Ön ve yan camları kırılan otobüs, içerisindeki AKP'lileri Bilecik'e kent merkezine getirdi. Bilecik Emniyet Müdürlüğü önüne çektirilen otobüste bulunan partililer polise giderek şikayetçi oldu.

ERDOĞAN: KORUMAMA YAPTIKLARI ORTADA

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel koruması yeğeni Ali Erdoğan'a ve şenlik sonrası dönüş yolunda AKP Çerkezköy ilçe teşkilatı üyelerinin bulunduğu otobüse yapılan saldırılara tepki gösterdi.

Emniyet Müdürlüğü önüne giderek taşlanan otobüsün yerine, başka bir otobüsle partilileri Tekirdağ'a uğurlayan Başbakan Erdoğan, daha sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Erdoğan, şunları söyledi:

“Bu konuyla ilgili hiçbir şey konuşmamak gerekiyor. Otobüsü gördünüz, resimlerini çektiniz, görüntülerini aldınız. Herşey ortada, aynı şekilde otobüste bulunanların hali ortada. Bugün orada benim korumama yaptıkları, protokole saldırı ortada. Birşey anlatmama gerek yok. Tüm bunların ortada olduğu tabloyu benim anlatmama gerek yok. Zaten benim konuşmamda da bazı şeyler ifade ettim. Bulunduğum makam da zaten bu tür şeyleri değerlendirmeye de uygun değil. Biz Türkiye'de gerginliklerin kavganın bir tarafı olmayacağız. AKP olarak ilkemiz bu. Sabırlı olmaya çalışıyoruz. Ülkemizin kavgalardan çok şey çektiğini çok büyük faturalar ödediğini biliyoruz. Artık faturalar ödeme zamanı değil iş yapma zamanı. Ama üzüntümüz şu. Bu ülkenin evlatları o otobüsün içerisinde. O otobüsün taşlanmasıyla zarar gören kim? Onlar Türk değil mi? Senin düşünceni paylaşmayabilir. Ama onlara siz taşla saldırıyorsuunuz. Niye, senin düşünceni paylaşmıyor diye. Bunu anlamak mümkün değil.''

milliyet

Bu haber 9,031 kez okundu.

Ağrı Valiliği'nden saldırı ile ilgili açıklama21 Ağustos 2014 22:56
Ağrı Valiliği, Diyadin İlçe Jandarma Komutanlığı’na roket ve silahlarla saldırı sonucu 1 jandarma erin başından yaralandığını açıkladı.
Hatay'da 3 Suriyeli evlerinde ölü bulundu21 Ağustos 2014 22:11
Hatay’da 2’si kadın 3 Suriyeli, kiraladıkları evlerinde ölü bulundu. Suriyelilerin silahla vurularak öldürüldüğü belirlendi.
Karakola silahlı saldırı: Yaralı askerler var!21 Ağustos 2014 21:38
Ağrı'nın Diyadin ilçesinde bulunan jandarma karakoluna uzun namlulu silahlarla saldırı düzenlendi. Saldırıda 2 asker yaralandı.
Paralelcilerin TRT Çocuk iddiası da yalan çıktı!21 Ağustos 2014 21:04
Erdoğan'ın basın toplantısı düzenlediği sırada TRT Çocuk'un canlı yayına geçtiği iddia edildi fakat görüntü montaj çıktı.
İHH başkanı yaralı Azeri askerlerini ziyaret etti21 Ağustos 2014 21:00
İHH başkanı Bülent Yıldırım, "Biz her zaman Azerbaycan'a ve genel olarak yardıma ihtiyacı olan kardeşlerimize yardıma hazırız." dedi.
'Paralel Yapı'da flaş gelişme!21 Ağustos 2014 20:29
Paralel yapı operasyonu kapsamında gözaltına alınan emniyet mensubundan 9'u daha tutuklanmaları talebiyle mahkemeye sevk edildi.
Askerden hava destekli operasyon!21 Ağustos 2014 20:18
Terör örgütü yandaşları tarafından araçlarla kapatılan Varto-Karlıova karayolunun açılması için hava destekli operasyon başlatıldı.
Gül'ün portresi yerini aldı21 Ağustos 2014 20:00
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün, Azeri asıllı ressam Cevat Süleymanpur tarafından yapılan yağlı boya portresi yerini aldı.
Konya'da Davutoğlu coşkusu21 Ağustos 2014 19:59
Davutoğlu'nun Ak Parti Genel Başkanı adayı ve yeni Başbakan olarak açıklanması, memleketi Konya'nın Taşkent ilçesinde coşkuyla kutlandı.
İstanbul Valiliği'nden umutları tüketen açıklama21 Ağustos 2014 19:58
İstanbul Valiliği, arama faaliyetlerine rağme Kumburgaz'da kaybolan 5 kişiye ilişkin herhangi bir bulguya rastlanılmadığını bildirdi.
Tevhid-i Selam mağdurlarından Gülen tepkisi21 Ağustos 2014 18:26
2000 yılında Tevhid-Selam örgütüne yönelik yapılan operasyonda gözaltına alınan ve tutuklu kalanlar Mazlum-Der’de basın açıklaması yaptı.
Kumburgaz faciasında şoke eden ses kaydı!21 Ağustos 2014 18:21
Beş kişinin bulunduğu deniz bisikletini gören deniz otobüsü ile sahil güvenlik arasındaki telsiz konuşmaları ortaya çıktı.
Ağrı Valiliği'nden saldırı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe'ye derbi öncesi büyük müjde
Dış basın Davutoğlu'nu nasıl gördü?
Netanyahu'dan skandal benzetme!
İsrail, 55'den fazla noktayı vurdu!
G.Saray'da Balanta olmazsa o gelecek
Hindistan'da çatışma çıktı
Papa’dan Irak Cumhurbaşkanı Masum’a mektup
Hatay'da 3 Suriyeli evlerinde ölü bulundu
Dinamo Moskova fırsat tepti
İlginç tevâfuk: 26 Şubat
Akdoğan'dan Davutoğlu için 'misyon'lu açıklama
Karabükspor avantajı kaptı
Bursaspor 2. Lig ekibini 4'ledi
Tottenham'a galibiyet için 5 dakika yetti
Galatasaray, TFF Süper Kupa maçı hazırlıklarını sürdürdü
G.Saray'dan flaş Arda açıklaması
Karakola silahlı saldırı: Yaralı askerler var!
Rizespor ile 1461 Trabzon yenişemedi