Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Nuh Gönültaş Türkiye'ye döndü mü? İstanbullular dikkat! 3 gün elektrik yok Kamu kurumlarında plaket ve hediye yasaklandı Prof. Dr. Erol GökaDeğerler eğitimi ve Müslümanlar
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
11 Eylül 2006 Pazartesi 10:03
Güncellenme Tarihi 18 Aralık 2014 Perşembe 10:53
BİLECİK'in Söğüt İlçesi'nde dün düzenlenen 725'inci Ertuğrul Gazi’yi Anma ve Söğüt Şenliklerinde Başbakan Erdoğan'ın özel koruması olan yeğeni Ali Erdoğan dövüldü. Törende çıkan arbedede Ali Erdoğan'ın muşta darbesiyle burnu kanadı...

Protokol tribününde bir grup, muşta ve benzeri kesici aletlerle Başbakanlık koruma ekibine saldırdı. Bu sırada çıkan arbedede Başbakan’ın yeğeni ve korumalarından Ali Erdoğan’ın yüzünde muşta darbesi nedeniyle kesik oluştu. Başka bir koruma ise kolundan kesici aletle yaralandı.

ÖNCE BİBER GAZI, SONA ARBEDE

Başbakan Erdoğan konuşurken bir grup ülkücü sırtlarını döndü. Erdoğan'ın yerine oturmasından sonra da protestolarını sürdüren ülkücü grup ile AKP'liler arasındaki sataşma gerginliği tırmandırınca polis biber gazı sıkarak olaya müdahale etti. Biber gazından etkilenen ülkücüler, bozkurt işareti yaparak protestolarını sürdürdü.

Tören bitimine yakın, protokol tribününe uzak bir alanda arbede çıktı. Ülkücü grubun bulunduğu yerin arkasındaki bölümde tartışmaya katılan Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını da yapan yeğeni Ali Erdoğan, saldırıya uğradı. Yumruk darbeleriyle burnu kanayan yüzünde çizikler olan Ali Erdoğan’ı, aralarında Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin korumalarının da bulunduğu polisler araya girerek kurtardı. Arbedenin çıktığı bölgede Başbakanlık Sözcüsü Akif Beki'nin de bulunduğu görüldü. Buradaki olaya katıldıkları iddiasıyla 4 kişi polisler tarafından götürüldü.

Bilecik Emniyet Müdürü Şuayip Doğanç, olaylarda gözaltına alınan kimse olmadığını açıkladı.

1 KİŞİ GÖZALTINDA

Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını yapan yeğeni Ali Erdoğan'ın, protokol tribününe uzak noktada yumruklanarak burnundan ve yüzünden yaralandığı arbede sırarısında bir AKP'linin de kolundan bıçakla hafif yaralandığı belirtildi.

Bilecik Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, yüzüne muşta ile vurulduğu sanılan Ali Erdoğan ile kolundan bıçakla hafif yaralanan AKP'linin tedavilerinin 112 Acil Servis ambulansında yapıldığını, olayla ilgili Erhan Ataoğlu adında bir kişinin gözaltına alındığı açıkladı.

AKP'LİLERİN OTOBÜSÜ TAŞLANDI

Bilecik'in Söğüt İlçesi'ndeki 725'inci Ertuğrul Gazi'yi Anma ve Söğüt Şenlikleri'ne katılan AKP Tekirdağ Çerkezköy ilçe teşkilatı yöneticileri ve üyelerinin içinde bulunduğu otobüs, Söğüt çıkışında bir grup tarafından taşlandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Söğüt'ten Bilecik'e hareket etmesinden sonra, AKP'lileri taşıyan 59 UK 919 plakalı otobüs de Bilecik yönününe hareket etti. Otobüs, Söğüt çıkışında bir grup ülkücü tarafından taşlandı. Ön ve yan camları kırılan otobüs, içerisindeki AKP'lileri Bilecik'e kent merkezine getirdi. Bilecik Emniyet Müdürlüğü önüne çektirilen otobüste bulunan partililer polise giderek şikayetçi oldu.

ERDOĞAN: KORUMAMA YAPTIKLARI ORTADA

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel koruması yeğeni Ali Erdoğan'a ve şenlik sonrası dönüş yolunda AKP Çerkezköy ilçe teşkilatı üyelerinin bulunduğu otobüse yapılan saldırılara tepki gösterdi.

Emniyet Müdürlüğü önüne giderek taşlanan otobüsün yerine, başka bir otobüsle partilileri Tekirdağ'a uğurlayan Başbakan Erdoğan, daha sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Erdoğan, şunları söyledi:

“Bu konuyla ilgili hiçbir şey konuşmamak gerekiyor. Otobüsü gördünüz, resimlerini çektiniz, görüntülerini aldınız. Herşey ortada, aynı şekilde otobüste bulunanların hali ortada. Bugün orada benim korumama yaptıkları, protokole saldırı ortada. Birşey anlatmama gerek yok. Tüm bunların ortada olduğu tabloyu benim anlatmama gerek yok. Zaten benim konuşmamda da bazı şeyler ifade ettim. Bulunduğum makam da zaten bu tür şeyleri değerlendirmeye de uygun değil. Biz Türkiye'de gerginliklerin kavganın bir tarafı olmayacağız. AKP olarak ilkemiz bu. Sabırlı olmaya çalışıyoruz. Ülkemizin kavgalardan çok şey çektiğini çok büyük faturalar ödediğini biliyoruz. Artık faturalar ödeme zamanı değil iş yapma zamanı. Ama üzüntümüz şu. Bu ülkenin evlatları o otobüsün içerisinde. O otobüsün taşlanmasıyla zarar gören kim? Onlar Türk değil mi? Senin düşünceni paylaşmayabilir. Ama onlara siz taşla saldırıyorsuunuz. Niye, senin düşünceni paylaşmıyor diye. Bunu anlamak mümkün değil.''

milliyet

Bu haber 9,623 kez okundu.

Maden ve inşaat denetimine taze kan18 Aralık 2014 11:28
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İş Teftiş Kurulu Başkanlığı 50 maden mühendisi, 25 inşaat mühendisi ve 25 sosyal branştan olmak üzere 100 iş müfettişi yardımcısı alacak.
Kablosuz modem kullanıcıları dikkat!18 Aralık 2014 11:23
ZyXEL Türkiye İş geliştirme ve Ürün Müdürü Şamil Doğan, güvenli İnternet kullanımına dair ipuçlarını açıkladı.
Buz: "Yine kazanmak istiyoruz"18 Aralık 2014 11:21
Gençlerbirliği Teknik Direktörü İrfan Buz, kırmızı-karalı kulübün ismi gibi bir kadro yapısına sahip olduğunu, bu nedenle de kupa maçı ya da sakatlıklar nedeniyle değil, "kulüp karakteri" gereği genç futbolcularla maçlarda mücadele ettiklerini söyledi.
Buna ev demeye bin şahit ister!18 Aralık 2014 11:21
Manisa'nın Yunusemre ilçesinde 6 kişinin yaşadığı evden 6 traktör dolusu çöp çıktı.
Nuh Gönültaş Türkiye'ye döndü mü?18 Aralık 2014 11:20
Bugün gazetesi yazarı Nuh Gönültaş, Türkiye'ye dönerek ifade vereceğini söyledi.
Sürücüler dikkat! Cezalar başladı18 Aralık 2014 11:14
Bursa’nın İnegöl İlçesi’nde, yapılan kış lastiği uygulaması denetiminde, 4 araca 519’ar lira para cezası kesildi.
Doğu'da soğuk hava18 Aralık 2014 11:11
Doğu Anadolu Bölgesi'nde gece en düşük hava sıcaklığı sıfırın altında 9 dereceyle Ardahan'da ölçüldü.
Cinayetin sırrı 5 ay sonra çözüldü18 Aralık 2014 11:04
Siirt'te 5 ay önce cinayete kurban giden Abdülkadir Güler'in eşi ve erkek arkadaşı polisin teknik takibi sonrası gözaltına alınmasının ardından tutuklandı.
"Alo 181"e şikayet edilene 13 milyon lira ceza18 Aralık 2014 11:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca oluşturulan "Alo 181" hattına gelen ihbar ve şikayetlerin değerlendirilmesi sonucu, bu yıl işletmelere yaklaşık 13 milyon lira ceza kesildi.
Onların aşkı engel tanımadı18 Aralık 2014 11:00
Eskişehir'de Sakatlar Derneği'nde tanışan aşkları engel tanımayan yürüme engelliler Müzeyyen Tektaş ve Recep Çetin dünya evine girdi.
"Kim Jong" artık sinemalarda değil!18 Aralık 2014 10:58
Teknoloji firması Sony, Kuzey Kore lideri Kim Jong-un'un canlandırıldığı komedi filmi "The Interview"ün sinemalarda 25 Aralık olarak açıklanan vizyon planını iptal etti.
Narkotim "torbacı"lara göz açtırmıyor18 Aralık 2014 10:56
Adana'da Narkotim ekipleri, narkotik köpekleriyle birlikte "torbacı" diye tabir edilen uyuşturucu tacirlerine göz açtırmıyor.
Maden ve inşaat denetimine taze kan
Kablosuz modem kullanıcıları dikkat!
ABD'nin ünlü firmasına rüşvet cezası
Buna ev demeye bin şahit ister!
Buz: "Yine kazanmak istiyoruz"
Nuh Gönültaş Türkiye'ye döndü mü?
ASELSAN, AB’nin "Ar-Ge Karnesi"ne girdi
Almanya'nın beşte biri yoksulluktan etkilendi
Fitch'ten Türk bankalarına ilişkin açıklama
Bir aylık bebek emzirilirken yaşamını yitirdi
Sürücüler dikkat! Cezalar başladı
Doğu'da soğuk hava
Emenike Bolt'a meydan okudu!
‘8 köy IŞİD’in elinden alındı’
Cinayetin sırrı 5 ay sonra çözüldü
Nijerya'da 54 askere idam kararı!
MHK, topyekün istifa etsin
"Alo 181"e şikayet edilene 13 milyon lira ceza
Futbolda haftanın programı
Onların aşkı engel tanımadı
"Kim Jong" artık sinemalarda değil!
Narkotim "torbacı"lara göz açtırmıyor
Süper Lig'de 14. haftanın perdesi açılıyor
Paralel deşifre oldu, yeni tehlike...
İstanbullular dikkat! 3 gün elektrik yok
Savcı sorguda Dumanlı'ya ne sordu?
Barajların yüzde 52,94'ü doldu
İsrail askerlerinden mülteci kampına baskın
540.000 euro trafik cezası
Mustafa Sarıgül'den 'ölüm tehdidi' açıklaması
Rusya'dan şok iddia! ABD'nin parmağı...
Türkiye'ye dev bir ortaklık daha!
50 yıl sonra ateşkes
Yılın aşk bombası!
Kamu kurumlarında plaket ve hediye yasaklandı
Emrah, yine milyon dolarlık bir anlaşma imzaladı
Caner'e teşhis konuldu
CHP'li Nazlıaka'ya suç duyurusu!
Chelsea'den Hazard'a 65 milyon euro
Fikret Orman'dan takıma yasak!
Paralel suç ortaklığının ilanı!
Borsa güne yükselişle başladı
İşte Diego Ribas için 2015 planı
Deniz Seki: Çıkmazsam burada çürürüm
Sow'dan Diego'ya yakın markaj!
Sarıgül'den bomba iddiaya jet yanıt!
'İç çamaşırı bombacısı' CIA muhbiri çıktı
İsrail Gazzeli balıkçılara ateş açtı
Dumanlı’dan Emniyet çıkışı şov!
Süper Lig'e bir yıldız daha geliyor
İstanbul'da barajların yüzde 52,94'ü doldu
2015’te emekli memur ne kadar kazanacak?
Muslera'ya dev talip
İdamından 70 yıl sonra suçsuz bulundu!
Hayatının maçına 'hırsız' engeli
Alex'in Aziz Yıldırım'dan son isteği
Mısır'da askeri uçak düştü
Beşiktaş 18 yaşındaki Furkan'a emanet!
Facebook'ta bu tuzağa sakın düşmeyin!
Haluk Koç’un danışmanı Baha Ülgen de açıktan atanmış!
ABD'den Filistin için kritik açıklama
İkinci tahşiye vakası!
Kartal: O da artık bir şey yapsın
Ünlü sanatçı: Lütfen et yemeyin
Trabzonspor'dan iki bomba transfer!
Emrah'tan dudak uçuklatan anlaşma
Filistin tasarısı BM'ye sunuldu
İçinde yolcu olan otobüsü ateşe verdiler