Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Beklenen değişiklik Resmi Gazete'de yayımlandı Bahçeli'den Kürtlere flaş çağrı! MHP'ye seçim şoku! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
11 Eylül 2006 Pazartesi 10:03
Güncellenme Tarihi 23 Temmuz 2014 Çarşamba 03:58
BİLECİK'in Söğüt İlçesi'nde dün düzenlenen 725'inci Ertuğrul Gazi’yi Anma ve Söğüt Şenliklerinde Başbakan Erdoğan'ın özel koruması olan yeğeni Ali Erdoğan dövüldü. Törende çıkan arbedede Ali Erdoğan'ın muşta darbesiyle burnu kanadı...

Protokol tribününde bir grup, muşta ve benzeri kesici aletlerle Başbakanlık koruma ekibine saldırdı. Bu sırada çıkan arbedede Başbakan’ın yeğeni ve korumalarından Ali Erdoğan’ın yüzünde muşta darbesi nedeniyle kesik oluştu. Başka bir koruma ise kolundan kesici aletle yaralandı.

ÖNCE BİBER GAZI, SONA ARBEDE

Başbakan Erdoğan konuşurken bir grup ülkücü sırtlarını döndü. Erdoğan'ın yerine oturmasından sonra da protestolarını sürdüren ülkücü grup ile AKP'liler arasındaki sataşma gerginliği tırmandırınca polis biber gazı sıkarak olaya müdahale etti. Biber gazından etkilenen ülkücüler, bozkurt işareti yaparak protestolarını sürdürdü.

Tören bitimine yakın, protokol tribününe uzak bir alanda arbede çıktı. Ülkücü grubun bulunduğu yerin arkasındaki bölümde tartışmaya katılan Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını da yapan yeğeni Ali Erdoğan, saldırıya uğradı. Yumruk darbeleriyle burnu kanayan yüzünde çizikler olan Ali Erdoğan’ı, aralarında Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin korumalarının da bulunduğu polisler araya girerek kurtardı. Arbedenin çıktığı bölgede Başbakanlık Sözcüsü Akif Beki'nin de bulunduğu görüldü. Buradaki olaya katıldıkları iddiasıyla 4 kişi polisler tarafından götürüldü.

Bilecik Emniyet Müdürü Şuayip Doğanç, olaylarda gözaltına alınan kimse olmadığını açıkladı.

1 KİŞİ GÖZALTINDA

Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını yapan yeğeni Ali Erdoğan'ın, protokol tribününe uzak noktada yumruklanarak burnundan ve yüzünden yaralandığı arbede sırarısında bir AKP'linin de kolundan bıçakla hafif yaralandığı belirtildi.

Bilecik Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, yüzüne muşta ile vurulduğu sanılan Ali Erdoğan ile kolundan bıçakla hafif yaralanan AKP'linin tedavilerinin 112 Acil Servis ambulansında yapıldığını, olayla ilgili Erhan Ataoğlu adında bir kişinin gözaltına alındığı açıkladı.

AKP'LİLERİN OTOBÜSÜ TAŞLANDI

Bilecik'in Söğüt İlçesi'ndeki 725'inci Ertuğrul Gazi'yi Anma ve Söğüt Şenlikleri'ne katılan AKP Tekirdağ Çerkezköy ilçe teşkilatı yöneticileri ve üyelerinin içinde bulunduğu otobüs, Söğüt çıkışında bir grup tarafından taşlandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Söğüt'ten Bilecik'e hareket etmesinden sonra, AKP'lileri taşıyan 59 UK 919 plakalı otobüs de Bilecik yönününe hareket etti. Otobüs, Söğüt çıkışında bir grup ülkücü tarafından taşlandı. Ön ve yan camları kırılan otobüs, içerisindeki AKP'lileri Bilecik'e kent merkezine getirdi. Bilecik Emniyet Müdürlüğü önüne çektirilen otobüste bulunan partililer polise giderek şikayetçi oldu.

ERDOĞAN: KORUMAMA YAPTIKLARI ORTADA

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel koruması yeğeni Ali Erdoğan'a ve şenlik sonrası dönüş yolunda AKP Çerkezköy ilçe teşkilatı üyelerinin bulunduğu otobüse yapılan saldırılara tepki gösterdi.

Emniyet Müdürlüğü önüne giderek taşlanan otobüsün yerine, başka bir otobüsle partilileri Tekirdağ'a uğurlayan Başbakan Erdoğan, daha sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Erdoğan, şunları söyledi:

“Bu konuyla ilgili hiçbir şey konuşmamak gerekiyor. Otobüsü gördünüz, resimlerini çektiniz, görüntülerini aldınız. Herşey ortada, aynı şekilde otobüste bulunanların hali ortada. Bugün orada benim korumama yaptıkları, protokole saldırı ortada. Birşey anlatmama gerek yok. Tüm bunların ortada olduğu tabloyu benim anlatmama gerek yok. Zaten benim konuşmamda da bazı şeyler ifade ettim. Bulunduğum makam da zaten bu tür şeyleri değerlendirmeye de uygun değil. Biz Türkiye'de gerginliklerin kavganın bir tarafı olmayacağız. AKP olarak ilkemiz bu. Sabırlı olmaya çalışıyoruz. Ülkemizin kavgalardan çok şey çektiğini çok büyük faturalar ödediğini biliyoruz. Artık faturalar ödeme zamanı değil iş yapma zamanı. Ama üzüntümüz şu. Bu ülkenin evlatları o otobüsün içerisinde. O otobüsün taşlanmasıyla zarar gören kim? Onlar Türk değil mi? Senin düşünceni paylaşmayabilir. Ama onlara siz taşla saldırıyorsuunuz. Niye, senin düşünceni paylaşmıyor diye. Bunu anlamak mümkün değil.''

milliyet

Bu haber 8,916 kez okundu.

Suriyelilerden Türkiye'ye teşekkür23 Temmuz 2014 14:43
Ülkelerindeki iç savaştan kaçarak Adana'ya sığınan bir grup Suriyeli, kendilerini misafir eden Türk vatandaşlarına ve devletine teşekkür etti.
Beklenen değişiklik Resmi Gazete'de yayımlandı23 Temmuz 2014 14:43
Başta Sosyal Güvenlik Kurumu olmak üzere, birçok kurum çalışanı tarafından beklenen Çerçeve yönetmelik bugün Resmi Gazete'de yayımlandı.
Bahçeli'den Kürtlere flaş çağrı!23 Temmuz 2014 14:40
"Türk Milletine Tarihi Görev Çağrısı" başlığıyla gönderilen konuşmaya göre Bahçeli, Türkiye Cumhuriyeti Devletinin ağır tehditlerle boğuştuğunu kaydetti.
Seferihisar'da 170 kaçak yakalandı23 Temmuz 2014 14:36
Türkiye'den yasa dışı yollarla Yunanistan'a gitmek isteyen, 9 aylık hamile kadının da aralarında bulunduğu 170 kaçak yakalandı.
YHT'de geri sayım başladı!23 Temmuz 2014 14:35
Cumhurbaşkanı adayı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla cuma günü yapılacak törenle normal seferlerine başlayacak olan Yüksek Hızlı Tren Hattı'nda geri sayım başladı.
Kılıçdaroğlu, esnafla bir araya geldi23 Temmuz 2014 14:27
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Afyonkarahisar'da pazar esnafını ziyaret etti.
170 umut yolcusu kurtarıldı23 Temmuz 2014 14:24
Sahil Güvenlik Ege Deniz Bölge Komutanlığı ekiplerince kurtarılan 170 kaçak kurtarıldı.
HDP heyeti Barzani ile görüştü23 Temmuz 2014 14:21
Diyarbakır Bağımsız Milletvekili Zana ve HDP İstanbul Milletvekili Önder, IKBY Başbakanı Neçirvan Barzani'yle bir araya geldi
242 kişilik gözaltı listesi hazırlamışlar! İşte o isimler23 Temmuz 2014 14:17
"Paralel yapı" soruşturmasında dün gözaltına alınan polislerin soruşturma gerekçesiyle 242 kişiyle ilgili gözaltı listesi hazırladığı belirtildi.
Yeryüzü Doktorları Gazze için gönüllü arıyor23 Temmuz 2014 14:15
Kurulduğu günden itibaren Filistin'de projeler yürüten Yeryüzü Doktorları, Gazze'lilerin yaralarını sarmaya devam ediyor.Filistinlilere sağlık yardımı götürmek amacıyla bölgedeki hastanelerde çalışacak gönüllü sağlıkçılara çağrıda bulunuyor.
Eroğlu: 76 şehrimiz bugün susuzdu23 Temmuz 2014 14:06
Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, yapılan çalışmalar neticesinde bugün 76 şehiri susuzlukla karşı karşıya bırakmaktan kurtarıldığını açıkladı.
Türkiye'ye Gazze teşekkürü23 Temmuz 2014 13:29
Dünya Müslüman Alimler Birliği Genel Sekreteri Ali Karadaği, İsrail'in Gazze'ye düzenlediği saldırılar karşısında, Filistin halkına destek olan Türkiye ve Katar'a teşekkür etti.
Beklenen değişiklik Resmi Gazete'de yayımlandı
Ukrayna'da 2 savaş uçağı düşürüldü!
"Dünya Mazlumları Fotoğraf Sergisi"
Bahçeli'den Kürtlere flaş çağrı!
Semerci: İsrail düşmanlığı anlamsız!
Kaçak gergedan avcısına 77 yıl hapis
Seferihisar'da 170 kaçak yakalandı
YHT'de geri sayım başladı!
Dentinho'dan itiraf: Korkuyoruz!
Cumhurbaşkanını seçemediler
Kılıçdaroğlu, esnafla bir araya geldi
Ne bekliyordun Ey Şakirt, hesabı sorulmayacak mı sandın?
Ay'ın toprak ağası bir Türk çıktı!
170 umut yolcusu kurtarıldı
Pakistan'da 13 Taliban militanı öldürüldü
Audi'den 326 beygirlik süper sporcu
HDP heyeti Barzani ile görüştü
242 kişilik gözaltı listesi hazırlamışlar! İşte o isimler
Yeryüzü Doktorları Gazze için gönüllü arıyor
2012 ateşkesine dönüş çare değil
Şehit sayısı 665’e yükseldi