Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

TSK'dan 4 maddelik paralel yapı açıklaması! Mehmet Baransu gözaltına alındı! Karayılan: PKK o bölgelerden çekildi Prof. Dr. Erol GökaKimlik ve demokrasi
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
11 Eylül 2006 Pazartesi 10:03
Güncellenme Tarihi 22 Kasım 2014 Cumartesi 11:54
BİLECİK'in Söğüt İlçesi'nde dün düzenlenen 725'inci Ertuğrul Gazi’yi Anma ve Söğüt Şenliklerinde Başbakan Erdoğan'ın özel koruması olan yeğeni Ali Erdoğan dövüldü. Törende çıkan arbedede Ali Erdoğan'ın muşta darbesiyle burnu kanadı...

Protokol tribününde bir grup, muşta ve benzeri kesici aletlerle Başbakanlık koruma ekibine saldırdı. Bu sırada çıkan arbedede Başbakan’ın yeğeni ve korumalarından Ali Erdoğan’ın yüzünde muşta darbesi nedeniyle kesik oluştu. Başka bir koruma ise kolundan kesici aletle yaralandı.

ÖNCE BİBER GAZI, SONA ARBEDE

Başbakan Erdoğan konuşurken bir grup ülkücü sırtlarını döndü. Erdoğan'ın yerine oturmasından sonra da protestolarını sürdüren ülkücü grup ile AKP'liler arasındaki sataşma gerginliği tırmandırınca polis biber gazı sıkarak olaya müdahale etti. Biber gazından etkilenen ülkücüler, bozkurt işareti yaparak protestolarını sürdürdü.

Tören bitimine yakın, protokol tribününe uzak bir alanda arbede çıktı. Ülkücü grubun bulunduğu yerin arkasındaki bölümde tartışmaya katılan Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını da yapan yeğeni Ali Erdoğan, saldırıya uğradı. Yumruk darbeleriyle burnu kanayan yüzünde çizikler olan Ali Erdoğan’ı, aralarında Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin korumalarının da bulunduğu polisler araya girerek kurtardı. Arbedenin çıktığı bölgede Başbakanlık Sözcüsü Akif Beki'nin de bulunduğu görüldü. Buradaki olaya katıldıkları iddiasıyla 4 kişi polisler tarafından götürüldü.

Bilecik Emniyet Müdürü Şuayip Doğanç, olaylarda gözaltına alınan kimse olmadığını açıkladı.

1 KİŞİ GÖZALTINDA

Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını yapan yeğeni Ali Erdoğan'ın, protokol tribününe uzak noktada yumruklanarak burnundan ve yüzünden yaralandığı arbede sırarısında bir AKP'linin de kolundan bıçakla hafif yaralandığı belirtildi.

Bilecik Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, yüzüne muşta ile vurulduğu sanılan Ali Erdoğan ile kolundan bıçakla hafif yaralanan AKP'linin tedavilerinin 112 Acil Servis ambulansında yapıldığını, olayla ilgili Erhan Ataoğlu adında bir kişinin gözaltına alındığı açıkladı.

AKP'LİLERİN OTOBÜSÜ TAŞLANDI

Bilecik'in Söğüt İlçesi'ndeki 725'inci Ertuğrul Gazi'yi Anma ve Söğüt Şenlikleri'ne katılan AKP Tekirdağ Çerkezköy ilçe teşkilatı yöneticileri ve üyelerinin içinde bulunduğu otobüs, Söğüt çıkışında bir grup tarafından taşlandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Söğüt'ten Bilecik'e hareket etmesinden sonra, AKP'lileri taşıyan 59 UK 919 plakalı otobüs de Bilecik yönününe hareket etti. Otobüs, Söğüt çıkışında bir grup ülkücü tarafından taşlandı. Ön ve yan camları kırılan otobüs, içerisindeki AKP'lileri Bilecik'e kent merkezine getirdi. Bilecik Emniyet Müdürlüğü önüne çektirilen otobüste bulunan partililer polise giderek şikayetçi oldu.

ERDOĞAN: KORUMAMA YAPTIKLARI ORTADA

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel koruması yeğeni Ali Erdoğan'a ve şenlik sonrası dönüş yolunda AKP Çerkezköy ilçe teşkilatı üyelerinin bulunduğu otobüse yapılan saldırılara tepki gösterdi.

Emniyet Müdürlüğü önüne giderek taşlanan otobüsün yerine, başka bir otobüsle partilileri Tekirdağ'a uğurlayan Başbakan Erdoğan, daha sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Erdoğan, şunları söyledi:

“Bu konuyla ilgili hiçbir şey konuşmamak gerekiyor. Otobüsü gördünüz, resimlerini çektiniz, görüntülerini aldınız. Herşey ortada, aynı şekilde otobüste bulunanların hali ortada. Bugün orada benim korumama yaptıkları, protokole saldırı ortada. Birşey anlatmama gerek yok. Tüm bunların ortada olduğu tabloyu benim anlatmama gerek yok. Zaten benim konuşmamda da bazı şeyler ifade ettim. Bulunduğum makam da zaten bu tür şeyleri değerlendirmeye de uygun değil. Biz Türkiye'de gerginliklerin kavganın bir tarafı olmayacağız. AKP olarak ilkemiz bu. Sabırlı olmaya çalışıyoruz. Ülkemizin kavgalardan çok şey çektiğini çok büyük faturalar ödediğini biliyoruz. Artık faturalar ödeme zamanı değil iş yapma zamanı. Ama üzüntümüz şu. Bu ülkenin evlatları o otobüsün içerisinde. O otobüsün taşlanmasıyla zarar gören kim? Onlar Türk değil mi? Senin düşünceni paylaşmayabilir. Ama onlara siz taşla saldırıyorsuunuz. Niye, senin düşünceni paylaşmıyor diye. Bunu anlamak mümkün değil.''

milliyet

Bu haber 9,553 kez okundu.

Cübbeli İslamoğlu'na sert çıktı!22 Kasım 2014 11:29
Cübbeli Ahmet Hoca, Mustafa İslamoğlu’na sert eleştirilerde bulunmaya devam ediyor. Cübbeli son olarak Cuma sohbetinde, Mustafa İslamoğlu’na sert eleştiriler yöneltti. İşte o açıklamalar...
Mehmet Baransu gözaltına alındı!22 Kasım 2014 10:55
Mehmet Baransu İstanbul da gözaltına alındı. Polisler şu an evinde..
Karayılan: PKK o bölgelerden çekildi22 Kasım 2014 10:20
PKK'nın yöneticilerinden Murat Karayılan, PKK'nın Irak Kürdistan Bölgesi'nde bazı yerlerden çekildiğini açıkladı.
Cinayet aleti kesme şeker22 Kasım 2014 09:40
Şeker komasına girdi’ denilen uyuşturucu baronu Mehmet Ali Yaprak’ın, zorla şeker yedirilerek öldürüldüğüne dair ifade ve belgeler 10 yıl sonra savcılık kayıtlarına geçti.
Hayat sigortasıyla ocak söndürdüler22 Kasım 2014 09:20
Kredi kartı aidatı ve hayat sigortası masraflarını geri alacaklarını vaat eden soyguncular, anında hesapları boşaltıyor. Vurgunun boyutu 2.5 milyon lirayı aştı.
Vizeler 3 yıla kalkıyor!22 Kasım 2014 08:52
AB Bakanı Volkan Bozkır, "72 beklentiden 62'sini karşıladık. 3 yıla kadar vize kalkar" dedi.
Dolmabahçe'de Biden protestosu21 Kasım 2014 23:56
Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Başkan Yardımcısı Joe Biden'in Türkiye'ye yapacağı ziyareti protesto eden bir grup Dolmabahçe'de eylem yaptı.
Melih Gökçek'in oğlu sosyal medyayı salladı21 Kasım 2014 23:56
Beyaz TV Genel Koordinatörü Osman Gökçek katıldığı bir programda tarih ve Atatürk hakkında açıklamalar yapınca sosyal medyadan mesaj yağdı.
Şehit ailesine evini bağışladı, şeref madalyası verildi21 Kasım 2014 23:45
Diyarbakır'da şehit edilen Astsubay Necdet Aydoğdu'nun ailesine evini bağışlayan işçi Ali Dal'a, Genelkurmay karargahında şeref madalyası takıldı.
Ceviz büyüklüğünde dolu, Anamur'u yıktı geçti21 Kasım 2014 23:23
Mersin Anamur'da ceviz büyüklüğünde yağan dolu, çilek tarlalarını vurdu. Tarlalardaki bütün fideler kırılırken, çiftçiler yetkililerden yardım bekliyor.
İşte Türk askerinin Peşmergeyi eğittiği kamp21 Kasım 2014 21:58
Kuzey Irak'a kritik bir ziyarette bulunan Başbakan Davutoğlu Türk askerinin Peşmergeyi eğittiği kampı da ziyaret etti.
Cübbeli Ahmet Hoca - Caner Taslaman polemiği 'Beni ne zannediyorsun!'21 Kasım 2014 20:43
Avrupa Uzay Ajansı’nın Kuyruklu Yıldız’a gönderdiği araca kendi üslubuyla ‘manyak manyak işler’ eleştirisi yaparak büyük yankı uyandıran Cübbeli Ahmet Hoca, bu kez de Yıldız Teknik Üniversitesi Felsefe Bölümü öğretim üyesi Caner Taslaman’la polemiğe girdi.
Kılıçdaroğlu'ndan MİT için şoke eden benzetme!
Cübbeli İslamoğlu'na sert çıktı!
Altın fiyatları yükselecek!
Taliban'a büyük operasyon! 30 ölü
Selanik'te Osmanlı eserleri
İşte Prandelli'nin transfer listesi!
UEFA Bursa'yı yargıya sevk etti
Şeker için bu 3 belirtiye dikkat!
Keanu Reeves aksiyona doymuyor
44 milyon $'lık 'çiçek'
IMF Konsültasyon raporunu yayımladı
Klopp'tan Sürpriz açıklama! Yeni adresi...
TSK'dan o iddialara yalanlama
Mehmet Baransu gözaltına alındı!
İsrail 14 binden fazla konut ihalesi açtı
İrem Derici rekora doymuyor
Yüzyılın meyvesi: Maviyemiş
BM'den Myanmar'a Rohingya uyarısı
Mahmud Abbas'tan İsrail'e uyarı!
2015'te Kamu'ya 74 bin personel alınacak!
ABD'de acemi polis skandalı
Kenya'da 28 yolcu öldürüldü
Veba salgınında 40 kişi öldü
Yunanistan'da Suriyeli sığınmacılar eylem yapıyor
Karayılan: PKK o bölgelerden çekildi
Doğalgaz'a büyük indirim gelecek!
Rakka'da IŞİD karargahına saldırı
Antalya'dan kötü haber!
FEMEN, rahibi rehin aldı!
Cinayet aleti kesme şeker
Hayat sigortasıyla ocak söndürdüler
Chedjou gidiyor yerine o geliyor...
Vizeler 3 yıla kalkıyor!
Alevi sorununa 'radikal açılım'
Mancini Puyol'u ikna etmeye çalışıyor
Alex De Souza: Heykeli şaka sandım
Erdoğan'dan bir ilk!
Beyaz Saray'dan Türkiye açıklaması
Spora kan bulaştı: 1 taraftar öldürüldü
Üniversiteliler için süper askerlik önerisi
Dirk Kuyt'a İngiliz kancası
Kennedy Suikasti 51. yılında!
Bilic isyan etti: "Burası bizim çöplüğümüz!"
Melih Gökçek'in oğlu sosyal medyayı salladı
Dolmabahçe'de Biden protestosu
Android 5.0'lı Samsung Galaxy S5 sızdırıldı
100 yaşında ilk kez denizi gördü
Şehit ailesine evini bağışladı, şeref madalyası verildi
Türkiye'nin 19 yıllık petrolü kaldı
Kadir İnanır: Erdoğan'a kırgınım
'Sarı kırmızı istemiyoruz!'
Ceviz büyüklüğünde dolu, Anamur'u yıktı geçti
Acun Ilıcalı'dan bir bomba daha
Avcı'dan önemli 'öğretmen atamaları' açıklaması!
Beşiktaş'ta flaş ayrılık kararı!
İtalyan futbolunda 'yerli' devrimi
Gül'den o habere yalanlama!
Bu maç yıllarca unutulmayacak!
Joe Biden: Bu konuda kendisinden ders almalıyım
İşte Türk askerinin Peşmergeyi eğittiği kamp
Obama'nın yeni göçmenlik planı