Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Şehit yakını ve gazilere atama müjdesi Ünal Aysal'a 45 gün ceza! Türkiye Mısırlı kardeşlerimize ev sahipliği yapmalıdır! Ömer Altaş80 kuşağı İslamcıları, Tayyip Erdoğan ve IŞİD
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
11 Eylül 2006 Pazartesi 10:03
Güncellenme Tarihi 16 Eylül 2014 Salı 11:18
BİLECİK'in Söğüt İlçesi'nde dün düzenlenen 725'inci Ertuğrul Gazi’yi Anma ve Söğüt Şenliklerinde Başbakan Erdoğan'ın özel koruması olan yeğeni Ali Erdoğan dövüldü. Törende çıkan arbedede Ali Erdoğan'ın muşta darbesiyle burnu kanadı...

Protokol tribününde bir grup, muşta ve benzeri kesici aletlerle Başbakanlık koruma ekibine saldırdı. Bu sırada çıkan arbedede Başbakan’ın yeğeni ve korumalarından Ali Erdoğan’ın yüzünde muşta darbesi nedeniyle kesik oluştu. Başka bir koruma ise kolundan kesici aletle yaralandı.

ÖNCE BİBER GAZI, SONA ARBEDE

Başbakan Erdoğan konuşurken bir grup ülkücü sırtlarını döndü. Erdoğan'ın yerine oturmasından sonra da protestolarını sürdüren ülkücü grup ile AKP'liler arasındaki sataşma gerginliği tırmandırınca polis biber gazı sıkarak olaya müdahale etti. Biber gazından etkilenen ülkücüler, bozkurt işareti yaparak protestolarını sürdürdü.

Tören bitimine yakın, protokol tribününe uzak bir alanda arbede çıktı. Ülkücü grubun bulunduğu yerin arkasındaki bölümde tartışmaya katılan Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını da yapan yeğeni Ali Erdoğan, saldırıya uğradı. Yumruk darbeleriyle burnu kanayan yüzünde çizikler olan Ali Erdoğan’ı, aralarında Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin korumalarının da bulunduğu polisler araya girerek kurtardı. Arbedenin çıktığı bölgede Başbakanlık Sözcüsü Akif Beki'nin de bulunduğu görüldü. Buradaki olaya katıldıkları iddiasıyla 4 kişi polisler tarafından götürüldü.

Bilecik Emniyet Müdürü Şuayip Doğanç, olaylarda gözaltına alınan kimse olmadığını açıkladı.

1 KİŞİ GÖZALTINDA

Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını yapan yeğeni Ali Erdoğan'ın, protokol tribününe uzak noktada yumruklanarak burnundan ve yüzünden yaralandığı arbede sırarısında bir AKP'linin de kolundan bıçakla hafif yaralandığı belirtildi.

Bilecik Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, yüzüne muşta ile vurulduğu sanılan Ali Erdoğan ile kolundan bıçakla hafif yaralanan AKP'linin tedavilerinin 112 Acil Servis ambulansında yapıldığını, olayla ilgili Erhan Ataoğlu adında bir kişinin gözaltına alındığı açıkladı.

AKP'LİLERİN OTOBÜSÜ TAŞLANDI

Bilecik'in Söğüt İlçesi'ndeki 725'inci Ertuğrul Gazi'yi Anma ve Söğüt Şenlikleri'ne katılan AKP Tekirdağ Çerkezköy ilçe teşkilatı yöneticileri ve üyelerinin içinde bulunduğu otobüs, Söğüt çıkışında bir grup tarafından taşlandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Söğüt'ten Bilecik'e hareket etmesinden sonra, AKP'lileri taşıyan 59 UK 919 plakalı otobüs de Bilecik yönününe hareket etti. Otobüs, Söğüt çıkışında bir grup ülkücü tarafından taşlandı. Ön ve yan camları kırılan otobüs, içerisindeki AKP'lileri Bilecik'e kent merkezine getirdi. Bilecik Emniyet Müdürlüğü önüne çektirilen otobüste bulunan partililer polise giderek şikayetçi oldu.

ERDOĞAN: KORUMAMA YAPTIKLARI ORTADA

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel koruması yeğeni Ali Erdoğan'a ve şenlik sonrası dönüş yolunda AKP Çerkezköy ilçe teşkilatı üyelerinin bulunduğu otobüse yapılan saldırılara tepki gösterdi.

Emniyet Müdürlüğü önüne giderek taşlanan otobüsün yerine, başka bir otobüsle partilileri Tekirdağ'a uğurlayan Başbakan Erdoğan, daha sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Erdoğan, şunları söyledi:

“Bu konuyla ilgili hiçbir şey konuşmamak gerekiyor. Otobüsü gördünüz, resimlerini çektiniz, görüntülerini aldınız. Herşey ortada, aynı şekilde otobüste bulunanların hali ortada. Bugün orada benim korumama yaptıkları, protokole saldırı ortada. Birşey anlatmama gerek yok. Tüm bunların ortada olduğu tabloyu benim anlatmama gerek yok. Zaten benim konuşmamda da bazı şeyler ifade ettim. Bulunduğum makam da zaten bu tür şeyleri değerlendirmeye de uygun değil. Biz Türkiye'de gerginliklerin kavganın bir tarafı olmayacağız. AKP olarak ilkemiz bu. Sabırlı olmaya çalışıyoruz. Ülkemizin kavgalardan çok şey çektiğini çok büyük faturalar ödediğini biliyoruz. Artık faturalar ödeme zamanı değil iş yapma zamanı. Ama üzüntümüz şu. Bu ülkenin evlatları o otobüsün içerisinde. O otobüsün taşlanmasıyla zarar gören kim? Onlar Türk değil mi? Senin düşünceni paylaşmayabilir. Ama onlara siz taşla saldırıyorsuunuz. Niye, senin düşünceni paylaşmıyor diye. Bunu anlamak mümkün değil.''

milliyet

Bu haber 9,139 kez okundu.

Vali Mutlu’nun unutulmaz tweetleri16 Eylül 2014 12:19
Valiler Kararnamesi ile merkeze alınan İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, 4 yıllık görev süresinde renkli kişiliği ve sosyal medya mesajları ile ön plana çıktı.
Van'dan acı fotoğraf!16 Eylül 2014 12:18
Uzun süredir yağış alamayan Van'da, göl ve barajlarda su seviyelerinde de ciddi oranda düşüş yaşanıyor.
Şehit yakını ve gazilere atama müjdesi16 Eylül 2014 12:10
Bakan İslam, bayramdan önce atamaların yapılacağını söyledi.
Havalimanında unutulan eşyalar şaşırttı16 Eylül 2014 12:04
Havalimanı'nda unutulan eşyalar, Bakırköy’de bir dükkanda satışa çıkartıldı.
Türkiye Mısırlı kardeşlerimize ev sahipliği yapmalıdır!16 Eylül 2014 12:02
Özgür-Der yaptığı açıklama ile Suudi Arabistan'ın başında bulunduğu Körfez İşbirliği Konseyi'nin baskıları sonucu Katar'ın sınır dışı kararı verdiği İhvan yöneticilerinin Türkiye'ye davet edilmesini istedi.
Ankara Emniyeti'ni alarma geçiren ölüm!16 Eylül 2014 12:01
Ankara'da bir polis memuru aracında ölü bulundu. Yapılan ilk incelemelerde polisin silahıyla kendini vurduğu iddia edildi.
Türkiye dünya devlerini solladı!16 Eylül 2014 11:43
Bir araştırmaya göre, Türkiye dünya genelindeki en önemli alışveriş destinasyonları arasında yer alıyor.
RTÜK'ün "Seda Sayan" kararı yeniden ele alınacak16 Eylül 2014 11:35
RTÜK Başkanı Dursun, "Karar çıkmaması, 'Seda Sayan'ın programında ihlal yok' şeklinde değerlendirilemez. Rapor perşembe günü yeniden ele alınacak" dedi.
Şahin: Samsun benim ilk göz ağrım16 Eylül 2014 11:24
İbrahim Şahin, "Samsun benim ilk göz ağrım. Samsun'da görev yapmaktan büyük mutluluk duyacağım" dedi.
Denizden gelen sağlık16 Eylül 2014 11:21
Balık sezonu açıldı; sayısız faydasıyla balık sağlık vadediyor.
Jenkins: Abiler Afrika'ya kaçıyor!16 Eylül 2014 10:54
Ünlü gazeteci Gareth Jenkins, paralel örgüte ilişkin çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Metrobüs arıza yapınca trafik felç oldu16 Eylül 2014 10:51
Şişli Darülaceze-Perpa durağında metrobüste meydana gelen
Vali Mutlu’nun unutulmaz tweetleri
Van'dan acı fotoğraf!
G.Kore nüfusu yok olabilir!
Evlilik kalp sağlığını koruyor
Şehit yakını ve gazilere atama müjdesi
Ünal Aysal'a 45 gün ceza!
Havalimanında unutulan eşyalar şaşırttı
Türkiye Mısırlı kardeşlerimize ev sahipliği yapmalıdır!
Ankara Emniyeti'ni alarma geçiren ölüm!
Mısır'da trafik kazası: 9 ölü 26 yaralı
ÖSYM'den doktorların ilanına yanıt
Sergen Yalçın'dan çok ilginç itiraflar!
Petrol ve madencilikte 120 yatırıma ÇED onayı
Türkiye dünya devlerini solladı!
307 yıllık birlik tehlikede
Eğitim tarihinde bir devrin sonu!
iPhone fiyatlarında düşüş başladı
RTÜK'ün "Seda Sayan" kararı yeniden ele alınacak
Şahin: Samsun benim ilk göz ağrım
Flaş açıklama! Bu borçlar silinecek!
Ünlü Hollywood yapımcısının gözü Türkiye'de
Denizden gelen sağlık
Türkiye 'alışveriş tatili'nde zirveye koşuyor
Başbakan Davutoğlu KKTC'ye gitti
Hakem Özkahya'ya UEFA'dan görev
Kırım Tatar Milli Meclisi'ne baskın
Beşiktaş'a bir şok daha!
Jenkins: Abiler Afrika'ya kaçıyor!
Metrobüs arıza yapınca trafik felç oldu
Bilic'e sürpriz talip!
Ailelerin kavgası kanlı bitti!
İstanbul'un yeni Valisi Şahin: Beklemiyordum
Nemrut heykelleri oyun oldu
Galatasaray'dan sürpriz forma!
İsrail polisi 37 Filistinliyi gözaltına aldı
İstanbul Valisi'nden ilk açıklama!
Define kazısı ölümle bitti
Ankaralılar bu habere dikkat!
Tamamen Türk yapımı giyilebilir fare
THY ekibi felaketi böyle önledi
Ebola'ya askeri müdahale!
Sivasspor'da Utaka şoku!
Microsoft o oyuna 2.5 milyar dolar verdi
Trabzonsporlu futbolcunun hayatını kurtaran masör konuştu
Aziz Yıldırım yarın tarihe geçiyor
11 Taliban militanı öldürüldü
ABD Ebola'yla mücadele için 3 bin asker gönderiyor
Hacımüftüoğlu MGK Genel Sekreterliğine atandı
Uçuşlar iptal edildi, tekneler kıyıya çağrıldı
İskoçya "Hayır" derse yetkisi artacak
Fiyatların yüzde 300 arttığı ilçe!
Kılıçdaroğlu'na muhataplık cevabı
TSK’da 'paralel' teyakkuz!
Dövizde güne başlangıç rakamları
2. Abdülhamid'den miras proje
Parklarda sigara içmek kısıtlanıyor
Dolandırıcılar sınır tanımıyor
Tokyo'da 5,6 büyüklüğünde deprem
Bağdat'ta bombalı saldırı!
Bank Asya 1 günde yüzde 20 eridi
WhatsApp'a bir özellik daha
Mustafa Sarıgül hakkında bomba iddia!
Meteoroloji'den 13 ile yağış uyarısı
IŞİD'e katılımı engellemek için yeni adım
ABD jetleri o bölgeyi vurdu!
Afganistan’da NATO konvoyuna intihar saldırısı
UEFA'dan Trabzon'u şoke eden yanıt
Türksat 4A'ya kanal geçişleri yarın
O kızlardan biri öldü, diğeri kayıp