Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Sorularla yetinmeyip cevapları da çaldılar! Son 3 gün! Bildirmeyene büyük ceza Kişi başına 142 bin lira sus payı Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
11 Eylül 2006 Pazartesi 10:03
Güncellenme Tarihi 22 Ocak 2015 Perşembe 10:02
BİLECİK'in Söğüt İlçesi'nde dün düzenlenen 725'inci Ertuğrul Gazi’yi Anma ve Söğüt Şenliklerinde Başbakan Erdoğan'ın özel koruması olan yeğeni Ali Erdoğan dövüldü. Törende çıkan arbedede Ali Erdoğan'ın muşta darbesiyle burnu kanadı...

Protokol tribününde bir grup, muşta ve benzeri kesici aletlerle Başbakanlık koruma ekibine saldırdı. Bu sırada çıkan arbedede Başbakan’ın yeğeni ve korumalarından Ali Erdoğan’ın yüzünde muşta darbesi nedeniyle kesik oluştu. Başka bir koruma ise kolundan kesici aletle yaralandı.

ÖNCE BİBER GAZI, SONA ARBEDE

Başbakan Erdoğan konuşurken bir grup ülkücü sırtlarını döndü. Erdoğan'ın yerine oturmasından sonra da protestolarını sürdüren ülkücü grup ile AKP'liler arasındaki sataşma gerginliği tırmandırınca polis biber gazı sıkarak olaya müdahale etti. Biber gazından etkilenen ülkücüler, bozkurt işareti yaparak protestolarını sürdürdü.

Tören bitimine yakın, protokol tribününe uzak bir alanda arbede çıktı. Ülkücü grubun bulunduğu yerin arkasındaki bölümde tartışmaya katılan Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını da yapan yeğeni Ali Erdoğan, saldırıya uğradı. Yumruk darbeleriyle burnu kanayan yüzünde çizikler olan Ali Erdoğan’ı, aralarında Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin korumalarının da bulunduğu polisler araya girerek kurtardı. Arbedenin çıktığı bölgede Başbakanlık Sözcüsü Akif Beki'nin de bulunduğu görüldü. Buradaki olaya katıldıkları iddiasıyla 4 kişi polisler tarafından götürüldü.

Bilecik Emniyet Müdürü Şuayip Doğanç, olaylarda gözaltına alınan kimse olmadığını açıkladı.

1 KİŞİ GÖZALTINDA

Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını yapan yeğeni Ali Erdoğan'ın, protokol tribününe uzak noktada yumruklanarak burnundan ve yüzünden yaralandığı arbede sırarısında bir AKP'linin de kolundan bıçakla hafif yaralandığı belirtildi.

Bilecik Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, yüzüne muşta ile vurulduğu sanılan Ali Erdoğan ile kolundan bıçakla hafif yaralanan AKP'linin tedavilerinin 112 Acil Servis ambulansında yapıldığını, olayla ilgili Erhan Ataoğlu adında bir kişinin gözaltına alındığı açıkladı.

AKP'LİLERİN OTOBÜSÜ TAŞLANDI

Bilecik'in Söğüt İlçesi'ndeki 725'inci Ertuğrul Gazi'yi Anma ve Söğüt Şenlikleri'ne katılan AKP Tekirdağ Çerkezköy ilçe teşkilatı yöneticileri ve üyelerinin içinde bulunduğu otobüs, Söğüt çıkışında bir grup tarafından taşlandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Söğüt'ten Bilecik'e hareket etmesinden sonra, AKP'lileri taşıyan 59 UK 919 plakalı otobüs de Bilecik yönününe hareket etti. Otobüs, Söğüt çıkışında bir grup ülkücü tarafından taşlandı. Ön ve yan camları kırılan otobüs, içerisindeki AKP'lileri Bilecik'e kent merkezine getirdi. Bilecik Emniyet Müdürlüğü önüne çektirilen otobüste bulunan partililer polise giderek şikayetçi oldu.

ERDOĞAN: KORUMAMA YAPTIKLARI ORTADA

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel koruması yeğeni Ali Erdoğan'a ve şenlik sonrası dönüş yolunda AKP Çerkezköy ilçe teşkilatı üyelerinin bulunduğu otobüse yapılan saldırılara tepki gösterdi.

Emniyet Müdürlüğü önüne giderek taşlanan otobüsün yerine, başka bir otobüsle partilileri Tekirdağ'a uğurlayan Başbakan Erdoğan, daha sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Erdoğan, şunları söyledi:

“Bu konuyla ilgili hiçbir şey konuşmamak gerekiyor. Otobüsü gördünüz, resimlerini çektiniz, görüntülerini aldınız. Herşey ortada, aynı şekilde otobüste bulunanların hali ortada. Bugün orada benim korumama yaptıkları, protokole saldırı ortada. Birşey anlatmama gerek yok. Tüm bunların ortada olduğu tabloyu benim anlatmama gerek yok. Zaten benim konuşmamda da bazı şeyler ifade ettim. Bulunduğum makam da zaten bu tür şeyleri değerlendirmeye de uygun değil. Biz Türkiye'de gerginliklerin kavganın bir tarafı olmayacağız. AKP olarak ilkemiz bu. Sabırlı olmaya çalışıyoruz. Ülkemizin kavgalardan çok şey çektiğini çok büyük faturalar ödediğini biliyoruz. Artık faturalar ödeme zamanı değil iş yapma zamanı. Ama üzüntümüz şu. Bu ülkenin evlatları o otobüsün içerisinde. O otobüsün taşlanmasıyla zarar gören kim? Onlar Türk değil mi? Senin düşünceni paylaşmayabilir. Ama onlara siz taşla saldırıyorsuunuz. Niye, senin düşünceni paylaşmıyor diye. Bunu anlamak mümkün değil.''

milliyet

Bu haber 9,828 kez okundu.

Sorularla yetinmeyip cevapları da çaldılar!29 Mart 2015 08:56
Paralel yapının KPSS vukuatları bitmiyor! Soruları çalıp yandaşlarına dağıtan yapının KPSS'de cevapları bile ele geçirdiği ortaya çıktı.
Sade hayat Saray mutfağında29 Mart 2015 08:20
Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nın mutfağı oldukça mütevazı. Anadolu'nun geleneksel mutfağından farkı neredeyse yok. Emine Erdoğan limon ve elma kabuklarını ziyan etmiyor onlardan sirke kurduruyor. Bir kase çorba veya bir çeşit yemek ve salatayla kurulan sofralar ancak misafir olunca şenleniyor. Evde ayrıca bol bol Rize'nin beyaz çayı içiliyor.
Saatlerinizi ileri aldınız mı?29 Mart 2015 08:17
Gün ışığından daha fazla yararlanmak amacıyla bütün yurtta saatler, bugün saat 03.00'ten itibaren 1 saat ileri alındı. Uygulamaya ilişkin Bakanlar Kurulu kararı, 17 Mart'ta Resmi Gazete'de yayımlanmıştı.
5 kişi tutuklandı29 Mart 2015 08:14
İstanbul Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü (TEM) ekiplerinin 24 Mart'ta Gazi Mahallesi'nde düzenlediği DHKP-C operasyonunda aralarında bölge sorumlularının da bulunduğu 14 kişi gözaltına alınmıştı.
Suriyeli çocuk tramvay altında kalarak öldü29 Mart 2015 08:12
Bağcılar'da Mareşal Çakmak Mahallesi, Abdi İpekçi Caddesi üzerindeki Yavuz Selim Tramvay Durağında Suriyeli uyruklu 4 yaşındaki Ahmet Hallo tramvay altında kaldı. Kolu ve bacağı kopan Hallo, hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Özgecan'ın katilinin karısından ikinci ifade29 Mart 2015 00:33
Mersin'de katledilen üniversite öğrencisi Özgecan Aslan'ın katili Ahmet Suphi Altındöken'in karısı ikinci kez ifade verdi.
Böcekçi polisler İstanbul’da29 Mart 2015 00:14
Başbakanlık ofisine böcek yerleştiren ve soruşturma sonucu kaçtıkları Romanya'da yakalanan polisler İstanbul'a getirildi.
Cumhurbaşkanı, "oyuncak" kampanyasına katıldı28 Mart 2015 23:33
Erdoğan, Üsküdar Belediyesi tarafından Suriyeli çocuklar için düzenlenen "Onları mutlu etmek çocuk oyuncağı" kampanyasına destek verdi
45 polise kadına şiddet cezası28 Mart 2015 22:59
İzmir Emniyet Müdürü Celal Uzunkaya, kadına şiddeti önleme hususunda yaptırımlara ilk önce teşkilattan başladıklarını ve 45 polisi açığa aldıklarını belirterek 'Eşine, nişanlısına ya da sevgilisine şiddet uygulayan polise mevzuata uygun olarak cezalar veriyoruz' dedi.
Nane yüklü tırdan 50 kilogram esrar çıktı28 Mart 2015 22:50
Birecik ilçesinde, nane yüklü bir tır da 50 kilogram esrar ele geçirildi. Olayla ilgili 2 kişi gözaltına alındı.
Başkentte su borusu patlayınca yol çöktü28 Mart 2015 22:40
Ankara'nın Yenimahalle ilçesinde, patlayan su borusu nedeniyle yolda çökme meydana geldi.
Kılıçdaroğlu, Gürsel Tekin'in oğluna kız istedi28 Mart 2015 21:59
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin Genel Sekreteri Gürsel Tekin'in oğlu Ulaş Tekin için kız istedi.
CHP bugün sandık başında
Sırrı Süreyya Önder'i Öcalan ikna etti
Sorularla yetinmeyip cevapları da çaldılar!
Son 3 gün! Bildirmeyene büyük ceza
Kişi başına 142 bin lira sus payı
Hizbullah Suudi Arabistan'a medyan okudu!
Yemek yerken çay içmeyin
CHP'de fatura skandalı
Sade hayat Saray mutfağında
Saatlerinizi ileri aldınız mı?
5 kişi tutuklandı
Gençlerin projelerine 100 bin lira destek
Suriyeli çocuk tramvay altında kalarak öldü
Milli Takım maçları nerede oynanacak?
Mourinho'dan Milli takıma övgü!
Özgecan'ın katilinin karısından ikinci ifade
Aslan ve Kanarya'ya Juventus engeli
Böcekçi polisler İstanbul’da
F.Bahçe'de sakatlara özel program
Demba Ba için olay olacak sözler
Belçika, Rumlar'a acımadı
Cumhurbaşkanı, "oyuncak" kampanyasına katıldı
Rafsancani’den flaş uyarı: Ateşle oynuyorlar
Hollanda'yı salladık ama yıkamadık!
PEGIDA Kanada’da gösteri yapamadı
74 DAEŞ militanı öldürüldü
45 polise kadına şiddet cezası
O ülkeden flaş uyarı: Ateşle oynuyorlar
"Ali Baba ve 40" operası ilk kez sahnelendi
Nane yüklü tırdan 50 kilogram esrar çıktı
Batı Şeria'daki yürüyüşe İsrail müdahale etti
Başkentte su borusu patlayınca yol çöktü
Faroe Adaları'ndan Suriyeli mülteci hamlesi
Çekler'e evinde Letonya'dan büyük şok!
600 bin kişi Turkcell'den kaçtı!
Bakan Eker: Tüm sorunları anayasa çözer
Destici: Koalisyona hazırız!
Hollanda'da Emre'ye büyük şok!
Galatasaray Daikin Avrupa'ya veda etti
Kılıçdaroğlu, Gürsel Tekin'in oğluna kız istedi
Kadınlar Çözüm Süreci'nin mimarını açıkladı
Beşiktaş'tan Biliç açıklaması
Boko Haram seçim gününde dehşet saçtı
İran: Hava harekâtı hatalı ve tehlikeli
Homer’in papirüsü tuvalet kağıdı olarak kullanılmış
İstanbul Emniyeti'nden 'liseliye dayak' açıklaması
Kılıçdaroğlu'nu Bizimkiler dizisinin "Cemil"ine benzetti
Türkiye'den Makedonyalı öğrencilere burs desteği
Mucize çocuk o anları anlattı
İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nden açıklama
El bombasıyla yakalanan kişi tutuklandı
GS Nihat Doğan kararını verdi
Fenerbahçe 1 milyon hedefinde ilerliyor
Köpek, kaybettiği sahibinin mezarına her gün geliyor
İzlanda doludizgin!
Conte'ye ölüm mesajları!
Bodrum sahilinde ölü caretta caretta bulundu
Arnavutluk’ta iki Milletvekili’ne ev hapsi
Nepal'de Said Nursi Camii açıldı
Galatasaray'da son dakika gelişmesi
Şırnak'ta katliam gibi arazi kavgası
Bir dilek tuttu, "Vali Amca"sı gerçekleştirdi
Kahvaltıda kesinlikle çay içmeyin!
Yunanistan'da F tipi cezaevi protestosu