Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

F.Bahçe o oyuncuyla el sıkıştı! '23 Nisan Dünya Kitap Günü' Hamas ile Fetih'ten ortak hükümet Celal KazdağlıKeferhawar
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
11 Eylül 2006 Pazartesi 10:03
Güncellenme Tarihi 26 Şubat 2014 Çarşamba 10:28
BİLECİK'in Söğüt İlçesi'nde dün düzenlenen 725'inci Ertuğrul Gazi’yi Anma ve Söğüt Şenliklerinde Başbakan Erdoğan'ın özel koruması olan yeğeni Ali Erdoğan dövüldü. Törende çıkan arbedede Ali Erdoğan'ın muşta darbesiyle burnu kanadı...

Protokol tribününde bir grup, muşta ve benzeri kesici aletlerle Başbakanlık koruma ekibine saldırdı. Bu sırada çıkan arbedede Başbakan’ın yeğeni ve korumalarından Ali Erdoğan’ın yüzünde muşta darbesi nedeniyle kesik oluştu. Başka bir koruma ise kolundan kesici aletle yaralandı.

ÖNCE BİBER GAZI, SONA ARBEDE

Başbakan Erdoğan konuşurken bir grup ülkücü sırtlarını döndü. Erdoğan'ın yerine oturmasından sonra da protestolarını sürdüren ülkücü grup ile AKP'liler arasındaki sataşma gerginliği tırmandırınca polis biber gazı sıkarak olaya müdahale etti. Biber gazından etkilenen ülkücüler, bozkurt işareti yaparak protestolarını sürdürdü.

Tören bitimine yakın, protokol tribününe uzak bir alanda arbede çıktı. Ülkücü grubun bulunduğu yerin arkasındaki bölümde tartışmaya katılan Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını da yapan yeğeni Ali Erdoğan, saldırıya uğradı. Yumruk darbeleriyle burnu kanayan yüzünde çizikler olan Ali Erdoğan’ı, aralarında Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin korumalarının da bulunduğu polisler araya girerek kurtardı. Arbedenin çıktığı bölgede Başbakanlık Sözcüsü Akif Beki'nin de bulunduğu görüldü. Buradaki olaya katıldıkları iddiasıyla 4 kişi polisler tarafından götürüldü.

Bilecik Emniyet Müdürü Şuayip Doğanç, olaylarda gözaltına alınan kimse olmadığını açıkladı.

1 KİŞİ GÖZALTINDA

Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını yapan yeğeni Ali Erdoğan'ın, protokol tribününe uzak noktada yumruklanarak burnundan ve yüzünden yaralandığı arbede sırarısında bir AKP'linin de kolundan bıçakla hafif yaralandığı belirtildi.

Bilecik Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, yüzüne muşta ile vurulduğu sanılan Ali Erdoğan ile kolundan bıçakla hafif yaralanan AKP'linin tedavilerinin 112 Acil Servis ambulansında yapıldığını, olayla ilgili Erhan Ataoğlu adında bir kişinin gözaltına alındığı açıkladı.

AKP'LİLERİN OTOBÜSÜ TAŞLANDI

Bilecik'in Söğüt İlçesi'ndeki 725'inci Ertuğrul Gazi'yi Anma ve Söğüt Şenlikleri'ne katılan AKP Tekirdağ Çerkezköy ilçe teşkilatı yöneticileri ve üyelerinin içinde bulunduğu otobüs, Söğüt çıkışında bir grup tarafından taşlandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Söğüt'ten Bilecik'e hareket etmesinden sonra, AKP'lileri taşıyan 59 UK 919 plakalı otobüs de Bilecik yönününe hareket etti. Otobüs, Söğüt çıkışında bir grup ülkücü tarafından taşlandı. Ön ve yan camları kırılan otobüs, içerisindeki AKP'lileri Bilecik'e kent merkezine getirdi. Bilecik Emniyet Müdürlüğü önüne çektirilen otobüste bulunan partililer polise giderek şikayetçi oldu.

ERDOĞAN: KORUMAMA YAPTIKLARI ORTADA

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel koruması yeğeni Ali Erdoğan'a ve şenlik sonrası dönüş yolunda AKP Çerkezköy ilçe teşkilatı üyelerinin bulunduğu otobüse yapılan saldırılara tepki gösterdi.

Emniyet Müdürlüğü önüne giderek taşlanan otobüsün yerine, başka bir otobüsle partilileri Tekirdağ'a uğurlayan Başbakan Erdoğan, daha sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Erdoğan, şunları söyledi:

“Bu konuyla ilgili hiçbir şey konuşmamak gerekiyor. Otobüsü gördünüz, resimlerini çektiniz, görüntülerini aldınız. Herşey ortada, aynı şekilde otobüste bulunanların hali ortada. Bugün orada benim korumama yaptıkları, protokole saldırı ortada. Birşey anlatmama gerek yok. Tüm bunların ortada olduğu tabloyu benim anlatmama gerek yok. Zaten benim konuşmamda da bazı şeyler ifade ettim. Bulunduğum makam da zaten bu tür şeyleri değerlendirmeye de uygun değil. Biz Türkiye'de gerginliklerin kavganın bir tarafı olmayacağız. AKP olarak ilkemiz bu. Sabırlı olmaya çalışıyoruz. Ülkemizin kavgalardan çok şey çektiğini çok büyük faturalar ödediğini biliyoruz. Artık faturalar ödeme zamanı değil iş yapma zamanı. Ama üzüntümüz şu. Bu ülkenin evlatları o otobüsün içerisinde. O otobüsün taşlanmasıyla zarar gören kim? Onlar Türk değil mi? Senin düşünceni paylaşmayabilir. Ama onlara siz taşla saldırıyorsuunuz. Niye, senin düşünceni paylaşmıyor diye. Bunu anlamak mümkün değil.''

milliyet

Bu haber 8,708 kez okundu.

İETT Otobüs hatlarının verimliliği artacak!23 Nisan 2014 12:02
İETT Genel Müdürü Hayri Baraçlı, İstanbul'daki bütün otobüs hatlarının verimliliğini artırmak için TÜBİTAK ile protokol imzaladıklarını belirtti.
Meteoroloji'den kritik uyarı!23 Nisan 2014 11:57
Yapılan son tahminlere göre yurdumuzun 24 Nisan 2014 Perşembe gününden itibaren yağışlı sistemlerin etkisine gireceği tahmin ediliyor.
Türkiye'ye 53 yeni santral23 Nisan 2014 11:55
Yılın ilk 3 ayında 30 ilde 650 megavat kurulu güce sahip 53 santral elektrik üretimine başladı. Türkiye'nin elektrik üretimindeki kurulu gücü 64 bin 612 megavata ulaştı.
Her gün binlerce çocuk ölürken, yaşasın 23 Nisan!23 Nisan 2014 11:41
23 Nisan Çocuk Bayramı'nda özellikle Suriye başta olmak üzere tüm dünyadaki mazlum çocuklar sosyal medyada da gündem oldu.
Çalındı denilen küre ile ilgili acı gerçek!23 Nisan 2014 11:39
Çemberlitaş'taki Sultan II.Mahmud Türbesi önündeki tarihi çeşmede duran mermer kürenin kaybolduğu yönünde çıkan haberler başka bir gerçeğin meydana çıkmasını sağladı.
Rize'nin yeni efsanesi: Yatan kalkan minare23 Nisan 2014 11:37
Rize'nin İkizdere İlçesi Karzavan Yaylası'nda çelik varillerin birleştirilmesiyle oluşturulan 7 metrelik minarenin kış aylarında çığdan zarar görmemesi için ilginç bir çözüm geliştirildi.
Bakanlıktan yeni proje"Kısa mesajla bebek takibi"23 Nisan 2014 11:30
Sağlık Bakanlığı, yeni doğum yapan annelere bebek gelişimiyle ilgili bilgileri kısa mesajla iletecek.
Yeni Call of Duty'den ilk görüntü!23 Nisan 2014 11:22
Geçtiğimiz ay düzenlenen Game Developers Conference 2014'te geliştirici Sledgehammer Games tarafından paylaşılan yeni nesil Call of Duty'nin ilk görseli nihayet nete düştü.
Dünyanın en ilginç minaresi!23 Nisan 2014 11:20
Rize ilginç yapıları, camileri, apartmanlarının yanı son dönemde ilginç minarelerini de ekledi. Rize’nin İkizdere ilçesi Karzava Yaylası’nda bulunan minare özelliği ile dünyada belki de tek olma özelliği taşıyor.
Defne Samyeli AYM'ye başvurdu!23 Nisan 2014 11:13
Spiker Defne Samyeli, TÜİK tarafından yapılan anketlerde kendisine sorulan sorulardan rahatsız oldu ve Anayasa Mahkemesi'ne başvurdu.
Düzce'de trafik kazası: 4 yaralı23 Nisan 2014 10:58
TEM Otoyolu Bolu Dağı kesiminde şarapole devrilen panelvanda bulunan 4 kişi yaralandı.
23 Nisan'da bile çalıştılar!23 Nisan 2014 10:57
Adana'da 2 çocuk, yaşıtları 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nda kutlama yaparken, onlar aile ekonomisine katkıda bulunmak için simit satıyor.
Mahçupyan'dan Türköne'ye tek cümlelik cevap!Meteoroloji'den kritik uyarı!Her gün binlerce çocuk ölürken, yaşasın 23 Nisan!Milyonlarca çalışana kötü haber!Ağustos Ayı İçin İlk Anket YapıldıErdoğan kurtlar sofrasında...67 Yıl Önce 23 NisanErmeni tarihçileri arşive bekliyoruz!Türkçe Olimpiyatları birincisi neden gözyaşlarına boğuldu?Paralel Bank'a 1 milyarlık şok!Apple’ı titreten Türk!Kaybolan Malezya uçağıyla ilgili bomba iddiaGül'ün siyasî geleceğiMarjinal vandallar pusuda!Kabinenin Çocukluk Halleri!O provokatörün işine son verildi!Tüm Manşetler
Mahçupyan'dan Türköne'ye tek cümlelik cevap!
İran'a casusluk davası: 12 müebbet
İETT Otobüs hatlarının verimliliği artacak!
F.Bahçe o oyuncuyla el sıkıştı!
NBA'de yılın antrenörü bellirlendi!
Taksitli ödemelerde büyük düşüş!
Meteoroloji'den kritik uyarı!
31. haftanın hakemleri belli oldu!
Chelsea ağır yaralı!
Türkiye'ye 53 yeni santral
'23 Nisan Dünya Kitap Günü'
Aziz Yıldırım'ın kalacağı cezaevi!
Kapusuz gençleri sokağa davet edenlere yüklendi
Çikolata tüketimi hipertansiyon için faydalı!
Ispanak, diş çürümelerini önlüyor!
Her gün binlerce çocuk ölürken, yaşasın 23 Nisan!
Milyonlarca çalışana kötü haber!
Çalındı denilen küre ile ilgili acı gerçek!
Olcay Şahan ve Oğuzhan isyan etti!
Rize'nin yeni efsanesi: Yatan kalkan minare
"ICCI 2014" yarın kapılarını açacak
e-okul artık akıllı telefonlarda!
Bakanlıktan yeni proje"Kısa mesajla bebek takibi"
Devlet imkan sağlıyor çocuklar başarıyor
Yeni Call of Duty'den ilk görüntü!
Dünyanın en ilginç minaresi!
Orta Afrika'da bir şehri aldı!
Defne Samyeli AYM'ye başvurdu!
Feribot faciasında ölü sayısı 150’ye çıktı
Hamas ile Fetih'ten ortak hükümet
WhatsApp 500 milyon aboneye ulaştı
Hamas ve Fetih anlaştı
Silahlı saldırının ardından sözleşmesi feshedildi!
Erdoğan kurtlar sofrasında...
Skandal! Reina'dan da kovulmuşlar
Aziz Yıldırım'dan transfer açıklaması!
Düzce'de trafik kazası: 4 yaralı
23 Nisan'da bile çalıştılar!
Evinin bahçesinde aslan besliyor!
Çanakkale'de bir koyun beşiz yavruladı
"Paralel yapı uyuşturucu baronlarını korudu!"
Fatih'te yangın: 100 güvercin telef oldu
Ermeni tarihçileri arşive bekliyoruz!
G.Saray'ı çökerten sistem! Terim varken...
Türkçe Olimpiyatları birincisi neden gözyaşlarına boğuldu?
Altın yatırımcısı için fırsat!
Yavru vatanda ezanlar sustu!
Yangın çıktı 7 huzurevi boşaltıldı
Kayıt dışı siyasetin karşısındayız!