Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Putin: ABD bindiği dalı kesti! Semih'ten Prandelli ve Burak'a gönderme Somalı madencilerin ücretleri hesabına yatırıldı Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
11 Eylül 2006 Pazartesi 10:03
Güncellenme Tarihi 15 Ocak 2014 Çarşamba 13:32
BİLECİK'in Söğüt İlçesi'nde dün düzenlenen 725'inci Ertuğrul Gazi’yi Anma ve Söğüt Şenliklerinde Başbakan Erdoğan'ın özel koruması olan yeğeni Ali Erdoğan dövüldü. Törende çıkan arbedede Ali Erdoğan'ın muşta darbesiyle burnu kanadı...

Protokol tribününde bir grup, muşta ve benzeri kesici aletlerle Başbakanlık koruma ekibine saldırdı. Bu sırada çıkan arbedede Başbakan’ın yeğeni ve korumalarından Ali Erdoğan’ın yüzünde muşta darbesi nedeniyle kesik oluştu. Başka bir koruma ise kolundan kesici aletle yaralandı.

ÖNCE BİBER GAZI, SONA ARBEDE

Başbakan Erdoğan konuşurken bir grup ülkücü sırtlarını döndü. Erdoğan'ın yerine oturmasından sonra da protestolarını sürdüren ülkücü grup ile AKP'liler arasındaki sataşma gerginliği tırmandırınca polis biber gazı sıkarak olaya müdahale etti. Biber gazından etkilenen ülkücüler, bozkurt işareti yaparak protestolarını sürdürdü.

Tören bitimine yakın, protokol tribününe uzak bir alanda arbede çıktı. Ülkücü grubun bulunduğu yerin arkasındaki bölümde tartışmaya katılan Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını da yapan yeğeni Ali Erdoğan, saldırıya uğradı. Yumruk darbeleriyle burnu kanayan yüzünde çizikler olan Ali Erdoğan’ı, aralarında Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin korumalarının da bulunduğu polisler araya girerek kurtardı. Arbedenin çıktığı bölgede Başbakanlık Sözcüsü Akif Beki'nin de bulunduğu görüldü. Buradaki olaya katıldıkları iddiasıyla 4 kişi polisler tarafından götürüldü.

Bilecik Emniyet Müdürü Şuayip Doğanç, olaylarda gözaltına alınan kimse olmadığını açıkladı.

1 KİŞİ GÖZALTINDA

Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını yapan yeğeni Ali Erdoğan'ın, protokol tribününe uzak noktada yumruklanarak burnundan ve yüzünden yaralandığı arbede sırarısında bir AKP'linin de kolundan bıçakla hafif yaralandığı belirtildi.

Bilecik Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, yüzüne muşta ile vurulduğu sanılan Ali Erdoğan ile kolundan bıçakla hafif yaralanan AKP'linin tedavilerinin 112 Acil Servis ambulansında yapıldığını, olayla ilgili Erhan Ataoğlu adında bir kişinin gözaltına alındığı açıkladı.

AKP'LİLERİN OTOBÜSÜ TAŞLANDI

Bilecik'in Söğüt İlçesi'ndeki 725'inci Ertuğrul Gazi'yi Anma ve Söğüt Şenlikleri'ne katılan AKP Tekirdağ Çerkezköy ilçe teşkilatı yöneticileri ve üyelerinin içinde bulunduğu otobüs, Söğüt çıkışında bir grup tarafından taşlandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Söğüt'ten Bilecik'e hareket etmesinden sonra, AKP'lileri taşıyan 59 UK 919 plakalı otobüs de Bilecik yönününe hareket etti. Otobüs, Söğüt çıkışında bir grup ülkücü tarafından taşlandı. Ön ve yan camları kırılan otobüs, içerisindeki AKP'lileri Bilecik'e kent merkezine getirdi. Bilecik Emniyet Müdürlüğü önüne çektirilen otobüste bulunan partililer polise giderek şikayetçi oldu.

ERDOĞAN: KORUMAMA YAPTIKLARI ORTADA

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel koruması yeğeni Ali Erdoğan'a ve şenlik sonrası dönüş yolunda AKP Çerkezköy ilçe teşkilatı üyelerinin bulunduğu otobüse yapılan saldırılara tepki gösterdi.

Emniyet Müdürlüğü önüne giderek taşlanan otobüsün yerine, başka bir otobüsle partilileri Tekirdağ'a uğurlayan Başbakan Erdoğan, daha sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Erdoğan, şunları söyledi:

“Bu konuyla ilgili hiçbir şey konuşmamak gerekiyor. Otobüsü gördünüz, resimlerini çektiniz, görüntülerini aldınız. Herşey ortada, aynı şekilde otobüste bulunanların hali ortada. Bugün orada benim korumama yaptıkları, protokole saldırı ortada. Birşey anlatmama gerek yok. Tüm bunların ortada olduğu tabloyu benim anlatmama gerek yok. Zaten benim konuşmamda da bazı şeyler ifade ettim. Bulunduğum makam da zaten bu tür şeyleri değerlendirmeye de uygun değil. Biz Türkiye'de gerginliklerin kavganın bir tarafı olmayacağız. AKP olarak ilkemiz bu. Sabırlı olmaya çalışıyoruz. Ülkemizin kavgalardan çok şey çektiğini çok büyük faturalar ödediğini biliyoruz. Artık faturalar ödeme zamanı değil iş yapma zamanı. Ama üzüntümüz şu. Bu ülkenin evlatları o otobüsün içerisinde. O otobüsün taşlanmasıyla zarar gören kim? Onlar Türk değil mi? Senin düşünceni paylaşmayabilir. Ama onlara siz taşla saldırıyorsuunuz. Niye, senin düşünceni paylaşmıyor diye. Bunu anlamak mümkün değil.''

milliyet

Bu haber 9,501 kez okundu.

Gaziantep'te silahlı kavga: 2 ölü, 2 yaralı24 Ekim 2014 23:47
Gaziantep'te alacak verecek nedeniyle çıkan silahlı kavgada 2 kişi öldü, 2 kişi yaralandı.
Kurtulmuş: Türkiye artık erteleyemez24 Ekim 2014 23:11
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, İslam Ülkeleri ve Yazarlar Birliği toplantısında çarpıcı açıklamalar yaptı.
Kobani eylemlerine 5 tutuklama24 Ekim 2014 22:46
PKK'nın gençlik yapılanması YDG-H'ye yönelik düzenlenen operasyonda gözaltına alınan 16 kişiden 5'i tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Kadın mahkum hastaneden firar etti24 Ekim 2014 21:15
Sivas Açık Ceza İnfaz Kurumunda hükümlü 45 yaşındaki Zeher G. tedavi için götürüldüğü hastaneden firar etti.
Somalı madencilerin ücretleri hesabına yatırıldı24 Ekim 2014 20:31
Çalışanların işveren tarafından ödenemeyen eylül ayı ücretleri Türkiye İş Kurumu tarafından ödendi.
10 kişilik toplu intihar girşimi24 Ekim 2014 19:52
Aksaray’da iş güvenliği nedeniyle mühürlenen inşaatın 10 işçisi, inşaatın 5’inci katına çıkarak intihar girişiminde bulundu.
İki ülkeye daha 'Sarı toz' gönderildi24 Ekim 2014 19:33
İstanbul’da üç konsolosluğa gönderilen zarf içinde sarı renkteki toz maddesi, ABD ve Fransa Başkonsolosluğu’na da gönderildi.
Hakkari'de 1 terörist teslim oldu24 Ekim 2014 19:07
Şemdinli ilçesinde bölücü terör örgütünden kaçan bir terörist güvenlik güçlerine teslim oldu.
Sağlık Bakanlığı'ndan 'sarı toz' açıklaması!24 Ekim 2014 18:51
Sağlık Bakanlığı, Kanada, Belçika ve Almanya Konsolosluğu'ndaki toz paniği ile ilgili açıklama yaptı.
İstanbul Valiliği'nden toz açıklaması24 Ekim 2014 18:50
İstanbul Valiliği, konsolosluklara gönderilen sarı zarflarla ilgili yazılı açıklama yaptı.
TSK: Askere ateş açıldı24 Ekim 2014 18:45
Genelkurmay, Suriye tarafından askerlerin üzerine ateş açıldığını, askerlerin karşılık vermesi üzerine çatışma çıktığını bildirdi.
Balıkçıların ağına öyle bir cisim takıldı ki...24 Ekim 2014 18:13
Zonguldak'ın Ereğli açıklarında avlanan balıkçıların ağına füzeye benzeyen cisim takıldı.
ABD'de okula silahlı saldırı!
Gaziantep'te silahlı kavga: 2 ölü, 2 yaralı
'Yıldırım' talimat! F.Bahçe'den 2 flaş hamle
Galatasaray başkanını seçiyor!
Kurtulmuş: Türkiye artık erteleyemez
Ebola'yı yenen hemşire Obama'yla görüştü
Doping şoku! Madalyası geri alınacak!
Erdoğan Estonya'dan ayrıldı
Kobani eylemlerine 5 tutuklama
ÖSO'nun Kobani'ye gitmesini destekleriz
F.Bahçe taraftarı G.Saray'da baklava dağıttı
Kasımpaşa'nın Konya keyfi!
Putin: ABD bindiği dalı kesti!
Semih'ten Prandelli ve Burak'a gönderme
İsrail askeri Filistinli genci öldürdü!
Belediye Başkanı paniğe karşı metroya bindi
'Yaka paça dışarı atılan kızım aklıma geldi'
Kadın mahkum hastaneden firar etti
Ebola için ilk deneme Aralık'ta
ABD'den IŞİD'e 18 hava saldırısı!
Karabük, Akhisar'ı 90+2'de yıktı!
Somalı madencilerin ücretleri hesabına yatırıldı
Kılıçdaroğlu siyasi çıkarları uğruna karalama yapıyor
Peşmerge: Tek gidiş yolumuz Türkiye
İranlı komutandan Türkiye'ye suçlama
Galatasaray'da flaş ayrılık iddiası!
Erdoğan Estonya Parlamentosu'nu ziyaret etti
ABD: İddiaları çok ciddiye alıyoruz!
10 kişilik toplu intihar girşimi
Bir büyük proje daha hayata geçiyor!
Çin'den ebola salgınına karşı 82 milyon $
Memet Ali Alabora bakın nerede ortaya çıktı!
İki ülkeye daha 'Sarı toz' gönderildi
Trabzon'dan Mersin'e sert cevap!
Mısır'daki bombalı saldırıda 26 asker öldü
O AB ülkesi de Filistin'i tanıyor
Prandelli'den flaş açıklama! Bu kez...
Hakkari'de 1 terörist teslim oldu
Saatleri siz değil, telefonunuz kendi geri alsın!
Ünal Aysal hakkında bomba iddia!
IŞİD yüzünden 90 yıllık adını değiştirdi
Sağlık Bakanlığı'ndan 'sarı toz' açıklaması!
İstanbul Valiliği'nden toz açıklaması
TSK: Askere ateş açıldı
Şampiyonlar Ligi'nde şike depremi
ÖSO ile Esed güçleri çatıştı: 17 ölü
25 milyon çocuğa aşı yapılacak
Ümit Özat'a kadın yardımcı hoca
Balıkçıların ağına öyle bir cisim takıldı ki...
Polise uzun namlulu silahla ateş açıldı
Şehzade Mustafa nasıl öldürüldü?
İspanya-Fas sınırında göçmen gerginliği
Ankara'da polise ateş açıldı!
Merkez Bankası Davutoğlu'na brifing verecek
İstanbullular dikkat! Saatte 100 km'yi bulacak...
Steve Jobs’u kim oynayacak?
Mısır'da bombalı saldırı: 13 asker öldü
Barcelona taraftarı Real'inkinden daha çok!
Fenerbahçe - Barcelona biletleti satışa çıkıyor
Mahkemeden flaş Uzan kararı
Baklavadan sonra yeni kriz!
İstanbul'da doluluk arttı konaklama ucuzladı
Dünya devi Türkiye’de ofis açacak
Twitter provokasyonunda Alman parmağı