Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

2 ilde Türkiye Bayrağı'na saldırı! Davutoğlu'ndan HDP'nin çağrısına yanıt 28 Şubat mağdurlarından Fahri Memur tahliye oluyor! Hakan TunaYaseminler altında!
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
Erdoğan'ın yeğeni Ali Erdoğan dövüldü
11 Eylül 2006 Pazartesi 10:03
Güncellenme Tarihi 25 Eylül 2013 Çarşamba 21:54
BİLECİK'in Söğüt İlçesi'nde dün düzenlenen 725'inci Ertuğrul Gazi’yi Anma ve Söğüt Şenliklerinde Başbakan Erdoğan'ın özel koruması olan yeğeni Ali Erdoğan dövüldü. Törende çıkan arbedede Ali Erdoğan'ın muşta darbesiyle burnu kanadı...

Protokol tribününde bir grup, muşta ve benzeri kesici aletlerle Başbakanlık koruma ekibine saldırdı. Bu sırada çıkan arbedede Başbakan’ın yeğeni ve korumalarından Ali Erdoğan’ın yüzünde muşta darbesi nedeniyle kesik oluştu. Başka bir koruma ise kolundan kesici aletle yaralandı.

ÖNCE BİBER GAZI, SONA ARBEDE

Başbakan Erdoğan konuşurken bir grup ülkücü sırtlarını döndü. Erdoğan'ın yerine oturmasından sonra da protestolarını sürdüren ülkücü grup ile AKP'liler arasındaki sataşma gerginliği tırmandırınca polis biber gazı sıkarak olaya müdahale etti. Biber gazından etkilenen ülkücüler, bozkurt işareti yaparak protestolarını sürdürdü.

Tören bitimine yakın, protokol tribününe uzak bir alanda arbede çıktı. Ülkücü grubun bulunduğu yerin arkasındaki bölümde tartışmaya katılan Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını da yapan yeğeni Ali Erdoğan, saldırıya uğradı. Yumruk darbeleriyle burnu kanayan yüzünde çizikler olan Ali Erdoğan’ı, aralarında Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin korumalarının da bulunduğu polisler araya girerek kurtardı. Arbedenin çıktığı bölgede Başbakanlık Sözcüsü Akif Beki'nin de bulunduğu görüldü. Buradaki olaya katıldıkları iddiasıyla 4 kişi polisler tarafından götürüldü.

Bilecik Emniyet Müdürü Şuayip Doğanç, olaylarda gözaltına alınan kimse olmadığını açıkladı.

1 KİŞİ GÖZALTINDA

Başbakan Erdoğan'ın özel korumalığını yapan yeğeni Ali Erdoğan'ın, protokol tribününe uzak noktada yumruklanarak burnundan ve yüzünden yaralandığı arbede sırarısında bir AKP'linin de kolundan bıçakla hafif yaralandığı belirtildi.

Bilecik Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, yüzüne muşta ile vurulduğu sanılan Ali Erdoğan ile kolundan bıçakla hafif yaralanan AKP'linin tedavilerinin 112 Acil Servis ambulansında yapıldığını, olayla ilgili Erhan Ataoğlu adında bir kişinin gözaltına alındığı açıkladı.

AKP'LİLERİN OTOBÜSÜ TAŞLANDI

Bilecik'in Söğüt İlçesi'ndeki 725'inci Ertuğrul Gazi'yi Anma ve Söğüt Şenlikleri'ne katılan AKP Tekirdağ Çerkezköy ilçe teşkilatı yöneticileri ve üyelerinin içinde bulunduğu otobüs, Söğüt çıkışında bir grup tarafından taşlandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Söğüt'ten Bilecik'e hareket etmesinden sonra, AKP'lileri taşıyan 59 UK 919 plakalı otobüs de Bilecik yönününe hareket etti. Otobüs, Söğüt çıkışında bir grup ülkücü tarafından taşlandı. Ön ve yan camları kırılan otobüs, içerisindeki AKP'lileri Bilecik'e kent merkezine getirdi. Bilecik Emniyet Müdürlüğü önüne çektirilen otobüste bulunan partililer polise giderek şikayetçi oldu.

ERDOĞAN: KORUMAMA YAPTIKLARI ORTADA

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel koruması yeğeni Ali Erdoğan'a ve şenlik sonrası dönüş yolunda AKP Çerkezköy ilçe teşkilatı üyelerinin bulunduğu otobüse yapılan saldırılara tepki gösterdi.

Emniyet Müdürlüğü önüne giderek taşlanan otobüsün yerine, başka bir otobüsle partilileri Tekirdağ'a uğurlayan Başbakan Erdoğan, daha sonra basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Erdoğan, şunları söyledi:

“Bu konuyla ilgili hiçbir şey konuşmamak gerekiyor. Otobüsü gördünüz, resimlerini çektiniz, görüntülerini aldınız. Herşey ortada, aynı şekilde otobüste bulunanların hali ortada. Bugün orada benim korumama yaptıkları, protokole saldırı ortada. Birşey anlatmama gerek yok. Tüm bunların ortada olduğu tabloyu benim anlatmama gerek yok. Zaten benim konuşmamda da bazı şeyler ifade ettim. Bulunduğum makam da zaten bu tür şeyleri değerlendirmeye de uygun değil. Biz Türkiye'de gerginliklerin kavganın bir tarafı olmayacağız. AKP olarak ilkemiz bu. Sabırlı olmaya çalışıyoruz. Ülkemizin kavgalardan çok şey çektiğini çok büyük faturalar ödediğini biliyoruz. Artık faturalar ödeme zamanı değil iş yapma zamanı. Ama üzüntümüz şu. Bu ülkenin evlatları o otobüsün içerisinde. O otobüsün taşlanmasıyla zarar gören kim? Onlar Türk değil mi? Senin düşünceni paylaşmayabilir. Ama onlara siz taşla saldırıyorsuunuz. Niye, senin düşünceni paylaşmıyor diye. Bunu anlamak mümkün değil.''

milliyet

Bu haber 9,516 kez okundu.

Irkçılığa 7 maç men cezası!31 Ekim 2014 14:16
İskoçya'nın Celtic takımının Bulgar kanat oyuncusu Aleksandar Tonev, İskoç Futbol Federasyonu tarafından 7 resmi müsabakadan men edildi..
İDO seferlerine fırtına engeli31 Ekim 2014 14:01
İstanbul Deniz Otobüsleri'nin (İDO) bazı seferleri, şiddetli rüzgar nedeniyle iptal edildi.
Varto’da 10 Kobani gözaltısı daha31 Ekim 2014 14:01
Muş’un Varto ilçesinde Kobani olaylarına karıştıkları iddia edilen 10 kişi daha gözaltına alındı.
Soma’ya psikolojik destek31 Ekim 2014 14:00
301 madenci yakınları ile sağ kurtulan madenciler ve ailelerine yönelik "Soma’da’ psikososyal destek projesine ilgi hızla artıyor.
Mesleğine kimse inanmıyor31 Ekim 2014 13:58
İzmir'de 3 yıldır çöp kamyoneti şoförlüğü yapan 40 yaşındaki İlknur Çoralar, mesleğini inandırmakta zorluk çektiğini belirtti.
Meteoroloji'den önemli uyarı: Kar geliyor!31 Ekim 2014 13:53
İstanbul'un Anadolu yakası, Marmara'nın doğusu ve Batı Karadeniz kıyılarında kuvvetli yağış bekleniyor.
Şehit Astsubay son yolculuğuna uğurlandı31 Ekim 2014 13:53
Diyarbakır'da uğradığı silahlı saldırıda şehit olan Astsubay Üstçavuş Nejdet Aydoğdu'nun cenazesi, Ordu'nun Ünye ilçesinde toprağa verildi.
2 ilde Türkiye Bayrağı'na saldırı!31 Ekim 2014 13:52
Genelkurmay, Şırnak'ta iki ayrı okulun bahçesindeki, Düzce'de ise bir okulun bahçesindeki Türk Bayrağı'na saldırı gerçekleştiğini açıkladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Paris'te31 Ekim 2014 13:50
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Charles De Gaulle Havalanı'na TSİ ile 12.25'te indi.
Memur-Sen: Mevsimlik işçilerin yol güvenlikleri sağlanmalı31 Ekim 2014 13:37
Memur-Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu, Isparta’da bu sabah gerçekleşen kazayla ilgili açıklama yaptı.
Bakan Yıldız: Su seviyesi işçilerin üstünde31 Ekim 2014 13:21
Enerji Bakanı Taner Yıldız ve Ulaştırma Bakanı Lütfi Elvan Ermenekte'ki faciayla ilgili önemli açıklamalarda bulundular.
1 Kasım için ilk açıklama: Derhal müdahale edilecek31 Ekim 2014 13:20
Siirt Valiliği, yarın kentte Kobani eylemlerine kesinlikle izin verilmeyeceğini, aksi hareket edenlere müdahale edileceğini duyurdu.
Erdoğan Hollande basın toplantısı / CANLI
Irkçılığa 7 maç men cezası!
İşte Adnan Oktar'ın yeni imajı
Varto’da 10 Kobani gözaltısı daha
İDO seferlerine fırtına engeli
Soma’ya psikolojik destek
Mesleğine kimse inanmıyor
Peşmerge Musul'a doğru ilerleyişini sürdürüyor
Şehit Astsubay son yolculuğuna uğurlandı
Meteoroloji'den önemli uyarı: Kar geliyor!
Japonya para musluğunu açtı
F.Bahçe'ye sürpriz takas teklifi!
2 ilde Türkiye Bayrağı'na saldırı!
Bakan Avcı'dan BM'ye ağır eleştiri
İngiltere 1. Dünya Savaşı’ndan kalan borçlarını ödeyecek
Çikolata yerine bunu tüketin!
'Bu maça PKK el attı' iddiası
Cumhurbaşkanı Erdoğan Paris'te
Borsa 81 bini aştı
İyi ki Süleyman Seba görmedi!
Bilic'ten İsmail Kartal'a: Fenerbahçe'yi yeneriz
Memur-Sen: Mevsimlik işçilerin yol güvenlikleri sağlanmalı
Melo şaşırttı! Albayrak'ın yanına gitti ve...
Davutoğlu'ndan HDP'nin çağrısına yanıt
Rusya'da maden kazası: 33 işçi mahsur
İsrail'den Mescid-i Aksa'ya yaş sınırlaması
Bakan Yıldız: Su seviyesi işçilerin üstünde
1 Kasım için ilk açıklama: Derhal müdahale edilecek
İstanbul'da 30'un üzerinde kaza oldu
Irak'ta IŞİD'e operasyon: En az 90 ölü
Davutoğlu'ndan işçilere çağrı
Sürpriz anlaşma! F.Bahçe'ye geri döndü
Bakan Avcı, UNESCO toplantısında BM'yi topa tutu
Peşmerge 60 köyü IŞİD'den geri aldı
3 şehit asker olayında sıcak gelişme
Kuruyemiş fiyatları uçtu!
Uyuşturucuyla mücadele ''kasım ayında'' hız kazanacak
Kaybolan Nehir'in evinde buruk sevinç
Hollanda'da 8 kişinin pasaportlarına el konuldu
Fiyatı artık "çerez parası" değil
Karadeniz'in "turizm lokomotifi"nde hedef gözüktü
Karşıyaka'nın başı FIFA'yla dertte
Suarez şakası Barcelona'yı kızdırdı!
Bakanlar açıkladı: İşte son durum
LeBron James'ten kötü başlangıç
Gerrard'dan ayrılık sinyali
Sosyal medyada dikkat çeken analiz
Yakalanan kaçak sayısı 3 yılda 20 kat arttı
Kurtulan madenci verdiği mücadeleyi anlattı!
"Paralel yapı" operasyonunda tutuklama
Madencilikte flaş karar! Yetkisi elinden alınacak
Trabzonspor'dan Galatasaray'a çifte transfer çalımı!
Günde 1 milyon dolar harcasa bile...
Görmez "evlad-ı fatihana" kız verdi
O madeni 2 yıl önce de su basmış
Sertab Erener'e en büyük destek Mithatcan'dan
17 Kasım'da İstanbul'da 'deprem' olacak
‘Sony’i PS 4 kurtardı’
Gülşen: Atatürk'ün kızı olmak isterim
Derbide gol yükünü yabancılar çekiyor!
Kocaman eski öğrencisini resmen istedi!
Burkina Faso'da darbe oldu
Rakip eksik diye onlar da eksik çıktılar!