Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Mısır karıştı: En az 42 ölü MİT'ten Naim Şahin'e anlamlı söz TRT Kurdî’ye ödül Ömer AltaşYeni Türkiye yolunda ikinci evre
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
21 Eylül 2013 Cumartesi 07:50
Güncellenme Tarihi 21 Eylül 2013 Cumartesi 07:58
Emniyet Genel Müdürlüğü'nün Dikmen'deki binalarına saldırının zanlılar polisle çatışmaya girdi. Zanlılardan biri ölü diğeri yaralı ele geçirildi.

ANKARA

Dikmen'de yer alan Emniyet Genel Müdürlüğüne ait binalara saldırıda bulunduğu belirtilen zanlılardan biri ölü, diğeri ağır yaralı ele geçirildi.

Akşam saatlerindeki saldırının ardından köpeklerle iz süren polis, tüm yollarda uygulama yaparak zanlıların şehri terk etmesini engelledi. Adım adım takip edilen zanlılar Ankara-Konya yolu Kepekli mevkisinde yaşanan silahlı çatışma sonucu kıskıvrak yakalandı. Zanlılardan biri ölü diğeri ise ağır yaralı ele geçirildi.

Saldırganların isimleri belirlendi

Edinilen bilgiye göre, dün geceki saldırıyı gerçekleştirenlerden ölü ele geçirilen zanlının Muharrem Karataş, ağır yaralı olarak yakalanan zanlının ise Serdar Polat olduğu belirlendi.

Muharrem Karataş'ın, AK Parti Genel Merkezi ve Adalet Bakanlığı'na yönelik lav silahlı saldırıların faillerinden biri olduğu bildirildi.

5 bin polis katıldı

Dikmen'de bulunan Emniyet Genel Müdürlüğü'ne ait binalara yapılan saldırının ayrıntıları belli olmaya başladı.

Edinilen bilgiye göre, saldırıyı gerçekleştiren Muharrem Karataş ve Serdar Polat, Ankara-Konya karayolu Kepekli mevkisine ulaşmak için olay yerinden kaçarken, polis 5 dakika içinde güvenlik kamerası kayıtlarından zanlıların eşkalini tespit etti.

Yaklaşık 5 bin polis, görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda da özellikle Dikmen, Keklikpınarı ve Oran Sitesi bölgelerini ablukaya aldı.

Projektörlü helikopter ve kokuya duyarlı köpeklerle de iz süren polis, zanlıları Keklipınarı Akpınar Mahallesi'nde sıkıştırdı. Zanlıların silahla ateş açmaları üzerine çıkan çatışmada Muharrem Karataş ölü, Serdar Polat ağır yaralı olarak ele geçirildi. Polat, Numune Hastanesi'nde tedavi altına alınırken, Karataş'ın cesedinde savcılık incelemesi sürüyor.

RPG 7 roketatarla saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan saldırganların üzerinden çok sayıda el bombası ve silah ele geçirildi.

DHKP-C üyesi oldukları açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), Ankara'daki polisevine yönelik saldırının zanlıların terör örgütü DHKP-C üyesi olduklarını açıkladı.

EGM'nin internet sitesinde yer alan açıklamada, olay sonrası başlatılan operasyon sırasında polis ekiplerinin "teslim ol" çağrısına silahla karşılık veren iki teröristten birisinin ölü, diğerinin yaralı olarak ele geçirildiği belirtilerek, şu bilgilere yer verildi:

"Olayda elde edilen ilk bulgular doğrultusunda saldırganların DHKP-C terör örgütü üyesi oldukları, ölen teröristin 19 Mart 2013 tarihinde AK Parti Genel Merkez binasına lav silahıyla saldırı düzenleyen Muharrem Karataş, yaralı teröristin ise Serdar Polat olduğu değerlendirilmektedir. Olayda biri makinalı tabanca olmak üzere üç silah ve iki el bombası ele geçirilmiştir.

Olayla ilgili soruşturma Adli Makamların nezaretinde titizlikle yürütülmektedir.

Huzurun teminatı emniyet teşkilatı, halkımızın güvenliğine kastedenlere karşı sürdürdüğü mücadeleye bundan sonra da kararlılıkla devam edecektir."

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 868 kez okundu.

Kolunu yem kırma makinesine kaptıran işçi öldü29 Ocak 2015 23:33
Bandrıma'da büyükbaş hayvan çiftliğinde bulunan yem kırma makinasına kolunu kaptıran 35 yaşındaki Mehmet Karaoğlu hayatını kaybetti.
Erdoğan: Netanyahu yine kızacak ama...29 Ocak 2015 23:07
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İsrail Başbakanı Netanyahu'nun terör devleti sistemi uyguladığını söyledi.
Erdoğan: Benim için Gülen'in iadesinden öte...29 Ocak 2015 22:51
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fethullah Gülen ile ilgili, "Benim için iadesinden öte, deport edilmesi çok daha isabetli olur" dedi.
Gülenci Arslan: Peşime cin taktılar29 Ocak 2015 22:47
Başbakan Erdoğan'ın cinci bir hocasının olduğunu iddia eden Gülen grubuna yakınlığıyla bilinen yazar Ömer Faruk Arslan bu sefer de kendisine büyü yapıldığını iddia etti.
Tokat'ta soba faciası: 2 ölü!29 Ocak 2015 22:31
Tokat'ın Erbaa ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen karı-koca hayatını kaybetti.
Metrobüs yolunda kaza!29 Ocak 2015 21:58
Zincirlikuyu'dan Beylikdüzü yönüne giden metrobüs, duraktan aşağıya indiği belirtilen bir gence çarparak yaralanmasına neden oldu.
Maden Kanunu Tasarısı kabul edildi29 Ocak 2015 21:16
TBMM Genel Kurulu'nda, Maden Kanunu ile bazı kanunlarda değişiklik yapan yasa tasarısının birinci bölümünde yer alan maddeler kabul edildi.
Devrimci sol örgütün imam hatip hazımsızlığı!29 Ocak 2015 21:14
Kendilerini devrimci sol olarak tanıtan DHKP-C yayınladığı bildiride, terör örgütünün "imam hatip rahatsızlığını" bir kez daha gözler önüne serdi.
İzmir'de gözaltı sayısı 24'e yükseldi29 Ocak 2015 21:13
Soruşturma çerçevesinde aranan 2 kişinin teslim olmasıyla gözaltındaki kişi sayısı 24'e yükseldi.
Paralel yapı operasyonunda itiraz29 Ocak 2015 21:11
Gölbaşı Cumhuriyet Başsavcılığının yürüttüğü soruşturmanın şüphelilerinden Elieyioğlu ve Şen'in tutukluluğuna itirazda bulunuldu.
Demiryolları'ndan Marmaray açıklaması!29 Ocak 2015 21:10
Marmaray'da yaşanan arızanın giderildiği ve kademeli olarak yapılan yolcu alımı sonrası normal işleyişin devam ettiği bildirildi.
İstanbul'da elektrik kesintisi!29 Ocak 2015 21:08
Şile, Ataşehir, Maltepe, Sancaktepe ve Sultanbeyli'nin bazı mahallelerine yarın ve 31 Ocak'ta elektrik verilemeyecek.
Totti'ye ilk turda beş oy çıktı
Anadolu Efes Olympiakos'u ezdi geçti
İslam düşmanı PEGIDA bölündü
Erdoğan: Çipras daha temkinli olmalı
Sakarya'nın AK Parti il başkanı belli oldu
New York borsası yükselişle kapandı
İtalya'da seçimin ilk turundan sonuç alınamadı
Sakarya'daki gazeteler baskılarını bekletiyor
Kolunu yem kırma makinesine kaptıran işçi öldü
Mısır karıştı: En az 42 ölü
ABD Senatosu'ndan İran’a yeni yaptırımlar
Bilic'ten yönetime 'imza' mesajı!
Rus jetleri İngiltere'de 'hava trafiğini aksattı'
Erdoğan: Netanyahu yine kızacak ama...
AB, Rusya'ya cezayı kesti!
Erdoğan: Benim için Gülen'in iadesinden öte...
Gülenci Arslan: Peşime cin taktılar
Tolgay attı, Kartal kazandı: 3-1
Kılıçdaroğlu hasta ziyaretinde
Tokat'ta soba faciası: 2 ölü!
Erdoğan: Bedelini biz ödüyoruz, halayı onlar çekiyor
Sabbağ'ın öldürülmesi Tunus'ta protesto edildi
İsmail Kartal Sow'u bekliyor
Mısır'da devlet gazetesinin bürosuna saldırı: 6 ölü
Metrobüs yolunda kaza!
Erdoğan'dan başkanlık sistemi açıklaması
MİT'ten Naim Şahin'e anlamlı söz
Dev maçta G.Saray set alamadı
Ginola, FIFA başkanlık adaylığından çekildi
Erdoğan: 367’nin yakalanması lazım
Maden Kanunu Tasarısı kabul edildi
Bahreyn'de "casusluk" davasında mübbet hapis
Devrimci sol örgütün imam hatip hazımsızlığı!
Avusturya, Çek ve Slovakya Rusya'ya yeni yaptırımlara karşı
İzmir'de gözaltı sayısı 24'e yükseldi
UNICEF'ten 3,1 milyar dolarlık yardım çağrısı
Paralel yapı operasyonunda itiraz
Demiryolları'ndan Marmaray açıklaması!
İstanbul'da elektrik kesintisi!
"Özgürlüğün Öncüleri" kamplarından 17 bin genç mezun oldu
Hayali kusur ameliyat masasına götürüyor!
82 yaşındaki dede gençlere taş çıkartıyor
İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu'nda 35 madde değişti
Kıbrıs'taki barış gücünün görev süresi uzatıldı
İşçiler CHP İstanbul il binasını işgal etti
Bingöl'de yolcu otobüsü ile kamyon çarpıştı: 48 yaralı
Çözüm Süreci Toplantısı sona erdi
Telefonla dolandırıcılığa suçüstü
Hamas'tan UNRWA'ya yönelik saldırıyla ilgili açıklama
Sarımsak tüketmek için 9 neden
Microsoft’tan iki önemli atama
Kastamonu'da trafik kazası: 4 yaralı
Kırım'da Milli Meclis Başkan Yardımcısına gözaltı
Demirtaş büyükelçilerle görüştü
Gülenci okullara ne olacağını açıkladı!
Bağdat'ta intihar saldırısı: 13 ölü
Bakan Güllüce ÇAD'lı mevkidaşıyla görüştü
Özhaseki, 11 bin 491 lira kazandı
Arnavutluk Başbakanı'ndan İspanya'da helikopter düştü iddiası
Erdoğan, Hak-İş Genel Başkanı Arslan'ı kabul etti