Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
BDDK'dan flaş Bank Asya kararı Cumhuriyet, Ahmet Altan'a fena vurdu! Erdoğan'ın o görüşmesi iptal oldu Ömer AltaşAK Parti’nin
kendisiyle imtihanı
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
21 Eylül 2013 Cumartesi 07:50
Güncellenme Tarihi 21 Eylül 2013 Cumartesi 07:58
Emniyet Genel Müdürlüğü'nün Dikmen'deki binalarına saldırının zanlılar polisle çatışmaya girdi. Zanlılardan biri ölü diğeri yaralı ele geçirildi.

ANKARA

Dikmen'de yer alan Emniyet Genel Müdürlüğüne ait binalara saldırıda bulunduğu belirtilen zanlılardan biri ölü, diğeri ağır yaralı ele geçirildi.

Akşam saatlerindeki saldırının ardından köpeklerle iz süren polis, tüm yollarda uygulama yaparak zanlıların şehri terk etmesini engelledi. Adım adım takip edilen zanlılar Ankara-Konya yolu Kepekli mevkisinde yaşanan silahlı çatışma sonucu kıskıvrak yakalandı. Zanlılardan biri ölü diğeri ise ağır yaralı ele geçirildi.

Saldırganların isimleri belirlendi

Edinilen bilgiye göre, dün geceki saldırıyı gerçekleştirenlerden ölü ele geçirilen zanlının Muharrem Karataş, ağır yaralı olarak yakalanan zanlının ise Serdar Polat olduğu belirlendi.

Muharrem Karataş'ın, AK Parti Genel Merkezi ve Adalet Bakanlığı'na yönelik lav silahlı saldırıların faillerinden biri olduğu bildirildi.

5 bin polis katıldı

Dikmen'de bulunan Emniyet Genel Müdürlüğü'ne ait binalara yapılan saldırının ayrıntıları belli olmaya başladı.

Edinilen bilgiye göre, saldırıyı gerçekleştiren Muharrem Karataş ve Serdar Polat, Ankara-Konya karayolu Kepekli mevkisine ulaşmak için olay yerinden kaçarken, polis 5 dakika içinde güvenlik kamerası kayıtlarından zanlıların eşkalini tespit etti.

Yaklaşık 5 bin polis, görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda da özellikle Dikmen, Keklikpınarı ve Oran Sitesi bölgelerini ablukaya aldı.

Projektörlü helikopter ve kokuya duyarlı köpeklerle de iz süren polis, zanlıları Keklipınarı Akpınar Mahallesi'nde sıkıştırdı. Zanlıların silahla ateş açmaları üzerine çıkan çatışmada Muharrem Karataş ölü, Serdar Polat ağır yaralı olarak ele geçirildi. Polat, Numune Hastanesi'nde tedavi altına alınırken, Karataş'ın cesedinde savcılık incelemesi sürüyor.

RPG 7 roketatarla saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan saldırganların üzerinden çok sayıda el bombası ve silah ele geçirildi.

DHKP-C üyesi oldukları açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), Ankara'daki polisevine yönelik saldırının zanlıların terör örgütü DHKP-C üyesi olduklarını açıkladı.

EGM'nin internet sitesinde yer alan açıklamada, olay sonrası başlatılan operasyon sırasında polis ekiplerinin "teslim ol" çağrısına silahla karşılık veren iki teröristten birisinin ölü, diğerinin yaralı olarak ele geçirildiği belirtilerek, şu bilgilere yer verildi:

"Olayda elde edilen ilk bulgular doğrultusunda saldırganların DHKP-C terör örgütü üyesi oldukları, ölen teröristin 19 Mart 2013 tarihinde AK Parti Genel Merkez binasına lav silahıyla saldırı düzenleyen Muharrem Karataş, yaralı teröristin ise Serdar Polat olduğu değerlendirilmektedir. Olayda biri makinalı tabanca olmak üzere üç silah ve iki el bombası ele geçirilmiştir.

Olayla ilgili soruşturma Adli Makamların nezaretinde titizlikle yürütülmektedir.

Huzurun teminatı emniyet teşkilatı, halkımızın güvenliğine kastedenlere karşı sürdürdüğü mücadeleye bundan sonra da kararlılıkla devam edecektir."

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 869 kez okundu.

Diş implantı yerleştirmede yeni teknik04 Mart 2015 12:48
-Meffert İmplant Enstitüsü Başkanı Dr. Özzeybek, yeni teknoloji ürünü matkap ucuyla implant tedavisinde iyileşme süresinin kısaldığını belirtti.
Aman dikkat! Cepte büyük risk!04 Mart 2015 12:39
Cep telefonlarında kullanılan uygulamalarda, kişisel verilere başkalarının ulaşma riski bulunduğu bildirildi.
Türkiye Uzay Kurumu için ilk adım04 Mart 2015 12:24
Türkiye Uzay Kurumu (TUK) için düğmeye basıldı. Uzay ve havacılık alanındaki çalışmalar tek elden yürütülecek. Kurum için hem ABD'nin NASA'sı, hem de AB'nin ESA'sı incelendi.
Kaçakçıların yeni gözdesi: Kum midyesi04 Mart 2015 12:06
Türkiye'de çok rağbet görmese de Akdeniz mutfaklarında ilgi çekmesi nedeniyle Edirne'de kum midyesi kaçakçılığı arttı.
Erdoğan'ın o görüşmesi iptal oldu04 Mart 2015 12:06
Türkmenistan Devlet Başkanı Gurbangulu Berdimuhamedov, annesinin rahatsızlığı nedeniyle Türkiye'deki programını yarıda keserek ülkesine döndü.
Çayın imparatoru! Kilosu 4 Bin TL04 Mart 2015 12:05
ÇAYKUR’un geçtiğimiz yıl kilosu 300 TL’den alımlarını gerçekleştirdiği çay tomurcuğundan ürettiği beyaz çayı kilosu 4 bin TL’den satacak.
"Gökyüzünün Formula 1'i"nde tek Türk pilot04 Mart 2015 11:54
Geçmişi yaklaşık 100 yıl öncesine dayanan hava akrobasisi dünyasında tek Türk pilot olan Öztürk, 22 ülkede düzenlenen 850 gösteride hünerlerini sergiledi.
Erdoğan: Çamlıca Camii'nin altı müze olacak04 Mart 2015 11:50
Cumhurbaşkanı Erdoğan konuşuyor Klasik Sanatlar sergisi açılışında konuştu.
Gece görüşlü ambulans helikopterler uçuşa hazır04 Mart 2015 11:41
Sağlık Bakanlığının, gece görüşlü ambulans helikopterlerinde görev alacak ekiplerin eğitimleri tamamlandı.
Kocaeli'de Mers virüsü şüphesi04 Mart 2015 11:41
Kocaeli’nin Karamürsel ilçesinde yaşayan bir kadın, MERS virüsü şüphesiyle karantinaya alındı.
Kabataş kazasının detayları ortaya çıktı04 Mart 2015 11:40
Kabataş'ta, 1 Ağustos 2014’te kullandığı belediye otobüsü ile vapur iskelesine girerek 9 kişinin yaralanmasına neden olduğu öne sürülen 55 yaşındaki şoför Eyüp Er hakkında 6 aydan 3 yıla kadar hapis istemiyle iddianame düzenlendi.
Paraşütle atlarsa hapse girecekler04 Mart 2015 11:37
Trabzon'da yamaç paraşütü yapan bir kadının yaralanmasına ilişkin haklarında dava açılan iki yamaç paraçütçüye 3 ay uçmama cezası verildi.
Atalanta'da Colantuono dönemi sona erdi
Bolu Dağı'nda ulaşıma kar engeli!
Dybala'dan Barcelona için çılgın açıklama!
Bulgaristan'da içişleri bakanı istifa etti
90+'ların efendisi Bursaspor!
PKK hazırlıklara başladı! İşte o tarih...
Rus ve İngiliz turist sayısı düştü
BDDK'dan flaş Bank Asya kararı
Adana derbisi öncesi kritik uyarı
Atalanta'da Colantuono dönemi sona erdi
Diş implantı yerleştirmede yeni teknik
Bahçeli: Haramı çok olanlarda korku çok olur
Sözleşmesi bitti! Dev teklife 'hayır' diyemedi
Aman dikkat! Cepte büyük risk!
Diş implantı yerleştirmede yeni teknik
Türkiye Uzay Kurumu için ilk adım
Cumhuriyet, Ahmet Altan'a fena vurdu!
Rusya'da rezerv ve ulasal refah fonları azaldı
Ertuğrul Sağlam bombası
Forma sevdası sonunu getirdi
Burak Yılmaz Avrupa'nın devlerini geride bıraktı
Akın akın Ayn El Arab'a dönüyorlar
Erdoğan'ın o görüşmesi iptal oldu
Kaçakçıların yeni gözdesi: Kum midyesi
Çayın imparatoru! Kilosu 4 Bin TL
Yer fıstığının bilinmeyen faydası
Avrupa piyasasını sarsacak 21 yaşındaki golcü
"Gökyüzünün Formula 1'i"nde tek Türk pilot
Erdoğan: Çamlıca Camii'nin altı müze olacak
Kocaeli'de Mers virüsü şüphesi
Araplar Ordu’dan 100 konut aldı
Gece görüşlü ambulans helikopterler uçuşa hazır
Kabataş kazasının detayları ortaya çıktı
İkinci el otomobilde erken "bahar havası"
Galaxy S6 ve S6 Edge'nin satış fiyatları belli oldu
Paraşütle atlarsa hapse girecekler
Milyonlarca kişi GSS mağduru oldu
Merkez Bankası'ndan enflasyon açıklaması
40 dolarlık akıllı telefon!
Araplar Ordu’dan 100 konut aldı
Ülkü Ocakları'ndan Avşar'a veto!
Bank Asya'ya kötü haber
Müziğin farklı tarzları İBB Cemal Reşit Rey’de
Bakan Yılmaz Iraklı mevkidaşı ile buluştu
Emekli maaşlarına zam geliyor!
Ersan'ın 21 sayısı yetmedi
Kuyt gün sayıyor!
Galatasaray'da derbi totemi!
Mısır'dan skandal Hamas kararı
Sokak kavgası yaşam kavgasına dönüştü
Başbakan Davutoğlu ABD'de
Ersan'ın 21 sayısı yetmedi
Minik Tuğsem tedavi için İstanbul’a gitti
Kimse beklemiyordu! Salih için sürpriz gelişme
YGS'ye girecekler dikkat!
Çin savunma bütçesini yüzde 10 artıracak
Oğur: Ahmet Altan belgeleri okumadı
Facebook Afrika'ya bedava internet götürecek
Ukrayna'da patlama! En az 32 kişi hayatını kaybetti
Kadın işverenlerin oranı arttı
Mourinho 43'lük Brad Friedel'i istiyor!
Dolardan yeni rekor!
Ulan İstanbul tamamen bitti
Sabancı 4 bin kişiyi işe alacak!
Sağlık Merkezi'nin ek binası şato olarak tasarlandı