Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Prandelli'den sürpriz 11! Kılıçdaroğlu'ndan istifa açıklaması! Erdoğan neden "IŞİD" yerine "DEAŞ" dedi? Hakan TunaYaseminler altında!
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
21 Eylül 2013 Cumartesi 07:50
Güncellenme Tarihi 21 Eylül 2013 Cumartesi 07:58
Emniyet Genel Müdürlüğü'nün Dikmen'deki binalarına saldırının zanlılar polisle çatışmaya girdi. Zanlılardan biri ölü diğeri yaralı ele geçirildi.

ANKARA

Dikmen'de yer alan Emniyet Genel Müdürlüğüne ait binalara saldırıda bulunduğu belirtilen zanlılardan biri ölü, diğeri ağır yaralı ele geçirildi.

Akşam saatlerindeki saldırının ardından köpeklerle iz süren polis, tüm yollarda uygulama yaparak zanlıların şehri terk etmesini engelledi. Adım adım takip edilen zanlılar Ankara-Konya yolu Kepekli mevkisinde yaşanan silahlı çatışma sonucu kıskıvrak yakalandı. Zanlılardan biri ölü diğeri ise ağır yaralı ele geçirildi.

Saldırganların isimleri belirlendi

Edinilen bilgiye göre, dün geceki saldırıyı gerçekleştirenlerden ölü ele geçirilen zanlının Muharrem Karataş, ağır yaralı olarak yakalanan zanlının ise Serdar Polat olduğu belirlendi.

Muharrem Karataş'ın, AK Parti Genel Merkezi ve Adalet Bakanlığı'na yönelik lav silahlı saldırıların faillerinden biri olduğu bildirildi.

5 bin polis katıldı

Dikmen'de bulunan Emniyet Genel Müdürlüğü'ne ait binalara yapılan saldırının ayrıntıları belli olmaya başladı.

Edinilen bilgiye göre, saldırıyı gerçekleştiren Muharrem Karataş ve Serdar Polat, Ankara-Konya karayolu Kepekli mevkisine ulaşmak için olay yerinden kaçarken, polis 5 dakika içinde güvenlik kamerası kayıtlarından zanlıların eşkalini tespit etti.

Yaklaşık 5 bin polis, görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda da özellikle Dikmen, Keklikpınarı ve Oran Sitesi bölgelerini ablukaya aldı.

Projektörlü helikopter ve kokuya duyarlı köpeklerle de iz süren polis, zanlıları Keklipınarı Akpınar Mahallesi'nde sıkıştırdı. Zanlıların silahla ateş açmaları üzerine çıkan çatışmada Muharrem Karataş ölü, Serdar Polat ağır yaralı olarak ele geçirildi. Polat, Numune Hastanesi'nde tedavi altına alınırken, Karataş'ın cesedinde savcılık incelemesi sürüyor.

RPG 7 roketatarla saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan saldırganların üzerinden çok sayıda el bombası ve silah ele geçirildi.

DHKP-C üyesi oldukları açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), Ankara'daki polisevine yönelik saldırının zanlıların terör örgütü DHKP-C üyesi olduklarını açıkladı.

EGM'nin internet sitesinde yer alan açıklamada, olay sonrası başlatılan operasyon sırasında polis ekiplerinin "teslim ol" çağrısına silahla karşılık veren iki teröristten birisinin ölü, diğerinin yaralı olarak ele geçirildiği belirtilerek, şu bilgilere yer verildi:

"Olayda elde edilen ilk bulgular doğrultusunda saldırganların DHKP-C terör örgütü üyesi oldukları, ölen teröristin 19 Mart 2013 tarihinde AK Parti Genel Merkez binasına lav silahıyla saldırı düzenleyen Muharrem Karataş, yaralı teröristin ise Serdar Polat olduğu değerlendirilmektedir. Olayda biri makinalı tabanca olmak üzere üç silah ve iki el bombası ele geçirilmiştir.

Olayla ilgili soruşturma Adli Makamların nezaretinde titizlikle yürütülmektedir.

Huzurun teminatı emniyet teşkilatı, halkımızın güvenliğine kastedenlere karşı sürdürdüğü mücadeleye bundan sonra da kararlılıkla devam edecektir."

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 864 kez okundu.

Kandıra sokakları sular altında kaldı31 Ekim 2014 19:39
Kocaeli’nin Kandıra ilçesinde sağanak yağış nedeniyle bazı dereler taştı, bazı vatandaşlar evlerinde mahsur kaldı.
HDP-DTK-DTP ve HDK'dan ortak çağrı31 Ekim 2014 19:04
"Gösteriler barışçı ve şiddetten uzak geçsin"
Jennifer Lopez İETT otobüsünde!31 Ekim 2014 19:02
İETT otobüsündeki televizyonda gösterilen Jennifer Lopez klibi şaşkınlık yarattı.
Endişelendiren açıklama: 18 işçiye ulaşmak...31 Ekim 2014 18:27
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Maden Mühendisliği Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. Zeki Karaca, Karaman'ın Ermenek İlçesi'ndeki su basan maden ocağında mahsur kalan 18 işçiye ulaşma çalışmalarının 6 ay sürebileceğini söyledi.
Anadolu Platformu; HDP'yi itidale çağırıyoruz!31 Ekim 2014 17:45
Kobani olaylarını bahane ederek 'sokağa çıkın' çağrısı yaparak şehirlerin savaş alanına dönmesine ve 40'dan fazla kişinin hayatını kaybetmesine sebep olan HDP, bir kez daha halka 'sokağa çıkın' çağrısında bulundu. Bunun üzerine Anadolu Platformu, milletimizi provakasyonlara karşı duyarlı olmaya davet ederek, HDP’ye itidal çağrısında bulundu.
Gül'den peşmerge sorusuna cevap31 Ekim 2014 17:42
Cuma namazını Yeniköy Çarşı Merkez Camii’nde kılan Abdullah Gül, namaz çıkışında basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
Twitter’da Kobani provokasyonu hazırlığı!31 Ekim 2014 17:36
HDP’nin ‘1 Kasım’da Kobani için sokağa çıkalım’ çağrısının ardından sosyal medyada provokasyon hazırlıkları başlatıldı. Gezicilerin ve dershane tartışmalarının olduğu dönemde Yasin Kesen tarafından yönetildiği iddia edilen ‘sosyalpencere’ hesabının kullandığı yöntemlerle arasındaki benzerliklerse dikkat çekti.
Kılıçdaroğlu'ndan istifa açıklaması!31 Ekim 2014 17:31
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ankara Milletvekili Emine Ülker Tarhan'ın istifasıyla ilgili, "Sağlık olsun. Daha metni okumadım" dedi.
BM resmen duyurdu31 Ekim 2014 17:31
Birleşmiş milletler bu yılın amacı, baklagillerin bilinirliğini arttırmak ve kuru fasulyenin, nohudun, mercimeğin, kuru bezelyenin ve diğer baklagillerin dünyayı beslemedeki rolünü kutlamak olacak dedi.
Erdoğan neden "IŞİD" yerine "DEAŞ" dedi?31 Ekim 2014 17:30
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Fransız Uluslararası İlişkiler Enstitüsü'nde katıldığı konferansta konuştu. Erdoğan'ın IŞİD'den 'DAESH' diye bahsetmesi dikkat çekti.
Türkler 4 yılda bir otomobil değiştiriyor31 Ekim 2014 17:29
Araştırma sonuçlarına göre Türkiye’de araç değiştirme süresinin ortalama 4 yıl olduğu ortaya çıktı.
İnalcık: Hayalim, bir milyon Tatar'ın Kırım'a dönmesi31 Ekim 2014 17:24
Kırım asıllı Halil İnalcık, Türkiye'de 4-5 milyon Tatar bulunduğunu, bunların bir milyonunun Kırım'a dönmesini arzuladığını söyledi.
Kandıra sokakları sular altında kaldı
LPG üretiminde büyük artış
Rusya komşusunu silahlandırıyor
HDP-DTK-DTP ve HDK'dan ortak çağrı
Jennifer Lopez İETT otobüsünde!
Prandelli'den sürpriz 11!
Nijerya'da bombalı saldırı!
MHP'den Peşmerge görüşmesi istedi
Erdoğan: Peşmerge, konvansiyonel silahlarla ilgili gelişmeleri bekliyor
Afyonkarahisar'da Ak Parti kampı hazırlığı
Endişelendiren açıklama: 18 işçiye ulaşmak...
F.Bahçe'ye müthiş takas teklifi