Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bakan Çelik yıllar sonra o tehditi açıkladı Arınç: Bizde Tayyipler bitmez Bozkır: Üye yapmazlarsa umrumuzda bile olmaz Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken ‘Dinle küçük adam...’
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
21 Eylül 2013 Cumartesi 07:50
Güncellenme Tarihi 21 Eylül 2013 Cumartesi 07:58
Emniyet Genel Müdürlüğü'nün Dikmen'deki binalarına saldırının zanlılar polisle çatışmaya girdi. Zanlılardan biri ölü diğeri yaralı ele geçirildi.

ANKARA

Dikmen'de yer alan Emniyet Genel Müdürlüğüne ait binalara saldırıda bulunduğu belirtilen zanlılardan biri ölü, diğeri ağır yaralı ele geçirildi.

Akşam saatlerindeki saldırının ardından köpeklerle iz süren polis, tüm yollarda uygulama yaparak zanlıların şehri terk etmesini engelledi. Adım adım takip edilen zanlılar Ankara-Konya yolu Kepekli mevkisinde yaşanan silahlı çatışma sonucu kıskıvrak yakalandı. Zanlılardan biri ölü diğeri ise ağır yaralı ele geçirildi.

Saldırganların isimleri belirlendi

Edinilen bilgiye göre, dün geceki saldırıyı gerçekleştirenlerden ölü ele geçirilen zanlının Muharrem Karataş, ağır yaralı olarak yakalanan zanlının ise Serdar Polat olduğu belirlendi.

Muharrem Karataş'ın, AK Parti Genel Merkezi ve Adalet Bakanlığı'na yönelik lav silahlı saldırıların faillerinden biri olduğu bildirildi.

5 bin polis katıldı

Dikmen'de bulunan Emniyet Genel Müdürlüğü'ne ait binalara yapılan saldırının ayrıntıları belli olmaya başladı.

Edinilen bilgiye göre, saldırıyı gerçekleştiren Muharrem Karataş ve Serdar Polat, Ankara-Konya karayolu Kepekli mevkisine ulaşmak için olay yerinden kaçarken, polis 5 dakika içinde güvenlik kamerası kayıtlarından zanlıların eşkalini tespit etti.

Yaklaşık 5 bin polis, görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda da özellikle Dikmen, Keklikpınarı ve Oran Sitesi bölgelerini ablukaya aldı.

Projektörlü helikopter ve kokuya duyarlı köpeklerle de iz süren polis, zanlıları Keklipınarı Akpınar Mahallesi'nde sıkıştırdı. Zanlıların silahla ateş açmaları üzerine çıkan çatışmada Muharrem Karataş ölü, Serdar Polat ağır yaralı olarak ele geçirildi. Polat, Numune Hastanesi'nde tedavi altına alınırken, Karataş'ın cesedinde savcılık incelemesi sürüyor.

RPG 7 roketatarla saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan saldırganların üzerinden çok sayıda el bombası ve silah ele geçirildi.

DHKP-C üyesi oldukları açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), Ankara'daki polisevine yönelik saldırının zanlıların terör örgütü DHKP-C üyesi olduklarını açıkladı.

EGM'nin internet sitesinde yer alan açıklamada, olay sonrası başlatılan operasyon sırasında polis ekiplerinin "teslim ol" çağrısına silahla karşılık veren iki teröristten birisinin ölü, diğerinin yaralı olarak ele geçirildiği belirtilerek, şu bilgilere yer verildi:

"Olayda elde edilen ilk bulgular doğrultusunda saldırganların DHKP-C terör örgütü üyesi oldukları, ölen teröristin 19 Mart 2013 tarihinde AK Parti Genel Merkez binasına lav silahıyla saldırı düzenleyen Muharrem Karataş, yaralı teröristin ise Serdar Polat olduğu değerlendirilmektedir. Olayda biri makinalı tabanca olmak üzere üç silah ve iki el bombası ele geçirilmiştir.

Olayla ilgili soruşturma Adli Makamların nezaretinde titizlikle yürütülmektedir.

Huzurun teminatı emniyet teşkilatı, halkımızın güvenliğine kastedenlere karşı sürdürdüğü mücadeleye bundan sonra da kararlılıkla devam edecektir."

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 867 kez okundu.

Recep Sert, dünyaevine girdi21 Aralık 2014 21:54
Türkiye'nin 5'inci yüz ve ilk çene nakli yapılan Recep Sert ile nişanlısı Esma Akyurt, törenle dünyaevine girdi.
Dağa kaçırılmak istenen 3 çocuk kurtarıldı21 Aralık 2014 21:21
Şırnak'ın Silopi ilçesinde terör örgütü üyelerince dağa kaçırılmak istenen 3 kız çocuğu operasyonla kurtarıldı.
Fas Kralı 6. Muhammed, Türkiye'de!21 Aralık 2014 21:14
Fas Kralı 6. Muhammed, özel uçakla İstanbul'a geldi.
Su şişeleme tesisinde yangın!21 Aralık 2014 20:49
Sakarya'nın Sapanca ilçesinde su şişeleme tesisinde çıkan yangın kontrol altına alındı.
Alman Bild Mehmetçik'e rüşvetçi dedi21 Aralık 2014 20:30
Alman gazetesi Bild, Türkiye sınır görevlilerinin rüşvet eğilimli, hatta bazılarının da IŞİD sempatizanı olduğunu iddia etti. Hürriyet gazetesi de söz konusu haberi "tartışılacak iddia ve şok suçlama" diye yayınladı.
50 yıl sonra resmi nikah kıydılar!21 Aralık 2014 19:51
Şanlıurfa'nın Hilvan ilçesinde yaşayan çift, 50 yıllık birlikteliklerinin ardından resmi nikah kıydı.
Almanya'da camiye ırkçı saldırı!21 Aralık 2014 19:49
Almanya'nın Dormagen kentinde inşa edilen Süleymaniye Camisi'ne aşırı sağcılar tarafından ırkçı saldırı gerçekleştirildi.
Uludağ yolu kar sebebiyle kapandı21 Aralık 2014 19:35
Yoğun kar yağışı sebebiyle Uludağ yolu ara ara trafiğe kapanırken, araçlar ise iniş ve çıkışlarında adım adım ilerliyor.
Yıldız: Ne oldu da Erdoğan birden kötü oldu?21 Aralık 2014 19:28
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, "16 Aralık’a kadar başarılı olan iyi olan Recep Tayyip Erdoğan, 17 Aralık’ta birden nasıl kötü oldu" dedi.
Meclis'te tuzluk protestosu!21 Aralık 2014 18:30
AK Parti Diyarbakır Milletvekili Cuma İçten Meclis'te yaptığı eylemde Genel Kurul kürsüsüne tuzluk bıraktı.
Türk doktorlardan müthiş başarı!21 Aralık 2014 18:21
"Bor nitrür"ün ilaç kullanmadan ve enfeksiyon riski taşımadan kemik kırılmasını yüzde 50 daha erken iyileştirdiği tespit edildi.
Çıldır Gölü donmaya başladı!21 Aralık 2014 18:09
Ardahan'daki 124 bin metrekarelik alana sahip Çıldır Gölü, etkili olan soğuk hava dolayısıyla donmaya başladı.
Recep Sert, dünyaevine girdi
Tunus'ta oy verme işlemi tamamlandı
Tayfun Korkut'un takımı müthiş döndü
Alex ve Drogba'dan sonra Sosa da...
Kaleci Tolga'yı isyan ettiren görüntü
Basketbolda toplu sonuçlar
Akçay: Oyunla bağdaşmayan bir skor
Dağa kaçırılmak istenen 3 çocuk kurtarıldı
Bakan Çelik yıllar sonra o tehditi açıkladı
Fas Kralı 6. Muhammed, Türkiye'de!
Kartal seriyi bozmadı!
Su şişeleme tesisinde yangın!
F.Bahçe, Eskişehir deplasmanında zorlanmadı
Özbekistan'da oy verme işlemi sona erdi
Alman Bild Mehmetçik'e rüşvetçi dedi
Arınç: Bizde Tayyipler bitmez
Doğalgaz abonesine fatura müjdesi
Liverpool 90+6'da geri döndü
Bozkır: Üye yapmazlarsa umrumuzda bile olmaz
Şenol Güneş'ten TFF'ye: Konuşursam...
50 yıl sonra resmi nikah kıydılar!
Almanya'da camiye ırkçı saldırı!
Uludağ yolu kar sebebiyle kapandı
Yıldız: Ne oldu da Erdoğan birden kötü oldu?
Kürdandan uzak durun
Aziz Yıldırım 24 yıllık G.Saraylı'yı F.Bahçeli yaptı!
Meclis'te tuzluk protestosu!
Müezzinoğlu: Çakallara meydanı boş bırakmayız
Türk doktorlardan müthiş başarı!
Fenerbahçe deplasmanda set vermedi
Kazım durmuyor! Yine attı Feyenoord kazandı
Çıldır Gölü donmaya başladı!
Bugün en uzun gece yaşanacak
İznik Gölü'nde bulunan kiliseye dünya hayran!
Bursa'da gol düellosu!
AK Parti kongresine damga vuran 3 afiş
Elazığ'da korkunç kaza! 4 ölü var
"50 kedi bir aslan etmez"
Tükürük kavgası: 3 yaralı
İsrail: IŞİD bizim için tehdit değil
Heniyye'den Türkiye'ye "teşekkür"
F-35'lere yerli mühimmat geliyor
Akdoğan'dan Derya Sazak'a yalanlama
Balıkesirspor Kasımpaşa'ya gol yağdırdı!
Türkiye‘nin ilk çip fabrikası kuruluyor
Gülerce paralel yapının 20 yanlışını anlattı
CHP'li belediyeden kirli siyaset!
Bu illere kar geliyor!
Şanlıurfa'da 1 terörist teslim oldu
'CHP: Cemaate Hizmet Partisi'
Galatasaraylı taraftar bıçaklandı!
72’lik ninenin balık aşkı
Bu illere kar geliyor!
Semih Kaya taburcu edildi
Sneijder'den olay hareket! Gözden kaçtı
Ankara'da asker - polis gerginliği
Beşiktaş'ta sürpriz gelişme! Kadroya alındı
ABD 10 helikopteri teslim etti
3 Türk'ü Alman makamlara paralel köstebek şikayet etti
Elazığ'da korkunç kaza! 4 ölü var
İsrail: IŞİD bizim için tehdit değil
Pandev'den samimi itiraf: Burada futbolcuları...
Çaykur bisküvi işine girecek
4.7 milyar avro nasıl dağıtılacak?
Türkiye'ye iyi haber İngiltere kaybetti
Penaltı pozisyonu için fena patladı!
2 şehir de elektrikler kesilecek
Telefonunu şarj etti işinden oldu