Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Taziye dilemek zaafiyet demek değildir! Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması Rusya'ya tarihi ayar! Celal KazdağlıYan yana oturuyorduk, şimdi neden karşı karşıyayız?
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
21 Eylül 2013 Cumartesi 07:50
Güncellenme Tarihi 21 Eylül 2013 Cumartesi 07:58
Emniyet Genel Müdürlüğü'nün Dikmen'deki binalarına saldırının zanlılar polisle çatışmaya girdi. Zanlılardan biri ölü diğeri yaralı ele geçirildi.

ANKARA

Dikmen'de yer alan Emniyet Genel Müdürlüğüne ait binalara saldırıda bulunduğu belirtilen zanlılardan biri ölü, diğeri ağır yaralı ele geçirildi.

Akşam saatlerindeki saldırının ardından köpeklerle iz süren polis, tüm yollarda uygulama yaparak zanlıların şehri terk etmesini engelledi. Adım adım takip edilen zanlılar Ankara-Konya yolu Kepekli mevkisinde yaşanan silahlı çatışma sonucu kıskıvrak yakalandı. Zanlılardan biri ölü diğeri ise ağır yaralı ele geçirildi.

Saldırganların isimleri belirlendi

Edinilen bilgiye göre, dün geceki saldırıyı gerçekleştirenlerden ölü ele geçirilen zanlının Muharrem Karataş, ağır yaralı olarak yakalanan zanlının ise Serdar Polat olduğu belirlendi.

Muharrem Karataş'ın, AK Parti Genel Merkezi ve Adalet Bakanlığı'na yönelik lav silahlı saldırıların faillerinden biri olduğu bildirildi.

5 bin polis katıldı

Dikmen'de bulunan Emniyet Genel Müdürlüğü'ne ait binalara yapılan saldırının ayrıntıları belli olmaya başladı.

Edinilen bilgiye göre, saldırıyı gerçekleştiren Muharrem Karataş ve Serdar Polat, Ankara-Konya karayolu Kepekli mevkisine ulaşmak için olay yerinden kaçarken, polis 5 dakika içinde güvenlik kamerası kayıtlarından zanlıların eşkalini tespit etti.

Yaklaşık 5 bin polis, görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda da özellikle Dikmen, Keklikpınarı ve Oran Sitesi bölgelerini ablukaya aldı.

Projektörlü helikopter ve kokuya duyarlı köpeklerle de iz süren polis, zanlıları Keklipınarı Akpınar Mahallesi'nde sıkıştırdı. Zanlıların silahla ateş açmaları üzerine çıkan çatışmada Muharrem Karataş ölü, Serdar Polat ağır yaralı olarak ele geçirildi. Polat, Numune Hastanesi'nde tedavi altına alınırken, Karataş'ın cesedinde savcılık incelemesi sürüyor.

RPG 7 roketatarla saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan saldırganların üzerinden çok sayıda el bombası ve silah ele geçirildi.

DHKP-C üyesi oldukları açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), Ankara'daki polisevine yönelik saldırının zanlıların terör örgütü DHKP-C üyesi olduklarını açıkladı.

EGM'nin internet sitesinde yer alan açıklamada, olay sonrası başlatılan operasyon sırasında polis ekiplerinin "teslim ol" çağrısına silahla karşılık veren iki teröristten birisinin ölü, diğerinin yaralı olarak ele geçirildiği belirtilerek, şu bilgilere yer verildi:

"Olayda elde edilen ilk bulgular doğrultusunda saldırganların DHKP-C terör örgütü üyesi oldukları, ölen teröristin 19 Mart 2013 tarihinde AK Parti Genel Merkez binasına lav silahıyla saldırı düzenleyen Muharrem Karataş, yaralı teröristin ise Serdar Polat olduğu değerlendirilmektedir. Olayda biri makinalı tabanca olmak üzere üç silah ve iki el bombası ele geçirilmiştir.

Olayla ilgili soruşturma Adli Makamların nezaretinde titizlikle yürütülmektedir.

Huzurun teminatı emniyet teşkilatı, halkımızın güvenliğine kastedenlere karşı sürdürdüğü mücadeleye bundan sonra da kararlılıkla devam edecektir."

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 850 kez okundu.

Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlık24 Nisan 2014 22:12
Fransız Vince Reffet ve Fred Fugan, dünyanın en yüksek binası olan Burç Halife'nin tepesinden serbest atlayış yaptı.
Şırnak'ta trafik kazası: 7 yaralı24 Nisan 2014 21:46
Şırnak'ta meydana gelen trafik kazasında 3'ü polis olmak üzere 7 kişi yaralandı.
Yüksekova'da korkunç kaza!24 Nisan 2014 21:02
Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 8 yaşındaki bir çocuk hayatını kaybetti.
Hatayı bulunca 12 bin doları kaptı24 Nisan 2014 21:00
Ankara Sincan ilçesinde lise öğrencisi Gökay Gündoğan (19), 10 kez sosyal paylaşım sitesi Facebook'un güvenlik açığını bulup 12 bin dolar ödül aldı. Gündoğan aynı zamanda, Facebook 2013 ve 2014 Whitehat Thank'a (Teşekkür Listesi) ismini yazdırdı.
Mutluluk kaç para eder?24 Nisan 2014 20:40
İngiliz araştırmacılar, mutluluğa ilk kez maddi değer biçti. Buna göre, en çok dans etmek mutlu ediyor. Dansın verdiği mutluluk ise 6 bin liraya eşdeğer.
Yayladağı'na 2 top mermisi düştü!24 Nisan 2014 19:52
Suriye'den atıldığı değerlendirilen 2 top mermisi, Yayladağı ilçesine bağlı Kösrelik Mahallesi yakınlarındaki boş bir alana düştü.
87 polisin yeri değişti24 Nisan 2014 19:44
Bursa'da, 17 Aralık operasyonu sonrası İl Emniyet Müdürlüğü'ndeki görev değişiklikleri devam ediyor.
İnşaat iskelesinden düşen 2 işçi hayatını kaybetti24 Nisan 2014 19:29
İzmir'in Çiğli ilçesinde 7. kattaki inşaat iskelesinden düşen 2 işçi hayatını kaybetti. Ölen işçilerin yakınları olay yerinde sinir krizi geçirdi.
Adana'da akıl almaz olay!24 Nisan 2014 19:29
Adana'da 21 yaşındaki Mehmet Nurullah Kaymaz, cep telefonunu şart ettiği cihazın kısa devre yapması sonucu TIR'da çıkan yangında ağır yaralandı.
Hariri'nin emanetine sahip çıkıyor24 Nisan 2014 18:50
Hüseyin İpek, Muhammet Hariri'yi anlattı!
Ağrı'da terör örgütüne operasyon24 Nisan 2014 18:49
Ağrı'da 17 adrese eş zamanlı yapılan operasyonda 11 kişi gözaltına alındı.
Vali Mutlu'dan Taksim için son söz24 Nisan 2014 17:58
İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nün Taksim'de kutlanılmasına izin verilip verilmeyeceğiyle ilgili sorulan bir soruya "Bu konular tekrar tekrar. Daha müracaat bile yok" diye yanıtladı.
Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlıkSavaşmaya hazırız!AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi400 yıllık hastalığın sırrı çözüldüHalaçoğlu'na belgeli cevapMHP'li vekilin Erdoğan iddiasına yanıt CHP’den!Başbakan’a hakaret eden İMİB yöneticileri istifa etti!Bu Video Paylaşım Rekoru Kırıyor!Mastır ve doktora öğrencilerine askerlik şoku!Türkiye Ermenileri Patrikliği: Taziyeyi sevgiyle kabul ediyoruz!Çanakkale Kara Savaşları'nın 99. YılıAslan Domuzu Böyle Parçaladı!Putin'den şaşırtan açıklamaAÖF ara sınav soru ve cevap anahtarı yayınlandı!‘Made in Turkey‘ F-35‘lere dünyadan sipariş yağıyor!Merkez Bankası'ndan flaş faiz açıklaması!Tüm Manşetler
Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlık
Gül "Dünyanın en etkili 100 kişisi' arasında
Şırnak'ta trafik kazası: 7 yaralı
Terminatör geri dönüyor
Taziye dilemek zaafiyet demek değildir!
Dev iPhone'dan kötü haber!
Vodafone Cup'a Kartal damgası
'Erdoğan'ın söylediklerine uydum'
Yüksekova'da korkunç kaza!
Hatayı bulunca 12 bin doları kaptı
Samsung'un bombası yok satıyor!
Savaşmaya hazırız!
Tottenham Moyes'un peşinde
Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması
Mutluluk kaç para eder?
Çin'den Filistin açıklaması
Kadın askerler Kim için ağladı!
Karabükspor'un yasağı kaldırıldı!
AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?
Rusya'ya tarihi ayar!
Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi
Yayladağı'na 2 top mermisi düştü!
87 polisin yeri değişti
Balıkesirspor'da hedef Süper Lig
400 yıllık hastalığın sırrı çözüldü
Önce yüzü sonra bahtı değişti
A Milliler'in rakibi Brezilya
Adana'da akıl almaz olay!
İnşaat iskelesinden düşen 2 işçi hayatını kaybetti
Halaçoğlu'na belgeli cevap
ÇAYKUR'dan bir ilk! Artık bunu da üretecek
Hariri'nin emanetine sahip çıkıyor
Ağrı'da terör örgütüne operasyon
6 ülkeden Rusya'ya yaptırım
Tahkim Kurulu, Fenerbahçe'nin cezasını onadı
Borsa günü düşüşle kapattı
iPhone'a öyle bir özellik geldi ki...
Nokia'nın ismi değişiyor!
Barca'da Arda sesleri yükseliyor!
Vali Mutlu'dan Taksim için son söz
Galatasaray'a iki kötü haber birden!
İsrail Filistin ile barış anlaşmasını askıya aldı
Rektörü 17 Aralık Operasyonuyla dolandırdılar
PFDK'dan Aysal'a şok ceza
"Sahte delil" haberlerine yalanlama!
G.Saray'da Melo ve Semih şoku!
CHP'den içkili mekanlar için yeni önerge
Ali Koç, Kemal Kılıçdaroğlu ile buluştu