Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Kaza değil imalat hatasıymış! Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan kritik görüşme! İstanbullulara uyarı: Çamur yağacak Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
21 Eylül 2013 Cumartesi 07:50
Güncellenme Tarihi 21 Eylül 2013 Cumartesi 07:58
Emniyet Genel Müdürlüğü'nün Dikmen'deki binalarına saldırının zanlılar polisle çatışmaya girdi. Zanlılardan biri ölü diğeri yaralı ele geçirildi.

ANKARA

Dikmen'de yer alan Emniyet Genel Müdürlüğüne ait binalara saldırıda bulunduğu belirtilen zanlılardan biri ölü, diğeri ağır yaralı ele geçirildi.

Akşam saatlerindeki saldırının ardından köpeklerle iz süren polis, tüm yollarda uygulama yaparak zanlıların şehri terk etmesini engelledi. Adım adım takip edilen zanlılar Ankara-Konya yolu Kepekli mevkisinde yaşanan silahlı çatışma sonucu kıskıvrak yakalandı. Zanlılardan biri ölü diğeri ise ağır yaralı ele geçirildi.

Saldırganların isimleri belirlendi

Edinilen bilgiye göre, dün geceki saldırıyı gerçekleştirenlerden ölü ele geçirilen zanlının Muharrem Karataş, ağır yaralı olarak yakalanan zanlının ise Serdar Polat olduğu belirlendi.

Muharrem Karataş'ın, AK Parti Genel Merkezi ve Adalet Bakanlığı'na yönelik lav silahlı saldırıların faillerinden biri olduğu bildirildi.

5 bin polis katıldı

Dikmen'de bulunan Emniyet Genel Müdürlüğü'ne ait binalara yapılan saldırının ayrıntıları belli olmaya başladı.

Edinilen bilgiye göre, saldırıyı gerçekleştiren Muharrem Karataş ve Serdar Polat, Ankara-Konya karayolu Kepekli mevkisine ulaşmak için olay yerinden kaçarken, polis 5 dakika içinde güvenlik kamerası kayıtlarından zanlıların eşkalini tespit etti.

Yaklaşık 5 bin polis, görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda da özellikle Dikmen, Keklikpınarı ve Oran Sitesi bölgelerini ablukaya aldı.

Projektörlü helikopter ve kokuya duyarlı köpeklerle de iz süren polis, zanlıları Keklipınarı Akpınar Mahallesi'nde sıkıştırdı. Zanlıların silahla ateş açmaları üzerine çıkan çatışmada Muharrem Karataş ölü, Serdar Polat ağır yaralı olarak ele geçirildi. Polat, Numune Hastanesi'nde tedavi altına alınırken, Karataş'ın cesedinde savcılık incelemesi sürüyor.

RPG 7 roketatarla saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan saldırganların üzerinden çok sayıda el bombası ve silah ele geçirildi.

DHKP-C üyesi oldukları açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), Ankara'daki polisevine yönelik saldırının zanlıların terör örgütü DHKP-C üyesi olduklarını açıkladı.

EGM'nin internet sitesinde yer alan açıklamada, olay sonrası başlatılan operasyon sırasında polis ekiplerinin "teslim ol" çağrısına silahla karşılık veren iki teröristten birisinin ölü, diğerinin yaralı olarak ele geçirildiği belirtilerek, şu bilgilere yer verildi:

"Olayda elde edilen ilk bulgular doğrultusunda saldırganların DHKP-C terör örgütü üyesi oldukları, ölen teröristin 19 Mart 2013 tarihinde AK Parti Genel Merkez binasına lav silahıyla saldırı düzenleyen Muharrem Karataş, yaralı teröristin ise Serdar Polat olduğu değerlendirilmektedir. Olayda biri makinalı tabanca olmak üzere üç silah ve iki el bombası ele geçirilmiştir.

Olayla ilgili soruşturma Adli Makamların nezaretinde titizlikle yürütülmektedir.

Huzurun teminatı emniyet teşkilatı, halkımızın güvenliğine kastedenlere karşı sürdürdüğü mücadeleye bundan sonra da kararlılıkla devam edecektir."

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 870 kez okundu.

Kaza değil imalat hatasıymış!27 Mart 2015 12:12
İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nde halatın kopması sonucu yaşanan olayın bir kaza değil; malzeme, dizayn ve üretim hatası olduğunu açıklandı.
Silahlar susunca turizm patlayacak27 Mart 2015 11:35
Terör olaylarının gölgesinde kalan Güneydoğu Anadolu Bölgesi, silahlar kalıcı olarak sustuğunda yeniden kültür ve inanç turizminin merkezi olmayı hedefliyor.
İstanbullulara uyarı: Çamur yağacak27 Mart 2015 11:32
Meteoroloji, İstanbul ve çevresi için toz uyarısı yaptı. Uyarıya göre kentte çamur şeklinde yağış da görülecek.
CHP'nin Ankara savaşı!27 Mart 2015 11:32
Pazar günü yapılacak CHP ön seçiminde en çekişmeli yerlerden birisinin Ankara 1. Bölge olacağı belirtiliyor.
Surlarda bu kez yabancı erkek cesedi27 Mart 2015 11:19
Fotoğraf çekmek için geldiği İstanbul-Sarayburnu’ndaki surlarda 21 Ocak 2013’te öldürülen Amerikalı Sarai Sierra’nın cesedinin bulunduğu yerde, dün de yabancı uyruklu olduğu tahmin edilen bir erkeğin cesedi bulundu.
Patent alan Türk icatları 5 yılda ikiye katlandı27 Mart 2015 11:17
Türkiye'de Ar-Ge çalışmalarına verilen desteklerin de etkisiyle patent alan Türk buluşu sayısı son 5 yılda neredeyse ikiye katlandı.
Dikkat! Seçmen listeleri askıdan iniyor27 Mart 2015 11:15
Türkiye Muhtarlar Federasyonu Genel Başkanı Özünal, seçmen listelerinin bugün askıdan ineceğini, seçmenlerin 17.00'ye kadar listeleri kontrol etmeleri gerektiğini bildirdi.
176 bin işçi için toplu sözleşme süreci başlıyor27 Mart 2015 11:14
Türk-İş, kamuda çalışan işçilerin 2015-2017 dönemi için bağıtlanacak toplu iş sözleşmelerinin hazırlıklarına başladı.
Çavuşoğlu: Yemen’de kesim çözüm siyasi çözümdür27 Mart 2015 11:06
Mevlüt Çavuşoğlu, Suudi Arabistan'ın Yemen'de Husiler’e karşı başlattığı askeri operasyonla ilgili olarak "Kesim çözüm siyasi çözümdür. İran'la Arap ülkelerinin karşı karşıya gelmesine de gerek yok." dedi.
Öğrenci servisi ile otomobil çarpıştı: 14 yaralı27 Mart 2015 11:03
Denizli'de öğrenci servisiyle otomobilin çarpışması sonucu 9'u öğrenci 14 kişi yaralandı.
Torba Kanun Teklifi yasalaştı!27 Mart 2015 10:56
İnternet ve sağlıkla ilgili düzenlemeleri de içeren "Torba Kanun Teklifi" TBMM Genel Kurulu'nda kabul edilerek yasalaştı.
380 bin yapı ustası kayıt altına alındı27 Mart 2015 10:43
2017 yılından itibaren Mesleki Yeterlilik Belgesi olmayan ustalar yapı sektöründe çalışamayacak.
Kaza değil imalat hatasıymış!
Ruhani’den 5+1 liderlerine mektup
Ersan "kariyer" rekorunu kırdı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan kritik görüşme!
Türkiye'nin en pahalı yalısı satıldı
Hagi, Fiorentina yolunda!
Seda Sayan'ın 5 yıla kadar hapsi isteniyor
Yılmaz Özdil'den skandal yazı
Demet Akalın da Alex için yollarda!
1998'den bu yana... Millileri korkutan istatistik
Silahlar susunca turizm patlayacak
Dani Alves'in yeni durağı PSG!
CHP'nin Ankara savaşı!
İstanbullulara uyarı: Çamur yağacak
Derbinin tartışılan ismi bırakma kararı aldı!
Amerikalı oyuncu Sally Forrest hayatını kaybetti
Bankacılardan Moody's'e yanıt
Sivasspor'da 3 gün izin
Robot garsonlar iş başında
Goudelock itirafı!
Ersan İlyasova rekor kırdı
Kartal yeni 10 numarasını buldu
Surlarda bu kez yabancı erkek cesedi
Patent alan Türk icatları 5 yılda ikiye katlandı
Dikkat! Seçmen listeleri askıdan iniyor
176 bin işçi için toplu sözleşme süreci başlıyor
THY Genel Müdürü'nden Avrupa'ya çağrı
Çavuşoğlu: Yemen’de kesim çözüm siyasi çözümdür
Dini törende izdiham: 10 ölü!
Öğrenci servisi ile otomobil çarpıştı: 14 yaralı
Fenerbahçe'de Kuyt'tan ayrılık kararı!
Emre Belözoğlu'ndan tam 791 şikayet!
Radikal'de şok ayrılık!
Torba Kanun Teklifi yasalaştı!
Hollanda ile 11. randevu!
Yanal oyuncu avında!
Milliler kritik sınavda
Beşiktaş'ta Mustafa Pektemek şoku!
380 bin yapı ustası kayıt altına alındı
Demet Akalın da Alex için yollarda!
Transfer teklifini 10 milyona çıkarttılar!
Gökhan Töre de konuştu!
Prandelli'ye ikinci ligden teklif!
Galatasaray'a Sevilla ikramiyesi
Mısır'da Hamas'a karşı açılan dava geri çekildi
Soğuk ve yağışlı hava geri dönüyor
Yaz saati uygulamasına geçerken zorlanmayın
Nihat Doğan Türkiye'yi terk ediyor
Amerikalı oyuncu Sally Forrest hayatını kaybetti
Uçan tekmeli gaspçılara helikopterli operasyon
En pahalı otel icradan satışta!
MotoGP'de heyecan başlıyor!
Milan'da Emery sürprizi!
Kulüpler para bastı
Beşiktaş camiasında Cenk Gönen sevinci
A Milli Futbol Takımı 523. randevuda
Son antrenmana da çıkmadı!
Üç yeni iPhone geliyor fiyatlar düşüyor
Necdet Özel'den Süleyman Şah ziyareti
Amerikalı oyuncu Sally Forrest öldü
Albayrak, Constant transferi için devrede!
Ani bebek ölümlerinin kaynağı bu olabilir
Twitter’dan canlı yayın uygulaması
Çipras, IMF Başkanı ile görüştü
Kaçan ehliyetsiz sürücü uyarı ateşiyle durduruldu
Erdoğan’ın aracına tükürenin cezası belli oldu
Borsa güne düşüşle başladı
'Asabiyim Ben' ile inanılmaz benzerlik!