Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Taşeron işçilerine kadro müjdesi! Davutoğlu: Kerkük için bazı tedbirler alındı IŞİD'den, Cübbeli Ahmet Hoca'ya tehdit! Ömer AltaşMaymunlar cennetinden insan ülkesine göç
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
21 Eylül 2013 Cumartesi 07:50
Güncellenme Tarihi 21 Eylül 2013 Cumartesi 07:58
Emniyet Genel Müdürlüğü'nün Dikmen'deki binalarına saldırının zanlılar polisle çatışmaya girdi. Zanlılardan biri ölü diğeri yaralı ele geçirildi.

ANKARA

Dikmen'de yer alan Emniyet Genel Müdürlüğüne ait binalara saldırıda bulunduğu belirtilen zanlılardan biri ölü, diğeri ağır yaralı ele geçirildi.

Akşam saatlerindeki saldırının ardından köpeklerle iz süren polis, tüm yollarda uygulama yaparak zanlıların şehri terk etmesini engelledi. Adım adım takip edilen zanlılar Ankara-Konya yolu Kepekli mevkisinde yaşanan silahlı çatışma sonucu kıskıvrak yakalandı. Zanlılardan biri ölü diğeri ise ağır yaralı ele geçirildi.

Saldırganların isimleri belirlendi

Edinilen bilgiye göre, dün geceki saldırıyı gerçekleştirenlerden ölü ele geçirilen zanlının Muharrem Karataş, ağır yaralı olarak yakalanan zanlının ise Serdar Polat olduğu belirlendi.

Muharrem Karataş'ın, AK Parti Genel Merkezi ve Adalet Bakanlığı'na yönelik lav silahlı saldırıların faillerinden biri olduğu bildirildi.

5 bin polis katıldı

Dikmen'de bulunan Emniyet Genel Müdürlüğü'ne ait binalara yapılan saldırının ayrıntıları belli olmaya başladı.

Edinilen bilgiye göre, saldırıyı gerçekleştiren Muharrem Karataş ve Serdar Polat, Ankara-Konya karayolu Kepekli mevkisine ulaşmak için olay yerinden kaçarken, polis 5 dakika içinde güvenlik kamerası kayıtlarından zanlıların eşkalini tespit etti.

Yaklaşık 5 bin polis, görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda da özellikle Dikmen, Keklikpınarı ve Oran Sitesi bölgelerini ablukaya aldı.

Projektörlü helikopter ve kokuya duyarlı köpeklerle de iz süren polis, zanlıları Keklipınarı Akpınar Mahallesi'nde sıkıştırdı. Zanlıların silahla ateş açmaları üzerine çıkan çatışmada Muharrem Karataş ölü, Serdar Polat ağır yaralı olarak ele geçirildi. Polat, Numune Hastanesi'nde tedavi altına alınırken, Karataş'ın cesedinde savcılık incelemesi sürüyor.

RPG 7 roketatarla saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan saldırganların üzerinden çok sayıda el bombası ve silah ele geçirildi.

DHKP-C üyesi oldukları açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), Ankara'daki polisevine yönelik saldırının zanlıların terör örgütü DHKP-C üyesi olduklarını açıkladı.

EGM'nin internet sitesinde yer alan açıklamada, olay sonrası başlatılan operasyon sırasında polis ekiplerinin "teslim ol" çağrısına silahla karşılık veren iki teröristten birisinin ölü, diğerinin yaralı olarak ele geçirildiği belirtilerek, şu bilgilere yer verildi:

"Olayda elde edilen ilk bulgular doğrultusunda saldırganların DHKP-C terör örgütü üyesi oldukları, ölen teröristin 19 Mart 2013 tarihinde AK Parti Genel Merkez binasına lav silahıyla saldırı düzenleyen Muharrem Karataş, yaralı teröristin ise Serdar Polat olduğu değerlendirilmektedir. Olayda biri makinalı tabanca olmak üzere üç silah ve iki el bombası ele geçirilmiştir.

Olayla ilgili soruşturma Adli Makamların nezaretinde titizlikle yürütülmektedir.

Huzurun teminatı emniyet teşkilatı, halkımızın güvenliğine kastedenlere karşı sürdürdüğü mücadeleye bundan sonra da kararlılıkla devam edecektir."

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 865 kez okundu.

42 havaalanında özel sağlık sigortası durduruldu26 Kasım 2014 23:56
Ankara 5. İdare Mahkemesi'nin aldığı kararla DHMİ'ye bağlı 42 havalimanında özel sağlık hizmetlerinin kaldırıldığı belirtildi.
17 milyon doları var ama dilencilik yapıyor!26 Kasım 2014 23:50
İran'ın Batı Azerbaycan eyaletinde dilencilik yapan kişinin üzerinde ve banka hesaplarında 17 milyon doları olduğu ortaya çıktı.
G.Saray maçında 'yok artık' dedirtecek pozisyon26 Kasım 2014 23:44
G.Saray'ın Şampiyonlar Ligi'nin 5. hafta mücadelesinde Anderlecht ile oynadığı karşılaşmada yürekleri ağızlara getiren bir pozisyon yaşandı.
BM'den tüyler ürperten Suriye raporu26 Kasım 2014 23:15
Birleşmiş Milletler (BM) Acil Durumlar Koordinatörü Valerie Amos, 12,2 milyon Suriyelinin, ülkede artan şiddet ve koşulların kötüleşmesi nedeniyle yardıma ihtiyacı olduğunu açıkladı.
Karşıyaka Karadağ ekibini 8 sayı farkla geçti26 Kasım 2014 23:03
ULEB Euro Cup F Grubu’nda Karşıyaka, evinde Buducnost Voli’yi 8 sayı farkla 86-78 yenerek 7’nci maçında 5’inci galibiyetini aldı.
112 Acil Servis çalışanına bıçaklı saldırı26 Kasım 2014 22:58
Kahramanmaraş'ın Türkoğlu ilçesinde, kayınbiraderi tarafından bıçaklanan acil tıp teknisyeni, ağır yaralandı.
Öğrenciler öğretmenlerini dövdü iddiası26 Kasım 2014 22:57
Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde bir okulda öğrencilerin, okuldan çıkmalarına izin vermeyen öğretmeni döverek ayağını kırdığı iddia edildi.
Kara Kartal Avrupa'da 7'de 6 yaptı26 Kasım 2014 22:52
ULEB Avrupa Kupası D Grubu 7'nci hafta maçında Beşiktaş Integral Forex, Rusya'nın Zenit takımını 87-73 mağlup ederek liderliğini sürdürdü. Kara Kartal Avrupa'da 7'de 6 yaptı
Taşeron işçilerine kadro müjdesi!26 Kasım 2014 22:30
Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı Abdullah Karacan, Brisa'da yaklaşık 500 taşeron işçinin kadroya alındığını bildirdi.
Davutoğlu: Kerkük için bazı tedbirler alındı26 Kasım 2014 22:22
Başbakan Davutoğlu dün geceden beri Kerkük'te artan IŞİD saldırıları üzerine 'bazı tedbirler alınmasının icap ettiğini' söyledi.
İstanbul - Londra uçağında 2 gözaltı26 Kasım 2014 22:09
İngiliz polisi, İstanbul-Londra seferini yapan uçaktan inen 2 kişinin gözaltına alındığını bildirdi.
İsrail Filistin bayrağı taşıyanları cezalandıracak26 Kasım 2014 20:52
İsrail'in eylemleri önlemek için hazırladığı 8 maddelik yeni plan, Filistin bayrağı taşıyanların cezalandırılması ve bazı matbaaların kapatılmasına kadar ağır maddeleri içeriyor.
İsrail için flaş iddia!
Ferguson ateşi 170 şehre yayıldı
İsrail’e koordinat ‘Hizmet’i
42 havaalanında özel sağlık sigortası durduruldu
17 milyon doları var ama dilencilik yapıyor!
G.Saray maçında 'yok artık' dedirtecek pozisyon
Galatasaray havlu attı!
Şeyh Raid Salah'a seyahat yasağı
Rusya: Suriye'ye desteği sürdüreceğiz
BM'den tüyler ürperten Suriye raporu
Karşıyaka Karadağ ekibini 8 sayı farkla geçti
112 Acil Servis çalışanına bıçaklı saldırı
Öğrenciler öğretmenlerini dövdü iddiası
Kara Kartal Avrupa'da 7'de 6 yaptı
Mısır'da 78 çocuğa hapis cezası
Taşeron işçilerine kadro müjdesi!
Davutoğlu: Kerkük için bazı tedbirler alındı
İstanbul - Londra uçağında 2 gözaltı
G.Saray maçı öncesi son dakika açıklaması
Türkiye'den Rusya'ya sorunu çöz çağrısı
Dilmen: G.Saray'a özür borcum var
35’inci tanker yükleniyor
İsrail Filistin bayrağı taşıyanları cezalandıracak
Krd. Ereğli'de 4 çocuk sobadan zehirlendi
Davutoğlu başkanlara süreci anlattı
Apple, bir rekor daha
Para çoğaltan dolandırıcılara suçüstü
Demokratik Gelişim Partisi'nden iki istifa daha!
Kayıp kız SMS ile bulundu
Başbakan'dan 2 kritik telefon görüşmesi!
Balıkesir'de Partizan takımı için alarm
Nastassja Kinski, kayısı döneri kesti
Sisi'nin görüntüleri alay konusu oldu
IŞİD'den, Cübbeli Ahmet Hoca'ya tehdit!
Erzurum'da kar yağışı hayatı felç etti
Ermenek'i şimdi de kar vurdu!
Marko Ivkovic'in katil zanlısı yakalandı!
Piyasalarda gün sonu ( 26.11.2014 )
Başkanlar Bilişim Kongresi'nde buluştu
İstanbul için kayak sezonu açıldı!
560 araç kapasiteli otoparkın temeli atıldı
Baba oğul öldü eşi komada
HDP'den Ermeni teklifi!
Almanya'dan IŞİD hamlesi!
'Zehirli' ayakkabılarla ilgili flaş gelişme!
Fenerbahçe genç yıldızla yollarını ayırdı!
MHK açıklamıştı! O hakemler cezalandırıldı
Hamal olarak başladı, iş adamı oldu
Silopi'de inek davası!
Fatih Tekke sürprizi! Süper Lig'de hoca oluyor
Amerikalı sürücü Ferguson eylemcilerini ezdi
Türk kızı Tuğçe yaşama tutunamadı
Tıp literatürüne giren bebek doğdu
YPG Esed güçlerine yardım ediyor!
AA foto muhabirlerine ödül
Türk kızın beyin ölümü gerçekleşti
Polisi görünce bonzaiyi yuttu, hastanelik oldu
'IŞİD karşıtı koalisyonları bir yalandır'
Psikiyatri hastalarına sinema ile terapi
Prandelli'den sürpriz karar!
Avrupa Komisyonu o ülkeyi 4 alanda uyardı
Moody's Türkiye için tahminini açıkladı
Halep çevresinde şiddetli çatışma