Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Efkan Ala'dan '1 Mayıs' açıklaması MEB'de atama sonuçları açıklandı Şike skandalı! Hakem anladı ve... Aslan DeğirmenciTarayıcılara bulaşan virüsleri temizleme vakti geldi
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
21 Eylül 2013 Cumartesi 07:50
Güncellenme Tarihi 21 Eylül 2013 Cumartesi 07:58
Emniyet Genel Müdürlüğü'nün Dikmen'deki binalarına saldırının zanlılar polisle çatışmaya girdi. Zanlılardan biri ölü diğeri yaralı ele geçirildi.

ANKARA

Dikmen'de yer alan Emniyet Genel Müdürlüğüne ait binalara saldırıda bulunduğu belirtilen zanlılardan biri ölü, diğeri ağır yaralı ele geçirildi.

Akşam saatlerindeki saldırının ardından köpeklerle iz süren polis, tüm yollarda uygulama yaparak zanlıların şehri terk etmesini engelledi. Adım adım takip edilen zanlılar Ankara-Konya yolu Kepekli mevkisinde yaşanan silahlı çatışma sonucu kıskıvrak yakalandı. Zanlılardan biri ölü diğeri ise ağır yaralı ele geçirildi.

Saldırganların isimleri belirlendi

Edinilen bilgiye göre, dün geceki saldırıyı gerçekleştirenlerden ölü ele geçirilen zanlının Muharrem Karataş, ağır yaralı olarak yakalanan zanlının ise Serdar Polat olduğu belirlendi.

Muharrem Karataş'ın, AK Parti Genel Merkezi ve Adalet Bakanlığı'na yönelik lav silahlı saldırıların faillerinden biri olduğu bildirildi.

5 bin polis katıldı

Dikmen'de bulunan Emniyet Genel Müdürlüğü'ne ait binalara yapılan saldırının ayrıntıları belli olmaya başladı.

Edinilen bilgiye göre, saldırıyı gerçekleştiren Muharrem Karataş ve Serdar Polat, Ankara-Konya karayolu Kepekli mevkisine ulaşmak için olay yerinden kaçarken, polis 5 dakika içinde güvenlik kamerası kayıtlarından zanlıların eşkalini tespit etti.

Yaklaşık 5 bin polis, görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda da özellikle Dikmen, Keklikpınarı ve Oran Sitesi bölgelerini ablukaya aldı.

Projektörlü helikopter ve kokuya duyarlı köpeklerle de iz süren polis, zanlıları Keklipınarı Akpınar Mahallesi'nde sıkıştırdı. Zanlıların silahla ateş açmaları üzerine çıkan çatışmada Muharrem Karataş ölü, Serdar Polat ağır yaralı olarak ele geçirildi. Polat, Numune Hastanesi'nde tedavi altına alınırken, Karataş'ın cesedinde savcılık incelemesi sürüyor.

RPG 7 roketatarla saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan saldırganların üzerinden çok sayıda el bombası ve silah ele geçirildi.

DHKP-C üyesi oldukları açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), Ankara'daki polisevine yönelik saldırının zanlıların terör örgütü DHKP-C üyesi olduklarını açıkladı.

EGM'nin internet sitesinde yer alan açıklamada, olay sonrası başlatılan operasyon sırasında polis ekiplerinin "teslim ol" çağrısına silahla karşılık veren iki teröristten birisinin ölü, diğerinin yaralı olarak ele geçirildiği belirtilerek, şu bilgilere yer verildi:

"Olayda elde edilen ilk bulgular doğrultusunda saldırganların DHKP-C terör örgütü üyesi oldukları, ölen teröristin 19 Mart 2013 tarihinde AK Parti Genel Merkez binasına lav silahıyla saldırı düzenleyen Muharrem Karataş, yaralı teröristin ise Serdar Polat olduğu değerlendirilmektedir. Olayda biri makinalı tabanca olmak üzere üç silah ve iki el bombası ele geçirilmiştir.

Olayla ilgili soruşturma Adli Makamların nezaretinde titizlikle yürütülmektedir.

Huzurun teminatı emniyet teşkilatı, halkımızın güvenliğine kastedenlere karşı sürdürdüğü mücadeleye bundan sonra da kararlılıkla devam edecektir."

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 849 kez okundu.

Gemi faciasının sebebi belli oldu!16 Nisan 2014 18:49
Güney Kore'de çoğu öğrenci 459 kişiyi taşıyan gemi battı. Son haberlere göre, kazada 5 kişi hayatını kaybetti.
Türk gençleri geleceğe güvenle bakıyor16 Nisan 2014 18:15
İngiliz araştırma şirketi Ipsos MORI'nin 20 ülkeden 16 bin 39 kişi üzerinde gerçekleştirdiği kapsamlı bir anket Türk gençlerinin Avrupalılara kıyasla geleceğe çok daha iyimser baktığını ortaya çıkardı.
YSK'dan Antalya'ya ret!16 Nisan 2014 18:14
Yüksek Seçim Kurulu ,eski Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı ve CHP adayı Mustafa Akaydın'ın seçim sonuçlarına yaptığı "tam kanunsuzluk" itirazını reddetti.
Atlas Kayseri'de!16 Nisan 2014 18:14
Türkiye'nin de ortakları arasında bulunduğu gelişmiş askeri nakliye uçağı yapımı projesi kapsamında üretilen A-400M Askeri Nakliye Uçağı 'Atlas' Türkiye'ye geldi.
Barajların doluluk oranları arttı16 Nisan 2014 18:13
İstanbul'daki barajlarda ortalama doluluk yüzde 32,75, Ankara'da 34,17, İzmir'de 56,33, Bursa'da yüzde 44,12 olarak kayıtlara geçti.
Keneviri 'Romatizma için yetiştirdim'16 Nisan 2014 17:51
Muğla Seydikemer'de bir fasulye serasında 110 kök Hint keneviri ele geçirildi.
MEB'de atama sonuçları açıklandı16 Nisan 2014 17:16
MEB tarafından İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri "şube müdürü" kadrolarına görevde yükselme suretiyle yapılan atama sonuçları açıklandı
Recep Kaya yeni yüzüne alıştı!16 Nisan 2014 17:07
Türkiye'nin 7. yüz naklinin yapıldığı Recep Kaya, yeni yüzüne alıştığını ve hiçbir sorun yaşamadığını söyledi.
1 yılda 60 milyon ekmek gönderildi16 Nisan 2014 16:44
İHH İnsani Yardım Vakfı'nın, Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde 1 yıl önce kurduğu fırından Suriye'ye gönderilen ekmek sayısı 60 milyona ulaştı.
Mağarada 66 saatlik yaşam mücadelesi16 Nisan 2014 16:41
Mağarada kaybolan ve düştüğü yerde mahsur kalan, 66 saattir kurtarılmayı bekleyen kişiye, ekipler yaşam desteği sağlıyor.
Vekil öldürülen eşi ve kızını toprağa verdi16 Nisan 2014 16:39
Bakırköy'de dün silahlı saldırıda öldürülen eski milletvekili Adnan Yıldız'ın eşi ve kızını toprağa verdi.
Aile boyu paralel!16 Nisan 2014 16:38
Adana'da MİT'e ait TIR'ların durdurulmasıyla ilgili olarak başlatılan casusluk operasyonu kapsamında tutuklanan 1 istihbaratçı yüzbaşı ile 1 astsubay serbest bırakan hakimin, MİT TIR’larına operasyon yapan Savcı Aziz Takçı’nın eşi olduğu iddia ediliyor.
Maliye görüşmedi Gül'ün danışmanları görüştü!İsrail gazetesinden Erdoğan'a ağır hakaret!Paralel bürokratların derneği internet sitesini kapattı'Hakan Fidan'ı tebrik ediyorum!'Dink cinayeti önündeki paralel sis!'Kışanak o sözlere açıklık getirdi'Kredi kartı sahiplerine önemli uyarı!Beynin en iyi çalıştığı yaş: 24Aile boyu paralel!Korkaklara paye verilmez!Erdoğan: Eğer cumhurbaşkanı olursam...TRT’deki paralel soruşturmada şok detay!Mursi: Darbe yönetimi yıkılacak!Zehirli gaz dolu varil bombası katliamı!Kılıçdaroğlu'na 'Bozkurt' tepkisiOtomobilde CHP'lilerin 'inanılmaz' seçim yanlışıTüm Manşetler
Gemi faciasının sebebi belli oldu!
TBMM Genel Kurulu'nda gerginlik
Güneşe yatırım yarışı başlıyor
Beşiktaş'tan TFF'ye tehdit!
Maliye görüşmedi Gül'ün danışmanları görüştü!
Bir bölge daha bağımsızlığını istiyor
Türk gençleri geleceğe güvenle bakıyor
Atlas Kayseri'de!
YSK'dan Antalya'ya ret!
Barajların doluluk oranları arttı
Filistinli gençler Mescid-i Aksa'da nöbette!
İsrail gazetesinden Erdoğan'a ağır hakaret!
Galatasaraylı Melo'ya müjde!
Borsa günü düşüşle tamamladı!
Keneviri 'Romatizma için yetiştirdim'