Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Hüda-Par Köşk kararını açıkladı! Milyarder Türk işadamına büyük şok! Davutoğlu'ndan kritik ateşkes açıklaması Ömer AltaşErdoğan 'Cumhuriyet' kadınlarına hitap edecek mi?
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
21 Eylül 2013 Cumartesi 07:50
Güncellenme Tarihi 21 Eylül 2013 Cumartesi 07:58
Emniyet Genel Müdürlüğü'nün Dikmen'deki binalarına saldırının zanlılar polisle çatışmaya girdi. Zanlılardan biri ölü diğeri yaralı ele geçirildi.

ANKARA

Dikmen'de yer alan Emniyet Genel Müdürlüğüne ait binalara saldırıda bulunduğu belirtilen zanlılardan biri ölü, diğeri ağır yaralı ele geçirildi.

Akşam saatlerindeki saldırının ardından köpeklerle iz süren polis, tüm yollarda uygulama yaparak zanlıların şehri terk etmesini engelledi. Adım adım takip edilen zanlılar Ankara-Konya yolu Kepekli mevkisinde yaşanan silahlı çatışma sonucu kıskıvrak yakalandı. Zanlılardan biri ölü diğeri ise ağır yaralı ele geçirildi.

Saldırganların isimleri belirlendi

Edinilen bilgiye göre, dün geceki saldırıyı gerçekleştirenlerden ölü ele geçirilen zanlının Muharrem Karataş, ağır yaralı olarak yakalanan zanlının ise Serdar Polat olduğu belirlendi.

Muharrem Karataş'ın, AK Parti Genel Merkezi ve Adalet Bakanlığı'na yönelik lav silahlı saldırıların faillerinden biri olduğu bildirildi.

5 bin polis katıldı

Dikmen'de bulunan Emniyet Genel Müdürlüğü'ne ait binalara yapılan saldırının ayrıntıları belli olmaya başladı.

Edinilen bilgiye göre, saldırıyı gerçekleştiren Muharrem Karataş ve Serdar Polat, Ankara-Konya karayolu Kepekli mevkisine ulaşmak için olay yerinden kaçarken, polis 5 dakika içinde güvenlik kamerası kayıtlarından zanlıların eşkalini tespit etti.

Yaklaşık 5 bin polis, görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda da özellikle Dikmen, Keklikpınarı ve Oran Sitesi bölgelerini ablukaya aldı.

Projektörlü helikopter ve kokuya duyarlı köpeklerle de iz süren polis, zanlıları Keklipınarı Akpınar Mahallesi'nde sıkıştırdı. Zanlıların silahla ateş açmaları üzerine çıkan çatışmada Muharrem Karataş ölü, Serdar Polat ağır yaralı olarak ele geçirildi. Polat, Numune Hastanesi'nde tedavi altına alınırken, Karataş'ın cesedinde savcılık incelemesi sürüyor.

RPG 7 roketatarla saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan saldırganların üzerinden çok sayıda el bombası ve silah ele geçirildi.

DHKP-C üyesi oldukları açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), Ankara'daki polisevine yönelik saldırının zanlıların terör örgütü DHKP-C üyesi olduklarını açıkladı.

EGM'nin internet sitesinde yer alan açıklamada, olay sonrası başlatılan operasyon sırasında polis ekiplerinin "teslim ol" çağrısına silahla karşılık veren iki teröristten birisinin ölü, diğerinin yaralı olarak ele geçirildiği belirtilerek, şu bilgilere yer verildi:

"Olayda elde edilen ilk bulgular doğrultusunda saldırganların DHKP-C terör örgütü üyesi oldukları, ölen teröristin 19 Mart 2013 tarihinde AK Parti Genel Merkez binasına lav silahıyla saldırı düzenleyen Muharrem Karataş, yaralı teröristin ise Serdar Polat olduğu değerlendirilmektedir. Olayda biri makinalı tabanca olmak üzere üç silah ve iki el bombası ele geçirilmiştir.

Olayla ilgili soruşturma Adli Makamların nezaretinde titizlikle yürütülmektedir.

Huzurun teminatı emniyet teşkilatı, halkımızın güvenliğine kastedenlere karşı sürdürdüğü mücadeleye bundan sonra da kararlılıkla devam edecektir."

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 853 kez okundu.

İhsanoğlu’na namaz sonrası vatandaştan tepki01 Ağustos 2014 14:39
İhsanoğlu, cuma namazı çıkışı bir vatandaşın tepkisiyle karşılaştı
İsrail'in politikası sivilleri sindirmeyi amaçlıyor01 Ağustos 2014 14:27
İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırıları, ölenlerin üçte birinin kadın, yaşlı ve çocuklardan oluşması, İsrail ordusunun halkı korkutarak kendi ateşkes şartlarını kabul ettirmeyi amaçladığı şeklinde yorumlanıyor.
Göğebakan’a son görev01 Ağustos 2014 14:14
Dün kanser tedavisi gördüğü hastanede hayatını kaybeden sanatçı Murat Göğebakan, son yolculuğuna uğurlanıyor.
Alman basınında Filistin yalanları01 Ağustos 2014 13:50
Ülkedeki bazı büyük medya gruplarının İsrail yanlısı yayınları ve ülkede devam eden Filistin’e destek gösterilerini Yahudi karşıtlığıyla ilişkilendirme çabaları tepki topluyor.
510 gram doğdu hayata tutundu01 Ağustos 2014 13:44
İzmir'de annesinin gebelik zehirlenmesi geçirmesi nedeniyle hamileliğin 24. haftasında sezaryenle 510 gram ağırlığında 28 santimetre boyunda dünyaya gelen "parmak bebek" 165 gün kuvözde kaldıktan sonra taburcu edildi.
McDonalds’a 27 milyon dolar ceza01 Ağustos 2014 13:41
Amerikan mahkemesi, fast food zinciri McDonalds’ın restoranında ölen gencin güveliğini sağlayamadığı gerekçesiyle 27 milyon Dolar (57 milyon TL) tazminat ödemesine hükmetti.
Murat Göğebakan için son hazırlıklar tamamlandı01 Ağustos 2014 13:26
Uzun süredir savaştığı kansere yenik düşen sanatçı Murat Göğebakan’ın defnedileceği mezarı hazırlandı.
TSK: 3 işçi ve bir kamyon kaçırıldı01 Ağustos 2014 13:22
Genelkurmay Başkanlığı, terör örgütü mensubu 8-10 terörist tarafından 3 işçinin ve bir kamyonun kaçırıldığını açıkladı.
İngiltere’den Suriye hatırlatması01 Ağustos 2014 13:20
İngiltere'nin Dışişleri Bakan Yardımcısı Ellwood, , Suriye'de geçen hafta 1700 kişinin hayatını kaybettiğini vurguladı.
Kalp krizi geçiren polis öldü01 Ağustos 2014 13:17
Siirt'te bir polis memuru, görevi başında geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.
Kızına benzettiği kişiye kurşun yağdırdı01 Ağustos 2014 13:14
Bursa'da bir kişi, 10 yıl önce evi terk eden kızına benzettiği bayana sokak ortasında kurşun yağdırdı.
Bakan Yazıcı: Marmaray’la çağ açtık01 Ağustos 2014 13:10
Bakan Yazıcı, tarihte çağ açıp çağ kapatan olaylar olduğunu belirterek, Marmaray'ın bunlardan birisi olduğunu söyledi.
İshak Doğan'dan mutlusu yok
Ozan Tufan: Kalbim yerinden çıkacaktı
Milyarder Türk işadamına büyük şok!
Bal Kes'den İbrahim Toraman açıklaması
Hüda-Par Köşk kararını açıkladı!
Milyarder Türk işadamına büyük şok!
Davutoğlu'ndan kritik ateşkes açıklaması
Johan Elmander'in acı günü
Hamas 1 İsrail askerini rehin aldı
İhsanoğlu’na namaz sonrası vatandaştan tepki
ÖSO: Suriye savaş uçağını düşürdük
Galatasaray'da imzalar atılıyor
İsrail'in politikası sivilleri sindirmeyi amaçlıyor
İşte AK Parti İzmir’nin yeni A Takımı
Göğebakan’a son görev
İsrail polisi Mescid-i Aksa'ya girmelerine izin vermedi!
Kamyonla taşınan zürafa kafası köprüye çarptı
Hamas İsrailli subayı kaçırdı
İsrail ateşkesi sona erdirdi
ABD'den 41 yıl sonra bir ilk
Alman basınında Filistin yalanları
Filistin büyük gösterilere hazırlanıyor
12-13 Ağustos'ta gökyüzünde şölen var
510 gram doğdu hayata tutundu
Bakan Atalay'dan Suriyeli dilenci uyarısı
McDonalds’a 27 milyon dolar ceza
"Suriye'de petrol sektörü çöktü"
Brezilya Almanya'yı solladı!
Murat Göğebakan için son hazırlıklar tamamlandı
Liseler için 1 milyon 332 bin kontenjan ayrıldı
Madonna'dan Gazze mesajı
TSK: 3 işçi ve bir kamyon kaçırıldı
İngiltere’den Suriye hatırlatması
Kalp krizi geçiren polis öldü
Kızına benzettiği kişiye kurşun yağdırdı
Bakan Yazıcı: Marmaray’la çağ açtık
İsrail'in Akit tahammülsüzlüğü! Hedef gösterdi
İsrail ateşkesten sonra AA ekibine saldırdı
PlayStation yine Xbox'la arayı açtı?
Gül Ankara'ya geldi
Beşiktaş'tan F.Bahçeli oyuncuya teklif!
Maaşlardan kesilecek
Menderes, büyük 'Usta'ya hazır!
Lig'de 4. yıldız çekişmesi başlıyor!
Ayranın faydaları saymakla bitmiyor
Gazze'de "katliam”’ı değil "antisemitizm"i görüyor
İsrail ateşkesi bozdu: 25 şehit
Prandelli'nin Hamit Altıntop kararı
İnternet mahremiyeti tehlikede
Dava masrafları için evini sattı
Siyah kediler 'selfie'lerden dışlanıyor
Türkiye musevileri Gazze'ye savaşa gitti
Belediye otobüsü markete girdi: 2 ölü
Bu maçı 109 bin kişi izleyecek!
Altını olanlar dikkat!
Arjantin'e bir darbe de Moody's'den
ÖSYM'den flaş açıklama
İhsanoğlu, Atatürk kitabını öpüp başına koydu
Süleyman Şah Üniversitesi mühürlendi!
Güreşte hedef dünya şampiyonluğu
Oscar ödüllü sanatçı 92 yaşında öldü
Nargileye de sigara yasakları geliyor
Susamın mucizevi etkileri
İsrail'den özürlü çocukların kilisesine bomba
''Çocuk anne adayları'' için özel birim
Nargileye de sigara yasakları geliyor
Filistin bayrağı İngiliz Parlamentosu'na