Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

81 ilde 22 bombalı IŞİD aracı iddiası! İstanbul'da dev operasyon! Ahmet Davutoğlu: Kına yakacaklar Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
21 Eylül 2013 Cumartesi 07:50
Güncellenme Tarihi 21 Eylül 2013 Cumartesi 07:58
Emniyet Genel Müdürlüğü'nün Dikmen'deki binalarına saldırının zanlılar polisle çatışmaya girdi. Zanlılardan biri ölü diğeri yaralı ele geçirildi.

ANKARA

Dikmen'de yer alan Emniyet Genel Müdürlüğüne ait binalara saldırıda bulunduğu belirtilen zanlılardan biri ölü, diğeri ağır yaralı ele geçirildi.

Akşam saatlerindeki saldırının ardından köpeklerle iz süren polis, tüm yollarda uygulama yaparak zanlıların şehri terk etmesini engelledi. Adım adım takip edilen zanlılar Ankara-Konya yolu Kepekli mevkisinde yaşanan silahlı çatışma sonucu kıskıvrak yakalandı. Zanlılardan biri ölü diğeri ise ağır yaralı ele geçirildi.

Saldırganların isimleri belirlendi

Edinilen bilgiye göre, dün geceki saldırıyı gerçekleştirenlerden ölü ele geçirilen zanlının Muharrem Karataş, ağır yaralı olarak yakalanan zanlının ise Serdar Polat olduğu belirlendi.

Muharrem Karataş'ın, AK Parti Genel Merkezi ve Adalet Bakanlığı'na yönelik lav silahlı saldırıların faillerinden biri olduğu bildirildi.

5 bin polis katıldı

Dikmen'de bulunan Emniyet Genel Müdürlüğü'ne ait binalara yapılan saldırının ayrıntıları belli olmaya başladı.

Edinilen bilgiye göre, saldırıyı gerçekleştiren Muharrem Karataş ve Serdar Polat, Ankara-Konya karayolu Kepekli mevkisine ulaşmak için olay yerinden kaçarken, polis 5 dakika içinde güvenlik kamerası kayıtlarından zanlıların eşkalini tespit etti.

Yaklaşık 5 bin polis, görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda da özellikle Dikmen, Keklikpınarı ve Oran Sitesi bölgelerini ablukaya aldı.

Projektörlü helikopter ve kokuya duyarlı köpeklerle de iz süren polis, zanlıları Keklipınarı Akpınar Mahallesi'nde sıkıştırdı. Zanlıların silahla ateş açmaları üzerine çıkan çatışmada Muharrem Karataş ölü, Serdar Polat ağır yaralı olarak ele geçirildi. Polat, Numune Hastanesi'nde tedavi altına alınırken, Karataş'ın cesedinde savcılık incelemesi sürüyor.

RPG 7 roketatarla saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan saldırganların üzerinden çok sayıda el bombası ve silah ele geçirildi.

DHKP-C üyesi oldukları açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), Ankara'daki polisevine yönelik saldırının zanlıların terör örgütü DHKP-C üyesi olduklarını açıkladı.

EGM'nin internet sitesinde yer alan açıklamada, olay sonrası başlatılan operasyon sırasında polis ekiplerinin "teslim ol" çağrısına silahla karşılık veren iki teröristten birisinin ölü, diğerinin yaralı olarak ele geçirildiği belirtilerek, şu bilgilere yer verildi:

"Olayda elde edilen ilk bulgular doğrultusunda saldırganların DHKP-C terör örgütü üyesi oldukları, ölen teröristin 19 Mart 2013 tarihinde AK Parti Genel Merkez binasına lav silahıyla saldırı düzenleyen Muharrem Karataş, yaralı teröristin ise Serdar Polat olduğu değerlendirilmektedir. Olayda biri makinalı tabanca olmak üzere üç silah ve iki el bombası ele geçirilmiştir.

Olayla ilgili soruşturma Adli Makamların nezaretinde titizlikle yürütülmektedir.

Huzurun teminatı emniyet teşkilatı, halkımızın güvenliğine kastedenlere karşı sürdürdüğü mücadeleye bundan sonra da kararlılıkla devam edecektir."

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 857 kez okundu.

Suriyeli mülteciler: Biz IŞİD değiliz!19 Eylül 2014 08:40
Türkiye’de mülteci olarak yaşayan Suriyeliler yabancı basının IŞİD iddiasına tepki gösterdi.
81 ilde 22 bombalı IŞİD aracı iddiası!19 Eylül 2014 08:19
Emniyet Genel Müdürlüğü’nün 81 ilde IŞİD kaynaklı terör saldırısı uyarısı yaptığı öne sürüldü.
İşte darp edilen pilotun ifadeleri19 Eylül 2014 08:17
NATO’da görevli F-16 Pilotu Kurmay Yarbay Hakan Karakuş’un, Kuveyt Büyükelçiliği diplomat ve görevlileri tarafından darp edilmesi olayıyla ilgili Merkez Komutanlığı’na verdiği ifadeye ulaşıldı.
Hükümet'ten alkışlanacak bir müjde!19 Eylül 2014 08:16
Hükümet şehit yakınları ve gazilere verilen iş hakkının ölüm gibi nedenlerle kaybolmasının önüne geçecek yeni düzenleme için kolları sıvadı.
Paralel yapının yurtdışı ayağı kesildi19 Eylül 2014 08:11
Emniyet Genel Müdürlüğü, yurtdışındaki tüm personelini geri çağırdı
İstanbul'da dev operasyon!19 Eylül 2014 08:06
İstanbul'da sabahın ilk saatlerinde uyuşturucu tacirlerine yönelik operasyon gerçekleştirildi. Önceden belirlenen adreslere baskın düzenlendi, gözaltına alınanların olduğu öğrenildi.
Ahmet Davutoğlu: Kına yakacaklar19 Eylül 2014 08:04
Başbakan Davutoğlu, ABD ve Batı basınında Türkiye ve IŞİD konulu haberlerin algı operasyonu olduğunu söyledi.
1 yıl tam yetki için eller kaldırılacak19 Eylül 2014 08:03
1 Ekim'de yeni yasama yılını açacak olan TBMM'de ilk gündem maddesi Suriye ve Irak tezkereleri olacak.
BDDK Başkanı Mukim izne çıktı!19 Eylül 2014 08:03
Bank Asya ile ilgili adım atması beklenen BDDK'da Başkan Mukim Öztekin, 15 gün izne ayrıldı. Paralel yapı bankaya 1 milyar TL aktarırken, şüpheli para girişleri incelemeye alındı
İkizlerin borcunu duyunca şok olacaksınız!19 Eylül 2014 07:58
Antalya'da 2 yıl önce anne ve babaları ölen 4 yaşındaki ikizlerin üzerine 1 milyon liralık vergi borcu kaldı.
Din Dersi'nde kemalist propaganda19 Eylül 2014 07:43
AİHM’in “kaldırılsın” kararı verdiği 12 eylül ürünü zorunlu “din kültürü ve ahlak bilgisi” dersi, dersin konusuyla da, tarihî gerçeklerle de örtüşmeyen içeriğiyle okutulmaya devam ediyor.
Polise taş atma ifade yöntemi!19 Eylül 2014 07:35
Diyarbakır’da polise taş atan yüzü kapalı göstericiye verilen cezayı Yargıtay bozdu.
Suriyeli mülteciler: Biz IŞİD değiliz!
KPSS'ye MİT koruması!
81 ilde 22 bombalı IŞİD aracı iddiası!
En şanslı Fenerbahçeli kim olacak?
Toyota'dan nostaljik model
İşte darp edilen pilotun ifadeleri
Hükümet'ten alkışlanacak bir müjde!
Paralel yapının yurtdışı ayağı kesildi
İstanbul'da dev operasyon!
'Tek sınavlık' gelecek 2 yıl sonra bitecek
İskoçya, bağımsızlığa 'hayır' dedi
Ahmet Davutoğlu: Kına yakacaklar
BDDK Başkanı Mukim izne çıktı!
1 yıl tam yetki için eller kaldırılacak
56 milyon kişi neye uğradığını şaşırdı!
İkizlerin borcunu duyunca şok olacaksınız!
40 bin öğretmen için büyük gün
Din Dersi'nde kemalist propaganda
Polise taş atma ifade yöntemi!
Savcının hayatını bakın nasıl karartmışlar!
Davutoğlu: Okul yakmaların hedefi çözüm süreci!
Kurbanlıklar İstanbul'a geldi
İskoçya bağımsızlık referandumu sonuçları
Avcı'dan yeni mezunlara müjde!
Türkiye F-16'ları Azerbaycan'da
Müezzinoğlu: İnsanlığa örnek sağlık hizmetleri sunuyoruz
Alman bisikletçiden "rekorlu" veda
Libyalı bakandan İtalya'ya destek çağrısı
Olimpiyat seyircisi 'buhar' oldu!
Hollande 2017 için 'adaylığa' soğuk
Yeşilay ve Diyanet'ten işbirliği
Yeni uydu frekansları ve Türksat 4A kanal ayarlama
Bilic sonuca inanamadı
Af Örgütü'nden Nijerya için şok rapor
Proşenko: Bizim savaşımız ABD'nin de savaşıdır
Saracoğlu'nda 1 puana prim yok!
Google'a ağır suçlama!
AB'den tepki!
İsrail'de futbol yasağı kalktı
Davutoğlu: Sınır boyundaki valilere talimat verildi
Kartal'ın rakipleri de berabere
İskoçya 'evet' derse neler yaşanacak
UEFA final statlarını açıkladı
Kartal'a soğul duş!
Galatasaray'ın efsane ismi vefat etti
Paralelcilerin TRT yalanları
Diyarbakır'da üç okula saldırı
Poroşenko ABD ve NATO'dan daha fazlasını istedi
Japonya nükleerden LNG'ye geçiyor
Fındık, "altın" yılını yaşıyor
Makedonya'da, Arnavutlar cumhuriyet ilan etti
Apple için ilginç iddia!
Bakan Işık elektrikli minibüsü test etti
AK Parti MYK toplantısı başladı
Ebola virüsü yayılıyor
Seda Sayan'a RTÜK'ten ağır ceza
Ünal Aysal yeniden aday olacak mı?
Yermuk Mülteci Kampı'nda su krizi yaşanıyor
Ünal Aysal'dan Selçuk ve Burak mesajı
Genelkurmay'dan flaş açıklama!
Fransa'dan IŞİD kararı
F.Bahçe'de istifalar kabul edildi!
Hitler'in çeşnicibaşı ilk kez konuştu
Kıbrıs'ta dini liderler bir araya geldi
Kurbanlıklar İstanbullul'a geldi
Çavuşoğlu ile Steinmeier'den ortak açıklama
TRT sanatçısı bıçaklanarak öldürüldü
İhvan liderlerinden Abdüssettar İstanbul'da konuştu