Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Sakaryalı belediyeden İsrail'e boykot! Acı haber! Bir askerimiz daha şehit oldu BM'yi bu fotoğraf susturdu! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
Polisle çatışmaya giren zanlılar yakalandı...
21 Eylül 2013 Cumartesi 07:50
Güncellenme Tarihi 21 Eylül 2013 Cumartesi 07:58
Emniyet Genel Müdürlüğü'nün Dikmen'deki binalarına saldırının zanlılar polisle çatışmaya girdi. Zanlılardan biri ölü diğeri yaralı ele geçirildi.

ANKARA

Dikmen'de yer alan Emniyet Genel Müdürlüğüne ait binalara saldırıda bulunduğu belirtilen zanlılardan biri ölü, diğeri ağır yaralı ele geçirildi.

Akşam saatlerindeki saldırının ardından köpeklerle iz süren polis, tüm yollarda uygulama yaparak zanlıların şehri terk etmesini engelledi. Adım adım takip edilen zanlılar Ankara-Konya yolu Kepekli mevkisinde yaşanan silahlı çatışma sonucu kıskıvrak yakalandı. Zanlılardan biri ölü diğeri ise ağır yaralı ele geçirildi.

Saldırganların isimleri belirlendi

Edinilen bilgiye göre, dün geceki saldırıyı gerçekleştirenlerden ölü ele geçirilen zanlının Muharrem Karataş, ağır yaralı olarak yakalanan zanlının ise Serdar Polat olduğu belirlendi.

Muharrem Karataş'ın, AK Parti Genel Merkezi ve Adalet Bakanlığı'na yönelik lav silahlı saldırıların faillerinden biri olduğu bildirildi.

5 bin polis katıldı

Dikmen'de bulunan Emniyet Genel Müdürlüğü'ne ait binalara yapılan saldırının ayrıntıları belli olmaya başladı.

Edinilen bilgiye göre, saldırıyı gerçekleştiren Muharrem Karataş ve Serdar Polat, Ankara-Konya karayolu Kepekli mevkisine ulaşmak için olay yerinden kaçarken, polis 5 dakika içinde güvenlik kamerası kayıtlarından zanlıların eşkalini tespit etti.

Yaklaşık 5 bin polis, görgü tanıklarının ifadeleri doğrultusunda da özellikle Dikmen, Keklikpınarı ve Oran Sitesi bölgelerini ablukaya aldı.

Projektörlü helikopter ve kokuya duyarlı köpeklerle de iz süren polis, zanlıları Keklipınarı Akpınar Mahallesi'nde sıkıştırdı. Zanlıların silahla ateş açmaları üzerine çıkan çatışmada Muharrem Karataş ölü, Serdar Polat ağır yaralı olarak ele geçirildi. Polat, Numune Hastanesi'nde tedavi altına alınırken, Karataş'ın cesedinde savcılık incelemesi sürüyor.

RPG 7 roketatarla saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan saldırganların üzerinden çok sayıda el bombası ve silah ele geçirildi.

DHKP-C üyesi oldukları açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), Ankara'daki polisevine yönelik saldırının zanlıların terör örgütü DHKP-C üyesi olduklarını açıkladı.

EGM'nin internet sitesinde yer alan açıklamada, olay sonrası başlatılan operasyon sırasında polis ekiplerinin "teslim ol" çağrısına silahla karşılık veren iki teröristten birisinin ölü, diğerinin yaralı olarak ele geçirildiği belirtilerek, şu bilgilere yer verildi:

"Olayda elde edilen ilk bulgular doğrultusunda saldırganların DHKP-C terör örgütü üyesi oldukları, ölen teröristin 19 Mart 2013 tarihinde AK Parti Genel Merkez binasına lav silahıyla saldırı düzenleyen Muharrem Karataş, yaralı teröristin ise Serdar Polat olduğu değerlendirilmektedir. Olayda biri makinalı tabanca olmak üzere üç silah ve iki el bombası ele geçirilmiştir.

Olayla ilgili soruşturma Adli Makamların nezaretinde titizlikle yürütülmektedir.

Huzurun teminatı emniyet teşkilatı, halkımızın güvenliğine kastedenlere karşı sürdürdüğü mücadeleye bundan sonra da kararlılıkla devam edecektir."

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 852 kez okundu.

İhsanoğlu'na protesto şoku!23 Temmuz 2014 00:10
Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu, İzmir'de büyük bir şok yaşadı.
Emrullah İşler'den Mirzabeyoğlu yorumu22 Temmuz 2014 23:59
Başbakan Yardımcısı Emrullah İşler, Ereğli'de partisinin ilçe başkanlığını ve belediyeyi ziyaret etti.
Sakaryalı belediyeden İsrail'e boykot!22 Temmuz 2014 23:58
Sakarya'da bulunan Karapürçek ilçesi belediye başkanı Orhan Yıldırım’ın talimatıyla sosyal tesislerde İsrail markası ürünler satılmayacak.
Ufuk Ceylan İstanbul Başakşehir'e transfer oldu22 Temmuz 2014 23:38
Galatasaray'da fazla forma şansı bulamadığını söyleyen Ufuk Ceylan yeni takımına imzayı attı
Hollanda yarını ulusal yas ilan etti22 Temmuz 2014 23:37
Kazada 193 vatandaşını kaybeden Hollanda'da yarın ulusal yas ilan edildi
Air France Tel Aviv seferlerini durdurdu22 Temmuz 2014 23:36
Fransa ulusal havayolu şirketi Air France, İsrail'in başkenti Tel Aviv'e seferlerini durdurdu.
THY Tel Aviv'den geri döndü22 Temmuz 2014 23:18
Türk Hava Yolları'nın İstanbul-Tel-Aviv seferini yapan 2 uçağı geri döndü.
Acı haber! Bir askerimiz daha şehit oldu22 Temmuz 2014 23:17
Dün Ceylanpınar'daki çatışmada yaralanan askerlerden Yiğit Şahan şehit oldu. Dünkü çatışmada şehit olan asker sayısı 3'e çıktı.
Destici'ye bir ültimatom daha!22 Temmuz 2014 23:02
BBP Genel Başkanı Mustafa Destici tarafından hukuksuzca görevden alınan Alperen Ocakları Genel Başkanı Serkan Tüzün yaptığı açıklamada,'' Mustafa Destici cemaatini de alıp gidecektir"dedi.
Başbakan : Gözyaşlarının dinmesi için mücadele veriyoruz22 Temmuz 2014 22:41
Başbakan Erdoğan, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından Ankara Vilayetler Evi'nde şehit ailelerinin katılımıyla düzenlenen iftara katıldı.
Hakkari'de 1 PKK'lı teslim oldu22 Temmuz 2014 22:37
Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde 1 PKK üyesi güvenlik güçlerine teslim oldu.
Demirtaş: "İlk işimiz sivil demokrasi"22 Temmuz 2014 22:34
Cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş, "İlk işimiz yeni bir sivil demokrasi yapmak olacak ve ilk kısıtlayacağımız yetki cumhurbaşkanlığı yetkileri olacaktır" dedi.
İhsanoğlu'na protesto şoku!