Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

AB değil biz istemiyoruz! Potada tarihi galibiyet Boğazda can pazarı! Celal Kazdağlıİçerde Paralel dışarıda İsrail Kaybediyor
Çelik'ten malulen emeklilik açıklaması
Çelik'ten malulen emeklilik açıklaması
3 Ağustos 2013 Cumartesi 20:24
Güncellenme Tarihi 3 Ağustos 2013 Cumartesi 20:25
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, malulen emekli olabilmeyi sağlayan değişiklikleri twitter'dan duyurdu.

Konuyla ilgili 16 mesaj atan Bakan Çelik şu noktalara vurgu yaptı:

- Hayati organ nakilleri sonrasına, maluliyet hakkı getiriyoruz.

- Kronik böbrek hastalarının nakil sonrası maluliyet maaşları devam edecek... Kalp, akciğer, karaciğer ve bağırsak nakli yapılan hastalarımıza kontrolsüz maluliyet geliyor...

- Tedaviye dirençli tüberküloz (bulaşıcı verem) hastalarımıza maluliyet hakkı getiriyoruz...

İşte Bakan Çelik'in yazdığı o mesajlar:

Hayati organ nakilleri sonrasına, maluliyet hakkı getiriyoruz.

Kronik böbrek hastalarının nakil sonrası maluliyet maaşları devam edecek...

Kalp, akciğer, karaciğer ve bağırsak nakli yapılan hastalarımıza kontrolsüz maluliyet hakkı geliyor...

Tedaviye dirençli tüberküloz (bulaşıcı verem) hastalarımıza maluliyet hakkı getiriyoruz... Buradaki amacımız; çabuk bulaşabilen bu ciddi hastalığı taşıyan hastalar mağdur olmasın, ayrıca diğer çalışanlara hastalık bulaşmasın...

Kişisel bakımını yapamayacak, zorunlu ihtiyaçlarını gideremeyecek Romatizmal ve Nörolojik hastalara da maluliyet hakkı getiriyoruz...Böylece şu anda malul sayılmayan, Tek tarafı felçliler, sara hastaları, spastik çocuklar, otizm hastaları malul sayılacak.

ŞEKER HASTALIĞINDA

Şeker hastalığından dolayı 3 veya daha fazla komplikasyonu (orta ve ileri düzeyde organ rahatsızlığı) olanlara maluliyet imkanı getiriyoruz. Bu durumdaki hastaların her hangi bir işte çalışması fiilen mümkün olmamasına rağmen mevzuat gereğince malül sayılmıyorlardı

ÇALIŞAMAZ DURUMDA İSE

Birden fazla hastalığı olup çalışamaz durumda olan vatandaşlarımız vardı. Bunlar mevzuata takılıyor ve malul maaşı bağlanamıyordu.

Hastanın genel durumu değerlendirilerek çalışamaz durumda olduğu görülürse bu kişilere maluliyet maaşı bağlama imkanı getiriyoruz.

Daha önce bu hastalıklar teker teker değerlendiriliyor ve mevzuat gereği hakettiği halde maluliyet verilemiyordu...

1/3 Normal insanda böbrek süzme hızı 120’dir. 15 ile 30 arası diyaliz hastası adayı.Bu aralıktaki hastaların diyalize girmeleri sakıncalıdır. 2/3 diyalize girerek böbreklerini safdışı bırakıyorlar,böbrek daha hızlı çöküyor. 15’in altına hızlı şekilde inip malul olmaya çalışıyorlar.

3/3 bu yönetmelik ile böbrek süzme hızı 30 ml/dk’nın altında olanlara da maluliyet hakkı verilerek bu mağduriyet giderilmiş olacak...

Maluliyet ile ilgili yaptığımız bu düzenlemenin tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını dilerim.

Bu haber 435 kez okundu.

Asım Yıldırım hakkında suç duyurusu18 Aralık 2014 20:40
Sabah saatlerinde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret, beddua ve küfürler eden STV spikeri Asım Yıldırım hakkında hakaretten suç duyurusunda bulunuldu.
Almanya'da 3 vatandaşımıza MİT gözaltısı18 Aralık 2014 20:29
Almanya’da 3 Türkiye vatandaşının casusluk yaptıkları şüphesiyle gözaltına alındığı iddia edildi.
Mevlana'nın mezar odasının inanılmaz sırrı!18 Aralık 2014 18:39
Ölümünün yıldönümünde Mevlana'nın 741 yıldır içine girilemeyen mezarının ilginç bir sırrı var.
Adliyeyi sirke çevirdiler!18 Aralık 2014 18:33
Paralel yapıya yönelik operasyonda gözaltındakilerin mahkemeye sevk edilmesinin ardından destek için adliyeye gidenler ilginç görüntüler oluşturdu.
10 terörist daha teslim oldu18 Aralık 2014 18:32
Şırnak'ta terör örgütü PKK'dan kaçan 4'ü 18 yaşından küçük 10 kişinin güvenlik güçlerine teslim olduğu belirtildi.
Süleyman Demirel'in acı günü18 Aralık 2014 18:15
9. Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'in kardeşi Hacı Ali Demirel vefat etti.
Ermenek madencileri için fidan dikildi18 Aralık 2014 17:48
Karaman'da Orman İşletme Müdürlüğü ve Türk Kızılayı tarafından düzenlenen "Bir Fidan Bir Kan Projesi" kapsamında, Ermenek ilçesindeki maden ocağında cansız bedenlerine ulaşılan 18 işçi anısına fidan dikildi.
Saman yüklü tırdan 156 kilo esrar çıktı18 Aralık 2014 17:48
Uşak'ta İzmir'e giden bir tırdaki saman çuvalları içinde 156 kilo 800 gram esrar ele geçirdi.
Bilecik'te tarihi eser operasyonu18 Aralık 2014 17:47
Bizans dönemine ait 990 parça tarihi niteliği olan sikke ele geçirildi.
Fakültelere faizsiz finans dersi18 Aralık 2014 17:46
Üniversitelerin işletme ve iktisat fakültelerinde İslam ekonomisi ve faizsiz finans, ilahiyat fakültelerinde ise ekonomi ve finans alanlarında seçmeli veya zorunlu dersler programlara konulacak.
Albay Bursalı'nın oğlu öldü18 Aralık 2014 17:45
Bakırköy Askerlik Şube Başkanı Albay İhsan Bursalı'nın 24 yaşındaki oğlu, şubenin 3. katındaki lojmandan düşerek hayatını kaybetti.
Taksicilere psikoloji eğitimi verildi18 Aralık 2014 17:44
Uzun süre trafikte kalarak yoğun stres yaşayan taksi şoförlerine, karşılaştıkları zorlukları atlatabilmeleri için psikologlar eşliğinde uygulamalı eğitim verildi
Dumanlı ve Karaca ile ilgili flaş gelişme
Bilic, TFF'ye ateş püskürdü!
Anadolu Efes Real'e direnemedi!
BM'den iki ülke için flaş karar!
ABD'den Rusya'ya yeni yaptırım
Rusya Merkez'den yeni tedbirler
AB değil biz istemiyoruz!
'Dumanlı'nın ifadesi inandırıcı değil'
Potada tarihi galibiyet
İç güvenlik paketi" aly komisyonda kabul edildi
IŞİD'le mücadele en az 3 yıl sürebilir
BM'den Kuzey Kore çağrısı
Basın hukuksuzluklarda rol oynamamalı
Balotelli'ye 1 maç ceza
Beşiktaş kupada mağlup
Şanlıurfa'da askeri araç devrildi: 6 yaralı
Fikri Işık: Abisinden talimat alanları attık
Boğazda can pazarı!
Diriliş Ertuğrul reytingleri alt üst etti!
Galatasaray Polonya'da kazandı..
HSYK 66 kişilik Yargıtay kararnamesi yayımladı
Karabükspor'a ceza yağdı
THY uçağında ebola paniği, geri döndü!
Başbakanların ikinci toplantısı Ankara'da
17 yaşında, 33 ev soydu
Yeni bir parti daha kuruldu!
Katar Emiri Al Sani Türkiye'ye geldi
Demirtaş'ın attığı tweet herkesi şaşırttı!
Asım Yıldırım hakkında suç duyurusu
Almanya'da 3 vatandaşımıza MİT gözaltısı
Türkiye'den Hamas açıklaması
CHP'li Nazlıaka'dan Gökçek için suç duyurusu
Napolitano görevinden ayrılacak
Arda Turan'dan F.Bahçe patlaması!
Mehmet Topuz'un menajerinden açıklama!
Peşmerge, IŞİD'e karşı saldırıya geçti
'Savcının yanında 10 milyon dolar istedi'
Türkiye Antarktika'da bilimsel istasyon kuracak
Size layık bir Genel Müdür olmaya çalışacağım
AK Parti MYK Toplantısı başladı
Geç gelen adalet adalet değildir!
Özal kararının gerekçesi açıklandı
Mevlana'nın mezar odasının inanılmaz sırrı!
Adliyeyi sirke çevirdiler!
10 terörist daha teslim oldu
Süleyman Demirel'in acı günü
Pazartesi günü oylama yapılacak
Çeyrek altın günü kaç lira ile kapattı?
Aziz Yıldırım tehlike altında!
Haliç, belgesele konu oldu
Erdoğan, Org. Özel'i kabul etti
Bu üniversite 9 ilçeye bedel!
Borsa 83 bin puanı aştı
Bu ilçelerde fiyatlar resmen uçtu
41 darbe karşıtına hapis cezası
PFDK'dan Galatasaray'a şok ceza!
Saman yüklü tırdan 156 kilo esrar çıktı
Ermenek madencileri için fidan dikildi
New York borsası sıçradı
Bilecik'te tarihi eser operasyonu
BM: Gazze için ayırdığımız bütçe bitmek üzere
Fakültelere faizsiz finans dersi
Albay Bursalı'nın oğlu öldü
Taksicilere psikoloji eğitimi verildi
Davutoğlu, MİT Müsteşarı Fidan'ı kabul etti
Dört eski bakan için Yüce Divan tarihi belli oldu!
10 PKK’lı daha teslim oldu