Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Fikret Orman transferi duyurdu! DDKD'nin önemli ismi Ömer Çetin vefat etti Muazzez Ersoy'dan Erdoğan çiftine gül Aslan DeğirmenciDavutoğlu Hoca küresel mücadelede yalnız değil!
Çelik'ten malulen emeklilik açıklaması
Çelik'ten malulen emeklilik açıklaması
3 Ağustos 2013 Cumartesi 20:24
Güncellenme Tarihi 3 Ağustos 2013 Cumartesi 20:25
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, malulen emekli olabilmeyi sağlayan değişiklikleri twitter'dan duyurdu.

Konuyla ilgili 16 mesaj atan Bakan Çelik şu noktalara vurgu yaptı:

- Hayati organ nakilleri sonrasına, maluliyet hakkı getiriyoruz.

- Kronik böbrek hastalarının nakil sonrası maluliyet maaşları devam edecek... Kalp, akciğer, karaciğer ve bağırsak nakli yapılan hastalarımıza kontrolsüz maluliyet geliyor...

- Tedaviye dirençli tüberküloz (bulaşıcı verem) hastalarımıza maluliyet hakkı getiriyoruz...

İşte Bakan Çelik'in yazdığı o mesajlar:

Hayati organ nakilleri sonrasına, maluliyet hakkı getiriyoruz.

Kronik böbrek hastalarının nakil sonrası maluliyet maaşları devam edecek...

Kalp, akciğer, karaciğer ve bağırsak nakli yapılan hastalarımıza kontrolsüz maluliyet hakkı geliyor...

Tedaviye dirençli tüberküloz (bulaşıcı verem) hastalarımıza maluliyet hakkı getiriyoruz... Buradaki amacımız; çabuk bulaşabilen bu ciddi hastalığı taşıyan hastalar mağdur olmasın, ayrıca diğer çalışanlara hastalık bulaşmasın...

Kişisel bakımını yapamayacak, zorunlu ihtiyaçlarını gideremeyecek Romatizmal ve Nörolojik hastalara da maluliyet hakkı getiriyoruz...Böylece şu anda malul sayılmayan, Tek tarafı felçliler, sara hastaları, spastik çocuklar, otizm hastaları malul sayılacak.

ŞEKER HASTALIĞINDA

Şeker hastalığından dolayı 3 veya daha fazla komplikasyonu (orta ve ileri düzeyde organ rahatsızlığı) olanlara maluliyet imkanı getiriyoruz. Bu durumdaki hastaların her hangi bir işte çalışması fiilen mümkün olmamasına rağmen mevzuat gereğince malül sayılmıyorlardı

ÇALIŞAMAZ DURUMDA İSE

Birden fazla hastalığı olup çalışamaz durumda olan vatandaşlarımız vardı. Bunlar mevzuata takılıyor ve malul maaşı bağlanamıyordu.

Hastanın genel durumu değerlendirilerek çalışamaz durumda olduğu görülürse bu kişilere maluliyet maaşı bağlama imkanı getiriyoruz.

Daha önce bu hastalıklar teker teker değerlendiriliyor ve mevzuat gereği hakettiği halde maluliyet verilemiyordu...

1/3 Normal insanda böbrek süzme hızı 120’dir. 15 ile 30 arası diyaliz hastası adayı.Bu aralıktaki hastaların diyalize girmeleri sakıncalıdır. 2/3 diyalize girerek böbreklerini safdışı bırakıyorlar,böbrek daha hızlı çöküyor. 15’in altına hızlı şekilde inip malul olmaya çalışıyorlar.

3/3 bu yönetmelik ile böbrek süzme hızı 30 ml/dk’nın altında olanlara da maluliyet hakkı verilerek bu mağduriyet giderilmiş olacak...

Maluliyet ile ilgili yaptığımız bu düzenlemenin tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını dilerim.

Bu haber 424 kez okundu.

DDKD'nin önemli ismi Ömer Çetin vefat etti30 Ağustos 2014 23:19
Kürt sorununun silahla çözülmesine karşı olan ve bu yönde büyük çalışmalar yapan DDKD'nin kurucu Genel Sekreteri Ömer Çetin hayata gözlerini yumdu.
Org. Özel'den çözüm süreci ve beddeli açıklaması30 Ağustos 2014 21:49
Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel, Çankaya Köşkü'nde verilen 30 Ağustos Resepsiyonu'nda önemli açıklamalarda bulundu.
Havalimanı'nda sistem çöktü!30 Ağustos 2014 20:53
Antalya Havalimanı'nda bagaj sistemi arızalandı, yolcular uzun kuyruklar oluşturdu.
Dikkat! Bu illerde elektrik kesintisi bekleniyor30 Ağustos 2014 19:59
Başkent Elektrik Dağıtım A.Ş, 2 Eylül 2014 tarihinde Ankara, Bartın, Çankırı, Zonguldak ve Karabük’te bazı yerlere elektrik verilemeyeceğini açıkladı.
Cinsel taciz davasında sanığın 811 yıl hapis istendi30 Ağustos 2014 19:43
Cinsel taciz davasında sanığın 811 yıl hapsi istendi
Erbakan Vakfı'ndan Baransu'ya tokat gibi cevap!30 Ağustos 2014 16:24
Dün paylaştığı bir tweette Erbakan'a hakaret niteliğinde sözler söyleyen Mehmet Baransu'ya en sert tepki, Fatih Erbakan'ın genel başkanı olduğu Erbakan Vakfı'nın İstanbul Şube Başkanı'ndan geldi.
Davutoğlu, Yargıtay'daki törene katılmayacak30 Ağustos 2014 16:11
Adli Yıl Açılış törenine Başbakan Davutoğlu'nun Bakanlar Kurulu toplantısı nedeniyle katılamayacağı açıklandı.
Meteoroloji'den uyarı: Fırtına yaklaşıyor30 Ağustos 2014 16:07
Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nden alınan tahminlere göre, Marmara ve Ege'de fırtına bekleniyor.
Başkandan 'hayalet' açıklaması30 Ağustos 2014 16:07
Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, belediye binasında yaşandığı iddia edilen hayalet olayıyla ilgili konuştu.
Malatya'da trafik kazası: 4 yaralı30 Ağustos 2014 15:39
Malatya'nın Darende ilçesinde meydana gelen trafik kazasında biri polis memuru 4 kişi yaralandı.
Askerlikte köklü değişiklik!30 Ağustos 2014 15:37
Askerlerin nöbet tutma esaslarını yeniden belirledi. Nöbette oturma, yaslanma gibi yasak olan hareketler komutan tarafından belirlenecek.
İDO, akşam seferlerini de iptal etti30 Ağustos 2014 15:25
İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO), olumsuz hava koşulları nedeniyle öğleden sonraki seferlerini de iptal etti.
Mısır'dan davet bekliyoruz
'Bu sahada maç oynatılmaz'
Fikret Orman transferi duyurdu!
Kılıçdaroğlu İstanbul'da kutlamalara katıldı
Gazze'de tarım sektöründe maddi zarar büyük
34 IŞİD militanı öldürüldü
DDKD'nin önemli ismi Ömer Çetin vefat etti
Çankaya resepsiyonunun şanslı muhtarları
İstanbul derbisinde galip çıkmadı
Erdoğan Yemen Türkü'sünü söyledi
Şenol Güneş isyan etti!
Kartal yüksekten uçtu
İlklerin resepsiyonu
Fenerbahçe: Volkan Demirel'e linç kampanyası uygulanıyor
Org. Özel'den çözüm süreci ve beddeli açıklaması
Tunus'ta 38 ceset kıyıya vurdu
Muazzez Ersoy'dan Erdoğan çiftine gül
Havalimanı'nda sistem çöktü!
Esed'den varil bombalı saldırı: 11 ölü
Bursaspor 0 - 2 Galatasaray
Doğan grubu resepsiyona tam kadro katıldı
Trabzon'dan bir bomba transfer daha
'MİT de Almanları dinlemeli'
Dikkat! Bu illerde elektrik kesintisi bekleniyor
Irak'ta IŞİD'in son kalesine harekat
Kılıçdaroğlu park açtı
Baroni: İtalya neden olmasın?
Türkiye ile ilişkilerimiz daha da iyi olacak
Brüksel'de kritik AB toplantısı
"Küçük enişte" son yolculuğuna uğurlandı
Cinsel taciz davasında sanığın 811 yıl hapis istendi
Yıkılan Gazze'nin onarılması 20 yıl sürecek
Suriye'den Lübnan'a hava saldırısı
Milli takımımızdan muhteşem geri dönüş
Ertuğrul Özkök'ten yeni kabineye övgüler
Volkan Demirel'e bir şok daha!
Emre Belözoğlu: Herkes bilsin ki...
Erdoğan'a İstanbul'da sürpriz karşılama
iPhone 6 üç renk seçeneğiyle satışa sunulacak
MSN Messenger devri tamamen bitiyor
Hüsnü Şenlendirici kavga etti
'Dünyanın en iyi 10 numaralarından biriyim'
Kurtulmuş da görevini o isme devretti
Milyon dolarlık skandal!
Davutoğlu, Yargıtay Başkanı'nı kabul etti
Demba Ba'nın futbol hayatı tehlikede!
İnternetten ucuz tatil alırken dikkat
Rusya'dan askeri operasyon yalanlaması
Arsenal, Galatasaray'ın yıldızı için geliyor!
Van Gaal'e bir şok daha!
Azerbaycan'dan ABD'ye sert çıkış
Ünlü sanatçımızı kaybettik
CHP'li belediyeden şaşırtan mesaj
Erbakan Vakfı'ndan Baransu'ya tokat gibi cevap!
Davutoğlu, Yargıtay'daki törene katılmayacak
Tarkan'ın günlük kazancı dudak uçuklattı
Zor da olsa Hırvatistan!
Maymunlardan dondurma keyfi
Ronaldo: Tek dostum Ferguson
Başkandan 'hayalet' açıklaması
Meteoroloji'den uyarı: Fırtına yaklaşıyor
Malatya'da trafik kazası: 4 yaralı
Askerlikte köklü değişiklik!
Alex'ten büyük vefa! Yine unutmadı
Civcivlerde büyük tehlike
İDO, akşam seferlerini de iptal etti
Balıkçılar bu akşam 'vira bismillah' diyecek