Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
28 Şubat mağdurları yeniden görevde ABD'deki Müslüman katliamıyla ilgili flaş karar İstanbul Üniversitesi'nde yangın çıktı Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
Çelik'ten malulen emeklilik açıklaması
Çelik'ten malulen emeklilik açıklaması
3 Ağustos 2013 Cumartesi 20:24
Güncellenme Tarihi 3 Ağustos 2013 Cumartesi 20:25
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, malulen emekli olabilmeyi sağlayan değişiklikleri twitter'dan duyurdu.

Konuyla ilgili 16 mesaj atan Bakan Çelik şu noktalara vurgu yaptı:

- Hayati organ nakilleri sonrasına, maluliyet hakkı getiriyoruz.

- Kronik böbrek hastalarının nakil sonrası maluliyet maaşları devam edecek... Kalp, akciğer, karaciğer ve bağırsak nakli yapılan hastalarımıza kontrolsüz maluliyet geliyor...

- Tedaviye dirençli tüberküloz (bulaşıcı verem) hastalarımıza maluliyet hakkı getiriyoruz...

İşte Bakan Çelik'in yazdığı o mesajlar:

Hayati organ nakilleri sonrasına, maluliyet hakkı getiriyoruz.

Kronik böbrek hastalarının nakil sonrası maluliyet maaşları devam edecek...

Kalp, akciğer, karaciğer ve bağırsak nakli yapılan hastalarımıza kontrolsüz maluliyet hakkı geliyor...

Tedaviye dirençli tüberküloz (bulaşıcı verem) hastalarımıza maluliyet hakkı getiriyoruz... Buradaki amacımız; çabuk bulaşabilen bu ciddi hastalığı taşıyan hastalar mağdur olmasın, ayrıca diğer çalışanlara hastalık bulaşmasın...

Kişisel bakımını yapamayacak, zorunlu ihtiyaçlarını gideremeyecek Romatizmal ve Nörolojik hastalara da maluliyet hakkı getiriyoruz...Böylece şu anda malul sayılmayan, Tek tarafı felçliler, sara hastaları, spastik çocuklar, otizm hastaları malul sayılacak.

ŞEKER HASTALIĞINDA

Şeker hastalığından dolayı 3 veya daha fazla komplikasyonu (orta ve ileri düzeyde organ rahatsızlığı) olanlara maluliyet imkanı getiriyoruz. Bu durumdaki hastaların her hangi bir işte çalışması fiilen mümkün olmamasına rağmen mevzuat gereğince malül sayılmıyorlardı

ÇALIŞAMAZ DURUMDA İSE

Birden fazla hastalığı olup çalışamaz durumda olan vatandaşlarımız vardı. Bunlar mevzuata takılıyor ve malul maaşı bağlanamıyordu.

Hastanın genel durumu değerlendirilerek çalışamaz durumda olduğu görülürse bu kişilere maluliyet maaşı bağlama imkanı getiriyoruz.

Daha önce bu hastalıklar teker teker değerlendiriliyor ve mevzuat gereği hakettiği halde maluliyet verilemiyordu...

1/3 Normal insanda böbrek süzme hızı 120’dir. 15 ile 30 arası diyaliz hastası adayı.Bu aralıktaki hastaların diyalize girmeleri sakıncalıdır. 2/3 diyalize girerek böbreklerini safdışı bırakıyorlar,böbrek daha hızlı çöküyor. 15’in altına hızlı şekilde inip malul olmaya çalışıyorlar.

3/3 bu yönetmelik ile böbrek süzme hızı 30 ml/dk’nın altında olanlara da maluliyet hakkı verilerek bu mağduriyet giderilmiş olacak...

Maluliyet ile ilgili yaptığımız bu düzenlemenin tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını dilerim.

Bu haber 440 kez okundu.

PKK'nın Cizre'de açtığı hendekler kapatıldı03 Mart 2015 06:23
Şırnak'ın Cizre ilçesinde 6-7 ekim olaylarından sonra terör örgütü PKK'nın gençlik yapılanması YDG-H üyelerince açılan hendekler kapatıldı.
Gurbetçilere kayıt kütüğü uyarısı03 Mart 2015 03:05
Türkiye Dışişleri Bakanlığı, yurt dışında yaşayan Türkler’in 7 Haziran 2015 tarihinde Türkiye’de yapılacak 25’inci Dönem Milletvekili Genel Seçimleri’nde bulundukları ülkelerde oy kullanabilmeleri için adres beyanında bulunarak Yurtdışı Seçmen Kütüğü’ne kayıt yaptırmaları gerektiğini bildirdi.
O oda bakanın unvanını askıya aldı!03 Mart 2015 00:20
Soma'da günlerce maden ocağı kapısında bekleyen ve tüm Türkiye'nin sempatisini kazanan Enerji Bakanı Taner Yıldız'ın mühendislik unvanı, bağlı bulunduğu Elektrik Mühendisleri Odası (EMO) Ankara şubesi tarafından 6 aylığına askıya alındı.
Diyanet ‘itikadı bozuk’ diye işten attı!03 Mart 2015 00:15
28 Şubat sürecinde haksız yere tutuklandıktan bir yıl sonra serbest bırakıldığı halde Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından ‘itikadı bozuk’ diye bir daha göreve alınmayan mağdur imam, Diyanet'ten itikadı bozukluğun ölçüsünün açıklanmasını istedi.
AFAD Müdürü uyardı: 7'lik depreme hazırlanın02 Mart 2015 23:44
Aydın AFAD İl Müdürü Recep Coşkun: "Biz de zamanı belirsiz olmakla birlikte, 7 büyüklüğünde olabilecek bir depreme göre hazırlıklı olmak durumundayız"
Soma faciasıyla ilgili önemli gelişme02 Mart 2015 23:35
301 madencinin hayatını kaybetmesiyle ilgili hazırlanan ancak eksikleri gerekçesiyle iade edilen iddianame kabul edildi.
İstanbul Üniversitesi'nde yangın çıktı!02 Mart 2015 23:01
İstanbul Üniversitesi'nde idari mali işler ve strateji daire arşivlerinin olduğu binada nedeni belirlenemeyen bir yangın çıktı.
Evde tek bırakılan bebek öldü!02 Mart 2015 22:39
Babası tarafından akşam saatlerinde ölü bulunan bebeğin gün boyunca evde yalnız bırakıldığı ileri sürüldü.
Şırnak'ta tüm hendekler kapatıldı02 Mart 2015 22:33
PKK'nın gençlik yapılanması YDG-H üyelerince açılan hendekler kapatıldı.
Karaman'da kaza ucuz atlatıldı02 Mart 2015 21:47
Karaman’da bisküvi fabrikasında çalışan işçileri taşıyan servis minibüsü ile otomobilin çarpışması sonucu 14 kişi yaralandı.
Hatay'da bir İŞİD'çi yakalandı02 Mart 2015 21:09
Hatay'ın hassa ilçesinde İŞİD militanı olduğu iddia edilen bir kişi yakalandı.
Ağrı Belediyesi o isimleri tabeladan kaldırdı02 Mart 2015 20:52
Ağrı Belediye Meclisi bazı mahalle ve caddelerin ismini değiştirirken Erzurum caddesinin adını Yaşar Kemal yaptı.
28 Şubat mağdurları yeniden görevde
F.Bahçe: 2 tane hakemleri var, sırasıyla...
Mescid-i Nebevi'de bir ilk
Rusya ve Ukrayna o konuda anlaştı
PKK'nın Cizre'de açtığı hendekler kapatıldı
ABD'deki Müslüman katliamıyla ilgili flaş karar
El Maktum Golden Savoy oteli işletecek
İstanbul Üniversitesi'nde yangın çıktı
44 yaşında ama Avrupa devi istiyor!
Diego için flaş iddia!
Gurbetçilere kayıt kütüğü uyarısı
Temayülden Hakan Fidan birinci çıktı
Hamas kurucusu Hammad vefat etti
O oda bakanın unvanını askıya aldı!
Diyanet ‘itikadı bozuk’ diye işten attı!
Üç bakan değişiyor! İşte yeni bakanlar