Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Paralel operasyonunda flaş gelişme! Murat Göğebakan'nın doktorundan flaş açıklama İsrail'den Filistinlilere 'çıplak gözaltı' Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Çelik'ten malulen emeklilik açıklaması
Çelik'ten malulen emeklilik açıklaması
3 Ağustos 2013 Cumartesi 20:24
Güncellenme Tarihi 3 Ağustos 2013 Cumartesi 20:25
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, malulen emekli olabilmeyi sağlayan değişiklikleri twitter'dan duyurdu.

Konuyla ilgili 16 mesaj atan Bakan Çelik şu noktalara vurgu yaptı:

- Hayati organ nakilleri sonrasına, maluliyet hakkı getiriyoruz.

- Kronik böbrek hastalarının nakil sonrası maluliyet maaşları devam edecek... Kalp, akciğer, karaciğer ve bağırsak nakli yapılan hastalarımıza kontrolsüz maluliyet geliyor...

- Tedaviye dirençli tüberküloz (bulaşıcı verem) hastalarımıza maluliyet hakkı getiriyoruz...

İşte Bakan Çelik'in yazdığı o mesajlar:

Hayati organ nakilleri sonrasına, maluliyet hakkı getiriyoruz.

Kronik böbrek hastalarının nakil sonrası maluliyet maaşları devam edecek...

Kalp, akciğer, karaciğer ve bağırsak nakli yapılan hastalarımıza kontrolsüz maluliyet hakkı geliyor...

Tedaviye dirençli tüberküloz (bulaşıcı verem) hastalarımıza maluliyet hakkı getiriyoruz... Buradaki amacımız; çabuk bulaşabilen bu ciddi hastalığı taşıyan hastalar mağdur olmasın, ayrıca diğer çalışanlara hastalık bulaşmasın...

Kişisel bakımını yapamayacak, zorunlu ihtiyaçlarını gideremeyecek Romatizmal ve Nörolojik hastalara da maluliyet hakkı getiriyoruz...Böylece şu anda malul sayılmayan, Tek tarafı felçliler, sara hastaları, spastik çocuklar, otizm hastaları malul sayılacak.

ŞEKER HASTALIĞINDA

Şeker hastalığından dolayı 3 veya daha fazla komplikasyonu (orta ve ileri düzeyde organ rahatsızlığı) olanlara maluliyet imkanı getiriyoruz. Bu durumdaki hastaların her hangi bir işte çalışması fiilen mümkün olmamasına rağmen mevzuat gereğince malül sayılmıyorlardı

ÇALIŞAMAZ DURUMDA İSE

Birden fazla hastalığı olup çalışamaz durumda olan vatandaşlarımız vardı. Bunlar mevzuata takılıyor ve malul maaşı bağlanamıyordu.

Hastanın genel durumu değerlendirilerek çalışamaz durumda olduğu görülürse bu kişilere maluliyet maaşı bağlama imkanı getiriyoruz.

Daha önce bu hastalıklar teker teker değerlendiriliyor ve mevzuat gereği hakettiği halde maluliyet verilemiyordu...

1/3 Normal insanda böbrek süzme hızı 120’dir. 15 ile 30 arası diyaliz hastası adayı.Bu aralıktaki hastaların diyalize girmeleri sakıncalıdır. 2/3 diyalize girerek böbreklerini safdışı bırakıyorlar,böbrek daha hızlı çöküyor. 15’in altına hızlı şekilde inip malul olmaya çalışıyorlar.

3/3 bu yönetmelik ile böbrek süzme hızı 30 ml/dk’nın altında olanlara da maluliyet hakkı verilerek bu mağduriyet giderilmiş olacak...

Maluliyet ile ilgili yaptığımız bu düzenlemenin tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını dilerim.

Bu haber 422 kez okundu.

Polis Akademisi Gazze'ye yönelik saldırıları kınandı24 Temmuz 2014 19:57
Polis Akademisi: "Gazze'de, aralarında çocukların da bulunduğu çok sayıdaki masum insanın yaşamını yitirmesine ve yaralanmasına yol açan menfur saldırıları derin bir üzüntüyle kınıyoruz."
Erdoğan: İsrail devleti yargılanacak24 Temmuz 2014 19:55
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Erdoğan Mersin'de yaptığı konuşmada krtik bir İsrail açıklaması yaptı.
Paralel operasyonunda flaş gelişme!24 Temmuz 2014 19:46
Emniyette "paralel yapı" operasyonu kapsamında haklarında gözaltı ve yakalama kararı olmasına rağmen bulunamayan 2 emniyet görevlisi daha emniyet müdürlüğüne gelerek teslim oldu.
Sözcü'den skandal Egemen Bağış haberi24 Temmuz 2014 19:18
Mannheim Atatürkçü Düşünce Derneği'nin, eski Avrupa Birliği Bakanı Egemen Bağış’ı ağırlaması ve “Atatürk ilke ve inkılaplarını benimseyen, Türk bayrağının yanında onurla duran” biri olarak tanımlaması Sözcü'yü rahatsız etti.
İlçe girişine 4 dilde tabela24 Temmuz 2014 18:53
Van'ın Edremit ilçesi belediyesi, ilçe girişindeki tabelaya ismini Türkçe, Kürtçe, Ermenice ve İngilizce yazdırdı.
Kasımpaşalılardan Erdoğan'a bağış desteği24 Temmuz 2014 18:34
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın doğup büyüdüğü Kasımpaşa'da yakın dostları cumhurbaşkanlığı seçim çalışmalarına destek olmak için bağış yaptı.
Van’da 4 dilli tabela! Ermenice de var24 Temmuz 2014 18:21
Van'ın Edremit ilçesi belediyesi, ilçe girişindeki tabelaya ismini 4 farklı dilde yazdırdı
Erdoğan, Mersin'e geldi24 Temmuz 2014 18:04
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Mersin'e geldi.
'Bu otobüsün 2 günlük kazancı Filistin'e'24 Temmuz 2014 17:57
Otobüs işletmecisi, İsrail'in Gazze'ye yaptığı zulmü, aracındaki televizyonda saldırı fotoğraflarını yayınlayarak protesto ediyor.
Paralel yapının kimleri dinlediği ortaya çıktı24 Temmuz 2014 17:54
Emniyet personeline yönelik yapılan operasyonun “yasadışı dinlemeler” ayağında gözaltına alınan şüphelilere emniyette yöneltilen sorular, kimlerin dinlendiğini de ortaya çıkardı.
Ölü sayısı 7’ye yükseldi24 Temmuz 2014 17:51
Diyarbakır'ın Lice ilçesinde devrilen tankerin patlaması sonucu maydene gelen olayda ölü sayısı 7'e yükseldi
19 yaşında Bonzai kurbanı24 Temmuz 2014 17:48
Özellikle gençler arasında giderek yaygınlaşan sentetik uyuşturucu Bonzai'den bir genç daha hayatını kaybetti.
Netanyahu'ya teşekkür eden gazeteci aniden öldü
Polis Akademisi Gazze'ye yönelik saldırıları kınandı
Erdoğan: İsrail devleti yargılanacak
Kışanak kimin için oy vereceklerini açıkladı
CHP İzmir'de tatilcilerin ayağına gitti
Uçakta 119 kişi vardı
Kanser zenginden çok düşük gelirliyi vuruyor
Paralel operasyonunda flaş gelişme!
Tek yön Kahire biletine 10 yıl hapis cezası
Murat Göğebakan'nın doktorundan flaş açıklama
İsrail'den Filistinlilere 'çıplak gözaltı'
IŞİD Yunus Peygamberin türbesini yıktı
Aslan Atletico Madrid'e karşı!
Sözcü'den skandal Egemen Bağış haberi
Bayramda beslenme düzenine dikkat!
Bundan sonra ne olacağını bilemem
Federal Mahkeme'den Fenerbahçe kararı