Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Erdoğan'ın bu sözleri salonu ayağa kaldırdı! 85 dakika sonra hayata döndü! Saray'a sürpriz atama Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
Çelik'ten malulen emeklilik açıklaması
Çelik'ten malulen emeklilik açıklaması
3 Ağustos 2013 Cumartesi 20:24
Güncellenme Tarihi 3 Ağustos 2013 Cumartesi 20:25
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, malulen emekli olabilmeyi sağlayan değişiklikleri twitter'dan duyurdu.

Konuyla ilgili 16 mesaj atan Bakan Çelik şu noktalara vurgu yaptı:

- Hayati organ nakilleri sonrasına, maluliyet hakkı getiriyoruz.

- Kronik böbrek hastalarının nakil sonrası maluliyet maaşları devam edecek... Kalp, akciğer, karaciğer ve bağırsak nakli yapılan hastalarımıza kontrolsüz maluliyet geliyor...

- Tedaviye dirençli tüberküloz (bulaşıcı verem) hastalarımıza maluliyet hakkı getiriyoruz...

İşte Bakan Çelik'in yazdığı o mesajlar:

Hayati organ nakilleri sonrasına, maluliyet hakkı getiriyoruz.

Kronik böbrek hastalarının nakil sonrası maluliyet maaşları devam edecek...

Kalp, akciğer, karaciğer ve bağırsak nakli yapılan hastalarımıza kontrolsüz maluliyet hakkı geliyor...

Tedaviye dirençli tüberküloz (bulaşıcı verem) hastalarımıza maluliyet hakkı getiriyoruz... Buradaki amacımız; çabuk bulaşabilen bu ciddi hastalığı taşıyan hastalar mağdur olmasın, ayrıca diğer çalışanlara hastalık bulaşmasın...

Kişisel bakımını yapamayacak, zorunlu ihtiyaçlarını gideremeyecek Romatizmal ve Nörolojik hastalara da maluliyet hakkı getiriyoruz...Böylece şu anda malul sayılmayan, Tek tarafı felçliler, sara hastaları, spastik çocuklar, otizm hastaları malul sayılacak.

ŞEKER HASTALIĞINDA

Şeker hastalığından dolayı 3 veya daha fazla komplikasyonu (orta ve ileri düzeyde organ rahatsızlığı) olanlara maluliyet imkanı getiriyoruz. Bu durumdaki hastaların her hangi bir işte çalışması fiilen mümkün olmamasına rağmen mevzuat gereğince malül sayılmıyorlardı

ÇALIŞAMAZ DURUMDA İSE

Birden fazla hastalığı olup çalışamaz durumda olan vatandaşlarımız vardı. Bunlar mevzuata takılıyor ve malul maaşı bağlanamıyordu.

Hastanın genel durumu değerlendirilerek çalışamaz durumda olduğu görülürse bu kişilere maluliyet maaşı bağlama imkanı getiriyoruz.

Daha önce bu hastalıklar teker teker değerlendiriliyor ve mevzuat gereği hakettiği halde maluliyet verilemiyordu...

1/3 Normal insanda böbrek süzme hızı 120’dir. 15 ile 30 arası diyaliz hastası adayı.Bu aralıktaki hastaların diyalize girmeleri sakıncalıdır. 2/3 diyalize girerek böbreklerini safdışı bırakıyorlar,böbrek daha hızlı çöküyor. 15’in altına hızlı şekilde inip malul olmaya çalışıyorlar.

3/3 bu yönetmelik ile böbrek süzme hızı 30 ml/dk’nın altında olanlara da maluliyet hakkı verilerek bu mağduriyet giderilmiş olacak...

Maluliyet ile ilgili yaptığımız bu düzenlemenin tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını dilerim.

Bu haber 439 kez okundu.

TİKA Cezayir'deki eserlere sahip çıkıyor31 Ocak 2015 13:41
Keçiova Camisi, Bey Sarayı ve Paşa Camisi restorasyonu gibi projelerle Cezayir’le ortak tarihi ve kültürel mirasımızın yaşatılmasına katkıda bulunan Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığı tarafından Cezayir’in bir başka önemli sembol eseri olan Dayı Sarayı’nın ayağa kaldırılmasına yönelik çalışmalar başlatıldı.
Yunanistan Filistin'i devlet olarak tanıyabilir31 Ocak 2015 13:25
Aleksis Çipras hükümeti dış politikada da önemli değişiklikler yaşanacağının sinyallerini veriyor.
"Dünya bizi takip edemiyor"31 Ocak 2015 13:06
Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanı Oktay, Türkiye'nin sığınmacılara sağladığı imkanlara ilişkin, "Şu anda dünya bizim yaptığımız bu hizmetlere yetişmesi bir kenara takip etmekte bile zorlanıyor" dedi.
Annesiyle cezaevinde kalan 450 çocuk var31 Ocak 2015 11:35
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, anneleri cezaevinde bulunan 0-6 yaş arasındaki çocukların yasa gereği onların yanında kaldığını söyledi.
AB ile vizeler 2 yıla kadar kalkacak31 Ocak 2015 10:30
Avrupa Birliği (AB) Bakanı ve Başmüzakereci Volkan Bozkır, AB'ye üyelik sürecine değinerek, "2 yıl sonra bütün fasılları kapatacağız" dedi.
İlk önce 66 okul paralel yapıdan kurtarılacak31 Ocak 2015 09:54
Bakanlık yol haritasına göre, Türk büyükelçiliklerine bağlı 66 okul, Paralel Yapı'nın elinden kurtarılacak. İlk etapta da okulların yönetimi ve öğretmenleri değişecek.
SGK bu hafta sonu açık olacak31 Ocak 2015 09:27
SGK borç yapılandırmasında hafta sonu da çalışacak. Yapılandırma başvuruları, hafta sonunda da kabul edilecek.
Baransu'nun valizi patladı bilirkişi yandı31 Ocak 2015 09:26
Balyoz davasında delil kabul edilen 19 adet CD için "gerçektir" şeklinde rapor veren 3 bilirkişi hakkında, görevi kötüye kullanmaktan dava açıldı
Ünlü oyuncu apar topar ameliyata alındı31 Ocak 2015 09:13
Ayağından sakatlanan "Karagül" dizisinin 'Kendal'ı Mesut Akusta apar topar ameliyata alındı.
Kuvvetli rüzgar İstanbul'da ağaç devirdi31 Ocak 2015 08:57
İstanbul'da sabah saatlerinde etkili olmaya başlayan lodos nedeniyle devrilen ağaç, Barbaros Bulvarı'nı trafiğe kapattı.
THY, İDO ve BUDO seferlerini iptal etti31 Ocak 2015 08:48
THY, İDO ve BUDO kuvvetli lodos yüzünden yüzlerce seferini iptal ettiğini açıkladı.
Feci kaza: 1 ölü31 Ocak 2015 08:23
Kağıthane'de kontrolden çıkan otomobil elektrik direğine çarptı. Hurdaya dönen araçtan fırlayan 1 kişi öldü, 1 kişi ise ağır yaralandı.
ÖSYM'den "yazılı sınav" açıklaması
Almanya eski cumhurbaşkanı Weizsäcker hayatını öldü
Koray Arslan serbest kaldı
Haluk Bilginer Hollywood yolcusu
MHP'den AK Parti'ye sürpriz transfer!
Marica veda ediyor! Bundesliga yolcusu
İddialı sözler: Türkiye için mükemmelim
Davutoğlu İzmir'e müjdeyi verdi!
Vuslat, Şubat sayısını çıkardı
Duygun Yarsuvat: Fetullah Gülen'i ABD çağırdı
Bahçeli'den geometrik seçim vaadi
CIA ve MOSSAD'ın öldürdüğü ortaya çıktı
İşitme engellilerin dünyasına "ses" oldu
TİKA Cezayir'deki eserlere sahip çıkıyor
Saniyede 15 dolar kazandırdı
Fatih'in geleneği Amasra'da hala sürüyor
Yunanistan Filistin'i devlet olarak tanıyabilir
Erdoğan'ın bu sözleri salonu ayağa kaldırdı!
İhracatı 5 il sırtladı
"Dünya bizi takip edemiyor"
"AÖF Akademik Takvimi"nde değişiklik
Serena Williams şampiyon oldu
Emre Çolak'ın "dalya" heyecanı
Gülen'lerin yargılandığı tecavüz davasında sır CD
Kilo değişikliği kırık riski yaratıyor
'Göremiyorlarsa yazıklar olsun'
Ünlü oyuncu hastaneye kaldırıldı
Frey, Torku Konya'ya gidiyor!
Şanlıurfaspor, Serdar Özbayraktar ile yollarını ayırdı!
Es Es'ten transfer
Sigara akciğer kanserini 25 kat arttırıyor
Beşiktaş ve G.Saray'la oynayan takım sahte çıktı
Çılgın Seydou Doumbia iddiası
Emre uyarıyı yaptı: Sizi buraya almam!
Yunanistan'da özelleştirmeler durduruldu
Kamuya 4 yıllık sınır geliyor
Ukrayna'nın elinde uçak kalmadı
İşte BJK'nin gelecek planı!