Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ukrayna konusunda uzlaşı sağlandı! YDS sonuçları açıklandı! Malezya'yla ilişkilerimiz bize güç vermektedir Ömer AltaşKorkaklara paye verilmez!
Çelik'ten malulen emeklilik açıklaması
Çelik'ten malulen emeklilik açıklaması
3 Ağustos 2013 Cumartesi 20:24
Güncellenme Tarihi 3 Ağustos 2013 Cumartesi 20:25
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, malulen emekli olabilmeyi sağlayan değişiklikleri twitter'dan duyurdu.

Konuyla ilgili 16 mesaj atan Bakan Çelik şu noktalara vurgu yaptı:

- Hayati organ nakilleri sonrasına, maluliyet hakkı getiriyoruz.

- Kronik böbrek hastalarının nakil sonrası maluliyet maaşları devam edecek... Kalp, akciğer, karaciğer ve bağırsak nakli yapılan hastalarımıza kontrolsüz maluliyet geliyor...

- Tedaviye dirençli tüberküloz (bulaşıcı verem) hastalarımıza maluliyet hakkı getiriyoruz...

İşte Bakan Çelik'in yazdığı o mesajlar:

Hayati organ nakilleri sonrasına, maluliyet hakkı getiriyoruz.

Kronik böbrek hastalarının nakil sonrası maluliyet maaşları devam edecek...

Kalp, akciğer, karaciğer ve bağırsak nakli yapılan hastalarımıza kontrolsüz maluliyet hakkı geliyor...

Tedaviye dirençli tüberküloz (bulaşıcı verem) hastalarımıza maluliyet hakkı getiriyoruz... Buradaki amacımız; çabuk bulaşabilen bu ciddi hastalığı taşıyan hastalar mağdur olmasın, ayrıca diğer çalışanlara hastalık bulaşmasın...

Kişisel bakımını yapamayacak, zorunlu ihtiyaçlarını gideremeyecek Romatizmal ve Nörolojik hastalara da maluliyet hakkı getiriyoruz...Böylece şu anda malul sayılmayan, Tek tarafı felçliler, sara hastaları, spastik çocuklar, otizm hastaları malul sayılacak.

ŞEKER HASTALIĞINDA

Şeker hastalığından dolayı 3 veya daha fazla komplikasyonu (orta ve ileri düzeyde organ rahatsızlığı) olanlara maluliyet imkanı getiriyoruz. Bu durumdaki hastaların her hangi bir işte çalışması fiilen mümkün olmamasına rağmen mevzuat gereğince malül sayılmıyorlardı

ÇALIŞAMAZ DURUMDA İSE

Birden fazla hastalığı olup çalışamaz durumda olan vatandaşlarımız vardı. Bunlar mevzuata takılıyor ve malul maaşı bağlanamıyordu.

Hastanın genel durumu değerlendirilerek çalışamaz durumda olduğu görülürse bu kişilere maluliyet maaşı bağlama imkanı getiriyoruz.

Daha önce bu hastalıklar teker teker değerlendiriliyor ve mevzuat gereği hakettiği halde maluliyet verilemiyordu...

1/3 Normal insanda böbrek süzme hızı 120’dir. 15 ile 30 arası diyaliz hastası adayı.Bu aralıktaki hastaların diyalize girmeleri sakıncalıdır. 2/3 diyalize girerek böbreklerini safdışı bırakıyorlar,böbrek daha hızlı çöküyor. 15’in altına hızlı şekilde inip malul olmaya çalışıyorlar.

3/3 bu yönetmelik ile böbrek süzme hızı 30 ml/dk’nın altında olanlara da maluliyet hakkı verilerek bu mağduriyet giderilmiş olacak...

Maluliyet ile ilgili yaptığımız bu düzenlemenin tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını dilerim.

Bu haber 421 kez okundu.

Kazada ölen öğrenci toprağa verildi17 Nisan 2014 21:53
Nevşehir'in Gülşehir ilçesinde servis minibüsünün takla atması sonucunda hayatını kaybeden lise öğrencisi, köyünde toprağa verildi.
İstanbul trafiğinde yeni dönem!17 Nisan 2014 20:32
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Topbaş, minibüslerle ilgili farklı bir çalışma yaptıklarını belirterek, "Adeta bir VIP minibüs hizmeti veren, daha kısa mesafede yolcu taşıyan bir sistem öngörülüyor" dedi.
O stadın yeni adı belli oldu!17 Nisan 2014 20:30
Sancaktepe'de Hakan Şükür'ün adının söküldüğü stadın yeni ismi Sancaktepe Şehir Stadı oldu.
MİT teklifi kabul edildi17 Nisan 2014 19:34
MİT Kanun Teklifi, TBMM Genel Kurulu'nda kabul edilerek yasalaştı.
Malezya'yla ilişkilerimiz bize güç vermektedir17 Nisan 2014 19:26
Başbakan Erdoğan, "Güneydoğu Asya bölgesiyle işbirliğimizi geliştirme konusundaki çabalarımızda stratejik ortağımız Malezya ile ilişkilerimiz bize güç ve güven vermektedir" dedi.
Sayıştay'dan yalanlama geldi17 Nisan 2014 19:24
Sayıştay, Kadıköy-Kartal Metrosu'nun yapımına ilişkin bazı basın yayın organlarında yer alan iddiaları yalanladı.
Soğuk havalar geri dönüyor!17 Nisan 2014 19:13
Türkiye, yarın ve hafta sonunda Orta Akdeniz üzerinden gelen yağışlı sistemin etkisinde kalacak.
İstanbul için radikal bir adım daha17 Nisan 2014 19:02
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, 2013 Faaliyet Raporu'nu açıklamak üzere İBB Meclisi'nde kürsüye çıktı.
Artık tweet'ler buzlanacak!17 Nisan 2014 19:00
Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, Türkiye'de temaslarda bulunan Twitter.com internet sitesi yöneticileri ile yapılan görüşmelere ilişkin yazılı bir açıklama yaptı. Elvan, açıklamasında 'zararlı ve mahkeme kararına konu içeriklerin ‘buzlanarak’ etkisizleştirilmesi konusunda görüş birliğine varıldığını kaydetti.
Elektrik akımına kapılan 3 işçi yaralandı17 Nisan 2014 17:54
Adıyaman'ın Kahta ilçesinde inşatta çalışırken elektrik akımına kapılan işçiler tedavi altına alındı
Feshane'de Rize günleri başlıyor17 Nisan 2014 17:54
Dünyanın en doğal, en lezzetli çayının yetiştiği ve Çayın Başkenti olarak bilinen Rize 24-25-26-27 Nisan tarihlerinde Feshane' ye taşınıyor.
Gezicilere duyurulur! Dev yeşil alan geliyor17 Nisan 2014 17:33
Birkaç ağacı bahane yaparak Gezi Parkı olaylarını çıkaranlar bu projeye ne diyecek?
Putin'e uyarı telefonu!Samanyolu'nda Peres'e övgü, Erdoğan'a hakaretMİT teklifi kabul edildiSoğuk havalar geri dönüyor!İstanbul için radikal bir adım dahaBDP'de 'Hakan Fidan' çatlağı!FLAŞ! F.Bahçe'ye büyük şok!'Evde 3 gün ağladım'Futbolun Rüzgar Adamları!Mahçupyan: Durum gerçekten de hayli vahimFilistin Başbakanı işçinin elini öptü!Bozdağ: O hakim kendi ağzına baksın17 Nisan Filistinli Esirler Günü kutlandı!Rüzgarın oğlu Bale!CHP'li belediyenin Berkin Elvan ayıbıSelfie Çekerken Tekme Yedi!Vefatının 21. Yılında Turgut ÖzalTüm Manşetler
Kazada ölen öğrenci toprağa verildi
Mars’a yolculuk güvenli değil
Efsane takım Süper Lig'e dönüyor
Vergi kaçırdığını ihbar edenler üç kat arttı
İşte yılın otomobili!
Akdeniz foku ölü bulundu
Kamer Genç yine gerginlik çıkardı
Bayraktar ucuz et için şart koştu
Tertemiz şampiyon olduk!
CHP seçim sonuçları için kampa girecek
TFF'den e-bilet toplantısı
Yıldız futbolcudan metrobüs selfie'si
YÖK'ten formasyon açıklaması
Filede düşen takımlar belli oldu!
Microsoft, Android'i haraca bağladı!
Putin'e uyarı telefonu!
İstanbul trafiğinde yeni dönem!
O stadın yeni adı belli oldu!
Ukrayna konusunda uzlaşı sağlandı!
YDS sonuçları açıklandı!
Samanyolu'nda Peres'e övgü, Erdoğan'a hakaret
MİT teklifi kabul edildi
O soruşturma önergeleri de görüşülecek!
Malezya'yla ilişkilerimiz bize güç vermektedir
Sayıştay'dan yalanlama geldi
Soğuk havalar geri dönüyor!
İstanbul için radikal bir adım daha
Artık tweet'ler buzlanacak!
Piyasalar günü nasıl kapattı?
Çaresizce ölümü beklediler!
Google'dan akıllı lens!
Bilim üssü'nde geri sayım!
Sow: Şampiyonluğa 1 adım kaldı
Feshane'de Rize günleri başlıyor
Elektrik akımına kapılan 3 işçi yaralandı
BDP'de 'Hakan Fidan' çatlağı!
Gezicilere duyurulur! Dev yeşil alan geliyor
Kimseyi güldüremedi
Arsenal, Mesut Özil'e kavuşuyor
Erdem Başçı'dan 'istifa' açıklaması
Kanserin tedavisi Uzay'da aranacak
FLAŞ! F.Bahçe'ye büyük şok!