Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Pandev ve Dzemaili'nin Cimbom'a maliyeti Bakan Elvan'dan iki yeni müjde! Özel:'Silahlı kuvvetler devletin teminatıdır' Hikmet GökŞimdilik Allahaısmarladık!
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
24 Temmuz 2013 Çarşamba 12:50
Güncellenme Tarihi 24 Temmuz 2013 Çarşamba 15:36
Ayşe Arman’a övgü dolu sözlerde bulunup röportaj veren Murat Menteş, 4 yıl önce Arman için televizyonda “zihninin karanlığı suratına vurmuş zevzek, aptal, şımarık” dediği ortaya çıktı.

HABER 10/ÖZEL

Yeni Şafak yazarı Murat Menteş kendi gazetesi tarafından da darbe kalkışması olarak nitelenen Gezi olayları ile ilgili olarak lümpen Kemalistlerin, faşist solun ve oligarşik azgın sermayenin hoşuna gidecek cümleler kurmasıyla gündeme geldi.

Ailemizde tatlı bir sevince neden oldu

Ardından Gezi kalkışmasının medya odağı Hürriyet’in cinsellik röportajcısı Ayşe Arman’a konuştu. Menteş röportajın girişinde Arman’a güzelleme yaptı:

“Karım Azize’nin en sevdiği yazarlardan birisiniz. Röportaj teklifiniz beni yalnızca gururlandırmadı, ailemizde tatlı bir sevince de neden oldu. Umarım günün birinde rastlaşır, konuşuruz. Böylece benim de ileride torunlarıma anlatacak bir hikâyem olur: ‘Çocuklar ben Ayşe Arman’la yüz yüze konuştum.’ ‘Dede, gene yalan söylüyorsun!’ Çok selamlar, sevgiler, saygılar.”

Menteş ailesinde tatlı bir sevince neden olan karısı Azize’nin çok sevdiği Ayşe Arman’ı aslında Murat Menteş çok iyi tanıyor. Menteş, 2009 Temmuz ayında çarşafla sokaklarda gezen, haşemayla denize giren Ayşe Arman’ı TVNet’te Samet Karagöz’le yaptığı Klark programında yerden yere vurmuştu.

Zevzek cahil şımarık budala

Menteş, programda Arman için, “Bu kadar kahredici bir gerçeği böyle zevzekçe ele almak acaba nasıl bir zihniyetin ürünü… Bu nasıl bir cahillik bu nasıl bir duyarsızlık.. Bu bir gazetecilik, araştırmacılık değil bu şımarıklık…bu kadar terör katına yükselmiş aptallık olamaz yani… Senin zihninin karanlığı suratına vurmuş..

Arman’a kitap önerisi

Hızını alamayan Murat Menteş, stüdyoya getirdiği kitapları Arman’a tavsiye etti: “Aptallık ansiklopedisi kitabı var, buyur senden bahsediyor al, oku.. Bob Fenster’in Salaklık tarihini oku.”

İşte Murat Menteş’in o gün Arman için söyledikleri:

Haber 10Haber 10

Bu haber 7,931 kez okundu.

Emine Erdoğan'dan Ada'da anlamlı ziyaret01 Eylül 2014 23:39
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, Girne bölgesindeki Hz. Ömer Türbesi’ni ziyaret etti.
Paralel 8 polis hastaneye sevkedildi!01 Eylül 2014 23:38
'Paralel yapı” iddiaları soruşturma kapsamında gözaltına alınan emniyet mensuplarından 8'si daha sağlık kontrolünden geçirildi.
Çatı düğünde buluştu!01 Eylül 2014 23:37
Kemal Kılıçdaroğlu, Bağımsız Türkiye Partisi Genel Başkanı Haydar Baş'ın oğlu Hüseyin Baş'ın düğününe katıldı.
Erdoğan'ı neden alkışladığını açıkladı01 Eylül 2014 23:29
HDP Eş Başkanı Selahattin Demirtaş, Cumhurbaşkanı yemin töreninde Erdoğan’ı neden alkışladığını anlattı.
Bakan Elvan'dan iki yeni müjde!01 Eylül 2014 23:13
Yeni dönemde otoyollara ağırlık verileceğini söyleyen Lütfi Elvan, İstanbul trafiğini rahatlatacak önemli projelerden bahsetti.
İncir ağacından düşüp öldü01 Eylül 2014 22:53
Adıyaman'da, çıktığı incir ağacından düşerek yaralanan 34 yaşındaki Osman Güneş, hastanede yaşamını yitirdi.
Boko Haram'a büyük darbe01 Eylül 2014 22:52
Nijerya’da Boko Haram örgütüne yönelik düzenlenen operasyonda 70 militan öldürüldü.
Yunanistan'dan KKTC ziyaretine tepki01 Eylül 2014 22:29
Yunanistan Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Konstandinos Kutras, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın KKTC'yi ziyaretinin "yasa dışı" olduğunu iddia ederek, burada yaptığı açıklamaların hayal kırıklığına sebep olduğunu savundu.
Özel:'Silahlı kuvvetler devletin teminatıdır'01 Eylül 2014 21:51
Genelkurmay Başkanı Orgeneral Özel, 'Silahlı kuvvetlerimiz, her zaman yüce milletimizin göz bebeği ve en güvendiği kurum olmuştur' dedi.
Ünlü cerrahdan sevindiren haber!01 Eylül 2014 21:39
Silahlı saldırıya uğrayarak ölümden dönen ünlü kalp cerrahı Prof. Dr. Bingür Sönmez, Şişli Memorial Hastanesi’nde dostu işadamı Ahmet Bingöl’ün getirdiği çiğköfteyi yiyerek objektiflere gülümsedi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan şehitlik ziyaretinde01 Eylül 2014 21:22
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, KKTC’ye yaptığı ziyaret çerçevesinde Boğaz Şehitliği’ni ziyaret etti.
Sahil Güvenlik Gemisi Saroz'da batırıldı01 Eylül 2014 21:00
Edirne Saroz Körfezi'ndeki İbrice Limanı açıklarında oluşturulan Su Altı Tarih Müzesi’ne, eski Sahil Güvenlik gemisi batırıldı.
Pandev ve Dzemaili'nin Cimbom'a maliyeti
Emine Erdoğan'dan Ada'da anlamlı ziyaret
ABD'nin IŞİD'e saldırıları devam ediyor
Paralel 8 polis hastaneye sevkedildi!
Uçak golf sahasına düştü: 1 ölü
Çatı düğünde buluştu!
Erdoğan'ı neden alkışladığını açıkladı
Papa, Emre ve Muslera'yı kabul etti
Bakan Elvan'dan iki yeni müjde!
Gazze'deki katliam havadan görüntülendi
İncir ağacından düşüp öldü
Boko Haram'a büyük darbe
Millilerimiz Japonya karşısında zorlanmadı
Erdoğan'dan Kıbrıs'ta üst düzey zirve
Galatasaray'dan PTT 1. Lig transfer oldu
Yunanistan'dan KKTC ziyaretine tepki
Kadir İnanır hastaneye kaldırıldı
Davutoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na sert tepki
Özel:'Silahlı kuvvetler devletin teminatıdır'
Karadayı dizisine sürpriz transfer
Trabzonspor bir imza daha attırdı!
Ünlü cerrahdan sevindiren haber!
Efsane kulübe şok: FİFA'dan yazı geldi
Cumhurbaşkanı Erdoğan şehitlik ziyaretinde
Kartal'ın çok isteyip de alamadığı Türk yıldız
Terim'den Volkan Demirel açıklaması
Sahil Güvenlik Gemisi Saroz'da batırıldı
Büyükekşi, büyük rekoru Ağrı'da açıkladı
Dev derbilerin tarihleri belli oldu!
Kılıçdaroğlu kitapçık fırlatmayı bakın nasıl savundu!
Peşmerge ve Ordudan IŞİD'e ağır darbe
İlk hacı kafilesi yola çıktı
İngiltere'den IŞİD önlemi!