Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

AK Partililerin kongrede ayakta alkışladığı an BM Suriye'de kimyasal kullanımını doğruladı IMF Başkanına büyük şok! Aslan DeğirmenciBize düşen son görev
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
24 Temmuz 2013 Çarşamba 12:50
Güncellenme Tarihi 24 Temmuz 2013 Çarşamba 15:36
Ayşe Arman’a övgü dolu sözlerde bulunup röportaj veren Murat Menteş, 4 yıl önce Arman için televizyonda “zihninin karanlığı suratına vurmuş zevzek, aptal, şımarık” dediği ortaya çıktı.

HABER 10/ÖZEL

Yeni Şafak yazarı Murat Menteş kendi gazetesi tarafından da darbe kalkışması olarak nitelenen Gezi olayları ile ilgili olarak lümpen Kemalistlerin, faşist solun ve oligarşik azgın sermayenin hoşuna gidecek cümleler kurmasıyla gündeme geldi.

Ailemizde tatlı bir sevince neden oldu

Ardından Gezi kalkışmasının medya odağı Hürriyet’in cinsellik röportajcısı Ayşe Arman’a konuştu. Menteş röportajın girişinde Arman’a güzelleme yaptı:

“Karım Azize’nin en sevdiği yazarlardan birisiniz. Röportaj teklifiniz beni yalnızca gururlandırmadı, ailemizde tatlı bir sevince de neden oldu. Umarım günün birinde rastlaşır, konuşuruz. Böylece benim de ileride torunlarıma anlatacak bir hikâyem olur: ‘Çocuklar ben Ayşe Arman’la yüz yüze konuştum.’ ‘Dede, gene yalan söylüyorsun!’ Çok selamlar, sevgiler, saygılar.”

Menteş ailesinde tatlı bir sevince neden olan karısı Azize’nin çok sevdiği Ayşe Arman’ı aslında Murat Menteş çok iyi tanıyor. Menteş, 2009 Temmuz ayında çarşafla sokaklarda gezen, haşemayla denize giren Ayşe Arman’ı TVNet’te Samet Karagöz’le yaptığı Klark programında yerden yere vurmuştu.

Zevzek cahil şımarık budala

Menteş, programda Arman için, “Bu kadar kahredici bir gerçeği böyle zevzekçe ele almak acaba nasıl bir zihniyetin ürünü… Bu nasıl bir cahillik bu nasıl bir duyarsızlık.. Bu bir gazetecilik, araştırmacılık değil bu şımarıklık…bu kadar terör katına yükselmiş aptallık olamaz yani… Senin zihninin karanlığı suratına vurmuş..

Arman’a kitap önerisi

Hızını alamayan Murat Menteş, stüdyoya getirdiği kitapları Arman’a tavsiye etti: “Aptallık ansiklopedisi kitabı var, buyur senden bahsediyor al, oku.. Bob Fenster’in Salaklık tarihini oku.”

İşte Murat Menteş’in o gün Arman için söyledikleri:

Haber 10Haber 10

Bu haber 7,924 kez okundu.

Erdoğan'dan Emin Çölaşan'a sert sözler!27 Ağustos 2014 13:35
Yeni Türkiye'nin seçilmiş cumhurbaşkanı Erdoğan, 'paradan 6 sıfır atılırsa Taksim'de eşşek gibi anırırım' diyen Emin Çöl aşana yönelik 'Hala kendisinin anırmasını bekliyoruz' dedi.
İmparatorluğun son büyük projesi bugün açılmıştı27 Ağustos 2014 13:32
Sultan Abdulhamit'in ilk yaptığı bağışla düzenlenen kampanyadan gelen paralarla inşa edilen Hicaz Demiryolu, İslam dünyasının büyük fedakarlıklarıyla tamamlanmıştı.
CHP kamuoyu şirketleri için araştırma istedi!27 Ağustos 2014 13:29
CHP, "kamuoyu şirketlerinin, cumhurbaşkanlığı seçiminde kişi veya bir parti lehine manipülasyon yaptığı" iddialarının araştırılmasını istedi.
İzmir‘de korkutan görüntü!27 Ağustos 2014 13:15
İzmir'in Kınık İlçesi'nden geçen Bakırçay Nehri'ndeki toplu balık ölümleri endişelendirdi.
Dikkat! İstanbul’da yarın denetim var27 Ağustos 2014 13:04
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, yarın İstanbul'da egzoz gazı denetimi yapacak. Sınırı aşan araç sahiplerine 1755 TL para cezası uygulanacak.
"Bir kova buz kampanyası"27 Ağustos 2014 12:16
ALS hastalığına dikkati çekmek amacıyla başlatılan "bir kova buz" kampanyasına Sağlık Muhabirleri Derneği (SMD) İzmir Şubesi üyeleri de katıldı.
Bir RTE plakası daha! Ama bu daha ucuz27 Ağustos 2014 12:12
Erzurum'da bir galeri sahibi, 75 bin lira değer biçtiği "06 RTE 47" plakalı otomobilini satışa çıkardı.
Gökdelenler risk altında mı?27 Ağustos 2014 12:01
İTÜ eski rektörü inşaat mühendisi Prof. Dr. Karadoğan, gökdelenlerin risklerine karşı uyardı
Dışişleri Bakanlığı'ndan o ülkeye seyahat uyarısı!27 Ağustos 2014 11:57
Dışişleri Bakanlığı, Yemen'deki gösteriler nedeniyle Türk vatandaşlarına bu ülkeye seyahat etmekten kaçınmaları, bu ülkede bulunan vatandaşlara ise oradan ayrılmaları için uyarıda bulundu
Cemil Çiçek hakkında suç duyurusu!27 Ağustos 2014 11:39
MHP Grup Başkanvekili Oktay Vural, Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı’na TBMM Başkanı Cemil Çiçek hakkında ‘Görevi kötüye kullanmak suçundan’ suç duyurusunda bulundu.
Türkülere konu olmuştu ama artık yok!27 Ağustos 2014 11:39
Türkülere konu olan Antalya'nın mor üzümü, üreticinin yeterli ilgi göstermemesi üzerine üretimden kalktı.
6 yılda 20 kilogram yün27 Ağustos 2014 11:35
Avustralya’nın Tazmanya adasında 6 yıldır firari olan koyun yün yumağına dönüştü.
Annesi ve kardeşleri olmadan yaşama tutunacak
İsrail hükümetinde ateşkes çatlağı
İngiliz bankasına ceza
AK Partililerin kongrede ayakta alkışladığı an
Erdoğan'dan Emin Çölaşan'a sert sözler!
Obama'dan Türkmen kasabası için talimat
İmparatorluğun son büyük projesi bugün açılmıştı
Kanser tehlikesine TSE'den "çifte" önlem!
Moro Müslümanları siyasi parti kuruyor
CHP kamuoyu şirketleri için araştırma istedi!
Kartal tur için savaşacak
Yeni bir iPad geliyor
Erdoğan: Türkiye'yi bir avuç haşhaşiye teslim etmeyiz
Kerkük’te silahlı saldırı
Bu şehirde her 4 kişiden 3'ü başka takımı tutuyor
İzmir‘de korkutan görüntü!
Dikkat! İstanbul’da yarın denetim var
Belkalem'in pasaport sorununu Başbakan çözdü
Kene ısırması iş kazası sayıldı!
Twitter, Türkiye'de ofis açacak mı?
Arsenal - Beşiktaş maçı hangi kanalda?
BM Suriye'de kimyasal kullanımını doğruladı
IMF Başkanına büyük şok!
Disiplin'e sevk edildiler!
AK Parti kongresinde sürpriz olay!
Fenerbahçeli isimden bomba paylaşım
"Bir kova buz kampanyası"
Osmanlı'nın mirası yeniden üretiliyor
Bir RTE plakası daha! Ama bu daha ucuz
Putin: Gaz konusu şu an çıkmazda
Gökdelenler risk altında mı?
Böyle selfie çekimi görmediniz
İşte Samuel Eto'o'nun yeni takımı!
Dışişleri Bakanlığı'ndan o ülkeye seyahat uyarısı!
Çin ses hızında denizaltı yapacak
Volkan'ın eşinden çok sert "köpek" açıklaması!
Çağın vebasına çare bulundu!
Kahvaltıyla ilgili ezber bozan araştırma
Guta banliyösünde bulaşıcı hastalıklar artıyor
Erdoğan için akın akın Türkiye'ye geliyorlar
Bayram Hoca dosyası karartıldı mı?
3. havalimanına kredi 3 yerli bankadan
Dünyanın en yaşlı vombatı 29 yaşında
Türkülere konu olmuştu ama artık yok!
AK Parti'de istifalar alınıyor
Cemil Çiçek hakkında suç duyurusu!
Bulgaristan'da camilere saldırı
Eylül'de 101 bin sınıf daha "akıllanacak"
6 yılda 20 kilogram yün
Köse'ye çirkin teklif
AK Parti kongresinde en çok o sıfat kullanıldı
Türkiye Gazze'ye yardımlara devam ediyor
Yabancı liderler devir teslim töreni için gelmeye başladı
Hamilelik sırasında anti-depresan kullanmak bebeğe zarar veriyor!
Sözcü'nün Davutoğlu haberi yalan çıktı!
Kene ısırmasından ölüm iş kazası sayıldı
İstanbul'da egzoz gazı denetimi yapılacak
Şiir, korkular ve linç kültürü
Ve Hüseyin Gülerce istifa etti!
TMSF, Amerikalı o şirkete el koydu
Samanyolu'nda "yıkılan hayaller"
Galatasaray Odeabank, Ayşegül Günay'ı transfer etti
15 yaşında Cibulkova’yı yendi
Beşiktaş KAP'a bildirdi!
Milliyet IŞİD'i yeni keşfetti!