Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Yağışlı hava geri dönüyor 'O sözlerin altına imzamı atıyorum' Yargıtay Başkanı'ndan 'parti kapatma' açıklaması! Prof. Dr. Erol GökaŞimdi “Büyük Barış” zamanı
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
24 Temmuz 2013 Çarşamba 12:50
Güncellenme Tarihi 24 Temmuz 2013 Çarşamba 15:36
Ayşe Arman’a övgü dolu sözlerde bulunup röportaj veren Murat Menteş, 4 yıl önce Arman için televizyonda “zihninin karanlığı suratına vurmuş zevzek, aptal, şımarık” dediği ortaya çıktı.

HABER 10/ÖZEL

Yeni Şafak yazarı Murat Menteş kendi gazetesi tarafından da darbe kalkışması olarak nitelenen Gezi olayları ile ilgili olarak lümpen Kemalistlerin, faşist solun ve oligarşik azgın sermayenin hoşuna gidecek cümleler kurmasıyla gündeme geldi.

Ailemizde tatlı bir sevince neden oldu

Ardından Gezi kalkışmasının medya odağı Hürriyet’in cinsellik röportajcısı Ayşe Arman’a konuştu. Menteş röportajın girişinde Arman’a güzelleme yaptı:

“Karım Azize’nin en sevdiği yazarlardan birisiniz. Röportaj teklifiniz beni yalnızca gururlandırmadı, ailemizde tatlı bir sevince de neden oldu. Umarım günün birinde rastlaşır, konuşuruz. Böylece benim de ileride torunlarıma anlatacak bir hikâyem olur: ‘Çocuklar ben Ayşe Arman’la yüz yüze konuştum.’ ‘Dede, gene yalan söylüyorsun!’ Çok selamlar, sevgiler, saygılar.”

Menteş ailesinde tatlı bir sevince neden olan karısı Azize’nin çok sevdiği Ayşe Arman’ı aslında Murat Menteş çok iyi tanıyor. Menteş, 2009 Temmuz ayında çarşafla sokaklarda gezen, haşemayla denize giren Ayşe Arman’ı TVNet’te Samet Karagöz’le yaptığı Klark programında yerden yere vurmuştu.

Zevzek cahil şımarık budala

Menteş, programda Arman için, “Bu kadar kahredici bir gerçeği böyle zevzekçe ele almak acaba nasıl bir zihniyetin ürünü… Bu nasıl bir cahillik bu nasıl bir duyarsızlık.. Bu bir gazetecilik, araştırmacılık değil bu şımarıklık…bu kadar terör katına yükselmiş aptallık olamaz yani… Senin zihninin karanlığı suratına vurmuş..

Arman’a kitap önerisi

Hızını alamayan Murat Menteş, stüdyoya getirdiği kitapları Arman’a tavsiye etti: “Aptallık ansiklopedisi kitabı var, buyur senden bahsediyor al, oku.. Bob Fenster’in Salaklık tarihini oku.”

İşte Murat Menteş’in o gün Arman için söyledikleri:

Haber 10Haber 10

Bu haber 8,594 kez okundu.

Baransu'nun eski eşi ifade verdi05 Mart 2015 20:38
Gazeteci Mehmet Baransu'nun eski eşi Esra Konur, emniyet mensupları tarafından evinin kömürlüğünde bulunan evraklara ilişkin ifade verdi.
Yargıtay Başkanı Cirit'in açıklamaları05 Mart 2015 20:08
Yargıtay Başkanı Cirit'in tüm memurların maaşını ilgilendiren bir açıklamada bulunmadığı, açıklamasının hakim ve savcı maaşlarını kapsadığı bildirildi.
Saatte 400 km hız yapan trenler geliyor05 Mart 2015 19:55
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, saatte 400 kilometre hız yapan trenler geleceğini söyledi.
Açıköğretim kitabında skandal!05 Mart 2015 19:52
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi’nde okutulan “Türkiye Cumhuriyeti Siyasi Tarihi” adlı kitapta Erbakan'a, İmam hatiplere ve iftira atılırken, 28 Şubat ve Demirel aklandı.
Türkiye’nin en büyük çadır kentini açtı05 Mart 2015 19:49
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, Şanlıurfa'da Türkiye’nin en büyük çadır kentini açtı.
Engelli kardeşler gün ışığına hasret!05 Mart 2015 19:30
Şırnak'ın Silopi ilçesinde doğuştan engelli olan 23 ve 24 yaşlarındaki yürüme engelli iki kardeş, tekerlekli sandalyeleri olmadığı için dışarı çıkamıyor.
2 PKK'lı daha teslim oldu05 Mart 2015 19:28
Şırnak'ta örgütten kaçan 2 PKK'lı Habur Kara Hudut Kapısı Emniyet Amirliği'ne teslim oldu.
Kadın sürücü tarlaya uçtu05 Mart 2015 19:27
Eskişehir'de bir kadın sürücü, kullandığı hafif ticari aracın tarlaya uçması sonucunda yaralandı.
Yüzü ve boynu kesilmiş olarak bulundu05 Mart 2015 19:25
Eyüp'te, 61 yaşındaki Ertuğrul Aladağ, metruk bir binada boynu ve yüzünden kesilmiş halde ölü bulundu.
İşte uçakların düşme nedeni05 Mart 2015 19:16
Konya’da 2 askerin şehit olduğu kaza, RF-4E uçaklarıyla ilgili tartışmaları ikinci kez gündeme getirdi.
Yağışlı hava geri dönüyor05 Mart 2015 19:15
Bahar havasına mola... Türkiye hafta sonu itibari ile yeni yağışlı hava sisteminin etkisi altına giriyor.
Türkiye için tsunami riski05 Mart 2015 19:08
Deprem uzmanı Yrd. Doç. Dr. Oğuz Gündoğdu, Ege ve Akdeniz kıyıları için tsunami riski bulunduğunu söyledi.
Baransu'nun eski eşi ifade verdi
Afganistan'da 6 Taliban militanı öldürüldü
BokoHaram öldürmeye devam ediyor
Arnavutluk meclisi'nde gergin anlar
Fenerbahçe'de derbi mesaisi başladı
Davutoğlu: Dolardaki yükselişin sebebi...
Darbe karşıtlarına hapis cezası
Yargıtay Başkanı Cirit'in açıklamaları
İsrail, Gazze'den ithalat yapacak
Genç FB: Biletleri peşkeş çekiyorlar
Yunanistan Ligi seyircisiz oynanacak
Halilhodzic Japonya ile anlaşıyor mu?
Saatte 400 km hız yapan trenler geliyor
Açıköğretim kitabında skandal!
G.Saray'ın Nihat Doğan kararı
Türkiye’nin en büyük çadır kentini açtı
Engelli kardeşler gün ışığına hasret!
2 PKK'lı daha teslim oldu
Kadın sürücü tarlaya uçtu
ABD'ye yapılacak Atatürk anıtı engellendi
Yüzü ve boynu kesilmiş olarak bulundu
İşte uçakların düşme nedeni
Yağışlı hava geri dönüyor
Rusya ve Mısır arasındaki askeri işbirliği
Türkiye için tsunami riski
Düşen uçağın enkazı kaldırıldı
PFDK'dan Lawal'a 3 maç ceza
İslam: 260 uzmana eğitim vereceğiz
Gemlik için deprem uyarısı
Çaykur'un 4 bin liralık çayı için sıraya girdiler!
Türkiye’nin en büyük çadır kentini açtı
İki genç kız ellerinde bir tabancayla karakola girdi...