Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Gençlerbirliği - Beşiktaş (CANLI) Erdoğan'ın yeni danışmanı oldu 5 yıldız futbolcu DEAŞ'a katıldı! Celal KazdağlıUğur... Gaffar...
ve Ahmet Hoca
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
24 Temmuz 2013 Çarşamba 12:50
Güncellenme Tarihi 24 Temmuz 2013 Çarşamba 15:36
Ayşe Arman’a övgü dolu sözlerde bulunup röportaj veren Murat Menteş, 4 yıl önce Arman için televizyonda “zihninin karanlığı suratına vurmuş zevzek, aptal, şımarık” dediği ortaya çıktı.

HABER 10/ÖZEL

Yeni Şafak yazarı Murat Menteş kendi gazetesi tarafından da darbe kalkışması olarak nitelenen Gezi olayları ile ilgili olarak lümpen Kemalistlerin, faşist solun ve oligarşik azgın sermayenin hoşuna gidecek cümleler kurmasıyla gündeme geldi.

Ailemizde tatlı bir sevince neden oldu

Ardından Gezi kalkışmasının medya odağı Hürriyet’in cinsellik röportajcısı Ayşe Arman’a konuştu. Menteş röportajın girişinde Arman’a güzelleme yaptı:

“Karım Azize’nin en sevdiği yazarlardan birisiniz. Röportaj teklifiniz beni yalnızca gururlandırmadı, ailemizde tatlı bir sevince de neden oldu. Umarım günün birinde rastlaşır, konuşuruz. Böylece benim de ileride torunlarıma anlatacak bir hikâyem olur: ‘Çocuklar ben Ayşe Arman’la yüz yüze konuştum.’ ‘Dede, gene yalan söylüyorsun!’ Çok selamlar, sevgiler, saygılar.”

Menteş ailesinde tatlı bir sevince neden olan karısı Azize’nin çok sevdiği Ayşe Arman’ı aslında Murat Menteş çok iyi tanıyor. Menteş, 2009 Temmuz ayında çarşafla sokaklarda gezen, haşemayla denize giren Ayşe Arman’ı TVNet’te Samet Karagöz’le yaptığı Klark programında yerden yere vurmuştu.

Zevzek cahil şımarık budala

Menteş, programda Arman için, “Bu kadar kahredici bir gerçeği böyle zevzekçe ele almak acaba nasıl bir zihniyetin ürünü… Bu nasıl bir cahillik bu nasıl bir duyarsızlık.. Bu bir gazetecilik, araştırmacılık değil bu şımarıklık…bu kadar terör katına yükselmiş aptallık olamaz yani… Senin zihninin karanlığı suratına vurmuş..

Arman’a kitap önerisi

Hızını alamayan Murat Menteş, stüdyoya getirdiği kitapları Arman’a tavsiye etti: “Aptallık ansiklopedisi kitabı var, buyur senden bahsediyor al, oku.. Bob Fenster’in Salaklık tarihini oku.”

İşte Murat Menteş’in o gün Arman için söyledikleri:

Haber 10Haber 10

Bu haber 8,047 kez okundu.

Anne acısına 9 ay dayanabildi26 Ocak 2015 19:55
Adana'da yaklaşık 9 ay önce annesi babası tarafından öldürülen 23 yaşındaki genç kafasına tabanca ile sıkarak anneannesinin evinde intihar etti.
Suriye'den ateş açıldı, Cilvegözü Sınır Kapısı kapatıldı26 Ocak 2015 19:28
Hatay Reyhanlı'da bulunan Cilvegözü Sınır Kapısı, muhalif güçlerin Türk askerlerine ateş etmeleri üzerine tüm giriş ve çıkışlara kapatıldı.
Prizdeki şarj aleti evi kül etti!26 Ocak 2015 19:26
Prizdeki şarj aletinden çıktığı öne sürülen yangın hasara yol açtı...
Hakkari'deki o saldırıya soruşturma26 Ocak 2015 18:43
Hakkari Valiliği, Şemdinli ilçesinde bir kişinin hayatını kaybettiği olayla ilgili adli ve idari soruşturma başlatıldığını bildirdi.
CHP'li belediyenin Atatürk heykeli tepki çekti26 Ocak 2015 18:33
Yeni restore edilen Çorlu tarihi belediye binası önüne yaptırılan Atatürk büstü görenleri şaşırtıyor.
Aile Paketi tasarısı TBMM'ye sunuldu26 Ocak 2015 17:57
Kadın memurların analık izni ve kadın işçilerin haklarını da düzenleyen "Aile Paketi" tasarısı Meclis'e sunuldu.
Meteoroloji'den İstanbul'a uyarı!26 Ocak 2015 17:53
Marmara ve Ege Bölgesi'nin akşam saatlerinden itibaren yağışlı havanın etkisi altına girmesi bekleniyor.
TIR otomobilin üzerine devrildi26 Ocak 2015 17:41
Çorum'da TIR bir otomobilin üzerine devrildi. Hurdaya dönen otomobilde sıkışan sürücü Arap Kaynar ağır yaralandı.
Büyükelçilikte şüpheli zarf paniği26 Ocak 2015 17:31
Norveç'in Ankara Büyükelçiliğine gönderilen şüpheli bir zarf, AFAD ve UMKE ekiplerince incelenmek üzere Hıfzıssıhha Merkezi'ne götürüldü.
Paralel yazar Faruk Arslan köpük partisinde!26 Ocak 2015 17:27
Yeni Akit, Paralel yazar Faruk Arslan'a ait olduğu iddia edilen köpük partisinde çekilen bir fotoğraf yayınladı. Arslan ise haberde yayınlanan fotoğrafın montaj olduğunu savundu.
ASELSAN denizaltılara "aldatıcı" üretecek26 Ocak 2015 17:18
ASELSAN Milli Savunma Bakanlığı ile denizaltılar için akustik aldatıcı sistemi projesi (Lançer) kapsamında 34 milyon lira tutarında sözleşme imzaladı
Mahkemeden savcının itirazına ret26 Ocak 2015 17:06
Gölbaşı Cumhuriyet Başsavcılığının "kriptolu ve normal telefonların usulsüz dinlendiği" iddialarına ilişkin soruşturma kapsamında 7 kişinin serbest bırakılmasına yaptığı itiraz mahkemece reddedildi.
İspanyol patriot birliği görevi Hollanda'dan devraldı
Masum Türker'den Perinçek'e destek
Yok artık Hasan! NBA'de sezonun blok rekorunu kırdı
Gençlerbirliği - Beşiktaş (CANLI)
Erdoğan'ın yeni danışmanı oldu
Ve Tolgay Arslan, İstanbul'da!
Anne acısına 9 ay dayanabildi
ABD, Yemen'deki büyükelçiliğini kapattı
At eti skandalı satışları vurdu
DEDAŞ borçlarını devlet mi ödeyecek?
Abdullah Kiğılı'ya büyük onur
Dünya yıldızı geliyor!
Suriye'den ateş açıldı, Cilvegözü Sınır Kapısı kapatıldı
Galatasaray-Eskişehir maçının saati değişti
Prizdeki şarj aleti evi kül etti!
5 yıldız futbolcu DEAŞ'a katıldı!
Arınç'tan Bakanlar Kurulu sonrası açıklama
Galatasaray'dan tarihi karar
Kentsel dönüşümde 2015 yılı kira yardım bedeli belli oldu!
Real Madrid Lucas Silva'yı tanıttı
Yunan şavaş uçağı düştü: 2 ölü
Hakkari'deki o saldırıya soruşturma
Devrimin 4. yılında hapiste "Mübarek" kalmadı
Neymar 'en iyisi Messi' dedi, Ronaldo'ya sahip çıktı
CHP'li belediyenin Atatürk heykeli tepki çekti
Atletico Madrid, Göztepe'yi unutamıyor
Ukrayna'da mahsur kalan madenciler kurtarıldı
Aile Paketi tasarısı TBMM'ye sunuldu
Meteoroloji'den İstanbul'a uyarı!
FIBA Yılın Oyuncusu ödülü sahibini buldu
Suudi Arabistan'da taht oyunları
TIR otomobilin üzerine devrildi
Yumurta ihracatı Uzakdoğu'ya yöneldi
Norveç Büyükelçiliği'nde şüpheli zarf alarmı
Büyükelçilikte şüpheli zarf paniği
Endülüs’te yaşayan İslam, Dostluk Karavanı’nda
Paralel yazar Faruk Arslan köpük partisinde!
ASELSAN denizaltılara "aldatıcı" üretecek
Yerli su türbini üretildi
Yemen'de kanlı gün
"Pat pat"lar ulaşımda can yakıyor
Rus polisinden Kırım Tatar televizyon kanalına baskın!
Mahkemeden savcının itirazına ret
Çanakkale’de kuduz karantinası
Beyaz Saray'da panik
4 imama beddua seansı soruşturması
Afganistan'da patlama: 2 ölü
Soğuk hava ani yüz ağrısını tetikliyor
CHP'de bir istifa daha!
'Özerklik talebi sürecin bir parçası değil!'
Mersin Üniversitesi'nden ihale belgeleri çalındı
Tek böbrekli olduğunu 43 yaşında öğrendi
Hakkarili snowboard ile tanıştı
Kobani'de roller değişti!
Yakıtsız çalışan motor yaptı, sponsor arıyor
G.Saray'dan Devler Ligi için tarihi karar
Atatürk büstü çalındı!
Başbakan ve eşi Yahya’yı umutlandırdı
Ehliyetsiz sürücü iki askeri ezdi
Yeni Türkiye konferansları - II "YeniTürkiye ve kültür"
Buz pateninde 5 madalya
Trabzonspor "B" planı ortaya çıktı