Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kadıköy'de 11'ler belli oldu Süper Lig'de şok istifa! 3 bin 500 hakim ve savcı alınacak Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
24 Temmuz 2013 Çarşamba 12:50
Güncellenme Tarihi 24 Temmuz 2013 Çarşamba 15:36
Ayşe Arman’a övgü dolu sözlerde bulunup röportaj veren Murat Menteş, 4 yıl önce Arman için televizyonda “zihninin karanlığı suratına vurmuş zevzek, aptal, şımarık” dediği ortaya çıktı.

HABER 10/ÖZEL

Yeni Şafak yazarı Murat Menteş kendi gazetesi tarafından da darbe kalkışması olarak nitelenen Gezi olayları ile ilgili olarak lümpen Kemalistlerin, faşist solun ve oligarşik azgın sermayenin hoşuna gidecek cümleler kurmasıyla gündeme geldi.

Ailemizde tatlı bir sevince neden oldu

Ardından Gezi kalkışmasının medya odağı Hürriyet’in cinsellik röportajcısı Ayşe Arman’a konuştu. Menteş röportajın girişinde Arman’a güzelleme yaptı:

“Karım Azize’nin en sevdiği yazarlardan birisiniz. Röportaj teklifiniz beni yalnızca gururlandırmadı, ailemizde tatlı bir sevince de neden oldu. Umarım günün birinde rastlaşır, konuşuruz. Böylece benim de ileride torunlarıma anlatacak bir hikâyem olur: ‘Çocuklar ben Ayşe Arman’la yüz yüze konuştum.’ ‘Dede, gene yalan söylüyorsun!’ Çok selamlar, sevgiler, saygılar.”

Menteş ailesinde tatlı bir sevince neden olan karısı Azize’nin çok sevdiği Ayşe Arman’ı aslında Murat Menteş çok iyi tanıyor. Menteş, 2009 Temmuz ayında çarşafla sokaklarda gezen, haşemayla denize giren Ayşe Arman’ı TVNet’te Samet Karagöz’le yaptığı Klark programında yerden yere vurmuştu.

Zevzek cahil şımarık budala

Menteş, programda Arman için, “Bu kadar kahredici bir gerçeği böyle zevzekçe ele almak acaba nasıl bir zihniyetin ürünü… Bu nasıl bir cahillik bu nasıl bir duyarsızlık.. Bu bir gazetecilik, araştırmacılık değil bu şımarıklık…bu kadar terör katına yükselmiş aptallık olamaz yani… Senin zihninin karanlığı suratına vurmuş..

Arman’a kitap önerisi

Hızını alamayan Murat Menteş, stüdyoya getirdiği kitapları Arman’a tavsiye etti: “Aptallık ansiklopedisi kitabı var, buyur senden bahsediyor al, oku.. Bob Fenster’in Salaklık tarihini oku.”

İşte Murat Menteş’in o gün Arman için söyledikleri:

Haber 10Haber 10

Bu haber 7,972 kez okundu.

Manavgat'ı sel aldı25 Ekim 2014 17:59
ANTALYA’nın Manavgat İlçesi’nde gece başlayan şiddetli yağış hayatı olumsuz etkiledi.
Kadıköy'de 11'ler belli oldu25 Ekim 2014 17:50
Fenerbahçe, Gençlerbirliği karşısında derbinin yaralarını sarmak için çıkıyor.
Onatça: Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım25 Ekim 2014 17:40
TÜRKONFED Başkanı Onatça, "Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım. Bölgeler arası gelişmişlik farkını ortadan kaldırsınlar" dedi.
Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu25 Ekim 2014 17:28
Hakkari'nin Yüksekova İlçesi'nde kimliği belirsiz kişilerin silahlı saldırısında yaralanan 3 güvenlik görevlisi hastanede şehit oldu.
İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi25 Ekim 2014 17:26
İmralı'ya gidecek gazeteci heyetinin taslak listesi hazırlandı
Cemaatin partisinde genel başkan belli oldu25 Ekim 2014 17:22
Cemaatin yedek partisi olarak bilenen Merkez Parti'de Abdurrahim Karslı yeniden Genel Başkanlığa seçildi.
Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması25 Ekim 2014 17:11
Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, "ibadet sevgisi ile tabiat sevgisi karşı karşıya gelecek sevgiler değildir" dedi.
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!25 Ekim 2014 17:09
Bakanlığın zararlı maddeleri yok etmesi için tarlalara saldığı 19 milyon böcekler ekonomiye büyük katkı sağladı.
3 bin 500 hakim ve savcı alınacak25 Ekim 2014 15:07
Adalet Bakanı Bozdağ, ''Bu yıl içerisinde 3 bin 500 adli ve idari yargı hakim ve savcısı alımı için sınav açacağız'' dedi.
Sınır kapısına havan toğu yağdı25 Ekim 2014 14:49
Türkiye ile Suriye arasındaki Mürşitpınar Sınır Kapısı'na 3 havan topunun isabet ettiği öğrenildi.
'Sarı toz' olayında flaş gelişme25 Ekim 2014 13:03
Şüpheli toz maddeye maruz kalan Kanada, Belçika ve Almanya'nın İstanbul'daki başkonsolosluklarından gözlem altına alınanların sayısı 16'dan 24'e yükseldi.
Yarın bu yollara dikkat!25 Ekim 2014 12:59
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nın 91. yıl dönümü kutlamaları kapsamında, Vatan Caddesi ve Bağdat Caddesi'nde yarın yapılacak tören ve provalar nedeniyle İstanbul'da bazı yollar trafiğe kapatılacak.
Peşmergeler Zummar'ı IŞİD'den elinden aldı
Manavgat'ı sel aldı
Kadıköy'de 11'ler belli oldu
Onatça: Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım
Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu
İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi
Cemaatin partisinde genel başkan belli oldu
'Kılıçdaroğlu'nu değiştirmek zorunda kalacaklar'
Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması
Büyük sürpriz! İngiltere'yi sallayan maç!
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
İtalya'da işçiler ayaklandı!
Beşiktaş'ta o iki isim antrmenana katılmadı!
Erken seçim olacak mı?
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
Musul'da IŞİD'e hava saldırısı: 15 ölü
Suarez ısırmamak için bakın ne yapıyor?
Ukrayna'da halk yarın sandık başına gidiyor
Hamsi ihracatı sezona hızlı başladı
Süper Lig'de şok istifa!
Bir ilimiz daha hızlı trene kavuşuyor!
Davutoğlu'ndan milli aşı müjdesi
'Prandelli ile bu iş yürümez'
3 bin 500 hakim ve savcı alınacak
Peşmerge 5 köyü IŞİD'den geri aldı
ABD saldırılarda ilk kaybını verdi
Sınır kapısına havan toğu yağdı
Ebola'dan ölenlerin sayısı yükseldi
Nurullah Sağlam istifa etti
D-8'e BM gözlemci statüsü verildi
Yeşilçam'dan Kanada çıkarması
MERS için 49 hastane belirlendi
Divan kurulunda yumruklar konuştu
Çin, Ay'a insansız uzay aracı gönderdi
Davutoğlu Kayseri’de türbe ziyaret etti
Saatleri geri almayın çünkü...
Arınç, Erdoğan için sinyali verdi
Milyonlarca kart kullanıcısına uyarı
Kobani'de IŞİD'e ağır darbe
'Peşmerge'nin Kobani'ye gitmesi tarihi bir hatadır'
Kartal'la nikah tazeledi
Twitter'da twit sorunu!
Aziz Yıldırım'dan büyük müjde
F.Bahçe'nin toplam borcu açıklandı!
Bakan'ın konvoyunda korkutan kaza! Yaralılar...
'Sarı toz' olayında flaş gelişme
Kabil'de gazeteye protesto
Yarın bu yollara dikkat!
Google'un patronundan uzaydan atlayış rekoru
CHP'li Tanal'dan kadın polise: Sen kimsin?
Gulam Azam'ın son vasiyeti ne oldu?
Bursaspor'da 9 ismin bileti kesildi
'Açık kapı politikamız sürecek'
Öğrenci otobüsü uçuruma yuvarlandı: 6 ölü