Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ala'dan HDP'nin çağrısına sert tepki Kasımpaşa'dan büyük itiraz Böyle olur Sabri'nin dönüşü Hakan TunaYaseminler altında!
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
24 Temmuz 2013 Çarşamba 12:50
Güncellenme Tarihi 24 Temmuz 2013 Çarşamba 15:36
Ayşe Arman’a övgü dolu sözlerde bulunup röportaj veren Murat Menteş, 4 yıl önce Arman için televizyonda “zihninin karanlığı suratına vurmuş zevzek, aptal, şımarık” dediği ortaya çıktı.

HABER 10/ÖZEL

Yeni Şafak yazarı Murat Menteş kendi gazetesi tarafından da darbe kalkışması olarak nitelenen Gezi olayları ile ilgili olarak lümpen Kemalistlerin, faşist solun ve oligarşik azgın sermayenin hoşuna gidecek cümleler kurmasıyla gündeme geldi.

Ailemizde tatlı bir sevince neden oldu

Ardından Gezi kalkışmasının medya odağı Hürriyet’in cinsellik röportajcısı Ayşe Arman’a konuştu. Menteş röportajın girişinde Arman’a güzelleme yaptı:

“Karım Azize’nin en sevdiği yazarlardan birisiniz. Röportaj teklifiniz beni yalnızca gururlandırmadı, ailemizde tatlı bir sevince de neden oldu. Umarım günün birinde rastlaşır, konuşuruz. Böylece benim de ileride torunlarıma anlatacak bir hikâyem olur: ‘Çocuklar ben Ayşe Arman’la yüz yüze konuştum.’ ‘Dede, gene yalan söylüyorsun!’ Çok selamlar, sevgiler, saygılar.”

Menteş ailesinde tatlı bir sevince neden olan karısı Azize’nin çok sevdiği Ayşe Arman’ı aslında Murat Menteş çok iyi tanıyor. Menteş, 2009 Temmuz ayında çarşafla sokaklarda gezen, haşemayla denize giren Ayşe Arman’ı TVNet’te Samet Karagöz’le yaptığı Klark programında yerden yere vurmuştu.

Zevzek cahil şımarık budala

Menteş, programda Arman için, “Bu kadar kahredici bir gerçeği böyle zevzekçe ele almak acaba nasıl bir zihniyetin ürünü… Bu nasıl bir cahillik bu nasıl bir duyarsızlık.. Bu bir gazetecilik, araştırmacılık değil bu şımarıklık…bu kadar terör katına yükselmiş aptallık olamaz yani… Senin zihninin karanlığı suratına vurmuş..

Arman’a kitap önerisi

Hızını alamayan Murat Menteş, stüdyoya getirdiği kitapları Arman’a tavsiye etti: “Aptallık ansiklopedisi kitabı var, buyur senden bahsediyor al, oku.. Bob Fenster’in Salaklık tarihini oku.”

İşte Murat Menteş’in o gün Arman için söyledikleri:

Haber 10Haber 10

Bu haber 7,980 kez okundu.

Zeytinburnu metrobüs yolunda ölümlü kaza!31 Ekim 2014 23:19
Zeytinburnu'nda metrobüs yolundan karşıya geçmek isteyen Yusuf Deli (16) metrobüsün çarpması sonucu hayatını kaybetti.
Giresun'da sağanak hayatı olumsuz etkiledi31 Ekim 2014 22:35
Giresun’da etkili olan sağanak yağış nedeniyle Karadeniz Sahil Yolu’nu sular altında kaldı.
Peşmerge Suriye'yi geçti31 Ekim 2014 21:20
Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) tarafından Halep'e bağlı Kobani'ye (Ayn el Arap) gönderilen Peşmerge konvoyu, Suriye'ye geçti.
3 askerin şehit edilmesiyle ilgili önemli gelişme31 Ekim 2014 21:18
Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde 3 askerin şehit edilmesiyle ilgili 1 kişi gözaltına alındı.
THK Başkanı dahil 5 kişi tutuklandı31 Ekim 2014 21:07
Türk Hava Kurumu'nda ulussüzlük iddialarıyla ilgili yapılan operasyon sonrasında başkan Osman Yıldırım ile birlikte 5 kişi tutuklandı.
Muğla'da MERS virüsü şüphesi!31 Ekim 2014 20:36
Milas'ta 5 gün önce hacdan dönen ve yüksek ateş şikayetiyle hastaneye başvuran kişi, tedavi altına alındı.
Pastırma sıcakları geliyor31 Ekim 2014 20:30
Türkiye genelinde hava sıcaklıkları 6 ila 10 derece düşecek ancak Salı gününden itibaren yeniden yükselmeye başlayacak.
Boğaziçi köprüsünde intihar girişimi!31 Ekim 2014 19:43
Boğaziçi Köprüsü’nde intihar girişiminde bulunan bir şahıs, polis ekipleri ve psikologun devreye girmesiyle ikna edildi.
Kandıra sokakları sular altında kaldı31 Ekim 2014 19:39
Kocaeli’nin Kandıra ilçesinde sağanak yağış nedeniyle bazı dereler taştı, bazı vatandaşlar evlerinde mahsur kaldı.
HDP-DTK-DTP ve HDK'dan ortak çağrı31 Ekim 2014 19:04
"Gösteriler barışçı ve şiddetten uzak geçsin"
Jennifer Lopez İETT otobüsünde!31 Ekim 2014 19:02
İETT otobüsündeki televizyonda gösterilen Jennifer Lopez klibi şaşkınlık yarattı.
Endişelendiren açıklama: 18 işçiye ulaşmak...31 Ekim 2014 18:27
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Maden Mühendisliği Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. Zeki Karaca, Karaman'ın Ermenek İlçesi'ndeki su basan maden ocağında mahsur kalan 18 işçiye ulaşma çalışmalarının 6 ay sürebileceğini söyledi.
Sneijder gidiyor mu? Albayrak noktayı koydu!
Dilmen'den Prandelli'ye şok sözler
Kolombiya'da madeni su bastı
Dışişleri Bakanlığı Danimarka'dan izahat istedi
Ala'dan HDP'nin çağrısına sert tepki
Prandelli'den Sabri ve Sneijder açıklaması
Galatasaray son 5 sezonun en iyisi
Ebola salgını olan ülkelere vizeyi durdurdu
Zeytinburnu metrobüs yolunda ölümlü kaza!
IŞİD'e 80 ülkeden katılım var
Sabri: Allah beni bir sınava soktu...
Giresun'da sağanak hayatı olumsuz etkiledi
Peşmerge Kobani'ye buradan girdi!
Galatasaray'ın golünde ofsayt tartışması
Kasımpaşa'dan büyük itiraz
İlkay Gündoğan 'maden ocağına' indi
Nur Serter: CHP'den istifa etmedim
Böyle olur Sabri'nin dönüşü
Peşmerge Suriye'yi geçti
3 askerin şehit edilmesiyle ilgili önemli gelişme
Osman Sınav'a 'Kızıl Elma' sorusu
THK Başkanı dahil 5 kişi tutuklandı
Muğla'da MERS virüsü şüphesi!
MHP'den AK Parti'ye flaş transfer!
Pastırma sıcakları geliyor
Prandelli: Sneijder yok çünkü...
Galatasaray son dakikada güldü!
Galatasaray bombayı patlatıyor!
F.Bahçe'den Saran için net açıklama!
Çelik: Türkiye eski Türkiye değil