Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Öcalan kararını verdi' Bakan bedelliye başvuranların sayısını açıkladı Perinçek: Bu Erdoğan'ın operasyonu değil Ömer AltaşO Amca!
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
24 Temmuz 2013 Çarşamba 12:50
Güncellenme Tarihi 24 Temmuz 2013 Çarşamba 15:36
Ayşe Arman’a övgü dolu sözlerde bulunup röportaj veren Murat Menteş, 4 yıl önce Arman için televizyonda “zihninin karanlığı suratına vurmuş zevzek, aptal, şımarık” dediği ortaya çıktı.

HABER 10/ÖZEL

Yeni Şafak yazarı Murat Menteş kendi gazetesi tarafından da darbe kalkışması olarak nitelenen Gezi olayları ile ilgili olarak lümpen Kemalistlerin, faşist solun ve oligarşik azgın sermayenin hoşuna gidecek cümleler kurmasıyla gündeme geldi.

Ailemizde tatlı bir sevince neden oldu

Ardından Gezi kalkışmasının medya odağı Hürriyet’in cinsellik röportajcısı Ayşe Arman’a konuştu. Menteş röportajın girişinde Arman’a güzelleme yaptı:

“Karım Azize’nin en sevdiği yazarlardan birisiniz. Röportaj teklifiniz beni yalnızca gururlandırmadı, ailemizde tatlı bir sevince de neden oldu. Umarım günün birinde rastlaşır, konuşuruz. Böylece benim de ileride torunlarıma anlatacak bir hikâyem olur: ‘Çocuklar ben Ayşe Arman’la yüz yüze konuştum.’ ‘Dede, gene yalan söylüyorsun!’ Çok selamlar, sevgiler, saygılar.”

Menteş ailesinde tatlı bir sevince neden olan karısı Azize’nin çok sevdiği Ayşe Arman’ı aslında Murat Menteş çok iyi tanıyor. Menteş, 2009 Temmuz ayında çarşafla sokaklarda gezen, haşemayla denize giren Ayşe Arman’ı TVNet’te Samet Karagöz’le yaptığı Klark programında yerden yere vurmuştu.

Zevzek cahil şımarık budala

Menteş, programda Arman için, “Bu kadar kahredici bir gerçeği böyle zevzekçe ele almak acaba nasıl bir zihniyetin ürünü… Bu nasıl bir cahillik bu nasıl bir duyarsızlık.. Bu bir gazetecilik, araştırmacılık değil bu şımarıklık…bu kadar terör katına yükselmiş aptallık olamaz yani… Senin zihninin karanlığı suratına vurmuş..

Arman’a kitap önerisi

Hızını alamayan Murat Menteş, stüdyoya getirdiği kitapları Arman’a tavsiye etti: “Aptallık ansiklopedisi kitabı var, buyur senden bahsediyor al, oku.. Bob Fenster’in Salaklık tarihini oku.”

İşte Murat Menteş’in o gün Arman için söyledikleri:

Haber 10Haber 10

Bu haber 8,025 kez okundu.

Togo'da dördüncü su kuyusunu açtılar19 Aralık 2014 17:58
İzmir’in sivil toplum kuruluşları arasında sosyal gücü ve hizmetleriyle öne çıkan Konya Hasanşeyhliler Derneği, Afrika kıtasının batısında yer alan TOGO’ da dördüncü su kuyusunu açtı.
ÖNDER 28 Şubat davasının takibinde19 Aralık 2014 17:55
ÖNDER, bugün İstanbul Çağlayan Adliyesi’nde 2. Ağır Ceza Mahkemesinde görülen, 28 Şubat davasına müdahillik duruşmasında, yönetim kurulu üyelerinin geniş katılımı ile hazır bulundu.
Skoda tarihinin rekorunu kırdı19 Aralık 2014 17:54
Skoda kurulduğu 1905 yılından bu yana, bir takvim yılı içerisinde ilk kez 1 milyonluk üretim rakamına ulaştı.
Pertevniyal yaya üst geçidi kaldırılıyor19 Aralık 2014 17:53
Fatih Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan Pertevniyal Lisesi Önü Yaya üst geçidi kaldırılıyor, yayaların geçişinin daha kolay sağlanması için sinyalli geçit yapılıyor.
Diyarbakır'da polise silahlı saldırı19 Aralık 2014 17:51
Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) Diyarbakır il örgütünce, Sur ilçesinde güvenlik güçlerine düzenlenen silahlı saldırının ardından çıkan olaylarda hayatını kaybeden A.Ç için yürüyüş yapıldı.
Bakan bedelliye başvuranların sayısını açıkladı19 Aralık 2014 17:50
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, bugün saat 16.45 itibariyle bedelli askerliğe başvuranların sayısını duyurdu.
Zehirli ürünler 'Yerli malı'na talebi arttırdı19 Aralık 2014 17:44
Uzak Doğu ülkelerinden ithal edilen sağlığa zararlı ayakkabıların gündeme gelmesi hediyelik eşyada da tercihleri değiştirdi.
Digitürk'ün satıldığı haberleri doğru değil19 Aralık 2014 17:38
TMSF, Digitürk'ün Fon bünyesindeki paylarının Katarlı bir grupa satıldığı yönündeki haberlerin doğru olmadığını bildirdi.
Motorlu testereyle belediyeyi bastı19 Aralık 2014 17:37
Yalova’nın Koru beldesinde motorlu testereyle belediyeye giren bir kişi, belediye başkanını makam odasına sıkıştırdı. Başkan pencereden kaçarken, zanlı binadaki eşyaları parçaladı.
Girişimci kadına 87 bin lira kredi19 Aralık 2014 17:22
Mikrokredi Aydın Bölge Müdürlüğü’nün Güney Ege Kalkınma Ajansı (GEKA)’ya sunduğu ‘Bir iş kurmak, bir hayata dokunmak’ projesinin tanıtımı yapılırken, 29 girişimci kadına da 87 bin 500 TL mikro kredi dağıtımı yapıldı.
Pınar Selek'e beraat kararı verildi19 Aralık 2014 17:11
İstanbul 15. Ağır Ceza Mahkemesi, Mısır Çarşısı'nda 7 kişinin öldüğü, 127 kişinin yaralandığı patlamaya ilişkin 16 yıldır devam eden davada sanık Pınar Selek'in beraatine karar verdi.
Yargıtay'da 66 görev değişimi19 Aralık 2014 17:08
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu, Yargıtay'da görevli 66 kişilik yeni kararname yayımladı. Kararnameyle Yargıtay'da görev yapan isimler başka adliyelere gönderildi.
IŞİD'e yine bomba yağdı!
Abidal futbolu noktaladı
FED kararına Minneapolis başkanından itiraz
Borsa, altın ve dolar haftayı nasıl kapattı?
Küba'da cami inşa edilecek!
Efsane başkan bırakıyor!
'Öcalan kararını verdi'
TİKA'nın Almanya'da ofisi yok
Japonya'da kar fırtınası: 11 ölü!
F.Bahçe zorlu deplasmanda!
Mahkemeden flaş Gülen kararı
Irak'ta 29 IŞİD militanı öldürüldü
Esed'e ağır darbe: 400 Ölü!
Milli kaleci yeniden hapse giriyor!
Engelleri 'duymadan' aşıyorlar
Togo'da dördüncü su kuyusunu açtılar
Öz Gıda İş: Ülker işçilerinin haksızlığa uğraması söz konusu değil
Dede: İnsanın zekasıyla alay etmeyin
ÖNDER 28 Şubat davasının takibinde
Skoda tarihinin rekorunu kırdı
Sosyal fobi, iş ve özel hayatı derinden etkiliyor
Pertevniyal yaya üst geçidi kaldırılıyor
Sahilde ayakta kitap okudular
Diyarbakır'da polise silahlı saldırı
Fatih Portakal Ekrem Dumanlı'yı sert sözlerle eleştirdi
Bakan bedelliye başvuranların sayısını açıkladı
Perinçek: Bu Erdoğan'ın operasyonu değil
Mercedes binlerce aracını geri çağırdı
Zehirli ürünler 'Yerli malı'na talebi arttırdı
Pertevniyal geçidi kaldırılıyor!
Digitürk'ün satıldığı haberleri doğru değil
Motorlu testereyle belediyeyi bastı
Skoda tarihinin rekorunu kırdı
Galatasaray'ı bekleyen büyük tehlike
İlhan Cavcav bırakıyor!
Enflasyon beklentileri iyileşiyor