Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail ateşkesi bozdu: 25 şehit Denizli'de otobüs markete girdi! ÖSYM'den flaş açıklama Ömer AltaşErdoğan 'Cumhuriyet' kadınlarına hitap edecek mi?
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
24 Temmuz 2013 Çarşamba 12:50
Güncellenme Tarihi 24 Temmuz 2013 Çarşamba 15:36
Ayşe Arman’a övgü dolu sözlerde bulunup röportaj veren Murat Menteş, 4 yıl önce Arman için televizyonda “zihninin karanlığı suratına vurmuş zevzek, aptal, şımarık” dediği ortaya çıktı.

HABER 10/ÖZEL

Yeni Şafak yazarı Murat Menteş kendi gazetesi tarafından da darbe kalkışması olarak nitelenen Gezi olayları ile ilgili olarak lümpen Kemalistlerin, faşist solun ve oligarşik azgın sermayenin hoşuna gidecek cümleler kurmasıyla gündeme geldi.

Ailemizde tatlı bir sevince neden oldu

Ardından Gezi kalkışmasının medya odağı Hürriyet’in cinsellik röportajcısı Ayşe Arman’a konuştu. Menteş röportajın girişinde Arman’a güzelleme yaptı:

“Karım Azize’nin en sevdiği yazarlardan birisiniz. Röportaj teklifiniz beni yalnızca gururlandırmadı, ailemizde tatlı bir sevince de neden oldu. Umarım günün birinde rastlaşır, konuşuruz. Böylece benim de ileride torunlarıma anlatacak bir hikâyem olur: ‘Çocuklar ben Ayşe Arman’la yüz yüze konuştum.’ ‘Dede, gene yalan söylüyorsun!’ Çok selamlar, sevgiler, saygılar.”

Menteş ailesinde tatlı bir sevince neden olan karısı Azize’nin çok sevdiği Ayşe Arman’ı aslında Murat Menteş çok iyi tanıyor. Menteş, 2009 Temmuz ayında çarşafla sokaklarda gezen, haşemayla denize giren Ayşe Arman’ı TVNet’te Samet Karagöz’le yaptığı Klark programında yerden yere vurmuştu.

Zevzek cahil şımarık budala

Menteş, programda Arman için, “Bu kadar kahredici bir gerçeği böyle zevzekçe ele almak acaba nasıl bir zihniyetin ürünü… Bu nasıl bir cahillik bu nasıl bir duyarsızlık.. Bu bir gazetecilik, araştırmacılık değil bu şımarıklık…bu kadar terör katına yükselmiş aptallık olamaz yani… Senin zihninin karanlığı suratına vurmuş..

Arman’a kitap önerisi

Hızını alamayan Murat Menteş, stüdyoya getirdiği kitapları Arman’a tavsiye etti: “Aptallık ansiklopedisi kitabı var, buyur senden bahsediyor al, oku.. Bob Fenster’in Salaklık tarihini oku.”

İşte Murat Menteş’in o gün Arman için söyledikleri:

Haber 10Haber 10

Bu haber 7,898 kez okundu.

Denizli'de otobüs markete girdi!01 Ağustos 2014 12:23
Denizli'de otobüs markete girdi, 2 kişi hayatını kaybetti, çok sayıda yaralı var...
ÖSYM'den flaş açıklama01 Ağustos 2014 12:13
ÖSYM, üniversite yerleştirmelerinde, bazı sağlık meslek lisesi öğrencilerinin okul tür kodunun hatalı olması nedeniyle açıkta kaldığı yönündeki iddialara ilişkin çalışma başlattıklarını açıkladı.
O üniversite mühürlendi!01 Ağustos 2014 12:11
Tuzla Belediyesi, Süleyman Şah Üniversitesi'nin inşaat ruhsatına aykırı yapılaşmalarını mühürledi.
Güreşte hedef dünya şampiyonluğu01 Ağustos 2014 12:03
Türkiye Güreş Federasyonu Başkanı Hamza Yerlikaya, eylülde Özbekistan'da yapılacak Büyükler Dünya Güreş Şampiyonası'nda minderi titretmeyi ve birden fazla sıklette madalya hedeflediklerini söyledi.
Nargileye de sigara yasakları geliyor01 Ağustos 2014 12:01
Sağlık Bakanı Müezzinoğlu, "tütünle ilgili tüm yasaklar nargile için de geçerli" dedi.
''Çocuk anne adayları'' için özel birim01 Ağustos 2014 11:52
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, ergen gebe çocuklara Çocuk Destek Merkezlerinde, yıl sonuna kadar 15 kişi kapasiteli yeni bir ergen gebe biriminin hizmete girmesi planlanıyor.
Nargileye de sigara yasakları geliyor01 Ağustos 2014 11:51
Sağlık Bakanı Müezzinoğlu, nargilenin en az sigara kadar zararlı olduğunu, bir nargilenin en az 50 sigaraya bedel olduğunu belirterek "Tütünle ilgili tüm yasaklar nargile için de geçerli" dedi.
Vatandaş bayramda YHT'yi tercih etti01 Ağustos 2014 11:39
Ankara'dan, İstanbul, Eskişehir ve Konya sefer yapan yüksek hızlı trenler (YHT), bayram tatilinde 54 bin 98 yolcu taşıdı.
Dicle: Kürtlerin sadece yüzde 5'i bağımsızlık ister01 Ağustos 2014 11:37
Hatip Dicle, Kürtler arasında bağımsızlık için bir referandum yapılması durumunda yüzde 5 oranında evet oyunun ancak alınabileceğini söyledi.
Cumhurbaşkanlığı'ndan ateşkes açıklaması01 Ağustos 2014 11:33
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Gazze’de sağlandığı açıklanan 72 saatlik ateşkesle ilgili açıklama yaptı.
Kaçakların umudu sınırda son buldu01 Ağustos 2014 11:21
Edirne'de, yasa dışı yollarla Yunanistan'a geçmek isteyen 279 kaçak göçmen, jandarma ve askerler tarafından yakalandı.
Savunma Bakanı'ndan bedelli müjdesi01 Ağustos 2014 11:17
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, cumhurbaşkanı seçiminin ardından bedeli askerlik bekleyenlerle ilgili bir çalışmanın olabixleceği işaretini verdi.
Menderes, büyük 'Usta'ya hazır!
Lig'de 4. yıldız çekişmesi başlıyor!
Ayranın faydaları saymakla bitmiyor
Gazze'de "katliam”’ı değil "antisemitizm"i görüyor
İsrail ateşkesi bozdu: 25 şehit
Prandelli'nin Hamit Altıntop kararı
İnternet mahremiyeti tehlikede
Dava masrafları için evini sattı
Siyah kediler 'selfie'lerden dışlanıyor
Türkiye musevileri Gazze'ye savaşa gitti
Denizli'de otobüs markete girdi!
Bu maçı 109 bin kişi izleyecek!
Altını olanlar dikkat!
Arjantin'e bir darbe de Moody's'den
ÖSYM'den flaş açıklama
İhsanoğlu, Atatürk kitabını öpüp başına koydu
O üniversite mühürlendi!
Güreşte hedef dünya şampiyonluğu
Oscar ödüllü sanatçı 92 yaşında öldü
Nargileye de sigara yasakları geliyor
Susamın mucizevi etkileri
İsrail'den özürlü çocukların kilisesine bomba
''Çocuk anne adayları'' için özel birim
Nargileye de sigara yasakları geliyor
Filistin bayrağı İngiliz Parlamentosu'na
Mancini'den Salih Uçan açıklaması!
Fenerbahçe'nin reddettiği dev reklif!
Vatandaş bayramda YHT'yi tercih etti
Dicle: Kürtlerin sadece yüzde 5'i bağımsızlık ister
Lise kontenjanları belli oldu
Obama'ya yargı yolu açıldı
AB'den 5 büyük Rus bankasına yaptırım
Engin Bekdemir sözleşmesini fesh etti
Cumhurbaşkanlığı'ndan ateşkes açıklaması
En çok erkekler intihar ediyor!
İşte Toraman’ın yeni takımı
Ender Aslan: Yeni bir sayfa açtık
Brezilya'dan Aziz Yıldırım'ı çıldırtacak iddia!
Hindistan'da büyük facia
BM Sözcüsü'ne 1 gün bile yetti
Kaçakların umudu sınırda son buldu
Sapanca Gölü'nde son durum kötü
Savunma Bakanı'ndan bedelli müjdesi
Beşiktaş, Feyenord'u elerse zengin olacak!
Apple 200 çalışanı işten çıkarıyor!
Iğdır'da mera kavgası: 4 yaralı
İngiliz Parlamentosu'nda Filistin bayrağı
Mitroglou Trabzonsporlu gibi!
CHP 10 Ağustos'ta seçmen taşıyacak
İsrail, ölen asker sayısını açıkladı
Kayserisporlu Engin sözleşmesini fesh etti
Radar cezaları için tarihi karar!
"12 Dev Adam" ilk sınavına çıkıyor
Bip sesini isteyen duyabilecek
Muhammed Ali'nin eldivenlerine 388 bin dolar
SGK bankalar üzerinden yakalayacak!
Paralelcilerin polis devletine neden suskunlar?
Bayramda telefonlar 1.8 milyar dakika çaldı
Artık 'Yunan yoğurdu' değil!
Denizde büyük tehlike!
Yağhaneden tarihi tapınak
Campbell Wenger'e bağlı
Casusluğun suçu olur mu?
Başbakan‘a aile boyu destek
Aşırı sıcak Erciyes'teki karları eritti
İhracat rakamları açıklandı
Güce tapınan neo-vesayetçiler...