Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bakan Yılmaz'dan o iddiaya yanıt! 'Telefonum hiç çalmıyor' Engelli çocuğa İsrail kelepçesi Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
Murat Menteş Ayşe Arman'a öyle laflar etmiş ki!
24 Temmuz 2013 Çarşamba 12:50
Güncellenme Tarihi 24 Temmuz 2013 Çarşamba 15:36
Ayşe Arman’a övgü dolu sözlerde bulunup röportaj veren Murat Menteş, 4 yıl önce Arman için televizyonda “zihninin karanlığı suratına vurmuş zevzek, aptal, şımarık” dediği ortaya çıktı.

HABER 10/ÖZEL

Yeni Şafak yazarı Murat Menteş kendi gazetesi tarafından da darbe kalkışması olarak nitelenen Gezi olayları ile ilgili olarak lümpen Kemalistlerin, faşist solun ve oligarşik azgın sermayenin hoşuna gidecek cümleler kurmasıyla gündeme geldi.

Ailemizde tatlı bir sevince neden oldu

Ardından Gezi kalkışmasının medya odağı Hürriyet’in cinsellik röportajcısı Ayşe Arman’a konuştu. Menteş röportajın girişinde Arman’a güzelleme yaptı:

“Karım Azize’nin en sevdiği yazarlardan birisiniz. Röportaj teklifiniz beni yalnızca gururlandırmadı, ailemizde tatlı bir sevince de neden oldu. Umarım günün birinde rastlaşır, konuşuruz. Böylece benim de ileride torunlarıma anlatacak bir hikâyem olur: ‘Çocuklar ben Ayşe Arman’la yüz yüze konuştum.’ ‘Dede, gene yalan söylüyorsun!’ Çok selamlar, sevgiler, saygılar.”

Menteş ailesinde tatlı bir sevince neden olan karısı Azize’nin çok sevdiği Ayşe Arman’ı aslında Murat Menteş çok iyi tanıyor. Menteş, 2009 Temmuz ayında çarşafla sokaklarda gezen, haşemayla denize giren Ayşe Arman’ı TVNet’te Samet Karagöz’le yaptığı Klark programında yerden yere vurmuştu.

Zevzek cahil şımarık budala

Menteş, programda Arman için, “Bu kadar kahredici bir gerçeği böyle zevzekçe ele almak acaba nasıl bir zihniyetin ürünü… Bu nasıl bir cahillik bu nasıl bir duyarsızlık.. Bu bir gazetecilik, araştırmacılık değil bu şımarıklık…bu kadar terör katına yükselmiş aptallık olamaz yani… Senin zihninin karanlığı suratına vurmuş..

Arman’a kitap önerisi

Hızını alamayan Murat Menteş, stüdyoya getirdiği kitapları Arman’a tavsiye etti: “Aptallık ansiklopedisi kitabı var, buyur senden bahsediyor al, oku.. Bob Fenster’in Salaklık tarihini oku.”

İşte Murat Menteş’in o gün Arman için söyledikleri:

Haber 10Haber 10

Bu haber 7,971 kez okundu.

TCMB'den zorunlu karşılıklara ilişkin açıklama21 Ekim 2014 14:53
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası, dengeli büyümeyi ve yurt içi tasarrufları güçlendirmek amacıyla Banka'nın çekirdek yükümlülüklere ilave bir destek sağlayacağını bildirdi.
Rize yaylaları beyaza büründü21 Ekim 2014 14:43
Rize'nin Çamlıhemşin İlçesi'ne bağlı Ayder, Ceymakçur, Kavrun, Çat, Kaleköy, Trovit ve Elevit yaylaları, kar yağışı sonrası beyaza büründü.
İngiltere'den Türkiye'ye övgü21 Ekim 2014 14:35
İngiltere, Türkiye'nin Kobani'deki çatışmalardan kaçan on binlerce Suriyeliye sınırlarını açmasını takdirle karşıladığını bildirdi.
Barbaros, Akdeniz'i salladı!21 Ekim 2014 14:27
Türkiye'nin, yeni satın aldığı yüksek donanımlı sismik arama gemisi Barbaros Hayreddin Paşa’yı Rumların sondaj yaptığı bölgeye göndermesi üzerine ortalık karıştı
Son paralel operasyona dair şok detay!21 Ekim 2014 14:12
Ankara Emniyet Müdürlüğü, yasa dışı dinlemelerle ilgili olarak, eski istihbarat polislerine yönelik operasyon başlattı. Polisler TÜBİTAK ve Hava Kuvvetleri'nin savunma projesini yürüten ekibi dinlemekle suçlanıyor.
Üniversite öğrencisinden örnek davranış21 Ekim 2014 13:56
Artvin Çoruh Üniversitesi (AÇÜ) öğrencisi olan Mustafa Can, burs başvurusu yaptıktan sonra yolda bulduğu 500 lirayı jandarmaya teslim ederek sahibine ulaştırılmasını sağladı.
Hac dönüşü fenalaşan kişi gözlem altına alındı21 Ekim 2014 13:54
Adana'nın Ceyhan ilçesinde hac dönüşü rahatsızlanan kişi hastaneye kaldırıldı.
Davutoğlu'ndan kalça protezi istedi21 Ekim 2014 13:51
Gaziantepli Zekeriya Beyaz, Başbakan Ahmet Davutoğlu'ndan kalça protezi talebinde bulundu.
AİHM'den Atatürk heykeli kararı!21 Ekim 2014 13:46
AİHM, Atatürk'e hakaret suçundan verilen 13 yıllık hapis cezasını "orantısız" buldu.
Son 134 yılının en sıcak Eylül'ü21 Ekim 2014 13:46
Geçtiğimiz Eylül ayı dünya tarihinde ölçümlerin başladığı 1880 yılından bu yana en sıcak eylül ayı olarak kayıtlara geçti.
'Bildiğiniz gibi değil'21 Ekim 2014 12:44
Türkiye Gazetesi yazarı Yıldıray Oğur, 'Bildiğiniz gibi değil' dedirten son bir ayın hikayesini yazdı. Yazıyı, önemine binaen tekrar yayınlıyoruz.
'Kobani provokatörleri hesap vermelidir'21 Ekim 2014 12:29
Recep Karagöz, Kobani eylemleri sırasında ortaya çıkarak vahşice cana ve mala kasteden provokatörlerin hesap vermelerine ilişkin açıklama yaptı.
Bakan Yılmaz'dan o iddiaya yanıt!
TCMB'den zorunlu karşılıklara ilişkin açıklama
Bakan Şimşek'ten petrol müjdesi
Maranki: Şebeke suyu hazır sulardan daha sağlıklı
Doğan Medya Grubu'nda tensikat depremi!
Rize yaylaları beyaza büründü
Gemlik'e Galatasaray parkı ve UEFA Anıtı!
CAS'tan Manisaspor'a kötü haber!
Apple, Türkiye'de ikinci mağazasını açıyor
İngiltere'den Türkiye'ye övgü
Raul'dan sürpriz transfer!
'Telefonum hiç çalmıyor'
Enrique: Messi'nin fikirleri çok önemli
Rusya'dan ABD'ye suçlama
Barbaros, Akdeniz'i salladı!
Merkez Bankası'ndan faiz kararı!
T.Sporlu futbolcu doktoru darp etti!
Son paralel operasyona dair şok detay!
'55 Esed askerini öldürdük''
Engelli çocuğa İsrail kelepçesi
Prandelli 3 ismin biletini kesti!
Güreşte finalistler belli oldu
2015 yılı bütçe maratonu takvimi belli oldu
Trabzonspor Avrupa'da da gülmek istiyor
Asırlık ceviz ağaçları zamana meydan okuyor
Üniversite öğrencisinden örnek davranış
Hac dönüşü fenalaşan kişi gözlem altına alındı
"Koridorun güzergâhına Türkiye karar verecek"
Davutoğlu'ndan kalça protezi istedi
Jandarma komutanını İçişleri Bakanı atayacak
Son 134 yılının en sıcak Eylül'ü
AİHM'den Atatürk heykeli kararı!
Irak'ta AK Parti'yi model alan parti kuruldu
Günde 22 saat uyuyor
Windows Phone'un Skype sürümüne çizim özelliği geldi
Kerem Göğüş'e suç duyurusu
Davutoğlu iç güvenlik paketini açıkladı
İstanbul'da Ebola paniği!
IŞİD petrol gelirinin 800 milyon dolar...
Avustralya'da İslam karşıtlığı artıyor
İranlı general Suriye'de öldürüldü
'Bildiğiniz gibi değil'
Nobel Ödülü'nün en genç sahibine bir ödül de ABD'den
'Kobani provokatörleri hesap vermelidir'
Samsung Ebola virüsüne karşı 3 bin telefon bağışladı
MERS virüsüne ''maske'' önlemi
Kıbrıs Rum Yönetimi'nden Türkiye'ye gözdağı!
Kanal D'de bir program daha yayından kalktı
Bu sefer zarar etti!
Trabzon medyasından şok manşet: Susturun şu...
Rusya'dan 'Ukrayna'yı paylaşalım' teklifi
Yaralı 11 PYD'li Türkiye'de
Pil ömrü en uzun olan akıllı telefonlar
İŞKUR'dan bin kişiye geçici istihdam
Gelecek 10 yılın en önemli hedefi büyüme
Gmail Outlook ve Yahoo hesaplarını da destekleyecek
Bahçeli: Cemaat MHP'yi ele geçirmeye çalıştı
Melo Fenerbahçe derbisinde rekor kırmış!
Sabiha Gökçen’in tümünü istiyorlar
Liseliler Caz sanatçıları ile buluşuyor
AnadoluJet'ten Konya'ya özel kampanya
Pistorius'un cezası belli oldu!
Hükümetten çift maaş müjdesi