Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Süleyman Soylu'dan paralel yapıya sert sözler! Beşiktaş'ın yıldızı yuvadan uçuyor! Radikal'den algı operasyonu! Celal KazdağlıAmaç: İnsanların psikolojisini yönetmek
DYP kurucularından Develioğlu vefat etti
DYP kurucularından Develioğlu vefat etti
18 Ağustos 2006 Cuma 15:14
Güncellenme Tarihi 28 Ocak 2012 Cumartesi 15:59
Doğru Yol Partisi'nin (DYP) kurucularından Hacı Doğan Develioğlu, Kırıkkale'de geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

Doğru Yol Partisi'nin (DYP) kurucularından Hacı Doğan Develioğlu, Kırıkkale'de geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

Develioğlu'nun cenazesi, Kırıkkale Nur Camii'nde cuma namazına müteakip kılınan cenaze namazının ardından Yahşihan Kabristanı'na defnedildi. Cenaze namazına DYP Genel Başkan Yardımcısı Saffet Arıkan Bedük, AK Parti Kırıkkale Milletvekili Murat Yılmazer, DYP Kırıkkale İl Başkanı Ömer Faruk Ilıcan, DYP Merkez İlçe Başkanı Adnan Abalı ve kalabalık bir halk topluluğu katıldı.

1942 doğumlu olan Develioğlu, uzun süre TEK Yönetim Kurulu Üyeliği de yapmıştı.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 314 kez okundu.

Süleyman Soylu'dan paralel yapıya sert sözler!15 Eylül 2014 23:50
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Süleyman Soylu'dan 'paralel yapının' Lahey oyununa sert tepki gösterdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan yurda döndü15 Eylül 2014 23:46
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar ziyaretinin ardından özel uçak "TUR" ile Ankara'ya geldi.
Erdoğan: BDDK gereken adımları atmalı!15 Eylül 2014 22:57
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Bank Asya'nın durumu ortada. BDDK'nın atması gereken adımlar var yoksa sorumlu olur" dedi.
Türkiye'ye mesnetsiz suçlama!15 Eylül 2014 22:55
Mısır'da Hâkimler Kulübü Başkanı Ahmed el-Zend Türkiye'ye mesnetsiz suçlamalarda bulundu!
Erdoğan'dan New York Times'ın IŞİD iddiasına tepki!15 Eylül 2014 22:32
Erdoğan, New York Times'ın Türkiye IŞİD'den petrol alıyor iddiasıyla ilgili, "IŞİD petrolü iddiası çok çirkin, yalan ve adice" dedi...
Çavuşoğlu: Sorunları doğuran sebepler ortadan kaldırılmalı15 Eylül 2014 22:22
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, Irak hükümetinin kapsayıcı yaklaşım benimsemesinin önemli olduğunu, bölgedeki güvenlik sorunlarının ancak sorunları doğuran temel sebeplerin ortadan kaldırılmasıyla çözülebileceğini belirtti.
Ulvi Saran'dan eleştirilere cevap!15 Eylül 2014 21:37
Görevinden ayrılma talebinde bulunan Kamu Düzeni ve Güvenliği Müsteşarı Doç. Dr. Ulvi Saran, eleştirilere cevap verdi.
Davutoğlu ilk yurt dışı ziyaretine yarın çıkıyor15 Eylül 2014 21:30
Başbakan Ahmet Davutoğlu, ilk resmi yurt dışı ziyaretini yarın Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ne (KKTC) yapacak.
İhvan yöneticisi Katar'dan Türkiye'ye geldi15 Eylül 2014 20:17
Katar'ın Müslüman Kardeşler liderlerinden 7 kişinin ülkeden ayrılmalarını istemesi üzerine teşkilatın Dış İlişkiler Sorumlusu Amr Derrac Türkiye'ye geldi. 7 kişiden 2'si ülkeden ayrıldı, 5'i ise hâlâ Katar'da.
Arınç'tan Bakanlar Kurulu açıklaması15 Eylül 2014 20:01
Bakanlar Kurulu toplantısı sonrası açıklama yapan Arınç, toplantıda öncelikli konunun Avrupa Birliği olduğunu, AB Bakanı Bozkır'ın etraflıca bir sunum yaptığını söyledi.
Erdoğan'ın makam aracını Katar Emiri kullandı15 Eylül 2014 19:17
Cumhurbaşkanı Erdoğan Katar'da katıldığı bir temel atma töreni sonrası sürpriz bir harekete karşılaştı.
Yasadışı dinleme iddiasına 961 yıl hapis istemi15 Eylül 2014 19:06
İzmir merkezli olarak geçen ay 13 ilde düzenlenen operasyonda, 11'i tutuklu 32 polis hakkındaki iddianame kabul edildi.
Türk Telekom abonelerinin dikkatine!
Süleyman Soylu'dan paralel yapıya sert sözler!
Cumhurbaşkanı Erdoğan yurda döndü
D.Bakır Valisi Kıraç: Okul izinsiz olduğu için mühürlendi!
Erdoğan: BDDK gereken adımları atmalı!
Türkiye'ye mesnetsiz suçlama!
Uğur Boral Bilic'e sert çıktı!
Erdoğan'dan New York Times'ın IŞİD iddiasına tepki!
Çavuşoğlu: Sorunları doğuran sebepler ortadan kaldırılmalı
Lufthansa pilotları iş bırakma eyleminden vazgeçti
David Cameron: Bu aileyi ayırmayın
Beşiktaş'ın yıldızı yuvadan uçuyor!
Kartal fırsat tepti!
Ulvi Saran'dan eleştirilere cevap!
Fenerbahçe bir ilki başardı!
Davutoğlu ilk yurt dışı ziyaretine yarın çıkıyor
Almanya'dan IŞİD resti!
Jose Sosa rekor kırabilir!
Suriye'de 17 bin 136 çocuk yaşamını yitirdi
Microsoft'tan 2,5 milyar dolarlık dev alım
Akdeniz'de yeni kaçak faciası iddiası
İstanbul'un göbeğinde dehşet!
Antibiyotik yerine arı!
Sergen Yalçın'ın ücreti dudak uçuklattı!
Cavcav'dan suç duyurusu
Hamas'tan o iddiaya yalanlama
İhvan yöneticisi Katar'dan Türkiye'ye geldi
Caner Asena için kesenin ağzını açtı
Huawei, Samsung'a meydan okudu!
Arınç'tan Bakanlar Kurulu açıklaması
Prandelli'den Sneijder'e gönderme
Erdoğan'ın makam aracını Katar Emiri kullandı
Yasadışı dinleme iddiasına 961 yıl hapis istemi
Radikal'den algı operasyonu!
Aydın Doğan medyası yine görevde!
İhvan liderine ikinci müebbet
İngiltere'de "trilyonluk" korku!
Hurda deposunda korkutan yangın
Gazzelilerin son çaresi: Ölüme yolculuk
Feci kaza: 6 yaralı
Yollar resmen ayrıldı!
Kritik Ukrayna toplantısı
Gazze için imar çağrısı
Hacı Gedikli vefat etti!
Üniversite adayları dikkat!