Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İşte siyasilerin derbi tahminleri Dolar 2.64'ü geçti Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı üzen vefat Mustafa EkiciDilinizKABAvicdanınızTAŞ
DYP kurucularından Develioğlu vefat etti
DYP kurucularından Develioğlu vefat etti
18 Ağustos 2006 Cuma 15:14
Güncellenme Tarihi 6 Mart 2015 Cuma 16:40
Doğru Yol Partisi'nin (DYP) kurucularından Hacı Doğan Develioğlu, Kırıkkale'de geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

Doğru Yol Partisi'nin (DYP) kurucularından Hacı Doğan Develioğlu, Kırıkkale'de geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

Develioğlu'nun cenazesi, Kırıkkale Nur Camii'nde cuma namazına müteakip kılınan cenaze namazının ardından Yahşihan Kabristanı'na defnedildi. Cenaze namazına DYP Genel Başkan Yardımcısı Saffet Arıkan Bedük, AK Parti Kırıkkale Milletvekili Murat Yılmazer, DYP Kırıkkale İl Başkanı Ömer Faruk Ilıcan, DYP Merkez İlçe Başkanı Adnan Abalı ve kalabalık bir halk topluluğu katıldı.

1942 doğumlu olan Develioğlu, uzun süre TEK Yönetim Kurulu Üyeliği de yapmıştı.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 341 kez okundu.

Adalet Bakanı Bekir Bozdağ istifa etti06 Mart 2015 15:27
Bakan Bozdağ, "Bugün bakan olarak son günüm. Anayasamız gereği olarak istifa ettim. Ancak yarından itibaren geçerli olacak" dedi.
'Abdullah Gül'ü aktif siyasette görmemiz isabet olur'06 Mart 2015 13:30
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Mustafa Tanış'ın cenazesinde gazetecilerin sorularını yanıtladı. Gündeme ilişkin soruları yanıtlayan Erdoğan, Abdullah Gül'ü aktif siyasette tekrar görmek istediğini söyledi. Eski MİT Müsteşarı Hakan Fidan hakkında ise Erdoğan görüşlerinin aynı olduğunu belirtti.
Ünlü gazeteci de aday adayı oldu06 Mart 2015 13:25
Gazeteci Çiğdem Anad, Milletvekili Genel Seçimleri'nde CHP’den İstanbul 2. Bölge ön seçim adayı oldu.
Hüseyin Çelik: Gül aday olursa şeref duyarız06 Mart 2015 13:18
AK Parti Genel Başkan Başdanışmanı Hüseyin Çelik, 11’nci Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün seçimlerde aday olacağı iddialarına ilişkin konuştu.
HDP’den Celal Doğan’a teklif!06 Mart 2015 11:24
Halkların Demokratik Partisi (HDP), Gaziantep eski Büyükşehir Belediye Başkanı Celal Doğan’a partilerinden vekil olması için teklifte bulundu.
Davutoğlu'nun kızı dereceye girdi06 Mart 2015 10:41
Muğla'da düzenlenen liselerarası oryantiring yarışlarında Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun kızı Hacer Büke Davutoğlu da yarıştı.
En çok hangi parti haber oldu?06 Mart 2015 09:22
Medya Takip Merkezi'nin(MTM), yaptığı rakamsal analizlere göre geçen ay en çok AK Parti haber oldu. İktidar partisini sırasıyla CHP, MHP ve HDP izledi.
Dortmund ayarlı Şişli bombası!06 Mart 2015 08:01
Şişli Belediyesi'ndeki İnönü-Sarıgül savaşının doruğa çıktığı görevden almaların detaylarına AKŞAM ulaştı. İnönü'nün, birlikte Dortmund-Galatasaray maçını izlemek için anlaştığı Sarıgül'ü havaalanına gönderip 25 müdürü görevden aldığı ortaya çıktı.
Erol Olçak, AK Parti’den aday adayı oldu06 Mart 2015 07:59
AK Parti’nin kuruluşundan bu yana tüm reklam ve tanıtım işlerini yapan, seçim kampanyalarını organize eden ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’a yakın isimlerden Erol Olçak da son dakikada milletvekili aday adaylığı için başvuruda bulundu.
Eski CHP'li HDP'den aday adayı oldu06 Mart 2015 07:56
Eski CHP Diyarbakır İl Başkanı Medeni Seyrek Bukarki, Halkların Demokratik Partisi'nden (HDP) milletvekili aday adayı oldu.
Erdoğan ve Hakan Fidan Medine'de görüşmüş06 Mart 2015 07:13
Erdoğan, gazetecilere ifade ettiği kırgınlığını ve tavrını Hakan Fidan’a yüz yüze görüşmesinde de iletti.
İki bakanlığa bağlı kurumlara çok sayıda atama06 Mart 2015 06:09
İçişleri ve Ulaştırma, Denizicilik ve Haberleşme bakanlıklarına ait atama kararları Resmi Gazete'ye yayımlandı.
Bakaye Traore, baba oldu
Dev şirketten iflas başvurusu!
Yer fıstığından yemeklik yağ ürettiler
Budist bilim adamı Müslüman oldu
İşte siyasilerin derbi tahminleri
Davutoğlu BM'de konuştu
Galatasaray ve Fenerbahçe'ye kötü haber!
Biliç ekmeğinden olabilir
Kendi hücrenizle gençleşin!
Keskin nişancılar böyle gizleniyor...
10 yılda 6,3 milyon ek istihdam sağlandı
TFF'den Fenerbahçe'ye pankart engeli!
Dolar 2.64'ü geçti
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı üzen vefat
AK Parti'de mülakatlar başladı
İsrail köpekli işkenceyi geçici olarak durdurdu
3 köy basıldı: 27 ölü
Bin 930 kişi aynı anda zeybek oynadı
Hastane yolunda kaza: 1 ölü, 2 yaralı
Evden 5 römork eski elbise çıktı
Arınç'tan flaş Gül açıklaması!
Başbakan'a hakaretten gözaltına alınan Atilla Taş serbest bırakıldı
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ istifa etti
Fransız denizaltısı Amerikan uçak gemisini batırdı!
TBMM Genel Kurulu toplanamadı
Çocukları dağa kaçırmaya çalışanlar yakalandı
ÖSYM Başkanının görev süresi pazaar günü doluyor
Heniyye: Hamas kararı siyaseten benimsenmedi
Otomobil takla attı: 5 yaralı
Koalisyon 4 Nusra komutanını öldürdü
Türkiye'nin ilk "e-atık kahramanları" belli oldu
3 aydır kayıp olan kadının cesedi bulundu
Zlatan'ın menajeri açıkladı: "8 yıl daha..."
Okullarda riskli görülen 150 kişi ihraç edildi
Millet gazetesi ve Ali Tezel'e yalanlama
10 bin yıllık bebek gergedan bulundu
Bucaspor transfer yasağına çözüm buldu
Borsa 2. seansa yükselişle başladı
Okul servisi trenle çarpıştı: 7 ölü
Gurbette "kadın" olmak
Üniversite öğrencisine idam
Barzani: Bir olduğumuzu dünyaya duyuralım
Dünyanın üçte birinin dişi çürük
Cezaevinden izinli çıkarak ayrıldığı eşini silahla yaraladı
F.Bahçe-Beşiktaş derbisi tehlikeye girdi
Kırmızı alarm geride kaldı!
ÖSYM'den çok önemli hatırlatma!
Fenerbahçe maçında Felipe Melo için bir ilk
550 yıllık güneş saatinin Türkçesi yapılacak
Türkiye'de ilk kez rastlandı!
Erdoğan konuştu dolar düştü
Mızrak-2'de komandolar korku saldı
Basketbol turnuvası Darende'de gerçekleştirildi
Banvit, Türkiye'nin 'Süper Markaları' arasında 3'üncü kez yer aldı
Son cemre de toprağa düştü
GÜBRETAŞ'tan Edirne'deki çeltik üreticilerine eğitim
Dünya Lorenzo'ya ağladı, Çarşı özel pankart hazırladı
BT şimdi de Formula 1 pistlerinde “hızla” yarışacak
İstanbul’da yaşıyoruz ama İstanbul’u tanımıyoruz
Aydın: Artık icat çıkaran bir nesil var
Kadınlar cam tavanı özgüven ile yıkabilir
Kesintisiz Ankara manzarasında tercih Parktepe oldu