Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Başörtüsü serbestliği Can Dündar'ı rahatsız etti Ankara'da polis alarma geçti! Onur Kıvrak'dan zehir zemberek sözler Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Suudi Arabistan'da virüsten 2 kişi daha öldü
Suudi Arabistan'da virüsten 2 kişi daha öldü
7 Temmuz 2013 Pazar 14:57
Güncellenme Tarihi 7 Temmuz 2013 Pazar 14:59
Suudi Arabistan Sağlık Bakanlığı, dün yaptığı açıklamada Corona virüsünden 2 kişinin daha hayatını kaybettiğini belirtti.

Sağlık Bakanlığı vefat edenlerin birinin doğu bölgesinde diğerinin ise Cidde kentinde iki yaşında bir çocuk olduğunu açıkladı. Bakanlık tarafından yapılan açıklamada virüsün teşhis edildiğinden bu yana kadar ölenlerin sayısının 36'ya çıktığını, 3 kişide daha bu virüsün tespit edildiğini bunların ikisinin başkent Riyad'da olduğu ifade edildi.

Corona virüsünün görüldüğü son 3 kişinden ikisinin Riyad'da Suudi vatandaşı, birinin 66 diğerinin 69 yaşında olduğu, üçüncü kişinin ise Hafr el Batın'da sağlık sektöründe çalışan bir yabancı olduğu belirtildi.

Bu haber 111 kez okundu.

Cezayir'de bir Fransız vatandaşı kaçırıldı22 Eylül 2014 23:21
Fransa Dışişleri Bakanlığı, bir Fransız vatandaşının Cezayir'in doğusunda kaçırıldığını duyurdu.
Londra’nın Metro durakları otel oluyor22 Eylül 2014 21:12
Londra’daki kullanılmayan metro istasyonları satışa sunulacak. Hayalet istasyonların otel, mağaza ve müze olarak hizmet vermesi bekleniyor.
Türk vatandaşına IŞİD gözaltısı22 Eylül 2014 20:26
Almanya'nın başkenti Berlin'de terör örgütü Irak Şam İslam Devleti (IŞİD) üyesi olduğu iddia edilen 30 yaşındaki Murat S.'nin gözaltına alındığı bildirildi.
Gazze'de 100 binden fazla Filistinli evsiz22 Eylül 2014 20:21
Birleşmiş Milletler İnsan Hakları Yüksek Komiseri Yardımcısı Flavia Pansieri, İsrail'in Gazze'ye düzenlediği saldırılar neticesinde 100 binden fazla kişinin evsiz kaldığını belirtti.
Bedii ve 104 İhvan mensubu Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi22 Eylül 2014 20:18
Mısır'da, Müslüman Kardeşler Teşkilatı Rehberlik Konseyi Başkanı Muhammed Bedii ve İhvan mensubu 104 kişi, "şiddet eylemlerinde bulunmak ve arbede çıkarmak" suçlamasıyla Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi.
Memurlar yarın greve gidiyor22 Eylül 2014 19:46
Yunanistan'da, kamu personeli sayısının azaltılmasına yönelik yapılan eylemleri yasa dışı ilan eden mahkeme kararına tepki için memurlar 24 saatlik grev yapacak.
Afganistan'ın yeni devlet başkanı halka hitap etti22 Eylül 2014 18:58
Afganistan'ın yeni devlet başkanı Ahmedzai, ulusal birlik hükümetinin, iktidarın paylaşılması için değil, sorumlulukların paylaşılması için kurulacağını, hükümetin de her altı ayda halka hesap vereceğini söyledi.
Irak'ta IŞİD'e ağır darbe!22 Eylül 2014 18:15
Irak'ın doğusundaki Diyala vilayetinde, Irak Şam İslam Devleti örgütüne ait 3 önemli mevziye düzenlenen hava saldırısında 40 militanın öldürüldüğü, 50 militanın yaralandığı bildirildi.
İsrail karşıtı İngiliz siyasetçi partisinden uzaklaştırıldı22 Eylül 2014 17:39
İngiltere'de muhalefetteki İşçi Partisi'nin Woking bölgesi milletvekili adayı Vicki Kirby, sosyal medyada İsrail karşıtı ifadeler kullandığı gerekçesiyle partisinden uzaklaştırıldı.
İran ile ABD 2 yıl gizli görüşmüş!22 Eylül 2014 17:24
İran Cumhurbaşkanı Ruhani'nin Siyasi Danışmanı Ebutalibi, Ahmedinejad döneminde İran ile ABD arasında gizli görüşmeler yapıldığını açıkladı.
Kerry'den flaş Türkiye açıklaması22 Eylül 2014 16:57
ABD Dışişleri Bakanı John Kerry, "IŞİD'e karşı savaşta Türkiye'nin çabasını artırmasını bekliyoruz" dedi.
Saakaşvili'nin mal varlığına haciz konuldu22 Eylül 2014 16:07
Eski Gürcistan Cumhurbaşkanı Saakaşvili'nin banka hesapları ile mal varlığına yönelik haciz kararı alındığı bildirildi.
Başörtüsü serbestliği Can Dündar'ı rahatsız etti
Nakış gibi örülen bir strateji yürütüldü
Otomobil devi anahtar hatası nedeniyle tazminat ödeyecek
Dört ülke uzay için iş birliği anlaşması imzaladı
Cezayir'de bir Fransız vatandaşı kaçırıldı
Ankara'da polis alarma geçti!
Onur Kıvrak'dan zehir zemberek sözler
A Haber'e sansür gibi ceza!
PKK Müslüman Kürdistan'dan Defol
Türkiye IŞİD,Suriyeli ve Iraklı mülteci gündemiyle çalkalanıyor
9'uncu sınıf öğrencileri dikkat!
Kritik toplantı sona erdi
Trabzonspor maçında olay!
WhatsApp o ülkede yasaklandı
Maden işçileri oturma eylemi başlattı
Atatürk Havalimanı'nda sistem arızası uçuşları aksattı
Trabzonspor puanı zor kurtardı!
Londra’nın Metro durakları otel oluyor
G.Saraylı yöneticiden 4 iddiaya cevap
Alman basınından büyük küstahlık!
Doktorlar şaştı! 105 milyonda 1 ihtimal gerçekleşti
Türk vatandaşına IŞİD gözaltısı
Gazze'de 100 binden fazla Filistinli evsiz
Bedii ve 104 İhvan mensubu Ceza Mahkemesi'ne sevk edildi
13 polis gözaltına alındı
Memurlar yarın greve gidiyor
Ortaöğretimde başörtüsü serbest
CHP'de il teşkilatı görevden alındı
Erdoğan o görüşmeyi iptal etti
Sınırda 'pes artık' dedirten olay
Afganistan'ın yeni devlet başkanı halka hitap etti
Altın portakal adayları açıklandı
HDP'li Aysel Tuğluk Suruç'ta asker taşladı
Trabzon'dan sürpriz 11!
Ekrem Dumanlı'nın kardeşi gözaltında!
Dikkat! Yedi kentte elektrik kesintisi
Irak'ta IŞİD'e ağır darbe!
Dev ortaklık sona erdi! Hisselerin tamamını satın alıyor
Altının kilogramı 87 bin 600 lira oldu
Komutandan Gültan Kışanak'a tokat gibi cevap
Vize başvurusunda bulunacaklar dikkat!
Roma, genç yeteneği kaptı!
Kuşadası'nda 115 kaçak kurtarıldı
İsrail karşıtı İngiliz siyasetçi partisinden uzaklaştırıldı
Katar'a Dünya Kupası şoku
Teröristlerden askerlere taciz ateşi
Patlayan su borusu yolu çökertti!
Meclis Irak ve Suriye tezkerelerini bekliyor
AK Parti gençler için harekete geçiyor
İran ile ABD 2 yıl gizli görüşmüş!
Kanser hastalarına yeni umut
3 günde 10 milyon satarak rekor kırdı
Bu yarıklar korkutuyor
Beşiktaş, 3 takım satın alacak
Serin ve yağışlı hava geliyor
Davutoğlu milletvekilleri ile görüşecek
Kürtçe eğitime ilk başvuru!
Kılıçdaroğlu kurban bağışını Kızılay'a yaptı
Facebook haber akışını değiştiriyor
Gripten korunmak için altın kural
Kerry'den flaş Türkiye açıklaması
YouTube'a müthiş özellik
Hajrovic'e ince gönderme!
5 dakikada 1 metre 20 santim lahmacun yedi!