Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
DEAŞ'ın Türkçe yayın yapan sitesi hacklendi Cumhurbaşkanı Erdoğan uyarınca... Fatih Erbakan aday olacak! Saadet Partisi değil... Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
28 Temmuz 2006 Cuma 15:19
Güncellenme Tarihi 31 Ocak 2015 Cumartesi 23:16
Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Hazırlık aşamasında olduğunu söylediği 18 sayfalık yazısına "Tokat'ın bir adının da eşekçi memleketi olduğunu biliyor musunuz?" diye başlayan Metin Gürdere, "Tokat'ın, 1935'li yıllarda nüfusu 93 bin 460 iken, 1933 yılında yapılan sayıma göre Tokat'ta 17 bin 587 eşek olduğu ortaya çıkıyor. Buna göre her aileye bir eşek düşüyor. Bu da eşeğin, kentin ekonomik ve sosyal hayatına katkısını gösteriyor" dedi.

Hazırlık aşamasında olan çalışmasının çoğaltılarak dağıtılması sonucu yazısının başlığıyla tepki toplayan Gürdere, "Eğer mesele yazının başlığı ise bunu ben uydurmadım. Nesilden nesile geliyor" dedi. Gürdere, GOP Lisesi mezunlar gününde 25 adet çoğalttığı yazılarını arkadaşlarına dağıttığını, o sırada ünlü karikatürist Öznur Kalender'in eşek resmini kapak yaptığını söyledi. Gürdere, "Burası bizim memleketimiz, bu laf da bizim memleketimize ait. Benim yaptığım, bu düşünceden hareketle sosyal analiz yapmak. Yoksa ben niye memleketimizi küçük düşürmek isteyeyim ki? Hele de yıllarını memleketini yüceltmeye vermiş bir insan olarak. Yazımın başlığını beğenmeyip eleştirenler bunu memlekete sahip çıkmak adına yapıyorlarsa, Tokat'a sahip çıkmanın yolu bu kadar basit olabilir mi? Koskoca bir hastane bu memleketten giderken de sahip çıkmalıydık" diye konuştu.

Gürdere, yazı gerekçe gösterilerek kendisine zarar verilmek istendiğini savunarak, "Bu memleketin problemi ne ben ne yazım ne de yazımın başlığı. Bu memleketin problemi çok farklı. Gelecek Tokat için bugünden de çok zor ve sıkıntılı olacak. Ama bizim memlekette doğruları söyleyeni 9 köyden kovarlar" şeklinde konuştu.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 3,243 kez okundu.

Cizre'deki hendekler yeniden kapatılıyor31 Ocak 2015 23:59
Şırnak'ın Cizre ilçesinde izinsiz gösterilerde güvenlik güçlerinin müdahalesini engellemek amacıyla terör örgütü yandaşlarınca kazılan hendeklerin kapatılmasına yeniden başlandı.
Erdoğan'ın bu sözleri Gülencileri rahatsız etti ama...31 Ocak 2015 23:11
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın İsrail istihbarat örgütü ve Gülen grubunu aynı cümle içinde kullanması paralel örgüt yanlısı medyayı rahatsız etti.
Aşırı hız can aldı: 2 ölü 1 yaralı31 Ocak 2015 23:10
Mardin'de iddiaya göre hız nedeniyle kontrolden çıkan otomobil takla attı. Kazada otomobilden fırlayan 2 kişi öldü, 1 kişi de yaralandı.
Cilvegözü Sınır Kapısı'nda teslim olan Suriyeli tutuklandı31 Ocak 2015 23:03
Cilvegözü Sınır Kapısı'nın giriş ve çıkışlara kapatılmasına neden olan "silahla ateş açma" olayıyla ilgili görevlilere teslim olan bir Suriyeli, Reyhanlı'da çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.
Taksim saldırganı Elif Sultan Kalsen çıktı31 Ocak 2015 21:05
Taksim Meydanı'ndaki polis noktasına dün silahlı saldırıyı gerçekleştirdikten sonra kaçan kişinin Elif Sultan Kalsen olduğu tespit edildi.
Somaliand'dan Isparta'ya Türkçe için gelecekler31 Ocak 2015 20:32
1991 yılında bağımsızlığı ilan eden Somaliland'dan gelecek 35 öğrenciye SDÜ Yaşam Boyu Eğitim Merkezinde Türkçe öğretilecek.
İstanbul'da terör operasyonu!31 Ocak 2015 20:12
İstanbul Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri 5 adrese eş zamanlı operasyon yapıldı.
Genç kız karbonmonoksit zehirlenmesinden öldü31 Ocak 2015 19:20
Isparta'da bir eczanede çalışan 19 yaşındaki Emine Uysal, gece yarısı sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek yaşamını yitirdi.
Şehir Hatları'nda bazı seferler tekrar başladı31 Ocak 2015 19:16
Kuvvetli lodos nedeniyle sabah saatlerinde tüm seferlerin iptal edildiği Şehir Hatları'nda baze seferler yeniden yapılmaya başlandı.
Bursa'da trafik kazası: 5 yaralı31 Ocak 2015 19:14
İnegöl-Domaniç karayolunda iki otomobilin çarpışması sonucu 5 kişi yaralandı.
Davutoğlu İzmir Valiliğini ziyaret etti31 Ocak 2015 19:14
Başbakan Ahmet Davutoğlu, İzmir Valiliğini ziyaret etti.
Arızalanarak yanan minibüs hurdaya döndü31 Ocak 2015 18:49
AYDIN'ın Germencik İlçesi'nde otoyolda arızalanınca yol kenarına çekilen minibüs, aniden alev aldı.
Cizre'deki hendekler yeniden kapatılıyor
Dezenformasyon kampanyası başlatıldı
Bahreyn'de 72 kişi vatandaşlıktan çıkarıldı
Metin Külünk: Terör bir beladır
NASA sonunda Delta 2'yi fırlattı
Mario Felgueiras Konyaspor'da
Fenerbahçe'de 76 hafta sonra bir ilk
DEAŞ'ın Türkçe yayın yapan sitesi hacklendi
Erdoğan'ın bu sözleri Gülencileri rahatsız etti ama...
Aşırı hız can aldı: 2 ölü 1 yaralı
Almanya'da diplomatlar Gauck'tan rahatsızlar
İsrail askerleri 1 Filistinliyi öldürdü
Cilvegözü Sınır Kapısı'nda teslim olan Suriyeli tutuklandı
Atina'da polis ilk kez protesto gösterilerinde silah taşımadı
DEAŞ ikinci Japon esiri de öldürdü iddiası
İsmail Kartal'dan o isme övgü yağmuru
Cumhurbaşkanı Erdoğan uyarınca...
Güneş'ten G.Saray'ı sevindirecek karar
Dortmund'a bir darbe de Bayer'den
Dev maç nefesleri kesti: 1-1
DKC, Kongo'yu 4-2 yenerek yarı finale yükseldi
İngiltere'de polise elektroşok cihazı önerisi
Gürcistan'da "Saakaşvili dönemi" protestosu
G.Saray'da büyük skandal! Hükmen galip...
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan faiz tepkisi
Davutoğlu: Avrupa tarihi arşivimiz olmadan yazılamaz
Arda'sız Atletico rahat kazandı
Sağlık Bakanlığı'ndan o iddiaya yalanlama
Antalyaspor evinde büyük darbe yedi!
Taksim saldırganı Elif Sultan Kalsen çıktı
Fenerbahçe gümbür gümbür: 2-1
Güler: Tenezzül eden alçaktır, namussuzdur, şerefsizdir...
Somaliand'dan Isparta'ya Türkçe için gelecekler
İnternette korkutan deney
TOFAŞ, Konya Basket'i rahat geçti!
İstanbul'da terör operasyonu!
Davutoğlu: 5. bölge teşviki uygulayacağız
Real Madrid, Sociedad'ı pişman etti!
Milli atlet Batuhan Altıntaş'tan rekor
Volkan taraftarı polise şikayet etti
Merkel'den Yunanistan açıklaması
Hamas'tan Mısır mahkemesine tepki
İşte Gülencilerin son montajı
Suudilerde bir haftada iki darbe
Hamas heyetinden Hizbullah’a ziyaret
Genç kız karbonmonoksit zehirlenmesinden öldü
Şehir Hatları'nda bazı seferler tekrar başladı
Davutoğlu İzmir Valiliğini ziyaret etti
Bursa'da trafik kazası: 5 yaralı
Şota'ya istifa şoku!
'Erdoğan kabul etseydi, Deniz Baykal Cumhurbaşkanı’ydı'
Çalık'tan çözüm süreci açıklaması
Arızalanarak yanan minibüs hurdaya döndü
İstanbul Üniversitesi, F.Bahçe'yi devirdi!
Bolu'da trafik kazası: 10 yaralı
Mursi'nin duruşması 16 Mayıs'ta yapılacak
Irak Başbakanı İbadi Almanya'yı ziyaret edecek
Seyfi Doğanay, son yolculuğuna uğurlandı
Amman-Bağdat uçak seferleri yeniden başladı
Hatay Büyükşehir Belediyesi, 166 projenin tanıtımını yaptı