Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Başbakan'la çektiği selfie'yi Twitter'dan yayımladı! G.Saraylı yönetici: Derbiyi F.Bahçe kazansın! Bu mesleği yapanlar yaşadı! Ahmet ÖzcanDevletin dini adalet dinin devleti özgürlüktür
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
28 Temmuz 2006 Cuma 15:19
Güncellenme Tarihi 20 Nisan 2014 Pazar 12:40
Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Hazırlık aşamasında olduğunu söylediği 18 sayfalık yazısına "Tokat'ın bir adının da eşekçi memleketi olduğunu biliyor musunuz?" diye başlayan Metin Gürdere, "Tokat'ın, 1935'li yıllarda nüfusu 93 bin 460 iken, 1933 yılında yapılan sayıma göre Tokat'ta 17 bin 587 eşek olduğu ortaya çıkıyor. Buna göre her aileye bir eşek düşüyor. Bu da eşeğin, kentin ekonomik ve sosyal hayatına katkısını gösteriyor" dedi.

Hazırlık aşamasında olan çalışmasının çoğaltılarak dağıtılması sonucu yazısının başlığıyla tepki toplayan Gürdere, "Eğer mesele yazının başlığı ise bunu ben uydurmadım. Nesilden nesile geliyor" dedi. Gürdere, GOP Lisesi mezunlar gününde 25 adet çoğalttığı yazılarını arkadaşlarına dağıttığını, o sırada ünlü karikatürist Öznur Kalender'in eşek resmini kapak yaptığını söyledi. Gürdere, "Burası bizim memleketimiz, bu laf da bizim memleketimize ait. Benim yaptığım, bu düşünceden hareketle sosyal analiz yapmak. Yoksa ben niye memleketimizi küçük düşürmek isteyeyim ki? Hele de yıllarını memleketini yüceltmeye vermiş bir insan olarak. Yazımın başlığını beğenmeyip eleştirenler bunu memlekete sahip çıkmak adına yapıyorlarsa, Tokat'a sahip çıkmanın yolu bu kadar basit olabilir mi? Koskoca bir hastane bu memleketten giderken de sahip çıkmalıydık" diye konuştu.

Gürdere, yazı gerekçe gösterilerek kendisine zarar verilmek istendiğini savunarak, "Bu memleketin problemi ne ben ne yazım ne de yazımın başlığı. Bu memleketin problemi çok farklı. Gelecek Tokat için bugünden de çok zor ve sıkıntılı olacak. Ama bizim memlekette doğruları söyleyeni 9 köyden kovarlar" şeklinde konuştu.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 3,198 kez okundu.

Drogba'nın yeni adresi belli oldu!20 Nisan 2014 14:23
Galatasaray'ın sakat futbolcusu Didider Drogba'nın nerede olduğu ortaya çıktı.
Parmağına yüzük sıkıştı itfaiye kurtardı!20 Nisan 2014 14:13
Bir kadının parmağına sıkışan yüzük, Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığına bağlı CANKUR ekiplerince kesilerek çıkarıldı.
Pil yutan çocuk yoğun bakıma alındı!20 Nisan 2014 14:12
Batman'da oynadığı pili yutan 5 yaşındaki çocuk yoğun bakımda tedavi altına alındı.
Facebook bir ilin ismini daha değiştirdi!20 Nisan 2014 14:10
Facebook, Kahramanmaraş'taki kullanıcıların da şehir bölümünde bulunan kısmını 'Dulkadiroğlu' olarak değiştirdi.
Başbakan'la çektiği selfie'yi Twitter'dan yayımladı!20 Nisan 2014 14:03
Ankara'da onuruna verilen akşam yemeğinde Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'la 'selfie' çeken Malezya Başbakanı Necip Rezak, bu fotoğrafı Twitter'dan paylaştı.
İnternette alışveriş perakendecileri korkuttu!20 Nisan 2014 13:58
Almanya'yı da saran e-ticaret modası perakendeciyi kara kara düşündürüyor. Koltukta oturarak yapılan ve kapıya teslimatı yapılan siparişlerin miktarı hızla artıyor.
Dershaneler için kritik tarih belli oldu20 Nisan 2014 13:13
En az 3 yıldır dershane kurucusu olanlardan, özel okul açmak için dönüşüm programına alınacaklar 2 Haziran 2014-1 Eylül 2015'te başvuru yapacak
Bu kaleyi görenler ürperiyor!20 Nisan 2014 12:55
Osmaniye’nin Sumbas ilçesi sınırlarında Mehmetli-Gafarlı köylerinin sınırlarının bulunduğu dağlık bölgede insan cesedini andıran bir kale bulundu
CHP'nin üye sayısı arttı20 Nisan 2014 12:43
Merkez Yönetim Kurulu (MYK) raporunda, Genel Sekreterliğin çalışmalarına da yer verildi
Çocuklarınızı uzak tutun!20 Nisan 2014 12:37
Bilgisayar oyunlarının çocuklarınızı ilerleyen zamanlarda hayatlarını bakın nasıl olumsuz etkiliyor.
Zarrab'dan flaş hamle!20 Nisan 2014 11:52
Reza Zarrab, yasadışı dinlendiğini öne sürerek hâkim, savcı ve polisler hakkında suç duyurusunda bulundu. Savcılık, soruşturma başlattı.
Kaçırılan gazeteciler serbest!20 Nisan 2014 11:39
Suriye'de kaçırıldıktan yaklaşık 10 ay sonra dün Türkiye sınırında gözleri ve elleri bağlı şekilde bulunan dört Fransız gazeteci, ülkelerine döndü.
Hatay'a top mermisi düştü!CHP'li vekilden güldüren açıklama!Hacca gitmem Araplara...Dershaneler için kritik tarih belli olduDevletin dini adalet dinin devleti özgürlüktürBu kaleyi görenler ürperiyor!Çeçen cinayetlerine paralel hizmet!Altında şoke eden gelişme!Baykal kongre çağrısı yapacak!İstanbul'da güpe gündüz şoke eden görüntüler!Hastalıklara deva olacak büyük buluş!MİT'e Paralel ihbarı yağıyor!Türkiye Avrupa'ya liderlik yapacak!Ak Saçlı heyeti oluşuyorLahmacun diye zehir yiyoruz!CHP’de lider kavgası!Emniyette paralel hat temizliği!Tüm Manşetler
Milyonlarca kişi bu yasayı bekliyor
Hatay'a top mermisi düştü!
Drogba'nın yeni adresi belli oldu!
Refah Sınır Kapısı 2 günlüğüne açıldı
Laz işi minare görenleri şaşırttı!
Ebeler de şiddete maruz kalıyor!
Eskişehirspor'dan TFF'ye başvuru
CHP'li vekilden güldüren açıklama!
Parmağına yüzük sıkıştı itfaiye kurtardı!
Pil yutan çocuk yoğun bakıma alındı!
Facebook bir ilin ismini daha değiştirdi!
Trabzonspor'da gidecek 3 isim!
Başbakan'la çektiği selfie'yi Twitter'dan yayımladı!
Ukrayna'da çatışmalar yayılıyor!
Cezayir'de askere pusu
G.Saraylı yönetici: Derbiyi F.Bahçe kazansın!
İnternette alışveriş perakendecileri korkuttu!
Ala: AK Parti kendisiyle yarışıyor!
İşte Fenerbahçe ile ilgili merak edilen soru
Hacca gitmem Araplara...
CHP’de toplu istifa!
Dershaneler için kritik tarih belli oldu
Bu mesleği yapanlar yaşadı!
Refah Sınır Kapısı 2 günlüğüne açıldı
"Doktor balıklar"a Rus ilgisi
IŞİD üniversiteye saldırdı
İngiliz Parlamenter Duff'tan Bakan Elvan'a özür
Bilgisayar oyunları şiddeti normalleştiriyor
Bu kaleyi görenler ürperiyor!
CHP'nin üye sayısı arttı
Sahibinden LPG'li uçak
Kurtlar Vadisi zirveyi bırakmıyor!
Bağırsaklarından 45 bin liralık altın çıktı!
Trabzonspor kaynağından besleniyor!
Çocuklarınızı uzak tutun!
Çeçen cinayetlerine paralel hizmet!
Altında şoke eden gelişme!
Drogba'nın yeni adresi belli oldu!
Pakistan'da katliam gibi kaza
Ekmek israfı azaldı
Zarrab'dan flaş hamle!
Kasımpaşalı Babel'den penaltı itirafı!
Kaçırılan gazeteciler serbest!
Gözler golcülerin üzerinde!
Üniversite adayları dikkat! Yarın başlıyor!
Baykal kongre çağrısı yapacak!
İstanbul'da güpe gündüz şoke eden görüntüler!
Mescid-i Aksa'da İsrail şiddeti
Ukrayna'da çatışma: 4 ölü!
Meteoroloji'den kuvvetli yağış uyarısı!
Selçuk: Bunun altında art niyet arıyacağız
Hastalıklara deva olacak büyük buluş!