Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

TÜBİTAK kanserin çaresini buldu! IŞİD'den rehinelere 'bombacı' şakası! Foley'in resmiyle İslamofobik propaganda Ömer AltaşParalel devlet adamları
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
28 Temmuz 2006 Cuma 15:19
Güncellenme Tarihi 30 Eylül 2014 Salı 13:46
Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Hazırlık aşamasında olduğunu söylediği 18 sayfalık yazısına "Tokat'ın bir adının da eşekçi memleketi olduğunu biliyor musunuz?" diye başlayan Metin Gürdere, "Tokat'ın, 1935'li yıllarda nüfusu 93 bin 460 iken, 1933 yılında yapılan sayıma göre Tokat'ta 17 bin 587 eşek olduğu ortaya çıkıyor. Buna göre her aileye bir eşek düşüyor. Bu da eşeğin, kentin ekonomik ve sosyal hayatına katkısını gösteriyor" dedi.

Hazırlık aşamasında olan çalışmasının çoğaltılarak dağıtılması sonucu yazısının başlığıyla tepki toplayan Gürdere, "Eğer mesele yazının başlığı ise bunu ben uydurmadım. Nesilden nesile geliyor" dedi. Gürdere, GOP Lisesi mezunlar gününde 25 adet çoğalttığı yazılarını arkadaşlarına dağıttığını, o sırada ünlü karikatürist Öznur Kalender'in eşek resmini kapak yaptığını söyledi. Gürdere, "Burası bizim memleketimiz, bu laf da bizim memleketimize ait. Benim yaptığım, bu düşünceden hareketle sosyal analiz yapmak. Yoksa ben niye memleketimizi küçük düşürmek isteyeyim ki? Hele de yıllarını memleketini yüceltmeye vermiş bir insan olarak. Yazımın başlığını beğenmeyip eleştirenler bunu memlekete sahip çıkmak adına yapıyorlarsa, Tokat'a sahip çıkmanın yolu bu kadar basit olabilir mi? Koskoca bir hastane bu memleketten giderken de sahip çıkmalıydık" diye konuştu.

Gürdere, yazı gerekçe gösterilerek kendisine zarar verilmek istendiğini savunarak, "Bu memleketin problemi ne ben ne yazım ne de yazımın başlığı. Bu memleketin problemi çok farklı. Gelecek Tokat için bugünden de çok zor ve sıkıntılı olacak. Ama bizim memlekette doğruları söyleyeni 9 köyden kovarlar" şeklinde konuştu.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 3,219 kez okundu.

Genelkurmay'dan taciz açıklaması30 Eylül 2014 14:48
Genelkurmay Başkanlığı, Yunan uçaklarının Ege'nin uluslararası hava sahasında eğitim uçuşu yapan F-16 uçaklarına tacizde bulunduğunu açıkladı.
Poşetli Dede toprağa verildi30 Eylül 2014 14:46
Konya'da trafik kazasında hayatını kaybeden Poşetli Dede olarak tanınan Mehmet Keleş'in cenazesi, Çorum'un Çamlıpınar köyünde toprağa verildi
Festivale "kuşdili" ile davet30 Eylül 2014 14:41
Giresun'un Çanakçı ilçesine bağlı Kuşköy sakinleri, Kuşdili Festivali için ıslıkla haberleşme yöntemiyle çağrı yaptı.
Bakanlar Kurulu 13 Ekim'de tam kadro yürüyecek30 Eylül 2014 14:36
Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Başkanı Prof. Dr. Özkan, "13 Ekim'de Bakanlar Kurulumuz Başbakanımızın başkanlığında Meclise yakın bir yerde yürüyüş yapacak, arkasından Bakanlar Kuruluna geçecekler" dedi.
IŞİD'den rehinelere 'bombacı' şakası!30 Eylül 2014 14:34
IŞİD miltanları, 101 gün boyunca rehin tuttukları 49 kişiye, “Sizi intihar bombacısı yapacağız” diye (sözde) şaka yapmış.
Vali Mutlu 'Şiir Saati'ne başlıyor30 Eylül 2014 14:32
İstanbul, eski valisi Hüseyin Avni Mutlu'yu şair yaptı.
Lüks cipli Suriyeli dilenci şebekesi!30 Eylül 2014 14:32
Adana'da lüks ciple getirdiği çocukları dilenmeleri için ana cadde ve kavşaklara bırakan Suriyeli 35 yaşındaki Abdullah Muhammed, suçüstü yakalandı.
Ve ilk mezunlarını verdi30 Eylül 2014 14:26
Jandarma Havacılık Okul Komutanlığının 1. dönem pilot ve U/H teknisyen mezuniyetinin ilk töreni okul komutanlığında yapıldı.
Aziz Kocaoğlu'na şok suçlama30 Eylül 2014 14:12
İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin "Engelsizmir" projesinin kendisine ait olduğunu iddia eden Empati Sakatlar Derneği Başkanı Murat Pekdilber, Aziz Kocaoğlu hakkında suç duyurusunda bulundu. Pekdilber'e dönemin Büyükşehir Belediye Meclis Üyesi CHP'li Uğur Yelekli de destek verdi
Kavga ettiği sürücüyü ezmeye çalıştı30 Eylül 2014 14:12
IŞİD ile YPG güçleri arasındaki çatışmaların sürdüğü Suriye'nin Kobani kentinden kaçanları taşıyan minibüs ile otomobil sürücüsü arasında yolcu meselesi yüzünden tartışma çıktı.
Ücretsiz seyahat kartlarının dağıtımı başlıyor30 Eylül 2014 14:02
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı İslam, ekim ayı sonuna kadar ücretsiz seyahat kartlarının hak sahiplerine dağıtılacağını bildirdi.
Emniyet Karşı gazetesine neden gitti?30 Eylül 2014 13:59
İstanbul Emniyet Müdürlüğü, Karşı gazetesindeki işlemlerin, mahkeme kararı doğrultusunda hukuka uygun yapıldığını bildirdi.
Beşiktaş'ta Gekas gerçeği!
Poşetli Dede toprağa verildi
"Çık kaleye ben geçeceğim"
Jazz'ın elçisi Mehmet Okur oldu
Türkiye en yüksek faiz oranına sahip 2. ülke
Festivale "kuşdili" ile davet
TÜBİTAK kanserin çaresini buldu!
Bakanlar Kurulu 13 Ekim'de tam kadro yürüyecek
ÖTV'siz ilk kıymetli taş takası yapıldı
PSG'de Sarkozy sürprizi
'Hakemle forma değiştirmek istedi'
IŞİD'den rehinelere 'bombacı' şakası!
Lüks cipli Suriyeli dilenci şebekesi!
Vali Mutlu 'Şiir Saati'ne başlıyor
Fransa'da sel felaketi
Ve ilk mezunlarını verdi
Özgürel: Esas mesele İsrail'in güvenliği
Afrika'nın parlayan ülkesi Svaziland
A Milli takımın programı belli oldu!
Foley'in resmiyle İslamofobik propaganda
16 köy IŞİD'in elinden alındı
Kavga ettiği sürücüyü ezmeye çalıştı
Baba ilgisiyle büyüyen çocuk daha sosyal
Aziz Kocaoğlu'na şok suçlama
Bakan Ayşenur İslam tarih verdi
84 ülkeyi İstanbul'dan yönetiyor!
Fenerbahçe'de flaş! Devre arası geliyor!
Davutoğlu ile Demirtaş yarın görüşecek
PTT 1.Lig'de Aykut Kocaman sürprizi!
Mısır'da darbe karşıtı 18 kişiye hapis cezası
Ücretsiz seyahat kartlarının dağıtımı başlıyor
Suriye'de Kurban Bayramı'nda ateşkes çağrısı
Emniyet Karşı gazetesine neden gitti?
Gezici tır ağız diş taraması yapacak
Boğaz'da ebola karantinası
Bayramda dolandırıcıların oyununa gelmeyin!
Dünyanın 4. büyük gölünde bir ilk!
Görenler şaştı kaldı!
Yeni dizisi için 10 kilo verdi
G.Saray'dan Mustafa Denizli bombası!
Holmen'den Mehmet Topal itirafı!
F.Bahçe'de şok ayrılık
Korkunç kaza, ölü ve yaralılar var
'Gezi hekimleri' duruşması başladı
BM önünde Netanyahu protestosu
Okullara molotof atan 5 kişi tutuklandı
Bakan Müezzinoğlu'ndan su tartışmalarına yanıt
Kışanak'la tartışan komutana Necdet Özel'den ödül
Beyni iyileştiriyor!
Osman Baydemir'den alkışlanacak hareket!
Kuruyemiş yiyerek zayıflayın
Selahattin Demirtaş Kobani'de
Dev inşaat durduruldu!
İşte Galatasaray'ın Arsenal kadrosu!
Müslüman futbolcuya 'dua' cezası
Korkunç itiraf: Arkadaşımı öldürüp yedim!
Darbe karşıtı 18 kişiye hapis cezası!
F.Bahçe'den resmi açıklama! Yollar ayrıldı
Havalimanını dilenciler mesken tuttu
Arap bakanlar gizlice İsrail'le görüştü! Başrolde Suudi Arabistan var
Fransa borç konusunda psikolojik sınırı aştı!
Kocaeli'nde "Cumhuriyet Koşusu" düzenlenecek
Fransa’da merkez sağda liderlik yarışı
AK Parti'de kongre takvimi istişare edildi
Altın Portakal'da afiş fotoğrafı belli oldu!
TV5’in Ufuk Hattı’na Oğuzhan Asiltürk darbesi