Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Fırtına çıktı, seferler iptal edildi! Gül çifti artık burada yaşayacak! Paralel TibNOT’çulara operasyon Prof. Dr. Erol Göka28 Ağustos 2014
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
28 Temmuz 2006 Cuma 15:19
Güncellenme Tarihi 29 Ağustos 2014 Cuma 08:12
Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Hazırlık aşamasında olduğunu söylediği 18 sayfalık yazısına "Tokat'ın bir adının da eşekçi memleketi olduğunu biliyor musunuz?" diye başlayan Metin Gürdere, "Tokat'ın, 1935'li yıllarda nüfusu 93 bin 460 iken, 1933 yılında yapılan sayıma göre Tokat'ta 17 bin 587 eşek olduğu ortaya çıkıyor. Buna göre her aileye bir eşek düşüyor. Bu da eşeğin, kentin ekonomik ve sosyal hayatına katkısını gösteriyor" dedi.

Hazırlık aşamasında olan çalışmasının çoğaltılarak dağıtılması sonucu yazısının başlığıyla tepki toplayan Gürdere, "Eğer mesele yazının başlığı ise bunu ben uydurmadım. Nesilden nesile geliyor" dedi. Gürdere, GOP Lisesi mezunlar gününde 25 adet çoğalttığı yazılarını arkadaşlarına dağıttığını, o sırada ünlü karikatürist Öznur Kalender'in eşek resmini kapak yaptığını söyledi. Gürdere, "Burası bizim memleketimiz, bu laf da bizim memleketimize ait. Benim yaptığım, bu düşünceden hareketle sosyal analiz yapmak. Yoksa ben niye memleketimizi küçük düşürmek isteyeyim ki? Hele de yıllarını memleketini yüceltmeye vermiş bir insan olarak. Yazımın başlığını beğenmeyip eleştirenler bunu memlekete sahip çıkmak adına yapıyorlarsa, Tokat'a sahip çıkmanın yolu bu kadar basit olabilir mi? Koskoca bir hastane bu memleketten giderken de sahip çıkmalıydık" diye konuştu.

Gürdere, yazı gerekçe gösterilerek kendisine zarar verilmek istendiğini savunarak, "Bu memleketin problemi ne ben ne yazım ne de yazımın başlığı. Bu memleketin problemi çok farklı. Gelecek Tokat için bugünden de çok zor ve sıkıntılı olacak. Ama bizim memlekette doğruları söyleyeni 9 köyden kovarlar" şeklinde konuştu.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 3,212 kez okundu.

Fırtına çıktı, seferler iptal edildi!29 Ağustos 2014 08:10
Bursa Deniz Otobüsleri İşletmesi (BUDO) ve İstanbul Deniz Otobüsleri A.Ş'nin (İDO), bazı seferleri, hava muhalefeti nedeniyle iptal edildi.
Ege'de 5,5 şiddetinde deprem29 Ağustos 2014 08:02
Yunanistan açıklarında 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Gül çifti artık burada yaşayacak!29 Ağustos 2014 08:01
Cumhurbaşkanlığı devir teslim töreni ardından Çankaya Köşkü'nden ayrılan Gül çifti İstanbul'a geldi.
Yarın bu yollara dikkat!29 Ağustos 2014 07:52
30 Ağustos Zafer Bayramı kutlamaları nedeniyle cumartesi günü İstanbul'da bazı yollar kapalı olacak.
Paralel TibNOT’çulara operasyon29 Ağustos 2014 07:40
Adana'da gözaltına alınan zanlı polisler, TibNET’teki dinlemeleri klonlayan TibNOT üzerinden özel hayatla ilgili verileri kaydetmek ve kullanmakla suçlanıyor.
Erdoğan’ın karnesi: 11 yılda hayal projelere imza attı29 Ağustos 2014 07:01
Düzenlenen törenle dün Köşk’e çıkan Erdoğan’ın başbakanlığı döneminde ekonomide önemli atılımlar gerçekleşti.
Erdoğan, vatandaşlarla sohbet etti28 Ağustos 2014 23:34
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Subayevleri'ndeki konutuna giderken yol kenarında bekleyen vatandaşların tebriklerini kabul etti.
Türk Kızılayı'nın Gazze'ye yardımları ulaştı28 Ağustos 2014 22:31
Türk Kızılayı'nın gönderdiği yardım malzemelerini taşıyan tır, savaşın yaralarını sarmaya çalışan Gazze'ye ulaştı.
PKK gazeteci Ali Adıyaman’ı serbest bırakmalıdır!28 Ağustos 2014 21:39
Bölgede son dönemlerde artış gösteren adam kaçırma, hukuksuz alıkoyma, cezalandırma örneklerine bir yenisi daha eklendi. Özgür-Der konuyla ilgili açıklama yaptı.
Adıyaman'dan Suriye'deki iç savaş mağdurlarına yardım28 Ağustos 2014 21:11
Kentte faaliyet gösteren Adıyaman İyilik Yardımlaşma ve Dayanışma Derneğince temin edilen iki tır dolusu yardım mazlemesi, Suriye'ye yollandı
Zeliha Nine 111 yaşında hayatını kaybetti28 Ağustos 2014 21:08
Kadirli ilçesinde, 111 yaşındaki Zeliha Akgöllü, geçirdiği kalp krizi sonucu yaşamını yitirdi.
Gaziantep'te "Suriyeli Kardeşime Dokunma Yürüyüşü"28 Ağustos 2014 21:01
Kentte toplanan grup, Türkiye'de saldırıya uğrayan Suriyelilere destek amacıyla yürüyüş ve basın açıklaması gerçekleştirdi
Fırtına çıktı, seferler iptal edildi!
Gülenci patronun AVM'si can çekişiyor!
Ege'de 5,5 şiddetinde deprem
Gül çifti artık burada yaşayacak!
STK'lardan CHP'li Altay'a kınama
Yarın bu yollara dikkat!
Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı dünya basınında
Paralel TibNOT’çulara operasyon
Davutoğlu'ndan 'elektrik' talimatı
Doğumhanede AIDS paniği!
Erdoğan’ın karnesi: 11 yılda hayal projelere imza attı
Karaalioğlu: Daha önce bir Cumhurbaşkanı'na nasip olmamıştı
Esed yine kan kustu: 75 ölü!
Karabük tarih yazma fırsatını penaltılarda kaçırdı!
Yeni kabine bugün Köşk'e sunulacak!
Hamas'tan müzakere açıklaması
Obama'dan şoke eden IŞİD açıklaması
ABD bankalarına siber saldırıya FBI el koydu!
Erdoğan, vatandaşlarla sohbet etti
ABD ordusu, IŞİD'i vurmaya devam ediyor
Cardozo neden yedek kaldı? Açıkladı!
Sedat Ergin: Köşk'te şarabımı içtim
Almanya'da Balkan zirvesi
TFF'den Trabzonspor'a tebrik!