Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Fenerbahçeli oyuncu ameliyat oldu BM’den İsrail’e çok ağır kınama Ölümden kıl payı kurtuldular! Hikmet GökÖrgütün “devekuşu oyunu”!
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
28 Temmuz 2006 Cuma 15:19
Güncellenme Tarihi 18 Haziran 2014 Çarşamba 17:25
Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Hazırlık aşamasında olduğunu söylediği 18 sayfalık yazısına "Tokat'ın bir adının da eşekçi memleketi olduğunu biliyor musunuz?" diye başlayan Metin Gürdere, "Tokat'ın, 1935'li yıllarda nüfusu 93 bin 460 iken, 1933 yılında yapılan sayıma göre Tokat'ta 17 bin 587 eşek olduğu ortaya çıkıyor. Buna göre her aileye bir eşek düşüyor. Bu da eşeğin, kentin ekonomik ve sosyal hayatına katkısını gösteriyor" dedi.

Hazırlık aşamasında olan çalışmasının çoğaltılarak dağıtılması sonucu yazısının başlığıyla tepki toplayan Gürdere, "Eğer mesele yazının başlığı ise bunu ben uydurmadım. Nesilden nesile geliyor" dedi. Gürdere, GOP Lisesi mezunlar gününde 25 adet çoğalttığı yazılarını arkadaşlarına dağıttığını, o sırada ünlü karikatürist Öznur Kalender'in eşek resmini kapak yaptığını söyledi. Gürdere, "Burası bizim memleketimiz, bu laf da bizim memleketimize ait. Benim yaptığım, bu düşünceden hareketle sosyal analiz yapmak. Yoksa ben niye memleketimizi küçük düşürmek isteyeyim ki? Hele de yıllarını memleketini yüceltmeye vermiş bir insan olarak. Yazımın başlığını beğenmeyip eleştirenler bunu memlekete sahip çıkmak adına yapıyorlarsa, Tokat'a sahip çıkmanın yolu bu kadar basit olabilir mi? Koskoca bir hastane bu memleketten giderken de sahip çıkmalıydık" diye konuştu.

Gürdere, yazı gerekçe gösterilerek kendisine zarar verilmek istendiğini savunarak, "Bu memleketin problemi ne ben ne yazım ne de yazımın başlığı. Bu memleketin problemi çok farklı. Gelecek Tokat için bugünden de çok zor ve sıkıntılı olacak. Ama bizim memlekette doğruları söyleyeni 9 köyden kovarlar" şeklinde konuştu.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 3,209 kez okundu.

Otobüslere sıkı denetim!30 Temmuz 2014 22:32
Şehiriçi ve şehirlerarası toplu taşıma araçlarının son günlerde karıştığı kazalar polisi harekete geçirdi.
Bozdağ o ailelerle görüştü30 Temmuz 2014 22:11
Aalet Bakanı Bekir Bozdağ, IŞID tarafından kaçırılan polis memurunun ailesini ziyaret etti
Almanya’da Gazze yürüyüşü30 Temmuz 2014 21:41
Almanya'nın başkenti Berlin'de protesto yürüyüşü düzenlendi
Otomobil duvara çarptı: 4 ölü 1 yaralı30 Temmuz 2014 21:40
Tekirdağ'ın Malkara ilçesinde benzin istasyonu duvarına çarpan otomobildeki 4 kişi öldü, bir kişi yaralandı
3 İsrail askeri öldürüldü30 Temmuz 2014 21:33
İsrail ordusu, 3 askerinin öldürüldüğünü duyurdu.
Bayramda acı haber! 5 kız çocuğu boğuldu30 Temmuz 2014 20:45
Batman'ın Kozluk ilçesinde serinlemek için gölete giren kız çocuğu ile onu kurtarmak için suya giren 4 kız çocuğu boğuldu
Korkunç kaza: 1 ölü, 10 yaralı30 Temmuz 2014 20:20
İki otomobilin çarpışması sonucu meydana gelen kazada 1 kişi öldü, 10 kişi yaralandı
Gölete giren çocuk boğuldu30 Temmuz 2014 19:20
Gümüşler beldesinde, serinlemek amacıyla gölete giren bir çocuk boğuldu
Faciaya ramak kaldı! LPG yüklü tır devrildi30 Temmuz 2014 19:11
LPG yüklü tırın şarampole devrilmesi sonucu patlama ihtimaline karşı Kütahya-Eskişehir karayolu yaklaşık 2 saat ulaşıma kapatıldı.
Esad bayramda da durmadı, 116 ölü30 Temmuz 2014 18:58
Rejim güçlerinin Ramazan Bayramı boyunca düzenlediği saldırılarda 21'i çocuk, 16'sı kadın 116 kişi hayatını kaybetti
Efkan Ala annesi için çiçek topladı30 Temmuz 2014 18:55
İçişleri Bakanı Efkan Ala, memleketi Erzurum'un Oltu ilçesinde annesi için dağlardan çiçek topladı.
Nurtepe'de stant gerginliği devam ediyor30 Temmuz 2014 18:42
Nurtepe’de Halk Cephesi üyeleriyle HDP’liler arasında dün akşam başlayan gerginlik bugün de devam etti. Olay yerine pek çok polisin sevk edililirken, olayların Gazi Mahallesi'ne de sıçradığı bildirildi.
Feyenoord 1- 2 Beşiktaş
G-7 liderlerinden Putin’e uyarı
Fenerbahçeli oyuncu ameliyat oldu
Kanada, uçaklara füze kalkanı kuruyor
Gazze'de ölenlerin yüzde 21'i çocuk
İsrail saldırısında 6 Mısır askeri öldü
Otobüslere sıkı denetim!
Trabzonspor transfer bombasını patlattı
Putin’in yakın çevresi de hedefte
BM’den İsrail’e çok ağır kınama
Esad bayramda da kan akıttı: 17 ölü
Dünyanın kaderini değiştiren adam öldü
Bozdağ o ailelerle görüştü
Almanya’da Gazze yürüyüşü
Otomobil duvara çarptı: 4 ölü 1 yaralı
Ölümden kıl payı kurtuldular!
3 İsrail askeri öldürüldü
Beyaz Saray İsrail’i kınadı
IŞİD, Dicle Nehri'nde köprü uçurdu!
Bayramda acı haber! 5 kız çocuğu boğuldu
Gazzeli annelerin evlat korkusu!
Kazakistan’dan petrol atağı
Türkler Olimpiyat Stadı'nda oy kullanacak
Orduspor'da imzalar atıldı
Mevlüt Erdinç'in hocasından flaş transfer açıklaması
Korkunç kaza: 1 ölü, 10 yaralı
Hamas'tan Hizbullah'a çağrı
İsrail'den şok sözler! Katliamları böyle savundular
Hükümeti eleştiren general görevinden alındı
Gölete giren çocuk boğuldu
Faciaya ramak kaldı! LPG yüklü tır devrildi
Toprak kayması: 17 ölü
Kara Kuvvetleri Komutanı istifa etti
Esad bayramda da durmadı, 116 ölü
Efkan Ala annesi için çiçek topladı
Nurtepe'de stant gerginliği devam ediyor
Fazla kilolardan sütle kurtulun!
Gazze'ye değil Paralel'e kalkan oldu
Fenerbahçe Soma için sahaya çıkıyor
Dolar 2.13 TL'nin üzerini gördü
TEM'de dönüş kuyruğu! 10 kilometreye ulaştı
El Fetih'ten ABD'ye ret
İsrail'den ikinci Şecaiye katliamı
Yarım asırlık kriz canlanıyor mu?
Organ mafyası Suriyelilerin peşinde
Arjantin için kader günü
Urfalı çocuklar cami avlusunda serinliyor
Seçime günler kala büyük şok!
Dört beslenme efsanesi boş çıktı
Rusya yanlıları 10 askeri esir aldı
İngiltere’den Rusya’ya tehdit!
İngiltere'den Gazze'ye 10 milyon sterlin yardım
10 yılda bir milyon pangolin öldürüldü
İsrail Bayramın 3. günü okul ve camileri hedef aldı
Kayseri'de orman yangını
Fenerbahçeli oyuncudan çok kötü haber!
Stres vücudu mahvediyor! İşte belirtileri
Günde 1 kase yoğurt diyabeti önlüyor
Fatma Şahin'den dinlemelere suç duyurusu!
İsraillilerden katliama tam destek
Bayramda 18 kişi boğuldu
ABD ekonomisi yüzde 4 büyüdü
Müftü uyardı: Hiçbir şekilde caiz değil haram
"Ekmek kavgası"nda öldüler
Mahkemeye 25 milyon Euro teklif etti
İsmailağa Cemaati'nin "hoca anne"si toprağa verildi