Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Putin: ABD bindiği dalı kesti! Semih'ten Prandelli ve Burak'a gönderme Somalı madencilerin ücretleri hesabına yatırıldı Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
28 Temmuz 2006 Cuma 15:19
Güncellenme Tarihi 21 Ekim 2014 Salı 10:48
Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Hazırlık aşamasında olduğunu söylediği 18 sayfalık yazısına "Tokat'ın bir adının da eşekçi memleketi olduğunu biliyor musunuz?" diye başlayan Metin Gürdere, "Tokat'ın, 1935'li yıllarda nüfusu 93 bin 460 iken, 1933 yılında yapılan sayıma göre Tokat'ta 17 bin 587 eşek olduğu ortaya çıkıyor. Buna göre her aileye bir eşek düşüyor. Bu da eşeğin, kentin ekonomik ve sosyal hayatına katkısını gösteriyor" dedi.

Hazırlık aşamasında olan çalışmasının çoğaltılarak dağıtılması sonucu yazısının başlığıyla tepki toplayan Gürdere, "Eğer mesele yazının başlığı ise bunu ben uydurmadım. Nesilden nesile geliyor" dedi. Gürdere, GOP Lisesi mezunlar gününde 25 adet çoğalttığı yazılarını arkadaşlarına dağıttığını, o sırada ünlü karikatürist Öznur Kalender'in eşek resmini kapak yaptığını söyledi. Gürdere, "Burası bizim memleketimiz, bu laf da bizim memleketimize ait. Benim yaptığım, bu düşünceden hareketle sosyal analiz yapmak. Yoksa ben niye memleketimizi küçük düşürmek isteyeyim ki? Hele de yıllarını memleketini yüceltmeye vermiş bir insan olarak. Yazımın başlığını beğenmeyip eleştirenler bunu memlekete sahip çıkmak adına yapıyorlarsa, Tokat'a sahip çıkmanın yolu bu kadar basit olabilir mi? Koskoca bir hastane bu memleketten giderken de sahip çıkmalıydık" diye konuştu.

Gürdere, yazı gerekçe gösterilerek kendisine zarar verilmek istendiğini savunarak, "Bu memleketin problemi ne ben ne yazım ne de yazımın başlığı. Bu memleketin problemi çok farklı. Gelecek Tokat için bugünden de çok zor ve sıkıntılı olacak. Ama bizim memlekette doğruları söyleyeni 9 köyden kovarlar" şeklinde konuştu.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 3,224 kez okundu.

Gaziantep'te silahlı kavga: 2 ölü, 2 yaralı24 Ekim 2014 23:47
Gaziantep'te alacak verecek nedeniyle çıkan silahlı kavgada 2 kişi öldü, 2 kişi yaralandı.
Kurtulmuş: Türkiye artık erteleyemez24 Ekim 2014 23:11
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, İslam Ülkeleri ve Yazarlar Birliği toplantısında çarpıcı açıklamalar yaptı.
Kobani eylemlerine 5 tutuklama24 Ekim 2014 22:46
PKK'nın gençlik yapılanması YDG-H'ye yönelik düzenlenen operasyonda gözaltına alınan 16 kişiden 5'i tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Kadın mahkum hastaneden firar etti24 Ekim 2014 21:15
Sivas Açık Ceza İnfaz Kurumunda hükümlü 45 yaşındaki Zeher G. tedavi için götürüldüğü hastaneden firar etti.
Somalı madencilerin ücretleri hesabına yatırıldı24 Ekim 2014 20:31
Çalışanların işveren tarafından ödenemeyen eylül ayı ücretleri Türkiye İş Kurumu tarafından ödendi.
10 kişilik toplu intihar girşimi24 Ekim 2014 19:52
Aksaray’da iş güvenliği nedeniyle mühürlenen inşaatın 10 işçisi, inşaatın 5’inci katına çıkarak intihar girişiminde bulundu.
İki ülkeye daha 'Sarı toz' gönderildi24 Ekim 2014 19:33
İstanbul’da üç konsolosluğa gönderilen zarf içinde sarı renkteki toz maddesi, ABD ve Fransa Başkonsolosluğu’na da gönderildi.
Hakkari'de 1 terörist teslim oldu24 Ekim 2014 19:07
Şemdinli ilçesinde bölücü terör örgütünden kaçan bir terörist güvenlik güçlerine teslim oldu.
Sağlık Bakanlığı'ndan 'sarı toz' açıklaması!24 Ekim 2014 18:51
Sağlık Bakanlığı, Kanada, Belçika ve Almanya Konsolosluğu'ndaki toz paniği ile ilgili açıklama yaptı.
İstanbul Valiliği'nden toz açıklaması24 Ekim 2014 18:50
İstanbul Valiliği, konsolosluklara gönderilen sarı zarflarla ilgili yazılı açıklama yaptı.
TSK: Askere ateş açıldı24 Ekim 2014 18:45
Genelkurmay, Suriye tarafından askerlerin üzerine ateş açıldığını, askerlerin karşılık vermesi üzerine çatışma çıktığını bildirdi.
Balıkçıların ağına öyle bir cisim takıldı ki...24 Ekim 2014 18:13
Zonguldak'ın Ereğli açıklarında avlanan balıkçıların ağına füzeye benzeyen cisim takıldı.
ABD'de okula silahlı saldırı!
Gaziantep'te silahlı kavga: 2 ölü, 2 yaralı
'Yıldırım' talimat! F.Bahçe'den 2 flaş hamle
Galatasaray başkanını seçiyor!
Kurtulmuş: Türkiye artık erteleyemez
Ebola'yı yenen hemşire Obama'yla görüştü
Doping şoku! Madalyası geri alınacak!
Erdoğan Estonya'dan ayrıldı
Kobani eylemlerine 5 tutuklama
ÖSO'nun Kobani'ye gitmesini destekleriz
F.Bahçe taraftarı G.Saray'da baklava dağıttı
Kasımpaşa'nın Konya keyfi!
Putin: ABD bindiği dalı kesti!
Semih'ten Prandelli ve Burak'a gönderme
İsrail askeri Filistinli genci öldürdü!
Belediye Başkanı paniğe karşı metroya bindi
'Yaka paça dışarı atılan kızım aklıma geldi'
Kadın mahkum hastaneden firar etti
Ebola için ilk deneme Aralık'ta
ABD'den IŞİD'e 18 hava saldırısı!
Karabük, Akhisar'ı 90+2'de yıktı!
Somalı madencilerin ücretleri hesabına yatırıldı
Kılıçdaroğlu siyasi çıkarları uğruna karalama yapıyor
Peşmerge: Tek gidiş yolumuz Türkiye
İranlı komutandan Türkiye'ye suçlama
Galatasaray'da flaş ayrılık iddiası!
Erdoğan Estonya Parlamentosu'nu ziyaret etti
ABD: İddiaları çok ciddiye alıyoruz!
10 kişilik toplu intihar girşimi
Bir büyük proje daha hayata geçiyor!
Çin'den ebola salgınına karşı 82 milyon $
Memet Ali Alabora bakın nerede ortaya çıktı!
İki ülkeye daha 'Sarı toz' gönderildi
Trabzon'dan Mersin'e sert cevap!
Mısır'daki bombalı saldırıda 26 asker öldü
O AB ülkesi de Filistin'i tanıyor
Prandelli'den flaş açıklama! Bu kez...
Hakkari'de 1 terörist teslim oldu
Saatleri siz değil, telefonunuz kendi geri alsın!
Ünal Aysal hakkında bomba iddia!
IŞİD yüzünden 90 yıllık adını değiştirdi
Sağlık Bakanlığı'ndan 'sarı toz' açıklaması!
İstanbul Valiliği'nden toz açıklaması
TSK: Askere ateş açıldı
Şampiyonlar Ligi'nde şike depremi
ÖSO ile Esed güçleri çatıştı: 17 ölü
25 milyon çocuğa aşı yapılacak
Ümit Özat'a kadın yardımcı hoca
Balıkçıların ağına öyle bir cisim takıldı ki...
Polise uzun namlulu silahla ateş açıldı
Şehzade Mustafa nasıl öldürüldü?
İspanya-Fas sınırında göçmen gerginliği
Ankara'da polise ateş açıldı!
Merkez Bankası Davutoğlu'na brifing verecek
İstanbullular dikkat! Saatte 100 km'yi bulacak...
Steve Jobs’u kim oynayacak?
Mısır'da bombalı saldırı: 13 asker öldü
Barcelona taraftarı Real'inkinden daha çok!
Fenerbahçe - Barcelona biletleti satışa çıkıyor
Mahkemeden flaş Uzan kararı
Baklavadan sonra yeni kriz!
İstanbul'da doluluk arttı konaklama ucuzladı
Dünya devi Türkiye’de ofis açacak
Twitter provokasyonunda Alman parmağı