Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Öcalan'dan barışa güvenoyu 'Paralel Yapı' operasyonunda flaş gelişme! Hüda-Par'dan tehlikeli çağrı! Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
28 Temmuz 2006 Cuma 15:19
Güncellenme Tarihi 23 Ekim 2014 Perşembe 10:48
Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Hazırlık aşamasında olduğunu söylediği 18 sayfalık yazısına "Tokat'ın bir adının da eşekçi memleketi olduğunu biliyor musunuz?" diye başlayan Metin Gürdere, "Tokat'ın, 1935'li yıllarda nüfusu 93 bin 460 iken, 1933 yılında yapılan sayıma göre Tokat'ta 17 bin 587 eşek olduğu ortaya çıkıyor. Buna göre her aileye bir eşek düşüyor. Bu da eşeğin, kentin ekonomik ve sosyal hayatına katkısını gösteriyor" dedi.

Hazırlık aşamasında olan çalışmasının çoğaltılarak dağıtılması sonucu yazısının başlığıyla tepki toplayan Gürdere, "Eğer mesele yazının başlığı ise bunu ben uydurmadım. Nesilden nesile geliyor" dedi. Gürdere, GOP Lisesi mezunlar gününde 25 adet çoğalttığı yazılarını arkadaşlarına dağıttığını, o sırada ünlü karikatürist Öznur Kalender'in eşek resmini kapak yaptığını söyledi. Gürdere, "Burası bizim memleketimiz, bu laf da bizim memleketimize ait. Benim yaptığım, bu düşünceden hareketle sosyal analiz yapmak. Yoksa ben niye memleketimizi küçük düşürmek isteyeyim ki? Hele de yıllarını memleketini yüceltmeye vermiş bir insan olarak. Yazımın başlığını beğenmeyip eleştirenler bunu memlekete sahip çıkmak adına yapıyorlarsa, Tokat'a sahip çıkmanın yolu bu kadar basit olabilir mi? Koskoca bir hastane bu memleketten giderken de sahip çıkmalıydık" diye konuştu.

Gürdere, yazı gerekçe gösterilerek kendisine zarar verilmek istendiğini savunarak, "Bu memleketin problemi ne ben ne yazım ne de yazımın başlığı. Bu memleketin problemi çok farklı. Gelecek Tokat için bugünden de çok zor ve sıkıntılı olacak. Ama bizim memlekette doğruları söyleyeni 9 köyden kovarlar" şeklinde konuştu.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 3,223 kez okundu.

Kahvehaneye silahlı saldırı: 4 yaralı23 Ekim 2014 10:54
Siirt'in Eruh ilçesinde bir kahvehaneye düzenlenen silahlı saldırıda 2'si geçici köy korucusu 4 kişi yaralandı.
Salih Mirzabeyoğlu için infaz emri23 Ekim 2014 10:47
Ergenekon davasında yargılanan eski jandarma istihbarat personeli Okan İşgör’den bomba ifade. İşgör, Dink suikastı ve Hizbullah’ın kayıp paraları raporunda ismi geçen paralelci polislerin Salih Mirzabeyoğlu’na “Kod 126” adıyla infaz emri verdiğini söyledi.
'Paralel Yapı' operasyonunda flaş gelişme!23 Ekim 2014 10:24
Ankara Emniyet Müdürlüğünce yasa dışı dinlemelerle ilgili "paralel yapı" iddialarına yönelik başlatılan operasyon kapsamında gözaltına alınan şüphelilerden 8'i adliyeye sevk edildi.
iPhone 6'lara özel lens kiti23 Ekim 2014 10:17
Olloclip, iPhone 6 ve iPhone 6 Plus’a özel olarak geliştirdiği dördü bir arada lens aksesuarını ön siparişle satışa sundu.
Usta gazeteci hayatını kaybetti23 Ekim 2014 10:13
Fotomaç'ın kurucularından olan duayen gazeteci 71 yaşında hayata gözlerini kapadı.
Diyarbakır'ı alarma geçiren olay23 Ekim 2014 10:12
Diyarbakır'da kaçırılan 4 aylık bebek, Kulp ilçesinde bulundu.
28 Şubat mağdurları: 18 yılımız gitti hesap sorulmadı23 Ekim 2014 10:10
28 Şubat dönemine ilişkin Ankara 5. Ağır Ceza Mahkemesinde görülen davaya üniversite eğitimleri sırasında başörtüleri dolayısı ile uğradıkları haksızlıklar sebebiyle müdahil olan 3 bayan, Adana 6. Ağır Ceza Mahkemesinde müşteki sıfatıyla ifade verdi.
Üreticisinden sigara yasağı23 Ekim 2014 10:10
ABD'nin en büyük ikinci sigara üreticisi, çalışanlarının büro, konferans salonları, koridor ve asansörlerde sigara içmelerine yasak getirdi.
Vinç devrildi, Beşiktaş kilit!23 Ekim 2014 10:00
Barbaros bulvarı Boğaziçi Köprüsü yönünde bir vincin devrilmesi sonucu yol trafiğe kapandı.
Koridora 4 şart!23 Ekim 2014 10:00
Koridora yeşil ışık yakan Türkiye 4 şart öne sürdü. Kontrol TSK'da olacak, flama ve bayrak kullanılamayacak, silahlar sınırda teslim edilecek.
Kayseri'de Kitap Fuarı'na yoğun ilgi23 Ekim 2014 09:49
Kayseri'de Eylül Fuarcılık tarafından düzenlenen Kitap Fuarı'nı 6 günde 80 bin kişi ziyaret etti.
Beşiktaş'ta denizden ceset çıktı23 Ekim 2014 09:48
İstanbul Beşiktaş'ta denizde kimliği henüz belirlenemeyen bir erkek cesedi bulundu. Ceset, yapılan incelemelerin ardından Adli Tıp Kurumu Morgu'na kaldırıldı.
Öcalan'dan barışa güvenoyu
Salih Mirzabeyoğlu için infaz emri
CHP'de istifa depremi!
Borsa, güne düşüşle başladı
5 kişilik müzakere heyeti
Gülen yeni parti iddialarını yalanladı!
Şaka değil gerçek: 200 TL'ye otomobil!
'Paralel Yapı' operasyonunda flaş gelişme!
Beşiktaş ve Trabzon'un maçları hangi kanalda?
Kartal Sırbistan'dan havalanacak!
Göstericiler görüşmelere katılmayabilir
Hüda-Par'dan tehlikeli çağrı!
iPhone 6'lara özel lens kiti
Ve ebola aşısı yolda
Fransa cezaevlerinden çarpıcı rapor
Usta gazeteci hayatını kaybetti
Diyarbakır'ı alarma geçiren olay
Üreticisinden sigara yasağı
28 Şubat mağdurları: 18 yılımız gitti hesap sorulmadı
Zaman neden tavır değiştirdi?
Google yeni Inbox'nı duyurdu
Partizan - Beşiktaş maçı hangi kanalda?
Boko Haram 60 kadını kaçırdı
Koridora 4 şart!
Vinç devrildi, Beşiktaş kilit!
Bu hafta 9 film vizyona girecek