Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

TEM'de bayram yoğunluğu! Paralel polislerden 49'una tutuklama istemi! Paralel polislerden 8'ine tutuklama Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
'Eşşekçi Memleketi Tokat' kızdırdı
28 Temmuz 2006 Cuma 15:19
Güncellenme Tarihi 26 Temmuz 2014 Cumartesi 03:30
Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Devlet eski Bakanı Metin Gürdere'nin, Tokat ile ilgili hazırlık içerisinde olduğu kitap çalışmasında "Eşekçi Memleketi Tokat" başlığındaki 18. sayfalık yazısı tepki topluyor.

Hazırlık aşamasında olduğunu söylediği 18 sayfalık yazısına "Tokat'ın bir adının da eşekçi memleketi olduğunu biliyor musunuz?" diye başlayan Metin Gürdere, "Tokat'ın, 1935'li yıllarda nüfusu 93 bin 460 iken, 1933 yılında yapılan sayıma göre Tokat'ta 17 bin 587 eşek olduğu ortaya çıkıyor. Buna göre her aileye bir eşek düşüyor. Bu da eşeğin, kentin ekonomik ve sosyal hayatına katkısını gösteriyor" dedi.

Hazırlık aşamasında olan çalışmasının çoğaltılarak dağıtılması sonucu yazısının başlığıyla tepki toplayan Gürdere, "Eğer mesele yazının başlığı ise bunu ben uydurmadım. Nesilden nesile geliyor" dedi. Gürdere, GOP Lisesi mezunlar gününde 25 adet çoğalttığı yazılarını arkadaşlarına dağıttığını, o sırada ünlü karikatürist Öznur Kalender'in eşek resmini kapak yaptığını söyledi. Gürdere, "Burası bizim memleketimiz, bu laf da bizim memleketimize ait. Benim yaptığım, bu düşünceden hareketle sosyal analiz yapmak. Yoksa ben niye memleketimizi küçük düşürmek isteyeyim ki? Hele de yıllarını memleketini yüceltmeye vermiş bir insan olarak. Yazımın başlığını beğenmeyip eleştirenler bunu memlekete sahip çıkmak adına yapıyorlarsa, Tokat'a sahip çıkmanın yolu bu kadar basit olabilir mi? Koskoca bir hastane bu memleketten giderken de sahip çıkmalıydık" diye konuştu.

Gürdere, yazı gerekçe gösterilerek kendisine zarar verilmek istendiğini savunarak, "Bu memleketin problemi ne ben ne yazım ne de yazımın başlığı. Bu memleketin problemi çok farklı. Gelecek Tokat için bugünden de çok zor ve sıkıntılı olacak. Ama bizim memlekette doğruları söyleyeni 9 köyden kovarlar" şeklinde konuştu.

İhlas Haber Ajansıİhlas Haber Ajansı

Bu haber 3,208 kez okundu.

Gece pazarı rağbet görüyor26 Temmuz 2014 03:21
Bursa'da yaklaşık 20 yıldır kurulan gece pazarında bayram hareketliliği yaşanıyor.
TEM'de bayram yoğunluğu!26 Temmuz 2014 03:17
Ramazan Bayramı tatili için yola çıkan tatilciler, TEM otoyolunun Kocaeli-Sapanca kesiminde yoğunluğa neden oldu
Feci kaza! 1 ölü, 2 yaralı26 Temmuz 2014 03:15
Adıyaman'da otomobil ile kamyonetin çarpışması sonucu 1 kişi öldü, 2 kişi yaralandı.
Paralel polislerden 49'una tutuklama istemi!26 Temmuz 2014 03:12
Paralel yapıya yönelik operasyonlarda gözaltına alınarak adliyeye sevk edilen 49 kişi tutuklanmaları istemiyle nöbetçi mahkemeye gönderildi.
İşte Ali Fuat Yılmazer'in ifadesi26 Temmuz 2014 02:41
İstanbul İstihbarat Şube Müdürü Ali Fuat Yılmazer, soruşturmayı yürüten Cumhuriyet Savcısı Okan Özsoy'a 3 sayfalık verdiği ifade ortaya çıktı.
‘Selam’ dosyasında ‘Balyoz’ taktiği26 Temmuz 2014 02:16
Paralel yapının Selam örgütü davası için Balyoz taktiğini kullandığı ortaya çıktı. Emniyet müfettişler, dosyalarda 20, 21 ve 22 Aralık tarihlerinde bazı eklemeler yapıldığını tespit etti.
Paraleller oyun içinde oyun kurmuşlar!26 Temmuz 2014 02:00
Paralel yapının emniyet ayağına yönelik operasyonda delillerin incelenmesi ile kurulan ağda ortaya çıktı.
Kasayı açamayınca kaçtılar26 Temmuz 2014 01:52
Kuyumcu dükkanına giren soyguncular, kasayı açamayınca 3 kilogram altını alamadan kaçtı.
Feci kaza! Otobüs devrildi26 Temmuz 2014 01:49
Konya'dan Ağrı'ya gitmekte olan otobüsün devrilmesi sonucunda 50 yolcu hastanelik oldu.
HSYK Kararnamesi Resmi Gazete'de26 Temmuz 2014 01:28
HSYK Birinci Dairesi'nin 2014 yılı Adli Yargı Yaz Kararnamesi Resmi Gazete'de yayımlandı
Bozdağ'dan Zekeriya Öz'e tepki26 Temmuz 2014 01:25
Adalet Bakanı Bozdağ, Öz'ün sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamalarla maalesef tarafsız ve bağımsız bir şekilde görev yapmadığını ortaya koyduğunu söyledi.
İstanbul geniş çaplı operasyon26 Temmuz 2014 01:23
İlçede bin polisin katılımıyla narkotik ve asayiş suçlarına yönelik operasyon gerçekleştiriliyor
Gece pazarı rağbet görüyor
TEM'de bayram yoğunluğu!
Feci kaza! 1 ölü, 2 yaralı
Paralel polislerden 49'una tutuklama istemi!
İşte Ali Fuat Yılmazer'in ifadesi
Gaaze için kilit isim Ahmet Davutoğlu
Her iki taraf da ateşkesi kabul etti
‘Selam’ dosyasında ‘Balyoz’ taktiği
Paraleller oyun içinde oyun kurmuşlar!
Erdoğan: Görevde olduğum müddetçe af yok
Kasayı açamayınca kaçtılar
Feci kaza! Otobüs devrildi
Yardım konvoyu Gazze’ye ulaştı
HSYK Kararnamesi Resmi Gazete'de
Bozdağ'dan Zekeriya Öz'e tepki
İstanbul geniş çaplı operasyon
Hamas'tan İsrail'in ateşkesine cevap!
Gül: Paralel yapıyla mücadele devletin kırmızı çizgisidir
İsrail bayrağını yaktılar
Malatyaspor'dan bomba transfer
ABD’de piyasalar düşüşle kapadı
Erdoğan: YHT hattı 14 ilde daha kurulacak
Arınç: Cemaati kontrol eden bir güç var
Paralel polislerle hatıra pozu
Paralel polislerden 8'ine tutuklama
Eski TEM müdürü adliyede
İsrail'den Gazze'de ateşkes kararı
Atalay: Çatı çökebilir
Uri Dromi: O dur derse İsrail durur!
İsrail'i böyle protesto etti!
İsrail ölen asker sayısını açıkladı
Üniversite öğrencilerinin dikkatine!
Filistinli şehit sayısı 848’e yükseldi
Polis operasyonu: 3 ölü
BM '12 saat' verdi
Fenerbahçe'de sezon hazırlıkları sürüyor
Erdoğan'dan önemli açıklamalar
İsrail'den o asker için açıklama!
İsrail’den ateşkese ret
AB’den acil ateşkes çağrısı! Endişeliyiz
Hamas İsrail uçağını vurdu
189 Hollandalının cenazesi yola çıktı
Demirtaş: Seçilemeyebiliriz, ihtimaldir
Bakan Zeybekçi: 12 yılda destan yazdık
Gül, MİT Müsteşarı Fidan'ı kabul etti
Başbakan'dan YHT müjdesi!
G.Saray Hakan Balta'nın sözleşmesini uzattı!
Rektörler Gazze için toplanacak
İsrail göstericilere saldırdı!
Yeni Diyarbakırspor'dan İhsanoğlu'na tepki
G.Saray'dan flaş transfer kararı!
Drogba'yı resmen açıkladılar
İsrail'e ağır darbe!
Cezayir'de 3 gün yas ilan edildi
Kırgızistan'da '7 Nisan Davası'nda karar
Öğretmenlerin tayin başvuru tarihi belli oldu!
Türkiye ateşkes için kilit rol oynuyor
Gazze'de hedef bütün Filistinli direniş gruplarıdır
Paralelcilerden pankart skandalı
ÖABT sonuçları açıklandı
Bursaspor'da sürpriz ayrılık!
Meclis’te bayram molası
Karabükspor'da 3 imza birden!
Diego Costa'dan duygusal veda!
Van'da uyuşturucu operasyonu
'Beşiktaş fazla gürültü çıkarıyor'
Ramazan sonrası hareketi arttırın
Elektrik akımına kapılan genç öldü
Prandelli: Beklemeden imza atalım
Cuma namazı sonrası Filistin için yürüdüler
İsrail ordusu ilerleme kaydedemiyor