Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bomba iddia! UEFA cezayı kesti İnternette sahte maliyecilere dikkat! Ebru Gündeş'e büyük jest Ömer AltaşDomino etkisi
ve dip dalga
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:24
Güncellenme Tarihi 27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:26
CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, Mustafa Sarıgül'ün İstanbul adaylığı için konuştu.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, "Mustafa Sarıgül'ün CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ve Kılıçdaroğlu ile diyalog köprüsü kurulduğu" iddialarına ilişkin, "CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" dedi.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, TBMM'de düzenlediği basın toplantısında bir basın mensubunun, "Mustafa Sarıgül'ün CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ifade ediliyor. Kılıçdaroğlu ile de bir görüşme köprüsünün kurulduğu iddia ediliyor, ne diyorsunuz?" sorusuna Loğoğlu, "Böyle bir görüşme olup olmadığından bilgim yok. Bilgim olmadığı için oldu da diyemiyorum olmadı da diyemiyorum ama İstanbul'un önemi belli. Sayın Mustafa Sarıgül'ün gazetelerde medyada yer alan konumu belli. CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" yanıtını verdi.

"Sizce Sayın Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?" sorusuna da Loğoğlu, "O sorunun cevabını bilsek mesele zaten bitmiş olabilir. Ama yapılan haberlerde İstanbul'da çok güçlü bir konumda olduğunu görüyoruz" dedi.

Bu haber 366 kez okundu.

Bakanlar Kurulu'ndan uzun zaman sonra bir ilk!20 Ekim 2014 23:59
Dün düzenelenen Bakanlar Kurulu toplantısı 10 saat sürdü. Uzun süre sonra toplantı sonrası açıklama yapılmadı.
ABD'den Türkiye açıklaması!20 Ekim 2014 23:27
ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcü Yardımcısı Harf, "Türkiye bu koalisyonda kilit bir rol oynuyor ve birçok konuda önemli adımlar attı" dedi.
Akil Heyeti toplantısının detayları belli oldu!20 Ekim 2014 22:13
Akil İnsanlar Heyeti Marmara Bölgesi Üyesi Ali Bayramoğlu Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun Akil İnsanlar Heyeti üyeleriyle yaptığı görüşmenin detaylarını anlattı.
Danimarka'dan Türkiye'ye tepki20 Ekim 2014 20:03
Danimarkalı zanlının Türkiye'de serbest bırakıldığı iddiası üzerine konuşan Danimarka Başbakanı Thorning-Schmidt, "Anlaşılmaz ve kabul edilemez bir durum" diye tepki gösterdi
Peşmerge’ye izin ne anlama geliyor?20 Ekim 2014 19:14
Türkiye'den Kobani'ye silah ve peşmerge geçişine vize çıktı. Peki bu izin ne anlama geliyor?
Eski milletvekili Bor vefat etti20 Ekim 2014 15:54
Eski Niğde Milletvekili Yılmaz Cemal Bor (78) vefat etti.
Büyük destek: Gökçek'in heykelini dikerim20 Ekim 2014 15:24
AKM'nin geleceğiyle ilgili toplantıda Melih Gökçek'in "spor alanı" önerisine Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav'dan destek geldi.
CHP'li Nazlıaka hayretler içinde bıraktı20 Ekim 2014 14:49
Cumhurbaşkanlığının 2015 bütçesiyle ilgili basında yer alan iddialara yalanlamasına rağmen CHP'li vekil hala bildiğini okuyor.
CHP'li Nazlıaka hayretler içinde bıraktı20 Ekim 2014 13:50
Cumhurbaşkanlığının 2015 bütçesiyle ilgili basında yer alan iddialara yalanlamasına rağmen CHP'li vekil hala bildiğini okuyor.
Kılıçdaroğlu'ndan ODTÜ'ye kutlama20 Ekim 2014 13:43
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, dünya üniversiteleri sıralamasında ilk 100'e giren ODTÜ Rektörü Ahmet Acar'ı kutladı.
Bahçeli saltanat kayığına bindi20 Ekim 2014 13:37
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Selçuklu'nun kışlık başkenti olan Alanya'da tarihi kale ve tersaneyi ziyaret etti.
NATO Fransa'da tatbikat yaptı20 Ekim 2014 12:36
Nato, Toxıc Trıp tatbikatını katılımcı ülkelerin uçak, personel, araç, teçhizat temizlenmesi ile kirlilik kontrol sahası ve taşınabilir toplu koruma konuları ile hava operasyonlarında KBRN savunmasına yönelik personel eğitimi amacı ile Fransa'da gerçekleştirdi.
Borussia Dortmun'un Türk karnesi
Gülen okulları 100 bin öğrenci kaybetti
Balayı cinayetinde şok gelişme
Manipülasyona hapis yolu göründü
Enerji kaybının reçetesi uzaktan sayaç okuma
Filistin'de 'düşman devletlere' toprak satışına ceza
Cüneyt Özdemir'in Yasin Börü sorusuna tepkiler dinmiyor
İstanbul'da MERS şüphesi
Otistik çocuklara eziyete dava
Cameron'dan sert tepki
Bomba iddia! UEFA cezayı kesti
Haşim Kılıç'ın oğluna paralel 'ayrıcalık' iddiası
İnternette sahte maliyecilere dikkat!
Paralel yapıyı rahatlatacak adım
Ebru Gündeş'e büyük jest
İlklerin resepsiyonuna 3 bin kişi davet edildi
Hasan Ruhani'den kritik kabul
Firavun Tut eceliyle ölmüş!
Gökdeniz coştu, Rubin galibiyete uçtu
Akdeniz'de 4 büyüklüğünde deprem
Petrol devinin CEO'su feci kazada öldü
Akaryakıt istasyonunda şüpheli paket paniği
Kartal, yıldız oyuncuyu idmandan gönderdi
İlklerin resepsiyonuna 3 bin kişi davet edildi
Derbi nerede oynanacak? Orman açıkladı
Yargıçlara zam ve sicil affı bütçeden önce yasalaşacak
İBB'den Halkalı'daki yangınla ilgili açıklama
Libya'da kabileler arasında çatışma: 7 ölü
Türkiye'yi uçuracak dönüşüm geliyor!
iPhone 6 ile birlikte dudak uçuklatan kar!
İngiltere'de Twitter mesajına hapis cezası
Alves atsan atılmaz satsan satılmaz!
Çözüm sürecine ‘akil’ referanslar
İstanbul Valisi yanan alanı inceledi
Halkalı Gümrüğü'nde yangın!
Bakanlar Kurulu'ndan uzun zaman sonra bir ilk!
IŞİD'den, YPG'ye ağır darbe!
Gökdeniz attı Rubin Kazan farka koştu
ABD'den Türkiye açıklaması!
Amerika'da seri katil korkusu
Ünal Aysal Mayıs'ta da yok
Türkmen doğalgazı Hint Okyanusu'na ulaşacak
Balkes kaçtı Rize yakaladı!
Gaziantep, F.Bahçe'yi de dize getirdi
İsrail'e "müzakerelere devam" çağrısı
IŞİD, Kobani'yi almak için bakın ne yaptı!
Twitter mesajına hapis cezası!
Akil Heyeti toplantısının detayları belli oldu!
İsmail Kartal'dan şok Alves kararı!
Drogba bombayı patlattı
Boko Haram'a ağır darbe!
“Gizli belge" davasında savunmalar alınıyor
Vandallardan polise silahlı saldırı
Başkent'te gol sesi yok
Fenerbahçe şampiyonluk kupasını aldı
Patrondan çalışanlarına 8 milyon dolarlık hediye
UAEA: İran pratik önlemlerin çoğunu tamamladı
Sneijder ayrılıyor mu?
Duygun Yarsuvat'tan büyük sürpriz!
Malatya'da deprem
AB'den Esed rejimine yeni yaptırımlar