Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Hamas ve Fetih anlaştı, İsrail bombaladı! Ankara Büyükşehir'de görev değişikliği 3 büyüklerin peşinde olduğu yıldız! Celal KazdağlıKeferhawar
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:24
Güncellenme Tarihi 27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:26
CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, Mustafa Sarıgül'ün İstanbul adaylığı için konuştu.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, "Mustafa Sarıgül'ün CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ve Kılıçdaroğlu ile diyalog köprüsü kurulduğu" iddialarına ilişkin, "CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" dedi.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, TBMM'de düzenlediği basın toplantısında bir basın mensubunun, "Mustafa Sarıgül'ün CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ifade ediliyor. Kılıçdaroğlu ile de bir görüşme köprüsünün kurulduğu iddia ediliyor, ne diyorsunuz?" sorusuna Loğoğlu, "Böyle bir görüşme olup olmadığından bilgim yok. Bilgim olmadığı için oldu da diyemiyorum olmadı da diyemiyorum ama İstanbul'un önemi belli. Sayın Mustafa Sarıgül'ün gazetelerde medyada yer alan konumu belli. CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" yanıtını verdi.

"Sizce Sayın Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?" sorusuna da Loğoğlu, "O sorunun cevabını bilsek mesele zaten bitmiş olabilir. Ama yapılan haberlerde İstanbul'da çok güçlü bir konumda olduğunu görüyoruz" dedi.

Bu haber 359 kez okundu.

Eski Adalet Bakanı hayatını kaybetti23 Nisan 2014 18:11
Eski Adalet Bakanı Selçuk Erverdi vefat etti.
Almanya Cumhurbaşkanı Gauck Türkiye'ye geliyor23 Nisan 2014 18:05
Almanya Cumhurbaşkanı Joachim Gauck'un resmi temaslarda bulunmak üzere 26 Nisan'da Türkiye'ye geleceği bildirildi.
Ankara Büyükşehir'de görev değişikliği23 Nisan 2014 17:22
Ankara Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Doç. Dr. Asım Balcı oldu.
Bahçeli: 23 Nisan en etkili cevaptır23 Nisan 2014 14:52
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli 23 Nisan Özel oturumunda Genel Kurul'a seslendi.
İzmir AK Parti'den 50 kişi genel merkeze gidecek23 Nisan 2014 14:46
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, yarın 81 ilin büyük kongre delegelerine 'Cumhurbaşkanı adayı olmamı ister misiniz?' diye soracak. Toplantıya İzmir'den katılacak 50 kongre delegesi Ankara'ya gidecek.
Kılıçdaroğlu 23 Nisan'ı Berkin Elvan'a adadı!23 Nisan 2014 14:43
CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Meclis'te 23 Nisan konuşması yaptı.
Erdoğan: Sosyal medya milli iradeye saldırı aracı oldu!23 Nisan 2014 14:18
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında gerçekleşen özel oturumda konuştu.
Bir ilde daha seçimler iptal edilebilir!23 Nisan 2014 14:12
Yüksek Seçim Kurulu, MHP'nin Iğdır'da yerel seçimlerde oy kullanmaması gereken 2 bin kişinin oy kullandığı yönündeki başvurusunu ciddi buldu. YSK, verdiği ara kararda İlçe Seçim Kuruluna iddiaların araştırılmasına hükmetti.
Fatih Erbakan adaylığını resmen açıkladı!23 Nisan 2014 13:58
Saadet Partisi'nde 4 Mayıs'ta yapacağı kongrede Necmettin Erbakan'ın oğlu Muhammed Ali Fatih Erbakan partisinin genel başkanlığına adaylığını resmen açıkladı.
Başbakan: Yine ters köşe olabilirsiniz23 Nisan 2014 13:27
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Başkanlık sistemi ve Cumhurbaşkanlığı seçimi ile ilgili sorulara cevap verdi.
'Temennim seçilme yaşının 18'e inmesi'23 Nisan 2014 13:11
Başbakan Erdoğan, göreve geldiklerinde 30 olan seçilme yaşının 25'e indirildiğini belirterek, "Temennim seçilme yaşının 18'e indirilmesidir" dedi.
Kulislerde dolaşan bomba iddia!23 Nisan 2014 12:40
Gündemin en sıcak konusu diğer partilerde olduğu gibi CHP'de de Cumhurbaşkanlığı seçimleri.
Ermeni meselesinde Yeni Türkiye vizyonu!Dünya basını tarihi mesajı böyle gördüMahçupyan: Yeni bir yola girildi!Sözcü'nün namaz tahammülsüzlüğü!Filistin'de tarihi anlaşma!Berktay: Tarihi bir dönüm noktasıHer gün binlerce çocuk ölürken, yaşasın 23 Nisan!Erdoğan'dan Ermeni meselesine yeni sayfa!Fatih Erbakan adaylığını resmen açıkladı!Esed'e tepki için bu fotoğrafı paylaştılar!Başbakan: Yine ters köşe olabilirsinizAğustos Ayı İçin İlk Anket YapıldıErdoğan'ın alkışladığı cevap!Bu pozisyon 40 yılda bir olur!Kulislerde dolaşan bomba iddia!Kabinenin Çocukluk Halleri!Mahçupyan'dan Türköne'ye tek cümlelik cevap!Tüm Manşetler
Android 4.4.3'ten ipuçları
53 yeni santral üretimi
Afganistan’da polis karakoluna saldırı
Gökhan Töre idmana çıktı!
Florya'da Fatih Terim şoku!
Eski Adalet Bakanı hayatını kaybetti
Almanya Cumhurbaşkanı Gauck Türkiye'ye geliyor
Hamas ve Fetih anlaştı, İsrail bombaladı!
Ermeni meselesinde Yeni Türkiye vizyonu!
Dünya basını tarihi mesajı böyle gördü
ManU eski ekibi tekrar topluyor
Ankara Büyükşehir'de görev değişikliği
3 büyüklerin peşinde olduğu yıldız!
Sözcü'nün namaz tahammülsüzlüğü!
Kurt Seyit ve Şura'nın yayın saati değişti
Necdet Özel'le selfie yarışı
Kırımoğlu; Bir hafta sonra Kırım'a döneceğim
Ezan sesinden rahatsız olup dava açtı!
Anzakların torunları gelmeye başladı!
İkinci el otomobil satışları artıyor!
Feshane’de 10 Bin kişilik muhlama!
ABD Başkanı Obama Japonya'da
Yargıya da darbe yaptıktan sonra yok olacaklar
Filistin'de tarihi anlaşma!
Barca ilk transferini açıkladı!
Suriyeliler için uluslararası mali destek yetersiz kaldı
'G.Saray - F.Bahçe derbisini bilen yok'
Kuzey Kore'den G.Kore'ye taziye
Katalonya, "İspanya'ya rağmen" kararlı
"İslamcılara karşı darbeyi desteklemeliyiz"
Facebook'tan bir yenilik daha
Kamu kurumlarını soydular
Okyanustaki gizemli sesin kaynağı
Cumhurbaşkanlığı adaylığı için ilk başvuru
Kitap fuarına kavga bulaştı
Berktay: Tarihi bir dönüm noktası
Kozmetik ve temizlik ürünlerindeki büyük tehlike
AK Parti'li başkanı kene ısırdı
Gökhan ilk kez konuştu: Masanın üstüne çıktı...
TSK'dan Süleyman Şah'a takviye
Müdür koltuğu ile bakın ne yaptılar!
Kardeşlerin doğum sırası karakterlerini nasıl etkiliyor?
Aziz Yıldırım için yeni umut
Mahçupyan: Yeni bir yola girildi!
Kudüs'te Müslüman mezarlığına ırkçı saldırı
Dolandırıcıların yeminli oyunu!
Çocuk diyetinin püf noktaları
Yeşil çay kalbe iyi geliyor!
AK Parti'li başkanı kene ısırdı!