Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

F.Bahçe'den dev anlaşma BM'den acil çağrı! Esed'e ağır darbe! Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:24
Güncellenme Tarihi 27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:26
CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, Mustafa Sarıgül'ün İstanbul adaylığı için konuştu.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, "Mustafa Sarıgül'ün CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ve Kılıçdaroğlu ile diyalog köprüsü kurulduğu" iddialarına ilişkin, "CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" dedi.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, TBMM'de düzenlediği basın toplantısında bir basın mensubunun, "Mustafa Sarıgül'ün CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ifade ediliyor. Kılıçdaroğlu ile de bir görüşme köprüsünün kurulduğu iddia ediliyor, ne diyorsunuz?" sorusuna Loğoğlu, "Böyle bir görüşme olup olmadığından bilgim yok. Bilgim olmadığı için oldu da diyemiyorum olmadı da diyemiyorum ama İstanbul'un önemi belli. Sayın Mustafa Sarıgül'ün gazetelerde medyada yer alan konumu belli. CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" yanıtını verdi.

"Sizce Sayın Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?" sorusuna da Loğoğlu, "O sorunun cevabını bilsek mesele zaten bitmiş olabilir. Ama yapılan haberlerde İstanbul'da çok güçlü bir konumda olduğunu görüyoruz" dedi.

Bu haber 361 kez okundu.

Menderes Türel'den Baykal'a bayram jesti28 Temmuz 2014 12:09
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel'in eski CHP Genel Başkanı Deniz Baykal'la börekçide karşılaşması ilginç diyalogların yaşanmasına neden oldu.
Erdoğan'dan paralel yapıya net mesaj!28 Temmuz 2014 10:46
Başbakan Erdoğan, "Ramazan Bayramı'nın huzur mutluluk getirmesini temenni ediyorum." dedi.
Abdullah Gül'den Bayram mesajı28 Temmuz 2014 10:23
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Sultanahmet Camii'nde kıldığı Bayram namazı sonrası açıklamalarda bulundu.
Asıl hedefleri Erdoğan'dı!28 Temmuz 2014 09:56
Tevhid-Selam Grubu davasının avukatı Cüneyt Toroman, paralel Yapı, 28 Şubat'ta Müslümanları sindirmek için uydurulan sanal örgütü 14 yıl sonra canlandırdı. Amaçları, Başbakan ve çevresini de davanın içine alıp yargılamaktı dedi.
Katil İsrail bayram dinlemiyor!28 Temmuz 2014 09:47
İsrail'in abluka altında tuttuğu Gazze'ye düzenlediği hava saldırılarında yaralanan 3 Filistinlinin hayatını kaybettiği bildirildi. Saldırılarda yaşamını yitirenlerin sayısı bin 34'e yükseldi
Mehmet Görmez'den Gazze'li bayram hutbesi28 Temmuz 2014 09:36
Sultanahmet Camii'ndeki Bayram hutbesini Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez okudu.
İsrailli analistler: Gazze savaşı kaybedildi28 Temmuz 2014 09:29
İsrailli bazı analizciler, Gazze'ye yönelik saldırılarda başarı sağlanamadığı görüşünü savundu.
Paralel polislerden savunma yerine beddua!28 Temmuz 2014 09:13
Başbakan Erdoğan, MİT Müsteşarı Hakan Fidan ve daha bir çok önemli ismi yasa dışı dinleyen şüpheliler mahkeme salonunda savunma yapmak yerine beddua etti!
Köşk seçimleri için 100’ün üzerinde ülke davet edildi!27 Temmuz 2014 23:08
AK Parti Gençlik Kolları Genel Merkezi Cumhurbaşkanlığı seçimleri için 100’ün üzerinde ülkeden gençleri davet etti.
Şahin: Dünya vahşeti zevkle izliyor27 Temmuz 2014 21:23
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin'den Gazze tepkisi...
Soylu: Bu hayırlı bir vakadır27 Temmuz 2014 20:56
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Süleyman Soylu, II. Mahmut Dönemi’nden örnekler vererek tasfiyelerin hayırlı bir vaka olduğunu söyledi..
Demirtaş, defalarca aynı hataya düştü27 Temmuz 2014 20:55
Cumhurbaşkanı Adayı ve HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş Manisa’da halka seslendi.
Hızlı trende çay kaç lira?
Fas'ta mahkumlara bayram affı
İsrail Gazze'de 3 bin 865 noktayı vurdu
Atletico Madrid yeni transferini duyurdu!
Kassam Tugayları'ndan flaş açıklama!
Otobüste yananların kimlikleri belli oldu
Mourinho G.Saraylıları çok kızdıracak!
Ramazan ayında rekor kırdık!
Sneijder'de pürüz var
F.Bahçe'den dev anlaşma
Enes Kanter'den Milliler'e sevindiren haber
Vardiyalı çalışanlarda diyabet riski
Menderes Türel'den Baykal'a bayram jesti
Soma'da buruk bayram
Uzakdoğu'da bombalı saldırı
Damacana sulara sıkı kontrol geliyor
Google'ın sırlarını İstanbul'da çaldılar!
BM'den acil çağrı!
Mısır'da bayrama kan bulaştı
Sıfır faizli krediye rekor başvuru
Esed'e ağır darbe!
Issiar Dia Süper Lig'e dönüyor!
Halef-selef buluştu
Töre'nin yerine Kerim!
Boko Haram yine saldırdı
Norveç'te bomba paniği
Erdoğan'dan paralel yapıya net mesaj!
Yalçın Ayhan sürprizi! İşte o takım...
Alman Bild gazetesi Müslümanlardan özür diledi
Suarez'den sonra onun peşindeler!
Takımda istenmiyordu! Kampın yıldızı oldu
Abdullah Gül'den Bayram mesajı
Üniversitede yatay geçiş üç şekilde yapılabilecek
Fenerbahçe'de bir ayrılık daha!
Obama'dan Netanyahu'ya çağrı
Aziz Yıldırım’dan Galatasaray’a müjde
Kürt markalarına başvuru yağıyor
Asıl hedefleri Erdoğan'dı!
Katil İsrail bayram dinlemiyor!
Mehmet Görmez'den Gazze'li bayram hutbesi
İsrailli analistler: Gazze savaşı kaybedildi
Samsung S5 kullananlara çok önemli uyarı
Paralel polislerden savunma yerine beddua!
Rusya ve ABD'den paralel kıskaç
Erdoğan: Bedelli askerlik gündeme gelebilir!
Erdoğan'dan Hakan Şükür'e sert tepki!
İsrail tüm dünyayı kandırdı
İl il bayram namazı saatleri
Erdoğan, son anketin sonuçlarını açıkladı!
Paralel örgütten MHP'li vekile şantaj!
CHP'de iftar kavgası!
Türk F-16'lar havalandı!
Köşk seçimleri için 100’ün üzerinde ülke davet edildi!
Şanlıurfa'ya Rumen forvet!
Bayramda hava nasıl olacak?
Genç kürekçilerden önemli başarı!
Ülker dev firmayı satın alıyor
Bayramda bol bol su tüketin!
Prandelli: Saygıdan dolayı oruç tuttum
Halep'te varil bombalı saldırı: 15 ölü
Yonca Evcimik'ten 'Gezi' provokasyonu itirafı: Hepsi sarhoştu!
Dilmen'in ağabeyi, kalp krizi geçirdi
CHP'li Belediye Suriyelileri ilçe dışına attı!
Mehmet Görmez'den bayram tavsiyesi
Marsel İlhan Kazakistan'da ikinci oldu
Çağla Büyükakçay finalde kaybetti
ABD F-16'ları harekete geçti
'O savcı Başbakan'ı tehdit etti'
Tour de France şampiyonu belli oldu!
Şahin: Dünya vahşeti zevkle izliyor