Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Dolmabahçe sonrası yol haritası Meteoroloji'den son dakika kar yağışı uyarısı Dağdan indi Davutoğlu'nu düğününe çağırdı Prof.Dr. Sedat AktanKabataş muhal mi?
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:24
Güncellenme Tarihi 27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:26
CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, Mustafa Sarıgül'ün İstanbul adaylığı için konuştu.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, "Mustafa Sarıgül'ün CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ve Kılıçdaroğlu ile diyalog köprüsü kurulduğu" iddialarına ilişkin, "CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" dedi.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, TBMM'de düzenlediği basın toplantısında bir basın mensubunun, "Mustafa Sarıgül'ün CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ifade ediliyor. Kılıçdaroğlu ile de bir görüşme köprüsünün kurulduğu iddia ediliyor, ne diyorsunuz?" sorusuna Loğoğlu, "Böyle bir görüşme olup olmadığından bilgim yok. Bilgim olmadığı için oldu da diyemiyorum olmadı da diyemiyorum ama İstanbul'un önemi belli. Sayın Mustafa Sarıgül'ün gazetelerde medyada yer alan konumu belli. CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" yanıtını verdi.

"Sizce Sayın Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?" sorusuna da Loğoğlu, "O sorunun cevabını bilsek mesele zaten bitmiş olabilir. Ama yapılan haberlerde İstanbul'da çok güçlü bir konumda olduğunu görüyoruz" dedi.

Bu haber 372 kez okundu.

Davutoğlu'nun kızı dereceye girdi06 Mart 2015 10:41
Muğla'da düzenlenen liselerarası oryantiring yarışlarında Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun kızı Hacer Büke Davutoğlu da yarıştı.
Dortmund ayarlı Şişli bombası!06 Mart 2015 08:01
Şişli Belediyesi'ndeki İnönü-Sarıgül savaşının doruğa çıktığı görevden almaların detaylarına AKŞAM ulaştı. İnönü'nün, birlikte Dortmund-Galatasaray maçını izlemek için anlaştığı Sarıgül'ü havaalanına gönderip 25 müdürü görevden aldığı ortaya çıktı.
Erol Olçak, AK Parti’den aday adayı oldu06 Mart 2015 07:59
AK Parti’nin kuruluşundan bu yana tüm reklam ve tanıtım işlerini yapan, seçim kampanyalarını organize eden ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’a yakın isimlerden Erol Olçak da son dakikada milletvekili aday adaylığı için başvuruda bulundu.
Eski CHP'li HDP'den aday adayı oldu06 Mart 2015 07:56
Eski CHP Diyarbakır İl Başkanı Medeni Seyrek Bukarki, Halkların Demokratik Partisi'nden (HDP) milletvekili aday adayı oldu.
Erdoğan ve Hakan Fidan Medine'de görüşmüş06 Mart 2015 07:13
Erdoğan, gazetecilere ifade ettiği kırgınlığını ve tavrını Hakan Fidan’a yüz yüze görüşmesinde de iletti.
İki bakanlığa bağlı kurumlara çok sayıda atama06 Mart 2015 06:09
İçişleri ve Ulaştırma, Denizicilik ve Haberleşme bakanlıklarına ait atama kararları Resmi Gazete'ye yayımlandı.
Emine Erdoğan, Şanlıurfa'dan ayrıldı05 Mart 2015 23:41
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, Şanlıurfa'daki temaslarının ardından kentten ayrıldı.
Burhan Kuzu: Muhalefet partileri panik atakta05 Mart 2015 23:24
AK Parti İstanbul Milletvekili Burhan Kuzu, "Partileri millet kapatır ve tam kapatır. AK Parti, 2010 anayasa değişikliğinde parti kapatmayı tarihe gömmek istedi. Ancak bugünkü muhalefetin tamamı hep bir ağızdan karşı çıkmıştı" dedi.
Davutoğlu: Dolardaki yükselişin sebebi...05 Mart 2015 20:13
Başbakan Ahmet Davutoğlu, dolardaki yükselişle ilgili "Bütün kurumlarımız gereken tedbirleri almaktadır. Hükümet olarak talimat verdik" dedi.
'O sözlerin altına imzamı atıyorum'05 Mart 2015 18:52
İçişleri Bakanı Ala, "Anayasayı tanımıyorum" ifadesine açıklık getirdi. Meclis tutanaklarına yansıyan o sözler için Ala, "Altına imzamı atıyorum" dedi.
Hasip Kaplan: Meclisi kilitleyeceğiz05 Mart 2015 18:42
HDP Şırnak Milletvekili Hasip Kaplan, İç Güvenlik Paketi görüşmelerine yönelik 'Meclisi kilitleyeceğiz" tehdidi savurdu.
Bahçeli'nin ilk rakibi belli oldu05 Mart 2015 18:14
Yozgat eski milletvekili Doktor Mesut Türker, Kurultay'da Genel Başkanlığa aday olduğunu açıkladı.
Dolmabahçe sonrası yol haritası
İngiltere'de Osmanlı dönemine ait giysiler sergilendi
Yabancı yatırımcılar şubatta satışa geçti
Legoland İstanbul'un temeli atıldı
Almanlar Çipras'a inanmıyor
Davutoğlu mesajı Mardin'den verecek
Dolar artışı üzerine: Artık çimen değiliz
Davutoğlu'nun kızı dereceye girdi
İki ayda 209 bin turist
Eskiyen telefonlara Google'dan kötü haber...
Meme kanseri her 8 kadından birini tehdit ediyor
Meteoroloji'den son dakika kar yağışı uyarısı
F.Bahçe'den Alper Potuk sürprizi
Kalp masajıyla 30 dakika sonra hayata döndü
Sadece dişi kanıyordu, kanser çıktı!
Kuzu: Partileri millet kapatır
ABD'den Körfez ülkelerine güvence
Araç yayaların arasına daldı: 9 ölü 27 yaralı
Konya'da şehit olan pilotlara veda
ABD’nin öldürdüğü Ebu Humam kimdir?
Manisa'da 1 milyon dolarlık banknot ele geçirildi
Hindistan’da sahte TL operasyonu
Özbekistan'da başörtüsü yasağından sonra kravat zorunluluğu
Kuş Cenneti'ne sanayi tehdidi
Çarptığı yayayla dükkana girdi
Dağdan indi Davutoğlu'nu düğününe çağırdı
2014 yılı işsizlik oranı açıklandı
Android 4.0'a Chrome desteği yok
Bruma'dan Kadıköy mesajı!
Grip aşısı için en uygun aylar
Şehit pilotlar için tören düzenleniyor
SGK’dan o haberler üzerine açıklama!
Sabaha karşı saldırıya geçtiler!
Whatsapp sesli arama özelliği geldi! Nasıl kullanılır?
Dolarda korkutan tahmin!
Borsa güne nasıl başladı?
Bilge lider Aliya, Erdoğan'ı bir ışık ve umut olarak görüyormuş
AK Parti aday adayları için en kritik gün
İzmir'de ''tüplü'' pankart
Harrison Ford ölümden döndü
Hava sıcaklıkları artıyor
Yılın telefonu ödülü sahibini buldu
Bahçeli'den şaşırtan 'veda' hediyesi
Bosnalı selefilerden "IŞİD" tepkisi
Barajlar ‘kapak açıyor'
Emeklinin borcu siliniyor
Yeni atamalar Resmi Gazete'de
Fethullah Gülen'in sigortası da sahte çıktı
4 yaşındaki çocuk yangın kurbanı
"Zindanda bitmeyen şubat"
Akın İpek'e paralel koruma
Evde çıkan yangında 4 yaşındaki çocuk öldü
'Kız çocukları tehditle Gezi'ye getirildi'
Çirkin Kral'ın ailesi davalık
Fransız mahkemesi Facebook’u yargılayacak
IŞİD 3 bin yıllık kenti dozerlerle yıkıyor
İsrail Gazze'den ithalat yapacak
Grip aşısı mart ayı sonuna kadar yaptırılabilir
İran'da 5.2 büyüklüğünde deprem
Obama'ya Ukrayna çağrısı
New York'ta bir uçak pistten çıktı
Hazar 5'e bölünecek!
Kanal D'den Demirtaş'a büyük ayıp
Hamzaoğlu'nun zafer sözüne villa jesti
Galatasaray'dan, Nihat Doğan kararı!
İşte Necati Şaşmaz'ın yeni dizisi
2,4 milyar insanın dişleri çürük