Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi Başörtülü kadına ırkçı saldırı! ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun... Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:24
Güncellenme Tarihi 27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:26
CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, Mustafa Sarıgül'ün İstanbul adaylığı için konuştu.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, "Mustafa Sarıgül'ün CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ve Kılıçdaroğlu ile diyalog köprüsü kurulduğu" iddialarına ilişkin, "CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" dedi.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, TBMM'de düzenlediği basın toplantısında bir basın mensubunun, "Mustafa Sarıgül'ün CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ifade ediliyor. Kılıçdaroğlu ile de bir görüşme köprüsünün kurulduğu iddia ediliyor, ne diyorsunuz?" sorusuna Loğoğlu, "Böyle bir görüşme olup olmadığından bilgim yok. Bilgim olmadığı için oldu da diyemiyorum olmadı da diyemiyorum ama İstanbul'un önemi belli. Sayın Mustafa Sarıgül'ün gazetelerde medyada yer alan konumu belli. CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" yanıtını verdi.

"Sizce Sayın Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?" sorusuna da Loğoğlu, "O sorunun cevabını bilsek mesele zaten bitmiş olabilir. Ama yapılan haberlerde İstanbul'da çok güçlü bir konumda olduğunu görüyoruz" dedi.

Bu haber 363 kez okundu.

Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama02 Eylül 2014 19:04
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Azerbaycan ziyareti öncesi havalimanında ziyaretine ilişkin açıklamalarda bulundu.
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!02 Eylül 2014 17:42
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, yurtdışı dinlemelere ilişkin soruşturma başlatıldığını söyledi.
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti02 Eylül 2014 17:33
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Çankaya Köşkü'nde sırasıyla Başbakan Davutoğlu ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan'ı kabul etti.
AB Bakanı Bozkır: AB kapılarını açsa biz kapatırız02 Eylül 2014 16:30
AB bakanı Volkan Bozkır, canlı yayında yaptığı konuşmasına AB kapılarını açsa biz kapılarımızı kapatırız dedi.
AK Parti'den Meclis'e olağanüstü çağrı!02 Eylül 2014 16:28
AK Parti, Meclis'i olağanüstü toplantıya çağırdı.
C.Başkanı Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti02 Eylül 2014 15:56
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Çankaya Köşkü’nde sırasıyla Başbakan Davutoğlu ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan'ı kabul etti.
İsrailli Bakan Ariel: Bizi Arap ülkeleri cesaretlendiriyor!02 Eylül 2014 15:47
İsrail'in İskan ve Yerleşim Bakanı Uri Ariel, Arap dünyasının tavrının, İsrail'in yerleşim politikasına yardımcı olduğunu söyledi
Komik mi Hakan Şükür?02 Eylül 2014 14:59
AK Parti'den istifa eden İstanbul Bağımsız Milletvekili Hakan Şükür, yine çok tartışılacak bir paylaşımda bulundu. Fıkra niyetine paylaştığı karikatür takipçilerini güldürmeyip tam tersine tepki aldı...
Erdoğan'ın açıklamaları Rum Kesimi'ni rahatsız etti!02 Eylül 2014 14:50
Kıbrıs Rum yönetimi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın ilk yurt dışı gezisini gerçekleştirdiği KKTC’deki açıklamalarından rahatsız oldu
Başbakanlık'ta sürpriz zirve02 Eylül 2014 14:43
Başbakan Davutoğlu, Ali Babacan, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ve Dışişleri Bakanlığı müsteşarı Feridun Sinirlioğlu ile görüştü.
Muharrem İnce'den o isme açık davet!02 Eylül 2014 14:37
CHP'nin kurultayı öncesi Muharrem İnce, Emine Ülker Tarhan'a açık davet gönderdi.
Mehmet Görmez Papa'yı eleştirdi02 Eylül 2014 14:20
Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, yaptığı konuşmasında camilere yapılan saldırıların üzerinde durulmasını dikkat çekerek, Papa'yı "Bu işler öyle ayak yıkamakla olmaz" ifadeleriyle eleştirdi.
Avusturalya'dan Putin'e soğuk tavır
Terim: Bize çelme takan takmış
Aydın'da 270 kg esrar ele geçirildi
ABD‘den İsrail‘e sert tepki!
Ev kredisi alana kedi hediye!
Real'e şok yenilginin ardından kötü haber
Barcelona'da Neymar'a ilginç ceza
Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi
PKK-IŞİD Çatışması haberine açıklama
Adıyaman'da otomobil takla attı: 4 yaralı
Potanın Perileri Belarus'u devirdi!
Sepp Piontek adam gibi adam
Güneş'teki büyük patlamlar korkuttu
2 terörist teslim oldu!
Profesör 200 bin lirasını kaptırdı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan Azerbaycan'da
Justin Bieber tutuklandı!
ABD Yeni Zelanda'yı da yendi!
İşte Trabzonspor'un UEFA kadrosu!
Okmeydanı'nda izinsiz gösteriye müdahale
Başörtülü kadına ırkçı saldırı!
IŞİD ikinci ABD'li gazetecinin de kafasını kesti!
İran'da ayı kurtarma rezaleti!
ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun...
A Milli Takım'da sakatlık şoku
Soma’nın ilk tazminat davası
Batman'da 3.5 şiddetinde deprem
Burak Can Karamanoğlu davası başladı
Milan'dan transfer dersi
İstanbul'a hortum ve fırtına uyarısı!
Mardin Belediyesi'nde 4 dilli tabela
"Hedefimiz Milano'da final"
Kazara mayınlı araziye girdi
Muğla'da turist aracı kazası: 15 yaralı
Canikli, Ordu-Giresun havaalanını inceledi
Prandelli, Dzemaili'yi değil onu istemiş
Müslüm Gürses'in ismi bakın nereye verildi!
IŞİD Avrupa'ya petrol satıyor!
Yeni tat: Kaya tuzlu dondurma
Antalya'da 60 metreden denize uçtu
Başbakan ile muhalefet lideri mahkemelik oldu
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...
AK Parti MYK başladı
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Beşiktaş'ta izin sona eriyor!
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!
Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama
Kocaeli'de kırmızı alarm!
G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı
Milyonda bir ihtimaldi: Beyaz bebeği oldu!
Mersin'de parti binasına kumar baskını
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti
Ebola taşıyan adam panik yarattı
Dev adamlar yıkıldı!
5 gün boyunca yağmur var!
Osmanlı'yı yakından tanıdılar!
'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'
Diyarbakır'da F-16 düştü!
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!
Savaşın çocukları "barış" için ant içti
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak
Esed'e ağır darbe!
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
TSK'da kaç tane general var?
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı