Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ünlü yazar hayatını kaybetti! Ultraslan'dan net tavır! Yıldız futbolcudan metrobüs selfie'si Celal KazdağlıParalel yapıyı “Tasfiye” ne demek?
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:24
Güncellenme Tarihi 27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:26
CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, Mustafa Sarıgül'ün İstanbul adaylığı için konuştu.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, "Mustafa Sarıgül'ün CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ve Kılıçdaroğlu ile diyalog köprüsü kurulduğu" iddialarına ilişkin, "CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" dedi.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, TBMM'de düzenlediği basın toplantısında bir basın mensubunun, "Mustafa Sarıgül'ün CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ifade ediliyor. Kılıçdaroğlu ile de bir görüşme köprüsünün kurulduğu iddia ediliyor, ne diyorsunuz?" sorusuna Loğoğlu, "Böyle bir görüşme olup olmadığından bilgim yok. Bilgim olmadığı için oldu da diyemiyorum olmadı da diyemiyorum ama İstanbul'un önemi belli. Sayın Mustafa Sarıgül'ün gazetelerde medyada yer alan konumu belli. CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" yanıtını verdi.

"Sizce Sayın Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?" sorusuna da Loğoğlu, "O sorunun cevabını bilsek mesele zaten bitmiş olabilir. Ama yapılan haberlerde İstanbul'da çok güçlü bir konumda olduğunu görüyoruz" dedi.

Bu haber 358 kez okundu.

AB sürecinde yeni fasıllar açılmalı17 Nisan 2014 23:58
AB Bakanı Çavuşoğlu, AB sürecine ilişkin, "Cumhurbaşkanı ve Başbakan'ın yaptığı ziyaretler ve başkente yapılan ziyaretlerde ortak görüş, müzakerelerin hızlandırılması ve bu yıl önemli fasılların açılmasıdır" dedi.
Dicle Üniversitesi'nde neler oluyor?17 Nisan 2014 23:44
Gülen Cemaati'nde 25 yıl kalan Dicle Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ahmet Keleş Paralel Örgütün Dicle Üniversitesini nasıl ele geçirdiğini anlattı.
Rize Çayeli Belediye Başkanına saldırı17 Nisan 2014 23:34
Çayeli Belediye Başkanı Atilla Esmen ile şoförü saldırıya uğrayarak darp edildi.
Kamer Genç yine gerginlik çıkardı17 Nisan 2014 22:40
MİT Kanun Teklifi görüşmeleri esnasında Meclis Başkanvekili Ayşenur Bahçekapılı ile sürekli tartışan Kamer Genç, 2 oturum Genel Kurul'dan çıkartılma cezasına çarptırıldı.
İslam dünyasında ateşler yükseliyor17 Nisan 2014 22:38
Diyanet İşleri Başkanı Görmez, "İslam dünyasına baktığımızda bütün başkentlerden ateşler yükseliyor. Yüce Kur'an, yüce Peygamberimize, birbirinize kardeş olun dedi ama kardeş kardeşi katlediyor" dedi.
Suriyelilere Türkiye'deki gibi muamele edilsin17 Nisan 2014 22:37
gibi muamele edilmesini isteyerek, "Suriyeliler, Türkiye'de Türk vatandaşı gibi" dedi.
Kamer Genç yine gerginlik çıkardı17 Nisan 2014 21:17
TBMM Genel Kurulu'nda sürdürülen MİT Kanun Teklifi görüşmeleri esnasında Meclis Başkanvekili Ayşenur Bahçekapılı ile sürekli tartışan Kamer Genç, 2 oturum Genel Kurul'dan çıkartılma cezasına çarptırıldı.
CHP seçim sonuçları için kampa girecek17 Nisan 2014 21:10
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Parti Meclisi (PM) yarın, CHP Grup Genel Kurulu ise cumartesi günü CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Başkanlığı'nda toplanarak yerel seçim sonuçlarını değerlendirecek.
O soruşturma önergeleri de görüşülecek!17 Nisan 2014 19:29
AK Parti Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş, dört eski bakanla ilgili soruşturma önergelerinin, haftaya TBMM Genel Kurulu'nda ele alınabileceğini söyledi.
BDP'de 'Hakan Fidan' çatlağı!17 Nisan 2014 17:45
BDP milletvekili Sakık, dün, MİT'in çözüm sürecine ilişkin çabasını önemsediğine yönelik konuşmasının, partisinin Grup Başkanvekili Pervin Buldan tarafından, "yanlış anlaşıldı" diyerek düzeltilmesini eleştirdi.
'Evde 3 gün ağladım'17 Nisan 2014 16:48
CHP'den İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı olan ancak seçilemeyen Mustafa Sarıgül'den ilginç anı...
İşte dokunulmazlığı kalkacak 6 isim17 Nisan 2014 15:47
Meclis, milletvekili iken belediye başkanı seçilenlere ait yasama dokunulmazlığı dosyalarını Başbakanlığa gönderdi.
Dicle Üniversitesi'nde neler oluyor?Paralel yapıyı “Tasfiye” ne demek?Cübbeli Ahmet Hoca televizyon kuruyor!Askeri birlikte patlama!Siyah Sancak 1400 yıl sonra açıldıDünya’nın ikizi bulundu!Kamer Genç yine gerginlik çıkardıEfsane takım Süper Lig'e dönüyorPutin'e uyarı telefonu!Samanyolu'nda Peres'e övgü, Erdoğan'a hakaretMİT teklifi kabul edildiSoğuk havalar geri dönüyor!İstanbul için radikal bir adım dahaBDP'de 'Hakan Fidan' çatlağı!FLAŞ! F.Bahçe'ye büyük şok!'Evde 3 gün ağladım'Futbolun Rüzgar Adamları!Tüm Manşetler
AB sürecinde yeni fasıllar açılmalı
Real Madrid evinde hata yapmadı!..
Eskişehir sokağa döküldü
Dicle Üniversitesi'nde neler oluyor?
Ünlü yazar hayatını kaybetti!
Rize Çayeli Belediye Başkanına saldırı