Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Ameliyat sonrası İbrahim Tatlıses'ten ilk kare Nijerya'da Müslüman lider zaferini ilan etti Milletvekili seçilme yaşı 18'e düştü Celal KazdağlıMeğer ne kadar eskiymiş Gülen’in sol ile muhabbeti
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?
27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:24
Güncellenme Tarihi 27 Mayıs 2013 Pazartesi 13:26
CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, Mustafa Sarıgül'ün İstanbul adaylığı için konuştu.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, "Mustafa Sarıgül'ün CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ve Kılıçdaroğlu ile diyalog köprüsü kurulduğu" iddialarına ilişkin, "CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" dedi.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Faruk Loğoğlu, TBMM'de düzenlediği basın toplantısında bir basın mensubunun, "Mustafa Sarıgül'ün CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı olacağı ifade ediliyor. Kılıçdaroğlu ile de bir görüşme köprüsünün kurulduğu iddia ediliyor, ne diyorsunuz?" sorusuna Loğoğlu, "Böyle bir görüşme olup olmadığından bilgim yok. Bilgim olmadığı için oldu da diyemiyorum olmadı da diyemiyorum ama İstanbul'un önemi belli. Sayın Mustafa Sarıgül'ün gazetelerde medyada yer alan konumu belli. CHP açısından önemli olan İstanbul'u kazanacak bir adayın belirlenmesidir. Bu o kişi veya bu kişi olabilir ama o belirlenecek kişinin o seçimi mutlaka alması gerekir" yanıtını verdi.

"Sizce Sayın Sarıgül İstanbul'u alabilir mi?" sorusuna da Loğoğlu, "O sorunun cevabını bilsek mesele zaten bitmiş olabilir. Ama yapılan haberlerde İstanbul'da çok güçlü bir konumda olduğunu görüyoruz" dedi.

Bu haber 373 kez okundu.

İdris Bal kurucusu olduğu partiden istifa etti31 Mart 2015 15:42
Kütahya Milletvekili İdris Bal kurucusu ve Genel Başkanı olduğu Demokratik Gelişim Partisi'nden istifa etti..
Kasım Gülek'in eşinden Gülen Örgütü'ne dev bağış31 Mart 2015 13:45
Fethullah Gülen'le ilişkisi ortaya çıkan Kasım Gülek'le ilgili çok önemli bir detay daha gün yüzüne çıktı. Kasım Gülek'in eşi Nilüfer Gülek, İstanbul'da bulunan Fatih Üniversitesi'ne 70 bin dönüm arazi bağışlamış.
MHP, Saadet ve BBP ittifakı yalan oldu31 Mart 2015 13:11
Siyasi kulislerde MHP ile BBP ve SP’nin ittifak oluşturacağına ilişkin söylentiler dolaşırken, MHP’de “ittifaka” kapılar tamamen kapatıldı.
Sarıgül'ün elektrik tweeti alay konusu oldu31 Mart 2015 12:57
Şişli eski beldiye başkanı Mustafa Sarıgül sosyal medyada attığı tweetle dalga konusu oldu.
Davutoğlu: Kılıçdaroğlu 23 Nisan'da Başbakan olsun31 Mart 2015 12:42
Başbakan Davutoğlu, Kılıçdaroğlu'na, "Çok istiyorsa 23 Nisan yaklaşıyor bir günlüğüne koltuğu verebilirim." dedi.
Hakan Şükür'den vekillik sinyali!31 Mart 2015 09:32
Paralel Yapıya yakınlığı ile bilinen bağımsız milletvekili Hakan Şükür, 7 Haziran seçimlerinde tekrar aday olup olmayacağını da açıkladı.
AK Parti'de 70 milletvekili için bugün son gün31 Mart 2015 09:07
Başbakan bugün 24. dönemin son grup toplantısına katılacak. 3 dönem kuralı nedeniyle aday olamayan vekiller toplantıya son kez katılacak.
AK Parti'den bomba seçim hamlesi!31 Mart 2015 08:56
Başbakan, kurmaylarıyla milletvekillerini belirlemek için yoğun mesai yapıyor. Ak Parti’nin, rakiplerinin güçlü olduğu illerde bir oy fazla almak için sevilen vekilleri aday göstermesi bekleniyor.
Gamze Akkuş İlgezdi: 5 yılda zirveye tırmandı31 Mart 2015 08:52
Ataşehir Belediye Başkanı Battal İlgezdi'nin, İstanbul'da en yüksek oyu alarak ön seçimden çıkmayı başaran eşi Gamze Akkuş İlgezdi, 5 yılda zirveye tırmandı.
Kulisleri karıştıran Kılıçdaroğlu iddiası31 Mart 2015 08:22
CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun ön seçimden bir gece önce, Sarıgül'ün aday olduğu İstanbul 2. Bölge'ye müdahale edip, dengeleri değiştirdiği ileri sürüldü.
Milletvekili uyardı, Meclis mönüsünden çıkarıldı31 Mart 2015 07:48
TBMM üyeler lokantasında milletvekillerine ve konuklarına sunulan Samanyolu kebap mönüden çıkarıldı.
Ahmet Ümit'ten Kemalistlere HDP çağrısı!31 Mart 2015 07:25
Ahmet Ümit, Evrensel'e verdiği röportajda HDP'ye oy vermenin Kemalistlerin yararına olacağını söyledi.
LGP tankıyla uyuşturucu sevkiyatı
Arjantin’de grev nedeniyle ulaşım durdu
Bosna Hersek'te hükümet kuruldu
PETKİM tesislerinde patlama
Balyoz'da beraat eden sanıklarda açıklama
Almanya'da 'Niklas' alarmı
Ameliyat sonrası İbrahim Tatlıses'ten ilk kare
Batman’da petrol üretimi de durdu
Borsa günü düşüşle tamamladı
SON GÜN FIRTINASI...
Mehmet Helvacı adaylığını açıkladı
Nijerya'da Müslüman lider zaferini ilan etti
Davutoğlu tüm toplantılarını iptal etti
NATO, Rusya'yı tehlike olarak görmüyor
Başakşehir'den Villarreal'e!
ALES'e başvuru süresi bir gün uzatıldı
Milletvekili seçilme yaşı 18'e düştü
Av yasağı başlıyor
Çipras şerefli bir uzlaşma istiyor
Hacıosmanoğlu: 2011'de şampiyon olan kadro...
Engelli kızın tek bir hayali var
Virüsler nano tartı ile ölçülecek
Feyzioğlu'ndan tepki: Terör eylemidir
Kraliçenin çalışanları greve gidiyor
Afganistan'da çatışmalar: 20 ölü
İşte Türkiye'nin Lüksemburg 11'i!
Kanuni'nin iç organlar sadece 1 yerde aranacak
Coentrao ManU'ya göz kırptı!
Dörtlü final kuraları çekildi
İlk çeyreğin en iyisi Messi!
Nostaljik otobüsler yarın sefere başlıyor
Yasa dışı sol terör örgütünden yeni açıklama!
"Başı açık" ibaresi iptal edildi!
Madenciler yeryüzüne çıkarıldı
Rehine krizinde flaş açıklama: Görüşmeler sürüyor!
Balyoz'da tüm sanıklara beraat!
BIST'in yeni başkanı Talat Ulussever
Erdoğan: Diplomatlar kusura bakmasın
Tikrit IŞİD'den geri alındı
Bursa'da bazı bölgelere elektrik verilmeye başlandı
Almanya'da fırtına ulaşımı aksattı
O iddiaya yönelik hükümetten ilk açıklama
Tikrit IŞİD'den geri alındı
Davayı çek, şampiyonluğu al! Juventus...
UEFA'dan Avrupa Kupaları'na katılanlara servet