Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Süper Lig'de şok istifa! Sümeyye Erdoğan'dan o iddialara yanıt Türk Hava Yolları'ndan müthiş hamle! Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken ‘Dinle küçük adam...’
Çay içerken üzerine cip çıktı
Çay içerken üzerine cip çıktı
9 Mayıs 2013 Perşembe 10:44
Güncellenme Tarihi 9 Mayıs 2013 Perşembe 10:45
Bahçeşehir'de aracını park eden kadın sürücü, fren yerine gaza basınca pastanenin bahçesinde oturan müşterileri ezdi

Bahçeşehir'de bir pastanenin önüne cipini parkeden kadın sürücü, fren yerine gaza basınca pastanenin bahçesinde oturan müşterilerin arasına girdi. Bahçede oturan moda tasarımcısı Zeynep Küçükcesur (30) ağır, iki kişi de hafif yaralandı. Masaları parçalayarak bahçeye giren cip, evli bir çocuk annesi moda tasarımcısı Zeynep Küçükcesur'u altına aldıktan sonra durabildi. İki müşteri de cipin çarpması sonucu savruldu. Çay içerken lüks cipin altında kalan talihsiz kadın, çevredeki vatandaşlar ve müşteriler tarafından cipin altından çıkartıldı.

HASTANEDE ÖLDÜ

Olay yerine gelen ambulans, moda tasarımcısı Zeynep Küçükcesur ve hafif şekilde yaralanan Safa Çavuşoğlu'nu hastaneye götürdü. Hastane yolunda kalbi duran Küçükcesur doktorlar tarafından tekrar hayata döndürülerek tedavi altına alındı. Ancak tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Safa Çavuşoğlu da aynı hastanede tedavi altına alındı. Olay sonrası Yasemin Y. polis tarafından gözaltına alındı.

Sabah

Bu haber 208 kez okundu.

Muhammed Ali hastaneye kaldırıldı21 Aralık 2014 11:54
ABD'li boks efsanesi Muhammed Ali, zatürre teşhisiyle hastaneye kaldırıldı.
Maaş 2 bin 900 Euro ama başvuran yok!21 Aralık 2014 11:05
Alman Anayasayı Koruma Teşkilatı, Köln'de gazetelere verdiği ilanla teşkilat bünyesinde görevlendirilmek üzere ajan arandığını duyurdu, yeterli başvuru yok
Kol saatiyle aracını park edebileceksiniz21 Aralık 2014 10:40
Akıllı telefonlarla entegre edilmiş akıllı saatleri gördük. Gelişen teknolojiden hayatımızın vazgeçilmezleri otomobiller de faydalanıyor.
Felçli hastalara 90 seans rehabilitasyon20 Aralık 2014 14:08
Tüm Serebral Palsi (beyin felci) hastalar artık 90 seans rehabilitasyon alacak ve tedavilerini ikinci basamak hastanelerde yaptırabilecek. Sağlık Uygulama Tebliği'nde (SUT) yeni düzenlemelere gidildi. Kanser tedavisinde kullanılan ilaçları hazırlayan sağlık personelinin zararlı etkilerden korunmasını sağlayacak sistem de geri ödeme kapsamına alındı.
Kum heykele yoğun ilgi rekor getirdi20 Aralık 2014 13:30
Bu yıl 8'incisi "İmparatorluklar-2" temasıyla düzenlenen ve kasım ayında yıkım şenliğiyle sona ermesi planlanan festival, yoğun ilgi nedeniyle sezonu uzatarak "en uzun süreli kum heykel festivali" oldu.
Engellerini notalarla aşıyorlar20 Aralık 2014 13:22
Ardahan'da bir rehabilitasyon merkezinde kurulan müzik atölyesinde, zihinsel ve bedensel engelliler melodika, def, ağaç bango, dijital davul gibi müzik aletlerini çalarak engellerini aşıyor.
Yolcu otobüsüyle kamyon çarpıştı! 4 yaralı20 Aralık 2014 12:55
Afyonkarahisar'ın Sandıklı ilçesinde yolcu otobüsüyle şantiyeden dönen bir kamyonun çarpışması sonucu 4 kişi yaralandı.
Şişli'de 'Allah yok' provokasyonu20 Aralık 2014 11:41
Teşvikiye Camiinin avlusuna sınır olan özel bir okulun öğrencileri cuma namazı kılan cemaati provoke etti. Çıkabilecek olası bir olayı polisin müdahalesi önledi.
Amasya'da deprem19 Aralık 2014 22:17
Amasya'nın Merzifon İlçesi'nde 3.5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Sokakta bulduğu 10 bin lirayı sahibine verdi19 Aralık 2014 21:49
Iğdır'da baharatçılık yapan 33 yaşındaki Selami Aydın sokakta bulduğu 10 bin lirayı sahibine teslim etti.
Lise öğrencisi arkadaşını öldürdü19 Aralık 2014 20:47
Uşak'ta lise öğrencisi okul çıkışında tartıştığı arkadaşını bıçaklayarak öldürdü.
Balıkçılar satmaya hamsi bulamıyor19 Aralık 2014 20:31
Ordu'da balıkçılar satmaya hamsi bulamıyor.
Muhammed Ali hastaneye kaldırıldı
İstanbul'da kaza: 5 yaralı
Süper Lig'de şok istifa!
Tunceli'de CHP minibüsü ateşe verildi
Valiliğin sitesine siber saldırı
İsrail tarım arazilerine saldırdı
Doğu soğuk hava etkisi altında
Putin: 'Yüzlerce Batılı ajan yakalandı'
Mehmet Şimşek: Kamuya 74 bin personel alacağız
Maaş 2 bin 900 Euro ama başvuran yok!
Sarıgül'ün CHP planı belli oldu
Sümeyye Erdoğan'dan o iddialara yanıt
Brezilya'dan Küba için yeşil ışık
Sahne Diego ve Webo’nun
F35'lere yerli mühimmat geliyor
Park halindeki metrobüste yangın
O üst geçit kaldırılıyor
Kol saatiyle aracını park edebileceksiniz
IŞİD'den ABD'yi harekete geçiren hamle
Arı sütünün kilosu 3- 5 bin TL
Sergen Yalçın'dan F.Bahçelileri kızdıran sözler
Savcıya göre Gülen örgütünün kuruluş yılı 2010
Türk Hava Yolları'ndan müthiş hamle!
TSK'daki ‘Kurşun parası’ utancı bitecek