Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Taziye dilemek zaafiyet demek değildir! Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması Rusya'ya tarihi ayar! Celal KazdağlıYan yana oturuyorduk, şimdi neden karşı karşıyayız?
Çay içerken üzerine cip çıktı
Çay içerken üzerine cip çıktı
9 Mayıs 2013 Perşembe 10:44
Güncellenme Tarihi 9 Mayıs 2013 Perşembe 10:45
Bahçeşehir'de aracını park eden kadın sürücü, fren yerine gaza basınca pastanenin bahçesinde oturan müşterileri ezdi

Bahçeşehir'de bir pastanenin önüne cipini parkeden kadın sürücü, fren yerine gaza basınca pastanenin bahçesinde oturan müşterilerin arasına girdi. Bahçede oturan moda tasarımcısı Zeynep Küçükcesur (30) ağır, iki kişi de hafif yaralandı. Masaları parçalayarak bahçeye giren cip, evli bir çocuk annesi moda tasarımcısı Zeynep Küçükcesur'u altına aldıktan sonra durabildi. İki müşteri de cipin çarpması sonucu savruldu. Çay içerken lüks cipin altında kalan talihsiz kadın, çevredeki vatandaşlar ve müşteriler tarafından cipin altından çıkartıldı.

HASTANEDE ÖLDÜ

Olay yerine gelen ambulans, moda tasarımcısı Zeynep Küçükcesur ve hafif şekilde yaralanan Safa Çavuşoğlu'nu hastaneye götürdü. Hastane yolunda kalbi duran Küçükcesur doktorlar tarafından tekrar hayata döndürülerek tedavi altına alındı. Ancak tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Safa Çavuşoğlu da aynı hastanede tedavi altına alındı. Olay sonrası Yasemin Y. polis tarafından gözaltına alındı.

Sabah

Bu haber 196 kez okundu.

Önce yüzü sonra bahtı değişti24 Nisan 2014 19:31
Türkiye'nin 5'inci yüz nakli yapılan 27 yaşındaki Recep Sert, hastanede tanıştığı Esma Aykul ile nişanlandı.
Teknoloji gözyaşını kurutuyor24 Nisan 2014 17:04
Çok fazla bilgisayar ve akıllı telefon kullanımı gözyaşı salgısına zarar veriyor
Anne sütü, bu hastalıklardan da koruyor24 Nisan 2014 13:41
Amerikalı bilim adamlarının araştırması, anne sütü alanların kalp damar hastalıklarına bağlı kronik inflamasyon riskini azaltabileceğini ortaya koydu.
Çocuklarda 'lüks hayat' algısına dikkat!24 Nisan 2014 11:34
Ebeveynlerin, çocuklarını kontrolsüzce ekranlara teslim etmesi, onları bağımlılıkların kucağına itiyor.
İnek sütüne alerjisi olanlar dikkat!24 Nisan 2014 11:20
Simit, tost, yoğurt, dondurma, bebe bisküvisi, hazır çorba inek sütü alerjisi bulunanların yememesi gereken gıdalardan sadece birkaçı.
Uyku süresi ve kalitesi genlerle alakalı!24 Nisan 2014 10:27
Uykunun kalitesi ve süresini genler etkiliyor olabilir.
Kozmetik ve temizlik ürünlerindeki büyük tehlike23 Nisan 2014 16:12
Kullandığınız kozmetik ürünleri ve temizlik maddeleri sağlığınızı tehlikeye atabilir.
Kardeşlerin doğum sırası karakterlerini nasıl etkiliyor?23 Nisan 2014 16:05
Doğum sırası çocuğun kendini nasıl gördüğünü etkileyebilen bir faktör olarak ele alınabilir.İlk çocuk daha çok sorumluluk sahibi olurken, en küçükler kendilerini ailenin patronu gibi hissediyor.
Apple kullanıcıları dikkat!23 Nisan 2014 12:28
Apple, iPhone, iPad ve iPod Touch kullanıcıları için iOS 7.1.1 güncellemesini akşam saatlerinde yayınladı.
Leopar çatıdan fırladı ve...22 Nisan 2014 18:17
Hindistan'ın kuzeyindeki bir köyde çatıdan fırlayan leopar, etrafa korku saçtı.
Stresi azaltan besinler!22 Nisan 2014 15:06
En çok ve sık rastlanan rahatsızlıklardan biri olan stresi azaltan besinlerden biride balık olduğu ortaya çıktı
Cengiz Han'ın önünde eğildiği minare22 Nisan 2014 14:05
Özbekistan'ın Buhara kentinde, bir efsaneye göre bölgeyi istila eden Cengiz Han'ın, hiç kimsenin, hiçbir şeyin önünde eğilmediği için zarar verilmesini istemediği Kalon Minaresi, yaklaşık 9 asırdır ihtişamını koruyor.
Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlıkSavaşmaya hazırız!AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi400 yıllık hastalığın sırrı çözüldüHalaçoğlu'na belgeli cevapMHP'li vekilin Erdoğan iddiasına yanıt CHP’den!Başbakan’a hakaret eden İMİB yöneticileri istifa etti!Bu Video Paylaşım Rekoru Kırıyor!Mastır ve doktora öğrencilerine askerlik şoku!Türkiye Ermenileri Patrikliği: Taziyeyi sevgiyle kabul ediyoruz!Çanakkale Kara Savaşları'nın 99. YılıAslan Domuzu Böyle Parçaladı!Putin'den şaşırtan açıklamaAÖF ara sınav soru ve cevap anahtarı yayınlandı!‘Made in Turkey‘ F-35‘lere dünyadan sipariş yağıyor!Merkez Bankası'ndan flaş faiz açıklaması!Tüm Manşetler
Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlık
Gül "Dünyanın en etkili 100 kişisi' arasında
Şırnak'ta trafik kazası: 7 yaralı
Terminatör geri dönüyor
Taziye dilemek zaafiyet demek değildir!
Dev iPhone'dan kötü haber!
Vodafone Cup'a Kartal damgası
'Erdoğan'ın söylediklerine uydum'
Yüksekova'da korkunç kaza!
Hatayı bulunca 12 bin doları kaptı
Samsung'un bombası yok satıyor!
Savaşmaya hazırız!
Tottenham Moyes'un peşinde
Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması
Mutluluk kaç para eder?
Çin'den Filistin açıklaması
Kadın askerler Kim için ağladı!
Karabükspor'un yasağı kaldırıldı!
AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?
Rusya'ya tarihi ayar!
Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi
Yayladağı'na 2 top mermisi düştü!
87 polisin yeri değişti
Balıkesirspor'da hedef Süper Lig
400 yıllık hastalığın sırrı çözüldü
Önce yüzü sonra bahtı değişti
A Milliler'in rakibi Brezilya
Adana'da akıl almaz olay!
İnşaat iskelesinden düşen 2 işçi hayatını kaybetti
Halaçoğlu'na belgeli cevap
ÇAYKUR'dan bir ilk! Artık bunu da üretecek
Hariri'nin emanetine sahip çıkıyor
Ağrı'da terör örgütüne operasyon
6 ülkeden Rusya'ya yaptırım
Tahkim Kurulu, Fenerbahçe'nin cezasını onadı
Borsa günü düşüşle kapattı
iPhone'a öyle bir özellik geldi ki...
Nokia'nın ismi değişiyor!
Barca'da Arda sesleri yükseliyor!
Vali Mutlu'dan Taksim için son söz
Galatasaray'a iki kötü haber birden!
İsrail Filistin ile barış anlaşmasını askıya aldı
Rektörü 17 Aralık Operasyonuyla dolandırdılar
PFDK'dan Aysal'a şok ceza
"Sahte delil" haberlerine yalanlama!
G.Saray'da Melo ve Semih şoku!
CHP'den içkili mekanlar için yeni önerge
Ali Koç, Kemal Kılıçdaroğlu ile buluştu