Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kılıçdaroğlu'ndan istifa açıklaması! Erdoğan neden "IŞİD" yerine "DEAŞ" dedi? KCK'dan tehlikeli 1 Kasım çağrısı Hakan TunaYaseminler altında!
TC haberleri psikolojik harekat
TC haberleri psikolojik harekat
8 Mayıs 2013 Çarşamba 09:33
Güncellenme Tarihi 8 Mayıs 2013 Çarşamba 09:39
MİLLİ Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Yozgat’ın Sorgun İlçesi’nde sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ile bir araya geldi.

Toplantıya katılanlardan emekli öğretmen Hatice Bulut’un “devlet dairelerinden TC ibaresinin kaldırılmasının kendisini çok üzdüğünü” belirtmesi üzerine Avcı, böyle bir uygulamalarının olmadığını kaydetti ve “Bu işler psikolojik birer harekattır. Bu harekatlar uzak yerlerden hazırlanarak buralara sokulmuştur” dedi.

Türkiye muz Cumhuriyeti değil

Sağlık Bakanlığı yeni bir amblem geliştirdiğini belirten Avcı, “İçinde ay yıldız olan bir amblem. Hem ay yıldız, hem TC’nin olması doğru mu sizce? TC’nin her yere yazılması bize itibar kazandırmaz. Bazı yerlerden kaldırılması da itibar kaybettirmez. Türkiye muz cumhuriyeti değil. Yazılacak yer var, yazılmayacak yer var” diye konuştu.

Bu haber 1,750 kez okundu.

Kılıçdaroğlu'ndan istifa için ilk yorum31 Ekim 2014 18:08
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ankara Milletvekili Emine Ülker Tarhan'ın istifasıyla ilgili, "Sağlık olsun. Daha metni okumadım" dedi.
İşte Davutoğlu’nun yeni başdanışmanı31 Ekim 2014 17:28
Prof. Dr. Vedat Bilgin, Başbakanlık Başmüşavirliği’ne getirildi.
Erdoğan: Çözüme yapılan en büyük saldırı31 Ekim 2014 17:09
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Fransız Uluslararası İlişkiler Enstitüsündeki konferansta yaptığı konuşmada geçtiğimiz günlerde Kobani'yi bahane ederek yapılan eylemlerin çözüm sürecine yönelik son 2 yılda yapılan en büyük saldırı olduğunu açıkladı.
Tarhan'dan sonra 5 istifa daha yolda!31 Ekim 2014 16:50
Emine Ülker Tarhan'ın CHP'den istifasının ardından ulusalcı vekillerin Tarhan'ın peşinden gitmeye karar verdikleri iddia edildi.
Emine Ülker Tarhan CHP'den istifa etti31 Ekim 2014 15:26
CHP Ankara Milletvekili Emine Ülker Tarhan partisinden istifa etti.
TBMM'ye yüksek yargı teklifi sunuldu31 Ekim 2014 15:24
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ'ın yargıda yeni düzenlemeleri açıklamasının ardından AK Parti milletvekilleri yüksek yargıda yeni düzenlemeler içeren kanun teklifini TBMM Başkanlığı'na sundu.
Bozdağ'dan İmralı açıklaması31 Ekim 2014 15:20
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, şiddet olaylarının devam etmesi durumunda İmralı görüşmelerinin yeniden değerlendirebileceğini söyledi. Bozdağ, dünkü MGK'nın rekor seviyede uzun sürmesini ise gündemin yoğunluğuna bağladı. Bakan Bozdağ yargıdaki yeni düzenlemelerle ilgili bilgiler verdi.
Erdoğan: Hollande'dan müjde bekliyorum31 Ekim 2014 15:18
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fransa Cumhurbaşkanı Hollande ile ortak basın toplantısı düzenledi. Erdoğan, Avrupa Birliği üyeliği konusuna değinerek, "Türkiye şu anda AB müktesebatına en hazır ülke konumundadır" diyerek Hollande'dan da bir müjde beklediğini açıkladı.
Bakan Avcı'dan BM'ye ağır eleştiri31 Ekim 2014 13:51
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Antalya Belek'te düzenlenen UNESCO Türkiye Milli Komisyonu 2'nci Büyük Buluşması'nda BM'yi eleştirdi. Bakan Avcı, BM şemsiyesi altındaki UNESCO'nun BM'nin yüz akı olduğunu söyleyip, "Dünya beşten büyüktür" dedi.
Davutoğlu'ndan HDP'nin çağrısına yanıt31 Ekim 2014 13:33
HDP’nin 'sokağa çıkın' çağrısına Başbakan Ahmet Davutoğlu'ndan cevap geldi.
Fırıncı ve Bahadıroğlu'ndan iddialara cevap31 Ekim 2014 10:00
Türkiye'nin ilk özel radyolarından biri olan Moral FM yönetimi, radyo hakkındaki söylentilere, düzenlediği basın toplantısı ile cevap verdi.
Rekor kıran MGK'da çok dikkat çeken cümle!31 Ekim 2014 09:57
MGK toplantıları olağan koşullarda 4 - 5 saat sürerken, dünkü toplantının 10 saat 20 dakika devam etmesi dikkat çekici bulundu.
F.Bahçe'ye müthiş takas teklifi