Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

KPSS kalkıyor! CHP’de gündem revizyon! F.Bahçeli kadınlardan çılgın talep! Celal KazdağlıYan yana oturuyorduk, şimdi neden karşı karşıyayız?
TC haberleri psikolojik harekat
TC haberleri psikolojik harekat
8 Mayıs 2013 Çarşamba 09:33
Güncellenme Tarihi 8 Mayıs 2013 Çarşamba 09:39
MİLLİ Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Yozgat’ın Sorgun İlçesi’nde sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ile bir araya geldi.

Toplantıya katılanlardan emekli öğretmen Hatice Bulut’un “devlet dairelerinden TC ibaresinin kaldırılmasının kendisini çok üzdüğünü” belirtmesi üzerine Avcı, böyle bir uygulamalarının olmadığını kaydetti ve “Bu işler psikolojik birer harekattır. Bu harekatlar uzak yerlerden hazırlanarak buralara sokulmuştur” dedi.

Türkiye muz Cumhuriyeti değil

Sağlık Bakanlığı yeni bir amblem geliştirdiğini belirten Avcı, “İçinde ay yıldız olan bir amblem. Hem ay yıldız, hem TC’nin olması doğru mu sizce? TC’nin her yere yazılması bize itibar kazandırmaz. Bazı yerlerden kaldırılması da itibar kaybettirmez. Türkiye muz cumhuriyeti değil. Yazılacak yer var, yazılmayacak yer var” diye konuştu.

Bu haber 1,737 kez okundu.

CHP’de gündem revizyon!25 Nisan 2014 07:55
30 Mart yerel seçim sonuçlarıyla ilgili yetkili kurullarda sorgulanma süreci yaşayan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, yarın il başkanlarını, önümüzdeki hafta da kadın kollarını toplayacak.
Delegeler 'Cumhurbaşkanı Erdoğan' dedi!25 Nisan 2014 07:41
Başbakan, milletvekillerinin ardından delegelerle de Cumhurbaşkanlığı seçimleri konusunda istişare toplantısı gerçekleştirdi.
TÜBİTAK'ta kripto temizlik25 Nisan 2014 07:35
Üst düzey devlet görevlilerinin TÜBİTAK üretimi kripto telefonlarla dinlendiğinin ortaya çıkmasının ardından başlatılan incelemeler sonucu paralel örgüt mensubu 100'ü aşkın personelin görevine son verildi
Tabuları tek tek yıktı25 Nisan 2014 07:29
Dokunulamaz denilen ‘Başörtüsü, Kürt ve Alevi’ meselelerine yönelik açılımlarıyla ezber bozan Başbakan Erdoğan, Ermeni kayıplar için taziyede bulunarak bir kez daha tarihe not düştü. Erdoğan’ın mesajı dünyanın dört bir yanında yankı buldu.
Taziye dilemek zaafiyet demek değildir!24 Nisan 2014 22:38
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu Başbakan Erdoğan'ın Ermenilere yaptığı taziye mesajını yorumladı
Gül "Dünyanın en etkili 100 kişisi' arasında24 Nisan 2014 21:53
Cumhurbaşkanı Gül, Time dergisinin yıllık hazırladığı "Dünyanın en etkili 100 ismi' arasında yer aldı.
Savaşmaya hazırız!24 Nisan 2014 20:57
Ukrayna Dışişleri Bakanı Andriy Deşçitsa Rusya ile savaşmaya hazır olduklarını belirtti.
AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?24 Nisan 2014 20:19
AK Parti’nin İzmirli Büyük Kongre delegeleri, ''Kimi cumhurbaşkanı görmek istiyorsunuz'' sorusuna ne yanıt verdi?
Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi24 Nisan 2014 20:02
Cumhurbaşkanı Gül ile Başbakan Erdoğan'ın görüşmesi 55 dakika sürdü. Görüşmeye dair açıklama yapılmadı.
Halaçoğlu'na belgeli cevap24 Nisan 2014 19:01
Başbakan Erdoğan'ın da mezun olduğu Marmara Üniversitesi, MHP'li Yusuf Halaçoğlu'nun 'Başbakan Erdoğan'ın cumhurbaşkanı adayı olabilmek için gerekli şartları taşımadığı' yönündeki iddiasını çürüttü.
MHP'li vekilin Erdoğan iddiasına yanıt CHP’den!24 Nisan 2014 17:16
MHP Grup Başkanvekili Yusuf Halaçoğlu’nun “Erdoğan üç yıllık fakülte mezunu, cumhurbaşkanı olamaz” iddiasına yanıt CHP’den geldi. Sözkonusu iddianın doğru olmadığını ifade eden CHP Milletvekili Aydın Ayaydın, Erdoğan’ın kendi öğrencisi olduğunu söyledi
Arınç: Basın sektöründeki sorunları takip ediyoruz24 Nisan 2014 16:22
Başbakan Yardımcısı Arınç, Medya İhtisas Gazetecileri Federasyonu Genel Başkanı Kenan Macit'i kabulünde, "Basın sektörünün içinde bulunduğu, karşı karşıya geldiği sorunları takip ediyoruz" dedi.
Kaçağı yakalayan memurun cebi dolacakGoogle'a Bunu Yazınca Bakın Neler Oluyor?'Bedelli askerlik'te çarpıcı rakamlar!Delegeler 'Cumhurbaşkanı Erdoğan' dedi!Yerli Ferrari Üretti!TÜBİTAK'ta kripto temizlikKanal tedavisi için gitti, vefat etti!Önce yüzü sonra hayatı değişti!Tabuları tek tek yıktıTaziye dilemek zaafiyet demek değildir!Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlıkSavaşmaya hazırız!AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi400 yıllık hastalığın sırrı çözüldüHalaçoğlu'na belgeli cevapMHP'li vekilin Erdoğan iddiasına yanıt CHP’den!Tüm Manşetler
CHP’de gündem revizyon!
Kaçağı yakalayan memurun cebi dolacak
UEFA'da 2 maç nefes kesti!
Delegeler 'Cumhurbaşkanı Erdoğan' dedi!
F.Bahçeli kadınlardan çılgın talep!
TÜBİTAK'ta kripto temizlik
Kanal tedavisi için gitti, vefat etti!
Önce yüzü sonra hayatı değişti!
Flaş açıklama: Savaşmaya hazırız!
Tabuları tek tek yıktı
'Bedelli askerlik'te çarpıcı rakamlar!
2014'ün en hızlı yükselen haber kanalı!
Terminatör geri dönüyor
Mutluluk kaç para eder?
Çin'den Filistin açıklaması
iPhone'a öyle bir özellik geldi ki...
Kapalıçarşı'da altın fiyatları
BMW'nin yeni canavarı büyülüyor
Bilecik'te arı faciası: 1 ölü
İstanbul'a çamur yağdı
BM'den Ukrayna açıklaması
İstanbul'da çamur yağdı
Taziye dilemek zaafiyet demek değildir!
Galaxy S5'ten büyük iddia!
BM'den kimyasal silah açıklaması!
Kalbi olan izlemesin! Bu bir çılgınlık
Gül "Dünyanın en etkili 100 kişisi' arasında
Şırnak'ta trafik kazası: 7 yaralı
Dev iPhone'dan kötü haber!
Vodafone Cup'a Kartal damgası
'Erdoğan'ın söylediklerine uydum'
Yüksekova'da korkunç kaza!
Hatayı bulunca 12 bin doları kaptı
Samsung'un bombası yok satıyor!
Savaşmaya hazırız!
Tottenham Moyes'un peşinde
Kerry'den flaş Erdoğan açıklaması
Kadın askerler Kim için ağladı!
Karabükspor'un yasağı kaldırıldı!
AK Parti kimi C.Başkanı olarak görmek istiyor?
Rusya'ya tarihi ayar!
Gül ile Erdoğan'ın görüşmesi sona erdi
Yayladağı'na 2 top mermisi düştü!
87 polisin yeri değişti
Balıkesirspor'da hedef Süper Lig
400 yıllık hastalığın sırrı çözüldü
Önce yüzü sonra bahtı değişti
A Milliler'in rakibi Brezilya
Adana'da akıl almaz olay!
İnşaat iskelesinden düşen 2 işçi hayatını kaybetti
Halaçoğlu'na belgeli cevap
ÇAYKUR'dan bir ilk! Artık bunu da üretecek
Hariri'nin emanetine sahip çıkıyor
Ağrı'da terör örgütüne operasyon