Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
YSK o genelgeyi kabul etti Türkiye seçime, CHP kurultaya! Kılıçdaroğlu ne diyeceğini bilemedi Prof. Dr. Erol GökaŞimdi “Büyük Barış” zamanı
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
18 Nisan 2013 Perşembe 14:54
Güncellenme Tarihi 18 Nisan 2013 Perşembe 14:56
Hüseyin Çelik gündeme ilişkin yaptığı değerlendirme toplantısında Hakan Şükür'ün teklifinin mümkün olamayacağını dile getirirken, Gülseren Onanç'ın istifası ile ilgili de '' İstenen bir kelle vardı onu da Kılıçdaroğlu verdi'' şeklinde konuştu.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Hüseyin Çelik'in konuşmasından satır başları şöyle;

Hakan Şükür'ün iyi niyetli önerisinin gerçekleşmesi mümkün görünmüyor. İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un Diyarbakırspor olması bugün itibari mümkün değil.

Karadeniz ve Ege Bölgesi'nde arkadaşlarımız ziyaretler gerçekleştirdiler, kanaat önderleri ile buluştular, esnaf ziyaretleri gerçekleştirdiler. Kamuoyu oluşturmak kolay değil zamanla taşlar yerine oturduğu zaman bu bölgelerimizdeki endişelerde yok olacaktır. Her iki bölgedeki vatandaşlarımızı ikna etmek bizim boynumuzun borcudur.

CHP'li Gülseren Onanç'ın istifası CHP'nin iç meselesidir. Hava güneşli dedi diye bir parti görevlisinin görevinden alınmasını aklım almıyor.Çözüm sürecine yönelik desteği açıklaması ulusalcı kesmin hoşuna gitmedi ve bu kesim bir kelle istedi Sayın Kılıçdaroğlu da bu kelleyi verdi. Öte taraftan Sezgin Tanrıkulu'nun olaya bakış açısı belli. Onun yerinde asla olmak istemem.

Bu haber 741 kez okundu.

Üç dönemlik vekillerin akrabaları aday adayı05 Mart 2015 09:34
Üç dönem kuralına takılan bazı vekillerin yerlerine 7 Haziran'da çocukları veya kardeşleri aday adayı oldu.
Kılıçdaroğlu: CHP'yi kapatmaya çalışıyorlar05 Mart 2015 08:05
Kemal Kılıçdaroğlu'nun 'CHP’yi kapatmak için hazırlık yapıyorlar, kitap bile yazıldı' açıklamaları gündeme bomba gibi düşecek.
Başbakan Davutoğlu'ndan tokat gibi soru!05 Mart 2015 07:31
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Amerika'da önemli açıklamalarda bulundu.
MHP'li Türkkan'ın sözleri Meclis'i gerdi05 Mart 2015 06:45
TBMM Genel Kurulu'nda ortalık karıştı! MHP'li Türkkan'a 2 birleşim uzaklaştırma cezası verildi.
CHP, 'Yemek duası' okundu diye mahkemeye gidiyor04 Mart 2015 23:37
CHP, anaokullarında okunacak yemek duasıyla ilgili okul müdürlerine yazı gönderen Burdur Milli Eğitim Müdürü hakkında suç duyurusunda bulunacak.
İstifa sorusuna öyle bir cevap verdi ki...04 Mart 2015 23:36
Kılıçdaroğlu, katıldığı bir programında "Yüzde 35'in altında oy alırsanız istifa edecek misiniz" sorusunu kaçamak ifadelerle yanıtladı.
Aydın Ünal'dan CHP ve MHP'yi kızdıracak sözler04 Mart 2015 23:24
Aydın Ünal, MHP Lideri Devlet Bahçeli'yi kendi tabanının dinlemediğini ifade etti.
Başbakan Davutoğlu AK Parti'nin son oy oranını açıkladı!04 Mart 2015 23:17
Başbakan Ahmet Davutoğlu, "Son anketlere göre partimizin oy oranı yüzde 48-52, bir sonraki sıradaki ana muhalefet partisi ise yüzde 22-25 oy oranına sahip." dedi.
Kılıçdaroğlu: Etkiliyiz ki milletvekillerimiz darp ediliyor04 Mart 2015 21:52
CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, ana muhalefet olarak etkili siyaset yaptıklarını belirterek "Demek ki etkiliyiz ki milletvekillerimiz darp ediliyor" dedi.
Başkan Ceyhan’dan, Necmettin Karaosmanoğlu’na ziyaret04 Mart 2015 20:57
AK Parti Kocaeli İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, Necmettin Karaosmanoğlu’nu hastanede ziyaret etti.
MHP'li Yeniçeri: Öcalan bile olsa yaparım04 Mart 2015 19:30
MHP'li vekil Yeniçeri, Meclis'teki uygulamalı kalp masajı eğitiminde "Öcalan bile olsa fark etmez, bu insanlık meselesi" dedi.
HDP'den Buldan'a düzeltme04 Mart 2015 18:29
Halkların Demokratik Partisi, basında yer alan HDP Grup Başkanvekili Pervin Buldan'ın İç Güvenlik Paketi'ne yönelik ifadelerine ilişkin olarak bir açıklama yayımladı.
Arsenal 5 dakikada
Said Nursi ile Atatürk'ün arasını bozan namaz beyannamesi
Hamzaoğlu genç ismi fırçaladı!
Omurgaya zarar veren 7 davranış
Yanal Constant krizinin perde arkası
İşte Yarsuvat'ın derbi kararı!
Yemen'de İranlı diplomat serbest
Uludağ'da kar kalınlığı 2 metre
686 koala öldürüldü!
İstanbul'da elektrik kesintisi
Meteorolojiden kritik kar uyarısı!
HDP RTÜK üyeliği için adaylarını belirledi
Borsa, güne düşüşle başladı
Kırıkkale cezaevinde işkence iddiası
Resmen açıkladılar! F.Bahçe'nin yıldızı gidiyor
Oğulcan Engin'e milyon dolarlık mezuniyet hediyesi!
Üç dönemlik vekillerin akrabaları aday adayı
12 milyar dolarlık 'finans kuleleri' boş kaldı
Wilma Elles: Osmanlı'yı tanımak ayrıcalık
ABD'de olumsuz hava şartları 7 can aldı
İlk insanlardan birinin çene kemiği bulundu
YSK o genelgeyi kabul etti
Türk hakemliğinde devrim
Dzemaili karıştırdı!
Küresel piyasalar ECB'ye odaklandı
Altın fiyatlarında son durum
Melo herkesi şaşırttı!
Beşiktaş'ın paylaşılamayan 3'lüsü
Nokia 1100 efsanesi 'akıllanıyor' mu?
Dzemaili kafa karıştırdı!
Trabzonspor'dan Bosingwa'ya sürpriz teklif!
Sneijder: Volkan'la görüşeceğiz
ABD ve S. Arabistan'dan Sisi’ye çifte pres