Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Paralel soruşturmada flaş gelişme! Kassam, İsrail'in havalimanını vurdu! Efkan Ala'dan Davutoğlu yorumu! Hikmet Gök‘Olmadı’ Hayrünnisa Hanım ‘olmadı’!
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
18 Nisan 2013 Perşembe 14:54
Güncellenme Tarihi 18 Nisan 2013 Perşembe 14:56
Hüseyin Çelik gündeme ilişkin yaptığı değerlendirme toplantısında Hakan Şükür'ün teklifinin mümkün olamayacağını dile getirirken, Gülseren Onanç'ın istifası ile ilgili de '' İstenen bir kelle vardı onu da Kılıçdaroğlu verdi'' şeklinde konuştu.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Hüseyin Çelik'in konuşmasından satır başları şöyle;

Hakan Şükür'ün iyi niyetli önerisinin gerçekleşmesi mümkün görünmüyor. İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un Diyarbakırspor olması bugün itibari mümkün değil.

Karadeniz ve Ege Bölgesi'nde arkadaşlarımız ziyaretler gerçekleştirdiler, kanaat önderleri ile buluştular, esnaf ziyaretleri gerçekleştirdiler. Kamuoyu oluşturmak kolay değil zamanla taşlar yerine oturduğu zaman bu bölgelerimizdeki endişelerde yok olacaktır. Her iki bölgedeki vatandaşlarımızı ikna etmek bizim boynumuzun borcudur.

CHP'li Gülseren Onanç'ın istifası CHP'nin iç meselesidir. Hava güneşli dedi diye bir parti görevlisinin görevinden alınmasını aklım almıyor.Çözüm sürecine yönelik desteği açıklaması ulusalcı kesmin hoşuna gitmedi ve bu kesim bir kelle istedi Sayın Kılıçdaroğlu da bu kelleyi verdi. Öte taraftan Sezgin Tanrıkulu'nun olaya bakış açısı belli. Onun yerinde asla olmak istemem.

Bu haber 730 kez okundu.

Bakan Işık ve Eker'den Davutoğlu açıklaması21 Ağustos 2014 23:52
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nun isminin genel başkan adayı olarak açıklanmasının ardından bakanlardan peş peşe değerlendirme geldi.
Davutoğlu: Şerefsizler ne yaparsa yapsınlar...21 Ağustos 2014 23:38
Bugün yeni dönemin Başbakan'ı olarak eski Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nun açıklanmasının ardından, 6. Büyükelçiler Konferansı'nda söylediği bir söz hatırlandı.
İlginç tevâfuk: 26 Şubat21 Ağustos 2014 21:55
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve yeni Başbakan Ahmet Davutoğlu 26 Şubat'ta doğdu.
Akdoğan'dan Davutoğlu için 'misyon'lu açıklama21 Ağustos 2014 21:54
Ankara Milletvekili ve Başbakan Başdanışmanı Akdoğan, Davutoğlu’nun yeni Türkiye’nin inşasında önemli bir misyon ifa edeceğini söyledi.
Efkan Ala'dan Davutoğlu yorumu!21 Ağustos 2014 21:31
İçişleri Bakanı Ala, "Bunlar yenilenmedir, bir ikinci yeniyi yaşayacağız. Türkiye'de siyasi hareket olarak, yenilenerek yolumuza devam edeceğiz. Türkiye için, bölgemiz için, milletimiz için hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum" dedi.
M.Ali Şahin'den Davutoğlu yorumu21 Ağustos 2014 21:22
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nun isminin genel başkan adayı olarak açıklanmasının ardından AK Parti yönetiminden açıklamalar geldi.
YSK'dan CHP ve MHP'nin başvurularına ret21 Ağustos 2014 20:56
YSK CHP Milletvekili Kart ve MHP'nin Resmi Gazete yönetimiyle ilgili yasal sürecin işletilmesi talebiyle yaptığı başvuruları reddetti.
İşler'den Davutoğlu açıklaması21 Ağustos 2014 20:53
Emrullah İşler, AK Parti Genel Merkezi'den ayrılırken gazetecilerin sorularını yanıtladı.
Gül'den Davutoğlu'na tebrik!21 Ağustos 2014 20:43
Cumhurbaşkanı Gül, Dışişleri Bakanı Davutoğlu'nu tebrik etti, başarı diledi.
Taner Yıldız: Davutoğlu Hocam...21 Ağustos 2014 20:39
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nun AK Parti Genel Başkan adayı gösterilmesine ilişkin açıklamalarda bulundu.
Yeni Başbakan belli oldu, peki şimdi ne olacak?21 Ağustos 2014 20:16
12. Cumhurbaşkanı seçilen Erdoğan, AK Parti'nin Genel Başkanı olacak ismi açıkladı; Ahmet Davutoğlu. Peki bundan sonra ne olacak?
Davutoğlu'nun Başbakan olmasına muhalefetten ilk tepkiler21 Ağustos 2014 20:04
Erdoğan AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan'ın isminin Davutoğlu olarak açıklamasının hemen ardından muhalefet partilerinden ilk tepkiler geldi.
Paralel soruşturmada flaş gelişme!
Kassam, İsrail'in havalimanını vurdu!
Bakan Işık ve Eker'den Davutoğlu açıklaması
Tolunay Kafkas: İşimiz çok zor
Davutoğlu: Şerefsizler ne yaparsa yapsınlar...
Halilhodzic bu sefer şaşırttı: Süper!
PKK, demiryolu işçilerine ateş açtı: 1 yaralı
Hizbullah'tan Hamas'a destek!
Suriyeli çoban sulama kanalında boğuldu
Dış basın Davutoğlu'nu nasıl gördü?
Trabzon 2 attı, avantajı kaptı!
Ağrı Valiliği'nden saldırı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe'ye derbi öncesi büyük müjde
Netanyahu'dan skandal benzetme!
İsrail, 55'den fazla noktayı vurdu!
G.Saray'da Balanta olmazsa o gelecek
Hindistan'da çatışma çıktı
Papa’dan Irak Cumhurbaşkanı Masum’a mektup
Hatay'da 3 Suriyeli evlerinde ölü bulundu
Dinamo Moskova fırsat tepti
İlginç tevâfuk: 26 Şubat
Akdoğan'dan Davutoğlu için 'misyon'lu açıklama
Karabükspor avantajı kaptı
Bursaspor 2. Lig ekibini 4'ledi
Tottenham'a galibiyet için 5 dakika yetti
Galatasaray, TFF Süper Kupa maçı hazırlıklarını sürdürdü
G.Saray'dan flaş Arda açıklaması
Karakola silahlı saldırı: Yaralı askerler var!
Rizespor ile 1461 Trabzon yenişemedi