Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun... Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız... G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
18 Nisan 2013 Perşembe 14:54
Güncellenme Tarihi 18 Nisan 2013 Perşembe 14:56
Hüseyin Çelik gündeme ilişkin yaptığı değerlendirme toplantısında Hakan Şükür'ün teklifinin mümkün olamayacağını dile getirirken, Gülseren Onanç'ın istifası ile ilgili de '' İstenen bir kelle vardı onu da Kılıçdaroğlu verdi'' şeklinde konuştu.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Hüseyin Çelik'in konuşmasından satır başları şöyle;

Hakan Şükür'ün iyi niyetli önerisinin gerçekleşmesi mümkün görünmüyor. İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un Diyarbakırspor olması bugün itibari mümkün değil.

Karadeniz ve Ege Bölgesi'nde arkadaşlarımız ziyaretler gerçekleştirdiler, kanaat önderleri ile buluştular, esnaf ziyaretleri gerçekleştirdiler. Kamuoyu oluşturmak kolay değil zamanla taşlar yerine oturduğu zaman bu bölgelerimizdeki endişelerde yok olacaktır. Her iki bölgedeki vatandaşlarımızı ikna etmek bizim boynumuzun borcudur.

CHP'li Gülseren Onanç'ın istifası CHP'nin iç meselesidir. Hava güneşli dedi diye bir parti görevlisinin görevinden alınmasını aklım almıyor.Çözüm sürecine yönelik desteği açıklaması ulusalcı kesmin hoşuna gitmedi ve bu kesim bir kelle istedi Sayın Kılıçdaroğlu da bu kelleyi verdi. Öte taraftan Sezgin Tanrıkulu'nun olaya bakış açısı belli. Onun yerinde asla olmak istemem.

Bu haber 731 kez okundu.

Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama02 Eylül 2014 19:04
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Azerbaycan ziyareti öncesi havalimanında ziyaretine ilişkin açıklamalarda bulundu.
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!02 Eylül 2014 17:42
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, yurtdışı dinlemelere ilişkin soruşturma başlatıldığını söyledi.
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti02 Eylül 2014 17:33
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Çankaya Köşkü'nde sırasıyla Başbakan Davutoğlu ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan'ı kabul etti.
AB Bakanı Bozkır: AB kapılarını açsa biz kapatırız02 Eylül 2014 16:30
AB bakanı Volkan Bozkır, canlı yayında yaptığı konuşmasına AB kapılarını açsa biz kapılarımızı kapatırız dedi.
AK Parti'den Meclis'e olağanüstü çağrı!02 Eylül 2014 16:28
AK Parti, Meclis'i olağanüstü toplantıya çağırdı.
C.Başkanı Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti02 Eylül 2014 15:56
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Çankaya Köşkü’nde sırasıyla Başbakan Davutoğlu ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan'ı kabul etti.
İsrailli Bakan Ariel: Bizi Arap ülkeleri cesaretlendiriyor!02 Eylül 2014 15:47
İsrail'in İskan ve Yerleşim Bakanı Uri Ariel, Arap dünyasının tavrının, İsrail'in yerleşim politikasına yardımcı olduğunu söyledi
Komik mi Hakan Şükür?02 Eylül 2014 14:59
AK Parti'den istifa eden İstanbul Bağımsız Milletvekili Hakan Şükür, yine çok tartışılacak bir paylaşımda bulundu. Fıkra niyetine paylaştığı karikatür takipçilerini güldürmeyip tam tersine tepki aldı...
Erdoğan'ın açıklamaları Rum Kesimi'ni rahatsız etti!02 Eylül 2014 14:50
Kıbrıs Rum yönetimi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın ilk yurt dışı gezisini gerçekleştirdiği KKTC’deki açıklamalarından rahatsız oldu
Başbakanlık'ta sürpriz zirve02 Eylül 2014 14:43
Başbakan Davutoğlu, Ali Babacan, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ve Dışişleri Bakanlığı müsteşarı Feridun Sinirlioğlu ile görüştü.
Muharrem İnce'den o isme açık davet!02 Eylül 2014 14:37
CHP'nin kurultayı öncesi Muharrem İnce, Emine Ülker Tarhan'a açık davet gönderdi.
Mehmet Görmez Papa'yı eleştirdi02 Eylül 2014 14:20
Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, yaptığı konuşmasında camilere yapılan saldırıların üzerinde durulmasını dikkat çekerek, Papa'yı "Bu işler öyle ayak yıkamakla olmaz" ifadeleriyle eleştirdi.
Okmeydanı'nda izinsiz gösteriye müdahale
Başörtülü kadına ırkçı saldırı!
IŞİD ikinci ABD'li gazetecinin de kafasını kesti!
İran'da ayı kurtarma rezaleti!
ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun...
A Milli Takım'da sakatlık şoku
Soma’nın ilk tazminat davası
Batman'da 3.5 şiddetinde deprem
Burak Can Karamanoğlu davası başladı
Milan'dan transfer dersi
İstanbul'a hortum ve fırtına uyarısı!
Mardin Belediyesi'nde 4 dilli tabela
"Hedefimiz Milano'da final"
Kazara mayınlı araziye girdi
Muğla'da turist aracı kazası: 15 yaralı
Canikli, Ordu-Giresun havaalanını inceledi
Prandelli, Dzemaili'yi değil onu istemiş
Müslüm Gürses'in ismi bakın nereye verildi!
IŞİD Avrupa'ya petrol satıyor!
Yeni tat: Kaya tuzlu dondurma
Antalya'da 60 metreden denize uçtu
Başbakan ile muhalefet lideri mahkemelik oldu
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...
AK Parti MYK başladı
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Beşiktaş'ta izin sona eriyor!
Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama
Kocaeli'de kırmızı alarm!
G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı
Milyonda bir ihtimaldi: Beyaz bebeği oldu!
Mersin'de parti binasına kumar baskını
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti
Ebola taşıyan adam panik yarattı
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!
Dev adamlar yıkıldı!
5 gün boyunca yağmur var!
Osmanlı'yı yakından tanıdılar!
'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'
Diyarbakır'da F-16 düştü!
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!
Savaşın çocukları "barış" için ant içti
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak
Esed'e ağır darbe!
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
TSK'da kaç tane general var?
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı
Kuzey Irak'ta benzin 1.62 lira oldu
Galatasaray ve Fenerbahçe PFDK'da!
Mısır'da bombalı saldırı: 11 ölü
TİB: Sızan 12 ses kaydı 25 Aralık’tan
1 milyon kişi yerinden oldu!
Suriyeli 100 bin kimsesiz çocuğa yardım
Kocaeli'de 10 mahalle karantinada!
Kadir İnanır: "Aslanlar gibiyim"
AB Bakanı Bozkır: AB kapılarını açsa biz kapatırız
Mevsimsel gripler öldürücüdür
AK Parti'den Meclis'e olağanüstü çağrı!
Tepki çeken haber: Hz. Muhammed'in mezarı taşınacak
Dolar yeniden yükselişe geçti
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Telefon dolandırıcılığında son nokta
İspanya'da işsizlik tekrar yükselişte!
İstanbul uzantılı internet adresleri geliyor