Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Hamas'tan siyonistlere büyük darbe! Şahin Hakan Şükür‘e sert çıktı! AK Parti'de Erdoğan rozeti hızla yayılıyor Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
18 Nisan 2013 Perşembe 14:54
Güncellenme Tarihi 18 Nisan 2013 Perşembe 14:56
Hüseyin Çelik gündeme ilişkin yaptığı değerlendirme toplantısında Hakan Şükür'ün teklifinin mümkün olamayacağını dile getirirken, Gülseren Onanç'ın istifası ile ilgili de '' İstenen bir kelle vardı onu da Kılıçdaroğlu verdi'' şeklinde konuştu.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Hüseyin Çelik'in konuşmasından satır başları şöyle;

Hakan Şükür'ün iyi niyetli önerisinin gerçekleşmesi mümkün görünmüyor. İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un Diyarbakırspor olması bugün itibari mümkün değil.

Karadeniz ve Ege Bölgesi'nde arkadaşlarımız ziyaretler gerçekleştirdiler, kanaat önderleri ile buluştular, esnaf ziyaretleri gerçekleştirdiler. Kamuoyu oluşturmak kolay değil zamanla taşlar yerine oturduğu zaman bu bölgelerimizdeki endişelerde yok olacaktır. Her iki bölgedeki vatandaşlarımızı ikna etmek bizim boynumuzun borcudur.

CHP'li Gülseren Onanç'ın istifası CHP'nin iç meselesidir. Hava güneşli dedi diye bir parti görevlisinin görevinden alınmasını aklım almıyor.Çözüm sürecine yönelik desteği açıklaması ulusalcı kesmin hoşuna gitmedi ve bu kesim bir kelle istedi Sayın Kılıçdaroğlu da bu kelleyi verdi. Öte taraftan Sezgin Tanrıkulu'nun olaya bakış açısı belli. Onun yerinde asla olmak istemem.

Bu haber 727 kez okundu.

Şahin Hakan Şükür‘e sert çıktı!28 Temmuz 2014 19:17
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin, Hakan Şükür'ün önceki gün gözaltındaki polisleri ziyaret etmesine tepki göstererek, "Kafa golleriyle meşhur Hakan Şükür'ün böyle bir kafasızlık yapmasını yadırgadım" dedi.
Bakan Eker: O hep en zor olanı seçti28 Temmuz 2014 18:46
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker, Cumhurbaşkanı adayı Başbakan Erdoğan'nın siyasi kariyeri ile için çarpıcı açıklamalar yaptı.
MHP'li Belediyeler AK Parti'ye geçti28 Temmuz 2014 16:48
Burdur'un Çeltikçi ilçesinin CHP'li Belediye Başkanı'ndan sonra MHP'li iki belediye başkanı da AK Parti'ye katıldı..
"Gülen'in cenazesi 5 yıl orada kalsın istemiyorum"28 Temmuz 2014 14:40
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin, emniyetteki "paralel yapı" iddialarına ilişkin yürütülen "casusluk" soruşturmasıyla ilgili, "Cem Sultan başaramadı, Pensilvanya'daki zat da başaramayacak. Korkarım orada hayatını kaybedecek." dedi.
AK Parti'de istifa28 Temmuz 2014 14:26
AK Parti kurucu üyesi ve eski genel başkan yardımcısı Dengir Mir Mehmet Fırat, partisinden istifa etti.
Yargıyı etkileme çabasıdır28 Temmuz 2014 14:19
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Işık, bazı milletvekilerinin emniyetteki "paralel yapı" operasyonu kapsamında gözaltına alınan zanlılarla fotoğraf çektirmesine ilişkin, "Bu yargıyı etkileme çabasıdır" dedi.
Menderes Türel'den Baykal'a bayram jesti28 Temmuz 2014 12:09
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel'in eski CHP Genel Başkanı Deniz Baykal'la börekçide karşılaşması ilginç diyalogların yaşanmasına neden oldu.
Erdoğan'dan paralel yapıya net mesaj!28 Temmuz 2014 10:46
Başbakan Erdoğan, "Ramazan Bayramı'nın huzur mutluluk getirmesini temenni ediyorum." dedi.
Abdullah Gül'den Bayram mesajı28 Temmuz 2014 10:23
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Sultanahmet Camii'nde kıldığı Bayram namazı sonrası açıklamalarda bulundu.
Asıl hedefleri Erdoğan'dı!28 Temmuz 2014 09:56
Tevhid-Selam Grubu davasının avukatı Cüneyt Toroman, paralel Yapı, 28 Şubat'ta Müslümanları sindirmek için uydurulan sanal örgütü 14 yıl sonra canlandırdı. Amaçları, Başbakan ve çevresini de davanın içine alıp yargılamaktı dedi.
Katil İsrail bayram dinlemiyor!28 Temmuz 2014 09:47
İsrail'in abluka altında tuttuğu Gazze'ye düzenlediği hava saldırılarında yaralanan 3 Filistinlinin hayatını kaybettiği bildirildi. Saldırılarda yaşamını yitirenlerin sayısı bin 34'e yükseldi
Mehmet Görmez'den Gazze'li bayram hutbesi28 Temmuz 2014 09:36
Sultanahmet Camii'ndeki Bayram hutbesini Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez okudu.
Sivas'ta trafik kazası: 8 yaralı
Soylu: 100 liranın 81 lirası faize gitmiyor
İki THY uçağı büyük tehlike atlattı
Erdoğan'dan kelepçe şovuna sert cevap!
Almanya'dan dinlemeye karşı yeni hamle
Dünya Kupası'nın yıldızı Türkiye'ye mi?
YSK Başkanı'ndan seçimle ilgili vatandaşa çağrı
Netanyahu'dan pişkin savunma!
Hamas'tan siyonistlere büyük darbe!
Ak Parti'ye büyük katılım!
İşte Fenerbahçe'nin yeni yıldızı!
Galatasaray golcüyü Ada'da buldu!
Otobüs faciasında acı kader!
G. Saray'dan tarihi çalım!
Emniyet, gözaltı sürelerini savcıya bildirdi
Şahin Hakan Şükür‘e sert çıktı!
Ronaldinho'ya büyük şok!
UEFA'dan Türk hakemlere görev..
1,5 saat havada asılı kaldılar
Türkmenler bayrama aç ve susuz girdi!
Bakan Eker: O hep en zor olanı seçti
Tüm dünya Gazze’ye dua etti
Türkiye'nin gururu! Almanya'nın en iyisi
Bahçeli’ye şok protesto
Drogba'nın forma numarası belli oldu!
AK Parti'de Erdoğan rozeti hızla yayılıyor
Özer: Hoca her zaman haklıdır
Dünürlerin kavgası kanlı bitti!
Soma'da buruk bayram!
Boş yere sormayın! İstanbul yönüne biletler tükendi
Fenerbahçe'den Hürriyet'e yalanlama
İsrail Şifa Hastanesi'ni bombaladı
Tatlıses'in acı günü!
Robinho ile ilgili bomba iddia
Türk ordusu Rumları korkuttu
Arınç: Kılıçdaroğlu yolda görse tanımazdı!
MHP'li Belediyeler AK Parti'ye geçti
Messi'ye büyük şok! Sanık sandalyesinde
Halilhodzic: Baklava değil, transfer isterim
Eski milletvekili Çınar toprağa verildi
Cumhurbaşkanı Gül Twitter'dan veda etti
Usta komedyenden iyi haber!
Polis aracı devrildi: 3 yaralı
Caner Erkin'e büyük onur!
İstifa eden Başbakan göreve döndü
Spor Toto Süper Lig'den, 3. lige!
Arda Turan gidiyor...
Çatı adaydan Erdoğan'a sürpriz telefon!
Paralel polislerin telefonları toplandı!
Damacana sulara sıkı kontrol geliyor
Bursa’da tekstil fabrikasında yangın
30 IŞİD üyesi öldürüldü
Esed ortaya çıktı!
Beşiktaş bombayı patlatıyor!
Salih Uçan'ı Real Madrid heyecanı sardı