Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Dolar 6 ayın zirvesinde! Metrobüs kullananlar dikkat! Egemen Korkmaz açıklamarıyla duygulandırdı Ömer AltaşHürriyet, CNN Türk ve ‘tipik bir yeni Türkiyeli’
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
18 Nisan 2013 Perşembe 14:54
Güncellenme Tarihi 18 Nisan 2013 Perşembe 14:56
Hüseyin Çelik gündeme ilişkin yaptığı değerlendirme toplantısında Hakan Şükür'ün teklifinin mümkün olamayacağını dile getirirken, Gülseren Onanç'ın istifası ile ilgili de '' İstenen bir kelle vardı onu da Kılıçdaroğlu verdi'' şeklinde konuştu.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Hüseyin Çelik'in konuşmasından satır başları şöyle;

Hakan Şükür'ün iyi niyetli önerisinin gerçekleşmesi mümkün görünmüyor. İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un Diyarbakırspor olması bugün itibari mümkün değil.

Karadeniz ve Ege Bölgesi'nde arkadaşlarımız ziyaretler gerçekleştirdiler, kanaat önderleri ile buluştular, esnaf ziyaretleri gerçekleştirdiler. Kamuoyu oluşturmak kolay değil zamanla taşlar yerine oturduğu zaman bu bölgelerimizdeki endişelerde yok olacaktır. Her iki bölgedeki vatandaşlarımızı ikna etmek bizim boynumuzun borcudur.

CHP'li Gülseren Onanç'ın istifası CHP'nin iç meselesidir. Hava güneşli dedi diye bir parti görevlisinin görevinden alınmasını aklım almıyor.Çözüm sürecine yönelik desteği açıklaması ulusalcı kesmin hoşuna gitmedi ve bu kesim bir kelle istedi Sayın Kılıçdaroğlu da bu kelleyi verdi. Öte taraftan Sezgin Tanrıkulu'nun olaya bakış açısı belli. Onun yerinde asla olmak istemem.

Bu haber 732 kez okundu.

Bekaroğlu’nun bu konuda ne düşündüğü merak ediliyor18 Eylül 2014 16:31
Mehmet Bekaroğlu’nun, CHP’nin diktatör ve cuntacılara karşı sergilediği sıcak tutumuna ilişkin ne düşündüğü merak ediliyor.
Kanser hastalarına müjde18 Eylül 2014 15:06
Anavatanı Güney Amerika ve batı Hindistan olan guava meyvesini Mersin'in Silifke ilçesinde üretmeye başlayan Ziraat Mühendisi Mustafa Levent, kilogramını 5 liradan sattığı meyvenin kazancından son derece memnun olduğunu belirtirken, guavanın kanser hastalarına umut olacağını söyledi.
CHP'li Bekaroğlu: Herkes kucağındakini döktü...18 Eylül 2014 14:37
CHP Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Bekaroğlu, “Artık gündeme dönebilirim, herkes kucağındakini döktü, giden gitti, gelen geldi, kalan kaldı” dedi.
Başbakan Davutoğlu, Genelkurmay Başkanı’yla görüştü18 Eylül 2014 14:23
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet Özel’i kabul etti.
Bakan Canikli: Mektubu samimiyetsizlik olarak görüyorum18 Eylül 2014 13:12
Gümrük ve Ticaret Bakanı Canikli, CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'nun mektubuna ilişkin, "Kılıçdaroğlu'nun böyle bir yöntem ve içerikle mektup yazmasını ciddiyetsizlik ve samimiyetsizlik olarak görüyorum" dedi.
Bozdağ: Araç yakmak samimiyetsizliktir18 Eylül 2014 13:02
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ Van'da bir takım ziyaretlerde bulundu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan: O banka zaten batmış18 Eylül 2014 12:51
Cumhurbaşkanı Erdoğan TÜSİAD konseyinde yaptığı konuşmada Bank Asya ile ilgili olarak ''O banka zaten batmış'' diyerek konuştu.
Davutoğlu: Rehineleri varken ABD sustu!18 Eylül 2014 10:49
Başbakan Davutoğlu, Cumhurbaşkanlığı için alınan ancak Başbakan tarafından da kullanılacağı açıklanan uçağı ilk kez kullandığı KKTC gezisinin dönüşünde, ABD'nin rehineleri varken sustuğunu söyledi.
Erdoğan 'Adilik, alçaklık' dedi, yanıt geldi!18 Eylül 2014 09:26
Dünyanın önde gelen gazetelerinden New York Times (NYT), Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın tepkisini çeken IŞİD haberiyle ilgili bir açıklama yaptı.
CHP'yi karıştıran yolsuzluk itirafı!18 Eylül 2014 09:25
CHP'den istifa eden il başkan yardımcısı çok çarpıcı yolsuzluk iddialarını gündeme getirdi.
Erdoğan İstanbul'a geldi!17 Eylül 2014 23:33
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak "ANA" ile saat 22.05'te İstanbul'a geldi.
NYT'den IŞİD haberi için düzeltme geldi17 Eylül 2014 22:00
IŞİD üzerinden Türkiye'yi karalamaya çalışan New York Times gazetesi gelen tepkiler üzerine haberde yer alan fotoğrafı değiştirdi.
TBMM Başkanlık konutunda Türk mimarisi imzası
Bekaroğlu’nun bu konuda ne düşündüğü merak ediliyor
Dolar 6 ayın zirvesinde!
Metrobüs kullananlar dikkat!
Aziz Yıldırım o tazminatı bağışladı
iPhone 6'nın bu genç kadında ne işi var?
Şahinler artık özgür
Erdoğan'a hakarete 6 bin lira ceza
RTÜK TRT için düğmeye bastı
Egemen Korkmaz açıklamarıyla duygulandırdı
Fındık "altın" yılını yaşıyor
''Beni yedek bırak hocam''
Topbaş'tan İstanbul için müthiş öneri
Türkiye'nin AB stratejisi açıklandı
Irak'ın yol haritasında anlaşmaya varıldı
Bingöl'de 1 PKK'lı teslim oldu!
Gökhan Güney'den Tatlıses'e sitem
Taner Yıldız: Türkiye'nin IŞİD gibi bir muhatabı yok
Uydu frekansları değişince mağazalarda kuyruk oluştu
Canan Karatay'ı dinleyen salon görevlisi 14 kilo verdi!
Bursaspor - Beşiktaş maçının bilet fiyatları belli oldu
Ümraniye'de yağmur kaza yaptırdı: 3 yaralı
İşte Altın Portakal'da yarışacak 15 kısa film!
Facebook’tan büyük ayıp!
Kanser hastalarına müjde
İstanbul Adliyesi'nde mehteranlı eylem
İbrahim Şahin çalışma arkadaşlarına veda etti
Süper Lig'de sakat ve cezalılar listesi
Çeyrek altın kaç lira oldu? İşte son durum
Akdoğan'dan "geçmiş olsun" telefonu
Kırım Tatar Milli Meclisi boşaltılıyor
BlackBerry’den dev ortaklık
İstanbul-İzmir arası yolculuk 6.5 saate inecek
Kırım Derneği baskını protesto etti
Burak Yılmaz taraftardan korkmuş
Yalan Dünya dizisinde ayrılık
Tünellerin imhasındaki başarısızlığı ifşa etti, kovuldu
Veliler arası yarış çocuklara zarar veriyor
Türkiyede yetişkinler bu aşıdan kaçıyor!
ABD'nin Suriye'de itibarı kalmadı!
CHP'li Bekaroğlu: Herkes kucağındakini döktü...
FIFA 15'te en güçlü yerli futbolcu belli oldu!
Bank Asya hisseleri tekrar işleme kapatıldı
Uzaydaki değişiklik esnafa yaradı!
iPhone 4S kullananlar dikkat!
Her 8 kadından biri aynı riski taşıyor
Başbakan Davutoğlu, Genelkurmay Başkanı’yla görüştü
Hava saldırısında 35 kişi öldü
Çinlilerin hükümete güveni yok!
Cem Yılmaz'dan şaşırtan nasihat
200 kilogram ağırlığında bal kabağı yetiştirdi
Askeri araç devrildi: 25 asker yaralı
Türkiye iki sonuca da hazırlıklı
CHP'li Nazlıaka kaçak su kullanıyor!
"Tehditçi büyükelçi" bakanlığa çağrıldı
O banka satılıyor
Vali bu cümleden sonra muhtarı alnından öptü
Obama İskoçya’nın bağımsızlığına karşı
Türkiye iki sonuca da hazırlıklı
İşadamına silahlı saldırı
Türkiye'ye uçaksavar ve havan mermisi düştü
FIFA'dan Ali Adnan'a övgü
Emine Erdoğan o okulu ziyaret etti