Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

F16'lar Kuveyt’e gönderildi! Doların gazını aldılar! Erdoğan'dan o isimlere takdirname Prof. Dr. Erol GökaYeni denizin balıklarıyız
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
18 Nisan 2013 Perşembe 14:54
Güncellenme Tarihi 18 Nisan 2013 Perşembe 14:56
Hüseyin Çelik gündeme ilişkin yaptığı değerlendirme toplantısında Hakan Şükür'ün teklifinin mümkün olamayacağını dile getirirken, Gülseren Onanç'ın istifası ile ilgili de '' İstenen bir kelle vardı onu da Kılıçdaroğlu verdi'' şeklinde konuştu.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Hüseyin Çelik'in konuşmasından satır başları şöyle;

Hakan Şükür'ün iyi niyetli önerisinin gerçekleşmesi mümkün görünmüyor. İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un Diyarbakırspor olması bugün itibari mümkün değil.

Karadeniz ve Ege Bölgesi'nde arkadaşlarımız ziyaretler gerçekleştirdiler, kanaat önderleri ile buluştular, esnaf ziyaretleri gerçekleştirdiler. Kamuoyu oluşturmak kolay değil zamanla taşlar yerine oturduğu zaman bu bölgelerimizdeki endişelerde yok olacaktır. Her iki bölgedeki vatandaşlarımızı ikna etmek bizim boynumuzun borcudur.

CHP'li Gülseren Onanç'ın istifası CHP'nin iç meselesidir. Hava güneşli dedi diye bir parti görevlisinin görevinden alınmasını aklım almıyor.Çözüm sürecine yönelik desteği açıklaması ulusalcı kesmin hoşuna gitmedi ve bu kesim bir kelle istedi Sayın Kılıçdaroğlu da bu kelleyi verdi. Öte taraftan Sezgin Tanrıkulu'nun olaya bakış açısı belli. Onun yerinde asla olmak istemem.

Bu haber 733 kez okundu.

'Ballı börek bir hayat sürmedik'02 Ekim 2014 15:22
Aynı zamanda Eski belediye başkanı olan Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce belediyelere destek sözü...
Erdoğan'dan o isimlere takdirname02 Ekim 2014 14:49
Cumhurbaşkanı Erdoğan, 49 rehinenin IŞİD'in elinden kurtarıldığı operasyonda görev alan MİT mensuplarına takdirname verdi.
Mahkemeden HDP'li belediyelere büyük şok!02 Ekim 2014 14:26
Mahkeme belediyelerdeki "eşbaşkanlık" uygulamasıyla ilgili yürütmenin durdurulmasına kararı verdi.
Doğu Anadolu Bölgesi'nden vekillerle bir araya geldi02 Ekim 2014 13:53
AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu, partisinin Doğu Anadolu Bölgesi'den milletvekillerle bir araya geldi.
HSYK'da hukukçular dışında da üye bulunmalı02 Ekim 2014 12:16
TBMM Anayasa Komisyonu Başkanı Kuzu, HSYK'da hukukçular dışında da üyelerin bulunmasını önerdi.
Müzakere ediyoruz, aklınızı başınıza toplayın!02 Ekim 2014 12:00
İmralı'dan seslenen Öcalan, yayınlanan bildiride Kürt siyasetini dolaylı olarak uyardı.
Devlet içinde Kürtlerin imhasından medet umanlar var!02 Ekim 2014 11:30
Abdullah Öcalan, devletin binbir güçlükle üstlendiği çözüm odaklı siyasal çizgisini sabote etmeye yönelik arzu ve emelleri olan bir grubun varlığına dikkat çekti.
IŞİD'in amacı Çözüm sürecini sonlandırmak!02 Ekim 2014 11:18
Abdullah Öcalan, IŞİD'in Kobane kuşatmasını sıradan bir kent kuşatması olarak okumanın yanlış olacağını açıkladı.
Cameron'un Türkiye ziyareti ertelendi02 Ekim 2014 09:49
İngiltere Başbakanı David Cameron'ın bugün Türkiye'ye yapması beklenilen ziyaret başka bir tarihe ertelendi.
Bahçeli'yi kızdıran olay02 Ekim 2014 08:39
Devlet Bahçeli, Cumhurbaşkanı Erdoğan, TBMM Başkanı Çiçek ve Başbakan Davutoğlu'nun Başkanlık Divanı'ndaki odada görüşmesini eleştirdi
Hükümetten çözüm süreci için tarihi adım02 Ekim 2014 08:17
Hükümet tarafından çözüm süreciyle ilgili olarak sağlam bir adım daha atıldı. Çözüm süreci artık devlet politikası haline geldi.
46 AK Partili vekil tezkere oylamasında yok!02 Ekim 2014 08:16
Hükümete yurt dışına asker gönderilmesinden yabancı askerlerin Türkiye’den geçisine kadar geniş yetkiler tanıyan tezkere görüşmeleri öncesi 46 AK Partili vekilin oylamaya Hac vazifelerini yerine getirdikleri için katılamayacakları öğrenildi.
150 milyon yıllık dinozor sergileniyor
Ebeveynler dikkat! Çocuklarda kalp sağlığı çok önemli!
'Ballı börek bir hayat sürmedik'
Çimento devi satın alınıyor