Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Latif Erdoğan: Masonluk belgeleri gerçek Fransa'daki uçak kazası ile flaş gelişme CHP'de oylar yeniden sayıldı o isim listeye girdi Ömer AltaşHitabet
siyasete yetmez
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
18 Nisan 2013 Perşembe 14:54
Güncellenme Tarihi 18 Nisan 2013 Perşembe 14:56
Hüseyin Çelik gündeme ilişkin yaptığı değerlendirme toplantısında Hakan Şükür'ün teklifinin mümkün olamayacağını dile getirirken, Gülseren Onanç'ın istifası ile ilgili de '' İstenen bir kelle vardı onu da Kılıçdaroğlu verdi'' şeklinde konuştu.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Hüseyin Çelik'in konuşmasından satır başları şöyle;

Hakan Şükür'ün iyi niyetli önerisinin gerçekleşmesi mümkün görünmüyor. İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un Diyarbakırspor olması bugün itibari mümkün değil.

Karadeniz ve Ege Bölgesi'nde arkadaşlarımız ziyaretler gerçekleştirdiler, kanaat önderleri ile buluştular, esnaf ziyaretleri gerçekleştirdiler. Kamuoyu oluşturmak kolay değil zamanla taşlar yerine oturduğu zaman bu bölgelerimizdeki endişelerde yok olacaktır. Her iki bölgedeki vatandaşlarımızı ikna etmek bizim boynumuzun borcudur.

CHP'li Gülseren Onanç'ın istifası CHP'nin iç meselesidir. Hava güneşli dedi diye bir parti görevlisinin görevinden alınmasını aklım almıyor.Çözüm sürecine yönelik desteği açıklaması ulusalcı kesmin hoşuna gitmedi ve bu kesim bir kelle istedi Sayın Kılıçdaroğlu da bu kelleyi verdi. Öte taraftan Sezgin Tanrıkulu'nun olaya bakış açısı belli. Onun yerinde asla olmak istemem.

Bu haber 742 kez okundu.

CHP'de oylar yeniden sayıldı o isim listeye girdi30 Mart 2015 18:25
Denizli'de CHP'nin dün gerçekleştirdiği ön seçime ilişkin yeniden yapılan sayım sonucunda, mevcut milletvekili Adnan Keskin 7. sıradan listeye girdi.
AK Parti'den CHP'ye sürpriz ziyaret!30 Mart 2015 16:49
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, muhalefet partilerine sürpriz ziyarette bulundu.
CHP'de sonuçlar belli oldu! Kim kaç oy aldı...30 Mart 2015 15:08
İstanbul'da, CHP üyelerinin 7 Haziran'daki Genel Seçim'de yarışacak milletvekilli adaylarını ön seçimle belirlemek için kullandığı oyların sayımı ve ilçelerden gelen tutanakların birleştirilmesi işlemi tamamlandı.
HDP'nin listesine içeriden sert salvo!30 Mart 2015 15:04
HDP'li Altan Tan, partisinin milletveki aday adayı listesini eleştirdi. "Kendi partimizle ilgili bilgileri basından alıyoruz" diyen Tan, "Ben basında çıkan listeleri olumlu bulmuyorum, çok sosyalist, marksist bir çizgide görüyorum. Bunun da çok fayda getirmeyeceğini düşünüyorum." dedi.
CHP ön seçiminde ilginç sonuçlar30 Mart 2015 14:05
Parti Meclisi kararı ile 45 seçim bölgesinde ön seçim yapan CHP'de, ilginç sonuçlar ortaya çıktı. Çok sayıda milletvekili seçilebilecek yerlerden listelere giremedi.
HDP heyeti Barzani ile görüştü30 Mart 2015 13:51
HDP Diyarbakır Milletvekili Zana ile İstanbul Milletvekili Önder ve beraberindeki heyet, IKBY Başbakanı Barzani ile bir araya geldi.
Gökçek: HDP'nin barajı aşması darbedir30 Mart 2015 13:41
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, HDP'nin barajı aşmasının Türkiye'nin istikrarına darbe vuracağını öne sürdü.
Kılıçdaroğlu: Her şeyi unuttuk rejim oluşturuyoruz30 Mart 2015 13:34
Gazetecilerin sorularanı yanıtlayan CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, tüm sorunları unuttuklarını tek kişiye göre rejim yapıldığını söyledi.
Öcalan'ın mesajını Barzani'ye ilettiler30 Mart 2015 13:27
IKBY Başbakanı Neçirvan Barzani, HDP hayetiyle görüştü. Leyla Zana ve Sırrı Süreyya Önder, Öcalan'ın mesajını Barzani'ye teslim etti.
Birol Aydın: Yemen BOP'un sonucudur30 Mart 2015 12:15
Saadet Partisi Genel Başkan Yardımcısı ve İstanbul İl Başkanı Birol Aydın, Yemen'de yaşanan olaylarla ilgili açıklama yaptı.
Yücelen'e baba evinde coşkulu karşılama30 Mart 2015 12:12
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Mersin Milletvekili Aday Adayı Ali Yücelen, teşkilat ziyaretleri kapsamında memleketi Anamur’u ziyaret etti.
AK gençler ilk kez oy kullanacaklar ile buluştu30 Mart 2015 11:01
AK Parti Kocaeli İl Gençlik Kolları 7 Haziran genel seçimlerinde ilk kez oy kullanacak gençlerle buluştu.
Dünyada bir ilk! Çanakkale'de keşfedildi
Çanakkale’de yeni bir canlı türü bulundu
Kudüs’te "Toprak Günü" yürüyüşüne müdahale
THY'nin Manila seferleri başladı
Latif Erdoğan: Masonluk belgeleri gerçek
Kamerun 2-0'dan çevirdi
İstiklal Mahkemeleri arşiviyle ilgili önemli gelişme!
Antalya'da korkutan patlama
Davutoğlu, Heniyye ile telefonda görüştü
TBF yeni başkanı Harun Erdenay oldu
UEFA, Sneijder takibinde!
Belediye başkanının makam aracına tepki