Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan ve Davutoğlu nikah şahitliği yaptı AK Parti'den genel seçim açıklaması! KPSS'ye girenler dikkat! Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
18 Nisan 2013 Perşembe 14:54
Güncellenme Tarihi 18 Nisan 2013 Perşembe 14:56
Hüseyin Çelik gündeme ilişkin yaptığı değerlendirme toplantısında Hakan Şükür'ün teklifinin mümkün olamayacağını dile getirirken, Gülseren Onanç'ın istifası ile ilgili de '' İstenen bir kelle vardı onu da Kılıçdaroğlu verdi'' şeklinde konuştu.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Hüseyin Çelik'in konuşmasından satır başları şöyle;

Hakan Şükür'ün iyi niyetli önerisinin gerçekleşmesi mümkün görünmüyor. İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un Diyarbakırspor olması bugün itibari mümkün değil.

Karadeniz ve Ege Bölgesi'nde arkadaşlarımız ziyaretler gerçekleştirdiler, kanaat önderleri ile buluştular, esnaf ziyaretleri gerçekleştirdiler. Kamuoyu oluşturmak kolay değil zamanla taşlar yerine oturduğu zaman bu bölgelerimizdeki endişelerde yok olacaktır. Her iki bölgedeki vatandaşlarımızı ikna etmek bizim boynumuzun borcudur.

CHP'li Gülseren Onanç'ın istifası CHP'nin iç meselesidir. Hava güneşli dedi diye bir parti görevlisinin görevinden alınmasını aklım almıyor.Çözüm sürecine yönelik desteği açıklaması ulusalcı kesmin hoşuna gitmedi ve bu kesim bir kelle istedi Sayın Kılıçdaroğlu da bu kelleyi verdi. Öte taraftan Sezgin Tanrıkulu'nun olaya bakış açısı belli. Onun yerinde asla olmak istemem.

Bu haber 734 kez okundu.

Bilim diplomatları geliyor!21 Ekim 2014 20:28
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık Almanya’da açıkladı. İlk Bilim ve Teknoloji Müşaviri Berlin’e atanacak.
Bir AK Parti de Irak'da kuruldu21 Ekim 2014 19:19
Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nde (IKBY), AK Parti'yi model aldığı belirtilen "Islah ve Kalkınma Partisi" kuruldu.
Kritik açıklama bugün mü yapılacak?21 Ekim 2014 17:08
Abdullah Öcalan, 15 Ekim’de kritik bir açıklama yapacaktı ama o açıklamanın bugün yapılacağı tahmin ediliyor.
Baransu duruşmaya zorla getirilecek21 Ekim 2014 16:40
Taraf gazetesi yazarı Mehmet Baransu'nun yargılandığı davada, bir sonraki duruşmaya zorla getirilmesine karar verildi.
Bakan Yılmaz'dan o iddiaya yanıt!21 Ekim 2014 14:53
Bakan İsmet Yılmaz, Peşmerge'nin Türkiye'den Kobani'ye geçişinde askerin bilgisinin olmadığı iddialarına ilişkin soruya yanıt verdi.
"Koridorun güzergâhına Türkiye karar verecek"21 Ekim 2014 13:52
Erbil'deki Peşmerge Bakanlığı'ndan üst düzey yetkili, peşmerge birliklerinin Kobani’ye gidişinin detaylarını verdi: Orta ağırlıktaki silahlarla donatılacak takviye birlikler gidecek, güzergâha Türkiye karar verecek.
Jandarma komutanını İçişleri Bakanı atayacak21 Ekim 2014 13:48
Başbakan Davutoğlu, Jandarma ve Sahil Güvenlik Komutanlıkları'na atamaların direkt İçişleri Bakanlığı tarafından yapılacağını açıkladı.
Davutoğlu iç güvenlik paketini açıkladı21 Ekim 2014 13:13
Başbakan Ahmet Davutoğlu, partisinin Meclis grup toplantısında iç güvenlik reformunu açıkladı. Başbakan yeni düzenlemeyle şiddete dönüşen her eylemin suç sayılacağını söyledi.
Kıbrıs Rum Yönetimi'nden Türkiye'ye gözdağı!21 Ekim 2014 12:25
Doğu Akdeniz'de sismik araştırmalara başlayan Türkiye'ye tavır alan Kıbrıs Rum Yönetimi, Rusya ve İsrail'le ortak askeri tatbikat düzenledi.
Erdoğan: Yasin için neden sesiniz çıkmadı?21 Ekim 2014 11:29
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ombudsmanlık sempozyumunda açıklamalarda bulundu. Erdoğan, provokatörlere çok sert çıkarak "Gezi'de hayatını kaybeden bir çocuk için senaryolar yazan ve timsah gözyaşları dökenler, Kurban Bayramı'nda vahşice katledilen Yasin Börü için neden sesiniz çıkmadı?" dedi.
Cumhuriyet tarihinde bir ilk!21 Ekim 2014 10:49
İlk kez Çankaya Köşkü dışında yapılacak 29 Ekim resepsiyonunda davetli sayısı 3 bine çıktı. Tüm siyasi partilere davet gitti. Anadolu'nun tüm motifleri ve tüm unsurları salonda yer alacak.
ABD'den PKK'ya şok mesaj!21 Ekim 2014 10:44
Gazeteci Abdulkadir Selvi, çözüm sürecinin başlamasının hemen ardından ABD'nin PKK'nın Kandil'de bulunan yöneticilerine 'Türkiye sizi aldatabilir' mesajı gönderdiğini iddia etti.
Drogba'lı Chelsea, Devler Ligin'de coştu
Bakan Kılıç, Vakıfbank'ı tebrik etti
İzmir polisi arama kararı olan 427 kişiyi yakaladı
Bayern, Roma'yı resmen yaktı!
iOS 8.1 güncellemesi yayınlandı
Balıkesir'de trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Göztepe'de Metin Diyadin dönemi
G.Saray'a tehdit vari sözler!
Konya'da 'Mers Virüsü' şüphesi
HDP'den "İmralı ziyareti" açıklaması
Emine Erdoğan'dan Suriyeli sığınmacılara ziyaret
Kloop'tan Sneijder açıklaması
Kaza bir aileyi yok etti!
Ordu'da mantar zehirlenmesi
AK Partili vekil Kürtçe türkü söyledi
Anneye 5 yıl sonra tutuklama
Erdoğan ve Davutoğlu nikah şahitliği yaptı
F.Bahçe'yi deviren Vakıfbank şampiyon oldu
IŞİD üç koldan Türkmenlere saldırıyor!
Galatasaray maç saatini bekliyor
Manchester City, Rusya'da dondu kaldı
Almanya Irak'a yardımları artırdı
Galatasaray PFDK'ya sevk edildi
İsrail 100 Filistinliyi gözaltına aldı
Sakharov Ödülü Kongolu doktorun
ATM dolandırıcısı polisi bile şaşırttı
AK Parti'den genel seçim açıklaması!
İşte Peşmerge'nin Kobani'ye gideceği tarih
Düğün magandasına cezaya Yargıtay onayı
Küçük Yasemin ışığına kavuştu
THY'den yanlış anons ile ilgili açıklama
İstanbul'da akıl almaz görüntü!
KPSS'ye girenler dikkat!
Bilim diplomatları geliyor!
Gökçek'ten Nazlıaka'ya: Mahkemeye çıkmaya hazır ol
Yürüyüş şekli ruh halini etkiliyor
Zehirli mantar uyarısı!
Gebze Teknik Üniversitesi yasalaştı
Bağdat'ta patlama: 7 ölü, 17 yaralı
Davutoğlu'dan milli nükleer santral talimatı
Sivas'ta MERS virüsü endişesi
Senenin ilk kar tatili verildi
Engin Baytar ve Yiğit Gökoğlan’dan şok hareketler!
Bir AK Parti de Irak'da kuruldu
Paralel yapı parti kuruyor
"Londra'yı İşgal Et" protestosu
Beşiktaş taraftarına özel önlem!
El yapımı bomba patladı: 4 çocuk yaralı
Borsa son bir ayın zirvesinde kapandı
Hacdan dönen kadında MERS şüphesi
Milli futbolcu için şok iddia! "Doktoru dovdü"
300 milyon dolar değerindeki yat Bodrum'da
Karadeniz'in yuttuğu annesini her gün sahilde arıyor
New York borsası yükselişle açıldı
Yanardağ patlaması korkuttu
Prandelli'nin yerine Pin geldi
Muğlaspor'da büyük coşku
'Kazanmayı alışkanlık haline getireceğiz'
Banksy geri döndü
Gördüklerimizi tarihe not düştük
28 gündür annesini bekliyor
'20. yüzyılı kaosa kalabalık ordular soktu'
Star TV'de 4 program yayından kaldırıldı
Ebola 15 dakikada tespit edilebilecek
Çiçekçi Kız'a onur ödülü
Motorine indirim geldi!