Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail boykoto başladı! Türk ürünlerini raflarından kaldırıyor İslam alemini Gazze için duaya çağırdı Nerede oy kullanacağını tıkla, öğren! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
18 Nisan 2013 Perşembe 14:54
Güncellenme Tarihi 18 Nisan 2013 Perşembe 14:56
Hüseyin Çelik gündeme ilişkin yaptığı değerlendirme toplantısında Hakan Şükür'ün teklifinin mümkün olamayacağını dile getirirken, Gülseren Onanç'ın istifası ile ilgili de '' İstenen bir kelle vardı onu da Kılıçdaroğlu verdi'' şeklinde konuştu.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Hüseyin Çelik'in konuşmasından satır başları şöyle;

Hakan Şükür'ün iyi niyetli önerisinin gerçekleşmesi mümkün görünmüyor. İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un Diyarbakırspor olması bugün itibari mümkün değil.

Karadeniz ve Ege Bölgesi'nde arkadaşlarımız ziyaretler gerçekleştirdiler, kanaat önderleri ile buluştular, esnaf ziyaretleri gerçekleştirdiler. Kamuoyu oluşturmak kolay değil zamanla taşlar yerine oturduğu zaman bu bölgelerimizdeki endişelerde yok olacaktır. Her iki bölgedeki vatandaşlarımızı ikna etmek bizim boynumuzun borcudur.

CHP'li Gülseren Onanç'ın istifası CHP'nin iç meselesidir. Hava güneşli dedi diye bir parti görevlisinin görevinden alınmasını aklım almıyor.Çözüm sürecine yönelik desteği açıklaması ulusalcı kesmin hoşuna gitmedi ve bu kesim bir kelle istedi Sayın Kılıçdaroğlu da bu kelleyi verdi. Öte taraftan Sezgin Tanrıkulu'nun olaya bakış açısı belli. Onun yerinde asla olmak istemem.

Bu haber 726 kez okundu.

CHP'de gerginlik! İstifasını sununca olanlar oldu22 Temmuz 2014 15:37
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Meclis’teki grup toplantısının ardından kürsüden indiği sırada Samsun Asarcık ilçe Başkanı Bülent Baskın, Kılıçdaroğluna istifa ettiğini açıkladı.
Adı duyulmamış bir parti daha 'Ekmel' dedi22 Temmuz 2014 14:22
Cumhurbaşkanı Ekmeleddin İhsanoğlu’na CHP, MHP, DSP, LDP,DP, BTP, BBP, DHP ve TSP’nin ardından DYP ve KP’den de destek kararı çıktı.
Erdoğan'ın grup toplantısında dikkat çeken ayrıntı!22 Temmuz 2014 14:07
Başbakan Erdoğan son grup konuşmasına Filistin atkısı ile çıkarak mesaj verdi.
Kılıçdaroğlu: Gidin AK Parti'ye oy verin22 Temmuz 2014 13:56
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu bugünkü gurup toplantısında gündeme dair değerlendirmelerde bulundu.
CHP'li vekillerden Gazze hamlesi22 Temmuz 2014 13:33
CHP milletvekilleri, Ramazan bayramında Gazze’ye gidiyor.
Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na Kürecik cevabı22 Temmuz 2014 12:52
Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Erdoğan, Kürecik'teki faaliyetleri durdurmak zorunda" ifadelerine Başbakan Erdoğan'dan yanıt geldi.
Erdoğan'dan flaş Paralel operasyon açıklaması22 Temmuz 2014 12:52
Başbakan Erdoğan, "(Operasyonun başka alanlara sıçrayıp sıçramayacağı) Görünen o, tabii tabii. Şu anda biz de izlemedeyiz. Neler çıkacak, bunların hepsini göreceğiz" dedi.
Erdoğan: Ecevit'e içerideki İsrail dalkavukları geri adım attırdı22 Temmuz 2014 12:41
Başbakan ve cumhurbaşkanı adayı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti’nin grup toplantısında, Ecevit'e içerideki İsrail dalkavukları geri adım attırdığını söyledi
Başbakan Erdoğan'dan Filistin atkılı veda22 Temmuz 2014 12:17
Başbakan Erdoğan son grup konuşmasına Filistin atkısı ile çıkarak mesaj verdi.
Bozdağ'dan 'operasyon' açıklaması22 Temmuz 2014 11:41
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, Emniyette "paralel yapı" operasyonuyla ilgili olarak ilk açıklamasını yaptı.
Başbakan Erdoğan son kez grupta konuştu!22 Temmuz 2014 11:39
Başbakan ve Cumhurbaşkanı adayı Erdoğan partisinin grup toplantısında son kez konuştu.
İşte Demirtaş'a bağışlanan bağış miktarı22 Temmuz 2014 11:14
Köşk adayı Selahattin Demirtaş'ın seçim kampanyası için açılan hesaba dün itibarıyla 361 bin 411 lira bağışta bulunuldu.
Medeniyetlerin beşiği gün yüzüne çıkıyor
İsrail boykoto başladı! Türk ürünlerini raflarından kaldırıyor
Köpekler kanser teşhisinde ne kadar etkili?
Beşizler ikinci yaş günlerini kutladılar
535 yabancı Türkiye'ye tedavi olmak için geldi
CHP'de gerginlik! İstifasını sununca olanlar oldu
Operasyonu ilk kim bildi?
Bakanı Yazıcı'nın acı günü
İslam alemini Gazze için duaya çağırdı
Yılın bombasını Real Madrid patlattı!
Paralel medya gazetecileri hedef gösterdi
Ataman: Amacımız madalya almak
Bamya "altın" yılını yaşıyor
Zerrin Özer'den suç duyurusu
Refah Sınır Kapısı "kısmen açık"
Drogba Ada'yı karıştırdı
Gazze'de ölü sayısı 606'ya yükseldi
Fiyatı dudak uçuklatıyor! Bu fiyata alan olur mu
Yaz saati uygulaması iptal
Apple'ı kahreden görüntü
Hububat fiyatları çiftçiyi sevindirdi
Gençlerbirliği kabul etti ama Jimmy...
Diyarbakır Valisi: 14'ünün hayati tehlikesi sürüyor
Malezya, Rusya'yı suçladı
Gazze'de 121 çocuk öldürüldü
Solo Türk'ün provası bile büyüledi
Paris Valiliği gösteriye bu kez izin verdi
Android kullanıcılarını bekleyen büyük tehlike!
Bir belediyeden daha İsrail'e boykot
YDS'ye başvuracaklar dikkat!
Nerede oy kullanacağını tıkla, öğren!
Prandelli'den Sabri açıklaması!
Kuraklık çiftçiye tarım sigortasını hatırlattı
Ersoy ve Aksoy'a UEFA'dan görev
Adı duyulmamış bir parti daha 'Ekmel' dedi
Yangın paniğe yol açtı
İşte G.Saray'ın yeni kaptanı
Leyla ile Mecnun Beş Kardeş'le geri dönüyor
Lahmacuncu komiser de gözaltına alındı
Çipli pasaportu olmayana hac ve umre yok!
Türk bilim adamından önemli buluş
Schumacher’den iyi haber!
Erdoğan'ın grup toplantısında dikkat çeken ayrıntı!
Tiyatrocu Sevda Şener hayatını kaybetti
İsrail Al Jazeera'nın ofisine de saldırdı
Bütün servetini tek bir kişiye bıraktı
Taksiciler İsrail Konsolosluğu önünde kontak kapattı
Hastaların yaşam kalitesi "PalyaTÜRK" ile artacak
"Bir tuğla da siz koyun"
Kılıçdaroğlu: Gidin AK Parti'ye oy verin
50 bin paket kaçak sigara ele geçirildi
Kapıkule'den rekor geçiş
Bakan'dan boykota destek!
250 bin litre kaçak mazot ele geçirildi
Suriyelilere çalışma izni geliyor!
12 seyahat eden adam!
AYM'nin iptal gerekçeleri Resmi Gazete'de
İsrail göz altılara devam ediyor
Gazze için Ramazan eğlencesi iptal
Facebook'un yeni özelliği birkaç gün içinde sunulacak
O ülke trafiğe çıkmayı yasakladı
Bu 2 gün oteller bomboş olacak!
IŞİD tarihi manastıra saldırdı
Başsavcılıktan Lice açıklaması
Heniye: Gazze için geri dönüş yok