Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Altıntepe BAZ istasyonu için ayakta DEAŞ Kerkük'e saldırıyor! Peşmerge komutanı öldü Gülen'ler sanık, dosyalar kayıp! Ömer AltaşYeni Türkiye yolunda ikinci evre
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
Hükümet'ten Hakan Şükür'e cevap
18 Nisan 2013 Perşembe 14:54
Güncellenme Tarihi 18 Nisan 2013 Perşembe 14:56
Hüseyin Çelik gündeme ilişkin yaptığı değerlendirme toplantısında Hakan Şükür'ün teklifinin mümkün olamayacağını dile getirirken, Gülseren Onanç'ın istifası ile ilgili de '' İstenen bir kelle vardı onu da Kılıçdaroğlu verdi'' şeklinde konuştu.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Hüseyin Çelik'in konuşmasından satır başları şöyle;

Hakan Şükür'ün iyi niyetli önerisinin gerçekleşmesi mümkün görünmüyor. İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un Diyarbakırspor olması bugün itibari mümkün değil.

Karadeniz ve Ege Bölgesi'nde arkadaşlarımız ziyaretler gerçekleştirdiler, kanaat önderleri ile buluştular, esnaf ziyaretleri gerçekleştirdiler. Kamuoyu oluşturmak kolay değil zamanla taşlar yerine oturduğu zaman bu bölgelerimizdeki endişelerde yok olacaktır. Her iki bölgedeki vatandaşlarımızı ikna etmek bizim boynumuzun borcudur.

CHP'li Gülseren Onanç'ın istifası CHP'nin iç meselesidir. Hava güneşli dedi diye bir parti görevlisinin görevinden alınmasını aklım almıyor.Çözüm sürecine yönelik desteği açıklaması ulusalcı kesmin hoşuna gitmedi ve bu kesim bir kelle istedi Sayın Kılıçdaroğlu da bu kelleyi verdi. Öte taraftan Sezgin Tanrıkulu'nun olaya bakış açısı belli. Onun yerinde asla olmak istemem.

Bu haber 740 kez okundu.

AK Partili vekilin teklifine CHP desteği30 Ocak 2015 07:52
AK Partili İsmet Uçma'nın tartışmalı teklifine CHP'li Binnaz Toprak'tan destek geldi.
CHP'den emeklilere müjde!30 Ocak 2015 07:50
Haziran ayında yapılacak seçimler için seçim bildirgesi çalışmalarını sürdüren CHP, hazırlıklarda son aşamaya geldi.
AK Parti oyları bir ayda 2.5 puan arttı30 Ocak 2015 06:42
AK Parti'nin oyu bir önceki aya göre 2.5 puan artışla yüzde 49.5'e yükseldi.
Sarıgül, İnönü'yü vefasızlık ve ihanetle suçladı30 Ocak 2015 06:21
Şişli Belediye Başkanı Hayri İnönü'nün tehdit edildiği iddiasıyla başlatılan soruşturmada şüpheli sıfatıyla ifadesine başvurulan Mustafa Sarıgül, "Bu, büyük bir vefasızlık, ihanet ve iftira" dedi.
Erdoğan: Çipras daha temkinli olmalı29 Ocak 2015 23:58
Cumhurbaşkanı Erdoğan, dünyada çok konuşulan isim Çipras hakkında yorumda bulundu. Erdoğan "Çipras temkinli olmalı" dedi.
Sakarya'nın AK Parti il başkanı belli oldu29 Ocak 2015 23:48
AK Parti İl Başkanlığı için yarışan 11 isim Süleyman Özmen, Mehmet Yılmaz, Sezai Akyol, Ahmet Demir ve Fevzi Kılıç olarak 5 kişiye düşürüldü ve Sakarya'nın il başkanı Fevzi Kılıç olarak belirlendi.
Kılıçdaroğlu hasta ziyaretinde29 Ocak 2015 22:32
Kılıçdaroğlu, bir süre önce bel fıtığı ameliyatı olan Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i evinde ziyaret etti.
Erdoğan: Bedelini biz ödüyoruz, halayı onlar çekiyor29 Ocak 2015 22:19
DEAŞ'ın Kobani'den uzaklaştırılmasını değerlendiren Erdoğan, "Bedelini biz ödüyoruz, halayı onlar çekiyor" dedi.
Erdoğan'dan başkanlık sistemi açıklaması29 Ocak 2015 21:56
Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlık sisteminin gerekliliğini Nasuhi Güngör örneğiyle anlattı.
MİT'ten Naim Şahin'e anlamlı söz29 Ocak 2015 21:55
İstihbarat kaynakları, lise öğrencisinin ölümü ile sonuçlanan İETT otobüsü saldırısından MİT’i sorumlu tutan İdris Naim Şahin’i yalanladı.
Erdoğan: 367’nin yakalanması lazım29 Ocak 2015 21:26
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, katıldığı televizyon programında gündemi değerlendirdi.
İşçiler CHP İstanbul il binasını işgal etti29 Ocak 2015 20:33
Sarıyer belediyesi işçileri, CHP İstanbul il binasının kapılarına zincir vurarak, işgal eylemi gerçekleştirdi.
AB, Rusya'ya yaptırımları 6 ay uzattı
Engin Baytar'a sürpriz talip
Erkan Zengin internetin de aranan yıldızı oldu
Türkiye'nin ilk elektrikli taksisi yola çıktı
Borsa, güne yükselişle başladı
Nükleer teknoloji transferine yön verecek zirve
Afgan askeri 3 ABD'li sivili öldürdü!
Mehmet Ali Erbil'den hesap itirafı
Euler Hermes: Yunanistan AB'den çıkarsa Avrupa dağılabilir
Kamyoncu ile Kılıçdaroğlu siyaseti tartışırsa...
Haydi Tut Elimi Derneği yararına müzayede
Milletvekilinin oğluna bin lira ceza
Burak Özçivit aşkın tarifini yaptı
Altıntepe BAZ istasyonu için ayakta
N'Doye'den Fenerbahçe'ye yeşil ışık
24 saatte 3 asker intihar etti
TUS'ta 'Attım tuttu' devri bitiyor
Hamzaoğlu isyan etti: Beni hiç dinlemiyor
Google son çeyrek rakamlarını açıkladı
Benzinin fiyatı arttı
Kanal tıkanıklığı sebebiyle gözleriniz enfeksiyon riskiyle karşılaşabilir
Avcı: Türkiye genelinde 5 milyon sertifika verdik
Doğalgaz tankeri Çanakkale Boğazı'ndan geçti
Suriye'de barış için Moskova İlkeleri açıklandı
Biz gitsek de o kalacak
Fenerbahçe'ye İspanya uyarısı
15 kadından 26 çocuğu var
A.Madrid'den Arda Turan'lı banknot!
DEAŞ Kerkük'e saldırıyor! Peşmerge komutanı öldü
Salona çiftetelli oynayarak girdiler
Bir bahar akşamı
Polonyalıların Stalin’den istedikleri metroyu Türkiye yaptı