Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
'Bu arada Bülent Bey'e selamlar!' Rakanlarla İmralı'da 15 yıl Arıza giderildi, haber10 yayında Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
Drogba Galatasaray'dan ayrılıyor mu?
Drogba Galatasaray'dan ayrılıyor mu?
17 Nisan 2013 Çarşamba 10:52
Güncellenme Tarihi 17 Nisan 2013 Çarşamba 11:26
Drogba'nın menajeri Ceylan Çalışkan, Fildişili futbolcunun sezon sonunda Chelsea'ye gideceği iddiaları için konuştu. "Öyle bir şey yok" dedi. "Hayatının en mutlu günlerini yaşıyor" diye ekledi.

Galatatasaray'ın Real Madrid ile TT Arena'da oynadığı Devler Ligi Çeyrek finali rövanş maçından sonra Didier Drogba, Real Madrid Teknik Direktörü Jose Mourinho'ya sarılmıştı.

Portekizli teknik adama "Why not (Neden olmasın)" demiş, bu ifadeler Mourinho'nun sezon sonunda eski takımı Chelsea'ye geri döneceği, eski öğrencisi Drogba'yı da takıma yeniden getireceği şeklinde yorumlanmıştı.

Fildişili futbolcunun menajeri Ceylan Çalışkan söz konusu iddiaları değerlendirdi. Söylentileri asılsız olduğunu belirterek "Drogba'yı çok iyi tanıyorum. Burada son derece mutlu. Türkiye'yi, Galatasaray'ı, hocası Fatih Terim'i çok seviyor" dişe konuştu.

Hiçbir şüphesi yok Çalışkan, Drogba'nın Galatasaray'da hayatının en mutlu günlerini yaşadığını ifade etti. "Takıma vereceği çok şeyler olduğunu düşünüyor ve bunda da en ufak bir şüphesi yok. Burada çok mutlu" ifadelerini kullandı.

Bu haber 653 kez okundu.

Haftanın en karlısı Fenerbahçe Ülker28 Şubat 2015 14:07
Euroleague'deki temsilcilerimizden Fenerbahçe Ülker, CSKA Moskova'yı deplasmanda 81-75 yenerken, Anadolu Efes ve Galatasaray Liv Hospital sahadan yenik ayrıldı.
Brendan Rodgers'dan Emre Can'a büyük övgü28 Şubat 2015 14:06
Steven Gerrard'ın yerini dolduracak oyuncu tartışmalarına Liverpool'un hocası noktayı koydu, Türk oyuncuyu işaret etti.
Ergin Ataman: Özür dilerim28 Şubat 2015 14:05
A Milli Takım ve Galatasaray Liv Hospital Baş Antrenörü Ergin Ataman kamuoyuna açıklamada bulundu.
Beşiktaş'ta hazırlıklar tamam!28 Şubat 2015 14:04
Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında yarın Ankara'da Balıkesirspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.
Constant: "Neden buradayım bilmiyorum"28 Şubat 2015 10:57
Napoli maçında yedek kulübesinde oturan Kevin Constant, sosyal medyadan Ersun Yanal'a sitem etti. Yıldız futbolcu, “Neden buradayım bilmiyorum. Çünkü? Bilmiyorum. Ya da? Bilmiyorum” ifadelerini kullandı.
Slaven Bilic: Beni gönderdiler!28 Şubat 2015 10:46
Beşiktaş teknik direktörü Slaven Bilic, Liverpool zaferi sonrasında yönetime içini döktü.
Albayrak öldü öldü dirildi28 Şubat 2015 10:30
Abdurrahim Albayrak, dün akşam maçın son dakikalarında yerinde duramadı.
Moussa Sow'dan Ba'ya: Seneye beraberiz!28 Şubat 2015 10:29
Fenerbahçe'nin yıldızı Moussa Sow, Demba Ba'yı Liverpool galibiyeti sonrasında böyle kutladı.
Aykut Kocaman maç öncesi Fener'i aradı28 Şubat 2015 10:25
Torku Konyaspor-Fenerbahçe maçı öncesi Aykut Kocaman'dan gelen telefon, Fenerbahçe cephesinden olumlu karşılanmadı.
Dilmen: G.Saray’da sürekli problem olacak28 Şubat 2015 10:20
Galatasaray-Kayseri Erciyesspor maçından sonra ilginç bir tespitte bulunan NTV'nin spor yorumcusu Rıdvan Dilmen, Olcan ve Koray arasında sürekli problem yaşanacağını iddia etti.
Tolgay: Vur diye bağırdı, vurdum!28 Şubat 2015 09:32
Liverpool zaferinin mimarlarından Tolgay Arslan attığı golün hikayesini anlattı. "Vur diye bağırdı, vurdum!"
Torku Konyaspor-Fenerbahçe maçının muhtemel 11'leri28 Şubat 2015 09:28
Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında deplasmanda Torku Konyaspor ile karşılaşacak.
MiT'ten canlı bomba uyarısı
Batı Karadeniz'de balık fiyatları el yakıyor
Afganistan'da 3 günlük yas ilan edildi
Turgay Oğur'un gözaltı iddiası yalan çıktı
Teleferiğe sis ve lodos engeli
"Şampiyon"u Guiness'e hazırlıyorlar
'Bu arada Bülent Bey'e selamlar!'
"Herkes üzerine düşen sorumluluğu yerine getirmeli"
Rakanlarla İmralı'da 15 yıl
Kılıçdaroğlu silahsızlanma çağrısı sorusuna cevap vermedi
30 yılda 30 bin can kaybı
'Silahlara veda' tartışmasında devletçi polemiği
Haftanın en karlısı Fenerbahçe Ülker
Brendan Rodgers'dan Emre Can'a büyük övgü
Ergin Ataman: Özür dilerim
Beşiktaş'ta hazırlıklar tamam!
Çin'de panda nüfusu artıyor
Arıza giderildi, haber10 yayında
Başakşehir'de fabrika yangını
"Varil bombası kullanmıyoruz" iddiasına videolu yalanlama
Mısır'da 4 İhvan yetkilisi hakkında idam kararı
3 dönem kuralının arkasında durmalıyız
28 zanlı adliyeye sevk edildi
PKK'ya çağrı: Silah bırakmak için toplanın
Muhalif lidere suikast!
Diriliş Postası yayın hayatına başladı
Yapay zeka en büyük engeli aştı!
TRT muhabirine Zaman'ın temsilcisinden ölüm tehdidi iddiası
Çalınan Picasso tablosu kargodan çıktı