Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Erdoğan'ın konuşmasını bölen slogan Memur maaşlarına o ülkede iki kat zam yapıldı KPSS evraklarını imha etmişler! Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Drogba Galatasaray'dan ayrılıyor mu?
Drogba Galatasaray'dan ayrılıyor mu?
17 Nisan 2013 Çarşamba 10:52
Güncellenme Tarihi 17 Nisan 2013 Çarşamba 11:26
Drogba'nın menajeri Ceylan Çalışkan, Fildişili futbolcunun sezon sonunda Chelsea'ye gideceği iddiaları için konuştu. "Öyle bir şey yok" dedi. "Hayatının en mutlu günlerini yaşıyor" diye ekledi.

Galatatasaray'ın Real Madrid ile TT Arena'da oynadığı Devler Ligi Çeyrek finali rövanş maçından sonra Didier Drogba, Real Madrid Teknik Direktörü Jose Mourinho'ya sarılmıştı.

Portekizli teknik adama "Why not (Neden olmasın)" demiş, bu ifadeler Mourinho'nun sezon sonunda eski takımı Chelsea'ye geri döneceği, eski öğrencisi Drogba'yı da takıma yeniden getireceği şeklinde yorumlanmıştı.

Fildişili futbolcunun menajeri Ceylan Çalışkan söz konusu iddiaları değerlendirdi. Söylentileri asılsız olduğunu belirterek "Drogba'yı çok iyi tanıyorum. Burada son derece mutlu. Türkiye'yi, Galatasaray'ı, hocası Fatih Terim'i çok seviyor" dişe konuştu.

Hiçbir şüphesi yok Çalışkan, Drogba'nın Galatasaray'da hayatının en mutlu günlerini yaşadığını ifade etti. "Takıma vereceği çok şeyler olduğunu düşünüyor ve bunda da en ufak bir şüphesi yok. Burada çok mutlu" ifadelerini kullandı.

Bu haber 654 kez okundu.

Terim: Ömer'in de burada olmasını isterdim27 Mart 2015 18:37
Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim, Caner Erkin'le birlikte Hollanda maçı öncesi basın toplantısı düzenledi.
Juventus'ta şok sakatlık! 8 ay yok!27 Mart 2015 18:33
Juventus'un orta saha oyuncusu Claudio Marchisio, ön çapraz bağlarındaki yırtık nedeniyle yeşil sahalardan en az 6 ay uzak kalacak.
Yıldız futbolcu sezonu kapattı27 Mart 2015 18:13
Juventus'un orta saha oyuncusu Claudio Marchisio, ön çapraz bağlarındaki yırtık nedeniyle yeşil sahalardan en az 6 ay uzak kalacak.
Bruma oynadı dünya onu izledi27 Mart 2015 18:01
Galatasaray'da beklentilerin altında kalan bir performans sergileyen yıldız adayı Bruma için Avrupa'nın takibi sürüyor.
Sneijder: Türkiye'ye gol atarsam sevincimi göstereceğim...27 Mart 2015 17:47
Galatasaray'ın Hollandalı futbolcusu, A Milli Takım ile yarın yapılacak maç öncesi hocası Hiddink ile basının karşısına çıktı.
Marchisio 6 ay sahalardan uzak kalacak!27 Mart 2015 17:45
İtalya 1. Futbol Ligi (Serie A) ekiplerinden Juventus'un orta saha oyuncusu Claudio Marchisio, ön çapraz bağlarındaki yırtık nedeniyle yeşil sahalardan en az 6 ay uzak kalacak.
Hiddink o sözü demiş kadar oldu!27 Mart 2015 17:30
Hollanda Milli Takımı Teknik Direktörü Guus Hiddink, yarınki Türkiye maçı öncesi, "Onları tanıyorum. Maçı kazanmak için elimizden geleni yapacağız" dedi. Hiddink, Türkiye'yi çalıştırdığı dönemde söylediği 'Türkiye büyük ülkelerle yarışmak için yeterli değil' sözünün haıtlatılması üzerine "Söylesem yine tepki göreceğim" dedi.
Alex'in jubilesinde 49 futbolcu olacak!27 Mart 2015 17:10
Fenerbahçe'nin efsane futbolcusu Alex de Souza'nın jübile maçında 49 eski-yeni oyuncu sahaya çıkıyor.
Necati antremana A2 takımıyla çıktı27 Mart 2015 16:28
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyesspor'da yönetim kurulu kararıyla kadro dışı bırakılan Necati Ateş, antrenör eşliğinde çalıştı.
UEFA'dan Fenerbahçe'ye ret!27 Mart 2015 16:17
Trabzonspor Hukuk Kurulu avukatı Hakan Orhan, Fenerbahçe'nin Trabzonspor'la ilgili başvurusunun UEFA tarafından reddedilmesiyle ilgili gerekçeli kararın kulübe ulaştığını bildirdi.
Ezan sesinden rahatsız oldu! Takımdan ayrılıyor27 Mart 2015 16:11
Galatasaray'ın basketbolcusu Patric Young, camiilerden rahatsız olduğunu ifade ederek önümüzdeki yıl takımdan ayrılacağını açıkladı.
"Galatasaray maçında şampiyon belli olur"27 Mart 2015 16:06
Tolgay Arslan, Süper Lig'in 33. haftasında Galatasaray'la oynayacakları maçta şampiyonun belli olacağını söyledi
Hudut Komutanlığı Üs Bölgesine silahlı saldırı
Ahlaksızlığı uyardı dayak yedi
Sisi: Kontrolü ele geçirmeye çalışmasına sessiz kalamazdık
Sarkozy'den Müslüman ve Yahudiler için ırkçı sözler
UNESCO'dan Yemen isteği
Diyarbakırlı anneler PKK'dan çocuklarını istedi
Sınıfta iple boğmaya kalktı!
“MAZLUMDER kuruluş gayesine geri dönmeli”
Hollanda maçı öncesi Terim konuşuyor! CANLI
Sağlık Bakanı açıkladı: İlaçla tedavisi yok
Juventus'ta şok sakatlık! 8 ay yok!