Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Diriliş' setine sürpriz ziyaret Erdoğan'ın dedesinin mezarına ziyaret Fuat Avni Fethullah Gülen mi? Ömer AltaşO Amca!
Drogba Galatasaray'dan ayrılıyor mu?
Drogba Galatasaray'dan ayrılıyor mu?
17 Nisan 2013 Çarşamba 10:52
Güncellenme Tarihi 17 Nisan 2013 Çarşamba 11:26
Drogba'nın menajeri Ceylan Çalışkan, Fildişili futbolcunun sezon sonunda Chelsea'ye gideceği iddiaları için konuştu. "Öyle bir şey yok" dedi. "Hayatının en mutlu günlerini yaşıyor" diye ekledi.

Galatatasaray'ın Real Madrid ile TT Arena'da oynadığı Devler Ligi Çeyrek finali rövanş maçından sonra Didier Drogba, Real Madrid Teknik Direktörü Jose Mourinho'ya sarılmıştı.

Portekizli teknik adama "Why not (Neden olmasın)" demiş, bu ifadeler Mourinho'nun sezon sonunda eski takımı Chelsea'ye geri döneceği, eski öğrencisi Drogba'yı da takıma yeniden getireceği şeklinde yorumlanmıştı.

Fildişili futbolcunun menajeri Ceylan Çalışkan söz konusu iddiaları değerlendirdi. Söylentileri asılsız olduğunu belirterek "Drogba'yı çok iyi tanıyorum. Burada son derece mutlu. Türkiye'yi, Galatasaray'ı, hocası Fatih Terim'i çok seviyor" dişe konuştu.

Hiçbir şüphesi yok Çalışkan, Drogba'nın Galatasaray'da hayatının en mutlu günlerini yaşadığını ifade etti. "Takıma vereceği çok şeyler olduğunu düşünüyor ve bunda da en ufak bir şüphesi yok. Burada çok mutlu" ifadelerini kullandı.

Bu haber 652 kez okundu.

Gaziantep yıldız adayını kaptı20 Aralık 2014 16:42
Spor Toto Süper Lig takımlarından Gaziantepspor, İsveç U21 milli takım oyuncusu Ferhad Ayaz'ı renklerine bağladı.
Trabzonspor yönetimi ibra edildi20 Aralık 2014 15:56
Kavgalı başlayan Trabzonspor Olağan Genel Kurulu'nda, bordo-mavili yönetim, genel kurul üyeleri tarafından mali ve idari yönden ibra edildi.
İlhan Cavcav bırakıyor mu?20 Aralık 2014 15:43
Gençlerbirliği Kulübü Başkanı İlhan Cavcav, görevini bırakacağı haberlerinin gerçek dışı olduğunu söyledi.
Bilic ve Tayfun Korkut göğsümüzü kabarttı!20 Aralık 2014 15:30
Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, dünyanın en iyi 100 teknik adamı sıralamasına Türkiye'den giren tek isim oldu.
Kocaman'a aynı tarife20 Aralık 2014 15:27
Geçen hafta sahasında Galatasaray'a 5-0 mağlup olan Aykut Kocaman yönetimindeki Torku Konyaspor Spor Toto Süper Lig'in 14. haftasında Gençlerbirliği'ne de aynı skorla mağlup oldu.
Son 15 yılın penaltı lideri Galatasaray20 Aralık 2014 15:11
Fenerbahçe'ye verilen penaltı kararları yeni bir tartışmanın başlamasına neden oldu. İşte son yılların penaltı istatistiği...
Kaleci Tolga Zengin penaltıya takıldı20 Aralık 2014 15:06
Beşiktaş'ın kaptanı Tolga Zengin, Çaykur Rizespor karşısında penaltıdan yediği golü hala kabullenemiyor.
Amatör takımdan Real Madrid'e tehdit20 Aralık 2014 15:02
Almanya'da amatör lig takımı Greifswalder SV, Toni Kroos'un yetiştirme parasını ödemeyen Real Madrid'e rest çekti. İspanyol devinden 60 bin Euro isteyen kulüp yöneticileri, "Paramızı vermezseniz FIFA'ya gideriz" diye tehdit etti.
Fenerbahçe'de gözler kupaya çevrildi20 Aralık 2014 14:58
Spor Toto Süper Lig'de deplasmanda Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyesspor'u 1-0 yenerek zirve yarışını sürdüren Fenerbahçe'de gözler kupadaki Altınordu maçına çevrildi.
İngiltere'de skandal uygulama!20 Aralık 2014 14:28
İngiltere Premier Lig’de birçok kulübün, futbolcularla birlikte sahaya çıkan ‘maskot çocuklar’dan para aldığı ortaya çıktı, uygulama büyük tartışma yarattı.
Galatasaray'da şimdi de Pandev "krizi"20 Aralık 2014 13:41
Goran Pandev'in Galatasaray ile kontratını sona erdirmek istediği, FIFA'ya giderek serbest oyuncu hakkı elde etmeyi de düşündüğü öne sürüldü.
Fatih Akyel'den 'kovuldu' haberlerine tepki!20 Aralık 2014 13:21
PTT 1. Lig’de 6. Sırada bulunan Elazığspor’da hafta içi teknik kadroda yaşanan ayrılıktan sonra Fatih Akyel kendisi için yapılan ‘’kovuldu’’ haberlerini sert şekilde yalanladı.
Erdoğan'ın dedesinin mezarına ziyaret
Fuat Avni Fethullah Gülen mi?
Mısır'dan Gülen okuluna baskın!
7. Üniversite teşkilatları toplantısı Kızılcahamam’da yapıldı
Gaziantep yıldız adayını kaptı
Diyanet Vakfı Filipinler'de yaraları sarıyor
İbadi Türkiye'ye geliyor
IŞİD bu ürünleri yasakladı
Ankara'da 100'den fazla gözaltı
Kırmızı Bülten Gülen’i getirir mi?
Okullara 101 bin etkileşimli tahta daha geliyor
Trabzonspor yönetimi ibra edildi
Candan Erçetin'den Beyaz'a klipli cevap
PKK Nisan'da silah bırakabilir
"Kobani yardımları" 27 milyon lirayı geçti
İlhan Cavcav bırakıyor mu?
Bilic ve Tayfun Korkut göğsümüzü kabarttı!
Kocaman'a aynı tarife
Son 15 yılın penaltı lideri Galatasaray
Kaleci Tolga Zengin penaltıya takıldı
Amatör takımdan Real Madrid'e tehdit
Sana yalan söylüyorlar şakirt!
Esed rejimi Rakka'da 10 kişiyi öldürdü
Fenerbahçe'de gözler kupaya çevrildi
Taliban köşeye sıkıştı!
ABD'den Irak'a asker takviyesi!
Yunanistan yine taciz etti!
BM: İsrail 850 milyon dolar ödemeli
İngiltere'de skandal uygulama!
Yılmaz Güney'in mezarı taşınıyor mu?
İzmir'de feci kaza: 6 ölü
Erdoğan: Faiz konusunda başarısız oldum
Felçli hastalara 90 seans rehabilitasyon
ABD vatandaşı tutuklandı
Erdoğan: Yeni bir eyalet mi oluşturuluyor?
Peşmerge Şengal'i ele geçirdi
Okullara 101 bin etkileşimli tahta geliyor
Çin'de ABD vatandaşını tutuklandı
Galatasaray'da şimdi de Pandev "krizi"
Kum heykele yoğun ilgi rekor getirdi
Engellerini notalarla aşıyorlar
Fatih Akyel'den 'kovuldu' haberlerine tepki!
Özgürlüğün son durağı: Goree Adası
Mustafa Denizli'den şok Emenike iddiası
Davutoğlu: Her kumpasın hesabı sorulacak
Elvir Baliç'in aklı hala Bursaspor'da
Bakan Şimşek "Sokak Tenisi" oynadı
Rusya ile "askeri üs" görüşmesi olmadı
Yolcu otobüsüyle kamyon çarpıştı! 4 yaralı
ABD'nin gizli Venüs planı
Timsah zorlu virajda
TOP 16'da gruplar belli oldu
'Türkiye, AB'nin önünde kapıkulu değildir'
Hedefte yine Emre ve Volkan var
Trabzonspor Genel Kurulu'nda kavga!
İsrail ateşkesi sabote ediyor
Tonlarca petrolü 'yol'da tükettik
Doğan Medya küçülüyor, Kanal D'de toplu istifa
Deniz ulaşımına sis engeli
Cumhuriyet'in o haberi yalan çıktı
Şişli'de 'Allah yok' provokasyonu
Davutoğlu, Barzani ile ne konuştu?
Rus ekonomistlerden "iç piyasaya yönelin" tavsiyesi
İsrafa trafo dayanmıyor
Türkiye Orta Amerika'da gözlemci oldu
Hobbit rekor kırdı!