Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ahmet Davutoğlu'nu güldüren mani! Paralel örgüt soruşturmasında 6 polis tutuklandı! ABD'den IŞİD'e 3 hava saldırısı! Ömer Altaş''Enver'in'' ruhu geri dönüyor!
Kırmızı ete zam var mı?
Kırmızı ete zam var mı?
20 Mart 2013 Çarşamba 18:15
Güncellenme Tarihi 20 Mart 2013 Çarşamba 16:40
Et Tüketicileri Birliği (ETBİR), kırmızı ete şimdilik zam yapılmayacağını açıkladı.

ETBİR, basında yer alan 'Ete zam gelecek' şeklindeki haberleri yalanladı. Doğal olarak satılan kırmızı et ile kırmızı etten üretilen ürünlerin birbirinden farklı olduğu belirtilen açıklamada, kırmızı ete zam yapılmayacağı söylendi.

ETBİR Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bılıkçı, "Et et ürünleri olarak adlandırdığımız ürünler sucuk, salam, sosis, jambon, pastırmadır. Kasapta satılan ete zam gelmesi söz konusu değildir ve böyle bir söylemimiz olmamıştır. Ülkemizde şu an piyasaya et arzında bir sorun yoktur ve buna bağlı olarak fiyatlarda istikrarlı bir seyir vardır. Sosis, salam ürünlerinde genellikle iki et türünün karışımı yapılmaktayken, artık tamamen dana etinden üretilmektedirler. Tavuk ürünlerinde de but eti, göğüs eti gibi kaliteli bölümler kullanılmakta, bu nedenle üretimde et kullanımı artmaktadır. Bu değişimin maliyetlere etkisi fiyat dalgalanmalarına sebep olabilir. Ancak tebliğ sonrası tamamen dana etinden üretilen ürünlere tüketicinin olumlu ilgisi, rekabet şartları çerçevesinde piyasaya olumlu yansımaktadır. Bu nedenlerle artış veya azalış olup olmayacağını piyasa koşulları içinde göreceğiz demekteyiz." dedi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 103 kez okundu.

Doğan grubuna vergi incelemesi22 Ağustos 2014 21:32
Aydın Doğan'ın sahibi olduğu Doğan grubuna ait şirketlerin bir süreden bu yana incelemeye alındığı iddia edildi.
"Türkiye üzerinden 170 milyon dolar kazandık"22 Ağustos 2014 21:12
IKBY Maliye Bakanı Rebaz Muhammed, Türkiye üzerinden ihraç edilen petrolden 170 milyon dolar gelir elde ettiklerini bildirdi.
"İstihdam sektörü tam anlamıyla güçlenmiş değil"22 Ağustos 2014 19:25
Fed Başkanı, istihdam sektörünün henüz tam anlamıyla güçlenmediğini ve faiz artırımının sektördeki iyileşmeyi frenleyebileceğini söyledi.
Ünlü işadamı ve karısı evinde öldürüldü!22 Ağustos 2014 19:23
İplik markası Ören Bayan'ın eski sahiplerinden Jak Karako (77) ile eşi Georgia Karako (69), Beşiktaş'taki lüks sitedeki yer alan evlerinde ölü bulundu.
Haliç'te kentsel dönüşüm başlıyor22 Ağustos 2014 19:14
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ile Beyoğlu Belediyesi arasında imzalanacak protokolle, bin 200 konutun dönüşümü sağlanacak.
Piyasalar haftayı nasıl tamamladı?22 Ağustos 2014 19:11
Borsa İstanbul 100 (BIST 100) endeksi günlük bazda 27,94 puanlık düşüşle, yüzde 0,04 azalarak 78.929,59 puandan kapandı.
5 milyon vatandaşa cağrı!22 Ağustos 2014 17:09
SOSYAL Güvenlik Kurumu (SGK) Başkanı Yadigar Gökalp İlhan, çıkması beklenen torba yasadaki düzenleme ile önü açılacak 5 milyon vatandaşa seslenerek, "Hastanelerde sıkıntı yaşamamak için mutlaka gelir testi yaptırın, kendi sağlığınız açısından bu çok önemli" dedi.
Güneydoğu ''Boğaz Köprüsü''ne kavuşuyor22 Ağustos 2014 14:05
Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nin ''Boğaz Köprüsü'' olarak nitelendirilen Şanlıurfa-Adıyaman arasındaki Nissibi Köprüsü'nün yıl sonu hizmete açılması planlanıyor.
Türkiye üzerinden 170 milyon dolar kazandık22 Ağustos 2014 13:27
IKBY Maliye Bakanı Muhammed, Türkiye üzerinden dünya pazarına ihraç edilen petrolden şimdiye kadar 170 milyon dolar gelir elde ettiklerini bildirdi.
Türkiye'den Twitter'a "Ar-Ge" daveti22 Ağustos 2014 12:25
BTK ile Twitter üst düzey yetkilileri, 25 Ağustos'ta üçüncü kez biraraya gelecek.
Altın yarı yarıya düştü! Bakın neden?22 Ağustos 2014 12:23
Darphane tarafından üretilen cumhuriyet altını miktarı yılın 8 ayında 10 milyon adedi geçti.
iPhone 6, Apple'ı şimdiden uçurdu22 Ağustos 2014 10:42
Borsada zaten başarılı bir şirket olan Apple'ın hisseleri iPhone 6 beklentisiyle tavan yaptı.
Torku Konyaspor finale yükseldi
Eve kapatılan kadın ile çocuğu itfaiye kurtardı
Falezlerden düşen kişi öldü
Ahmet Davutoğlu'nu güldüren mani!
Lice'deki heykeli kim yaptı?
Paralel örgüt soruşturmasında 6 polis tutuklandı!
Freni boşalan kepçe dehşet saçtı!
ABD'den IŞİD'e 3 hava saldırısı!
Karadavi yeniden başkan seçildi!
Ve beklenen oldu, mahkemeye sevk edildi
Süper Kupa için son 800 bilet
Eskişehirspor'a Bundesliga'dan transfer
Kanada'da mahsur kalan 12 Türk için yardım!
Kırşehir'de otomobil takla attı: 1 ölü, 4 yaralı
Süleyman Şah iddialarına sert tepki
Sivasspor penaltılarla finale yükseldi
Mahir Hammud: İsrail ve IŞİD...
Doğan grubuna vergi incelemesi
Hamas, Davutoğlu için ne dedi?
Jandarma Genel Komutanlığı'nda devir teslim
Mardin Midyat'ta kaza: 5 yaralı
Valilikten kayıp gençlerle ilgili açıklama
Kartal'a nazar değdi! Bir sakatlık şoku daha
Asayiş uygulamasına TOMA'lı destek
Adana Feke'de orman yangını
Tatvan'da silahlı saldırı: 1 ölü
"Türkiye üzerinden 170 milyon dolar kazandık"
Pazar günü bu yollara dikkat!
Adıyaman'da orman yangını büyüyor
2 ayda Kur'an-ı Kerim öğrendiler
Soyadı ile ilgili devrim gibi düzenleme geliyor
Beyşehir'de silahlı kavga: 1 ölü
NATO'dan Rusya'ya kınama
Güneş'ten yeni sezon öncesi açıklama
Galatasaray'ın yıldızı sakatlandı, derbide yok!
Başbakan Erdoğan, Putin'le görüştü!
Barcelona'da Ebola alarmı
Amberin Zaman'dan ağza alınmayacak küfürler!
"İstihdam sektörü tam anlamıyla güçlenmiş değil"
İngiltere Esed ile işbirliği yapmayacak
Ünlü işadamı ve karısı evinde öldürüldü!
Eskişehirspor'da üç imza birden
Küçük Sara’nın gözleri acıyı anlatıyor!
Darbe karşıtı gösterilerde yine kan aktı
Haliç'te kentsel dönüşüm başlıyor
Irak'ta camiye silahlı saldırı
İşte Serdar Özkan'ın yeni takımı!
Piyasalar haftayı nasıl tamamladı?
Bursa'da uyuşturucu tacirlerine tutuklama
Ölmek için o ülkeye akın ediyorlar!
PKK'dan şaşkına çeviren heykel açıklaması!
Erdoğan, BM Genel Sekreteri ile görüştü
Yeni kriptolu telefonlar dinlenemeyecek!
Rus pilotun Kayseri'deki hatası kuşları telef etti
Passolig'de dev çekişme!
Kral Abdullah'ın Sisi'si Libya’da işbaşında
Muğla'nın ciğerleri yanıyor
Kaçak teknesi yandı:1 ölü 4 yaralı
Kuyt'tan İsmail Kartal'a tam destek
Motta'ya kafa atan Brandao'nun lisansı askıya alındı
Vine'da yeni özellik
'Buzlu meydan okuma öldürebilir'
Ünlü sanatçı zorla mahkemeye götürülecek
Davutoğlu'nun babası yüzlerce gencin okumasına vesile oldu
Irak'ta Türkmenler açlık ve susuzluktan kırılıyor