Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan: Yeni bir eyalet mi oluşturuluyor? Peşmerge Şengal'i ele geçirdi İmralı’da 3 saatlik gizli görüşme! Ömer AltaşO Amca!
Kırmızı ete zam var mı?
Kırmızı ete zam var mı?
20 Mart 2013 Çarşamba 18:15
Güncellenme Tarihi 20 Mart 2013 Çarşamba 16:40
Et Tüketicileri Birliği (ETBİR), kırmızı ete şimdilik zam yapılmayacağını açıkladı.

ETBİR, basında yer alan 'Ete zam gelecek' şeklindeki haberleri yalanladı. Doğal olarak satılan kırmızı et ile kırmızı etten üretilen ürünlerin birbirinden farklı olduğu belirtilen açıklamada, kırmızı ete zam yapılmayacağı söylendi.

ETBİR Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bılıkçı, "Et et ürünleri olarak adlandırdığımız ürünler sucuk, salam, sosis, jambon, pastırmadır. Kasapta satılan ete zam gelmesi söz konusu değildir ve böyle bir söylemimiz olmamıştır. Ülkemizde şu an piyasaya et arzında bir sorun yoktur ve buna bağlı olarak fiyatlarda istikrarlı bir seyir vardır. Sosis, salam ürünlerinde genellikle iki et türünün karışımı yapılmaktayken, artık tamamen dana etinden üretilmektedirler. Tavuk ürünlerinde de but eti, göğüs eti gibi kaliteli bölümler kullanılmakta, bu nedenle üretimde et kullanımı artmaktadır. Bu değişimin maliyetlere etkisi fiyat dalgalanmalarına sebep olabilir. Ancak tebliğ sonrası tamamen dana etinden üretilen ürünlere tüketicinin olumlu ilgisi, rekabet şartları çerçevesinde piyasaya olumlu yansımaktadır. Bu nedenlerle artış veya azalış olup olmayacağını piyasa koşulları içinde göreceğiz demekteyiz." dedi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 114 kez okundu.

Tonlarca petrolü 'yol'da tükettik20 Aralık 2014 12:10
Türkiye'de 2009-2013 dönemini kapsayan 5 yılda karayolu ulaşımında 51 milyar dolar değerinde yaklaşık 75 milyon ton petrol tüketildi.
Fitch'ten skandal Türkiye kararı!20 Aralık 2014 11:09
Fitch'ten aynı konuda 24 saatte iki farklı görüş
Lüks tüketime ilave vergi geliyor20 Aralık 2014 09:52
TBMM Genel Kurulunda konuşan Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, lüks tüketime yönelik ilave vergilerin gündeme gelebileceğini söyledi.
Ruslar çareyi Türkiye'de buldu20 Aralık 2014 09:42
Ülkelerindeki kriz nedeniyle borçlarını ödeyemeyen Ruslar, çareyi Antalya'daki evlerini satmakta buldu.
Bankalar o ücreti almaya devam ediyor20 Aralık 2014 09:31
Bankalar yıllık aidat aldıkları özellikli kredi kartı üzerinden verilen otomatik ödeme talimatlarından kesinti yaptığı ortaya çıktı.
Çiçekçiler "ruble" krizini fırsata çeviriyor20 Aralık 2014 09:26
Rus Rublesi’nin ABD Doları karşısında değer kaybetmesinin ardından yaşan kriz ortamını değerlendiren Bağdatlıoğlu, savaş halinde dahi Rusya’nın votka, çiçek ve ekmekten vazgeçmediklerini belirterek, üreticinin Rusya ve Ukrayna’da üretime girmesini tavsiye etti.
Enerjide tüm dengeleri değiştirecek buluş!20 Aralık 2014 08:48
Petrol fiyatlarında yaşanan aşırı düşüş ile birlikte gözler enerji kaynaklarına çevrilirken heyecanlandıran bir buluş gündeme geldi.
'İlave vergiler gündeme gelebilir'19 Aralık 2014 23:29
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, "Lüks tüketime yönelik belki ilave vergiler gündeme gelecek" dedi.
Halkbank'tan flaş hamle!19 Aralık 2014 20:37
Halkbank kurulması planlanan katılım bankası için kullanılmak üzere 1 milyar TL sermaye artırım kararı aldı.
S&P Ukrayna'nın kredi notunu indirdi19 Aralık 2014 20:15
Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu S&P, Ukrayna'nın "CCC" olan kredi notunu "CCC-" ye çekerken, görünümünü negatif olarak teyit etti.
FED kararına Minneapolis başkanından itiraz19 Aralık 2014 19:10
Fed Minneapolis Şubesi Başkanı Narayana Kocherlakota, Fed'in faiz artırımına gelecek yıl başlayacağına yönelik sinyallerinin enflasyon için "kabul edilemez" riskler yarattığını belirtti.
Borsa, altın ve dolar haftayı nasıl kapattı?19 Aralık 2014 19:08
İşte haftanın son işlem gününün ardından borsa, altın ve doların kapanış rakamları...
Taliban köşeye sıkıştı!
ABD'den Irak'a asker takviyesi!
Yunanistan yine taciz etti!
BM: İsrail 850 milyon dolar ödemeli
İngiltere'de skandal uygulama!
Yılmaz Güney'in mezarı taşınıyor mu?
Mısır'dan Gülen okuluna baskın!
İzmir'de feci kaza: 6 ölü
Erdoğan: Faiz konusunda başarısız oldum
Felçli hastalara 90 seans rehabilitasyon
ABD vatandaşı tutuklandı
Erdoğan: Yeni bir eyalet mi oluşturuluyor?
Peşmerge Şengal'i ele geçirdi
Okullara 101 bin etkileşimli tahta geliyor
Çin'de ABD vatandaşını tutuklandı
Galatasaray'da şimdi de Pandev "krizi"
Kum heykele yoğun ilgi rekor getirdi
Engellerini notalarla aşıyorlar
Fatih Akyel'den 'kovuldu' haberlerine tepki!
Özgürlüğün son durağı: Goree Adası
Mustafa Denizli'den şok Emenike iddiası
Davutoğlu: Her kumpasın hesabı sorulacak
Elvir Baliç'in aklı hala Bursaspor'da
Bakan Şimşek "Sokak Tenisi" oynadı
Rusya ile "askeri üs" görüşmesi olmadı
Yolcu otobüsüyle kamyon çarpıştı! 4 yaralı
ABD'nin gizli Venüs planı
Timsah zorlu virajda
TOP 16'da gruplar belli oldu
'Türkiye, AB'nin önünde kapıkulu değildir'
Hedefte yine Emre ve Volkan var
Trabzonspor Genel Kurulu'nda kavga!
İsrail ateşkesi sabote ediyor
Tonlarca petrolü 'yol'da tükettik
Doğan Medya küçülüyor, Kanal D'de toplu istifa
Deniz ulaşımına sis engeli
Cumhuriyet'in o haberi yalan çıktı
Şişli'de 'Allah yok' provokasyonu
Davutoğlu, Barzani ile ne konuştu?
Rus ekonomistlerden "iç piyasaya yönelin" tavsiyesi
İsrafa trafo dayanmıyor
Türkiye Orta Amerika'da gözlemci oldu
Hobbit rekor kırdı!
Sneijder ve Muslera'da son karar verildi!
Basketbol maçında bomba ihbarı
Fitch'ten skandal Türkiye kararı!
Türk ve İslam Eserleri Müzesi açıldı
Kuyt'tan ayrılık açıklaması
Erciyesspor kalecisinden ilginç iddia
Barcelona maçında bomba paniği
Başbakanlık: Kamuoyu yanlış yönlendiriliyor
F.Bahçelileri kızdıracak tweet
Yönetimden Ataman'a Top 16 jesti!
İsrail, Gazzeli balıkçılara ateş açtı
Kürtaj yaptıran kadın öldü
Kış Uykusu Oscar'dan elendi
İmralı’da 3 saatlik gizli görüşme!
Obama: Guantanamo'yu kapatmamız lazım
Manisa'da yangın
'30 IŞİD militanını öldürdük'
Bağdadi nasıl Bağdadi oldu?
Gülen örgütünün “adliye nöbeti” deşifre oldu!
Cemaat, PKK'yla neyi görüşüyor?
Askere MİT ayarı
F.Bahçe'de 'Mbaye' sesleri
Alex'ten Galatasaray sürprizi
“Seçim barajı” tartışmasının perde arkası ortaya çıktı!
'Paralel bunların aynısını bize yaptı'
ABD’den yeni Kırım yaptırımları
Lüks tüketime ilave vergi geliyor
Ruslar çareyi Türkiye'de buldu