Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

F.Bahçe'ye müjdeli haber! Mirzabeyoğlu ne zaman tahliye olacak? Selam-tevhid davasında 251 kişiye takipsizlik Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Kırmızı ete zam var mı?
Kırmızı ete zam var mı?
20 Mart 2013 Çarşamba 18:15
Güncellenme Tarihi 20 Mart 2013 Çarşamba 16:40
Et Tüketicileri Birliği (ETBİR), kırmızı ete şimdilik zam yapılmayacağını açıkladı.

ETBİR, basında yer alan 'Ete zam gelecek' şeklindeki haberleri yalanladı. Doğal olarak satılan kırmızı et ile kırmızı etten üretilen ürünlerin birbirinden farklı olduğu belirtilen açıklamada, kırmızı ete zam yapılmayacağı söylendi.

ETBİR Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bılıkçı, "Et et ürünleri olarak adlandırdığımız ürünler sucuk, salam, sosis, jambon, pastırmadır. Kasapta satılan ete zam gelmesi söz konusu değildir ve böyle bir söylemimiz olmamıştır. Ülkemizde şu an piyasaya et arzında bir sorun yoktur ve buna bağlı olarak fiyatlarda istikrarlı bir seyir vardır. Sosis, salam ürünlerinde genellikle iki et türünün karışımı yapılmaktayken, artık tamamen dana etinden üretilmektedirler. Tavuk ürünlerinde de but eti, göğüs eti gibi kaliteli bölümler kullanılmakta, bu nedenle üretimde et kullanımı artmaktadır. Bu değişimin maliyetlere etkisi fiyat dalgalanmalarına sebep olabilir. Ancak tebliğ sonrası tamamen dana etinden üretilen ürünlere tüketicinin olumlu ilgisi, rekabet şartları çerçevesinde piyasaya olumlu yansımaktadır. Bu nedenlerle artış veya azalış olup olmayacağını piyasa koşulları içinde göreceğiz demekteyiz." dedi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 101 kez okundu.

Borsa yükselişle kapattı22 Temmuz 2014 18:08
Borsa İstanbul ikinci seansı yüzde 0,32 artışla 82 bin 530 puandan tamamladı.
İhracat Temmuz'da yüzde 10 arttı22 Temmuz 2014 17:48
TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, Irak ve diğer çevre pazarlarda yaşanan sorunlara rağmen, Temmuz ayında ihracatın yüzde 9.7 artttığını söyledi.
Serbest piyasada döviz fiyatları22 Temmuz 2014 17:21
İstanbul serbest piyasada dolar 2,1110, avro 2,8480 liradan günü kapattı.
SPK'dan Borsa İstanbul açıklaması22 Temmuz 2014 17:13
SPK, "Tekrarlanmamasını arzu ettiğimiz problemin nedenine ve alınması gereken tedbirlere ilişkin hem Borsa hem de SPK tarafından gerekli incelemeler başlatılmıştır" açıklamasını yaptı.
Bamya "altın" yılını yaşıyor22 Temmuz 2014 15:16
İncir, pamuk, zeytin ve kestanesiyle ünlü Aydın'ın, lezzetiyle ünlü diğer bir tarım ürünü olan bamyanın tarlada 3, pazarda ise 5 liradan alıcı bulması, üreticinin yüzünü güldürdü.
TÜİK'ten işsizlik verilerine ilişkin açıklama22 Temmuz 2014 13:24
Türkiye İstatistik Kurumu nisan ayı işsizlik ve istihdam rakamlarında "karartma" yapıldığına ilişkin haberlerin "asılsız ve bilgiden yoksun" olduğunu bildirdi.
IKBY petrol parasının tamamını alacak22 Temmuz 2014 13:20
Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) Maliye Bakanı Rebaz Muhammet, Türkiye üzerinden ihraç ettikleri petrol parasının tamamını bütçelerine aktaracaklarını bildirdi.
14 milyar dolardan fazla kaybettiler22 Temmuz 2014 12:39
Rusya’nın Ukrayna’ya yönelik tavrı nedeniyle karşı karşıya kaldığı ekonomik yaptırımlar, ülkenin en zengin işadamlarının milyarlarca dolar kaybetmesine neden oldu.
500 milyonluk bayram şekeri22 Temmuz 2014 12:37
Şekerli Mamuller Tanıtım Grubu Başkanı Kadiroğlu, bayramda hediyelik şekerleme sektörünün büyüklüğünün 500 milyon liraya yaklaştığını söyledi
Kriz sonrası en büyük zarar22 Temmuz 2014 12:35
İsviçre bankası Credit Suisse bu yılın ikinci çeyreğinde, 2008'deki finansal krizden bu yana en büyük çeyrek dönemlik zararı açıkladı.
Rüzgarın enerjisi ikiye katlandı22 Temmuz 2014 12:16
Türkiye geçen yılın ilk yarısına göre rüzgar enerjisindeki kurulu gücünü artış miktarı bakımından ikiye katlayarak rekor kırdı.
Borsa'da işlemler yeniden başladı22 Temmuz 2014 11:30
Borsa İstanbul'da, teknik bir nedenden dolayı durdurulan işlemler yeniden başladı.
Macauley Chrisantus Sivaspor'da
115 polise yakalama kararı
28 İsrail askeri öldürüldü
8 PKK'lı teslim oldu
Borsa yükselişle kapattı
Jonathan kaçırılan kızların aileleriyle görüştü
İsrail'i nefretle kınıyoruz
İddialar yalan çıktı! Elif Akyüz aklandı
Şentop: Devlet bu çetelere müsade etmez
İsrail askerlerinden Filistinli kadınlara müdahale
Milli futbolcu Galatasaray'da
F.Bahçe'ye müjdeli haber!
İhracat Temmuz'da yüzde 10 arttı
Macaristan'dan Erdoğan'a dua
Ali Fuat Yılmazer gözaltına alındı
Mirzabeyoğlu ne zaman tahliye olacak?
TEM otoyolunda bayram tedbirleri
BM'den skandal İsrail açıklaması
Gelmiş geçmiş en sıcak Haziran'ı yaşadık
Beşiktaş'ta çifte imza
Salih'ten sonra bir geç daha Avrupa'ya gitti
Bakan Yazıcı'dan acı gününde önemli mesajlar
Beşiktaş taktik çalıştı
Korkunç kaza: 2 ölü
Orucun beyin üzerindeki inanılmaz etkisi
BİK: İddialar gerçeği yansıtmıyor
Siyonisti korkutan 3 mücahit grup!
Obezler, şifayı YYÜ'de buluyor
Jonathan kaçırılan kızların aileleriyle görüştü
Musul'da İHA saldırısı
Serbest piyasada döviz fiyatları
Neo-nazi davasında sanığın talebine ret
KKTC'de Gazze için bayraklar yarıya indirildi
Selam-tevhid davasında 251 kişiye takipsizlik
SPK'dan Borsa İstanbul açıklaması
İsrail Hamas'a ait 287 noktayı vurdu
Şehit polis toprağa verildi
Endonezya'da seçimi Vidodo kazandı
Digiturk'e 1,3 milyon liralık ceza
HTC'nin akıllı saati ortaya çıktı
İdmanda basın mensuplarına sulu şaka!
Arda Turan İspanya futbolunu tanıtacak
Galatasaray'da mucizenin adı Bruma!
İstanbul Başakşehir'de çifte imza
Irak'ta çatışma: 7 ölü
Barzani Talabani'yi ziyaret etti
Dışişleri: Gazze'den 23 kişi getirildi
Polis torbacılara göz açtırmıyor
Adana'da uyuşturucuya 16 tutuklama
Beşiktaş İspanya'da sağ bek buldu!
Katil İsrail'in akıl almaz yöntemi!
Almanya Fransa ve İtalya'dan antisemitizm açıklaması
Başbakan'ın başarılı olabilmesi için kurban kesti
Çelik'ten erken maaş müjdesi!
Biltaci: İslami direniş, Filistin'e zafer getirecek
Salih Mirzabeyoğlu tahliye edildi
Erdoğan'dan başsağlığı telefonu
Beşiktaş Belediyesi'nden Soma'ya 30 ev
Karabükspor'dan iyi prova
Sow'a servet verecekler!
Gazze yararına futbol turnuvası
Sezen Aksu tez konusu oldu!
Ege Denizi'nde 90 kaçak yakalandı
Galatasaray'ın yerli gözdeleri
İsrail'den "esir asker" açıklaması
Medeniyetlerin beşiği gün yüzüne çıkıyor
Gazze'de şehit sayısı 606 oldu!
İsrail boykota başladı! Türk ürünlerini raflarından kaldırıyor
Köpekler kanser teşhisinde ne kadar etkili?