Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

G.Ssaray'da kırmızı kart şoku! Alex'ten Beşiktaş derbisine özel mesaj! Isparta-Antalya yolunda otobüs devrildi! Ömer Altaş"Tayyip çok sertçiler" siz bu devrimi hiç anlamamışsınız!
Kırmızı ete zam var mı?
Kırmızı ete zam var mı?
20 Mart 2013 Çarşamba 18:15
Güncellenme Tarihi 20 Mart 2013 Çarşamba 16:40
Et Tüketicileri Birliği (ETBİR), kırmızı ete şimdilik zam yapılmayacağını açıkladı.

ETBİR, basında yer alan 'Ete zam gelecek' şeklindeki haberleri yalanladı. Doğal olarak satılan kırmızı et ile kırmızı etten üretilen ürünlerin birbirinden farklı olduğu belirtilen açıklamada, kırmızı ete zam yapılmayacağı söylendi.

ETBİR Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bılıkçı, "Et et ürünleri olarak adlandırdığımız ürünler sucuk, salam, sosis, jambon, pastırmadır. Kasapta satılan ete zam gelmesi söz konusu değildir ve böyle bir söylemimiz olmamıştır. Ülkemizde şu an piyasaya et arzında bir sorun yoktur ve buna bağlı olarak fiyatlarda istikrarlı bir seyir vardır. Sosis, salam ürünlerinde genellikle iki et türünün karışımı yapılmaktayken, artık tamamen dana etinden üretilmektedirler. Tavuk ürünlerinde de but eti, göğüs eti gibi kaliteli bölümler kullanılmakta, bu nedenle üretimde et kullanımı artmaktadır. Bu değişimin maliyetlere etkisi fiyat dalgalanmalarına sebep olabilir. Ancak tebliğ sonrası tamamen dana etinden üretilen ürünlere tüketicinin olumlu ilgisi, rekabet şartları çerçevesinde piyasaya olumlu yansımaktadır. Bu nedenlerle artış veya azalış olup olmayacağını piyasa koşulları içinde göreceğiz demekteyiz." dedi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 100 kez okundu.

Asgari ücrette ayrım bitiyor!19 Nisan 2014 17:58
Milyonlarca çalışanı ilgilendiren asgari ücretin belirlenmesindeki ayrım kaldırıldı.
1544 konuta 77 bin başvuru!19 Nisan 2014 17:14
KİPTAŞ tarafından Hadımköy'de inşa edilecek Hadımköy Konutları 3. Etap Projesi konutlarında ev sahipleri kurayla belirlendi.
Babacan'dan çok önemli mesajlar19 Nisan 2014 16:49
Başbakan Yardımcısı Babacan, "Ülkede güven ortamını sağlayabilmek, iyi işleyen hukuk sistemi ve yargı mekanizmalarıyla mümkün" dedi.
3 saatlik yol 15 dakikaya iniyor!19 Nisan 2014 15:37
Avrasya Tüneli Projesi’nin İstanbul Boğazı altındaki tünel kazı çalışmaları, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın katıldığı törenle bugün başladı.
Altında şok gelişme!19 Nisan 2014 15:11
Darphane, altın üretiminde frene bastı...
Beklenen karar: Bodrum'da inşaatlar durduruldu19 Nisan 2014 13:41
Muğla'nın Bodrum İlçesi'nde, mevzuata uygun olarak devam eden inşaatlar haricinde, imara ilişkin diğer bütün faaliyetlerin geçici bir süre durdurulduğu açıklandı.
Asgari ücrette önemli karar!19 Nisan 2014 13:22
Milyonlarca çalışanı ilgilendiren asgari ücretin belirlenmesindeki ayrım kaldırıldı.
Temizlik için gitti bütün evi soydu!19 Nisan 2014 09:39
Adana'da Sibel Ş.'in evinde temizlikçi olarak çalışan Gülizar C. doktorun evindeki mücevherlerin gerçeğini alıp sahtelerini koydu.
Bu sezon balıkçıları üzdü!18 Nisan 2014 20:57
İklim değişikliği nedeniyle balıkçılar sezonu erken kapattı.
Dev ihalenin kazananı belli oldu18 Nisan 2014 17:56
Kemerköy ve Yeniköy santrallerinin özelleştirme ihalesini 2 milyar 671 milyon dolarla IC İçtaş Enerji Üretim ve Ticaret AŞ kazandı.
Türkiye bu listeye damga vurdu18 Nisan 2014 17:17
Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın bu yıl UNESCO'ya başvurduğu 13 ayrı dosya kabul edildi. Listedeki varlık sayısı bakın kaça yükseldi.
Fındıkta don olayı çiftçiyi vurdu18 Nisan 2014 15:10
Tarım Sigortaları Havuzu (TARSİM) Genel Müdürü Bülent Bora fındıkta yaşanan don afeti ile ilgili olarak düzenlediği basın toplantısında, "Ne yazık ki toplum olarak tedbir almaya fazla meyilli değiliz. Tedbir almakta hep geç kalıyoruz” dedi.
Cüneyt Çakır'dan tartışmalı 2 kararAsgari ücrette ayrım bitiyor!Halid Meşal'den tarihi çağrıUlan gerizekalı nereye atıyorsun?Erdoğan'dan 'Başkanlık Sistemi' sinyali3 saatlik yol 15 dakikaya iniyor!'Hukuk eliyle darbe yapmak istediler!'Dünyayı şoke eden görüntü! Hayalet araba!Arınç'tan 'Kedicikler'e sert tepkiParalel medyanın Gül sevgisi!Bir özeleştiri daha: 30 Mart hezimet olduAsgari ücrette önemli karar!Arınç: Biz farklı anlam çıkarmıyoruzVictor Hugo'nun Hz. Muhammed için yazdığı dizelerPassolig neden hedefte?Zaman hukuksuzluğu böyle savunduPulitzer Yılın FotoğraflarıTüm Manşetler
Cüneyt Çakır'dan tartışmalı 2 karar
'Maçın hakkı beraberlikti'
Gaziantep ve Karşıyaka uzattıkça uzattı!
Midibüs şarampole yuvarlandı: Ölü ve yaralılar var
Yılın en iyi görüntüleri AA'dan
Bakan Ala Erzurum'da gül dağıttı
Saraybosna'da 528 idam kararına protesto
G.Ssaray'da kırmızı kart şoku!
Savaştan 19 yıl sonra gömüldü
Can Bonomo kaza geçirdi
TİKA'dan öğrencilere burs!
BDP'den Şemdinli'de 'Kutlu Doğum' mevlidi
F.Bahçe'den 22 sayı fark!
Maçta sürpriz evlilik teklifi!
Kamyonet 4 aracı ezdi
G.Saray'ın 11'i belli oldu! Büyük sürpriz
Asgari ücrette ayrım bitiyor!
Şanlıurfa'da silahlı saldırı!
G.Saray finale göz kırptı!
Uçurumdan düşen çocuk hayatını kaybetti
F.Bahçe'nin hocasına 3 dev talip!
Halid Meşal'den tarihi çağrı
Soba yaşlı çiftin sonu oldu
Yağmur duasında, yağmur yağdı
Papua Yeni Gine'de 7.5'lik deprem
Erdoğan'dan 'Başkanlık Sistemi' sinyali
Rusya'ya meteor düştü!
Alex'ten Beşiktaş derbisine özel mesaj!
Cumhurbaşkanlığına aday olacak mı?
1544 konuta 77 bin başvuru!
Ay yüzeyinde tatil köyü!
Isparta-Antalya yolunda otobüs devrildi!
Babacan'dan çok önemli mesajlar
İtirafta bulunarak CHP'den istifa etti
Sel 60 haneli köyü ikiye böldü
Millet 10 Ağustos'ta başkanını seçecek
Ulan gerizekalı nereye atıyorsun?
Can Tanrıyar'dan zehir zemberek açıklama!
NSU sanığına aşk mektubu yağıyor
Şeyh Nazım'dan yeni haber
Messi'ye şok tepki! 'Ahmak...'
G.Saray'ı sevince boğan sakatlık!
3 saatlik yol 15 dakikaya iniyor!
Göçmenler donarak öldü
Altında şok gelişme!
'Hukuk eliyle darbe yapmak istediler!'
O cami ibadete açıldı
Dünyayı şoke eden görüntü! Hayalet araba!
Zeki Müren'in kemikleri sızlayacak
Arınç'tan 'Kedicikler'e sert tepki
O ilçeye kötü haber! İl olma hayali yasaya takıldı