Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

'Paralel Yapı'da flaş gelişme! Sow'dan eski F.Bahçeli'ye dön mesajı 28 Şubat mağdurlarından Fahri Memur tahliye oluyor! Celal KazdağlıEylül’ün Üçüncü Haftası... İstanbul’da...
Kırmızı ete zam var mı?
Kırmızı ete zam var mı?
20 Mart 2013 Çarşamba 18:15
Güncellenme Tarihi 20 Mart 2013 Çarşamba 16:40
Et Tüketicileri Birliği (ETBİR), kırmızı ete şimdilik zam yapılmayacağını açıkladı.

ETBİR, basında yer alan 'Ete zam gelecek' şeklindeki haberleri yalanladı. Doğal olarak satılan kırmızı et ile kırmızı etten üretilen ürünlerin birbirinden farklı olduğu belirtilen açıklamada, kırmızı ete zam yapılmayacağı söylendi.

ETBİR Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bılıkçı, "Et et ürünleri olarak adlandırdığımız ürünler sucuk, salam, sosis, jambon, pastırmadır. Kasapta satılan ete zam gelmesi söz konusu değildir ve böyle bir söylemimiz olmamıştır. Ülkemizde şu an piyasaya et arzında bir sorun yoktur ve buna bağlı olarak fiyatlarda istikrarlı bir seyir vardır. Sosis, salam ürünlerinde genellikle iki et türünün karışımı yapılmaktayken, artık tamamen dana etinden üretilmektedirler. Tavuk ürünlerinde de but eti, göğüs eti gibi kaliteli bölümler kullanılmakta, bu nedenle üretimde et kullanımı artmaktadır. Bu değişimin maliyetlere etkisi fiyat dalgalanmalarına sebep olabilir. Ancak tebliğ sonrası tamamen dana etinden üretilen ürünlere tüketicinin olumlu ilgisi, rekabet şartları çerçevesinde piyasaya olumlu yansımaktadır. Bu nedenlerle artış veya azalış olup olmayacağını piyasa koşulları içinde göreceğiz demekteyiz." dedi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 111 kez okundu.

Moody’s Türkiye ekonomisini konuşacak30 Ekim 2014 20:11
Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Moody’s, 5 Kasım'da, İstanbul’da, Türkiye ekonomisinin ele alınacağı toplantı yapacağını açıkladı.
Altın iki günde dibe vurdu30 Ekim 2014 17:45
ABD Merkez Bankası FED'in kararı sonrası altının ons fiyatı 3 haftanın en düşük seviyesi olan 1.208 doların altına kadar indi.
Microsoft 3 bin kişiyi daha işten attı30 Ekim 2014 17:20
Dünyanın en büyük kurumlarından biri olan Microsoft, işçi kıyımına devam ediyor. Şirket üç bin kişinin işine son verdiğini açıkladı. Bu rakamla Microsoft'ta işten çıkarılanların sayısı 18 bine ulaştı.
Başkasının kirasıyla 51 bin lira kazanıyor30 Ekim 2014 17:08
Maliye istatistiklerine göre Türkiye'de ilginç ve kârlı yeni işler dikkat çekiyor. Başkasının kirasını toplama en ilginçlerinden biri. Türkiye'de başkasının kirasını toplayan 92 kişinin kazancı yüzde 196 arttı ve 56.6 milyon liraya çıktı. Şecere bulma hizmeti veren 41 kişi de 2013'te 5.7 milyon lira elde etti.
Kipa 22. yaşını sürprizlerle kutluyor30 Ekim 2014 13:12
Türkiye’nin önde gelen perakende zinciri Kipa, 22. yaşını kutlarken müşterilerinin sadakatini karşılıksız bırakmıyor ve cazip kampanyalar ile keyifli alışveriş deneyimi ile sürprizler sunuyor.
GROHE'den yenileme kampanyası30 Ekim 2014 13:11
GROHE’nin 1 Eylül - 31 Aralık tarihleri arasında sürecek kampanyası banyosunu yenilemek isteyenler için mükemmel fırsat sunuyor.
Tüketicilerin güveni Ekim'de azaldı30 Ekim 2014 12:39
Tüketici güven endeksi, ekimde bir önceki aya göre yüzde 4,9 azaldı. Eylülde 74 olan endeks, ekimde 70,3 değerine düştü.
Merkez'in ilk hedefi enflasyon30 Ekim 2014 12:02
Ekonomi yönetiminin OVP'de önceliği enflasyonla mücadeleye vermesi, TCMB'nin son 2 PPK toplantısında faiz oranlarında değişikliğe gitmemesi izlediği likidite politikası enflasyonla mücadele konusundaki kararlılığını gösterdi.
Fed musluğu kıstı, doların ateşi çıktı30 Ekim 2014 10:45
ABD Merkez Bankası (Fed), parasal genişlemeye son verdi; doların ateşi yükseldi.
EPDK'dan ceza yağmuru30 Ekim 2014 10:32
Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu (EPDK), akaryakıt sektöründe faaliyet gösteren 24 şirkete çeşitli gerekçelerle 25 milyon 869 bin lira ceza verdi.
Enerji aktörleri Roma’da buluştu30 Ekim 2014 10:28
Uluslararası Enerji Ekonomisi Birliği (IAEE) 14. Avrupa Konferansı Roma’da başladı. Üç gün sürecek konferansın ilk gününde Avrupa Komisyonu’nun 2011 yılı sonunda kabul ettiği “2050 Enerji Yol Haritası” masaya yatırıldı.
Dev proje ihaleye çıkıyor!30 Ekim 2014 10:16
Kuzey Marmara Otoyolu Projesi bağlantı yolları dahil Kurtköy-Akyazı kesimi ile Kınalı-Odayeri kesiminin yapım, işletim ve devrine ilişkin ihaleler, 6 Mart 2015'te yapılacak.