Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Memur maaşları düşecek mi? Açıklama geldi! Yağışlı hava geri dönüyor 'O sözlerin altına imzamı atıyorum' Prof. Dr. Erol GökaŞimdi “Büyük Barış” zamanı
Kırmızı ete zam var mı?
Kırmızı ete zam var mı?
20 Mart 2013 Çarşamba 18:15
Güncellenme Tarihi 20 Mart 2013 Çarşamba 16:40
Et Tüketicileri Birliği (ETBİR), kırmızı ete şimdilik zam yapılmayacağını açıkladı.

ETBİR, basında yer alan 'Ete zam gelecek' şeklindeki haberleri yalanladı. Doğal olarak satılan kırmızı et ile kırmızı etten üretilen ürünlerin birbirinden farklı olduğu belirtilen açıklamada, kırmızı ete zam yapılmayacağı söylendi.

ETBİR Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bılıkçı, "Et et ürünleri olarak adlandırdığımız ürünler sucuk, salam, sosis, jambon, pastırmadır. Kasapta satılan ete zam gelmesi söz konusu değildir ve böyle bir söylemimiz olmamıştır. Ülkemizde şu an piyasaya et arzında bir sorun yoktur ve buna bağlı olarak fiyatlarda istikrarlı bir seyir vardır. Sosis, salam ürünlerinde genellikle iki et türünün karışımı yapılmaktayken, artık tamamen dana etinden üretilmektedirler. Tavuk ürünlerinde de but eti, göğüs eti gibi kaliteli bölümler kullanılmakta, bu nedenle üretimde et kullanımı artmaktadır. Bu değişimin maliyetlere etkisi fiyat dalgalanmalarına sebep olabilir. Ancak tebliğ sonrası tamamen dana etinden üretilen ürünlere tüketicinin olumlu ilgisi, rekabet şartları çerçevesinde piyasaya olumlu yansımaktadır. Bu nedenlerle artış veya azalış olup olmayacağını piyasa koşulları içinde göreceğiz demekteyiz." dedi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 116 kez okundu.

Memur maaşları yarı yarıya azalabilir05 Mart 2015 17:26
Yargıtay Başkanı İsmail Rüştü Cirit milyonlarca memuru ilgilendiren çok önemli bir uyarıda bulundu. 22 Nisan'a kadar yasal bir düzenleme yapılmaması halinde memur maaşlarının yarı yarıya azalabileceğini söyledi.
Avrupa Merkez Bankası faizleri değiştirmedi05 Mart 2015 16:20
Avrupa Merkez Bankası (ECB), piyasa beklentileri doğrultusunda faiz oranlarında değişiklik yapmadı.
Altının gramı 100 lirayı aştı05 Mart 2015 14:11
Altının gram fiyatı, küresel piyasalarda artan dolar talebine bağlı olarak dolar/TL'nin tarihi yüksek seviyeleri görmesinin etkisiyle bir ayın ardından tekrar 100 TL'yi aştı.
Dev banka inşaat sektörüne giriyor05 Mart 2015 13:37
Ziraat Bankası Genel Müdürü Hüseyin Aydın, Ziraat Bankası'nın 2015'te gayrimenkul yatırım ortaklığı(GYO) kurmayı planladığını açıkladı.
Dolar'da son zirve! 1 Dolar, 2,60 TL oldu05 Mart 2015 13:36
Son bir kaç gündür üst üste rekor kıran dolar bugüne de rekorla başladı. Sabah saatlerinde 2,58'i aşan dolarda son seviye ise 2,60 oldu.
Türkiye resmen ucuz petrole koştu!05 Mart 2015 13:32
Türkiye'nin petrol ithalatı, fiyatların gerilemesine bağlı olarak ciddi artış gösterdi. Ocakta, son 7 yılın en yüksek ithalat artışı oldu.
Türkiyeli Yeni Doblo Trekking'i dünya tanıyor05 Mart 2015 13:29
Tofaş Fiat tarafından Bursa’da üretilen Yeni Doblo Trekking, Cenevre Otomobil Fuarı’nda tüm dünyaya tanıtılıyor.
Borsada büyük kayıp!05 Mart 2015 12:39
Borsa İstanbul 100 (BIST 100) endeksi, güne önceki kapanışa göre 1.097,54 puanlık düşüşle 80.969,69 puandan başladı. Dolardaki tırmanış ise sürüyor.
Yeni banka fetih gününde açılıyor!05 Mart 2015 12:30
Ziraat Bankası Genel Müdürü Hüseyin Aydın Ziraat Katılım Bankası’nın 29 Mayıs’ta açılacağını duyurdu. Bu yıl içinde 20 şube açılması planlanıyor.
Ülker 2014 yılı karını açıkladı05 Mart 2015 11:50
Ülker, Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamada, 2014 yılı cirosunun 2 milyar 891 milyon lira olduğunu belirtti.
Apple akıllı telefon pazarında lider oldu05 Mart 2015 10:11
Gartner şirketi 2014 yılı son çeyrek verilerini açıkladı. Açıklanan verilere göre Apple, Samsung'u geçerek liderlik koltuğuna oturdu.
Asrın projesinde geri sayım başladı05 Mart 2015 09:52
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın başbakanlığı döneminde açıkladığı 'çılgın proje' Kanal İstanbul için harekete geçiliyor. Hükümetin 2 ay içinde Kanal İstanbul için ihaleye çıkması bekleniyor.
Eczacıbaşı VitrA güle oynaya
New York'ta bir uçak pistten çıktı
Ünlü pilottan şok eden haber!
Gemlik için deprem uyarısı
Arap Körfez ülkelerinin İran endişesi
Askerlik şubesi yanında şüpheli çanta paniği
Sertifikalı 1 milyon dolarlık banknot ele geçirildi
Kamyon ile motosiklet çarpıştı: 2 ölü, 2 yaralı
Çaykur'un 4 bin liralık çayı için sıraya girdiler!
Türkiye hakkında şike iddiası! Ortalık karıştı!
Konsere biletle değil mamayla girdiler
Genç Kılıçdaroğlu'nu Erdoğan eleştirisi için uyardı
Brezilya Milli Takımı kadrosu açıklandı
Denizli'den Irak Türkmenlerine yardım kampanyası
Poşete konulmuş iki cenin bulundu
Ünlü sanatçının yeğeni kaza yaptı
Sebahat Tuncel: Öcalan özgürleşmeli
İnsani krizle ilgili problemler yaşıyoruz
Memur maaşları düşecek mi? Açıklama geldi!
Emniyet Müdürlüğünde "fişleme" iddiası
Brezilya'nın aday kadrosu açıklandı
Baransu'nun eski eşi ifade verdi
Afganistan'da 6 Taliban militanı öldürüldü
BokoHaram öldürmeye devam ediyor
Arnavutluk meclisi'nde gergin anlar
Fenerbahçe'de derbi mesaisi başladı
Davutoğlu: Dolardaki yükselişin sebebi...
Darbe karşıtlarına hapis cezası
Yargıtay Başkanı Cirit'in açıklamaları
İsrail, Gazze'den ithalat yapacak
Genç FB: Biletleri peşkeş çekiyorlar
Yunanistan Ligi seyircisiz oynanacak
Halilhodzic Japonya ile anlaşıyor mu?
Saatte 400 km hız yapan trenler geliyor
Açıköğretim kitabında skandal!
G.Saray'ın Nihat Doğan kararı
Türkiye’nin en büyük çadır kentini açtı
Engelli kardeşler gün ışığına hasret!
2 PKK'lı daha teslim oldu
Kadın sürücü tarlaya uçtu
ABD'ye yapılacak Atatürk anıtı engellendi
Yüzü ve boynu kesilmiş olarak bulundu
İşte uçakların düşme nedeni
Yağışlı hava geri dönüyor
Rusya ve Mısır arasındaki askeri işbirliği
Türkiye için tsunami riski
Düşen uçağın enkazı kaldırıldı
PFDK'dan Lawal'a 3 maç ceza
İslam: 260 uzmana eğitim vereceğiz
Türkiye’nin en büyük çadır kentini açtı
İki genç kız ellerinde bir tabancayla karakola girdi...