Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail ezanı yasakladı! İşte AK Parti'nin yeni grup başkanvekili Erdoğan: Kıbrıs'ı unutmamız mümkün değil Hikmet GökŞimdilik Allahaısmarladık!
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:15
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:32
Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Müezzinoğlu dün Meclis'te gazetecilere açıklamada bulunmuş ve "Amacımız istifa eden hocaları kazandırmak. Tam gün yasası ile ilgili sıkıntılara çözüm üretecek bir formül üzerinde çalışacağız" demişti.

Hatırlanacağı üzere, Ak Parti döneminde yapılan ve en çok beğenilen reformlardan birisi de tam gün yasası idi. Bu yasa sayesinde, üniversite tıp fakültesinde çalışan profesörlerin üniversite hastanesini bir muayenehane gibi kullanmasının önüne geçilmişti. Eski uygulamada üniversite hastanelerindeki hocalar, hastaya bakmak için hastayı önce kendi özel muayenehanesine yönlendirmekteydi. Yapılan yasal düzenleme sonrasında dışarıda muayenesi olan profesörlerin üniversite hastanesinde sadece akademik çalışma yapabileceği, hasta muayene edemeyeceği düzenlemesi getirilmişti.

TAM GÜN YASASINDA YENİ GELİŞME

Ancak çok beğenilen bu düzenlemeden, daha önce özel hastane işletmiş olan yeni bakan Müezzinoğlu'nun rahatsız olduğu anlaşılıyor.

Bakanın dün yaptığı açıklama sonrasında, Sağlık Bakanlığı adeta karıştı.

Bakanlıkta yapılan toplantı sırasında Bakan Müezzinoğlu, tam gün yasası ile ajanslara düşen açıklamasının yanlış yansıtıldığını söyledi ve "Hocaları geri kazanmak isteriz demedim" dedi. Ancak yapılan tartışmalar sırasında, bir basın açıklaması yapılması yönünde öneri sunulmasına rağmen Bakan Müezzinoğlu buna yanaşmadı. Müezzinoğlu "Bu şekilde anlaşılması da beni rahatsız etmedi, açıklamaya gerek yok" dedi.

Nezir Kardoğan/ Haber10

Haber 10Haber 10

Bu haber 14,247 kez okundu.

TUSAŞ Pakistan F-16'larının modernizasyonu01 Eylül 2014 15:38
Modernizasyonu tamamlanan F-16'lar yarın törenle teslim edilecek.
İşte AK Parti'nin yeni grup başkanvekili01 Eylül 2014 15:32
Nurettin Canikli'nin Gümrük ve Ticaret Bakanı olmasıyla boşalan AK Parti Grup Başkanvekilliği görevine, AK Parti'li Naci Bostancı seçildi.
Kurtulmuş ve Ala ant içti01 Eylül 2014 15:22
62. Hükümet'te görev alan Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş ve İçişleri Bakanı Efkan Ala TBMM Genel Kurulu'nda ant içti
İsrail'in Gazze'ye saldırıları01 Eylül 2014 14:39
Filistin İslami Direniş Hareketi (Hamas), İsrail ordusunun "Gazze Tümen" Komutanı Mickey Edelstein'in görevden alınmasını, İsrail'in Gazze'ye saldırılarındaki başarısızlığının göstergesi olarak niteledi.
Tayland'da yeni hükümet kuruldu01 Eylül 2014 14:30
Tayland başbakanı ve darbe lideri Orgeneral Prayut Çan-oça, kendisine yakın teknokratlar ve askeri görevlilerden oluşturduğu bir kabineyle yeni hükümeti kurdu.
Davutoğlu: Ahlak olmadan siyaset olmaz01 Eylül 2014 14:00
AK Parti Grup Toplantısı'nda ilk konuşmasını yapan Başbakan Ahmet Davutoğlu, Meclis'te Anayasa kitapçığı fırlatan CHP milletvekiline sert çıktı.
Davutoğlu'nu heyecanlandıran slogan!01 Eylül 2014 13:49
Ahmet Davutoğlu Başbakanlığı'nın ardından ilk kez Ak Parti Grup Toplantısında konuştu. Davutuoğlu'nun konuşması sık sık slogonlarla kesildi.
Erdoğan: Kıbrıs'ı unutmamız mümkün değil01 Eylül 2014 13:41
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ilk resmi ziyaretini gerçekleştirdiği KKTC'de halka seslendi.
Merkez Parti 54 ilde teşkilatlandı01 Eylül 2014 12:59
Merkez Parti teşkilatlanma çalışmalarını yoğun bir şekilde sürüyor.
Başbakan Davutoğlu'nun ilk yurt dışı ziyaretleri01 Eylül 2014 12:58
Başbakan Ahmet Davutoğlu, ilk yurt dışı ziyaretini KKTC ve Azerbaycan'a yapacak.
Arınç'tan Necdet Özel'in sözleriyle ilgili açıklama!01 Eylül 2014 12:49
62. Hükümet'in ilk Bakanlar Kurulu toplantısı sonrası Bülent Arınç, Necdet Özel’in çözüm süreciyle ilgili açıklamalarını değerlendirdi.
Hangi bakan hangi kurumdan sorumlu? Arınç açıkladı01 Eylül 2014 12:35
62. Hükümet'in ilk bakanlar kurulu toplantısı sonrası Bülent Arınç hangi bakanın hangi kurumlardan sorumlu olduğunu açıkladı.
'Fenerbahçe'den istifa ettim'
Dışişleri: Doğruysa derhal sonlanmalı
Terör örgütü köylüleri kaçırdı
Hükümette görev dağılımı Resmi Gazete'de
Çocukların kavgasına büyükler de dahil oldu: 2 yaralı
Davutoğlu'nun Özel Kalem Müdürü belli oldu
Vize uygulamasına tepki
Riva’da kaybolan iki kişinin cesedi bulundu
Vali Mutlu hacı adaylarını uğurladı
Orduspor: Emeklerimiz gaspedildi
2 bin 591 kişi hayatını kaybetti
Paralel örgütle mücadele 62. Hükümet programında!
Dolu ilçeyi talan etti
Basketbol: 2014 FIBA Dünya Kupası
Bir asır önceki gazete tekrar basıldı
G-20 için zırhlı önlem
İsrail ezanı yasakladı!
Bir kova buz yerine bir kova pirinç
THY, Bundesliga ekibine sponsor oldu!
BTK'dan 900'le başlayan numaralar açıklaması
Fındık rekor kırdı
İstanbul Üniversitesi'nde ikinci diploma şansı
İsrail Gazze'ye ölüm yağdırıyor
Hava saldırısında 30 kişi öldü
Beyaz Türk görmemişliği: 98 bin liralık hesap
TUSAŞ Pakistan F-16'larının modernizasyonu
Sağlık Bakanlığı yoğun bakım merkezleri kuracak
23 kilo eroin gümrükten geçemedi
İşte AK Parti'nin yeni grup başkanvekili
Beşiktaş'ın yeni transferi testlerden geçti!
Hürriyet'ten pişkinlik!
Türk dolandırıcılar Tayland'da yakalandı
Eboue: Hayal kırıklığına uğradım!
Suriye sınırında askere ateş açıldı
IŞİD kendi kendine yetebilen bir terör örgütü !
Başsavcılık: 33 polis darbe yapmaya kalkıştı
Felluce’de 73 IŞİD militanı öldürüldü!
Kurtulmuş ve Ala ant içti
Boğaziçi Köprüsü'ndeki “özçekim”e yasal işlem
Es Es Norveçli yıldızı transfer etti
3,5 milyon evi aydınlattı
Terör örgütünün çocuk kaçırması
Denizde boğulma tehlikesi geçiren 29 kaçak kurtarıldı
İhracat yüzde 5,2 arttı
İsrail'in Gazze'ye saldırıları
A Milli Futbol Takımı, hazırlıklarına başladı
Tayland'da yeni hükümet kuruldu
Bosna'da ''Türkçe öğretmenleri'' eğitiliyor
Sağlıkta "ara yoğun bakım merkezleri" kurulacak
Amrabat'tan şaşırtan forma numarası!
Davutoğlu: Ahlak olmadan siyaset olmaz
Trabzonspor'dan son gün bombaları!
Manchester United, Falcao'yu kiraladı
Yiği Bulut Kurtlar Vadisi iddiasını yalanladı!
İsveç sele teslim!
"12 Dev Adam" tam motivasyon
Davutoğlu'nu heyecanlandıran slogan!
Yıldız oyuncu Florya'yı birbirine kattı!
Galatasaray'da Eskişehirspor maçı hazırlıkları
Erdoğan: Kıbrıs'ı unutmamız mümkün değil
Kalp krizi sonrası anevrizma riskine dikkat!
Bakanlıktan Fransızca Ebola broşürü
Ülke tarihinin en pahalı film galası
Uykusuzluğu ceviz ile yenin
İstanbul enflasyonu açıklandı