Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Göğebakan'ın vasiyeti yerine geldi! 'Bu davaya bağlıydı, bu davaya inanmıştı...' Erdoğan'dan Kürtçe Kuran müjdesi! Hikmet GökÖrgütün “devekuşu oyunu”!
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:15
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:32
Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Müezzinoğlu dün Meclis'te gazetecilere açıklamada bulunmuş ve "Amacımız istifa eden hocaları kazandırmak. Tam gün yasası ile ilgili sıkıntılara çözüm üretecek bir formül üzerinde çalışacağız" demişti.

Hatırlanacağı üzere, Ak Parti döneminde yapılan ve en çok beğenilen reformlardan birisi de tam gün yasası idi. Bu yasa sayesinde, üniversite tıp fakültesinde çalışan profesörlerin üniversite hastanesini bir muayenehane gibi kullanmasının önüne geçilmişti. Eski uygulamada üniversite hastanelerindeki hocalar, hastaya bakmak için hastayı önce kendi özel muayenehanesine yönlendirmekteydi. Yapılan yasal düzenleme sonrasında dışarıda muayenesi olan profesörlerin üniversite hastanesinde sadece akademik çalışma yapabileceği, hasta muayene edemeyeceği düzenlemesi getirilmişti.

TAM GÜN YASASINDA YENİ GELİŞME

Ancak çok beğenilen bu düzenlemeden, daha önce özel hastane işletmiş olan yeni bakan Müezzinoğlu'nun rahatsız olduğu anlaşılıyor.

Bakanın dün yaptığı açıklama sonrasında, Sağlık Bakanlığı adeta karıştı.

Bakanlıkta yapılan toplantı sırasında Bakan Müezzinoğlu, tam gün yasası ile ajanslara düşen açıklamasının yanlış yansıtıldığını söyledi ve "Hocaları geri kazanmak isteriz demedim" dedi. Ancak yapılan tartışmalar sırasında, bir basın açıklaması yapılması yönünde öneri sunulmasına rağmen Bakan Müezzinoğlu buna yanaşmadı. Müezzinoğlu "Bu şekilde anlaşılması da beni rahatsız etmedi, açıklamaya gerek yok" dedi.

Nezir Kardoğan/ Haber10

Haber 10Haber 10

Bu haber 14,228 kez okundu.

'Bu davaya bağlıydı, bu davaya inanmıştı...'31 Temmuz 2014 17:47
Cumhurbaşkanı adayı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan seçim konuşmaları kapsamında yaptığı Van mitinginde Murat Göğebakan'ı unutmadı.
Erdoğan: İstiklal Marşı ile Çanakkale Şehitleri'ni ayıramıyor31 Temmuz 2014 17:22
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Erdoğan, İhsanoğlu’nun İstiklal Marşı’nı bilmemesiyle ilgili çok sert eleştirilerde bulundu.
Erdoğan: Alın ödülünüzü başınıza çalın!31 Temmuz 2014 16:42
Başbakan Erdoğan Cumhurbaşkanlığı seçimi çalışmalarında Van'da vatandaşlara seslendi ve Amerika'daki Musevi lobisine sert çıktı.
Kayısı çekirdeği kansere çare oluyor!31 Temmuz 2014 16:06
Sağlıklı hücreleri de yenilediği tespit edildi.
Bakan Eroğlu: Katil Yahudi'ye lanet olsun31 Temmuz 2014 15:44
Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu, Afyonkarahisar'da Gazze'de yaşananlarla ilgili İsrail'e sert tepki gösterdi.
12 farklı anket 'Cumhurbaşkanı Erdoğan' dedi!31 Temmuz 2014 15:34
Cumhurbaşkanlığı yarışı sürerken 13 farklı anket firması sahaya inerek, insanlara kimin Köşk'e çıkmasını istediklerini sordu. 12 firmanın yayınladığı sonuçlar Erdoğan'ı işaret ederken CHP'nin anketi yüzde 39,8 oranını gösterdi.
"Savaşmaya giden Türk Yahudiler ihraç edilsin"31 Temmuz 2014 14:29
İHH İsrail'e savaşmaya giden Musevi asıllı Türklerin bulunduğunu ileri sürerek bunların vatandaşlıktan çıkartılması gerektiğini belirtti.
Tansu Çiller'den İhsanoğlu açıklaması!31 Temmuz 2014 14:22
Eski Başbakanlardan Tansu Çiller, hakkında çıkan Ekmeleddin İhsanoğlu'na destek vereceği haberlerini yalanladı.
İhsanoğlu'nun İstiklal Marşı skandalı rekor kırıyor!31 Temmuz 2014 12:51
Cumhurbaşkanı adayı (çatı aday) Ekmeleddin İhsanoğlu'nun İstiklal Marşı gafı Twitter'da rekora koşuyor.
Bakan Yılmaz: Erdoğan gelirse barış gelecek31 Temmuz 2014 11:42
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz Sivas'ta Cumhurbaşkanlığı seçimine ilişkin konuştu. Yılmaz "İnşallah, 10 Ağustos'ta Recep Tayyip Erdoğan'ı seçerseniz barış süreci devam edecek" dedi.
Canikli: Paralel yapıyı itiraf ettiler!31 Temmuz 2014 11:36
AK Parti Grup Başkanvekili Nurettin Canikli, "Son olaylar, paralel yapının temsilcileri tarafından ortaya konulan görüşler, çalışmalar, vesaireler bunların tam anlamıyla bir yapı olduğunu çok açık bir şekilde ispatlamıştır" dedi.
Devlet Bahçeli feribota bindi31 Temmuz 2014 11:32
MHP Lideri Devlet Bahçeli, İstanbul'da bindiği feribotta deniz havası alarak fotoğraf çekildi.
Çin, Doğu Türkistan'ı dünyadan kopardı
Tövbe eden askerlere "dokunulmazlık kimliği"
Tövbe eden askerlere "dokunulmazlık kimliği"
Ünlü tiyatrocu hayatını haybetti!
Göğebakan'ın vasiyeti yerine geldi!
Drogba'nın yeni hocası belli oldu
823 yıllık el yazması Kur'an-ı Kerim'e büyük ilgi
'Bu davaya bağlıydı, bu davaya inanmıştı...'
Şenol Güneş sambacı takibinde
Az uyumak öğrenmeyi zorlaştırıyor
Lensle denize ve havuza girenler dikkat!
YHT uyanıklarına büyük şok!
Dikkat! Sakın bu kısa mesajı cevaplamayın!
Erdoğan'a Balkanlardan dev destek
Facebook'tan skandal Gazze kararı!
Erdoğan'ın Göğebakan için son isteği
Filistin'in efsanesi saldırıda öldü
Başkanının 34 yıllık sırrı büyük kriz yarattı
"Allah dostları"nın hayatları kısa filmlerle anlatılacak
Erdoğan: İstiklal Marşı ile Çanakkale Şehitleri'ni ayıramıyor
Galatasaray, Sercan Yıldırım'ı açıklayacak
İngiliz yıldız gözaltına alındı!
Bakan Yılmaz: Askerlik şubeleri kapatılabilir!
Hamilelikte bunlara dikkat!
Ürünü zarar gören çiftçiye müjde
Erdoğan: Bu can bu tende oldukça...
Gazzeli 'Şeyma' bebek hayata tutunamadı
Akhisar'ı bekleyen dev rakipler
Şikeye 7 yıl hapis
Yılmaz: Bütün askerlik şubeleri kapatılabilir
Erdoğan'dan Kürtçe Kuran müjdesi!
Trabzonspor'un yeni transferi ilk idmana katıldı
Gazze'de ölenlerin sayısı bin 363'e yükseldi
'İstanbul'da sahayı dar edeceğiz'
1 milyon euroluk miras çöpe gitti
Çeyrek altın ne kadar oldu?
Erdoğan: Alın ödülünüzü başınıza çalın!
Galatasaray'ı şoke eden talep!
Peşmergeye yeni silahlar alınacak
Bakan Eroğlu: 2071'e kadar içme suyu var
IŞİD lideri Yahudi ajanı mı?
ABD’de işşizlik başvuruları arttı
Fındık fiyatı 15 liraya çıkabilir
Facebook'tan ücretsiz internet müjdesi!
Ukrayna ordusu son 24 saatte 11 askerini kaybetti
Bunlar da YHT fırsatçıları
Gazeteci Tunalı hayatını kaybetti
F.Bahçe'den Bogdanovic'e teşekkür
İzmir Erdoğan mitingine hazırlanıyor
Ücretsiz biletlerle dolandırdılar
Bayram tatili İstanbul suyuna yaradı
Uyarı yoksa ceza da yok
İsrailli asker öldürdüğü çocuklarla övündü!
Kayısı çekirdeği kansere çare oluyor!
Fenerbahçe Soma hazırlıklarını sürdürüyor
Pensilvanya'dan örgüt liderlerine kriptolu mesaj!
CAS Suarez'i dinleyecek
Yaz hamilelerine 10 önemli tavsiye
Kuzey Irak petrolü sahibini arıyor
TBMM Genel Kurulu toplanamadı
Erdoğan’a tam destek
Almanya'daki NSU davasında yeni gelişme
Sivrisineklerden kurtulmanın yolları!
Erdoğan sivil plakalı araçla gitti!
Gazze'de ağır bilanço!