Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

YÖK'ten 29 fakülteye yeni atama! Başbakan o olaya kayıtsız kalmadı Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na 200 bin liralık tazminat! Ömer Altaş"Tayyip çok sertçiler" siz bu devrimi hiç anlamamışsınız!
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:15
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:32
Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Müezzinoğlu dün Meclis'te gazetecilere açıklamada bulunmuş ve "Amacımız istifa eden hocaları kazandırmak. Tam gün yasası ile ilgili sıkıntılara çözüm üretecek bir formül üzerinde çalışacağız" demişti.

Hatırlanacağı üzere, Ak Parti döneminde yapılan ve en çok beğenilen reformlardan birisi de tam gün yasası idi. Bu yasa sayesinde, üniversite tıp fakültesinde çalışan profesörlerin üniversite hastanesini bir muayenehane gibi kullanmasının önüne geçilmişti. Eski uygulamada üniversite hastanelerindeki hocalar, hastaya bakmak için hastayı önce kendi özel muayenehanesine yönlendirmekteydi. Yapılan yasal düzenleme sonrasında dışarıda muayenesi olan profesörlerin üniversite hastanesinde sadece akademik çalışma yapabileceği, hasta muayene edemeyeceği düzenlemesi getirilmişti.

TAM GÜN YASASINDA YENİ GELİŞME

Ancak çok beğenilen bu düzenlemeden, daha önce özel hastane işletmiş olan yeni bakan Müezzinoğlu'nun rahatsız olduğu anlaşılıyor.

Bakanın dün yaptığı açıklama sonrasında, Sağlık Bakanlığı adeta karıştı.

Bakanlıkta yapılan toplantı sırasında Bakan Müezzinoğlu, tam gün yasası ile ajanslara düşen açıklamasının yanlış yansıtıldığını söyledi ve "Hocaları geri kazanmak isteriz demedim" dedi. Ancak yapılan tartışmalar sırasında, bir basın açıklaması yapılması yönünde öneri sunulmasına rağmen Bakan Müezzinoğlu buna yanaşmadı. Müezzinoğlu "Bu şekilde anlaşılması da beni rahatsız etmedi, açıklamaya gerek yok" dedi.

Nezir Kardoğan/ Haber10

Haber 10Haber 10

Bu haber 14,171 kez okundu.

İki parti birleşme kararı aldı!18 Nisan 2014 18:37
Barış ve Demokrasi Partisi milletvekilleri ,(BDP) Halkın Demokratik Partisi'ne (HDP) katılma kararı aldı.
Meğer istifa etmiş!18 Nisan 2014 14:04
CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Haluk Koç'un seçimlerin ardından bu görevlerinden istifa ettiği ortaya çıktı.
Davutoğlu ;"en şiddetli şekilde cezalandırılacak"18 Nisan 2014 13:46
Ahmet Davutoğlu, güvenlik toplantısının illegal dinlenmesine ilişkin, "Sorumlular hukukun üstünlüğü ilkesi çerçevesinde en şiddetli şekilde cezalandırılacaktır" dedi.
Erdoğan'dan Gül'ün açıklamalarına ilk yorum18 Nisan 2014 13:45
Başbakan Tayyip Erdoğan Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün “Siyasetle ilgili bir planım yok” sözleriyle ilgi açıklama yaptı.
Başbakan'dan Kılıçdaroğlu ile ilgili bomba iddia18 Nisan 2014 13:36
AK Parti genişletilmiş İl Başkanları toplantısında yaptığı konuşmada Kılıçdaroğlu ile ilgili şok iddiada bulundu.
Erdoğan'dan MHP'ye Uygur göndermesi18 Nisan 2014 12:31
Başbakan Erdoğan, MHP’yi Uygur Türkleri üzerinden siyaset yapmakla suçladı.
Gül: Gelecekle ilgili siyasi planım yok!18 Nisan 2014 12:01
Cmurbaşkanı Abdullah Gül cumhurbaşkanı seçimlerine ilişkin sorulara yanıt veriyor...
CHP, paraleller için AYM'ye gitti18 Nisan 2014 11:33
CHP, dershanelerle ilgili maddenin de içerisinde bulunduğu Milli Eğitim Kanunu'nun bazı maddelerinin iptali için Anayasa Mahkemesi'ne başvurdu.
Altan Tan'dan Kışanak'a petrol tepkisi18 Nisan 2014 11:11
BDP Diyarbakır Milletvekili Altan Tan, Gültan Kışanak'ın bölgede üretilen kaynaklardan yerel yönetimlere de pay verilmesi gerektiği yönündeki beyanatına tepki gösterdi.
Paralel yapı resmen dini kullandı!18 Nisan 2014 08:58
Dicle Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ayşegül Saraç'ın sahnelediği 'başörtüsü' oyununun tüm detayları ortaya çıkıyor
CHP'ye şok! O ilçede de seçimler iptal18 Nisan 2014 08:53
Seçim sonuçlarının tartışmalı olduğu bir yerde daha YSK'dan iptal kararı çıktı.
CHP'den Kılıçdaroğlu'na 'Zekeriya Öz' fırçası!18 Nisan 2014 08:49
Kadın vekillerin Kılıçdaroğlu'na "Zekeriya Öz'ün neredeyse heykelini dikecektik. Kaç masumun kanına girdiğini hatırlamıyoruz, sahip çıkacağımız başka hukukçu mu yoktu?" diyerek tepki gösterdiği ileri sürüldü.
SBS sınavıyla ilgili yeni açıklama!Dev ihalenin kazananı belli olduGörmez: İslam dünyasındaki en büyük tehlike...HSYK’da paralelcilerin sicil kumpasıİMİB yönetiminden Erdoğan'a ağır hakaret!Üsküdar Musiki Cemiyeti’nde büyük rezalet!Paralel örgütün akademik üssü!SBS iptal edildi!Taksim Dayanışması'ndan skandal benzetme!Myanmar'da 'soykırım' yapılıyorBakan Yıldız müjdeyi verdi! Çok yakında...Erdoğan'dan Gül'ün açıklamalarına ilk yorumParalel kardeşler yalanda birleştiler!Tarihte ilk şike ne zaman yapıldı?Trabzon basını iyice abarttı!Obama'dan güldüren hareketTüm Manşetler
İsrail'in ihlalleri protesto edildi
Meksika'da şiddetli deprem!
İstanbul Anadolu yakasında elektrik kesintisi
Premier Lig'in genç yıldızı kansere yenildi!
SBS sınavıyla ilgili yeni açıklama!
O dizinin yayın saati yine değişiyor
YÖK'ten 29 fakülteye yeni atama!
Başbakan o olaya kayıtsız kalmadı
THY o uçağını dezenfekte etti!
Dev ihalenin kazananı belli oldu
Görmez: İslam dünyasındaki en büyük tehlike...
Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na 200 bin liralık tazminat!
Meksika'da kuvvetli deprem!
HSYK’da paralelcilerin sicil kumpası
Artık herkes çoban olamayacak
F.Bahçe'de sıcak saatler başladı!
Türkiye bu listeye damga vurdu
Kutlu doğum etkinlikleri değerlidir
Beyaz Saray'da tilki krizi!
Hrant Dink davasında bir ilk
TFF'den Passolig açıklaması
Şike Davası'nda flaş gelişme!
Üsküdar Musiki Cemiyeti’nde büyük rezalet!
Barcelona'ya şok üstüne şok!
Fransa Cumhurbaşkanı'na istifa şoku
MHP'li başkanın kardeşi intihar etti
Dünya, Marquez'e ağlıyor
SBS iptal edildi!
Yunanistan uçaklarından Türk F-4'üne taciz
Fındıkta don olayı çiftçiyi vurdu
Taksim Dayanışması'ndan skandal benzetme!
Fenerbahçe'de yas ilan edildi!
Savcı'dan Burak Can talimatı
Çığ faciasında bilanço artıyor!
Yurt dışında tedaviye süre sınırlaması kalktı
Olimpiyat'ta Kartal'ın bileği bükülmüyor!
İşte Emre'nin Aziz Yıldırım'a verdiği hediye!
Başbakan denize girdi,denizanası çarptı!
Dersim ismi için imza kampanyası
Myanmar'da 'soykırım' yapılıyor
“Cezayir’in Johnny Cash’i” İstanbul’da!
33 öğrenci hastaneye kaldırıldı!
F.Bahçe ve Trabzonspor'da ortak isyan!
Yıldırım gözyaşları ile veda etti!
Fatma Şahin'de modaya uydu
Kocaeli üniversitesinde satırlı saldırı!
İşte Türkiye'de en çok satılan otomobil markası
Midesinden çıkan şeye,inanamayacaksınız!