Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Hamas’tan ek süre yalanlaması Türkiye sınırında patlama: 40 ölü Trafiğe çıkaçacaklar dikkat! TEM kilit Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:15
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:32
Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Müezzinoğlu dün Meclis'te gazetecilere açıklamada bulunmuş ve "Amacımız istifa eden hocaları kazandırmak. Tam gün yasası ile ilgili sıkıntılara çözüm üretecek bir formül üzerinde çalışacağız" demişti.

Hatırlanacağı üzere, Ak Parti döneminde yapılan ve en çok beğenilen reformlardan birisi de tam gün yasası idi. Bu yasa sayesinde, üniversite tıp fakültesinde çalışan profesörlerin üniversite hastanesini bir muayenehane gibi kullanmasının önüne geçilmişti. Eski uygulamada üniversite hastanelerindeki hocalar, hastaya bakmak için hastayı önce kendi özel muayenehanesine yönlendirmekteydi. Yapılan yasal düzenleme sonrasında dışarıda muayenesi olan profesörlerin üniversite hastanesinde sadece akademik çalışma yapabileceği, hasta muayene edemeyeceği düzenlemesi getirilmişti.

TAM GÜN YASASINDA YENİ GELİŞME

Ancak çok beğenilen bu düzenlemeden, daha önce özel hastane işletmiş olan yeni bakan Müezzinoğlu'nun rahatsız olduğu anlaşılıyor.

Bakanın dün yaptığı açıklama sonrasında, Sağlık Bakanlığı adeta karıştı.

Bakanlıkta yapılan toplantı sırasında Bakan Müezzinoğlu, tam gün yasası ile ajanslara düşen açıklamasının yanlış yansıtıldığını söyledi ve "Hocaları geri kazanmak isteriz demedim" dedi. Ancak yapılan tartışmalar sırasında, bir basın açıklaması yapılması yönünde öneri sunulmasına rağmen Bakan Müezzinoğlu buna yanaşmadı. Müezzinoğlu "Bu şekilde anlaşılması da beni rahatsız etmedi, açıklamaya gerek yok" dedi.

Nezir Kardoğan/ Haber10

Haber 10Haber 10

Bu haber 14,226 kez okundu.

Zaman'ın HSYK üyesi haberi çarpıtma çıktı!26 Temmuz 2014 19:05
Zaman gazetesi dün HSYK 1. Daire Başkanı İbrahim Okur'dan görüş almış gibi manşet attı. Okur Zaman'ın manşet haberini yalanladı.
Erdoğan'dan D.Bakır'da tarihi çağrı!26 Temmuz 2014 18:28
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Erdoğan, "Çatışmalardan, zulümden, yasaklardan, işkencelerden medet uman ne kadar odak varsa şu anda yine bir araya geldiler" dedi.
Gökçek yaptırdığı Köşk anketini açıkladı26 Temmuz 2014 16:50
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, katıldığı canlı yayında Ankara'da yaptırdığı Köşk anketinin sonuçlarını açıkladı.
Bozdağ: Millet bir kez daha ters köşe yapacak26 Temmuz 2014 16:06
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ "Bu millet, seçimden sonra Allah'ın izniyle göreceksiniz bütün anketleri bir kez daha ters köşe yapacaktır" dedi.
Demirtaş: Türklerin dili ve tarihi tehdit altında26 Temmuz 2014 13:49
HDP Eş Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş, Antalya'da sivil toplum örgütleriyle buluşmasında gündemi değerlendirdi.
MHP'li vekil 'ülkücülerden' rahatsız!26 Temmuz 2014 12:05
Geçtiğimiz günlerde Köşk seçimlerinde Başbakan Erdoğan'ı destekleyecekleri açıklayan isimlerden MHP rahatsız oldu.
'Adayımız Recep Tayyip Erdoğan'dır'26 Temmuz 2014 09:09
Bulgaristan'da sivil toplum kuruluşlarından Başbakan Erdoğan'a Köşk seçimleri yolunda destek oldu
Uslu: Yüzde 56‘yla Erdoğan ilk turda Köşk‘e çıkar!26 Temmuz 2014 09:04
'Seçim seçmenin kafasında bitti' diyen ANAR Genel Müdürü Uslu, cumhurbaşkanlığı anket sonuçlarını değerlendirdi. Uslu, "Bütün araştırmalarda Başbakan'ın oyu yüzde 55-56 bandında." dedi.
Erdoğan için 3 günde 25 bin kişi başvurdu26 Temmuz 2014 08:44
Erdoğan'ın Köşk seçim çalışmalarını duyurduğu web sitesinde oluşturulan "Gönüller Platformu"na katılmak için 3 günde 25 bin kişi başvurdu.
Erdoğan: Görevde olduğum müddetçe af yok26 Temmuz 2014 01:55
Başbakan Erdoğan “paralel yapı af dilerse...” diye sorulması üzerine bakın nasıl cevap verdi.
Erdoğan: YHT hattı 14 ilde daha kurulacak26 Temmuz 2014 00:34
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, katıldığı iftarda 14 ilde daha YHT hattı kurulacağını söyledi.
Atalay: Çatı çökebilir25 Temmuz 2014 23:36
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, katıldığı iftar programında gündeme dair açıklamalarda bulundu.
Erdoğan'dan sonra hedef Putin!
Erdoğan sahaya çıkıyor!
İsrail ölen asker sayısını açıkladı
Hamas’tan ek süre yalanlaması
Barzani’den IŞİD'e türbe tepkisi
Ateşkes süresince 156 ceset çıkarıldı
Türkiye sınırında patlama: 40 ölü
İsrail’den İHH'ya tehdit
Trafiğe çıkaçacaklar dikkat! TEM kilit
Trafik kazalarına tabutlu eylem
Mizansen iddialarına yanıt
Norveç hava sahasını kapadı
Google Glass'a yasak
Facebook'tan "uçan" rakamlar!
Gazze ateşkesi uzatıldı
Ölen İsrailli asker sayısı 40'a ulaştı
Fransa'da üç gün ulusal yas ilan edildi
Şenol Güneş G.Saray'a fena patladı!
Feci kazada bir aile yok oldu!
Zaman'ın HSYK üyesi haberi çarpıtma çıktı!
Putin çeşnicibaşı tuttu
Aziz Yıldırım'dan transfer açıklaması
İsrail'e kuşdiliyle protesto
Paralel medyadan sinsi çarpıtma!
Erdoğan'dan D.Bakır'da tarihi çağrı!
Haram yememiş ama 557 taltif almış
ABD Trablus elçiliğini boşalttı
İşte Theofanis Gekas'ın yeni takımı!
Gazze'de ölü sayısı 1000'i geçti
Paralel örgüt üyelerinden oturma eylemi
Fransa'dan ’Ateşkes uzasın’ çağrısı
Mısır, maslahatgüzarımızı bakanlığa çağırdı
Yunanistan'da uçak faciası
İsrail yine ateş açtı
Rektörler Gazze için buluştu
İsrail saldırılarına tepkiler dinmiyor
İsrail askerini arkadaşları mı öldürdü?
Gökçek yaptırdığı Köşk anketini açıkladı
Chelsea'de Jose'nin 11'i belli oldu!
Emre Belözoğlu numarısını değiştirdi!
Cemaat‘in ‘mağduriyet‘ destanı
Tiryakiye 'kara' haber
Sağlık Bakanı'nda sigara açıklaması
Bozdağ: Millet bir kez daha ters köşe yapacak
Hazırlık maçında güldüren hata!
Bayramda hava nasıl olacak?
Raul Meireles: 'Diego ile 2 yıl oynadık'
Ukrayna 24 saatte 4 asker yitirdi
Fenerbahçe 2 yıldızıyla ilişkisini kesti!
Kene can aldı!
Zaman yalanda Goebbels'i geçti!
Medel Galatasaray ile anlaştı
Gazlı içeceklere karşı demirhindi şerbeti
Türk sinemasında "korku" yükseldi
Gülenciler ilk kez sokakta!
Sergen Yalçın çılgınlığı!
F-16’lara "milli" elektronik harp podu
Anderlecht'in yıldızı Balıkesirspor'da!
Tuncay Şanlı'nın yeni adresi!
Düşen uçağın enkazını yağmalayan kıza tepki
İşler: Kesinlikle prim vermeyeceğiz
Rus istihbaratına şok darbe!
Sağlık Bakanlığı'ndan onaylı bayram ikramı!
Savaş muhabirliği 4. dönem eğitimi eylülde başlıyor
Türkiye'den Irak’a 87 tırlık yardım
Ateşkesin başlamasından bu yana 75 ceset çıkarıldı
Monaco'dan Trabzonspor'a Halilhodzic teklifi
Selçuk Şahin: Ülkemizde sanal delikanlı çok
Beşiktaş'a Feyenoord karşısında skandal hakem
Demirtaş: Türklerin dili ve tarihi tehdit altında