Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

"Yeni Başbakanımızla daha iyi olacağız" İngiliz gazetelerinden IŞİD ile ilgili şok iddia Kassam'dan İsrail'in havalimanına saldırı Ömer Altaş''Enver'in'' ruhu geri dönüyor!
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:15
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:32
Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Müezzinoğlu dün Meclis'te gazetecilere açıklamada bulunmuş ve "Amacımız istifa eden hocaları kazandırmak. Tam gün yasası ile ilgili sıkıntılara çözüm üretecek bir formül üzerinde çalışacağız" demişti.

Hatırlanacağı üzere, Ak Parti döneminde yapılan ve en çok beğenilen reformlardan birisi de tam gün yasası idi. Bu yasa sayesinde, üniversite tıp fakültesinde çalışan profesörlerin üniversite hastanesini bir muayenehane gibi kullanmasının önüne geçilmişti. Eski uygulamada üniversite hastanelerindeki hocalar, hastaya bakmak için hastayı önce kendi özel muayenehanesine yönlendirmekteydi. Yapılan yasal düzenleme sonrasında dışarıda muayenesi olan profesörlerin üniversite hastanesinde sadece akademik çalışma yapabileceği, hasta muayene edemeyeceği düzenlemesi getirilmişti.

TAM GÜN YASASINDA YENİ GELİŞME

Ancak çok beğenilen bu düzenlemeden, daha önce özel hastane işletmiş olan yeni bakan Müezzinoğlu'nun rahatsız olduğu anlaşılıyor.

Bakanın dün yaptığı açıklama sonrasında, Sağlık Bakanlığı adeta karıştı.

Bakanlıkta yapılan toplantı sırasında Bakan Müezzinoğlu, tam gün yasası ile ajanslara düşen açıklamasının yanlış yansıtıldığını söyledi ve "Hocaları geri kazanmak isteriz demedim" dedi. Ancak yapılan tartışmalar sırasında, bir basın açıklaması yapılması yönünde öneri sunulmasına rağmen Bakan Müezzinoğlu buna yanaşmadı. Müezzinoğlu "Bu şekilde anlaşılması da beni rahatsız etmedi, açıklamaya gerek yok" dedi.

Nezir Kardoğan/ Haber10

Haber 10Haber 10

Bu haber 14,243 kez okundu.

"Yeni Başbakanımızla daha iyi olacağız"23 Ağustos 2014 18:18
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, "Türkiye yeni dönemde daha da büyüyecek" dedi.
Haksızlıktan bahseden CHP'li vekile bakın!23 Ağustos 2014 18:00
CHP Konya Milletvekili Atilla Kart önceki gün Davutoğlu'nu haksız rekabetlikle suçladı. Ama unuttuğu bir şey vardı ki avukatlık döneminde bizzat kendisinin yaptığı haksızlıklar...
Yemin törenine 50'yi aşkın ülkeden büyük katılım23 Ağustos 2014 16:53
28 Ağustos’ta yapılacak olan Cumhurbaşkanlığı devir teslim törenine katılacak yabancı davetlilerin isimlerinin netlik kazanmaya başladı.
Muharrem İnce Kılıçdaroğlu'nun boyuyla dalga geçti!23 Ağustos 2014 16:46
CHP Genel Başkan adayı Muharrem İnce, CHP Lideri Kılıçdaroğlu'nun boyuyla dalga geçti.
Deniz Baykal İnce'yi destekleyecek mi?23 Ağustos 2014 10:47
CHP'de yaklaşan kurultay öncesi eski Genel Başkan Deniz Baykal, genel başkanlık için Muharrem İnce’yi destekleyip desteklemeyeceği sorusunu yanıtladı.
Davutoğlu'nun dönüm noktası23 Ağustos 2014 10:24
Davutoğlu 2007'de akademik hayata dönüş kararı almıştı. Ancak Dağlıca saldırısı ve “367 krizi”ni görüp 'Siyasete devam' dedi
Tuzağı çöken paralelin ‘mağdur oldum’ oyunu23 Ağustos 2014 09:40
Paralel medyanın ‘cemaatler fişlendi’ haberlerinin arkasından ‘paralel kumpas’ çıktı. Fişleme belgesi diye gösterilen yazının paralel polislerce hazırlandığı ve diğer cemaatlere karşı kullanıldığı anlaşılınca iptal edildiği ortaya çıktı.
İşte Davutoğlu'nun Stratejik Derinlik haritası23 Ağustos 2014 09:28
Aktif siyasete atılmadan 2001 yılında yayımladığı "Stratejik Derinlik" adlı kitabında Ahmet Davutoğlu, milli sınırların artık yetersiz olduğunu savunarak Türkiye'nin yeni stratejik haritasını anlatıyor.
Gül'den kritik savunma raporu23 Ağustos 2014 09:21
Genelkurmay, bu haliyle Savunma Bakanlığı’na bağlanmasın... Genelkurmay’ın muhariplik dışı yetkileri MSB’ye bırakılsın... TSK’ya yurtdışında intikal ve üs kurma yetenekleri kazandırılsın...
Çankaya’nın kapısını birlikte açacaklar23 Ağustos 2014 09:14
Erdoğan, 28 Ağustos’ta Meclis’te yemin etmesinin ardından cumhurbaşkanlığı görevine başlayacak.
Bütün dünya bunu konuşuyor!23 Ağustos 2014 09:05
Erdoğan’ın Davutoğlu ismini açıklaması dünya basınında geniş yer buldu. Haberlerde Erdoğan ve Davutoğlu arasındaki dostluğa vurgu yapıldı.
Şahin'den CHP'ye sert gönderme22 Ağustos 2014 23:28
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin, CHP’nin kasaba avukatlığı anlayışı ile hareket ettiğini söyledi.
"Yeni Başbakanımızla daha iyi olacağız"
Suudi Prens tatili uğruna 500 bin euro'dan vazgeçti
Kocaeli'de denizde kaybolan genç Ankara'dan çıktı
İngiliz gazetelerinden IŞİD ile ilgili şok iddia
Haksızlıktan bahseden CHP'li vekile bakın!
Amerikan medyasının ikiyüzlülüğü!
AK Parti’li başkanın araçları yakıldı
İsrailli yetkiliden şok eden ateşkes açıklaması!
Kassam'dan İsrail'in havalimanına saldırı
Suriyeli mültecilere destek için yürüdüler
Sami Khedira'dan ayrılık sinyali
Belçika'da Rosberg rüzgarı!
Trabzonspor abarttı! İlk görüşme olumlu
Uslu: Aysal dostluğun anlamını bilmiyor
Yemin törenine 50'yi aşkın ülkeden büyük katılım
Limona zam gelince çakması çıktı
Trabzon'dan hükmen galibiyet açıklaması!
Muharrem İnce Kılıçdaroğlu'nun boyuyla dalga geçti!
Müstehcen Hürriyet!
Usain Bolt futbolcu oluyor!
IŞİD bahanesiyle katillerle ittifak
Amirli'de açlık ve susuzluk tehlikesi
Irak'ta istihbarat binasına bombalı saldırı
İsrail kana doymuyor!
AA muhabirinin gördüğü şiddet doktor raporuyla belgelendi
Lucescu'ya büyük şok! Bombalı saldırı..
Süper Kupa için son biletler satışta!
Ölümden kaçışın pasaportu
Brezilya'nın dünya kupaları çalındı!
Bakanlık'tan AVM iddialarını çürüten karar!
Almanya, Türkiye'yi 38 yıldır dinliyormuş
Davutoğlu'nu ağlatan Filistinli baba konuştu
Kriptolu telefonlar çok yakında dağıtılacak
Tevhid-Selam mağdurlarından açıklama
Miras kalan evde inanılmaz keşif
UEFA'dan Trabzon'un rakibi için flaş talep!
Ünlü oyuncunun durumu ciddi
Van Gaal açıkladı: Yollar ayrılıyor!
Ankara'da silahlı saldırı: 1 ölü, 3'ü polis 5yaralı
Siyahi genci öldüren ABD polisine dolar desteği
Roma'da Salih Uçan sürprizi!
Aysal açıkladı! Transferdeki iki engel...
Mesut Özil aklını çeldi! G.Saraylı taraftarlar...
Diyarbakır'da göstericinin elinde bomba patladı
Cübbeli Ahmet Hoca'nın 'Davutoğlu' duası
Türk ordusu en az bütçeyle ilk 10'da
Araç kiralama sistemi değişiyor
138 bin dolara loca aldılar
Manisa'da hummalı çalışma
Balıkçıların "vira bismillah" heyecanı
İşte Cüneyt Çakır'ın gerçek mesleği
Türkiye'de 3 başbakan çıkartan lise
Mecidiyeköy'de korkutan patlama
Saat 04:20! Davutoğlu...
YHT terminali 2016'da hizmete girecek
Hastalıklarının adı da tedavisi de yok
Dosya masrafının sadece adı değişmiş!
Türk bilim adamları sayesinde 8 aylık iş 2 ayda bitti
'PKK, Şengal'i ikinci Kandil yaptı'
Gazze'de ölenlerin sayısı 2 bin 96'ya yükseldi
ABD'yi sevmeyen ülkeler arasında 3'üncüyüz