Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Alp Gürkan'ın gayrimenkulleri satışa çıktı Daha 4 yaşında... Gecenin 3'ünde evden kaçtı! Acun Ilıcalı, Habertürk'e savaş açtı Prof. Dr. Erol GökaKandil ışığında çözüm sancısı
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:15
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:32
Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Müezzinoğlu dün Meclis'te gazetecilere açıklamada bulunmuş ve "Amacımız istifa eden hocaları kazandırmak. Tam gün yasası ile ilgili sıkıntılara çözüm üretecek bir formül üzerinde çalışacağız" demişti.

Hatırlanacağı üzere, Ak Parti döneminde yapılan ve en çok beğenilen reformlardan birisi de tam gün yasası idi. Bu yasa sayesinde, üniversite tıp fakültesinde çalışan profesörlerin üniversite hastanesini bir muayenehane gibi kullanmasının önüne geçilmişti. Eski uygulamada üniversite hastanelerindeki hocalar, hastaya bakmak için hastayı önce kendi özel muayenehanesine yönlendirmekteydi. Yapılan yasal düzenleme sonrasında dışarıda muayenesi olan profesörlerin üniversite hastanesinde sadece akademik çalışma yapabileceği, hasta muayene edemeyeceği düzenlemesi getirilmişti.

TAM GÜN YASASINDA YENİ GELİŞME

Ancak çok beğenilen bu düzenlemeden, daha önce özel hastane işletmiş olan yeni bakan Müezzinoğlu'nun rahatsız olduğu anlaşılıyor.

Bakanın dün yaptığı açıklama sonrasında, Sağlık Bakanlığı adeta karıştı.

Bakanlıkta yapılan toplantı sırasında Bakan Müezzinoğlu, tam gün yasası ile ajanslara düşen açıklamasının yanlış yansıtıldığını söyledi ve "Hocaları geri kazanmak isteriz demedim" dedi. Ancak yapılan tartışmalar sırasında, bir basın açıklaması yapılması yönünde öneri sunulmasına rağmen Bakan Müezzinoğlu buna yanaşmadı. Müezzinoğlu "Bu şekilde anlaşılması da beni rahatsız etmedi, açıklamaya gerek yok" dedi.

Nezir Kardoğan/ Haber10

Haber 10Haber 10

Bu haber 14,305 kez okundu.

Kılıçdaroğlu: Her şeyi unuttuk rejim oluşturuyoruz30 Mart 2015 13:34
Gazetecilerin sorularanı yanıtlayan CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, tüm sorunları unuttuklarını tek kişiye göre rejim yapıldığını söyledi.
Birol Aydın: Yemen BOP'un sonucudur30 Mart 2015 12:15
Saadet Partisi Genel Başkan Yardımcısı ve İstanbul İl Başkanı Birol Aydın, Yemen'de yaşanan olaylarla ilgili açıklama yaptı.
Yücelen'e baba evinde coşkulu karşılama30 Mart 2015 12:12
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Mersin Milletvekili Aday Adayı Ali Yücelen, teşkilat ziyaretleri kapsamında memleketi Anamur’u ziyaret etti.
AK gençler ilk kez oy kullanacaklar ile buluştu30 Mart 2015 11:01
AK Parti Kocaeli İl Gençlik Kolları 7 Haziran genel seçimlerinde ilk kez oy kullanacak gençlerle buluştu.
Selvi Kılıçdaroğlu'na CHP'deki kaset iddiası soruldu30 Mart 2015 10:17
Kılıçdaroğlu'nun eşi Selvi Kılıçdaroğlu, CHP'de 45 kişinin gizli çekilmiş kaseti var iddialarını yorumladı.
AK Parti'de sızmaya karşı üst düzey önlem30 Mart 2015 09:16
AK Parti’de aday listelerine sızma girişiminin önüne geçebilmek için üst düzey önlemler alındı.
Mustafa Destici Bahçeli'den randevu istedi30 Mart 2015 08:52
Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Destici, MHP lideri Bahçeli'den randevu istedi.
Sarıgül ve Önder Sav kayıplara oynadı30 Mart 2015 08:33
CHP'de yapılan ön seçimlerde partinin iki önemli ismi Mustafa Sarıgül ve Önder Sav büyük şok yaşadı.
'Dünya terörün görünmeyen yüzüne uyanık olmalı'30 Mart 2015 08:06
Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş, "Terör, üç-beş insanın bir araya gelerek organize edeceği bir şey değil. Terörün bir görünen, bir de görünmeyen yüzü var. Dünya, terörün görünmeyen yüzüne karşı da topyekun uyanık olmalı" dedi.
Muhsin Yazıcıoğlu anıldı30 Mart 2015 08:05
BBP Kurucu Genel Başkanı Yazıcıoğlu, ölümünün 6. yılında düzenlenen programla anıldı.
CHP'liler Tuğba Özay'a ilgi göstermedi30 Mart 2015 07:29
Daha önce Mustafa Kemal'le konuştuğunu anlatan bir paylaşımda bulunan Tuğba Özay CHP'de beklediğini bulamadı.
Sarıgül'e Şişli'de önseçim şoku30 Mart 2015 00:17
CHP'de yapılan önseçimlerde İstanbul 2. bölgeden aday olan Mustafa Sarıgül, ilk 5'e giremedi.
Alp Gürkan'ın gayrimenkulleri satışa çıktı
Kılıçdaroğlu: Her şeyi unuttuk rejim oluşturuyoruz
Gen tedavisinde umut veren gelişme
Masonluk iddiaları ÜLKE'de masaya yatırılacak
Daha 4 yaşında... Gecenin 3'ünde evden kaçtı!
Gülen'in avukatlarından Mason açıklaması
Seçmen yine istikrara oy verecek
Acun Ilıcalı, Habertürk'e savaş açtı
Cizrespor 8 yıl sonra geri döndü!
Limango, Türkiye’den çekilme kararı aldı
SBS ihalesinde 11 gözaltı!
Eski Hizbullah yöneticisinden Husilere eleştiri
Borç sildirmede yarın son gün
İdlib'e klor gazlı saldırı
Tanju Çolak: Fatih Terim Rıdvan'ı ağlattı
G-20 liderlerinin kişisel bilgileri sızdırıldı
Emeklilerle ilgili yeni düzenleme!
Fatih Terim'in Lüksemburg 11'i belli oldu!
Bir yazar daha satırlı saldırıda öldü!
Diyabet hastaları bal yiyebilecek
Boşanma davası açtığı eşi oğlunu kaçırdı
Pirinç fiyatları tavan yapabilir!
Fatih Başköy Avrupa Şampiyonu oldu
Hakkari'de uyuşturucu operasyonu
Kayseri AGD'den Çanakkale yürüyüşü
Yılmaz Güney, doğum gününde anılacak
Birol Aydın: Yemen BOP'un sonucudur
AA kameramanlarına 3 dalda 4 ödül
Yücelen'e baba evinde coşkulu karşılama
5 yılda yüzde 40 arttı
Erzurum'da "sürü yönetim" kursu verildi
Köpekle insan arasındaki sevgiyi ölçecekler
Kağıtspor’lu karateciler Sakarya’da esti
Şanlıurfa'da uyuşturucu operasyonu
İsrail askerleri 16 Filistinliyi gözaltına aldı
Toplulaştırma tarım üretimini güçlendirecek
Demirkol'dan F.Bahçe'ye çok kritik uyarı!
Mayıs'ta 10 bin kadrolu memur alınacak
Gazi Yaşargil: Kötü kokunun izini sürün!
5 lira için 200 bin liralık direği çaldılar!
301 maden şehidi için hatıra ormanı
Nurus Avrupa'da büyümeye devam ediyor
Imaginarium 2015 bahar yaz koleksiyonunu sundu
Büyükşehirli atıcılar finale kaldı
AnadoluJet ile avantajlı CIP keyfi devam ediyor
4. Koçluk konferansı için geri sayım başladı
Orduevlerine "sakal" düzenlemesi
Danimarkalı öğrenciler Danfoss Türkiye’yi ziyaret etti
Hakkari'de uyuşturucu operasyonu
Altın ters köşe yaptı
İsrail'in hukuk tanımayan gözaltıları sürüyor
Ekonomik güven endeksi yüzde 15 geriledi
Gönül İşleri sevenlerine kötü haber!
Define aramak için Düzce'ye gittiler
Keşmir'de sel uyarısı
Bel ağrısı neden olur?
Mesut Özil: 'Gururluyum'
Tuğba Özay'a CHP şoku!
Her 10 ölümden 4'ü dolaşım sistemine bağıl!
Herkes Emenike için uğraşıyor!
Obezite sorunu çocukluktan başlıyor
Fethullah Gülen: Masonluk kötü bir şey değil
Torunu Mehmet Akif'in bilinmeyen yönlerini anlattı
Taksiciler üniversiteli olacak