Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Faruk Süren: O adamla bu iş yürümez Başbakan'dan Kılıçdaroğlu'nun çağrısına tepki! Valilikten 'paralel' habere yalanlama Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:15
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:32
Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Müezzinoğlu dün Meclis'te gazetecilere açıklamada bulunmuş ve "Amacımız istifa eden hocaları kazandırmak. Tam gün yasası ile ilgili sıkıntılara çözüm üretecek bir formül üzerinde çalışacağız" demişti.

Hatırlanacağı üzere, Ak Parti döneminde yapılan ve en çok beğenilen reformlardan birisi de tam gün yasası idi. Bu yasa sayesinde, üniversite tıp fakültesinde çalışan profesörlerin üniversite hastanesini bir muayenehane gibi kullanmasının önüne geçilmişti. Eski uygulamada üniversite hastanelerindeki hocalar, hastaya bakmak için hastayı önce kendi özel muayenehanesine yönlendirmekteydi. Yapılan yasal düzenleme sonrasında dışarıda muayenesi olan profesörlerin üniversite hastanesinde sadece akademik çalışma yapabileceği, hasta muayene edemeyeceği düzenlemesi getirilmişti.

TAM GÜN YASASINDA YENİ GELİŞME

Ancak çok beğenilen bu düzenlemeden, daha önce özel hastane işletmiş olan yeni bakan Müezzinoğlu'nun rahatsız olduğu anlaşılıyor.

Bakanın dün yaptığı açıklama sonrasında, Sağlık Bakanlığı adeta karıştı.

Bakanlıkta yapılan toplantı sırasında Bakan Müezzinoğlu, tam gün yasası ile ajanslara düşen açıklamasının yanlış yansıtıldığını söyledi ve "Hocaları geri kazanmak isteriz demedim" dedi. Ancak yapılan tartışmalar sırasında, bir basın açıklaması yapılması yönünde öneri sunulmasına rağmen Bakan Müezzinoğlu buna yanaşmadı. Müezzinoğlu "Bu şekilde anlaşılması da beni rahatsız etmedi, açıklamaya gerek yok" dedi.

Nezir Kardoğan/ Haber10

Haber 10Haber 10

Bu haber 14,270 kez okundu.

Başbakan'dan Kılıçdaroğlu'nun çağrısına tepki!25 Ekim 2014 22:30
Başbakan Ahmet Davutoğlu Kayseri'de sivil toplum örgütleriyle düzenlenen akşam yemeğinde Kılıçdaroğlu'na sert epki gösterdi.
Ala: Önce sen kendi ülkeni yakıp yıkma!25 Ekim 2014 18:59
Çeşitli toplantılara katılmak üzere Erzurum'a gelen İçişleri Bakanı Efkan Ala, Ülkesini yakıp yıkan vandallara sert tepki gösterdi.
'Kılıçdaroğlu'nu değiştirmek zorunda kalacaklar'25 Ekim 2014 17:12
Süleyman Soylu, "reformlarla Türkiye'yi ihya ve inşa edeceğiz. Kılıçdaroğlu'nu da değiştirmek zorunda kalacaklar" dedi.
Bir ilimiz daha hızlı trene kavuşuyor!25 Ekim 2014 16:05
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kayseri'de raylı sistem açılış töreninde konuştu. Kayserililere Hızlı Tren müjdesi verdi.
Davutoğlu'ndan milli aşı müjdesi25 Ekim 2014 15:57
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kayseri Erciyes Üniversitesi'nde Genom ve Kök Hücre Merkezi'nde düzenlenen açılış ve protokol imza törenine katıldı. Davutoğlu, milli aşının önemine vurgu yaptı.
Davutoğlu Kayseri’de türbe ziyaret etti25 Ekim 2014 14:11
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kayseri’de Seyyid Burhaneddin Hazretlerinin türbesine gitti.
Arınç, Erdoğan için sinyali verdi25 Ekim 2014 13:58
Bülent Arınç, Recep Tayyip Erdoğan’ın ikinci kez cumhurbaşkanlığına aday olacağı sinyalini verdi.
'Peşmerge'nin Kobani'ye gitmesi tarihi bir hatadır'25 Ekim 2014 13:40
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Peşmerge'nin Kobani'ye Türkiye üzerinden geçmesini sert bir dille eleştirdi.
Bakan'ın konvoyunda korkutan kaza! Yaralılar...25 Ekim 2014 13:10
Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli'nin Muğla ziyareti sırasında konvoyda meydana gelen trafik kazasında, 4'ü partili 6 kişi yaralandı.
'Açık kapı politikamız sürecek'25 Ekim 2014 12:35
TBMM İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu Başkanı Üstün, "Açık kapı politikamızı devam ettireceğiz, sınırlarımıza kim gelirse gelsin dinine, ırkına, mezhebine bakmadan mazlumları kabul edeceğiz" dedi.
Arınç'tan 'Kızıl Elma' yorumu!25 Ekim 2014 12:30
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, TRT'nin MİT dizisi Kızılelma'nın ekrana veda etmesi hakkında konuştu.
'Molotofa' vur emri!25 Ekim 2014 11:33
Molotofkokteylini ‘ateşli silah’ sayan düzenleme yasalaşırsa polis, uyarı amaçlı ateş etmeye gerek görmeden ve “duraksamadan”, molotof kullanan kişilere ateş edebilecek...
IŞİD Esed’i unutturdu!
Ersun Yanal'a sürpriz talip
Bakan Ala Erzurumlulara söz verdi
Tunceli Valiliği'nden 'kapalı yol' açıklaması
Bakan Çelik: Kaçak ne varsa yıkacağız
İsmail Kartal taraftara isyan etti!
Faruk Süren: O adamla bu iş yürümez
Denizli'de şiddetli yağış ekili alanları vurdu
Başkentte başörtülü sürücüye çirkin tavır
Marmaray rekor yolcu sayısına ulaştı
Herkes alışverişi online yapıyor!
Başbakan'dan Kılıçdaroğlu'nun çağrısına tepki!
Fenerbahçe'den fotoğraflı tepki
İHH'dan Suriye'ye 46 tır yardım malzemesi
Yeni Başkan Yarsuvat'tan ilk açıklama
Valilikten 'paralel' habere yalanlama
Galatasaray'ın yeni başkanı Duygun Yarsuvat
Gençlerbirliği kalecisinden penaltı açıklaması!
Bursaspor gol yağdırdı
Pınar Karşıyaka 3'te 3 yaptı
Ekrem Erdem: 2015 Anayasa yılı olacak
Beton mikseri sokağı savaş alanına çevirdi
Evlilik teklifini kabul etmeyince dehşet saçtı
Öldürülen PKK'lıların kimlikleri belli oldu
Başbakan'dan hain saldırıya ilişkin ilk açıklama
F.Bahçe penaltılarla güldü
El Clasico'nun kralı!
Tayfun Dortmund'u da çarptı
Meclis Başkanı Çiçek'ten Org. Özel'e mesaj
Enbar'da 16 IŞİD militanı öldürüldü
Erdoğan'dan Necdet Özel'e başsağlığı
Genelkurmay: Teröristler üç kişiydi
Tren alımında TANK modeli
Takside kredi kartı dönemi!
Türk Yıldızları yine nefes kesti
Peşmergeler Zummar'ı IŞİD'den elinden aldı
Paralel yapının partisinde genel başkan belli oldu
Şehit askerlerin kimlikleri belli oldu
Ala: Önce sen kendi ülkeni yakıp yıkma!
Zararlar için valiliklere ödenekler gönderildi
Aydın Çine'de kuduz karantinası,
Boluspor deplasmanda coştu!
Uşak'a 44 milyon TL'lik yatırım için imza
Arınç'tan Sırrı Süreyya Önder'e: Haddini Bil
Manavgat'ı sel aldı
Onatça: Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım
Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu
İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi
'Kılıçdaroğlu'nu değiştirmek zorunda kalacaklar'
Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması
Büyük sürpriz! İngiltere'yi sallayan maç!
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
İtalya'da işçiler ayaklandı!
Beşiktaş'ta o iki isim antrmenana katılmadı!
Erken seçim olacak mı?
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
Musul'da IŞİD'e hava saldırısı: 15 ölü
Suarez ısırmamak için bakın ne yapıyor?
Ukrayna'da halk yarın sandık başına gidiyor
Hamsi ihracatı sezona hızlı başladı
Süper Lig'de şok istifa!
Bir ilimiz daha hızlı trene kavuşuyor!