Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

TT Arena'da büyük protesto! Davutoğlu: HDP'nin özür borcu var Çözüm Süreci Gaziantep'te masaya yatırıldı! Prof. Dr. Erol GökaKimlik ve demokrasi
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:15
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:32
Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Müezzinoğlu dün Meclis'te gazetecilere açıklamada bulunmuş ve "Amacımız istifa eden hocaları kazandırmak. Tam gün yasası ile ilgili sıkıntılara çözüm üretecek bir formül üzerinde çalışacağız" demişti.

Hatırlanacağı üzere, Ak Parti döneminde yapılan ve en çok beğenilen reformlardan birisi de tam gün yasası idi. Bu yasa sayesinde, üniversite tıp fakültesinde çalışan profesörlerin üniversite hastanesini bir muayenehane gibi kullanmasının önüne geçilmişti. Eski uygulamada üniversite hastanelerindeki hocalar, hastaya bakmak için hastayı önce kendi özel muayenehanesine yönlendirmekteydi. Yapılan yasal düzenleme sonrasında dışarıda muayenesi olan profesörlerin üniversite hastanesinde sadece akademik çalışma yapabileceği, hasta muayene edemeyeceği düzenlemesi getirilmişti.

TAM GÜN YASASINDA YENİ GELİŞME

Ancak çok beğenilen bu düzenlemeden, daha önce özel hastane işletmiş olan yeni bakan Müezzinoğlu'nun rahatsız olduğu anlaşılıyor.

Bakanın dün yaptığı açıklama sonrasında, Sağlık Bakanlığı adeta karıştı.

Bakanlıkta yapılan toplantı sırasında Bakan Müezzinoğlu, tam gün yasası ile ajanslara düşen açıklamasının yanlış yansıtıldığını söyledi ve "Hocaları geri kazanmak isteriz demedim" dedi. Ancak yapılan tartışmalar sırasında, bir basın açıklaması yapılması yönünde öneri sunulmasına rağmen Bakan Müezzinoğlu buna yanaşmadı. Müezzinoğlu "Bu şekilde anlaşılması da beni rahatsız etmedi, açıklamaya gerek yok" dedi.

Nezir Kardoğan/ Haber10

Haber 10Haber 10

Bu haber 14,278 kez okundu.

Erdoğan ile Biden'den ortak açıklama22 Kasım 2014 18:51
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkan Yardımcısı Biden ile yaptığı görüşme sonrası ortak açıklama yaptılar.
Erdoğan Biden ile görüşüyor22 Kasım 2014 15:06
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkan Yardımcısı Joe Biden ile çalışma yemeğinde bir araya geldi. Beylerbeyi Sarayı'ndaki çalışma ofisindeki görüşme saat 14.00 sıralarında başladı.
Hedef İpek Yolu gibi enerji yolu22 Kasım 2014 13:34
Başbakan Ahmet Davutoğlu, ABD Başkan Yardımcısı Joe Biden ile katıldığı Atlantik Konseyi Enerji Forumu'ndan önemli açıklamalarda bulundu. Enerjide 3 boyuta dikkat çeken Davutoğlu, "Geciken barışın maliyeti ağır olur. Hiç kimse enerjiyi bir silah gibi kullanmasın" dedi.
Biden'ın bu sözleri salonu güldürdü22 Kasım 2014 13:31
Başbakan Ahmet Davutoğlu ve ABD Başkan Yardımcısı Joe Biden, İstanbul'da Atlantik Konseyi Zirvesi oturumuna katıldı.
HDP 54 ilde kongre yapacak22 Kasım 2014 13:07
Halkların Demokratik Partisi (HDP), örgütlü bulunduğu 57 ilin 54'ünde kongre yapacak. Partinin il kongrelerinin 15 Aralık'a kadar tamamlanması öngörülürken, parti teşkilatı olmayan 24 ilde de örgütlenme çalışmaları sürdürülüyor
Kılıçdaroğlu'ndan MİT için şoke eden benzetme!22 Kasım 2014 11:35
CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, ülkesinin istihbarat teşkilatı MİT'i, Nazi dönemi Alman gizli servisi Gestapo’ya benzetti.
2015'te Kamu'ya 74 bin personel alınacak!22 Kasım 2014 10:40
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, 2015 yılında kamuya 74 bin personel alınacağını açıkladı.
Alevi sorununa 'radikal açılım'22 Kasım 2014 08:44
Hükümet, Alevi açılımına hazırlanıyor. Buna göre Alevilik seçmeli ders olacak; Din dersinde Alevilik de anlatılacak; bürokraside Alevilere yönelik önyargı kırılacak; cemevlerinin giderleri karşılanacak
Erdoğan'dan bir ilk!22 Kasım 2014 08:33
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen 4. Esnaf ve Sanatkârlar Şurası, 26-27 Kasım günlerinde Ankara'da gerçekleştirilecek.
Üniversiteliler için süper askerlik önerisi22 Kasım 2014 08:01
Hacettepe Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Murat Tuncer'den bedelli askerlikle ilgili sürpriz bir öneri geldi.
Kennedy Suikasti 51. yılında!22 Kasım 2014 07:24
ABD'nin en sevilen Devlet Başkanlarından biri olarak gösterilen John F Kennedy tam 51 yıl önce bugün bir suikaste kurban gitti. Suikastin ardından 51 yıl geçmesine rağmen gizemi devam ediyor.
Gül'den o habere yalanlama!21 Kasım 2014 22:39
Gül, bugün yayımlanan "Turkey doomed to fall under Erdoğan: Ex-President" başlıklı haberin tümüyle yalan olduğunu bildirdi.
Lionel Messi tarihe geçti!
Mülteci gemisine kurtarma operasyonu
Bahreyn'de seçim bitti sayım başladı
'Akıncılar'dan İsrail'e saldırı!
Selde mahsur kalanların yardımına AFAD yetişti
Ankara Emniyeti'nden narkotik operasyonu
Yanal, Prandelli'yi 3. kez mağlup etti
Galatasaraylı iki oyuncu tartıştı
Çalışan anneye bakım desteği
Elazığ'da deprem
Dilmen'den flaş Sneijder iddiası!
Lavrov: Rusya'ya karşı dünyaya baskı yapıyor
Dev maça damga vuran an!