Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Partizan-Beşiktaş / CANLI Akademik personele iyi haber! Flaş! 'Prandelli kararımı verdim...' Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
Tam gün açıklaması Bakanlığı karıştırdı
20 Şubat 2013 Çarşamba 15:15
Güncellenme Tarihi 20 Şubat 2013 Çarşamba 15:32
Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Yeni Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu'nun tam gün açıklaması Sağlık Bakanlığını karıştırdı.

Müezzinoğlu dün Meclis'te gazetecilere açıklamada bulunmuş ve "Amacımız istifa eden hocaları kazandırmak. Tam gün yasası ile ilgili sıkıntılara çözüm üretecek bir formül üzerinde çalışacağız" demişti.

Hatırlanacağı üzere, Ak Parti döneminde yapılan ve en çok beğenilen reformlardan birisi de tam gün yasası idi. Bu yasa sayesinde, üniversite tıp fakültesinde çalışan profesörlerin üniversite hastanesini bir muayenehane gibi kullanmasının önüne geçilmişti. Eski uygulamada üniversite hastanelerindeki hocalar, hastaya bakmak için hastayı önce kendi özel muayenehanesine yönlendirmekteydi. Yapılan yasal düzenleme sonrasında dışarıda muayenesi olan profesörlerin üniversite hastanesinde sadece akademik çalışma yapabileceği, hasta muayene edemeyeceği düzenlemesi getirilmişti.

TAM GÜN YASASINDA YENİ GELİŞME

Ancak çok beğenilen bu düzenlemeden, daha önce özel hastane işletmiş olan yeni bakan Müezzinoğlu'nun rahatsız olduğu anlaşılıyor.

Bakanın dün yaptığı açıklama sonrasında, Sağlık Bakanlığı adeta karıştı.

Bakanlıkta yapılan toplantı sırasında Bakan Müezzinoğlu, tam gün yasası ile ajanslara düşen açıklamasının yanlış yansıtıldığını söyledi ve "Hocaları geri kazanmak isteriz demedim" dedi. Ancak yapılan tartışmalar sırasında, bir basın açıklaması yapılması yönünde öneri sunulmasına rağmen Bakan Müezzinoğlu buna yanaşmadı. Müezzinoğlu "Bu şekilde anlaşılması da beni rahatsız etmedi, açıklamaya gerek yok" dedi.

Nezir Kardoğan/ Haber10

Haber 10Haber 10

Bu haber 14,268 kez okundu.

Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi23 Ekim 2014 21:18
AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi.
Yargı Paketi alt komisyondan geçti23 Ekim 2014 19:47
Soruşturma usullerinde değişiklikler, hakim ve savcı maaşlarında artış gibi düzenlemeler öngören kanun teklifi TBMM Adalet alt komisyonundan bazı değişikliklerle geçti.
'Ar-Ge işi bizde pahalı'23 Ekim 2014 17:57
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, Ar-Ge konusunda Avrupa'yla aradaki fark için veryansın etti.
Gülen'den Kürt gazetelerine ilan23 Ekim 2014 17:34
Fethullah Gülen IŞİD saldırıları sonucu hayatını kaybeden peşmerge güçleri ve Irak ordusu askerleri için taziye mesajı yayınladı. Gülen'in mesajı Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nin önde gelen gazetelerinde yer aldı.
Buldan: Heyete iki kişi eklenecek!23 Ekim 2014 17:21
HDP Grup Başkanvekili Buldan, İmralı'ya giden heyete iki kişi daha ekleneceğini ve bunların sekreterya görevi yapacağını açıkladı.
İdris Bal'dan parti yalanlaması23 Ekim 2014 17:14
Kütahya Bağımsız Milletvekili İdris Bal, yeni kuracağı parti ile alakalı iddiaları sert bir dille yalanladı.
Erdoğan: Batı'nın derdi insan değil petrol23 Ekim 2014 17:07
Cumhurbaşkanı Erdoğan Letonya Üniversite'sindeki toplantıda konuştu. Erdoğan AB ve ABD'yi sert sözlerle eleştirdi.
Kurtulmuş: Problemleri çözmeliyiz23 Ekim 2014 13:35
Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş Ortadoğu'daki sorunlarla ilgili konuştu.
Arınç: Aklını kullan İdris Beyciğim!23 Ekim 2014 12:56
Katıldığı bir televizyon programında gündeme ilişkin soruları yanıtlayan Bülent Arınç, İdris Bal'ın parti kurması konusunda, "Aklını kullan güzel işler yap İdris Beyciğim. Bırak boş şeyleri. Boş laflar bunlar ne partisi kuracaksın?" diye konuştu.
İmralı'ya heyet gidecek mi?23 Ekim 2014 12:20
Bülent Arınç, İmralı'ya gönderilmesi gündemde olan 5 kişilik müzakere heyeti için kesin bir kararın olmadığını söyledi.
IŞİD'in Türkiye planı deşifre oldu!23 Ekim 2014 12:11
Konya'da bir evde düzenlenen baskında ele geçirilen IŞİD'e ait bir kroki, İstanbul Kapalıçarşı için düşünülen korkunç planı ortaya çıkardı.
Gülen'in avukatı yeni parti iddialarını yalanladı!23 Ekim 2014 11:34
İdris Bal'ın parti kuracağını açıklamasının ardından ortaya atılan cemaat iddialarına Fethullah Gülen'in avukatından cevap geldi.
Partizan-Beşiktaş / CANLI
Cimbom'dan korkunç zafer
Kanal D bir diziyi daha yayından kaldırdı
Abdülkadir Selvi: IŞİD'in babası Amerika, annesi Esed yönetimidir
Ğulam Azzam vefat etti
Hacdan döndü, Ebola şüphesi ile hastande
Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi
Polisten kaçarken polis araçlarına çarptı
Akademik personele iyi haber!
Sendikalar Kanunu'nun bazı hükümleri iptal edildi
CAS'tan F.Bahçe'ye kötü haber!
Fenerbahçe'den transfer hamlesi!
AB'de enerji ve ekonomi zirvesi
Ebola'dan ölenlerin sayısı 5 bine yaklaştı
İzmir'de şiddetli yağış, yollar göle döndü
Diyarbakır'da bombalı araç paniği
TFF'den e-bilet savunması!
IŞİD'in son taktiği şoke etti!
Sporting Lizbon tekrar için UEFA'ya başvurdu
Ömer Baba ATV'nin Kertenkele dizisinde!
ÖSO'dan Kobani'ye dev destek kararı
Trabzonspor - Lokeren: 2-0
Nur Yerlitaş'tan kötü haber
Yasin Börü okul arkadaşları tarafından anıldı
Yargı Paketi alt komisyondan geçti
"Paralel yapı" operasyonunda 2 tutuklama istemi
Hizbullah askerleri isyan etti
Vederson'a 2 maç ceza!
ABD o hedeflari bombaladı!
F.Bahçe'den yalanlama! Trabzonspor'un...
“Demokrasi dinsizlerin işi”
Hüseyin Gülerce ifade verdi
Partizan-Beşiktaş maçı iptal tehlikesi!
Marmaray`ın askıya alındığı haberi...
Soma'da bin 700 madenci iş bıraktı
Galatasaray'da çifte şok!
Flaş! 'Prandelli kararımı verdim...'
IŞİD'in petrol tesisleri vuruldu
Haram yemedi!
Otomobil alacaklara kötü haber
O baraj su tutmaya başladı
Türkiye-Kazakistan maçı biletleri satışta
'Ar-Ge işi bizde pahalı'
Bu ilimize kuvvetli yağış uyarısı!
Film için cayır cayır yandı
'Tanrıkulu'ndan jübile teklifi gelmedi'
El Clasico ne zaman saat kaçta?
100 bin lirayı bulan taksici bakın ne yaptı
Schumacher'dan iyi haber!
Online alışverişte rekor artış
Bruno Alves'in cezası belli oldu
Akaminko'nun acı günü
Çin’den İran’la güçlü askeri işbirliği
Gülen'den Kürt gazetelerine ilan
Türkiye-Kazakistan maçı biletleri satışta
’Galatasaray maçı geride kaldı’
Şiddetli fırtına Bodrum'u vurdu!
Rosneft'ten 49 milyar dolarlık yardım talebi
Buldan: Heyete iki kişi eklenecek!
Mesajla ''şantaj'' suçuna 1 yıl hapis cezası
''Ayık Yaşam Atölyesi'' tanıtım gecesinde duygulu anlar!
Suriye'de bir ayda 553 kişi öldü
NATO Komutanı'ndan IŞİD açıklaması
Galatasaray'da şok sakatlık!
İdris Bal'dan parti yalanlaması
Es Es'te Mersin mesaisi
Tavuk döner Twitter'ı fena karıştırdı!
Bir ayda 553 ölü!
Atatürk Havalimanı'nda alarm!