Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İstifa sorusuna öyle bir cevap verdi ki... İranlı komutan Suriye'de öldürüldü İşte o elbisenin rengine en yakın iddia! Ömer AltaşAK Parti’nin
kendisiyle imtihanı
Kurtlar Vadisi Pusu'ya yakışmayan hata!
Kurtlar Vadisi Pusu'ya yakışmayan hata!
24 Ocak 2013 Perşembe 07:18
Güncellenme Tarihi 24 Ocak 2013 Perşembe 07:19
Kurtlar Vadisi Pusu 178. bölümündeki hata diziye yakışmadı.

Kurtlar Vadisi Pusu'nun 178. bölümündeki hata diziye yakışmadı. Dizinin bir sahnesinde Polat Alemdar ile Cahit arabayla giderken durup Pusat Çakır’ı alırlar.

Polat Alemdar önde oturduğundan Pusat Çakır mecburen arkaya oturur. Komik olan kısmı ise araba hiçbir yere uğramadan devam ederken, bir yerde durur ve önde oturan Polat Alemdar arka taraftan inerken arkada oturan Pusat Çakır ön taraftan iner.

Bu haber 1,078 kez okundu.

"Ekolojik Kadın Köyü" festivali başladı04 Mart 2015 23:25
Harran ilçesinde 1. Uluslararası "Ekolojik Kadın Köyü" festivali törenle başladı.
Haksöz Dergisinin Mart 2015 sayısı çıktı04 Mart 2015 19:55
Haksöz Dergisi, Mart 2015 tarihli 288. Sayısında 28 Şubat mağduru Müslüman tutsakları kapağa taşıdı. “Zindanda Bitmeyen Şubat” manşetiyle çıkan dergi çeşitli konular ele alınıyor.
Yeni bir mizah dergisi: HACAMAT!04 Mart 2015 19:43
Mizah dergilerine yeni bir tanesi eklendi. İlk sayısı 4 Mart 2015 tarihinde bayilerdeki yerini alan Hacamat Mizah Dergisi haftalık olarak yayınını sürdürecek ve her Çarşamba bayilerde olacak.
Naci Kutlay TRT Kurdi'de 49'lar davasını anlatacak04 Mart 2015 19:26
Bu hafta Çanda Qedîm (Kadim Kültür) Programı Kürt tarihinde önemli bir olay olan 49’lar davası geniş bir şekilde ele alınacaktır.
Diriliş Postası'nın adı mı değişiyor? Hakan Albayrak açıkladı04 Mart 2015 19:05
Sezai Karakoç, basın tarihine damga vurmuş olan Diriliş'i haftalık olarak yeniden çıkarmayı mı düşünüyor? Bu durumda Diriliş Postası'nın akıbeti ne olacak? Hakan Albayrak konuyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
“Zindanda Bitmeyen Şubat”04 Mart 2015 14:43
Haksöz Dergisi, Mart 2015 tarihli 288. Sayısında 28 Şubat mağduru Müslüman tutsakları kapağa taşıdı. “Zindanda Bitmeyen Şubat” manşetiyle çıkan dergi çeşitli konular ele alınıyor.
Cumhuriyet, Ahmet Altan'a fena vurdu!04 Mart 2015 12:22
Cumhuriyet gazetesi dün Ahmet Altan’ın Balyoz davasıyla ilgili yazısını yayınlarken bugün Altan’ı köşeye sıkıştıran bir haber yaptı.
Ülkü Ocakları'ndan Avşar'a veto!04 Mart 2015 11:27
Hülya Avşar'ın 1980 askeri darbesi döneminde idam edilen ülkücü Mustafa Pehlivanoğlu’nun annesini canlandıracağı film için Ülkü Ocakları'ndan çok sert açıklama geldi.
Müziğin farklı tarzları İBB Cemal Reşit Rey’de04 Mart 2015 11:19
İBB Cemal Reşit Rey Konser Salonu, mart ayının ikinci haftasında birbirinden renkli programlar ve müziğin farklı tarzlarıyla İstanbullu müzikseverlerin karşısında olacak.
Oğur: Ahmet Altan belgeleri okumadı04 Mart 2015 10:57
Yıldıray Oğur, Ahmet Altan'ın ne Balyoz planını okuduğunu ne de ses kayıtlarını dinlediğini belirterek barış için mücadele etmiş bir aydının kibirle içler acısı bir hale düştüğünü yazdı.
Ulan İstanbul tamamen bitti04 Mart 2015 10:45
Televizyon hayatını bitirdikten sonra internetten yayınlanmaya devam eden Ulan İstanbul, artık internetten de yayınlanmayacak
Belarus Başbakanı'na Kur'an ve Risale-i Nur hediye edildi04 Mart 2015 09:43
Belarus Başbakanı Mikhail Myasnikovich'e Kur'an-ı Kerim ve Risale-i Nur hediye edildi.
"Engellerin ortadan kalkması için her türlü öneriye açığız"
Ukrayna'da madende patlama
Türkiye ekonomisi 2. oldu
CHP, 'Yemek duası' okundu diye mahkemeye gidiyor
Tezahüratla ölüme yürüdü
İstifa sorusuna öyle bir cevap verdi ki...
"Ekolojik Kadın Köyü" festivali başladı
Aydın Ünal'dan CHP ve MHP'yi kızdıracak sözler
İranlı komutan Suriye'de öldürüldü
Netanyahu, ABD'de istenmeyen adam oldu
Liseli kız kendini merdiven boşluğundan attı
Başbakan Davutoğlu AK Parti'nin son oy oranını açıkladı!
'Nusret Cephesi El Kaide'den ayrılacak'
Sivilleri canlı kalkan olarak kullanıyor
Adıyaman'da çadır kentte yangın
Mersin İdmanyurdu - Fenerbahçe: 1-2
Yıldız oyuncu yığıldı kaldı! Premier Lig'de şok
Milliler Bulgaristan'da minderi titretecek
Akyürek Pazarlama, faaliyet karlılığını yüzde 46 artırdı!
İsrail askerleri zor durumda
Hırsızlık zanlıları 4 yıl sonra yakalandı
Kırk yıl boyunca karısını aldatan siyasetçi!
O itirafı açıkladı: Türklere yalvaracaksınız
Ekonominin zirvesi ABD'de temasta
İşte o elbisenin rengine en yakın iddia!
Güneş: Dört penaltımız verilmedi
Diyanet ile Sudan Evkaf Bakanlığı arasında işbirliği
MÜSİAD'tan engelli öğrencilere burs imkanı
Duygun Yarsuvat taburcu edildi
Kılıçdaroğlu: Etkiliyiz ki milletvekillerimiz darp ediliyor
Gamze Akbaş kansere yenik düştü
Nusra Halep'te kritik üsse saldırdı
Kanada'da korkutan deprem
Almanya eski Başbakanı'ndan itiraf
Fenerbahçe otobüsüne şok saldırı!
Altın dolu poşeti çöp kutusuna bıraktı!
Zuckerberg, gençlerin sorularını yanıtladı
Sulama kanalına düşen çocuk boğuldu
Başkan Ceyhan’dan, Necmettin Karaosmanoğlu’na ziyaret
Çeyrek Final ilk maçında gülen olmadı
Rutubet kanseri tetikliyor
Opare'den "Club Brugge" uyarısı
PAGÇEV 'Atık yönetimi sempozyumu'nda yerini aldı
Askeri eğitim uçağı düştü
Tartışmalı gemi Kuito'da söküm başladı
Sigaranın Adı Yok!
Van'ın ekonomisi festivalle canlanacak
Kerry'den İran açıklaması
Erdoğan: Sigara içenin ayıplandığı ülke olmalıyız
17 yaşındaki Cemre'den kötü haber!
Akıllı bileklik HTC Grip ile formunuz kontrol altında
Erste Grup 2014 yılını kârlı bir çeyrekle kapattı
Kadınları fetheden proje
Şırnak'taki sığınmacılara Almanya'dan yardım
E-atık uzmanları zirvede buluşuyor
Sivas'ta Çanakkale ruhu büyük ilgi ile karşılandı
Marsel İlhan hedef değişti
Haksöz Dergisinin Mart 2015 sayısı çıktı
IŞİD çocuk militanların fotoğraflarını paylaştı
12 bin TL maaşlı iş için eleman bulunamıyor
Bu karar Falcao'yu şaşırttı
İntikam randevusu kanlı bitti