Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Facebook'tan o görüntüler için uyarı kararı! Paralel örgüt soruşturmasında flaş gelişme! 'Gezi' karşıtı konuşmasının bedelini ödüyor! Aslan DeğirmenciBize düşen son görev
Usame Bin Ladin’in 11 Eylül Röportajı
Usame Bin Ladin’in 11 Eylül Röportajı
11 Eylül 2012 Salı 16:16
Güncellenme Tarihi 11 Eylül 2012 Salı 16:17
Usame Bin Ladin’in 11 Eylül saldırısı sonrası El-Cezire’ye verdiği ancak yayınlanmayan röportajın görünütüleri…

ABD askerlerinin Pakistan’da gerçekleştirdikleri operasyonda katledilen El Kaide lideri Usame Bin Ladin'in 11 Eylül saldırıları ile ilgili olarak 21 Ekim 2001 tarihinde verdiği röportajın kaydı… Bin Ladin, bu röportajda 11 Eylül saldırısının gerekçelerinden Filistin davasına kadar birçok soruya cevap veriyor.

El Cezire'den Teysir Alloni’nin Usame Bin Ladin’le yaptığı ancak yayımlanmayan röportajın Türkçe altyazılı görüntüleri:

Bu haber 1,858 kez okundu.

IŞİD turşu ve kuruyemişi yasakladı24 Ağustos 2014 23:35
Musul'da 10 Haziran'dan bu yana işgalini sürdüren ve hilafet ilan eden IŞİD, "haram ve yasak" listesine yenilerini ekledi.
Papa Franciscus'dan IŞİD çağrısı08 Ağustos 2014 10:55
Papa Franciscus, IŞİD'in Irak'ın kuzeyindeki saldırılarına maruz kalan Hristiyanların korunması için dünyaya çağrı yaptı.
Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında çatışma01 Ağustos 2014 09:31
Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında çıkan çatışmada Azerbaycan ordusundan sekiz asker hayatını kaybetti.
Türkler Olimpiyat Stadı'nda oy kullanacak30 Temmuz 2014 20:31
Almanya'da yaşayan 1 milyon 385 bin 141 seçmenin Cumhurbaşkanı seçiminde oy kullanması için haızrlıklar devam ediyor.
Hamas, İsrail F16'sını vurdu!23 Temmuz 2014 01:46
Kassam Tugayları, Gazze -Deyr Al Balah semalarındaki İsrail'e ait F16 savaş uçağını vurduğunu açıkladı.
Helikopter caddenin ortasına çakıldı18 Temmuz 2014 14:03
Güney Kore'de bir süre önce meydana gelen feribot kazasında kaybolanları aramak için uçuş gerçekleştiren bir helikopter Gwangju kentindeki bir caddenin ortasına çakıldı. Alev topuna dönen helikopterdeki 5 kişi hayatını kaybetti.
Esed yine ölüm yağdırdı!14 Temmuz 2014 01:09
Suriye'de Esed'e bağlı ordu birliklerinin, muhaliflerin denetimindeki bölgelere düzenlediği saldırılarda 46 kişinin öldüğü bildirildi.
John Kerry Mahmud Abbas ile görüştü10 Temmuz 2014 17:35
ABD Dışişleri Bakanı John Kerry, Gazze'deki durumla ilgili Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Kassam, İsrail'i vurdu08 Temmuz 2014 23:14
İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırılarında 3'ü çocuk 16 kişi öldü. Tel Aviv, 40 bin yedek askeri göreve çağırdı. Hamas ve diğer örgütler füzelerle karşılık veriyor. Kudüs'te üç patlama meydana geldi.
Avrupa Asfalt Üstyapı Birliğine Türk başkan08 Temmuz 2014 13:08
Türkiye Asfalt Müteahhitleri Derneği Başkanı Özcan, Avrupa Asfalt Üstyapı Birliği Başkanlığına seçildi
Otomobil devinde ölüm skandalı02 Temmuz 2014 08:00
Farklı sorunlardan dolayı toplam 28 milyon aracını geri çağıran şirket, şimdi de bir ölüm haberiyle sarsıldı.
İsrail kaçıranların isimlerini açıkladı27 Haziran 2014 10:20
İsrail ordusundan yapılan yazılı açıklamada, kaybolan yerleşimcilerin Hamas tarafından kaçırıldığı iddiası yinelendi
Beşiktaş'ta hakeme büyük tepki
Çakır'ın yönettiği maçta Bilbao coştu!
Jack Wilshere’den penaltı itirafı
Çalhanoğlu attı Bayern turladı!
Salzburg şokta! Malmö gruplarda
Galatasaray'ın rakipleri belli oluyor!
Facebook'tan o görüntüler için uyarı kararı!
Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç'tan tekzip metni!
Suriye'de IŞİD için savaşan bir ABD'li öldürüldü
Davutoğu: İlk ziyaret yerim...
Konya'da Davutoğlu için büyük şölen
Kassam sözcüsü: Siyonist düşman karşısında kazandık
Çankırı'da tuz fabrikasında yangın
Beşiktaş oynadı, Arsenal turladı!
Paralel örgüt soruşturmasında flaş gelişme!
Refah kapısında yıllar sonra ilk konvoy
Erdoğan'ın Çankaya'da ilk konuğu Davutoğlu olacak!
Türkiye en ucuza uçulan ülkeler sıralamasında
Beşiktaşlıları çıldırtan pozisyon!
Devir teslim törenine yoğun katılım
ABD'li kadın rehine için 6.6 milyon $ istediler
ABD'den IŞİD'e 3 saldırı birden!
Karaalioğlu: Davutoğlu daha güçlü bir isim haline geldi
Uçaklara lazer tutan kişiye 10 bin lira para cezası
Bartın'da denize giren kişi kayboldu
Avrupa'da bir nesil yok olup gidiyor
Gül, Nazarbayev ile görüştü
Poroşenko Merkel'le görüştü
Somali Cumhurbaşkanı Mahmud, Ankara'ya geldi
Hürriyet'in Fatiha sureli fors korkusu
İki işçi takımı Soma için maç yaptı
Tello uçak cinayetini PKK üstlendi!
Çiçek'ten Davutoğlu'na tebrik mesajı
Kaleci Volkan'la ilgili bir suç duyurusu daha!
İnce: Bu partiye yeni bir heyecan, yeni bir ruh lazım
'Gezi' karşıtı konuşmasının bedelini ödüyor!
Davutoğlu: Allah'ın izni ile bayrağı çok daha ilerilere taşıyacağız
Emine Erdoğan ve Sare Davutoğlu neden beyaz rengi tercih etti?
Sürekli yorgun ve unutkansanız dikkat edin!
Almanya'dan Türkiye ve IŞİD açıklaması!
İsmail Kartal kendisini savundu
Gazze'ye liman ve havaalanı müjdesi!
Prandelli'den şoke eden Telles kararı!
IŞİD'ten kaçan 400 Ezidi Batman'da
TİSK'ten Davutoğlu'na tebrik
Hisarcıklıoğlu'ndan Davutoğlu açıklaması
Kızılay'ın tırları Gazze'ye ulaştı
Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'nda atama
Demokratik Kongo Cumhuriyeti'ni rahatlatan açıklama
AB’den İtalya’ya mülteci desteği
Beşiktaşlı taraftarlardan Londra çıkarması
Devler Porto Riko’yu farklı geçti
Türkiye ile Bosna Hersek arasında işbirliği!
Ukrayna'da gerginlik tırmanıyor
İşte Enis Berberoğlu'nun yeni mesleği
Küstah açıklama: Ateşkese karşıyım!
İspanyolları üzen haber! Veda etti
Hasan Yanlızoğlu Kızılelma’ya katıldı!
Togo Devlet Başkanı Gnassingbe Ankara'da