Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kurtlar Vadisi hayranlarına kötü haber! Bordo bereliler sınırda! Bu gece başlıyor TRT Spor öyle bir şey yaptı ki! Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
60 aylıklar için sek sek ve 7 taş
60 aylıklar için sek sek ve 7 taş
28 Ağustos 2012 Salı 08:53
Güncellenme Tarihi 28 Ağustos 2012 Salı 08:53
Talim ve Terbiye Kurulu 4+4+4 sistemine göre müfredat hazırladı. 60 aylıkları okula alıştırmak amacıyla ilk 3.5 ayda kes-yapıştır, sek sek ve 7 taş gibi oyunlar mühredata alındı.

Hazırlanan yeni müfredat ilk olarak 1.sınıflara uygulanacak. 2, 3 ve 4. sınıf öğrencileri ise bu yıl eski müfredata göre eğitim görecek. Müfredatta, okula başlama yaşının 60 aya çekilmesinden dolayı birinci sınıflar için 14 hafta sürecek özel bir paket hazırlandı. Hazırlanan paketin amacı ise, birinci sınıfları okuma yazmaya hazırlamak ve okula uyumlarını da kolaylaştırmak. Buna göre, paketin içerisinde yer alan kitaplarda çıkartmalar ve kesip yapıştırmaya uygun sayfalar olacak.

SEK SEK VE 7 TAŞ

Vatan gazetesinin haberine göre, çocukların ilgisini çekebilmek için de oyun kartları kullanılacak. Kartlarla öğrencilere “7 taş, sek sek” gibi geleneksel oyunların öğretilmesi amaçlanıyor. Birinci sınıflarda ayrıca hayat bilgisi, matematik gibi akademik dersler de yer alacak.

'OKUMA YAZMA NİSANDA BAŞLAYACAK'

Okuma yazma çalışmalarına ise nisan ayında başlanacak. Yeni müfredatta sisteme yeni giren seçmeli dersler de olacak. Beşinci sınıflara sunulacak 15 seçmeli dersten 11’i yeni ve müfredatı hazırlandı. Bir kısmının müfredatı ise 17 Eylül’e kadar tamamlanacak. Yeni müfredatta bazı derslerin kitabı olurken, bazılarının ise olmayacak. Ders kitabı olmayan dersler içerisinde drama, yazarlık ve yazma becerileri, zeka oyunları gibi dersler bulunuyor. Bu yıl sisteme dahil olan derslerden “Hz. Peygamber’in Hayatı”‘nın da müfredatı tamamlandı. Yapılan bir değişiklikle dersin adı değişti ve “Hz. Muhammed’in Hayatı” oldu. Ancak bu dersin de müfredatı tamamlanan Kuran-ı Kerim dersinin de kitabı olmayacak. İki ders için de öğretmenlere çeşitli eğitim materyalleri önerilecek.

Yeni müfredatı değerlendiren Türkiye Özel Okullar Derneği Başkanı Cem Gülan, “Yeni müfredata göre ilk 3 ay psikomotor gelişime ağırlık verilecek. Ayrıca okuma yazmaya hazırlık çalışmaları yapılacak. Oyun ve egzersiz olacak. Okumaya ise nisan ayında başlanacak” dedi.

MÜFREDAT DA HAZIRLIKSIZ

Eğitim Sen Genel Başkanı Ünsal Yıldız da, yeni müfredatın son derece hazırlıksız bir şekilde yapıldığını belirterek şunları söyledi:”60 ve 81 ayındaki çocuklar aynı sınıfları dolduracak. 6 buçuk yaşındaki çocukla 5 yaşındaki çocuk aynı sınıfta olacak. Böyle bir durumda hazırlanan müfredat da hazırlıksız. Çocuklar bir süre sonra kendi aralarında yarışmak zorunda kalacaklar.”

NTVNTV

Bu haber 225 kez okundu.

DGS ek yerleştirme tercih başvuruları başlıyor22 Ekim 2014 14:31
Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ek yerleştirme tercih işlemleri, 24 Ekim Cuma gününden itibaren yapılabilecek.
Öğrenciler, başvurular başladı!22 Ekim 2014 14:09
Gençlik ve Spor Bakanlığı Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu, 2014–2015 öğretim yılına ilişkin burs ve öğrenim kredisi başvurularının başladığını duyurdu.
Burs ve öğrenim kredisi başvuruları başladı22 Ekim 2014 11:13
Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu, 2014-2015 öğretim yılına ilişkin burs ve öğrenim kredi başvurularının başladığını duyurdu.
Öğretmenlere zorunlu rotasyon22 Ekim 2014 09:48
Milli Eğitim Bakanlığı, öğretmen atama ve yer değiştirme taslağı çalışmalarını tamamladı. Taslağın 35. maddesinde öğretmenlerin aynı eğitim kurumunda azami çalışma süresi belirlendi.
Yüzlerce öğrenciye sınavsız diploma kıyağı22 Ekim 2014 08:00
Aydın Nazilli Meslek Yüksek Okulu'nda paralel yapıya yakınlığıyla bilinen yönetici ve öğretim görevlileri yüzlerce öğrenciye sınavsız ders geçirdi.
KPSS'ye girenler dikkat!21 Ekim 2014 20:30
Adaylar ÖSYM'nin https://ais.osym.gov.tr internet adresinden öğrenebilecek.
Yardımcı hizmetlinin KPSS rekoru20 Ekim 2014 13:49
Sivas'ın Suşehri İlçesi'nde yardımcı hizmetli olarak çalışan 26 yaşındaki Salih Davarcı, KPSS'de 95 puan alarak Türkiye 27'ncisi oldu.
Okulların pansiyon ücretlerine zam20 Ekim 2014 11:58
Milli Eğitim Bakanlığına bağlı eğitim kurumlarının pansiyon ücretleri, yeni yılda yaklaşık yüzde 15 zamlanacak.
Ücretsiz devlet dershaneleri bugün açılıyor20 Ekim 2014 10:39
Geçtiğimiz günlerde duyurulan, devlet okulları ve halk ediğim merkezleri bünyesinde açılacak olan ücretsiz dershanelerde bugün dersler başlıyor.
e-YDS sonuçları açıklandı19 Ekim 2014 20:15
Elektronik Yabancı Dil Sınavı (e-YDS 2014/2) sonuçları açıklandı.
Akademik makalelerde “Türkçe” dönemi19 Ekim 2014 17:15
American Academic And Scientific Research Journal (AASRJ), KKTC'de uluslararası konferanslar düzenleme kararı aldı.
Öğrencilere barınma müjdesi!18 Ekim 2014 11:20
Gençlik ve Spor Bakanlığı Müsteşarı Özçelik öğrencilere barınma müjdesi verdi.
Kurtlar Vadisi hayranlarına kötü haber!
Davutoğlu'ndan kısa film yönetmenine ders gibi cevap
Dortmund hezimetinden sonra şok açıklama!
BDDK, tüketici için şikayet üssü kuruyor
Pensilvanya'dan 'hükümeti yık' talimatı
ABD'den Kudüs'teki kazaya kınama
'Aydın Doğan Hürriyet'i satıyor' iddiası
Klopp'tan G.Saray'a derslik sözler
Esrarengiz kazadan çocuk sürücü çıktı
Burak Yılmaz: Asıl hedefimiz...
Merkez Bankası faiz kararını açıklıyor
Varşova deplasmanda yine yıktı!
Emekliye müjde! Zam Meclis'te...
Juve'ye Yunanistan'da soğuk duş
G.Saray'ın grubunda puan durumu
Nuri Şahin: Küçükken G.Saraylıydım ama...
Bordo bereliler sınırda! Bu gece başlıyor
New York'ta polis şiddeti protesto edildi
Dirk Kuyt'a Ada'dan sürpriz talip
Paralel polisler tutanağa rağmen dinleme kayıtlarını silmemiş
Sular gittikçe ısınıyor! Büyük tehdit
İzmir'de kaçaklar koğuşları ateşe verdi
Davutoğlu: Oralardan arsa almak haramdır
Yıldız isim gemileri yaktı: Artık söz bitti
Fırtına, Avrupa'da zafer peşinde
GS TV karıştı: Mümkünse burayı terk etsin
TRT Spor öyle bir şey yaptı ki!
Diplomalı anne devri başlıyor
Hasan Şaş: Kedinin fareyle oynadığı gibi...
Eski istihbaratçılar 3 maymunu oynadı
Real Madrid Liverpool'u dağıttı
Ardalı Atletico Devler Ligi'nde farka koştu
Arsenal'den 90'da geri dönüş
Tramvay durağında bekleyenlere araç çarptı
Beşkent'te şüpheli paket paniği
'Kedinin fareyle oynadığı gibi...'
Akdoğan: Öcalan onları tahrik etti!
Aslan Panzere çarptı!
Bruma neden kadro dışı bırakıldı, Taffarel açıkladı!
Şanlıurfa'da feci kaza: 1 ölü, 3 yaralı
Galatasaray taraftarından alkış!
İrlandalı bakana Beşiktaş forması
ABD'de Ebola önlemleri
Antalya'da taksi su kanalına uçtu
Arena'da Avrupa'yı hayran bırakan şov!
Peşmerge'den IŞİD'e çok ağır darbe!
Varşova deplasmanda yine yıktı!
Hamit Altıntop, 424 gün sonra ilk 11'de
Bir dizi daha erken final yapıyor!
Paralel yapı soruşturmasında 2 emniyet müdürü teslim oldu
Bakan Avcı: Bu olaylar Mardin'e yakışmadı
Kartal uzatmada kanatlandı
Gaziantep'te inşaatta çökme: 1 ölü
Bilic: Partizan maçına hazırız
Bilic: Partizan maçına hazırız
"Sadece sokak güvenliğini kastetmiyoruz"
Tanju Çolak: Hakkari'ye gittik kepenkler açıldı
Barzani: Bu anlaşma düşmanlarımıza cevaptır
Cannavaro'ya vergi soruşturması
Marmara depremle sarsıldı!
Pentagon hatasını itiraf etti!
Jetler, Avustralya'ya ait uçağı indirdi
Lost'un yönetmeni Kocaeli'de
F-35'e Türk damgası!
3 polise tutuklama istemi
Öğretmenlere 4 yıl zorunluluğu!