Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Tuğçe Albayrak yaşam destek ünitesinden çıkartıldı Tanzanyalı öğrenciler İstiklal Marşı'nı farklı okuyor! İşte yardımcıları! Sürpriz isimler var Prof. Dr. Erol GökaÖrgütsel yapılarda kimliklenmek
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
21 Ağustos 2012 Salı 14:26
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2012 Salı 14:29
Hakkari'de şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan'da toprağa verildi.

Hakkari-Van karayolunun 20. kilometresinde devriye görevi yapan zırhlı aracın geçişi sırasında, terör örgütü PKK mensuplarınca menfeze yerleştirilen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan ilçesinde toprağa verildi.

Van'dan askeri uçakla Hatay Havaalanı'na getirilen Seyhan'ın cenazesi, buradan, Kırıkhan ilçesine bağlı Bahçelievler Mahallesi'ndeki baba evine götürüldü. Cenazenin getirilişi sırasında baygınlık geçiren anne Nebahat Seyhan'a sağlık görevlileri müdahale etti. Yakınlarından helallik alınmasının ardından Seyhan'ın cenazesi törenin yapılacağı Merkez Ulu Camii'ne getirildi.

Cenaze törenine katılan Adalet Bakanı Sadullah Ergin, camide şehidin babası Kıyas ile eşi Gül'e başsağlığı dileğinde bulundu.

Şehidin cenazesi, İl Müftüsü Mustafa Sinanoğlu'nun öğle namazına müteakip kıldırdığı cenaze namazının ardından Kırıkhan Şehitliği'nde toprağa verildi.

Törene, Seyhan'ın ailesi, yakınları ve Adalet Bakanı Sadullah Ergin'in yanı sıra, Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz, AK Parti Hatay milletvekilleri Adem Yeşildal, Orhan Karasayar, Mehmet Öntürk, Hacı Bayram Türkoğlu, CHP Hatay Milletvekili Hasan Akgöl, MHP Hatay Milletvekili Şefik Çirkin, Kırıkhan Kaymakamı Fecri Fikret Çelik, Kırıkhan Belediye Başkanı Murat Sakman, askeri ve sivil erkan ile vatandaşlar katıldı.

Tören sırasında vatandaşlar, ''Şehitler ölmez vatan bölünmez, hepimiz Yusufuz'' şeklinde terör örgütü aleyhine sloganlar attı.

Dün, Hakkari-Van karayolunda devriye görevi yapan askeri zırhlı aracın geçişi sırasında meydana gelen patlamada 2 uzman çavuş şehit olmuş, 1 uzman çavuş yaralanmıştı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 105 kez okundu.

Tuğçe Albayrak yaşam destek ünitesinden çıkartıldı29 Kasım 2014 00:04
Almanya'nın Offenbach kentinde Sırp gençlerin saldırısı sonucu yaralanan ve kaldırıldığı hastanede önceki gün beyin ölümü gerçekleşen Tuğçe Albayrak, 23 yaşına girdiği bugün yaşam destek ünitesinden çıkartıldı.
Bakan Çavuşoğlu Kerry ile görüştü28 Kasım 2014 23:49
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, ABD Dışişleri Bakanı John Kerry ile telefonda görüştü.
Anket oyunu!28 Kasım 2014 23:42
CHP'ye olan yakınlığıyla bilinen SONAR'dan skandal anket. Anket şirketi manipulasyon amacıyla AK Parti oylarının bir kısmını Emine Ülker Tarhan'ın kurduğu partiye yansıttı.
Yine asansör kazası yine ölüm!28 Kasım 2014 23:00
İki katlı binanın dış bölümünde kurulan yük asansörü zemine düştü, 1 kişi yaşamını yitirdi.
Sınır Kapısı'nda 25 kaçak yakalandı28 Kasım 2014 22:25
Kapıkule Sınır Kapısı'nda yapılan 5 aramada 25 kaçak yakalandı.
TEM Otoyolu'nda 2 kaza birden28 Kasım 2014 22:01
TEM Otoyolu'nun Edirne yönünde, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü çıkışında meydana gelen kazada 2 kişi yaralandı.
Cübbeli: Müslüman ol Papa!28 Kasım 2014 21:49
Cübbeli Ahmet Hoca, Türkiye'yi ziyaret eden Papa'yı İslam'a davet etti.
Genç nesiller yeni toplumsal mutabakat istiyor28 Kasım 2014 21:23
Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş, "İslam dünyasındaki genç nüfus yeni bir toplumsal mutabakat istiyor, yeni demokratik yönetimlere güven duymak istiyor" dedi.
O iddianamenin savcısı hayatını kaybetti28 Kasım 2014 21:22
Kenan Evren hakkında darbe iddianamesini hazırlayan Savcı Sacit Kayasu vefat etti
Üç ilde 20 adrese eş zamanlı operasyon28 Kasım 2014 20:32
Yalova Emniyeti KOM ekipleri, Yalova’da 15, İstanbul’da 2 ve Kocaeli’nde de 1 olmak üzere üç ilde 20 ayrı adrese eş zamanlı operasyon yaptı.
iPhone sahipleri 1000 TL kazanabilir!28 Kasım 2014 20:19
Telefon devi BlackBerry, teknoloji devi Apple'dan vazgeçen kullanıcılara 1000 TL ödeme yapma kararı aldı.
7. kattan düşen çocuğu havada yakaladı28 Kasım 2014 20:13
Eskişehir'de temizlik işçisi Şükrü Deniz, 7. kattan düşen 4 yaşındaki Ecrin Esen'i yakalayarak hayatını kurtardı.
Zorlu mücadele nefesleri kesti! Kazanan...
Tuğçe Albayrak yaşam destek ünitesinden çıkartıldı
Mustafa Karaalioğlu ilk kez konuştu