Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

NY Times: ABD Gülen'i geri vermez Süper Lig'de şok istifa! Sümeyye Erdoğan'dan o iddialara yanıt Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken ‘Dinle küçük adam...’
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
21 Ağustos 2012 Salı 14:26
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2012 Salı 14:29
Hakkari'de şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan'da toprağa verildi.

Hakkari-Van karayolunun 20. kilometresinde devriye görevi yapan zırhlı aracın geçişi sırasında, terör örgütü PKK mensuplarınca menfeze yerleştirilen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan ilçesinde toprağa verildi.

Van'dan askeri uçakla Hatay Havaalanı'na getirilen Seyhan'ın cenazesi, buradan, Kırıkhan ilçesine bağlı Bahçelievler Mahallesi'ndeki baba evine götürüldü. Cenazenin getirilişi sırasında baygınlık geçiren anne Nebahat Seyhan'a sağlık görevlileri müdahale etti. Yakınlarından helallik alınmasının ardından Seyhan'ın cenazesi törenin yapılacağı Merkez Ulu Camii'ne getirildi.

Cenaze törenine katılan Adalet Bakanı Sadullah Ergin, camide şehidin babası Kıyas ile eşi Gül'e başsağlığı dileğinde bulundu.

Şehidin cenazesi, İl Müftüsü Mustafa Sinanoğlu'nun öğle namazına müteakip kıldırdığı cenaze namazının ardından Kırıkhan Şehitliği'nde toprağa verildi.

Törene, Seyhan'ın ailesi, yakınları ve Adalet Bakanı Sadullah Ergin'in yanı sıra, Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz, AK Parti Hatay milletvekilleri Adem Yeşildal, Orhan Karasayar, Mehmet Öntürk, Hacı Bayram Türkoğlu, CHP Hatay Milletvekili Hasan Akgöl, MHP Hatay Milletvekili Şefik Çirkin, Kırıkhan Kaymakamı Fecri Fikret Çelik, Kırıkhan Belediye Başkanı Murat Sakman, askeri ve sivil erkan ile vatandaşlar katıldı.

Tören sırasında vatandaşlar, ''Şehitler ölmez vatan bölünmez, hepimiz Yusufuz'' şeklinde terör örgütü aleyhine sloganlar attı.

Dün, Hakkari-Van karayolunda devriye görevi yapan askeri zırhlı aracın geçişi sırasında meydana gelen patlamada 2 uzman çavuş şehit olmuş, 1 uzman çavuş yaralanmıştı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 106 kez okundu.

2 şehir de elektrikler kesilecek21 Aralık 2014 14:37
Bakım ve iyileştirme çalışmaları nedeniyle 24 Aralık Çarşamba günü Ankara ve Zonguldak'ta elektrik kesintisine gidilecek.
Telefonunu şarj etti işinden oldu21 Aralık 2014 14:36
Danimarka’nın Aalborg şehrinde bir restoranda öğrenci aşçı olarak stajını yapmakta olan Tobias Koch, telefonunu şarj edince işten atıldı.
Barajlarda doluluk oranı artıyor21 Aralık 2014 13:48
Devlet Su İşleri (DSİ) Adıyaman Şube Müdürü, Çamgazi Barajı'ndaki doluluk oranının geçen yıla göre yüzde 10 daha fazla olduğunu söyledi.
Unutkanlığı ile 4 kişinin hayatını kurtardı21 Aralık 2014 12:49
Adana'da arızalanan şofbeni tamir ettirmeye götüren öğretmen parayı unutup eve dönünce sobadan sızan gazdan zehirlenen eşi ve 3 çocuğunu ölümden kurtardı.
Giresun'da otomobil dereye yuvarlandı, 1 ölü var21 Aralık 2014 12:45
Giresun'da otomobilin dereye yuvarlanması sonucu 1 kişi öldü.
Tuğba Özay felç geçirdi21 Aralık 2014 12:42
'Pardon Bekar mısınız?' adlı oyunun oyuncusu Tuğba Özay, turne programı sırasında mikrop kaptı.
Savarona devletin zirvesini bekliyor21 Aralık 2014 12:20
Atatürk'ün yatı Savarona, Kuruçeşme'de devletin zirvesini bekliyor
Kış turizminde Alpler'e rakip olduk21 Aralık 2014 12:04
Türkiye Seyanat Acentaları Birliği, (TÜRSAB) kış turizmi raporuna göre Türkiye kış turizminde artık zirveye oynuyor.
Tunceli'de CHP minibüsü ateşe verildi21 Aralık 2014 12:02
Tunceli'de akşam saatlerinde çıkan olaylarda yüzü maskeli grup, CHP'ye ait minibüsü ateşe verdi.
İstanbul'da kaza: 5 yaralı21 Aralık 2014 11:52
İstanbul D-100 karayolu Ankara istikametinde meydana gelen kazada 5 kişi yaralandı.
Valiliğin sitesine siber saldırı21 Aralık 2014 11:16
Erzincan Valiliği’nin resmi internet sitesi siber saldırıya uğrayıp bir grup tarafından hacklendi.
Doğu soğuk hava etkisi altında21 Aralık 2014 11:14
Doğu Anadolu Bölgesi'nde gece en düşük hava sıcaklığı sıfırın altında 15 dereceyle Ardahan'da yaşandı.
2 şehir de elektrikler kesilecek
Telefonunu şarj etti işinden oldu
Babacan: Sinemaya artık vakit kalmıyor
NY Times: ABD Gülen'i geri vermez
Fernandes zirveye çıktı!
Yeni bir Osmanlı dizisi daha geliyor
Barajlarda doluluk oranı artıyor
Sağlam: Ekonomik anlamda sıkıntılıyız
Sergen Yalçın Sivasspor'da
Fenerbahçe Tolgay Arslan'ı ikna etti
Ataman: Keşke Fenerbahçe...
Afganistan'da bombalı saldırı: 8 ölü
Unutkanlığı ile 4 kişinin hayatını kurtardı
Davutoğlu: Pensilvanya'dan emir alanlar bunun hesabını verecek
Taner Yıldız petrol fiyatlarıyla ilgili açıklamalarda bulundu
Giresun'da otomobil dereye yuvarlandı, 1 ölü var
Tuğba Özay felç geçirdi
Nur Yerlitaş'ta 700 bin liralık 'evet'