Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

G.Saray - Arsenal maçı hangi kanalda? Sezen Aksu'dan skandal sözlere skandal savunma Meclis'i Cumhurbaşkanı Erdoğan açıyor Ömer AltaşParalel devlet adamları
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
21 Ağustos 2012 Salı 14:26
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2012 Salı 14:29
Hakkari'de şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan'da toprağa verildi.

Hakkari-Van karayolunun 20. kilometresinde devriye görevi yapan zırhlı aracın geçişi sırasında, terör örgütü PKK mensuplarınca menfeze yerleştirilen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan ilçesinde toprağa verildi.

Van'dan askeri uçakla Hatay Havaalanı'na getirilen Seyhan'ın cenazesi, buradan, Kırıkhan ilçesine bağlı Bahçelievler Mahallesi'ndeki baba evine götürüldü. Cenazenin getirilişi sırasında baygınlık geçiren anne Nebahat Seyhan'a sağlık görevlileri müdahale etti. Yakınlarından helallik alınmasının ardından Seyhan'ın cenazesi törenin yapılacağı Merkez Ulu Camii'ne getirildi.

Cenaze törenine katılan Adalet Bakanı Sadullah Ergin, camide şehidin babası Kıyas ile eşi Gül'e başsağlığı dileğinde bulundu.

Şehidin cenazesi, İl Müftüsü Mustafa Sinanoğlu'nun öğle namazına müteakip kıldırdığı cenaze namazının ardından Kırıkhan Şehitliği'nde toprağa verildi.

Törene, Seyhan'ın ailesi, yakınları ve Adalet Bakanı Sadullah Ergin'in yanı sıra, Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz, AK Parti Hatay milletvekilleri Adem Yeşildal, Orhan Karasayar, Mehmet Öntürk, Hacı Bayram Türkoğlu, CHP Hatay Milletvekili Hasan Akgöl, MHP Hatay Milletvekili Şefik Çirkin, Kırıkhan Kaymakamı Fecri Fikret Çelik, Kırıkhan Belediye Başkanı Murat Sakman, askeri ve sivil erkan ile vatandaşlar katıldı.

Tören sırasında vatandaşlar, ''Şehitler ölmez vatan bölünmez, hepimiz Yusufuz'' şeklinde terör örgütü aleyhine sloganlar attı.

Dün, Hakkari-Van karayolunda devriye görevi yapan askeri zırhlı aracın geçişi sırasında meydana gelen patlamada 2 uzman çavuş şehit olmuş, 1 uzman çavuş yaralanmıştı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 100 kez okundu.

TÜBİTAK'ta paralel skandal!01 Ekim 2014 08:32
Paralel yapının, TÜBİTAK'ın beyni olarak adlandırılan Bilişim ve Bilgi Güvenliği İleri Teknoloji Araştırma Merkezi'nde (BİLGEM) sahte diploma ile uzman çalıştırdığı ortaya çıktı.
26 şüpheliden 14'ü kontrolden geçti01 Ekim 2014 08:27
İstanbul'da usulsüzlükten gözaltına alınan 26 şüpheliden 14'ü sağlık kontrolünden geçirildi
Nesibe Özer lojman işgalinden vazgeçmiyor01 Ekim 2014 08:21
Paralel yapının HSYK üyesi Nesibe Özer’in 4 yıldır Ankara’da görev yapmasına rağmen İstanbul’daki lojman dairesini işgal ettiği ortaya çıktı.
Sezen Aksu'dan skandal sözlere skandal savunma01 Ekim 2014 08:20
Sezen Aksu, önceki akşam Harbiye Açıkhava Tiyatrosu’ndaki konserinde başörtüsü özgürlüğü konusunda kullandığı skandal sözlerle ilgili resmi internet sitesinden açıklama yaptı.
Türkiye tek taraflı güvenli bölge ilan edecek01 Ekim 2014 08:19
Bakanlar Kurulu'na brifing veren Genel Kurmay Başkanı Özel, Kobani ve Telabyad ile Suriye yönetiminin kontrol edemediği alanların güvenli bölge olarak alınmasını istedi. Özel, ABD ve koalisyon güçleri talebi kabul etmezse, Türkiye'nin tek başına güvenli bölge olarak almasını talep etti.
D-100'de kaza trafiği felç etti01 Ekim 2014 08:06
Kartal D-100 Karayolu Soğanlık mevkiinde 2 kamyon ile 1 yolcu otobüsünün karıştığı kaza sonrası D-100 Karayolu Ankara istikameti kapandı.
Bilbao, Beyaz Rusya'da dondu kaldı01 Ekim 2014 00:08
Şampiyonlar Ligi H Grubu 2. hafta mücadelesinde Athletic Bilbao, deplasmanda BATE Borisov ile karşı karşıya geldi.
Galaxy Note 4'te büyük hata30 Eylül 2014 23:58
Güney Kore'de satışa sunulan Samsung'un yeni telefonu Galaxy Note 4'te üretim hatası olduğu söyleniyor.
AK Parti MKYK Toplantısı sona erdi30 Eylül 2014 23:51
AK Parti Merkez Karar ve Yönetim Kurulu (MKYK) Toplantısı sona erdi.
Mardin'de feci kaza: 1 ölü, 4 yaralı30 Eylül 2014 23:30
Midyat ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 1 kişi öldü, 4 kişi yaralandı.
Diyarbakır'da polisi alarma geçiren olay30 Eylül 2014 23:20
Diyarbakır’da uzun süre park halinde olan şüpheli bir araç polisi alarma geçirdi.
Eylemciler Kadıköy'de ortalığı birbirine kattı30 Eylül 2014 23:01
KADIKÖY'de, HDK-HDP Kadıköy Gençlik Meclisi tarafından IŞİD'i protesto etmek için yapılan yürüyüşte olaylar çıktı.
G.Saray - Arsenal maçı hangi kanalda?
Bombalı saldırı: 9 ölü
İki tren çarpıştı: 12 ölü, 45 yaralı
Aslan puan avında! İşte muhtemel 11'ler
Poşetli dede para verene bakın ne dermiş!
Türkiye'yi 'uçuracak' müthiş proje geliyor
Irak ve Suriye tezkeresi Meclis'te
TÜBİTAK'ta paralel skandal!
26 şüpheliden 14'ü kontrolden geçti
Ünal Aysal hakkında 2 yıl hapis istemi
Kürtler Türkiye'den petrol istedi
Nesibe Özer lojman işgalinden vazgeçmiyor
Sezen Aksu'dan skandal sözlere skandal savunma
Türkiye tek taraflı güvenli bölge ilan edecek
Kanada'nın 8 günlük kanı kaldı
Meclis'i Cumhurbaşkanı Erdoğan açıyor
D-100'de kaza trafiği felç etti
Bilbao, Beyaz Rusya'da dondu kaldı
Galaxy Note 4'te büyük hata
Roma, Manchester'da yıkılmadı!
AK Parti MKYK Toplantısı sona erdi
Barcelona'ya PSG tokadı!
Mardin'de feci kaza: 1 ölü, 4 yaralı
Diyarbakır'da polisi alarma geçiren olay
ABD'de okulda silahlı saldırı!
Fransa, Kanada'yı 4 sayı farkla geçti
İngiltere IŞİD'i ilk kez vurdu
Eylemciler Kadıköy'de ortalığı birbirine kattı
İngilizler Galatasaray'a şans tanımadı!
Şırnak'ta IŞİD'i protesto yürüyüşü
Drogba'dan Galatasaray'a sürpriz
Irak ve Suriye'yle ilgili tezkere TBMM'de!
Windows 9 bu akşam geliyor
İşte tezkerenin gerekçeleri!
Prandelli garanti verdi: Bundan emin olun
Bayern, CSKA'yı deplasmanda tek golle yıktı
Müslüman futbolcuya 'dua' cezası
Eski belediye başkanına silahlı saldırı
F.Bahçe'ye Konya maçı öncesi güzel haber
Millilerimiz 'namağlup' çeyrek finale yükseldi
Fenerbahçe, Hatay'a karşı yine galip geldi
IŞİD'e bir ağır darbe daha!
AK Parti Diyarbakır İl Başkanlığına taşlı saldırı
Hahn: Türkiye en önemli ortağımız
Belediye işçilerine yüzde 30 zam
Davutoğlu: Kriz fırsatçılarına göz açtırmayacağız!
Dünya devinden şok Türkiye kararı!
Twıtter'dan hakarete hapis cezası
Vatandaşa Kurban Bayramı müjdesi!
F.Bahçe'nin Passolig anlaşması! İşte detaylar
UEFA'dan Hüseyin Göçek'e önemli görev
Ankara'da köpek dövüşü baskını
Gaziantep'te feci kaza: 3 ölü, 1 yaralı!
9. Cumhurbaşkanı Demirel, KKTC'de
Bakanlar Kurulu sonrası flaş açıklama
Şırnak'ta 5 terörist teslim oldu!
Sow: Düş kırıklığına uğradım
Tekerlekli sema gösterisi ayakta alkışlandı
Dışişleri'nden o ülkeye seyahat uyarısı!
Firar eden hükümlü 45 dakika sonra yakalandı
Kamyonun çarptığı 2 öğrenci yaralandı
Eskişehirspor'da Rizespor hazırlıkları
Hanefi Avcı: Kasetler İstanbul Emniyetinden
Trabzonsporlu futbolcu emniyette ifade verdi!