Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Fener'e dev çalım! ABD basını Erdoğan'ın açıklamalarını böyle gördü! Anadolu yakası'nda bugün elektrikler kesilecek! Ömer AltaşMüslümanlar ne aldıysa Ermeniler de almadan barış gelmez
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
21 Ağustos 2012 Salı 14:26
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2012 Salı 14:29
Hakkari'de şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan'da toprağa verildi.

Hakkari-Van karayolunun 20. kilometresinde devriye görevi yapan zırhlı aracın geçişi sırasında, terör örgütü PKK mensuplarınca menfeze yerleştirilen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan ilçesinde toprağa verildi.

Van'dan askeri uçakla Hatay Havaalanı'na getirilen Seyhan'ın cenazesi, buradan, Kırıkhan ilçesine bağlı Bahçelievler Mahallesi'ndeki baba evine götürüldü. Cenazenin getirilişi sırasında baygınlık geçiren anne Nebahat Seyhan'a sağlık görevlileri müdahale etti. Yakınlarından helallik alınmasının ardından Seyhan'ın cenazesi törenin yapılacağı Merkez Ulu Camii'ne getirildi.

Cenaze törenine katılan Adalet Bakanı Sadullah Ergin, camide şehidin babası Kıyas ile eşi Gül'e başsağlığı dileğinde bulundu.

Şehidin cenazesi, İl Müftüsü Mustafa Sinanoğlu'nun öğle namazına müteakip kıldırdığı cenaze namazının ardından Kırıkhan Şehitliği'nde toprağa verildi.

Törene, Seyhan'ın ailesi, yakınları ve Adalet Bakanı Sadullah Ergin'in yanı sıra, Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz, AK Parti Hatay milletvekilleri Adem Yeşildal, Orhan Karasayar, Mehmet Öntürk, Hacı Bayram Türkoğlu, CHP Hatay Milletvekili Hasan Akgöl, MHP Hatay Milletvekili Şefik Çirkin, Kırıkhan Kaymakamı Fecri Fikret Çelik, Kırıkhan Belediye Başkanı Murat Sakman, askeri ve sivil erkan ile vatandaşlar katıldı.

Tören sırasında vatandaşlar, ''Şehitler ölmez vatan bölünmez, hepimiz Yusufuz'' şeklinde terör örgütü aleyhine sloganlar attı.

Dün, Hakkari-Van karayolunda devriye görevi yapan askeri zırhlı aracın geçişi sırasında meydana gelen patlamada 2 uzman çavuş şehit olmuş, 1 uzman çavuş yaralanmıştı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 94 kez okundu.

En çok konutun satıldığı il!24 Nisan 2014 11:05
Mart ayında en fazla konut satılan il, 17 bin 718 adetle İstanbul, konut satış sayısının düşük olduğu il ise 11 Konutla Ardahan oldu.
Başbakan’a hakaret eden İMİB yöneticileri istifa etti!24 Nisan 2014 10:56
İMİB başkanı Hasan Can Çoker ve yönetim kurulu üyesi Tevfik Türker’in Başbakan Erdoğan’a karşı hakaretlerin Haber10’da gündeme gelmesinin ardından, Hasan Can Coker ve Tevfik Türker gelen tepkilere karşın istifa etmek zorunda kaldı.
Evin damından cephanelik çıktı!24 Nisan 2014 10:48
Adana'da polisin yaptığı operasyonda bir evin damında 1 uzun namlulu silah, 2 pompalı tüfek ele geçirdi.
Tekneyle bot çarpıştı: 1 ölü24 Nisan 2014 10:44
Muğla’da Dalyan Kanalı'nda tekneyle botun çarpışması sonucu bir kişi hayatını kaybetti.
Zaman'dan paralel çarpıtma24 Nisan 2014 10:39
Zaman, paralel yapının TİB kanalıyla yaptığı usulsüz dinlemelerin üstünü örtmek için yalan üzerine yalan saydı.
Otomobil su kanalına düştü: 1 ölü 1 yaralı24 Nisan 2014 10:36
Fethiye'de su kanalına düşen otomobildeki 1 kişi öldü, 1 kişi yaralandı.
Özel numara çılgınlığı Türkiye'ye sıçradı!24 Nisan 2014 10:25
İnternet siteleri üzerinden satışa sunulan özel hatlara astronomik rakamlar talep ediliyor.
BDP ismini değiştirmeye hazırlanıyor!24 Nisan 2014 10:18
Milletvekilleri 28 Nisan'da HDP'ye geçecek olan BDP , 8 Haziran'da yapılacak kurultayında ismini değiştirmeye hazırlanıyor.
Meteoroloji'den 21 şehre kritik uyarı!24 Nisan 2014 10:02
Meteoroloji'den yapılan son değerlendirmelere göre pazartesi gününe kadar ülke genelinde sağanak ve gök gürültülü sağanak yağışların görüleceği öngörülüyor. İstanbul'da ise öğleden sonra yağış bekleniyor.
Anadolu yakası'nda bugün elektrikler kesilecek!24 Nisan 2014 09:46
Anadolu Yakası'nda yıllık trafo bakım çalışması nedeniyle, bugün 09.00-13.30 saatlerinde bazı ilçelere elektrik verilemeyecek.
Gülen grubu, Bediüzzaman'a bile ihanet etmiş!24 Nisan 2014 08:41
Gülen grubu sonunda Bediüzzaman Said-i Nursi’ye de ihanet etti. Risaleler grubun çıkarları ve anlayışı doğrultusunda tahrif edilerek ‘cihat’, ‘harp’ gibi kavramlar ‘eğitim’ ve ‘hizmete’ çevrildi.
Yabancı öğrenciler Cudi'de bisiklete bindi!24 Nisan 2014 08:35
Şırnak'ın Silopi İlçesi'ne 5 farklı ülkeden gelen 35 üniversite öğrencileri, bir dönem terör olaylarıyla anılan Cudi'de pedal çevirdi.
Başbakan’a hakaret eden İMİB yöneticileri istifa etti!Zaman'dan paralel çarpıtmaRadikal'in 'Ermeni aydın' korkusu!Özel numara çılgınlığı Türkiye'ye sıçradı!Müslümanlar ne aldıysa Ermeniler de almadan barış gelmezMeteoroloji'den 21 şehre kritik uyarı!Ahmet Taşgetiren DİSK'in oyununu yazdı!Mustafa Altıoklar'dan Başbakan'a hakaret!Şeker hastalarına müjde! İnsülin tarih oluyorNe yapmalı? Nasıl görünür?Gülen grubu, Bediüzzaman'a bile ihanet etmiş!Fenerbahçe'ye 1 yabancı 2 yerli geliyor!Okullardan 'paralel örgüt' şikâyeti yağdı!Aselsan'daki şüpheli ölümlerde şok ayrıntı!Cumhurbaşkanlığı adaylığı için son turlar!Gazeteler Tarihi Mesajı Nasıl Gördü?Hastanede unutulunca taksiyle cezaevine geri dönmüş!Tüm Manşetler
İnek sütüne alerjisi olanlar dikkat!
Kaçırılan bakan yardımcısı kurtarıldı
Kaçırılan bakan yardımcısı kurtarıldı
En çok konutun satıldığı il!
Kanada'da 6,6 büyüklüğünde deprem
Başbakan’a hakaret eden İMİB yöneticileri istifa etti!
Türkiye siyasetinin özgüvenini gösteriyor
Yanal: Alex kararı doğruydu!
TFF'nin kulüpleri şoke eden isteği!
Evin damından cephanelik çıktı!
Katliam gibi tren kazası: 50 ölü
Tekneyle bot çarpıştı: 1 ölü
G.Saray'da F.Bahçe korkusu!
Zaman'dan paralel çarpıtma
Otomobil su kanalına düştü: 1 ölü 1 yaralı
Radikal'in 'Ermeni aydın' korkusu!
Uyku süresi ve kalitesi genlerle alakalı!
Özel numara çılgınlığı Türkiye'ye sıçradı!
BDP ismini değiştirmeye hazırlanıyor!
Corona virüsü can almaya devam ediyor!
Dini lider sınırdışı edildi
Fener'e dev çalım!
IŞİD'e yönelik operasyon: 39 ölü
G:Saray'da Olcan Adın sesleri!
Meteoroloji'den 21 şehre kritik uyarı!
ABD basını Erdoğan'ın açıklamalarını böyle gördü!
Irak'ta bombalı saldırı: 8 ölü 45 yaralı
BMGK Güney Sudan için toplandı!
Facia'da ölü sayısı 159'a yükseldi!
Anadolu yakası'nda bugün elektrikler kesilecek!
Ahmet Taşgetiren DİSK'in oyununu yazdı!
Şeker hastalarına müjde! İnsülin tarih oluyor
Nargilede nikotin yok iddiası çöktü!
Ne yapmalı? Nasıl görünür?
Tarihi mesaj Ermeni diasporasını tatmin etmedi!
Russell Crowe'dan Cem Yılmaz'a şok!
Gülen grubu, Bediüzzaman'a bile ihanet etmiş!
Fenerbahçe'ye 1 yabancı 2 yerli geliyor!
Okullardan 'paralel örgüt' şikâyeti yağdı!
Yabancı öğrenciler Cudi'de bisiklete bindi!
Aselsan'daki şüpheli ölümlerde şok ayrıntı!
Cumhurbaşkanlığı adaylığı için son turlar!
Yıldız futbolcuyla anlaşma sağlandı!
Mustafa Altıoklar'dan Başbakan'a hakaret!