Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Davutoğlu'ndan Survivor mesajı CHP yine AYM'ye başvuruyor Havuza düşen çocuk son anda kurtarıldı Aslan DeğirmenciTarayıcılara bulaşan virüsleri temizleme vakti geldi
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
21 Ağustos 2012 Salı 14:26
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2012 Salı 14:29
Hakkari'de şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan'da toprağa verildi.

Hakkari-Van karayolunun 20. kilometresinde devriye görevi yapan zırhlı aracın geçişi sırasında, terör örgütü PKK mensuplarınca menfeze yerleştirilen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan ilçesinde toprağa verildi.

Van'dan askeri uçakla Hatay Havaalanı'na getirilen Seyhan'ın cenazesi, buradan, Kırıkhan ilçesine bağlı Bahçelievler Mahallesi'ndeki baba evine götürüldü. Cenazenin getirilişi sırasında baygınlık geçiren anne Nebahat Seyhan'a sağlık görevlileri müdahale etti. Yakınlarından helallik alınmasının ardından Seyhan'ın cenazesi törenin yapılacağı Merkez Ulu Camii'ne getirildi.

Cenaze törenine katılan Adalet Bakanı Sadullah Ergin, camide şehidin babası Kıyas ile eşi Gül'e başsağlığı dileğinde bulundu.

Şehidin cenazesi, İl Müftüsü Mustafa Sinanoğlu'nun öğle namazına müteakip kıldırdığı cenaze namazının ardından Kırıkhan Şehitliği'nde toprağa verildi.

Törene, Seyhan'ın ailesi, yakınları ve Adalet Bakanı Sadullah Ergin'in yanı sıra, Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz, AK Parti Hatay milletvekilleri Adem Yeşildal, Orhan Karasayar, Mehmet Öntürk, Hacı Bayram Türkoğlu, CHP Hatay Milletvekili Hasan Akgöl, MHP Hatay Milletvekili Şefik Çirkin, Kırıkhan Kaymakamı Fecri Fikret Çelik, Kırıkhan Belediye Başkanı Murat Sakman, askeri ve sivil erkan ile vatandaşlar katıldı.

Tören sırasında vatandaşlar, ''Şehitler ölmez vatan bölünmez, hepimiz Yusufuz'' şeklinde terör örgütü aleyhine sloganlar attı.

Dün, Hakkari-Van karayolunda devriye görevi yapan askeri zırhlı aracın geçişi sırasında meydana gelen patlamada 2 uzman çavuş şehit olmuş, 1 uzman çavuş yaralanmıştı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 93 kez okundu.

Başsavcı Alkan hayatını kaybetti16 Nisan 2014 23:19
Denizli Cumhuriyet Başsavcısı İsmail Alkan, bir süredir tedavi gördüğü Pamukkale Üniversitesi Hastanesi'nde hayatını kaybetti.
Kapıkule Sınır Kapısı, giriş ve çıkışa kapatıldı16 Nisan 2014 22:03
Kapıkule Gümrük Kapısı'ndaki sistem yenileme çalışması nedeniyle giriş ve çıkışlar durduruldu.
Saat 5.29'da Mısır'daki 529 idam kararına kınama16 Nisan 2014 20:53
Iğdır'da STK'lar saat 17.29'da şehir meydanında bir araya gelerek Mısır'daki 529 idam kararını kınadı.
Havuza düşen çocuk son anda kurtarıldı16 Nisan 2014 19:54
Süs havuzunun etrafında gezinen yaramaz çocuk bir anda havuzun içine düştü, oradan geçenlerin farketmesiyle son anda boğulmaktan kurtuldu.
140 yıllık hayal gerçek oluyor!16 Nisan 2014 19:01
Ordu'da 140 yıl önce Sultan Abdülaziz döneminde Karadeniz'i İç Anadolu Bölgesi'ne bağlayacak yol olarak projelendirilen tarihi Dereyolu'nun inşaatı hızla sürüyor.
Gemi faciasının sebebi belli oldu!16 Nisan 2014 18:49
Güney Kore'de çoğu öğrenci 459 kişiyi taşıyan gemi battı. Son haberlere göre, kazada 5 kişi hayatını kaybetti.
Türk gençleri geleceğe güvenle bakıyor16 Nisan 2014 18:15
İngiliz araştırma şirketi Ipsos MORI'nin 20 ülkeden 16 bin 39 kişi üzerinde gerçekleştirdiği kapsamlı bir anket Türk gençlerinin Avrupalılara kıyasla geleceğe çok daha iyimser baktığını ortaya çıkardı.
Atlas Kayseri'de!16 Nisan 2014 18:14
Türkiye'nin de ortakları arasında bulunduğu gelişmiş askeri nakliye uçağı yapımı projesi kapsamında üretilen A-400M Askeri Nakliye Uçağı 'Atlas' Türkiye'ye geldi.
Barajların doluluk oranları arttı16 Nisan 2014 18:13
İstanbul'daki barajlarda ortalama doluluk yüzde 32,75, Ankara'da 34,17, İzmir'de 56,33, Bursa'da yüzde 44,12 olarak kayıtlara geçti.
Keneviri 'Romatizma için yetiştirdim'16 Nisan 2014 17:51
Muğla Seydikemer'de bir fasulye serasında 110 kök Hint keneviri ele geçirildi.
MEB'de atama sonuçları açıklandı16 Nisan 2014 17:16
MEB tarafından İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri "şube müdürü" kadrolarına görevde yükselme suretiyle yapılan atama sonuçları açıklandı
Recep Kaya yeni yüzüne alıştı!16 Nisan 2014 17:07
Türkiye'nin 7. yüz naklinin yapıldığı Recep Kaya, yeni yüzüne alıştığını ve hiçbir sorun yaşamadığını söyledi.
Erdoğan: Ahmet Necdet Sezer'den çok çektimŞamil Tayyar, AK Parti Grubu'nda yaşananları anlattıÖnder Aytaç’ın yalanı ortaya çıktı!G.Saray finalde!Esed yine zehirledi!Memurlara müjde! Başbakan onayladıCHP'nin Antalya itirazında karar çıktı!İnterneti güvenli kullanmak için...Heniye: O Türkleri asla unutmam140 yıllık hayal gerçek oluyor!Maliye görüşmedi Gül'ün danışmanları görüştü!İsrail gazetesinden Erdoğan'a ağır hakaret!'Hakan Fidan'ı tebrik ediyorum!'Dink cinayeti önündeki paralel sis!'Kışanak o sözlere açıklık getirdi'Gülen Grubunun Para Trafiği!Kredi kartı sahiplerine önemli uyarı!Tüm Manşetler
Gazze ablukasi bir çeşit toplu cezalandırma
Maç sonrası Bursa'da büyük olaylar çıktı
Davutoğlu'ndan Survivor mesajı
Beşiktaş'tan TFF'ye tehdit!
Erdoğan: Ahmet Necdet Sezer'den çok çektim
Başsavcı Alkan hayatını kaybetti
Google yeni bombasını açıklıyor
Adil Düzen kitabı çıktı
AİHM Berlusconi'nin başvurusunu reddetti
Şamil Tayyar, AK Parti Grubu'nda yaşananları anlattı
Önder Aytaç’ın yalanı ortaya çıktı!
Avrupa en büyük insan hakları krizini yaşıyor