Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Pandev ve Dzemaili'nin Cimbom'a maliyeti Bakan Elvan'dan iki yeni müjde! Özel:'Silahlı kuvvetler devletin teminatıdır' Hikmet GökŞimdilik Allahaısmarladık!
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
21 Ağustos 2012 Salı 14:26
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2012 Salı 14:29
Hakkari'de şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan'da toprağa verildi.

Hakkari-Van karayolunun 20. kilometresinde devriye görevi yapan zırhlı aracın geçişi sırasında, terör örgütü PKK mensuplarınca menfeze yerleştirilen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan ilçesinde toprağa verildi.

Van'dan askeri uçakla Hatay Havaalanı'na getirilen Seyhan'ın cenazesi, buradan, Kırıkhan ilçesine bağlı Bahçelievler Mahallesi'ndeki baba evine götürüldü. Cenazenin getirilişi sırasında baygınlık geçiren anne Nebahat Seyhan'a sağlık görevlileri müdahale etti. Yakınlarından helallik alınmasının ardından Seyhan'ın cenazesi törenin yapılacağı Merkez Ulu Camii'ne getirildi.

Cenaze törenine katılan Adalet Bakanı Sadullah Ergin, camide şehidin babası Kıyas ile eşi Gül'e başsağlığı dileğinde bulundu.

Şehidin cenazesi, İl Müftüsü Mustafa Sinanoğlu'nun öğle namazına müteakip kıldırdığı cenaze namazının ardından Kırıkhan Şehitliği'nde toprağa verildi.

Törene, Seyhan'ın ailesi, yakınları ve Adalet Bakanı Sadullah Ergin'in yanı sıra, Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz, AK Parti Hatay milletvekilleri Adem Yeşildal, Orhan Karasayar, Mehmet Öntürk, Hacı Bayram Türkoğlu, CHP Hatay Milletvekili Hasan Akgöl, MHP Hatay Milletvekili Şefik Çirkin, Kırıkhan Kaymakamı Fecri Fikret Çelik, Kırıkhan Belediye Başkanı Murat Sakman, askeri ve sivil erkan ile vatandaşlar katıldı.

Tören sırasında vatandaşlar, ''Şehitler ölmez vatan bölünmez, hepimiz Yusufuz'' şeklinde terör örgütü aleyhine sloganlar attı.

Dün, Hakkari-Van karayolunda devriye görevi yapan askeri zırhlı aracın geçişi sırasında meydana gelen patlamada 2 uzman çavuş şehit olmuş, 1 uzman çavuş yaralanmıştı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 98 kez okundu.

Emine Erdoğan'dan Ada'da anlamlı ziyaret01 Eylül 2014 23:39
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, Girne bölgesindeki Hz. Ömer Türbesi’ni ziyaret etti.
Paralel 8 polis hastaneye sevkedildi!01 Eylül 2014 23:38
'Paralel yapı” iddiaları soruşturma kapsamında gözaltına alınan emniyet mensuplarından 8'si daha sağlık kontrolünden geçirildi.
Çatı düğünde buluştu!01 Eylül 2014 23:37
Kemal Kılıçdaroğlu, Bağımsız Türkiye Partisi Genel Başkanı Haydar Baş'ın oğlu Hüseyin Baş'ın düğününe katıldı.
Erdoğan'ı neden alkışladığını açıkladı01 Eylül 2014 23:29
HDP Eş Başkanı Selahattin Demirtaş, Cumhurbaşkanı yemin töreninde Erdoğan’ı neden alkışladığını anlattı.
Bakan Elvan'dan iki yeni müjde!01 Eylül 2014 23:13
Yeni dönemde otoyollara ağırlık verileceğini söyleyen Lütfi Elvan, İstanbul trafiğini rahatlatacak önemli projelerden bahsetti.
İncir ağacından düşüp öldü01 Eylül 2014 22:53
Adıyaman'da, çıktığı incir ağacından düşerek yaralanan 34 yaşındaki Osman Güneş, hastanede yaşamını yitirdi.
Boko Haram'a büyük darbe01 Eylül 2014 22:52
Nijerya’da Boko Haram örgütüne yönelik düzenlenen operasyonda 70 militan öldürüldü.
Yunanistan'dan KKTC ziyaretine tepki01 Eylül 2014 22:29
Yunanistan Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Konstandinos Kutras, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın KKTC'yi ziyaretinin "yasa dışı" olduğunu iddia ederek, burada yaptığı açıklamaların hayal kırıklığına sebep olduğunu savundu.
Özel:'Silahlı kuvvetler devletin teminatıdır'01 Eylül 2014 21:51
Genelkurmay Başkanı Orgeneral Özel, 'Silahlı kuvvetlerimiz, her zaman yüce milletimizin göz bebeği ve en güvendiği kurum olmuştur' dedi.
Ünlü cerrahdan sevindiren haber!01 Eylül 2014 21:39
Silahlı saldırıya uğrayarak ölümden dönen ünlü kalp cerrahı Prof. Dr. Bingür Sönmez, Şişli Memorial Hastanesi’nde dostu işadamı Ahmet Bingöl’ün getirdiği çiğköfteyi yiyerek objektiflere gülümsedi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan şehitlik ziyaretinde01 Eylül 2014 21:22
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, KKTC’ye yaptığı ziyaret çerçevesinde Boğaz Şehitliği’ni ziyaret etti.
Sahil Güvenlik Gemisi Saroz'da batırıldı01 Eylül 2014 21:00
Edirne Saroz Körfezi'ndeki İbrice Limanı açıklarında oluşturulan Su Altı Tarih Müzesi’ne, eski Sahil Güvenlik gemisi batırıldı.
Pandev ve Dzemaili'nin Cimbom'a maliyeti
Emine Erdoğan'dan Ada'da anlamlı ziyaret
ABD'nin IŞİD'e saldırıları devam ediyor
Paralel 8 polis hastaneye sevkedildi!
Uçak golf sahasına düştü: 1 ölü
Çatı düğünde buluştu!
Erdoğan'ı neden alkışladığını açıkladı
Papa, Emre ve Muslera'yı kabul etti
Bakan Elvan'dan iki yeni müjde!
Gazze'deki katliam havadan görüntülendi
İncir ağacından düşüp öldü
Boko Haram'a büyük darbe
Millilerimiz Japonya karşısında zorlanmadı
Erdoğan'dan Kıbrıs'ta üst düzey zirve
Galatasaray'dan PTT 1. Lig transfer oldu
Yunanistan'dan KKTC ziyaretine tepki
Kadir İnanır hastaneye kaldırıldı
Davutoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na sert tepki
Özel:'Silahlı kuvvetler devletin teminatıdır'
Karadayı dizisine sürpriz transfer
Trabzonspor bir imza daha attırdı!
Ünlü cerrahdan sevindiren haber!
Efsane kulübe şok: FİFA'dan yazı geldi
Cumhurbaşkanı Erdoğan şehitlik ziyaretinde
Kartal'ın çok isteyip de alamadığı Türk yıldız
Terim'den Volkan Demirel açıklaması
Sahil Güvenlik Gemisi Saroz'da batırıldı
Büyükekşi, büyük rekoru Ağrı'da açıkladı
Dev derbilerin tarihleri belli oldu!
Kılıçdaroğlu kitapçık fırlatmayı bakın nasıl savundu!
Peşmerge ve Ordudan IŞİD'e ağır darbe
İlk hacı kafilesi yola çıktı
İngiltere'den IŞİD önlemi!