Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Cumhurbaşkanı Erdoğan konuşuyor / Canlı İran'dan yeni Erdoğan açıklaması! Katliam gibi kaza! Ölü sayısı artıyor... Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
21 Ağustos 2012 Salı 14:26
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2012 Salı 14:29
Hakkari'de şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan'da toprağa verildi.

Hakkari-Van karayolunun 20. kilometresinde devriye görevi yapan zırhlı aracın geçişi sırasında, terör örgütü PKK mensuplarınca menfeze yerleştirilen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan ilçesinde toprağa verildi.

Van'dan askeri uçakla Hatay Havaalanı'na getirilen Seyhan'ın cenazesi, buradan, Kırıkhan ilçesine bağlı Bahçelievler Mahallesi'ndeki baba evine götürüldü. Cenazenin getirilişi sırasında baygınlık geçiren anne Nebahat Seyhan'a sağlık görevlileri müdahale etti. Yakınlarından helallik alınmasının ardından Seyhan'ın cenazesi törenin yapılacağı Merkez Ulu Camii'ne getirildi.

Cenaze törenine katılan Adalet Bakanı Sadullah Ergin, camide şehidin babası Kıyas ile eşi Gül'e başsağlığı dileğinde bulundu.

Şehidin cenazesi, İl Müftüsü Mustafa Sinanoğlu'nun öğle namazına müteakip kıldırdığı cenaze namazının ardından Kırıkhan Şehitliği'nde toprağa verildi.

Törene, Seyhan'ın ailesi, yakınları ve Adalet Bakanı Sadullah Ergin'in yanı sıra, Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz, AK Parti Hatay milletvekilleri Adem Yeşildal, Orhan Karasayar, Mehmet Öntürk, Hacı Bayram Türkoğlu, CHP Hatay Milletvekili Hasan Akgöl, MHP Hatay Milletvekili Şefik Çirkin, Kırıkhan Kaymakamı Fecri Fikret Çelik, Kırıkhan Belediye Başkanı Murat Sakman, askeri ve sivil erkan ile vatandaşlar katıldı.

Tören sırasında vatandaşlar, ''Şehitler ölmez vatan bölünmez, hepimiz Yusufuz'' şeklinde terör örgütü aleyhine sloganlar attı.

Dün, Hakkari-Van karayolunda devriye görevi yapan askeri zırhlı aracın geçişi sırasında meydana gelen patlamada 2 uzman çavuş şehit olmuş, 1 uzman çavuş yaralanmıştı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 113 kez okundu.

THY uçağında bomba paniği29 Mart 2015 14:53
Türk Hava Yolları'na (THY) ait İstanbul-Tokyo seferini yapmak üzere hareket eden uçak, tuvaletinde tespit edilen "C-4 kargo" yazısı nedeniyle Atatürk Havalimanı'na döndü. Yolcuları terminale alınarak, bomba prosedürü uygulanan uçakta herhangi bir bulguya rastlanılmadı.
PYD'ye giden 10 kişi yakalandı!29 Mart 2015 14:42
Genelkurmay Başkanlığı, terör örgütü PYD/PKK’ya katılmak için Suriye’ye geçmek isteyen 10 kişinin yakalandığını duyurdu.
Leman Sam'ın 'Kurban' tweetine hapis talebi29 Mart 2015 13:41
Kurban Bayramı'nda kesilen hayvanlar için attığı bir tweet yüzünden tepki çeken Leman Sam için hapis isteniyor.
Operasyon protesto edildi29 Mart 2015 13:29
Yemen'de bir grup,hava operasyonlarının ülkeye barış getirmeyeceği gerekçesiyle protesto gösterisi düzenledi.
Suriye sınırında Hollanda vatandaşı 5 kişi yakalandı29 Mart 2015 13:19
Türkiye'den Suriye'ye yasa dışı yollardan geçmeye çalışan beş Hollanda vatandaşı gözaltına alındı.
Cenazeler havalimanında karışınca...29 Mart 2015 13:12
Almanya’dan Türkiye’ye aktarmalı olarak getirilen bir cenaze İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nda başka bir cenaze ile karıştırıldı.
Balıkçı ağına 105 yıllık Alman parası takıldı29 Mart 2015 13:10
Batman'da bir balıkçının ağına takılan kesenin içinden 1910 yılında basılmış 1000 marklık banknot çıktı.
TBMM'de son hafta29 Mart 2015 12:56
Bu hafta, 24. Dönem 5. Yasama Yılı'nın son mesaisini yapmaya hazırlanan TBMM'de, milletvekili seçilme yaşının 18'e indirilmesine ilişkin anayasa değişikliği teklifi görüşülecek.
'Kudüs Şairi'nin ismi Nablus'ta!29 Mart 2015 12:26
Çeşitli temaslarda açılışlarda bulunmak üzere Filistin’e giden Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığı (TİKA) Başkanı Serdar Çam ve beraberindeki heyet, Filistin temaslarının ilk gününü dün tamamlamasının ardından bugün Nablus'ta şair Nuri Pakdil'in adının verildiği okulun açılışını gerçekleştirdi.
Trafik çilesi yaza bitecek!29 Mart 2015 12:14
İstanbul Avrupa yakasındaki trafiğin nedenlerinden biri olarak görülen Mahmutbey gişelerinin kaldırılması için çalışmalar sürüyor.
Türkmen çocuklarına eğitim, başladı29 Mart 2015 12:12
Savaştan kaçıp Adana'ya sığınan Türkmen çocuklarına, Adana Büyükşehir Belediyesi'nin açtığı iki sınıflık merkezde eğitim verilmeye başlandı.
iPhone'dan kullanıcılarına büyük şok!29 Mart 2015 11:31
Tüm Türkiye'de saatler gece 3:00'da ileri alındı. Apple kullanıcıları ise saatlerin ileri alınmamasıyla adeta sabah şoku yaşadı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan konuşuyor / Canlı
Toprak kayması 10 kişinin canını aldı
Ozan Tufan Atletico Madrid yolunda!
Emenike yine gitti!
F.Bahçe'den Alex'e mesaj!
Facebook para kazandıracak
Akhisar'da Scapolan istenileni veremedi
THY uçağında bomba paniği
İran'dan Erdoğan'ın ziyareti ile ilgili açıklama
PYD'ye giden 10 kişi yakalandı!
Katliam gibi kaza! Ölü sayısı artıyor...
Arap ülkelerinden ortak ordu kararı
Deniz Baykal'ın oyu çöp oldu!
HDP'de kim nereden aday olacak?
Leman Sam'ın 'Kurban' tweetine hapis talebi
Grip kalp krizi geçirtti
Fenerbahçe'den Van Persie'ye teklif!
Operasyon protesto edildi
Suriye sınırında Hollanda vatandaşı 5 kişi yakalandı
Cenazeler havalimanında karışınca...
Rıdvan Dilmen itiraf etti! "Aslında yanılmışım"
İngilizler Mert Günok'un peşinde!
Balıkçı ağına 105 yıllık Alman parası takıldı
Bakan Yıldız'dan petrol fiyatları açıklaması
Yemen'deki çatışmalarda 40 Husi öldü
TBMM'de son hafta
'Kudüs Şairi'nin ismi Nablus'ta!
Trafik çilesi yaza bitecek!
Türkmen çocuklarına eğitim, başladı
Gripten korunmak için tüketin
Millilere İspanyol basınından övgü
5 büyüklüğünde deprem!
SMS gönderimi cazibesini yitiriyor
Gaziantep'ten taraftara mesaj var
Araç alacaklara müjde! Devrim gibi uygulama
iPhone'dan kullanıcılarına büyük şok!
İsrail bir Filistin köyünü yıkıyor
İşte kumpasın asıl merkezi!
Liderler nükleer müzakerelerden umutlu
Aden Havalanı Husilerden alındı
Sağlık Bakanlığı'ndan 'nöbet' açıklaması
PEGIDA Kanada’da gösteri yapamadı
Özbekistan seçimlerinde oy verme işlemi başladı
Son gün müsabakaları başladı
Facebook para kazandıracak
Emeklinin maaşı artıyor!
Milli Takım'da sakatlık şoku! İki isim birden...
Volkan Babacan'a tam not
22 yıl aradan sonra gelen gol
Kanlı saldırının failleri öldürüldü
Diego’dan büyük yemin
Uçak pistten çıktı
"Böcekçi" polisler adliyeye sevk edildi
Zaman'a bir mesaj yazdı hayatı karardı!
'Sürpriz' trafik cezalarına son
Çin’in Teklemekan zulmü
Ebolada umutlar suya düştü
Salih Uçan'a kötü haber
10 liralık çaya 460 lira ceza
New York'ta 1 saat karanlık
50 bin liraya fabrika
İsveç'te şampiyon Büşra
Terim: Kaybetseydik Türk futbolu batmayacaktı
Uzun süre oturanları bekleyen hastalık
Şantajla toplanan paralar senatörlere dağıtılmış!
Putin'den İsraillileri çıldırtacak Filistin mesajı
Sağanak yağmur sel baskınlara yol açtı
Hiddink: Türk duvarına karşı...
Slaven Bilic: Çok çılgınca olacak
Erdoğan'a küfreden kocasına boşanma davası açtı