Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Mahkemeden flaş Uzan kararı Baklavadan sonra yeni kriz! Yeni 'Torba Kanun'da neler var Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
21 Ağustos 2012 Salı 14:26
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2012 Salı 14:29
Hakkari'de şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan'da toprağa verildi.

Hakkari-Van karayolunun 20. kilometresinde devriye görevi yapan zırhlı aracın geçişi sırasında, terör örgütü PKK mensuplarınca menfeze yerleştirilen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan ilçesinde toprağa verildi.

Van'dan askeri uçakla Hatay Havaalanı'na getirilen Seyhan'ın cenazesi, buradan, Kırıkhan ilçesine bağlı Bahçelievler Mahallesi'ndeki baba evine götürüldü. Cenazenin getirilişi sırasında baygınlık geçiren anne Nebahat Seyhan'a sağlık görevlileri müdahale etti. Yakınlarından helallik alınmasının ardından Seyhan'ın cenazesi törenin yapılacağı Merkez Ulu Camii'ne getirildi.

Cenaze törenine katılan Adalet Bakanı Sadullah Ergin, camide şehidin babası Kıyas ile eşi Gül'e başsağlığı dileğinde bulundu.

Şehidin cenazesi, İl Müftüsü Mustafa Sinanoğlu'nun öğle namazına müteakip kıldırdığı cenaze namazının ardından Kırıkhan Şehitliği'nde toprağa verildi.

Törene, Seyhan'ın ailesi, yakınları ve Adalet Bakanı Sadullah Ergin'in yanı sıra, Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz, AK Parti Hatay milletvekilleri Adem Yeşildal, Orhan Karasayar, Mehmet Öntürk, Hacı Bayram Türkoğlu, CHP Hatay Milletvekili Hasan Akgöl, MHP Hatay Milletvekili Şefik Çirkin, Kırıkhan Kaymakamı Fecri Fikret Çelik, Kırıkhan Belediye Başkanı Murat Sakman, askeri ve sivil erkan ile vatandaşlar katıldı.

Tören sırasında vatandaşlar, ''Şehitler ölmez vatan bölünmez, hepimiz Yusufuz'' şeklinde terör örgütü aleyhine sloganlar attı.

Dün, Hakkari-Van karayolunda devriye görevi yapan askeri zırhlı aracın geçişi sırasında meydana gelen patlamada 2 uzman çavuş şehit olmuş, 1 uzman çavuş yaralanmıştı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 102 kez okundu.

Mahkemeden flaş Uzan kararı24 Ekim 2014 17:25
Motorola’nın bir alt şirketi Uzanların Dubai Bankası’nda bulunan 30 milyon dolarlık nakit parasının dondurulması için New York’ta açtığı davada karar açıklandı. Mahkeme Uzanların Dubai’deki parasının dondurulamayacağına hükmetti.
Baklavadan sonra yeni kriz!24 Ekim 2014 17:24
Geçmiş yıllarda Yunanistan'la Türkiye arasında baklava ve Türk kahvesinin tescili konusunda gerginlikler yaşanmıştı.
Twitter provokasyonunda Alman parmağı24 Ekim 2014 17:12
Kobani olayları sırasında etkinlik kazanan Twitter hesaplarından @PeshmergaGo adlı twitter hesabına ilişkin sosyal medya uzmanları tarafından çarpıcı iddialar ortaya atıldı.
İstanbul’da silahlı kavga: 3 ölü24 Ekim 2014 17:02
Ümraniye’de ortaklar arasında alacak verecek meselesi nedeniyle çıkan kavgada silahlar konuştu.
Yola gerilen kablo can aldı24 Ekim 2014 16:30
Ağrı’nın Doğubayazıt ilçesinde yola gerilen kabloya takılan motosikletin sürücüsü yaşamını yitirdi. Kabloyu oyun oynayan çocukların gerdiği öğrenildi.
Özel'in eleştirisine Ala'dan jet yanıt24 Ekim 2014 16:13
Bakan Ala, Genelkurmay'ın 'Jandarma siyasallaşır' eleştirisine jet yanıt verdi: "Siyaset karar alır, bürokrasisi uygular. Bu kadar basit ve net."
Edirne'de 84 kaçak yakalandı24 Ekim 2014 16:07
Yasa dışı yoldan Avrupa'ya gitmek isteyen 84 kaçak yakalandı.
Antalya'da hortum seralara zarar verdi24 Ekim 2014 16:03
Antalya'nın Kumluca ilçesinde etkili olan hortum, sera ve narenciye bahçelerinde hasar oluşturdu.
Dünyada bir ilk Türkiye’de gerçekleştirildi24 Ekim 2014 16:01
Prof. Dr. Erhan Ayşan ve ekibi tarafından Bezmialem Vakıf Üniversitesi'nde dünyada ilk kez kadavra donörden paratiroit organ transplantasyonu yapıldı.
Halı sahada şok eden ölüm24 Ekim 2014 15:58
Samsun'da halı sahada maç yaparken kalp krizi geçiren bir kişi hastaneye kaldırılmak istenirken yolda hayatını kaybetti.
Molotofkokteyli atan bir kişi tutuklandı24 Ekim 2014 15:46
Manisa'da gösterilere katıldıkları MOBESE ve güvenlik kameralarından tespit edilerek gözaltına alınan 15 kişiden, 1'i tutuklandı.
İBB'den uyarı: Şiddetli rüzgar ve yağış geliyor24 Ekim 2014 15:42
İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nden büyük uyarı... İstanbul bu gece yarısı itibariyle şiddetli rüzgarların ve yağışın etkisi altına girecek. İBB tüm birimleri alarma geçti.
Mısır'da bombalı saldırı: 13 asker öldü
Barcelona taraftarı Real'inkinden daha çok!
Fenerbahçe - Barcelona biletleti satışa çıkıyor
Şehzade Mustafa nasıl öldürüldü?
Mahkemeden flaş Uzan kararı
Baklavadan sonra yeni kriz!
İstanbul'da doluluk arttı konaklama ucuzladı
Dünya devi Türkiye’de ofis açacak
Twitter provokasyonunda Alman parmağı
Kobani'ye tek gidiş yolu Türkiye topraklarıdır
Bangladeş Cemaat-i İslâmî lideri öldü
Fransa Irak'ta IŞİD'i vurdu
İşte internete vergi koyan ilk ülke
İstanbul’da silahlı kavga: 3 ölü
İspanya-Fas sınırında göçmen gerginliği
iPhone 6'da şoke eden rakam!
Soros'tan korkutan uyarı
O AB ülkesi de Filistin'i tanıyor
Nene Hatun suya indirildi
Yola gerilen kablo can aldı
IŞİD'den akıl almaz oyun!
İspanya bu ölümü konuşuyor
Tarifeli uçak seferleri yeniden başlıyor
800 bin Ukraynalı yerinden oldu
Fenerbahçe'den Gençlerbirliği'ne tepki
İtalya ile AB arasında ipler gerildi!
UEFA'dan Fenerbahçe açıklaması
Mithat Halis: Cech Beşiktaş'a gelebilir
Fransa açıkladı: IŞİD'i vurduk!
Özel'in eleştirisine Ala'dan jet yanıt
İspanya bu ölümü konuşuyor
Edirne'de 84 kaçak yakalandı
Galatasaray-Kasımpaşa maçı biletleri satışa sunuldu
'Galatasaray’ı yenmek için oynayacağız'
Antalya'da hortum seralara zarar verdi
Tunus'ta kanlı baskın!
Dünyada bir ilk Türkiye’de gerçekleştirildi
CHP'de görev değişimi
Halı sahada şok eden ölüm
Molotofkokteyli atan bir kişi tutuklandı
Cuma namazına gidenlere foseptik suyu sıktılar
İBB'den uyarı: Şiddetli rüzgar ve yağış geliyor
Olaylı maçın faturası kesildi!
Müslüman Rohingyalar Arakan'dan kaçıyor
IŞİD bir köyün kontrolünü ele geçirdi
Karadeniz'de hamsi bereketi
Avrupalı Müslümanlara “Helal Test” müjdesi
Protestocular referandum yapacak
Bu gece Hicrî yılbaşı
Gençlerbirliği hazırlıklarını tamamladı!
Fenerbahçeli taraftarlar Passolig'de 6 bini geçti
İşte Schumacher'in iyileşeceği tarih!
Hamsi yüz güldürdü
Denizli'de MERS virüsü şüphesi
160 kiloluk halteri kafasına düşürdü
PYD'den 'ÖSO' açıklaması
Elizabeth ilk tweetini attı!
İstanbul'da 'sarı toz' alarmı
MERS sandılar, bademcik çıktı!
Pogba Juventus ile nikah tazeledi
91 yıllık firma IŞİD yüzünden adını değiştirdi
İstanbul-Ankara 6 lira
İstanbul'da yeni rekor kırıldı
İsveç operasyonu sonlandırdı
Apple'ın ilk bilgisayarına rekor fiyat
Gençlerbirliği'nden 'hakem' uyarısı
Sınıra 3 havan mermisi düştü
Halilhodzic hakemlere çattı!