Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ve Drogba yeni takımını açıkladı! Emin Çölaşan'a araba çarptı! Paralel operasyonda 8 polis tutuklandı Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
21 Ağustos 2012 Salı 14:26
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2012 Salı 14:29
Hakkari'de şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan'da toprağa verildi.

Hakkari-Van karayolunun 20. kilometresinde devriye görevi yapan zırhlı aracın geçişi sırasında, terör örgütü PKK mensuplarınca menfeze yerleştirilen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan ilçesinde toprağa verildi.

Van'dan askeri uçakla Hatay Havaalanı'na getirilen Seyhan'ın cenazesi, buradan, Kırıkhan ilçesine bağlı Bahçelievler Mahallesi'ndeki baba evine götürüldü. Cenazenin getirilişi sırasında baygınlık geçiren anne Nebahat Seyhan'a sağlık görevlileri müdahale etti. Yakınlarından helallik alınmasının ardından Seyhan'ın cenazesi törenin yapılacağı Merkez Ulu Camii'ne getirildi.

Cenaze törenine katılan Adalet Bakanı Sadullah Ergin, camide şehidin babası Kıyas ile eşi Gül'e başsağlığı dileğinde bulundu.

Şehidin cenazesi, İl Müftüsü Mustafa Sinanoğlu'nun öğle namazına müteakip kıldırdığı cenaze namazının ardından Kırıkhan Şehitliği'nde toprağa verildi.

Törene, Seyhan'ın ailesi, yakınları ve Adalet Bakanı Sadullah Ergin'in yanı sıra, Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz, AK Parti Hatay milletvekilleri Adem Yeşildal, Orhan Karasayar, Mehmet Öntürk, Hacı Bayram Türkoğlu, CHP Hatay Milletvekili Hasan Akgöl, MHP Hatay Milletvekili Şefik Çirkin, Kırıkhan Kaymakamı Fecri Fikret Çelik, Kırıkhan Belediye Başkanı Murat Sakman, askeri ve sivil erkan ile vatandaşlar katıldı.

Tören sırasında vatandaşlar, ''Şehitler ölmez vatan bölünmez, hepimiz Yusufuz'' şeklinde terör örgütü aleyhine sloganlar attı.

Dün, Hakkari-Van karayolunda devriye görevi yapan askeri zırhlı aracın geçişi sırasında meydana gelen patlamada 2 uzman çavuş şehit olmuş, 1 uzman çavuş yaralanmıştı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 95 kez okundu.

Yazıcıoğlu soruşturmasında yeni safha25 Temmuz 2014 13:44
Muhsin Yazıcıoğlu'nun yaşamını yitirdiği helikopter kazasıyla ilgili soruşturma Anayasal Düzene Karşı İşlenen Suçları Soruşturma Bürosu'na gönderildi.
"Yeşil" hakkında iddianame kabul edildi25 Temmuz 2014 13:11
Ankara Cumhuriyet Başsavcılığının, İHD eski Genel Başkanı Birdal'a yönelik silahlı saldırıya ilişkin "Yeşil" kod adlı Mahmut Yıldırım hakkında hazırladığı iddianame, Ankara 8. Ağır Ceza Mahkemesince kabul edildi.
Diyanet'ten Gazze için yardım kampanyası25 Temmuz 2014 13:10
Diyanet İşleri Başkanlığı, İsrail'in Filistin'e bağlı Gazze Şeridi'ne düzenlediği askeri harekatta açlık, susuzluk ve sağlık problemleri yaşayan Filistinlilere yardım kampanyası başlattı.
Başbakan Erdoğan YHT ile Eskişehir'e geldi25 Temmuz 2014 13:05
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Yüksek Hızlı Tren (YHT) ile saat 12.43'te Eskişehir'e geldi.
AYM, CHP'nin başvurusunu reddetti25 Temmuz 2014 13:04
Anayasa Mahkemesi, CHP'nin 'Torba Kanun'un iptali için yaptığı başvuruyu reddetti.
Askere alınacaklara önemli uyarı25 Temmuz 2014 12:38
Milli Savunma Bakanlığı, asker adaylarının cumhurbaşkanı seçiminde oy kullanabilmeleri için sevk tarihlerinde değişiklik yaptı.
Kıbrıs’ta diplomatik skandal!25 Temmuz 2014 12:36
Anastasiadis'ın kabul edilmeyince; önce bağırmaya başladı, gözlüklerini fırlattı, sigara yaktı, masayı yumrukladı ve masadan kaçtı.
Paralel operasyonda 8 polis tutuklandı25 Temmuz 2014 12:24
Mahkemeye sevkedilen 8 polis tutuklandı
Şehirlerarası otobüslere sivil polis!25 Temmuz 2014 12:18
Emniyet Genel Müdürlüğü, bayram süresince denetimleri artırarak biletli sivil polis uygulamasına geçti.
Asker intihar etse de görev şehidi sayılmalı25 Temmuz 2014 12:11
SON dönemde kışlalarda meydana gelen ölümler tartışma konusu olurken Ankara 4. İdare Mahkemesi ilk defa, intihar eden bir askerin görev şehidi sayılarak, askerin ailesine “vazife malulü” maaşı bağlanmasına karar verdi.
Meteorolojiden sağanak yağış uyarısı25 Temmuz 2014 11:55
Meteroloji, Marmara'nın kuzeydoğusu ve Doğu Karadeniz için sağanak uyarısı yaptı.
Hacettepe'den Gazze için anlamlı adım!25 Temmuz 2014 11:45
Hacettepe Üniversitesi Senatosu, Gazze'de ölenlerin anısına Beytepe Yerleşkesinde anıt yaptırma ve aynı yerleşkede bulunan Beytepe Camisinin adını da Gazze Camisi olarak değiştirme kararı aldı.
Kazak şirketten Galatasaray cevabı!
Vasiyeti 3 kişiye umut oldu
Bülent Korkmaz'dan rakiplere gözdağı
Futbol dünyasını yasa boğan ölüm
Alex de Souza'dan taraftarlara sert cevap
G.Saray'ın gözdesi, Salih'in yanına gitti!
THY Tel Aviv'e ulaşımı alternatif uçuşlarla sağlıyor
Yazıcıoğlu soruşturmasında yeni safha
IŞİD'e ağır darbe
AB ülkesinden vize müjdesi
Rio Ferdinand'dan Gazze'ye destek
Noam Chomsky: ABD bir kez daha ihanet etti
Ve Drogba yeni takımını açıkladı!
Otogaz satışları artıyor
Fikret Orman 10 numara transferi açıkladı!
Bulgaristan'da uyuşturu operasyonu
Liderlerin bayram programı belli oldu
YHT yola çıktı!
Kazak şirketten Galatasaray cevabı!
Emin Çölaşan'a araba çarptı!
"Yeşil" hakkında iddianame kabul edildi
Diyanet'ten Gazze için yardım kampanyası
Çöle düşen uçağın enkazı bulundu
25 IŞİD militanı öldürüldü
Hajrovic'ten Galatasaray'a büyük rest!
Başbakan Erdoğan YHT ile Eskişehir'e geldi
AYM, CHP'nin başvurusunu reddetti
Kabinesini internetten kuruyor
Borsa gün ortasında değer kaybetti
Siyonist medya sözlüğü
Zaman yazarları iyice çirkinleşti!
Semih Abdullah Avcı'yı şaşkına çevirdi!
BBP'li başkan makamında vuruldu
Askere alınacaklara önemli uyarı
Kıbrıs’ta diplomatik skandal!
YHT'nin bilet fiyatı belli oldu
Paralel operasyonda 8 polis tutuklandı
Gümrük kapılarında oy verme işlemi yarın başlıyor
Şehirlerarası otobüslere sivil polis!
Şok iddia: O uçak da düşürüldü
Fenerbahçe'den ayrıldı imzayı attı!
Asker intihar etse de görev şehidi sayılmalı
Erdoğan'ın alacağı oy oranını açıkladı
Meteorolojiden sağanak yağış uyarısı
Feyenoord-Beşiktaş maçı biletleri satışta
Ünlü akademisyenlerden İsrail'e uyarı
Hacettepe'den Gazze için anlamlı adım!
Müzekartlı sayısı 5 milyona yaklaştı
Arda Turan için görüşmelere başlandı!
İsrail'den Filistinliler'e çıplak işkence
Usta sanatçı hayatını kaybetti!
Ankara'da İsrail ve ABD protesto edilecek!
Ban Ki Moon hedef gösterdi, İsrail okulu vurdu
iOS 8'de büyük hayal kırıklığı
Pepe'nin yeni saç modeli olay yarattı!
Bayram namazı saatleri açıklandı
Drogba yeni takımını açıkladı!
TIR'lar çarpıştı, 5 yaralı!
Sadece Türkiye'de yetişen dev keçi!
Bayramda tatlı tüketimine dikkat!
Yüksek Askeri Şura 4'ünde toplanıyor
Prandelli'nin istediği yerli yıldız!
Cameron'dan Putin uyarısı
Hindistan'da kaza: 11 çocuk öldü
AB ülkesinden vize müjdesi
Fatih Üniversitesi İsrail yandaşı mı?