Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Galatasaray seçime gidiyor! Köşk'ten Emine Erdoğan haberlerine yalanlama Bomba iddia! İngiliz takımına hoca oluyor! Ömer AltaşHürriyet, CNN Türk ve ‘tipik bir yeni Türkiyeli’
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
21 Ağustos 2012 Salı 14:26
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2012 Salı 14:29
Hakkari'de şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan'da toprağa verildi.

Hakkari-Van karayolunun 20. kilometresinde devriye görevi yapan zırhlı aracın geçişi sırasında, terör örgütü PKK mensuplarınca menfeze yerleştirilen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan ilçesinde toprağa verildi.

Van'dan askeri uçakla Hatay Havaalanı'na getirilen Seyhan'ın cenazesi, buradan, Kırıkhan ilçesine bağlı Bahçelievler Mahallesi'ndeki baba evine götürüldü. Cenazenin getirilişi sırasında baygınlık geçiren anne Nebahat Seyhan'a sağlık görevlileri müdahale etti. Yakınlarından helallik alınmasının ardından Seyhan'ın cenazesi törenin yapılacağı Merkez Ulu Camii'ne getirildi.

Cenaze törenine katılan Adalet Bakanı Sadullah Ergin, camide şehidin babası Kıyas ile eşi Gül'e başsağlığı dileğinde bulundu.

Şehidin cenazesi, İl Müftüsü Mustafa Sinanoğlu'nun öğle namazına müteakip kıldırdığı cenaze namazının ardından Kırıkhan Şehitliği'nde toprağa verildi.

Törene, Seyhan'ın ailesi, yakınları ve Adalet Bakanı Sadullah Ergin'in yanı sıra, Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz, AK Parti Hatay milletvekilleri Adem Yeşildal, Orhan Karasayar, Mehmet Öntürk, Hacı Bayram Türkoğlu, CHP Hatay Milletvekili Hasan Akgöl, MHP Hatay Milletvekili Şefik Çirkin, Kırıkhan Kaymakamı Fecri Fikret Çelik, Kırıkhan Belediye Başkanı Murat Sakman, askeri ve sivil erkan ile vatandaşlar katıldı.

Tören sırasında vatandaşlar, ''Şehitler ölmez vatan bölünmez, hepimiz Yusufuz'' şeklinde terör örgütü aleyhine sloganlar attı.

Dün, Hakkari-Van karayolunda devriye görevi yapan askeri zırhlı aracın geçişi sırasında meydana gelen patlamada 2 uzman çavuş şehit olmuş, 1 uzman çavuş yaralanmıştı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 99 kez okundu.

Diyarbakır'da 400 kilogram esrar ele geçirildi18 Eylül 2014 17:51
Diyarbakır'ın Lice ilçesinde 400 kilogram esrar ele geçirildi.
Porsche ve BlackBerry'den yeni telefon18 Eylül 2014 17:39
Son yıllarda zor zamanlar geçiren BlackBerry,tasarımını Porsche ile ortak yürüttüğü yeni modeli Porsche Design P 9983’ü tanıttı
Uyuşturucu ve kaçakçılık operasyonu: 5 gözaltı18 Eylül 2014 17:38
Kilis'te, Suriye'den Türkiye'ye yasa dışı yollarla getirilen 6 bin 160 paket sigara, 24 kilo 325 gram esrar ve 3 büyükbaş hayvan ele geçirildi, 5 kişi gözaltına alındı.
İstanbullulara duyurulur kurbanlıklar geldi18 Eylül 2014 17:36
Kurban Bayramı'nın yaklaşması ile birlikte kurbanlık hayvanlar da çadırlardaki yerini almaya başladı. Çekmeköy'de kurulan çadırları dolduran kurbanlıklardan almaya gelen vatandaşlar, kurbanlık fiyatlarının yüksek olduğunu söyledi.
Mourinho'nun gözdesi imzayı attı!18 Eylül 2014 17:35
Jose Mourinho döneminde Real Madrid'e katılan genç savunmacı Raphael Varane, kulübüyle olan sözleşmesini uzattı.
Tarihi köprüyü patlatmaya çalıştılar18 Eylül 2014 17:31
Genelkurmay Başkanlığı, Cizre'deki bir tarihi köprüde bulunan piknik tüpü destekli el yapımı patlayıcının (EYP) imha edildiğini açıkladı
THY, kadın kabin memuru alacak18 Eylül 2014 17:10
Türk Hava Yolları (THY), kabin memurluğu alımları için sosyal medyada yayınlanacak reklam filmi hazırlandı.
Köşk'ten Emine Erdoğan haberlerine yalanlama18 Eylül 2014 17:01
Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanı Lütfullah Göktaş, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan'ın sosyal medyada herhangi bir hesabı olmadığını bildirdi.
Başbakanlık'taki kritik zirve sona erdi18 Eylül 2014 16:49
Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığındaki Çözüm Süreci Toplantısı sona erdi.
TBMM Başkanlık konutunda Türk mimarisi imzası18 Eylül 2014 16:33
Türk mimarisinin unsurlarını taşıyan ve yeşil bina özelliği olan TBMM Başkanlık Resmi Konutu kullanılmaya hazır.
Metrobüs kullananlar dikkat!18 Eylül 2014 16:19
Avcılar Sosyal Tesisler (İETT Kampı) metrobüs istasyonu, yenileme çalışmalarından dolayı 21 Eylül Pazar gününden itibaren 45 gün hizmet veremeyecek.
Şahinler artık özgür18 Eylül 2014 15:58
Üniversite, kamu kuruluşları ve vatandaşlar tarafından Konya Karatay Belediyesi Hayvanat Bahçesi'ne getirilen 35 yaralı şahin, tedavi edildikten sonra doğaya bırakıldı.
Bilgisayar oyununa 100 bin dolar!
TRT'nin yeni genel müdürü belli oldu
İhvan liderlerinden Abdüssettar İstanbul'da konuştu
Fiat 500 L'nin üretimi durdu
Mitingde facia! 25 kişi ezildi
O şarkıya 91 kırbaç cezası!
Diyarbakır'da 400 kilogram esrar ele geçirildi
Kırım Vakfı'na 50 bin ruble para cezası
Bulgar polisi Suriyelileri dövüp geri gönderiyor
Galatasaray seçime gidiyor!
Porsche ve BlackBerry'den yeni telefon
Uyuşturucu ve kaçakçılık operasyonu: 5 gözaltı
İstanbullulara duyurulur kurbanlıklar geldi
Mourinho'nun gözdesi imzayı attı!
Mahkemeden Carrefour'a başörtüsü şoku
G.Saray'dan Lütfi Arıboğan yalanlaması
'Mesut Real'de kalmak için çabalamalıydı'
Tarihi köprüyü patlatmaya çalıştılar
THY, kadın kabin memuru alacak
CHP ilçe yönetimi görevi bıraktı
Köşk'ten Emine Erdoğan haberlerine yalanlama
Türkiye, Kazakistan'a fark attı: 6-1
Başbakanlık'taki kritik zirve sona erdi
Bomba iddia! İngiliz takımına hoca oluyor!
TBMM Başkanlık konutunda Türk mimarisi imzası
Bekaroğlu’nun bu konuda ne düşündüğü merak ediliyor
Dolar 6 ayın zirvesinde!
Metrobüs kullananlar dikkat!
Aziz Yıldırım o tazminatı bağışladı
iPhone 6'nın bu genç kadında ne işi var?
Şahinler artık özgür
Erdoğan'a hakarete 6 bin lira ceza
RTÜK TRT için düğmeye bastı
Egemen Korkmaz açıklamarıyla duygulandırdı
Fındık "altın" yılını yaşıyor
''Beni yedek bırak hocam''
Topbaş'tan İstanbul için müthiş öneri
Türkiye'nin AB stratejisi açıklandı
Irak'ın yol haritasında anlaşmaya varıldı
Bingöl'de 1 PKK'lı teslim oldu!
Gökhan Güney'den Tatlıses'e sitem
Taner Yıldız: Türkiye'nin IŞİD gibi bir muhatabı yok
Uydu frekansları değişince mağazalarda kuyruk oluştu
Canan Karatay'ı dinleyen salon görevlisi 14 kilo verdi!
Bursaspor - Beşiktaş maçının bilet fiyatları belli oldu
Ümraniye'de yağmur kaza yaptırdı: 3 yaralı
İşte Altın Portakal'da yarışacak 15 kısa film!
Facebook’tan büyük ayıp!
Kanser hastalarına müjde
İstanbul Adliyesi'nde mehteranlı eylem
İbrahim Şahin çalışma arkadaşlarına veda etti
Süper Lig'de sakat ve cezalılar listesi
Çeyrek altın kaç lira oldu? İşte son durum
Akdoğan'dan "geçmiş olsun" telefonu
Kırım Tatar Milli Meclisi boşaltılıyor
BlackBerry’den dev ortaklık
İstanbul-İzmir arası yolculuk 6.5 saate inecek
Kırım Derneği baskını protesto etti
Burak Yılmaz taraftardan korkmuş
Yalan Dünya dizisinde ayrılık
Tünellerin imhasındaki başarısızlığı ifşa etti, kovuldu