Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Fenerbahçe'ye son dakikada kötü haber! Erman Toroğlu kovuldu! Nasrallah: Suikast olursa sorumlusu İsrail'dir Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
Hakkari şehidi Seyhan toprağa verildi
21 Ağustos 2012 Salı 14:26
Güncellenme Tarihi 21 Ağustos 2012 Salı 14:29
Hakkari'de şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan'da toprağa verildi.

Hakkari-Van karayolunun 20. kilometresinde devriye görevi yapan zırhlı aracın geçişi sırasında, terör örgütü PKK mensuplarınca menfeze yerleştirilen patlayıcının infilak etmesi sonucu şehit olan Uzman Çavuş Yusuf Seyhan'ın cenazesi, Kırıkhan ilçesinde toprağa verildi.

Van'dan askeri uçakla Hatay Havaalanı'na getirilen Seyhan'ın cenazesi, buradan, Kırıkhan ilçesine bağlı Bahçelievler Mahallesi'ndeki baba evine götürüldü. Cenazenin getirilişi sırasında baygınlık geçiren anne Nebahat Seyhan'a sağlık görevlileri müdahale etti. Yakınlarından helallik alınmasının ardından Seyhan'ın cenazesi törenin yapılacağı Merkez Ulu Camii'ne getirildi.

Cenaze törenine katılan Adalet Bakanı Sadullah Ergin, camide şehidin babası Kıyas ile eşi Gül'e başsağlığı dileğinde bulundu.

Şehidin cenazesi, İl Müftüsü Mustafa Sinanoğlu'nun öğle namazına müteakip kıldırdığı cenaze namazının ardından Kırıkhan Şehitliği'nde toprağa verildi.

Törene, Seyhan'ın ailesi, yakınları ve Adalet Bakanı Sadullah Ergin'in yanı sıra, Hatay Valisi Mehmet Celalettin Lekesiz, AK Parti Hatay milletvekilleri Adem Yeşildal, Orhan Karasayar, Mehmet Öntürk, Hacı Bayram Türkoğlu, CHP Hatay Milletvekili Hasan Akgöl, MHP Hatay Milletvekili Şefik Çirkin, Kırıkhan Kaymakamı Fecri Fikret Çelik, Kırıkhan Belediye Başkanı Murat Sakman, askeri ve sivil erkan ile vatandaşlar katıldı.

Tören sırasında vatandaşlar, ''Şehitler ölmez vatan bölünmez, hepimiz Yusufuz'' şeklinde terör örgütü aleyhine sloganlar attı.

Dün, Hakkari-Van karayolunda devriye görevi yapan askeri zırhlı aracın geçişi sırasında meydana gelen patlamada 2 uzman çavuş şehit olmuş, 1 uzman çavuş yaralanmıştı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 107 kez okundu.

Yeni nesil ANKA göklerde!30 Ocak 2015 20:05
'Yeni Nesil Yüksek Performans ANKA Blok B', bugün ilk uçuşunu başarı ile gerçekleştirdi.
SGK'dan kritik açıklama!30 Ocak 2015 19:12
SGK borç yapılandırmasında hafta sonu da çalışacak
Osmanlı armasında saklanan 30 sır!30 Ocak 2015 19:01
1876-1909 yılları arasında yapılan Osmanlı armasındaki semboller neyi anlatıyor, sembolleri en tepeden başlayarak sıraladığımızda ortaya neler çıkıyor?
Afrika Birliğinin yeni başkanı belli oldu!30 Ocak 2015 17:48
Zimbabve Devlet Başkanı Robert Mugabe, bugün gerçekleşen Afrika Birliği Liderler Zirvesi'nde Afrika Birliğinin yeni başkanı seçildi.
TİB eski Başkanvekili'nin avukatına inceleme30 Ocak 2015 17:43
Gölbaşı Cumhuriyet Başsavcılığı, usulsüz dinleme iddialarına ilişkin soruşturma kapsamında tutuklanan TİB eski Başkanvekili Şen'in avukatı Karslı hakkında inceleme başlattı.
Mahmutbey-Mecidiyeköy arası 26 dakikaya iniyor30 Ocak 2015 17:36
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Topbaş, "Bu hatlar devreye girdiğinde Mahmutbey-Mecidiyeköy arası 26 dakikaya iniyor, Kağıthane-Mecidiyeköy 4,5, Ümraniye-Kağıthane 39, Kağıthane-Üsküdar 26 dakika olacak" dedi.
Türkiye'de ezan 18 yıl Türkçe okundu30 Ocak 2015 16:34
30 Ocak 1932'de Fatih Camii'nde başlayan Türkçe ezan dayatması ülke genelinde 18 yıl sürdü.
İHH'dan Suriye'ye 40 yardım tırı30 Ocak 2015 16:13
İnsan Hak ve Hürriyetleri (İHH) İnsani Yardım Vakfı, "Kış Geldi Şimdi Zamanı" kampanyası kapsamında toplanan 40 tırlık yardım konvoyunu Suriye'ye gönderiyor.
Bakanlar Kurulu o grevi erteledi30 Ocak 2015 16:07
Bakanlar Kurulu, Birleşik Metal-İşçileri Sendikası tarafından uygulanmakta olan grevi, milli güvenliği bozucu nitelikte olduğu gerekçesiyle 60 gün süreyle erteledi.
Sigara keyfi 66 bin 500 TL’ye mal oldu30 Ocak 2015 16:02
Adana'da sigara içmek için bankadan dışarı çıkan avukat, bankonun üzerine bıraktığı çantasındaki müvekkiline ait 66 bin 500 TL parayı çaldırdı.
Emine Erdoğan Kırşehir'de huzurevini ziyaret etti30 Ocak 2015 15:57
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, Kırşehir'de huzurevi sakinlerini ziyaret ederek yaşlılarla sohbet etti.
Taksim'de polise silahlı saldırı!30 Ocak 2015 15:56
İstanbul Taksim Meydanı'nda polis noktasına ateş açıldı. Saldırgan silahını bırakıp olay yerinden yaya olarak kaçtı. Polis noktasına ateş açan saldırgan kadının kaçış anı güvenlik kamerasına yansıdı. Siyah kıyafet giydiği görülen kadın saldırı sonrası hızla koşurak uzaklaşıyor.
ABD'den PYD liderine ret!
Fenerbahçe'ye son dakikada kötü haber!
Potada program belli oldu
Atatürk Havalimanı'nda yine 'drone' vakası
Moussa Sow'un isyanı
Borsa günü yükselişle tamamladı
Lübnan İsrail'i BM'ye şikayet etti
Afrika Birliğinin yeni başkanı Mugabe
Yeni nesil ANKA göklerde!
Barbaros gemisi, Çipras'ı rahatsız etti!
Galatasaray'dan Doria sürprizi
Putin'in sır gibi saklanan kızı ortaya çıktı
SGK'dan kritik açıklama!
Yeşilçam'ın usta ismi hayatını kaybetti!
Osmanlı armasında saklanan 30 sır!
Cumhuriyet'te deprem!
Bill Gates: İnsanlar, yapay zekâdan kaygı duymalı!
Erman Toroğlu kovuldu!
Galatasaray'da ödeme jesti!
Kamboçya'da AIDS salgını!
Pazarspor'dan transfer atağı
Borsa günü yükselişle tamamladı
Dany ilk maçında hayran bıraktı
Elazığspor'da imza şov!
Albayrak yeni bir gazete ile dönüyor!
PSG'de ayrılık!
İtalya yine Cumhurbaşkanını seçemedi!
Balıkesirspor, Glumac'ı kadrosuna kattı
Afrika Birliğinin yeni başkanı belli oldu!
Zihni Göktay 50. sanat yılını kutluyor
Beşiktaş'tan transfere 34 milyon euro
Arda Turan'dan mesaj var
MB: Doların hareketi faiz indirimiyle uyumlu değil
TİB eski Başkanvekili'nin avukatına inceleme
Nasrallah: Suikast olursa sorumlusu İsrail'dir
Mahmutbey-Mecidiyeköy arası 26 dakikaya iniyor
Erdoğan büyük ustayı unutmadı!
Türkiye'de ezan 18 yıl Türkçe okundu
Para hırsıyla yarış atına işkence
Arda'nın "kramponu" yine gündemde
TL'nin ihracatta kullanımı yüzde 25 arttı
İHH'dan Suriye'ye 40 yardım tırı
Beşiktaş'ta 8 imza birden
Husiler Öğrenci Birliği Başkanını kaçırdı
Otomobille ambulans çarpıştı: 5 yaralı
Costa'nın cezası belli oldu!
Ozan Doğulu'ya hapis istemi
Bakanlar Kurulu o grevi erteledi
Fındık rekor kırdı
Sigara keyfi 66 bin 500 TL’ye mal oldu
Yaş üzümde rekor kırıldı
Emine Erdoğan Kırşehir'de huzurevini ziyaret etti
Taksim'de polise silahlı saldırı!
Engin Baytar'dan Cim Bom'a rest
"Yardımlaşmamız üst düzeydeydi"
Irak'ta kanlı cuma: 114 ölü
Görmez Pakistan saldırısını kınadı
Abdullah Gül taksicilerle çay içti
Suriyeli çocuklar için yeni eğitim sistemi
Medicana Sivasspor, çıkış arıyor
Cumhurbaşkanlığı seçimi 3. tura kaldı
Erdoğan: Kılıçdaroğlu rezil oldu
Atlasjet isim değiştirdi
Kocaman Fenerbahçe'den Kadlec'i istedi
YSK, 'Ceza taraftarı değiliz'
Kadir Topbaş seçimlerde aday olacak mı?