Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

F.Bahçe'den dev anlaşma BM'den acil çağrı! Esed'e ağır darbe! Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
NTV Spikeri İşinden Oldu
NTV Spikeri İşinden Oldu
19 Ağustos 2012 Pazar 21:00
Güncellenme Tarihi 19 Ağustos 2012 Pazar 21:00
NTV, şehit haberi sunarken şarkı söyleyen spiker Nur Tuğba Algül'ü süresiz tatile gönderdi.

Televizyonda canlı yayın kazasının son kurbanı, NTV spikeri Nur Tuğba Algül'ü duymayan yoktur. Hakkâri'deki 8 şehit haberini sunan Algül'ün, haberin görüntüleri ekrana verilince kendi kendine şarkı söylemeye başladığı görüntüleri günlerce konuşuldu.

NTV TATİLE YOLLADI

Açık unutulan mikrofondan sesi yayına giren spikerin, bu davranışı sosyal medyada büyük tepki çekti ve bunun üzerine NTV bir özür bildirisi yayınlayıp spikeri süresiz tatile gönderdi.

NTVNTV

Bu haber 1,453 kez okundu.

Şafak Sezer: Erdoğan'a sahip çıktım diye...27 Temmuz 2014 15:51
Oyuncu Şafak Sezer, Başbakan Erdoğan'a sahip çıktığı için 1,5 senedir işsiz olduğunu ve hiç bir iş yapamadığını söyledi.
Başörtülülerle dalga geçti cezası kesildi27 Temmuz 2014 13:38
Serra Yılmaz'ın Twitter hesabı, kendilerine Milliyetçi Hacker Grubu (Mubarhack) diyen hackerlar tarafından hacklendi.
Cumhuriyet yazarının Arap düşmanlığı27 Temmuz 2014 11:29
Nilgün Cerrahoğlu, Adalar'da faytona binememesinin sorumlusu olarak gördüğü Arap turistlere içindeki nefreti döktü.
Erdoğan'dan sonra hedef Putin!26 Temmuz 2014 22:05
Gezi olayları sırasında Erdoğan'ı sürekli eleştiren ve "diktatör" benzetmesinde bulunan dünyanın önde gelen yayın organları bu kez hedefine Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'i aldı
Paralel medyadan sinsi çarpıtma!26 Temmuz 2014 18:33
Paralellerin medya organları, 22 Temmuz operasyonuyla ilgili algı operasyonuna sonuna kadar devam ediyor.
Cemaat‘in ‘mağduriyet‘ destanı26 Temmuz 2014 16:18
Akşam gazetesi yazarı Kurtuluş Tayiz, paralel örgütün yaptığı şovları "haram lokma yemedik" başlığıyla gündemleştirdiğini ve can havliyle mağduriyet hikayelerine sarıldığını belirtti.
Zaman yalanda Goebbels'i geçti!26 Temmuz 2014 15:16
Paralel polislerle ilgili kamuoyu oluşturmak ve olayı ajite etmek için her türlü yalana sığınan Zaman gazetesi bu yalanlara bir yenisini daha ekledi.
Türk sinemasında "korku" yükseldi26 Temmuz 2014 14:34
Yönetmen Yavuz Yalınkılıç'ın 1970'de "Ölüler Konuşmaz Ki" adlı filmiyle başlayan ve birçok fantastik filmi beraberinde getiren Türk sinemasındaki korku filmleri, son yıllarda yükselişi ile dikkati çekiyor.
Gülenciler ilk kez sokakta!26 Temmuz 2014 14:29
Taraf gazetesinin bugünkü manşetinde Gülen grubunun ilginç bir özelliğine dikkat çekildi.
Savaş muhabirliği 4. dönem eğitimi eylülde başlıyor26 Temmuz 2014 13:59
AA ile Polis Akademisi Başkanlığının ortaklaşa düzenlediği "Savaş Muhabirliği Sertifika Programı"nın 4. dönemi, 8-19 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek
Siyonist medya sözlüğü25 Temmuz 2014 13:00
İsrail ne zaman saldırsa Türk medyasının bir kısmı, İsrail’in cinayetlerini meşrulaştırıcı ve tepkileri sindirmeye yönelik bir haber ve yorum diliyle karşımıza çıkar. Kullanılan kelimeler ve haber dilinin kodlarını çözmeye katkı için bir siyonist dil sözlüğü hazırladık. Bu sözlük ve örnek haberler 2010'da sitemizde yayınlandı, bugün de aynısı geçerli. Yeniden ilginize sunuyoruz
Zaman yazarları iyice çirkinleşti!25 Temmuz 2014 12:49
Paralel örgüt medyasında her gün tehdit, küfür, hakaretten sonra şimdi de “tekfir” başladı. Zaman gazetesi yazarı Ali Ünal, Ak Partililer için “münafık” dedi, Mümtazer Türköne “eşkiya” diyerek Başbakan Erdoğan’a hakaret etti.
Bayram namazını spor salonunda kıldılar
Hızlı trende çay kaç lira?
Fas'ta mahkumlara bayram affı
İsrail Gazze'de 3 bin 865 noktayı vurdu
Atletico Madrid yeni transferini duyurdu!
Kassam Tugayları'ndan flaş açıklama!
Otobüste yananların kimlikleri belli oldu
Mourinho G.Saraylıları çok kızdıracak!
Ramazan ayında rekor kırdık!
Sneijder'de pürüz var
F.Bahçe'den dev anlaşma
Enes Kanter'den Milliler'e sevindiren haber
Vardiyalı çalışanlarda diyabet riski
Menderes Türel'den Baykal'a bayram jesti
Soma'da buruk bayram
Uzakdoğu'da bombalı saldırı
Damacana sulara sıkı kontrol geliyor
Google'ın sırlarını İstanbul'da çaldılar!
BM'den acil çağrı!
Mısır'da bayrama kan bulaştı
Sıfır faizli krediye rekor başvuru
Esed'e ağır darbe!
Issiar Dia Süper Lig'e dönüyor!
Halef-selef buluştu
Töre'nin yerine Kerim!
Boko Haram yine saldırdı
Norveç'te bomba paniği
Erdoğan'dan paralel yapıya net mesaj!
Yalçın Ayhan sürprizi! İşte o takım...
Alman Bild gazetesi Müslümanlardan özür diledi
Suarez'den sonra onun peşindeler!
Takımda istenmiyordu! Kampın yıldızı oldu
Abdullah Gül'den Bayram mesajı
Üniversitede yatay geçiş üç şekilde yapılabilecek
Fenerbahçe'de bir ayrılık daha!
Obama'dan Netanyahu'ya çağrı
Aziz Yıldırım’dan Galatasaray’a müjde
Kürt markalarına başvuru yağıyor
Asıl hedefleri Erdoğan'dı!
Katil İsrail bayram dinlemiyor!
Mehmet Görmez'den Gazze'li bayram hutbesi
İsrailli analistler: Gazze savaşı kaybedildi
Samsung S5 kullananlara çok önemli uyarı
Paralel polislerden savunma yerine beddua!
Rusya ve ABD'den paralel kıskaç
Erdoğan: Bedelli askerlik gündeme gelebilir!
Erdoğan'dan Hakan Şükür'e sert tepki!
İsrail tüm dünyayı kandırdı
İl il bayram namazı saatleri
Erdoğan, son anketin sonuçlarını açıkladı!
Paralel örgütten MHP'li vekile şantaj!
CHP'de iftar kavgası!
Türk F-16'lar havalandı!
Köşk seçimleri için 100’ün üzerinde ülke davet edildi!
Şanlıurfa'ya Rumen forvet!
Bayramda hava nasıl olacak?
Genç kürekçilerden önemli başarı!
Ülker dev firmayı satın alıyor
Bayramda bol bol su tüketin!
Prandelli: Saygıdan dolayı oruç tuttum
Halep'te varil bombalı saldırı: 15 ölü
Yonca Evcimik'ten 'Gezi' provokasyonu itirafı: Hepsi sarhoştu!
Dilmen'in ağabeyi, kalp krizi geçirdi
CHP'li Belediye Suriyelileri ilçe dışına attı!
Mehmet Görmez'den bayram tavsiyesi
Marsel İlhan Kazakistan'da ikinci oldu