Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail Filistin ile barış anlaşmasını askıya aldı Rektörü 17 Aralık Operasyonuyla dolandırdılar PFDK'dan Aysal'a şok ceza Celal KazdağlıYan yana oturuyorduk, şimdi neden karşı karşıyayız?
'Sınıf Öğretmeni atama sayısı azalacak!'
'Sınıf Öğretmeni atama sayısı azalacak!'
18 Ağustos 2012 Cumartesi 07:07
Güncellenme Tarihi 18 Ağustos 2012 Cumartesi 07:10
Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürü Funda Kocabıyık’tan 40 bin öğretmen atamasında Sınıf öğretmeni atamasının azalacağını ama branş öğretmeni atamasın artacağını dile getirdi.

MEB olarak elimizdeki kaynakları kullanacağız. Diyen Kocabıyık Seçmeli derslerle ilgili olarak 10 gün öncesinden öğrenciden dilekçeyi alacağız. Öğrencinin isteği doğrultuda bir program yapacağız. Ona göre de öğretmen atamaları gerçekleşecek.

4+4+4 eğitim sistemi ile ilgide konuşan Temel Eğitim Genel Müdürü Funda Kocabıyık “ Biz çocuklarımızın faydasını düşünüyoruz. Biraz sükunet tavsiye ediyorum. Her şey kontrol altında.Çocuklar yaş aralıklarına göre okul idareleri tarafından sınıflara ayrılacaklar. Elektrik faturası su faturası istemek söz konusu değil”dedi.

memurlar.net

Bu haber 761 kez okundu.

AÖF ara sınav soru ve cevap anahtarı yayınlandı!24 Nisan 2014 14:43
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi okuyanların girdiği 19-20 Nisan tarihlerindeki sınavın sonuçları açıklandı. Soru ve cevap anahtarını isteyen öğrenciler Anadolu Üniversitesi'nin ilgili portalından girip görebilirler.
ÖSYM'den adaylara önemli uyarı!24 Nisan 2014 13:34
ÖSYM'den ortaöğretim alan öğretmenliği uyarısı.
Okullardan 'paralel örgüt' şikâyeti yağdı!24 Nisan 2014 08:35
Okul, yurt ve dershanelerde eğitim gören öğrenciler ve velileri, siyasi propaganda yapıldığı gerekçesiyle Milli Eğitim Bakanlığı'na mektup yazdı.
e-okul artık akıllı telefonlarda!23 Nisan 2014 11:33
MEB, Mobil Veli Bilgilendirme Sistemi'ni akıllı telefon ve tabletlerle uyumlu hale getirdi.
Devlet imkan sağlıyor çocuklar başarıyor23 Nisan 2014 11:22
Bakanlığının koruması ve bakımı altındaki çocuklar, kendilerine tanınan imkanları en iyi şekilde değerlendirerek eğitim, sanat ve sporda önemli başarılar elde ediyor.
TUS ve DUS sonuçları açıklandı22 Nisan 2014 23:37
Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı ilkbahar dönemi sınav sonuçları açıklandı.
ABD'den Türk firmalarına suçlama!22 Nisan 2014 10:33
ABD Ticaret Bakanlığı, Türkiye ve Meksika'dan gelen bazı demir çelik ürünlerinde damping yapıldığını saptadı.
Tek ders sınavı bekleyenlere müjde!22 Nisan 2014 10:21
Açıköğretim Fakültesi tek dersi kalıp da mezun olamayan öğrenciler için geçen yıl olduğu gibi bu yıl da tek ders sınavı uygulamasını yapacak.
Öğretmen başına 19 öğrenci düşüyor21 Nisan 2014 12:02
Türkiye'deki ilkokullarda öğretmen başına ortalama 19, ortaokullarda 18, genel liselerde 20, mesleki ve teknik liselerde ise 14 öğrenci düşüyor.
Marmara Üniversitesi için kritik süreç başladı21 Nisan 2014 11:29
Marmara Üniversitesi, fakülte ve birimlerini Maltepe'deki yeni kampüse taşımaya başladı.
LYS'ye müracaatlar başladı!21 Nisan 2014 10:07
Lisans Yerleştirme Sınavlarına (LYS) müracaatlar başladı. Başvurular, 30 Nisana kadar yapılabilecek.
Üniversite adayları dikkat! Yarın başlıyor!20 Nisan 2014 11:31
Lisans Yerleştirme Sınavları'na (LYS) başvurular yarın başlayacak. 30 Nisan olarak açıklanan son başvuru süresi uzatılmayacak.
MHP'li vekilin Erdoğan iddiasına yanıt CHP’den!Bu Video Paylaşım Rekoru Kırıyor!Mastır ve doktora öğrencilerine askerlik şoku!Türkiye Ermenileri Patrikliği: Taziyeyi sevgiyle kabul ediyoruz!Çanakkale Kara Savaşları'nın 99. YılıAslan Domuzu Böyle Parçaladı!Putin'den şaşırtan açıklamaBaşbakan’a hakaret eden İMİB yöneticileri istifa etti!AÖF ara sınav soru ve cevap anahtarı yayınlandı!Merkez Bankası'ndan flaş faiz açıklaması!Altın 2,5 ayın düşüğüne yakın'Tayyip Baba'ya saygılar'Milyonların gözü torba yasasında!Soruşturma önergesi mecliste!Hiç Bilmediğiniz Gerçekler‘Made in Turkey‘ F-35‘lere dünyadan sipariş yağıyor!Özkök'ten sinsi çarpıtma!Tüm Manşetler
Halaçoğlu'na belgeli cevap
ÇAYKUR'dan bir ilk! Artık bunu da üretecek
Hariri'nin emanetine sahip çıkıyor
Ağrı'da terör örgütüne operasyon
6 ülkeden Rusya'ya yaptırım
Tahkim Kurulu, Fenerbahçe'nin cezasını onadı
Borsa günü düşüşle kapattı
iPhone'a öyle bir özellik geldi ki...
Nokia'nın ismi değişiyor!
Barca'da Arda sesleri yükseliyor!
Vali Mutlu'dan Taksim için son söz
Galatasaray'a iki kötü haber birden!
İsrail Filistin ile barış anlaşmasını askıya aldı
Rektörü 17 Aralık Operasyonuyla dolandırdılar
PFDK'dan Aysal'a şok ceza
"Sahte delil" haberlerine yalanlama!
G.Saray'da Melo ve Semih şoku!
CHP'den içkili mekanlar için yeni önerge
Ali Koç, Kemal Kılıçdaroğlu ile buluştu
Köprüden kaçak geçiş bilançosu 9 milyon!
Sakaryaspor iflasın eşiğinden döndü!
PKK'ya eş zamanlı operasyon
Russell Crowe, Cem Yılmaz'ı sildi
Spor Alzheimer'dan koruyor
MHP'li vekilin Erdoğan iddiasına yanıt CHP’den!
'Eğitimin yeri olmaz' dedirten görüntü!
Filede heyecan başlıyor!
Fuarda “çocuk gelin” protestosu
Teknoloji gözyaşını kurutuyor
Esrar çetesine darbe
Genelkurmay Başkanı Özel, Kırgızistan'da
Cep telefonu aracı bu hale getirdi!
Ukrayna askeri harekete geçti, o şehirlere girdi
Vural'dan "taziye" tepkisi
Lümpen Kemalist'lerin kanalıyla anlaştı!
Davutoğlu Filistinli liderleri aradı
Bu çok kayda değer bir gelişme
Carlos'tan Beşiktaş'a gözdağı!
Milli Takım'a dev rakip!
Arınç: Basın sektöründeki sorunları takip ediyoruz
AK Parti'den "yeni önerge" açıklaması
Ankara’da '529 idam için adalet Nöbeti' devam ediyor!
Fındık fiyatı rekor kırıyor!
Sakarya Nehri'nde şoke eden görüntü!
2.5 metrelik köpekbalığı görenleri şaşırttı!
17 Aralık soruşturmasında flaş gelişme!
Aşı ile her yıl 14 bin ölümün önüne geçiliyor
Caner Beşiktaş ile görüştü mü? Açıklama geldi!