Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İşte DHKP-C'nin kanlı üç hedefi! Savcı Kiraz'ı vur emri Yunanistan'dan! Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün o isimlerle görüşecek! Prof. Dr. Erol GökaFanon gibi hissetmek
'Sınıf Öğretmeni atama sayısı azalacak!'
'Sınıf Öğretmeni atama sayısı azalacak!'
18 Ağustos 2012 Cumartesi 07:07
Güncellenme Tarihi 18 Ağustos 2012 Cumartesi 07:10
Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürü Funda Kocabıyık’tan 40 bin öğretmen atamasında Sınıf öğretmeni atamasının azalacağını ama branş öğretmeni atamasın artacağını dile getirdi.

MEB olarak elimizdeki kaynakları kullanacağız. Diyen Kocabıyık Seçmeli derslerle ilgili olarak 10 gün öncesinden öğrenciden dilekçeyi alacağız. Öğrencinin isteği doğrultuda bir program yapacağız. Ona göre de öğretmen atamaları gerçekleşecek.

4+4+4 eğitim sistemi ile ilgide konuşan Temel Eğitim Genel Müdürü Funda Kocabıyık “ Biz çocuklarımızın faydasını düşünüyoruz. Biraz sükunet tavsiye ediyorum. Her şey kontrol altında.Çocuklar yaş aralıklarına göre okul idareleri tarafından sınıflara ayrılacaklar. Elektrik faturası su faturası istemek söz konusu değil”dedi.

memurlar.net

Bu haber 775 kez okundu.

e-YDS 2015 yılı başvuruları 2 Nisan'da başlıyor01 Nisan 2015 16:02
Elektronik Yabancı Dil Sınavları’nın (e-YDS) 2015 yılı başvuruları 2-6 Nisan tarihleri arasında yapılacak.
Robert Kolej’deki ‘torpilli yerleştirme’ kalacak01 Nisan 2015 11:33
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, liselere giriş sınavı kapsamında, geçen yıl taban puan şartı aranmadan puan üstünlüğüne göre liselere nakilleri yapılan öğrencilerle ilgili Danıştay’ın verdiği yürütmeyi durdurma kararının geriye dönük geçerli olamayacağını açıkladı.
115 bin yeni öğretmen ihtiyaç var01 Nisan 2015 08:33
Bakan Avcı, Türkiye'nin öğretmen eksiğinin 115 bin 420 olduğunu söyledi.
Uluslararası İslam, Bilim ve Teknoloji Üniversitesi kuruluyor01 Nisan 2015 08:29
TÜRGEV'in İbni Haldun; 21. Yüzyıl Anadolu Vakfı'nın İstinye isimli üniversitelerinin yanı sıra Türkiye Uluslararası İslam, Bilim ve Teknoloji Üniversitesi'nin kuruluşuna onay çıktı.
ALES'e başvuru süresi bir gün uzatıldı31 Mart 2015 17:39
ALES ilkbahar dönemi başvuruları, yurt genelindeki elektrik kesintisi nedeniyle bir gün uzatıldı.
ALES başvuruları için bugün son gün31 Mart 2015 10:46
ÖSYM, internet sitesinden Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı’nın 10 Mayıs’ta yapılacağını, başvurularının ise 31 Mart Salı günü son gün olduğunu duyurdu
Burs miktarı 2003 yılına kıyasla 10 kat arttı30 Mart 2015 18:30
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), ilk ve ortaöğretim burslarının, 2003 yılına kıyasla 2014 yılında 10 kat artırılarak, 146,30 liraya yükseldiğini bildirdi.
ÖSYM'de devir-teslim gerçekleşti30 Mart 2015 14:43
ÖSYM Başkanlığı'na atanan Prof. Dr. Ömer Demir, görevi selefinden devraldı.
SBS ihalesinde 11 gözaltı!30 Mart 2015 12:51
500 öğrencinin SBS'ye hazırlanması amacıyla bir dershaneye verilen ihalenin Kamu İhale Kanunu'na aykırı yapıldığı iddiasıyla başlatılan soruşturmada 11 kişi gözaltına alındı.
Özel okul fiyatları el yakıyor29 Mart 2015 16:16
Danışmanlık şirketleri hariç eğitim alanında faaliyet gösteren özel kurumların yıllık toplam işlem hacmi 16 milyar lirayı buluyor.
İTÜ'ye budist tapınağı istediler28 Mart 2015 18:54
İstanbul Teknik Üniversitesi'nde eğitim gören bir grup öğrenci Rektör Mehmet Karaca'nın kampüse cami yapılabileceği yönündeki sözleri üzerine "Budist tapınağı istiyoruz" kampanyası başlattı.
İşte YÖK raporunda KPSS'nin en zeki karı kocaları!28 Mart 2015 17:56
YÖK Denetleme Kurulu'nun raporunda, KPSS'de eğitim bilimleri alanında 120 tam puan alan 350 adayın 70'inin karı-koca, 23'ünün ise akraba olduğu belirtildi.
Petrol platformunda yangın: 4 ölü, 45 yaralı
Savcı Kiraz'ı vur emri Yunanistan'dan!
Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün o isimlerle görüşecek!
Elektrik kesintisinde sabotaj ihtimali için özel ekip
CHP'de yeni tartışma: 38 kişilik...
Teröristlerle çatışma anının detaylarına ulaşıldı
New York Otomobil Fuarı açıldı
ABBA'nın üyesi Benny Andersson'ın ehliyetine el konuldu
CHP'de Kemal Derviş isyanı
İstanbul Emniyeti'nden saldırıyla ilgili açıklama
Gülenciler KPSS'deki delilleri tek tek silmiş!
Yargıtay'la ilgili kanun TBMM'de kabul edildi
Çemberi daralttığı için Savcı'yı şehit ettiler
Filistin'den UCM açıklaması
Savcı Kiraz, teröristlerin suyunu bile içmemiş!
İsveç'te "polis aracı görünümlü" otomobillere boya yasağı
Teröristler cüppe ve kimlikle C kapısından girmişler
Bülent Turan: Paralel örgüt İdris Bal'ı kullanıp bir kenara attı
Sağlık Bakanlığı'ndan açıklama: 57 kişi öldü
Cumhurbaşkanı Erdoğan Ankara'ya geldi
Poroşenko, Avrupa Dış İlişkiler Konseyi üyeleriyle görüştü
IŞİD'e Irak'ta büyük şok: 37 ölü
Merkel, Yatsenyuk ve Atambayev ile görüştü
Yemen'de çatışma: 20 ölü
Numan Kurtulmuş'tan Çözüm süreci açıklaması
ABD'den İsrail'i sevindirecek açıklama
AK Parti'deki kritik toplantı sona erdi
KPSS'deki kopya skandalı ÖSYM'ye sıçradı!
Gülen'den şehit Savcı'ya bir gün gecikmeli taziye
Suriye sınırında yakalanan 9 İngiliz sağlık kontrolünden geçti
Beşiktaş Prödl'ü 1 ay önce bitirmiş
Buhari'den Boko Haram ve yolsuzlukla mücadele sözü
Bursaspor'a UEFA'dan müjde
Muzaffer Tekin kimdir?
Ergenekon sanığı Muzaffer Tekin öldü!
Fenerbahçe'de gündem Emenike
New York Borsası düşüşle kapandı
Yılmaz Güney doğum gününde anıldı
Banvit tek farkla galip
Futbolcunun kirayı ödeyecek parası yok
CHP, Elif Sultan Kalsen'i böyle savunmuştu
Katil zanlısı kafaları karıştırdı
İngiltere uyruklu 9 kişi hakkında sınır dışı etme süreci başlatıldı
Liverpool golcüsünü Çizme'de buldu
Kayıp müzisyenin cesedi bulundu
Ajax golcüsünü bırakmadı
İhvan'dan Savcı Kiraz için taziye mesajı
Brüksel'de Nasreddin Hoca heykeli önünde eylem
İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın okuduğu surenin meali
Savcı Kiraz rehin alınmadan önce abdest almış
Yemen'deki Mısırlıların tahliyesine başlandı
Vali Şahin'den saldırı sonrası ilk açıklama
BM'den Irak'ta mezhep çatışması uyarısı
5 dağcı hayatını kaybetti
Fransız Alpleri'nde kara gün
Pepe 2 hafta yok
Bodrum'da silahlı saldırı: 1 ölü
Savcının odasında tek silah bulundu