Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ahmet Davutoğlu Başbakan mı olacak? 'Başbakan'a şah-mat dediler' Aziz Yıldırım son noktayı koydu Ömer Altaş"Tayyip çok sertçiler" siz bu devrimi hiç anlamamışsınız!
'Sınıf Öğretmeni atama sayısı azalacak!'
'Sınıf Öğretmeni atama sayısı azalacak!'
18 Ağustos 2012 Cumartesi 07:07
Güncellenme Tarihi 18 Ağustos 2012 Cumartesi 07:10
Milli Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürü Funda Kocabıyık’tan 40 bin öğretmen atamasında Sınıf öğretmeni atamasının azalacağını ama branş öğretmeni atamasın artacağını dile getirdi.

MEB olarak elimizdeki kaynakları kullanacağız. Diyen Kocabıyık Seçmeli derslerle ilgili olarak 10 gün öncesinden öğrenciden dilekçeyi alacağız. Öğrencinin isteği doğrultuda bir program yapacağız. Ona göre de öğretmen atamaları gerçekleşecek.

4+4+4 eğitim sistemi ile ilgide konuşan Temel Eğitim Genel Müdürü Funda Kocabıyık “ Biz çocuklarımızın faydasını düşünüyoruz. Biraz sükunet tavsiye ediyorum. Her şey kontrol altında.Çocuklar yaş aralıklarına göre okul idareleri tarafından sınıflara ayrılacaklar. Elektrik faturası su faturası istemek söz konusu değil”dedi.

memurlar.net

Bu haber 760 kez okundu.

SBS sınavıyla ilgili yeni açıklama!18 Nisan 2014 18:06
MEB Müsteşarı Yusuf Tekin, mahkemenin Seviye Belirleme Sınavı kararı ile ilgili canlı yayında konuştu.
SBS iptal edildi!18 Nisan 2014 15:21
Ankara İdare Mahkemesi en son yapılan SBS iptal etti.
CHP suyunu çıkarttı18 Nisan 2014 11:46
CHP Uşak milletvekili Yılmaz: "2 milyon öğrenci ve veliyi bireysel başvuru konusunda Anayasa Mahkemesi'ne başvurmaya çağıracağız" dedi.
YÖK'ten formasyon açıklaması17 Nisan 2014 20:52
Yükseköğretim Kurulu, pedagojik formasyon sertifika programlarının normal öğrenim süresinin lisans mezunları, 3. ve 4. sınıf öğrencileri için 2 yarıyıl, 2. sınıf öğrencileri için 4 yarıyıl, 1. sınıf öğrencileri için ise 6 yarıyıl olacağını bildirdi.
YDS sonuçları açıklandı!17 Nisan 2014 19:53
Yabancı dil bilgisi seviye tespit sınavı (YDS) sonuçları açıklandı.
Lisansüstü Eğitim görenler dikkat!17 Nisan 2014 12:59
Eğitim-Bir-Sen, Yükseköğretim Kurulu’na (YÖK) yazılı müracaatta bulunarak, Lisansüstü Eğitim süresinin memuriyetten sayılmasını istedi.
30 yaş ve üstüne sınavsız üniversite17 Nisan 2014 12:15
MEB, YÖK ve eğitim kurumu yöneticilerinin toplantısından 'sil baştan' yeni yasa sinyali çıktı
Üniversiteye girişte yeni dönem!17 Nisan 2014 12:01
2016'dan itibaren YGS ve LYS sistemleri kalkarken, üniversiteye merkezi sınavın ortalamalarıyla girilecek.Üniversiteler de üç gruba ayrılacak.
Yüksek öğretim sistemi değişiyor!16 Nisan 2014 16:32
YÖK Başkanı Prof. Dr. Gökhan Çetinsaya, katıldığı toplantıda Yüksek öğretim sistemine ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
LYS'ye girecek öğrenciler dikkat!16 Nisan 2014 11:52
Üniversiteye girişin ikinci adımı olan Lisans Yerleştirme Sınavlarına başvurular, 21-30 Nisan arasında yapılacak. Başvuru süresi uzatılmayacak.
Bakanlık okulları uyardı! Dikkat15 Nisan 2014 08:06
Bakanlık, ikinci dönem ortak sınavlarda yaşanabilecek aksaklıkların önüne geçmek için okulları uyardı.
Rektör Çelik kalp krizi geçirdi14 Nisan 2014 23:52
Malatya İnönü Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Cemil Çelik, kalp krizi geçirdi. Çelik'in, ambulans uçakla Ankara'ya sevk edildiği öğrenildi
Dünyayı şoke eden görüntü! Hayalet araba!Paralel medyanın Gül sevgisi!Asgari ücrette önemli karar!Bir özeleştiri daha: 30 Mart hezimet olduArınç: Biz farklı anlam çıkarmıyoruzVictor Hugo'nun Hz. Muhammed için yazdığı dizelerPassolig neden hedefte?Dünya bu fotoğrafı konuşuyorZaman hukuksuzluğu böyle savunduPulitzer Yılın FotoğraflarıAK Parti'ye kirli propagandayı bakın kim yapmışYermuk'a 10 gündür yardım ulaşmıyorGülen cemaatinin dönecek bir mahallesi kalmadı'MİT düzenlemesi Gülen Grubunu bitirecek!'CHP’nin kanlı mirası var, BDP’nin potansiyeli yok'Kısa dönem askerlik 12 gün uzadıİnsanlık onuru işkenceyi yenecek!Tüm Manşetler
Dünyayı şoke eden görüntü! Hayalet araba!
Zeki Müren'in kemikleri sızlayacak
O ilçeye kötü haber! İl olma hayali yasaya takıldı
Facebook bir ilin daha ismini değiştirdi!
7 bin aile evlerini terk etti
Everest'te ölü sayısı 13'e yükseldi
Mursi'nin duruşması başladı
Ahmet Davutoğlu Başbakan mı olacak?
CHP'de şok istifa!
Beklenen karar: Bodrum'da inşaatlar durduruldu
Paralel medyanın Gül sevgisi!
Bir özeleştiri daha: 30 Mart hezimet oldu
Ünlü oyuncu mahallelinin diline dolandı
'Başbakan'a şah-mat dediler'
Asgari ücrette önemli karar!
Ucuz tablet bilgisayar ve cep telefonu" uyarısı
Bakımevi sakinleri Berlusconi'yi bekliyor
Aziz Yıldırım son noktayı koydu
Kaçırdıkları kişiler için defter tutmuşlar
İşte o 'selfie'nin orjinal hali
İstanbul Üniversitesi karıştı!
Arınç: Biz farklı anlam çıkarmıyoruz
Kapalı gişe oyunlara karaborsa önlemi
Victor Hugo'nun Hz. Muhammed için yazdığı dizeler
Hacıosmanoğlu'nun acı günü
Passolig neden hedefte?
Dışişleri Bakanlığı'ndan kınama
14 kız öğrenci daha kaçmayı başardı
Dünya bu fotoğrafı konuşuyor
Anıtkabir'in küçük ziyaretçilerini sürprizler bekliyor
EKPSS'de adayların durumuna özel tedbir!
Kaçırılan 4 Fransız gazeteci serbest!
Firari saldırgan öldürüldü!
Tarihi geçmiş ürünler çöplükte imha edildi
Derbi tarihinden ilginç notlar
Cezaevinde Kutlu Doğum Haftası kutlandı
Zaman hukuksuzluğu böyle savundu
Fenerbahçe'de Webo şaşkınlığı
AK Parti'ye kirli propagandayı bakın kim yapmış
Flaş açıklama: Gerekirse 'www'dan çıkarız!
Fenerbahçe Beckham'ını buldu!
Yermuk'a 10 gündür yardım ulaşmıyor
Bedelli askerlik resmi gazetede
Yemen'de İHA saldırısı
Efkan Ala: 95 şahıstan 48'i tutuklandı
Gülen cemaatinin dönecek bir mahallesi kalmadı
Putin'e iki şok birden
Melih Gökçek'in 'kedi'sine ret
Ermeniler Paris'te Türk ofisini işgal etti