Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Soma soruşturmasında yeni gözaltılar Davutoğlu: İnsanlık tarihi bugünleri yazacaktır! iPhone kullananlar şimdi yandı! Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
Burası Kurtlar Vadisi mi?
Burası Kurtlar Vadisi mi?
30 Eylül 2005 Cuma 10:50
Güncellenme Tarihi 19 Eylül 2014 Cuma 11:23
İtalya'da öldürülen Hüseyin Saral'ın adamları cinayetle suçladıkları Sedat Şahin'e yakın iki ismi bir hafta arayla aynı gün aynı saatte vurdu. Cinayetlerin ardındaki sır ise...

Yeraltı dünyasının ünlü isimlerinden Sedat Şahin’in, Saral Çetesi lideri Hüseyin Saral’ı Roma’da öldürmesiyle iki çete arasında başlayan kan davası, dün peş peşe yaşanan iki ayrı saldırı ile yeni bir boyut kazandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı. 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da Vatan Caddesi'nde Muzaffer Dağdeviren öldürülmesinin ardından bir hafta sonra yine aynı gün ve saatte, Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü. Saral Çetesi üyesi olduğu sanılan zanlılar, Şahin’in üç adamını ise Ortaköy’de vurdular.

İÇERİ GİRDİ VE VURDU

İlk saldırı dün saat 16.30 sıralarında Sedat Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy’a düzenlendi. Şahin’le birlikte Alaattin Çakıcı, Urfi Çetinkaya, Haluk Kırcı, Erol Evcil, Abdullah Uçmak ve geçtiğimiz hafta öldürülen Umut Davası sanıklarından ve Şahin’e yakınlığıyla bilinen Muzaffer Dağdeviren’in de avukatlığını yapan Atalay Cebesoy, Vatan Caddesi üzerindeki Letafet Apartmanı Kat 3’teki yazıhanesinde 25 yaşlarında kimliği meçhul bir kişi tarafından öldürüldü. Saldırgan olayın ardından kaçarken, avukatın sekreterinin çığlıkları ve silah sesleri üzerine koşan vatandaşlar, kanlar içindeki Cebesoy’u Özel Vatan Hastanesi’ne kaldırdı. 3’ü göğsüne olmak üzere vücuduna 5 kurşun isabet eden Avukat Cebesoy kurtarılamadı.

Cebesoy’un saldırıdan kurtulan sekreteri Necla Tandoğan sorgulamada, “İçeri giren kişiye ‘Hoş geldiniz’ dedim. Başını sallayarak cevap verdi. Çay almaya gittiğim sırada silah seslerini duydum” dediği öğrenildi.

Perşembe 16:30

GAMZE Özçelik’in avukatı Ömer Yeşilyurt ve girdiği büyük davalarla tanınan Şeyda Yıldırım da hastaneye gelenler arasındaydı. Cebesoy’la birlikte Alaattin Çakıcı’nın avukatlığını yapan Ömer Yeşilyurt, “Bir saat önce beraberdik. Tehdit almıyordu. Dağdeviren ve Cebesoy’un bir hafta arayla perşembe günü saat 16.30’da öldürülmesine dikkat edilmeli” dedi.

Aynı anda Beşiktaş’ta

İkinci saldırı, Cebesoy’a yönelik suikastla eşzamanlı olarak Beşiktaş Ihlamurdere’deki ‘Hanımeli Nargile’ adlı kafede meydana geldi.

Şahin’le aynı davada yargılanan Talat Yavuz, Ahmet Yalçınkaya ve Menderes Ateş, kimliği meçhul iki kişinin silahlı saldırısına uğradı.

24 el ateş edilen olayda yaralanan Yavuz, Yalçınkaya ve Ateş, Şişli Etfal Hastanesi’ne kaldırıldı.

Şahin konuştu

SEDAT Şahin ve 19 adamı Beşiktaş’taki Ağır Ceza Mahkemesi’nde yargılanıyor. Hüseyin Saral’ın yurt dışında öldürülmesi olayına karıştığı iddia edilen Şahin, “Yeğenim, Saral’ın bir adamı tarafından vuruldu. Bunun arkasında Saral’ın olup olmadığını öğrenmeye çalıştım. Saral benimle düşman olmak istemediğini söylüyormuş. Bunlar aklıma yatmasına rağmen yine de içim rahat değil” dedi.

Şifreler çözüldü

EMNİYET, Şahin’in adamlarıyla yaptığı telefon görüşmelerinde kullandığı şifreleri çözmüştü. İddianamede Şahin’in, Kadıköy’deki silahlı çatışmada sakat kalan akrabası Zekeriya Kocaman’ın intikamını almak için Hüseyin Saral’ı öldürdüğü ve cinayetin şifrelerin çözülmesiyle aydınlandığı yer aldı.

Kurtlar Vadisi kronolojisi

Kadıköy’de 2004 yılında Hüseyin Saral ve Sedat Şahin’in adamları arasında çıkan çatışmada Şahin’in sağ kolu Zekeriya Kocaman vurularak felç oldu.

Hüseyin Saral’ın 31 Ocak 2005 tarihinde İtalya Roma’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutularak infaz edilmesi şüpheleri Sedat Şahin’in üzerine çevirdi. Şahin’in kardeşi Vedat’ın İtalya’da yakalanması, Saral’ın Şahin Çetesi tarafından öldürüldüğü iddialarını güçlendirdi.

Sedat Şahin’in yakın arkadaşı olan ve Gazeteci Yazar Uğur Mumcu’nun katledilmesini de kapsayan Umut Davası’nda yargılanan Muzaffer Dağdeviren geçtiğimiz perşembe günü saat 16.30’da Fatih’te öldürüldü.

Dağdeviren’in cenazesine katılan Sedat Şahin’in adamlarına yönelik saldırı amacıyla camiye giden Saral Çetesi üyesi 2 kişi, 3 Kalaşnikof tüfek ve 2 el bombası ile yakalandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı ve 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da vatan Caddesi'nde öldürülen Muzaffer Dağdeviren öldürüldüğü gün ve saatte, yani perşembe günü saat 16.30’da Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü.

Aynı dakikalarda Saral Çetesi’nin iki tetikçisi ise Ortaköy’de Sedat Şahin’in yakın adamı Talat Yavuz’un da aralarında bulunduğu 3 kişi, kimliği meçhul iki kişi tarafından kurşun yağmuruna tutuldu.

Kaynak: Akşam

Bu haber 1,405 kez okundu.

'Gazi' olduğuna kimseyi inandıramıyor19 Eylül 2014 14:45
Samsun'da yaşayan iki çocuk annesi Fatma Aynur Gökçek, Kıbrıs gazisi olduğuna insanları inandırmakta güçlük çekiyor.
Irak Türkmenlerine bir TIR yardım daha19 Eylül 2014 14:44
Deniz Feneri, Irak Türkmenlerine ulaştırılmak üzere 1 TIR dolusu yardımı daha yola çıkardı.
Kapıkule'de operasyon!19 Eylül 2014 14:43
Trakya Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü bağlantısı Kapıkule Gümrük Sahası'nda yapılan iki ayrı operasyonda 12 kaçak göçmen yakalandı.
Soma soruşturmasında yeni gözaltılar19 Eylül 2014 14:42
Soma’da 301 madencinin hayatını kaybettiği maden faciasıyla ilgili yürütülen soruşturmada bugün flaş bir gelişme yaşandı.
Davutoğlu: İnsanlık tarihi bugünleri yazacaktır!19 Eylül 2014 13:55
Başbakan Davutoğlu, ani bir şekilde başlayan Suriyeli Kürtlerin göç dalgasına yönelik olarak yapılan çalışmaların insanlık tarihinde altın harflerle yazılacağını söyledi.
İETT'den Türkiye'yi gururlandıran başarı19 Eylül 2014 13:52
İETT, Küresel Raporlama Girişimi’nden (Global Reporting Initiative) A Plus onayını almaya layık görülerek Türkiye’ye bir ilk yaşattı.
Fenerbahçe, Gaziantep'e bileniyor19 Eylül 2014 13:47
Fenerbahçe, Süper Lig'in 3. haftasında evinde Pazar günü Gaziantepspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Gazze'nin çocukları gülmeyi ve konuşmayı unuttu19 Eylül 2014 13:46
Onlar, İsrail'in saldırılarında yaralanan ama ondan daha ötesi gülmeyi ve konuşmayı unutan Filistinli çocuklar...
C.Başkanı Erdoğan'dan Gaziler Günü mesajı19 Eylül 2014 13:45
12. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Gaziler Günü nedeniyle bir mesaj yayımladı
Korucu noktasına patlayıcılarla saldırı19 Eylül 2014 13:45
Diyarbakır'ın Silvan ilçesine bağlı Boşat köyü yolu üzerinde bulunan korucu noktası, kimliği belirsiz kişi veya kişilerce patlayıcıyla tahrip etti.
Kız kaçırma kavgasında bilanço ağırlaştı!19 Eylül 2014 13:43
Kocaeli'nin İzmit ilçesinde kız kaçırma mevzusundan 2 kişinin öldüğü silahlı kavgada yaralanan Sezgin Sağlam, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.
Dikkat! Kuvvetli yağış uyarısı19 Eylül 2014 13:41
Meteroloji Genel Müdürlüğü, Doğu Karadeniz ve İç Anadolu'nun doğusu için kuvvetli yağış uyarısında bulundu
'Gazi' olduğuna kimseyi inandıramıyor
Irak Türkmenlerine bir TIR yardım daha
Bakan Işık: Bankalar inşaatçıları daha çok seviyor
Kapıkule'de operasyon!
UEFA açıkladı! Euro 2020 final maçları...
Soma soruşturmasında yeni gözaltılar
'G.Saray'dan giderken fedakarlık yaptım'
Olcan Adın'a sert mesaj: 'Kapak olsun'
UEFA'dan Beşiktaş'a iyi haber!
Davutoğlu: İnsanlık tarihi bugünleri yazacaktır!
Ünal Aysal'a eleştiri! "Nezaketsiz..."
Osmanlı'nın ilk kalesinde 200 yıllık izler
İETT'den Türkiye'yi gururlandıran başarı
Fenerbahçe, Gaziantep'e bileniyor
Gazze'nin çocukları gülmeyi ve konuşmayı unuttu
Korucu noktasına patlayıcılarla saldırı
C.Başkanı Erdoğan'dan Gaziler Günü mesajı
Demirtaş'ın sıkışınca sessiz kalıyorlar ironisi
Borsa ilk seans artıda kapandı
Aşıdan sonra bu dört belirtiye dikkat
Kız kaçırma kavgasında bilanço ağırlaştı!
HDP heyeti Kandil'den döndü
Ünal Aysal, futbolcularla görüştü
Edirne'de 94 kaçak yakalandı
Dikkat! Kuvvetli yağış uyarısı
Çin Erbil'de başkonsolosluk açacak
iPhone kullananlar şimdi yandı!
Suriyeliler'in sınırdan geçişi başladı!
Suriye sınırında gerginlik
Bank Asya'da Deutsche sattı, Asya Yatırım aldı
İngiltere'de aşırı sağın tehlikeli yükselişi
Fatma hemşire "gazi" olduğuna kimseyi inandıramıyor
El uyuşması olanlar dikkat!
İğneyle damar arama dönemi kapanıyor
Acun sevilen diziyi kanalına transfer etti!
Dünya nüfusu 2100'de 11 milyarı bulacak
UEFA soruşturma başlattı! Beşiktaş...
7 sağlık personeli ölü bulundu
Dün yalvaran İngiliz basını bayram ediyor
Mısırlı eski istihbaratçı: Mursi'ye hiç doğru bilgi vermedik
Bakan Zeybekci: El pençe duracak halde değiliz
''Hayır''lı İskoçlar piyasaları rahatlattı
Flaş sözler: Melo takımda sevilmiyor
Kerkük'te bomba yüklü araç patladı
Trabzonspor'da büyük sevinç!
Yumurtanın kabuğunu çöpe atanların dikkatine!
Tüketimde yüzde 8 artış!
Hasta tutuklularla ilgili çalışma var mı?
Obama'ya golf kulüplerinden ret
Fransa IŞİD'i vurdu!
Abdullah Gül: Yeni parti iddiaları asılsız
Mustafa Pektemek'e kötü haber!
Kerkük'te bomba yüklü araç infilak etti
Türkiye'nin önceliği BMGK üyeliği
Maden ocağında göçük! 15 işçi toprak altında
Suriyelilerin adli olaylara karışma oranı on binde 33
İskoç lider halkı kararı kabul etmeye çağırdı
THY pilotu otel odasında ölü bulundu
Mesele okul değil, provokasyon!
TİKA'nın Irak'taki insani yardım çalışmaları devam ediyor
'Türkiye sağlam bir zemine oturdu'
HSYK'nın yapısı Ekim ayında şekillenecek