Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Paralel örgütten şoke eden bonzai işbirliği! Çözüm sürecine dizili destek! İstanbul'un ortasında ilginç olay! Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Burası Kurtlar Vadisi mi?
Burası Kurtlar Vadisi mi?
30 Eylül 2005 Cuma 10:50
Güncellenme Tarihi 29 Aralık 2013 Pazar 19:17
İtalya'da öldürülen Hüseyin Saral'ın adamları cinayetle suçladıkları Sedat Şahin'e yakın iki ismi bir hafta arayla aynı gün aynı saatte vurdu. Cinayetlerin ardındaki sır ise...

Yeraltı dünyasının ünlü isimlerinden Sedat Şahin’in, Saral Çetesi lideri Hüseyin Saral’ı Roma’da öldürmesiyle iki çete arasında başlayan kan davası, dün peş peşe yaşanan iki ayrı saldırı ile yeni bir boyut kazandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı. 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da Vatan Caddesi'nde Muzaffer Dağdeviren öldürülmesinin ardından bir hafta sonra yine aynı gün ve saatte, Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü. Saral Çetesi üyesi olduğu sanılan zanlılar, Şahin’in üç adamını ise Ortaköy’de vurdular.

İÇERİ GİRDİ VE VURDU

İlk saldırı dün saat 16.30 sıralarında Sedat Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy’a düzenlendi. Şahin’le birlikte Alaattin Çakıcı, Urfi Çetinkaya, Haluk Kırcı, Erol Evcil, Abdullah Uçmak ve geçtiğimiz hafta öldürülen Umut Davası sanıklarından ve Şahin’e yakınlığıyla bilinen Muzaffer Dağdeviren’in de avukatlığını yapan Atalay Cebesoy, Vatan Caddesi üzerindeki Letafet Apartmanı Kat 3’teki yazıhanesinde 25 yaşlarında kimliği meçhul bir kişi tarafından öldürüldü. Saldırgan olayın ardından kaçarken, avukatın sekreterinin çığlıkları ve silah sesleri üzerine koşan vatandaşlar, kanlar içindeki Cebesoy’u Özel Vatan Hastanesi’ne kaldırdı. 3’ü göğsüne olmak üzere vücuduna 5 kurşun isabet eden Avukat Cebesoy kurtarılamadı.

Cebesoy’un saldırıdan kurtulan sekreteri Necla Tandoğan sorgulamada, “İçeri giren kişiye ‘Hoş geldiniz’ dedim. Başını sallayarak cevap verdi. Çay almaya gittiğim sırada silah seslerini duydum” dediği öğrenildi.

Perşembe 16:30

GAMZE Özçelik’in avukatı Ömer Yeşilyurt ve girdiği büyük davalarla tanınan Şeyda Yıldırım da hastaneye gelenler arasındaydı. Cebesoy’la birlikte Alaattin Çakıcı’nın avukatlığını yapan Ömer Yeşilyurt, “Bir saat önce beraberdik. Tehdit almıyordu. Dağdeviren ve Cebesoy’un bir hafta arayla perşembe günü saat 16.30’da öldürülmesine dikkat edilmeli” dedi.

Aynı anda Beşiktaş’ta

İkinci saldırı, Cebesoy’a yönelik suikastla eşzamanlı olarak Beşiktaş Ihlamurdere’deki ‘Hanımeli Nargile’ adlı kafede meydana geldi.

Şahin’le aynı davada yargılanan Talat Yavuz, Ahmet Yalçınkaya ve Menderes Ateş, kimliği meçhul iki kişinin silahlı saldırısına uğradı.

24 el ateş edilen olayda yaralanan Yavuz, Yalçınkaya ve Ateş, Şişli Etfal Hastanesi’ne kaldırıldı.

Şahin konuştu

SEDAT Şahin ve 19 adamı Beşiktaş’taki Ağır Ceza Mahkemesi’nde yargılanıyor. Hüseyin Saral’ın yurt dışında öldürülmesi olayına karıştığı iddia edilen Şahin, “Yeğenim, Saral’ın bir adamı tarafından vuruldu. Bunun arkasında Saral’ın olup olmadığını öğrenmeye çalıştım. Saral benimle düşman olmak istemediğini söylüyormuş. Bunlar aklıma yatmasına rağmen yine de içim rahat değil” dedi.

Şifreler çözüldü

EMNİYET, Şahin’in adamlarıyla yaptığı telefon görüşmelerinde kullandığı şifreleri çözmüştü. İddianamede Şahin’in, Kadıköy’deki silahlı çatışmada sakat kalan akrabası Zekeriya Kocaman’ın intikamını almak için Hüseyin Saral’ı öldürdüğü ve cinayetin şifrelerin çözülmesiyle aydınlandığı yer aldı.

Kurtlar Vadisi kronolojisi

Kadıköy’de 2004 yılında Hüseyin Saral ve Sedat Şahin’in adamları arasında çıkan çatışmada Şahin’in sağ kolu Zekeriya Kocaman vurularak felç oldu.

Hüseyin Saral’ın 31 Ocak 2005 tarihinde İtalya Roma’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutularak infaz edilmesi şüpheleri Sedat Şahin’in üzerine çevirdi. Şahin’in kardeşi Vedat’ın İtalya’da yakalanması, Saral’ın Şahin Çetesi tarafından öldürüldüğü iddialarını güçlendirdi.

Sedat Şahin’in yakın arkadaşı olan ve Gazeteci Yazar Uğur Mumcu’nun katledilmesini de kapsayan Umut Davası’nda yargılanan Muzaffer Dağdeviren geçtiğimiz perşembe günü saat 16.30’da Fatih’te öldürüldü.

Dağdeviren’in cenazesine katılan Sedat Şahin’in adamlarına yönelik saldırı amacıyla camiye giden Saral Çetesi üyesi 2 kişi, 3 Kalaşnikof tüfek ve 2 el bombası ile yakalandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı ve 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da vatan Caddesi'nde öldürülen Muzaffer Dağdeviren öldürüldüğü gün ve saatte, yani perşembe günü saat 16.30’da Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü.

Aynı dakikalarda Saral Çetesi’nin iki tetikçisi ise Ortaköy’de Sedat Şahin’in yakın adamı Talat Yavuz’un da aralarında bulunduğu 3 kişi, kimliği meçhul iki kişi tarafından kurşun yağmuruna tutuldu.

Kaynak: Akşam

Bu haber 1,383 kez okundu.

Paralel örgütten şoke eden bonzai işbirliği!01 Eylül 2014 10:26
Paralel yapının, bonzai baronlarıyla da beraber çalıştığı iddia edildi. Paralel polisler, suç örgütleriyle bir araya geldiği bir meslektaşları tarafından sorguda itiraf edildi.
Düğünde "Maganda kurşunu" ile yaralandılar01 Eylül 2014 10:25
Bilecik'in Gölpazarı ilçesinde düğünde açılan ateş sonucu 4 kişi yaralandı.
Ağaca çarpan otomobil ikiye bölündü: 1 yaralı01 Eylül 2014 10:22
Muğla'nın Ortaca ilçesinde ağaca çarparak ikiye bölünen otomobilin sürücüsü ağır yaralandı.
Ege Denizi'nde 89 kaçak kurtarıldı01 Eylül 2014 10:19
Sahil Güvenlik Ege Deniz Bölge Komutanlığı ekiplerinin, Aydın ve Çanakkale açıklarında bugün yürütülen arama kurtarma faaliyetlerinde 89 kaçağın kurtardığı bildirildi.
Manavgat'ta trafik kazası: 1 ölü 5 yaralı01 Eylül 2014 10:13
Manavgat ilçesinde minibüs ile otomobilin karıştığı trafik kazasında 1 kişi öldü, birisi ağır 5 kişi yaralandı.
Gülen'den paralelcilere yeni talimat!01 Eylül 2014 10:08
Takvim'in haberine göre, Fethullah Gülen, "Her ne olursa olsun mevkinizi kaybetmemek için kimliğinizi saklayın" emri verdi.
Barış için 9 maddelik büyük milat01 Eylül 2014 09:58
Nihai hedefi silah bıraktırma olan çözüm sürecinde yeni dönem başlıyor.
Yeni dönem eski tören!01 Eylül 2014 09:44
Tanklarla toplarla geçit töreni yapma dönemi kapanmalı. Yeni Türkiye daha modern kutlamaları hak ediyor.
Demir: Zekeriya Öz iş takibi için belediyeyi bastı01 Eylül 2014 08:52
17 Aralık darbe girişiminde gözaltına alınan Fatih Belediye Başkanı Demir, savcı Zekeriya Öz’ün usulsüz taleplerini yerine getirmediği için makamını bastığını söyledi.
İstanbul'un ortasında ilginç olay!01 Eylül 2014 08:49
Şişli'de üç caddenin kesişiminde yollara dökülen sarı, mavi ve kırmızı renkteki boyalar dikkat çekti.
Bakan Yılmaz'dan 'bedelli' müjdesi01 Eylül 2014 08:47
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz yüzbinlerce insanın beklediği bedelli askerlikle ilgili konuştu.
Çözüm sürecinde milat!01 Eylül 2014 08:44
Nihai hedefi silah bıraktırma olan çözüm sürecinde yeni dönem başlıyor. İmralı ve Kandil görüşmelerinden koruculuk sistemine pek çok konuda kritik adımlar atılacak.
Paralel örgütten şoke eden bonzai işbirliği!
Düğünde "Maganda kurşunu" ile yaralandılar
Ağaca çarpan otomobil ikiye bölündü: 1 yaralı
Bursaspor'un yeni golcüsü geldi
Ege Denizi'nde 89 kaçak kurtarıldı
Abdullah Gül BM Genel Sekreteri mi oluyor?
AA'nın Kürtçe yayını bir yaşında
Manavgat'ta trafik kazası: 1 ölü 5 yaralı
Çin'de ilkokula bıçaklı saldırı: 3 ölü
Kuzey Kore'den füze denemesi
Gülen'den paralelcilere yeni talimat!
Beşiktaş'a bir iyi bir kötü haber
Dünyanın en minik kitabı İzmir'de!
Barış için 9 maddelik büyük milat
Libya'da hükümet kontrolü sağlayamıyor
Tüm zamanların en iyi Türk filmi belli oldu!
Çin'de heyelan felaketi: 23 ölü
Ustaya büyük vefa!
62. Hükümet ilk toplantısını yapıyor
Yeni dönem eski tören!
Yanal gitti sorun bitti
Yavuz Bingöl'e büyük terbiyesizlik!
20 milyon kişinin beklediği takvim belli oldu
Çözüm sürecine dizili destek!
Demir: Zekeriya Öz iş takibi için belediyeyi bastı
İstanbul'un ortasında ilginç olay!
Bakan Yılmaz'dan 'bedelli' müjdesi
Çözüm sürecinde milat!
MİT'e girmek için yalan makinesi şartı!
HSYK seçimlerine Yargıtay gölgesi!
Çözüm sürecine Gezi vandallığına benzer sabotaj!
Baroni'den mesaj içerikli tişört!
Ev sahipleri dikkat! Hacizlik olabilirsiniz