Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Fenerbahçeli oyuncudan çok kötü haber! Gazze'de 4 saatlik ateşkes Emniyet harekete geçti! 288 bin kişiye ceza Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
Burası Kurtlar Vadisi mi?
Burası Kurtlar Vadisi mi?
30 Eylül 2005 Cuma 10:50
Güncellenme Tarihi 10 Şubat 2013 Pazar 17:57
İtalya'da öldürülen Hüseyin Saral'ın adamları cinayetle suçladıkları Sedat Şahin'e yakın iki ismi bir hafta arayla aynı gün aynı saatte vurdu. Cinayetlerin ardındaki sır ise...

Yeraltı dünyasının ünlü isimlerinden Sedat Şahin’in, Saral Çetesi lideri Hüseyin Saral’ı Roma’da öldürmesiyle iki çete arasında başlayan kan davası, dün peş peşe yaşanan iki ayrı saldırı ile yeni bir boyut kazandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı. 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da Vatan Caddesi'nde Muzaffer Dağdeviren öldürülmesinin ardından bir hafta sonra yine aynı gün ve saatte, Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü. Saral Çetesi üyesi olduğu sanılan zanlılar, Şahin’in üç adamını ise Ortaköy’de vurdular.

İÇERİ GİRDİ VE VURDU

İlk saldırı dün saat 16.30 sıralarında Sedat Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy’a düzenlendi. Şahin’le birlikte Alaattin Çakıcı, Urfi Çetinkaya, Haluk Kırcı, Erol Evcil, Abdullah Uçmak ve geçtiğimiz hafta öldürülen Umut Davası sanıklarından ve Şahin’e yakınlığıyla bilinen Muzaffer Dağdeviren’in de avukatlığını yapan Atalay Cebesoy, Vatan Caddesi üzerindeki Letafet Apartmanı Kat 3’teki yazıhanesinde 25 yaşlarında kimliği meçhul bir kişi tarafından öldürüldü. Saldırgan olayın ardından kaçarken, avukatın sekreterinin çığlıkları ve silah sesleri üzerine koşan vatandaşlar, kanlar içindeki Cebesoy’u Özel Vatan Hastanesi’ne kaldırdı. 3’ü göğsüne olmak üzere vücuduna 5 kurşun isabet eden Avukat Cebesoy kurtarılamadı.

Cebesoy’un saldırıdan kurtulan sekreteri Necla Tandoğan sorgulamada, “İçeri giren kişiye ‘Hoş geldiniz’ dedim. Başını sallayarak cevap verdi. Çay almaya gittiğim sırada silah seslerini duydum” dediği öğrenildi.

Perşembe 16:30

GAMZE Özçelik’in avukatı Ömer Yeşilyurt ve girdiği büyük davalarla tanınan Şeyda Yıldırım da hastaneye gelenler arasındaydı. Cebesoy’la birlikte Alaattin Çakıcı’nın avukatlığını yapan Ömer Yeşilyurt, “Bir saat önce beraberdik. Tehdit almıyordu. Dağdeviren ve Cebesoy’un bir hafta arayla perşembe günü saat 16.30’da öldürülmesine dikkat edilmeli” dedi.

Aynı anda Beşiktaş’ta

İkinci saldırı, Cebesoy’a yönelik suikastla eşzamanlı olarak Beşiktaş Ihlamurdere’deki ‘Hanımeli Nargile’ adlı kafede meydana geldi.

Şahin’le aynı davada yargılanan Talat Yavuz, Ahmet Yalçınkaya ve Menderes Ateş, kimliği meçhul iki kişinin silahlı saldırısına uğradı.

24 el ateş edilen olayda yaralanan Yavuz, Yalçınkaya ve Ateş, Şişli Etfal Hastanesi’ne kaldırıldı.

Şahin konuştu

SEDAT Şahin ve 19 adamı Beşiktaş’taki Ağır Ceza Mahkemesi’nde yargılanıyor. Hüseyin Saral’ın yurt dışında öldürülmesi olayına karıştığı iddia edilen Şahin, “Yeğenim, Saral’ın bir adamı tarafından vuruldu. Bunun arkasında Saral’ın olup olmadığını öğrenmeye çalıştım. Saral benimle düşman olmak istemediğini söylüyormuş. Bunlar aklıma yatmasına rağmen yine de içim rahat değil” dedi.

Şifreler çözüldü

EMNİYET, Şahin’in adamlarıyla yaptığı telefon görüşmelerinde kullandığı şifreleri çözmüştü. İddianamede Şahin’in, Kadıköy’deki silahlı çatışmada sakat kalan akrabası Zekeriya Kocaman’ın intikamını almak için Hüseyin Saral’ı öldürdüğü ve cinayetin şifrelerin çözülmesiyle aydınlandığı yer aldı.

Kurtlar Vadisi kronolojisi

Kadıköy’de 2004 yılında Hüseyin Saral ve Sedat Şahin’in adamları arasında çıkan çatışmada Şahin’in sağ kolu Zekeriya Kocaman vurularak felç oldu.

Hüseyin Saral’ın 31 Ocak 2005 tarihinde İtalya Roma’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutularak infaz edilmesi şüpheleri Sedat Şahin’in üzerine çevirdi. Şahin’in kardeşi Vedat’ın İtalya’da yakalanması, Saral’ın Şahin Çetesi tarafından öldürüldüğü iddialarını güçlendirdi.

Sedat Şahin’in yakın arkadaşı olan ve Gazeteci Yazar Uğur Mumcu’nun katledilmesini de kapsayan Umut Davası’nda yargılanan Muzaffer Dağdeviren geçtiğimiz perşembe günü saat 16.30’da Fatih’te öldürüldü.

Dağdeviren’in cenazesine katılan Sedat Şahin’in adamlarına yönelik saldırı amacıyla camiye giden Saral Çetesi üyesi 2 kişi, 3 Kalaşnikof tüfek ve 2 el bombası ile yakalandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı ve 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da vatan Caddesi'nde öldürülen Muzaffer Dağdeviren öldürüldüğü gün ve saatte, yani perşembe günü saat 16.30’da Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü.

Aynı dakikalarda Saral Çetesi’nin iki tetikçisi ise Ortaköy’de Sedat Şahin’in yakın adamı Talat Yavuz’un da aralarında bulunduğu 3 kişi, kimliği meçhul iki kişi tarafından kurşun yağmuruna tutuldu.

Kaynak: Akşam

Bu haber 1,349 kez okundu.

Kayseri'de orman yangını30 Temmuz 2014 17:41
Yangında 3 bin hektar meşelik ve çalılık alan zarar gördü
Fatma Şahin'den dinlemelere suç duyurusu!30 Temmuz 2014 17:19
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Şahin, Başbakan Erdoğan ile telefon görüşmelerinin dinlenmesiyle ilgili suç duyurusunda bulundu.
Bayramda 18 kişi boğuldu30 Temmuz 2014 17:07
Ramazan Bayramı süresince yurt genelinde 18 kişi boğularak hayatını kaybettiği kaydedildi.
Müftü uyardı: Hiçbir şekilde caiz değil haram30 Temmuz 2014 17:03
Samsun Müftüsü Yrd. Doç. Dr. Hayrettin Öztürk, "Dövme hiçbir şekilde caiz değildir, haramdır. Bu Batı'dan gelen bir hastalıktır" dedi.
Nurtepe'de stant gerginliği devam ediyor30 Temmuz 2014 17:02
Nurtepe’de Halk Cephesi üyeleriyle HDP’liler arasında dün akşam başlayan gerginlik bugün de devam etti.
"Ekmek kavgası"nda öldüler30 Temmuz 2014 17:00
Mersin'de bu sabah ekmek sırası yüzünden çıkan kavgada pompalı tüfekle vurularak ağır yaralanan 4 kişiden 2'si yaşamını yitirdi.
İsmailağa Cemaati'nin "hoca anne"si toprağa verildi30 Temmuz 2014 16:42
İsmailağa Cemaati'nin ileri gelenlerinden ve "hoca anne" olarak bilinen 88 yaşındaki Nermin Özülkü, İstanbul'da toprağa verildi.
Ankara'da korkutan orman yangını30 Temmuz 2014 16:39
Yangında,17 dönümlük ormanlık alanın zarar gördüğü bildirildi
Tatilde emlak dolandırıcılığı patladı30 Temmuz 2014 16:18
Ramazan bayramının haftasonu tatili ile birleşmesini fırsat bilen dolandırıcılar yine boş durmadı.Hedefine bu defa da kiralık ev arayanları alan dolandırıcıların yüzlerce kişiyi mağdur etti.
Paraları çalınan esnaf yol kapattı30 Temmuz 2014 16:15
Batman'da 4 iş yerinde gerçekleşen hırsızlık olayının ardından zanlıların yakalanmasına ilişkin çalışma yapılmadığını ileri süren esnaf oturma eylemi yaptı.
Bu ilimiz nüfusunun 10 katı ziyaretçi ağırladı30 Temmuz 2014 15:56
Kastamonu'nun turistik ilçesi Abana'nın, Ramazan Bayramı'nda nüfusu yaklaşık 10 kat arttı, otel ve pansiyonlar doldu
Gazze'ye sahip çıkmak en asli görevimizdir30 Temmuz 2014 15:47
Dışişleri Bakanı Davutoğlu, Gazze'ye sahip çıkmanın en asli görevlerinden olduğunu, bu konuda 24 saat süren bir diplomasi trafiği içinde olduklarını belirtti.
Rusya yanlıları 10 askeri esir aldı
İngiltere’den Rusya’ya tehdit!
İngiltere'den Gazze'ye 10 milyon sterlin yardım
10 yılda bir milyon pangolin öldürüldü
İsrail Bayramın 3. günü okul ve camileri hedef aldı
Kayseri'de orman yangını
Fenerbahçeli oyuncudan çok kötü haber!
Stres vücudu mahvediyor! İşte belirtileri
Günde 1 kase yoğurt diyabeti önlüyor
Fatma Şahin'den dinlemelere suç duyurusu!
İsraillilerden katliama tam destek
Bayramda 18 kişi boğuldu
ABD ekonomisi yüzde 4 büyüdü
Müftü uyardı: Hiçbir şekilde caiz değil haram
Nurtepe'de stant gerginliği devam ediyor
"Ekmek kavgası"nda öldüler
Mahkemeye 25 milyon Euro teklif etti
Gazze için Müslüman olacağını açıkladı!
İsmailağa Cemaati'nin "hoca anne"si toprağa verildi
Gazze karanlıkta kaldı
Bulgaristan erken seçime gidiyor
Ankara'da korkutan orman yangını
Hamas'tan İsrail'e büyük darbe
Soylu'dan İhsanoğlu'na ilginç benzetme!
BM'den İsrail'e çok sert kınama
Tatilde emlak dolandırıcılığı patladı
Trezeguet, Pune City ile anlaştı
Paraları çalınan esnaf yol kapattı
Bayern Münih başkanına vize şoku
Bu ilimiz nüfusunun 10 katı ziyaretçi ağırladı
Suriye sınırında çatışmalar şiddetlendi
Bayram ziyaretine gidenleri taşıyan feribot battı
Hamas'dan İsrail'e büyük darbe
Gazze'ye sahip çıkmak en asli görevimizdir
Kanarya taraftarla buluştu
Erdoğan ile Cübbeli'nin görüşmesini de dinlediler!
12 IŞİD militanı öldürüldü
Hamal baba kızına "hayat" verecek
Tek ayağıyla hayallerinin peşinden koşuyor
Ekmek sırası kavgası: 9 yaralı
Gazze'de 4 saatlik ateşkes
Emniyet harekete geçti! 288 bin kişiye ceza
Konserde izdiham: 20 ölü! Ülkede bir hafta yas
Arınç'tan kahkaha eleştirilerine sert yanıt
Mars kaşifinden rekor
140 bin insanı yok eden adam öldü
Nijerya'da camilere intihar saldırısı: 13 ölü
Müge Anlı'yı da dinlemişler! İşte gerekçeleri
Milyonlarca kart sahibine önemli uyarı!
6 ayda 1 milyar 89 milyon liralık kaçak eşya
Algı yönetimi yapıldığını izliyoruz
Arınç: Tam bir vahşet tam bir gaddarlık
ABD'den geri adım!
Huysuz Virgin'den kötü haber!
Taner Yıldız'dan IŞİD iddiasına yalanlama!
Feyenoord maçının biletleri satışa çıktı
Milliler İspanya'yı devirdi
Es-Es'ten takviye
Seçim yasakları yarın başlıyor
Ronaldinho'dan Beşiktaş için 'feda!'
Normal doğumu özendirmek için 5 yıldızlı konfor
Sahte ilaçla mücadelede yeni strateji
Bu görüntü tarihe karışıyor
Fenerbahçe'de sakatlık şoku!
THY rotasını yeşil sahalara çevirdi