Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İsrail: IŞİD bizim için tehdit değil Bursa'da beşinci gol/ CANLI Akdoğan'dan Derya Sazak'a yalanlama Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken ‘Dinle küçük adam...’
Burası Kurtlar Vadisi mi?
Burası Kurtlar Vadisi mi?
30 Eylül 2005 Cuma 10:50
Güncellenme Tarihi 21 Aralık 2014 Pazar 17:32
İtalya'da öldürülen Hüseyin Saral'ın adamları cinayetle suçladıkları Sedat Şahin'e yakın iki ismi bir hafta arayla aynı gün aynı saatte vurdu. Cinayetlerin ardındaki sır ise...

Yeraltı dünyasının ünlü isimlerinden Sedat Şahin’in, Saral Çetesi lideri Hüseyin Saral’ı Roma’da öldürmesiyle iki çete arasında başlayan kan davası, dün peş peşe yaşanan iki ayrı saldırı ile yeni bir boyut kazandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı. 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da Vatan Caddesi'nde Muzaffer Dağdeviren öldürülmesinin ardından bir hafta sonra yine aynı gün ve saatte, Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü. Saral Çetesi üyesi olduğu sanılan zanlılar, Şahin’in üç adamını ise Ortaköy’de vurdular.

İÇERİ GİRDİ VE VURDU

İlk saldırı dün saat 16.30 sıralarında Sedat Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy’a düzenlendi. Şahin’le birlikte Alaattin Çakıcı, Urfi Çetinkaya, Haluk Kırcı, Erol Evcil, Abdullah Uçmak ve geçtiğimiz hafta öldürülen Umut Davası sanıklarından ve Şahin’e yakınlığıyla bilinen Muzaffer Dağdeviren’in de avukatlığını yapan Atalay Cebesoy, Vatan Caddesi üzerindeki Letafet Apartmanı Kat 3’teki yazıhanesinde 25 yaşlarında kimliği meçhul bir kişi tarafından öldürüldü. Saldırgan olayın ardından kaçarken, avukatın sekreterinin çığlıkları ve silah sesleri üzerine koşan vatandaşlar, kanlar içindeki Cebesoy’u Özel Vatan Hastanesi’ne kaldırdı. 3’ü göğsüne olmak üzere vücuduna 5 kurşun isabet eden Avukat Cebesoy kurtarılamadı.

Cebesoy’un saldırıdan kurtulan sekreteri Necla Tandoğan sorgulamada, “İçeri giren kişiye ‘Hoş geldiniz’ dedim. Başını sallayarak cevap verdi. Çay almaya gittiğim sırada silah seslerini duydum” dediği öğrenildi.

Perşembe 16:30

GAMZE Özçelik’in avukatı Ömer Yeşilyurt ve girdiği büyük davalarla tanınan Şeyda Yıldırım da hastaneye gelenler arasındaydı. Cebesoy’la birlikte Alaattin Çakıcı’nın avukatlığını yapan Ömer Yeşilyurt, “Bir saat önce beraberdik. Tehdit almıyordu. Dağdeviren ve Cebesoy’un bir hafta arayla perşembe günü saat 16.30’da öldürülmesine dikkat edilmeli” dedi.

Aynı anda Beşiktaş’ta

İkinci saldırı, Cebesoy’a yönelik suikastla eşzamanlı olarak Beşiktaş Ihlamurdere’deki ‘Hanımeli Nargile’ adlı kafede meydana geldi.

Şahin’le aynı davada yargılanan Talat Yavuz, Ahmet Yalçınkaya ve Menderes Ateş, kimliği meçhul iki kişinin silahlı saldırısına uğradı.

24 el ateş edilen olayda yaralanan Yavuz, Yalçınkaya ve Ateş, Şişli Etfal Hastanesi’ne kaldırıldı.

Şahin konuştu

SEDAT Şahin ve 19 adamı Beşiktaş’taki Ağır Ceza Mahkemesi’nde yargılanıyor. Hüseyin Saral’ın yurt dışında öldürülmesi olayına karıştığı iddia edilen Şahin, “Yeğenim, Saral’ın bir adamı tarafından vuruldu. Bunun arkasında Saral’ın olup olmadığını öğrenmeye çalıştım. Saral benimle düşman olmak istemediğini söylüyormuş. Bunlar aklıma yatmasına rağmen yine de içim rahat değil” dedi.

Şifreler çözüldü

EMNİYET, Şahin’in adamlarıyla yaptığı telefon görüşmelerinde kullandığı şifreleri çözmüştü. İddianamede Şahin’in, Kadıköy’deki silahlı çatışmada sakat kalan akrabası Zekeriya Kocaman’ın intikamını almak için Hüseyin Saral’ı öldürdüğü ve cinayetin şifrelerin çözülmesiyle aydınlandığı yer aldı.

Kurtlar Vadisi kronolojisi

Kadıköy’de 2004 yılında Hüseyin Saral ve Sedat Şahin’in adamları arasında çıkan çatışmada Şahin’in sağ kolu Zekeriya Kocaman vurularak felç oldu.

Hüseyin Saral’ın 31 Ocak 2005 tarihinde İtalya Roma’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutularak infaz edilmesi şüpheleri Sedat Şahin’in üzerine çevirdi. Şahin’in kardeşi Vedat’ın İtalya’da yakalanması, Saral’ın Şahin Çetesi tarafından öldürüldüğü iddialarını güçlendirdi.

Sedat Şahin’in yakın arkadaşı olan ve Gazeteci Yazar Uğur Mumcu’nun katledilmesini de kapsayan Umut Davası’nda yargılanan Muzaffer Dağdeviren geçtiğimiz perşembe günü saat 16.30’da Fatih’te öldürüldü.

Dağdeviren’in cenazesine katılan Sedat Şahin’in adamlarına yönelik saldırı amacıyla camiye giden Saral Çetesi üyesi 2 kişi, 3 Kalaşnikof tüfek ve 2 el bombası ile yakalandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı ve 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da vatan Caddesi'nde öldürülen Muzaffer Dağdeviren öldürüldüğü gün ve saatte, yani perşembe günü saat 16.30’da Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü.

Aynı dakikalarda Saral Çetesi’nin iki tetikçisi ise Ortaköy’de Sedat Şahin’in yakın adamı Talat Yavuz’un da aralarında bulunduğu 3 kişi, kimliği meçhul iki kişi tarafından kurşun yağmuruna tutuldu.

Kaynak: Akşam

Bu haber 1,508 kez okundu.

Elazığ'da korkunç kaza! 4 ölü var21 Aralık 2014 17:41
Elazığ'da Güney Çevre yoluna çıkmak isteyen bir pikap, bir TIR'ın çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında, 4 kişi yaşamını yitirdi.
"50 kedi bir aslan etmez"21 Aralık 2014 17:40
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, İzmir’den muhalefete yüklendi.
Tükürük kavgası: 3 yaralı21 Aralık 2014 17:39
Adana’da bir kişi, boğazına kaçan çayı tükürerek ayağına sıçrattığı komşusunu pompalı tüfekle vurdu.
İsrail: IŞİD bizim için tehdit değil21 Aralık 2014 17:22
İsrail Savunma Bakanlığı Siyasi ve Güvenlik Komitesi Başkanı Amos Gilad, IŞİD'in kendileri için bir tehdit unsuru olmadığını belirtti.
Heniyye'den Türkiye'ye "teşekkür"21 Aralık 2014 17:15
Hamas Siyasi Büro Başkan Yardımcısı Heniyye, Filistin halkına sunduğu yardımlardan dolayı Türkiye'ye teşekkür etti.
F-35'lere yerli mühimmat geliyor21 Aralık 2014 17:11
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, F-35 uçaklarına milli mühimmatların ekleneceğini belirtti.
Akdoğan'dan Derya Sazak'a yalanlama21 Aralık 2014 17:07
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, gazeteci Derya Sazak'ın, Milliyet'ten ayrılmasında dahli olduğuna ilişkin iddiaları yalanladı.
Türkiye‘nin ilk çip fabrikası kuruluyor21 Aralık 2014 17:01
ASELSAN ve Bilkent Üniversitesi ortaklığında kurulacak Türkiye'nin ilk çip fabrikasının temeli 23 Aralık günü düzenlenecek törenle atılacak.
Gülerce paralel yapının 20 yanlışını anlattı21 Aralık 2014 17:00
Paralel yapıya yönelik başlatılan operasyona dair açıklamalarda bulunan Zaman gazetesi eski yazarı Hüseyin Gülerce, cemaatin yaptığı 20 yanlışı da tek tek sıraladı. Gülerce, kırmızı bülten konusunda ise 'Ben Gülen'in yerinde olsam, kendim gelir ifademi verirdim' dedi.
Bu illere kar geliyor!21 Aralık 2014 16:43
Yapılan son değerlendirmelere göre; Marmara, Ege, İç Anadolu'nun batısı, ve Orta Karadeniz çevrelerinin yağışlı geçeceği tahmin ediliyor.
Şanlıurfa'da 1 terörist teslim oldu21 Aralık 2014 16:19
Şanlıurfa'da bir terörist, silahsız ve teçhizatsız teslim oldu.
72’lik ninenin balık aşkı21 Aralık 2014 16:03
Düzce’nin Akçakoca ilçesinde güzel havayı fırsat bilen oltacılar avlanmak için balıkçı barınağını doldurdu.
AK Parti kongresine damga vuran 3 afiş
Elazığ'da korkunç kaza! 4 ölü var
"50 kedi bir aslan etmez"
Tükürük kavgası: 3 yaralı
İsrail: IŞİD bizim için tehdit değil
Bursa'da beşinci gol/ CANLI
Heniyye'den Türkiye'ye "teşekkür"
F-35'lere yerli mühimmat geliyor
Akdoğan'dan Derya Sazak'a yalanlama
Balıkesirspor Kasımpaşa'ya gol yağdırdı!
Türkiye‘nin ilk çip fabrikası kuruluyor
Gülerce paralel yapının 20 yanlışını anlattı
CHP'li belediyeden kirli siyaset!
Bu illere kar geliyor!
Şanlıurfa'da 1 terörist teslim oldu
'CHP: Cemaate Hizmet Partisi'
Galatasaraylı taraftar bıçaklandı!
72’lik ninenin balık aşkı
Bu illere kar geliyor!
Semih Kaya taburcu edildi
Sneijder'den olay hareket! Gözden kaçtı
Ankara'da asker - polis gerginliği
Beşiktaş'ta sürpriz gelişme! Kadroya alındı
ABD 10 helikopteri teslim etti
3 Türk'ü Alman makamlara paralel köstebek şikayet etti
Elazığ'da korkunç kaza! 4 ölü var
İsrail: IŞİD bizim için tehdit değil
Pandev'den samimi itiraf: Burada futbolcuları...
Çaykur bisküvi işine girecek
4.7 milyar avro nasıl dağıtılacak?
Türkiye'ye iyi haber İngiltere kaybetti
Penaltı pozisyonu için fena patladı!
2 şehir de elektrikler kesilecek
Telefonunu şarj etti işinden oldu
Babacan: Sinemaya artık vakit kalmıyor
NY Times: ABD Gülen'i geri vermez
Fernandes zirveye çıktı!
Yeni bir Osmanlı dizisi daha geliyor
Barajlarda doluluk oranı artıyor
Sağlam: Ekonomik anlamda sıkıntılıyız
Sergen Yalçın Sivasspor'da
Fenerbahçe Tolgay Arslan'ı ikna etti
Ataman: Keşke Fenerbahçe...
Afganistan'da bombalı saldırı: 8 ölü
Unutkanlığı ile 4 kişinin hayatını kurtardı
Davutoğlu: Pensilvanya'dan emir alanlar bunun hesabını verecek
Taner Yıldız petrol fiyatlarıyla ilgili açıklamalarda bulundu
Giresun'da otomobil dereye yuvarlandı, 1 ölü var
Tuğba Özay felç geçirdi
Nur Yerlitaş'ta 700 bin liralık 'evet'