Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Yanal'dan flaş açıklama! İsmail Kartal... Alman devi yeniden Türkiye'de Altın alacaklar dikkat! O karar kaldırıldı Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
Burası Kurtlar Vadisi mi?
Burası Kurtlar Vadisi mi?
30 Eylül 2005 Cuma 10:50
Güncellenme Tarihi 22 Ekim 2014 Çarşamba 10:13
İtalya'da öldürülen Hüseyin Saral'ın adamları cinayetle suçladıkları Sedat Şahin'e yakın iki ismi bir hafta arayla aynı gün aynı saatte vurdu. Cinayetlerin ardındaki sır ise...

Yeraltı dünyasının ünlü isimlerinden Sedat Şahin’in, Saral Çetesi lideri Hüseyin Saral’ı Roma’da öldürmesiyle iki çete arasında başlayan kan davası, dün peş peşe yaşanan iki ayrı saldırı ile yeni bir boyut kazandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı. 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da Vatan Caddesi'nde Muzaffer Dağdeviren öldürülmesinin ardından bir hafta sonra yine aynı gün ve saatte, Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü. Saral Çetesi üyesi olduğu sanılan zanlılar, Şahin’in üç adamını ise Ortaköy’de vurdular.

İÇERİ GİRDİ VE VURDU

İlk saldırı dün saat 16.30 sıralarında Sedat Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy’a düzenlendi. Şahin’le birlikte Alaattin Çakıcı, Urfi Çetinkaya, Haluk Kırcı, Erol Evcil, Abdullah Uçmak ve geçtiğimiz hafta öldürülen Umut Davası sanıklarından ve Şahin’e yakınlığıyla bilinen Muzaffer Dağdeviren’in de avukatlığını yapan Atalay Cebesoy, Vatan Caddesi üzerindeki Letafet Apartmanı Kat 3’teki yazıhanesinde 25 yaşlarında kimliği meçhul bir kişi tarafından öldürüldü. Saldırgan olayın ardından kaçarken, avukatın sekreterinin çığlıkları ve silah sesleri üzerine koşan vatandaşlar, kanlar içindeki Cebesoy’u Özel Vatan Hastanesi’ne kaldırdı. 3’ü göğsüne olmak üzere vücuduna 5 kurşun isabet eden Avukat Cebesoy kurtarılamadı.

Cebesoy’un saldırıdan kurtulan sekreteri Necla Tandoğan sorgulamada, “İçeri giren kişiye ‘Hoş geldiniz’ dedim. Başını sallayarak cevap verdi. Çay almaya gittiğim sırada silah seslerini duydum” dediği öğrenildi.

Perşembe 16:30

GAMZE Özçelik’in avukatı Ömer Yeşilyurt ve girdiği büyük davalarla tanınan Şeyda Yıldırım da hastaneye gelenler arasındaydı. Cebesoy’la birlikte Alaattin Çakıcı’nın avukatlığını yapan Ömer Yeşilyurt, “Bir saat önce beraberdik. Tehdit almıyordu. Dağdeviren ve Cebesoy’un bir hafta arayla perşembe günü saat 16.30’da öldürülmesine dikkat edilmeli” dedi.

Aynı anda Beşiktaş’ta

İkinci saldırı, Cebesoy’a yönelik suikastla eşzamanlı olarak Beşiktaş Ihlamurdere’deki ‘Hanımeli Nargile’ adlı kafede meydana geldi.

Şahin’le aynı davada yargılanan Talat Yavuz, Ahmet Yalçınkaya ve Menderes Ateş, kimliği meçhul iki kişinin silahlı saldırısına uğradı.

24 el ateş edilen olayda yaralanan Yavuz, Yalçınkaya ve Ateş, Şişli Etfal Hastanesi’ne kaldırıldı.

Şahin konuştu

SEDAT Şahin ve 19 adamı Beşiktaş’taki Ağır Ceza Mahkemesi’nde yargılanıyor. Hüseyin Saral’ın yurt dışında öldürülmesi olayına karıştığı iddia edilen Şahin, “Yeğenim, Saral’ın bir adamı tarafından vuruldu. Bunun arkasında Saral’ın olup olmadığını öğrenmeye çalıştım. Saral benimle düşman olmak istemediğini söylüyormuş. Bunlar aklıma yatmasına rağmen yine de içim rahat değil” dedi.

Şifreler çözüldü

EMNİYET, Şahin’in adamlarıyla yaptığı telefon görüşmelerinde kullandığı şifreleri çözmüştü. İddianamede Şahin’in, Kadıköy’deki silahlı çatışmada sakat kalan akrabası Zekeriya Kocaman’ın intikamını almak için Hüseyin Saral’ı öldürdüğü ve cinayetin şifrelerin çözülmesiyle aydınlandığı yer aldı.

Kurtlar Vadisi kronolojisi

Kadıköy’de 2004 yılında Hüseyin Saral ve Sedat Şahin’in adamları arasında çıkan çatışmada Şahin’in sağ kolu Zekeriya Kocaman vurularak felç oldu.

Hüseyin Saral’ın 31 Ocak 2005 tarihinde İtalya Roma’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutularak infaz edilmesi şüpheleri Sedat Şahin’in üzerine çevirdi. Şahin’in kardeşi Vedat’ın İtalya’da yakalanması, Saral’ın Şahin Çetesi tarafından öldürüldüğü iddialarını güçlendirdi.

Sedat Şahin’in yakın arkadaşı olan ve Gazeteci Yazar Uğur Mumcu’nun katledilmesini de kapsayan Umut Davası’nda yargılanan Muzaffer Dağdeviren geçtiğimiz perşembe günü saat 16.30’da Fatih’te öldürüldü.

Dağdeviren’in cenazesine katılan Sedat Şahin’in adamlarına yönelik saldırı amacıyla camiye giden Saral Çetesi üyesi 2 kişi, 3 Kalaşnikof tüfek ve 2 el bombası ile yakalandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı ve 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da vatan Caddesi'nde öldürülen Muzaffer Dağdeviren öldürüldüğü gün ve saatte, yani perşembe günü saat 16.30’da Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü.

Aynı dakikalarda Saral Çetesi’nin iki tetikçisi ise Ortaköy’de Sedat Şahin’in yakın adamı Talat Yavuz’un da aralarında bulunduğu 3 kişi, kimliği meçhul iki kişi tarafından kurşun yağmuruna tutuldu.

Kaynak: Akşam

Bu haber 1,442 kez okundu.

Hrant Dink davasında sıcak gelişme22 Ekim 2014 10:58
Hrant Dink cinayetine ilişkin 9 kamu görevlisi hakkında verilen takipsizlik kararı kaldırıldı.Dönemin İstanbul Emniyet Müdürü Celalettin Cerrah’ın da aralarında bulunduğu kamu görevlilerinin yargılanmasının önü açılmış oldu.
'Atatürk'e hakarete 13 yıl hapis cezası fazla'22 Ekim 2014 10:55
Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi (AİHM), Türkiye'de Atatürk Aleyhinde İşlenen Suçlar Hakkındaki Kanun'u ihlalden verilen 13 yıllık hapis cezasını "orantısız" buldu.
Türkiye, Kürtlerden isim listesini istedi22 Ekim 2014 10:47
Ankara Erbil'den gidecek peşmergelerin tam listesini istedi.
HÜDA PAR üyesi öldürüldü22 Ekim 2014 10:45
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde silahlı saldırıya uğrayan Hür Dava Partisi (HÜDA PAR) üyesi bir kişi hayatını kaybetti.
Bursa'da zehir tacirlerine baskın22 Ekim 2014 10:39
Bursa'nın Gemlik ilçesinde durdurulan Bilecik plakalı bir araçta 20 adet uyuşturucu hap ve bir miktar esrar ele geçirildi. '
Doğu'da hava sıcaklığı sıfırın altında22 Ekim 2014 10:32
Doğu Anadolu Bölgesi'nde gece en düşük hava sıcaklığı sıfırın altında 3 dereceyle Kars ve Ardahan'da ölçüldü.
30 yıl çöpçülük yapan bir kişi köyüne okul yaptırdı22 Ekim 2014 10:26
Almanya'nın Münih kentinde 30 yıl temizlik işlerinde çalışan Ömer Lütfü Kahraman, biriktirdiği parayla doğup büyüdüğü topraklara okul yaptırdı.
Kürtçe bilmiyor diye yaktılar!22 Ekim 2014 10:03
Cizre'nin Cudi Mahallesi'nde belediye binası önünde barikat kuran bir grup yüzü maskeli gösterici, karayolunu ulaşıma kapattı.
Kur'an'a ayak basan twitter kullanıcısına dava22 Ekim 2014 09:34
'kedibiti' isimli bir twitter kullanıcısı, Kur'an'a ayak basma fotoğrafı paylaşınca büyük tepki toplamıştı. Melih Gökçek'in şikayette bulunması üzerine savcılık harekete geçti.
Yaz saati uygulaması bitiyor22 Ekim 2014 09:33
Yaz saati uygulamasının sona ermesiyle saatler 26 Ekim'de 04.00’ten itibaren 1 saat geri alınacak.
Yargıtay'dan karar çıktı! Artık ödenmeyecek22 Ekim 2014 09:20
Yargıtay, elektrik dağıtım şirketlerinin vatandaşlara ve şirketlere gönderdikleri faturalara “kayıp-kaçak bedeli ve sayaç okuma bedelinin yansıtmasının” hukuka uygun olmadığına karar verdi.
Otobüsle kamyon çarpıştı: 2 ölü22 Ekim 2014 09:18
Mersin'in Tarsus ilçesinde yolcu otobüsüyle kamyonun çarpışması sonucu 2 kişi öldü, 15 kişi yaralandı.
'Atatürk'e hakarete 13 yıl hapis cezası fazla'
Ünlü gazeteci Bradlee öldü
Öcalan: Kendi çözümümüzden ayrılmamalıyız!
Expo Milano için özel boyanan iki uçağı tanıttı
‘SIM kartların sonu geldi’
İngiliz aklı yine ne planlıyor!
Borsa güne 78 bin sınırında başladı
Türkiye, Kürtlerden isim listesini istedi
CHP’li Tarhan yeni parti kuruyor!
HÜDA PAR üyesi öldürüldü
Öcalan: Bingölvari çatışma provokasyonlarına dikkat!
Yanal'dan flaş açıklama! İsmail Kartal...
Türkiye'nin yurt dışı varlıkları arttı
Ebola bulaşan doktor iyileşti
IŞİD'e ağır darbe!
Öcalan'dan ‘Derin darbe’ uyarısı
Bursa'da zehir tacirlerine baskın
Fenerbahçe'ye yeni hoca!
Beşiktaş Belgrad'da zorluk yaşadı!
F.Bahçe'de Diego Ribas için 'Krasic' korkusu
Enes Kanter, Jazz'ı sırtladı!