Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Başçavuş şehit edildi! Fırtına deplasmanda gol oldu yağdı! Emniyet Müdürlüğünde deprem! Ömer Altaş"Tayyip çok sertçiler" siz bu devrimi hiç anlamamışsınız!
Burası Kurtlar Vadisi mi?
Burası Kurtlar Vadisi mi?
30 Eylül 2005 Cuma 10:50
Güncellenme Tarihi 20 Ağustos 2012 Pazartesi 16:26
İtalya'da öldürülen Hüseyin Saral'ın adamları cinayetle suçladıkları Sedat Şahin'e yakın iki ismi bir hafta arayla aynı gün aynı saatte vurdu. Cinayetlerin ardındaki sır ise...

Yeraltı dünyasının ünlü isimlerinden Sedat Şahin’in, Saral Çetesi lideri Hüseyin Saral’ı Roma’da öldürmesiyle iki çete arasında başlayan kan davası, dün peş peşe yaşanan iki ayrı saldırı ile yeni bir boyut kazandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı. 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da Vatan Caddesi'nde Muzaffer Dağdeviren öldürülmesinin ardından bir hafta sonra yine aynı gün ve saatte, Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü. Saral Çetesi üyesi olduğu sanılan zanlılar, Şahin’in üç adamını ise Ortaköy’de vurdular.

İÇERİ GİRDİ VE VURDU

İlk saldırı dün saat 16.30 sıralarında Sedat Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy’a düzenlendi. Şahin’le birlikte Alaattin Çakıcı, Urfi Çetinkaya, Haluk Kırcı, Erol Evcil, Abdullah Uçmak ve geçtiğimiz hafta öldürülen Umut Davası sanıklarından ve Şahin’e yakınlığıyla bilinen Muzaffer Dağdeviren’in de avukatlığını yapan Atalay Cebesoy, Vatan Caddesi üzerindeki Letafet Apartmanı Kat 3’teki yazıhanesinde 25 yaşlarında kimliği meçhul bir kişi tarafından öldürüldü. Saldırgan olayın ardından kaçarken, avukatın sekreterinin çığlıkları ve silah sesleri üzerine koşan vatandaşlar, kanlar içindeki Cebesoy’u Özel Vatan Hastanesi’ne kaldırdı. 3’ü göğsüne olmak üzere vücuduna 5 kurşun isabet eden Avukat Cebesoy kurtarılamadı.

Cebesoy’un saldırıdan kurtulan sekreteri Necla Tandoğan sorgulamada, “İçeri giren kişiye ‘Hoş geldiniz’ dedim. Başını sallayarak cevap verdi. Çay almaya gittiğim sırada silah seslerini duydum” dediği öğrenildi.

Perşembe 16:30

GAMZE Özçelik’in avukatı Ömer Yeşilyurt ve girdiği büyük davalarla tanınan Şeyda Yıldırım da hastaneye gelenler arasındaydı. Cebesoy’la birlikte Alaattin Çakıcı’nın avukatlığını yapan Ömer Yeşilyurt, “Bir saat önce beraberdik. Tehdit almıyordu. Dağdeviren ve Cebesoy’un bir hafta arayla perşembe günü saat 16.30’da öldürülmesine dikkat edilmeli” dedi.

Aynı anda Beşiktaş’ta

İkinci saldırı, Cebesoy’a yönelik suikastla eşzamanlı olarak Beşiktaş Ihlamurdere’deki ‘Hanımeli Nargile’ adlı kafede meydana geldi.

Şahin’le aynı davada yargılanan Talat Yavuz, Ahmet Yalçınkaya ve Menderes Ateş, kimliği meçhul iki kişinin silahlı saldırısına uğradı.

24 el ateş edilen olayda yaralanan Yavuz, Yalçınkaya ve Ateş, Şişli Etfal Hastanesi’ne kaldırıldı.

Şahin konuştu

SEDAT Şahin ve 19 adamı Beşiktaş’taki Ağır Ceza Mahkemesi’nde yargılanıyor. Hüseyin Saral’ın yurt dışında öldürülmesi olayına karıştığı iddia edilen Şahin, “Yeğenim, Saral’ın bir adamı tarafından vuruldu. Bunun arkasında Saral’ın olup olmadığını öğrenmeye çalıştım. Saral benimle düşman olmak istemediğini söylüyormuş. Bunlar aklıma yatmasına rağmen yine de içim rahat değil” dedi.

Şifreler çözüldü

EMNİYET, Şahin’in adamlarıyla yaptığı telefon görüşmelerinde kullandığı şifreleri çözmüştü. İddianamede Şahin’in, Kadıköy’deki silahlı çatışmada sakat kalan akrabası Zekeriya Kocaman’ın intikamını almak için Hüseyin Saral’ı öldürdüğü ve cinayetin şifrelerin çözülmesiyle aydınlandığı yer aldı.

Kurtlar Vadisi kronolojisi

Kadıköy’de 2004 yılında Hüseyin Saral ve Sedat Şahin’in adamları arasında çıkan çatışmada Şahin’in sağ kolu Zekeriya Kocaman vurularak felç oldu.

Hüseyin Saral’ın 31 Ocak 2005 tarihinde İtalya Roma’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutularak infaz edilmesi şüpheleri Sedat Şahin’in üzerine çevirdi. Şahin’in kardeşi Vedat’ın İtalya’da yakalanması, Saral’ın Şahin Çetesi tarafından öldürüldüğü iddialarını güçlendirdi.

Sedat Şahin’in yakın arkadaşı olan ve Gazeteci Yazar Uğur Mumcu’nun katledilmesini de kapsayan Umut Davası’nda yargılanan Muzaffer Dağdeviren geçtiğimiz perşembe günü saat 16.30’da Fatih’te öldürüldü.

Dağdeviren’in cenazesine katılan Sedat Şahin’in adamlarına yönelik saldırı amacıyla camiye giden Saral Çetesi üyesi 2 kişi, 3 Kalaşnikof tüfek ve 2 el bombası ile yakalandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı ve 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da vatan Caddesi'nde öldürülen Muzaffer Dağdeviren öldürüldüğü gün ve saatte, yani perşembe günü saat 16.30’da Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü.

Aynı dakikalarda Saral Çetesi’nin iki tetikçisi ise Ortaköy’de Sedat Şahin’in yakın adamı Talat Yavuz’un da aralarında bulunduğu 3 kişi, kimliği meçhul iki kişi tarafından kurşun yağmuruna tutuldu.

Kaynak: Akşam

Bu haber 1,252 kez okundu.

Yaralı 17 askerimizden güzel haber18 Nisan 2014 22:35
Genelkurmay Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada Çanakkale'de meydana gelen patlamada yaralanan 17 rütbeli askerin 16'sının taburcu edildiğini bildirdi.
Başçavuş şehit edildi!18 Nisan 2014 22:22
Çanakkale'nin Biga İlçesi'ne bağlı Sarnıç köyünde, ihbar üzerine olay yerine giden Biga Merkez Karakol Komutanı Başçavuş İlhan Yıldız, eşini şiddet uyguladığı ileri sürülen koca tarafından şehit edildi.
Mersin’de feci kaza18 Nisan 2014 21:30
Mersin’in Tarsus İlçesi'nde bir otomobilin traktöre arkadan çarpması sonucu 1 kişi öldü, 3 kişide yaralandı.
40 ilde "lüks" operasyonu18 Nisan 2014 20:45
Başkentte sahte evraklarla yurtdışından getirilen lüks araçları sahte evraklarla satan bir şebeke çökertildi.
21 Nisan Pazartesi gününe dikkat!18 Nisan 2014 20:24
İstanbul'un birçok ilçesinde elektrik kesintisi uygulanacak....
Türkiye'ye girmeye çalışan kaçakçılara müdahale18 Nisan 2014 20:07
Kilis-Suriye sınırından Türkiye'ye geçmeye çalışan bir grup kaçakçı, askerlerin ateşle karşılık vermesi üzerine Suriye tarafına kaçtı.
Sinop'ta hortum18 Nisan 2014 19:57
Hortum nedeniyle elektrik direkleri devrildi, bazı evlerin çatısı uçtu.
10 gündür denizde aranan Halil bulundu18 Nisan 2014 18:52
Kocaeli'nin Başiskele ilçesindeki okulundan çıktıktan sonra bindiği vapurdan inmeyen 17 yaşındaki Halil Buğra Kurnaz'ın cesedi denizde bulundu.
İstanbul Anadolu yakasında elektrik kesintisi18 Nisan 2014 18:12
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım A.Ş. (AYEDAŞ), Anadolu yakasında bazı ilçelerde 21 Nisan Pazartesi günün ‘Planlı Elektrik Kesintisi Programı' kapsamında belirli sürelerde elektrik verilemeyeceğini duyurdu.
YÖK'ten 29 fakülteye yeni atama!18 Nisan 2014 18:03
Yükseköğretim Kurulu (YÖK), devlet üniversitelerine ait 29 fakülteye dekan atadı.
THY o uçağını dezenfekte etti!18 Nisan 2014 17:57
THY, MERS virüsünden hayatını kaybeden yolcunun bulunduğu uçaklardaki kabin ekiplerinin tedbir amaçlı sağlık kontrolünden geçirildiğini bildirdi.
Görmez: İslam dünyasındaki en büyük tehlike...18 Nisan 2014 17:54
Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, "Küçük mensubiyetlerimiz en büyük mensubiyetimiz olan İslam'ın mensubiyetin önüne geçiyor. Bu İslam dünyasındaki en büyük tehlikedir.
Hatay'da 3 uçakta bomba araması!ÖSO'dan Esed'e büyük darbe!Erdoğan'dan AYM'ye başvuru!İki parti birleşme kararı aldı!SBS sınavıyla ilgili yeni açıklama!Dev ihalenin kazananı belli olduGörmez: İslam dünyasındaki en büyük tehlike...HSYK’da paralelcilerin sicil kumpasıÜsküdar Musiki Cemiyeti’nde büyük rezalet!SBS iptal edildi!Taksim Dayanışması'ndan skandal benzetme!Myanmar'da 'soykırım' yapılıyorBakan Yıldız müjdeyi verdi! Çok yakında...Erdoğan'dan Gül'ün açıklamalarına ilk yorumParalel kardeşler yalanda birleştiler!Tarihte ilk şike ne zaman yapıldı?Tüm Manşetler
Beşiktaş farka boğdu
Abdulaziz Buteflika tekrar seçildi
TFF, Bursaspor'dan savunma istedi!
35 bin kişilik statta 285 taraftar
Karaman: Telafi etmek zorundayız
Rusya yanlıları işgale devam ediyor
"Falcon 9" roketi fırlatıldı
Türkiye bu listeye damgasını vurdu
Bangui'da son 3 günde 20 kişi öldü
Yaralı 17 askerimizden güzel haber
Başçavuş şehit edildi!
Fırtına deplasmanda gol oldu yağdı!
Emniyet Müdürlüğünde deprem!
CHP PM toplantısı sona erdi
Mersin’de feci kaza
Hatay'da 3 uçakta bomba araması!
İngilizler yazdı: Terry Galatasaray'a
Beyaz Saray güvenliğini aşan kızıl tilki
Galatasaray'dan e-bilet açıklaması
Bu sezon balıkçıları üzdü!
40 ilde "lüks" operasyonu
Kapusuz'dan TÜSİAD'a sert sözler
Klopp'un sakızı satışta
Bal arılarının toplu ölümü ürkütüyor
21 Nisan Pazartesi gününe dikkat!
Dışişleri Bakanlığından kınama
Türkiye'ye girmeye çalışan kaçakçılara müdahale
ÖSO'dan Esed'e büyük darbe!
Sinop'ta hortum
Timoşenko: Referanduma izin vermeyeceğiz
Erdoğan'dan AYM'ye başvuru!
Kayseri'de 11'ler belli oldu
İBB'den o habere açıklama
"Bu kadar küçük bir adam olduğunu bilmiyordum"
İstiklal Caddesi'nde sıcak saatler!
G.Saray için bomba transfer iddiası
BM kampı hedef alındı: 48 ölü...
TFF'den e-bilet tepkisine sert yanıt
10 gündür denizde aranan Halil bulundu
İki parti birleşme kararı aldı!
İsrail'in ihlalleri protesto edildi
Meksika'da şiddetli deprem!
İstanbul Anadolu yakasında elektrik kesintisi
Premier Lig'in genç yıldızı kansere yenildi!
SBS sınavıyla ilgili yeni açıklama!
O dizinin yayın saati yine değişiyor
YÖK'ten 29 fakülteye yeni atama!
Başbakan o olaya kayıtsız kalmadı
THY o uçağını dezenfekte etti!
Dev ihalenin kazananı belli oldu
Görmez: İslam dünyasındaki en büyük tehlike...
Erdoğan'dan Kılıçdaroğlu'na 200 bin liralık tazminat!