Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
'Akşam sokağa çıkan kız öldürülmeyi hak ediyor' Erdoğan'dan büyük müjde! 'İnfazcı John'un ses kaydı: Radikal değilim Ömer AltaşAK Parti’nin
kendisiyle imtihanı
Burası Kurtlar Vadisi mi?
Burası Kurtlar Vadisi mi?
30 Eylül 2005 Cuma 10:50
Güncellenme Tarihi 3 Mart 2015 Salı 14:26
İtalya'da öldürülen Hüseyin Saral'ın adamları cinayetle suçladıkları Sedat Şahin'e yakın iki ismi bir hafta arayla aynı gün aynı saatte vurdu. Cinayetlerin ardındaki sır ise...

Yeraltı dünyasının ünlü isimlerinden Sedat Şahin’in, Saral Çetesi lideri Hüseyin Saral’ı Roma’da öldürmesiyle iki çete arasında başlayan kan davası, dün peş peşe yaşanan iki ayrı saldırı ile yeni bir boyut kazandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı. 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da Vatan Caddesi'nde Muzaffer Dağdeviren öldürülmesinin ardından bir hafta sonra yine aynı gün ve saatte, Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü. Saral Çetesi üyesi olduğu sanılan zanlılar, Şahin’in üç adamını ise Ortaköy’de vurdular.

İÇERİ GİRDİ VE VURDU

İlk saldırı dün saat 16.30 sıralarında Sedat Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy’a düzenlendi. Şahin’le birlikte Alaattin Çakıcı, Urfi Çetinkaya, Haluk Kırcı, Erol Evcil, Abdullah Uçmak ve geçtiğimiz hafta öldürülen Umut Davası sanıklarından ve Şahin’e yakınlığıyla bilinen Muzaffer Dağdeviren’in de avukatlığını yapan Atalay Cebesoy, Vatan Caddesi üzerindeki Letafet Apartmanı Kat 3’teki yazıhanesinde 25 yaşlarında kimliği meçhul bir kişi tarafından öldürüldü. Saldırgan olayın ardından kaçarken, avukatın sekreterinin çığlıkları ve silah sesleri üzerine koşan vatandaşlar, kanlar içindeki Cebesoy’u Özel Vatan Hastanesi’ne kaldırdı. 3’ü göğsüne olmak üzere vücuduna 5 kurşun isabet eden Avukat Cebesoy kurtarılamadı.

Cebesoy’un saldırıdan kurtulan sekreteri Necla Tandoğan sorgulamada, “İçeri giren kişiye ‘Hoş geldiniz’ dedim. Başını sallayarak cevap verdi. Çay almaya gittiğim sırada silah seslerini duydum” dediği öğrenildi.

Perşembe 16:30

GAMZE Özçelik’in avukatı Ömer Yeşilyurt ve girdiği büyük davalarla tanınan Şeyda Yıldırım da hastaneye gelenler arasındaydı. Cebesoy’la birlikte Alaattin Çakıcı’nın avukatlığını yapan Ömer Yeşilyurt, “Bir saat önce beraberdik. Tehdit almıyordu. Dağdeviren ve Cebesoy’un bir hafta arayla perşembe günü saat 16.30’da öldürülmesine dikkat edilmeli” dedi.

Aynı anda Beşiktaş’ta

İkinci saldırı, Cebesoy’a yönelik suikastla eşzamanlı olarak Beşiktaş Ihlamurdere’deki ‘Hanımeli Nargile’ adlı kafede meydana geldi.

Şahin’le aynı davada yargılanan Talat Yavuz, Ahmet Yalçınkaya ve Menderes Ateş, kimliği meçhul iki kişinin silahlı saldırısına uğradı.

24 el ateş edilen olayda yaralanan Yavuz, Yalçınkaya ve Ateş, Şişli Etfal Hastanesi’ne kaldırıldı.

Şahin konuştu

SEDAT Şahin ve 19 adamı Beşiktaş’taki Ağır Ceza Mahkemesi’nde yargılanıyor. Hüseyin Saral’ın yurt dışında öldürülmesi olayına karıştığı iddia edilen Şahin, “Yeğenim, Saral’ın bir adamı tarafından vuruldu. Bunun arkasında Saral’ın olup olmadığını öğrenmeye çalıştım. Saral benimle düşman olmak istemediğini söylüyormuş. Bunlar aklıma yatmasına rağmen yine de içim rahat değil” dedi.

Şifreler çözüldü

EMNİYET, Şahin’in adamlarıyla yaptığı telefon görüşmelerinde kullandığı şifreleri çözmüştü. İddianamede Şahin’in, Kadıköy’deki silahlı çatışmada sakat kalan akrabası Zekeriya Kocaman’ın intikamını almak için Hüseyin Saral’ı öldürdüğü ve cinayetin şifrelerin çözülmesiyle aydınlandığı yer aldı.

Kurtlar Vadisi kronolojisi

Kadıköy’de 2004 yılında Hüseyin Saral ve Sedat Şahin’in adamları arasında çıkan çatışmada Şahin’in sağ kolu Zekeriya Kocaman vurularak felç oldu.

Hüseyin Saral’ın 31 Ocak 2005 tarihinde İtalya Roma’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutularak infaz edilmesi şüpheleri Sedat Şahin’in üzerine çevirdi. Şahin’in kardeşi Vedat’ın İtalya’da yakalanması, Saral’ın Şahin Çetesi tarafından öldürüldüğü iddialarını güçlendirdi.

Sedat Şahin’in yakın arkadaşı olan ve Gazeteci Yazar Uğur Mumcu’nun katledilmesini de kapsayan Umut Davası’nda yargılanan Muzaffer Dağdeviren geçtiğimiz perşembe günü saat 16.30’da Fatih’te öldürüldü.

Dağdeviren’in cenazesine katılan Sedat Şahin’in adamlarına yönelik saldırı amacıyla camiye giden Saral Çetesi üyesi 2 kişi, 3 Kalaşnikof tüfek ve 2 el bombası ile yakalandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı ve 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da vatan Caddesi'nde öldürülen Muzaffer Dağdeviren öldürüldüğü gün ve saatte, yani perşembe günü saat 16.30’da Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü.

Aynı dakikalarda Saral Çetesi’nin iki tetikçisi ise Ortaköy’de Sedat Şahin’in yakın adamı Talat Yavuz’un da aralarında bulunduğu 3 kişi, kimliği meçhul iki kişi tarafından kurşun yağmuruna tutuldu.

Kaynak: Akşam

Bu haber 2,343 kez okundu.

Mavi Marmara Samsun ve Çanakkale yolunda03 Mart 2015 16:57
Gazze'de yaşanan insanlık dışı ambargoyu delmek için yola çıkan ve uluslar arası sularda baskına uğrayan Mavi Marmara gemisi tüm dünyada insanlık vicdanının sembollerinden birisi hale geldi.
Ege Üniversitesi'nde protesto gerginliği: 19 gözaltı03 Mart 2015 16:57
Ege Üniversitesi'nde geçen hafta yaşanan olayları protesto etmek grupla güvenlik görevlileri arasında gerginlik yaşandı. 19 kişi gözaltına alındı.
Suikaste uğrayan Çeçen Eyüp'te defnedildi03 Mart 2015 16:53
Çeçenistan'da uzun yıllar Rusya işgaline karşı savaşan Çeçen direnişçilerden Kaim Saduev, yıllar önce ailesi ile birlikte Türkiye'ye göç etti. Yaşamına İstanbul'da devam eden Saduev, Çeçenistan'dan gönderilen ve Çeçenlere özgü olduğun bilinen Çeremşa adlı bitki otunu 2 oğlu ve eşi ile birlikte yedi.
Erdoğan ziyareti Körfez basınında03 Mart 2015 16:51
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Suudi Arabistan ziyareti, Körfez basınında geniş yer aldı. Erdoğan-Kral Selman görüşmesi Körfez basınında olumlu değerlendirildi.
İsrailli askerlerlerden köpekli işkence03 Mart 2015 16:49
İsrail askerlerinin köpeklerini Filistinli gence saldırttığı görüntüler tepki çekti.
Turgay Aldemir: Çözüm süreci en büyük barış projesidir03 Mart 2015 16:37
Anadolu Platformu Başkanı Aldemir, "Çözüm süreci, Türkiye'nin 21. yüzyıldaki en büyük barış projesidir" dedi.
Muğla'da "yağ balığı" yakalandı03 Mart 2015 16:30
Genellikle okyanusun derinliklerinde rastlanan 'yağ balığı', Datça açıklarında balıkçıların ağlarına takıldı.
VakıfBank'tan "katılım bankası" açıklaması03 Mart 2015 16:09
VakıfBank, yeni Vakıf Katılım Bankası AŞ'nin, banka tarafından değil, "Vakıflar Genel Müdürlüğü" tarafından kurulacağını bildirdi.
Özel'den Çanakkaleli şehit ailesine davet03 Mart 2015 16:09
Necdet Özel, Ankara'da 18 Mart Şehitleri Anma Günü dolayısıyla düzenlenecek etkinlikler için şehit öğretmen Engin Eker'in ailesini çağırdı.
Erdoğan'dan büyük müjde!03 Mart 2015 16:07
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkmen gazının Avrupa'ya Türkiye üzerinden taşınması konusunda Türkmenistan'la aynı düşündükleri müjdesini verdi.
85 yaşında ilk kitabını çıkardı03 Mart 2015 16:04
Kayseri'de, 85 yaşındaki Ümmügülsüm Coşkun'un şiirleri kitap haline getirildi.
18 polis serbest bırakıldı03 Mart 2015 15:53
Eskişehir'deki operasyonda adliyeye sevk edilen polislerden 18'i savcılık sorgusunun ardından serbest bırakılırken 5'i tutuklanmak üzere mahkemeye sevk edildi.
Ege Üniversitesi'nde protesto gerginliği: 19 gözaltı
Mavi Marmara Samsun ve Çanakkale yolunda
UEFA kongresi Viyana'da yapılacak
'Gördünüz mü benim duam Rizespor'u ne etti?'
Bazdarevic'ten Misimovic açıklaması!
Suikaste uğrayan Çeçen Eyüp'te defnedildi
En fanatik kümes bu kümes!
'Akşam sokağa çıkan kız öldürülmeyi hak ediyor'
Şok iddia: "Paul McCartney 45 yıl önce öldü"
Davutoğlu'dan Şehit Diplomatlar Anıtı’na ziyaret
Erdoğan ziyareti Körfez basınında
İsrailli askerlerlerden köpekli işkence
Tükürük ve kepekten robot resim çıkarılabilecek
Turgay Aldemir: Çözüm süreci en büyük barış projesidir
Hamas Kurucularından Şeyh Hammad El-Hasenat vefat etti
İstanbul'da karate şöleni!
Muğla'da "yağ balığı" yakalandı
Afrika'nın kralı Demba Ba
İŞKUR'dan 36 bin lira hibe
Emenike sonunda patladı!
Havaalanı bombalandı
Efsane stadyum sonunda yıkılıyor!
Sabancı'dan dev yatırım!
Özel'den Çanakkaleli şehit ailesine davet
VakıfBank'tan "katılım bankası" açıklaması
Emenike'den ağabeyi hakkında açıklama
Erdoğan'dan büyük müjde!
85 yaşında ilk kitabını çıkardı
'İnfazcı John'un ses kaydı: Radikal değilim
Sergen Yalçın'dan Beşiktaş açıklaması!
IŞİD genç kızları sosyal medyada nasıl etkiliyor?
18 polis serbest bırakıldı
İsrail'de Arap vekile saldırı
Dolar 11 yılın en yüksek seviyesinde
3 Filistinli çocuk gözaltına alındı
İki gençten ilginç "namaz" deneyi
'Şeker'den korunmak için, çay için
Sivas'ta domuz gribi şüphesi
F-16'lar 'vur' emriyle havalandı
Alper ve Hasan yine yok!
Yapışık ikizler 9 saatlik operasyonla ayrıldı
Derince Limanı 39 yıllığına devredildi
"İstanbul bizim için cehennem olacak!"
MEB'den "sınavsız memur alımı" iddiasına yalanlama!
Diego Galatasaray'a karşı 11'de!
Derbi biletleri satışa çıktı!
Alonso'dan kötü haber geldi!
Moskova'da Nemtsov'a veda töreni düzenlendi
Kasımpaşa'da Babel idmana katılmadı!
Kuzey Kore, Ebola nedeniyle kapattığı sınırlarını açtı