Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
G.Saray Genel Kurulu'nda Gülen tartışması Milliler, Hollanda karşısında… Başörtülü hamile kadına ırkçı saldırı Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Burası Kurtlar Vadisi mi?
Burası Kurtlar Vadisi mi?
30 Eylül 2005 Cuma 10:50
Güncellenme Tarihi 28 Mart 2015 Cumartesi 15:57
İtalya'da öldürülen Hüseyin Saral'ın adamları cinayetle suçladıkları Sedat Şahin'e yakın iki ismi bir hafta arayla aynı gün aynı saatte vurdu. Cinayetlerin ardındaki sır ise...

Yeraltı dünyasının ünlü isimlerinden Sedat Şahin’in, Saral Çetesi lideri Hüseyin Saral’ı Roma’da öldürmesiyle iki çete arasında başlayan kan davası, dün peş peşe yaşanan iki ayrı saldırı ile yeni bir boyut kazandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı. 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da Vatan Caddesi'nde Muzaffer Dağdeviren öldürülmesinin ardından bir hafta sonra yine aynı gün ve saatte, Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü. Saral Çetesi üyesi olduğu sanılan zanlılar, Şahin’in üç adamını ise Ortaköy’de vurdular.

İÇERİ GİRDİ VE VURDU

İlk saldırı dün saat 16.30 sıralarında Sedat Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy’a düzenlendi. Şahin’le birlikte Alaattin Çakıcı, Urfi Çetinkaya, Haluk Kırcı, Erol Evcil, Abdullah Uçmak ve geçtiğimiz hafta öldürülen Umut Davası sanıklarından ve Şahin’e yakınlığıyla bilinen Muzaffer Dağdeviren’in de avukatlığını yapan Atalay Cebesoy, Vatan Caddesi üzerindeki Letafet Apartmanı Kat 3’teki yazıhanesinde 25 yaşlarında kimliği meçhul bir kişi tarafından öldürüldü. Saldırgan olayın ardından kaçarken, avukatın sekreterinin çığlıkları ve silah sesleri üzerine koşan vatandaşlar, kanlar içindeki Cebesoy’u Özel Vatan Hastanesi’ne kaldırdı. 3’ü göğsüne olmak üzere vücuduna 5 kurşun isabet eden Avukat Cebesoy kurtarılamadı.

Cebesoy’un saldırıdan kurtulan sekreteri Necla Tandoğan sorgulamada, “İçeri giren kişiye ‘Hoş geldiniz’ dedim. Başını sallayarak cevap verdi. Çay almaya gittiğim sırada silah seslerini duydum” dediği öğrenildi.

Perşembe 16:30

GAMZE Özçelik’in avukatı Ömer Yeşilyurt ve girdiği büyük davalarla tanınan Şeyda Yıldırım da hastaneye gelenler arasındaydı. Cebesoy’la birlikte Alaattin Çakıcı’nın avukatlığını yapan Ömer Yeşilyurt, “Bir saat önce beraberdik. Tehdit almıyordu. Dağdeviren ve Cebesoy’un bir hafta arayla perşembe günü saat 16.30’da öldürülmesine dikkat edilmeli” dedi.

Aynı anda Beşiktaş’ta

İkinci saldırı, Cebesoy’a yönelik suikastla eşzamanlı olarak Beşiktaş Ihlamurdere’deki ‘Hanımeli Nargile’ adlı kafede meydana geldi.

Şahin’le aynı davada yargılanan Talat Yavuz, Ahmet Yalçınkaya ve Menderes Ateş, kimliği meçhul iki kişinin silahlı saldırısına uğradı.

24 el ateş edilen olayda yaralanan Yavuz, Yalçınkaya ve Ateş, Şişli Etfal Hastanesi’ne kaldırıldı.

Şahin konuştu

SEDAT Şahin ve 19 adamı Beşiktaş’taki Ağır Ceza Mahkemesi’nde yargılanıyor. Hüseyin Saral’ın yurt dışında öldürülmesi olayına karıştığı iddia edilen Şahin, “Yeğenim, Saral’ın bir adamı tarafından vuruldu. Bunun arkasında Saral’ın olup olmadığını öğrenmeye çalıştım. Saral benimle düşman olmak istemediğini söylüyormuş. Bunlar aklıma yatmasına rağmen yine de içim rahat değil” dedi.

Şifreler çözüldü

EMNİYET, Şahin’in adamlarıyla yaptığı telefon görüşmelerinde kullandığı şifreleri çözmüştü. İddianamede Şahin’in, Kadıköy’deki silahlı çatışmada sakat kalan akrabası Zekeriya Kocaman’ın intikamını almak için Hüseyin Saral’ı öldürdüğü ve cinayetin şifrelerin çözülmesiyle aydınlandığı yer aldı.

Kurtlar Vadisi kronolojisi

Kadıköy’de 2004 yılında Hüseyin Saral ve Sedat Şahin’in adamları arasında çıkan çatışmada Şahin’in sağ kolu Zekeriya Kocaman vurularak felç oldu.

Hüseyin Saral’ın 31 Ocak 2005 tarihinde İtalya Roma’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutularak infaz edilmesi şüpheleri Sedat Şahin’in üzerine çevirdi. Şahin’in kardeşi Vedat’ın İtalya’da yakalanması, Saral’ın Şahin Çetesi tarafından öldürüldüğü iddialarını güçlendirdi.

Sedat Şahin’in yakın arkadaşı olan ve Gazeteci Yazar Uğur Mumcu’nun katledilmesini de kapsayan Umut Davası’nda yargılanan Muzaffer Dağdeviren geçtiğimiz perşembe günü saat 16.30’da Fatih’te öldürüldü.

Dağdeviren’in cenazesine katılan Sedat Şahin’in adamlarına yönelik saldırı amacıyla camiye giden Saral Çetesi üyesi 2 kişi, 3 Kalaşnikof tüfek ve 2 el bombası ile yakalandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı ve 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da vatan Caddesi'nde öldürülen Muzaffer Dağdeviren öldürüldüğü gün ve saatte, yani perşembe günü saat 16.30’da Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü.

Aynı dakikalarda Saral Çetesi’nin iki tetikçisi ise Ortaköy’de Sedat Şahin’in yakın adamı Talat Yavuz’un da aralarında bulunduğu 3 kişi, kimliği meçhul iki kişi tarafından kurşun yağmuruna tutuldu.

Kaynak: Akşam

Bu haber 2,402 kez okundu.

'Böcekçi' polisler Türkiye'ye getiriliyor28 Mart 2015 15:23
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın başbakanlığı döneminde çalışma ofisine dinleme cihazı konulmasıyla ilgili Romanya'da yakalanan eski 2 polisin akşam saatlerinde İstanbul'a getirilmesi bekleniyor.
Arınç ve Gökçek hakkında suç duyurusu28 Mart 2015 14:59
Ankara Barosunca, Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç ve Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek hakkında suç duyurusunda bulunulduğu bildirildi.
Edirne'den Van'a Türkiye bir saat kararacak28 Mart 2015 14:50
Çevre konusundaki kitlesel hareket olan “Dünya Saati” etkinliği bugün saat 20.30-21.30 arasında gerçekleşecek.
AK Parti 550 kişiyi belirlemek için toplandı28 Mart 2015 14:48
AK Parti'de milletvekili adaylarını belirleyecek Üst Kurul Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığında toplandı. Toplantıda, aday 7 Haziran seçimleri için 550 kişilik milletvekili aday listesi şekillendirilecek.
Konsolosluk personeli ölümden döndü: 3 yaralı28 Mart 2015 13:56
İran'ın Erzurum Başkonsolosluğu'na ait bir jip bugün Trabzon'da kaza yaptı.
Görmez, Özgecan'ın ailesini ziyaret etti28 Mart 2015 13:23
Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez ve eşi Hatice Görmez, Özgecan Aslan'ın ailesini ziyaret ederek,baba Aslan'a iyilik ödülünü teslim etti.
Tartıştığı kadının kollarına kezzap attı28 Mart 2015 13:21
Gaziantep’te 37 yaşındaki Leyla Y., arkadaşı M.E. ile tartışması sırasında kollarına kezzap dökülmesiyle yaralandı.
'İlk kanunlaşacak paket "Aile Paketi" olacak'28 Mart 2015 13:03
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı İslam, "Aile Paketi" tasarısının ilk kanunlaşacak paketlerden biri olacağını söyledi.
2 bin TL'lik bilgisayarı 100 TL'ye satıyorlar28 Mart 2015 13:01
İstanbul'da havalimanlarında yolcular tarafından unutulan ve faturası olmadığı için gümrüğe takılan ürünler satışa sunuluyor.
MAYZEM Başkanlığına Masum Burak seçildi28 Mart 2015 13:00
Masum Burak, Milletlerarası Akdeniz Yüksek Zirai Etütler Merkezi (MAYZEM) Yönetim Kurulu Başkanlığına seçildi.
Filistinli itfaiyeciler, Kocaeli'nde eğitim gördü28 Mart 2015 12:59
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Türkiye Belediyeler Birliği'yle yürütülen proje kapsamında 9 Filistinli itfaiyeciye eğitim verildi.
Adem Çevik MAZLUMDER'e başkan adayı28 Mart 2015 12:38
MAZ­LUM­DER İs­tan­bul 12. Ola­ğan Kon­gre­si­’n­de baş­kan­lık için mev­cut Baş­kan Cü­neyt Sa­rı­ya­şar ile Ada­let Plat­for­mu Baş­ka­nı Adem Çe­vik ya­rı­şa­cak.Adem Çevik MAZLUMDER'e başkan adayı
G.Saray Genel Kurulu'nda Gülen tartışması
Milliler, Hollanda karşısında…
Kılıçdaroğlu belgeselinin gösterimi yapıldı
Başörtülü hamile kadına ırkçı saldırı
Ve 'TURKUAZ' denize indi
Marchisio'da yırtığa rastlanmadı
Kuyt'tan Gerrard itirafı
Yarışta 22., Avrupa'da 1.!
'Böcekçi' polisler Türkiye'ye getiriliyor
KKTC Futbol Federasyonu, Rum Federasyonu'na üye oluyor
Beşiktaş'ta yeni üyeleri mazbatalarını aldı
Ürdün'de Amrabat buluşması!
IOC'den Gökçe'ye kutlama mektubu
Arınç ve Gökçek hakkında suç duyurusu
Edirne'den Van'a Türkiye bir saat kararacak
AK Parti 550 kişiyi belirlemek için toplandı
Karabük hazırlıkları sürüyor
Akdoğan: 'HDP olmazsa kıyamet kopmaz’
Enes Ünal A Milli Takım kadrosunda!
Et fiyatlarını düşürecek gelişme
Sisi: 'Ortak bir Arap gücü oluşturulmalı'
Barcelona'dan Koke'ye tam 60 milyon euro
Le Pen: Eurodan çıkmalıyız
Kahire Üniversitesi önünde patlama: 8 yaralı!
Tarım işçileri kaza yaptı: 2 ölü
İran'dan Türkiye'ye ağır sözler
Berrak Tüzünataç Kürtçe öğrendi
Turkcell'de rekor fiyat
Konsolosluk personeli ölümden döndü: 3 yaralı
Demba Ba ve Sow'u övdü
Pepe 2018'e kadar...
'Paradaki dalgalanmalar olağanüstü değil'
Formula 1'de ilk cep Hamilton'ın
İki Türkiyeli direnişçi hayatını kaybetti
Yalçın Akdoğan'dan Yemen açıklaması
Davutoğlu üst kurul toplantısında
Henry Arsenal için tedirgin!
Hamzaoğlu, Sercan Yıldırım'ı takibe aldı
Görmez, Özgecan'ın ailesini ziyaret etti
Düzce'de heyelan
İdlib'in yüzde 60'ını muhalifler denetliyor
Tartıştığı kadının kollarına kezzap attı
Kemal Kılıçdaroğlu'nu duygulandıran belgesel
S.Arabistan: Husileri uyarmıştık, vurmaya devam edeceğiz
Meyve ve sebze ihracatçısına müjde!
EURO 2016'da 3 grupta 9 maç
'İlk kanunlaşacak paket "Aile Paketi" olacak'
2 bin TL'lik bilgisayarı 100 TL'ye satıyorlar
MAYZEM Başkanlığına Masum Burak seçildi
Filistinli itfaiyeciler, Kocaeli'nde eğitim gördü
Enbar'da 25 terörist öldürüldü!
"Yılın doktoru" seçildiğini göremedi