Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Soda şişeleri neden yeşildir? Peşmerge yarın Türkiye'de olacak “İslam’ı IŞİD ile karıştırıyor” Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Burası Kurtlar Vadisi mi?
Burası Kurtlar Vadisi mi?
30 Eylül 2005 Cuma 10:50
Güncellenme Tarihi 25 Ekim 2014 Cumartesi 12:11
İtalya'da öldürülen Hüseyin Saral'ın adamları cinayetle suçladıkları Sedat Şahin'e yakın iki ismi bir hafta arayla aynı gün aynı saatte vurdu. Cinayetlerin ardındaki sır ise...

Yeraltı dünyasının ünlü isimlerinden Sedat Şahin’in, Saral Çetesi lideri Hüseyin Saral’ı Roma’da öldürmesiyle iki çete arasında başlayan kan davası, dün peş peşe yaşanan iki ayrı saldırı ile yeni bir boyut kazandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı. 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da Vatan Caddesi'nde Muzaffer Dağdeviren öldürülmesinin ardından bir hafta sonra yine aynı gün ve saatte, Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü. Saral Çetesi üyesi olduğu sanılan zanlılar, Şahin’in üç adamını ise Ortaköy’de vurdular.

İÇERİ GİRDİ VE VURDU

İlk saldırı dün saat 16.30 sıralarında Sedat Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy’a düzenlendi. Şahin’le birlikte Alaattin Çakıcı, Urfi Çetinkaya, Haluk Kırcı, Erol Evcil, Abdullah Uçmak ve geçtiğimiz hafta öldürülen Umut Davası sanıklarından ve Şahin’e yakınlığıyla bilinen Muzaffer Dağdeviren’in de avukatlığını yapan Atalay Cebesoy, Vatan Caddesi üzerindeki Letafet Apartmanı Kat 3’teki yazıhanesinde 25 yaşlarında kimliği meçhul bir kişi tarafından öldürüldü. Saldırgan olayın ardından kaçarken, avukatın sekreterinin çığlıkları ve silah sesleri üzerine koşan vatandaşlar, kanlar içindeki Cebesoy’u Özel Vatan Hastanesi’ne kaldırdı. 3’ü göğsüne olmak üzere vücuduna 5 kurşun isabet eden Avukat Cebesoy kurtarılamadı.

Cebesoy’un saldırıdan kurtulan sekreteri Necla Tandoğan sorgulamada, “İçeri giren kişiye ‘Hoş geldiniz’ dedim. Başını sallayarak cevap verdi. Çay almaya gittiğim sırada silah seslerini duydum” dediği öğrenildi.

Perşembe 16:30

GAMZE Özçelik’in avukatı Ömer Yeşilyurt ve girdiği büyük davalarla tanınan Şeyda Yıldırım da hastaneye gelenler arasındaydı. Cebesoy’la birlikte Alaattin Çakıcı’nın avukatlığını yapan Ömer Yeşilyurt, “Bir saat önce beraberdik. Tehdit almıyordu. Dağdeviren ve Cebesoy’un bir hafta arayla perşembe günü saat 16.30’da öldürülmesine dikkat edilmeli” dedi.

Aynı anda Beşiktaş’ta

İkinci saldırı, Cebesoy’a yönelik suikastla eşzamanlı olarak Beşiktaş Ihlamurdere’deki ‘Hanımeli Nargile’ adlı kafede meydana geldi.

Şahin’le aynı davada yargılanan Talat Yavuz, Ahmet Yalçınkaya ve Menderes Ateş, kimliği meçhul iki kişinin silahlı saldırısına uğradı.

24 el ateş edilen olayda yaralanan Yavuz, Yalçınkaya ve Ateş, Şişli Etfal Hastanesi’ne kaldırıldı.

Şahin konuştu

SEDAT Şahin ve 19 adamı Beşiktaş’taki Ağır Ceza Mahkemesi’nde yargılanıyor. Hüseyin Saral’ın yurt dışında öldürülmesi olayına karıştığı iddia edilen Şahin, “Yeğenim, Saral’ın bir adamı tarafından vuruldu. Bunun arkasında Saral’ın olup olmadığını öğrenmeye çalıştım. Saral benimle düşman olmak istemediğini söylüyormuş. Bunlar aklıma yatmasına rağmen yine de içim rahat değil” dedi.

Şifreler çözüldü

EMNİYET, Şahin’in adamlarıyla yaptığı telefon görüşmelerinde kullandığı şifreleri çözmüştü. İddianamede Şahin’in, Kadıköy’deki silahlı çatışmada sakat kalan akrabası Zekeriya Kocaman’ın intikamını almak için Hüseyin Saral’ı öldürdüğü ve cinayetin şifrelerin çözülmesiyle aydınlandığı yer aldı.

Kurtlar Vadisi kronolojisi

Kadıköy’de 2004 yılında Hüseyin Saral ve Sedat Şahin’in adamları arasında çıkan çatışmada Şahin’in sağ kolu Zekeriya Kocaman vurularak felç oldu.

Hüseyin Saral’ın 31 Ocak 2005 tarihinde İtalya Roma’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutularak infaz edilmesi şüpheleri Sedat Şahin’in üzerine çevirdi. Şahin’in kardeşi Vedat’ın İtalya’da yakalanması, Saral’ın Şahin Çetesi tarafından öldürüldüğü iddialarını güçlendirdi.

Sedat Şahin’in yakın arkadaşı olan ve Gazeteci Yazar Uğur Mumcu’nun katledilmesini de kapsayan Umut Davası’nda yargılanan Muzaffer Dağdeviren geçtiğimiz perşembe günü saat 16.30’da Fatih’te öldürüldü.

Dağdeviren’in cenazesine katılan Sedat Şahin’in adamlarına yönelik saldırı amacıyla camiye giden Saral Çetesi üyesi 2 kişi, 3 Kalaşnikof tüfek ve 2 el bombası ile yakalandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı ve 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da vatan Caddesi'nde öldürülen Muzaffer Dağdeviren öldürüldüğü gün ve saatte, yani perşembe günü saat 16.30’da Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü.

Aynı dakikalarda Saral Çetesi’nin iki tetikçisi ise Ortaköy’de Sedat Şahin’in yakın adamı Talat Yavuz’un da aralarında bulunduğu 3 kişi, kimliği meçhul iki kişi tarafından kurşun yağmuruna tutuldu.

Kaynak: Akşam

Bu haber 1,454 kez okundu.

Aziz Yıldırım paralel yapının derdini açıkladı25 Ekim 2014 12:02
Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Peşmerge yarın Türkiye'de olacak25 Ekim 2014 12:01
Irak Bölgesel Kürdistan Yönetimi silahlı gücü Peşmerge, Kobani'ye destek için yarın Türkiye'de olacak.
Asya'dan Avrupa'ya gökkuşağı25 Ekim 2014 11:35
Çanakkale'de akşam saatlerinde aniden bastıran yağmurdan sonra gökyüzünde beliren iki ayrı gökkuşağına görenleri büyüledi.
Taksilerde yeni dönem!25 Ekim 2014 11:25
İstanbul'da taksilerde kredi kartıyla ödeme hizmetinin başlatılmasında son aşamaya gelindiği öğrenildi.
CHP'li vekilden polise: Sen kimsin!25 Ekim 2014 10:45
Mahmut Tanal'ın basın açıklaması yapmasına izin vermeyen kadın polise milletvekili kimliğini göstererek "Sen kimsin" diyerek bağırdı.
AK Parti'ye silahlı saldırı25 Ekim 2014 09:19
Ümraniye’de AK Parti'nin mahalle seçim irtibat bürosuna silahlı saldırı düzenlendi.
Feci kaza: 2 ölü25 Ekim 2014 09:16
Balıkesir’de meydana gelen kazada 2 kişi öldü, 5 kişi yaralandı.
Iğdır müftüsü Caferilerden özür diledi25 Ekim 2014 08:58
Azerilerle ilgili raporla gündeme gelen Iğdır Müftüsü Cüneyt Kulaz, bir yıl aradan sonra Caferilerle bir araya gelerek özür diledi.
Feribot seferlerine fırtına engeli25 Ekim 2014 08:52
ÇanakkaleBoğazı'nda Gelibolu ile Lapseki ilçeleri arasında deniz ulaşımını sağlayan GESTAŞ firmasının feribot seferleri Marmara denizinde etkili olan fırtına nedeniyle dün saat 23.00'dan itibaren durduruldu.
Sahte delil 57. saniyede25 Ekim 2014 08:45
İzmir'deki casusluk davasında Narin Korkmaz'ın evinin aranma görüntülerinde bir polisin siyah poşetle eve girdiği, poşetsiz çıktığı belirlendi.
Bakanlara paralel tuzak25 Ekim 2014 08:29
Şanlıurfa Emniyet Müdürlüğü'nde görev yapan paralel yapıya yakın polislerin Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş, İçişleri Bakanı Ala ve Tarım Bakanı Eker'e yönelik eylem yapılacağı bilgisini üstlerinden gizledikleri ortaya çıktı.
Türkiye-Suriye sınırında inanılmaz olay!25 Ekim 2014 07:50
Dün Suriye sınırında çok sıcak saatler yaşandı.
AB’de alacaklı borçlu krizi yaşanıyor
Soda şişeleri neden yeşildir?
Aziz Yıldırım paralel yapının derdini açıkladı
Sosyal medya fenomeni sokak ortasında öldürüldü
Peşmerge yarın Türkiye'de olacak
Böyle bir yat görülmedi
Mourinho ile Van Gaal buluşuyor!
Refah Sınır Kapısı kapatıldı
İstifaya maaş ve tazminat
Tüm itirazlara rağmen idam edildi
Asya'dan Avrupa'ya gökkuşağı
'Molotofa' vur emri!
“İslam’ı IŞİD ile karıştırıyor”
Taksilerde yeni dönem!
Fransız devi yıldız için geliyor
Facebook'tan yeni uygulama
Acıyı ve ağrıyı azaltıyor!
Vatikan'da 'playboy rahip' skandalı!
Twitter sabah saatlerinde çöktü!
Avrupa'da taksiler elektriklendi
Kobani'de akıl oyunları
PYD'den iki farklı açıklama
Ebola'nın aşısı var mı?
CHP'li vekilden polise: Sen kimsin!
11 futbolcu takımdan gönderilecek!
İflastan zirveye
'Uyku anahtarı' bulundu!
Mısır'da OHAL ilan edildi
Sarı mı, Kırmızı mı?
Çin'den Asya'da yeni hamle
Dövmeli mumya bulundu
ABD'den flaş açıklama! 'Destekliyoruz'
Boş park yeri bulacak!
Fenerbahçe moral arıyor!
El Clasico öncesi ilginç pankart!
İşte Cumhuriyet döneminin en sevilen 12 şiiri
AK Parti'ye silahlı saldırı
Askerle çatışma: 1 ölü
Feci kaza: 2 ölü
Eski dünya şampiyonu hayatını kaybetti
Aysal'ın gözdesine Seri A'dan dev talip
Iğdır müftüsü Caferilerden özür diledi
Karadayı jeneriğinde komik hata!
Feribot seferlerine fırtına engeli
Sahte delil 57. saniyede
Elektrik faturanızı yüzde 50 düşerebilirsiniz!
Bakanlara paralel tuzak
Erdoğan'dan BM mesajı!
Dünya'nın yarısı 3 gün karanlıkta kalacak
'Bilic galiba Müslüman olmuş'
Flaş iddia! Geldiği gibi gidiyor
PYD'den Kobani için ilginç istek
El Kaide'ye ağır darbe
Türkiye-Suriye sınırında inanılmaz olay!
Öğretmenlere güzel haber
Ada basınından flaş Sneijder iddiası!
Cumhurbaşkanı Erdoğan yurda döndü
Üç basamaklı strateji ile sorunsuz nakil
CHP’nin kasası alarm veriyor
Sırrı Sakık da itiraf etti: Yanlış yaptık
Davutoğlu'ndan Mahçupyan'a sürpriz görev!
ABD'de okula silahlı saldırı!
Gaziantep'te silahlı kavga: 2 ölü, 2 yaralı
'Yıldırım' talimat! F.Bahçe'den 2 flaş hamle
Galatasaray başkanını seçiyor!
Kurtulmuş: Türkiye artık erteleyemez
Ebola'yı yenen hemşire Obama'yla görüştü
Doping şoku! Madalyası geri alınacak!
Erdoğan Estonya'dan ayrıldı
Kobani eylemlerine 5 tutuklama
ÖSO'nun Kobani'ye gitmesini destekleriz
F.Bahçe taraftarı G.Saray'da baklava dağıttı
Kasımpaşa'nın Konya keyfi!
Putin: ABD bindiği dalı kesti!
Semih'ten Prandelli ve Burak'a gönderme
İsrail askeri Filistinli genci öldürdü!