Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Beşiktaş - Mersin İdmanyurdu CANLI MHP Başkanlık'tan geri adım attı Yunanistan Filistin'i tanıyacak Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
Burası Kurtlar Vadisi mi?
Burası Kurtlar Vadisi mi?
30 Eylül 2005 Cuma 10:50
Güncellenme Tarihi 1 Şubat 2015 Pazar 15:31
İtalya'da öldürülen Hüseyin Saral'ın adamları cinayetle suçladıkları Sedat Şahin'e yakın iki ismi bir hafta arayla aynı gün aynı saatte vurdu. Cinayetlerin ardındaki sır ise...

Yeraltı dünyasının ünlü isimlerinden Sedat Şahin’in, Saral Çetesi lideri Hüseyin Saral’ı Roma’da öldürmesiyle iki çete arasında başlayan kan davası, dün peş peşe yaşanan iki ayrı saldırı ile yeni bir boyut kazandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı. 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da Vatan Caddesi'nde Muzaffer Dağdeviren öldürülmesinin ardından bir hafta sonra yine aynı gün ve saatte, Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü. Saral Çetesi üyesi olduğu sanılan zanlılar, Şahin’in üç adamını ise Ortaköy’de vurdular.

İÇERİ GİRDİ VE VURDU

İlk saldırı dün saat 16.30 sıralarında Sedat Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy’a düzenlendi. Şahin’le birlikte Alaattin Çakıcı, Urfi Çetinkaya, Haluk Kırcı, Erol Evcil, Abdullah Uçmak ve geçtiğimiz hafta öldürülen Umut Davası sanıklarından ve Şahin’e yakınlığıyla bilinen Muzaffer Dağdeviren’in de avukatlığını yapan Atalay Cebesoy, Vatan Caddesi üzerindeki Letafet Apartmanı Kat 3’teki yazıhanesinde 25 yaşlarında kimliği meçhul bir kişi tarafından öldürüldü. Saldırgan olayın ardından kaçarken, avukatın sekreterinin çığlıkları ve silah sesleri üzerine koşan vatandaşlar, kanlar içindeki Cebesoy’u Özel Vatan Hastanesi’ne kaldırdı. 3’ü göğsüne olmak üzere vücuduna 5 kurşun isabet eden Avukat Cebesoy kurtarılamadı.

Cebesoy’un saldırıdan kurtulan sekreteri Necla Tandoğan sorgulamada, “İçeri giren kişiye ‘Hoş geldiniz’ dedim. Başını sallayarak cevap verdi. Çay almaya gittiğim sırada silah seslerini duydum” dediği öğrenildi.

Perşembe 16:30

GAMZE Özçelik’in avukatı Ömer Yeşilyurt ve girdiği büyük davalarla tanınan Şeyda Yıldırım da hastaneye gelenler arasındaydı. Cebesoy’la birlikte Alaattin Çakıcı’nın avukatlığını yapan Ömer Yeşilyurt, “Bir saat önce beraberdik. Tehdit almıyordu. Dağdeviren ve Cebesoy’un bir hafta arayla perşembe günü saat 16.30’da öldürülmesine dikkat edilmeli” dedi.

Aynı anda Beşiktaş’ta

İkinci saldırı, Cebesoy’a yönelik suikastla eşzamanlı olarak Beşiktaş Ihlamurdere’deki ‘Hanımeli Nargile’ adlı kafede meydana geldi.

Şahin’le aynı davada yargılanan Talat Yavuz, Ahmet Yalçınkaya ve Menderes Ateş, kimliği meçhul iki kişinin silahlı saldırısına uğradı.

24 el ateş edilen olayda yaralanan Yavuz, Yalçınkaya ve Ateş, Şişli Etfal Hastanesi’ne kaldırıldı.

Şahin konuştu

SEDAT Şahin ve 19 adamı Beşiktaş’taki Ağır Ceza Mahkemesi’nde yargılanıyor. Hüseyin Saral’ın yurt dışında öldürülmesi olayına karıştığı iddia edilen Şahin, “Yeğenim, Saral’ın bir adamı tarafından vuruldu. Bunun arkasında Saral’ın olup olmadığını öğrenmeye çalıştım. Saral benimle düşman olmak istemediğini söylüyormuş. Bunlar aklıma yatmasına rağmen yine de içim rahat değil” dedi.

Şifreler çözüldü

EMNİYET, Şahin’in adamlarıyla yaptığı telefon görüşmelerinde kullandığı şifreleri çözmüştü. İddianamede Şahin’in, Kadıköy’deki silahlı çatışmada sakat kalan akrabası Zekeriya Kocaman’ın intikamını almak için Hüseyin Saral’ı öldürdüğü ve cinayetin şifrelerin çözülmesiyle aydınlandığı yer aldı.

Kurtlar Vadisi kronolojisi

Kadıköy’de 2004 yılında Hüseyin Saral ve Sedat Şahin’in adamları arasında çıkan çatışmada Şahin’in sağ kolu Zekeriya Kocaman vurularak felç oldu.

Hüseyin Saral’ın 31 Ocak 2005 tarihinde İtalya Roma’da sokak ortasında kurşun yağmuruna tutularak infaz edilmesi şüpheleri Sedat Şahin’in üzerine çevirdi. Şahin’in kardeşi Vedat’ın İtalya’da yakalanması, Saral’ın Şahin Çetesi tarafından öldürüldüğü iddialarını güçlendirdi.

Sedat Şahin’in yakın arkadaşı olan ve Gazeteci Yazar Uğur Mumcu’nun katledilmesini de kapsayan Umut Davası’nda yargılanan Muzaffer Dağdeviren geçtiğimiz perşembe günü saat 16.30’da Fatih’te öldürüldü.

Dağdeviren’in cenazesine katılan Sedat Şahin’in adamlarına yönelik saldırı amacıyla camiye giden Saral Çetesi üyesi 2 kişi, 3 Kalaşnikof tüfek ve 2 el bombası ile yakalandı.

Yarım kalan saldırı dün tamamlandı ve 22 Ekim perşembe günü saat 16.30'da vatan Caddesi'nde öldürülen Muzaffer Dağdeviren öldürüldüğü gün ve saatte, yani perşembe günü saat 16.30’da Şahin’in avukatı Atalay Cebesoy öldürüldü.

Aynı dakikalarda Saral Çetesi’nin iki tetikçisi ise Ortaköy’de Sedat Şahin’in yakın adamı Talat Yavuz’un da aralarında bulunduğu 3 kişi, kimliği meçhul iki kişi tarafından kurşun yağmuruna tutuldu.

Kaynak: Akşam

Bu haber 2,253 kez okundu.

Facebook'ta asla bunları yapmayın01 Şubat 2015 16:39
Facebook, pek çok özel bilgiye kolayca erişilebilecek ve size karşı kullanılabilecek tehlikeli bir mecra. İşte asla paylaşılamayacak 5 şey
Eski devlet başkanı hayatını kaybetti!01 Şubat 2015 16:30
Almanya'nın eski Cumhurbaşkanı Richard von Weizsaecker'in öldüğü bildirildi.
Başına çatı malzemesi düştü öldü01 Şubat 2015 16:21
Kuzey Ege'de etkili olan fırtına nedeniyle Biga'da başına çatı malzemesi düşen kişi öldü.
Umudunu, Başbakan'a verdiği mektuba bağladı01 Şubat 2015 15:56
BAŞBAKAN Ahmet Davutoğlu, Batman’da oturan Hamdullah ve Nurcan Ekinci’nin 3 çocuğundan ’MPS IV A’ hastası 8 yaşındaki Mehmet Sait Ekinci için umut oldu. Anne Nurcan Ekinci, 9 bin euro olan ilaçları alamadıklarını belirterek, ilaçların alınması için Başbakan Davutoğlu’na verdikleri mektuba verilecek cevaba umut bağladıklarını söyledi.
Lodos kaldırım taşlarını bile söktü01 Şubat 2015 15:55
Silivri'de etkisini artıran lodos sahildeki çay bahçelerini darmadağın ederken, yürüyüş yolundaki taşları da yerinden söktü.
Özçekim çılgınlığı tehlike dinlemiyor01 Şubat 2015 15:53
Antalya'da fırtınalı havada dev dalgaların arkasında fotoğraf çektirmek isteyen vatandaşlar, tehlikeye davetiye çıkardı.
Kar üstünde güreş01 Şubat 2015 15:53
Ordu Büyükşehir Belediyesi ve Kabadüz Belediyesi'nin ortaklaşa düzenlediği 10'uncu kar şenliği renkli başladı
Bu defa uçurmadı, komple söktü01 Şubat 2015 15:52
Etkisi devam eden lodos Seyrantepe'de bir apartmanın çatısını uçurdu. Olay'da can kaybı olmazken maddi hasar meydana geldi.
Çanakkale'de Lodos otomobili uçurdu01 Şubat 2015 15:47
Çanakkale'de el freni çekilmeden bırakılan bir otomobil, lodosun etkisiyle sürüklenerek Sarıçay Deresine uçtu.
''Bu vahşi terör olayını kınıyoruz''01 Şubat 2015 15:33
Terör örgütü IŞİD'in ikinci Japon rehineyi infaz etmesine Ankara da sert tepki gösterdi.
Öldürülen rehinenin annesi konuştu01 Şubat 2015 15:31
IŞİD'in öldürdüğü Japon gazeteci Kenji Goto'nun annesi İşido, 'Yüreğim parçalandı' dedi.
Gülen sevenlerini uçuruma sürüklüyor!01 Şubat 2015 15:17
Hüseyin Gülerce canlı yayında Fethullah Gülen'e bir çağrıda bulunarak 'Artık gönüllerine girdiğiniz bu insanların yakasını bırakın' dedi.
Facebook'ta asla bunları yapmayın
Eski devlet başkanı hayatını kaybetti!
Başına çatı malzemesi düştü öldü
Beşiktaş - Mersin İdmanyurdu CANLI
Arınç hükümetin ayakta kalma sırrını açıkladı
Fenerbahçe'den Dzeko için çılgın teklif!
S&P Ukrayna'nın kredi notunu indirdi
F.Bahçe rahat kazandı
Diş ağrısı sanıyorsunuz ama ...
Umudunu, Başbakan'a verdiği mektuba bağladı
Lodos kaldırım taşlarını bile söktü
Karadeniz'de Samsun rüzgarı!
Kar üstünde güreş
Özçekim çılgınlığı tehlike dinlemiyor
Bu defa uçurmadı, komple söktü
Bolu'dan üç golle üç puan!
ABD: Irak'a asker gönderebiliriz
İmirzalıoğlu'na büyük sürpriz!
Çanakkale'de Lodos otomobili uçurdu
Husiler Suudi Arabistan'ı protesto etti
''Bu vahşi terör olayını kınıyoruz''
Öldürülen rehinenin annesi konuştu
Gülen sevenlerini uçuruma sürüklüyor!
Torku Konyaspor galibiyeti hatırladı
Beşiktaş, potada hükmen galibiyet bekliyor
Erdoğan'a ve mitinge katılanlara hakarete ceza
Polisevinde yangın çıktı
Arda Turan için flaş transfer gelişmesi!
MHP Başkanlık'tan geri adım attı
Yunanistan Filistin'i tanıyacak
Rus uçağını F-16'lar durdurdu
Boko Haram yine saldırdı
SGK borç yapılandırması için yarın son gün!
Davutoğlu'ndan Afyon'a hızlı tren müjdesi
Meteoroloji uyardı: Bu illere çok kuvvetli sağanak
Ayder’de karsız "kardan adam" şenliği
Lodos nedeniyle kriz masası kuruldu
Koray Arslan, Akhisar Belediyespor'da
YHT'de bütün yolcular indirildi!
Çipras, lüks makam araçlarını satacak
Okmeydanı'nda tapu süreci hızlandı
Baydar: Hleb ile yollarımızı ayırıyoruz
Yakalanan hırsızlık zanlısı şoke etti!
Sevenleri Barış Manço'yu unutmadı
İki ilde 8 terörist teslim oldu
Roma, Doumbia'yı kadrosuna kattı
Çalışanlara çip takıldı!
Bardakoğlu, CHP'nin teklifine yanıt verdi
İhsanoğlu CHP'den aday mı olacak?
Türkiyeli bilim insanlarından bir ilk
Diriliş Zihgir'i de diriltti!
İspanya'da 'değişim' yürüyüşü
Milli Eğitim bu okulların peşinde
Cilvegözü Kapısı beş gün sonra yeniden açıldı
Yeryüzünün 'en büyük' canlı organizması
Bakan da olsan o kar temizlenecek!
DEAŞ'tan bir infaz daha
Halı ihracatında 2014 rekoru
ABD ile Suudi Arabistan arasında Bender savaşı
Hızlı tren seferleri durdu
THY bu yıl 2 bin 500 kişi alacak
İzmir’in stat sorunu haftaya çözülüyor
Futbolda ara transfer dönemi bitiyor
Gazetecilerin 400 günlük esareti
Toronto Raptors uzatmada güldü
Kayahan'dan sürpriz 'Nilüfer' kararı!
Dev projeye sürpriz öneri