Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Merkez'den flaş döviz kararı UEFA'dan Beşiktaş özrü! F-16'lar sınıra gönderildi Celal KazdağlıFloransa'da 'Şah-Fırat'a uyanmak
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:56
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2012 Pazartesi 19:00
İzmir'in Karabağlar ilçesinde, açtığı ateş sonucu Emrah Barlak'ın ölümüne sebep olan polis memuru tutuklandı.

Cennetçeşme Mahallesi'nde görev yapan asayiş ekibine ait araç, 12 Ağustos'ta Limontepe semti 3820 Sokak'ta, Erhan Barlak'ın (20) kullandığı ve plakası açıklanmayan otomobille çarpıştı. Kazanın ardından tutanak düzenlemek ve sürücü hakkında ehliyeti bulunmadığı için işlem yapmak isteyen polislerle Erhan Barlak arasında tartışma çıktı. Tartışmaya, Erhan Barlak'ın ağabeyi Emrah Barlak (26) ve yakınları Faruk Karhan'ın da (29) karışmasıyla büyüyen olayda ekipte yer alan ve ismi açıklanmayan bir polis memuru, etrafında biriken ve üzerine yürüyenleri dağıtmak için biber gazı sıkarak müdahale etti.

Arbede sırasında polis memurları, biber gazı sıktıktan sonra havaya ateş etti. Adı açıklanmayan polis memuru, meslektaşının üzerine sandalyeyle saldırıldığını görünce silahını tekrar ateşledi. Bu sırada Emrah Barlak karnından, kardeşi Erhan Barlak ve Faruk Karhan bacaklarından, yoldan geçen Halil Altun da seken bir kurşun sebebiyle hafif yaralandı. Emrah Barlak hastanede hayatını kaybederken diğerlerinin tedavisinin devam ettiği belirtildi.

Olayın ardından Cinayet Büro Amirliği tarafından polis memuru gözaltına alındı, ekip arkadaşı ise açığa alındı. Emniyette işlemleri tamamlanan polis memuru adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan polis memuru tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 503 kez okundu.

Ahmedinejad'ı protesto edenlere linç girişimi!28 Şubat 2015 00:22
Bursa'da Erbakan anmasına katılan Ahmedinejad'ı İran'ın Suriye'ye verdiği destek sebebiyle protesto eden bir grup linç edilmeye çalışıldı.
28 Şubat sizin için ne ifade ediyor?28 Şubat 2015 00:10
28 Şubat darbesinin 18. yıl dönümünde, siyasilere, yazarlara, aktivistlere ve hukukçulara, "Sizin için 28 Şubat ne ifade ediyor" diye sorduk. İşte Post-Modern darbeyi anlatan o sözler...
Çökme riski evleri boşalttırdı27 Şubat 2015 22:54
Bayraklı ilçesindeki 2 apartman çökme tehlikesi nedeniyle boşaltıldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan İstanbul'a geldi27 Şubat 2015 22:38
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, eşi Emine Erdoğan ve kızı Sümeyye Erdoğan ile birlikte İstanbul'a geldi.
Ambulansla otomobil çarpıştı: 7 yaralı27 Şubat 2015 22:27
Adıyaman'da ambulansla otomobilin çarpışması sonucu 7 kişi yaralandı.
Emekli başkomiseri evine giren hırsız vurdu27 Şubat 2015 22:24
İzmir'in Bayraklı İlçesi'nde emekli başkomiser Hamdullah Ekici, evine hırsızlık amacıyla giren biri kız 2 kişi tarafından ayağından vuruldu.
Kayıp kız, 16 gün sonra bakın nerede bulundu27 Şubat 2015 22:22
Bursa'da 16 gün önce ortadan kaybolan 17 yaşındaki K.Y.'yi, polis Tekirdağ’ın Çerkezköy İlçesi'ndeki bir barda buldu.
Villa yapılacak alandan tarih fışkırdı27 Şubat 2015 21:46
Bodrum'da, kazı yapılan bir arazide 3 bin 500 yıllık Antik Halikarnassos Kenti'nin sur duvarları, bina kalıntıları ve 3 mezara rastlandı.
Cizre sokaklarını savaş alanına çevirdiler27 Şubat 2015 21:28
Şırnak'ın Cizre ilçesinde izinsiz gösteri yapan yüzleri maskeli gruba polis müdahale etti.
Böylesi ilk kez görüldü! Stadı okuttular27 Şubat 2015 21:04
Rizespor’un 280 gündür kendi sahasında galip gelememesi nedeniyle dedikodular artınca, Necati Hut hoca stadyuma giderek için dua etti.
13 uyuşturucu taciri tutuklandı27 Şubat 2015 20:49
Afyonkarahisar'da, uyuşturucu ticareti yaptığı iddia edilen 15 kişiden 13 tutuklandı.
Ahmedinejad'a şok Suriye protestosu!27 Şubat 2015 20:47
Eski İran Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad'ın katılımıyla düzenlenen gece öncesinde, etkinliğin yapıldığı kongre merkezinin önünde Ahmedinejad'ı protesto eden bir kişi gözaltına alındı.