Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bahçeli’den Gülen’e manidar çağrı! Murat Göğebakan'dan kötü haber! Paralel polislerin 22'si adliyede Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:56
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2012 Pazartesi 19:00
İzmir'in Karabağlar ilçesinde, açtığı ateş sonucu Emrah Barlak'ın ölümüne sebep olan polis memuru tutuklandı.

Cennetçeşme Mahallesi'nde görev yapan asayiş ekibine ait araç, 12 Ağustos'ta Limontepe semti 3820 Sokak'ta, Erhan Barlak'ın (20) kullandığı ve plakası açıklanmayan otomobille çarpıştı. Kazanın ardından tutanak düzenlemek ve sürücü hakkında ehliyeti bulunmadığı için işlem yapmak isteyen polislerle Erhan Barlak arasında tartışma çıktı. Tartışmaya, Erhan Barlak'ın ağabeyi Emrah Barlak (26) ve yakınları Faruk Karhan'ın da (29) karışmasıyla büyüyen olayda ekipte yer alan ve ismi açıklanmayan bir polis memuru, etrafında biriken ve üzerine yürüyenleri dağıtmak için biber gazı sıkarak müdahale etti.

Arbede sırasında polis memurları, biber gazı sıktıktan sonra havaya ateş etti. Adı açıklanmayan polis memuru, meslektaşının üzerine sandalyeyle saldırıldığını görünce silahını tekrar ateşledi. Bu sırada Emrah Barlak karnından, kardeşi Erhan Barlak ve Faruk Karhan bacaklarından, yoldan geçen Halil Altun da seken bir kurşun sebebiyle hafif yaralandı. Emrah Barlak hastanede hayatını kaybederken diğerlerinin tedavisinin devam ettiği belirtildi.

Olayın ardından Cinayet Büro Amirliği tarafından polis memuru gözaltına alındı, ekip arkadaşı ise açığa alındı. Emniyette işlemleri tamamlanan polis memuru adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan polis memuru tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 487 kez okundu.

İslam: Çocuk yaştaki evliliklere sıfır tolerans!24 Temmuz 2014 15:18
Bakanı İslam, "Çocuk yaştaki evliliklere sıfır tolerans gösteriyoruz" dedi.
Akrabalarına kızınca servetini Türk Kızılay'ına bağışladı24 Temmuz 2014 15:09
Edirneli Meryem Hadımlı, akrabalarıyla yaşadığı sıkıntıları nedeniyle servetini Türk Kızılayı'na bağışladı.
DOB yönetiminde değişiklik24 Temmuz 2014 15:07
Devlet Opera ve Balesi Genel Müdürlüğü ve Genel Sanat Yönetmenliği'ne, orkestra şefi ve besteci Selman Ada getirildi.
CHP'den 'Kürecik' çarkı24 Temmuz 2014 15:04
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, “Kürecik kurulurken ‘doğru karar’ diyen Loğoğlu bugün muhalefet yapmış olmak için böyle konuşuyor” dedi.
Bahçeli’den İsrail’e sert tepki24 Temmuz 2014 15:01
MHP Lideri Devlet Bahçeli Parti Genel Merkezinde gündeme dair açıklamalarda bulundu.
Netanyahu: Operasyonlar sürecek24 Temmuz 2014 14:48
İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırılarının devam edeceğini belirtti
Birileri uzattığımız dostluk elinden rahatsız oluyorlar24 Temmuz 2014 14:47
İşler, "Yeni Türkiye'nin inşası hızla devam ediyor. Bu da birilerini rahatsız ediyor. Birileri bizim komşularımıza, uzattığımız dostluk, elinden, işbirliği ve dayanışma elinden rahatsız oluyorlar" dedi.
Bu yolda telefonla yürümek yasak!24 Temmuz 2014 14:44
Telefonlarımızın hayatımızı ve bizi nasıl esir aldığı, bu ilginç yasakla bir kez daha ortaya çıktı.
Güneydoğu turu ölümle bitti24 Temmuz 2014 14:40
Motosikletle İstanbul'dan Güneydoğu turuna çıkan Abdullah Türk ve Engin Öksüz'ün, metruk bir evde cesetleri bulundu.
Erdoğan: İsrail terörist devlettir24 Temmuz 2014 14:29
Başbakan Erdoğan, İsrail'in "Türkiye ve Katar terörü finanse ediyor" iddiasına tarihi bir yanıt vererek, "Biz insani yardım yapıyoruz. İsrail bir terör devletidir" dedi.
En düşük sıcaklık 22 derece24 Temmuz 2014 14:27
Termometreler, hafta içinde bazı bölgelerde 44 dereceyi gösterirken, deniz suyu sıcaklıkları 29 dereceyi buldu.
Vatandaşlardan RTÜK'e şikayet yağıyor24 Temmuz 2014 14:23