Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İstanbul'da 'sarı toz' alarmı Arınç: İmralı heyeti değişebilir Altının gidişatı ne olacak? Zeynel ÇakırEdi bese!
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:56
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2012 Pazartesi 19:00
İzmir'in Karabağlar ilçesinde, açtığı ateş sonucu Emrah Barlak'ın ölümüne sebep olan polis memuru tutuklandı.

Cennetçeşme Mahallesi'nde görev yapan asayiş ekibine ait araç, 12 Ağustos'ta Limontepe semti 3820 Sokak'ta, Erhan Barlak'ın (20) kullandığı ve plakası açıklanmayan otomobille çarpıştı. Kazanın ardından tutanak düzenlemek ve sürücü hakkında ehliyeti bulunmadığı için işlem yapmak isteyen polislerle Erhan Barlak arasında tartışma çıktı. Tartışmaya, Erhan Barlak'ın ağabeyi Emrah Barlak (26) ve yakınları Faruk Karhan'ın da (29) karışmasıyla büyüyen olayda ekipte yer alan ve ismi açıklanmayan bir polis memuru, etrafında biriken ve üzerine yürüyenleri dağıtmak için biber gazı sıkarak müdahale etti.

Arbede sırasında polis memurları, biber gazı sıktıktan sonra havaya ateş etti. Adı açıklanmayan polis memuru, meslektaşının üzerine sandalyeyle saldırıldığını görünce silahını tekrar ateşledi. Bu sırada Emrah Barlak karnından, kardeşi Erhan Barlak ve Faruk Karhan bacaklarından, yoldan geçen Halil Altun da seken bir kurşun sebebiyle hafif yaralandı. Emrah Barlak hastanede hayatını kaybederken diğerlerinin tedavisinin devam ettiği belirtildi.

Olayın ardından Cinayet Büro Amirliği tarafından polis memuru gözaltına alındı, ekip arkadaşı ise açığa alındı. Emniyette işlemleri tamamlanan polis memuru adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan polis memuru tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 494 kez okundu.

Kazazedenin mucize kurtuluşu24 Ekim 2014 13:08
Malezya'da ormanda trafik kazası geçiren bir kişi, üç gün boyunca sürünerek bir köye ulaşmayı başardı.
Suriyeli bebeğe "AFAD" adı verildi24 Ekim 2014 13:07
Suriyeli Kürt aile, Türkiye'de dünyaya gelen çocuklarına "AFAD" adını verdi. Halep'e bağlı Kobani'deki (Ayn el Arap) çatışmalardan kaçan hamile Rojin İsa, annesi ve 4 çocuğu ile yaklaşık 1 ay önce Türkiye'ye sığındı. Aile daha sonra Başbakanlık Afet ve Acil Durum Başkanlığı (AFAD) tarafından Suruç ilçesinde oluşturulan geçici barınma merkezine yerleştirildi. Üç gün önce sancıları artan Rojin İsa kaldırıldığı Suruç Devlet Hastanesinde kız çocuğu dünyaya getirdi. Suriyeli Kürt aile, bebeklerine "AFAD" ismini koydu.
Yaz saati 500 milyon tasarruf demek24 Ekim 2014 12:24
Taner Yıldız, yaz saati uygulaması ile 7 aylık süre içerisinde 500 milyon lira civarında tasarruf edildiğini belirtti.
Yılandan kurtulmak için denemediği kalmadı24 Ekim 2014 12:20
Zonguldak'ın Alaplı ilçesinde otomobiline giren yılan için yardım istediği itfaiye ekibi hayvanı bulamayınca aracının altında ateş yakan, sopayla konsola vuran, koltuğa süt bırakan ve sinek ilacı sıkan sürücü, girişimleri sonuçsuz kaldığı için otoparktan yaya olarak ayrıldı.
Trafikte yaka kamerası uygulaması başladı24 Ekim 2014 12:18
EMNİYET Genel Müdürlüğü Trafik Hizmetleri Başkanlığının, 'Trafik Hizmetlerinde Şeffaflık ve Güven Projesi' kapsamında, Kars'ta da trafik ekiplerine yaka kamerası dağıtıldı.
Camel sigarayı yasakladı24 Ekim 2014 12:16
ABD'nin ikinci büyük sigara üreticisi Camel, çalışanlarına sigara yasağı getirdi.
HDP'li vekil: Kızımın psikolojisi bozuldu24 Ekim 2014 12:07
HDP Grup Başkanvekili Pervin Buldan, Avrupa'da okuyan çocuğu ya da yakını olmadığını belirterek "Benim çocuğumun psikolojisi bozuldu. Kızım bana şöyle soruyor: 'Benim suçum ne?' Tek suçun benim kızım olmak. Başka bir suçun yok senin" dedi.
Sarhoş sürücüler karayolunu birbirine kattı24 Ekim 2014 12:04
Kocaeli’nin İzmit ilçesi D-100 Karayolunda meydana gelen maddi hasarlı kaza nedeniyle alkollü oldukları iddia edilen araç sürücüleri birbirine girdi. Sarhoş sürücüler karayolunu birbirine kattı
Diyarbakır'da 1,5 ton esrar ele geçirildi24 Ekim 2014 12:03
Lice'de jandarma ve polisin ortaklaşa yürüttüğü hava destekli operasyonda 1,5 ton esrar ele geçirildi.
Kanada Konsolosluğu'nda alarm!24 Ekim 2014 12:02
Kanada’nın İstanbul Başkonsolosluğu’na gelen ve içinden sarı renkte bir toz maddesi çıkan zarf panik yarattı.
Posta'dan ilk kez hükümete övgü24 Ekim 2014 11:58
Posta gazetesi, belki de son yıllarda hiç yapmadığı bir şekilde hükümetin herhangi bir uygulamasını beğendi.
Depremde kaybolan eşini 15 yıldır arıyor24 Ekim 2014 11:32
Ülkemizde binlerce vatandaşın ölümüyle sonuçlanan 17 Ağustos depremiyle ilgili ilginç bir olay ortaya çıktı.
Donetsk'te çatışma: 4 ölü
Fransa'da 'Dağlık Karabağ' zirvesi
Kazazedenin mucize kurtuluşu
Şiir günleri bitti, en iyi şairler seçildi
Suriyeli bebeğe "AFAD" adı verildi
Ashton'a Kosova'dan üst düzey veda ziyareti
Kabe hizmetkarlarından el-Şibi vefat etti
13 kabusundan uyandık!
Kara Para Aşk dizisinden büyük ayıp
Kabuklarıyla tüketmek kanserden koruyor!
Bucaspor yara saracak
Asyalılar telefon kılıfı olarak canlı hayvan kullanıyor
Duvelibe IŞİD'den geri alındı
Çaykur Rizespor 3 puan arıyor
Kılıçdaroğlu: Dış politikada tam bir çuvallama var
Davutoğlu: Kılıçdaroğlu kış uykusundaydı
Ali Sami Yen kabri başında anıldı
Ruhsal bozukluğu görmezden gelmeyin
Faturaları düşürmenin yolu ısı yalıtımı
Perde bu akşam Karabük'te açılıyor
Erdoğan: Peşmerge sayısı 150'ye indirildi
Yaz saati 500 milyon tasarruf demek
Yılandan kurtulmak için denemediği kalmadı
Ukrayna seçim tarihinde bir ilk
Trafikte yaka kamerası uygulaması başladı
Davutoğlu açıkladı! AK Parti'de bir ilk olacak
Camel sigarayı yasakladı
Kartal'dan sürpriz 11
Suudi kadınlar direksiyona geçiyor
İstanbul'da 'sarı toz' alarmı
HDP'li vekil: Kızımın psikolojisi bozuldu
Sivasspor çıkışa geçmek istiyor
Sarhoş sürücüler karayolunu birbirine kattı
AB ile alabalıkta antidamping "pazarlığı"
Diyarbakır'da 1,5 ton esrar ele geçirildi
Kanada Konsolosluğu'nda alarm!
IŞİD'in günlük geliri dudak uçuklattı!
Roberto Carlos'a çılgın teklif !
Ebola piyasaları da vurdu!
Posta'dan ilk kez hükümete övgü
Alternatif tıp "hekimlere" emanet
Belçika basını rövanştan umutlu
İtalya ile AB arasında mektup gerginliği
Müslüman kıyımı durmuyor!
Cep telefononu satışlarına da taksit isteniyor
UEFA'dan flaş karar! Arnavutluk'a büyük şok
İsrail'den 40 yaş altındakilere engel
Kuyt transferi için İngiltere'den açıklama!
Yıldız: Yaz saati uygulaması enerji için önemli
Veli Kavlak, UEFA'yı da şaşırttı
Alternatif tıp, yasal teminat altına alınacak
Bakanlıktan muayenehane düzenlemesi
Depremde kaybolan eşini 15 yıldır arıyor
Necati Ateş'ten sürpriz karar!
Kılıçdaroğlu: Ne olacak bu memleketin hali
Çin'de konut fiyatları geriledi
Konut satışları Eylül'de yüzde 13.2 yükseldi
Nike ve Apple ortak oluyor
Diyanet'ten 81 ile 40 milyon fidan
Sokakta baltalı saldırgan dehşeti
Victor Valdes geri dönüyor! Yeni takımı...
İkinci el satışları durma noktasında
Arınç: İmralı heyeti değişebilir
Bahçeli'den Kılıçdaroğlu'na ağır sözler
TUS ve DUS yerleştirme sonuçları açıklandı