Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Gülen'in 'Küçük Dünyam' kitabının analizi CHP'li başkanın koruma polisi ve eşi ölü bulundu 3.köprüye 10 metre kaldı! Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken ‘Dinle küçük adam...’
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:56
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2012 Pazartesi 19:00
İzmir'in Karabağlar ilçesinde, açtığı ateş sonucu Emrah Barlak'ın ölümüne sebep olan polis memuru tutuklandı.

Cennetçeşme Mahallesi'nde görev yapan asayiş ekibine ait araç, 12 Ağustos'ta Limontepe semti 3820 Sokak'ta, Erhan Barlak'ın (20) kullandığı ve plakası açıklanmayan otomobille çarpıştı. Kazanın ardından tutanak düzenlemek ve sürücü hakkında ehliyeti bulunmadığı için işlem yapmak isteyen polislerle Erhan Barlak arasında tartışma çıktı. Tartışmaya, Erhan Barlak'ın ağabeyi Emrah Barlak (26) ve yakınları Faruk Karhan'ın da (29) karışmasıyla büyüyen olayda ekipte yer alan ve ismi açıklanmayan bir polis memuru, etrafında biriken ve üzerine yürüyenleri dağıtmak için biber gazı sıkarak müdahale etti.

Arbede sırasında polis memurları, biber gazı sıktıktan sonra havaya ateş etti. Adı açıklanmayan polis memuru, meslektaşının üzerine sandalyeyle saldırıldığını görünce silahını tekrar ateşledi. Bu sırada Emrah Barlak karnından, kardeşi Erhan Barlak ve Faruk Karhan bacaklarından, yoldan geçen Halil Altun da seken bir kurşun sebebiyle hafif yaralandı. Emrah Barlak hastanede hayatını kaybederken diğerlerinin tedavisinin devam ettiği belirtildi.

Olayın ardından Cinayet Büro Amirliği tarafından polis memuru gözaltına alındı, ekip arkadaşı ise açığa alındı. Emniyette işlemleri tamamlanan polis memuru adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan polis memuru tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 501 kez okundu.

Diyarbakır'da 4 uçak seferi iptal edildi22 Aralık 2014 11:47
Diyarbakır ve Batman'da yoğun sis hava ve kara ulaşımını olumsuz etkiledi. Diyarbakır'da etkili olan sis nedeniyle 4 uçak seferi iptal edildi.
Bolu Dağı'nda 6 araç birbirine girdi22 Aralık 2014 11:47
Bolu Dağı'nda kar yağışı nedeniyle kayan otomobil önünde gitmekte olan otomobile çarptı.
Bu yıl Guinness'e 9 rekorla girdik22 Aralık 2014 11:41
Guinness Dünya Rekorları Türkiye Temsilcisi Şeyda Subaşı Gemici, Türkiye'de rekor denemelerinin her aşamasını kontrol ettiklerini söyledi.
İzmir'de 96 bin sakız fidanı yeşerecek22 Aralık 2014 11:38
Orman ve Su İşleri Bakanlığının uygulamaya koyduğu Sakız Eylem Planı çerçevesinde İzmir'de 96 bin sakız fidanı yetiştirilecek.
Bu yıl Guinness'e 9 rekorla girdik22 Aralık 2014 11:36
Türkiye'de bu yıl "dünyanın en kalabalık kahvaltı sofrası", "aynı anda en çok çiçek soğanı dikme" "en büyük online selfie albümü" gibi sıra dışı etkinliklere imza atıldı.
Turistlerden kaza hatırası!22 Aralık 2014 11:34
Turistleri taşıyan otobüs, kar yağışı nedeniyle kayganlaşan yolda yan yattı. Kazadan yara almadan kurtulan turistler, otobüsün bagajından tahliye edildi.
Her 5 araçtan 1'i İstanbul'da22 Aralık 2014 11:33
Trafikteki her 5 araçtan birinin bulunduğu İstanbul, otomobil, minibüs, otobüs, kamyonet ve kamyon sayısında Türkiye'de ilk sırada yer alıyor
CHP'li başkanın koruma polisi ve eşi ölü bulundu22 Aralık 2014 11:33
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'nun kadın koruma polisi ile eşi, evlerinde silahla vurulmuş halde ölü bulundu.
3.köprüye 10 metre kaldı!22 Aralık 2014 11:28
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Elvan ulaşımdan teknolojiye dair Türkiye için çok önemli projelerdeki son durumu madde madde açıkladı.
Göz çevresindeki kırışıklıklar yaşı ele veriyor22 Aralık 2014 11:27
Uzmanlar, göz çevresinin yüzde en erken yaşlanan ve kişinin yaşını ele veren en önemli kısım olduğunu söyledi.
Buzlanma nedeniyle dört araç devrildi: 1 ölü 8 yaralı22 Aralık 2014 11:23
Konya’nın Ilgın ilçesinde buzlanma yüzünden iki otomobil ile yolcu minibüsü ve kamyonetin yoldan çıkarak devrilmesi sonucu 1 kişi öldü, 8 kişi yaralandı.
Bakan açıkladı! O kurum yeniden yapılandırlacak22 Aralık 2014 11:20
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan TİB'in farklı bir yere taşınarak yeniden yapılandırılacağını açıkladı.
Hamzaoğlu'nun en beğendiği Beşiktaşlı...
Bolu Dağı'nda 6 araç birbirine girdi
Diyarbakır'da 4 uçak seferi iptal edildi
Göktürk-2 kutupsal yörüngesinde 2. yılını tamamladı
Deve ile su çıkarılan tarihi kuyuya yoğun ilgi
Fenerbahçe yönetiminden Emenike'yi şoke eden ceza
Bu yıl Guinness'e 9 rekorla girdik
Transfer sürprizi! G.Saray'a geri dönüyor
Burak Yılmaz: F.Bahçe'nin ki penaltı mı hocam?
Gülen'in 'Küçük Dünyam' kitabının analizi
İzmir'de 96 bin sakız fidanı yeşerecek
Yıldız oyuncuya hırsız şoku
Bu yıl Guinness'e 9 rekorla girdik
Turistlerden kaza hatırası!
CHP'li başkanın koruma polisi ve eşi ölü bulundu
Her 5 araçtan 1'i İstanbul'da
Urfalıyam Ezelden yine yayından kaldırılıyor
Aktay: Paralel Yapı mafya gibi
3.köprüye 10 metre kaldı!
Bundesliga'da rekorlar kırıldı
Göz çevresindeki kırışıklıklar yaşı ele veriyor
Hasan Şaş'ın kendisine benzettiği Beşiktaşlı
Sergen Yalçın imzayı attı! Tek sorun...
Buzlanma nedeniyle dört araç devrildi: 1 ölü 8 yaralı
Her gün binlerce kişi kredi notunu soruyor
Bakan açıkladı! O kurum yeniden yapılandırlacak
Sahibinden gülme krizine sokan ilan
Kızakta Türkiye ilk altını kazandı
"Kerbela" bu kez notalarla gönülleri yakacak
La Liga’da 16. haftanın görünümü
Fahriye ile Burak yangın merdiveninden kaçtı
Çocuk damatlar da gelinler kadar mağdur
HDP heyeti: Kriz sürecini geride bıraktık
Hurda klasik otomobiller 100 bin liraya yenileniyor
Tapuda kredi kartı uygulaması başlıyor
Sergen'in imzası TRT'ye bağlı
Ermenekli madencilere ev yarıdmı
'Facebook yaşlanıyor'