Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Yollara dikkat! Yoğunluk başladı TEOG‘da tercih maratonu başlıyor Statta, çadırda ve halı sahada oy verecekler! Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:56
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2012 Pazartesi 19:00
İzmir'in Karabağlar ilçesinde, açtığı ateş sonucu Emrah Barlak'ın ölümüne sebep olan polis memuru tutuklandı.

Cennetçeşme Mahallesi'nde görev yapan asayiş ekibine ait araç, 12 Ağustos'ta Limontepe semti 3820 Sokak'ta, Erhan Barlak'ın (20) kullandığı ve plakası açıklanmayan otomobille çarpıştı. Kazanın ardından tutanak düzenlemek ve sürücü hakkında ehliyeti bulunmadığı için işlem yapmak isteyen polislerle Erhan Barlak arasında tartışma çıktı. Tartışmaya, Erhan Barlak'ın ağabeyi Emrah Barlak (26) ve yakınları Faruk Karhan'ın da (29) karışmasıyla büyüyen olayda ekipte yer alan ve ismi açıklanmayan bir polis memuru, etrafında biriken ve üzerine yürüyenleri dağıtmak için biber gazı sıkarak müdahale etti.

Arbede sırasında polis memurları, biber gazı sıktıktan sonra havaya ateş etti. Adı açıklanmayan polis memuru, meslektaşının üzerine sandalyeyle saldırıldığını görünce silahını tekrar ateşledi. Bu sırada Emrah Barlak karnından, kardeşi Erhan Barlak ve Faruk Karhan bacaklarından, yoldan geçen Halil Altun da seken bir kurşun sebebiyle hafif yaralandı. Emrah Barlak hastanede hayatını kaybederken diğerlerinin tedavisinin devam ettiği belirtildi.

Olayın ardından Cinayet Büro Amirliği tarafından polis memuru gözaltına alındı, ekip arkadaşı ise açığa alındı. Emniyette işlemleri tamamlanan polis memuru adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan polis memuru tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 488 kez okundu.

Yollara dikkat! Yoğunluk başladı30 Temmuz 2014 10:01
Ramazan Bayramı tatili için yola çıkan tatilciler, TEM Otoyolu İstanbul istikametinde yoğunluk oluşturdu.
Aydın'da trafik kazası: 6 yaralı30 Temmuz 2014 10:00
Aydın'ın Germencik ilçesinde meydana gelen trafik kazasında ikisi çocuk 6 kişi yaralandı.
Paralel olmayanlara namus tuzağı!30 Temmuz 2014 09:35
Derin yapının kendileriyle ortak çalışmayan ve kontrollerine girmeyen emniyet müdürleri ve amirlerin eşlerini ve kızlarını yasadışı dinledikleri ortaya çıktı.
Avukatların üç aşamalı 'şeytani' planı!30 Temmuz 2014 09:02
Paralel polislerin "casusluk" ve "yasadışı dinleme" soruşturması kapsamında adliyeye sevkleri sırasında yaşanan kargaşanın altından 3 avukatın şeytani planı çıktı.
Paralelcilerin taraftarı kışkırtma tezgâhı!30 Temmuz 2014 08:41
Paralel yapının son kumpas planı, polis ve yargıdaki uzantıları üzerinden, futbol taraftarlarını hükümet aleyhinde kışkırtıp Türkiye'nin dört bir yanında olaylar çıkartmak.
Hablemitoğlu suikastinde derin şüphe!30 Temmuz 2014 07:48
Türkiye'nin yakın tarihine damga vuran faili meçhul cinayetler arasında yer alan, Doç. Dr. Necip Hablemitoğlu suikastı dosyası, 12 yıllık aranın ardından raftan indiriliyor.
Paralelcilerden kayıtlara toplu imha!30 Temmuz 2014 07:44
Ramazan Akyürek'in görevden alınmadan 6 gün önce 'kanıt temizliği' yaptırdığı Emniyet İstihbarat Dairesi'nde bir 'delete' (silme) skandalı daha ortaya çıktı.
Çözüm sürecinde eve dönüş başlıyor!30 Temmuz 2014 07:41
Çözüm sürecine yasal zemin sağlanmasının ardından dağdan inişler başlıyor. İnişe ilişkin takvim 5 hafta içinde netleşecek. Dağdan inenlere konut yardımı ile iş kurmaları için tarım ve hayvancılık kredisi verilecek.
Yargıdan?dinleme haberlerine emsal karar30 Temmuz 2014 06:54
Paralel Yapı’nın partilere kurduğu dinleme kumpaslarının deşifre olmasının ardından yayın durdurma girişimlerine hukuk ‘dur’ dedi.
Tutuklanan 11 polis Metris Cezaevi'nde30 Temmuz 2014 03:21
,Paralel yapı soruşturmasında tutuklanan 11 polis, saat 03.00 sıralarında Metris Cezaevi'ne konuldu.
Hakim 49 polis hakkındaki kararını açıklandı29 Temmuz 2014 23:59
3. Sulh Ceza Hakimi İslam Çiçek, paralel yapı operasyonunda gözaltına alınan 49 polis hakkındaki kararı açıkladı
Gazze için 8 gündür yürüyorlar29 Temmuz 2014 20:58
Kayseri'de yaşayan Tokluman ailesi İsrail'in Gazze saldırılarını protesto etmek amacıyla yürüyüş başlattılar.
Aydın'da trafik kazası: 6 yaralı
Müslüman evlerine 'nefret' broşürü
Ergenekon ve paralelcilerin 'paralel özellikleri'
Paralel olmayanlara namus tuzağı!
Galatasaray'ın teklifini reddetti!
TEOG‘da tercih maratonu başlıyor
Avukatların üç aşamalı 'şeytani' planı!
Filistinli gençler: Türkiye bölgenin ağabeyi olsun
Statta, çadırda ve halı sahada oy verecekler!
Üç padişahın hayali gerçek oldu!
Soda sevenlere önemli uyarı!
Paralelcilerin taraftarı kışkırtma tezgâhı!
Paralel yapı çözülürken...
Parmak arası terlikle direniş!
Hablemitoğlu suikastinde derin şüphe!
Paralelcilerden kayıtlara toplu imha!
Çözüm sürecinde eve dönüş başlıyor!
Bu salatalık 1.1 milyar dolar!
İsrail yine BM'nin okulunu vurdu!
Ulaşım 10 kat daha ucuza gelecek!
Siyonist İsrail camileri de hedef aldı!
Galatasaray küçülüyor mu?
Galatasaraylı taraftarları heyecanlandıran isim!
Kızılay görevlisi Türkiye'ye getirildi
İsrailli şarkıcı: Masumlar katlediliyor yüreğim paramparça!
Türkiye'ye havadan para yağdı!
‘Kadir Abi‘ sıcak bakıyor: Turistlere Kartal pençesi!
Yargıdan?dinleme haberlerine emsal karar
Yalçın Ayhan'ın yeni takımı belli oldu
Gazze'de yıkılan ev sayısı
İhsanoğlu'ndan İstiklal Marşı skandalı!
Tutuklanan 11 polis Metris Cezaevi'nde
İşte Hamas'ın ateşkes şartları!
Paralelcilerden 'Erdoğan cinlerle seçim kazanıyor' iddiası
Doğalgaza zam yapılacak mı?
İsrail katliama devam ediyor
Hakim 49 polis hakkındaki kararını açıklandı
Yahudi yazar ve bilimadamı Finkelstein gözaltına alındı
Davutoğlu'ndan Abbas ile Meşal ilişkisine dikkat
Şili Tel Aviv Büyükelçisi'ni geri çağırdı
İsrail'i protesto eden ünlü yazar gözaltına alındı
Kürt petrol tankeri için ABD'den şok karar
Scolari'nin yeni adresi belli oldu
Kanada Libya elçiliğini kapattı
Tarık için flaş transfer açıklaması!
Sincan Uygur Özerk Bölgesi'nde saldırı
Din işleri devletin işi değildir
DHKP-C'den Demirtaş'a saldırı, Kılıçdaroğlu'na izin!
Gazze için 8 gündür yürüyorlar
Rusya tek bir kanıt ortaya koyamadı
Halep'te Esed'e büyük darbe
İsrailli milletvekili Zuabi Meclisten uzaklaştırıldı
Polise taş atan çocuklara temizlik yaptırıldı
Bilic'ten yönetime transfer mesajı!
Gazze'de mehmetçiğin de kanı vardır
4 tutuklu ve hükümlü firar etti
Yıldız futbolcunun babası kaçırıldı
Almanya bu Türk'ü konuşuyor
Kazalar bayramın tadını kaçırdı
İşte Ebu Hudayr'ın katili!
Beşiktaş dev maça bu 11'le çıkacak
Rüştü Reçber'in villası yanıyordu
Gazze'de ölü sayısı 1158'e yükseldi