Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi Başörtülü kadına ırkçı saldırı! ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun... Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:56
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2012 Pazartesi 19:00
İzmir'in Karabağlar ilçesinde, açtığı ateş sonucu Emrah Barlak'ın ölümüne sebep olan polis memuru tutuklandı.

Cennetçeşme Mahallesi'nde görev yapan asayiş ekibine ait araç, 12 Ağustos'ta Limontepe semti 3820 Sokak'ta, Erhan Barlak'ın (20) kullandığı ve plakası açıklanmayan otomobille çarpıştı. Kazanın ardından tutanak düzenlemek ve sürücü hakkında ehliyeti bulunmadığı için işlem yapmak isteyen polislerle Erhan Barlak arasında tartışma çıktı. Tartışmaya, Erhan Barlak'ın ağabeyi Emrah Barlak (26) ve yakınları Faruk Karhan'ın da (29) karışmasıyla büyüyen olayda ekipte yer alan ve ismi açıklanmayan bir polis memuru, etrafında biriken ve üzerine yürüyenleri dağıtmak için biber gazı sıkarak müdahale etti.

Arbede sırasında polis memurları, biber gazı sıktıktan sonra havaya ateş etti. Adı açıklanmayan polis memuru, meslektaşının üzerine sandalyeyle saldırıldığını görünce silahını tekrar ateşledi. Bu sırada Emrah Barlak karnından, kardeşi Erhan Barlak ve Faruk Karhan bacaklarından, yoldan geçen Halil Altun da seken bir kurşun sebebiyle hafif yaralandı. Emrah Barlak hastanede hayatını kaybederken diğerlerinin tedavisinin devam ettiği belirtildi.

Olayın ardından Cinayet Büro Amirliği tarafından polis memuru gözaltına alındı, ekip arkadaşı ise açığa alındı. Emniyette işlemleri tamamlanan polis memuru adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan polis memuru tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 490 kez okundu.

Aydın'da 270 kg esrar ele geçirildi02 Eylül 2014 23:35
Aydın'ın Çine İlçesi'nde, jandarma ekiplerinin yaptığı uyuşturucu operasyonunda 270 kilogram kubar esrar maddesi ele geçirildi.
Ev kredisi alana kedi hediye!02 Eylül 2014 23:26
Rusya'nın dev bankası Sberbank, ipotekli konut kredisi (mortgage) ile ev alan müşterilerine şans getirsin diye kedi hediye ediyor.
Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi02 Eylül 2014 23:19
Planlı elektrik kesintisi programı kapsamında Ankara, Kırıkkale, Kastamonu, Zonguldak ve Bartın'da 5 Eylül'de elektrik verilemeyecek.
Adıyaman'da otomobil takla attı: 4 yaralı02 Eylül 2014 23:18
Adıyaman-Şanlıurfa karayolunda bir otomobilin takla atması sonucu meydana gelen kazada 4 kişi yaralandı.
PKK-IŞİD Çatışması haberine açıklama02 Eylül 2014 23:18
İstanbul Emniyeti, bazı basın yayın kuruluşlarında ''İstanbul'da PKK-IŞİD çatışması'' şeklinde çıkan haberlere ilişkin açıklama yaptı.
Potanın Perileri Belarus'u devirdi!02 Eylül 2014 22:58
Uluslararası Ankara Basketbol Turnuvası'nda Türkiye, Belarus'u 57-40 yendi.
Güneş'teki büyük patlamlar korkuttu02 Eylül 2014 22:32
25 ve 26 Ağustosta meydana gelen güneş patlamaları ilginç görüntüler ortaya çıkardı.
2 terörist teslim oldu!02 Eylül 2014 22:31
Hakkari'nin Çukurca ilçesinde iki terörist, güvenlik güçlerine teslim oldu.
Profesör 200 bin lirasını kaptırdı!02 Eylül 2014 22:29
İstanbul Üniversitesi Öğretim Görevlisi Prof. Mine Yazıcı, kendisini MİT görevlisi olarak tanıtan dolandırıcılara, 200 bin lirasını verdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Azerbaycan'da02 Eylül 2014 22:06
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ikinci resmi yurtdışı ziyaretini gerçekleştirmek amacıyla Azerbaycan'a geldi.
Okmeydanı'nda izinsiz gösteriye müdahale02 Eylül 2014 21:49
Okmeydanı’nda toplanarak izinsiz gösteri yapan gruba polis müdahale etti.
Başörtülü kadına ırkçı saldırı!02 Eylül 2014 21:47
Avusturya'nın başkenti Viyana'da metroda yolculuk yapan 37 yaşındaki başörtülü Zeliha Çiçek, ırkçı saldırıya uğradı.
Avusturalya'dan Putin'e soğuk tavır
Terim: Bize çelme takan takmış
Aydın'da 270 kg esrar ele geçirildi
ABD‘den İsrail‘e sert tepki!
Ev kredisi alana kedi hediye!
Real'e şok yenilginin ardından kötü haber
Barcelona'da Neymar'a ilginç ceza
Dikkat! 5 ilde elektrik kesintisi
PKK-IŞİD Çatışması haberine açıklama
Adıyaman'da otomobil takla attı: 4 yaralı
Potanın Perileri Belarus'u devirdi!
Sepp Piontek adam gibi adam
Güneş'teki büyük patlamlar korkuttu
2 terörist teslim oldu!
Profesör 200 bin lirasını kaptırdı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan Azerbaycan'da
Justin Bieber tutuklandı!
ABD Yeni Zelanda'yı da yendi!
İşte Trabzonspor'un UEFA kadrosu!
Okmeydanı'nda izinsiz gösteriye müdahale
Başörtülü kadına ırkçı saldırı!
IŞİD ikinci ABD'li gazetecinin de kafasını kesti!
İran'da ayı kurtarma rezaleti!
ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun...
A Milli Takım'da sakatlık şoku
Soma’nın ilk tazminat davası
Batman'da 3.5 şiddetinde deprem
Burak Can Karamanoğlu davası başladı
Milan'dan transfer dersi
İstanbul'a hortum ve fırtına uyarısı!
Mardin Belediyesi'nde 4 dilli tabela
"Hedefimiz Milano'da final"
Kazara mayınlı araziye girdi
Muğla'da turist aracı kazası: 15 yaralı
Canikli, Ordu-Giresun havaalanını inceledi
Prandelli, Dzemaili'yi değil onu istemiş
Müslüm Gürses'in ismi bakın nereye verildi!
IŞİD Avrupa'ya petrol satıyor!
Yeni tat: Kaya tuzlu dondurma
Antalya'da 60 metreden denize uçtu
Başbakan ile muhalefet lideri mahkemelik oldu
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...
AK Parti MYK başladı
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Beşiktaş'ta izin sona eriyor!
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!
Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama
Kocaeli'de kırmızı alarm!
G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı
Milyonda bir ihtimaldi: Beyaz bebeği oldu!
Mersin'de parti binasına kumar baskını
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti
Ebola taşıyan adam panik yarattı
Dev adamlar yıkıldı!
5 gün boyunca yağmur var!
Osmanlı'yı yakından tanıdılar!
'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'
Diyarbakır'da F-16 düştü!
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!
Savaşın çocukları "barış" için ant içti
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak
Esed'e ağır darbe!
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
TSK'da kaç tane general var?
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı
Kuzey Irak'ta benzin 1.62 lira oldu
Galatasaray ve Fenerbahçe PFDK'da!