Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Maç sonrası taraftar Florya'yı bastı 'Cüneyt Çakır gerçekten...' G.Saray'da kırmızı kart şoku! Ömer Altaş"Tayyip çok sertçiler" siz bu devrimi hiç anlamamışsınız!
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:56
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2012 Pazartesi 19:00
İzmir'in Karabağlar ilçesinde, açtığı ateş sonucu Emrah Barlak'ın ölümüne sebep olan polis memuru tutuklandı.

Cennetçeşme Mahallesi'nde görev yapan asayiş ekibine ait araç, 12 Ağustos'ta Limontepe semti 3820 Sokak'ta, Erhan Barlak'ın (20) kullandığı ve plakası açıklanmayan otomobille çarpıştı. Kazanın ardından tutanak düzenlemek ve sürücü hakkında ehliyeti bulunmadığı için işlem yapmak isteyen polislerle Erhan Barlak arasında tartışma çıktı. Tartışmaya, Erhan Barlak'ın ağabeyi Emrah Barlak (26) ve yakınları Faruk Karhan'ın da (29) karışmasıyla büyüyen olayda ekipte yer alan ve ismi açıklanmayan bir polis memuru, etrafında biriken ve üzerine yürüyenleri dağıtmak için biber gazı sıkarak müdahale etti.

Arbede sırasında polis memurları, biber gazı sıktıktan sonra havaya ateş etti. Adı açıklanmayan polis memuru, meslektaşının üzerine sandalyeyle saldırıldığını görünce silahını tekrar ateşledi. Bu sırada Emrah Barlak karnından, kardeşi Erhan Barlak ve Faruk Karhan bacaklarından, yoldan geçen Halil Altun da seken bir kurşun sebebiyle hafif yaralandı. Emrah Barlak hastanede hayatını kaybederken diğerlerinin tedavisinin devam ettiği belirtildi.

Olayın ardından Cinayet Büro Amirliği tarafından polis memuru gözaltına alındı, ekip arkadaşı ise açığa alındı. Emniyette işlemleri tamamlanan polis memuru adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan polis memuru tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 485 kez okundu.

Adıyaman'da muhtarlık kavgası: 8 yaralı19 Nisan 2014 23:21
Adıyaman'ın Besni ilçesine bağlı Çaykaya köyünde, iki aile arasında çıkan ve silahların da kullanıldığı 'muhtarlık' kavgasında, 8 kişi yaralandı.
Şiddetli rüzgar, çatıları uçurdu19 Nisan 2014 22:42
Kırıkkale'de meydana gelen şiddetli rüzgardan dolayı binanın çatısı uçtu.
5 ölümlü kaza ile ilgili Vali'den açıklama19 Nisan 2014 20:58
İzmir Valisi Mustafa Toprak, Menemen ilçesi şarampole yuvarlanan minibüste hayatını biri çocuk 5 kişinin hayatını kaybettiğini, 32 kişinin de yaralandığını belirtirken kaza ile ilgili ayrıntılar verdi.
Twitter, o iki hesabı kapattı19 Nisan 2014 20:48
17 Aralık operasyonunun ardından ses tapelerini Twitter üzerinden paylaşılan o iki sayfa gizlendi.
Midibüs şarampole yuvarlandı: Ölü ve yaralılar var19 Nisan 2014 20:13
İzmir'in Menemen ilçesinde midibüsün şarampole yuvarlanması sonucu ilk belirlemelere göre 5 kişi öldü, çok sayıda kişi yaralandı.
Bakan Ala Erzurum'da gül dağıttı19 Nisan 2014 19:45
İçişleri Bakanı Efkan Ala, Erzurum'da esnaf ziyaretinde bulundu, Kutlu Doğu Haftası etkinlikleri kapsamında gül dağıttı.
Can Bonomo kaza geçirdi19 Nisan 2014 19:35
Şarkıcı Can Bonomo ile ekibini taşıyan araç, Gelibolu ilçesi yakınlarında kaza yaptı. Bonomo, kazayı hafif sıyrıklarla atlattı.
BDP'den Şemdinli'de 'Kutlu Doğum' mevlidi19 Nisan 2014 19:03
Hakkari'nin Şemdinli İlçesi'nde BDP tarafından Kutlu Doğum Haftası etkinlikleri kapsamıda mevlit okutuldu.
Kamyonet 4 aracı ezdi19 Nisan 2014 18:22
Antalya Akdeniz Bulvarı'nda karton atık yüklü kamyonet, park halindeki araçlara çarparak devrildi. Kazada 2 kişi yaralandı.
Şanlıurfa'da silahlı saldırı!19 Nisan 2014 17:54
Şanlıurfa'da otomobili ile kırımızı ışıkta beklerken silahlı saldırıya uğrayan bir kişi, hayatını kaybetti.
Uçurumdan düşen çocuk hayatını kaybetti19 Nisan 2014 17:53
Bitlis'in Hizan ilçesine bağlı Doğancı köyü Akdiken mezrasında hayatını kaybeden babasının taziyesine gelen 12 yaşındaki çocuğun uçurumdan düşerek hayatını kaybettiği bildirildi.
Soba yaşlı çiftin sonu oldu19 Nisan 2014 17:38
Manisa'nın Soma İlçesi'nde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenen 84 yaşındaki Mustafa Özdemir ile 81 yaşındaki eşi Mihrüban Özdemir hayatını kaybetti.
Arena'da tarihi hezimet!Twitter, o iki hesabı kapattıCüneyt Çakır'dan tartışmalı 2 kararAsgari ücrette ayrım bitiyor!Halid Meşal'den tarihi çağrıErdoğan'dan 'Başkanlık Sistemi' sinyaliUlan gerizekalı nereye atıyorsun?3 saatlik yol 15 dakikaya iniyor!'Hukuk eliyle darbe yapmak istediler!'Dünyayı şoke eden görüntü! Hayalet araba!Arınç'tan 'Kedicikler'e sert tepkiParalel medyanın Gül sevgisi!Bir özeleştiri daha: 30 Mart hezimet olduArınç: Biz farklı anlam çıkarmıyoruzVictor Hugo'nun Hz. Muhammed için yazdığı dizelerPassolig neden hedefte?Zaman hukuksuzluğu böyle savunduTüm Manşetler
Shota: Penaltı ve kırmızı kart...
Fener'den sonra şimdi de Kasımpaşa
'Çakır kendisini gülünç duruma düşürdü'
Adıyaman'da muhtarlık kavgası: 8 yaralı
Maç sonrası taraftar Florya'yı bastı
Chelsea'ye 77 maç sonra evinde darbe!
Şiddetli rüzgar, çatıları uçurdu
Selçuk fena isyan etti
Dilmen: Galatasaraylıları üzmesi gereken...
Barcelona'da ayrılık sesleri
'Cüneyt Çakır gerçekten...'
Arena'da tarihi hezimet!
5 ölümlü kaza ile ilgili Vali'den açıklama
Ukrayna krizi için Türk temsilci devrede
Twitter, o iki hesabı kapattı
Cüneyt Çakır'dan tartışmalı 2 karar
'Maçın hakkı beraberlikti'
Gaziantep ve Karşıyaka uzattıkça uzattı!
Midibüs şarampole yuvarlandı: Ölü ve yaralılar var
Yılın en iyi görüntüleri AA'dan
Bakan Ala Erzurum'da gül dağıttı
Saraybosna'da 528 idam kararına protesto
G.Saray'da kırmızı kart şoku!
Savaştan 19 yıl sonra gömüldü
Can Bonomo kaza geçirdi
TİKA'dan öğrencilere burs!
BDP'den Şemdinli'de 'Kutlu Doğum' mevlidi
F.Bahçe'den 22 sayı fark!
Maçta sürpriz evlilik teklifi!
Kamyonet 4 aracı ezdi
G.Saray'ın 11'i belli oldu! Büyük sürpriz
Asgari ücrette ayrım bitiyor!
Şanlıurfa'da silahlı saldırı!
G.Saray finale göz kırptı!
Uçurumdan düşen çocuk hayatını kaybetti
F.Bahçe'nin hocasına 3 dev talip!
Halid Meşal'den tarihi çağrı
Soba yaşlı çiftin sonu oldu
Yağmur duasında, yağmur yağdı
Papua Yeni Gine'de 7.5'lik deprem
Erdoğan'dan 'Başkanlık Sistemi' sinyali
Rusya'ya meteor düştü!
Alex'ten Beşiktaş derbisine özel mesaj!
Cumhurbaşkanlığına aday olacak mı?
1544 konuta 77 bin başvuru!
Ay yüzeyinde tatil köyü!
Isparta-Antalya yolunda otobüs devrildi!
Babacan'dan çok önemli mesajlar
İtirafta bulunarak CHP'den istifa etti
Sel 60 haneli köyü ikiye böldü
Millet 10 Ağustos'ta başkanını seçecek
Ulan gerizekalı nereye atıyorsun?