Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Haydarpaşa Numune'de Ebola paniği Vandalizm bir can daha aldı! Ücretsiz devlet dershaneleri bugün açılıyor Ömer AltaşGüvercine
ateş eden faşistler,
asla affedilmeyeceksiniz!
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:56
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2012 Pazartesi 19:00
İzmir'in Karabağlar ilçesinde, açtığı ateş sonucu Emrah Barlak'ın ölümüne sebep olan polis memuru tutuklandı.

Cennetçeşme Mahallesi'nde görev yapan asayiş ekibine ait araç, 12 Ağustos'ta Limontepe semti 3820 Sokak'ta, Erhan Barlak'ın (20) kullandığı ve plakası açıklanmayan otomobille çarpıştı. Kazanın ardından tutanak düzenlemek ve sürücü hakkında ehliyeti bulunmadığı için işlem yapmak isteyen polislerle Erhan Barlak arasında tartışma çıktı. Tartışmaya, Erhan Barlak'ın ağabeyi Emrah Barlak (26) ve yakınları Faruk Karhan'ın da (29) karışmasıyla büyüyen olayda ekipte yer alan ve ismi açıklanmayan bir polis memuru, etrafında biriken ve üzerine yürüyenleri dağıtmak için biber gazı sıkarak müdahale etti.

Arbede sırasında polis memurları, biber gazı sıktıktan sonra havaya ateş etti. Adı açıklanmayan polis memuru, meslektaşının üzerine sandalyeyle saldırıldığını görünce silahını tekrar ateşledi. Bu sırada Emrah Barlak karnından, kardeşi Erhan Barlak ve Faruk Karhan bacaklarından, yoldan geçen Halil Altun da seken bir kurşun sebebiyle hafif yaralandı. Emrah Barlak hastanede hayatını kaybederken diğerlerinin tedavisinin devam ettiği belirtildi.

Olayın ardından Cinayet Büro Amirliği tarafından polis memuru gözaltına alındı, ekip arkadaşı ise açığa alındı. Emniyette işlemleri tamamlanan polis memuru adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan polis memuru tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 493 kez okundu.

Ak Parti Milletvekili özel görevle Libya'ya gidiyor20 Ekim 2014 11:06
AK Parti Milletvekili Emrullah İşler, özel temsilci sıfatıyla Libya'ya gidiyor.
Hasta çocukları okula göndermeyin20 Ekim 2014 11:03
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Deniz Işık Senan, hasta olan çocukları okula göndermek yerine mutlaka bir hekime götürülmesi ve bulaşıcı hastalık durumu olup olmadığının kontrol edilmesi gerektiğini söyledi.
Haydarpaşa Numune'de Ebola paniği20 Ekim 2014 10:56
Haydarpaşa Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne Ebola şüphesiyle getirilen hasta paniğe neden oldu.
Kadın sözüne 350 milyon lira kredi20 Ekim 2014 10:46
Mikrokredi Programı ile sadece "söz" vererek kredi alan ev kadınları, kendi işinin patronu oluyor.
Niğde'de bir dağcı iniş sırasında kayboldu20 Ekim 2014 10:46
Niğde’nin Çamardı İlçesi’ndeki Demirkazık Dağı’na tırmanan Gezginler Rotası grubu üyelerinden 1 dağcı iniş sırasında kayboldu.
Düğünde açılan ateş sonucu 2 kişi yaralandı20 Ekim 2014 10:43
Ankara'nın Çubuk ilçesinde düğünde silahla ateş açan kişi, kendisinin ve yanındaki kişinin yaralanmasına neden oldu.
Halk otobüsünün çarptığı kadın hayatını kaybetti20 Ekim 2014 10:41
Burdur'da, halk otobüsünün çarptığı kadın yaşamını yitirdi.
Vandalizm bir can daha aldı!20 Ekim 2014 10:40
Kobani gösterileri sırasında Bingöl Karlıova'da vandalların saldırısına uğrayan Cengiz Tiryaki tedavi gördüğü Malatya'da hayatını kaybetti
MHP'li Türkeş'ten geç gelen cemaat itirafı!20 Ekim 2014 10:40
MHP Genel Başkan Yardımcısı Tuğrul Türkeş Hürriyet'ten Cansu Çamlıbel'e verdiği röportajda cemaatin MHP içine sızmaya çalıştığını fakat bunu kestiklerini itiraf etti.
Piknik yapan vatandaşlar el bombası buldu20 Ekim 2014 10:34
Adıyaman Gölbaşı ilçesi tarihi demiryolu köprüsü yakınlarına piknik yapmaya gelen vatandaşlar araziye bırakılmış 1 adet el bombası bulundu.
Hac dönüşü fenalaşan kadın hastaneye kaldırıldı20 Ekim 2014 10:32
Ön tanısında Ebola olmadığı düşünülen hasta, tedbirler kapsamında hastanede izole edilmesinin ardından referans hastaneye gönderildi.
Osmanlı'nın kapıları Beşiktaş'a açık!20 Ekim 2014 10:31
Osmanlıspor'un kurucularından Ahmet Gökçek, Beşiktaş'ın maçlarını Osmanlı Stadı'nda oynamak istemesi halinde Siyah-beyazlı takımı keyifle ağırlayacaklarını söyledi.
Ak Parti Milletvekili özel görevle Libya'ya gidiyor
Hasta çocukları okula göndermeyin
"Devler Ligi"nde üçüncü hafta heyecanı
Öncelik kamu düzeni
Operatörler WhatsApp’ı ücretli yapabilir!
Aşermenin psikolojik olduğu kanıtlandı
Fenerbahçe'ye şok üstüne şok!
Bayern tam gaz, Dortmund düşüşte
Haydarpaşa Numune'de Ebola paniği
Devler Ligi'nde üçüncü hafta heyecanı
Niğde'de bir dağcı iniş sırasında kayboldu
Kadın sözüne 350 milyon lira kredi
Düğünde açılan ateş sonucu 2 kişi yaralandı
Halk otobüsünün çarptığı kadın hayatını kaybetti
MHP'li Türkeş'ten geç gelen cemaat itirafı!
Vandalizm bir can daha aldı!
Ücretsiz devlet dershaneleri bugün açılıyor
Japonlar 50 yıllık hayali gerçekleştirdi
Kim'in karısı da ortaya çıktı
Nijerya`da okullarda başörtüsü yasaklandı!
Filenin en büyüğü belli oluyor
Apple Watch’a yeni rakip
Piknik yapan vatandaşlar el bombası buldu
FIFA iki Türk hakemi liste dışı bıraktı
Hac dönüşü fenalaşan kadın hastaneye kaldırıldı
Batı Şeria'da 3 Filistinli gözaltına alındı
Osmanlı'nın kapıları Beşiktaş'a açık!
THY'de sistem arıza yaptı
Nüfusun yüzde 70'i maaşlı çalışıyor
Peçe takan seyirci salondan atıldı
Kritik uyarı! Dolandırıcıların yeni tuzağı
Meclis'te bu hafta
Arda: Simeone ile Terim arasındaki tek fark...
'İhbar maillerini polisler yazıyordu'
Galatasaray'da şok! Nolan Smith kadro dışı bırakıldı!
Sabiha Gökçen'i Malezyalılar alıyor
Kanguruların geçmişte bu özelliği yoktu!
Hamsi tava nasıl yapılır?
Ordu'da trafik kazası: 1 ölü 1 yaralı
En uzun şiir bulundu
Galatasaray'da kombinesi olan yandı!
Mustafa Sarıgül'ün esrarengiz buluşması
Süreç için Akillerden 10 talep
İzmir'in yeni filinin adı "Deniz" oldu
Anti-Balaka kaçırdığı askeri serbest bıraktı
ABD'den PYD'ye silah
Dikkat kar geliyor!
Aziz Yıldırım çok sinirlendi!
4 bin kişi evinden tahliye edildi!
Petrol hayalleri kuyuya düştü!
Diego'yu Bruno Alves yakmış!
Apple Watch’a yeni rakip
Eski başkan ve oğluna araçta infaz
Lüks otomobilden kokain çıktı
Bileti kesildi! Devre arası gidiyor!
Dilmen: Beşiktaş, Cicinho'yu transfer etsin
Banyoda karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü
Yeni başkana ilk tavsiye
İki tekne çarpıştı!
Borsa haftaya nasıl başladı?
WhatsApp kullananları kızdırabilecek haber!
Piyasaların gözü bu toplantıda!
Büyümenin sert şekilde düşmesi bekleniyor
Avustralya'da burka yasağı kaldırıldı
Loto milyonerinin başına bakın ne geldi
ABD'li muhabir Suruç'ta öldü