Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ümraniye'de sıcak saatler! Özel harekat bölgede Türkiye'de 300 'Ermenek' var Sneijder'den şok sözler! "Melo engelledi" Hakan TunaYaseminler altında!
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:56
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2012 Pazartesi 19:00
İzmir'in Karabağlar ilçesinde, açtığı ateş sonucu Emrah Barlak'ın ölümüne sebep olan polis memuru tutuklandı.

Cennetçeşme Mahallesi'nde görev yapan asayiş ekibine ait araç, 12 Ağustos'ta Limontepe semti 3820 Sokak'ta, Erhan Barlak'ın (20) kullandığı ve plakası açıklanmayan otomobille çarpıştı. Kazanın ardından tutanak düzenlemek ve sürücü hakkında ehliyeti bulunmadığı için işlem yapmak isteyen polislerle Erhan Barlak arasında tartışma çıktı. Tartışmaya, Erhan Barlak'ın ağabeyi Emrah Barlak (26) ve yakınları Faruk Karhan'ın da (29) karışmasıyla büyüyen olayda ekipte yer alan ve ismi açıklanmayan bir polis memuru, etrafında biriken ve üzerine yürüyenleri dağıtmak için biber gazı sıkarak müdahale etti.

Arbede sırasında polis memurları, biber gazı sıktıktan sonra havaya ateş etti. Adı açıklanmayan polis memuru, meslektaşının üzerine sandalyeyle saldırıldığını görünce silahını tekrar ateşledi. Bu sırada Emrah Barlak karnından, kardeşi Erhan Barlak ve Faruk Karhan bacaklarından, yoldan geçen Halil Altun da seken bir kurşun sebebiyle hafif yaralandı. Emrah Barlak hastanede hayatını kaybederken diğerlerinin tedavisinin devam ettiği belirtildi.

Olayın ardından Cinayet Büro Amirliği tarafından polis memuru gözaltına alındı, ekip arkadaşı ise açığa alındı. Emniyette işlemleri tamamlanan polis memuru adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan polis memuru tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 496 kez okundu.

Evinden 5 kamyon çöp çıkartıldı01 Kasım 2014 10:45
Adana'nın Ceyhan ilçesinde, evinden 5 kamyon çöp çıkarılan emekli öğretmenin, banka hesabında 121 bin lira olduğu belirlendi.
Ümraniye'de sıcak saatler! Özel harekat bölgede01 Kasım 2014 10:26
Ümraniye'de polisin silahını alan bir kişi, havaya ateş açarak etrafındakilere korku dolu anlar yaşattı.
Türkiye'de 300 'Ermenek' var01 Kasım 2014 09:48
Ermenek ile gündeme gelen ve Çalışma Bakanı Çelik’in 'Kapatılmaları gerekir” dediği küçük madenlerin sayısı 300 civarında. Yıllık üretime katkıları binde 1. Sermayeleri yetersiz olduğu için yatırım yapmıyorlar.
Sosyal yardımlara paralel el uzatılmış01 Kasım 2014 09:44
Paralel çetenin sosyal yardım kurumlarında bulunan adamları sayesinde yardımları istedikleri gibi yönlendirdiği belirlendi.
Cübbeli Ahmet Hoca Ermenek'teki maden faciasını yorumladı01 Kasım 2014 09:27
Cübbeli Ahmet Hoca Karaman'ın Ermenek ilçesinde yaşanan maden kazasına ilişkin konuştu.
Ermenek'te çalışmalar aralıksız devam ediyor01 Kasım 2014 09:18
AFAD, Ermenek'teki maden ocağındaki çalışmalara toplam 627 kişilik bir ekip ve 138 araçla ara verilmeden devam edildiğini bildirdi.
Park halindeki 5 aracı kundakladılar01 Kasım 2014 09:08
Beyoğlu'nda park halindeki 5 araç, kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından benzin poşetleri kullanılarak kundaklandı
Metrobüs yolunda kaza: 1 ölü01 Kasım 2014 09:08
Zeytinburnu'nda metrobüs yolundan karşıya geçmek isteyen geç, metrobüsün çarpması sonucu hayatını kaybetti.
Nişan dönüşü kaza: 17 yaralı01 Kasım 2014 09:06
Bolu'da nişandan dönenleri taşıyan minibüs ile cipin çarpışması sonucu 17 kişi yaralandı.
Beyoğlu'nda 5 araç kundaklandı01 Kasım 2014 09:06
İstanbul Beyoğlu'nda park halindeki 5 araç, benzin poşetleri kullanılarak kundaklandı.
Otomobil hırsızlarına operasyon01 Kasım 2014 09:05
Ankara Emniyet Müdürlüğü ekipleri, otomobil hırsızlarına düzenlediği operasyonda 14 şüpheliyi gözaltına aldı.
İstanbul'da Mers virüsü şüphesi01 Kasım 2014 09:05
Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi'nin bir odası "Mers virüsü" şüphesiyle karantinaya alındı. Mers şüphesi taşıyan adam burada yapılan tetkiklerin ardından, Süreyyapaşa Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.
Evinden 5 kamyon çöp çıkartıldı
Kılıçdaroğlu ve Baykal kahvaltıda buluştu
Ümraniye'de sıcak saatler! Özel harekat bölgede
'Ateşkes yok, kızları evlendirdik'
Android'in mimarı Google'ı terk etti
Türkiye'de 300 'Ermenek' var
Sosyal yardımlara paralel el uzatılmış