Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
50 bin kişiye yeni iş müjdesi! Doğalgaz ve elektriğe zam var mı? Mafya ile tehditten ifade verdi Celal KazdağlıUğur... Gaffar...
ve Ahmet Hoca
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:56
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2012 Pazartesi 19:00
İzmir'in Karabağlar ilçesinde, açtığı ateş sonucu Emrah Barlak'ın ölümüne sebep olan polis memuru tutuklandı.

Cennetçeşme Mahallesi'nde görev yapan asayiş ekibine ait araç, 12 Ağustos'ta Limontepe semti 3820 Sokak'ta, Erhan Barlak'ın (20) kullandığı ve plakası açıklanmayan otomobille çarpıştı. Kazanın ardından tutanak düzenlemek ve sürücü hakkında ehliyeti bulunmadığı için işlem yapmak isteyen polislerle Erhan Barlak arasında tartışma çıktı. Tartışmaya, Erhan Barlak'ın ağabeyi Emrah Barlak (26) ve yakınları Faruk Karhan'ın da (29) karışmasıyla büyüyen olayda ekipte yer alan ve ismi açıklanmayan bir polis memuru, etrafında biriken ve üzerine yürüyenleri dağıtmak için biber gazı sıkarak müdahale etti.

Arbede sırasında polis memurları, biber gazı sıktıktan sonra havaya ateş etti. Adı açıklanmayan polis memuru, meslektaşının üzerine sandalyeyle saldırıldığını görünce silahını tekrar ateşledi. Bu sırada Emrah Barlak karnından, kardeşi Erhan Barlak ve Faruk Karhan bacaklarından, yoldan geçen Halil Altun da seken bir kurşun sebebiyle hafif yaralandı. Emrah Barlak hastanede hayatını kaybederken diğerlerinin tedavisinin devam ettiği belirtildi.

Olayın ardından Cinayet Büro Amirliği tarafından polis memuru gözaltına alındı, ekip arkadaşı ise açığa alındı. Emniyette işlemleri tamamlanan polis memuru adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan polis memuru tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 502 kez okundu.

Hakkari'de şüpheli paket paniği!28 Ocak 2015 00:22
Hakkari’de ara sokağa bırakılan şüpheli paket paniğe neden oldu.
TEM'de makas attı, 6 araç birbirine girdi28 Ocak 2015 00:15
TEM Otoyolu'nun Bağcılar mevkiinde, makas atan bir sürücü yüzünden 6 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
50 bin kişiye yeni iş müjdesi!27 Ocak 2015 23:54
İşsizlere ve iş arayan vasıflı vasıfsız işçilere müjde. Yeni yılda 20 yeni AVM yapılarak 50 bin kişi istihdam edilecek.
İşte Türk havacılığının kalesi27 Ocak 2015 23:40
5. Ana Bakım Merkezi Komutanlığı, TSK envanterinde bulunan helikopter ve uçakların bakım, onarım ve test işlemlerini yapıyor.
"Bedelli askerlik" yüksek yargıda27 Ocak 2015 23:40
Bedelli askerlikten yararlanamayan 1988 doğumlular AYM'ye başvurdu.
Demokratlardan Obama'ya İran mektubu27 Ocak 2015 23:39
ABD Senatosu'ndaki bazı Demokratlar, Obama'ya, Kongre'deki İran'a yaptırımlar içeren tasarıyı, 24 Mart'a kadar oylamayacaklarını bildirdi.
TIR'ın dorsesi seyir halindeyken koptu27 Ocak 2015 23:20
BURSA'nın İnegöl ilçesi Alanyurt yolu üzerinde seyir halindeki su taşıyan TIR'ın dorsesi koptu. Kazada şans eseri ölen ve yaralanan olmadı.
THY uçağı geri döndü27 Ocak 2015 22:55
İstanbul-Kişinev seferini yapan Türk Hava Yolları’na (THY) ait yolcu uçağına kalkışından kısa bir süre sonra kuş çarptı.
Ünlü sanatçıya askerlik şoku!27 Ocak 2015 21:54
Guguk Kuşu adlı tiyatro oyununun İzmir turnesi için ekiple birlikte otele yerleşen 80 yaşındaki Kayhan Yıldızoğlu, bir sürprizle karşılaştı
Para yok! Engelliye spor yok!27 Ocak 2015 21:25
Türkiye Bedensel Engelliler Spor Federasyonu, ödenek sıkıntısı nedeniyle faliyetlerini durdurdu.
17 Aralık operasyonunda yaşanan hukuksuzluklar!27 Ocak 2015 21:04
AK Parti Bartın Milletvekili ve Soruşturma Komisyonu Başkanvekili Yılmaz Tunç 17 Aralık komisyonu ve operasyonla ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
Adıyaman'da bomba yüklü araç paniği27 Ocak 2015 20:49
Adıyaman İl Emniyet Müdürlüğü binasına 50 metre mesafede bulunan bir aracın bomba yüklü olduğu ihbarını alan polis ekipleri alarma geçti.
Hakkari'de şüpheli paket paniği!
Avrupa'da Trabzonspor fırtınası
Eboue'ye Premier Lig'den talip var!
TEM'de makas attı, 6 araç birbirine girdi
Twitter'a 2 yeni özellik
50 bin kişiye yeni iş müjdesi!
Kartal: Çok genç oyunculara şans verdik
"Bedelli askerlik" yüksek yargıda
İşte Türk havacılığının kalesi
Demokratlardan Obama'ya İran mektubu
İsrail o askerleri ordudan attı!
TIR'ın dorsesi seyir halindeyken koptu
İtalya'da yüksek hızlı tren protestocularına hapis!
THY uçağı geri döndü
Rusya ve İran vizeleri kaldırıyor
Beşiktaş'ta şok ayrılık! Resmen istifa etti
Kar fırtınası hayatı felç etti
Şenol Güneş'ten Hamzaoğlu’na tepki!
Sow'lu Senegal elendi
Krkic sezonu kapattı
Formalite maçı Halkbank'ın!
Ünlü sanatçıya askerlik şoku!
G.Saray'dan Burak patlaması!
Pakistan'da büyük Taliban operasyonu: 63 ölü
Fenerbahçe Kayseri'den 1 puan kaptı
AK Parti MYK başladı
Para yok! Engelliye spor yok!
17 Aralık operasyonunda yaşanan hukuksuzluklar!
Adıyaman'da bomba yüklü araç paniği
Müzeyyen Senar taburcu edildi
DEAŞ Japon gazeteci ve Ürdünlü pilot için 24 saat verdi
New York'ta "tehlike" geçti
Dereye düşen kişiyi AFAD kurtardı
Beşiktaş'ta ayrılık
Doğalgaz ve elektriğe zam var mı?
Karadeniz'de Keçiörengücü inadı!
AB Komisyonu’ndan Fransa’ya rekor ceza
Real Madrid’e şok ceza yolda!
Yanlış giden mesajlara son!
Uludağ'da korkunç ölüm!
Haluk Koç'a Avrupa Konseyi'nde görev
Davutoğlu'ndan ev almak isteyenlere müjde
Çay içerken sakın bunu yapmayın!
Mafya ile tehditten ifade verdi
Manken Burcu'nun katil zanlısından mahkemeye mektup