Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
TOMA devrildi! Yemen'de hangi ülke hangi tarafta? Usta oyuncu Halit Akçatepe felç kaldı Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:56
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2012 Pazartesi 19:00
İzmir'in Karabağlar ilçesinde, açtığı ateş sonucu Emrah Barlak'ın ölümüne sebep olan polis memuru tutuklandı.

Cennetçeşme Mahallesi'nde görev yapan asayiş ekibine ait araç, 12 Ağustos'ta Limontepe semti 3820 Sokak'ta, Erhan Barlak'ın (20) kullandığı ve plakası açıklanmayan otomobille çarpıştı. Kazanın ardından tutanak düzenlemek ve sürücü hakkında ehliyeti bulunmadığı için işlem yapmak isteyen polislerle Erhan Barlak arasında tartışma çıktı. Tartışmaya, Erhan Barlak'ın ağabeyi Emrah Barlak (26) ve yakınları Faruk Karhan'ın da (29) karışmasıyla büyüyen olayda ekipte yer alan ve ismi açıklanmayan bir polis memuru, etrafında biriken ve üzerine yürüyenleri dağıtmak için biber gazı sıkarak müdahale etti.

Arbede sırasında polis memurları, biber gazı sıktıktan sonra havaya ateş etti. Adı açıklanmayan polis memuru, meslektaşının üzerine sandalyeyle saldırıldığını görünce silahını tekrar ateşledi. Bu sırada Emrah Barlak karnından, kardeşi Erhan Barlak ve Faruk Karhan bacaklarından, yoldan geçen Halil Altun da seken bir kurşun sebebiyle hafif yaralandı. Emrah Barlak hastanede hayatını kaybederken diğerlerinin tedavisinin devam ettiği belirtildi.

Olayın ardından Cinayet Büro Amirliği tarafından polis memuru gözaltına alındı, ekip arkadaşı ise açığa alındı. Emniyette işlemleri tamamlanan polis memuru adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan polis memuru tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 504 kez okundu.

TOMA devrildi!27 Mart 2015 13:53
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın Karabük'te gerçekleştireceği toplu açılış töreninde görev yapmak üzere Ankara'dan yola çıkan TOMA, Eskipazar ilçesinde devrildi. Kazada 1 polis memuru hafif yaralandı.
Doğalgaz patlaması: 5 yaralı27 Mart 2015 12:33
Polatlı'da bir apartman dairesinde doğal gaz nedeniyle patlama meydana geldi. Olayda 5 kişi yaralandı.
Kaza değil imalat hatasıymış!27 Mart 2015 12:12
İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nde halatın kopması sonucu yaşanan olayın bir kaza değil; malzeme, dizayn ve üretim hatası olduğunu açıklandı.
Silahlar susunca turizm patlayacak27 Mart 2015 11:35
Terör olaylarının gölgesinde kalan Güneydoğu Anadolu Bölgesi, silahlar kalıcı olarak sustuğunda yeniden kültür ve inanç turizminin merkezi olmayı hedefliyor.
İstanbullulara uyarı: Çamur yağacak27 Mart 2015 11:32
Meteoroloji, İstanbul ve çevresi için toz uyarısı yaptı. Uyarıya göre kentte çamur şeklinde yağış da görülecek.
CHP'nin Ankara savaşı!27 Mart 2015 11:32
Pazar günü yapılacak CHP ön seçiminde en çekişmeli yerlerden birisinin Ankara 1. Bölge olacağı belirtiliyor.
Surlarda bu kez yabancı erkek cesedi27 Mart 2015 11:19
Fotoğraf çekmek için geldiği İstanbul-Sarayburnu’ndaki surlarda 21 Ocak 2013’te öldürülen Amerikalı Sarai Sierra’nın cesedinin bulunduğu yerde, dün de yabancı uyruklu olduğu tahmin edilen bir erkeğin cesedi bulundu.
Patent alan Türk icatları 5 yılda ikiye katlandı27 Mart 2015 11:17
Türkiye'de Ar-Ge çalışmalarına verilen desteklerin de etkisiyle patent alan Türk buluşu sayısı son 5 yılda neredeyse ikiye katlandı.
Dikkat! Seçmen listeleri askıdan iniyor27 Mart 2015 11:15
Türkiye Muhtarlar Federasyonu Genel Başkanı Özünal, seçmen listelerinin bugün askıdan ineceğini, seçmenlerin 17.00'ye kadar listeleri kontrol etmeleri gerektiğini bildirdi.
176 bin işçi için toplu sözleşme süreci başlıyor27 Mart 2015 11:14
Türk-İş, kamuda çalışan işçilerin 2015-2017 dönemi için bağıtlanacak toplu iş sözleşmelerinin hazırlıklarına başladı.
Çavuşoğlu: Şii-Sünni çatışmasını desteklemeyiz, Çözüm siyasidir.27 Mart 2015 11:06
Mevlüt Çavuşoğlu, Suudi Arabistan'ın Yemen'de Husiler’e karşı başlattığı askeri operasyonla ilgili olarak "Kesin çözüm siyasi çözümdür. İran'la Arap ülkelerinin karşı karşıya gelmesine de gerek yok. Sünni-Şii çatışmasını desteklemeyiz" dedi.
Öğrenci servisi ile otomobil çarpıştı: 14 yaralı27 Mart 2015 11:03
Denizli'de öğrenci servisiyle otomobilin çarpışması sonucu 9'u öğrenci 14 kişi yaralandı.
Eski Başbakan boşanıyor
Yemen'de hangi ülke hangi tarafta?
Beşiktaş'tan flaş yalanlama!
Silvan'da taşlı sopalı kavga, 8 yaralı var
Tim Cook tüm servetini bağışlayacak
Çin'de kaplan bakıcıyı öldürdü
Öğrenci servisi ile otomobil çarpıştı
Amsterdam'da tüm uçuşlar iptal edildi
Fenerbahçe'de şok! Sezonu kapattı
Gribiniz ağır geçiyorsa dikkat!
Doğalgaz patlaması: 5 yaralı
Usta oyuncu Halit Akçatepe felç kaldı
Beşiktaş eksik çalıştı!
"Müthiş bir mücadele olacak"
Kaza değil imalat hatasıymış!
Ruhani’den 5+1 liderlerine mektup
Ersan "kariyer" rekorunu kırdı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan kritik görüşme!
Türkiye'nin en pahalı yalısı satıldı
Hagi, Fiorentina yolunda!
Seda Sayan'ın 5 yıla kadar hapsi isteniyor
Yılmaz Özdil'den skandal yazı
Demet Akalın da Alex için yollarda!
1998'den bu yana... Millileri korkutan istatistik
Silahlar susunca turizm patlayacak
Dani Alves'in yeni durağı PSG!
CHP'nin Ankara savaşı!
İstanbullulara uyarı: Çamur yağacak
Derbinin tartışılan ismi bırakma kararı aldı!
Amerikalı oyuncu Sally Forrest hayatını kaybetti
Bankacılardan Moody's'e yanıt
Sivasspor'da 3 gün izin
Robot garsonlar iş başında
Goudelock itirafı!
Ersan İlyasova rekor kırdı
Kartal yeni 10 numarasını buldu
Surlarda bu kez yabancı erkek cesedi
Patent alan Türk icatları 5 yılda ikiye katlandı
Dikkat! Seçmen listeleri askıdan iniyor
176 bin işçi için toplu sözleşme süreci başlıyor
THY Genel Müdürü'nden Avrupa'ya çağrı
Çavuşoğlu: Yemen’de kesim çözüm siyasi çözümdür
Dini törende izdiham: 10 ölü!
Öğrenci servisi ile otomobil çarpıştı: 14 yaralı
Fenerbahçe'de Kuyt'tan ayrılık kararı!
Emre Belözoğlu'ndan tam 791 şikayet!
Radikal'de şok ayrılık!
Torba Kanun Teklifi yasalaştı!
Hollanda ile 11. randevu!
Yanal oyuncu avında!
Milliler kritik sınavda
Beşiktaş'ta Mustafa Pektemek şoku!
380 bin yapı ustası kayıt altına alındı
Demet Akalın da Alex için yollarda!
Transfer teklifini 10 milyona çıkarttılar!
Gökhan Töre de konuştu!
Prandelli'ye ikinci ligden teklif!
Galatasaray'a Sevilla ikramiyesi
Mısır'da Hamas'a karşı açılan dava geri çekildi
Soğuk ve yağışlı hava geri dönüyor
Yaz saati uygulamasına geçerken zorlanmayın
Nihat Doğan Türkiye'yi terk ediyor
Amerikalı oyuncu Sally Forrest hayatını kaybetti
Uçan tekmeli gaspçılara helikopterli operasyon
En pahalı otel icradan satışta!
MotoGP'de heyecan başlıyor!
Milan'da Emery sürprizi!
Kulüpler para bastı
Beşiktaş camiasında Cenk Gönen sevinci
A Milli Futbol Takımı 523. randevuda