Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

4 ile kuvvetli yağış uyarısı! Paralelcilerin son numarası da işe yaramadı! Jandarma üniformayı çıkarıyor! Ömer Altaş80 kuşağı İslamcıları, Tayyip Erdoğan ve IŞİD
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
Emrah Barlak'ı vuran polis tutuklandı
13 Ağustos 2012 Pazartesi 18:56
Güncellenme Tarihi 13 Ağustos 2012 Pazartesi 19:00
İzmir'in Karabağlar ilçesinde, açtığı ateş sonucu Emrah Barlak'ın ölümüne sebep olan polis memuru tutuklandı.

Cennetçeşme Mahallesi'nde görev yapan asayiş ekibine ait araç, 12 Ağustos'ta Limontepe semti 3820 Sokak'ta, Erhan Barlak'ın (20) kullandığı ve plakası açıklanmayan otomobille çarpıştı. Kazanın ardından tutanak düzenlemek ve sürücü hakkında ehliyeti bulunmadığı için işlem yapmak isteyen polislerle Erhan Barlak arasında tartışma çıktı. Tartışmaya, Erhan Barlak'ın ağabeyi Emrah Barlak (26) ve yakınları Faruk Karhan'ın da (29) karışmasıyla büyüyen olayda ekipte yer alan ve ismi açıklanmayan bir polis memuru, etrafında biriken ve üzerine yürüyenleri dağıtmak için biber gazı sıkarak müdahale etti.

Arbede sırasında polis memurları, biber gazı sıktıktan sonra havaya ateş etti. Adı açıklanmayan polis memuru, meslektaşının üzerine sandalyeyle saldırıldığını görünce silahını tekrar ateşledi. Bu sırada Emrah Barlak karnından, kardeşi Erhan Barlak ve Faruk Karhan bacaklarından, yoldan geçen Halil Altun da seken bir kurşun sebebiyle hafif yaralandı. Emrah Barlak hastanede hayatını kaybederken diğerlerinin tedavisinin devam ettiği belirtildi.

Olayın ardından Cinayet Büro Amirliği tarafından polis memuru gözaltına alındı, ekip arkadaşı ise açığa alındı. Emniyette işlemleri tamamlanan polis memuru adliyeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan polis memuru tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Cihan Haber AjansıCihan Haber Ajansı

Bu haber 491 kez okundu.

Bedellide sona doğru gelindi17 Eylül 2014 08:26
Bedelli askerlikte artık sona doğru gelindi. Son olarak hükümet yaş ve para miktarını büyük oranda belirledi.
4 ile kuvvetli yağış uyarısı!17 Eylül 2014 08:25
Meteoroloji'den yapılan açıklamada, bu gece ve yarın İstanbul, Çanakkale, Tekirdağ ve Balıkesir'de kuvvetli yağış beklendiği bildirildi.
Jandarma üniformayı çıkarıyor!17 Eylül 2014 08:23
İçişleri Bakanlığı iki teşkilatta düzenlemeler yapılacak. Jandarma sivilleşecek, pasaport işlemleri de polisten alınıp 'nüfus'a verilecek.
Gezici iki partiye 'darbe' incelemesi17 Eylül 2014 08:12
Gezi olayları sonrasında açılan terör davaları incelemeye alındı. Davalarda ‘darbeye teşebbüs’ olup olmadığı araştırılacak.
Paralelciler dinleme kayıtlarını Almanya ve Sırbistan'a kaçırmış!17 Eylül 2014 08:06
Yasadışı dinlemelerin ortaya çıkmasının ardından harekete geçen İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı, Türkiye’yi dinlediği belirlenen Alman gizli servisi BND ile paralel yapı ilişkisini de saptadı.
Ergün: Paraleli 20 saatte bitiririm!17 Eylül 2014 08:03
Paralel örgütün yargı kolu 12 Ekim’de yapılacak HSYK seçimine kilitlenmiş durumda. Ankara Batı Adliyesi (Sincan Adliyesi) Savcısı Cihan Ergün, "Paraleli 20 saatte bitiririm" dedi.
Çay bahçesinin üzerine kaya parçaları düştü16 Eylül 2014 18:42
Silivri'de bir çay bahçesinin üzerine kaya parçaları düştü. Şans eseri kimsenin yaralanmadığı olay, akıllara Beykoz'da yaşanan ağaç faciasını getirdi.
Asansör faciasında çarpıcı rapor16 Eylül 2014 18:33
Şişli'de 10 işçinin hayatını kaybettiği asansör kazasıyla ilgili bilirkişi ön raporunda, "firma yetkilileri ve teknik personel ile Torunlar GYO'nun idari ve teknik sorumlularının kusurlu oldukları kanaatinin oluştuğu" belirtildi.
Samsung’dan selfie odaklı telefon16 Eylül 2014 17:56
Samsung’un yeni akıllı telefonu Galaxy Grand Prime’ın selfie çekmeye imkan verecek ön kamerasının piyasadaki çoğu telefondan daha kaliteli olacağı iddia ediliyor.
3. havalimanı ile ilgili flaş gelişme!16 Eylül 2014 17:54
İstanbul 3. havalimanının yapımı ve işletmesini üstlenecek İGA Havalimanı İşletmesi AŞ'nin kuruluşuyla ilgili Rekabet Kurumuna bildirimde bulunuldu.
O kazaya rekor tazminat!16 Eylül 2014 17:40
Tekirdağ Limanı’ndan denize uçan otomobilde hayatlarını kaybeden Aysel ve Vecdet Eriş ile Zeynep ve Ahmet Gülhan’ın çocuklarına ödenecek tazminat belli oldu.
Metrobüs kullananlara müjdeli haber16 Eylül 2014 17:38
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Darülaceze metrobüs durağındaki yaya üst geçidi çalışmalarının tamamlandığını bildirdi.
Bedellide sona doğru gelindi
4 ile kuvvetli yağış uyarısı!
Paralelcilerin son numarası da işe yaramadı!
Jandarma üniformayı çıkarıyor!
Bale: Neler yapabileceğimizi gösterdik
Erbil'deki gizemli Amerikalı deşifre oldu
Selçuk İnan'a büyük tepki
Sneijder'den taraftara çağrı: Yapmayın!
Şampiyonlar Ligi'nde dün gecenin toplu sonuçları
Borsada paralel cinayet!
Vatandaşa uyarı: 1 Aralık'a kadar başvurun
Gezici iki partiye 'darbe' incelemesi
Çankaya'da 'acil' sürpriz toplantı
Paralelciler dinleme kayıtlarını Almanya ve Sırbistan'a kaçırmış!
Ergün: Paraleli 20 saatte bitiririm!
ABD: Türkiye tehdidin farkında!
İstanbul için korkutan deprem uyarısı
Dortmund Arsenal'e acımadı!
Aslan bir puanı zor kurtardı!
Bakan Bozdağ'dan çözüm süreci açıklaması
Galatasaray taraftarı TFF'yi protesto etti
BMGK uluslararası topluma liderlik etmeli
Bosna Hersek "otoyol" ile AB'ye bağlandı
Ayşenur İslam'dan atama müjdesi!
İsrail'e havan topu atıldı iddiası
Voleybolda seyirci rekoru kırıldı
DBP İl Başkanı Kürtçe okulun mühürünü söktü
IŞİD'e büyük darbe!
AB Bakanı Bozkır, Strasbourg'da
Çankaya Köşkü'nde kritik zirve
Trabzonspor Ukrayna'da
G.Saray, Anderlecht'e fark attı!
Davutoğlu, KKTC'li mevkidaşı ile görüştü
IMF'ten İsrail'e ablukayı azalt çağrısı
Turgay Güler: Ekrem Dumanlı defalarca arayıp yalvardı!
Suriye'de 30 çocuk aşıdan öldü
'Hacı Murat'ı Cem Yılmaz'a bile satmadı
Numan Kurtulmuş: IŞİD sebep değil sonuçtur
Sana'da askeri araca saldırı: 7 asker öldü
Fransa'da hükümet güvenoyu aldı
Arena'da şok protesto!
Morolu Müslümanlar bu yıl sonu özerk oluyor
Danıştay Hakimi Sayın: ‘YARSAV paralel yapının uydusu oldu’
Avrupa'da bağımsızlık ateşi!
Emre Uslu için duruşmaya zorla getirilme kararı
Prandelli'den sürpriz kadro!
5. İstanbul Finans Zirvesi sona erdi
Ronaldo için flaş açıklama!
ABD: IŞİD hedeflerini vurmaya hazırız
Kültür Sanat Büyük Ödülleri sahiplerini buldu
Ukrayna'da bazı konsolosluklar işgal edildi
Vatikan aracında uyuşturucu bulundu
Tarım Kredi'ye atama
Çay bahçesinin üzerine kaya parçaları düştü
Fenerbahçe'den TBF'ye sert eleştiri
Asansör faciasında çarpıcı rapor
Paralel yapıdan ‘Ali Cengiz’ oyunu
Fenerbahçe: Bir an önce denetleyin
Emniyet vatandaşları video ile uyardı
Çin'den Mali'ye ekonomik çıkarma
Avukat mahkemede öldürüldü
Prandelli'den 2 sürpriz karar!
Samsung’dan selfie odaklı telefon
Theofanis Gekas durdurulamıyor
3. havalimanı ile ilgili flaş gelişme!
THY resmen sponsor oldu!