Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Fener'e dev çalım! ABD basını Erdoğan'ın açıklamalarını böyle gördü! Anadolu yakası'nda bugün elektrikler kesilecek! Ömer AltaşMüslümanlar ne aldıysa Ermeniler de almadan barış gelmez
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
5 Mayıs 2006 Cuma 06:37
Güncellenme Tarihi 24 Nisan 2014 Perşembe 08:34
Kanal 1'in ''O Şimdi Hanımefendi'' yi yayınlamayacağını açıklayan RTÜK Başkanı Akman, bu kararı 'memnuniyetle karşıladıklarını' söyledi. Akman "Eğer yayınlanırsa ağır cezalar gelebilir" dedi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Zahid Akman, Kanal 1 adlı yayın kuruluşunun ''O Şimdi Hanımefendi'' programını yayınlamaktan vazgeçme kararı aldığını belirterek, bu kararı "memnuniyetle karşıladık-larını'' söyledi. Akman, söz konusu yarışma programının daha yayına girmeden kamuoyunda büyük bir tepkiye neden olduğunu, her kesimden tepkiler ve açıklamalar geldiğini kaydetti. Daha önceki açıklamalarında ''içerebileceği olumsuz unsurlar nedeniyle yayın kuruluşunun sahiplerinin ve yöneticilerinin bu programı yayınlayacaklarını sanmadığını söylediğini'' hatırlatan Akman, şunları kaydetti: "Anladığım kadarıyla kamuoyunun da yoğun tepkisi nedeniyle ilgili yayın kuruluşu durumu yeniden gözden geçirme gereği duydu. Bugün aldığımız bir habere göre yayın kuruluşu yarışma programını yayınlamaktan vazgeçme kararı almıştır. Bu kararı memnuniyetle karşıladık. Özel televizyon yayınlarının başladığı günlerden bu yana televizyon yayıncılığının kamuoyunun ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda sürekli geliştiğine hep birlikte tanık olmaktayız. Tabii ki, televizyon yayınlarının kamuoyu üzerinde olumlu ve olumsuz etkileri olabilir. Televizyon programlarının düzeyi, televizyon kuruluşlarının kamuoyu nezdindeki güvenilirliğini ve saygınlığını etkilemektedir. Kamuoyundan gelen tepkileri dikkate alarak sorumlu bir yaklaşım sergileyen yayın kuruluşumuzun yöneticilerini tebrik ederim." Akman'ın dün kanalın yöneticilerini arayarak "Yarışmayı yayınlarsanız ağır cezalar gelebilir" dediği öğrenildi.

Yeni Şafak

Bu haber 684 kez okundu.

Radikal'in 'Ermeni aydın' korkusu!24 Nisan 2014 10:30
Başbakan Erdoğan'ın 1915 olaylarıyla ilgili yayınladığı tarihi mesajın yankıları sürerken, Radikal gazetesinin konuyla ilgili hazırladığı bir haber dikkat çekti.
Mustafa Altıoklar'dan Başbakan'a hakaret!24 Nisan 2014 08:06
Ünlü yönetmen Mustafa Altıoklar, canlı yayında Başbakan Erdoğan'a ağır hakaretlerde bulundu.
Kenan Işık'tan sevindirici haber!24 Nisan 2014 07:51
Bir aydır komada yatan ünlü sunucu Kenan Işık, kendisinin sevdiği şiirlerin okunmasına tepki vermeye başladı.
THY'den çok konuşulacak reklam filmi!23 Nisan 2014 22:44
Türk Hava Yolları'nın hazırladığı reklam yeni reklam filmi izleyenlerden büyük beğeni topladı.
Dünya basını tarihi mesajı böyle gördü23 Nisan 2014 17:30
Türkiye Cumhuriyeti tarihinde ilk kez, 1915 olaylarının yıldönümü vesilesiyle, Başbakan düzeyinde Ermenilere taziye mesajı yayınlandı. Yayınlanan taziye mesajı bir ilk olması sebebiyle dünya basınında da yankı buldu.
Sözcü'nün namaz tahammülsüzlüğü!23 Nisan 2014 17:15
Anaokulunda eğitim gören 520 çocuk, "Benim namazım şenliği" kapsamında, Ataşehir Mimar Sinan Camisi'ndeki etkinliklere katıldı, Sözcü gazetesi bu durumdan rahatsız oldu.
Kurt Seyit ve Şura'nın yayın saati değişti23 Nisan 2014 17:10
Son haftalarda reyting kaybeden 'Kurt Seyit ve Şura'da yayın saati değişikliği oldu.
Sözcü çocukların dini öğrenmesinden rahatsız oldu23 Nisan 2014 15:23
Anaokulunda eğitim gören 520 çocuk, "Benim namazım şenliği" kapsamında, Ataşehir Mimar Sinan Camisi'ndeki etkinliklere katıldı, Sözcü gazetesi bu durumdan rahatsız oldu.
Mahçupyan'dan Türköne'ye tek cümlelik cevap!23 Nisan 2014 12:07
Etyen Mahçupyan, Mümtaz’er Türköne’nin “kerameti kendinden menkul” sözlerine “Bütün öngörüleri yanlış çıkan kendisinin kerameti nereden acaba?” diye cevap verdi.
'23 Nisan Dünya Kitap Günü'23 Nisan 2014 11:50
Türkiye Yayıncılar Birliği, "Her Kitap Bir Hediye" sloganıyla herkesi sevdiklerine kitap hediyesine davet etti.
"ICCI 2014" yarın kapılarını açacak23 Nisan 2014 11:37
En büyük ve en kapsamlı enerji ve çevre organizasyonu olan ICCI 2014, İstanbul Fuar Merkezi'nde yarın başlayacak
O provokatörün işine son verildi!23 Nisan 2014 10:23
Oyuncu Özgür Efe Özyeşilpınar’ın, oyunun repliğinde olmamasına rağmen, “ayakkabı kutusu”ndan bahsederek provokatörlük yapması sonucunda işine son verildi.
Başbakan’a hakaret eden İMİB yöneticileri istifa etti!Zaman'dan paralel çarpıtmaRadikal'in 'Ermeni aydın' korkusu!Özel numara çılgınlığı Türkiye'ye sıçradı!Müslümanlar ne aldıysa Ermeniler de almadan barış gelmezMeteoroloji'den 21 şehre kritik uyarı!Ahmet Taşgetiren DİSK'in oyununu yazdı!Mustafa Altıoklar'dan Başbakan'a hakaret!Şeker hastalarına müjde! İnsülin tarih oluyorNe yapmalı? Nasıl görünür?Gülen grubu, Bediüzzaman'a bile ihanet etmiş!Fenerbahçe'ye 1 yabancı 2 yerli geliyor!Okullardan 'paralel örgüt' şikâyeti yağdı!Aselsan'daki şüpheli ölümlerde şok ayrıntı!Cumhurbaşkanlığı adaylığı için son turlar!Gazeteler Tarihi Mesajı Nasıl Gördü?Hastanede unutulunca taksiyle cezaevine geri dönmüş!Tüm Manşetler
İnek sütüne alerjisi olanlar dikkat!
Kaçırılan bakan yardımcısı kurtarıldı
Kaçırılan bakan yardımcısı kurtarıldı
En çok konutun satıldığı il!
Kanada'da 6,6 büyüklüğünde deprem
Başbakan’a hakaret eden İMİB yöneticileri istifa etti!
Türkiye siyasetinin özgüvenini gösteriyor
Yanal: Alex kararı doğruydu!
TFF'nin kulüpleri şoke eden isteği!
Evin damından cephanelik çıktı!
Katliam gibi tren kazası: 50 ölü
Tekneyle bot çarpıştı: 1 ölü
G.Saray'da F.Bahçe korkusu!
Zaman'dan paralel çarpıtma
Otomobil su kanalına düştü: 1 ölü 1 yaralı
Radikal'in 'Ermeni aydın' korkusu!
Uyku süresi ve kalitesi genlerle alakalı!
Özel numara çılgınlığı Türkiye'ye sıçradı!
BDP ismini değiştirmeye hazırlanıyor!
Corona virüsü can almaya devam ediyor!
Dini lider sınırdışı edildi
Fener'e dev çalım!
IŞİD'e yönelik operasyon: 39 ölü
G:Saray'da Olcan Adın sesleri!
Meteoroloji'den 21 şehre kritik uyarı!
ABD basını Erdoğan'ın açıklamalarını böyle gördü!
Irak'ta bombalı saldırı: 8 ölü 45 yaralı
BMGK Güney Sudan için toplandı!
Facia'da ölü sayısı 159'a yükseldi!
Anadolu yakası'nda bugün elektrikler kesilecek!
Ahmet Taşgetiren DİSK'in oyununu yazdı!
Şeker hastalarına müjde! İnsülin tarih oluyor
Nargilede nikotin yok iddiası çöktü!
Ne yapmalı? Nasıl görünür?
Tarihi mesaj Ermeni diasporasını tatmin etmedi!
Russell Crowe'dan Cem Yılmaz'a şok!
Gülen grubu, Bediüzzaman'a bile ihanet etmiş!
Fenerbahçe'ye 1 yabancı 2 yerli geliyor!
Okullardan 'paralel örgüt' şikâyeti yağdı!
Yabancı öğrenciler Cudi'de bisiklete bindi!
Aselsan'daki şüpheli ölümlerde şok ayrıntı!
Cumhurbaşkanlığı adaylığı için son turlar!
Yıldız futbolcuyla anlaşma sağlandı!
Mustafa Altıoklar'dan Başbakan'a hakaret!