Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

AK Partili vekil Radikal'in skandal haberini yalanladı! Tuğgeneral'den Mehmet Baransu'ya ters köşe! Uzmanlar açıkladı! Karar çıkarılsa bile... Ömer AltaşO Amca!
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
5 Mayıs 2006 Cuma 06:37
Güncellenme Tarihi 20 Aralık 2014 Cumartesi 20:25
Kanal 1'in ''O Şimdi Hanımefendi'' yi yayınlamayacağını açıklayan RTÜK Başkanı Akman, bu kararı 'memnuniyetle karşıladıklarını' söyledi. Akman "Eğer yayınlanırsa ağır cezalar gelebilir" dedi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Zahid Akman, Kanal 1 adlı yayın kuruluşunun ''O Şimdi Hanımefendi'' programını yayınlamaktan vazgeçme kararı aldığını belirterek, bu kararı "memnuniyetle karşıladık-larını'' söyledi. Akman, söz konusu yarışma programının daha yayına girmeden kamuoyunda büyük bir tepkiye neden olduğunu, her kesimden tepkiler ve açıklamalar geldiğini kaydetti. Daha önceki açıklamalarında ''içerebileceği olumsuz unsurlar nedeniyle yayın kuruluşunun sahiplerinin ve yöneticilerinin bu programı yayınlayacaklarını sanmadığını söylediğini'' hatırlatan Akman, şunları kaydetti: "Anladığım kadarıyla kamuoyunun da yoğun tepkisi nedeniyle ilgili yayın kuruluşu durumu yeniden gözden geçirme gereği duydu. Bugün aldığımız bir habere göre yayın kuruluşu yarışma programını yayınlamaktan vazgeçme kararı almıştır. Bu kararı memnuniyetle karşıladık. Özel televizyon yayınlarının başladığı günlerden bu yana televizyon yayıncılığının kamuoyunun ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda sürekli geliştiğine hep birlikte tanık olmaktayız. Tabii ki, televizyon yayınlarının kamuoyu üzerinde olumlu ve olumsuz etkileri olabilir. Televizyon programlarının düzeyi, televizyon kuruluşlarının kamuoyu nezdindeki güvenilirliğini ve saygınlığını etkilemektedir. Kamuoyundan gelen tepkileri dikkate alarak sorumlu bir yaklaşım sergileyen yayın kuruluşumuzun yöneticilerini tebrik ederim." Akman'ın dün kanalın yöneticilerini arayarak "Yarışmayı yayınlarsanız ağır cezalar gelebilir" dediği öğrenildi.

Yeni Şafak

Bu haber 729 kez okundu.

'Gülenciler Star'a silahlı saldırıyı planladı ama...'20 Aralık 2014 23:36
Twitter’da çarpıcı deşifreleriyle bilinen Kuşçubaşı Eşref, akşam saatlerinde Star Medya’ya düzenlendiği iddia edilen silahlı saldırıyla ilgili çarpıcı iddialarda bulundu.
'Star'ın binasına silahlı saldırı' iddiası yalan çıktı20 Aralık 2014 22:51
Star Medya'nın İstanbul'da bulunan binasına silahlı saldırı gerçekleştirildiği iddia edildi fakat kısa bir süre içerisinde yalanlandı.
'Erdoğan'ı öldüreceklerdi!'20 Aralık 2014 21:57
Tahşiyeciler operasyonunun masaya yatırıldığı canlı yayın programında kan donduran açıklamalar...
CHP'den STV iddiası: Mal varlıklarına el konabilir20 Aralık 2014 19:49
CHP Grup Başkanvekili Levent Gök, Samanyolu Yayın Grubu Başkanı Hidayet Karaca'nın mal varlıklarına el konulabileceğini açıkladı.
Azerbaycan'dan AA'ya ödül20 Aralık 2014 18:19
AA çalışanı Resul Rehimov, Azerbaycan'da "Yılın Basın Fotoğrafçısı" ödülünü aldı
'Diriliş' setine sürpriz ziyaret20 Aralık 2014 16:28
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, yayınlandığı ilk 2 bölümde de reytinglerde zirveye oturan Diriliş Ertuğrul'un setini ziyaret etti.
Yılmaz Güney'in mezarı taşınıyor mu?20 Aralık 2014 14:23
Sinema sanatçısı ve yönetmen Yılmaz Güney'in mezarının Türkiye'ye getirilmesi için sivil toplum kuruluşları taleplerine destek bekliyor.
Doğan Medya küçülüyor, Kanal D'de toplu istifa20 Aralık 2014 12:04
Kanal D'de küçülme politikaları nedeniyle başlatılan işten çıkartmalara istifalar da eklendi.
Hobbit rekor kırdı!20 Aralık 2014 11:20
Hobbit serisinin final filmi "Beş Ordunun Savaşı" dünyada iki günde 146 milyon 652 bin dolarlık hasılatla rekor kırdı. Türkiye'de de filmi ilk gün 109 bin kişi izledi.
Türk ve İslam Eserleri Müzesi açıldı20 Aralık 2014 11:08
Sultanahmet Meydanı'nda bulunan ve restorasyonu tamamlanan Türk ve İslam Eserleri Müzesi açıldı.
Kış Uykusu Oscar'dan elendi20 Aralık 2014 10:54
Yönetmen Nuri Bilge Ceylan'ın "Kış Uykusu" filmi 87'nci Oscar Ödülleri'nden elendi.
Hobbit rekorla başladı19 Aralık 2014 23:38
Hobbit serisinin yeni filmi gösterime girmesinden 24 saat geçmeden bir rekor kırdı. 'Hobbit: Beş Ordunun Savaşı', Türkiye'de ilk günde hafta içi en çok izlenen yabancı filmi oldu.
Mısır'dan Gülen okuluna baskın!
AK Partili vekil Radikal'in skandal haberini yalanladı!
Kamalak, hükümeti bebeklerle eleştirdi!
'Gülenciler Star'a silahlı saldırıyı planladı ama...'
Abdurrahim Albayrak'ın dişleri döküldü