Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kıbrıs’ta diplomatik skandal Batı’dan İsrail’e ilk ciddi uyarı ABD: Davutoğlu, kilit oyuncu Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
5 Mayıs 2006 Cuma 06:37
Güncellenme Tarihi 25 Temmuz 2014 Cuma 00:22
Kanal 1'in ''O Şimdi Hanımefendi'' yi yayınlamayacağını açıklayan RTÜK Başkanı Akman, bu kararı 'memnuniyetle karşıladıklarını' söyledi. Akman "Eğer yayınlanırsa ağır cezalar gelebilir" dedi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Zahid Akman, Kanal 1 adlı yayın kuruluşunun ''O Şimdi Hanımefendi'' programını yayınlamaktan vazgeçme kararı aldığını belirterek, bu kararı "memnuniyetle karşıladık-larını'' söyledi. Akman, söz konusu yarışma programının daha yayına girmeden kamuoyunda büyük bir tepkiye neden olduğunu, her kesimden tepkiler ve açıklamalar geldiğini kaydetti. Daha önceki açıklamalarında ''içerebileceği olumsuz unsurlar nedeniyle yayın kuruluşunun sahiplerinin ve yöneticilerinin bu programı yayınlayacaklarını sanmadığını söylediğini'' hatırlatan Akman, şunları kaydetti: "Anladığım kadarıyla kamuoyunun da yoğun tepkisi nedeniyle ilgili yayın kuruluşu durumu yeniden gözden geçirme gereği duydu. Bugün aldığımız bir habere göre yayın kuruluşu yarışma programını yayınlamaktan vazgeçme kararı almıştır. Bu kararı memnuniyetle karşıladık. Özel televizyon yayınlarının başladığı günlerden bu yana televizyon yayıncılığının kamuoyunun ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda sürekli geliştiğine hep birlikte tanık olmaktayız. Tabii ki, televizyon yayınlarının kamuoyu üzerinde olumlu ve olumsuz etkileri olabilir. Televizyon programlarının düzeyi, televizyon kuruluşlarının kamuoyu nezdindeki güvenilirliğini ve saygınlığını etkilemektedir. Kamuoyundan gelen tepkileri dikkate alarak sorumlu bir yaklaşım sergileyen yayın kuruluşumuzun yöneticilerini tebrik ederim." Akman'ın dün kanalın yöneticilerini arayarak "Yarışmayı yayınlarsanız ağır cezalar gelebilir" dediği öğrenildi.

Yeni Şafak

Bu haber 701 kez okundu.

Dövüş Kulübü'nün devamı geliyor24 Temmuz 2014 18:26
Yeraltı edebiyatının sevilen romanı 'Dövüş Kulübü'nün yazarı, serinin devamının geleceğini müjdeledi.
Zaman, duygu sömürüsüne sarıldı!24 Temmuz 2014 14:27
Paralel yapının bülteni gibi hareket eden Zaman gazetesi, 22 Temmuz'daki operasyonla casusluktan gözaltına alınan kişilerine ailelerini konuşturarak bir dram hikayesi ortaya çıkarmaya çalıştı.
Sözcü gazetesi Gülen'e 'Hocaefendi' dedi!24 Temmuz 2014 13:21
Sözcü gazetesi, cemaatin yayın organlarındaki gibi Fethullah Gülen’den ‘Hocaefendi’ diye bahsetti.
Bu hafta 9 film vizyona girecek24 Temmuz 2014 13:07
Dwayne Johnson ile Irina Shayk'ın rol aldığı ''Herkül: Özgürlük Savaşçısı'' izleyiciyle buluşacak
Vizyona yeni giren filmler24 Temmuz 2014 12:08
Sinemalarda bu hafta 1'i yerli 9 film vizyona girecek.
Zaman'dan skandal yazı dizisi!24 Temmuz 2014 11:00
Zaman, bugün başlatılan İran'daki yolsuzlukları anlatan yazı dizisiyle yeniden Türkiye'yi ve hükümeti hedefine koydu.
TRT Yönetim Kurulu'na yeni atama24 Temmuz 2014 01:13
Türkiye Radyo-Televizyon Kurumu (TRT) Yönetim Kurulu üyeliğine, TRT Genel Müdür Yardımcısı Şenol Göka atandı.
İran çağdaş sanatı İstanbul'a geliyor23 Temmuz 2014 16:56
İranlı sanatçıların çağdaş sanat fuarlarında yıldızı parlamaya devam ederken, bu yıl ikincisi düzenlenecek ArtInternational'a aralarında Şirin Neşat'ın da bulunduğu İranlı sanatçılar konuk geliyor.
"Dünya Mazlumları Fotoğraf Sergisi"23 Temmuz 2014 14:41
MAZLUMDER, Müslümanların maruz kaldığı zulümlere dikkati çekmek için fotoğraf sergisi açtı
Kristal Elma heyecanı için geri sayım başladı23 Temmuz 2014 13:06
Reklam, medya, pazarlama ve iletişim dünyasının tüm paydaşlarının buluştuğu Kristal Elma Yaratıcılık Festivali, 17-18-19 Eylül'de Santralİstanbul'da yapılacak.
Cehennem Melekleri'nden dev kadro afişi23 Temmuz 2014 12:57
Aksiyon tutkunlarının heyecanla beklediği 'Cehennem Melekleri 3' filminden yeni bir afiş daha paylaşıldı.
Zaman, operasyonları çarpıtmak için çırpınıyor!23 Temmuz 2014 12:22
Zaman gazetesinin paralel örgüt iddialarına ilişkin yürütülen soruşturmayla birlikte gerçekleşen gözaltıları çarpıtma gayreti dikkat çekti.
Erdoğan Köşk'e çıkarsa yeni başbakan...
Erdoğan: Bizim geleneğimizde frak yok
Kıbrıs’ta diplomatik skandal
Geç kaldık!
Senaryo ortaya çıktı operasyon öne alındı
Kelepçeli şovun organizatörü belli oldu!
Dev şirketten büyük tazminat!
Saldırılar Roma'da protesto edildi
Barzani'den Ban ki-Moon'a özgürlük çıkışı
Bakan Yılmaz'dan Bingöl'e büyük müjde
Torba tasarının 3. bölümü de geçti
Batı’dan İsrail’e ilk ciddi uyarı
Bakanların nasıl dinlendiği ortaya çıktı!
Güneş: Bugünü unutmayacağım
İsrail'e 115 roketle karşılık verecekler
Paralelciler, milyonlarca gencin hayallerini böyle çaldı!
Dinlenen kriptolu telefonlar tespit edildi
ABD: Davutoğlu, kilit oyuncu
İsrail savaş suçu işliyor!
İşte Lampard'ın yeni takımı!
El-Kassam İsrail'i vurdu!
Gazze'ye 640 bin dolarlık destek
Abbas, "ateşkes" için Ürdün'de
Gazze'den 2008'den bu yana çekilmedik
Bursaspor'a soğuk duş!
İsrail'den Ahaber ekibine saldırı!
Şimon Peres'ten küstah açıklama!
4/C 'lilere iş garantisi
AA'dan Taraf'ın iddialarına yalanlama
Netanyahu'ya teşekkür eden gazeteci öldü
Malezyalı sporcudan, Gazze'ye destek
Suriye'de çarşıya saldırı
2 üniversite İsrail'i kınamadı!
ABD’de kabus gibi idam
Yargıda Birlik Platformu'ndan açıklama
Ban Ki-mun: Dehşete düştüm
Turizme Ramazan Bayramı bereketi
Etiyopya'dan Bill Gates'e fahri doktora
Pakistan'da Gazze için yas ilan edildi
ABD Kongresi'nde "Gazze'' bildirisi dağıttılar
Emin Çölaşan'a otomobil çarptı
ABD’de işkence gibi idam
Batı’dan İsrail’e ilk ciddi uyarı!
Paralel operasyonunda flaş gelişme!
Orman işçilerinin üzerine ağaç devrildi: 6 ölü 15 yaralı
Netanyahu'ya teşekkür eden gazeteci aniden öldü
Polis Akademisi Gazze'ye yönelik saldırıları kınandı
Erdoğan: İsrail devleti yargılanacak
Kışanak kimin için oy vereceklerini açıkladı
CHP İzmir'de tatilcilerin ayağına gitti
Uçakta 119 kişi vardı
Kanser zenginden çok düşük gelirliyi vuruyor
Tek yön Kahire biletine 10 yıl hapis cezası
Murat Göğebakan'nın doktorundan flaş açıklama
İsrail'den Filistinlilere 'çıplak gözaltı'
IŞİD Yunus Peygamberin türbesini yıktı
Aslan Atletico Madrid'e karşı!
Sözcü'den skandal Egemen Bağış haberi
Bayramda beslenme düzenine dikkat!
Bundan sonra ne olacağını bilemem
Federal Mahkeme'den Fenerbahçe kararı