Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

CHP'de şok üstüne şok! Bir istifa daha Böyle olur Sabri'nin dönüşü THK Başkanı dahil 5 kişi tutuklandı Hakan TunaYaseminler altında!
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
5 Mayıs 2006 Cuma 06:37
Güncellenme Tarihi 3 Ekim 2010 Pazar 10:45
Kanal 1'in ''O Şimdi Hanımefendi'' yi yayınlamayacağını açıklayan RTÜK Başkanı Akman, bu kararı 'memnuniyetle karşıladıklarını' söyledi. Akman "Eğer yayınlanırsa ağır cezalar gelebilir" dedi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Zahid Akman, Kanal 1 adlı yayın kuruluşunun ''O Şimdi Hanımefendi'' programını yayınlamaktan vazgeçme kararı aldığını belirterek, bu kararı "memnuniyetle karşıladık-larını'' söyledi. Akman, söz konusu yarışma programının daha yayına girmeden kamuoyunda büyük bir tepkiye neden olduğunu, her kesimden tepkiler ve açıklamalar geldiğini kaydetti. Daha önceki açıklamalarında ''içerebileceği olumsuz unsurlar nedeniyle yayın kuruluşunun sahiplerinin ve yöneticilerinin bu programı yayınlayacaklarını sanmadığını söylediğini'' hatırlatan Akman, şunları kaydetti: "Anladığım kadarıyla kamuoyunun da yoğun tepkisi nedeniyle ilgili yayın kuruluşu durumu yeniden gözden geçirme gereği duydu. Bugün aldığımız bir habere göre yayın kuruluşu yarışma programını yayınlamaktan vazgeçme kararı almıştır. Bu kararı memnuniyetle karşıladık. Özel televizyon yayınlarının başladığı günlerden bu yana televizyon yayıncılığının kamuoyunun ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda sürekli geliştiğine hep birlikte tanık olmaktayız. Tabii ki, televizyon yayınlarının kamuoyu üzerinde olumlu ve olumsuz etkileri olabilir. Televizyon programlarının düzeyi, televizyon kuruluşlarının kamuoyu nezdindeki güvenilirliğini ve saygınlığını etkilemektedir. Kamuoyundan gelen tepkileri dikkate alarak sorumlu bir yaklaşım sergileyen yayın kuruluşumuzun yöneticilerini tebrik ederim." Akman'ın dün kanalın yöneticilerini arayarak "Yarışmayı yayınlarsanız ağır cezalar gelebilir" dediği öğrenildi.

Yeni Şafak

Bu haber 715 kez okundu.

Osman Sınav'a 'Kızıl Elma' sorusu31 Ekim 2014 21:17
Ünlü yönetmen Osman Sınav, 'Kızıl Elma dizisini devlet mi istedi?' sorusuna, "Hayır, Türkiye'de bir kızıl elmanın olması gerekiyor" dedi.
Antik tapınak deyip geçmeyin, 648 yıllık cami31 Ekim 2014 15:25
Ayvacık ilçesi Tuzla köyünde bulunan 648 yıllık Murad Hüdavendigar Camisi, köy yakınındaki "Apollon Smintheus" kutsal alanından temin edilen taşların kullanılmasıyla iki dönemin izlerini barındırıyor.
Yönetmen Ceylan ABD'de fotoğraf sergisi açtı31 Ekim 2014 10:50
Ödüllü Türk yönetmen Nuri Bilge Ceylan, 2012 yılında hayatını kaybeden babası Mehmet Emin Ceylan'ı konu alan 'Babamın Dünyası' adlı fotoğraf sergisini New York'ta açtı.
Pakdil: Yaşasın Şeriat, Yaşasın İslam’ın Evrensel Kardeşliği31 Ekim 2014 10:20
Sakarya Büyükşehir Belediyesi tarafından her ay düzenlenen “Kültür Etkinlikleri” çerçevesinde gerçekleştirilen “Ustalara Saygı” programının bu ayki onur konuğu, edebiyata devrimci duruşuyla damga vuran Nuri Pakdil idi.
Kuzu filmine 4 ödül daha31 Ekim 2014 08:22
Altın Portakal Film Festivali'nde 6 dalda ödül kazanan 'Kuzu' filmine İspanya'da düzenlenen 'Seminci Uluslararası Film Festivali'nde 4 ödül birden verildi.
Arı Maya beyaz perdede31 Ekim 2014 08:20
Arı Maya'nın arkadaşı Wili ormanda buldukları boş bir şişenin içinde mahsur kalır. Maya arkadaşını kurtarmalıdır.
İngiliz soprano İstanbul'a geliyor31 Ekim 2014 08:14
'Good Music In Town' konserleri kapsamında, 9 Kasım'da dünyanın en ünlü sopranosu Sarah Brightman, Ülker Sports Arena'da müzikseverlerle bir araya gelecek
Moral FM: Paralel bağlantımız yok30 Ekim 2014 20:17
Türkiye'nin ilk özel radyolarından biri olan Moral FM yönetimi, radyo hakkındaki söylentilere, düzenlediği basın toplantısı ile cevap verdi.
İBB'nin tüm konserleri iptal!30 Ekim 2014 17:06
Karaman'ın Ermenek ilçesinde meydana gelen maden kazasından dolayı İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin 3 Kasım tarihine kadar gerçekleştireceği konserler iptal edildi.
"Metropol Rüyaları" okurlarıyla buluşuyor30 Ekim 2014 15:15
B. Ergin Borobey'in Yason Yayınları'ndan çıkacak olan mistik romanı "Metropol Rüyaları" Kasım'da okurlarıyla buluşacak.
7. Erciyes Film Festivali başladı30 Ekim 2014 13:40
Erciyes Üniversitesi (ERÜ) İletişim Fakültesince düzenlenen "7. Erciyes Film Festivali" başladı.
NFK ödülleri sahiplerini buluyor30 Ekim 2014 13:16
Düşünce ve edebiyat dünyasına damga vuran Necip Fazıl Kısakürek adına ilk kez bir edebiyat ödülü ihdas ediliyor. Star Gazetesi tarafından Necip Fazıl Kısakürek'in kültürel ve manevi mirasını yaşatmak amacıyla hayata geçirilecek olan ve bu yıl ilki düzenlenen Necip Fazıl Ödülleri sahipleriyle buluşuyor
CHP'de şok üstüne şok! Bir istifa daha
Böyle olur Sabri'nin dönüşü
Peşmerge Kobani'ye hareket etti!
3 askerin şehit edilmesiyle ilgili önemli gelişme
Osman Sınav'a 'Kızıl Elma' sorusu
THK Başkanı dahil 5 kişi tutuklandı
Muğla'da MERS virüsü şüphesi!
MHP'den AK Parti'ye flaş transfer!
Pastırma sıcakları geliyor
IŞİD'e 80 ülkeden katılım var
Prandelli: Sneijder yok çünkü...
Arena'da beraberlik var / CANLI
Galatasaray bombayı patlatıyor!
F.Bahçe'den Saran için net açıklama!
Çelik: Türkiye eski Türkiye değil