Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan, TBMM açılışında konuşuyor Müslümanlara karşı birleştiler! Facebook'ta düzen yine değişti! Celal KazdağlıAcının yok ettiği sınır
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
5 Mayıs 2006 Cuma 06:37
Güncellenme Tarihi 1 Ekim 2014 Çarşamba 14:01
Kanal 1'in ''O Şimdi Hanımefendi'' yi yayınlamayacağını açıklayan RTÜK Başkanı Akman, bu kararı 'memnuniyetle karşıladıklarını' söyledi. Akman "Eğer yayınlanırsa ağır cezalar gelebilir" dedi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Zahid Akman, Kanal 1 adlı yayın kuruluşunun ''O Şimdi Hanımefendi'' programını yayınlamaktan vazgeçme kararı aldığını belirterek, bu kararı "memnuniyetle karşıladık-larını'' söyledi. Akman, söz konusu yarışma programının daha yayına girmeden kamuoyunda büyük bir tepkiye neden olduğunu, her kesimden tepkiler ve açıklamalar geldiğini kaydetti. Daha önceki açıklamalarında ''içerebileceği olumsuz unsurlar nedeniyle yayın kuruluşunun sahiplerinin ve yöneticilerinin bu programı yayınlayacaklarını sanmadığını söylediğini'' hatırlatan Akman, şunları kaydetti: "Anladığım kadarıyla kamuoyunun da yoğun tepkisi nedeniyle ilgili yayın kuruluşu durumu yeniden gözden geçirme gereği duydu. Bugün aldığımız bir habere göre yayın kuruluşu yarışma programını yayınlamaktan vazgeçme kararı almıştır. Bu kararı memnuniyetle karşıladık. Özel televizyon yayınlarının başladığı günlerden bu yana televizyon yayıncılığının kamuoyunun ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda sürekli geliştiğine hep birlikte tanık olmaktayız. Tabii ki, televizyon yayınlarının kamuoyu üzerinde olumlu ve olumsuz etkileri olabilir. Televizyon programlarının düzeyi, televizyon kuruluşlarının kamuoyu nezdindeki güvenilirliğini ve saygınlığını etkilemektedir. Kamuoyundan gelen tepkileri dikkate alarak sorumlu bir yaklaşım sergileyen yayın kuruluşumuzun yöneticilerini tebrik ederim." Akman'ın dün kanalın yöneticilerini arayarak "Yarışmayı yayınlarsanız ağır cezalar gelebilir" dediği öğrenildi.

Yeni Şafak

Bu haber 710 kez okundu.

Ünlü oyuncudan uyuşturucu açıklaması01 Ekim 2014 13:45
Ünlülerin uyuşturucu davasında geçen celse hakkında zorla getirilme kararı çıkarılan ünlü oyuncu Murat Yıldırım hâkim karşısına çıktı. Yıldırım hâkime "Ben hiçbir zaman uyuşturucu kullanmadım" dedi.
Festivale ilginç davet!01 Ekim 2014 12:44
Giresun'un Çanakçı ilçesine bağlı Kuşköy sakinleri, Kuşdili Festivali için ıslıkla haberleşme yöntemiyle çağrı yaptı.
Velilerin Gülben Ergen isyanı01 Ekim 2014 11:51
Gülben Ergen, önceki gün düğünü yüzünden ayrı kaldığı oğullarının yanına koştu. Basın ordusu, çocuklarının okuluna giden Ergen'in peşini bırakmadı.
Küçük Ağa'nın gerçek babası RTÜK'e çaktı01 Ekim 2014 11:36
Küçük Ağa dizisinin yıldızı Emir Berke Zincidi'nin babası, diziye verilen ceza nedeniyle RTÜK'ü eleştirdi.
İtibar'ın Ekim sayısı çıktı!01 Ekim 2014 10:57
İtibar, 37. sayısıyla yeni yayın dönemine girdi. İçeriğinde ve kapak tasarımında çeşitli değişikliklere giden dergi, bu sayısında Türk şiirinin son üç kuşağının önemli isimlerinin eserlerini bir araya getiriyor.
Aslı Hünel: Erotik klipler yasaklansın01 Ekim 2014 10:41
Şarkıcı Aslı Hünel, önceki gün Mall Of İstanbul'da görüntülendi.
Ferhat Göçer’den uçakta küçük çocuğa müdahale!01 Ekim 2014 10:24
Ferhat Göçer, uçakta ateşlenen küçük bir çocuğa ilk yardımda bulundu.
Devlet Tiyatroları perdelerini açıyor01 Ekim 2014 10:07
Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü (DT), yeni tiyatro sezonuna bugün sahneleyeceği eserlerle ''merhaba'' diyecek.
RTÜK Murat Bardakçı'nın argosuna cezayı kesti01 Ekim 2014 10:04
Murat Bardakçı'nın, Tarihin Arka Odası programında kurduğu cümleler ve argo üslubuyla ilgili RTÜK karar verdi.
Fatih Altaylı'yı canlı yayında şoke eden mail01 Ekim 2014 09:13
Seyircinin IŞİD'i destekleyen maili karşısında şaşıran Altaylı ellerini iki yana açarak "görüyorsunuz değil mi Türkiye'nin halini" dedi.
AKM'de "Kültür Söyleşileri" başlıyor30 Eylül 2014 16:43
AKM’de haftalık "Kültür Söyleşileri"yle bilim insanları bir araya getirilecek.
İstanbul'un 100 şarkısı kitap oldu30 Eylül 2014 16:28
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür AŞ, dünyada adına en çok şarkı bestelenen şehir olan İstanbul'un en meşhur 100 şarkısını "İstanbul'un Yüzleri Serisi" arasında yayımladı.
Erdoğan, TBMM açılışında konuşuyor
Fizik tedavide seans kısıtlaması kaldırıldı
Bank Asya'da 2. şok düşüş!
Türkiye için kritik an açıklandı
Kırmızı etin cazibesine kapılanlara uyarı
Mursi duruşmaya "güvenlik" gerekçesiyle getirilmedi
Mısır'dan "anlaşma iptali" iddiasına yalanlama
BlackBerry 200 bin satışla geri döndü
Savunma sanayi ihracatta gaza bastı
Burhan Kuzu: Bedelli askerlik hayırlı olsun
İlk kez kendi hava sahasını kontrol edecek
Mavi Akım'ın kapasitesi artıyor
Burak Yılmaz'ın babası istifa etti
İşte TSK'nın personel sayısı
CHP'li vekilin başörtüsü karşıtlığı!
Terzioğlu tanıklığı reddetti
En uzun yaşayanların şehri!
IŞİD'e yanlışlıkla yardım gönderdiler
Savaş topuna dantelli örtü
"Yazacağım çok hikaye var"
Galatasaray'dan başsağlığı mesajı
Müslümanlara karşı birleştiler!
Mats Hummels dedikodulara son noktayı koydu!
Facebook'ta düzen yine değişti!
Çanakkaleli kadınlardan savaş topuna dantel
Kritik maç öncesi sürpriz karar!
Trabzon'u yasa boğan ölüm!
7 yıl sonra ilk kez Gazzeliler Mescid-i Aksa'da!
Askeri helikopter düştü: 3 ölü
Dolar son 9 ayın rekorunu kırdı
Bahçeli'den tezkere açıklaması
AB Bakanı Bozkır: Japonya'nın...
Gazze'de kanser hastaları eylem yaptı
Bakanı Yıldız, Moskova'da
Kâbe'nin 'gönüllü' temizlik işçileri
Fenerbahçe'de hazırlıklar sürüyor
Türkiye'nin en büyük kurbanlığı!
Otobanda kamyonla kamyonet çarpıştı
'G.Saray gelecek sezon Avrupa'da...'
Totti Şampiyonlar Ligi tarihine geçti
Ukrayna'da 10 sivil öldü
Yunan jetlerinden F-16'lara taciz!
Bayramın ikinci günü Suruç'ta dev etkinlik!
Bosna hava sahasına kavuşuyor
Usulsüzlük operasyonunda 28 kişi gözaltında
Whatsapp kullananlara çok önemli ipuçları!
Rus yanlısı vekile meydan dayağı
Spor federasyonlarına yeni ana statü
"Üst üste şampiyon olacağız"
Otomobile çarpan ambulans devrildi: 4 yaralı
Türkiye Uzay Ajansı kuruluyor
Yeni banka geliyor!
UEFA'da toplantı sona erdi
Küçük Muhammed'in ölüm uykusu
Bayramda havalar nasıl olacak?
TBMM Onur ödüllleri verildi
Marmara balıkçısının yüzü güldü
Apple’dan iPad sürprizi
Fenerbahçe'den Trabzonspor'a başsağlığı mesajı
'Vay be Fenerbahçe ne hallere düştü'
IŞİD'e ağır darbe!
Davutoğlu'nun Demirtaş'la kritik görüşmesi
Yeniçeri: Çok vahim bir durum
Kanlı saldırı: 2 çocuk öldü
Ünlü oyuncudan uyuşturucu açıklaması
Tam 2 yıl önceydi...
İlaçta yeni dönem başladı!
Sınıra tezkere öncesi askeri sevkiyat