Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Bruno Alves'in cezası belli oldu Buldan: Heyete iki kişi eklenecek! Tavuk döner Twitter'ı fena karıştırdı! Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
5 Mayıs 2006 Cuma 06:37
Güncellenme Tarihi 23 Ekim 2014 Perşembe 13:05
Kanal 1'in ''O Şimdi Hanımefendi'' yi yayınlamayacağını açıklayan RTÜK Başkanı Akman, bu kararı 'memnuniyetle karşıladıklarını' söyledi. Akman "Eğer yayınlanırsa ağır cezalar gelebilir" dedi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Zahid Akman, Kanal 1 adlı yayın kuruluşunun ''O Şimdi Hanımefendi'' programını yayınlamaktan vazgeçme kararı aldığını belirterek, bu kararı "memnuniyetle karşıladık-larını'' söyledi. Akman, söz konusu yarışma programının daha yayına girmeden kamuoyunda büyük bir tepkiye neden olduğunu, her kesimden tepkiler ve açıklamalar geldiğini kaydetti. Daha önceki açıklamalarında ''içerebileceği olumsuz unsurlar nedeniyle yayın kuruluşunun sahiplerinin ve yöneticilerinin bu programı yayınlayacaklarını sanmadığını söylediğini'' hatırlatan Akman, şunları kaydetti: "Anladığım kadarıyla kamuoyunun da yoğun tepkisi nedeniyle ilgili yayın kuruluşu durumu yeniden gözden geçirme gereği duydu. Bugün aldığımız bir habere göre yayın kuruluşu yarışma programını yayınlamaktan vazgeçme kararı almıştır. Bu kararı memnuniyetle karşıladık. Özel televizyon yayınlarının başladığı günlerden bu yana televizyon yayıncılığının kamuoyunun ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda sürekli geliştiğine hep birlikte tanık olmaktayız. Tabii ki, televizyon yayınlarının kamuoyu üzerinde olumlu ve olumsuz etkileri olabilir. Televizyon programlarının düzeyi, televizyon kuruluşlarının kamuoyu nezdindeki güvenilirliğini ve saygınlığını etkilemektedir. Kamuoyundan gelen tepkileri dikkate alarak sorumlu bir yaklaşım sergileyen yayın kuruluşumuzun yöneticilerini tebrik ederim." Akman'ın dün kanalın yöneticilerini arayarak "Yarışmayı yayınlarsanız ağır cezalar gelebilir" dediği öğrenildi.

Yeni Şafak

Bu haber 712 kez okundu.

DT Genel Müdürü belli oldu23 Ekim 2014 17:05
Devlet Tiyatroları (DT) Genel Müdürlüğü görevine oyuncu ve yönetmen Nejat Birecik atandı.
Diyarbakırlılar sinemaya doyacak23 Ekim 2014 17:02
İstanbul Kültür Sanat Vakfı'nca düzenlenen Filmekimi, 24-26 Ekim'de Diyarbakır'da olacak.
Fazıl Say'a yalanlama geldi!23 Ekim 2014 15:59
Kültür ve Turizm Bakanlığı, Fazıl Say'a sansür uygulandığı iddialarını yalanladı.
Boğaziçi Film Festivali'nin finalistleri açıklandı23 Ekim 2014 15:32
Uluslararası Boğaziçi Sinema Derneği ve İstanbul Medya Akademisi tarafından bu sene 14-28 Kasım tarihleri arasında ikinci defa düzenlenecek olan festivalin ulusal kısa kurmaca ve belgesel yarışma filmleri belirlendi.
Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü ona emanet23 Ekim 2014 14:00
Mustafa Kurt'un "Sansür var" diyerek istifa ettiği Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü görevine dizi oyuncusu Nejat Birecik atandı.
Kurtlar Vadisi hayranlarına kötü haber!23 Ekim 2014 13:38
Kurtlar Vadisi Pusu'nun 235. bölüm fragmanı yayınlanmadı, dolayısıyla bu hafta yeni bölüm yayınlanmayacak.
"Yedi Güzel Adam" sinemaya uyarlanıyor23 Ekim 2014 12:46
Yedi Güzel Adam dizisinin senaristi Ahmet Tezcan, çekimleri Kahramanmaraş’ta devam eden dizinin sinema filmi olarak çekileceğini söyledi.
Mesnevi Azericeye çevrildi23 Ekim 2014 12:45
Mevlana'nın dünyaca tanınan eseri Mesnevi'nin Azerice baskısının yayımlandığı, eserin çevrildiği dil sayısının 23'e ulaştığı bildirildi.
İstanbul'da İslamcılık Konferansı23 Ekim 2014 12:09
İstanbul Düşünce Evi (İDE) tarafından tertip edilen İslamcılık 2014 konferansı 24-26 Ekim 2014 tarihlerinde yapılacak.
Öcalan'dan barışa güvenoyu23 Ekim 2014 10:48
Financial Times: Öcalan, salı akşamı verdiği mesajda barış sürecinin 'yeni bir aşamaya girdiğini' belirtti ve sürece dair 'umudunun arttığını' söyledi.
Zaman neden tavır değiştirdi?23 Ekim 2014 10:09
17-25 Aralık komplosuyla birlikte keskin bir değişim içine giren Zaman gazetesi, iç güvenlik paketine karşı kara propaganda yaparken kendisiyle çelişkiye düştü.
Bu hafta 9 film vizyona girecek23 Ekim 2014 09:56
Türkiye sinemalarında bu hafta 5'i yerli 9 film vizyona girecek.
Türkiye-Kazakistan maçı biletleri satışta
'Ar-Ge işi bizde pahalı'
Bu ilimize kuvvetli yağış uyarısı!
Film için cayır cayır yandı
'Tanrıkulu'ndan jübile teklifi gelmedi'
El Clasico ne zaman saat kaçta?
100 bin lirayı bulan taksici bakın ne yaptı
Schumacher'dan iyi haber!
Online alışverişte rekor artış
Bruno Alves'in cezası belli oldu
Akaminko'nun acı günü
Çin’den İran’la güçlü askeri işbirliği
Gülen'den Kürt gazetelerine ilan
Türkiye-Kazakistan maçı biletleri satışta
’Galatasaray maçı geride kaldı’
Şiddetli fırtına Bodrum'u vurdu!
Rosneft'ten 49 milyar dolarlık yardım talebi
Buldan: Heyete iki kişi eklenecek!
Mesajla ''şantaj'' suçuna 1 yıl hapis cezası
''Ayık Yaşam Atölyesi'' tanıtım gecesinde duygulu anlar!
Suriye'de bir ayda 553 kişi öldü
NATO Komutanı'ndan IŞİD açıklaması
Galatasaray'da şok sakatlık!
İdris Bal'dan parti yalanlaması
Es Es'te Mersin mesaisi
Tavuk döner Twitter'ı fena karıştırdı!
Bir ayda 553 ölü!
Atatürk Havalimanı'nda alarm!
Bambari'de saldırı: 30 ölü
Serena tecrübesini konuşturdu
Şampiyona öncesi ciğer dopingi
G.Saray savunma göbeğinde derin hasar
Kayserispor'da olağanüstü kongre tarihi
Arakan'a "zehirli karışım" nitelendirmesi
Acil serviste 13 el ateş etti
Eşinden özür dilemek için billboard kiraladı
Erdoğan: Batı'nın derdi insan değil petrol
Apple'ın ilk bilgisayarı rekor fiyata satıldı
DT Genel Müdürü belli oldu
Diyarbakırlılar sinemaya doyacak
UEFA'ya başvurdular!
Paralel 5 polise tutuklama talebi
Bu kahvenin fiyatı altınla yarışıyor!
İkinci el araç satışları durma noktasına geldi
Evde oynarken balon yutan çocuk öldü!
Aslan'ın Dortmund faturası ağır
Sık tuvalete gidiyorsanız dikkat
Tapu harçları kredi kartıyla ödenebilecek
F.Bahçe'nin gözü o iki isimde!
Gazzeli çocuklar enkaz altında "kışlıklarını" arıyor
İşte Brezilya'nın Türkiye'ye gelecek kadrosu!
Dolar son bir ayın en düşüğüne geriledi
iPhone 6'da bir sorun daha çıktı
Ludogorets 90'da uctu!
Danimarka Türkiye'yi AB'ye şikayet edecek
Erciyesspor-Beşiktaş maçı 12 TL
Fazıl Say'a yalanlama geldi!
Nuri Şahin en büyük hedefini açıkladı
Çapa'da korkutan yangın!
Bu üç isim anca böyle bir araya gelir!
Kobani'de çatışmalar şiddetlendi
Sabiha Gökçen, Malezya'nın oluyor
Boğaziçi Film Festivali'nin finalistleri açıklandı
Sahrada Yeşeren Düş: MORİTANYA
Mehmet Topal ve Caner takımla çalıştı
İnternete vergi koyacaklar!
Galatasaray'da gol sıkıntısı
Peşmergeler kara ve hava yoluyla gidebilir
Paralel kulak dinledi! O kitabını yazdı!