Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Ünlü yazar hayatını kaybetti! Ultraslan'dan net tavır! Yıldız futbolcudan metrobüs selfie'si Celal KazdağlıParalel yapıyı “Tasfiye” ne demek?
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
5 Mayıs 2006 Cuma 06:37
Güncellenme Tarihi 11 Temmuz 2013 Perşembe 15:42
Kanal 1'in ''O Şimdi Hanımefendi'' yi yayınlamayacağını açıklayan RTÜK Başkanı Akman, bu kararı 'memnuniyetle karşıladıklarını' söyledi. Akman "Eğer yayınlanırsa ağır cezalar gelebilir" dedi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Zahid Akman, Kanal 1 adlı yayın kuruluşunun ''O Şimdi Hanımefendi'' programını yayınlamaktan vazgeçme kararı aldığını belirterek, bu kararı "memnuniyetle karşıladık-larını'' söyledi. Akman, söz konusu yarışma programının daha yayına girmeden kamuoyunda büyük bir tepkiye neden olduğunu, her kesimden tepkiler ve açıklamalar geldiğini kaydetti. Daha önceki açıklamalarında ''içerebileceği olumsuz unsurlar nedeniyle yayın kuruluşunun sahiplerinin ve yöneticilerinin bu programı yayınlayacaklarını sanmadığını söylediğini'' hatırlatan Akman, şunları kaydetti: "Anladığım kadarıyla kamuoyunun da yoğun tepkisi nedeniyle ilgili yayın kuruluşu durumu yeniden gözden geçirme gereği duydu. Bugün aldığımız bir habere göre yayın kuruluşu yarışma programını yayınlamaktan vazgeçme kararı almıştır. Bu kararı memnuniyetle karşıladık. Özel televizyon yayınlarının başladığı günlerden bu yana televizyon yayıncılığının kamuoyunun ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda sürekli geliştiğine hep birlikte tanık olmaktayız. Tabii ki, televizyon yayınlarının kamuoyu üzerinde olumlu ve olumsuz etkileri olabilir. Televizyon programlarının düzeyi, televizyon kuruluşlarının kamuoyu nezdindeki güvenilirliğini ve saygınlığını etkilemektedir. Kamuoyundan gelen tepkileri dikkate alarak sorumlu bir yaklaşım sergileyen yayın kuruluşumuzun yöneticilerini tebrik ederim." Akman'ın dün kanalın yöneticilerini arayarak "Yarışmayı yayınlarsanız ağır cezalar gelebilir" dediği öğrenildi.

Yeni Şafak

Bu haber 681 kez okundu.

Ünlü yazar hayatını kaybetti!17 Nisan 2014 23:35
Nobel ödüllü yazar Gabriel Garcia Marquez hayatını kaybetti
Cübbeli Ahmet Hoca televizyon kuruyor!17 Nisan 2014 22:27
Kamuoyunda Cübbeli Hoca olarak bilinen Ahmet Mahmut ünlü televizyon kanalı kurmak için RTÜK'e resmen başvurdu.
Samanyolu'nda Peres'e övgü, Erdoğan'a hakaret17 Nisan 2014 19:39
Samanyolu Haber televizyonunda eski yargıtay başkanı Sami Selçuk Samanyolu Haber Ankara temsilcisi Abdülkadir Abdülkadir'e konuk oldu.
Tekirdağ'da tarihi eser operasyonu17 Nisan 2014 15:56
Tekirdağ'ın Süleymanpaşa ilçesindeki operasyonda, Roma, Bizans, Trak ve Osmanlı dönemlerine ait 634 parça tarihi eser ele geçirildi.
Mahçupyan: Durum gerçekten de hayli vahim17 Nisan 2014 15:50
Etyen Mahçupyan, yerel seçim sonuçlarına ilişkin yaptığı “Halk ihtilali” değerlendirmesini demokrasiyi seçimden ibaret gibi sunan Şahin Alpay’a “Durum gerçekten de hayli vahim” diye cevap verdi.
Cübbeli Ahmet Hoca resmen başvurdu17 Nisan 2014 14:36
Kamuoyunda Cübbeli Hoca olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü medya sektörüne giriyor.
Yeni filmi Cannes Film Festivali’nde17 Nisan 2014 14:33
Nuri Bilge Ceylan'ın yeni filmi ‘’Kış Uykusu", 67. Cannes Film Festivali’nde Altın Palmiye için yarışacak 18 film arasında yer aldı.
Haber10 mobil sayfası güncellendi!17 Nisan 2014 12:57
Haber10.com'un mobil sayfası ziyaretçilerimizin talepleri doğrultusunda güncellendi.
Dini mekanlar "rehber din görevlisi"ne emanet17 Nisan 2014 12:51
Kutsal mekanlar, Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından görevlendirilen "rehber din görevlisi" tarafından tanıtılacak.
Hürriyet'ten ilizyon ve çarpıtma17 Nisan 2014 12:25
AK Parti'nin Köşk istişare toplantısını manşete taşıyan Hürriyet, hem ilizyon hem de çarpıtma yaparak algı operasyonu serisine bir yenisini daha ekledi.
Sinemaseverleri 6 yeni film bekliyor17 Nisan 2014 12:08
Türkiye'de bu hafta, ikisi yerli 6 film vizyona girecek.
Hürriyet 'ağ'ları karıştırdı!17 Nisan 2014 11:52
Hürriyet, Kars'ta üniversitede kavgaya alınan ağlı önleme attığı manşetle hem güldürdü hem de Kemalist histerinin geldiği noktayı gösterdi.
Dicle Üniversitesi'nde neler oluyor?Paralel yapıyı “Tasfiye” ne demek?Cübbeli Ahmet Hoca televizyon kuruyor!Askeri birlikte patlama!Siyah Sancak 1400 yıl sonra açıldıDünya’nın ikizi bulundu!Kamer Genç yine gerginlik çıkardıEfsane takım Süper Lig'e dönüyorPutin'e uyarı telefonu!Samanyolu'nda Peres'e övgü, Erdoğan'a hakaretMİT teklifi kabul edildiSoğuk havalar geri dönüyor!İstanbul için radikal bir adım dahaBDP'de 'Hakan Fidan' çatlağı!FLAŞ! F.Bahçe'ye büyük şok!'Evde 3 gün ağladım'Futbolun Rüzgar Adamları!Tüm Manşetler
AB sürecinde yeni fasıllar açılmalı
Real Madrid evinde hata yapmadı!..
Eskişehir sokağa döküldü
Dicle Üniversitesi'nde neler oluyor?
Ünlü yazar hayatını kaybetti!
Rize Çayeli Belediye Başkanına saldırı