Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Pandev ve Dzemaili'nin Cimbom'a maliyeti Bakan Elvan'dan iki yeni müjde! Özel:'Silahlı kuvvetler devletin teminatıdır' Hikmet GökŞimdilik Allahaısmarladık!
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
5 Mayıs 2006 Cuma 06:37
Güncellenme Tarihi 1 Eylül 2014 Pazartesi 09:03
Kanal 1'in ''O Şimdi Hanımefendi'' yi yayınlamayacağını açıklayan RTÜK Başkanı Akman, bu kararı 'memnuniyetle karşıladıklarını' söyledi. Akman "Eğer yayınlanırsa ağır cezalar gelebilir" dedi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Zahid Akman, Kanal 1 adlı yayın kuruluşunun ''O Şimdi Hanımefendi'' programını yayınlamaktan vazgeçme kararı aldığını belirterek, bu kararı "memnuniyetle karşıladık-larını'' söyledi. Akman, söz konusu yarışma programının daha yayına girmeden kamuoyunda büyük bir tepkiye neden olduğunu, her kesimden tepkiler ve açıklamalar geldiğini kaydetti. Daha önceki açıklamalarında ''içerebileceği olumsuz unsurlar nedeniyle yayın kuruluşunun sahiplerinin ve yöneticilerinin bu programı yayınlayacaklarını sanmadığını söylediğini'' hatırlatan Akman, şunları kaydetti: "Anladığım kadarıyla kamuoyunun da yoğun tepkisi nedeniyle ilgili yayın kuruluşu durumu yeniden gözden geçirme gereği duydu. Bugün aldığımız bir habere göre yayın kuruluşu yarışma programını yayınlamaktan vazgeçme kararı almıştır. Bu kararı memnuniyetle karşıladık. Özel televizyon yayınlarının başladığı günlerden bu yana televizyon yayıncılığının kamuoyunun ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda sürekli geliştiğine hep birlikte tanık olmaktayız. Tabii ki, televizyon yayınlarının kamuoyu üzerinde olumlu ve olumsuz etkileri olabilir. Televizyon programlarının düzeyi, televizyon kuruluşlarının kamuoyu nezdindeki güvenilirliğini ve saygınlığını etkilemektedir. Kamuoyundan gelen tepkileri dikkate alarak sorumlu bir yaklaşım sergileyen yayın kuruluşumuzun yöneticilerini tebrik ederim." Akman'ın dün kanalın yöneticilerini arayarak "Yarışmayı yayınlarsanız ağır cezalar gelebilir" dediği öğrenildi.

Yeni Şafak

Bu haber 708 kez okundu.

Bir asır önceki gazete tekrar basıldı01 Eylül 2014 16:07
BİK Kayseri Şube Müdürlüğü, 1910'da yayın hayatına başlayan Kayseri'nin ilk gazetesinin tıpkı basımını gerçekleştirdi.
Yiği Bulut Kurtlar Vadisi iddiasını yalanladı!01 Eylül 2014 13:56
Paralel yapıya yakın ve işbirliği içerisindeki medya organları Cumhurbaşkanlığı Başdanışmanı Yiğit Bulut'a iftiralarla saldırmaya devam ediyor.
Ülke tarihinin en pahalı film galası01 Eylül 2014 13:37
Kırgızistan'da, devlet tarafından karşılanan yaklaşık 1,5 milyon dolarlık bütçeyle çekilen ve Kırgız sinema tarihinin en pahalı filmi unvanına sahip olan "Kurmancan Datka" adlı filmin galası yapıldı.
Tüm zamanların en iyi Türk filmi belli oldu!01 Eylül 2014 12:01
Türk sinemasının en iyi filmi Susuz Yaz oldu.
İtibar’ın Eylül sayısı çıktı01 Eylül 2014 11:58
İtibar’ın Eylül sayısında, Türk şiirinin iki büyük ismi Cahit Zarifoğlu ve İsmet Özel üzerine yazılmış birer yazı öne çıkıyor.
AA'nın Kürtçe yayını bir yaşında01 Eylül 2014 10:16
Anadolu Ajansı'nın, 100. yıl vizyonu kapsamında 1 Eylül 2013'de yayına başlattığı Kürtçe Haberler Servisi, birinci yılını geride bıraktı.
Dünyanın en minik kitabı İzmir'de!01 Eylül 2014 10:01
Ege Üniversitesi'nde 3 milimden küçük, yani bir mercimek tanesinin çeyreği büyüklüğünde ve ancak büyüteçle bakılabilen 32 sayfalık kitap sergileniyor.
Ustaya büyük vefa!01 Eylül 2014 09:46
Devlet Tiyatroları bu yıl 1 Ekim'de perdelerini açıyor. 100'ü yerli toplam 143 oyunun sahneleneceği yeni sezonda, Neşet Ertaş'ın hayatını konu alan 'Neşet Dert Aşk' isimli oyun da izleyicilerle buluşacak
Çözüm sürecine dizili destek!01 Eylül 2014 09:05
Boyut Film ve Murat Tokat çok ses getirecek bir projeye imza atmaya hazırlanıyor.
İşte Fatih ve Kanuni'nin en çok sevdiği yemek31 Ağustos 2014 16:00
Ortadoğu yemekleri uzmanı Yunus Emre Akkor, Osmanlı Mutfağı üzerine bir yemek kitabı hazırladı. İşte Osmanlı mutfağının bilinmeyenleri.
"Çözüm sürecini koordine edecek isim Arınç"31 Ağustos 2014 15:26
A Haber’e konuk olan Akşam gazetesi yazarı Kurtuluş Tayiz, ‘Çözüm Süreci’ ile ilgili önemli bir açıklamada bulundu.
Akit'ten çok konuşulacak bulmaca!31 Ağustos 2014 14:07
Akit Gazetesi yine çok konuşulacak bir işe imza attı.
Pandev ve Dzemaili'nin Cimbom'a maliyeti
Emine Erdoğan'dan Ada'da anlamlı ziyaret
ABD'nin IŞİD'e saldırıları devam ediyor
Paralel 8 polis hastaneye sevkedildi!
Uçak golf sahasına düştü: 1 ölü
Çatı düğünde buluştu!
Erdoğan'ı neden alkışladığını açıkladı
Papa, Emre ve Muslera'yı kabul etti
Bakan Elvan'dan iki yeni müjde!
Gazze'deki katliam havadan görüntülendi
İncir ağacından düşüp öldü
Boko Haram'a büyük darbe
Millilerimiz Japonya karşısında zorlanmadı
Erdoğan'dan Kıbrıs'ta üst düzey zirve
Galatasaray'dan PTT 1. Lig transfer oldu
Yunanistan'dan KKTC ziyaretine tepki
Kadir İnanır hastaneye kaldırıldı
Davutoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na sert tepki
Özel:'Silahlı kuvvetler devletin teminatıdır'
Karadayı dizisine sürpriz transfer
Trabzonspor bir imza daha attırdı!
Ünlü cerrahdan sevindiren haber!
Efsane kulübe şok: FİFA'dan yazı geldi
Cumhurbaşkanı Erdoğan şehitlik ziyaretinde
Kartal'ın çok isteyip de alamadığı Türk yıldız
Terim'den Volkan Demirel açıklaması
Sahil Güvenlik Gemisi Saroz'da batırıldı
Büyükekşi, büyük rekoru Ağrı'da açıkladı
Dev derbilerin tarihleri belli oldu!
Kılıçdaroğlu kitapçık fırlatmayı bakın nasıl savundu!
Peşmerge ve Ordudan IŞİD'e ağır darbe
İlk hacı kafilesi yola çıktı
İngiltere'den IŞİD önlemi!