Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Gül: Tayyip Bey Türkiye'nin itibarını... Başbakan'dan kritik görüşme ABD: Harekete geçmeye hazırız! Celal Kazdağlıİstanbul sermayesi yol ayrımında
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
5 Mayıs 2006 Cuma 06:37
Güncellenme Tarihi 27 Temmuz 2014 Pazar 20:01
Kanal 1'in ''O Şimdi Hanımefendi'' yi yayınlamayacağını açıklayan RTÜK Başkanı Akman, bu kararı 'memnuniyetle karşıladıklarını' söyledi. Akman "Eğer yayınlanırsa ağır cezalar gelebilir" dedi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Zahid Akman, Kanal 1 adlı yayın kuruluşunun ''O Şimdi Hanımefendi'' programını yayınlamaktan vazgeçme kararı aldığını belirterek, bu kararı "memnuniyetle karşıladık-larını'' söyledi. Akman, söz konusu yarışma programının daha yayına girmeden kamuoyunda büyük bir tepkiye neden olduğunu, her kesimden tepkiler ve açıklamalar geldiğini kaydetti. Daha önceki açıklamalarında ''içerebileceği olumsuz unsurlar nedeniyle yayın kuruluşunun sahiplerinin ve yöneticilerinin bu programı yayınlayacaklarını sanmadığını söylediğini'' hatırlatan Akman, şunları kaydetti: "Anladığım kadarıyla kamuoyunun da yoğun tepkisi nedeniyle ilgili yayın kuruluşu durumu yeniden gözden geçirme gereği duydu. Bugün aldığımız bir habere göre yayın kuruluşu yarışma programını yayınlamaktan vazgeçme kararı almıştır. Bu kararı memnuniyetle karşıladık. Özel televizyon yayınlarının başladığı günlerden bu yana televizyon yayıncılığının kamuoyunun ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda sürekli geliştiğine hep birlikte tanık olmaktayız. Tabii ki, televizyon yayınlarının kamuoyu üzerinde olumlu ve olumsuz etkileri olabilir. Televizyon programlarının düzeyi, televizyon kuruluşlarının kamuoyu nezdindeki güvenilirliğini ve saygınlığını etkilemektedir. Kamuoyundan gelen tepkileri dikkate alarak sorumlu bir yaklaşım sergileyen yayın kuruluşumuzun yöneticilerini tebrik ederim." Akman'ın dün kanalın yöneticilerini arayarak "Yarışmayı yayınlarsanız ağır cezalar gelebilir" dediği öğrenildi.

Yeni Şafak

Bu haber 709 kez okundu.

Acun sevilen diziyi kanalına transfer etti!19 Eylül 2014 12:51
TV 8'i satın aldıktan sonra her fırsatta eğlence ve spor programlarına ağırlık vereceğini dile getiren Acun Ilıcalı yeni yayın dönemine hızlı giriyor.
Devlet Tiyatroları Türkmenistan yolcusu19 Eylül 2014 11:03
Yeni sanat sezonunu karşılamaya hazırlanan Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü (DT), geçen yıl seyircinin yoğun ilgisiyle karşılaşan "Meraki"yi Aşkabat'ta sahneleyecek.
Kurtlar Vadisi izleyicisine kötü haber!19 Eylül 2014 10:05
Kurtlar Vadisi Pusu dün akşam yeni kanalında son bölümüyle çok hızlı bir başlangıç yaptı ancak kanal yönetimi dizi ile ilgili radikal bir karar aldı. Pusu hayranları artık dizi biter bitmez internetten izleyemeyecek.
Kurtlar Vadisi'nde IŞİD Ömer Baba'yı kaçırdı19 Eylül 2014 09:37
Yeni sezona hızlı bir giriş yapan Kurtlar Vadisi Pusu'da IŞİD, Ömer Baba'yı kaçırdı.
Amerikan CNN'i rezil oldu!19 Eylül 2014 09:02
İskoçya’da 'bağımsızlık referandurumu' yapıldı. Dünyanın önde gelen haber kuruluşlarından Amerikan CNN, yayınladığı referandum sonrası anketinde İskoçya'nın yüzde 110 katılımla bağımsızlığını ilan edeceğini duyurdu.
Yeni uydu frekansları ve Türksat 4A kanal ayarlama18 Eylül 2014 23:23
Türksat 4A yeni uydu frekansları, cihaz kanal ekleme ve ayarlama işlemleri. Yeni uydu güncellemesi ile televizyon kanal frekansları değişti.
Seda Sayan'a RTÜK'ten ağır ceza18 Eylül 2014 20:05
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, iki eşini öldüren kişinin konuk edildiği Seda Sayan'ın programına müeyyide uygulanmasına karar verdi.
İşte Altın Portakal'da yarışacak 15 kısa film!18 Eylül 2014 15:14
51. Uluslararası Antalya Altın Portakal Film Festivali Ulusal Kısa Film Yarışması’nda ‘En İyi Kısa Film’ ödülü için yarışacak 15 film belli oldu.
İbrahim Şahin çalışma arkadaşlarına veda etti18 Eylül 2014 15:03
Valiler kararnamesi ile Samsun valisi olarak atanan TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin TRT personeli ile vedalaştı.
Can Dündar'dan Emine Erdoğan'a iftira!18 Eylül 2014 13:14
Gezi vandallığına verdiği destek hafızalarda canlı bir şekilde dururken, Can Dündar attığı Emine Erdoğan tweetiyle pes dedirtti.
Gazze yanarken AA 'oradaydı'18 Eylül 2014 11:38
Anadolu Ajansı, 'Abluka, Savaş, Direniş: Gazze' kitabını yayımladı. Kitapta Gazze'de yaşanan olayların özetinin yanı sıra, ajans foto muhabirlerince çekilen özel kareler ve tanıklıklar da yer alıyor.
Ekranda kullanılan dil kurallara uygun olmalı17 Eylül 2014 22:27
RTÜK Başkanı Dursun, yayın kurumlarının ve hizmet sağlayıcıların ekranda kullandıkları dilin kurallara uygun olması gerektiğini belirtti.
Gül: Tayyip Bey Türkiye'nin itibarını...
Peşmerge'den Kobani açıklaması!
Başbakan'dan kritik görüşme
Google'dan yeni deneme!
Vural'dan sert eleştiri: Nerede büyüklük?
Erdoğan'ın ABD programının ayrıntısı
Türkiye'yi kurtardı, Yunanistan'ı yaktı!
Davutoğlu: Onları misafir etmekte kararlıyız
Kerkük kana bulandı: En az 10 ölü
Microsoft gidiyor Pardus geliyor
Milli judocumuz altın madalya kazandı
Umudumuz sorunun BMGK'da çözüme kavuşması
Gençlerbirliği'nin 'Uğur'lu günü!
Maden ocağında göcük
Üsküdar'da korkunç kaza: 1 ölü
Ateizm Derneği Başkanı'ndan ilginç çıkış!
Vatikan'dan Arnavutluk'a destek
Nijerya'da Boko Haram örgütüne operasyon
iPhone 6 çılgınlığı başladı
CHP Antalya'da olağanüstü kongre kararı!
Sponsor bulamayan Altay'dan ilginç yöntem
Bakan Zeybekçi hedefi açıkladı!
ABD: Harekete geçmeye hazırız!
Suriye'de yeni kimyasal tesis şoku!
Katalonya'da bağımsızlık sesleri
Nusaybin'deki çadır kente Yezidiler yerleştirilecek
Suriye sınırına askeri sevkiyat yapıldı
Fenerbahçe'de radikal değişiklik!
Başbakan Davutoğlu Azerbaycan'da
Dünya nüfusu 2100'de ne kadar olacak?
THY ile Avea'dan işbirliği
Erdoğan'dan vekalet: 3 bin 50 lirayı peşin verdi
TEOG nakilleri için kontenjan müjdesi!
Dolarda akşam sürprizi
Google milyonlarca dolar dağıtacak
Sarkozy siyasete geri döndüğünü açıkladı
Müezzinoğlu'dan Kılıçdaroğlu'na sert çıkış
İskoçya'da başbakan Salmond istifa etti
Albayrak'tan flaş açıklama!
Mourinho yıldız oyuncuyu sildi!
Kurtulmuş'tan dünyanın sessizliğine tepki
Suriyeliler yakınlarının yanına yerleştiriliyor
Gareth Bale'dan Tottenham itirafı!
Ünal Aysal için şok sözler!
Prandelli'den sürpriz karar! Kadroya almadı
12 imamın tutuklanmasının perde arkası
Almanya'dan da ayrılmak isteyenler var
Hasta oğlu boğulurken kaçtı!
'Saldırılar devam edecek'
Hababam okula geri döndü
Galatasaray - Sivasspor biletleri satışta!
Meteoroloji'den bu ile kuvvetli yağış uyarısı
260 bin öğrenci yurtlara yerleştirilemedi
Vücut direncini artıran mucizevi meyve
Sırbistan"kemer sıkacak"
IŞİD Kobani'ye doğru ilerleyişini sürdürüyor
CHP'den hükümete destek geldi!
Polis 9 yıllık cinayeti DNA testi ile çözdü
Bulgar bakandan acı itiraf
Irak ve Suriye için tezkere çıkarılıyor
F-16'lar vur emriyle havalandı
Hamileler burun tıkanıklığına dikkat!
Rusya'dan flaş Ukrayna kararı!
Baltık ülkelerini Rusya korkusu sardı
Öğretmen atamaları açıklandı!
Albayrak aday mı?
"Ebola barış ve güvenliği tehdit ediyor"