Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Netanyahu'dan Hamas'a açık tehdit! Manchester City'den G.Saray'a kötü haber ABD'den IŞİD'e 14 hava saldırısı! Celal KazdağlıCHP: Değişime neden direniyor?
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
'O şimdi hanımefendi' başlamadan bitti
5 Mayıs 2006 Cuma 06:37
Güncellenme Tarihi 20 Ağustos 2014 Çarşamba 10:51
Kanal 1'in ''O Şimdi Hanımefendi'' yi yayınlamayacağını açıklayan RTÜK Başkanı Akman, bu kararı 'memnuniyetle karşıladıklarını' söyledi. Akman "Eğer yayınlanırsa ağır cezalar gelebilir" dedi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Zahid Akman, Kanal 1 adlı yayın kuruluşunun ''O Şimdi Hanımefendi'' programını yayınlamaktan vazgeçme kararı aldığını belirterek, bu kararı "memnuniyetle karşıladık-larını'' söyledi. Akman, söz konusu yarışma programının daha yayına girmeden kamuoyunda büyük bir tepkiye neden olduğunu, her kesimden tepkiler ve açıklamalar geldiğini kaydetti. Daha önceki açıklamalarında ''içerebileceği olumsuz unsurlar nedeniyle yayın kuruluşunun sahiplerinin ve yöneticilerinin bu programı yayınlayacaklarını sanmadığını söylediğini'' hatırlatan Akman, şunları kaydetti: "Anladığım kadarıyla kamuoyunun da yoğun tepkisi nedeniyle ilgili yayın kuruluşu durumu yeniden gözden geçirme gereği duydu. Bugün aldığımız bir habere göre yayın kuruluşu yarışma programını yayınlamaktan vazgeçme kararı almıştır. Bu kararı memnuniyetle karşıladık. Özel televizyon yayınlarının başladığı günlerden bu yana televizyon yayıncılığının kamuoyunun ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda sürekli geliştiğine hep birlikte tanık olmaktayız. Tabii ki, televizyon yayınlarının kamuoyu üzerinde olumlu ve olumsuz etkileri olabilir. Televizyon programlarının düzeyi, televizyon kuruluşlarının kamuoyu nezdindeki güvenilirliğini ve saygınlığını etkilemektedir. Kamuoyundan gelen tepkileri dikkate alarak sorumlu bir yaklaşım sergileyen yayın kuruluşumuzun yöneticilerini tebrik ederim." Akman'ın dün kanalın yöneticilerini arayarak "Yarışmayı yayınlarsanız ağır cezalar gelebilir" dediği öğrenildi.

Yeni Şafak

Bu haber 707 kez okundu.

Ceyda Karan'dan seçmeni aşağılayan açıklamalar20 Ağustos 2014 22:49
Cumhuriyet yazarı Ceyda Karan, cumhurbaşkanı seçimlerini eleştirirken seçmeni aptal yerine koydu.
AA Ferguson'dan canlı yayın yapacak!20 Ağustos 2014 20:42
Dünyanın dört bir yanından sıcak gelişmeleri veren Anadolu Ajansı, ABD'nin St. Louis kentinin Ferguson semtinde günlerdir süren olayları, polis koridoru noktasından, 21 Ağustos saat 06.00'dan dan itibaren canlı yayınlamaya başlayacak.
Erdoğan için belgesel yayına hazır20 Ağustos 2014 19:27
Erdoğan'ın Cumhurbaşkanlığı'na giden siyasi yürüyüşünü konu alan 'Büyük Yürüyüş' belgeseli TRT 1 ekranlarında Pazartesi yayına başlıyor.
Yılmaz Özdil, Hürriyet'e veda için gitti20 Ağustos 2014 15:21
Yılmaz Özdil, krizin ardından bugün ilk kez Hürriyet binasındaydı...
Celal Kazdağlı: Asıl saygısızlığı Gül yaptı!20 Ağustos 2014 15:04
Deneyimli Gazeteci Celal Kazdağlı, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün veda resepsiyonunda yaptığı konuşmanın Ahmet Davutoğlu'nun önünü kesmeye yönelik bir hamle olduğu değerlendirmesinde bulundu.
Kazancı Bedih ve Tatlıses birarada20 Ağustos 2014 14:49
Yaklaşık 3 yıl önce, ''müziğin kalbinin attığı yer'' olarak nitelendirilen ve ''Yasin'in Kahvesi'' olarak bilinen tarihi binada hizmete açılan müzede, müziğe dair her ayrıntıya yer veriliyor.
Lüks yat "Pegasus" Marmaris'te20 Ağustos 2014 14:42
Dünyanın en büyük 100 yatı arasında gösterilen ve 270 milyon liraya satışa çıkarılan "Pegasus" isimli süper lüks yat, Marmaris'e geldi.
118 resimli belge gün yüzüne çıktı20 Ağustos 2014 14:12
Osmanlı sultanlarına dört yüz yıl boyunca ev sahipliği yapmış Topkapı Sarayı'na ait daha önce yayımlanmamış 118 resimli belge gün yüzüne çıktı.
Taraf hükümeti eleştireyim derken komik duruma düştü!20 Ağustos 2014 14:11
Taraf gazetesi AK Parti hükümetinin alkol kullanımına yönelik politikasını eleştirmek için birinci sayfadan yayınladığı bonzai haberiyle komik duruma düştü.
Paralel ve Kemalist faşist medyadan provokasyon!20 Ağustos 2014 12:38
Dün güvenlik güçlerinin Lice'de dikilen PKK'lı Masum Korkmaz heykelini kaldırmasının ardından yaşanan manzaraları manşete taşıyan Zaman, Sözcü ve Aydınlık provokasyona imza attı.
Karaalioğlu: Fethullah Gülen çok ürkütücü bir noktada20 Ağustos 2014 12:29
Star Gazetesi yazarı Mustafa Karaalioğlu Fethullah Gülen'in son zamanlarda herkesi tekfir etmesinin ürkütücü bir noktada olduğunu belirtti.
Sinemanın efsane kadınları belgeselde buluşacak20 Ağustos 2014 12:06
Türk sinemasının 100. yılında, "efsane" kadın oyuncular yıllar sonra belgeselde buluşacak.
Osmanlıspor'dan rahat galibiyet
Sivasspor'da bir isimle daha yollar ayrıldı
Netanyahu'dan Hamas'a açık tehdit!
Karabük maçı öncesi flaş transfer açıklaması
Eski Fenerbahçeli boşa çıktı
FED'den faiz artışı ile ilgili yeni uygulama
Süleyman Seba için mevlit okutulacak
Trabzonspor maç saatini bekliyor
Eskişehirspor 90+4'te Paşa'ya yetişti
Ceyda Karan'dan seçmeni aşağılayan açıklamalar
Manchester City'den G.Saray'a kötü haber
Kassam'dan 'müzakerelerden çekilin' çağrısı
ABD'den IŞİD'e 14 hava saldırısı!
Galtier'den Karabükspor'a övgü dolu sözler
Esed yine zehirli gaz kullandı!
23 kişi daha Türkiye'ye getirildi
Tolunay Kafkas'tan taraftara çağrı
G.Saray tam kadro derbiye bilendi
Gazze'den İsrail'e 180 füze!
Bamba gitti Trabzon müjdeyi verdi
Bursaspor'dan gollü prova
5 kişide daha Ebola şüphesi
İsrail 21 kişiyi daha katletti!
Camiye girip Kur'an yaktılar!
Merkezi yönetim borç stoku belli oldu
Van'a yıldırım düştü: 1 ölü
THY uçağı kuş sürüsüne girdi
F.Bahçe'nin alamadığı futbolcuyu Mersin kaptı
Obama taziye konuşması sonrası golf oynamaya gitti