Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kenan Işık'la ilgili son dakika gelişmesi! Emniyet açıkladı! İşte risk altındaki 6 il ABD'nin İsrail'e 'can sıkıcı' cevabı Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
Cezaevi geçişlerinde şartlar değişti
Cezaevi geçişlerinde şartlar değişti
9 Haziran 2012 Cumartesi 13:13
Güncellenme Tarihi 9 Haziran 2012 Cumartesi 11:34
Mahkumların, kapalı cezaevinden, açık cezaevine geçme koşullarında değişiklik yapıldı; kapsama, ırza geçme, uyuşturucu, gasp ve dolandırıcılık suçu da alındı

Adalet Bakanlığı açık cezaevlerine geçme koşullarında ilginç bir değişiklik yaptı. Hükümlülerin kapalı cezaevlerinden, açık cezaevlerine nakledilmelerinde, hükümlü lehine düzenlemeye gidildi. Kapsama, ırza geçme, uyuşturucu, gasp ve dolandırıcılık suçundan mahkum olanlar da alındı.

Açık cezaevlerinde kalanlar denetimli serbestlik gibi yasalardan yararlanıp cezalarının son bölümünü dışarıda geçirebiliyorlar. Bu kişilere gündüz kamuya yararlı bir işte çalışıp, gece evlerine gitme olanağı da tanınacak.

BİR YILLIK İYİLEŞTİRME

Daha önce ‘’Toplam cezalarının beşte birini kapalı cezaevinde geçiren ve koşullu salıverilme tarihine en fazla beş yıl kalan, iyi halli hükümlüler açık cezaevlerine nakledilebiliyordu. Değişiklikle 5 yıllık süre 6 yıla çıkarıldı. Böylelikle koşullu salıverilmesine 6 yıl kalanlar da açık cezaevine geçebilecek.

Uyuşturucu madde ticareti, ırza geçme, hırsızlık, dolandırıcılık ve gasp suçlarından hükümlü olanlar da, koşullu salıverilme tarihlerine bir yıldan az süre kalmışsa, açık cezaevine geçebiliyordu. Değişiklik ile bu süre de iki yıl oldu.

gazeteport

Bu haber 3,805 kez okundu.

Kenan Işık'la ilgili son dakika gelişmesi!29 Temmuz 2014 13:07
Tiyatro sanatçısı Kenan Işık'ın, tedavisi sürdürülmek üzere Amerikan Hastanesi'nden Almanya'daki bir rehabilitasyon merkezine transfer edildiği bildirildi.
Meteoroloji'den sağanak yağış uyarısı29 Temmuz 2014 12:28
Meteoroloji'den alınan bilgilere göre yurdun bazı kesimlerinde sağanak yağış beklenirken, hava sıcaklıklarında bir değişiklik beklenmiyor.
Kurutmalı sebzeler şifa kaynağı!29 Temmuz 2014 12:19
Gaziantep'te kışın tüketmek amacıyla hazırlanan kurutmalık sebzeler, son yıllarda ailelerin geçim kaynağı haline geldi.
Emniyet açıkladı! İşte risk altındaki 6 il29 Temmuz 2014 12:15
Türkiye'e suça karışan yabancı uyruklu şüpheli sayısı artarken polis 'ithal suçlulurla' ilgili suç haritası çıkartı.
6 yılda 63 bin 43 kişi dinlenmiş29 Temmuz 2014 11:46
Yasadışı dinleme operasyonun temelini oluşturan müfettiş raporuna göre, 2008 - 2013 yılları arasında 63 bin 43 kişinin telefonları dinlendi.
Paralel örgüt Dink cinayetinin delillerini imha etmiş!29 Temmuz 2014 11:07
Emniyet müfettişleri, eski İstihbarat Daire Başkanı Ramazan Akyürek’in, Hrant Dink cinayeti davasında kritik öneme sahip LOG kayıtlarının hepsini imha ettirdiğini ortaya çıkardı. Müfettişlerin raporuna göre Akyürek, bu talimatı verdikten bir gün sonra görevden alındı.
'RTE' plakalı araç alıcısını bekliyor29 Temmuz 2014 11:04
Kayseri'de, avukat katibi olan Gökhan Polat 06 RTE 47 plakalı otomobilini satılığa çıkarttı. Polat, RTE plakalı aracına 40 bin TL istiyor.
Paralel örgütten keyfine göre örgüt, keyfine göre dinleme!29 Temmuz 2014 11:01
Emniyet’teki paralel yapının dinlemeler için sahte belgeler ürettiği, dinlenen kişileri her seferinde değişik örgütlerde gösterdiği ortaya çıktı. Müfettiş raporlarına göre paralel yapı, yargıyı sahte belgelerle yönlendirdi.
21 polisin sorgusuna başlandı29 Temmuz 2014 10:57
"Casusluk" soruşturmasında tutuklanmaları istemiyle nöbetçi hakimliğe sevk edilen şüpheli polislerden kalan 21 kişinin sorgusuna başlandı.
'Paralel hakim'den şok itiraflar!29 Temmuz 2014 10:56
Paralel yapı mensubu bir hakim cemaatin gerçek yüzünü anlattı.
Şile ve Kilyos'ta 2 kişi boğuldu29 Temmuz 2014 10:46
İstanbul'da bayramın ilk günü Şile ve Kilyos'ta iki kişi denizde boğularak yaşamını yitirdi.
Kurye ile gelen sarı zarfa aman dikkat!29 Temmuz 2014 10:29
Vatandaş neredeyse hergün yeni bir dolandırıcılık yöntemiyle sınanıyor. Gündeme gelen son yöntem ise artık ''yuh'' dedirtiyor.
Kenan Işık'la ilgili son dakika gelişmesi!
Meteoroloji'den sağanak yağış uyarısı
Erdoğan'a özel üretilen kramponların sırrı
Petrole e-denetim geliyor
Beşiktaş'ın korkutan istatistiği
Dev maçın oranları belli oldu
Beşiktaş, Hollanda'ya gitti!
Bulunmayan ilaçlar için yeni formül
Kurutmalı sebzeler şifa kaynağı!
Yalçın Ayhan Beşiktaş'ı utandırdı
Emniyet açıkladı! İşte risk altındaki 6 il
Faizler gerilemeye devam ediyor
6 yılda 63 bin 43 kişi dinlenmiş
Altının gidişatı ne olacak?
Fenerbahçe'den Nadir Çiftçi atağı!
Paralel örgüt Dink cinayetinin delillerini imha etmiş!
'RTE' plakalı araç alıcısını bekliyor
Paralel örgütten keyfine göre örgüt, keyfine göre dinleme!
21 polisin sorgusuna başlandı
'Paralel hakim'den şok itiraflar!
Güneşten korunmak için gözlük yeterli değil
Gökhan'a Süper Lig'den bir talip daha!
Dev takas! Ersun Yanal çok istiyor!
Sebastian Pinto imzayı atıyor!
Portekiz basını yazdı! Trabzonspor...
İşte Beşiktaş'tan istenen bonservis bedeli
ABD'nin İsrail'e 'can sıkıcı' cevabı
İngiltere onu konuşuyor! 'Gazze'yi Kurtarın'
Şile ve Kilyos'ta 2 kişi boğuldu
İlginç itiraf! "Rıdvan kağıt oynar sigara içerdi"
Kurye ile gelen sarı zarfa aman dikkat!
Beyaz Saray sitesinde 'Kürdistan' kampanyası
Cumhurbaşkanı seçimine 12 gün kala son anket
Milyonlarca emekliyi ev sahibi yapacak proje
Davutoğlu’dan milli irade vurgusu
20 göçmen yakalandı
Niasse yeni takımıyla resmen imzaladı!
Galatasaray büyük fırsatı kaçırdı!
Hamas: 110 İsrail askeri öldürdük
7 inç'lik dev telefon
Siyonistlerden Haniye'nin evine saldırı!
Gazze yoğun bombardıman altında
İngiliz bankasına 218 milyon sterlin ceza
Demba Ba: Oğuzhan sıra dışı, Arda fantastik
Ukrayna için üçlü zirve
Ebola yüzünden bütün sınırlarını kapattı
Sanatçılardan İsrail vahşetine dur dedi!
Netanyahu'dan katliam talimatı!
Topbaş: Erdoğan cumhurbaşkanı olmalı, çünkü...
Aslan için Real Madrid'i reddetti
Erdoğan: Maltepe mitinginde 2.5 milyon olalım
Gazze'de yürek yakan tablo!
5 dev ülke liderinden Gazze için acil çağrı
Bosna'da Ramazan Bayramı coşkusu!
Kanada'dan Ramazan'la ilgili çifte mesaj
AK Partili vekilden Obama'ya mektup!
8 milyon Euro'ya Cim Bom'da!
IMF'den sterlinde "aşırı değerlenme" uyarısı
Davis Ospina Arsenal'de!
Sivas'ta trafik kazası: 8 yaralı
Soylu: 100 liranın 81 lirası faize gitmiyor
İki THY uçağı büyük tehlike atlattı
Erdoğan'dan kelepçe şovuna sert cevap!
Almanya'dan dinlemeye karşı yeni hamle