Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

UEFA'dan Süper Lig ekibine men! Bu görüşme merak konusu oldu! Emniyette yeni operasyon! Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken; ‘Dinle küçük adam...’
Cezaevi geçişlerinde şartlar değişti
Cezaevi geçişlerinde şartlar değişti
9 Haziran 2012 Cumartesi 13:13
Güncellenme Tarihi 9 Haziran 2012 Cumartesi 11:34
Mahkumların, kapalı cezaevinden, açık cezaevine geçme koşullarında değişiklik yapıldı; kapsama, ırza geçme, uyuşturucu, gasp ve dolandırıcılık suçu da alındı

Adalet Bakanlığı açık cezaevlerine geçme koşullarında ilginç bir değişiklik yaptı. Hükümlülerin kapalı cezaevlerinden, açık cezaevlerine nakledilmelerinde, hükümlü lehine düzenlemeye gidildi. Kapsama, ırza geçme, uyuşturucu, gasp ve dolandırıcılık suçundan mahkum olanlar da alındı.

Açık cezaevlerinde kalanlar denetimli serbestlik gibi yasalardan yararlanıp cezalarının son bölümünü dışarıda geçirebiliyorlar. Bu kişilere gündüz kamuya yararlı bir işte çalışıp, gece evlerine gitme olanağı da tanınacak.

BİR YILLIK İYİLEŞTİRME

Daha önce ‘’Toplam cezalarının beşte birini kapalı cezaevinde geçiren ve koşullu salıverilme tarihine en fazla beş yıl kalan, iyi halli hükümlüler açık cezaevlerine nakledilebiliyordu. Değişiklikle 5 yıllık süre 6 yıla çıkarıldı. Böylelikle koşullu salıverilmesine 6 yıl kalanlar da açık cezaevine geçebilecek.

Uyuşturucu madde ticareti, ırza geçme, hırsızlık, dolandırıcılık ve gasp suçlarından hükümlü olanlar da, koşullu salıverilme tarihlerine bir yıldan az süre kalmışsa, açık cezaevine geçebiliyordu. Değişiklik ile bu süre de iki yıl oldu.

gazeteport

Bu haber 3,971 kez okundu.

Solotürk kokpitinde bir ilk22 Aralık 2014 21:08
Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Öztürk, Solotürk ile gösteri paketini uygulayan ilk hava kuvvetleri komutanı ve en kıdemli pilot oldu.
Valiliğin önünde döner bıçaklı eylem22 Aralık 2014 18:00
Gaziantep'te Yunus Ç., kalp yetmezliği bulunan ağabeyinin tedavisi için kendilerine yardım edilmediğini öne sürerek valilik önünde benzin ve döner bıçaklı eylem yaptı.
Hızlı trende içki servisi kalktı22 Aralık 2014 17:37
Yüksek hızlı trenin (YHT) Ankara-Eskişehir hattında da alkol satışı kalkmasınının üzerine YHT’nin hiçbir hattında artık alkol servisi kalmadı.
Emniyette yeni operasyon!22 Aralık 2014 17:33
Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, 12 emniyet görevlisi hakkında "görevi kötüye kullanmak" suçundan iddianame düzenledi.
İstanbul'da her yol İFM'ye çıkacak22 Aralık 2014 17:26
İstanbul Uluslar arası Finans Merkezi'ne havadan, karadan ve demiryoluyla ulaşım için seferberlik ilan edilecek. Adeta İstanbul'da her yol İFM'ye çıkacak.
Devrilen kamyon doğalgaz borusunu patlattı22 Aralık 2014 17:20
Erzincan'da devrilen kamyon, doğalgaz borusunun patlamasına neden oldu. Patlayan borudan sızan gaz, korku ve paniğe yol açtı.
Ruslar, Türk Akademisyenden ders alıyorlar22 Aralık 2014 17:13
Çukurova Üniversitesi (ÇÜ) Devlet Konservatuvarı Bale Anasanat Dalı Başkanı Yrd. Doç. Dr. Seda Ayvazoğlu, Rusya St. Petersburg Devlet Üniversitesi Rimsky-Korsakov Konservatuvarı’nda 2 hafta süreyle ders verdi.
17 yaşındaki Ebru’dan bir haftadır haber yok22 Aralık 2014 17:01
Gaziantep’in İslahiye ilçesinde bir hafta önce evden ayrılan 17 yaşındaki Ebru Özer'den haber alınamıyor.
Bu da 'Bedelli Bekarlık'22 Aralık 2014 17:01
"Askerliğin bedellisi mi olur?" demeyin; az daha bekarlığın da bedellisi çıkıyordu... Bedelli bekarlık olmadı belki ama "Bekarlık Zammı" yasalaştı.
Genç öğretmenin yardım çağrısına yanıt ABD'den geldi22 Aralık 2014 16:53
Bingöl'ün Karlıova ilçesine bağlı Ciligöl köyünde görev yapan genç öğretmen Kuzu'nun talebi üzerine ABD'deki Türkiye Yardım Köprüsü Derneğince temin edilen kışlık giyecekler, 100 öğrenciye ulaştırıldı.
3 bin yıllık “taş tencere” geleneği22 Aralık 2014 16:48
İran’da üretilen taş tencereler, eski geleneklerin yaşatılmasının yanı sıra yemeklere lezzet katması ve sağlıklı olması nedeniyle yaklaşık 3 bin yıldır kullanılıyor.
Doğalgaz fiyatları düştü22 Aralık 2014 16:46
Doğalgaz fiyatları son 1,5 yılın en düşük seviyesine geriledi.
Refah Sınır Kapısı yarın da açık kalacak
Roberto Carlos Sivas'tan ayrıldı
Antep suskunluğunu Rize'de bozdu!
Erdoğan, Juncker'i tebrik etti
Solotürk kokpitinde bir ilk
Trabzon'un maçı kadın ve çocuklara ücretsiz
İsrail'den insanlık dışı uygulama
Peşmerge Sincar için direniyor!
Aziz Yıldırım'dan Aykut Kocaman açıklaması!
UEFA'dan Süper Lig ekibine men!
Diyarbakır'da Galatasaray krizi