Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Zarrab'dan flaş hamle! Üniversite adayları dikkat! Yarın başlıyor! Meteoroloji'den kuvvetli yağış uyarısı! Ahmet ÖzcanDevletin dini adalet dinin devleti özgürlüktür
Cezaevi geçişlerinde şartlar değişti
Cezaevi geçişlerinde şartlar değişti
9 Haziran 2012 Cumartesi 13:13
Güncellenme Tarihi 9 Haziran 2012 Cumartesi 11:34
Mahkumların, kapalı cezaevinden, açık cezaevine geçme koşullarında değişiklik yapıldı; kapsama, ırza geçme, uyuşturucu, gasp ve dolandırıcılık suçu da alındı

Adalet Bakanlığı açık cezaevlerine geçme koşullarında ilginç bir değişiklik yaptı. Hükümlülerin kapalı cezaevlerinden, açık cezaevlerine nakledilmelerinde, hükümlü lehine düzenlemeye gidildi. Kapsama, ırza geçme, uyuşturucu, gasp ve dolandırıcılık suçundan mahkum olanlar da alındı.

Açık cezaevlerinde kalanlar denetimli serbestlik gibi yasalardan yararlanıp cezalarının son bölümünü dışarıda geçirebiliyorlar. Bu kişilere gündüz kamuya yararlı bir işte çalışıp, gece evlerine gitme olanağı da tanınacak.

BİR YILLIK İYİLEŞTİRME

Daha önce ‘’Toplam cezalarının beşte birini kapalı cezaevinde geçiren ve koşullu salıverilme tarihine en fazla beş yıl kalan, iyi halli hükümlüler açık cezaevlerine nakledilebiliyordu. Değişiklikle 5 yıllık süre 6 yıla çıkarıldı. Böylelikle koşullu salıverilmesine 6 yıl kalanlar da açık cezaevine geçebilecek.

Uyuşturucu madde ticareti, ırza geçme, hırsızlık, dolandırıcılık ve gasp suçlarından hükümlü olanlar da, koşullu salıverilme tarihlerine bir yıldan az süre kalmışsa, açık cezaevine geçebiliyordu. Değişiklik ile bu süre de iki yıl oldu.

gazeteport

Bu haber 3,731 kez okundu.

Zarrab'dan flaş hamle!20 Nisan 2014 11:52
Reza Zarrab, yasadışı dinlendiğini öne sürerek hâkim, savcı ve polisler hakkında suç duyurusunda bulundu. Savcılık, soruşturma başlattı.
Kaçırılan gazeteciler serbest!20 Nisan 2014 11:39
Suriye'de kaçırıldıktan yaklaşık 10 ay sonra dün Türkiye sınırında gözleri ve elleri bağlı şekilde bulunan dört Fransız gazeteci, ülkelerine döndü.
İstanbul'da güpe gündüz şoke eden görüntüler!20 Nisan 2014 11:08
İstanbul Bağcılar'da gündüz vakti sokak ortasında tam anlamıyla dehşet bir olay yaşandı. Suriye uyruklu bir şahıs, önünü kesen 3 kişinin döner bıçaklı gaspına uğradı.
Meteoroloji'den kuvvetli yağış uyarısı!20 Nisan 2014 10:58
Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün verilerine göre hava sıcaklığı mevsim normallerinin 2 ila 4 derece üzerinde seyretmeye devam edecek.
Divit minareden ilk ezan okundu!20 Nisan 2014 10:35
Erzurum'da Atatürk Üniversitesi kampüsündeki minaresi divit kalem şeklinde olan caminin açılışı törenle yapıldı.
Marmaris'te korkunç yangın!20 Nisan 2014 10:33
Muğla'nın Marmaris İlçesi'nde, teknik bir arıza nedeniyle trafo merkezinde yangın çıktı.
Başkan seçildi ilk iş koltuğu değiştirdi!20 Nisan 2014 10:24
BDP'li kadın Belediye Başkanı Diba Ermiş Keskin, kendi parasıyla özel yaptırdığı mor makam koltuğuna oturdu.
Memur-Sen:Taksim dayatması bir senaryodur!20 Nisan 2014 10:17
Memur-Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Bayramı hakkında önemli açıklamalarda bulundu
MİT'e Paralel ihbarı yağıyor!20 Nisan 2014 10:10
Paralel örgüte yönelik mücadeleye vatandaş da katkı veriyor. 2013 yılında MİT'e internet sitesi üzerinden günlük istihbarat gönderen vatandaş sayısı 58 olarak gerçekleşirken, Mart 2014'te bu rakam 88'e yükseldi.
Türkiye Avrupa'ya liderlik yapacak!20 Nisan 2014 09:20
Avrupa Hava Emniyeti teşkilatı Eurocontrol'e göre önümüzdeki 7 yılda Avrupa havayolu ulaşımının büyümesinde en büyük katkıyı yüzde 6.9 ile Türkiye yapacak.
Muğla'da korkutan deprem!20 Nisan 2014 09:18
MUĞLA'nın Köyceğiz İlçesi'nde Richter ölçeğine göre 4.1 büyüklüğünde deprem oldu.
Sahtekarların ‘kök‘ü kurusun!20 Nisan 2014 09:02
Kök hücre uygulamalarının çaresi olmayan hastalıklara umut olması, uluslararası dolandırıcılığı tetikledi. Uzmanlar, vatandaşları merdiven altı sahte şirketlere karşı uyardı.
Baykal kongre çağrısı yapacak!Devletin dini adalet dinin devleti özgürlüktürİstanbul'da güpe gündüz şoke eden görüntüler!Hastalıklara deva olacak büyük buluş!MİT'e Paralel ihbarı yağıyor!Türkiye Avrupa'ya liderlik yapacak!Ak Saçlı heyeti oluşuyorLahmacun diye zehir yiyoruz!CHP’de lider kavgası!Emniyette paralel hat temizliği!En mutlu ilin mutluluk formülü!Doğu Türkistan'da zulüm bitmiyor!Hakan Fidan geldi her şey değişti!Reza Zarrab: 17 Aralık'ta ülke kaybetti!Paralel hesaplaşma CHP'yi dağıttı!Katil Esed'in çirkin oyunu!Arena'da tarihi hezimet!Tüm Manşetler
Zarrab'dan flaş hamle!
Kasımpaşalı Babel'den penaltı itirafı!
Kaçırılan gazeteciler serbest!
Gözler golcülerin üzerinde!
Üniversite adayları dikkat! Yarın başlıyor!
Baykal kongre çağrısı yapacak!
İstanbul'da güpe gündüz şoke eden görüntüler!
Mescid-i Aksa'da İsrail şiddeti
Ukrayna'da çatışma: 4 ölü!
Meteoroloji'den kuvvetli yağış uyarısı!
Selçuk: Bunun altında art niyet arıyacağız
Hastalıklara deva olacak büyük buluş!
F.Bahçe'nin derbi kadrosunda 5 eksik!
Divit minareden ilk ezan okundu!
Bu virüs SARS'ıyor!
Marmaris'te korkunç yangın!
84 yıl sonra kaldığı yerden devam!
Başkan seçildi ilk iş koltuğu değiştirdi!
Kanal D'de bir dizi daha ekrana veda ediyor!
Memur-Sen:Taksim dayatması bir senaryodur!
MİT'e Paralel ihbarı yağıyor!
Yıldırım: Hapse girene kadar...
Türkiye Avrupa'ya liderlik yapacak!
Demet Akalın'ın kızı yüzünü gösterdi!
Muğla'da korkutan deprem!
Şarkıcı Can Bonomo kaza geçirdi!
Lahmacun diye zehir yiyoruz!
Sahtekarların ‘kök‘ü kurusun!
Dilmen'den Cüneyt Çakır'a sert sözler!
CHP’de lider kavgası!
Emniyette paralel hat temizliği!
En mutlu ilin mutluluk formülü!
Doğu Türkistan'da zulüm bitmiyor!
Hakan Fidan geldi her şey değişti!
Reza Zarrab: 17 Aralık'ta ülke kaybetti!
Paralel hesaplaşma CHP'yi dağıttı!
Halk otobüsüne molotoflu saldırı!
Katil Esed'in çirkin oyunu!
Shota: Penaltı ve kırmızı kart...
Fener'den sonra şimdi de Kasımpaşa
'Çakır kendisini gülünç duruma düşürdü'
Adıyaman'da muhtarlık kavgası: 8 yaralı
Maç sonrası taraftar Florya'yı bastı
Chelsea'ye 77 maç sonra evinde darbe!
Şiddetli rüzgar, çatıları uçurdu
Selçuk fena isyan etti
Dilmen: Galatasaraylıları üzmesi gereken...
Barcelona'da ayrılık sesleri
'Cüneyt Çakır gerçekten...'
Arena'da tarihi hezimet!
5 ölümlü kaza ile ilgili Vali'den açıklama
Ukrayna krizi için Türk temsilci devrede