Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Meteoroloji'den İstanbul'a uyarı! Endülüs’te yaşayan İslam, Dostluk Karavanı’nda 'Özerklik talebi sürecin bir parçası değil!' Celal KazdağlıUğur... Gaffar...
ve Ahmet Hoca
Cezaevi geçişlerinde şartlar değişti
Cezaevi geçişlerinde şartlar değişti
9 Haziran 2012 Cumartesi 13:13
Güncellenme Tarihi 9 Haziran 2012 Cumartesi 11:34
Mahkumların, kapalı cezaevinden, açık cezaevine geçme koşullarında değişiklik yapıldı; kapsama, ırza geçme, uyuşturucu, gasp ve dolandırıcılık suçu da alındı

Adalet Bakanlığı açık cezaevlerine geçme koşullarında ilginç bir değişiklik yaptı. Hükümlülerin kapalı cezaevlerinden, açık cezaevlerine nakledilmelerinde, hükümlü lehine düzenlemeye gidildi. Kapsama, ırza geçme, uyuşturucu, gasp ve dolandırıcılık suçundan mahkum olanlar da alındı.

Açık cezaevlerinde kalanlar denetimli serbestlik gibi yasalardan yararlanıp cezalarının son bölümünü dışarıda geçirebiliyorlar. Bu kişilere gündüz kamuya yararlı bir işte çalışıp, gece evlerine gitme olanağı da tanınacak.

BİR YILLIK İYİLEŞTİRME

Daha önce ‘’Toplam cezalarının beşte birini kapalı cezaevinde geçiren ve koşullu salıverilme tarihine en fazla beş yıl kalan, iyi halli hükümlüler açık cezaevlerine nakledilebiliyordu. Değişiklikle 5 yıllık süre 6 yıla çıkarıldı. Böylelikle koşullu salıverilmesine 6 yıl kalanlar da açık cezaevine geçebilecek.

Uyuşturucu madde ticareti, ırza geçme, hırsızlık, dolandırıcılık ve gasp suçlarından hükümlü olanlar da, koşullu salıverilme tarihlerine bir yıldan az süre kalmışsa, açık cezaevine geçebiliyordu. Değişiklik ile bu süre de iki yıl oldu.

gazeteport

Bu haber 4,062 kez okundu.

Aile Paketi tasarısı TBMM'ye sunuldu26 Ocak 2015 17:57
Kadın memurların analık izni ve kadın işçilerin haklarını da düzenleyen "Aile Paketi" tasarısı Meclis'e sunuldu.
Meteoroloji'den İstanbul'a uyarı!26 Ocak 2015 17:53
Marmara ve Ege Bölgesi'nin akşam saatlerinden itibaren yağışlı havanın etkisi altına girmesi bekleniyor.
TIR otomobilin üzerine devrildi26 Ocak 2015 17:41
Çorum'da TIR bir otomobilin üzerine devrildi. Hurdaya dönen otomobilde sıkışan sürücü Arap Kaynar ağır yaralandı.
Büyükelçilikte şüpheli zarf paniği26 Ocak 2015 17:31
Norveç'in Ankara Büyükelçiliğine gönderilen şüpheli bir zarf, AFAD ve UMKE ekiplerince incelenmek üzere Hıfzıssıhha Merkezi'ne götürüldü.
Paralel yazar Faruk Arslan köpük partisinde!26 Ocak 2015 17:27
Yeni Akit, Paralel yazar Faruk Arslan'a ait olduğu iddia edilen köpük partisinde çekilen bir fotoğraf yayınladı. Arslan ise haberde yayınlanan fotoğrafın montaj olduğunu savundu.
ASELSAN denizaltılara "aldatıcı" üretecek26 Ocak 2015 17:18
ASELSAN Milli Savunma Bakanlığı ile denizaltılar için akustik aldatıcı sistemi projesi (Lançer) kapsamında 34 milyon lira tutarında sözleşme imzaladı
Mahkemeden savcının itirazına ret26 Ocak 2015 17:06
Gölbaşı Cumhuriyet Başsavcılığının "kriptolu ve normal telefonların usulsüz dinlendiği" iddialarına ilişkin soruşturma kapsamında 7 kişinin serbest bırakılmasına yaptığı itiraz mahkemece reddedildi.
Çanakkale’de kuduz karantinası26 Ocak 2015 17:04
Çanakkale'nin Lapseki ilçesine bağlı Taştepe köyü, kuduz köpeğin bir vatandaşı ısırması üzerine karantina altına alındı.
4 imama beddua seansı soruşturması26 Ocak 2015 17:01
Kahramanmaraş'ta 4 imama 'beddua seansı' soruşturması başlatıldı.
'Özerklik talebi sürecin bir parçası değil!'26 Ocak 2015 16:57
Başbakanlık Başdanışmanı Hatem Ete, "çözüm süreci"ni daha önce başlatılan açılımlardan farklı kılan noktanın, "PKK'nın silah bırakmaya ikna olması ve bunu özerk bir statü talebine bağlamaması, demokratikleşmeyi yeterli görmesi" olduğunu söyledi.
Mersin Üniversitesi'nden ihale belgeleri çalındı26 Ocak 2015 16:55
Mersin Üniversitesi (MEÜ) Rektörü Prof. Dr. Ahmet Çamsarı, "Üniversitemizin döner sermaye kasası soyuldu. 300 kiloluk bir kasaydı, içerisinde keşke para olsaydı, ihaleleri ilgilendiren belgeler vardı" dedi.
Tek böbrekli olduğunu 43 yaşında öğrendi26 Ocak 2015 16:46
Bulantı nedeniyle gittiği hastanede tek böbrekli olduğunu öğrenen 43 yaşındaki kadın, tek böbreğini de kaybetme aşamasında geçirdiği ameliyatla sağlığına kavuştu
Ukrayna'da mahsur kalan madenciler kurtarıldı
Aile Paketi tasarısı TBMM'ye sunuldu
Meteoroloji'den İstanbul'a uyarı!
FIBA Yılın Oyuncusu ödülü sahibini buldu
Suudi Arabistan'da taht oyunları
TIR otomobilin üzerine devrildi
Yumurta ihracatı Uzakdoğu'ya yöneldi
Norveç Büyükelçiliği'nde şüpheli zarf alarmı
Büyükelçilikte şüpheli zarf paniği
Endülüs’te yaşayan İslam, Dostluk Karavanı’nda
Paralel yazar Faruk Arslan köpük partisinde!
ASELSAN denizaltılara "aldatıcı" üretecek
Yerli su türbini üretildi
Yemen'de kanlı gün
"Pat pat"lar ulaşımda can yakıyor
Rus polisinden Kırım Tatar televizyon kanalına baskın!
Mahkemeden savcının itirazına ret
Çanakkale’de kuduz karantinası
Beyaz Saray'da panik
4 imama beddua seansı soruşturması
Afganistan'da patlama: 2 ölü
Soğuk hava ani yüz ağrısını tetikliyor
CHP'de bir istifa daha!
'Özerklik talebi sürecin bir parçası değil!'
Mersin Üniversitesi'nden ihale belgeleri çalındı
Tek böbrekli olduğunu 43 yaşında öğrendi
Hakkarili snowboard ile tanıştı
Kobani'de roller değişti!
Yakıtsız çalışan motor yaptı, sponsor arıyor
G.Saray'dan Devler Ligi için tarihi karar
Atatürk büstü çalındı!
Başbakan ve eşi Yahya’yı umutlandırdı
Ehliyetsiz sürücü iki askeri ezdi
Yeni Türkiye konferansları - II "YeniTürkiye ve kültür"
Buz pateninde 5 madalya
Trabzonspor "B" planı ortaya çıktı
Usta raketlerin final yürüyüşü!
Muğla'da MERS virüsü şüphesi
Düzce'de 4 kişi sobadan zehirlendi
Boko Haram'dan yeni taktik
Fikret Orman: Amacımız Trabzon'u ezmek değil
Türkiye'de 22 milyon oyuncu var
Şişli'de bir iş merkezine silahlı saldırı
Pistonslı Jennings sezonu kapattı
Esed güçleri Türkmenlere saldırdı
35 bin kişilik yeni çadır kent
Çözüm sürecini sonuna kadar destekliyoruz
Çin'de bankanın da sahtesi yapıldı!
"Usulsüz dinleme" soruşturmasında flaş gelişme!
Beyazıt Öztürk'ten evlilik açıklaması
FIFA Real Madrid'e soruşturma açtı
Ali İsmail Korkmaz davası kararına itiraz
Facebook Türkiye'nin sözünü dinledi
'Devrimden geri adım atmak yok'
Pistonslı Jennings sezonu kapattı
Yusuf Şimşek'ten sitem dolu sözler!
Her karın ağrısı masum değildir
Esed güçleri Türkmenlere saldırdı
Altında yılın en sert düşüşü yaşandı
İlhan Şeşen arabasını satıyor!
Minderle kaymak isterken hayatını kaybetti
İran'da memurlar için şok öneri!
Lucas Silva resmen Real'de!
Ateist lider yemin etti ama...
Aziz Yıldırım'dan 'kumpas' ifadesi
ABD UFO belgelerini kamuya açtı