Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Mersin enerjisini güneşten sağlıyor Premier Lig'den F.Bahçe'ye piyango! Canlı yayında İsrail bayrağını ateşe verdi Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Cezaevi geçişlerinde şartlar değişti
Cezaevi geçişlerinde şartlar değişti
9 Haziran 2012 Cumartesi 13:13
Güncellenme Tarihi 9 Haziran 2012 Cumartesi 11:34
Mahkumların, kapalı cezaevinden, açık cezaevine geçme koşullarında değişiklik yapıldı; kapsama, ırza geçme, uyuşturucu, gasp ve dolandırıcılık suçu da alındı

Adalet Bakanlığı açık cezaevlerine geçme koşullarında ilginç bir değişiklik yaptı. Hükümlülerin kapalı cezaevlerinden, açık cezaevlerine nakledilmelerinde, hükümlü lehine düzenlemeye gidildi. Kapsama, ırza geçme, uyuşturucu, gasp ve dolandırıcılık suçundan mahkum olanlar da alındı.

Açık cezaevlerinde kalanlar denetimli serbestlik gibi yasalardan yararlanıp cezalarının son bölümünü dışarıda geçirebiliyorlar. Bu kişilere gündüz kamuya yararlı bir işte çalışıp, gece evlerine gitme olanağı da tanınacak.

BİR YILLIK İYİLEŞTİRME

Daha önce ‘’Toplam cezalarının beşte birini kapalı cezaevinde geçiren ve koşullu salıverilme tarihine en fazla beş yıl kalan, iyi halli hükümlüler açık cezaevlerine nakledilebiliyordu. Değişiklikle 5 yıllık süre 6 yıla çıkarıldı. Böylelikle koşullu salıverilmesine 6 yıl kalanlar da açık cezaevine geçebilecek.

Uyuşturucu madde ticareti, ırza geçme, hırsızlık, dolandırıcılık ve gasp suçlarından hükümlü olanlar da, koşullu salıverilme tarihlerine bir yıldan az süre kalmışsa, açık cezaevine geçebiliyordu. Değişiklik ile bu süre de iki yıl oldu.

gazeteport

Bu haber 3,804 kez okundu.

Sürücüler dikkat! Bayram trafiği başlıyor!24 Temmuz 2014 09:00
Bayram tatili bu akşam başlıyor. Türkiye'de milyonlarca insan yollara düşecek.
Mersin enerjisini güneşten sağlıyor24 Temmuz 2014 08:46
Mersin Türkiye'nin en çok güneş alan illerinden biri. Bunu bilen vatandaşlar bu işi enerjiye çevirmiş durumda.
Villasının kirası maaşının 3 katı...24 Temmuz 2014 08:31
Paralel örgütün"kozmik lideri" diye bilinen eski İstihbarat Şube Müdürü Ali Fuat Yılmazer'in Sarıyer Uskumruköy'de aylık kirası 7 bin lira olan, 750 bin dolar değerindeki süper lüks villada oturması şaşkınlık yarattı.
Dışişleri: 'Libya'yı terk edin'24 Temmuz 2014 08:25
Dışişleri Bakanlığı Libya'da bulunan vatandaşları ülkeyi terk etmeleri konusunda bir açıklama yayımladı.
Paraleli ölü disk yaktı24 Temmuz 2014 03:31
Paralel polis şeflerini ‘geri döndürülemez(!)’ şekilde sildikleri belgeler yaktı. Bilişim uzmanlarının kurtardığı verilerin ardından gözaltına alınan şüphelilerin operasyon öncesi kullandıkları bilgisayar ve telefonlarını da imha ettikleri ortaya çıktı.
1,5 kilometrelik sokak iftarı24 Temmuz 2014 03:00
Sivas'ta 'Binlerce İnsan Tek Bir Sofra' sloganıyla düzenlenen iftara yaklaşık 20 bin kişi katıldı. 1.5 kilometrelik caddeye kurulan sofrada Sivaslılar birlikte oruç açtı.
Paralel eğitim çetesi darbeyle palazlandı24 Temmuz 2014 02:37
MEB Müsteşarı Yusuf Tekin, paralel yapının eğitim ayağını anlatırken Paralel yapının okullarının 28 Şubat’la beraber büyümeye başladığını belirtti.
AGD'den Ayasofya'da İsrail protestosu24 Temmuz 2014 02:03
Anadolu Gençlik Derneği (AGD) Türkiye'nin tüm illerinde "İftardan Sahura Gazze Meydanlarında Buluşuyoruz" etkinliği gerçekleştirdi.
Vatandaşlar camilere akın etti!24 Temmuz 2014 00:48
Kur'an-ı Kerim'in indirilmeye başlandığı ve 'bin aydan hayırlı' olarak kabul edilen Kadir Gecesi dualarla idrak edildi.
İhsanoğlu'nun Gazze iddiası yalan çıktı!24 Temmuz 2014 00:10
Muhalefetin çatı Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu geçtiğimiz günlerde Türkiye'nin Gazze'ye bir paket bile yardım göndermediğini iddia etmişti ancak TİKA Başkanlığınca açıklanan rakamlar İhsanoğlu'nun sözlerini yalanlıyor.
Sporcular İsrail konutunu topa tuttu!23 Temmuz 2014 23:46
Gazze’ye yapılan saldırıları kınamak için İsrail Büyükelçiliği konutu önünde bir araya gelen sporcular, İsrail’i kınayarak yanlarında getirdikleri topları İsrail Büyükelçiliği konutuna attılar.
Başbakan Erdoğan Ankara'da23 Temmuz 2014 23:23
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak "ANA" ile saat 23.00'te Ankara'ya geldi.
Emre Belözoğlu'na Diego dopingi!
Sürücüler dikkat! Bayram trafiği başlıyor!
ABD, İsrail'e uçuş yasağını kaldırdı
Mersin enerjisini güneşten sağlıyor
Daha gelir gelmez tartışma çıkardı!
Roma, Liverpool'u son dakikada vurdu
Premier Lig'den F.Bahçe'ye piyango!
Villasının kirası maaşının 3 katı...
Dışişleri: 'Libya'yı terk edin'
İsrail takımına Filistin tekmesi
Semih'i arı soktu arkadaşları kahkahaya boğuldu
Demba Ba: Kartal'ı gururlandıracağım
Ülkücülerden İhsanoğlu'na şok!
Paraleli ölü disk yaktı
Canlı yayında İsrail bayrağını ateşe verdi
1,5 kilometrelik sokak iftarı
Sezar'ın 5+3 formülü!
Paralel eğitim çetesi darbeyle palazlandı
Şafak vakti polisler
AGD'den Ayasofya'da İsrail protestosu
TRT Yönetim Kurulu'na yeni atama
3 İsrail askeri öldürüldü
G.Saray maçında sahada Filistin bayrağı açtı
Vatandaşlar camilere akın etti!
İhsanoğlu'nun Gazze iddiası yalan çıktı!
Sporcular İsrail konutunu topa tuttu!
İşte Antalyasporlu Tita'nın yeni takımı
Başbakan Erdoğan Ankara'da
Askeri araç yuvarlandı: 3 yaralı
Aydın’da feci kaza: 5 yaralı
Balıkesirspor ikinci yarıda açıldı
2 yaşında kanlı kefeni ile defnedildi
Cimbom şokta! Önde başladı mağlup bitirdi
Paşa'dan hazırlık maçında farklı tarife
Şenol Güneş'e sürpriz ziyaret
'Kamalak'a uçak bileti' iddiasına cevap
Norveç İsrail'e boykot çağrısını reddetti
Davutoğlu: Durum gittikçe kötüleşiyor
Dev kruvaziyer, söküm için yolda
Cameron'a Rus bağışını "iade et" çağrısı
IMF, ABD'nin büyüme beklentisini düşürdü
İsrail'e rağmen ABD süreyi uzattı
Torba Tasarı'da 7 madde daha kabul edildi
Halid Meşal: Filistin direnişi kırılamaz
Türkiye-İsrail ilişkilerinde yalanlar ve gerçekler...
Hintli milletvekili zorla oruç bozdurmaya çalıştı
İzmir'de korkutan yangın
ABD, İsrail'le ilgili o kararını uzattı
IMF'den ABD'ye şok!
Yargıtay’dan ‘imam’ açıklaması