Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Oğlu ve kızı IŞİD'e katıldı Erdoğan'dan ünlü sanatçıya destek! Dostluk Karavanı Süleymaniye'de Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken; ‘Dinle küçük adam...’
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
6 Haziran 2012 Çarşamba 10:39
Güncellenme Tarihi 6 Haziran 2012 Çarşamba 11:01
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, gıdada taklit ve tağşiş (bir şeyin içine başka bir madde karıştırma, katıştırma) yaparak, tüketiciyi yanıltan 11 firmayı teşhir etti

Kontrollerde laboratuvar sonuçları olumsuz çıkan ve gıdada taklit ve tağşiş yaptığı belirlenen 10 et ve süt ürünleri üreticisiyle bir lokanta, bakanlığın internet sitesinde ilan edildi.

Laboratuvar incelemelerinde bu firmaların bazılarının ürettiği sucuk benzeri ürünlerde ''at ve eşek eti'', kıymalı ve kuşbaşı pidelerde ''domuz eti'', yağlı peynir ve tereyağında ''bitkisel yağ'', dana sosisinde ''kanatlı eti'' tespit edildi.

Buna göre, gıdada taklit ve tağşiş yaptığı kesinleşen firmaların adları, ürün adı, markası, parti ve seri numaraları şöyle:

-Nazifoğlu marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Aliçler Sucuk Erenler, Sakarya, tek tırnaklı eti (at eti, eşek eti) tespiti, parti/seri no: 27.01.2012

-Çiftarslanlı marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Çiftarslanlı Et ve Et Ürünleri, Afyonkarahisar, tek tırnak eti (at eti, eşek eti), kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 29.08.2012

-Elmalı Çiftliği marka, geleneksel tereyağı, Elmalı Çiftliği Süt Ürünleri Gıda San. Tic. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ tespiti parti/seri no:1/19.07.2012 ve 01/22.07.2012

-Akdeniz marka, yarım yağlı homojenize yoğurt, Akdeniz Süt Ürn. ve Gıda San. Tic. Tur. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ ve jelatin tespiti, parti seri no:4/28.03.2012

-Onurköy marka, yoğurt, Onurtur Ak. İnş. Nak. Tur. San. Tic. Ltd. Şti. Mardin, bitkisel yağ tespiti, parti/ seri no: 01.04.2012

-Ilgaz Yaylası marka, yağlı tulum peyniri, Mutlu Tolga Gıda İnş. Petrol Turizm Tarım Hay. Orman Ürün. San. ve Tic. Ltd. Şti, Afyonkarahisar, bitkisel yağ ve nişasta tespiti, parti/ seri no: 07/01/2012

-Bacanaklar Güldem Süt marka, yağlı eritme peyniri, Güldemce Gıda İnş. Oto. San. Tic. Ltd. Şti, Konya, bitkisel yağ tespiti, parti /seri no:28/05/2012

-Balderesi marka, süzme çiçek balı, Nurs Lokman Hekim Gıda Tarım Bitki Med. San. Tic. Ltd. Şti Yüreğir, Adana, diastaz sayısı, fruktoz/glikoz, fruktoz glikoz, C4 şeker oranı yüzde, balda protein ve ham delta C13 değerleri farkı, parti/seri no: 006

-Milenyum Pide marka, kıymalı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no:20.04.2012, günlük üretim

-Milenyum Pide marka, kuşbaşılı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no: 20.04.2012, günlük üretim.

-Pınar marka, uzun soyulmuş sosis (yüzde 100 dana), Pınar Entegre Et ve Un Sanayi A.Ş Kemalpaşa, İzmir, kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 52228 M

-Salihli Özok marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (dana eti), Özok Gıda Salihli, Manisa, kanatlı eti tespiti, parti seri no:01 Nisan 2012

Star GazetesiStar Gazetesi

Bu haber 8,220 kez okundu.

Bir banka iflastan kurtarıldı22 Aralık 2014 14:30
Rusya Merkez Bankası, Trust Bank'ı iflastan kurtardı
Dağ keçisi avlayan 5 kişi yakalandı22 Aralık 2014 14:26
Tunceli'nin Çemişgezek ilçesinde dağ keçisi avlayan 5 kişi yakalandı.
Tek seferde 6 ton esrar!22 Aralık 2014 14:24
Diyarbakır'ın Lice ilçesinde MİT, jandarma ve polisin ortak düzenlediği uyuşturucu operasyonunda, 6 ton toz esrar ile 1 adet M-16 silah ele geçirildi.
Güvenlik güçlerine silahlı saldırı: 1 asker yaralı22 Aralık 2014 14:17
Diyarbakır'da, MİT, jandarma ve polisin düzenlediği ortak operasyonda, terör örgütüne müzahir gruplar tarafından güvenlik güçlerine ateş açıldı.
Rize'de ev yangını: 1 ölü, 1 yaralı22 Aralık 2014 14:16
İlk belirlemelere göre yıldırım düşmesi sonucu meydana gelen yangında evde bulunan kadın yanarak öldü, eşi ağır yaralandı.
'Dur' ihtarına uymayan gruba ateş açıldı22 Aralık 2014 14:10
Suriye'den, kaçakçılık amacıyla Türkiye sınırına yaklaşan ve "dur" ihtarına uymayan gruba ateş açıldı. Genelkurmay Başkanlığının internet sitesinde, "Bükülmez Hudut Karakol sorumluluk sahasında, kaçakçılık amaçlı 10 kişinin sınıra yaklaştığı tespit edildi. Suriye tarafından Türk hudut unsurlarına, uzun namlulu silahlar ile ateş açıldı. Ateşe anında karşılık verilmesi üzerine, kaçakçılık girişimi engellendi" ifadeleri kullanıldı.
Tartıştığı amcasını tabancayla yaraladı22 Aralık 2014 14:08
Gaziantep'te bir kişi, kendisine nasihatte bulunan amcasını çıkan tartışma sonucu yaraladı.
Erdoğan'dan ünlü sanatçıya destek!22 Aralık 2014 14:03
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Aysha dergisi için verdiği tesettürlü pozlar ve yaptığı açıklamalarla çok konuşulan Niran Ünsal'a destek verdi.
Afyon'da büyük kaza 22 yaralı!22 Aralık 2014 14:03
AFYONKARAHİSAR'da şehir içi yolcu otobüsüyle kamyonun çarpışmasıyla meydana gelen kazada 22 kişi yaralandı.
"En Çok Çocukla Müze Gezme Rekoru"22 Aralık 2014 13:57
Hisart Canlı Tarih ve Diorama Müzesi'nde, Dünya Çocuk Rekorları "En Çok Çocukla Müze Gezme Rekoru"na imza atıldı.
Yurtta kış Antalya'da deniz!22 Aralık 2014 13:47
Ülke genelinde soğuk hava etkisini gösterirken Antalya'da yazdan kalma günler yaşanıyor.
Nişantaşı'nın göbeğinde esrarengiz tabanca22 Aralık 2014 13:43
Şişli Nişantaşı'nda gece mesaisinden çıkan bir tekstil işçisi, işyerinin bulunduğu sokakta tabanca buldu.
Bursaspor'da kupa mesaisi
Türkiye Kupası'nda 3. hafta heyecanı
Mısır'da taraftar yasağı kısmen kaldırıldı
Hamzaoğlu'nun beğendiği Beşiktaşlı
Bir banka iflastan kurtarıldı
Sivas'ta "Ambulans Rallisi" düzenlendi
Mısır'da taraftar yasağı kısmen kaldırıldı
Dağ keçisi avlayan 5 kişi yakalandı
Hindistan İsrail'e yaklaşıyor!
Tek seferde 6 ton esrar!
Şengal’e bomba yağıyor
Güvenlik güçlerine silahlı saldırı: 1 asker yaralı
Rize'de ev yangını: 1 ölü, 1 yaralı
Gripten bu yöntemle korunun!
Kanlı saldırı: 17 ölü
'Dur' ihtarına uymayan gruba ateş açıldı
Oğlu ve kızı IŞİD'e katıldı
500 hükümlüye idam hazırlığı
Tartıştığı amcasını tabancayla yaraladı
Suriye'de 990 Filistinli hayatını kaybetti
Sow ve Mabiala fizyoterapistle çalıştı
Afyon'da büyük kaza 22 yaralı!
Erdoğan'dan ünlü sanatçıya destek!
IŞİD ile 10 gün geçiren ilk Batılı gazeteci konuştu
Öğrenciler elçiliği bastı
Beyindeki navigasyon sistemi bulundu
Domuz sürüsü şehre indi!
Twitter - Foursquare işbirliği mi doğuyor?
"En Çok Çocukla Müze Gezme Rekoru"
İspanya'da kraliyet ailesi şokta
1,5 yılın en düşüğünde!
Akdoğan: Görüşmeler hız kazandı
İlginç olay! Ronaldinho için kayıp ilanı verdiler
Beşiktaş kupa mesaisine başladı
Kaçak avlanan iki balıkçı teknesi batırıldı
2014 yılında önemli 10 teknolojik buluş!
Hobbit ilk 5 gün rekoru kırdı
Külünk: Köse'yi gözaltına alan polisler bulunmalı
BM'den çocuk gelinlere yasak geliyor
Batık bazilika dünyanın 10 keşfi arasında
Samsung Galaxy Edge satışa çıktı
ABD'de bir polis daha öldürüldü
Yurtta kış Antalya'da deniz!
Adnan Polat'tan tarihi iddia!
Colin Kazım performansından memnun
Nuri Pakdil: Harf devrimi çok trajiktir
Ünlü sanatçı hayata veda etti
Nişantaşı'nın göbeğinde esrarengiz tabanca
Cengiz Göllü son yolculuğuna uğurlandı
Konya'da çatıdan düşen kişi hayatını kaybetti
Irak'ta saldırı: 5 ölü
Libyalı öğrenciler elçiliği bastı
Askeri araca saldırı: 3 asker yaralı
Cengiz Göllü son yolculuğuna uğurlandı
Adana Demirspor'dan 4 yıllık imza
Nişantaşı'nın göbeğinde esrarengiz tabanca
Haziran ayında Gezi ruhunu hortlatacaklar
Yine aynı şehir! Bu kez kurt sürüsü değil
Ölümün teğet geçtiği anlar
ABD'de bir polis daha öldürüldü
48 yaşında yeni sözleşme imzaladı
Ve Sergen Yalçın açıkladı: Sivasspor...
Demirtaş'tan yalanlama: Pazarlık yapmayız
Osmanlıca kurslarına ilgi arttı
Krasic yine yönetimi şok etti!
Azerbaycan yarın sandık başına gidiyor
Barajlarda doluluk oranı en yüksek seviyede