Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
50 bin kişiye yeni iş müjdesi! Doğalgaz ve elektriğe zam var mı? Mafya ile tehditten ifade verdi Celal KazdağlıUğur... Gaffar...
ve Ahmet Hoca
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
6 Haziran 2012 Çarşamba 10:39
Güncellenme Tarihi 6 Haziran 2012 Çarşamba 11:01
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, gıdada taklit ve tağşiş (bir şeyin içine başka bir madde karıştırma, katıştırma) yaparak, tüketiciyi yanıltan 11 firmayı teşhir etti

Kontrollerde laboratuvar sonuçları olumsuz çıkan ve gıdada taklit ve tağşiş yaptığı belirlenen 10 et ve süt ürünleri üreticisiyle bir lokanta, bakanlığın internet sitesinde ilan edildi.

Laboratuvar incelemelerinde bu firmaların bazılarının ürettiği sucuk benzeri ürünlerde ''at ve eşek eti'', kıymalı ve kuşbaşı pidelerde ''domuz eti'', yağlı peynir ve tereyağında ''bitkisel yağ'', dana sosisinde ''kanatlı eti'' tespit edildi.

Buna göre, gıdada taklit ve tağşiş yaptığı kesinleşen firmaların adları, ürün adı, markası, parti ve seri numaraları şöyle:

-Nazifoğlu marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Aliçler Sucuk Erenler, Sakarya, tek tırnaklı eti (at eti, eşek eti) tespiti, parti/seri no: 27.01.2012

-Çiftarslanlı marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Çiftarslanlı Et ve Et Ürünleri, Afyonkarahisar, tek tırnak eti (at eti, eşek eti), kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 29.08.2012

-Elmalı Çiftliği marka, geleneksel tereyağı, Elmalı Çiftliği Süt Ürünleri Gıda San. Tic. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ tespiti parti/seri no:1/19.07.2012 ve 01/22.07.2012

-Akdeniz marka, yarım yağlı homojenize yoğurt, Akdeniz Süt Ürn. ve Gıda San. Tic. Tur. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ ve jelatin tespiti, parti seri no:4/28.03.2012

-Onurköy marka, yoğurt, Onurtur Ak. İnş. Nak. Tur. San. Tic. Ltd. Şti. Mardin, bitkisel yağ tespiti, parti/ seri no: 01.04.2012

-Ilgaz Yaylası marka, yağlı tulum peyniri, Mutlu Tolga Gıda İnş. Petrol Turizm Tarım Hay. Orman Ürün. San. ve Tic. Ltd. Şti, Afyonkarahisar, bitkisel yağ ve nişasta tespiti, parti/ seri no: 07/01/2012

-Bacanaklar Güldem Süt marka, yağlı eritme peyniri, Güldemce Gıda İnş. Oto. San. Tic. Ltd. Şti, Konya, bitkisel yağ tespiti, parti /seri no:28/05/2012

-Balderesi marka, süzme çiçek balı, Nurs Lokman Hekim Gıda Tarım Bitki Med. San. Tic. Ltd. Şti Yüreğir, Adana, diastaz sayısı, fruktoz/glikoz, fruktoz glikoz, C4 şeker oranı yüzde, balda protein ve ham delta C13 değerleri farkı, parti/seri no: 006

-Milenyum Pide marka, kıymalı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no:20.04.2012, günlük üretim

-Milenyum Pide marka, kuşbaşılı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no: 20.04.2012, günlük üretim.

-Pınar marka, uzun soyulmuş sosis (yüzde 100 dana), Pınar Entegre Et ve Un Sanayi A.Ş Kemalpaşa, İzmir, kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 52228 M

-Salihli Özok marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (dana eti), Özok Gıda Salihli, Manisa, kanatlı eti tespiti, parti seri no:01 Nisan 2012

Star GazetesiStar Gazetesi

Bu haber 8,225 kez okundu.

Bahçeli Atatürk selfie'sini reddetti28 Ocak 2015 01:10
MHP Genel Başkanı Bahçeli, Atatürk'e benzerliği ile tanınan Göksal Kaya'nın birlikte fotoğraf çektirme isteğini reddetti.
Hakkari'de şüpheli paket paniği!28 Ocak 2015 00:22
Hakkari’de ara sokağa bırakılan şüpheli paket paniğe neden oldu.
TEM'de makas attı, 6 araç birbirine girdi28 Ocak 2015 00:15
TEM Otoyolu'nun Bağcılar mevkiinde, makas atan bir sürücü yüzünden 6 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
50 bin kişiye yeni iş müjdesi!27 Ocak 2015 23:54
İşsizlere ve iş arayan vasıflı vasıfsız işçilere müjde. Yeni yılda 20 yeni AVM yapılarak 50 bin kişi istihdam edilecek.
İşte Türk havacılığının kalesi27 Ocak 2015 23:40
5. Ana Bakım Merkezi Komutanlığı, TSK envanterinde bulunan helikopter ve uçakların bakım, onarım ve test işlemlerini yapıyor.
"Bedelli askerlik" yüksek yargıda27 Ocak 2015 23:40
Bedelli askerlikten yararlanamayan 1988 doğumlular AYM'ye başvurdu.
Demokratlardan Obama'ya İran mektubu27 Ocak 2015 23:39
ABD Senatosu'ndaki bazı Demokratlar, Obama'ya, Kongre'deki İran'a yaptırımlar içeren tasarıyı, 24 Mart'a kadar oylamayacaklarını bildirdi.
TIR'ın dorsesi seyir halindeyken koptu27 Ocak 2015 23:20
BURSA'nın İnegöl ilçesi Alanyurt yolu üzerinde seyir halindeki su taşıyan TIR'ın dorsesi koptu. Kazada şans eseri ölen ve yaralanan olmadı.
THY uçağı geri döndü27 Ocak 2015 22:55
İstanbul-Kişinev seferini yapan Türk Hava Yolları’na (THY) ait yolcu uçağına kalkışından kısa bir süre sonra kuş çarptı.
Ünlü sanatçıya askerlik şoku!27 Ocak 2015 21:54
Guguk Kuşu adlı tiyatro oyununun İzmir turnesi için ekiple birlikte otele yerleşen 80 yaşındaki Kayhan Yıldızoğlu, bir sürprizle karşılaştı
Para yok! Engelliye spor yok!27 Ocak 2015 21:25
Türkiye Bedensel Engelliler Spor Federasyonu, ödenek sıkıntısı nedeniyle faliyetlerini durdurdu.
17 Aralık operasyonunda yaşanan hukuksuzluklar!27 Ocak 2015 21:04
AK Parti Bartın Milletvekili ve Soruşturma Komisyonu Başkanvekili Yılmaz Tunç 17 Aralık komisyonu ve operasyonla ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
Tek bir basket atamadılar!
Bahçeli Atatürk selfie'sini reddetti
Hakkari'de şüpheli paket paniği!
Avrupa'da Trabzonspor fırtınası
Eboue'ye Premier Lig'den talip var!
TEM'de makas attı, 6 araç birbirine girdi
Twitter'a 2 yeni özellik
50 bin kişiye yeni iş müjdesi!
Kartal: Çok genç oyunculara şans verdik
"Bedelli askerlik" yüksek yargıda
İşte Türk havacılığının kalesi
Demokratlardan Obama'ya İran mektubu
İsrail o askerleri ordudan attı!
TIR'ın dorsesi seyir halindeyken koptu
İtalya'da yüksek hızlı tren protestocularına hapis!
THY uçağı geri döndü
Rusya ve İran vizeleri kaldırıyor
Beşiktaş'ta şok ayrılık! Resmen istifa etti
Kar fırtınası hayatı felç etti
Şenol Güneş'ten Hamzaoğlu’na tepki!
Sow'lu Senegal elendi
Krkic sezonu kapattı
Formalite maçı Halkbank'ın!
Ünlü sanatçıya askerlik şoku!
G.Saray'dan Burak patlaması!
Pakistan'da büyük Taliban operasyonu: 63 ölü
Fenerbahçe Kayseri'den 1 puan kaptı
AK Parti MYK başladı
Para yok! Engelliye spor yok!
17 Aralık operasyonunda yaşanan hukuksuzluklar!
Adıyaman'da bomba yüklü araç paniği
Müzeyyen Senar taburcu edildi
DEAŞ Japon gazeteci ve Ürdünlü pilot için 24 saat verdi
New York'ta "tehlike" geçti
Dereye düşen kişiyi AFAD kurtardı
Beşiktaş'ta ayrılık
Doğalgaz ve elektriğe zam var mı?
Karadeniz'de Keçiörengücü inadı!
AB Komisyonu’ndan Fransa’ya rekor ceza
Real Madrid’e şok ceza yolda!
Yanlış giden mesajlara son!
Uludağ'da korkunç ölüm!
Haluk Koç'a Avrupa Konseyi'nde görev
Davutoğlu'ndan ev almak isteyenlere müjde
Çay içerken sakın bunu yapmayın!
Mafya ile tehditten ifade verdi
Manken Burcu'nun katil zanlısından mahkemeye mektup