Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

AK Parti'den genel seçim açıklaması! KPSS cevap kağıtları erişime açıldı Bilim diplomatları geliyor! Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
6 Haziran 2012 Çarşamba 10:39
Güncellenme Tarihi 6 Haziran 2012 Çarşamba 11:01
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, gıdada taklit ve tağşiş (bir şeyin içine başka bir madde karıştırma, katıştırma) yaparak, tüketiciyi yanıltan 11 firmayı teşhir etti

Kontrollerde laboratuvar sonuçları olumsuz çıkan ve gıdada taklit ve tağşiş yaptığı belirlenen 10 et ve süt ürünleri üreticisiyle bir lokanta, bakanlığın internet sitesinde ilan edildi.

Laboratuvar incelemelerinde bu firmaların bazılarının ürettiği sucuk benzeri ürünlerde ''at ve eşek eti'', kıymalı ve kuşbaşı pidelerde ''domuz eti'', yağlı peynir ve tereyağında ''bitkisel yağ'', dana sosisinde ''kanatlı eti'' tespit edildi.

Buna göre, gıdada taklit ve tağşiş yaptığı kesinleşen firmaların adları, ürün adı, markası, parti ve seri numaraları şöyle:

-Nazifoğlu marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Aliçler Sucuk Erenler, Sakarya, tek tırnaklı eti (at eti, eşek eti) tespiti, parti/seri no: 27.01.2012

-Çiftarslanlı marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Çiftarslanlı Et ve Et Ürünleri, Afyonkarahisar, tek tırnak eti (at eti, eşek eti), kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 29.08.2012

-Elmalı Çiftliği marka, geleneksel tereyağı, Elmalı Çiftliği Süt Ürünleri Gıda San. Tic. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ tespiti parti/seri no:1/19.07.2012 ve 01/22.07.2012

-Akdeniz marka, yarım yağlı homojenize yoğurt, Akdeniz Süt Ürn. ve Gıda San. Tic. Tur. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ ve jelatin tespiti, parti seri no:4/28.03.2012

-Onurköy marka, yoğurt, Onurtur Ak. İnş. Nak. Tur. San. Tic. Ltd. Şti. Mardin, bitkisel yağ tespiti, parti/ seri no: 01.04.2012

-Ilgaz Yaylası marka, yağlı tulum peyniri, Mutlu Tolga Gıda İnş. Petrol Turizm Tarım Hay. Orman Ürün. San. ve Tic. Ltd. Şti, Afyonkarahisar, bitkisel yağ ve nişasta tespiti, parti/ seri no: 07/01/2012

-Bacanaklar Güldem Süt marka, yağlı eritme peyniri, Güldemce Gıda İnş. Oto. San. Tic. Ltd. Şti, Konya, bitkisel yağ tespiti, parti /seri no:28/05/2012

-Balderesi marka, süzme çiçek balı, Nurs Lokman Hekim Gıda Tarım Bitki Med. San. Tic. Ltd. Şti Yüreğir, Adana, diastaz sayısı, fruktoz/glikoz, fruktoz glikoz, C4 şeker oranı yüzde, balda protein ve ham delta C13 değerleri farkı, parti/seri no: 006

-Milenyum Pide marka, kıymalı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no:20.04.2012, günlük üretim

-Milenyum Pide marka, kuşbaşılı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no: 20.04.2012, günlük üretim.

-Pınar marka, uzun soyulmuş sosis (yüzde 100 dana), Pınar Entegre Et ve Un Sanayi A.Ş Kemalpaşa, İzmir, kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 52228 M

-Salihli Özok marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (dana eti), Özok Gıda Salihli, Manisa, kanatlı eti tespiti, parti seri no:01 Nisan 2012

Star GazetesiStar Gazetesi

Bu haber 8,205 kez okundu.

ATM dolandırıcısı polisi bile şaşırttı21 Ekim 2014 20:55
Antalya'da döviz işlemlerinde banka otomatik para çekme makinelerinde (ATM) sistem açığından yararlanarak 15 bin lira dolandırdığı ileri sürülen 39 yaşındaki E.A., suçüstü yakalandı.
AK Parti'den genel seçim açıklaması!21 Ekim 2014 20:51
AK Parti Grup Başkanvekili Satır, Haziran 2015'de yapılacak genel seçim tarihinin öne alınacağı iddialarına ilişkin, "Bugüne kadar hiç erken seçim yapmadık. Belirlenen tarihte yapacağız" dedi.
İşte Peşmerge'nin Kobani'ye gideceği tarih21 Ekim 2014 20:49
KDP'ye yakınlığı ile bilinen Rudaw'ın haberine göre Peşmergenin gelecek hafta ağır silahlarla Kobani’ye gideceği bildirildi.
Düğün magandasına cezaya Yargıtay onayı21 Ekim 2014 20:48
Samsun'da kız kardeşinin düğününde tabancayla ateş açması sonucu tek kurşunla 2 kişinin ölümüne verilen 33 yıl ceza Yargıtay onayladı.
IŞİD üç koldan Türkmenlere saldırıyor!21 Ekim 2014 20:47
IŞİD, Irak’ın Diyale iline bağlı Türkmenlerin yoğunlukta olduğu Karatepe kasabasına üç koldan havan toplarıyla saldırı başlattı.
Küçük Yasemin ışığına kavuştu21 Ekim 2014 20:46
Bursa’da ahırdan bozma bir evde elektriksiz ve susuz yaşayan ailenin dramı sona erdi.
THY'den yanlış anons ile ilgili açıklama21 Ekim 2014 20:45
THY'nın Atina-İstanbul seferini gerçekleştiren uçağında yapılan ‘denize iniş yapacağız’ anonsu hakkında yetkililerden açıklama geldi.
İstanbul'da akıl almaz görüntü!21 Ekim 2014 20:42
Şile Otoyolu'nda ters yöne giren bir kamyon, sürücülere kilometrelerce korku dolu anlar yaşattı.
Gökçek'ten Nazlıaka'ya: Mahkemeye çıkmaya hazır ol21 Ekim 2014 20:16
Melih Gökçek, CHP Ankara Milletvekili Aylin Nazlıaka'ya Twitter hesabından cevap verdi.
Yürüyüş şekli ruh halini etkiliyor21 Ekim 2014 20:12
Kişilerin yürüyüş şekillerinin ruh hallerine etki ettiğini gösteren bilimsel araştırma, depresyon hastalarının tedavisinde yeni bir kapı açtı
Zehirli mantar uyarısı!21 Ekim 2014 20:11
Türkiye'de son bir haftada biri çocuk iki kişinin mantardan zehirlenerek karaciğer nakli olması, doğadan toplanan ve bilinmeyen zehirli mantarların yenildiğinde nasıl önemli bir sağlık sorunu ortaya çıkardığını bir kez daha gösterdi.
Gebze Teknik Üniversitesi yasalaştı21 Ekim 2014 20:10
Gebze Teknik Üniversitesi" kurulmasına ilişkin yasa teklifi kabul edilerek yasalaştı
ATM dolandırıcısı polisi bile şaşırttı
AK Parti'den genel seçim açıklaması!
İşte Peşmerge'nin Kobani'ye gideceği tarih
Düğün magandasına cezaya Yargıtay onayı
IŞİD üç koldan Türkmenlere saldırıyor!
Küçük Yasemin ışığına kavuştu
THY'den yanlış anons ile ilgili açıklama
İstanbul'da akıl almaz görüntü!
KPSS cevap kağıtları erişime açıldı
Bilim diplomatları geliyor!
Gökçek'ten Nazlıaka'ya: Mahkemeye çıkmaya hazır ol
Yürüyüş şekli ruh halini etkiliyor
Zehirli mantar uyarısı!
Gebze Teknik Üniversitesi yasalaştı
Bağdat'ta patlama: 7 ölü, 17 yaralı
Davutoğlu'dan milli nükleer santral talimatı
Sivas'ta MERS virüsü endişesi
Senenin ilk kar tatili verildi
Engin Baytar ve Yiğit Gökoğlan’dan şok hareketler!
Bir AK Parti de Irak'da kuruldu
Paralel yapı parti kuruyor
"Londra'yı İşgal Et" protestosu
Beşiktaş taraftarına özel önlem!
El yapımı bomba patladı: 4 çocuk yaralı
Borsa son bir ayın zirvesinde kapandı
Hacdan dönen kadında MERS şüphesi
Milli futbolcu için şok iddia! "Doktoru dovdü"
300 milyon dolar değerindeki yat Bodrum'da
Karadeniz'in yuttuğu annesini her gün sahilde arıyor
New York borsası yükselişle açıldı
Yanardağ patlaması korkuttu
Prandelli'nin yerine Pin geldi
Muğlaspor'da büyük coşku
'Kazanmayı alışkanlık haline getireceğiz'
Banksy geri döndü
Gördüklerimizi tarihe not düştük
28 gündür annesini bekliyor
'20. yüzyılı kaosa kalabalık ordular soktu'
Star TV'de 4 program yayından kaldırıldı
Ebola 15 dakikada tespit edilebilecek
Çiçekçi Kız'a onur ödülü
Motorine indirim geldi!
Arınç'ı üzen Bursa tespiti
Feci kaza: Aynı aileden 4 ölü
Olay büyüyor! Alman savcıdan açıklama!
'Her şey Arnavutluk tarafından başlatıldı'
İran'dan Suudi Arabistan'a çağrı
Galatasaray o haberleri yalanladı!
ÖSO'dan silah yardımına tepki
Bakan Ala: Suç işleyenin yanına kalmaz
Ağaç bahaneli cami düşmanlığı!
Emine Erdoğan Suriyeli kadınlarla buluştu
Uçak kazası davası yine ertelendi
Kars'ta "Afrika hastalığı" şüphesi
Manisaspor'da Taşkın dönemi
Nijerya'dan sevindiren haber
Drogba'dan Costa'ya övgü
Borussia Dortmund İstanbul'da
Zaman Gazetesi'nde kan kaybı sürüyor!
Kritik açıklama bugün mü yapılacak?
Feci patlama: 12 ölü
Tıpta çığır açacak gelişme!
Alex unutamadığı 10 maçı açıkladı
"Yargı paketi" alt komisyona sevk edildi
'Henüz kimse geçmedi'
ATM dolandırıcısı polisi bile şaşırttı!