Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Ünlü diyetisyen ölü bulundu! Türkiye’de "başkanlık sistemi"ni ilk kez öneren isim! Suriye'ye giden TIR'ın içinden bakın ne çıktı Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
6 Haziran 2012 Çarşamba 10:39
Güncellenme Tarihi 6 Haziran 2012 Çarşamba 11:01
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, gıdada taklit ve tağşiş (bir şeyin içine başka bir madde karıştırma, katıştırma) yaparak, tüketiciyi yanıltan 11 firmayı teşhir etti

Kontrollerde laboratuvar sonuçları olumsuz çıkan ve gıdada taklit ve tağşiş yaptığı belirlenen 10 et ve süt ürünleri üreticisiyle bir lokanta, bakanlığın internet sitesinde ilan edildi.

Laboratuvar incelemelerinde bu firmaların bazılarının ürettiği sucuk benzeri ürünlerde ''at ve eşek eti'', kıymalı ve kuşbaşı pidelerde ''domuz eti'', yağlı peynir ve tereyağında ''bitkisel yağ'', dana sosisinde ''kanatlı eti'' tespit edildi.

Buna göre, gıdada taklit ve tağşiş yaptığı kesinleşen firmaların adları, ürün adı, markası, parti ve seri numaraları şöyle:

-Nazifoğlu marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Aliçler Sucuk Erenler, Sakarya, tek tırnaklı eti (at eti, eşek eti) tespiti, parti/seri no: 27.01.2012

-Çiftarslanlı marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Çiftarslanlı Et ve Et Ürünleri, Afyonkarahisar, tek tırnak eti (at eti, eşek eti), kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 29.08.2012

-Elmalı Çiftliği marka, geleneksel tereyağı, Elmalı Çiftliği Süt Ürünleri Gıda San. Tic. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ tespiti parti/seri no:1/19.07.2012 ve 01/22.07.2012

-Akdeniz marka, yarım yağlı homojenize yoğurt, Akdeniz Süt Ürn. ve Gıda San. Tic. Tur. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ ve jelatin tespiti, parti seri no:4/28.03.2012

-Onurköy marka, yoğurt, Onurtur Ak. İnş. Nak. Tur. San. Tic. Ltd. Şti. Mardin, bitkisel yağ tespiti, parti/ seri no: 01.04.2012

-Ilgaz Yaylası marka, yağlı tulum peyniri, Mutlu Tolga Gıda İnş. Petrol Turizm Tarım Hay. Orman Ürün. San. ve Tic. Ltd. Şti, Afyonkarahisar, bitkisel yağ ve nişasta tespiti, parti/ seri no: 07/01/2012

-Bacanaklar Güldem Süt marka, yağlı eritme peyniri, Güldemce Gıda İnş. Oto. San. Tic. Ltd. Şti, Konya, bitkisel yağ tespiti, parti /seri no:28/05/2012

-Balderesi marka, süzme çiçek balı, Nurs Lokman Hekim Gıda Tarım Bitki Med. San. Tic. Ltd. Şti Yüreğir, Adana, diastaz sayısı, fruktoz/glikoz, fruktoz glikoz, C4 şeker oranı yüzde, balda protein ve ham delta C13 değerleri farkı, parti/seri no: 006

-Milenyum Pide marka, kıymalı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no:20.04.2012, günlük üretim

-Milenyum Pide marka, kuşbaşılı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no: 20.04.2012, günlük üretim.

-Pınar marka, uzun soyulmuş sosis (yüzde 100 dana), Pınar Entegre Et ve Un Sanayi A.Ş Kemalpaşa, İzmir, kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 52228 M

-Salihli Özok marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (dana eti), Özok Gıda Salihli, Manisa, kanatlı eti tespiti, parti seri no:01 Nisan 2012

Star GazetesiStar Gazetesi

Bu haber 8,230 kez okundu.

3 ile kuvvetli yağış uyarısı01 Mart 2015 23:17
Meteoroloji Genel Müdürlüğü, Hatay, Adana ve Osmaniye çevreleri için kuvvetli yağış uyarısında bulundu.
Cesedi bulunan kadının kimliği belirlendi01 Mart 2015 23:11
Eskişehir'de Porsuk Çayı'nda cesedi bulunan kadının kimliği belirlendi.
Irmağa düşen adam kayboldu01 Mart 2015 23:10
Bartın’da arkadaşlarıyla ırmak kenarındaki iskelede otururken düştüğü iddia edilen 36 yaşındaki Hasan Akın kayboldu.
Gözaltına alınan Baransu'dan ilk açıklama01 Mart 2015 23:08
Mehmet Baransu, “Adliyeye belge teslim ettim diye örgüt kurmaktan yargılanıyorum” dedi.
Mega proje bu ay açılıyor!01 Mart 2015 21:16
Türkiye'nin mega projeleri arasında yer alan, Avrupa ve Türkiye'nin deniz doldurularak inşa edilen tek havalimanı olma özelliğini taşıyan Ordu-Giresun Havalimanı'nın bu ay sonu açılması hedefleniyor.
Ünlü diyetisyen ölü bulundu!01 Mart 2015 21:13
Ceyda Düvenci ve Ezgi Mola gibi ünlü isimlerin diyetisyenliğini yapan Yelda Kahvecioğlu evinde ölü bulundu.
Mehmetçiğin bu kahramanlığı çok konuşulacak01 Mart 2015 21:02
Şırnak'ta, Irak sınırından ülkeye girmek isteyen ve donmak üzere olan 17 Suriyeli, TSK'ya ait helikopterlerle kurtarıldı.
BEKAM'dan 28 Şubat'ta anlamlı panel01 Mart 2015 20:51
Bilim Eğitim Kültür Araştırmaları Merkezi (BEKAM) ve Şehitkâmil Belediyesinin ortaklaşa düzenlediği "Darbe Günlükleri" Paneli 28 Şubat Cumartesi günü Şehitkâmil Belediyesi Kültür ve Kongre Merkezinde yapıldı.
Cenazeye giderken ölümden döndüler!01 Mart 2015 20:28
İstanbul’dan Ankara’ya cenazeye giden aileyi taşıyan minibüs, TEM Otoyolu Sakarya il sınırı Sapanca gişeler mevkiinde bariyerlere çarptı.
Otomobilin çarptığı genç ağır yaralandı01 Mart 2015 19:57
Adıyaman'da yolun karşısına geçmeye çalıştığı sırada otomobilin çarptığı 24 yaşındaki Muhammet Karababa ağır yaralandı.
Feyzioğlu'ndan silah bırakma çağrısına tepki!01 Mart 2015 19:48
Metin Feyzioğlu, HDP tarafından Abdullah Öcalan’ın Kandil’e yaptığı silah bırakma çağrısını değerlendirdi.
Türkiye’de "başkanlık sistemi"ni ilk kez öneren isim!01 Mart 2015 19:40
Türkiye’de “başkanlık sistemi”nin tartışıldığı şu günlerde ilk kez 1989 yılında “başkanlık sistemi”ni üstad Sezai Karakoç’un önerdiği ortaya çıktı. Hatta Karakoç’un başkanı olduğu Yüce Diriliş Partisi’nin programında da “başkanlık sistemi” yer alıyor.
Mourinho: Bir çocuk gibi mutluyum
Ukrayna: Geri çekiliyoruz!
Ataman Fenerbahçe maçında yok!
Netanyahu ABD'nin iç siyasetine burnunu sokuyor
Irak Başbakanı İbadi, IŞİD operasyonunu başlattı
3 ile kuvvetli yağış uyarısı
Cesedi bulunan kadının kimliği belirlendi
Irmağa düşen adam kayboldu
Gözaltına alınan Baransu'dan ilk açıklama
Mehmed Zahid Kotku'nun talebesi vefat etti
Cami yakınında patlama
Denizli: Herkes Beşiktaş'a teşekkür etsin
Bilic: 1 puan için mutluyuz