Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Haftasonu planı yapanlar yağış geliyor! İlber Ortaylı‘ya gözaltı şoku! Gezici Alabora o ülkede ortaya çıktı! Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
6 Haziran 2012 Çarşamba 10:39
Güncellenme Tarihi 6 Haziran 2012 Çarşamba 11:01
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, gıdada taklit ve tağşiş (bir şeyin içine başka bir madde karıştırma, katıştırma) yaparak, tüketiciyi yanıltan 11 firmayı teşhir etti

Kontrollerde laboratuvar sonuçları olumsuz çıkan ve gıdada taklit ve tağşiş yaptığı belirlenen 10 et ve süt ürünleri üreticisiyle bir lokanta, bakanlığın internet sitesinde ilan edildi.

Laboratuvar incelemelerinde bu firmaların bazılarının ürettiği sucuk benzeri ürünlerde ''at ve eşek eti'', kıymalı ve kuşbaşı pidelerde ''domuz eti'', yağlı peynir ve tereyağında ''bitkisel yağ'', dana sosisinde ''kanatlı eti'' tespit edildi.

Buna göre, gıdada taklit ve tağşiş yaptığı kesinleşen firmaların adları, ürün adı, markası, parti ve seri numaraları şöyle:

-Nazifoğlu marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Aliçler Sucuk Erenler, Sakarya, tek tırnaklı eti (at eti, eşek eti) tespiti, parti/seri no: 27.01.2012

-Çiftarslanlı marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Çiftarslanlı Et ve Et Ürünleri, Afyonkarahisar, tek tırnak eti (at eti, eşek eti), kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 29.08.2012

-Elmalı Çiftliği marka, geleneksel tereyağı, Elmalı Çiftliği Süt Ürünleri Gıda San. Tic. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ tespiti parti/seri no:1/19.07.2012 ve 01/22.07.2012

-Akdeniz marka, yarım yağlı homojenize yoğurt, Akdeniz Süt Ürn. ve Gıda San. Tic. Tur. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ ve jelatin tespiti, parti seri no:4/28.03.2012

-Onurköy marka, yoğurt, Onurtur Ak. İnş. Nak. Tur. San. Tic. Ltd. Şti. Mardin, bitkisel yağ tespiti, parti/ seri no: 01.04.2012

-Ilgaz Yaylası marka, yağlı tulum peyniri, Mutlu Tolga Gıda İnş. Petrol Turizm Tarım Hay. Orman Ürün. San. ve Tic. Ltd. Şti, Afyonkarahisar, bitkisel yağ ve nişasta tespiti, parti/ seri no: 07/01/2012

-Bacanaklar Güldem Süt marka, yağlı eritme peyniri, Güldemce Gıda İnş. Oto. San. Tic. Ltd. Şti, Konya, bitkisel yağ tespiti, parti /seri no:28/05/2012

-Balderesi marka, süzme çiçek balı, Nurs Lokman Hekim Gıda Tarım Bitki Med. San. Tic. Ltd. Şti Yüreğir, Adana, diastaz sayısı, fruktoz/glikoz, fruktoz glikoz, C4 şeker oranı yüzde, balda protein ve ham delta C13 değerleri farkı, parti/seri no: 006

-Milenyum Pide marka, kıymalı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no:20.04.2012, günlük üretim

-Milenyum Pide marka, kuşbaşılı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no: 20.04.2012, günlük üretim.

-Pınar marka, uzun soyulmuş sosis (yüzde 100 dana), Pınar Entegre Et ve Un Sanayi A.Ş Kemalpaşa, İzmir, kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 52228 M

-Salihli Özok marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (dana eti), Özok Gıda Salihli, Manisa, kanatlı eti tespiti, parti seri no:01 Nisan 2012

Star GazetesiStar Gazetesi

Bu haber 8,206 kez okundu.

'Sokaklara hakim olacağız'24 Ekim 2014 09:50
Hükümetin üzerinde çalıştığı Uyuşturucuyla Mücadele Eylem Planı, kasımdaki Uyuşturucu Şurası'nda son halini alacak. Narkotik Şube Müdürü Cengiz Erişir, plana göre uyuşturucu satıcılarına 'terörist' muamelesi yapılacağını söyledi.
Bankacılar da grev yapabilecek24 Ekim 2014 09:50
Anayasa Mahkemesi bankacılık ve şehir içi toplu ulaşım hizmetlerinde çalışanların grev yapmasının önü açan yeni bir karara imza attı.
Haftasonu planı yapanlar yağış geliyor!24 Ekim 2014 09:47
Meteorolojiden yapılan açıklamada, akşam saatlerinde 3 il için olumsuzluklara karşı vatandaşları uyarıda bulunuldu.
Saatler yarın gece geri alınacak!24 Ekim 2014 09:45
Yaz saati uygulamasının sona ermesiyle saatler 26 Ekim'de 04.00'ten itibaren 1 saat geri alınacak.
Hükümlü ve tutuklular yatakları ateşe verdi24 Ekim 2014 09:30
Hükümlü ve tutuklular tarafından yatakların ateşe verilmesiyle çıkan yangın söndürüldü.
Kars'ta 3 terörist öldürüldü24 Ekim 2014 09:27
Kars'ın Kağızman ilçesinde bir hidroelektrik santraline saldıran terör örgütü mensuplarıyla güvenlik güçleri arasında çıkan çatışmada, 3 terörist ölü ele geçirildi.
Bir rezidansta daha işçi ölümü24 Ekim 2014 09:22
Kadıköy Kozyatağı'nda bir rezidans inşaatında 14. kattaki iskelenin çökmesi sonucu demir ve kalasların üzerine düşen işçi hayatını kaybetti.
Rus Donanmasına ait gemi Çanakkale Boğazı'ndan geçti24 Ekim 2014 09:20
Rus Donanmasına ait bir savaş gemisi Çanakkale Boğazı'ndan geçti.
Facebook ve Twitter karşı karşıya24 Ekim 2014 09:09
En popüler iki sosyal ağ Facebook ve Twitter istatistiklerle karşı karşıya. Hangisi daha çok kazanıyor ve hangisinin daha çok kullanıcı var
Yolcu ile hostes arasında alkol tartışması24 Ekim 2014 08:45
Erkek yolcu hostese “Allah’a daha yakınız, uçağı düşüreceksiniz” deyince hostes de yolcuya “Allah her yerde. Sizinle tartışamam” dedi.
Hasan Gökgöz’ün babası: Oğlumun ‘katili’ Demirtaş24 Ekim 2014 08:41
Provokatörler tarafından vahşice katledilen 25 yaşındaki Hasan Gökgöz’ün babası Mehmet Gökgöz, oğlunun ölümünden HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş’ı sorumlu tuttu.
‘Türkiye harekete geçiyor‘24 Ekim 2014 08:28
Türkiye'nin tek taraflı güvenli bölge kurmak için harekete geçeceği iddia edildi.
İsmail Kartal'dan sürpriz kadro!
Cengiz Han'ın işgali atmosferi temizledi
Irak’ın yeni vagonları Türkiye’den
Bankacılar da grev yapabilecek
'Sokaklara hakim olacağız'
Haftasonu planı yapanlar yağış geliyor!
Saatler yarın gece geri alınacak!
Pandev'de sözleşme skandalı
Kartal tarihe geçti
Grip olmamak için bunu tüketin!
Tunus'un "Sıra dışı sokakları"
Aziz Yıldırım'a 'Selçuk' baskısı
Myanmar'da Müslümanlar ötekileştiriliyor
Hacdan dönenler Kur'an öğrenmeye koşuyor
Şampiyonlar Ligi'nin en kötüsü; G.Saray!
Taffarel şok etti!
Hükümlü ve tutuklular yatakları ateşe verdi
Kars'ta 3 terörist öldürüldü
Bir rezidansta daha işçi ölümü
Rus Donanmasına ait gemi Çanakkale Boğazı'ndan geçti
Şeker hastalarına iki müjde
Facebook ve Twitter karşı karşıya
IŞİD örgütünün propagandası nasıl çalışıyor?
ABD'de 4. Ebola vakası
Milletvekili seçimleri başladı
Uçak ile helikopter havada çarpıştı!
Rüyasında gördü, kardeşinin kafasını kesti
Beyaz eşya ve otomobile ÖTV indirimi geliyor
Otomobiller son 3 yılda zamlandı
Yolcu ile hostes arasında alkol tartışması
Hasan Gökgöz’ün babası: Oğlumun ‘katili’ Demirtaş
400 bin öğretmenin hayatı değişecek
Almanya, Kuzey Irak'a yerleşiyor
Kıyamet günü nefret edilen 8 grubu açıkladı
Galatasaray'ı yakan telefon Olympiakos'tan
Bahçeli'den Kılıçdaroğlu'na ağır sözler
Faturanın yüzde 20'sini geri alabilirsiniz!
TRT'ye Cimbom baskını! Görevden alındı
‘Türkiye harekete geçiyor‘
Yasin Börü'nün günlüğünde ağlatan cümle
'Onları Türkiye durduruyor'
Ev sahibi linçe davet etmiş!
İlber Ortaylı‘ya gözaltı şoku!
Eylemciye ‘e-kelepçe‘
Gezici Alabora o ülkede ortaya çıktı!
İstanbul‘da şafak operasyonu
Mesaj terörüne son!
Emekli borçtan kurtuluyor
Petrol-doğalgaz savaşı!
İzmit Cezaevi'nde isyan
Alevi açılımı için düğmeye basıldı
Provokatöre inat halk 'Çözüm' diyor
İşyerinde namaz kılamayan ne yapmalı?
Van için dev harcama!
Tolga‘dan Sırbistan‘da İzetbegoviç mesajı!
Çölaşan'dan Erdoğan'a büyük terbiyesizlik
Hababam Sınıfı filmi gerçek oldu
Akdoğan: PKK’ya koridor falan açmayız
TÜBİTAK’a sızıp MHP ve CHP’yi dinlemişler
MHP'ye sızamadı, kasetleri çıkardı!
Beşiktaş coştu bir kere!
Cumhurbaşkanı Erdoğan Estonya'ya geldi
Turkcell'in yılın net karı 1,6 milyar lira!
Suriye'de varil bombalı saldırıda 20 kişi öldü
Siyonist yine tehditler yağdırdı!
'Trabzonspor kalitesini gösterdi'
İstanbul'da Kobani operasyonu: 16 gözaltı
Akdoğan: Türkiye ne zaman ayağa kalksa...
Apple'ın ilk bilgisayarına rekor fiyat