Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İşte Emre'nin Aziz Yıldırım'a verdiği hediye! “Cezayir’in Johnny Cash’i” İstanbul’da! Yıldırım gözyaşları ile veda etti! Ömer Altaş"Tayyip çok sertçiler" siz bu devrimi hiç anlamamışsınız!
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
6 Haziran 2012 Çarşamba 10:39
Güncellenme Tarihi 6 Haziran 2012 Çarşamba 11:01
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, gıdada taklit ve tağşiş (bir şeyin içine başka bir madde karıştırma, katıştırma) yaparak, tüketiciyi yanıltan 11 firmayı teşhir etti

Kontrollerde laboratuvar sonuçları olumsuz çıkan ve gıdada taklit ve tağşiş yaptığı belirlenen 10 et ve süt ürünleri üreticisiyle bir lokanta, bakanlığın internet sitesinde ilan edildi.

Laboratuvar incelemelerinde bu firmaların bazılarının ürettiği sucuk benzeri ürünlerde ''at ve eşek eti'', kıymalı ve kuşbaşı pidelerde ''domuz eti'', yağlı peynir ve tereyağında ''bitkisel yağ'', dana sosisinde ''kanatlı eti'' tespit edildi.

Buna göre, gıdada taklit ve tağşiş yaptığı kesinleşen firmaların adları, ürün adı, markası, parti ve seri numaraları şöyle:

-Nazifoğlu marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Aliçler Sucuk Erenler, Sakarya, tek tırnaklı eti (at eti, eşek eti) tespiti, parti/seri no: 27.01.2012

-Çiftarslanlı marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Çiftarslanlı Et ve Et Ürünleri, Afyonkarahisar, tek tırnak eti (at eti, eşek eti), kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 29.08.2012

-Elmalı Çiftliği marka, geleneksel tereyağı, Elmalı Çiftliği Süt Ürünleri Gıda San. Tic. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ tespiti parti/seri no:1/19.07.2012 ve 01/22.07.2012

-Akdeniz marka, yarım yağlı homojenize yoğurt, Akdeniz Süt Ürn. ve Gıda San. Tic. Tur. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ ve jelatin tespiti, parti seri no:4/28.03.2012

-Onurköy marka, yoğurt, Onurtur Ak. İnş. Nak. Tur. San. Tic. Ltd. Şti. Mardin, bitkisel yağ tespiti, parti/ seri no: 01.04.2012

-Ilgaz Yaylası marka, yağlı tulum peyniri, Mutlu Tolga Gıda İnş. Petrol Turizm Tarım Hay. Orman Ürün. San. ve Tic. Ltd. Şti, Afyonkarahisar, bitkisel yağ ve nişasta tespiti, parti/ seri no: 07/01/2012

-Bacanaklar Güldem Süt marka, yağlı eritme peyniri, Güldemce Gıda İnş. Oto. San. Tic. Ltd. Şti, Konya, bitkisel yağ tespiti, parti /seri no:28/05/2012

-Balderesi marka, süzme çiçek balı, Nurs Lokman Hekim Gıda Tarım Bitki Med. San. Tic. Ltd. Şti Yüreğir, Adana, diastaz sayısı, fruktoz/glikoz, fruktoz glikoz, C4 şeker oranı yüzde, balda protein ve ham delta C13 değerleri farkı, parti/seri no: 006

-Milenyum Pide marka, kıymalı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no:20.04.2012, günlük üretim

-Milenyum Pide marka, kuşbaşılı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no: 20.04.2012, günlük üretim.

-Pınar marka, uzun soyulmuş sosis (yüzde 100 dana), Pınar Entegre Et ve Un Sanayi A.Ş Kemalpaşa, İzmir, kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 52228 M

-Salihli Özok marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (dana eti), Özok Gıda Salihli, Manisa, kanatlı eti tespiti, parti seri no:01 Nisan 2012

Star GazetesiStar Gazetesi

Bu haber 8,102 kez okundu.

Üsküdar Musiki Cemiyeti’nde büyük rezalet!18 Nisan 2014 15:35
Üsküdar Musiki Cemiyeti, yılsonu etkinliği için koroya aldığı öğrenciyi başörtülü olduğu gerekçesiyle korodan attı.
MHP'li başkanın kardeşi intihar etti18 Nisan 2014 15:27
Konya'da Emirgazi İlçesi Belediye Başkanı MHP'li Nurişen Koçak'ın kardeşi 35 yaşındaki Erdal Koçak, evinde belirlenemeyen nedenle başına tabancayla ateş ederek canına kıydı.
Yunanistan uçaklarından Türk F-4'üne taciz18 Nisan 2014 15:18
Ege Denizi'nin uluslararası hava sahasında Türk F-4 uçağının Yunanistan'a ait iki F-16 uçağı tarafından radar kilidini muhafaza etmek suretiyle 30 saniye taciz edildiğini bildirildi.
Taksim Dayanışması'ndan skandal benzetme!18 Nisan 2014 15:09
Taksim Dayanışması Platformu'ndan 1 Mayıs kutlamaları için "Taksim yerine başka bir yer gösterilmesi, inananların hac ibadetini başka bir yerde yerine getirmelerini istemek gibi bir şey" açıklaması şaşırttı.
Savcı'dan Burak Can talimatı18 Nisan 2014 15:01
Okmeydanı'nda Burak Can Kahramanoğlu'nun öldürüldüğü olayda kullanılan silahla ateş ettiğini kabul eden iki şüpheliden hangisinin asli fail olduğu araştırılıyor.
Dersim ismi için imza kampanyası18 Nisan 2014 14:35
Tunceli'de, Dersim isminin geri verilmesi için imza kampanyası başlatıldı.
33 öğrenci hastaneye kaldırıldı!18 Nisan 2014 14:25
Mersin'de yatılı okuldaki 33 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Fatma Şahin'de modaya uydu18 Nisan 2014 14:15
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin de birçok ünlü gibi, tüm dünyada hızla yayılan selfie modasına uydu.
Kocaeli üniversitesinde satırlı saldırı!18 Nisan 2014 14:14
Kocaeli Üniversitesinde okuyan kız öğrenci, barışma teklifini reddettiği eski erkek arkadaşı tarafından satırla yaralandı
22 şube müdürünün görev yeri değişti18 Nisan 2014 13:53
Batman Emniyet Müdürlüğü'nde 20 gün önce 13 şube müdürü ve amirinin görev yerinin değiştirilmesinden sonra bugün 22 şube müdürünün daha görev yeri değiştirildi.
İki il arasında "tatlı" rekabet18 Nisan 2014 13:52
Türk Patent Enstitüsü'ne coğrafi işaret menşei alınması için başvuruda bulunması iki il arasında tatlı bir rekabete dönüştü.
Çeçen suikastının görüntüleri çıktı18 Nisan 2014 13:40
İstanbul Zeytinburnu'nda 2009 yılında evinin önünde öldürülen Çeçen lider Ali Osaev'in cinayet anına ait görüntüler ortaya çıktı.
Üsküdar Musiki Cemiyeti’nde büyük rezalet!SBS iptal edildi!Taksim Dayanışması'ndan skandal benzetme!Myanmar'da 'soykırım' yapılıyorİMİB yönetiminden Erdoğan'a ağır hakaret!Bakan Yıldız müjdeyi verdi! Çok yakında...Paralel örgütün akademik üssü!Erdoğan'dan Gül'ün açıklamalarına ilk yorumParalel kardeşler yalanda birleştiler!Tarihte ilk şike ne zaman yapıldı?Trabzon basını iyice abarttı!Obama'dan güldüren hareketKenan Işık'tan üzücü haber!Darbeciyle Erdoğan'ı bir tuttu!Gül: Gelecekle ilgili siyasi planım yok!Başbakan: Allah düşmanın bile şereflisini versin!Tüm Manşetler
Üsküdar Musiki Cemiyeti’nde büyük rezalet!
Barcelona'ya şok üstüne şok!
Fransa Cumhurbaşkanı'na istifa şoku
MHP'li başkanın kardeşi intihar etti
Dünya, Marquez'e ağlıyor
SBS iptal edildi!
Yunanistan uçaklarından Türk F-4'üne taciz
Fındıkta don olayı çiftçiyi vurdu
Taksim Dayanışması'ndan skandal benzetme!
Fenerbahçe'de yas ilan edildi!
Savcı'dan Burak Can talimatı
Çığ faciasında bilanço artıyor!
Yurt dışında tedaviye süre sınırlaması kalktı
Olimpiyat'ta Kartal'ın bileği bükülmüyor!
İşte Emre'nin Aziz Yıldırım'a verdiği hediye!
Başbakan denize girdi,denizanası çarptı!
Dersim ismi için imza kampanyası
Myanmar'da 'soykırım' yapılıyor
“Cezayir’in Johnny Cash’i” İstanbul’da!
33 öğrenci hastaneye kaldırıldı!
F.Bahçe ve Trabzonspor'da ortak isyan!
Yıldırım gözyaşları ile veda etti!
Fatma Şahin'de modaya uydu
Kocaeli üniversitesinde satırlı saldırı!
İşte Türkiye'de en çok satılan otomobil markası
Midesinden çıkan şeye,inanamayacaksınız!
Meğer istifa etmiş!
Bakan Yıldız müjdeyi verdi! Çok yakında...
Elma suyu içerken bir daha düşünün
22 şube müdürünün görev yeri değişti
İki il arasında "tatlı" rekabet
Yılın otomobili belli oldu!
Davutoğlu ;"en şiddetli şekilde cezalandırılacak"