Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Altınok: Dünün postal yalayıcılarının... Baroni'den F.Bahçelileri kızdıracak yorum! Türk helikopterleri Suriye’de iddiası! Ömer AltaşNecdet Özel, Abdullah Öcalan, Fethullah Gülen
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
6 Haziran 2012 Çarşamba 10:39
Güncellenme Tarihi 6 Haziran 2012 Çarşamba 11:01
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, gıdada taklit ve tağşiş (bir şeyin içine başka bir madde karıştırma, katıştırma) yaparak, tüketiciyi yanıltan 11 firmayı teşhir etti

Kontrollerde laboratuvar sonuçları olumsuz çıkan ve gıdada taklit ve tağşiş yaptığı belirlenen 10 et ve süt ürünleri üreticisiyle bir lokanta, bakanlığın internet sitesinde ilan edildi.

Laboratuvar incelemelerinde bu firmaların bazılarının ürettiği sucuk benzeri ürünlerde ''at ve eşek eti'', kıymalı ve kuşbaşı pidelerde ''domuz eti'', yağlı peynir ve tereyağında ''bitkisel yağ'', dana sosisinde ''kanatlı eti'' tespit edildi.

Buna göre, gıdada taklit ve tağşiş yaptığı kesinleşen firmaların adları, ürün adı, markası, parti ve seri numaraları şöyle:

-Nazifoğlu marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Aliçler Sucuk Erenler, Sakarya, tek tırnaklı eti (at eti, eşek eti) tespiti, parti/seri no: 27.01.2012

-Çiftarslanlı marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Çiftarslanlı Et ve Et Ürünleri, Afyonkarahisar, tek tırnak eti (at eti, eşek eti), kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 29.08.2012

-Elmalı Çiftliği marka, geleneksel tereyağı, Elmalı Çiftliği Süt Ürünleri Gıda San. Tic. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ tespiti parti/seri no:1/19.07.2012 ve 01/22.07.2012

-Akdeniz marka, yarım yağlı homojenize yoğurt, Akdeniz Süt Ürn. ve Gıda San. Tic. Tur. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ ve jelatin tespiti, parti seri no:4/28.03.2012

-Onurköy marka, yoğurt, Onurtur Ak. İnş. Nak. Tur. San. Tic. Ltd. Şti. Mardin, bitkisel yağ tespiti, parti/ seri no: 01.04.2012

-Ilgaz Yaylası marka, yağlı tulum peyniri, Mutlu Tolga Gıda İnş. Petrol Turizm Tarım Hay. Orman Ürün. San. ve Tic. Ltd. Şti, Afyonkarahisar, bitkisel yağ ve nişasta tespiti, parti/ seri no: 07/01/2012

-Bacanaklar Güldem Süt marka, yağlı eritme peyniri, Güldemce Gıda İnş. Oto. San. Tic. Ltd. Şti, Konya, bitkisel yağ tespiti, parti /seri no:28/05/2012

-Balderesi marka, süzme çiçek balı, Nurs Lokman Hekim Gıda Tarım Bitki Med. San. Tic. Ltd. Şti Yüreğir, Adana, diastaz sayısı, fruktoz/glikoz, fruktoz glikoz, C4 şeker oranı yüzde, balda protein ve ham delta C13 değerleri farkı, parti/seri no: 006

-Milenyum Pide marka, kıymalı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no:20.04.2012, günlük üretim

-Milenyum Pide marka, kuşbaşılı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no: 20.04.2012, günlük üretim.

-Pınar marka, uzun soyulmuş sosis (yüzde 100 dana), Pınar Entegre Et ve Un Sanayi A.Ş Kemalpaşa, İzmir, kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 52228 M

-Salihli Özok marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (dana eti), Özok Gıda Salihli, Manisa, kanatlı eti tespiti, parti seri no:01 Nisan 2012

Star GazetesiStar Gazetesi

Bu haber 8,201 kez okundu.

Avusturya'da başörtülü Zeliha Çiçek'e ırkçı saldırı03 Eylül 2014 09:47
Avusturya’nın başkenti Viyana’da metroda yolculuk yapan 37 yaşındaki başörtülü Zeliha Çiçek, ırkçı saldırıya uğradı.
Dolandırıcılar yeni oyunu: Kargo mesajı03 Eylül 2014 09:44
Telefon dolandırıcıları tarafından kullanılan yöntemlerin arasına bir yenisi daha eklendi.
CHP kurultayında özel loca! Bakın kimler oturacak03 Eylül 2014 09:40
CHP kurultayında özel loca oluşturulacak. Locada Gezi, Balyoz, Ergenekon, Uludere ve Soma'da hayatını kaybedenlerin yakınları oturacak.
Oğlu IŞİD'e katılan babadan şok iddia!03 Eylül 2014 09:33
Konya’dan IŞİD’e katılan oğlunu 21 gün sonra Suriye’de bulup evine götüren ve emekli bir imam olan baba, “Konya’dan yüzlerce genç IŞİD için savaşmaya gitti. Bunlardan birçoğu hayatını kaybetti. Gençleri örgütleyen bir grup, örgüte katılanların borcunu ödeyip ailelerine para veriyor” dedi.
Dizi setinde büyük ayıp!03 Eylül 2014 09:32
Bazı emanetler yürekte taşınır’ sloganıyla Fox TV’de yayına başlayan Emanet dizisinin çekildiği tarihi Meryem Ana Kilisesi’ni ayakta tutan demir gergiler kesildi. Kapadokyalılar suç duyurusunda bulundu; yapım şirketi ise iddiayı yalanlıyor
Apple kendini böyle savundu!03 Eylül 2014 09:31
iCloud uygulamasının hacklenmesi ve Hollywood yıldızlarının özel fotoğraflarının internete sızmasıyla başı derde giren Apple şirketi, durumun kendi sistemlerinden kaynaklanmadığını savundu.
Yargıda Birlik Platformu'nun karşılaştığı ilginç itiraf!03 Eylül 2014 09:28
Türk yargı sistemine güvenin azalması üzerine her görüşten hakim ve savcının oluşturduğu Yargıda Birlik Platformu, HSYK’daki paralel kuşatmaya karşı atağa geçti.
10 ülkeyi at sırtında geçti03 Eylül 2014 09:12
Kanada'nın Calgary kentinde yaşayan kovboy Filipe Masetti, at sırtında 10 ülkeyi geçip, 16 bin kilometre yol yaparak tekrar Kanada'ya döndü.
Sokak aydınlatmalarında karar bakanlığın03 Eylül 2014 08:54
Yol, cadde, sokak, alt ve üst geçit ile meydan aydınlatmalarında hangi teknolojilerin kullanılacağına Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı karar verecek.
Polisten itiraf: Gülen'i mehdi görüyorlar03 Eylül 2014 08:53
25 Aralık darbe girişiminde görev yapan bir polis, Gülen'in mehdi olarak görüldüğünü söyledi.
İskenderun Körfezi'nde 3,6 büyüklüğünde deprem03 Eylül 2014 08:48
İskenderun Körfezi'nde 3.6 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Türkiye şantiye olacak, dev projeler geliyor!03 Eylül 2014 08:43
Güçlü ekonomi sloganıyla yola çıkan 62. Hükümet, mega projeleri tam gaz devreye alacak. Köprüler, yollar, havaalanları yapılacak; yüzbinlerce vatandaşa iş açılacak.
Avusturya'da başörtülü Zeliha Çiçek'e ırkçı saldırı
Babacan: Gelir durumuna göre taksit dönemi başlıyor
Dolandırıcılar yeni oyunu: Kargo mesajı
Altınok: Dünün postal yalayıcılarının...
CHP kurultayında özel loca! Bakın kimler oturacak
CHP kendisini feshetmelidir!
Obama talimat verdi! Bağdat'a 350 ek asker gönderiyor
Vardiyalı işte çalışanlar dikkat!
Oğlu IŞİD'e katılan babadan şok iddia!
Sudan'dan İran'a 72 saat süre
Yobo'dan büyük vurgun
Dizi setinde büyük ayıp!
Apple kendini böyle savundu!
35 Taliban militanı öldürüldü
Yargıda Birlik Platformu'nun karşılaştığı ilginç itiraf!
Avustralya Kiev’e büyükelçilik açacak
İnce'ye göre Kılıçdaroğlu'nun 9 olumsuz yönü