Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Ergenekon sanığı Muzaffer Tekin öldü! İhvan'dan Savcı Kiraz için taziye mesajı Emniyet'e saldırı anı böyle görüntülendi Celal KazdağlıTerör örgütü, Savcı Kiraz’ı kim adına, niçin öldürdü?
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
6 Haziran 2012 Çarşamba 10:39
Güncellenme Tarihi 6 Haziran 2012 Çarşamba 11:01
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, gıdada taklit ve tağşiş (bir şeyin içine başka bir madde karıştırma, katıştırma) yaparak, tüketiciyi yanıltan 11 firmayı teşhir etti

Kontrollerde laboratuvar sonuçları olumsuz çıkan ve gıdada taklit ve tağşiş yaptığı belirlenen 10 et ve süt ürünleri üreticisiyle bir lokanta, bakanlığın internet sitesinde ilan edildi.

Laboratuvar incelemelerinde bu firmaların bazılarının ürettiği sucuk benzeri ürünlerde ''at ve eşek eti'', kıymalı ve kuşbaşı pidelerde ''domuz eti'', yağlı peynir ve tereyağında ''bitkisel yağ'', dana sosisinde ''kanatlı eti'' tespit edildi.

Buna göre, gıdada taklit ve tağşiş yaptığı kesinleşen firmaların adları, ürün adı, markası, parti ve seri numaraları şöyle:

-Nazifoğlu marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Aliçler Sucuk Erenler, Sakarya, tek tırnaklı eti (at eti, eşek eti) tespiti, parti/seri no: 27.01.2012

-Çiftarslanlı marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Çiftarslanlı Et ve Et Ürünleri, Afyonkarahisar, tek tırnak eti (at eti, eşek eti), kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 29.08.2012

-Elmalı Çiftliği marka, geleneksel tereyağı, Elmalı Çiftliği Süt Ürünleri Gıda San. Tic. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ tespiti parti/seri no:1/19.07.2012 ve 01/22.07.2012

-Akdeniz marka, yarım yağlı homojenize yoğurt, Akdeniz Süt Ürn. ve Gıda San. Tic. Tur. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ ve jelatin tespiti, parti seri no:4/28.03.2012

-Onurköy marka, yoğurt, Onurtur Ak. İnş. Nak. Tur. San. Tic. Ltd. Şti. Mardin, bitkisel yağ tespiti, parti/ seri no: 01.04.2012

-Ilgaz Yaylası marka, yağlı tulum peyniri, Mutlu Tolga Gıda İnş. Petrol Turizm Tarım Hay. Orman Ürün. San. ve Tic. Ltd. Şti, Afyonkarahisar, bitkisel yağ ve nişasta tespiti, parti/ seri no: 07/01/2012

-Bacanaklar Güldem Süt marka, yağlı eritme peyniri, Güldemce Gıda İnş. Oto. San. Tic. Ltd. Şti, Konya, bitkisel yağ tespiti, parti /seri no:28/05/2012

-Balderesi marka, süzme çiçek balı, Nurs Lokman Hekim Gıda Tarım Bitki Med. San. Tic. Ltd. Şti Yüreğir, Adana, diastaz sayısı, fruktoz/glikoz, fruktoz glikoz, C4 şeker oranı yüzde, balda protein ve ham delta C13 değerleri farkı, parti/seri no: 006

-Milenyum Pide marka, kıymalı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no:20.04.2012, günlük üretim

-Milenyum Pide marka, kuşbaşılı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no: 20.04.2012, günlük üretim.

-Pınar marka, uzun soyulmuş sosis (yüzde 100 dana), Pınar Entegre Et ve Un Sanayi A.Ş Kemalpaşa, İzmir, kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 52228 M

-Salihli Özok marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (dana eti), Özok Gıda Salihli, Manisa, kanatlı eti tespiti, parti seri no:01 Nisan 2012

Star GazetesiStar Gazetesi

Bu haber 8,231 kez okundu.

Muzaffer Tekin kimdir?01 Nisan 2015 23:44
Ergenekon Davası sanıklarından emekli yüzbaşı Muzzaffer Tekin kanser tedavisi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Muzaffer Tekin kimdir?
Ergenekon sanığı Muzaffer Tekin öldü!01 Nisan 2015 23:39
Ergenekon Davası sanıklarından emekli yüzbaşı Muzzaffer Tekin kanser tedavisi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.
Gülen'den şehit Savcı'ya bir gün gecikmeli taziye01 Nisan 2015 23:26
Fethullah Gülen, Savcı Mehmet Selim Kiraz'ın şehit edilmesinden yaklaşık 24 saat sonra taziye mesajı yayınladı.
İngiltere uyruklu 9 kişi hakkında sınır dışı etme süreci başlatıldı01 Nisan 2015 23:15
Yasa dışı yollardan Suriye'ye geçmeye çalışırken yakalanan İngiltere uyruklu 4'ü çocuk 9 kişi hakkında sınır dışı etme süreci başlatıldı
İhvan'dan Savcı Kiraz için taziye mesajı01 Nisan 2015 22:48
Müslüman Kardeşler Teşkilatı (İhvan), şehit edilen Savcı Kiraz hakkında taziye mesajı yayınladı.
İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın okuduğu surenin meali01 Nisan 2015 22:40
Cumhurbaşkanı Erdoğan DHKP-C'li teröristler tarafından şehit edilen Savcı Mehmet Selim Kiraz'ın evinde İnfitar Suresi'ni okudu.
Savcı Kiraz rehin alınmadan önce abdest almış01 Nisan 2015 22:39
Şehit Savcı Kiraz'ın son anlarını mesai arkadaşları anlattı. Savcı Kiraz rehin alınmadan hemen önce abdest alıp namaz kılmış.
Vali Şahin'den saldırı sonrası ilk açıklama01 Nisan 2015 22:10
İstanbul Valisi Vasip Şahin Emniyet Müdürlüğüne düzenlenen saldırıyla ilgili açıklama yaptı.
Savcının odasında tek silah bulundu01 Nisan 2015 21:51
İstanbul Adliyesi'nde katledilen Savcı Kiraz'ın odasındaki incelemelerde saldırganların kullandığı belirlenen tek bir silah bulundu.
Berkin Elvan'ın Ailesi'nden 'son açıklama'01 Nisan 2015 21:22
Berkin Elvan'ın ailesi twitter üzerinden "Ailemizin son açıklamasıdır. Dostlarımıza..." başlıklı bir mesaj yayınladı.
AK Partili Metiner'in acı günü01 Nisan 2015 20:58
AK Parti Adıyaman Milletvekili Mehmet Metiner'in 91 yaşındaki teyzesi Elif Temur, hayatını kaybetti.
Öğretmenleri taşıyan minibüse tır çarptı: 7 yaralı01 Nisan 2015 20:56
Siverek ilçesinde öğretmenlerin içinde bulunduğu minibüse tırın çarpması sonucu 7 öğretmen yaralandı
Bursaspor'a UEFA'dan müjde
CHP, Elif Sultan Kalsen'i böyle savunmuştu
Muzaffer Tekin kimdir?
Ergenekon sanığı Muzaffer Tekin öldü!
Fenerbahçe'de gündem Emenike
New York Borsası düşüşle kapandı
Gülen'den şehit Savcı'ya bir gün gecikmeli taziye
Yılmaz Güney doğum gününde anıldı
Banvit tek farkla galip
Futbolcunun kirayı ödeyecek parası yok
Katil zanlısı kafaları karıştırdı
İngiltere uyruklu 9 kişi hakkında sınır dışı etme süreci başlatıldı
Liverpool golcüsünü Çizme'de buldu
Kayıp müzisyenin cesedi bulundu
Ajax golcüsünü bırakmadı
İhvan'dan Savcı Kiraz için taziye mesajı
Brüksel'de Nasreddin Hoca heykeli önünde eylem
İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın okuduğu surenin meali
Savcı Kiraz rehin alınmadan önce abdest almış
Yemen'deki Mısırlıların tahliyesine başlandı
Vali Şahin'den saldırı sonrası ilk açıklama
BM'den Irak'ta mezhep çatışması uyarısı
5 dağcı hayatını kaybetti
Fransız Alpleri'nde kara gün
Pepe 2 hafta yok
Bodrum'da silahlı saldırı: 1 ölü
Savcının odasında tek silah bulundu
Eski Bakan hakkındaki önerge reddedildi
THY'nin Taipei hattı tanıtım töreni yapıldı
Emniyet'e saldırı anı böyle görüntülendi
İsveçli ünlü şarkıcıya "aşırı hız" cezası
53 günder kayıptı, bakın ne halde bulundu!
Arsenal Petr Cech'in kararını bekliyor
Galatasaray'ın Hagi pişmanlığı!
Tavşanlı Linyitspor küme düştü
Berkin Elvan'ın Ailesi'nden 'son açıklama'
Transferi Devler Ligi belirleyecek
O fotoğrafı Milli Gazete de yayınlamış!
Sağlık Bakanlığı'ndan yeni açıklama
C.Başkanı Erdoğan: Cübbeli de bal gibi aranır!
İsrail'den AAYB'ye üye olma niyeti
AK Partili Metiner'in acı günü
Öğretmenleri taşıyan minibüse tır çarptı: 7 yaralı
Kadın teröristin kimliği belli oldu
Galatasaray'dan 42 sayı fark
Kılıçdaroğlu'na şehit evi önünde büyük protesto!
Bolivya Savunma Bakanı görevinden alındı
Üniversitelilerden Savcı'yı şehit eden teröristlere destek!
Teröristlerin cenazeleri Adli Tıp’tan alındı
Hollande, IKBY heyetini kabul etti
Emniyet'e saldıranlar 5 kişi miydi?
Meksika'da petrol platformunda yangın çıktı
ABD piyasaları ve dolar verilerle geriliyor
Tayland'da sıkıyönetim kaldırıldı
Cumhurbaşkanı Erdoğan yurda dönüyor
Erdoğan'dan sürpriz görüşme!
'Parmak bilgisayar'lar geliyor'
Saldırı sonrası çok sayıda kişi gözaltına alındı
Suriye'ye geçmeye çalışan 9 İngiliz yakalandı
Teröristin üzerindeki düzenek patlatıldı
Hasan Palaz tutuklandı!
Fenerbahçe bombayı patlattı! Resmen açıklandı
'Ülke ne zaman sıçrama yapsa fırıldak çevrilir'