Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Obama'dan flaş IŞİD açıklaması Galatasaray'ın yıldızına dev talip! CHP'yi sarsacak şok iddia! Celal KazdağlıIŞİD, Ankara ile Kürtlerin arasını açabilir mi?
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
6 Haziran 2012 Çarşamba 10:39
Güncellenme Tarihi 6 Haziran 2012 Çarşamba 11:01
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, gıdada taklit ve tağşiş (bir şeyin içine başka bir madde karıştırma, katıştırma) yaparak, tüketiciyi yanıltan 11 firmayı teşhir etti

Kontrollerde laboratuvar sonuçları olumsuz çıkan ve gıdada taklit ve tağşiş yaptığı belirlenen 10 et ve süt ürünleri üreticisiyle bir lokanta, bakanlığın internet sitesinde ilan edildi.

Laboratuvar incelemelerinde bu firmaların bazılarının ürettiği sucuk benzeri ürünlerde ''at ve eşek eti'', kıymalı ve kuşbaşı pidelerde ''domuz eti'', yağlı peynir ve tereyağında ''bitkisel yağ'', dana sosisinde ''kanatlı eti'' tespit edildi.

Buna göre, gıdada taklit ve tağşiş yaptığı kesinleşen firmaların adları, ürün adı, markası, parti ve seri numaraları şöyle:

-Nazifoğlu marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Aliçler Sucuk Erenler, Sakarya, tek tırnaklı eti (at eti, eşek eti) tespiti, parti/seri no: 27.01.2012

-Çiftarslanlı marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Çiftarslanlı Et ve Et Ürünleri, Afyonkarahisar, tek tırnak eti (at eti, eşek eti), kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 29.08.2012

-Elmalı Çiftliği marka, geleneksel tereyağı, Elmalı Çiftliği Süt Ürünleri Gıda San. Tic. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ tespiti parti/seri no:1/19.07.2012 ve 01/22.07.2012

-Akdeniz marka, yarım yağlı homojenize yoğurt, Akdeniz Süt Ürn. ve Gıda San. Tic. Tur. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ ve jelatin tespiti, parti seri no:4/28.03.2012

-Onurköy marka, yoğurt, Onurtur Ak. İnş. Nak. Tur. San. Tic. Ltd. Şti. Mardin, bitkisel yağ tespiti, parti/ seri no: 01.04.2012

-Ilgaz Yaylası marka, yağlı tulum peyniri, Mutlu Tolga Gıda İnş. Petrol Turizm Tarım Hay. Orman Ürün. San. ve Tic. Ltd. Şti, Afyonkarahisar, bitkisel yağ ve nişasta tespiti, parti/ seri no: 07/01/2012

-Bacanaklar Güldem Süt marka, yağlı eritme peyniri, Güldemce Gıda İnş. Oto. San. Tic. Ltd. Şti, Konya, bitkisel yağ tespiti, parti /seri no:28/05/2012

-Balderesi marka, süzme çiçek balı, Nurs Lokman Hekim Gıda Tarım Bitki Med. San. Tic. Ltd. Şti Yüreğir, Adana, diastaz sayısı, fruktoz/glikoz, fruktoz glikoz, C4 şeker oranı yüzde, balda protein ve ham delta C13 değerleri farkı, parti/seri no: 006

-Milenyum Pide marka, kıymalı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no:20.04.2012, günlük üretim

-Milenyum Pide marka, kuşbaşılı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no: 20.04.2012, günlük üretim.

-Pınar marka, uzun soyulmuş sosis (yüzde 100 dana), Pınar Entegre Et ve Un Sanayi A.Ş Kemalpaşa, İzmir, kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 52228 M

-Salihli Özok marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (dana eti), Özok Gıda Salihli, Manisa, kanatlı eti tespiti, parti seri no:01 Nisan 2012

Star GazetesiStar Gazetesi

Bu haber 8,202 kez okundu.

Çözüm sürecine MHP ve CHP desteği17 Eylül 2014 18:40
MHP ve CHP, çözüm sürecine üstü örtülü destek veriyor.
CHP'yi sarsacak şok iddia!17 Eylül 2014 17:45
Geçtiğimiz mayıs ayında iki partiliyle beraber CHP Antalya İl Başkan Yardımcılığından istifa eden Ergün Kurt, 30 Mart Yerel Seçimleri öncesinde partide yaşanan yolsuzluklarla ilgili çarpıcı itiraflarda bulundu.
Yaralı kartal doğaya bırakıldı17 Eylül 2014 17:40
Bolu'nun Mudurnu ilçesinde elektrik akımına kapılarak yaralanan kartal, tedavisinin ardından doğaya bırakıldı.
Dikkat! AKOM, İstanbulluları uyardı!17 Eylül 2014 17:38
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) gece yarısı, Meteoroloji İşleri Genel Müdürlüğü ve Afet Koordinasyon Merkezi (AKOM) meteoroloji biriminin hava tahmin raporlarına göre, İstanbul'un şiddetli yağışların etkisi altına gireceğini bildirdi.
İDO'dan sefer iptalleri17 Eylül 2014 17:35
İstanbul Deniz Otobüsleri'nin bazı seferleri olumsuz hava koşulları nedeniyle iptal edildi.
Schalke, eski Fenerbahçeliye kanca attı!17 Eylül 2014 17:21
Bundesliga'da sezona kötü bir başlangıç yapan Schalke 04, tanıdık bir ismi gündemine aldı.
14 yıl önceden mezar taşını hazırladı17 Eylül 2014 17:19
Denizli'nin Baklan İlçesi'nde yaşayan 83 yaşındaki emekli öğretmen Mehmet Zeki Erdem, eşini ve oğlunu 19 Aralık tarihinde kaybetti. Mehmet Zeki Erdem, kendisinin de aynı tarihte öleceğine inanarak 14 yıl önce mezar taşını hazırladı.
"Türkiye'nin petrol rezervi bilinenden çok olabilir"17 Eylül 2014 17:04
Türkiye'de petrol çıkaran ABD'li şirket TransAtlantic Petroleum'un Başkan Yardımcısı Lee Muncy, Türkiye'nin hidrokarbon rezervinin bilinenden çok daha yüksek olabileceğini, bugüne kadar açılan kuyu sayısının çok az olduğunu söyledi.
İzmit'te korkutan patlama!17 Eylül 2014 17:03
Kocaeli'nin İzmit ilçesindeki kimya fabrikasında solvent yüklü tankların olduğu bölümde meydana gelen patlamada 1 işçi yaralandı.
Kritik zirve sona erdi17 Eylül 2014 16:53
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında, Çankaya Köşkü'nde güvenlik toplandı.
12 yılda 17 bin uzman çavuş17 Eylül 2014 16:50
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, son 12 yılda kendi isteğiyle Türk Silahlı Kuvvetleri'nden (TSK) ayrılan uzman çavuş sayısının 17 bin 61 olduğunu açıkladı.
PTT 1. Lig'de 3. haftanın hakemleri17 Eylül 2014 16:49
Ligde 3. hafta maçlarını yönetecek hakemler açıklandı.
Ünal Aysal istifa sinyali verdi!
Leman'dan skandal Erdoğan karikatürü!
Obama'dan flaş IŞİD açıklaması
Davutoğlu ve Makedon mevkidaşından ortak açıklama
Ünal Aysal Terim'i tamamen sildi
Suriye tarafından askere ateş açıldı
Galatasaray'ın yıldızına dev talip!
Suriye'de Esed sivilleri bombaladı
Çözüm sürecine MHP ve CHP desteği
Milli takım kadrosu açıklandı
Ukrayna'da eylem planı kabul edildi
"G.Saray'da Ünal Aysal rest çekebilir"
IŞİD sorunu çözüm sürecini etkiler mi?
İstanbul'da yağış şiddetini arttırdı!
Dubaili bankanın gözü Türkiye`de
CHP'yi sarsacak şok iddia!
Süper Lig'e geri dönüyor!
Yaralı kartal doğaya bırakıldı
Dikkat! AKOM, İstanbulluları uyardı!
Slaven Bilic'ten Uğur Boral cevabı!