Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Başbakanın bilgisayarı çalındı! Star Medya'nın devri için başvuru 3500 lirayı almak için son 2 gün Celal KazdağlıCHP: Değişime neden direniyor?
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
Sağlık Bakanlığı 11 firmayı teşhir etti!
6 Haziran 2012 Çarşamba 10:39
Güncellenme Tarihi 6 Haziran 2012 Çarşamba 11:01
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, gıdada taklit ve tağşiş (bir şeyin içine başka bir madde karıştırma, katıştırma) yaparak, tüketiciyi yanıltan 11 firmayı teşhir etti

Kontrollerde laboratuvar sonuçları olumsuz çıkan ve gıdada taklit ve tağşiş yaptığı belirlenen 10 et ve süt ürünleri üreticisiyle bir lokanta, bakanlığın internet sitesinde ilan edildi.

Laboratuvar incelemelerinde bu firmaların bazılarının ürettiği sucuk benzeri ürünlerde ''at ve eşek eti'', kıymalı ve kuşbaşı pidelerde ''domuz eti'', yağlı peynir ve tereyağında ''bitkisel yağ'', dana sosisinde ''kanatlı eti'' tespit edildi.

Buna göre, gıdada taklit ve tağşiş yaptığı kesinleşen firmaların adları, ürün adı, markası, parti ve seri numaraları şöyle:

-Nazifoğlu marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Aliçler Sucuk Erenler, Sakarya, tek tırnaklı eti (at eti, eşek eti) tespiti, parti/seri no: 27.01.2012

-Çiftarslanlı marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (yüzde 100 dana), Çiftarslanlı Et ve Et Ürünleri, Afyonkarahisar, tek tırnak eti (at eti, eşek eti), kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 29.08.2012

-Elmalı Çiftliği marka, geleneksel tereyağı, Elmalı Çiftliği Süt Ürünleri Gıda San. Tic. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ tespiti parti/seri no:1/19.07.2012 ve 01/22.07.2012

-Akdeniz marka, yarım yağlı homojenize yoğurt, Akdeniz Süt Ürn. ve Gıda San. Tic. Tur. Ltd. Şti, Antalya, bitkisel yağ ve jelatin tespiti, parti seri no:4/28.03.2012

-Onurköy marka, yoğurt, Onurtur Ak. İnş. Nak. Tur. San. Tic. Ltd. Şti. Mardin, bitkisel yağ tespiti, parti/ seri no: 01.04.2012

-Ilgaz Yaylası marka, yağlı tulum peyniri, Mutlu Tolga Gıda İnş. Petrol Turizm Tarım Hay. Orman Ürün. San. ve Tic. Ltd. Şti, Afyonkarahisar, bitkisel yağ ve nişasta tespiti, parti/ seri no: 07/01/2012

-Bacanaklar Güldem Süt marka, yağlı eritme peyniri, Güldemce Gıda İnş. Oto. San. Tic. Ltd. Şti, Konya, bitkisel yağ tespiti, parti /seri no:28/05/2012

-Balderesi marka, süzme çiçek balı, Nurs Lokman Hekim Gıda Tarım Bitki Med. San. Tic. Ltd. Şti Yüreğir, Adana, diastaz sayısı, fruktoz/glikoz, fruktoz glikoz, C4 şeker oranı yüzde, balda protein ve ham delta C13 değerleri farkı, parti/seri no: 006

-Milenyum Pide marka, kıymalı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no:20.04.2012, günlük üretim

-Milenyum Pide marka, kuşbaşılı pide, Milenyum Pide Pizza Kebap Salonu Bornova, İzmir, domuz eti tespiti, parti/seri no: 20.04.2012, günlük üretim.

-Pınar marka, uzun soyulmuş sosis (yüzde 100 dana), Pınar Entegre Et ve Un Sanayi A.Ş Kemalpaşa, İzmir, kanatlı eti tespiti, parti/seri no: 52228 M

-Salihli Özok marka, ısıl işlem görmüş sucuk benzeri ürün (dana eti), Özok Gıda Salihli, Manisa, kanatlı eti tespiti, parti seri no:01 Nisan 2012

Star GazetesiStar Gazetesi

Bu haber 8,197 kez okundu.

Sınır ötesi destek bekliyor!21 Ağustos 2014 14:34
İç savaştan kaçarak Halep'in Azez ilçesinde sınıra yakın bölgede kurulan çadırlarda barınan Suriyeliler, açtıkları Arapça, İngilizce ve Türkçe pankartlarla yardım istedi.
TSK'dan açıklama21 Ağustos 2014 14:32
Dün Diyarbakır Kocaköy ilçe merkezindeki Jandarma Komutanlığına, Hükümet Konağına ve Emniyet Müdürlüğüne roketatar ve uzun namlulu silahlarla saldırıda bulunulduğunu açıkladı.
Yılan Serpil yakalandı21 Ağustos 2014 14:30
3 yıl hapis cezası bulunan ve çevresinde 'Yılan' lakabıyla tanınan 37 yaşındaki Serpil Y. gözaltına alındı.
Ziraat'ten flaş Bank Asya açıklaması!21 Ağustos 2014 14:26
Ziraat Bankası'ndan bank asya ile ilgili açıklama geldi.
Kırklareli'nde 34 kaçak yakalandı21 Ağustos 2014 14:22
Kırklareli'nde, kum vagonunda yasa dışı yollardan Avrupa'ya gitmek isteyen 34 kişi yakalandı.
Avrupa'da camiler hedefte21 Ağustos 2014 13:11
Cami ve mescitler, zaman zaman saldırılara hedef oluyor.Almanya'da 2012 yılından Mart 2014'e kadar camilere 78 saldırı düzenlendi.
Furkan Doğan'ın ismi Sri Lanka'da yaşayacak21 Ağustos 2014 12:57
Mavi Marmara gemisinde İsrail askerleri tarafından vurularak öldürülen Furkan Doğan'ın ismini, Sri Lanka'da açtırdıkları su kuyusuna verdi
Muş'ta teröristler yol kesip araç yaktı21 Ağustos 2014 12:55
Muş merkeze bağlı Kayalısu köyünde yol çalışması yapan İl Özel İdaresine ait kamyoneti ateşe veren teröristler, Varto-Karlıova karayolunu ulaşıma kapattı.
AA muhabirine yapılan utanç verici21 Ağustos 2014 12:48
Uluslararası Gazeteciler Federasyonu (IFJ) açıklama yaptı.
Mayalanmış ürünlere alerjisi olunca sütü taşla mayaladı!21 Ağustos 2014 12:38
Mayalanmış ürünlere karşı alerjisi olduğu için yoğurt tüketemeyenlere çare arayan üniversite öğrencisi Tuba Yıldız, geliştirdiği proje kapsamında maya yerine yeşim taşı kullanarak sütten yoğurt üretti.
233 akaryakıt istasyonu mühürlendi21 Ağustos 2014 12:29
Gümrük ve Ticaret Bakanı Yazıcı, 11 Nisan 2013-1 Temmuz 2014 arasında kaçak akaryakıt satan 233 istasyonun mühürlenerek ticari faaliyetlerinin durdurulduğunu bildirdi.
CHP'li Kart AYM'ye başvurdu!21 Ağustos 2014 12:24
CHP Konya Milletvekili Kart, Başbakan Erdoğan'ın milletvekilliğinin sona erdiği iddiasıyla Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığına yaptığı başvurunun reddedilmesi nedeniyle Anayasa Mahkemesine başvurdu.
İbrahim Tatlıses'i kızdıran hesap!
24 milyon dolarlık ulusal eylem planı!
Afganistan’da 33 militan öldürüldü
Ukrayna krizinde belirsizlikler zamanı
New York'ta İsrail'e protesto
Baroni ve Yobo kulübe çağırıldı
İntihar etmek için en çok o ülkeye gidiyorlar
AB'den Afganistan'a yardım
Sınır ötesi destek bekliyor!
TSK'dan açıklama
Başbakanın bilgisayarı çalındı!
Yılan Serpil yakalandı
Ziraat'ten flaş Bank Asya açıklaması!
Robotik cerrahiyle şifa buldu
Kırklareli'nde 34 kaçak yakalandı
IŞİD'li kadın savaşçıdan kan donduran mesaj
Bayıltan sıcaklar geliyor!
Emzirmek depresyondan uzak tutuyor
Ersin Korkut'tan güldüren savunma!
AA fotoğrafları "Paris-Match" dergisinde
İBB'den transfer
'Yeni Başbakan bugün açıklanır'
Cesare Prandelli bizden biri gibi
Star Medya'nın devri için başvuru
Irak'a ihracat yapanlara müjde!
İşte Jimmy Durmaz'ın yeni takımı
Pasaportu olanlar dikkat!
Petrol fiyatlarında düşüş sürüyor
Adanalı aşıktan filmlere konu olacak evlilik oyunu
Avni Aker'in zemini rakibi kızdırdı
600 yıllık tarihi camide hırsızlık
Kassam Tugayları'ndan İsraile cevap!
17 metre uzunluğundaki ölü balina sahile vurdu
Bosna'da ilginç 'Guiness' rekoru
Çin'de bir Alman vatandaşına idam cezası verildi
Avrupa'da camiler hedefte
Facebook Messenger'ı olmayan özel mesaj atamayacak
Furkan Doğan'ın ismi Sri Lanka'da yaşayacak
Muş'ta teröristler yol kesip araç yaktı
AA muhabirine yapılan utanç verici
Suriye muhalefeti: Esed kimyasalları teslim etmedi
Mayalanmış ürünlere alerjisi olunca sütü taşla mayaladı!
Resmen açıkladı! "Sabri'yi çok isterim"
3500 lirayı almak için son 2 gün
233 akaryakıt istasyonu mühürlendi
Twitter Türkiye'de yönetici arıyor
Gül Erdoğan'dan rol mü çalıyor?
CHP'li Kart AYM'ye başvurdu!
Sezonun transfer bombayı patlıyor
Jaycee Chan'ın oğlu ile başı derttte
5 genç bulunamıyor!
Zam şampiyonu İstanbul oldu
İDO kaybolan gençlerle ilgili açıklama yaptı
Hileli üretim yapanlara ceza
Belçika Başbakanının bilgisayarı çalındı
Salih Uçan: Hayatımın maçı oldu
Huzurevi ücretleri zamlandı
600 yıllık camide hırsızlık
Yeryüzü Doktorları Gazzeli gence ışık oldu
Altında şaşırtan gelişme!
Fed bu adamın peşinde!
Beşiktaş'ta büyük panik
Podolski'nin menajerinden G.Saray itirafı
3 genç daha bonzaiden hastanelik oldu
Bu bölgedeki insanların başı çok ağrıyor
Adanalı aşıktan filmlere konu olacak evlilik oyunu