Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

ABD'den Rusya'ya gözdağı! Dilmen'den çarpıcı derbi yorumu! G.Saray bombayı patlatıyor! Ahmet ÖzcanDevletin dini adalet dinin devleti özgürlüktür
Van'da UFO heyecanı
Van'da UFO heyecanı
29 Mayıs 2012 Salı 16:48
Güncellenme Tarihi 29 Mayıs 2012 Salı 14:31
Dün gece kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu

Van'da bir süredir UFO görüldüğü söylentisine dün de kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu.

Yaklaşık 20 gündür Van semalarında tanımlanamayan cisim (UFO) görüldüğü söylentisi, dün akşam doruğa çıktı. Kentin Şerefiye ve İskele mahalleleri ile Van Kalesi taraflarında UFO gördüklerini söyleyenlerden bazıları bunu cep telefonuyla görüntülediklerini anlattı. UFO gördüğünü iddia edenlerden Murat Yıldız, "Saat 20.30 sıralarında, gökyüzüne baktığımda farklı bir cisim gördüm. Önce uçak zannettim. Fakat giderek yakınlaştığında bunun uçak olmadığını anladım. Gördüğüm cismin şekli televizyonlarda gördüğüm UFO şekline çok benziyordu. Görünce şok şaşırdım. Bunu sadece ben değil yanımdaki yakınlarım da gördü. Cep telefonu kamerasıyla çekmeye çalıştık fakat gözümüzle gördüğümüz kameraya tam yansımadı" dedi.

Van'ın İskele Mahallesi'nde kurulan konteyner kentte oturan Mehmet Başar ise son bir haftadır her gece saat 02.00 ile 02.40 sıralarında ışıkları olan 2 uçan cisim gördüğünü söyledi. Başar, "İlk gördüğümde şaşırdım ve merak ettim ertesi günde izlemeye başladım. Son bir haftadır aynı saatlerde görünüyorlar" dedi.

DEPREMDEN SONRA UFO İHBARLARI ARTTI

UFO gözlemcisi olan inşaat mühendisi Semra Cezlan ise kendilerine bu ihbarların geldiğini söyledi. Özellikle depremin ardından UFO gördüğünü iddia eden kişilerin arttığına dikkat çeken Cezlan, "Depremin ardından bize gelen ihbarlar artmaya başladı. Görenlerin kendi çektikleri görüntüleri biz de incelemeye alıyoruz. Buna ben de şahit oldum" diye konuştu.

Bu haber 712 kez okundu.

Kastamonu'da hortum20 Nisan 2014 21:49
Kastamonu’nun Tosya ilçesinde aniden çıkan hortum bir evin çatısı uçurdu.
Van-Bahçesaray kara yoluna çığ düştü20 Nisan 2014 21:00
Van-Bahçesaray kara yolunda çığ düşmesi sonucu yolun her iki tarafındaki 40 aracın mahsur kaldığı bildirildi.
İşte sanatçı Ege'nin yeni işi!20 Nisan 2014 20:41
EGEOLİVE adında bir zeytin yağı firması kuran sanatçı Ege, 2 yıl süren çalışmalar sonrası içinde yüzde 10 oranında 24 ayar altın olan şişeler tasarladı.
Kanalizasyon kazarken tarih çıktı!20 Nisan 2014 20:07
Muğla'nın Milas ilçesinde belediye ekipleri, alt yapı çalışmaları sırasında bir mermere rastlayınca müze yetkililerine haber verdi.
F.Bahçe'nin golünden sonra Alex'in mesajı!20 Nisan 2014 20:04
Fenerbahçe'nin eski kaptanı Alex de Souza, Beşiktaş derbisinde gol perdesini açan Moussa Sow'u tebrik etti.
Paraşütçü ölüme uçtu!20 Nisan 2014 19:52
Muğla'nın Fethiye ilçesinde yamaç paraşütüyle akrobasi yaparken denize düşen 32 yaşındaki Bulgar paraşütçü hayatını kaybetti.
Anayasa Mahkemesi 52 yaşında20 Nisan 2014 19:41
Yargı sistemindeki yerini 25 Nisan 1962'de alan Anayasa Mahkemesi, 52. kuruluş yıl dönümünü kutlamaya hazırlanıyor.
Marmaray' da sızıntı açıklaması20 Nisan 2014 19:36
TCDD, İSKİ-Yenikapı durağındaki su sızıntısının giderildiğini bildirdi.
Cezaevi firarisine operasyon20 Nisan 2014 19:23
Adana'da, cezaevinden firar eden hükümlünün yakalanması için özel harekat polislerinin de katıldığı operasyon düzenlendi
Erdoğan Anne ve Babasının mezarını ziyaret etti20 Nisan 2014 19:20
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, babası Ahmet ve annesi Tenzile Erdoğan'ın mezarlarını ziyaret etti.
Üniversiteliler güne lahmacunla başlıyor!20 Nisan 2014 19:09
Yemek Sepeti'nin yaptığı araştırma sonucunda, gençlerin en çok çiğ köfte, lahmacun ve sufle yediği ortaya çıktı.
Berkin Elvan eyleminde 5 kişi gözaltına alındı20 Nisan 2014 19:07
Tekirdağ'daki Berkin Elvan eylemlerinde ortalık karıştı, polisin uyarmasına rağmen dağılmayan gruba müdahale edildi, 5 gözaltı var
Derbide fair-play örneği!Esed Suriye'yi kaybetti!Ala: Darbeleri reddediyoruzŞampiyonluk rötar yaptı!Devletin dini adalet dinin devleti özgürlüktürEsed o kasabada ortaya çıktı!Twitter'la İlgili Bilmeniz Gereken 20 ŞeyTaksim karıştı!Yüksek tansiyona çikolatalı önlem!Başbakan Erdoğan dur durak bilmiyorMilyonlarca kişi bu yasayı bekliyorHatay'a top mermisi düştü!CHP'li vekilden güldüren açıklama!Hacca gitmem Araplara...Dershaneler için kritik tarih belli olduBu kaleyi görenler ürperiyor!Çeçen cinayetlerine paralel hizmet!Tüm Manşetler
Bilic: FB sadece iyi değil karakterli de bir takım
Derbide fair-play örneği!
Karadavi'den o iddialara açıklama
Galatasaray Avrupa'ya veda etti
ABD'den Rusya'ya gözdağı!
Kastamonu'da hortum
'Rize maçında şampiyon olacağız'
Fenerbahçe'de Emre Belözoğlu şoku