Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Arınç’tan laiklere gönderme Şemdinli'de gerginlik: 1 ölü! Dört imama beddua seansı soruşturması! Celal KazdağlıUğur... Gaffar...
ve Ahmet Hoca
Van'da UFO heyecanı
Van'da UFO heyecanı
29 Mayıs 2012 Salı 16:48
Güncellenme Tarihi 29 Mayıs 2012 Salı 14:31
Dün gece kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu

Van'da bir süredir UFO görüldüğü söylentisine dün de kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu.

Yaklaşık 20 gündür Van semalarında tanımlanamayan cisim (UFO) görüldüğü söylentisi, dün akşam doruğa çıktı. Kentin Şerefiye ve İskele mahalleleri ile Van Kalesi taraflarında UFO gördüklerini söyleyenlerden bazıları bunu cep telefonuyla görüntülediklerini anlattı. UFO gördüğünü iddia edenlerden Murat Yıldız, "Saat 20.30 sıralarında, gökyüzüne baktığımda farklı bir cisim gördüm. Önce uçak zannettim. Fakat giderek yakınlaştığında bunun uçak olmadığını anladım. Gördüğüm cismin şekli televizyonlarda gördüğüm UFO şekline çok benziyordu. Görünce şok şaşırdım. Bunu sadece ben değil yanımdaki yakınlarım da gördü. Cep telefonu kamerasıyla çekmeye çalıştık fakat gözümüzle gördüğümüz kameraya tam yansımadı" dedi.

Van'ın İskele Mahallesi'nde kurulan konteyner kentte oturan Mehmet Başar ise son bir haftadır her gece saat 02.00 ile 02.40 sıralarında ışıkları olan 2 uçan cisim gördüğünü söyledi. Başar, "İlk gördüğümde şaşırdım ve merak ettim ertesi günde izlemeye başladım. Son bir haftadır aynı saatlerde görünüyorlar" dedi.

DEPREMDEN SONRA UFO İHBARLARI ARTTI

UFO gözlemcisi olan inşaat mühendisi Semra Cezlan ise kendilerine bu ihbarların geldiğini söyledi. Özellikle depremin ardından UFO gördüğünü iddia eden kişilerin arttığına dikkat çeken Cezlan, "Depremin ardından bize gelen ihbarlar artmaya başladı. Görenlerin kendi çektikleri görüntüleri biz de incelemeye alıyoruz. Buna ben de şahit oldum" diye konuştu.

Bu haber 726 kez okundu.

THY'den kar fırtınası ayarı27 Ocak 2015 00:00
ABD'nin kuzeydoğu eyaletlerinde beklenen kar fırtınası nedeniyle, Türk Hava Yolları Boston ve New York seferlerinde saat değişikliğine gitti.
Kobani kutlamasında polise saldırı26 Ocak 2015 23:28
DEAŞ'ıin Kobani'den (Ayn el Arap) püskürtüldüğü haberleri üzerine, Beyoğlu ve Kadıköy'de kutlama yapıldı.
İstinye cinayeti aydınlanıyor26 Ocak 2015 23:14
Sarıyer'de lüks otomobiliyle kırmızı ışıkta bekleyen Ali Ekber Akgün'ün öldürülmesine ilişkin 6 kişi gözaltına alındı.
Çözüm sürecine destek yüzde 7026 Ocak 2015 22:41
Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun Başdanışmanı Etyen Mahçupyan, Türkiye'de çözüm sürecine toplumsal desteğin yüzde 70'lerde olduğunu belirtti.
Kobani kutlamasında 5 yaşında çocuk vuruldu26 Ocak 2015 22:16
Mardin'in Nusaybin ilçesinde IŞİD'in Kobani'den püskürtüldüğü haberleri üzerine yapılan kutlamalar esnasında evinin önünde oynayan 5 yaşındaki çocuk, silahla yaralandı.
Kaçakçıya atacağı gaz bombası teğmenin elinde patladı26 Ocak 2015 22:07
Kaçakçı grubuna atmak istediği gaz bombası elinde patlayan piyade üsteğmen 24 yaşındaki İhsan Burak Sarı yaralandı.
"Davutoğlu’nun Kürtçe öğrenmesi zor olmaz"26 Ocak 2015 21:48
Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun Diyarbakır konuşmasını HDP Hakkâri Milletvekili Adil Zozani değerlendirdi.
Cilvegözü'nde askere ateş!26 Ocak 2015 21:35
Hatay'ın Cilvegözü Sınır Kapısı ile Suriye'nin Bab-Al Hava Sınır Kapısı arasında görev yapan Türk askerlerine ateş açıldı.
2 PKK'lı teslim oldu 3'ü sınırda yakalandı26 Ocak 2015 21:29
Şanlıurfa'da iki PKK'lı teslim oldu, Şırnak'ta ise yurda girmeye çalışan üç PKK’lı yakalandı.
Şemdinli'de gerginlik: 1 ölü!26 Ocak 2015 21:25
Hakkâri’nin Şemdinli ilçesine bağlı Derecik beldesinde güvenlik güçlerinin kaçakçılara müdahalesi sırasında bir kişi öldü.
Davutoğlu'ndan Çipras'a telefon!26 Ocak 2015 21:23
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Yunanistan'ın yeni Başbakanı Aleksis Çipras'ı arayarak tebrik etti.
CHP'li belediyeden skandal Atatürk heykeli26 Ocak 2015 21:15
Yeni restore edilen Çorlu tarihi belediye binası önüne yaptırılan Atatürk büstü görenleri şaşırtıyor.
Cavcavdan üç büyüklere havuz göndermesi
THY'den kar fırtınası ayarı
Bilic: Bize her maç deplasman
Tolunay Kafkas idmana çıkmadı
6 bin uçak seferi iptal edildi!
Ronaldo'ya tarihi ceza gelebilir!
Filipinler'de çatışma: 37’si polis 43 ölü
Kobani kutlamasında polise saldırı
İsrail 10 yaşındaki çocuğu gözaltına aldı
İstinye cinayeti aydınlanıyor
Irak Cumhurbaşkanı Yardımcısı'ndan PKK ile ilgili flaş iddia
Barzani: "Türkiye izin vermeseydi..."
Dışişleri’nden Mısır’a sert kınama
Ukrayna'da madencilerle ilgili flaş gelişme
Çözüm sürecine destek yüzde 70
Trabzon'dan ses getirecek transfer hamlesi!
Ümit Özat'tan olay yaratacak sözler!
Kobani kutlamasında 5 yaşında çocuk vuruldu
Kaçakçıya atacağı gaz bombası teğmenin elinde patladı
Beşiktaş Ba'şkentte Şahan'e!
Arınç’tan laiklere gönderme
"Davutoğlu’nun Kürtçe öğrenmesi zor olmaz"
Yunan uçağı askeri üsse düştü!
Cilvegözü'nde askere ateş!
2 PKK'lı teslim oldu 3'ü sınırda yakalandı
Şemdinli'de gerginlik: 1 ölü!
Davutoğlu'ndan Çipras'a telefon!
S&P'den Rusya'ya kötü haber
CHP'li belediyeden skandal Atatürk heykeli
ABD, Yemen'den kaçtı
Dört imama beddua seansı soruşturması!
Milan'a bir kötü haber de El Shaarawy'den!
IMF'den Yunanistan'a jet uyarı
Trablus yönetimi görüşmelere katılmadı
Yunanistan’ın yeni Başbakanı Aleksis Çipras oldu
'Türkiye halkı çözüm sürecini destekliyor'
Fenerbahçe'den taraftara müjde
Terim'in prensiydi, şimdi 2. Lig'de!
İspanyol patriot birliği görevi Hollanda'dan devraldı
Masum Türker'den Perinçek'e destek
Yok artık Hasan! NBA'de sezonun blok rekorunu kırdı
Erdoğan'ın yeni danışmanı oldu
Ve Tolgay Arslan, İstanbul'da!
Anne acısına 9 ay dayanabildi
ABD, Yemen'deki büyükelçiliğini kapattı
At eti skandalı satışları vurdu
DEDAŞ borçlarını devlet mi ödeyecek?
Abdullah Kiğılı'ya büyük onur
Dünya yıldızı geliyor!
Suriye'den ateş açıldı, Cilvegözü Sınır Kapısı kapatıldı
Galatasaray-Eskişehir maçının saati değişti
Prizdeki şarj aleti evi kül etti!
5 yıldız futbolcu DEAŞ'a katıldı!
Arınç'tan Bakanlar Kurulu sonrası açıklama
Galatasaray'dan tarihi karar
Kentsel dönüşümde 2015 yılı kira yardım bedeli belli oldu!
Real Madrid Lucas Silva'yı tanıttı
Yunan şavaş uçağı düştü: 2 ölü
Hakkari'deki o saldırıya soruşturma
Devrimin 4. yılında hapiste "Mübarek" kalmadı
Neymar 'en iyisi Messi' dedi, Ronaldo'ya sahip çıktı
CHP'li belediyenin Atatürk heykeli tepki çekti
Atletico Madrid, Göztepe'yi unutamıyor
Ukrayna'da mahsur kalan madenciler kurtarıldı