Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

ABD ve İran arasında 35 yıl sonra bir ilk! İmralı'ya heyet gidecek mi? IŞİD'in Türkiye planı deşifre oldu! Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
Van'da UFO heyecanı
Van'da UFO heyecanı
29 Mayıs 2012 Salı 16:48
Güncellenme Tarihi 29 Mayıs 2012 Salı 14:31
Dün gece kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu

Van'da bir süredir UFO görüldüğü söylentisine dün de kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu.

Yaklaşık 20 gündür Van semalarında tanımlanamayan cisim (UFO) görüldüğü söylentisi, dün akşam doruğa çıktı. Kentin Şerefiye ve İskele mahalleleri ile Van Kalesi taraflarında UFO gördüklerini söyleyenlerden bazıları bunu cep telefonuyla görüntülediklerini anlattı. UFO gördüğünü iddia edenlerden Murat Yıldız, "Saat 20.30 sıralarında, gökyüzüne baktığımda farklı bir cisim gördüm. Önce uçak zannettim. Fakat giderek yakınlaştığında bunun uçak olmadığını anladım. Gördüğüm cismin şekli televizyonlarda gördüğüm UFO şekline çok benziyordu. Görünce şok şaşırdım. Bunu sadece ben değil yanımdaki yakınlarım da gördü. Cep telefonu kamerasıyla çekmeye çalıştık fakat gözümüzle gördüğümüz kameraya tam yansımadı" dedi.

Van'ın İskele Mahallesi'nde kurulan konteyner kentte oturan Mehmet Başar ise son bir haftadır her gece saat 02.00 ile 02.40 sıralarında ışıkları olan 2 uçan cisim gördüğünü söyledi. Başar, "İlk gördüğümde şaşırdım ve merak ettim ertesi günde izlemeye başladım. Son bir haftadır aynı saatlerde görünüyorlar" dedi.

DEPREMDEN SONRA UFO İHBARLARI ARTTI

UFO gözlemcisi olan inşaat mühendisi Semra Cezlan ise kendilerine bu ihbarların geldiğini söyledi. Özellikle depremin ardından UFO gördüğünü iddia eden kişilerin arttığına dikkat çeken Cezlan, "Depremin ardından bize gelen ihbarlar artmaya başladı. Görenlerin kendi çektikleri görüntüleri biz de incelemeye alıyoruz. Buna ben de şahit oldum" diye konuştu.

Bu haber 719 kez okundu.

Park halindeki otomobilde 119 kilo esrar bulundu23 Ekim 2014 13:58
Bolu'da bir dinlenme tesisinde park halinde bulunan otomobilde 119 kilogram esrar ele geçirildi.
Bir gecede 13 dükkan soyan biri yakalandı23 Ekim 2014 13:47
AKSARAY’da bir hana çatıdan girilerek bir gecede antika eşya satılan 13 mağazanın soyulması olayıyla ilgili bir kişi gözaltına alındı.
Ağrı'da MERS virüsü şüphesi23 Ekim 2014 13:46
Ağrı'da hacdan döndükleri belirtilen iki kişi, yüksek ateş nedeniyle MERS virüsü şüphesiyle gözlem altına alındı.
Eşinden billbordla özür diledi23 Ekim 2014 13:42
Şanlıurfa'da bir kişi, eşinin kendisini affetmesi için kiraladığı billboarda ilan verdi
Sakarya'da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu23 Ekim 2014 13:18
Adapazarı ilçesinde düzenlenen operasyonda çok sayıda tarihi eser ele geçirildi.
TRT ekibini gasp edip bıçakladılar23 Ekim 2014 12:36
Gaziantep'te suç şebekesini görüntüleyen TRT ekibi gasp edildikten sonra bıçaklandı.
Bakan Çelik'ten 'kan parası' yorumu23 Ekim 2014 12:21
Çalışma Bakanı Faruk Çelik, Mecidiyeköy'deki asansör kazası sonrasında gündeme gelen ''kan parası'' iddialarını yorumladı.
Erzurum'da 12 kişi tutuklandı23 Ekim 2014 12:19
Hınıs ilçesinde IŞİD bahanesiyle düzenlenen izinsiz gösterilere karıştıkları gerekçesiyle gözaltına alınan 12 kişi tutuklandı.
Dünyanın en zor sanatı23 Ekim 2014 11:58
Sanatları yok olmaya yüz tutan oyma bağlamanın kalan son ustaları küskün. Büyük bir sabır, aşk, özveri ve dikkat isteyen oyma bağlama yapımını 50 yıldır sürdüren Mersinli ustalar, yapımı bir yıldan fazla süren tek bir oyma bağlama için 40-50 milyon kez keser sallıyor.
Antarktika'da Türk üssü hedefi23 Ekim 2014 11:53
Antarktika kıtasında Türkiye'nin ilk üssünü açmak için çalışmalarda bulunan TAKBAM, 5 yıl içinde kıtada üs açılmasını hedefliyor.
Memurların mesai saati değişiyor23 Ekim 2014 11:51
Yaz saati uygulaması nedeniyle memurların mesai saati pazartesi gününden itibaren değişiyor.
Hacdan dönenler aile hekimlerinin takibinde23 Ekim 2014 11:47
Sağlık Bakanlığı Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Başkanı Özkan, "Hacdan dönenler aile hekimlerince MERS-CoV virüsünün belirtilerine ilişkin bilgilendirildi" dedi.
Park halindeki otomobilde 119 kilo esrar bulundu
Bir gecede 13 dükkan soyan biri yakalandı
Ağrı'da MERS virüsü şüphesi
ABD ve İran arasında 35 yıl sonra bir ilk!
Eşinden billbordla özür diledi
Kurtlar Vadisi hayranlarına kötü haber!
Petroldeki düşüş, türev piyasalarını etkiledi
Kurtulmuş: Problemleri çözmeliyiz
ABD, Kuzey Irak'ta yeni üs kuruyor
Moğolistan’da dinozor kemikleri bulundu
Sakarya'da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu
E-ticarette yeni dönem başlıyor
Harabe evde yaşam savaşı
Osmanlı Arşivi hayranlık uyandırdı
Sadece Galatasaray yenilmedi
Arınç: Aklını kullan İdris Beyciğim!
Husiler'in 'karşı devrim' çabası
Petrol fiyatları fren tutmuyor
'Partizan'ı boş geçmem'
"Yedi Güzel Adam" sinemaya uyarlanıyor
Mesnevi Azericeye çevrildi
Türkiye, kara para listesinden çıktı
TRT ekibini gasp edip bıçakladılar
Dolandırılıyoruz!
Sergen’in atı değil, sistem önemli