Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İnönü-Sarıgüller kavgasında son perde İşte Atatürk'ün yurda girişini yasakladığı kitap Davutoğlu'ndan flaş Gül açıklaması Ömer AltaşAK Parti’nin
kendisiyle imtihanı
Van'da UFO heyecanı
Van'da UFO heyecanı
29 Mayıs 2012 Salı 16:48
Güncellenme Tarihi 29 Mayıs 2012 Salı 14:31
Dün gece kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu

Van'da bir süredir UFO görüldüğü söylentisine dün de kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu.

Yaklaşık 20 gündür Van semalarında tanımlanamayan cisim (UFO) görüldüğü söylentisi, dün akşam doruğa çıktı. Kentin Şerefiye ve İskele mahalleleri ile Van Kalesi taraflarında UFO gördüklerini söyleyenlerden bazıları bunu cep telefonuyla görüntülediklerini anlattı. UFO gördüğünü iddia edenlerden Murat Yıldız, "Saat 20.30 sıralarında, gökyüzüne baktığımda farklı bir cisim gördüm. Önce uçak zannettim. Fakat giderek yakınlaştığında bunun uçak olmadığını anladım. Gördüğüm cismin şekli televizyonlarda gördüğüm UFO şekline çok benziyordu. Görünce şok şaşırdım. Bunu sadece ben değil yanımdaki yakınlarım da gördü. Cep telefonu kamerasıyla çekmeye çalıştık fakat gözümüzle gördüğümüz kameraya tam yansımadı" dedi.

Van'ın İskele Mahallesi'nde kurulan konteyner kentte oturan Mehmet Başar ise son bir haftadır her gece saat 02.00 ile 02.40 sıralarında ışıkları olan 2 uçan cisim gördüğünü söyledi. Başar, "İlk gördüğümde şaşırdım ve merak ettim ertesi günde izlemeye başladım. Son bir haftadır aynı saatlerde görünüyorlar" dedi.

DEPREMDEN SONRA UFO İHBARLARI ARTTI

UFO gözlemcisi olan inşaat mühendisi Semra Cezlan ise kendilerine bu ihbarların geldiğini söyledi. Özellikle depremin ardından UFO gördüğünü iddia eden kişilerin arttığına dikkat çeken Cezlan, "Depremin ardından bize gelen ihbarlar artmaya başladı. Görenlerin kendi çektikleri görüntüleri biz de incelemeye alıyoruz. Buna ben de şahit oldum" diye konuştu.

Bu haber 727 kez okundu.

Kobani'ye dönüşler devam ediyor07 Mart 2015 00:04
Kobani'ye dönüşler devam ediyor- Yaklaşık 2 bin Suriyeli Kürt, terör örgütü IŞİD'in bölgeden çekilmesiyle ülkelerine geri döndü Türkiye'ye sığınan bir grup Suriyeli Kürt, Kobani'ye (Ayn el Arap) geçti.
NASA'dan ezber bozan Mars iddiası06 Mart 2015 23:25
NASA bilim insanları tarafından yayınlanan bir çalışmaya göre, Mars’ta bir dönem Arktik Okyanusu’ndan daha büyük bir okyanus vardı.
Kız kavgasında kalbinden bıçaklandı06 Mart 2015 23:23
Aydın'ın İncirliova İlçesi'nde, 18 yaşındaki Ersel Ç., tartıştığı 16 yaşındaki Serkan Özbudak'ı, kalbinden bıçaklayarak yaraladı.
IŞİD davasından çekilen avukat konuştu06 Mart 2015 22:56
Niğde'de IŞİD'çilerin davasından çekilen avukat Nail Gündüz, yaşadıklarını anlattı.
Yine mide küçültme ameliyatı, yine ölüm06 Mart 2015 22:34
Balıkesir’in Ayvalık ilçesinde 2 çocuk annesi genç kadın, geçirdiği mide küçültme ameliyatının ardından rahatsızlanarak hayatını kaybetti.
Düşen uçakla ilgili ilk tespit!06 Mart 2015 22:23
9 gün önce Malatya’da, önceki gün de Konya’da düşen uçaklarla ilgili araştırmada teknik arıza izine rastlanmadığı bildirildi.
Senegalli yolcu, havalimanında doğum yaptı06 Mart 2015 22:08
Atatürk Havalimanı'nda Dakar'a gidecek uçağının kalkış saatini bekleyen 7 aylık hamile kadın, erken doğum yaparak, erkek çocuk dünyaya getirdi
Tonlarca uyuşturucu imha edildi06 Mart 2015 22:04
Diyarbakır'da çeşitli tarihlerdeki operasyonlarda ele geçirilen 12 ton 650 kilogram esrar, yakılarak imha edildi.
8 yıllık serüven tamamlandı06 Mart 2015 21:33
NASA'nın Dawn uzay aracı, yaklaşık 8 yıllık yolculuğunun sonuna gelerek asteroid kuşağındaki cüce gezegen Ceres'in yörüngesine girdi.
Alex'in tweeti taraftarları harekete geçirdi06 Mart 2015 21:29
Fenerbahçe efsanesi Alex de Souza, Galatasaray maçı öncesi Twitter'da resmen şov yaptı.
Hasanlar Barajı'nda doluluk oranı yüzde yüze ulaştı06 Mart 2015 21:14
Düzce'nin Yığılca ilçesinde bulunan ve Ömerli Barajı'na pompalanarak İstanbul'a içme suyu temini sağlayan Hasanlar Barajı'nda doluluk seviyesinin yüzde yüze ulaştığı bildirildi.
Sony'den beklenen cihaz Project Morpheus hazır!06 Mart 2015 21:08
Sony'nin büyük merak uyandıran cihazı Project Morpheus, günleri saymaya başladı.
Abdüllatif Şener CHP'li olsun
Anadolu Efes son saniyede yıkıldı
Süreniz doldu camiyi kapatıyoruz
ABD'den flaş Rusya iddiası!
Marsilya'dan 6 gollü galibiyet
Nijerya Cumhurbaşkanı'nın görüşme talebi reddedildi
60 yaşında ikiz doğurdu, ülke onu tartışıyor
IŞİD'i 7 kasabadan daha çıkardılar
Kobani'ye dönüşler devam ediyor
New York borsası haftayı düşüşle tamamladı
BM'den İsrail'e vergi transferi tepkisi
Dolar için kaos ittifakı!
NASA'dan ezber bozan Mars iddiası
Kız kavgasında kalbinden bıçaklandı
Berlusconi'nin huzurevi cezası bitti
ABD: Elimizde Rusya'ya ait fotoğraflar var
AK Partili aday adayı vefat etti
IŞİD davasından çekilen avukat konuştu
Akigo, Paşa sözü dinlemedi!
BM'den Esad'a kınama kararı
Libya müzakerelerinde görüş birliği sağlanamıyor
Şanlıurfa'da Çanakkale Destanı yaşatılıyor
Yine mide küçültme ameliyatı, yine ölüm
GS tribünleri: Yönetim dışarı!
Düşen uçakla ilgili ilk tespit!
Maden kazasında ölen işciler son yolculuklarına uğurlandı
Senegalli yolcu, havalimanında doğum yaptı
McLaren şok iddiayı doğruladı
Tonlarca uyuşturucu imha edildi
Cimbom tarihi fark yedi!
Alex'in bu tweeti ortalığı karıştırdı
THY'ye, S&P ve Moody’s morali
8 yıllık serüven tamamlandı
Galatasaray ve Fenerbahçe PFDK'ya sevkedildi
Alex'in tweeti taraftarları harekete geçirdi
Mısır yargısının Hamas kararına protesto
Real Madrid, zorlu Athletic Bilbao deplasmanında
Hasanlar Barajı'nda doluluk oranı yüzde yüze ulaştı
İnönü-Sarıgüller kavgasında son perde
En büyük işsizlik bu meslekte!
Sony'den beklenen cihaz Project Morpheus hazır!
BM kloz gazını yasakladı
Gençlerin tehlikeli oyunu korkuttu