Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Aziz Yıldırım'a bir kötü haber daha... 'Şikayet hattı kurulacak' Korkutan gelişme! Evlerini terk ettiler Hakan TunaYaseminler altında!
Van'da UFO heyecanı
Van'da UFO heyecanı
29 Mayıs 2012 Salı 16:48
Güncellenme Tarihi 29 Mayıs 2012 Salı 14:31
Dün gece kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu

Van'da bir süredir UFO görüldüğü söylentisine dün de kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu.

Yaklaşık 20 gündür Van semalarında tanımlanamayan cisim (UFO) görüldüğü söylentisi, dün akşam doruğa çıktı. Kentin Şerefiye ve İskele mahalleleri ile Van Kalesi taraflarında UFO gördüklerini söyleyenlerden bazıları bunu cep telefonuyla görüntülediklerini anlattı. UFO gördüğünü iddia edenlerden Murat Yıldız, "Saat 20.30 sıralarında, gökyüzüne baktığımda farklı bir cisim gördüm. Önce uçak zannettim. Fakat giderek yakınlaştığında bunun uçak olmadığını anladım. Gördüğüm cismin şekli televizyonlarda gördüğüm UFO şekline çok benziyordu. Görünce şok şaşırdım. Bunu sadece ben değil yanımdaki yakınlarım da gördü. Cep telefonu kamerasıyla çekmeye çalıştık fakat gözümüzle gördüğümüz kameraya tam yansımadı" dedi.

Van'ın İskele Mahallesi'nde kurulan konteyner kentte oturan Mehmet Başar ise son bir haftadır her gece saat 02.00 ile 02.40 sıralarında ışıkları olan 2 uçan cisim gördüğünü söyledi. Başar, "İlk gördüğümde şaşırdım ve merak ettim ertesi günde izlemeye başladım. Son bir haftadır aynı saatlerde görünüyorlar" dedi.

DEPREMDEN SONRA UFO İHBARLARI ARTTI

UFO gözlemcisi olan inşaat mühendisi Semra Cezlan ise kendilerine bu ihbarların geldiğini söyledi. Özellikle depremin ardından UFO gördüğünü iddia eden kişilerin arttığına dikkat çeken Cezlan, "Depremin ardından bize gelen ihbarlar artmaya başladı. Görenlerin kendi çektikleri görüntüleri biz de incelemeye alıyoruz. Buna ben de şahit oldum" diye konuştu.

Bu haber 722 kez okundu.

Madendeki işçilere ulaşıldı01 Kasım 2014 15:31
Karaman'da işçilerin bulunduğu bölüme girildi. Kurtarma ekibinden alınan bilgilere göre 3 işçinin cesedine ulaşıldı.
Kobani bahanesiyle haçlı kışkırtması01 Kasım 2014 15:15
Alman BILD gazetesi yazarı Franz Josef Wagner, başta Türkiye olmak üzere diğer ülkelerde yaşayan Kürtleri kışkırtmaya çalıştı.
'Şikayet hattı kurulacak'01 Kasım 2014 13:23
Başbakan Davutoğlu, Ermenek'teki kazayla ilgili olarak yaptığı konuşmada önümüzdeki günlerde hayata geçecek şikayet hattı hakkında konuştu.
Amasra'daki maden kazasında şok detay!01 Kasım 2014 13:04
Bu sabah Bartın'ın Amasra ilçesinde göçük yaşanan özel kömür işletmesi için 25 Eylül'de "işin durdurulması" kararının verildiği ortaya çıktı.
Gülerce: Gülen'in içinde iki ayrı insan var01 Kasım 2014 12:56
Hüseyin Gülerce, Fethullah Gülen için "Şimdi geldiğim noktada aynı bedende iki ayrı insan olduğunu düşünüyorum." dedi.
"Gülen'in hiçbir şeyden haberi yok" efsanesi çöktü!01 Kasım 2014 12:39
Hüseyin Gülerce'nin bir gazeteye verdiği röportajında yer alan açıklamaları, uzun süredir konuşulan 'Fethullah Gülen'in olan biten hiçbir şeyden haberi yok ortada karanlık bi senaryo var' şeklindeki iddiaları adeta yerle bir etti.
Korkutan gelişme! Evlerini terk ettiler01 Kasım 2014 12:06
Rize'de şiddetli yağış sonucu meydana gelen toprak kaymaları nedeniyle ekipler bölgede çalışmalarını sürdürüyor.
17 kişinin öldüğü kazanın nedeni belli oldu01 Kasım 2014 11:46
Isparta'da 17 kişinin hayatını kaybettiği kazadan sağ olarak kurtulan Veli Turgut, olayda hayatını kaybeden midibüsün şoförünün kazadan önce 'fren tutmuyor' diye bağırdığını söyledi.
Hüseyin Gülerce'den önemli tespitler!01 Kasım 2014 11:16
Hüseyin Gülerce, "Hükümet şu anda Hizmet Hareketi'ni bitirmek için tüm cephelerde çok ciddi savaş veriyor" diyerek, cemaatın bu "savaşı" kazanma şansının olmadığını söyledi.
Sosyal yardımlara paralel el uzatılmış01 Kasım 2014 11:00
Paralel çetenin sosyal yardım kurumlarında bulunan adamları sayesinde yardımları istedikleri gibi yönlendirdiği belirlendi.
Evinden 5 kamyon çöp çıkartıldı01 Kasım 2014 10:45
Adana'nın Ceyhan ilçesinde, evinden 5 kamyon çöp çıkarılan emekli öğretmenin, banka hesabında 121 bin lira olduğu belirlendi.
Ümraniye'de sıcak saatler! Özel harekat bölgede01 Kasım 2014 10:26
Ümraniye'de polisin silahını alan bir kişi, havaya ateş açarak etrafındakilere korku dolu anlar yaşattı.
Madendeki işçilere ulaşıldı
Müslüman kadınlar nasıl giyinmeyi tercih ediyor?
Kobani bahanesiyle haçlı kışkırtması
Aziz Yıldırım'a bir kötü haber daha...
Üniversite öğrencilerine büyük müjde
UEFA iki ülkeye acımadı! Ceza yağdı
'IŞİD'in yeni silahı ebola olacak'
Irak ordusundan geniş çaplı operasyon
'İki hayalim var: Stat ve şampiyonluk'
Orduspor'da 6 futbolcuyla yollar ayrılıyor
'KCK da ele alındı'
Aziz Yıldırım'a sert yanıt: Kendi işine baksın
Zonguldak'ta maden kazası:1 ölü
'Şikayet hattı kurulacak'
Hasan Şaş: Prandelli bana yutturamaz
Kobani'de çatışmaların şiddeti azaldı