Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Şahin'den CHP'ye sert gönderme Ahmet Davutoğlu'nu güldüren mani! Paralel örgüt soruşturmasında 6 polis tutuklandı! Ömer Altaş''Enver'in'' ruhu geri dönüyor!
Van'da UFO heyecanı
Van'da UFO heyecanı
29 Mayıs 2012 Salı 16:48
Güncellenme Tarihi 29 Mayıs 2012 Salı 14:31
Dün gece kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu

Van'da bir süredir UFO görüldüğü söylentisine dün de kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu.

Yaklaşık 20 gündür Van semalarında tanımlanamayan cisim (UFO) görüldüğü söylentisi, dün akşam doruğa çıktı. Kentin Şerefiye ve İskele mahalleleri ile Van Kalesi taraflarında UFO gördüklerini söyleyenlerden bazıları bunu cep telefonuyla görüntülediklerini anlattı. UFO gördüğünü iddia edenlerden Murat Yıldız, "Saat 20.30 sıralarında, gökyüzüne baktığımda farklı bir cisim gördüm. Önce uçak zannettim. Fakat giderek yakınlaştığında bunun uçak olmadığını anladım. Gördüğüm cismin şekli televizyonlarda gördüğüm UFO şekline çok benziyordu. Görünce şok şaşırdım. Bunu sadece ben değil yanımdaki yakınlarım da gördü. Cep telefonu kamerasıyla çekmeye çalıştık fakat gözümüzle gördüğümüz kameraya tam yansımadı" dedi.

Van'ın İskele Mahallesi'nde kurulan konteyner kentte oturan Mehmet Başar ise son bir haftadır her gece saat 02.00 ile 02.40 sıralarında ışıkları olan 2 uçan cisim gördüğünü söyledi. Başar, "İlk gördüğümde şaşırdım ve merak ettim ertesi günde izlemeye başladım. Son bir haftadır aynı saatlerde görünüyorlar" dedi.

DEPREMDEN SONRA UFO İHBARLARI ARTTI

UFO gözlemcisi olan inşaat mühendisi Semra Cezlan ise kendilerine bu ihbarların geldiğini söyledi. Özellikle depremin ardından UFO gördüğünü iddia eden kişilerin arttığına dikkat çeken Cezlan, "Depremin ardından bize gelen ihbarlar artmaya başladı. Görenlerin kendi çektikleri görüntüleri biz de incelemeye alıyoruz. Buna ben de şahit oldum" diye konuştu.

Bu haber 715 kez okundu.

Adana'da polis aracını yaktılar22 Ağustos 2014 23:45
Adana'da izinsiz gösteri yapan PKK yandaşları, molotof kokteyli attıkları polis aracını yaktı.
Erzurum'da miras kavgası: 1 ölü, 3 yaralı22 Ağustos 2014 23:04
Erzurum Tortum ilçesinde miras yüzünden çıkan silahlı kavgada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı.
Ecstasy kullanan genç hayatını kaybetti22 Ağustos 2014 23:03
İzmir'de arkadaşıyla birlikte denize giden ve iddiaya göre sahilde uyuşturucu hap Ecstasy kullanan B.A., (22) hayatını kaybetti.
Erzurum'da miras kavgası: 1 ölü, 3 yaralı22 Ağustos 2014 22:52
Erzurum Tortum ilçesinde miras yüzünden çıkan silahlı kavgada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı.
Şarampole yuvarlanan otomobilin sürücüsü öldü22 Ağustos 2014 22:51
Siirt'te şarampole yuvarlanan otomobilin sürücüsü 43 yaşındaki Hüseyin Bal, hayatını kaybetti.
Eve kapatılan kadın ile çocuğu itfaiye kurtardı22 Ağustos 2014 22:27
Urfa’da, eşi tarafından dövülerek eve kilitlenen 32 yaşındaki Adile Ersavaş ile 2 çocuğu, 3 saat sonra itfaiye ekibi tarafından kurtarıldı.
Falezlerden düşen kişi öldü22 Ağustos 2014 22:26
Antalya'da falezlerden düşen kişi, hayatını kaybetti.
Lice'deki heykeli kim yaptı?22 Ağustos 2014 22:21
PKK'nin en önemli isimlerinden Sabri Ok'un çok konuşalacak heykel açıklamasından sonra, çözüm sürecini baltalamaya yönelik bir eylem olarak görülen o heykeli kimin yaptırdığı merak ediliyor.
Paralel örgüt soruşturmasında 6 polis tutuklandı!22 Ağustos 2014 22:07
İzmir merkezli yasa dışı dinleme operasyonu kapsamında gözaltına alınıp mahkemeye sevkedilen 32 polisten 11'i tutuklandı.
Freni boşalan kepçe dehşet saçtı!22 Ağustos 2014 22:05
Batman'da freni boşalan kepçe, park halindeki 5 otomobile çarparak durabildi.
Süleyman Şah iddialarına sert tepki22 Ağustos 2014 21:45
Dışişleri Bakanlığı'ndan Süleyman Şah Türbesi iddiaları hakkında sert açıklma geldi.
Kırşehir'de otomobil takla attı: 1 ölü, 4 yaralı22 Ağustos 2014 21:45
Kırşehir'de otomobilin takla atması sonucu 1 kişi hayatını kaybetti, 4 kişi yaralandı.
Adana'da polis aracını yaktılar
Katar Ligi'nin açılış maçını Çakır yönetti
Netanyahu: Hamas bedelini ağır ödeyecek
Abbas ateşkes için Kahire'de
Eskişehirspor'dan bir transfer daha
Milliler ilk maçta Brezilya'yı devirdi