Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Cübbeli Ahmet'ten paralel yapı operasyonuna gönderme! Hamas, İsrail F16'sını vurdu! Sakaryalı belediyeden İsrail'e boykot! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Van'da UFO heyecanı
Van'da UFO heyecanı
29 Mayıs 2012 Salı 16:48
Güncellenme Tarihi 29 Mayıs 2012 Salı 14:31
Dün gece kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu

Van'da bir süredir UFO görüldüğü söylentisine dün de kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu.

Yaklaşık 20 gündür Van semalarında tanımlanamayan cisim (UFO) görüldüğü söylentisi, dün akşam doruğa çıktı. Kentin Şerefiye ve İskele mahalleleri ile Van Kalesi taraflarında UFO gördüklerini söyleyenlerden bazıları bunu cep telefonuyla görüntülediklerini anlattı. UFO gördüğünü iddia edenlerden Murat Yıldız, "Saat 20.30 sıralarında, gökyüzüne baktığımda farklı bir cisim gördüm. Önce uçak zannettim. Fakat giderek yakınlaştığında bunun uçak olmadığını anladım. Gördüğüm cismin şekli televizyonlarda gördüğüm UFO şekline çok benziyordu. Görünce şok şaşırdım. Bunu sadece ben değil yanımdaki yakınlarım da gördü. Cep telefonu kamerasıyla çekmeye çalıştık fakat gözümüzle gördüğümüz kameraya tam yansımadı" dedi.

Van'ın İskele Mahallesi'nde kurulan konteyner kentte oturan Mehmet Başar ise son bir haftadır her gece saat 02.00 ile 02.40 sıralarında ışıkları olan 2 uçan cisim gördüğünü söyledi. Başar, "İlk gördüğümde şaşırdım ve merak ettim ertesi günde izlemeye başladım. Son bir haftadır aynı saatlerde görünüyorlar" dedi.

DEPREMDEN SONRA UFO İHBARLARI ARTTI

UFO gözlemcisi olan inşaat mühendisi Semra Cezlan ise kendilerine bu ihbarların geldiğini söyledi. Özellikle depremin ardından UFO gördüğünü iddia eden kişilerin arttığına dikkat çeken Cezlan, "Depremin ardından bize gelen ihbarlar artmaya başladı. Görenlerin kendi çektikleri görüntüleri biz de incelemeye alıyoruz. Buna ben de şahit oldum" diye konuştu.

Bu haber 713 kez okundu.

Başbakanlık'tan Gazze kampanyası23 Temmuz 2014 03:55
Başbakanlık, barınma, açlık, susuzluk ve sağlık problemleri yaşan Filistinlilere yönelik yardım kampanyası başlattı.
Drogba İngiltere'de ortalığı karıştırdı23 Temmuz 2014 03:39
Didier Drogba İngiltere'ye transfer olacağı haberleri ortalığı karıştır
‘Öfkeden ağlıyorum bu soykırım durmalı‘23 Temmuz 2014 02:33
17 yıldır gönüllü olarak Filistin'e yardıma giden Norveçli doktor isyan etti: Daha önceki saldırılarda da buradaydım. Ama böyle vahşeti hiç görmedim.
Yargıtay‘ın imamına işlem yapılmadı23 Temmuz 2014 02:20
AK Partili Şahin'in"Cemaat'in Yargıtay'da imamı var" açıklaması üzerine Yargıtay'a gönderdiği bilgi ve belgelerde isimleri verilerek tanık gösterdiği iki avukatın görüşüne dahi başvurulmadan alındığı ortaya çıktı.
Niğde'de 3,5 kilo esrar ele geçirildi23 Temmuz 2014 02:14
Niğde Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, 3,5 kilo esrar ele geçirdi.
Cübbeli Ahmet'ten paralel yapı operasyonuna gönderme!23 Temmuz 2014 01:50
Cübbeli Ahmet Hoca olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü, "Kim bana zulmettiyse duam tuttu" diyerek ilginç bir göndermede bulundu.
Şanlıurfa'da Bediüzzaman mevlidi23 Temmuz 2014 01:34
Şanlıurfa’da, 54 yıldır Bediüzzaman Said Nursi ve şehitlerin anısına yapılan mevlide vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Filistin için Sarıyer tek yürek23 Temmuz 2014 01:33
AK Parti Sarıyer İlçe Başkanlığı tarafından organize edilen İsrail protestosuna binlerce vatandaş katıldı.
7 kişi daha sağlık kontrolünden geçti23 Temmuz 2014 00:54
Terörle Mücadele Şubesi ekipleri tarafından düzenlenen operasyonda gözaltına alınan 7 şüpheli daha sağlık kontrolünden geçirildi.
Erciyes'ten 3 gollü galibiyet!23 Temmuz 2014 00:37
TRT'nin 50. Yıl Kupası ilk maçında Kayseri Erciyesspor, Akhisar Belediyespor'u 3-0 yendi.
Yaz saatini beğenmedi, kış saatine geçiyor!23 Temmuz 2014 00:35
Rusya 2011 yılından bu yana uyguladığı yaz saati kararından vaz geçti ve Devlet Başkanı Vladimir Putin Rusya'nın 26 Ekim'den itibaren kış saatine geçmesini ön gören yasa tasarısını imzaladı.
Erdoğan'dan BM'ye: İsrail artık anlamalı23 Temmuz 2014 00:30
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, BM Genel Sekreteri Ban Ki-Mun ile görüştü.
Başbakanlık'tan Gazze kampanyası
Melo'dan taraftara duygusal mesaj
112 yıllık kulüp artık tarih oldu
Drogba İngiltere'de ortalığı karıştırdı
Türk spor dünyasının acı kaybı