Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Doğalgaza zam yapılacak mı? Gazze için 8 gündür yürüyorlar Gazze'de mehmetçiğin de kanı vardır Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
Van'da UFO heyecanı
Van'da UFO heyecanı
29 Mayıs 2012 Salı 16:48
Güncellenme Tarihi 29 Mayıs 2012 Salı 14:31
Dün gece kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu

Van'da bir süredir UFO görüldüğü söylentisine dün de kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu.

Yaklaşık 20 gündür Van semalarında tanımlanamayan cisim (UFO) görüldüğü söylentisi, dün akşam doruğa çıktı. Kentin Şerefiye ve İskele mahalleleri ile Van Kalesi taraflarında UFO gördüklerini söyleyenlerden bazıları bunu cep telefonuyla görüntülediklerini anlattı. UFO gördüğünü iddia edenlerden Murat Yıldız, "Saat 20.30 sıralarında, gökyüzüne baktığımda farklı bir cisim gördüm. Önce uçak zannettim. Fakat giderek yakınlaştığında bunun uçak olmadığını anladım. Gördüğüm cismin şekli televizyonlarda gördüğüm UFO şekline çok benziyordu. Görünce şok şaşırdım. Bunu sadece ben değil yanımdaki yakınlarım da gördü. Cep telefonu kamerasıyla çekmeye çalıştık fakat gözümüzle gördüğümüz kameraya tam yansımadı" dedi.

Van'ın İskele Mahallesi'nde kurulan konteyner kentte oturan Mehmet Başar ise son bir haftadır her gece saat 02.00 ile 02.40 sıralarında ışıkları olan 2 uçan cisim gördüğünü söyledi. Başar, "İlk gördüğümde şaşırdım ve merak ettim ertesi günde izlemeye başladım. Son bir haftadır aynı saatlerde görünüyorlar" dedi.

DEPREMDEN SONRA UFO İHBARLARI ARTTI

UFO gözlemcisi olan inşaat mühendisi Semra Cezlan ise kendilerine bu ihbarların geldiğini söyledi. Özellikle depremin ardından UFO gördüğünü iddia eden kişilerin arttığına dikkat çeken Cezlan, "Depremin ardından bize gelen ihbarlar artmaya başladı. Görenlerin kendi çektikleri görüntüleri biz de incelemeye alıyoruz. Buna ben de şahit oldum" diye konuştu.

Bu haber 714 kez okundu.

Hakim 49 polis hakkındaki kararını açıklandı29 Temmuz 2014 23:59
3. Sulh Ceza Hakimi İslam Çiçek, paralel yapı operasyonunda gözaltına alınan 49 polis hakkındaki kararı açıkladı
Gazze için 8 gündür yürüyorlar29 Temmuz 2014 20:58
Kayseri'de yaşayan Tokluman ailesi İsrail'in Gazze saldırılarını protesto etmek amacıyla yürüyüş başlattılar.
Polise taş atan çocuklara temizlik yaptırıldı29 Temmuz 2014 20:43
Şırnak Silopi'de polise taş atan çocuklar, belediye eş başkanının uyarısıyla gösteriye son verip caddede temizlik yaptı.
4 tutuklu ve hükümlü firar etti29 Temmuz 2014 19:57
Denizli'de D Tipi Kapalı Cezaevi'nden, biri tutuklu, 3'ü hükümlü toplam 4 kişi, duvardan atlayarak firar etti.
Kazalar bayramın tadını kaçırdı29 Temmuz 2014 19:07
Ramazan Bayramı başladığı 25 Temmuz'dan itibaren yurt genelinde meydana gelen trafik kazalarında 92 kişi öldü, 657 kişi yaralandı.
Rüştü Reçber'in villası yanıyordu29 Temmuz 2014 18:42
Maltepe Dragos'ta fundalık alanda çıkan yangın çevrede korku ve paniğe neden oldu.
Denize giren 4 kişi hayatını kaybetti29 Temmuz 2014 18:29
Sakarya'nın Karasu, Kocaali ve Kaynarca ilçelerinde dün ve bugün denize giren 4 kişi boğularak öldü.
Bonzai, bir genci daha komaya soktu29 Temmuz 2014 18:13
Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde bonzai kullandığı iddia edilen bir genç komaya girdi.
Paralel soruşturmada önemli gelişme!29 Temmuz 2014 16:59
Paralel yapıya operasyon kapsamında gözaltına alınan polisleri için mahkeme açıklama yaptı.
Beykoz'da trafik faciası: 3 ölü29 Temmuz 2014 16:29
Beykoz Riva'da 2 otomobilin çarpışması sonucu 3 kişi öldü, 8 kişi de yaralandı.
Türk Kızılayı'ndan Gazze’ye 20 ton tıbbi yardım29 Temmuz 2014 16:17
Türk Kızılayı Genel Müdürü Dr. Mehmet Güllüoğlu, 20 ton tıbbi yardımın Gazze’ye girişinin başladığını belirtti.
Çileli tatil dönüşü yarın başlıyor29 Temmuz 2014 16:13
Şimdiden alarm verildi, polislerin tüm izinleri iptal edildi. Yarından itibaren binlerce İstanbullu'nun dönüşü bekleniyor.
Yalçın Ayhan'ın yeni takımı belli oldu
Gazze'de yıkılan ev sayısı
İhsanoğlu'ndan İstiklal Marşı skandalı!
İşte Hamas'ın ateşkes şartları!
Paralelcilerden 'Erdoğan cinlerle seçim kazanıyor' iddiası
Doğalgaza zam yapılacak mı?
İsrail katliama devam ediyor
Hakim 49 polis hakkındaki kararını açıklandı
Yahudi yazar ve bilimadamı Finkelstein gözaltına alındı
Davutoğlu'ndan Abbas ile Meşal ilişkisine dikkat
Şili Tel Aviv Büyükelçisi'ni geri çağırdı
İsrail'i protesto eden ünlü yazar gözaltına alındı
Kürt petrol tankeri için ABD'den şok karar
Scolari'nin yeni adresi belli oldu
Kanada Libya elçiliğini kapattı
Tarık için flaş transfer açıklaması!
Sincan Uygur Özerk Bölgesi'nde saldırı
Din işleri devletin işi değildir
DHKP-C'den Demirtaş'a saldırı, Kılıçdaroğlu'na izin!
Gazze için 8 gündür yürüyorlar
Rusya tek bir kanıt ortaya koyamadı
Halep'te Esed'e büyük darbe
İsrailli milletvekili Zuabi Meclisten uzaklaştırıldı
Polise taş atan çocuklara temizlik yaptırıldı
Bilic'ten yönetime transfer mesajı!
Gazze'de mehmetçiğin de kanı vardır
4 tutuklu ve hükümlü firar etti
Yıldız futbolcunun babası kaçırıldı
Almanya bu Türk'ü konuşuyor
Kazalar bayramın tadını kaçırdı
İşte Ebu Hudayr'ın katili!
Beşiktaş dev maça bu 11'le çıkacak
Rüştü Reçber'in villası yanıyordu
Gazze'de ölü sayısı 1158'e yükseldi
Meksika'da 6,3 büyüklüğünde deprem
Davutoğlu'ndan Gazze için üçlü görüşme
Denize giren 4 kişi hayatını kaybetti
Oscar ödüllü oyuncu: İsrail soykırım yapıyor
Yeni Mavi Marmara filosu yola çıkıyor!
Bonzai, bir genci daha komaya soktu
Bahçeli: IŞİD ne ise İsrail de o'dur
Barça'dan rekor gelir