Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Yemen'de uçak düşürüldü iddiası 10 adımda örtbas edilen KPSS skandalı YSK'dan CHP'ye İzmir şoku Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Van'da UFO heyecanı
Van'da UFO heyecanı
29 Mayıs 2012 Salı 16:48
Güncellenme Tarihi 29 Mayıs 2012 Salı 14:31
Dün gece kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu

Van'da bir süredir UFO görüldüğü söylentisine dün de kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu.

Yaklaşık 20 gündür Van semalarında tanımlanamayan cisim (UFO) görüldüğü söylentisi, dün akşam doruğa çıktı. Kentin Şerefiye ve İskele mahalleleri ile Van Kalesi taraflarında UFO gördüklerini söyleyenlerden bazıları bunu cep telefonuyla görüntülediklerini anlattı. UFO gördüğünü iddia edenlerden Murat Yıldız, "Saat 20.30 sıralarında, gökyüzüne baktığımda farklı bir cisim gördüm. Önce uçak zannettim. Fakat giderek yakınlaştığında bunun uçak olmadığını anladım. Gördüğüm cismin şekli televizyonlarda gördüğüm UFO şekline çok benziyordu. Görünce şok şaşırdım. Bunu sadece ben değil yanımdaki yakınlarım da gördü. Cep telefonu kamerasıyla çekmeye çalıştık fakat gözümüzle gördüğümüz kameraya tam yansımadı" dedi.

Van'ın İskele Mahallesi'nde kurulan konteyner kentte oturan Mehmet Başar ise son bir haftadır her gece saat 02.00 ile 02.40 sıralarında ışıkları olan 2 uçan cisim gördüğünü söyledi. Başar, "İlk gördüğümde şaşırdım ve merak ettim ertesi günde izlemeye başladım. Son bir haftadır aynı saatlerde görünüyorlar" dedi.

DEPREMDEN SONRA UFO İHBARLARI ARTTI

UFO gözlemcisi olan inşaat mühendisi Semra Cezlan ise kendilerine bu ihbarların geldiğini söyledi. Özellikle depremin ardından UFO gördüğünü iddia eden kişilerin arttığına dikkat çeken Cezlan, "Depremin ardından bize gelen ihbarlar artmaya başladı. Görenlerin kendi çektikleri görüntüleri biz de incelemeye alıyoruz. Buna ben de şahit oldum" diye konuştu.

Bu haber 728 kez okundu.

Rekor miktarda metamfetamin ele geçirildi28 Mart 2015 10:50
Gürbulak Gümrük Kapısı'nda İran plakalı bir tırda 46 kilogram 692 gram sentetik uyuşturucu "metamfetamin" ele geçirildi.
Erdoğan'ın onayını bekleyen pakette neler var?28 Mart 2015 10:23
İç Güvenlik Paketi, Meclis'te aylar süren gergin oturumların ardından kabul edildi. Pakette çok önemli detaylar var.
Kastamonu'da tecavüzcüsünü öldüren kadın müebbet aldı28 Mart 2015 10:18
Kastamonu'da tecavüzüne uğradığı Murat Çodur'u, ellerini arkadan bağlayıp öldürdükten sonra yakan N. M.'ye, müebbet hapis cezası verildi.
Tesbih çekmesine gıcık olunca otobüste bıçakladı28 Mart 2015 10:14
İETT otobüsünde yaşlı bir adam, tespih çekmesinden rahatsız olan yolcunun bıçaklı saldırısına uğradı.
Zehirli kartvizit tuzağına dikkat28 Mart 2015 10:08
Afyonkarahisar'da bir kadının başına gelen zehirli kartvizit olayından sonra yetkililer "Kartvizit almayın" uyarısında bulundu.
Kentsel dönüşüme akademik el değdi28 Mart 2015 09:14
En büyük projelerden biri olan kentsel dönüşümün daha bilimsel ve güvenilir yöntemlerle uygulanabilmesi için üniversiteler devreye girdi.
El-Kaide'nin kaçırdığı Çek kadınlar, İHH tarafından kurtarıldı28 Mart 2015 09:14
Turistik amaçlı gittikleri Pakistan'da, El-Kaide'ye bağlı silahlı gruplarca kaçırılan Çek Cumhuriyeti uyruklu 2 kadın, iki yıl sonra İHH İnsani Yardım Vakfı'nın girişimleri sonucu kurtarılarak, Van'a getirildi.
Fethullah Gülen'e üçüncü yakalama kararı28 Mart 2015 09:12
Paralel çetenin lideri Fethullah Gülen hakkında "Tahşiye" ve "usulsüz dinleme"nin ardından KPSS soruşturmasında da yakalama kararı çıkarılıyor. Sanıkların Pensilvanya ile görüştüğü belirlendi.
Özgecan'ın katili saatlerce karısıyla konuşmuş28 Mart 2015 08:50
Özgecan'ın katilinin karısının katliamın yaşandığı saatte sanıklarla defalarca telefonla konuştuğu ortaya çıktı.
Bakanlıkta yeni atamalar!28 Mart 2015 08:30
Gümrük ve Ticaret ile Sağlık bakanlıklarına ait atama karaları Resmi Gazete'de yayımlandı.
KPSS kopyacılarının yoğun telefon trafiği28 Mart 2015 08:14
2010 KPSS’de en yüksek puanları alan bin 970 adayın kendi aralarında, 138’inin ise soruların servis edildiği belirlenen derneğin firari Genel Sekreteri ile telefon trafiği yaptığı tespit edildi.
10 adımda örtbas edilen KPSS skandalı28 Mart 2015 08:05
2010’da ‘paralel yargı’nın KPSS skandalını örtbas etmek ve delilleri karartmak için 11 ayrı skandal yöntem denediği ortaya çıktı.
‘İnfak’ Konulu Kısa Film Senaryo Yarışması
Meksika'da sel nedeniyle 7 kişi öldü
Potada tek teselli Fenerbahçe
Yemen'de uçak düşürüldü iddiası
Galatasaray Mali Genel Kurulu şokla başladı!
Domuz gribine karşı Osmanlı yöntemi
Fitch Yunanistan'ın notunu düşürdü
Galatasaray iki isimle anlaştı!
Bursa'da bıçaklı kavga: 6 yaralı
79 saniye yetti!
İsrail Filistin'e ait vergi gelirlerini serbest bırakıyor
Çinli CEO Apple'ı Adolf Hitler'e benzetti
Hamas'tan Arap Birliği'ne çağrı
Rekor miktarda metamfetamin ele geçirildi
Tenisin nabzı İstanbul'da atacak
Galatasaray'a bir darbe de taraftardan!
Manchester United'dan Ronaldo'ya 110 milyon euro...
Lucescu, Fener'e gelecek
Erdoğan'ın onayını bekleyen pakette neler var?
İstanbul'da kiralar 5 yılda ikiye katlandı
Kastamonu'da tecavüzcüsünü öldüren kadın müebbet aldı
Tesbih çekmesine gıcık olunca otobüste bıçakladı
Timur: Lüksü ulaşılmaz olmaktan çıkaracağız