Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

TSK'dan Hürkuş'u sekteye uğratacak anlaşma 'Paralel okullar ihanet üssü gibi' NASA çalışanı: Mars'ta insan gördüm Prof. Dr. Erol GökaÖrgütsel yapılarda kimliklenmek
Van'da UFO heyecanı
Van'da UFO heyecanı
29 Mayıs 2012 Salı 16:48
Güncellenme Tarihi 29 Mayıs 2012 Salı 14:31
Dün gece kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu

Van'da bir süredir UFO görüldüğü söylentisine dün de kentin çeşitli mahallerinde bazı kişilerin gökyüzünde parlak cisim gördüklerini söylemesi, kentte UFO heyecanı yaşanmasına neden oldu.

Yaklaşık 20 gündür Van semalarında tanımlanamayan cisim (UFO) görüldüğü söylentisi, dün akşam doruğa çıktı. Kentin Şerefiye ve İskele mahalleleri ile Van Kalesi taraflarında UFO gördüklerini söyleyenlerden bazıları bunu cep telefonuyla görüntülediklerini anlattı. UFO gördüğünü iddia edenlerden Murat Yıldız, "Saat 20.30 sıralarında, gökyüzüne baktığımda farklı bir cisim gördüm. Önce uçak zannettim. Fakat giderek yakınlaştığında bunun uçak olmadığını anladım. Gördüğüm cismin şekli televizyonlarda gördüğüm UFO şekline çok benziyordu. Görünce şok şaşırdım. Bunu sadece ben değil yanımdaki yakınlarım da gördü. Cep telefonu kamerasıyla çekmeye çalıştık fakat gözümüzle gördüğümüz kameraya tam yansımadı" dedi.

Van'ın İskele Mahallesi'nde kurulan konteyner kentte oturan Mehmet Başar ise son bir haftadır her gece saat 02.00 ile 02.40 sıralarında ışıkları olan 2 uçan cisim gördüğünü söyledi. Başar, "İlk gördüğümde şaşırdım ve merak ettim ertesi günde izlemeye başladım. Son bir haftadır aynı saatlerde görünüyorlar" dedi.

DEPREMDEN SONRA UFO İHBARLARI ARTTI

UFO gözlemcisi olan inşaat mühendisi Semra Cezlan ise kendilerine bu ihbarların geldiğini söyledi. Özellikle depremin ardından UFO gördüğünü iddia eden kişilerin arttığına dikkat çeken Cezlan, "Depremin ardından bize gelen ihbarlar artmaya başladı. Görenlerin kendi çektikleri görüntüleri biz de incelemeye alıyoruz. Buna ben de şahit oldum" diye konuştu.

Bu haber 724 kez okundu.

Kürşat Yılmaz hastaneye kaldırıldı29 Kasım 2014 09:10
Tekirdağ F Tipi Cezaevi'nde bulunan yeraltı dünyasının ünlü isimlerinden Kürşat Yılmaz, yüksek tansiyon şikayetiyle hastaneye kaldırıldı.
Suç içinde suç işleyen çete!29 Kasım 2014 08:42
İnsan kaçakçılığı çetesi, ağına düşürdüğü kişilerin tarihi eser kaçırmalarını sağladı. Operasyanla, Roma dönemi 600 parça eser ele geçirildi.
Zirve davası hakimine kadın tuzağı29 Kasım 2014 08:34
Zirve katliamı sonrası kumpasla cezaevine giren emekli Binbaşı, davayla ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı: Tertipçiler, Başsavcılığı yalan raporlara inandıramayınca hakime kadın tuzağı kuruldu!
Güllüce: Yalova'daki ağaç kesimi incelenmeli29 Kasım 2014 08:06
Çevre ve Şehircilik Bakanı Güllüce, Yalova Belediyesi tarafından ağaç kesildiği iddialarıyla ilgili, "Belediyenin çok yerde böyle yaptığını iddia ediyorlar ama doğru mu bilmiyorum; incelenmesi lazım" dedi.
Şanlıurfa'da Suriyeli 7 kadın gözaltına alındı29 Kasım 2014 08:02
Şanlıurfa'da eğlence merkezlerine yönelik denetimlerde izinsiz çalıştıkları belirlenen Suriye uyruklu 7 kadın gözaltına alındı.
İhbara giden polis ekibi kaza yaptı: 2 yaralı29 Kasım 2014 08:01
Tekirdağ'ın Çorlu İlçesi’nde kavgaya müdahale etmek için yola çıkan polis otomobili, kullandığı hafif ticari araçla çarpıştı.
Ünlü mafya babası hastaneye kaldırıldı29 Kasım 2014 07:59
Tekirdağ Yüksek Güvenlikli F Tipi Cezaevi'nde bulunan yeraltı dünyasının ünlü isimlerinden Kürşat Yılmaz, hastaneye kaldırıldı.
THY uçağı Viyana'ya acil iniş yaptı29 Kasım 2014 07:45
Türk Hava Yolları'nın, Frankfurt-İstanbul Sabiha Gökçen seferini yapan uçak Viyana'ya acil iniş yaptı.
Ala: Polis Koleji ile Akademiyi kapatacağız29 Kasım 2014 07:34
İçişleri Bakanı Efkan Ala, Polis Koleji ile akademinin kapatılmasıyla ilgili "Bu düzenlemeyi yapmak zorundayız." dedi.
Tuğçe Albayrak yaşam destek ünitesinden çıkartıldı29 Kasım 2014 00:04
Almanya'nın Offenbach kentinde Sırp gençlerin saldırısı sonucu yaralanan ve kaldırıldığı hastanede önceki gün beyin ölümü gerçekleşen Tuğçe Albayrak, 23 yaşına girdiği bugün yaşam destek ünitesinden çıkartıldı.
Bakan Çavuşoğlu Kerry ile görüştü28 Kasım 2014 23:49
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, ABD Dışişleri Bakanı John Kerry ile telefonda görüştü.
Anket oyunu!28 Kasım 2014 23:42
CHP'ye olan yakınlığıyla bilinen SONAR'dan skandal anket. Anket şirketi manipulasyon amacıyla AK Parti oylarının bir kısmını Emine Ülker Tarhan'ın kurduğu partiye yansıttı.
Çin'li milyoner köyündeki herkese villa yaptı
TSK'dan Hürkuş'u sekteye uğratacak anlaşma
Kürşat Yılmaz hastaneye kaldırıldı
'İş güvenliği'ne uymayan 470 bin işyerine af yolda
KTÜ'den öğrencilere kopya yemini
Ebru Gündeş ters köşe yaptı
Suç içinde suç işleyen çete!
1 milyar $‘lık talep geldi
Zirve davası hakimine kadın tuzağı
Güllüce: Yalova'daki ağaç kesimi incelenmeli
Şanlıurfa'da Suriyeli 7 kadın gözaltına alındı
'Paralel okullar ihanet üssü gibi'
İşte Mancini'nin yeni prensi!
İhbara giden polis ekibi kaza yaptı: 2 yaralı
Ünlü mafya babası hastaneye kaldırıldı
NASA çalışanı: Mars'ta insan gördüm
Yeni hocadan flaş Sneijder açıklaması
Jose Mourinho: Umrumda değil!
THY uçağı Viyana'ya acil iniş yaptı
Azerbeycan'ın lavaş zaferi
Ala: Polis Koleji ile Akademiyi kapatacağız
Artık elden maaş ödenmeyecek
Katar'ın o yazılımını Türkiye yapacak
BSH bin 300 kişiyi işe alacak