Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

8.5 milyon emekliye 2 zam müjdesi Almanlar'dan şaşırtan 3. Havalimanı övgüsü Siyonist İsrail’e dünyadan para yağıyor! Aslan DeğirmenciParalel medyanın 'örtülü harp' faaliyeti
'Hatay' amblemi ne anlama geliyor?
'Hatay' amblemi ne anlama geliyor?
28 Eylül 2005 Çarşamba 13:32
Güncellenme Tarihi 30 Temmuz 2014 Çarşamba 03:40
Hatay'da düzenlenen 'I.Medeniyetler buluşması' sona erdi. Bu organizasyonun maksadı ve seçilen mekanı gibi ambleminin de ne anlama geldiği bir türlü anlaşılamadı. Haber10, bu soruları cevaplıyor: Aslında gayet iyi anlaşıldı!

Öncelikle, Medeniyetler buluşması ismine rağmen organizasyon aslında dinler buluşması olarak düzenlendi. Üç büyük din'in temsilcileri bir araya geldi.

Organizasyon için Hatay'ın seçilmesi ise bir başka ilginç noktaydı. Suriye sınırındaki Hatay ilimiz, Ortadoğu'nun en eski yerleşim bölgelerinden biri. Halen Hatay'da her dinden ve mezhepten vatandaşlarımız yaşıyor. Ama bu özelliklere sahip bir çok ilimiz var.Neden Hatay?

Bir başka nokta ise, organizasyon için yapılan amblem. Amblemin basına geçilen ilk halinde hilal yoktu. Sonradan eklenen hilal, amblemin orijinaline iliştirilmiş gibi duruyor.

Büyük Ortadoğu projesi, Büyük İsrail projesi ve küresel tekdünya devleti projesi, dinlerarası diyalog adı altında bütün kadin dinlerin içini boşaltarak yeni bir evrensel din yaratmayı öngörüyor. Bu amaçla, din olarak hiç bir iddiası kalmamış olan Yahudilik ve Hristiyanlığın sembollerr düzeyinde egemen olduğu projeye, iddiaları ve direnme potansiyeli oln islam'ında eklemlenmesi öngörülüyor.

İslam dünyasının çözülmesi ve küresel projelere açılması için, dinsel temellerden ve inançlardan arındırılması, iddialarını ve meydan okuma cesaretini kaybetmesi isteniyor. Bu amaçla, dinler, medeniyetler arası diyalog türünden cazibeli isimler altında islam coğrafyasına nüfuz etme ve İslamı her hangi bir din düzeyine indirgeyerek projelerin engeli olmaktan çıkartma çabası veriliyor.

Hatay amblemi, bu çabanın sembolü.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,596 kez okundu.

Bonzai ile ilgili korkunç gerçek30 Temmuz 2014 11:46
Bonzainin, birçok sağlık sorununun yanı sıra ilk defa doğrudan kalp krizine neden olduğu tespit edildi.
İşler'den gurbetçilere çağrı30 Temmuz 2014 11:20
Başbakan Yardımcısı İşler, yurt dışında yaşayan vatandaşları cumhurbaşkanlığı seçimlerinde oy kullanmaya çağırdı.
Paralel emniyetçiler siyoniste çalışmış!30 Temmuz 2014 10:36
Devletin üst düzey yetkililerini teknik takibe alarak, sözde ‘Selam Terör Örgütü’ soruşturması başlatan paralel emniyet, İsrail’e yönelik protestoları ve Kudüs’e destek eylemlerini suç saymış.
Selimiye Camisi'nde müzik zulmü30 Temmuz 2014 10:32
Edirne Selimiye Cami’nin kıble tarafından bulunan çay bahçesinden yükselen müzik, cami cemaatini rahatsız ediyor.
Nihat Ergün: Biz kısık ateşte piştik!30 Temmuz 2014 10:26
Eski Bakan Ergün, “Biz kısık ateşte pişmiş siyasetçileriz, çiğ davranışta bulunmayız” sözleriyle ayrılık çıkmayacağını söyledi.
Sinem’in babası 4 yıllık sessizliğini bozdu30 Temmuz 2014 10:25
Şimdiye kadar hep sessiz kalan Sinem’in babası suskunluğunu bozdu.
Ünlü futbolcunun evi yanıyordu!30 Temmuz 2014 10:23
Kartal Cevizli Orhantepe Mahallesi'nde çalılık alanda bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Alevler kısa sürede geniş bir alanı kapladı.
Hablemitoğlu suikastinde derin şüphe!30 Temmuz 2014 10:07
Türkiye'nin yakın tarihine damga vuran faili meçhul cinayetler arasında yer alan, Doç. Dr. Necip Hablemitoğlu suikastı dosyası, 12 yıllık aranın ardından raftan indiriliyor.
3 günde 16 kişi boğularak can verdi30 Temmuz 2014 10:02
Türkiye'nin çeşitli bölgelerinde son 3 günde serinlemek isteyen 16 kişi boğularak can verdi.
Yollara dikkat! Yoğunluk başladı30 Temmuz 2014 10:01
Ramazan Bayramı tatili için yola çıkan tatilciler, TEM Otoyolu İstanbul istikametinde yoğunluk oluşturdu.
Aydın'da trafik kazası: 6 yaralı30 Temmuz 2014 10:00
Aydın'ın Germencik ilçesinde meydana gelen trafik kazasında ikisi çocuk 6 kişi yaralandı.
Paralel olmayanlara namus tuzağı!30 Temmuz 2014 09:35
Derin yapının kendileriyle ortak çalışmayan ve kontrollerine girmeyen emniyet müdürleri ve amirlerin eşlerini ve kızlarını yasadışı dinledikleri ortaya çıktı.
Sabella görevinden ayrıldı!
Bonzai ile ilgili korkunç gerçek
Bir günde patladı!
8.5 milyon emekliye 2 zam müjdesi
Kemer takma zorunluluğu onlara da getirildi
CHP ve MHP'yi üzecek Köşk anketi!
İşler'den gurbetçilere çağrı
Siyonistlerden tüyler ürperten slogan!
Almanlar'dan şaşırtan 3. Havalimanı övgüsü
Siyonist İsrail’e dünyadan para yağıyor!
Paralel emniyetçiler siyoniste çalışmış!
Selimiye Camisi'nde müzik zulmü
Süper Lig taraftarsız başlayacak!
Nihat Ergün: Biz kısık ateşte piştik!
Sinem’in babası 4 yıllık sessizliğini bozdu
Kırmızıgül'den yeni filminde sürpriz
Ünlü futbolcunun evi yanıyordu!
G.Saray'ın transferdeki en büyük rakibi
Hablemitoğlu suikastinde derin şüphe!
Feyenoord-Beşiktaş maçı hangi kanalda?
Demirtaş: Neden bir Kürt Cumhurbaşkanı olmasın
Fenerbahçe'den flaş Meireles kararı!
Akmerkez'e dev teklif!
Prandelli'den yıldız futbolcuya şok!
3 günde 16 kişi boğularak can verdi
Yollara dikkat! Yoğunluk başladı
Aydın'da trafik kazası: 6 yaralı
Müslüman evlerine 'nefret' broşürü
Ergenekon ve paralelcilerin 'paralel özellikleri'
Paralel olmayanlara namus tuzağı!
Galatasaray'ın teklifini reddetti!
TEOG‘da tercih maratonu başlıyor
Avukatların üç aşamalı 'şeytani' planı!
Filistinli gençler: Türkiye bölgenin ağabeyi olsun
Statta, çadırda ve halı sahada oy verecekler!
Üç padişahın hayali gerçek oldu!
Soda sevenlere önemli uyarı!
Paralelcilerin taraftarı kışkırtma tezgâhı!
Paralel yapı çözülürken...
Parmak arası terlikle direniş!
Paralelcilerden kayıtlara toplu imha!
Çözüm sürecinde eve dönüş başlıyor!
Bu salatalık 1.1 milyar dolar!
İsrail yine BM'nin okulunu vurdu!
Ulaşım 10 kat daha ucuza gelecek!
Siyonist İsrail camileri de hedef aldı!
Bitmeyen statlar çileden çıkarıyor!
Galatasaray küçülüyor mu?
Galatasaraylı taraftarları heyecanlandıran isim!
Kızılay görevlisi Türkiye'ye getirildi
İsrailli şarkıcı: Masumlar katlediliyor yüreğim paramparça!
Türkiye'ye havadan para yağdı!
‘Kadir Abi‘ sıcak bakıyor: Turistlere Kartal pençesi!
Yargıdan dinleme haberlerine emsal karar
Yalçın Ayhan'ın yeni takımı belli oldu
Gazze'de yıkılan ev sayısı
İhsanoğlu'ndan İstiklal Marşı skandalı!
Tutuklanan 11 polis Metris Cezaevi'nde
İşte Hamas'ın ateşkes şartları!
Paralelcilerden 'Erdoğan cinlerle seçim kazanıyor' iddiası
Doğalgaza zam yapılacak mı?
İsrail katliama devam ediyor
Hakim 49 polis hakkındaki kararını açıklandı
Yahudi yazar ve bilimadamı Finkelstein gözaltına alındı