Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Arena'da maçta ilk yarı / CANLI Malezya uçağının sırrı çözüldü! Netanyahu'ya ABD Kongresi'nde protesto Ömer AltaşAK Parti’nin
kendisiyle imtihanı
'Hatay' amblemi ne anlama geliyor?
'Hatay' amblemi ne anlama geliyor?
28 Eylül 2005 Çarşamba 13:32
Güncellenme Tarihi 17 Ocak 2013 Perşembe 20:31
Hatay'da düzenlenen 'I.Medeniyetler buluşması' sona erdi. Bu organizasyonun maksadı ve seçilen mekanı gibi ambleminin de ne anlama geldiği bir türlü anlaşılamadı. Haber10, bu soruları cevaplıyor: Aslında gayet iyi anlaşıldı!

Öncelikle, Medeniyetler buluşması ismine rağmen organizasyon aslında dinler buluşması olarak düzenlendi. Üç büyük din'in temsilcileri bir araya geldi.

Organizasyon için Hatay'ın seçilmesi ise bir başka ilginç noktaydı. Suriye sınırındaki Hatay ilimiz, Ortadoğu'nun en eski yerleşim bölgelerinden biri. Halen Hatay'da her dinden ve mezhepten vatandaşlarımız yaşıyor. Ama bu özelliklere sahip bir çok ilimiz var.Neden Hatay?

Bir başka nokta ise, organizasyon için yapılan amblem. Amblemin basına geçilen ilk halinde hilal yoktu. Sonradan eklenen hilal, amblemin orijinaline iliştirilmiş gibi duruyor.

Büyük Ortadoğu projesi, Büyük İsrail projesi ve küresel tekdünya devleti projesi, dinlerarası diyalog adı altında bütün kadin dinlerin içini boşaltarak yeni bir evrensel din yaratmayı öngörüyor. Bu amaçla, din olarak hiç bir iddiası kalmamış olan Yahudilik ve Hristiyanlığın sembollerr düzeyinde egemen olduğu projeye, iddiaları ve direnme potansiyeli oln islam'ında eklemlenmesi öngörülüyor.

İslam dünyasının çözülmesi ve küresel projelere açılması için, dinsel temellerden ve inançlardan arındırılması, iddialarını ve meydan okuma cesaretini kaybetmesi isteniyor. Bu amaçla, dinler, medeniyetler arası diyalog türünden cazibeli isimler altında islam coğrafyasına nüfuz etme ve İslamı her hangi bir din düzeyine indirgeyerek projelerin engeli olmaktan çıkartma çabası veriliyor.

Hatay amblemi, bu çabanın sembolü.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,847 kez okundu.

Kelebekler Vadisi'nin bitkileri, Yalova'da yetiştirildi03 Mart 2015 20:41
Konya'nın Selçuklu ilçe Belediyesi tarafından yapımı devam eden Kelebekler Vadisi'ndeki tropikal serada yetiştirilecek kelebekler için doğal yaşam alanı oluşturmak amacıyla Malezya'dan fide olarak getirilen bitkiler, Yalova'da yetiştirilerek bahçelerine gönderilmeye hazır hale getirildi.
Malezya uçağının sırrı çözüldü!03 Mart 2015 20:28
Geçtiğimiz yıl 239 yolcusuyla kayıplara karışan Malezya Hava Yolları uçağının gizemi çözüldü.
Netanyahu'ya ABD Kongresi'nde protesto03 Mart 2015 20:22
ABD kongresinde konuşan Netanyahu'yu 50'yi aşkın Demokrat Kongre üyesi dinlemek istemedi.
Perinçek ve beraberindeki heyet Şam'dan döndü03 Mart 2015 20:12
Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek ve beraberindeki 13 kişilik heyet, Suriye’de temaslarının ardından Türkiye’ye döndü.
Karnındaki bebeği iğneyle düşürdü ve gömdü03 Mart 2015 20:05
Gaziantep'te Suriyeli bir kadının, tecavüz sonucu hamile kaldığı, karnındaki bebeği iğne ile düşürüp , annesi ve kız kardeşinin yardımıyla gömdüğü öne sürüldü
Davutoğlu, askeri törenle karşılandı03 Mart 2015 20:01
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Portekizli mevkidaşı Passos Coelho tarafından, görüşme yapacakları Dışişleri Binası'nın avlusunda askeri törenle karşılandı.
Paralel Yapı operasyonunda flaş tutuklama talebi03 Mart 2015 19:55
Eskişehir merkezli usulsüz dinleme operasyonunda adliyeye sevk edilen 20 şüpheliden 14'ü tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.
IŞİD militanının üzerinden çıkanlar şok etti03 Mart 2015 19:46
Hatay'da yakalanan IŞİD, terör örgütü üyesi Suriyeli 18 yaşındaki Mahmut İsmail, jandarma sorgusunun ardından adliyeye sevk edildi.
Ballarla ilgili şoke eden gerçek!03 Mart 2015 19:39
Bakan Canikli, TV’de ve sosyal medyada reklamı yapılan balların çoğunun, yapılan testler sonucunda bal olmadığının görüldüğünü söyledi.
Silopi'de 7 terörist teslim oldu03 Mart 2015 19:38
Şırnak'ın Silopi ilçesinde biri kadın 7 terörist teslim oldu, 1 terörist yakalandı.
17 Yaşındaki evli kadın intihar etti03 Mart 2015 19:27
Hazro ilçesinde intihar eden 17 yaşındaki Delal Satıç'ın ailesi, kızlarının, kayınpederinin şiddet uygulaması sonucu intihara yöneldiğini iddia etti.
İntihar eden askerin son mesajı03 Mart 2015 19:26
İntihar eden Ordulu asker, intihardan önce sosyal paylaşım sitesinde, “Bu dünyanın yükü ağır geldi” şeklinde bir mesaj paylaştı.
BM'den Güney Sudan'a yaptırım
idam ilacı şüpheli diye idam ertelendi
Arena'da maçta ilk yarı / CANLI
Habur'da 7 PKK'lı teslim oldu
Malezya uçağının sırrı çözüldü!
Netanyahu'ya ABD Kongresi'nde protesto
Perinçek ve beraberindeki heyet Şam'dan döndü
İtalya’da kaçak göçmen sayısı artıyor
Karnındaki bebeği iğneyle düşürdü ve gömdü
Davutoğlu, askeri törenle karşılandı
Soma'daki TFF Futbol okulunda inşaat başladı
Paralel Yapı operasyonunda flaş tutuklama talebi
Fransa'da camilere hakaret mektubu
IŞİD militanının üzerinden çıkanlar şok etti
Netanyahu'ya hem alkış hem protestolu
Ballarla ilgili şoke eden gerçek!
Silopi'de 7 terörist teslim oldu
Yemen'de bombalı saldırı
İsmail Kartal'dan kritik derbi hamlesi!
Dolarda tarihi rekor gerçekleşti
Tat Gıda'dan devralma yoluyla birleşme kararı
17 Yaşındaki evli kadın intihar etti
İntihar eden askerin son mesajı
Gaziantepspor'da "penaltı" tepkisi
İki katlı bina 50 saniyede boşaltıldı
Türkmenistan Devlet Başkanı’na fahri doktora
Pervin Buldan'a göre HDP'nin oyu!
"İran müzakereleri ciddiye alıyor"
Wozniacki'den rahat başlangıç
G.Saray kupa randevusunda