Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Sow'dan eski F.Bahçeli'ye dön mesajı 28 Şubat mağdurlarından Fahri Memur tahliye oluyor! CHP'yi karıştıran fotoğraf Celal KazdağlıEylül’ün Üçüncü Haftası... İstanbul’da...
'Hatay' amblemi ne anlama geliyor?
'Hatay' amblemi ne anlama geliyor?
28 Eylül 2005 Çarşamba 13:32
Güncellenme Tarihi 31 Ekim 2014 Cuma 06:47
Hatay'da düzenlenen 'I.Medeniyetler buluşması' sona erdi. Bu organizasyonun maksadı ve seçilen mekanı gibi ambleminin de ne anlama geldiği bir türlü anlaşılamadı. Haber10, bu soruları cevaplıyor: Aslında gayet iyi anlaşıldı!

Öncelikle, Medeniyetler buluşması ismine rağmen organizasyon aslında dinler buluşması olarak düzenlendi. Üç büyük din'in temsilcileri bir araya geldi.

Organizasyon için Hatay'ın seçilmesi ise bir başka ilginç noktaydı. Suriye sınırındaki Hatay ilimiz, Ortadoğu'nun en eski yerleşim bölgelerinden biri. Halen Hatay'da her dinden ve mezhepten vatandaşlarımız yaşıyor. Ama bu özelliklere sahip bir çok ilimiz var.Neden Hatay?

Bir başka nokta ise, organizasyon için yapılan amblem. Amblemin basına geçilen ilk halinde hilal yoktu. Sonradan eklenen hilal, amblemin orijinaline iliştirilmiş gibi duruyor.

Büyük Ortadoğu projesi, Büyük İsrail projesi ve küresel tekdünya devleti projesi, dinlerarası diyalog adı altında bütün kadin dinlerin içini boşaltarak yeni bir evrensel din yaratmayı öngörüyor. Bu amaçla, din olarak hiç bir iddiası kalmamış olan Yahudilik ve Hristiyanlığın sembollerr düzeyinde egemen olduğu projeye, iddiaları ve direnme potansiyeli oln islam'ında eklemlenmesi öngörülüyor.

İslam dünyasının çözülmesi ve küresel projelere açılması için, dinsel temellerden ve inançlardan arındırılması, iddialarını ve meydan okuma cesaretini kaybetmesi isteniyor. Bu amaçla, dinler, medeniyetler arası diyalog türünden cazibeli isimler altında islam coğrafyasına nüfuz etme ve İslamı her hangi bir din düzeyine indirgeyerek projelerin engeli olmaktan çıkartma çabası veriliyor.

Hatay amblemi, bu çabanın sembolü.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,671 kez okundu.

Hatay'da "sarı toz" alarmı30 Ekim 2014 23:08
Hatay'ın İskenderun ilçesinde, kendisine zarf içerisinde sarı toz gönderildiğini iddia eden avukat, hastanede kontrol altına alındı.
'Paralel Yapı'da flaş gelişme!30 Ekim 2014 23:04
Mersin'de adliyeye getirilen 18 şüpheliden 10'u tutuklama, 8'i ise denetimli serbestlik talebiyle mahkemeye sevk edildi.
Siirt'te Kobani eylemleri ile ilgili 8 gözaltı30 Ekim 2014 22:22
Siirt’te Kobani saldırısı gerekçesiyle 6 Ekimdeki eylemlere katıldığı tespit edilen 8 kişi düzenlenen operasyonla gözaltına alındı.
Ankara Valiliği'nden 'sarı toz'la ilgili açıklama30 Ekim 2014 21:35
Ankara Valiliği, Dışişleri ve Norveç Büyükelçiliği’ne gönderilen şüpheli zarflarda sağlığı tehdit eder bir durum olmadığını açıkladı.
Diyanet Ermenek'e heyet gönderdi30 Ekim 2014 21:34
Diyanet İşleri Başkanlığı, maden kazasının yaşandığı Karaman'ın Ermenek ilçesine bir heyet gönderdi.
DHKP-C operasyonunda 4 kişi tutuklandı30 Ekim 2014 21:28
İstanbul’da terör örgütü DHKP-C’ye yönelik operasyonda 4 kişi yakalandı. Otomobilde yapılan aramada ise 7 adet silah ele geçirildi.
İşçi midibüsü devrildi: Yaralılar var30 Ekim 2014 20:24
Kahramanmaraş'ın Göksun İlçesi'nde, termik santralde çalışan mühendis ve işçileri taşıyan midibüs devrildi.
Kaza kafamızda yüzde 90-95 netleşti30 Ekim 2014 20:10
TBMM Soma Maden Faciasını Araştırma Komisyonu üyeleri, facianın yaşandığı maden ocağına girip kazanın meydana geldiği bölgede ilk kez inceleme yaptı.
Kağıthane'de silahlı market soygunu30 Ekim 2014 19:43
İstanbul Kağıthane'de maskeli soyguncu, silahı ile birlikte marketi soydu. Soyguncu paraları aldıktan sonra kayıplara karıştı.
6 şehire kuvvetli yağış uyarısı!30 Ekim 2014 19:41
Yağışların, Diyarbakır, Şanlıurfa, Mardin, Siirt, Batman ve Şırnak’ta olumsuz sonuçlar doğurabileceğine dikkat çekildi.
Hakkari'de 1 terörist teslim oldu30 Ekim 2014 19:39
Yüksekova ilçesinde terör örgütünden kaçan bir terörist güvenlik güçlerine teslim oldu.
Türkiye'ye giren tüm araçlar x-raydan geçirilecek30 Ekim 2014 19:04
Gümrük ve Ticaret Bakanı Canikli, "Nihai hedefimiz Türkiye'ye giren tüm eşya ve insan taşıyan tüm araçların x-raydan geçirilmesi" dedi.
Mehmet Metiner: PKK'nın işi bitmiştir
Fethullah Gülen, İslamcılara münafık dedi!