Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Sneijder'den çarpıcı itiraf! IŞİD'in günlük petrol geliri dudak uçuklattı! Kanal D bir diziyi daha yayından kaldırdı Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
'Hatay' amblemi ne anlama geliyor?
'Hatay' amblemi ne anlama geliyor?
28 Eylül 2005 Çarşamba 13:32
Güncellenme Tarihi 23 Ekim 2014 Perşembe 15:59
Hatay'da düzenlenen 'I.Medeniyetler buluşması' sona erdi. Bu organizasyonun maksadı ve seçilen mekanı gibi ambleminin de ne anlama geldiği bir türlü anlaşılamadı. Haber10, bu soruları cevaplıyor: Aslında gayet iyi anlaşıldı!

Öncelikle, Medeniyetler buluşması ismine rağmen organizasyon aslında dinler buluşması olarak düzenlendi. Üç büyük din'in temsilcileri bir araya geldi.

Organizasyon için Hatay'ın seçilmesi ise bir başka ilginç noktaydı. Suriye sınırındaki Hatay ilimiz, Ortadoğu'nun en eski yerleşim bölgelerinden biri. Halen Hatay'da her dinden ve mezhepten vatandaşlarımız yaşıyor. Ama bu özelliklere sahip bir çok ilimiz var.Neden Hatay?

Bir başka nokta ise, organizasyon için yapılan amblem. Amblemin basına geçilen ilk halinde hilal yoktu. Sonradan eklenen hilal, amblemin orijinaline iliştirilmiş gibi duruyor.

Büyük Ortadoğu projesi, Büyük İsrail projesi ve küresel tekdünya devleti projesi, dinlerarası diyalog adı altında bütün kadin dinlerin içini boşaltarak yeni bir evrensel din yaratmayı öngörüyor. Bu amaçla, din olarak hiç bir iddiası kalmamış olan Yahudilik ve Hristiyanlığın sembollerr düzeyinde egemen olduğu projeye, iddiaları ve direnme potansiyeli oln islam'ında eklemlenmesi öngörülüyor.

İslam dünyasının çözülmesi ve küresel projelere açılması için, dinsel temellerden ve inançlardan arındırılması, iddialarını ve meydan okuma cesaretini kaybetmesi isteniyor. Bu amaçla, dinler, medeniyetler arası diyalog türünden cazibeli isimler altında islam coğrafyasına nüfuz etme ve İslamı her hangi bir din düzeyine indirgeyerek projelerin engeli olmaktan çıkartma çabası veriliyor.

Hatay amblemi, bu çabanın sembolü.

Haber 10Haber 10

Bu haber 2,666 kez okundu.

İstanbul'da Kobani operasyonu: 16 gözaltı23 Ekim 2014 23:24
Kobani’de yaşananları bahane ederek İstanbul’daki sokak eylemlerinde molotof kullandıkları iddia edilen 3'ü kadın 16 kişi gözaltına alındı
İzmit C tipi cezaevinde yangın çıktı23 Ekim 2014 23:07
İzmit Kuruçeşme C Tipi Kapalı Cezaevi’nde mahkumlar isyan çıkardı.
Hacdan döndü, Ebola şüphesi ile hastande23 Ekim 2014 21:20
Geçtiğimiz günlerde Hacdan dönen A.Ü. yüksek ateş ve öksürük sebebiyle Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi acil servisine geldi.
Polisten kaçarken polis araçlarına çarptı23 Ekim 2014 21:15
Aksaray'da, "dur" ihtarına uymayarak peşlerine düşen polisten kaçan sürücünün kullandığı otomobil, iki polis aracına çarptı.
Akademik personele iyi haber!23 Ekim 2014 20:59
Tasarı, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'nda kabul edildi.
Sendikalar Kanunu'nun bazı hükümleri iptal edildi23 Ekim 2014 20:46
Anayasa Mahkemesi, 6356 sayılı Sendikalar ve Toplu İş Sözleşmesi Kanunu'nun bazı hükümlerini iptal etti.
İzmir'de şiddetli yağış, yollar göle döndü23 Ekim 2014 20:19
İzmir'de akşam saatlerinde etkili olan şiddetli sağanak yağmur nedeniyle cadde ve sokaklar kısa sürede göle döndü.
Diyarbakır'da bombalı araç paniği23 Ekim 2014 20:18
Diyarbakır’da bomba yüklü bir aracın kente girdiği istihbaratını alan polis, alarma geçti.
Yasin Börü okul arkadaşları tarafından anıldı23 Ekim 2014 19:48
Diyarbakır'da Kurban Bayramı'nda ihtiyaç sahiplerine kurban dağıtırken vahşice öldürülen Yasin Börü, okul arkadaşları tarafından anıldı.
"Paralel yapı" operasyonunda 2 tutuklama istemi23 Ekim 2014 19:45
Ankara'da, yasa dışı dinlemelerle ilgili "paralel yapı" soruşturması kapsamında gözaltına alındıktan sonra adliyeye getirilen 4 şüpheliden 2'si tutuklama istemiyle mahkemeye sevk edildi.
Hüseyin Gülerce ifade verdi23 Ekim 2014 18:48
Eski Zaman yazarı Hüseyin Gülerce, Paralel Yapı'ya yönelik başlatılan soruşturma kapsamında tanık sıfatıyla ifade verdi.
Soma'da bin 700 madenci iş bıraktı23 Ekim 2014 18:30
Soma'da Işıklar Maden Ocağı'nda müfettişlerin olumlu rapor vermesinin ardından tekrar işbaşı yapan yaklaşık bin 700 madenci, gece iş bıraktı
Beşiktaş coştu bir kere!
Cumhurbaşkanı Erdoğan Estonya'ya geldi
Turkcell'in yılın net karı 1,6 milyar lira!
Suriye'de varil bombalı saldırıda 20 kişi öldü
Siyonist yine tehditler yağdırdı!
'Trabzonspor kalitesini gösterdi'
İstanbul'da Kobani operasyonu: 16 gözaltı
Akdoğan: Türkiye ne zaman ayağa kalksa...
Apple'ın ilk bilgisayarına rekor fiyat
İzmit C tipi cezaevinde yangın çıktı
AK Partili meclis üyesi 6 yıldır kayıp
Sneijder'den çarpıcı itiraf!
Fenerbahçe'de Egemen sevinci
IŞİD'in günlük petrol geliri dudak uçuklattı!
Bangladeş Cemaat-i İslami'nin lideri vefat etti
Başbakan Davutoğlu nikah şahitliği yaptı
Cimbom'dan korkunç zafer
Kanal D bir diziyi daha yayından kaldırdı
Abdülkadir Selvi: IŞİD'in babası Amerika, annesi Esed yönetimidir
Ğulam Azzam vefat etti
Hacdan döndü, Ebola şüphesi ile hastande
Davutoğlu, il başkanları bir araya geldi
Polisten kaçarken polis araçlarına çarptı
Akademik personele iyi haber!
Sendikalar Kanunu'nun bazı hükümleri iptal edildi
CAS'tan F.Bahçe'ye kötü haber!
Fenerbahçe'den transfer hamlesi!
AB'de enerji ve ekonomi zirvesi
Ebola'dan ölenlerin sayısı 5 bine yaklaştı
İzmir'de şiddetli yağış, yollar göle döndü
Diyarbakır'da bombalı araç paniği
TFF'den e-bilet savunması!
IŞİD'in son taktiği şoke etti!
Sporting Lizbon tekrar için UEFA'ya başvurdu
Ömer Baba ATV'nin Kertenkele dizisinde!
ÖSO'dan Kobani'ye dev destek kararı
Trabzonspor - Lokeren: 2-0
Nur Yerlitaş'tan kötü haber
Yasin Börü okul arkadaşları tarafından anıldı
Yargı Paketi alt komisyondan geçti
"Paralel yapı" operasyonunda 2 tutuklama istemi
Hizbullah askerleri isyan etti
Vederson'a 2 maç ceza!
ABD o hedeflari bombaladı!
F.Bahçe'den yalanlama! Trabzonspor'un...
“Demokrasi dinsizlerin işi”
Hüseyin Gülerce ifade verdi
Partizan-Beşiktaş maçı iptal tehlikesi!
Marmaray`ın askıya alındığı haberi...
Soma'da bin 700 madenci iş bıraktı
Galatasaray'da çifte şok!
Flaş! 'Prandelli kararımı verdim...'
IŞİD'in petrol tesisleri vuruldu
Haram yemedi!
Otomobil alacaklara kötü haber
O baraj su tutmaya başladı
Türkiye-Kazakistan maçı biletleri satışta
'Ar-Ge işi bizde pahalı'
Bu ilimize kuvvetli yağış uyarısı!
Film için cayır cayır yandı
'Tanrıkulu'ndan jübile teklifi gelmedi'
El Clasico ne zaman saat kaçta?
100 bin lirayı bulan taksici bakın ne yaptı
Schumacher'dan iyi haber!
Online alışverişte rekor artış
Bruno Alves'in cezası belli oldu
Akaminko'nun acı günü