Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
AK Parti'deki kritik toplantı sona erdi İhvan'dan Savcı Kiraz için taziye mesajı Emniyet'e saldırı anı böyle görüntülendi Celal KazdağlıTerör örgütü, Savcı Kiraz’ı kim adına, niçin öldürdü?
Berlin Duvarı'nın yıkılışının 22’inci yılı
Berlin Duvarı'nın yıkılışının 22’inci yılı
9 Kasım 2011 Çarşamba 18:59
Güncellenme Tarihi 9 Kasım 2011 Çarşamba 17:08
Almanya, Berlin Duvarı'nın yıkılışının 22'inci yıldönümünü çeşitli etkinliklerle kutladı.

Almanya Başbakanı Angela Merkel, duvarın yıkılışı vesilesiyle düzenlenen bir etkinlikte yaptığı konuşmada, yeni bir Avrupa'nın şekillendirilmesi zamanının geldiğini, ancak hızlı bir şekilde davranılması gerektiğini belirtti.

"Çünkü dünya Avrupa'yı beklemez" diyen Merkel, borç krizinin değişim için iyi bir şekilde değerlendirilmesi gerektiğini, bunun için de sadece iyi niyet açıklamalarının yeterli olmadığını, AB sözleşmeleri dahil olmak üzere gerçek anlamda yapısal değişikliklerin gerçekleştirilmesi gerektiğini ifade etti.

Avrupa'nın yeni sorumluluklar üstlenmesi gerektiğini de kaydeden Merkel, "Sorumluluğumuz ülkelerimizin sınırlarında sona ermiyor" diye konuştu.

Berlin Eyaleti Başbakanı Klaus Wowereit da Bernauer Strasse adlı sokakta, eski Berlin Duvarının üzerinden doğudan batıya kaçmaya çalışırken sınır askerleri tarafından öldürülen insanlar için kurulan anıtın önünde düzenlenen bir anma törenine katıldı.

Wowereit konuşmasında, eski Doğu Almanya (DDR) vatandaşlarının cesareti sonucunda Berlin Duvarının yıkıldığını belirterek, bunu mümkün kıldıkları için teşekkür etti.

Törende anıtın önüne yanan mumlar konuldu. Berlin Duvarı 13 Ağustos 1961 tarihinde yapılmış, 9 Kasım 1989 tarihinde de iki Almanya'nın birleşmesinden sonra yıkılmıştı.

Almanya'daki bazı sinagoglarda da bugün, Nazi döneminde hayatını kaybeden Yahudiler için anma törenleri düzenlenecek.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 65 kez okundu.

Denktaş'tan KTFF'ye kararlılık mesajı30 Mart 2015 18:52
KKTC Başbakan Yardımcısı Denktaş, Rum Futbol Federasyonu ile başlatılan süreç devam ettikçe KTFF ile ilişkileri askıya almada kararlı olduklarını söyledi.
Donbas'ın yüzde 70'i geri alındı24 Mart 2015 08:13
Ukrayna ordusunun çok güçlü olduğunu savunan Poroşenko, Donbas'ın 100'den fazla yerleşim alanı dahil Donetsk ve Luhansk illerinin yüzde 70'inin geri alındığını söyledi.
Yıkılan ülke: Suriye20 Mart 2015 08:26
Suriye'de iç savaş 5. yılına girdi. Geride kalan 4 yılda onbinlerce kişi hayatını kaybetti, şehirler harabeye döndü.
Alman kanalı Rusları kızdırdı18 Şubat 2015 16:58
Almanya ZDF Televizyonu, Rus tanklarının Ukrayna'ya girdiği yönünde bir haber yayınladı.
Obama'nın danışmanından UFO itirafı18 Şubat 2015 16:55
Emekliliğe hazırlanan Obama'nın danışmanı John Podesta, ABD'nin 'UFO dosyaları'nın kamuya açılmasını sağlayamamayı en büyük başarısızlığı olarak nitelendirdi.
Doğal gaz ile onlara yaptırım uygulayabilir18 Şubat 2015 16:01
İran dini lideri Hamaney: "İran, gerekirse dünya ve Avrupa'nın ihtiyacı olan doğal gaz ile onlara yaptırım uygulayabilir"
Hong Kong'da gripten bir günde 18 kişi öldü18 Şubat 2015 15:56
Hong Kong'da geçen aydan bu yana etkili olan grip salgınında dün 18 kişinin hastalıktan yaşamını yitirdiği bildirildi.
Şii ve Sünniler Boko Haram'ı kınadı18 Şubat 2015 15:38
Kamerun'un güneyinde Sünni ve Şiiler, Boko Haram örgütünü birlikte kınadı.
Muhalefete karşı Başbakanı savundu18 Şubat 2015 15:29
Başbakan Valls'in anayasa ile ilgili kararı üzerine Cumhurbaşkanı Hollande; 'Tasarı ile ilgili olarak ne risk alma ne de kaybedecek zaman olmadığı için anayasanın ilgili fıkrasının işletilmesini destekliyorum' dedi.
Almanya'daki Yahudilerden önemli karar18 Şubat 2015 14:51
Avrupa ülkelerinde Yahudilere gerçekleştirilen saldırıların ardından Almanya’da yaşayan Yahudi aileler, çocuklarını okula göndermeyecek.
Sen Afrikalısın metroya binemezsin18 Şubat 2015 14:48
PSG-Chelsea Şampiyonlar Ligi maçı öncesi, İngiliz taraftarların Afrika kökenli bir yolcuyu metroya almaması tepkilere neden oldu.
Yunanistan için geri sayım başladı18 Şubat 2015 14:41
Yunanistan Başbakanı Çipras için, yardım programının uzatılması konusunda zaman daralırken, ülkenin avrodan ayrılma ihtimali de güçleniyor.
AK Parti'deki kritik toplantı sona erdi
KPSS'deki kopya skandalı ÖSYM'ye sıçradı!
Gülen'den şehit Savcı'ya bir gün gecikmeli taziye
Buhari'den Boko Haram ve yolsuzlukla mücadele sözü
Bursaspor'a UEFA'dan müjde
Muzaffer Tekin kimdir?
Ergenekon sanığı Muzaffer Tekin öldü!
Fenerbahçe'de gündem Emenike
New York Borsası düşüşle kapandı
Yılmaz Güney doğum gününde anıldı
Banvit tek farkla galip
Futbolcunun kirayı ödeyecek parası yok
CHP, Elif Sultan Kalsen'i böyle savunmuştu
Katil zanlısı kafaları karıştırdı
İngiltere uyruklu 9 kişi hakkında sınır dışı etme süreci başlatıldı
Liverpool golcüsünü Çizme'de buldu
Kayıp müzisyenin cesedi bulundu
Ajax golcüsünü bırakmadı
İhvan'dan Savcı Kiraz için taziye mesajı
Brüksel'de Nasreddin Hoca heykeli önünde eylem
İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın okuduğu surenin meali
Savcı Kiraz rehin alınmadan önce abdest almış
Yemen'deki Mısırlıların tahliyesine başlandı
Vali Şahin'den saldırı sonrası ilk açıklama
BM'den Irak'ta mezhep çatışması uyarısı
5 dağcı hayatını kaybetti
Fransız Alpleri'nde kara gün
Pepe 2 hafta yok
Bodrum'da silahlı saldırı: 1 ölü
Savcının odasında tek silah bulundu
Eski Bakan hakkındaki önerge reddedildi
THY'nin Taipei hattı tanıtım töreni yapıldı
Emniyet'e saldırı anı böyle görüntülendi
İsveçli ünlü şarkıcıya "aşırı hız" cezası
53 günder kayıptı, bakın ne halde bulundu!
Arsenal Petr Cech'in kararını bekliyor
Galatasaray'ın Hagi pişmanlığı!
Tavşanlı Linyitspor küme düştü
Berkin Elvan'ın Ailesi'nden 'son açıklama'
Transferi Devler Ligi belirleyecek
O fotoğrafı Milli Gazete de yayınlamış!
Sağlık Bakanlığı'ndan yeni açıklama
C.Başkanı Erdoğan: Cübbeli de bal gibi aranır!
İsrail'den AAYB'ye üye olma niyeti
AK Partili Metiner'in acı günü
Öğretmenleri taşıyan minibüse tır çarptı: 7 yaralı
Kadın teröristin kimliği belli oldu
Galatasaray'dan 42 sayı fark
Kılıçdaroğlu'na şehit evi önünde büyük protesto!
Bolivya Savunma Bakanı görevinden alındı
Üniversitelilerden Savcı'yı şehit eden teröristlere destek!
Teröristlerin cenazeleri Adli Tıp’tan alındı
Hollande, IKBY heyetini kabul etti
Emniyet'e saldıranlar 5 kişi miydi?
Meksika'da petrol platformunda yangın çıktı
ABD piyasaları ve dolar verilerle geriliyor
Tayland'da sıkıyönetim kaldırıldı
Cumhurbaşkanı Erdoğan yurda dönüyor
Erdoğan'dan sürpriz görüşme!
'Parmak bilgisayar'lar geliyor'
Saldırı sonrası çok sayıda kişi gözaltına alındı
Suriye'ye geçmeye çalışan 9 İngiliz yakalandı