Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İşte Göğebakan’ın son sağlık durumu! Sneijder'den sürpriz karar! Hep aynı bahane! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Berlin Duvarı'nın yıkılışının 22’inci yılı
Berlin Duvarı'nın yıkılışının 22’inci yılı
9 Kasım 2011 Çarşamba 18:59
Güncellenme Tarihi 9 Kasım 2011 Çarşamba 17:08
Almanya, Berlin Duvarı'nın yıkılışının 22'inci yıldönümünü çeşitli etkinliklerle kutladı.

Almanya Başbakanı Angela Merkel, duvarın yıkılışı vesilesiyle düzenlenen bir etkinlikte yaptığı konuşmada, yeni bir Avrupa'nın şekillendirilmesi zamanının geldiğini, ancak hızlı bir şekilde davranılması gerektiğini belirtti.

"Çünkü dünya Avrupa'yı beklemez" diyen Merkel, borç krizinin değişim için iyi bir şekilde değerlendirilmesi gerektiğini, bunun için de sadece iyi niyet açıklamalarının yeterli olmadığını, AB sözleşmeleri dahil olmak üzere gerçek anlamda yapısal değişikliklerin gerçekleştirilmesi gerektiğini ifade etti.

Avrupa'nın yeni sorumluluklar üstlenmesi gerektiğini de kaydeden Merkel, "Sorumluluğumuz ülkelerimizin sınırlarında sona ermiyor" diye konuştu.

Berlin Eyaleti Başbakanı Klaus Wowereit da Bernauer Strasse adlı sokakta, eski Berlin Duvarının üzerinden doğudan batıya kaçmaya çalışırken sınır askerleri tarafından öldürülen insanlar için kurulan anıtın önünde düzenlenen bir anma törenine katıldı.

Wowereit konuşmasında, eski Doğu Almanya (DDR) vatandaşlarının cesareti sonucunda Berlin Duvarının yıkıldığını belirterek, bunu mümkün kıldıkları için teşekkür etti.

Törende anıtın önüne yanan mumlar konuldu. Berlin Duvarı 13 Ağustos 1961 tarihinde yapılmış, 9 Kasım 1989 tarihinde de iki Almanya'nın birleşmesinden sonra yıkılmıştı.

Almanya'daki bazı sinagoglarda da bugün, Nazi döneminde hayatını kaybeden Yahudiler için anma törenleri düzenlenecek.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 52 kez okundu.

Hamas, İsrail F16'sını vurdu!23 Temmuz 2014 01:46
Kassam Tugayları, Gazze -Deyr Al Balah semalarındaki İsrail'e ait F16 savaş uçağını vurduğunu açıkladı.
Helikopter caddenin ortasına çakıldı18 Temmuz 2014 14:03
Güney Kore'de bir süre önce meydana gelen feribot kazasında kaybolanları aramak için uçuş gerçekleştiren bir helikopter Gwangju kentindeki bir caddenin ortasına çakıldı. Alev topuna dönen helikopterdeki 5 kişi hayatını kaybetti.
Esed yine ölüm yağdırdı!14 Temmuz 2014 01:09
Suriye'de Esed'e bağlı ordu birliklerinin, muhaliflerin denetimindeki bölgelere düzenlediği saldırılarda 46 kişinin öldüğü bildirildi.
John Kerry Mahmud Abbas ile görüştü10 Temmuz 2014 17:35
ABD Dışişleri Bakanı John Kerry, Gazze'deki durumla ilgili Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Kassam, İsrail'i vurdu08 Temmuz 2014 23:14
İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırılarında 3'ü çocuk 16 kişi öldü. Tel Aviv, 40 bin yedek askeri göreve çağırdı. Hamas ve diğer örgütler füzelerle karşılık veriyor. Kudüs'te üç patlama meydana geldi.
Avrupa Asfalt Üstyapı Birliğine Türk başkan08 Temmuz 2014 13:08
Türkiye Asfalt Müteahhitleri Derneği Başkanı Özcan, Avrupa Asfalt Üstyapı Birliği Başkanlığına seçildi
Otomobil devinde ölüm skandalı02 Temmuz 2014 08:00
Farklı sorunlardan dolayı toplam 28 milyon aracını geri çağıran şirket, şimdi de bir ölüm haberiyle sarsıldı.
İsrail kaçıranların isimlerini açıkladı27 Haziran 2014 10:20
İsrail ordusundan yapılan yazılı açıklamada, kaybolan yerleşimcilerin Hamas tarafından kaçırıldığı iddiası yinelendi
MEB sınavla yurt dışına 100 okutman gönderecek24 Haziran 2014 16:06
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), Dışişleri Bakanlığı'ndan gelen talepler doğrultusunda sınavla Yurt Dışında görevlendirilmek üzere 100 okutman seçecek.
Almanya'da skandal! Yanlış tedaviden 77 ölüm24 Haziran 2014 10:40
Alman Tabipler Odası, Berlin'de 2013 yılındaki tedavilerle ilgili istatistik raporunu açıkladı.
İsrail askerleri Filistinli çocuğu öldürdü21 Haziran 2014 23:25
Batı Şeria'daki İsrail askeri kampı yakınlarında çobanlık yapan Filistinli çocuk, İsrail askerlerinin açtığı ateş sonucu hayatını kaybetti.
Guantanamo’da değil ABD’de yargılanacak18 Haziran 2014 09:56
Beyaz Saray, ABD’nin Bingazi Konsolosluğu’na Eylül 2012’de düzenlenen saldırının elebaşlarından Ebu Khatallah'ın, Guantanamo’da değil ABD’de yargılanacağını açıkladı.
Bayramda tatlı tüketimine dikkat!
İsrail'den Filistinli esirlere işkence
Yüksek Askeri Şura 4'ünde toplanıyor
Prandelli'nin istediği yerli yıldız!
Cameron'dan Putin uyarısı
Hindistan'da kaza: 11 çocuk öldü
AB ülkesinden vize müjdesi
İşte Göğebakan’ın son sağlık durumu!
Sneijder'den sürpriz karar!
Emeklinin borcu siliniyor!
Hep aynı bahane!
Dikkat! İstanbul'da elektrik kesintisi!
Tüm Filistin Gazze için ayaklandı
Bonzaiye bir kurban daha
Bilic'ten itiraf!
Pensilvanya - CHP ilişkisiyle ilgili bomba iddia
Ersun Yanal’dan görülmemiş yasak!
Davutoğlu Gazze için Katar'a gitti
G.Saray'ın iki yabancısı resmen ayrılıyor!
F.Bahçe dünya devlerini geride bıraktı!
'Entarisi Dım Dım Yar' mahkemelik oldu
Su kirliliği tarihe karışıyor!
Galatasaray, Huntelaar'ın peşinde
Devlet 1.2 milyon TL’lik güneş gözlüğü satacak
Sivasspor imza şov yaptı!
Otomobil ve minibüsün tanımı değişti
İhsanoğlu, Bahçeli ve Kılıçdaroğlu'nun izinde
Avrupa Merkez Bankası hacklendi!
Gökhan Töre transferinde nakit krizi!
Kudüs Seriyyeleri operasyona başlıyor!
Türkiye'ye hakaret dolu protesto!
Sigara yasakları başlıyor! Bakan açıkladı!
Gümrük kapılarında oy verme yarın başlıyor
Bayramda hava nasıl olacak?
Gazze'de şehit sayısı 800'ü aştı
Libya Başbakanı'na seyahat engeli!
Paralel örgüt operasyonunda flaş gelişme!
Erdoğan için MHP'den istifa etti
Paralel örgüt hesap veriyor!
Bayramda şehir dışına çıkacaklar dikkat!
G.Saray'a kötü haber!
IŞİD peygamber türbesini havaya uçurdu!
Cuma namazında 3. İntifada'ya destek çağrısı!
Filistinliler için gıyabi cenaze namazı kılındı
İsrail 2,5 yaşındaki çocuğu katletti!
El-Kassam'dan Türkiye açıklaması!
Filistin 3. İntifada için ayakta!
Kelepçeli şovun organizatörü belli oldu!
Erdoğan Köşk'e çıkarsa yeni başbakan...
Senaryo ortaya çıktı operasyon öne alındı
Kıbrıs’ta diplomatik skandal
Geç kaldık!
Erdoğan: Bizim geleneğimizde frak yok
İsrail'in katliamını uzaydan görüntüledi
Dev şirketten büyük tazminat!
Erdoğan CNN International'a konuştu!
Saldırılar Roma'da protesto edildi
Barzani'den Ban ki-Moon'a özgürlük çıkışı
Bakan Yılmaz'dan Bingöl'e büyük müjde
Torba tasarının 3. bölümü de geçti
Batı’dan İsrail’e ilk ciddi uyarı
Bakanların nasıl dinlendiği ortaya çıktı!
Güneş: Bugünü unutmayacağım
İsrail'e 115 roketle karşılık verecekler
Paralelciler, milyonlarca gencin hayallerini böyle çaldı!
Dinlenen kriptolu telefonlar tespit edildi