Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız... G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı Dev adamlar yıkıldı! Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
Hukuksuzluğun bu kadarı
Hukuksuzluğun bu kadarı
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:40
Güncellenme Tarihi 25 Eylül 2010 Cumartesi 15:38
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı.

Vakit'te yer alan haber şöyle: YARSAV'cılara istedikleri kararları aldırtmak için yapılması gerekenleri konuştuğu, internete düşen ses kaydı ile ortaya çıkınca www.habervaktim.com adlıinternetsitesine baskın düzenletmesi ile gündemde olan Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı. Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hazırladığı iddianamede, Dönmez ve Karahasanoğlu, ömürleri boyunca hiç çalışmadıkları bir gazetede, hiç yer almayan bir haberden sorumlu tutularak, suçlu ilan edildiler. İDDİANAMEDEN BİLGİLER Vakit Gazetesi'ne tebliğ edilen ve Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nca hazırlanarak Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi'ne sunulan iddianamede,HSYKÜyesi Ali Suat Ertosun “mağdur” olarak görülüyor. Şüpheli ise yazar Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu. Suç: Sesli, yazılı veya görüntülü bir ileti ile hakaret, adli yargılamayı etkilemeye teşebbüs. Suç tarihi: 30.03.2010. Sevk Maddesi:TCK125/1-2-3.a-4, 288/1, 53. Madde. Deliller: Gazete aslı, şüphelilerin kimlik bilgileri. STAR GAZETESİ VE YENER DÖNMEZ Cumhuriyet Savcısı Pircan Barut Emre imzalı iddianamede, aynen şöyle deniliyor: “Yaygın süreli yayın yapan Star gazetesinin suç tarihli baskısının 5. sayfasında Yener Dönmez ismi ve fotoğrafı altında ‘Hazır nöbetteyken Kuban Silivri'yi boşaltsın!' başlığı ile yazılan haberde yer alan...” Ardından da bahsedilen haberden alıntı aktarılıyor. STAR'DA HİÇ ÇALIŞMADILAR Ancak Yener Dönmez de, Ahmet Can Karahasanoğlu da ömürleri boyunca Star gazetesinde hiç çalışmadılar. STAR'DA BÖYLE BİR HABER DE YOK Ayrıca, Star gazetesinin söz konusu sayısında böyle bir haber de bulunmuyor. Buna rağmen, Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile birlikte Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hiç çalışmadıkları Star gazetesinde, hiç olmayan bir haberden sorumlu tutularak suçlu ilan ediliyor. CEZALANDIRILMALARI İSTENİYOR İddianamede şöyle deniliyor: “Böylelikle atılı suçların işlendiği anlaşıldığından; soruşturma aşamasında savunması alınamayan eser sahibinin eser içeriğini kabul etmemesi halinde sorumlu yazı işleri müdürü olan şüphelinin 5187 sayılı Basın Kanunu'nun 11. maddesi gereğince cezai sorumluluğu hususundaki kanıtların takdiri yargılama makamına ait olmak üzere; şüphelilerin kovuşturmalarının mahkemenizce yapılarak, yukarıda belirtilen yasa maddeleri gereğince cezalandırılmalarına ve oluşa uygun güvenlik tedbiri uygulanmasına karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur.” BU NASIL İŞ? Bu durum akıllarda, birilerinin yönlendirmesi sonucu kulaktan dolma bilgilerle yazar Yener Dönmez hakkında dava açılmak istendiği şüphesini uyandırdı. Bu iddianame, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya'nınAK Partialeyhine açtığı kapatma davasında sunduğu delilleri Google'dan toplaması skandalını geride bırakacağa benziyor.

Bu haber 458 kez okundu.

Kocaeli'de kırmızı alarm!02 Eylül 2014 19:20
Gebze, Kandıra, Kartepe, Derince ve İzmit ilçelerindeki bazı hayvanlarda mavi dil hastalığı görülmesi üzerine karantina başlatıldı.
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...02 Eylül 2014 19:18
Diyarbakır'da F-16 savaş uçağı düştü. Kadın pilot yüzbaşı Burcu Arpacı, uçak düşmeden önce fırlatma sistemini kullanarak kurtuldu.
AK Parti MYK başladı02 Eylül 2014 19:17
AK Parti Merkez Karar Yürütme Kurulu (MYK), Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığında ilk kez toplandı.
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir02 Eylül 2014 19:16
BM Gıda ve Tarım Örgütü, Ebola salgınının gıda krizine yol açabileceği uyarısında bulundu.
Mersin'de parti binasına kumar baskını02 Eylül 2014 18:45
Mersin'de polis ekipleri Güven Partisi'nin il binasına kumar baskını düzenledi.
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti02 Eylül 2014 18:44
Avrupalı Türk Demokratlar Birliği Genel Başkanı Çelik, Berlin'deki Mevlana Camisinin kundaklanmasıyla ilgili konuştu.
Ebola taşıyan adam panik yarattı02 Eylül 2014 18:43
Afrika’da artan Ebola tehlikesi bu kez virüs taşıyan bir adamın tedaviden kaçarak pazar yerine gelmesiyle korku yarattı.
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!02 Eylül 2014 18:26
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, atama bekleyen 40 bin öğrenci için tarih verdi.
5 gün boyunca yağmur var!02 Eylül 2014 18:07
Marmara'ya yağış geliyor. 5 gün boyunca yağmur var. Meteoroloji'ye göre 5 gün boyunca tüm Türkiye'de yağmur görülecek.
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı02 Eylül 2014 17:02
Türkiye savunma sanayisinin yılın 8 ayındaki ihracatı 1 milyar doları aşarken, bu dönemde en çok satış Amerika'ya yapıldı.
TİB: Sızan 12 ses kaydı 25 Aralık’tan02 Eylül 2014 16:54
25 Aralık Soruşturması sonrasında bazı telefon görüşmelerinin internette yayınlanması üzerine inceleme yapan Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı (TİB), 12 ses kaydının soruşturma dosyasından sızdırıldığını belirledi. TİB sızan kayıtları savcılığa bildirdi.
Suriyeli 100 bin kimsesiz çocuğa yardım02 Eylül 2014 16:42
İHH İnsani Yardım Vakfı, Suriye'deki saldırılarda ailesini kaybeden 100 bin Suriyeli kimsesiz çocuğa gıda başta olmak üzere kıyafet, barınma gibi çeşitli yardımlarda bulunuyor.
Kocaeli'de kırmızı alarm!
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...
AK Parti MYK başladı
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Beşiktaş'ta izin sona eriyor!
Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama
G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı
Milyonda bir ihtimaldi: Beyaz bebeği oldu!
Mersin'de parti binasına kumar baskını
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti
Ebola taşıyan adam panik yarattı
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!
Dev adamlar yıkıldı!
5 gün boyunca yağmur var!
Osmanlı'yı yakından tanıdılar!
'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'
Diyarbakır'da F-16 düştü!
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!
Savaşın çocukları "barış" için ant içti
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak
Esed'e ağır darbe!
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
TSK'da kaç tane general var?
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı
Kuzey Irak'ta benzin 1.62 lira oldu
Galatasaray ve Fenerbahçe PFDK'da!
Mısır'da bombalı saldırı: 11 ölü
TİB: Sızan 12 ses kaydı 25 Aralık’tan
1 milyon kişi yerinden oldu!
Suriyeli 100 bin kimsesiz çocuğa yardım
Kocaeli'de 10 mahalle karantinada!
Kadir İnanır: "Aslanlar gibiyim"
AB Bakanı Bozkır: AB kapılarını açsa biz kapatırız
Mevsimsel gripler öldürücüdür
AK Parti'den Meclis'e olağanüstü çağrı!
Tepki çeken haber: Hz. Muhammed'in mezarı taşınacak
Dolar yeniden yükselişe geçti
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Telefon dolandırıcılığında son nokta
İspanya'da işsizlik tekrar yükselişte!
İstanbul uzantılı internet adresleri geliyor
İsrail kabinesinde işgal çatlağı
C.Başkanı Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
İngiltere bölünecek mi?
Eti güneş batmadan tüketin!
Darbe üstüne darbe yedi!
Dikkat! Sıcak havalarda artıyor
Türk yazılımcılardan müthiş uygulama
Hakemlere yüzde 90 zam!
İsrailli Bakan Ariel: Bizi Arap ülkeleri cesaretlendiriyor!
Cep telefonu görüşmeleri şifrelenebilecek
Milliler'e Sırp hakem
Almanya'dan İsrail işgaline tepki
Galatasaray 8 transfer yaptı
Almanya'dan İsrail işgaline tepki
Beşiktaş'tan 52.3 milyon Euroluk imza
Zincirleme kaza: 9 yaralı
Demba Ba kadro dışı!
Danimarka-Türkiye maçının hakemi belli oldu
Ateşkes Gazze'deki ablukayı hafifletmedi
Pandev'den Fenerbahçe mesajı!
Çocuğu okula yeni başlayacak aileler dikkat!
Evden çıkan 5 kamyon çöp şoke etti!
Kulüplerden "Passolig" açıklaması