Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Yargıtay‘ın imamına işlem yapılmadı Cübbeli Ahmet'ten paralel yapı operasyonuna gönderme! Hamas, İsrail F16'sını vurdu! Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
Hukuksuzluğun bu kadarı
Hukuksuzluğun bu kadarı
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:40
Güncellenme Tarihi 25 Eylül 2010 Cumartesi 15:38
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı.

Vakit'te yer alan haber şöyle: YARSAV'cılara istedikleri kararları aldırtmak için yapılması gerekenleri konuştuğu, internete düşen ses kaydı ile ortaya çıkınca www.habervaktim.com adlıinternetsitesine baskın düzenletmesi ile gündemde olan Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı. Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hazırladığı iddianamede, Dönmez ve Karahasanoğlu, ömürleri boyunca hiç çalışmadıkları bir gazetede, hiç yer almayan bir haberden sorumlu tutularak, suçlu ilan edildiler. İDDİANAMEDEN BİLGİLER Vakit Gazetesi'ne tebliğ edilen ve Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nca hazırlanarak Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi'ne sunulan iddianamede,HSYKÜyesi Ali Suat Ertosun “mağdur” olarak görülüyor. Şüpheli ise yazar Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu. Suç: Sesli, yazılı veya görüntülü bir ileti ile hakaret, adli yargılamayı etkilemeye teşebbüs. Suç tarihi: 30.03.2010. Sevk Maddesi:TCK125/1-2-3.a-4, 288/1, 53. Madde. Deliller: Gazete aslı, şüphelilerin kimlik bilgileri. STAR GAZETESİ VE YENER DÖNMEZ Cumhuriyet Savcısı Pircan Barut Emre imzalı iddianamede, aynen şöyle deniliyor: “Yaygın süreli yayın yapan Star gazetesinin suç tarihli baskısının 5. sayfasında Yener Dönmez ismi ve fotoğrafı altında ‘Hazır nöbetteyken Kuban Silivri'yi boşaltsın!' başlığı ile yazılan haberde yer alan...” Ardından da bahsedilen haberden alıntı aktarılıyor. STAR'DA HİÇ ÇALIŞMADILAR Ancak Yener Dönmez de, Ahmet Can Karahasanoğlu da ömürleri boyunca Star gazetesinde hiç çalışmadılar. STAR'DA BÖYLE BİR HABER DE YOK Ayrıca, Star gazetesinin söz konusu sayısında böyle bir haber de bulunmuyor. Buna rağmen, Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile birlikte Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hiç çalışmadıkları Star gazetesinde, hiç olmayan bir haberden sorumlu tutularak suçlu ilan ediliyor. CEZALANDIRILMALARI İSTENİYOR İddianamede şöyle deniliyor: “Böylelikle atılı suçların işlendiği anlaşıldığından; soruşturma aşamasında savunması alınamayan eser sahibinin eser içeriğini kabul etmemesi halinde sorumlu yazı işleri müdürü olan şüphelinin 5187 sayılı Basın Kanunu'nun 11. maddesi gereğince cezai sorumluluğu hususundaki kanıtların takdiri yargılama makamına ait olmak üzere; şüphelilerin kovuşturmalarının mahkemenizce yapılarak, yukarıda belirtilen yasa maddeleri gereğince cezalandırılmalarına ve oluşa uygun güvenlik tedbiri uygulanmasına karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur.” BU NASIL İŞ? Bu durum akıllarda, birilerinin yönlendirmesi sonucu kulaktan dolma bilgilerle yazar Yener Dönmez hakkında dava açılmak istendiği şüphesini uyandırdı. Bu iddianame, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya'nınAK Partialeyhine açtığı kapatma davasında sunduğu delilleri Google'dan toplaması skandalını geride bırakacağa benziyor.

Bu haber 455 kez okundu.

Yargıtay‘ın imamına işlem yapılmadı23 Temmuz 2014 02:20
AK Partili Şahin'in"Cemaat'in Yargıtay'da imamı var" açıklaması üzerine Yargıtay'a gönderdiği bilgi ve belgelerde isimleri verilerek tanık gösterdiği iki avukatın görüşüne dahi başvurulmadan alındığı ortaya çıktı.
Niğde'de 3,5 kilo esrar ele geçirildi23 Temmuz 2014 02:14
Niğde Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, 3,5 kilo esrar ele geçirdi.
Cübbeli Ahmet'ten paralel yapı operasyonuna gönderme!23 Temmuz 2014 01:50
Cübbeli Ahmet Hoca olarak bilinen Ahmet Mahmut Ünlü, "Kim bana zulmettiyse duam tuttu" diyerek ilginç bir göndermede bulundu.
Şanlıurfa'da Bediüzzaman mevlidi23 Temmuz 2014 01:34
Şanlıurfa’da, 54 yıldır Bediüzzaman Said Nursi ve şehitlerin anısına yapılan mevlide vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Filistin için Sarıyer tek yürek23 Temmuz 2014 01:33
AK Parti Sarıyer İlçe Başkanlığı tarafından organize edilen İsrail protestosuna binlerce vatandaş katıldı.
7 kişi daha sağlık kontrolünden geçti23 Temmuz 2014 00:54
Terörle Mücadele Şubesi ekipleri tarafından düzenlenen operasyonda gözaltına alınan 7 şüpheli daha sağlık kontrolünden geçirildi.
Erciyes'ten 3 gollü galibiyet!23 Temmuz 2014 00:37
TRT'nin 50. Yıl Kupası ilk maçında Kayseri Erciyesspor, Akhisar Belediyespor'u 3-0 yendi.
Yaz saatini beğenmedi, kış saatine geçiyor!23 Temmuz 2014 00:35
Rusya 2011 yılından bu yana uyguladığı yaz saati kararından vaz geçti ve Devlet Başkanı Vladimir Putin Rusya'nın 26 Ekim'den itibaren kış saatine geçmesini ön gören yasa tasarısını imzaladı.
Erdoğan'dan BM'ye: İsrail artık anlamalı23 Temmuz 2014 00:30
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, BM Genel Sekreteri Ban Ki-Mun ile görüştü.
İhsanoğlu'na protesto şoku!23 Temmuz 2014 00:10
Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu, İzmir'de büyük bir şok yaşadı.
Emrullah İşler'den Mirzabeyoğlu yorumu22 Temmuz 2014 23:59
Başbakan Yardımcısı Emrullah İşler, Ereğli'de partisinin ilçe başkanlığını ve belediyeyi ziyaret etti.
Sakaryalı belediyeden İsrail'e boykot!22 Temmuz 2014 23:58
Sakarya'da bulunan Karapürçek ilçesi belediye başkanı Orhan Yıldırım’ın talimatıyla sosyal tesislerde İsrail markası ürünler satılmayacak.
Yargıtay‘ın imamına işlem yapılmadı
Trabzonspor'dan çifte transfer!
Niğde'de 3,5 kilo esrar ele geçirildi
Fenerbahçe'den NBA'in yolunu tuttu!
Cübbeli Ahmet'ten paralel yapı operasyonuna gönderme!
Hamas, İsrail F16'sını vurdu!
Şanlıurfa'da Bediüzzaman mevlidi
Filistin için Sarıyer tek yürek
Haram lokma yemediler mi?
7 kişi daha sağlık kontrolünden geçti
Erciyes'ten 3 gollü galibiyet!
Atletico Madrid, İzmir'e geliyor!
Yaz saatini beğenmedi, kış saatine geçiyor!
Erdoğan'dan BM'ye: İsrail artık anlamalı
İhsanoğlu'na protesto şoku!