Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Arsenal-G.Saray maçında D-Smart kurnazlığı! Suriyeli yaralı yakınlarına kötü muamele! Bakanlığın talimatıyla o ilçeye girmek yasak Prof. Dr. Erol GökaYeni denizin balıklarıyız
Hukuksuzluğun bu kadarı
Hukuksuzluğun bu kadarı
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:40
Güncellenme Tarihi 25 Eylül 2010 Cumartesi 15:38
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı.

Vakit'te yer alan haber şöyle: YARSAV'cılara istedikleri kararları aldırtmak için yapılması gerekenleri konuştuğu, internete düşen ses kaydı ile ortaya çıkınca www.habervaktim.com adlıinternetsitesine baskın düzenletmesi ile gündemde olan Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı. Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hazırladığı iddianamede, Dönmez ve Karahasanoğlu, ömürleri boyunca hiç çalışmadıkları bir gazetede, hiç yer almayan bir haberden sorumlu tutularak, suçlu ilan edildiler. İDDİANAMEDEN BİLGİLER Vakit Gazetesi'ne tebliğ edilen ve Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nca hazırlanarak Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi'ne sunulan iddianamede,HSYKÜyesi Ali Suat Ertosun “mağdur” olarak görülüyor. Şüpheli ise yazar Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu. Suç: Sesli, yazılı veya görüntülü bir ileti ile hakaret, adli yargılamayı etkilemeye teşebbüs. Suç tarihi: 30.03.2010. Sevk Maddesi:TCK125/1-2-3.a-4, 288/1, 53. Madde. Deliller: Gazete aslı, şüphelilerin kimlik bilgileri. STAR GAZETESİ VE YENER DÖNMEZ Cumhuriyet Savcısı Pircan Barut Emre imzalı iddianamede, aynen şöyle deniliyor: “Yaygın süreli yayın yapan Star gazetesinin suç tarihli baskısının 5. sayfasında Yener Dönmez ismi ve fotoğrafı altında ‘Hazır nöbetteyken Kuban Silivri'yi boşaltsın!' başlığı ile yazılan haberde yer alan...” Ardından da bahsedilen haberden alıntı aktarılıyor. STAR'DA HİÇ ÇALIŞMADILAR Ancak Yener Dönmez de, Ahmet Can Karahasanoğlu da ömürleri boyunca Star gazetesinde hiç çalışmadılar. STAR'DA BÖYLE BİR HABER DE YOK Ayrıca, Star gazetesinin söz konusu sayısında böyle bir haber de bulunmuyor. Buna rağmen, Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile birlikte Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hiç çalışmadıkları Star gazetesinde, hiç olmayan bir haberden sorumlu tutularak suçlu ilan ediliyor. CEZALANDIRILMALARI İSTENİYOR İddianamede şöyle deniliyor: “Böylelikle atılı suçların işlendiği anlaşıldığından; soruşturma aşamasında savunması alınamayan eser sahibinin eser içeriğini kabul etmemesi halinde sorumlu yazı işleri müdürü olan şüphelinin 5187 sayılı Basın Kanunu'nun 11. maddesi gereğince cezai sorumluluğu hususundaki kanıtların takdiri yargılama makamına ait olmak üzere; şüphelilerin kovuşturmalarının mahkemenizce yapılarak, yukarıda belirtilen yasa maddeleri gereğince cezalandırılmalarına ve oluşa uygun güvenlik tedbiri uygulanmasına karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur.” BU NASIL İŞ? Bu durum akıllarda, birilerinin yönlendirmesi sonucu kulaktan dolma bilgilerle yazar Yener Dönmez hakkında dava açılmak istendiği şüphesini uyandırdı. Bu iddianame, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya'nınAK Partialeyhine açtığı kapatma davasında sunduğu delilleri Google'dan toplaması skandalını geride bırakacağa benziyor.

Bu haber 462 kez okundu.

Kanalizasyonda Roma eserleri bulundu02 Ekim 2014 13:12
Ulus’ta yapımı devam eden Hacı Bayram Veli Çarşısı Sokağı'nın kanalizasyon çalışmalarında tarihi eserler bulundu.
Mardin'de bir ilk!02 Ekim 2014 13:01
İçişleri Bakanlığı'nın son kararname ile Mardin'e ilk kez bir kadın Kaymakam atandı
Otobanda parçalanmış ceset!02 Ekim 2014 13:01
Bursa-İzmir otoyolunda Çağlayan TIR Parkı’nda bir erkek cesedi bulundu.
Belediyelerdeki eş başkanlık uygulamasına durdurma02 Ekim 2014 12:59
Diyarbakır 3. İdare Mahkemesi, Diyarbakır'ın 7 ilçe belediyesindeki "eş başkanlık" uygulamasıyla ilgili yürütmenin durdurulmasına karar verdi.
Süre doldu kartlar hala ortada yok02 Ekim 2014 12:58
Milli güvenliği ihlal ettiği gerekçesiyle iptal edilen ikinci elektronik kimlik kartı ihalesinin yankıları sürerken ilk ihalenin de süresinin defalarca aşıldığı ortaya çıktı. 2012 yılında ihaleyi alan Gate Elektronik projeyi 9 ay geciktirdi. Hazırlanması gereken 2 milyon kart da henüz pilot bölgelere dağıtılmadı.
Hüseyin Üzmez tahliye edildi02 Ekim 2014 12:55
Hüseyin Üzmez, psikolojik sorunları ve prostat rahatsızlığı nedeniyle, cumhuriyet savcısı tarafından tahliye edildi.
İtalyan basınından Arda'ya tam not!02 Ekim 2014 12:41
Atletico Madrid'in Juventus'u 1-0 yendiği maçta takımının golünü atan milli futbolcu Arda Turan, İtalyan basınından tam not aldı.
Mahkeme'den "eş başkanlık" uyugulamasına durdurma!02 Ekim 2014 12:37
Diyarbakır 3. İdare Mahkemesi, Diyarbakır'ın 7 ilçe belediyesindeki "eş başkanlık" uygulamasıyla ilgili yürütmenin durdurulmasına karar verdi.
Şahan "utanç" dedi Arda Turan beğendi!02 Ekim 2014 12:15
Şahan Gökbakar'ın dün akşamki karşılaşmada saha içi ve tribünde yaşanan olaylarla ilgili yaptığı paylaşımı Arda Turan da beğendi.
Bayram trafiği erken başladı02 Ekim 2014 12:04
Kurban Bayramı'nı memleketlerinde geçirmek isteyenler trafiğe takılmamak için erkenden yollara düştü.
Size bunu yapanlar misliyle bedelini ödeyecekler!02 Ekim 2014 11:58
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, Musul'da rehin alındıktan sonra Türkiye'ye getirilen Türk diplomat ve ailelerine hitaben, "Size bunu yapanlar mislisiyle, kat kat fazlasıyla ödeyeceklerdir" dedi.
İtfaiye operasyonunda 5 kişi tutuklandı02 Ekim 2014 11:58
Adliyeye sevk edilen 10 şüpheliden 5'i tutuklandı, 5'i de serbest bırakıldı
Türkiye'yi derecelendirmeye hazırlanıyor
Kanalizasyonda Roma eserleri bulundu
Otobanda parçalanmış ceset!
Mardin'de bir ilk!
Belediyelerdeki eş başkanlık uygulamasına durdurma
Süre doldu kartlar hala ortada yok
İşte Beyaz Karanfil'in yayın günü!
'Felaketle' karşı karşıya!
Hüseyin Üzmez tahliye edildi
Arsenal-G.Saray maçında D-Smart kurnazlığı!
James Bond'un yeni romanı çıkıyor
İtalyan basınından Arda'ya tam not!
Caddede kano keyfi
Mahkeme'den "eş başkanlık" uyugulamasına durdurma!
Nakil başvuruları bayramdan sonra açıklanacak
Müslüman öğrencilere bayram yok
''Melo kırmızı kart görmeliydi"
Türkiye, Sırbistan'a geçit vermiyor
HSYK'da hukukçular dışında da üye bulunmalı
Şahan "utanç" dedi Arda Turan beğendi!
Otomotiv ihracatı 9 ayda 17 milyar dolara dayandı
Ebola doktorlarına 10 milyon dolar
Kurban eti nasıl saklanmalı?
Bal öksürük ilacı kadar etkili
Bayram trafiği erken başladı
Hülya Koçyiğit’i yıkan haber!
Müzakere ediyoruz, aklınızı başınıza toplayın!
İtfaiye operasyonunda 5 kişi tutuklandı
Size bunu yapanlar misliyle bedelini ödeyecekler!
TSK'dan Süleyman Şah mesajı!
Mahalleliden atık su nöbeti
Hicretin hüzünlü durağı: Sevr
PTT 1. Lig'de yaprak dökümü erken başladı
Galatasaray'a ceza geliyor!
"Potanın Perileri"nin rakibi Sırbistan
Kahvaltıyı kavurmayla yapmayın
Devlet Bakanı: Amerika beni öldürmek istiyor!
Enerji için servet harcadık
Altın Portakal gözünü Londra'daki yıldızlara dikti
İşte TSK'daki paralel örgüt ve kod adları!
Ayrılıkçılar Donetsk havaalanına saldırı başlattı
IŞİD Kobani'yi üç yönden kuşattı
Ekonomiye maliyeti 11 milyon lira
Usulsüzlük operasyonunda 5 tutuklama
Suriyeli yaralı yakınlarına kötü muamele!
Devlet içinde Kürtlerin imhasından medet umanlar var!
Yasaklanmış 10 bebek ismi!
Yargıtay’daki şoke edecek paralel ilişkiler ağı!
Polisten uyarılı bayram tebriği!
IŞİD'in amacı Çözüm sürecini sonlandırmak!
Kiliseye izin verilen Küba'da cami yasak
Hindistan ve ABD anlaştı
Çalışanlar dikkat! Maaş hesabında devrim
Şampiyonlar Ligi'nde son durum
ÖSYM sonuç ekranında tek bir isim!
Bayram trafiği erken başladı!
Öcalan çözüm karşıtlarını yine hayal kırıklığına uğrattı!
Bakanlığın talimatıyla o ilçeye girmek yasak
Öz kızını 12 yıl sakladı!
Hac parası kül oldu
Zaman Gazetesi başörtüsünü unuttu!
Yolsuzluk istifası hükümeti dağıttı
Ay'da gizli geometrik şekiller bulundu
DESAM'dan çözüm sürecine tam destek!
55 öğrenci hastaneye kaldırıldı
Bolu Dağı'nda trafik denetimleri arttırıldı