Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Bu sürecin tarafı 77 milyondur! Görmez'den barış için dua çağrısı McCarthy: Asıl soykırımı Ermeniler yaptı! Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
Hukuksuzluğun bu kadarı
Hukuksuzluğun bu kadarı
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:40
Güncellenme Tarihi 25 Eylül 2010 Cumartesi 15:38
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı.

Vakit'te yer alan haber şöyle: YARSAV'cılara istedikleri kararları aldırtmak için yapılması gerekenleri konuştuğu, internete düşen ses kaydı ile ortaya çıkınca www.habervaktim.com adlıinternetsitesine baskın düzenletmesi ile gündemde olan Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı. Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hazırladığı iddianamede, Dönmez ve Karahasanoğlu, ömürleri boyunca hiç çalışmadıkları bir gazetede, hiç yer almayan bir haberden sorumlu tutularak, suçlu ilan edildiler. İDDİANAMEDEN BİLGİLER Vakit Gazetesi'ne tebliğ edilen ve Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nca hazırlanarak Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi'ne sunulan iddianamede,HSYKÜyesi Ali Suat Ertosun “mağdur” olarak görülüyor. Şüpheli ise yazar Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu. Suç: Sesli, yazılı veya görüntülü bir ileti ile hakaret, adli yargılamayı etkilemeye teşebbüs. Suç tarihi: 30.03.2010. Sevk Maddesi:TCK125/1-2-3.a-4, 288/1, 53. Madde. Deliller: Gazete aslı, şüphelilerin kimlik bilgileri. STAR GAZETESİ VE YENER DÖNMEZ Cumhuriyet Savcısı Pircan Barut Emre imzalı iddianamede, aynen şöyle deniliyor: “Yaygın süreli yayın yapan Star gazetesinin suç tarihli baskısının 5. sayfasında Yener Dönmez ismi ve fotoğrafı altında ‘Hazır nöbetteyken Kuban Silivri'yi boşaltsın!' başlığı ile yazılan haberde yer alan...” Ardından da bahsedilen haberden alıntı aktarılıyor. STAR'DA HİÇ ÇALIŞMADILAR Ancak Yener Dönmez de, Ahmet Can Karahasanoğlu da ömürleri boyunca Star gazetesinde hiç çalışmadılar. STAR'DA BÖYLE BİR HABER DE YOK Ayrıca, Star gazetesinin söz konusu sayısında böyle bir haber de bulunmuyor. Buna rağmen, Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile birlikte Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hiç çalışmadıkları Star gazetesinde, hiç olmayan bir haberden sorumlu tutularak suçlu ilan ediliyor. CEZALANDIRILMALARI İSTENİYOR İddianamede şöyle deniliyor: “Böylelikle atılı suçların işlendiği anlaşıldığından; soruşturma aşamasında savunması alınamayan eser sahibinin eser içeriğini kabul etmemesi halinde sorumlu yazı işleri müdürü olan şüphelinin 5187 sayılı Basın Kanunu'nun 11. maddesi gereğince cezai sorumluluğu hususundaki kanıtların takdiri yargılama makamına ait olmak üzere; şüphelilerin kovuşturmalarının mahkemenizce yapılarak, yukarıda belirtilen yasa maddeleri gereğince cezalandırılmalarına ve oluşa uygun güvenlik tedbiri uygulanmasına karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur.” BU NASIL İŞ? Bu durum akıllarda, birilerinin yönlendirmesi sonucu kulaktan dolma bilgilerle yazar Yener Dönmez hakkında dava açılmak istendiği şüphesini uyandırdı. Bu iddianame, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya'nınAK Partialeyhine açtığı kapatma davasında sunduğu delilleri Google'dan toplaması skandalını geride bırakacağa benziyor.

Bu haber 470 kez okundu.

Bu sürecin tarafı 77 milyondur!01 Mart 2015 14:28
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Abdulhamit Gül, eski Türkiye'nin karanlık günlerinin geride kaldığını belirterek, "Bu süreçten rahatsız olanlar, Türkün Kürdün kanı üzerinde siyaset yapan statükoculardır" dedi.
Petrolcülerden tarihi fren01 Mart 2015 14:27
Fiyatların aniden son altı yılın en düşük seviyelerine düşmesiyle, enerji şirketleri de kendilerini kaotik bir dönemin içinde buldu. Petrol ve petrokimya projelerine yapılacak yatırım harcamaları bir yılda 100 milyar dolar azalacak.
Görmez'den barış için dua çağrısı01 Mart 2015 14:27
Diyanet İşleri Başkanı Görmez, barışın daim olması, düşmanlığın bir daha bu topraklara gelmemek üzere gönderilmesi için herkese dua etme çağrısında bulundu.
Ramazan Akyürek iki ismi suçladı!01 Mart 2015 14:23
Hrant Dink cinayeti soruşturması kapsamında tutuklanan Ramazan Akyürek, savcılık ifadesinde Celalettin Cerrah ve Sabri Uzun'u suçladı.
Adana'da feci olay!01 Mart 2015 14:06
Adana'da 19 yaşındaki bir genç, tartıştığı kuzeninin gırtlağını kesti.
Sürpriz Lucescu iddiası! Ukrayna basını yazdı01 Mart 2015 14:05
Romen teknik adam Mircea Lucescu, Shakhtar Donetsk ile yol ayrımına geldi.
Hurda toplama yöntemi sil baştan01 Mart 2015 14:04
Hurda stoğunu daha iyi değerlendirmek ve modern bir sistem oluşturmak için "Atık Getirme Merkezleri" kurulacak.
Ordu-Giresun Havalimanı ay sonunda açılıyor01 Mart 2015 14:02
Türkiye'nin en büyük projeleri arasında yer alan Ordu-Giresun Havalimanı'nın bu ay sonu açılması hedefleniyor.
Özel tabuta koyup diri diri eve gömmüşler01 Mart 2015 14:00
Ağrı'da 3 gündür kayıp olan 28 yaşındaki Ferhat Tanrıkulu boş bir evde açılan çukur içinde özel yaptırılmış tabutta gömülü halde ölü bulundu
Ünlü firma 8 bin kişiyi işe alacak01 Mart 2015 13:59
Münihli otomobil devi BMW’nin dünya çapında sekiz bin kişiyi işe alacağı açıklandı.
KCK'dan silah bırakma açıklaması!01 Mart 2015 13:47
Öcalan'ın PKK'ya yaptığı 'silah bırakmak için olağanüstü kongre toplamaya çağrısı' üzerine bir açıklama yapan KCK Yürütme Konseyi Eşbaşkanlığı, bunun 'hükümetin atacağı adımlara' bağlı olduğunu belirtti.
IŞİD'in Musul'da yıktığı heykeller sahte çıktı01 Mart 2015 13:45
Musul'un sürgündeki valisi Asil Nuceyfi, IŞİD'in Musul'da yakıp yıkdığı eserlerin sahte olduğunu söyledi.
Bu sürecin tarafı 77 milyondur!
Görmez'den barış için dua çağrısı
Petrolcülerden tarihi fren
İngilizler açıkladı! Gökhan Töre yuvadan uçuyor
Parlamento seçimleri ertelendi
Ramazan Akyürek iki ismi suçladı!
Emekliye 335 TL zam müjdesi
Ak Parti anketlerinde HDP'nin en yüksek oy oranı
İran'dan İsrail'e "terörist" çıkışı
Dermatologlardan lazer uyarısı
Fatih Terim Bursa'da
Adana'da feci olay!
Sürpriz Lucescu iddiası! Ukrayna basını yazdı
Hurda toplama yöntemi sil baştan
Askeriye de sigarayı yasaklıyorlar!
Ordu-Giresun Havalimanı ay sonunda açılıyor
Özel tabuta koyup diri diri eve gömmüşler
Ünlü firma 8 bin kişiyi işe alacak
İtalya Sabri Sarıoğlu'nu konuşuyor!
KCK'dan silah bırakma açıklaması!
IŞİD'in Musul'da yıktığı heykeller sahte çıktı
Timea Bacsinszky şampiyon oldu
Trabzonspor lige odaklandı