Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Gulam Azam felç geçirdi! ABD ve İran arasında 35 yıl sonra bir ilk! İmralı'ya heyet gidecek mi? Prof. Dr. Erol GökaÇözüm süreci
emin ellerde
Hukuksuzluğun bu kadarı
Hukuksuzluğun bu kadarı
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:40
Güncellenme Tarihi 25 Eylül 2010 Cumartesi 15:38
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı.

Vakit'te yer alan haber şöyle: YARSAV'cılara istedikleri kararları aldırtmak için yapılması gerekenleri konuştuğu, internete düşen ses kaydı ile ortaya çıkınca www.habervaktim.com adlıinternetsitesine baskın düzenletmesi ile gündemde olan Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı. Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hazırladığı iddianamede, Dönmez ve Karahasanoğlu, ömürleri boyunca hiç çalışmadıkları bir gazetede, hiç yer almayan bir haberden sorumlu tutularak, suçlu ilan edildiler. İDDİANAMEDEN BİLGİLER Vakit Gazetesi'ne tebliğ edilen ve Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nca hazırlanarak Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi'ne sunulan iddianamede,HSYKÜyesi Ali Suat Ertosun “mağdur” olarak görülüyor. Şüpheli ise yazar Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu. Suç: Sesli, yazılı veya görüntülü bir ileti ile hakaret, adli yargılamayı etkilemeye teşebbüs. Suç tarihi: 30.03.2010. Sevk Maddesi:TCK125/1-2-3.a-4, 288/1, 53. Madde. Deliller: Gazete aslı, şüphelilerin kimlik bilgileri. STAR GAZETESİ VE YENER DÖNMEZ Cumhuriyet Savcısı Pircan Barut Emre imzalı iddianamede, aynen şöyle deniliyor: “Yaygın süreli yayın yapan Star gazetesinin suç tarihli baskısının 5. sayfasında Yener Dönmez ismi ve fotoğrafı altında ‘Hazır nöbetteyken Kuban Silivri'yi boşaltsın!' başlığı ile yazılan haberde yer alan...” Ardından da bahsedilen haberden alıntı aktarılıyor. STAR'DA HİÇ ÇALIŞMADILAR Ancak Yener Dönmez de, Ahmet Can Karahasanoğlu da ömürleri boyunca Star gazetesinde hiç çalışmadılar. STAR'DA BÖYLE BİR HABER DE YOK Ayrıca, Star gazetesinin söz konusu sayısında böyle bir haber de bulunmuyor. Buna rağmen, Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile birlikte Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hiç çalışmadıkları Star gazetesinde, hiç olmayan bir haberden sorumlu tutularak suçlu ilan ediliyor. CEZALANDIRILMALARI İSTENİYOR İddianamede şöyle deniliyor: “Böylelikle atılı suçların işlendiği anlaşıldığından; soruşturma aşamasında savunması alınamayan eser sahibinin eser içeriğini kabul etmemesi halinde sorumlu yazı işleri müdürü olan şüphelinin 5187 sayılı Basın Kanunu'nun 11. maddesi gereğince cezai sorumluluğu hususundaki kanıtların takdiri yargılama makamına ait olmak üzere; şüphelilerin kovuşturmalarının mahkemenizce yapılarak, yukarıda belirtilen yasa maddeleri gereğince cezalandırılmalarına ve oluşa uygun güvenlik tedbiri uygulanmasına karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur.” BU NASIL İŞ? Bu durum akıllarda, birilerinin yönlendirmesi sonucu kulaktan dolma bilgilerle yazar Yener Dönmez hakkında dava açılmak istendiği şüphesini uyandırdı. Bu iddianame, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya'nınAK Partialeyhine açtığı kapatma davasında sunduğu delilleri Google'dan toplaması skandalını geride bırakacağa benziyor.

Bu haber 464 kez okundu.

Mantardan 3 ölüm daha23 Ekim 2014 14:38
Konya'da yedikleri mantardan 2 kişinin zehirlenerek hayatını kaybetmesinin ardındann bir ölüm haberi de Ordu'dan geldi.
Park halindeki otomobilde 119 kilo esrar bulundu23 Ekim 2014 13:58
Bolu'da bir dinlenme tesisinde park halinde bulunan otomobilde 119 kilogram esrar ele geçirildi.
Bir gecede 13 dükkan soyan biri yakalandı23 Ekim 2014 13:47
AKSARAY’da bir hana çatıdan girilerek bir gecede antika eşya satılan 13 mağazanın soyulması olayıyla ilgili bir kişi gözaltına alındı.
Ağrı'da MERS virüsü şüphesi23 Ekim 2014 13:46
Ağrı'da hacdan döndükleri belirtilen iki kişi, yüksek ateş nedeniyle MERS virüsü şüphesiyle gözlem altına alındı.
Eşinden billbordla özür diledi23 Ekim 2014 13:42
Şanlıurfa'da bir kişi, eşinin kendisini affetmesi için kiraladığı billboarda ilan verdi
Sakarya'da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu23 Ekim 2014 13:18
Adapazarı ilçesinde düzenlenen operasyonda çok sayıda tarihi eser ele geçirildi.
TRT ekibini gasp edip bıçakladılar23 Ekim 2014 12:36
Gaziantep'te suç şebekesini görüntüleyen TRT ekibi gasp edildikten sonra bıçaklandı.
Bakan Çelik'ten 'kan parası' yorumu23 Ekim 2014 12:21
Çalışma Bakanı Faruk Çelik, Mecidiyeköy'deki asansör kazası sonrasında gündeme gelen ''kan parası'' iddialarını yorumladı.
Erzurum'da 12 kişi tutuklandı23 Ekim 2014 12:19
Hınıs ilçesinde IŞİD bahanesiyle düzenlenen izinsiz gösterilere karıştıkları gerekçesiyle gözaltına alınan 12 kişi tutuklandı.
Dünyanın en zor sanatı23 Ekim 2014 11:58
Sanatları yok olmaya yüz tutan oyma bağlamanın kalan son ustaları küskün. Büyük bir sabır, aşk, özveri ve dikkat isteyen oyma bağlama yapımını 50 yıldır sürdüren Mersinli ustalar, yapımı bir yıldan fazla süren tek bir oyma bağlama için 40-50 milyon kez keser sallıyor.
Antarktika'da Türk üssü hedefi23 Ekim 2014 11:53
Antarktika kıtasında Türkiye'nin ilk üssünü açmak için çalışmalarda bulunan TAKBAM, 5 yıl içinde kıtada üs açılmasını hedefliyor.
Memurların mesai saati değişiyor23 Ekim 2014 11:51
Yaz saati uygulaması nedeniyle memurların mesai saati pazartesi gününden itibaren değişiyor.
Mantardan 3 ölüm daha
Platini futbola Türk modelini getiriyor!
Mehmet Demirkol: Messi 14 yaşında bize gelseydi...
ABD'li General'den IŞİD açıklaması
Gulam Azam felç geçirdi!
Windows 10'a güncelleme geldi
FIFA sıralamasında geriledik
Akıllı telefonlar için 26 Ekim uyarısı
Merkez bankası faizi oranını düşürmedi
Fernandes'in yıldızı Rusya'da söndü
Gmail artık tarih oluyor
Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü ona emanet
Külllerinden doğdu 3 milyona ulaştı
iPhone 6'da bir sorun daha çıktı
Park halindeki otomobilde 119 kilo esrar bulundu
Bir gecede 13 dükkan soyan biri yakalandı
Ağrı'da MERS virüsü şüphesi
ABD ve İran arasında 35 yıl sonra bir ilk!
Eşinden billbordla özür diledi
Kurtlar Vadisi hayranlarına kötü haber!
Petroldeki düşüş, türev piyasalarını etkiledi
Kurtulmuş: Problemleri çözmeliyiz
ABD, Kuzey Irak'ta yeni üs kuruyor
Moğolistan’da dinozor kemikleri bulundu
Sakarya'da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu
E-ticarette yeni dönem başlıyor
Harabe evde yaşam savaşı
Osmanlı Arşivi hayranlık uyandırdı
Sadece Galatasaray yenilmedi
Arınç: Aklını kullan İdris Beyciğim!
Husiler'in 'karşı devrim' çabası
Petrol fiyatları fren tutmuyor
'Partizan'ı boş geçmem'
"Yedi Güzel Adam" sinemaya uyarlanıyor
Mesnevi Azericeye çevrildi
Türkiye, kara para listesinden çıktı
TRT ekibini gasp edip bıçakladılar
Dolandırılıyoruz!
Sergen’in atı değil, sistem önemli