Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Gülen kararları bakın kimlerle alıyor Dışişleri Bakanlığı'ndan seyahat uyarısı! Yalova Belediye Başkanı: Yine ağaç keserim Ömer AltaşO Amca!
Hukuksuzluğun bu kadarı
Hukuksuzluğun bu kadarı
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:40
Güncellenme Tarihi 25 Eylül 2010 Cumartesi 15:38
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı.

Vakit'te yer alan haber şöyle: YARSAV'cılara istedikleri kararları aldırtmak için yapılması gerekenleri konuştuğu, internete düşen ses kaydı ile ortaya çıkınca www.habervaktim.com adlıinternetsitesine baskın düzenletmesi ile gündemde olan Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı. Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hazırladığı iddianamede, Dönmez ve Karahasanoğlu, ömürleri boyunca hiç çalışmadıkları bir gazetede, hiç yer almayan bir haberden sorumlu tutularak, suçlu ilan edildiler. İDDİANAMEDEN BİLGİLER Vakit Gazetesi'ne tebliğ edilen ve Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nca hazırlanarak Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi'ne sunulan iddianamede,HSYKÜyesi Ali Suat Ertosun “mağdur” olarak görülüyor. Şüpheli ise yazar Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu. Suç: Sesli, yazılı veya görüntülü bir ileti ile hakaret, adli yargılamayı etkilemeye teşebbüs. Suç tarihi: 30.03.2010. Sevk Maddesi:TCK125/1-2-3.a-4, 288/1, 53. Madde. Deliller: Gazete aslı, şüphelilerin kimlik bilgileri. STAR GAZETESİ VE YENER DÖNMEZ Cumhuriyet Savcısı Pircan Barut Emre imzalı iddianamede, aynen şöyle deniliyor: “Yaygın süreli yayın yapan Star gazetesinin suç tarihli baskısının 5. sayfasında Yener Dönmez ismi ve fotoğrafı altında ‘Hazır nöbetteyken Kuban Silivri'yi boşaltsın!' başlığı ile yazılan haberde yer alan...” Ardından da bahsedilen haberden alıntı aktarılıyor. STAR'DA HİÇ ÇALIŞMADILAR Ancak Yener Dönmez de, Ahmet Can Karahasanoğlu da ömürleri boyunca Star gazetesinde hiç çalışmadılar. STAR'DA BÖYLE BİR HABER DE YOK Ayrıca, Star gazetesinin söz konusu sayısında böyle bir haber de bulunmuyor. Buna rağmen, Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile birlikte Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hiç çalışmadıkları Star gazetesinde, hiç olmayan bir haberden sorumlu tutularak suçlu ilan ediliyor. CEZALANDIRILMALARI İSTENİYOR İddianamede şöyle deniliyor: “Böylelikle atılı suçların işlendiği anlaşıldığından; soruşturma aşamasında savunması alınamayan eser sahibinin eser içeriğini kabul etmemesi halinde sorumlu yazı işleri müdürü olan şüphelinin 5187 sayılı Basın Kanunu'nun 11. maddesi gereğince cezai sorumluluğu hususundaki kanıtların takdiri yargılama makamına ait olmak üzere; şüphelilerin kovuşturmalarının mahkemenizce yapılarak, yukarıda belirtilen yasa maddeleri gereğince cezalandırılmalarına ve oluşa uygun güvenlik tedbiri uygulanmasına karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur.” BU NASIL İŞ? Bu durum akıllarda, birilerinin yönlendirmesi sonucu kulaktan dolma bilgilerle yazar Yener Dönmez hakkında dava açılmak istendiği şüphesini uyandırdı. Bu iddianame, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya'nınAK Partialeyhine açtığı kapatma davasında sunduğu delilleri Google'dan toplaması skandalını geride bırakacağa benziyor.

Bu haber 468 kez okundu.

Gülen kararları bakın kimlerle alıyor19 Aralık 2014 11:13
Gülen’e bir dönem en yakın isimlerden olan Latif Erdoğan, Gülen’in kararları tek başına almadığını belirterek ilişkide olduğu güçleri açıkladı.
Davutoğlu Neçirvan Barzani'yi kabul etti19 Aralık 2014 11:12
Başbakan Ahmet Davutoğlu ile Irak Kürt Bölgesel Yönetimi Başbakanı Neçirvan Barzani görüşmesi başladı.
Ehliyetten hazineye 860 milyon lira gelir19 Aralık 2014 11:11
Sertifikasını ehliyete dönüştürmemiş olan 1 milyon 725 bin kişi, mayıs 2015'e kadar Hazine'ye 860 milyon lira gelir bırakacak...
Deprem değil tanker paniği ...19 Aralık 2014 11:10
Adana'da 30 ton LPG yüklü tanker sürücüsü araçtan indiği sırada hareket edince TOKİ konutlarına çarptı. Deprem olduğunu zannedip dışarı çıkan apartman sakinleri korkulu anlar yaşadı.
Kaz Dağı'nda 'sihirli mantar' bulundu19 Aralık 2014 11:09
ÇANAKKALE’nin Bayramiç İlçesi sınırlarında kalan Kaz Dağı’nın kuzey yamaçlarında ’sihirli mantar’ olarak bilinen ve yiyen kişinin halüsinasyonlar görmesine neden olan mantar türüne rastlandı.
Yalçın Akdoğan'dan sürpriz ziyaret!19 Aralık 2014 11:06
Son dönemde iddialı dizilerle izleyicilerin karşısına çıkan TRT'nin yeni dizisi Filinta'nın setini Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan ziyaret etti.
Sorguda çözüldüler!19 Aralık 2014 11:02
14 Aralık operasyonunda gözaltına alınan paralel örgüt elemanları sorguda birbirlerini suçlamaya başladı.
20 yılda 4 kez kansere yakalandı ama yılmadı19 Aralık 2014 10:56
İleri evre meme kanseri olduğunu 20 yıl önce öğrenen 2 çocuk annesi Hacer Turan, 4 kez vücudunun çeşitli yerlerine yayılan kanserle mücadeleye yılmadan devam ediyor.
İngiltere'yi kaosa sokan roman!19 Aralık 2014 10:55
Yazar Hillary Mantel’in 2014 yılında kaleme aldığı Margaret Thatcher Suikastı adlı kısa romanı İngiltere’de kaos yarattı
Mardin’e doğalgaz müjdesi19 Aralık 2014 10:49
Mardin'de İstasyon Mahallesi ile Organize Sanayi Bölgesi'nde doğalgaz kullanımına başlanıyor.
İki şehir arası 70 dakika oluyor19 Aralık 2014 10:47
Ankara-İstanbul Hattı'nı 70 dakikaya indirecek doğrudan hat için görüşme trafiği yürütülüyor.
Dışişleri Bakanlığı'ndan seyahat uyarısı!19 Aralık 2014 10:46
Dışişleri Bakanlığı, Lübnan’a seyahat eden ve bu ülkede yaşayan Türk vatandaşlarını tedbirli olmaları için uyardı.
Sow o günün rövanşına çıkacak
Suriyeli sanatçıya 5 yıl hapis
Ünlü isim emlakçıların kabusu oldu
Gülen kararları bakın kimlerle alıyor
Davutoğlu Neçirvan Barzani'yi kabul etti
Taşgetiren: Hepinizin Abisi idi
"Cemaat" görünümünden "örgüt" görünümüne geçiş
Ehliyetten hazineye 860 milyon lira gelir
Deprem değil tanker paniği ...
6 kişi açlıktan öldü
Emrah bebeğiyle ilk fotoğrafını paylaştı
Kaz Dağı'nda 'sihirli mantar' bulundu
Yalçın Akdoğan'dan sürpriz ziyaret!
İşte Galatasaray'ı tehdit eden 5 isim!
Sorguda çözüldüler!
FIS Snowboard Dünya Kupası için geri sayım
20 yılda 4 kez kansere yakalandı ama yılmadı
İngiltere'yi kaosa sokan roman!
Kanada'da sigara yasağı genişliyor
Mardin’e doğalgaz müjdesi
İşte Waris'in en büyük isteği
İki şehir arası 70 dakika oluyor
Dışişleri Bakanlığı'ndan seyahat uyarısı!
Kumar aşkı elektronik kelepçe dinlemedi!
Taraftarlara 3 yıl ceza
Kaz Dağı'nda 'Sihirli mantar' bulundu
Sınırda kaçakçılara darbe
Paralelcilerin algı operasyonuna tokat gibi yanıt
8000 bin yıllık zeytinyağı bulundu
Anadolu Efes liderlik maçını kaybetti
Günde 100 telden fazla dökülüyorsa dikkat!
Emine Ün'ün acı günü
Veliefendi Hipodromu’nda yangın
Borsa, güne yükselişle başladı
e-Devlet kullanıcısı 20 milyona yaklaştı
Prandelli geri dönüyor
Yalova Belediye Başkanı: Yine ağaç keserim
Şüpheli kovalayan polis aracı devrildi: 2 yaralı
Ağaçlar Aralık ayının ortasında çiçek açtı
"Osmanlı tatları" üniversite öğrencilerine anlatıldı
Zonguldak'ta madencilerin yer altındaki eylemi
Kanada'da sigara yasağı genişliyor
Mısır'da 'hukuksuzluk' rekoru kırıldı
Samsung'dan Apple'a rakip servis!
Galatasaray Ocak'ta bombayı patlatıyor
F.Bahçe Avrupa'nın zirvesinde
İzmir'de ev yangını: 1 ölü
Tütün'e yeni tarife
Hugh Jackman hayranlarını kıramadı!
Beşiktaş'ta mutlu son! İmzaya geliyor
G.Saray'dan Avrupa Süper Ligi bombası!
10 bin "çocuk asker" var
Emrah bebeğinin fotoğrafını paylaştı!
Ölmeden fişini çekip organlarını aldılar!
Fair play ihlali maç tekrarlatıyor!
Taliban'a operasyon başladı: Ağır darbe
Köy sakinleri imza kampanyası başlattı
Bürosunu basıp öldürdüler
Dedesinin köpeği parçaladı
Diego Ribas' resmen istediler!
AB'de tarihi obezite kararı
Terim ve kızına, ‘küfür’ tazminatı
'Seçimlerden önce çözüm sürecini uzlaşma sağlayacağız'
Ev alana, evlenene ve eğitime devlet desteği
Maliye Bakanlığına 7 uzman yardımcısı alınacak
ABD Filistin'in tasarısına soğuk bakıyor
Polis Doğubeyazıt'ı ablukaya aldı