Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

F.Bahçeliler G.Saray için harekete geçti Bakanlar Kurulu toplandı Bahçeli koleksiyonuna bir yenisi daha ekledi Aslan DeğirmenciAk Saçlı heyeti oluşuyor
Hukuksuzluğun bu kadarı
Hukuksuzluğun bu kadarı
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:40
Güncellenme Tarihi 25 Eylül 2010 Cumartesi 15:38
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı.

Vakit'te yer alan haber şöyle: YARSAV'cılara istedikleri kararları aldırtmak için yapılması gerekenleri konuştuğu, internete düşen ses kaydı ile ortaya çıkınca www.habervaktim.com adlıinternetsitesine baskın düzenletmesi ile gündemde olan Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı. Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hazırladığı iddianamede, Dönmez ve Karahasanoğlu, ömürleri boyunca hiç çalışmadıkları bir gazetede, hiç yer almayan bir haberden sorumlu tutularak, suçlu ilan edildiler. İDDİANAMEDEN BİLGİLER Vakit Gazetesi'ne tebliğ edilen ve Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nca hazırlanarak Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi'ne sunulan iddianamede,HSYKÜyesi Ali Suat Ertosun “mağdur” olarak görülüyor. Şüpheli ise yazar Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu. Suç: Sesli, yazılı veya görüntülü bir ileti ile hakaret, adli yargılamayı etkilemeye teşebbüs. Suç tarihi: 30.03.2010. Sevk Maddesi:TCK125/1-2-3.a-4, 288/1, 53. Madde. Deliller: Gazete aslı, şüphelilerin kimlik bilgileri. STAR GAZETESİ VE YENER DÖNMEZ Cumhuriyet Savcısı Pircan Barut Emre imzalı iddianamede, aynen şöyle deniliyor: “Yaygın süreli yayın yapan Star gazetesinin suç tarihli baskısının 5. sayfasında Yener Dönmez ismi ve fotoğrafı altında ‘Hazır nöbetteyken Kuban Silivri'yi boşaltsın!' başlığı ile yazılan haberde yer alan...” Ardından da bahsedilen haberden alıntı aktarılıyor. STAR'DA HİÇ ÇALIŞMADILAR Ancak Yener Dönmez de, Ahmet Can Karahasanoğlu da ömürleri boyunca Star gazetesinde hiç çalışmadılar. STAR'DA BÖYLE BİR HABER DE YOK Ayrıca, Star gazetesinin söz konusu sayısında böyle bir haber de bulunmuyor. Buna rağmen, Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile birlikte Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hiç çalışmadıkları Star gazetesinde, hiç olmayan bir haberden sorumlu tutularak suçlu ilan ediliyor. CEZALANDIRILMALARI İSTENİYOR İddianamede şöyle deniliyor: “Böylelikle atılı suçların işlendiği anlaşıldığından; soruşturma aşamasında savunması alınamayan eser sahibinin eser içeriğini kabul etmemesi halinde sorumlu yazı işleri müdürü olan şüphelinin 5187 sayılı Basın Kanunu'nun 11. maddesi gereğince cezai sorumluluğu hususundaki kanıtların takdiri yargılama makamına ait olmak üzere; şüphelilerin kovuşturmalarının mahkemenizce yapılarak, yukarıda belirtilen yasa maddeleri gereğince cezalandırılmalarına ve oluşa uygun güvenlik tedbiri uygulanmasına karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur.” BU NASIL İŞ? Bu durum akıllarda, birilerinin yönlendirmesi sonucu kulaktan dolma bilgilerle yazar Yener Dönmez hakkında dava açılmak istendiği şüphesini uyandırdı. Bu iddianame, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya'nınAK Partialeyhine açtığı kapatma davasında sunduğu delilleri Google'dan toplaması skandalını geride bırakacağa benziyor.

Bu haber 454 kez okundu.

23 şehit tespit edildi21 Nisan 2014 15:05
Çanakkale Savaşları'nın yaşandığı Gelibolu Yarımadası'nda yerleri yeni tespit edilen 23 şehit ziyarete açılacak.
Nusaybin Karakolu komutanı ölü bulundu!21 Nisan 2014 14:59
Mardin'in Nusaybin İlçesi'nin Suriye sınırındaki Kantar Karakolu Komutanı Astsubay Üstçavuş Kenan Salık, yatağında ölü bulundu.
Bakanlar Kurulu toplandı21 Nisan 2014 14:54
Bakanlar Kurulu, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında bir araya geldi.
DHKP-C'ye büyük operasyon21 Nisan 2014 14:53
Terör örgütü DHKP-C'ye yönelik operasyonda 12 kişi gözaltına alındı.
Yeni tespit edilen 23 şehitlik ihya edilecek21 Nisan 2014 14:41
Çanakkale Savaşları'nın yaşandığı Gelibolu Yarımadası'nda yerleri yeni tespit edilen 23 şehitliğin düzenlenerek ziyarete açılması amacıyla çalışma başlatıldı
Türk F-16'sına Suriye'den füze tacizi21 Nisan 2014 14:38
Türkiye'nin F-16 uçağına, Suriye'de konuşlu SA-17 füze sistemi tarafından Hatay üzerinde, toplam 30 saniye süre ile radar kilidini muhafaza etmek suretiyle tacizde bulunuldu.
Bakanlık 50'şer bin liralık tazminat ödeyecek21 Nisan 2014 14:24
İzmir'de katarakt ameliyatı sonrası enfeksiyon kapan ve kör olan 8 hastadan ikisinin davası sonuçlandı. Sağlık Bakanlığı, hastalara 50'şer bin lira tazminat ödeyecek.
Başbakan Malatya'ya teşekkür edecek!21 Nisan 2014 14:22
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın 17 Mayıs günü Malatya'ya geleceği ve çeşitli programlara katılacağı bildirildi.
Yazıcıoğlu'nun ölümüyle ilgili ilk dava açıldı21 Nisan 2014 14:11
Helikopterin düşmesi sonucu hayatını kaybeden Muhsin Yazıcıoğlu’nun ölümüyle ilgili ilk iddianame hazırlandı.
Beşir Atalay: Twitter hizaya geliyor21 Nisan 2014 13:59
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, Twitter'ın hizaya geldiğini söyledi.
Kene Tokat'ta can aldı21 Nisan 2014 13:53
Tokat'ta Kırım Kongo Kanamalı Ateşi hastalığına yakalanan 71 yaşındaki kadın, tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi.
Oğul Sarıgül babasını aratmadı21 Nisan 2014 13:41
Emir Sarıgül gece bir barda yaralanarak hastaneye kaldırılan Beşiktaşlı Gökhan Töre'yi ziyaret etti.
AK Parti'den Aday Olamayacak İsimlerYazıcıoğlu'nun ölümüyle ilgili ilk dava açıldıOrganlar Kendini Ne Kadar Sürede Yeniliyor?Kullanılmayan banka hesaplarına dikkat!Muhsin Yazıcıoğlu ile ilgili bomba iddiaBaşbakanlık için 4 isim verdiBu nasıl eş başkanlık dedirten fotoğraf!Hürriyet, CHP'lilerin gazetesi!Akıılı cep'lerde habere kolay ulaşınDünyanın gözü AK Parti'deAltında fırtına kopartacak 4 gelişme!Kurtlar Vadisi'nde ayrılık vakti!Gül’ün tavrı, Erdoğan’ın yoluTürk laiklerinin ruh haliEski bakanlara 'aklan da gel' denilecek!Çeçen cinayetlerinde paralel parmakF.Bahçe dünya futbol tarihine geçecek!Tüm Manşetler
Nokia tablet satışlarını durdurdu
23 şehit tespit edildi
F.Bahçeliler G.Saray için harekete geçti
Dev uçağa Türk eli değecek
Diş beyazlaması için 'hindistan cevizi' mucizesi!
'Bu ülkelerin başı dertte'
Nusaybin Karakolu komutanı ölü bulundu!
Ukrayna'da Bayrak krizi!
Bakanlar Kurulu toplandı
DHKP-C'ye büyük operasyon
Kraliçe 88. yaşını kutladı
Şam'da patlama: 5 ölü!
Türk güreşinin acı kaybı
Bahar uykusu kabus olmayacak!
Şifa niyetine 5 ton mesir hazır!
Twitter hesabına soruşturma!
Yeni tespit edilen 23 şehitlik ihya edilecek
İdam sehpası çekildikten sonra affedildi!
Atletico Madrid'in 40 yıllık rüyası!
Türk F-16'sına Suriye'den füze tacizi
"Dünya Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Öğrenci buluşması"
Kaçan balık büyük oldu!
Bakanlık 50'şer bin liralık tazminat ödeyecek
Başbakan Malatya'ya teşekkür edecek!
Olay yaratan söz: İngiltere bir Hristiyan ülkesidir
Bahçeli koleksiyonuna bir yenisi daha ekledi
Suriye'de seçim 3 Haziran'da
Çağla Şikel ve Alişan'dan yeni dizi sürprizi
Davutoğlu: CHP Anadolu'da yüzde 5 bile değil
Yazıcıoğlu'nun ölümüyle ilgili ilk dava açıldı
Beşir Atalay: Twitter hizaya geliyor
Kene Tokat'ta can aldı
Bakan Ala sevindiren gelişmeyi açıkladı
Oğul Sarıgül babasını aratmadı
Perakende devine mahkemeden şok!
Devler Ligi'nde yarı final heyecanı başlıyor!
İzmir'deki binaların yüzde 80'i riskli!
Gökhan Töre'ye sürpriz ziyaret!
Mancini'den futbolculara büyük hakaret!
Kene Tokat'ta can aldı!
Gazeteci Ertum Öcal hayatını kaybetti!
Salih Uçan için flaş karar!
Kullanılmayan banka hesaplarına dikkat!
Hepimiz hedef alındık
Muhsin Yazıcıoğlu ile ilgili bomba iddia
Twitter kadar değeri yok mu?
Erdoğan Twitter mağduru oldu
1915 olayı masaya yatırılacak
İlk Kürtçe üniversite kuruluyor!
Irak ordusu Enbar'ı vurdu: 14 ölü
Kazalara ekolojik önlem
Gezi Park’ında 1 Mayıs gerginliği