Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
İran’dan ABD’ye 'İsrail' uyarısı Deşifre eden polis de dinlendi Öğretmen atamalarında yaş sınırı kalktı! Prof. Talip KüçükcanKüresel Güçlerin Etkin Aracı: Şiddet ve Terör
Hukuksuzluğun bu kadarı
Hukuksuzluğun bu kadarı
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:40
Güncellenme Tarihi 25 Eylül 2010 Cumartesi 15:38
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı.

Vakit'te yer alan haber şöyle: YARSAV'cılara istedikleri kararları aldırtmak için yapılması gerekenleri konuştuğu, internete düşen ses kaydı ile ortaya çıkınca www.habervaktim.com adlıinternetsitesine baskın düzenletmesi ile gündemde olan Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı. Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hazırladığı iddianamede, Dönmez ve Karahasanoğlu, ömürleri boyunca hiç çalışmadıkları bir gazetede, hiç yer almayan bir haberden sorumlu tutularak, suçlu ilan edildiler. İDDİANAMEDEN BİLGİLER Vakit Gazetesi'ne tebliğ edilen ve Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nca hazırlanarak Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi'ne sunulan iddianamede,HSYKÜyesi Ali Suat Ertosun “mağdur” olarak görülüyor. Şüpheli ise yazar Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu. Suç: Sesli, yazılı veya görüntülü bir ileti ile hakaret, adli yargılamayı etkilemeye teşebbüs. Suç tarihi: 30.03.2010. Sevk Maddesi:TCK125/1-2-3.a-4, 288/1, 53. Madde. Deliller: Gazete aslı, şüphelilerin kimlik bilgileri. STAR GAZETESİ VE YENER DÖNMEZ Cumhuriyet Savcısı Pircan Barut Emre imzalı iddianamede, aynen şöyle deniliyor: “Yaygın süreli yayın yapan Star gazetesinin suç tarihli baskısının 5. sayfasında Yener Dönmez ismi ve fotoğrafı altında ‘Hazır nöbetteyken Kuban Silivri'yi boşaltsın!' başlığı ile yazılan haberde yer alan...” Ardından da bahsedilen haberden alıntı aktarılıyor. STAR'DA HİÇ ÇALIŞMADILAR Ancak Yener Dönmez de, Ahmet Can Karahasanoğlu da ömürleri boyunca Star gazetesinde hiç çalışmadılar. STAR'DA BÖYLE BİR HABER DE YOK Ayrıca, Star gazetesinin söz konusu sayısında böyle bir haber de bulunmuyor. Buna rağmen, Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile birlikte Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hiç çalışmadıkları Star gazetesinde, hiç olmayan bir haberden sorumlu tutularak suçlu ilan ediliyor. CEZALANDIRILMALARI İSTENİYOR İddianamede şöyle deniliyor: “Böylelikle atılı suçların işlendiği anlaşıldığından; soruşturma aşamasında savunması alınamayan eser sahibinin eser içeriğini kabul etmemesi halinde sorumlu yazı işleri müdürü olan şüphelinin 5187 sayılı Basın Kanunu'nun 11. maddesi gereğince cezai sorumluluğu hususundaki kanıtların takdiri yargılama makamına ait olmak üzere; şüphelilerin kovuşturmalarının mahkemenizce yapılarak, yukarıda belirtilen yasa maddeleri gereğince cezalandırılmalarına ve oluşa uygun güvenlik tedbiri uygulanmasına karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur.” BU NASIL İŞ? Bu durum akıllarda, birilerinin yönlendirmesi sonucu kulaktan dolma bilgilerle yazar Yener Dönmez hakkında dava açılmak istendiği şüphesini uyandırdı. Bu iddianame, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya'nınAK Partialeyhine açtığı kapatma davasında sunduğu delilleri Google'dan toplaması skandalını geride bırakacağa benziyor.

Bu haber 469 kez okundu.

İspanya Türkiye'ye desteğini yineledi28 Ocak 2015 08:28
İspanya Dışişleri Bakanı Margallo, AB Bakanı Bozkır ile görüşmesinde Türkiye'nin AB üyeliğine verdikleri desteği yineledi.
Vedat Şahin cinayetinde 4 yakalama kararı28 Ocak 2015 08:27
Şişli'de, Vedat Şahin ile koruması Ferdi Topal'ın öldürülmesine ilişkin yürütülen soruşturma kapsamında, Yakup Kerem Saral'ın da aralarında bulunduğu 4 kişi hakkında yakalama kararı çıkarıldı.
Deşifre eden polis de dinlendi28 Ocak 2015 08:21
2009-2013 arasında rektörler ve askerlerin de aralarında olduğu 92 kişiyi yasa dışı dinlediği iddia edilen 26 emniyet görevlisine yönelik İzmir merkezli operasyonda 17 kişi gözaltına alındı. 2011'de paralel yapıyı deşifre eden Hulusi Cemil Altınlı ve eşinin de ifadeye çağırıldığı 2011 Mart ayından itibaren dinlemeye alındığı ortaya çıktı
Eyüp'e 2 metro, 2 tramvay, 1 teleferik28 Ocak 2015 08:16
Eyüp Belediye Başkanı Remzi Aydın, “Büyükşehir’in Eyüp’e ciddi ulaşım yatırımları olacak. İki metro, iki tramvay hattı ve bir de Piyer Loti’den Miniatürk’e teleferik düşünülüyor. Böylece Piyer Loti’de iki teleferik olacak” dedi.
Öğretmen atamalarında yaş sınırı kalktı!28 Ocak 2015 07:44
Milli Eğitim Bakanlığı'nın yaptığı yönetmelik değişikliğine göre, öğretmenliğe ilk defa atanacaklar için 40 yaş şartı arayan madde yönetmelikten kaldırıldı
Öğretmenlere hem iyi hem de kötü haber28 Ocak 2015 07:09
Milli eğitim Bakanlığı, evli öğretmenleri bir araya getirmek için "orta il" formülünü uygulayacak. MEB 3 yıl şartı da arayacak!
Türkiye'ye Schengen müjdesi28 Ocak 2015 06:33
Fransa’nın İstanbul Başkonsolosu Domenach, Charlie Hebdo saldırısının ardından ülkesinin vize politikasında herhangi bir değişiklik olmadığını belirtti.
Yerli Feromon üretilecek28 Ocak 2015 06:11
Biyolojik mücadelede kullanılan ve yurt dışından ithal edilen Feromon, Necmettin Erbakan Üniversitesi’nde üretilecek. Ağırlıklı olarak Kanada’dan ithal edilen ürünün kilosu 1 milyon lira.
Bahçeli Atatürk selfie'sini reddetti28 Ocak 2015 01:10
MHP Genel Başkanı Bahçeli, Atatürk'e benzerliği ile tanınan Göksal Kaya'nın birlikte fotoğraf çektirme isteğini reddetti.
Hakkari'de şüpheli paket paniği!28 Ocak 2015 00:22
Hakkari’de ara sokağa bırakılan şüpheli paket paniğe neden oldu.
TEM'de makas attı, 6 araç birbirine girdi28 Ocak 2015 00:15
TEM Otoyolu'nun Bağcılar mevkiinde, makas atan bir sürücü yüzünden 6 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi.
50 bin kişiye yeni iş müjdesi!27 Ocak 2015 23:54
İşsizlere ve iş arayan vasıflı vasıfsız işçilere müjde. Yeni yılda 20 yeni AVM yapılarak 50 bin kişi istihdam edilecek.
İspanya Türkiye'ye desteğini yineledi
Vedat Şahin cinayetinde 4 yakalama kararı
Tek bir basket atamadılar!
İran’dan ABD’ye 'İsrail' uyarısı
Deşifre eden polis de dinlendi
Devlet MİT raporuyla eleman alıyor
Eyüp'e 2 metro, 2 tramvay, 1 teleferik
Sıcak çay kanser yapıyor!
Konser için geç kaldım
Priştine karıştı
Çin'de sarı alarm verildi
Bahçeli'den Atatürk'e ret!
ABD ve Rusya arasında soğuk savaş!
Neo-Nazi maskesi
Merkez Bankası'ndan itiraf gibi adım!
Öğretmen atamalarında yaş sınırı kalktı!
Yeminli Akademi!
Altın alacaklar için büyük fırsat!
Telefon'da pişmanlık dönemi sona eriyor!
Öğretmenlere hem iyi hem de kötü haber
Af çıkmazsa idam edilecek!
Emre Belözoğlu’ndan örnek davranış
Kredi çekecekler biraz daha beklesin
Türkiye'ye Schengen müjdesi
ABD'yi kızdıracak yakınlaşma
Yerli Feromon üretilecek
İsrail uçakları Suriye'yi bombaladı!
Tek bir basket atamadılar!
Bahçeli Atatürk selfie'sini reddetti
Hakkari'de şüpheli paket paniği!
Avrupa'da Trabzonspor fırtınası
Eboue'ye Premier Lig'den talip var!
TEM'de makas attı, 6 araç birbirine girdi
Twitter'a 2 yeni özellik
50 bin kişiye yeni iş müjdesi!
Kartal: Çok genç oyunculara şans verdik
"Bedelli askerlik" yüksek yargıda
İşte Türk havacılığının kalesi
Demokratlardan Obama'ya İran mektubu
İsrail o askerleri ordudan attı!
TIR'ın dorsesi seyir halindeyken koptu
İtalya'da yüksek hızlı tren protestocularına hapis!
THY uçağı geri döndü
Rusya ve İran vizeleri kaldırıyor
Beşiktaş'ta şok ayrılık! Resmen istifa etti
Kar fırtınası hayatı felç etti
Şenol Güneş'ten Hamzaoğlu’na tepki!
Sow'lu Senegal elendi
Krkic sezonu kapattı
Formalite maçı Halkbank'ın!
Ünlü sanatçıya askerlik şoku!
G.Saray'dan Burak patlaması!
Pakistan'da büyük Taliban operasyonu: 63 ölü
Fenerbahçe Kayseri'den 1 puan kaptı
AK Parti MYK başladı
Para yok! Engelliye spor yok!
17 Aralık operasyonunda yaşanan hukuksuzluklar!
Adıyaman'da bomba yüklü araç paniği
Müzeyyen Senar taburcu edildi
DEAŞ Japon gazeteci ve Ürdünlü pilot için 24 saat verdi
New York'ta "tehlike" geçti
Dereye düşen kişiyi AFAD kurtardı
Beşiktaş'ta ayrılık
Doğalgaz ve elektriğe zam var mı?
Karadeniz'de Keçiörengücü inadı!
AB Komisyonu’ndan Fransa’ya rekor ceza
Real Madrid’e şok ceza yolda!
Yanlış giden mesajlara son!
Uludağ'da korkunç ölüm!
Haluk Koç'a Avrupa Konseyi'nde görev
Davutoğlu'ndan ev almak isteyenlere müjde
Çay içerken sakın bunu yapmayın!
Mafya ile tehditten ifade verdi