Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Peşmerge'den 'üniforma' açıklaması 'İsrail komiteyi hayal kırıklığına uğrattı' 28 Şubat mağdurlarından Fahri Memur tahliye oluyor! Celal KazdağlıEylül’ün Üçüncü Haftası... İstanbul’da...
Hukuksuzluğun bu kadarı
Hukuksuzluğun bu kadarı
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:40
Güncellenme Tarihi 25 Eylül 2010 Cumartesi 15:38
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı.

Vakit'te yer alan haber şöyle: YARSAV'cılara istedikleri kararları aldırtmak için yapılması gerekenleri konuştuğu, internete düşen ses kaydı ile ortaya çıkınca www.habervaktim.com adlıinternetsitesine baskın düzenletmesi ile gündemde olan Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı. Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hazırladığı iddianamede, Dönmez ve Karahasanoğlu, ömürleri boyunca hiç çalışmadıkları bir gazetede, hiç yer almayan bir haberden sorumlu tutularak, suçlu ilan edildiler. İDDİANAMEDEN BİLGİLER Vakit Gazetesi'ne tebliğ edilen ve Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nca hazırlanarak Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi'ne sunulan iddianamede,HSYKÜyesi Ali Suat Ertosun “mağdur” olarak görülüyor. Şüpheli ise yazar Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu. Suç: Sesli, yazılı veya görüntülü bir ileti ile hakaret, adli yargılamayı etkilemeye teşebbüs. Suç tarihi: 30.03.2010. Sevk Maddesi:TCK125/1-2-3.a-4, 288/1, 53. Madde. Deliller: Gazete aslı, şüphelilerin kimlik bilgileri. STAR GAZETESİ VE YENER DÖNMEZ Cumhuriyet Savcısı Pircan Barut Emre imzalı iddianamede, aynen şöyle deniliyor: “Yaygın süreli yayın yapan Star gazetesinin suç tarihli baskısının 5. sayfasında Yener Dönmez ismi ve fotoğrafı altında ‘Hazır nöbetteyken Kuban Silivri'yi boşaltsın!' başlığı ile yazılan haberde yer alan...” Ardından da bahsedilen haberden alıntı aktarılıyor. STAR'DA HİÇ ÇALIŞMADILAR Ancak Yener Dönmez de, Ahmet Can Karahasanoğlu da ömürleri boyunca Star gazetesinde hiç çalışmadılar. STAR'DA BÖYLE BİR HABER DE YOK Ayrıca, Star gazetesinin söz konusu sayısında böyle bir haber de bulunmuyor. Buna rağmen, Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile birlikte Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hiç çalışmadıkları Star gazetesinde, hiç olmayan bir haberden sorumlu tutularak suçlu ilan ediliyor. CEZALANDIRILMALARI İSTENİYOR İddianamede şöyle deniliyor: “Böylelikle atılı suçların işlendiği anlaşıldığından; soruşturma aşamasında savunması alınamayan eser sahibinin eser içeriğini kabul etmemesi halinde sorumlu yazı işleri müdürü olan şüphelinin 5187 sayılı Basın Kanunu'nun 11. maddesi gereğince cezai sorumluluğu hususundaki kanıtların takdiri yargılama makamına ait olmak üzere; şüphelilerin kovuşturmalarının mahkemenizce yapılarak, yukarıda belirtilen yasa maddeleri gereğince cezalandırılmalarına ve oluşa uygun güvenlik tedbiri uygulanmasına karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur.” BU NASIL İŞ? Bu durum akıllarda, birilerinin yönlendirmesi sonucu kulaktan dolma bilgilerle yazar Yener Dönmez hakkında dava açılmak istendiği şüphesini uyandırdı. Bu iddianame, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya'nınAK Partialeyhine açtığı kapatma davasında sunduğu delilleri Google'dan toplaması skandalını geride bırakacağa benziyor.

Bu haber 467 kez okundu.

Kağıthane'de silahlı market soygunu30 Ekim 2014 19:43
İstanbul Kağıthane'de maskeli soyguncu, silahı ile birlikte marketi soydu. Soyguncu paraları aldıktan sonra kayıplara karıştı.
6 şehire kuvvetli yağış uyarısı!30 Ekim 2014 19:41
Yağışların, Diyarbakır, Şanlıurfa, Mardin, Siirt, Batman ve Şırnak’ta olumsuz sonuçlar doğurabileceğine dikkat çekildi.
Hakkari'de 1 terörist teslim oldu30 Ekim 2014 19:39
Yüksekova ilçesinde terör örgütünden kaçan bir terörist güvenlik güçlerine teslim oldu.
Türkiye'ye giren tüm araçlar x-raydan geçirilecek30 Ekim 2014 19:04
Gümrük ve Ticaret Bakanı Canikli, "Nihai hedefimiz Türkiye'ye giren tüm eşya ve insan taşıyan tüm araçların x-raydan geçirilmesi" dedi.
İstanbul'da bir üst geçit faciası daha!30 Ekim 2014 18:55
Bahçeşehir'de bulunan Bizimevler Köprüsü yoldan geçen bir vincin çarpması sonucu çöktü.
Yıldırım düştü, caminin minaresi yıkıldı30 Ekim 2014 18:36
ANKARA'nın Polatlı İlçesi Adatoprakpınar Mahallesi'nin 50 yıllık camisinin minaresi, yıldırım düşmesi sonucu yıkıldı.
Dışişleri Bakanlığı'nda şüpheli zarf alarmı30 Ekim 2014 18:33
Dışişleri Bakanlığı'na şüpheli zarf gönderildi. Kapalı durumdaki zarfın üzerinde 7 test yapıldığı ve olumsuz bir sonuç çıkmadığı bildirildi.
Topbaş'tan Validebağ açıklaması30 Ekim 2014 18:25
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkanı Kadir Topbaş, Validebağ'la ilgili açıklamada bulundu.
Lenovo Motorola'yı resmen aldı30 Ekim 2014 17:40
Çinli bilgisayar üreticisi Lenovo, geçtiğimiz Şubat ayında yapılan anlaşmaya göre 2.91 milyar doları Google'a ödeyerek Motorola'nın yeni sahibi oldu.
Fatma Şahin gişeleri kaldırdı!30 Ekim 2014 17:38
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, şehir içi trafiği rahatlatmak için otobanda giriş ücretlerini kaldırdıklarını, trafikte yüzde 30 rahatlama olduğunu açıkladı.
Facebook çeviri bölümüne Kürtçeden sonra...30 Ekim 2014 17:29
Facebook çeviri bölümüne Kürtçe'den sonra o dili de ekledi.
Denizli Büyükşehir Belediyesi 138 yaşında30 Ekim 2014 17:18
Denizli'de belediye teşkilatının 138. kuruluş yıldönümü kutlandı.
İsrail, İsveç'teki büyükelçisini geri çağırdı
Kağıthane'de silahlı market soygunu
6 şehire kuvvetli yağış uyarısı!
Hakkari'de 1 terörist teslim oldu
Peşmerge'den 'üniforma' açıklaması
Eboue'ye 1.2 milyon Euro ceza
F.Bahçe'nin Bale'i Arsenal yolcusu
Türkiye'ye giren tüm araçlar x-raydan geçirilecek
PFDK'dan Gökhan Töre'ye 3 maç men cezası!
İstanbul'da bir üst geçit faciası daha!
Galatasaray'a bir şok daha!
İngiliz yetkiliden mültecilerle ilgili şok çıkış
'İsrail komiteyi hayal kırıklığına uğrattı'
Yıldırım düştü, caminin minaresi yıkıldı
Dışişleri Bakanlığı'nda şüpheli zarf alarmı
Topbaş'tan Validebağ açıklaması
Türkiye'de Ebola virüsüne rastlandı mı?
Formula 1 pilotu Bianchi'nin durumu kritik
Hugo Almeida'dan Türk kızı açıklaması
Kobani'den alev topları yükseliyor
Arda'dan İspanya Futbol Federasyonu'na tepki
Yanlış istihbarat veren istihbaratçıya hapis!
Altın iki günde dibe vurdu
Lenovo Motorola'yı resmen aldı
Fatma Şahin gişeleri kaldırdı!
Brezilya, İsveç’ten savaş uçağı alıyor
Facebook çeviri bölümüne Kürtçeden sonra...
Jüpiter’deki sır çözüldü
Microsoft 3 bin kişiyi daha işten attı
Fenerbahçeli oyunculardan 4. yıldız mesajı
Denizli Büyükşehir Belediyesi 138 yaşında
F.Bahçeli oyuncular medya ile buluştu!
Bitlis'te 4.4 büyüklüğünde deprem!
D vitamini eksikliği astımı tetikliyor
Fenerbahçe derbi hazırlıklarını sürdürdü
Başkasının kirasıyla 51 bin lira kazanıyor
Türkiye kupasında toplu sonuçlar
İBB'nin tüm konserleri iptal!
Bakan Yıldız: Bu bir doğal afet değil!
Rizespor'un başı sakatlıklarla dertte!
Eski Trabzonlu Teofilo performansıyla göz dolduruyor
2012’de ölmüştü pazar günü defnedilecek
Ermenek'e su pompası götüren kamyon devrildi
18 işçinin soyunma odaları
Annenin feryadı: ‘Oğlum yüzme bilmezdi’
28 Şubat mağdurlarından Fahri Memur tahliye oluyor!
Ahmet Koca'yı döven polislere hapis
Kasımpaşa galibiyet serisi peşinde!
Hain saldırıda kahreden detay!
Aşure nasıl yapılır?
Mısır, Gazze sınırında yüzlerce evi yıkıyor
İnstagram bugün çöktü!
Çin'den Müslüman Uygurlar'a din yasağı!
Hrant Dink davasında flaş gelişme!
G.Saray'da şok üstüne şok! 2 sakatlık birden
Sarıyer, Orduspor'u kupanın dışına itti!
Aykut Kocaman takımına kavuşamadı
Kızılay Haftası'nda bilinçlenme hedefi!
Boğaz’dan savaş gemisi geçti
Silopi'de bir ilkokul ateşe verildi
20 yıl önce istemiyorlardı, şimdi ayağımıza geldiler!
Arınç'tan kritik çözüm süreci açıklaması
Atatürk'ün sansürlenen hurili mektubu!
"Metropol Rüyaları" okurlarıyla buluşuyor