Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Faruk Süren: O adamla bu iş yürümez Başbakan'dan Kılıçdaroğlu'nun çağrısına tepki! Valilikten 'paralel' habere yalanlama Hakan TunaMüzmin kompleksliler ve müzmin şımarıklar
Hukuksuzluğun bu kadarı
Hukuksuzluğun bu kadarı
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:40
Güncellenme Tarihi 25 Eylül 2010 Cumartesi 15:38
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı.

Vakit'te yer alan haber şöyle: YARSAV'cılara istedikleri kararları aldırtmak için yapılması gerekenleri konuştuğu, internete düşen ses kaydı ile ortaya çıkınca www.habervaktim.com adlıinternetsitesine baskın düzenletmesi ile gündemde olan Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı. Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hazırladığı iddianamede, Dönmez ve Karahasanoğlu, ömürleri boyunca hiç çalışmadıkları bir gazetede, hiç yer almayan bir haberden sorumlu tutularak, suçlu ilan edildiler. İDDİANAMEDEN BİLGİLER Vakit Gazetesi'ne tebliğ edilen ve Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nca hazırlanarak Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi'ne sunulan iddianamede,HSYKÜyesi Ali Suat Ertosun “mağdur” olarak görülüyor. Şüpheli ise yazar Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu. Suç: Sesli, yazılı veya görüntülü bir ileti ile hakaret, adli yargılamayı etkilemeye teşebbüs. Suç tarihi: 30.03.2010. Sevk Maddesi:TCK125/1-2-3.a-4, 288/1, 53. Madde. Deliller: Gazete aslı, şüphelilerin kimlik bilgileri. STAR GAZETESİ VE YENER DÖNMEZ Cumhuriyet Savcısı Pircan Barut Emre imzalı iddianamede, aynen şöyle deniliyor: “Yaygın süreli yayın yapan Star gazetesinin suç tarihli baskısının 5. sayfasında Yener Dönmez ismi ve fotoğrafı altında ‘Hazır nöbetteyken Kuban Silivri'yi boşaltsın!' başlığı ile yazılan haberde yer alan...” Ardından da bahsedilen haberden alıntı aktarılıyor. STAR'DA HİÇ ÇALIŞMADILAR Ancak Yener Dönmez de, Ahmet Can Karahasanoğlu da ömürleri boyunca Star gazetesinde hiç çalışmadılar. STAR'DA BÖYLE BİR HABER DE YOK Ayrıca, Star gazetesinin söz konusu sayısında böyle bir haber de bulunmuyor. Buna rağmen, Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile birlikte Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hiç çalışmadıkları Star gazetesinde, hiç olmayan bir haberden sorumlu tutularak suçlu ilan ediliyor. CEZALANDIRILMALARI İSTENİYOR İddianamede şöyle deniliyor: “Böylelikle atılı suçların işlendiği anlaşıldığından; soruşturma aşamasında savunması alınamayan eser sahibinin eser içeriğini kabul etmemesi halinde sorumlu yazı işleri müdürü olan şüphelinin 5187 sayılı Basın Kanunu'nun 11. maddesi gereğince cezai sorumluluğu hususundaki kanıtların takdiri yargılama makamına ait olmak üzere; şüphelilerin kovuşturmalarının mahkemenizce yapılarak, yukarıda belirtilen yasa maddeleri gereğince cezalandırılmalarına ve oluşa uygun güvenlik tedbiri uygulanmasına karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur.” BU NASIL İŞ? Bu durum akıllarda, birilerinin yönlendirmesi sonucu kulaktan dolma bilgilerle yazar Yener Dönmez hakkında dava açılmak istendiği şüphesini uyandırdı. Bu iddianame, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya'nınAK Partialeyhine açtığı kapatma davasında sunduğu delilleri Google'dan toplaması skandalını geride bırakacağa benziyor.

Bu haber 465 kez okundu.

Musul Kobani’den daha mı az stratejik?26 Ekim 2014 01:58
Asker ve silah yardımı isteyen YPG şimdi Peşmerge ve ÖSO’nun desteğini geri çeviriyor. İşte PYD’nin bu tutumunun ardında yatan asıl sebep.
IŞİD Esed’i unutturdu!26 Ekim 2014 00:02
Suriye’yi kan gölüne çeviren Esed, son bir haftada IŞİD’in katlettiği kişilerin sayısından daha fazla ölüme sebep olmasına rağmen gündeme gelmedi.
Bakan Ala Erzurumlulara söz verdi25 Ekim 2014 23:51
İçişleri Bakanı Efkan Ala, "Bir şehri kalkındıracak olan, bir şehrin lokomotifi olabilecek olan sanayi yatırımlarıdır" dedi.
Tunceli Valiliği'nden 'kapalı yol' açıklaması25 Ekim 2014 23:49
Tunceli Valiliği, terör örgütü tarafından yaptırılan mezarlık nedeniyle bölgeye araç geçişine izin verilmediğini bildirdi.
Bakan Çelik: Kaçak ne varsa yıkacağız25 Ekim 2014 23:36
Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, "Antalya'da kaçak siteler, kaçak oteller gördük." dedi eline geçen bir davetiyeyi anlattı.
Denizli'de şiddetli yağış ekili alanları vurdu25 Ekim 2014 23:05
Denizli'nin Çameli ilçesinde, şiddetli yağış nedeniyle Kanlı Deresi taştı ve çevresindeki balık çiftlikleriyle ekili alanlar zarar gördü.
Başkentte başörtülü sürücüye çirkin tavır25 Ekim 2014 22:52
Başkentte bir kadın sürücü, trafik tartışmasında, "başörtüsünün çıkarıldığı ve darp edildiği" iddiasıyla şikayetçi oldu.
Marmaray rekor yolcu sayısına ulaştı25 Ekim 2014 22:44
Avrupa ve Asya kıtasını denizin altından 4 dakikaya indiren Marmaray rekor yolcu sayısına ulaştı.
Herkes alışverişi online yapıyor!25 Ekim 2014 22:33
Uluslararası denetim ve danışmanlık şirketi EY'nin "Global Tüketici Araştırması - Consumer on Board"a göre, dünyadaki internet kullanıcılarının yüzde 62'si, Türkiye'dekilerin ise yüzde 69'u online alışveriş yapıyor
İHH'dan Suriye'ye 46 tır yardım malzemesi25 Ekim 2014 22:21
İHH İnsani Yardım Vakfı'nın 14 ülkedeki sivil toplum kuruluşlarından topladığı yardım malzemelerini taşıyan 46 tırı, Suriye'ye yola çıktı.
Valilikten 'paralel' habere yalanlama25 Ekim 2014 22:03
Valilik, bir gazetede yer alan "11 polise suikast hazırlığı" iddiasının kamuoyunu yönlendirme ve olumsuz algı oluşturma çabası olduğunu bildirdi
Gençlerbirliği kalecisinden penaltı açıklaması!25 Ekim 2014 21:49
Gençlerbirliği kalecisi Dahlin, Fenerbahçe maçının ardından yaptığı açıklamada penaltı pozisyonlarını değerlendirdi.
Musul Kobani’den daha mı az stratejik?
IŞİD Esed’i unutturdu!
Ersun Yanal'a sürpriz talip
Bakan Ala Erzurumlulara söz verdi
Tunceli Valiliği'nden 'kapalı yol' açıklaması
Bakan Çelik: Kaçak ne varsa yıkacağız
İsmail Kartal taraftara isyan etti!
Faruk Süren: O adamla bu iş yürümez
Denizli'de şiddetli yağış ekili alanları vurdu
Başkentte başörtülü sürücüye çirkin tavır
Marmaray rekor yolcu sayısına ulaştı
Herkes alışverişi online yapıyor!
Başbakan'dan Kılıçdaroğlu'nun çağrısına tepki!
Fenerbahçe'den fotoğraflı tepki
İHH'dan Suriye'ye 46 tır yardım malzemesi
Yeni Başkan Yarsuvat'tan ilk açıklama
Valilikten 'paralel' habere yalanlama
Galatasaray'ın yeni başkanı Duygun Yarsuvat
Gençlerbirliği kalecisinden penaltı açıklaması!
Bursaspor gol yağdırdı
Pınar Karşıyaka 3'te 3 yaptı
Ekrem Erdem: 2015 Anayasa yılı olacak
Beton mikseri sokağı savaş alanına çevirdi
Evlilik teklifini kabul etmeyince dehşet saçtı
Öldürülen PKK'lıların kimlikleri belli oldu
Başbakan'dan hain saldırıya ilişkin ilk açıklama
F.Bahçe penaltılarla güldü
El Clasico'nun kralı!
Tayfun Dortmund'u da çarptı
Meclis Başkanı Çiçek'ten Org. Özel'e mesaj
Enbar'da 16 IŞİD militanı öldürüldü
Erdoğan'dan Necdet Özel'e başsağlığı
Genelkurmay: Teröristler üç kişiydi
Tren alımında TANK modeli
Takside kredi kartı dönemi!
Türk Yıldızları yine nefes kesti
Peşmergeler Zummar'ı IŞİD'den elinden aldı
Paralel yapının partisinde genel başkan belli oldu
Şehit askerlerin kimlikleri belli oldu
Ala: Önce sen kendi ülkeni yakıp yıkma!
Zararlar için valiliklere ödenekler gönderildi
Aydın Çine'de kuduz karantinası,
Boluspor deplasmanda coştu!
Uşak'a 44 milyon TL'lik yatırım için imza
Arınç'tan Sırrı Süreyya Önder'e: Haddini Bil
Manavgat'ı sel aldı
Onatça: Türkiye'ye 3 İstanbul daha lazım
Yüksekova'da 3 güvenlik görevlisi şehit oldu
İmralı'ya gidecek gazeteciler listesi
'Kılıçdaroğlu'nu değiştirmek zorunda kalacaklar'
Görmez'den Validebağ Korusu açıklaması
Büyük sürpriz! İngiltere'yi sallayan maç!
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
İtalya'da işçiler ayaklandı!
Beşiktaş'ta o iki isim antrmenana katılmadı!
Erken seçim olacak mı?
Türkiye'ye 43 milyon dolar kazandıran böcek!
Musul'da IŞİD'e hava saldırısı: 15 ölü
Suarez ısırmamak için bakın ne yapıyor?
Ukrayna'da halk yarın sandık başına gidiyor
Hamsi ihracatı sezona hızlı başladı
Süper Lig'de şok istifa!
Bir ilimiz daha hızlı trene kavuşuyor!
Davutoğlu'ndan milli aşı müjdesi