Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

IŞİD saldırıdan o ülkeyi sorumlu tuttu! Bakan Avcı: Provokasyon bekliyorum Davutoğlu: Kılıçdaroğlu'nu takdir ettim Celal KazdağlıABD söze değil eyleme bakarmış
Hukuksuzluğun bu kadarı
Hukuksuzluğun bu kadarı
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:40
Güncellenme Tarihi 25 Eylül 2010 Cumartesi 15:38
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı.

Vakit'te yer alan haber şöyle: YARSAV'cılara istedikleri kararları aldırtmak için yapılması gerekenleri konuştuğu, internete düşen ses kaydı ile ortaya çıkınca www.habervaktim.com adlıinternetsitesine baskın düzenletmesi ile gündemde olan Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Üyesi Ali Suat Ertosun'un “mağdur” edildiği iddiasıyla Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hakkında skandallar tarihine geçecek bir dava açıldı. Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hazırladığı iddianamede, Dönmez ve Karahasanoğlu, ömürleri boyunca hiç çalışmadıkları bir gazetede, hiç yer almayan bir haberden sorumlu tutularak, suçlu ilan edildiler. İDDİANAMEDEN BİLGİLER Vakit Gazetesi'ne tebliğ edilen ve Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı'nca hazırlanarak Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi'ne sunulan iddianamede,HSYKÜyesi Ali Suat Ertosun “mağdur” olarak görülüyor. Şüpheli ise yazar Yener Dönmez ile Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu. Suç: Sesli, yazılı veya görüntülü bir ileti ile hakaret, adli yargılamayı etkilemeye teşebbüs. Suç tarihi: 30.03.2010. Sevk Maddesi:TCK125/1-2-3.a-4, 288/1, 53. Madde. Deliller: Gazete aslı, şüphelilerin kimlik bilgileri. STAR GAZETESİ VE YENER DÖNMEZ Cumhuriyet Savcısı Pircan Barut Emre imzalı iddianamede, aynen şöyle deniliyor: “Yaygın süreli yayın yapan Star gazetesinin suç tarihli baskısının 5. sayfasında Yener Dönmez ismi ve fotoğrafı altında ‘Hazır nöbetteyken Kuban Silivri'yi boşaltsın!' başlığı ile yazılan haberde yer alan...” Ardından da bahsedilen haberden alıntı aktarılıyor. STAR'DA HİÇ ÇALIŞMADILAR Ancak Yener Dönmez de, Ahmet Can Karahasanoğlu da ömürleri boyunca Star gazetesinde hiç çalışmadılar. STAR'DA BÖYLE BİR HABER DE YOK Ayrıca, Star gazetesinin söz konusu sayısında böyle bir haber de bulunmuyor. Buna rağmen, Vakit Gazetesi yazarı Yener Dönmez ile birlikte Yazı İşleri Müdürü Ahmet Can Karahasanoğlu hiç çalışmadıkları Star gazetesinde, hiç olmayan bir haberden sorumlu tutularak suçlu ilan ediliyor. CEZALANDIRILMALARI İSTENİYOR İddianamede şöyle deniliyor: “Böylelikle atılı suçların işlendiği anlaşıldığından; soruşturma aşamasında savunması alınamayan eser sahibinin eser içeriğini kabul etmemesi halinde sorumlu yazı işleri müdürü olan şüphelinin 5187 sayılı Basın Kanunu'nun 11. maddesi gereğince cezai sorumluluğu hususundaki kanıtların takdiri yargılama makamına ait olmak üzere; şüphelilerin kovuşturmalarının mahkemenizce yapılarak, yukarıda belirtilen yasa maddeleri gereğince cezalandırılmalarına ve oluşa uygun güvenlik tedbiri uygulanmasına karar verilmesi kamu adına talep ve iddia olunur.” BU NASIL İŞ? Bu durum akıllarda, birilerinin yönlendirmesi sonucu kulaktan dolma bilgilerle yazar Yener Dönmez hakkında dava açılmak istendiği şüphesini uyandırdı. Bu iddianame, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya'nınAK Partialeyhine açtığı kapatma davasında sunduğu delilleri Google'dan toplaması skandalını geride bırakacağa benziyor.

Bu haber 461 kez okundu.

İMKANDER hedef gösteriliyor!23 Eylül 2014 11:07
İMKANDER'in Suriye halkına yönelik yardım faaliyetlerinden rahatsızlık duyan marjinal sol çevreler dernek aleyhinde kampanya başlattı.
Başbakanlıkta kritik Suriye toplantısı!23 Eylül 2014 10:59
Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, Suriye sınırında yaşanan son gelişmeler değerlendiriliyor.
Davutoğlu: Kılıçdaroğlu'nu takdir ettim23 Eylül 2014 10:53
Başbakan Ahmet Davutoğlu, "Kılıçdaroğlu'nun (Musul Konsolosunu) aramasını takdir ettim" dedi.
Bebek çantasında uyuşturucu ele geçirildi23 Eylül 2014 10:51
İzmir'in Karşıyaka ilçesinde bebek çantasında 1 kilo 35 gram bonzai ele geçirildi. 1 kişi gözaltına alındı.
Üniversiteyi kazanan 188 kişiye 500'er TL23 Eylül 2014 10:50
Turhal Kaymakamı Fatih Kadiroğlu, üniversiteyi kazanan 188 öğrenciyi 500'er TL para ile ödüllendirdi.
İşte hakim ve savcıların yeni cübbeleri23 Eylül 2014 10:48
Hakim ve savcılar, 'hakim yaka' yerine 'şal yaka' giyecek...
Kaçan kurbanlık tünele girince...23 Eylül 2014 10:47
Beyoğlu'nda sahibinin elinden kaçan kurbanlık dana, Kağıthane Tüneli'ne girdi. Sahibine zor anlar yaşatan dana, trafiği de birbirine kattı.
Savcıya mektup yazıp herşeyi itiraf etti23 Eylül 2014 10:46
Berlin’de Tahir Özbek’e sekiz kurşun sıkarak öldüren Recep O.. savcıya itiraf mektubu gönderdi.
İstanbul'da korsan kitap operasyonu23 Eylül 2014 10:44
İstanbul Kağıthane’de bir matbaaya düzenlenen baskında binlerce korsan kitap ele geçirildi.
Sağanak nedeniyle asfalt çöktü23 Eylül 2014 10:40
İstanbul Küçükçekmece'de sağanak nedeniyle çöken asfalta düşen iki araçta hasar oluştu.
Bakan Faruk Çelik: Bu ahlaki değil23 Eylül 2014 10:38
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik torba yasanın getirdiği masraflardan dolayı işten çıkarılan maden işçileriyle ilgili olarak hükümet kanadından gelen ilk açıklamayı yaptı.
Aysel Tuğluk'tan 'taşlı fotoğraf' için açıklama23 Eylül 2014 10:36
HDP Van Milletvekili Aysel Tuğluk, taş atarken çekilen ve sosyal medyada geniş yankı uyandıran fotoğrafıyla ilgili gazetecilere açıklama yaptı.
Ya Ahmet Hakan kardeşim sen iyi misin?
IŞİD saldırıdan o ülkeyi sorumlu tuttu!
SPK yasal düzenleme için harekete geçti