Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Paralelciler kolejden beri peşindeymiş! Paralel soruşturmada flaş gelişme! Kassam, İsrail'in havalimanını vurdu! Celal KazdağlıHayrunnisa Hanım; oldu mu?
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
13 Temmuz 2010 Salı 13:04
Güncellenme Tarihi 22 Ağustos 2014 Cuma 07:26
Adana'da, Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görevliyken zimmetine para geçirdiği iddiasıyla tutuklanan Dördüncü Sınıf Emniyet Müdürü İsmet Gündüz, ilk duruşmada tahliye edildi.

Adana 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki davanın duruşmasında, geçen yıla kadar Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görev yapan tutuklu sanık Emniyet Amiri İsmet Gündüz (40) ile tutuksuz sanık oto yedek parça bayisi Bekir Erdoğan hazır bulundu.

Gündüz, ifadesinde, İlçe Emniyet Amirliği personelinin maaşlarının ödendiği bankadan alınan promosyon ve mal alım satımı sırasında zimmetine para geçirdiği iddialarının doğru olmadığını kaydetti.

2004 yılı Ağustos ayında Karaisalı'da göreve başladığını belirten Gündüz, şöyle devam etti:

“Öncelikle Emniyet Amirliğinin hizmet aracı ihtiyacını karşılamak için birkaç banka ile görüştüm. Sonunda biriyle anlaştık ve personelin maaşı karşılığında 8 bin TL'lik promosyon anlaşması yaptık.

Bu sırada hizmet binası tadilata girdi. Tadilat devletten gelen ödenekle yapıldı. Promosyonla ilgisi yoktur. Bu arada Emniyet Genel Müdürlüğü, 2005 yılında bize araç için ödenek gönderilmeyeceğini bildirdi. Aracın alımı olmayınca, arkadaşlarla konuşup, promosyon parası ile Emniyet Amirliğinin ihtiyacı olan birtakım eşyayı, bilgisayar ve büro malzemelerini alacağımızı söyledim.

Bu parayı hiçbir zaman uhdemde tutmadım. 8 bin TL'lik paranın bankadan çekilmesi için çeşitli faturalar kestirdim. Bu para Emniyet Müdürlüğüne bahsettiğim eşya ve bilgisayarların alımı için kullanıldı. İki kez de personele ramazan dolayısıyla yemek verildi. Paradan kalan bin 500 TL'yi de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğü hesabına yatırdım.”

Gündüz, Karaisalı Belediyesi ve kentteki iş adamlarının katkısıyla toplanan 12 bin TL'nin de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğüne aktarıldığını kaydetti.

Neden yedek parça bayisine fatura kestirildiğinin sorulması üzerine, Gündüz, “Amacım, işlerin hızlı yürümesi ve ödeneğin geri çekilmesini önlemekti. Hizmet araçları için parça gerektikçe sanık Erdoğan bize Adana'dan yolluyor, bizde buradaki bir oto tamircisine taktırıyorduk. Daha sonra da hesabı alacaklı olarak yeni gelen emniyet amirine devrettim. Kötü bir niyetim olsa, alacaklı olarak devretmezdim” dedi.

Gündüz, yapılan harcamaların faturalarının olduğunu ve promosyon parasını hiçbir zaman kendi ihtiyacı için kullanmadığını belirtti.

Diğer sanık Erdoğan ise Adana'da oto yedek parça bayisi olduğunu belirterek, hakkındaki suçlamaları kabul etmediğini söyledi.

Mahkeme başkanı, delillerin toplanmış olduğu ve suç vasfının sanık aleyhine değişme ihtimali ya da kaçma şüphesi bulunmaması nedenleriyle tahliye talebinin kabul edilmesine karar vererek, tanıkların dinlenmesi ve sunulan fatura ve diğer evrakın incelenmesi için duruşmayı erteledi.

Kararın açıklanmasının ardından, mahkeme çıkışında Gündüz'ün yakınları ve mesai arkadaşlarının sevinçli olduğu görüldü.

Gündüz, Adana'daki Emniyet Müdürlüğü lojmanlarında bulunan evine gelişinde, meslektaşları tarafından davul zurna eşliğinde karşılandı. “Geçmiş olsun” dileklerini kabul eden Gündüz, meslektaşlarıyla halk oyunu oynadı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 591 kez okundu.

Erdoğan'a çok özel tören!22 Ağustos 2014 08:46
Erdoğan'ın yemin töreni için Meclis'te her türlü hazırlık yapıldı. Halkın cumhurbaşkanı için Köşk'te de “A tipi protokol” uygulanacak.
Baykal kasetinin altından çıkan CHP'li başkan!22 Ağustos 2014 08:36
Kemal Kılıçdaroğlu ve Gürsel Tekin'i Almanya'da BND ajanlarıyla bir araya getirdi. Bu buluşmadan sonra Deniz Baykal'ı koltuğundan eden kasedi Türkiye'ye servis etti.
İşte Erdoğan'ın imzalayacağı ilk yasa22 Ağustos 2014 08:21
Torba tasarı 1 Ekim'e kalmadan, 28 Ağustos'tan sonra yasalaşacak.
Hükümet alarma geçti! Ankara'da dev zirve22 Ağustos 2014 08:12
Bugün Ankara'da geniş katılımlı kritik bir toplantı düzenlenecek.
Yeni kabinenin şifresi 3G22 Ağustos 2014 07:49
Yeni Türkiye'nin yönetim kodu 3G, yani 'güçlü cumhurbaşkanı, güçlü başbakan ve güçlü kabine' olacak. Davutoğlu'nun güçlü kabinesi için Başbakan Başdanışmanı Yalçın Akdoğan ile MİT Müsteşarı Hakan Fidan'ın ismi geçiyor. Numan Kurtulmuş ve Mustafa Şentop'un da kabinede olacağı belirtiliyor
Bakan Işık ve Eker'den Davutoğlu açıklaması21 Ağustos 2014 23:52
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nun isminin genel başkan adayı olarak açıklanmasının ardından bakanlardan peş peşe değerlendirme geldi.
Davutoğlu: Şerefsizler ne yaparsa yapsınlar...21 Ağustos 2014 23:38
Bugün yeni dönemin Başbakan'ı olarak eski Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nun açıklanmasının ardından, 6. Büyükelçiler Konferansı'nda söylediği bir söz hatırlandı.
İlginç tevâfuk: 26 Şubat21 Ağustos 2014 21:55
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve yeni Başbakan Ahmet Davutoğlu 26 Şubat'ta doğdu.
Akdoğan'dan Davutoğlu için 'misyon'lu açıklama21 Ağustos 2014 21:54
Ankara Milletvekili ve Başbakan Başdanışmanı Akdoğan, Davutoğlu’nun yeni Türkiye’nin inşasında önemli bir misyon ifa edeceğini söyledi.
Efkan Ala'dan Davutoğlu yorumu!21 Ağustos 2014 21:31
İçişleri Bakanı Ala, "Bunlar yenilenmedir, bir ikinci yeniyi yaşayacağız. Türkiye'de siyasi hareket olarak, yenilenerek yolumuza devam edeceğiz. Türkiye için, bölgemiz için, milletimiz için hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum" dedi.
M.Ali Şahin'den Davutoğlu yorumu21 Ağustos 2014 21:22
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu’nun isminin genel başkan adayı olarak açıklanmasının ardından AK Parti yönetiminden açıklamalar geldi.
YSK'dan CHP ve MHP'nin başvurularına ret21 Ağustos 2014 20:56
YSK CHP Milletvekili Kart ve MHP'nin Resmi Gazete yönetimiyle ilgili yasal sürecin işletilmesi talebiyle yaptığı başvuruları reddetti.
Erdoğan'a çok özel tören!
Baykal kasetinin altından çıkan CHP'li başkan!
Hükümetten 20 milyon vatandaşa müjde
İşte Erdoğan'ın imzalayacağı ilk yasa
Öcalan, 1 Eylül'de açıklıyor
Paralelciler kolejden beri peşindeymiş!
Ahmet Davutoğlu'nun sırrı bu sözlerde mi?
IŞİD'in müttefiki artık en büyük düşmanı
Hükümet alarma geçti! Ankara'da dev zirve
İmralı görüşmesinde mutabakata varıldı!
Pentagon'dan tarihi itiraf!
İhaleyi İsrail'e vermedi, paralel mimledi!
Çocukların en masum düşmanı oyuncak!
UYAP'a girmedi dosyayı uyuttu
Kredi Yurtlar'da paralel hat
BDDK 26 kalem masrafı kaldırdı
Yeni kabinenin şifresi 3G
Canlı yayında 3 isme meydan okudu
Davutoğlu'na babaannesinin ettiği özel dua!
Ezidilerin yürek yakan çilesi: Domates kasasından beşik
Çözüm süreci hızlandıkça benzer provokasyonlar da artıyor
İş dünyasından Davutoğlu'na destek!
ABD'den Davutoğlu açıklaması
Ebola'da umut veren gelişme!
Beklenen görüşme gerçekleşti!
Sevindiren açıklama: Ebola'ya çare bulundu!
Paralel soruşturmada flaş gelişme!
Kassam, İsrail'in havalimanını vurdu!
Bakan Işık ve Eker'den Davutoğlu açıklaması
Tolunay Kafkas: İşimiz çok zor
Akdeniz'de deprem!
Davutoğlu: Şerefsizler ne yaparsa yapsınlar...
Halilhodzic bu sefer şaşırttı: Süper!
PKK, demiryolu işçilerine ateş açtı: 1 yaralı
Hizbullah'tan Hamas'a destek!
Suriyeli çoban sulama kanalında boğuldu
Dış basın Davutoğlu'nu nasıl gördü?
Trabzon 2 attı, avantajı kaptı!
Ağrı Valiliği'nden saldırı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe'ye derbi öncesi büyük müjde
Netanyahu'dan skandal benzetme!
İsrail, 55'den fazla noktayı vurdu!
G.Saray'da Balanta olmazsa o gelecek
Hindistan'da çatışma çıktı
Papa’dan Irak Cumhurbaşkanı Masum’a mektup
Hatay'da 3 Suriyeli evlerinde ölü bulundu
Dinamo Moskova fırsat tepti
İlginç tevâfuk: 26 Şubat
Akdoğan'dan Davutoğlu için 'misyon'lu açıklama
Karabükspor avantajı kaptı
Bursaspor 2. Lig ekibini 4'ledi
Tottenham'a galibiyet için 5 dakika yetti
Galatasaray, TFF Süper Kupa maçı hazırlıklarını sürdürdü
G.Saray'dan flaş Arda açıklaması
Karakola silahlı saldırı: Yaralı askerler var!
Rizespor ile 1461 Trabzon yenişemedi