Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Paraleller oyun içinde oyun kurmuşlar! Erdoğan: Görevde olduğum müddetçe af yok Feci kaza! Otobüs devrildi Ömer AltaşTeslim olanlara demokrasi, savaşanlara hegemonya!
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
13 Temmuz 2010 Salı 13:04
Güncellenme Tarihi 5 Şubat 2011 Cumartesi 12:39
Adana'da, Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görevliyken zimmetine para geçirdiği iddiasıyla tutuklanan Dördüncü Sınıf Emniyet Müdürü İsmet Gündüz, ilk duruşmada tahliye edildi.

Adana 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki davanın duruşmasında, geçen yıla kadar Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görev yapan tutuklu sanık Emniyet Amiri İsmet Gündüz (40) ile tutuksuz sanık oto yedek parça bayisi Bekir Erdoğan hazır bulundu.

Gündüz, ifadesinde, İlçe Emniyet Amirliği personelinin maaşlarının ödendiği bankadan alınan promosyon ve mal alım satımı sırasında zimmetine para geçirdiği iddialarının doğru olmadığını kaydetti.

2004 yılı Ağustos ayında Karaisalı'da göreve başladığını belirten Gündüz, şöyle devam etti:

“Öncelikle Emniyet Amirliğinin hizmet aracı ihtiyacını karşılamak için birkaç banka ile görüştüm. Sonunda biriyle anlaştık ve personelin maaşı karşılığında 8 bin TL'lik promosyon anlaşması yaptık.

Bu sırada hizmet binası tadilata girdi. Tadilat devletten gelen ödenekle yapıldı. Promosyonla ilgisi yoktur. Bu arada Emniyet Genel Müdürlüğü, 2005 yılında bize araç için ödenek gönderilmeyeceğini bildirdi. Aracın alımı olmayınca, arkadaşlarla konuşup, promosyon parası ile Emniyet Amirliğinin ihtiyacı olan birtakım eşyayı, bilgisayar ve büro malzemelerini alacağımızı söyledim.

Bu parayı hiçbir zaman uhdemde tutmadım. 8 bin TL'lik paranın bankadan çekilmesi için çeşitli faturalar kestirdim. Bu para Emniyet Müdürlüğüne bahsettiğim eşya ve bilgisayarların alımı için kullanıldı. İki kez de personele ramazan dolayısıyla yemek verildi. Paradan kalan bin 500 TL'yi de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğü hesabına yatırdım.”

Gündüz, Karaisalı Belediyesi ve kentteki iş adamlarının katkısıyla toplanan 12 bin TL'nin de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğüne aktarıldığını kaydetti.

Neden yedek parça bayisine fatura kestirildiğinin sorulması üzerine, Gündüz, “Amacım, işlerin hızlı yürümesi ve ödeneğin geri çekilmesini önlemekti. Hizmet araçları için parça gerektikçe sanık Erdoğan bize Adana'dan yolluyor, bizde buradaki bir oto tamircisine taktırıyorduk. Daha sonra da hesabı alacaklı olarak yeni gelen emniyet amirine devrettim. Kötü bir niyetim olsa, alacaklı olarak devretmezdim” dedi.

Gündüz, yapılan harcamaların faturalarının olduğunu ve promosyon parasını hiçbir zaman kendi ihtiyacı için kullanmadığını belirtti.

Diğer sanık Erdoğan ise Adana'da oto yedek parça bayisi olduğunu belirterek, hakkındaki suçlamaları kabul etmediğini söyledi.

Mahkeme başkanı, delillerin toplanmış olduğu ve suç vasfının sanık aleyhine değişme ihtimali ya da kaçma şüphesi bulunmaması nedenleriyle tahliye talebinin kabul edilmesine karar vererek, tanıkların dinlenmesi ve sunulan fatura ve diğer evrakın incelenmesi için duruşmayı erteledi.

Kararın açıklanmasının ardından, mahkeme çıkışında Gündüz'ün yakınları ve mesai arkadaşlarının sevinçli olduğu görüldü.

Gündüz, Adana'daki Emniyet Müdürlüğü lojmanlarında bulunan evine gelişinde, meslektaşları tarafından davul zurna eşliğinde karşılandı. “Geçmiş olsun” dileklerini kabul eden Gündüz, meslektaşlarıyla halk oyunu oynadı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 577 kez okundu.

Erdoğan: Görevde olduğum müddetçe af yok26 Temmuz 2014 01:55
Başbakan Erdoğan “paralel yapı af dilerse...” diye sorulması üzerine bakın nasıl cevap verdi.
Erdoğan: YHT hattı 14 ilde daha kurulacak26 Temmuz 2014 00:34
Cumhurbaşkanı adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, katıldığı iftarda 14 ilde daha YHT hattı kurulacağını söyledi.
Atalay: Çatı çökebilir25 Temmuz 2014 23:36
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, katıldığı iftar programında gündeme dair açıklamalarda bulundu.
Erdoğan'dan önemli açıklamalar25 Temmuz 2014 21:56
Başbakan Erdoğan TÜMSİAD'ın iftar programında konuşuyor.
Demirtaş: Seçilemeyebiliriz, ihtimaldir25 Temmuz 2014 21:15
umhurbaşkanı adayı ve HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, Antalya'da seçim çalışmaları kapsamında konuşma yaptı.
Bakan Zeybekçi: 12 yılda destan yazdık25 Temmuz 2014 21:11
Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekçi, Almanya seyahatinde cumhurbaşkanlığı seçimleri kapsamında çalışmalar yürüttü.
Başbakan'dan YHT müjdesi!25 Temmuz 2014 20:22
Başbakan Erdoğan Yüksek Hızlı Tren'in bir hafta ücretsiz olduğunu açıkladı
Türkiye ateşkes için kilit rol oynuyor25 Temmuz 2014 18:52
Dışişleri Bakanı Davutoğlu, İsrail'in saldırılarının durdurulması ve ateşkes sağlanması için Katar Dışişleri Bakanı Muhammed El-Atiyye ve Hamas Siyasi Büro Şefi Meşal ile görüştü.
Gazze'de hedef bütün Filistinli direniş gruplarıdır25 Temmuz 2014 18:50
Nasrallah, "Gazze'de hedef sadece Hamas değil, bütün Filistinli direniş gruplarıdır. Batı ve Arap dünyasına kalsa, İsrail'e 'fırsatını bulmuşken işlerini bitirin' diyecekler." dedi.
Meclis’te bayram molası25 Temmuz 2014 18:13
TBMM Genel Kurulu çalışmalarına Ramazan Bayramı nedeniyle ara verdi, milletvekilleri Genel Kurul’da bayramlaştı.
CHP heyeti bayramdan sonra Gazze'ye gidiyor25 Temmuz 2014 16:29
CHP Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba, Gazze ziyaretlerinin Ramazan Bayramı'ndan sonraya kaldığını söyledi.
Metropoll ve Genar'ın son Köşk anketleri25 Temmuz 2014 16:20
GENAR ve Metropol'ün genel müdürleri katıldıkları bir programda 10 Ağustos'taki Cumhurbaşkanlığı seçimleri öncesi yaptıkları son anketleri açıkladı.
Paraleller oyun içinde oyun kurmuşlar!
Erdoğan: Görevde olduğum müddetçe af yok
Kasayı açamayınca kaçtılar
Feci kaza! Otobüs devrildi
Yardım konvoyu Gazze’ye ulaştı
HSYK Kararnamesi Resmi Gazete'de
Bozdağ'dan Zekeriya Öz'e tepki
İstanbul geniş çaplı operasyon
Hamas'tan İsrail'in ateşkesine cevap!
Gül: Paralel yapıyla mücadele devletin kırmızı çizgisidir
İsrail bayrağını yaktılar
Malatyaspor'dan bomba transfer
ABD’de piyasalar düşüşle kapadı
Erdoğan: YHT hattı 14 ilde daha kurulacak
Paralel polislerle hatıra pozu
Paralel polislerden 8'ine tutuklama
Eski TEM müdürü adliyede
İsrail'den Gazze'de ateşkes kararı
Atalay: Çatı çökebilir
Uri Dromi: O dur derse İsrail durur!
İsrail'i böyle protesto etti!
İsrail ölen asker sayısını açıkladı
Üniversite öğrencilerinin dikkatine!
Filistinli şehit sayısı 848’e yükseldi
Arınç: Cemaati kontrol eden bir güç var
Polis operasyonu: 3 ölü
BM '12 saat' verdi
Fenerbahçe'de sezon hazırlıkları sürüyor
Erdoğan'dan önemli açıklamalar
İsrail'den o asker için açıklama!
İsrail’den ateşkese ret
AB’den acil ateşkes çağrısı! Endişeliyiz
Hamas İsrail uçağını vurdu
189 Hollandalının cenazesi yola çıktı
Demirtaş: Seçilemeyebiliriz, ihtimaldir
Bakan Zeybekçi: 12 yılda destan yazdık
Gül, MİT Müsteşarı Fidan'ı kabul etti
Başbakan'dan YHT müjdesi!
G.Saray Hakan Balta'nın sözleşmesini uzattı!
Rektörler Gazze için toplanacak
İsrail göstericilere saldırdı!
Yeni Diyarbakırspor'dan İhsanoğlu'na tepki
G.Saray'dan flaş transfer kararı!
Drogba'yı resmen açıkladılar
İsrail'e ağır darbe!
Cezayir'de 3 gün yas ilan edildi
Kırgızistan'da '7 Nisan Davası'nda karar
Öğretmenlerin tayin başvuru tarihi belli oldu!
Türkiye ateşkes için kilit rol oynuyor
Gazze'de hedef bütün Filistinli direniş gruplarıdır
Paralelcilerden pankart skandalı
ÖABT sonuçları açıklandı
Bursaspor'da sürpriz ayrılık!
Meclis’te bayram molası
Karabükspor'da 3 imza birden!
Diego Costa'dan duygusal veda!
Van'da uyuşturucu operasyonu
'Beşiktaş fazla gürültü çıkarıyor'
Ramazan sonrası hareketi arttırın
Elektrik akımına kapılan genç öldü
Prandelli: Beklemeden imza atalım
Cuma namazı sonrası Filistin için yürüdüler
İsrail ordusu ilerleme kaydedemiyor
CHP heyeti bayramdan sonra Gazze'ye gidiyor
Drogba'dan G.Saray taraftarına mesaj!
Sakarya'da dolu yağışı zarara yol açtı
Metropoll ve Genar'ın son Köşk anketleri
Gazze'den İsrail'e 8 füze atıldı
Köye gitmem diyen hamile eşini otomobille çiğnedi