Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Altın yükselişte HDP heyeti İmralı Adası'na gitti İş arayanlara Facebook uyarısı! Celal KazdağlıSeni 'Biji Obama'ya
kim mahkum etti?
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
13 Temmuz 2010 Salı 13:04
Güncellenme Tarihi 21 Ekim 2014 Salı 12:11
Adana'da, Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görevliyken zimmetine para geçirdiği iddiasıyla tutuklanan Dördüncü Sınıf Emniyet Müdürü İsmet Gündüz, ilk duruşmada tahliye edildi.

Adana 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki davanın duruşmasında, geçen yıla kadar Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görev yapan tutuklu sanık Emniyet Amiri İsmet Gündüz (40) ile tutuksuz sanık oto yedek parça bayisi Bekir Erdoğan hazır bulundu.

Gündüz, ifadesinde, İlçe Emniyet Amirliği personelinin maaşlarının ödendiği bankadan alınan promosyon ve mal alım satımı sırasında zimmetine para geçirdiği iddialarının doğru olmadığını kaydetti.

2004 yılı Ağustos ayında Karaisalı'da göreve başladığını belirten Gündüz, şöyle devam etti:

“Öncelikle Emniyet Amirliğinin hizmet aracı ihtiyacını karşılamak için birkaç banka ile görüştüm. Sonunda biriyle anlaştık ve personelin maaşı karşılığında 8 bin TL'lik promosyon anlaşması yaptık.

Bu sırada hizmet binası tadilata girdi. Tadilat devletten gelen ödenekle yapıldı. Promosyonla ilgisi yoktur. Bu arada Emniyet Genel Müdürlüğü, 2005 yılında bize araç için ödenek gönderilmeyeceğini bildirdi. Aracın alımı olmayınca, arkadaşlarla konuşup, promosyon parası ile Emniyet Amirliğinin ihtiyacı olan birtakım eşyayı, bilgisayar ve büro malzemelerini alacağımızı söyledim.

Bu parayı hiçbir zaman uhdemde tutmadım. 8 bin TL'lik paranın bankadan çekilmesi için çeşitli faturalar kestirdim. Bu para Emniyet Müdürlüğüne bahsettiğim eşya ve bilgisayarların alımı için kullanıldı. İki kez de personele ramazan dolayısıyla yemek verildi. Paradan kalan bin 500 TL'yi de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğü hesabına yatırdım.”

Gündüz, Karaisalı Belediyesi ve kentteki iş adamlarının katkısıyla toplanan 12 bin TL'nin de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğüne aktarıldığını kaydetti.

Neden yedek parça bayisine fatura kestirildiğinin sorulması üzerine, Gündüz, “Amacım, işlerin hızlı yürümesi ve ödeneğin geri çekilmesini önlemekti. Hizmet araçları için parça gerektikçe sanık Erdoğan bize Adana'dan yolluyor, bizde buradaki bir oto tamircisine taktırıyorduk. Daha sonra da hesabı alacaklı olarak yeni gelen emniyet amirine devrettim. Kötü bir niyetim olsa, alacaklı olarak devretmezdim” dedi.

Gündüz, yapılan harcamaların faturalarının olduğunu ve promosyon parasını hiçbir zaman kendi ihtiyacı için kullanmadığını belirtti.

Diğer sanık Erdoğan ise Adana'da oto yedek parça bayisi olduğunu belirterek, hakkındaki suçlamaları kabul etmediğini söyledi.

Mahkeme başkanı, delillerin toplanmış olduğu ve suç vasfının sanık aleyhine değişme ihtimali ya da kaçma şüphesi bulunmaması nedenleriyle tahliye talebinin kabul edilmesine karar vererek, tanıkların dinlenmesi ve sunulan fatura ve diğer evrakın incelenmesi için duruşmayı erteledi.

Kararın açıklanmasının ardından, mahkeme çıkışında Gündüz'ün yakınları ve mesai arkadaşlarının sevinçli olduğu görüldü.

Gündüz, Adana'daki Emniyet Müdürlüğü lojmanlarında bulunan evine gelişinde, meslektaşları tarafından davul zurna eşliğinde karşılandı. “Geçmiş olsun” dileklerini kabul eden Gündüz, meslektaşlarıyla halk oyunu oynadı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 611 kez okundu.

Davutoğlu iç güvenlik paketini açıkladı21 Ekim 2014 13:13
Başbakan Ahmet Davutoğlu, partisinin Meclis grup toplantısında iç güvenlik reformunu açıkladı. Başbakan yeni düzenlemeyle şiddete dönüşen her eylemin suç sayılacağını söyledi.
Kıbrıs Rum Yönetimi'nden Türkiye'ye gözdağı!21 Ekim 2014 12:25
Doğu Akdeniz'de sismik araştırmalara başlayan Türkiye'ye tavır alan Kıbrıs Rum Yönetimi, Rusya ve İsrail'le ortak askeri tatbikat düzenledi.
Erdoğan: Yasin için neden sesiniz çıkmadı?21 Ekim 2014 11:29
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ombudsmanlık sempozyumunda açıklamalarda bulundu. Erdoğan, provokatörlere çok sert çıkarak "Gezi'de hayatını kaybeden bir çocuk için senaryolar yazan ve timsah gözyaşları dökenler, Kurban Bayramı'nda vahşice katledilen Yasin Börü için neden sesiniz çıkmadı?" dedi.
Cumhuriyet tarihinde bir ilk!21 Ekim 2014 10:49
İlk kez Çankaya Köşkü dışında yapılacak 29 Ekim resepsiyonunda davetli sayısı 3 bine çıktı. Tüm siyasi partilere davet gitti. Anadolu'nun tüm motifleri ve tüm unsurları salonda yer alacak.
ABD'den PKK'ya şok mesaj!21 Ekim 2014 10:44
Gazeteci Abdulkadir Selvi, çözüm sürecinin başlamasının hemen ardından ABD'nin PKK'nın Kandil'de bulunan yöneticilerine 'Türkiye sizi aldatabilir' mesajı gönderdiğini iddia etti.
Son seçim anketinde sürpriz sonuç21 Ekim 2014 10:39
Andy-Ar'ın kurucusu Faruk Acar, ekim ayı başında yaptıkları son anket verilerini paylaştı.
Salon buz kesti! Kimse alkışlamadı21 Ekim 2014 10:20
İsmi paralel yapıyla birlikte anılan ve idari yargıdan seçilen iki adayın misafir hâkim ve savcılarca alkışlanmadığı dikkat çekti.
Bahçeli: HDP'deki en akil insan o21 Ekim 2014 09:37
MHP lideri Devlet Bahçeli, HDP'li Altan Tan'ın kendisini Kobani eylemlerindeki tavrı nedeniyle övmesi üzerine "Demek ki HDP’nin içerisinde en akil insan o" diyerek yanıt verdi.
Bakanlar Kurulu'ndan uzun zaman sonra bir ilk!20 Ekim 2014 23:59
Dün düzenelenen Bakanlar Kurulu toplantısı 10 saat sürdü. Uzun süre sonra toplantı sonrası açıklama yapılmadı.
ABD'den Türkiye açıklaması!20 Ekim 2014 23:27
ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcü Yardımcısı Harf, "Türkiye bu koalisyonda kilit bir rol oynuyor ve birçok konuda önemli adımlar attı" dedi.
Akil Heyeti toplantısının detayları belli oldu!20 Ekim 2014 22:13
Akil İnsanlar Heyeti Marmara Bölgesi Üyesi Ali Bayramoğlu Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun Akil İnsanlar Heyeti üyeleriyle yaptığı görüşmenin detaylarını anlattı.
Danimarka'dan Türkiye'ye tepki20 Ekim 2014 20:03
Danimarkalı zanlının Türkiye'de serbest bırakıldığı iddiası üzerine konuşan Danimarka Başbakanı Thorning-Schmidt, "Anlaşılmaz ve kabul edilemez bir durum" diye tepki gösterdi
Kerem Göğüş'e suç duyurusu
Davutoğlu iç güvenlik paketini açıkladı
İstanbul'da Ebola paniği!
IŞİD petrol gelirinin 800 milyon dolar...
Avustralya'da İslam karşıtlığı artıyor
İranlı general Suriye'de öldürüldü
'Bildiğiniz gibi değil'
İsmail Kartal sinirinden ağladı
Nobel Ödülü'nün en genç sahibine bir ödül de ABD'den
'Kobani provokatörleri hesap vermelidir'
Samsung Ebola virüsüne karşı 3 bin telefon bağışladı
MERS virüsüne ''maske'' önlemi
Kıbrıs Rum Yönetimi'nden Türkiye'ye gözdağı!
Rusya'dan 'Ukrayna'yı paylaşalım' teklifi
Kanal D'de bir program daha yayından kalktı
Bu sefer zarar etti!
Trabzon medyasından şok manşet: Susturun şu...
Yaralı 11 PYD'li Türkiye'de
Pil ömrü en uzun olan akıllı telefonlar
İŞKUR'dan bin kişiye geçici istihdam
Gelecek 10 yılın en önemli hedefi büyüme
Gmail Outlook ve Yahoo hesaplarını da destekleyecek
Bahçeli: Cemaat MHP'yi ele geçirmeye çalıştı
Melo Fenerbahçe derbisinde rekor kırmış!
Sabiha Gökçen’in tümünü istiyorlar
Liseliler Caz sanatçıları ile buluşuyor
AnadoluJet'ten Konya'ya özel kampanya
Pistorius'un cezası belli oldu!
Hükümetten çift maaş müjdesi
AFAD ekipleri yardım için köy köy geziyor
Beni Böyle Sev’e sürpriz isim!
'Sıkıysa Yakala' İstanbul'da gerçek oldu!
Kıvanç Tatlıtuğ hastalık hastası oldu
Asansörlerde "kimlik kartı" dönemi
Rekor ikramiye huzur getirmedi
Altın yükselişte
LG duygusal reaksiyonlu telefon üretti
Android 5.0 hangi ceplere gelecek
Nicolas Cage: Lütfen filmimi izlemeyin!
''Cep''te imalat başvurusunda rekor artış
Juventus ilk kez puan kaybetti
Erdoğan: Yasin için neden sesiniz çıkmadı?
Genç yıldız kiralık gidecek
Audi'den sürücüsüz devrim!
Mesnevi Azericeye çevrildi
IŞİD yine taktik değiştirdi
BM Genel Sekreterliği seçimi 2016'da yapılacak
Gol atan en genç futbolcu
Ermeni cemaatinde patrik kavgası
Her beş dakikada bir çocuk yaşamını yitiriyor
G.Saray'a sürpriz başkan adayı
Şehit asker törenle uğurlandı
Kayıp dağcıyı arama çalışmaları sürüyor
5 kişi mantardan zehirlendi!
HDP heyeti İmralı Adası'na gitti
Süper Lig'de gol krizi var!
Boz Baykuşlar'a NBA patentli oyuncu
Menderes Türel: Birbirimize el değil dil uzatıyoruz
Otomotivde işler rayına giriyor
Ülker Çokoprens tanınmış marka oldu
İdmanda gözyaşlarını tutumadı
Beyaz Fırın Office 365 ile lezzetini katladı
Erste Grup Yatırımcı Konferansı’nda Türkiye rüzgarı esti
Sergen Yalçın'ın Fenerbahçe iddiası!