Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

AB değil biz istemiyoruz! Potada tarihi galibiyet Boğazda can pazarı! Celal Kazdağlıİçerde Paralel dışarıda İsrail Kaybediyor
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
13 Temmuz 2010 Salı 13:04
Güncellenme Tarihi 3 Ekim 2014 Cuma 23:42
Adana'da, Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görevliyken zimmetine para geçirdiği iddiasıyla tutuklanan Dördüncü Sınıf Emniyet Müdürü İsmet Gündüz, ilk duruşmada tahliye edildi.

Adana 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki davanın duruşmasında, geçen yıla kadar Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görev yapan tutuklu sanık Emniyet Amiri İsmet Gündüz (40) ile tutuksuz sanık oto yedek parça bayisi Bekir Erdoğan hazır bulundu.

Gündüz, ifadesinde, İlçe Emniyet Amirliği personelinin maaşlarının ödendiği bankadan alınan promosyon ve mal alım satımı sırasında zimmetine para geçirdiği iddialarının doğru olmadığını kaydetti.

2004 yılı Ağustos ayında Karaisalı'da göreve başladığını belirten Gündüz, şöyle devam etti:

“Öncelikle Emniyet Amirliğinin hizmet aracı ihtiyacını karşılamak için birkaç banka ile görüştüm. Sonunda biriyle anlaştık ve personelin maaşı karşılığında 8 bin TL'lik promosyon anlaşması yaptık.

Bu sırada hizmet binası tadilata girdi. Tadilat devletten gelen ödenekle yapıldı. Promosyonla ilgisi yoktur. Bu arada Emniyet Genel Müdürlüğü, 2005 yılında bize araç için ödenek gönderilmeyeceğini bildirdi. Aracın alımı olmayınca, arkadaşlarla konuşup, promosyon parası ile Emniyet Amirliğinin ihtiyacı olan birtakım eşyayı, bilgisayar ve büro malzemelerini alacağımızı söyledim.

Bu parayı hiçbir zaman uhdemde tutmadım. 8 bin TL'lik paranın bankadan çekilmesi için çeşitli faturalar kestirdim. Bu para Emniyet Müdürlüğüne bahsettiğim eşya ve bilgisayarların alımı için kullanıldı. İki kez de personele ramazan dolayısıyla yemek verildi. Paradan kalan bin 500 TL'yi de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğü hesabına yatırdım.”

Gündüz, Karaisalı Belediyesi ve kentteki iş adamlarının katkısıyla toplanan 12 bin TL'nin de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğüne aktarıldığını kaydetti.

Neden yedek parça bayisine fatura kestirildiğinin sorulması üzerine, Gündüz, “Amacım, işlerin hızlı yürümesi ve ödeneğin geri çekilmesini önlemekti. Hizmet araçları için parça gerektikçe sanık Erdoğan bize Adana'dan yolluyor, bizde buradaki bir oto tamircisine taktırıyorduk. Daha sonra da hesabı alacaklı olarak yeni gelen emniyet amirine devrettim. Kötü bir niyetim olsa, alacaklı olarak devretmezdim” dedi.

Gündüz, yapılan harcamaların faturalarının olduğunu ve promosyon parasını hiçbir zaman kendi ihtiyacı için kullanmadığını belirtti.

Diğer sanık Erdoğan ise Adana'da oto yedek parça bayisi olduğunu belirterek, hakkındaki suçlamaları kabul etmediğini söyledi.

Mahkeme başkanı, delillerin toplanmış olduğu ve suç vasfının sanık aleyhine değişme ihtimali ya da kaçma şüphesi bulunmaması nedenleriyle tahliye talebinin kabul edilmesine karar vererek, tanıkların dinlenmesi ve sunulan fatura ve diğer evrakın incelenmesi için duruşmayı erteledi.

Kararın açıklanmasının ardından, mahkeme çıkışında Gündüz'ün yakınları ve mesai arkadaşlarının sevinçli olduğu görüldü.

Gündüz, Adana'daki Emniyet Müdürlüğü lojmanlarında bulunan evine gelişinde, meslektaşları tarafından davul zurna eşliğinde karşılandı. “Geçmiş olsun” dileklerini kabul eden Gündüz, meslektaşlarıyla halk oyunu oynadı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 631 kez okundu.

Dumanlı ve Karaca ile ilgili flaş gelişme19 Aralık 2014 00:09
14 Aralık soruşturmasında tutuklama talebiyle mahkemeye sevk edilen 12 kişinin sorgusu tamamlandı. Mahkeme, kararı bugün 14.00'da açıklayacağını bildirdi.
AB değil biz istemiyoruz!18 Aralık 2014 23:38
Avrupa Birliği'ne sadece hükümet değil halk da tepkili.
'Dumanlı'nın ifadesi inandırıcı değil'18 Aralık 2014 23:17
Başbakan başdanışmanı Etyen Mahçupyan, Tahşiyeciler davasının cemaatin nasıl bir örgütlenme olduğunu ortaya koyduğunu ifade etti. Ekrem Dumanlı'nın ifadesini ise inandırıcığı bulmadığını belirtti.
İç güvenlik paketi" aly komisyonda kabul edildi18 Aralık 2014 23:07
TBMM İçişleri Alt Komisyonu, yaklaşık 2 haftalık çalışmasının ardından, kamuoyunda "iç güvenlik paketi" olarak bilinen 43 maddelik tasarıyı önemli değişikliklerle kabul etti.
Basın hukuksuzluklarda rol oynamamalı18 Aralık 2014 23:03
Başbakan Yardımcısı Akdoğan, "Basın, milli iradeye ve milletin doğrudan kendisine karşı kurulan komplolara karşı net tavır takınmalı ve hukuksuzlukların içinde rol oynamamalı" dedi.
Fikri Işık: Abisinden talimat alanları attık18 Aralık 2014 22:39
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, TÜBİTAK'ta yapılan 'paralel' temizliği anlattı. Bakan Işık "Abisinden talimat alarak yanlış rapor verenleri attık biz" açıklamasında bulundu.
HSYK 66 kişilik Yargıtay kararnamesi yayımladı18 Aralık 2014 21:41
Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu (HSYK), Yargıtay'a yönelik 66 kişilik yeni kararname yayımladı
Başbakanların ikinci toplantısı Ankara'da18 Aralık 2014 21:26
Türkiye-Irak Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği Konseyi'nin (YDSK) Başbakanlar eşbaşkanlığında ikinci toplantısı Ankara'da gerçekleştirilecek.
Yeni bir parti daha kuruldu!18 Aralık 2014 21:03
Eski Cumhurbaşkanı Turgut Özal'ın oğlu Ahmet Özal, ANA Parti adında yeni bir siyasi parti kurdu.
Demirtaş'ın attığı tweet herkesi şaşırttı!18 Aralık 2014 20:49
Selahattin Demirtaş'ın bu mesajı sosyal medyayı salladı, twitter'da 'şapşik' mesajı yağıyor...
CHP'li Nazlıaka'dan Gökçek için suç duyurusu18 Aralık 2014 20:01
CHP Ankara Milletvekili Nazlıaka, kendisini hedef gösterdiği iddiasıyla Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek hakkında suç duyurusunda bulunduğunu bildirdi.
'Savcının yanında 10 milyon dolar istedi'18 Aralık 2014 19:40
Metro Holding Yönetim Kurulu Başkanı Galip Öztürk paralel yapıyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Öztürk, Hidayet Karaca'nın avukatı Yusuf Danyal'ın kendisinden hizmet adına 10 milyon dolar istediğini ve tehdit ettiğini iddia etti.
Dumanlı ve Karaca ile ilgili flaş gelişme
Bilic, TFF'ye ateş püskürdü!
Anadolu Efes Real'e direnemedi!
BM'den iki ülke için flaş karar!
ABD'den Rusya'ya yeni yaptırım
Rusya Merkez'den yeni tedbirler
AB değil biz istemiyoruz!
'Dumanlı'nın ifadesi inandırıcı değil'
Potada tarihi galibiyet
İç güvenlik paketi" aly komisyonda kabul edildi
IŞİD'le mücadele en az 3 yıl sürebilir
BM'den Kuzey Kore çağrısı
Basın hukuksuzluklarda rol oynamamalı
Balotelli'ye 1 maç ceza
Beşiktaş kupada mağlup
Şanlıurfa'da askeri araç devrildi: 6 yaralı
Fikri Işık: Abisinden talimat alanları attık
Boğazda can pazarı!
Diriliş Ertuğrul reytingleri alt üst etti!
Galatasaray Polonya'da kazandı..
HSYK 66 kişilik Yargıtay kararnamesi yayımladı
Karabükspor'a ceza yağdı
THY uçağında ebola paniği, geri döndü!
Başbakanların ikinci toplantısı Ankara'da
17 yaşında, 33 ev soydu
Yeni bir parti daha kuruldu!
Katar Emiri Al Sani Türkiye'ye geldi
Demirtaş'ın attığı tweet herkesi şaşırttı!
Asım Yıldırım hakkında suç duyurusu
Almanya'da 3 vatandaşımıza MİT gözaltısı
Türkiye'den Hamas açıklaması
CHP'li Nazlıaka'dan Gökçek için suç duyurusu
Napolitano görevinden ayrılacak
Arda Turan'dan F.Bahçe patlaması!
Mehmet Topuz'un menajerinden açıklama!
Peşmerge, IŞİD'e karşı saldırıya geçti
'Savcının yanında 10 milyon dolar istedi'
Türkiye Antarktika'da bilimsel istasyon kuracak
Size layık bir Genel Müdür olmaya çalışacağım
AK Parti MYK Toplantısı başladı
Geç gelen adalet adalet değildir!
Özal kararının gerekçesi açıklandı
Mevlana'nın mezar odasının inanılmaz sırrı!
Adliyeyi sirke çevirdiler!
10 terörist daha teslim oldu
Süleyman Demirel'in acı günü
Pazartesi günü oylama yapılacak
Çeyrek altın günü kaç lira ile kapattı?
Aziz Yıldırım tehlike altında!
Haliç, belgesele konu oldu
Erdoğan, Org. Özel'i kabul etti
Bu üniversite 9 ilçeye bedel!
Borsa 83 bin puanı aştı
Bu ilçelerde fiyatlar resmen uçtu
41 darbe karşıtına hapis cezası
PFDK'dan Galatasaray'a şok ceza!
Saman yüklü tırdan 156 kilo esrar çıktı
Ermenek madencileri için fidan dikildi
New York borsası sıçradı
Bilecik'te tarihi eser operasyonu
BM: Gazze için ayırdığımız bütçe bitmek üzere
Fakültelere faizsiz finans dersi
Albay Bursalı'nın oğlu öldü
Taksicilere psikoloji eğitimi verildi
Davutoğlu, MİT Müsteşarı Fidan'ı kabul etti
Dört eski bakan için Yüce Divan tarihi belli oldu!