Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Kadirov'dan tepki çeken sözler! Fenerbahçe bombayı patlatabilir! Tekme ve sandalyeler havada uçuştu! Celal KazdağlıBaşkanlık: Hedef doğru, peki yöntem?
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
13 Temmuz 2010 Salı 13:04
Güncellenme Tarihi 2 Eylül 2010 Perşembe 19:16
Adana'da, Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görevliyken zimmetine para geçirdiği iddiasıyla tutuklanan Dördüncü Sınıf Emniyet Müdürü İsmet Gündüz, ilk duruşmada tahliye edildi.

Adana 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki davanın duruşmasında, geçen yıla kadar Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görev yapan tutuklu sanık Emniyet Amiri İsmet Gündüz (40) ile tutuksuz sanık oto yedek parça bayisi Bekir Erdoğan hazır bulundu.

Gündüz, ifadesinde, İlçe Emniyet Amirliği personelinin maaşlarının ödendiği bankadan alınan promosyon ve mal alım satımı sırasında zimmetine para geçirdiği iddialarının doğru olmadığını kaydetti.

2004 yılı Ağustos ayında Karaisalı'da göreve başladığını belirten Gündüz, şöyle devam etti:

“Öncelikle Emniyet Amirliğinin hizmet aracı ihtiyacını karşılamak için birkaç banka ile görüştüm. Sonunda biriyle anlaştık ve personelin maaşı karşılığında 8 bin TL'lik promosyon anlaşması yaptık.

Bu sırada hizmet binası tadilata girdi. Tadilat devletten gelen ödenekle yapıldı. Promosyonla ilgisi yoktur. Bu arada Emniyet Genel Müdürlüğü, 2005 yılında bize araç için ödenek gönderilmeyeceğini bildirdi. Aracın alımı olmayınca, arkadaşlarla konuşup, promosyon parası ile Emniyet Amirliğinin ihtiyacı olan birtakım eşyayı, bilgisayar ve büro malzemelerini alacağımızı söyledim.

Bu parayı hiçbir zaman uhdemde tutmadım. 8 bin TL'lik paranın bankadan çekilmesi için çeşitli faturalar kestirdim. Bu para Emniyet Müdürlüğüne bahsettiğim eşya ve bilgisayarların alımı için kullanıldı. İki kez de personele ramazan dolayısıyla yemek verildi. Paradan kalan bin 500 TL'yi de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğü hesabına yatırdım.”

Gündüz, Karaisalı Belediyesi ve kentteki iş adamlarının katkısıyla toplanan 12 bin TL'nin de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğüne aktarıldığını kaydetti.

Neden yedek parça bayisine fatura kestirildiğinin sorulması üzerine, Gündüz, “Amacım, işlerin hızlı yürümesi ve ödeneğin geri çekilmesini önlemekti. Hizmet araçları için parça gerektikçe sanık Erdoğan bize Adana'dan yolluyor, bizde buradaki bir oto tamircisine taktırıyorduk. Daha sonra da hesabı alacaklı olarak yeni gelen emniyet amirine devrettim. Kötü bir niyetim olsa, alacaklı olarak devretmezdim” dedi.

Gündüz, yapılan harcamaların faturalarının olduğunu ve promosyon parasını hiçbir zaman kendi ihtiyacı için kullanmadığını belirtti.

Diğer sanık Erdoğan ise Adana'da oto yedek parça bayisi olduğunu belirterek, hakkındaki suçlamaları kabul etmediğini söyledi.

Mahkeme başkanı, delillerin toplanmış olduğu ve suç vasfının sanık aleyhine değişme ihtimali ya da kaçma şüphesi bulunmaması nedenleriyle tahliye talebinin kabul edilmesine karar vererek, tanıkların dinlenmesi ve sunulan fatura ve diğer evrakın incelenmesi için duruşmayı erteledi.

Kararın açıklanmasının ardından, mahkeme çıkışında Gündüz'ün yakınları ve mesai arkadaşlarının sevinçli olduğu görüldü.

Gündüz, Adana'daki Emniyet Müdürlüğü lojmanlarında bulunan evine gelişinde, meslektaşları tarafından davul zurna eşliğinde karşılandı. “Geçmiş olsun” dileklerini kabul eden Gündüz, meslektaşlarıyla halk oyunu oynadı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 638 kez okundu.

Ala: Muhalefet paralel çeteyle işbirliği yapıyor01 Şubat 2015 21:33
İçişleri Bakanı Ala, muhalefet partilerinin paralel çeteyle işbirliği yaptığını belirterek "Ellerine paralel çetenin tutuşturduğu o montajlar üzerinden birtakım şeyler söylemeye çalışıyorlar" dedi.
Kılıç: Avucunuzu yalarsınız01 Şubat 2015 21:28
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, "Cumhurbaşkanımız ile Başbakanımız arasında bir takım farklı düşüncelerle fitneler çıkartmaya çalışanlar var. Hiç boşuna uğraşmayın, avucunuzu yalarsınız" dedi.
Davutoğlu: Tek tek değil hepiniz birden gelin01 Şubat 2015 17:40
Başbakan Ahmet Davutoğlu, paralel yapıyı kastederek, 'Tek tek gelmeleri olmaz, hep birlikte gelsinler ki zaferin tadı olsun' dedi.
Arınç hükümetin ayakta kalma sırrını açıkladı01 Şubat 2015 16:06
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, AK Parti hükümetlerinin ayakta kalma sırrını bereket olarak açıkladı.
MHP Başkanlık'tan geri adım attı01 Şubat 2015 14:30
MHP'nin daha önce savunduğu Başkanlık sistemi seçim bildirgesinde olmayacak. MHP iktidar olursa Beştepe'deki Sarayı müze yapacak.
Davutoğlu'ndan Afyon'a hızlı tren müjdesi01 Şubat 2015 13:50
Başbakan Ahmet Davutoğlu, partisinin Afyon il kongresinde konuştu. Afyon'a hızlı tren müjdesini verdi.
Pamukoğlu seçime bağımsız girecek01 Şubat 2015 10:36
HEPAR, Genel Başkanları Osman Pamukoğlu 7 Haziran'da yapılacak 25. Dönem Milletvekili Genel Seçimi'ne yüzde 10 barajı nedeniyle" bağımsız aday olarak gireceğini duyurdu.
Erol Göka: Başkanlığa değil Erdoğan'a karşılar01 Şubat 2015 10:29
Başkanlığa karşı sistemli bir antipropaganda yürütüldüğünü belirten Göka, “Erdoğan halkı 3 ayda ikna eder” dedi.
Metin Külünk: Terör bir beladır31 Ocak 2015 23:47
“Küreselden Yerele Türkiye Grubu”nun düzenlediği “Uluslararası Terörizm Konferansı’nda, terörizm kavramı tüm yönleri ile ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan uyarınca...31 Ocak 2015 22:29
TÜMSİAD etkinliğine katılan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın uyarısı üzerine İBB Başkanı Kadir Topbaş ve İstanbul Valisi kürsüye çıktı.
Davutoğlu: Avrupa tarihi arşivimiz olmadan yazılamaz31 Ocak 2015 21:20
Başbakan Davutoğlu, "Avrupa bizim asli coğrafyamızdır ve Türkler Avrupa’nın asli unsurlarıdır. Avrupa tarihi bizim arşivlerimiz olmadan yazılamaz" dedi.
Güler: Tenezzül eden alçaktır, namussuzdur, şerefsizdir...31 Ocak 2015 20:41
Eski İçişleri Bakanı ve AK Parti Mardin Milletvekili Muammer Güler, "Ne bir kuruş kamunun kaynağına, ne bir kuruş yetimin hakkına tenezzül etmedik. Tenezzül eden alçaktır, namussuzdur, şerefsizdir." dedi.
Ormanlık alanda başı ezilmiş ceset bulundu!
Bakan Çelik beyaz çayı yudumladı
Elektrik kesintisi protestosuna polis müdahalesi
Bursa'da lodosun faturası ağır: 1 ölü 110 yaralı
AP başkanından Çipras'a gözdağı!
Kadirov'dan tepki çeken sözler!
Cimbom bir puanı zor kurtardı
McCain: İsrail'le ilişkiler en kötü seviyede
Ala: Muhalefet paralel çeteyle işbirliği yapıyor
Kılıç: Avucunuzu yalarsınız
PEGIDA destekçisi partiye protesto şoku!
Dünyanın en tatlı fuarı açıldı!
Demba Ba rekora koşuyor!
İlk finalist Gana!
Zonguldak'taki orman yangını
İspanya’da kar ve sel can aldı!
Cumhurbaşkanı adayının evine bombalı saldırı!
İstanbul rekora gidiyor!
Soba faciası: 3 ölü
DEAŞ'tan klor gazlı saldırı!
Orman'dan Yıldırım'a ağır sözler!
Bu elementin kilosu 72 bin dolar
25 rehine DEAŞ'ın elinden kurtarıldı
İsrail’den şaşırtan eylem!
Arena'da 11'ler belli oldu!
Lodos 100 tekneyi batırdı
Zaman'ın Emirgan yalanı kısa sürdü!
Kara ile deniz birleşti
Mancini'ye bir darbede Sasuolo'dan!
Olcay'dan ilginç benzetme!
Mesut mest etti!
Bardakoğlu, CHP adaylığı için konuştu
Tarihi derbide Celtic güldü
Kan davası barış yemeğiyle bitti
Fenerbahçe bombayı patlatabilir!
Tekme ve sandalyeler havada uçuştu!
Çipras’ın ilk ziyareti bakın nereye!
Beşiktaş'tan Mersin'e 'Osmanlı' tokadı!
400 gün sonra özgür!
Davutoğlu: Tek tek değil hepiniz birden gelin
Bir misket için silahlar konuştu: 4 yaralı
'Biz lanetliyoruz onlar otorite kabul ediyor'
Arda Turan Madrid'ten ayrılıyor mu?
Haksöz'de bu ay Charlie Hebdo var!
Freedom House'un foyası döküldü!
Habere gitti haber oldu! Az daha ölüyordu
Facebook'ta asla bunları yapmayın
Eski devlet başkanı hayatını kaybetti!
Başına çatı malzemesi düştü öldü
Arınç hükümetin ayakta kalma sırrını açıkladı
S&P Ukrayna'nın kredi notunu indirdi
F.Bahçe rahat kazandı
Diş ağrısı sanıyorsunuz ama ...
Umudunu, Başbakan'a verdiği mektuba bağladı
Lodos kaldırım taşlarını bile söktü
Karadeniz'de Samsun rüzgarı!
Kar üstünde güreş
Özçekim çılgınlığı tehlike dinlemiyor
Bu defa uçurmadı, komple söktü
Bolu'dan üç golle üç puan!
ABD: Irak'a asker gönderebiliriz
İmirzalıoğlu'na büyük sürpriz!
Çanakkale'de Lodos otomobili uçurdu
Husiler Suudi Arabistan'ı protesto etti
''Bu vahşi terör olayını kınıyoruz''
Öldürülen rehinenin annesi konuştu
Gülen sevenlerini uçuruma sürüklüyor!
Torku Konyaspor galibiyeti hatırladı