Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Netanyahu: İran İsrail'i yok edecek İşler kötü diyen Koç'un Tüpraş'ından büyük kar! Trabzon'da Ekici'nin gecesi! Celal KazdağlıDarbenin yıldönümünde gelen silaha veda çağrısı
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
13 Temmuz 2010 Salı 13:04
Güncellenme Tarihi 12 Mayıs 2013 Pazar 23:25
Adana'da, Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görevliyken zimmetine para geçirdiği iddiasıyla tutuklanan Dördüncü Sınıf Emniyet Müdürü İsmet Gündüz, ilk duruşmada tahliye edildi.

Adana 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki davanın duruşmasında, geçen yıla kadar Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görev yapan tutuklu sanık Emniyet Amiri İsmet Gündüz (40) ile tutuksuz sanık oto yedek parça bayisi Bekir Erdoğan hazır bulundu.

Gündüz, ifadesinde, İlçe Emniyet Amirliği personelinin maaşlarının ödendiği bankadan alınan promosyon ve mal alım satımı sırasında zimmetine para geçirdiği iddialarının doğru olmadığını kaydetti.

2004 yılı Ağustos ayında Karaisalı'da göreve başladığını belirten Gündüz, şöyle devam etti:

“Öncelikle Emniyet Amirliğinin hizmet aracı ihtiyacını karşılamak için birkaç banka ile görüştüm. Sonunda biriyle anlaştık ve personelin maaşı karşılığında 8 bin TL'lik promosyon anlaşması yaptık.

Bu sırada hizmet binası tadilata girdi. Tadilat devletten gelen ödenekle yapıldı. Promosyonla ilgisi yoktur. Bu arada Emniyet Genel Müdürlüğü, 2005 yılında bize araç için ödenek gönderilmeyeceğini bildirdi. Aracın alımı olmayınca, arkadaşlarla konuşup, promosyon parası ile Emniyet Amirliğinin ihtiyacı olan birtakım eşyayı, bilgisayar ve büro malzemelerini alacağımızı söyledim.

Bu parayı hiçbir zaman uhdemde tutmadım. 8 bin TL'lik paranın bankadan çekilmesi için çeşitli faturalar kestirdim. Bu para Emniyet Müdürlüğüne bahsettiğim eşya ve bilgisayarların alımı için kullanıldı. İki kez de personele ramazan dolayısıyla yemek verildi. Paradan kalan bin 500 TL'yi de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğü hesabına yatırdım.”

Gündüz, Karaisalı Belediyesi ve kentteki iş adamlarının katkısıyla toplanan 12 bin TL'nin de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğüne aktarıldığını kaydetti.

Neden yedek parça bayisine fatura kestirildiğinin sorulması üzerine, Gündüz, “Amacım, işlerin hızlı yürümesi ve ödeneğin geri çekilmesini önlemekti. Hizmet araçları için parça gerektikçe sanık Erdoğan bize Adana'dan yolluyor, bizde buradaki bir oto tamircisine taktırıyorduk. Daha sonra da hesabı alacaklı olarak yeni gelen emniyet amirine devrettim. Kötü bir niyetim olsa, alacaklı olarak devretmezdim” dedi.

Gündüz, yapılan harcamaların faturalarının olduğunu ve promosyon parasını hiçbir zaman kendi ihtiyacı için kullanmadığını belirtti.

Diğer sanık Erdoğan ise Adana'da oto yedek parça bayisi olduğunu belirterek, hakkındaki suçlamaları kabul etmediğini söyledi.

Mahkeme başkanı, delillerin toplanmış olduğu ve suç vasfının sanık aleyhine değişme ihtimali ya da kaçma şüphesi bulunmaması nedenleriyle tahliye talebinin kabul edilmesine karar vererek, tanıkların dinlenmesi ve sunulan fatura ve diğer evrakın incelenmesi için duruşmayı erteledi.

Kararın açıklanmasının ardından, mahkeme çıkışında Gündüz'ün yakınları ve mesai arkadaşlarının sevinçli olduğu görüldü.

Gündüz, Adana'daki Emniyet Müdürlüğü lojmanlarında bulunan evine gelişinde, meslektaşları tarafından davul zurna eşliğinde karşılandı. “Geçmiş olsun” dileklerini kabul eden Gündüz, meslektaşlarıyla halk oyunu oynadı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 640 kez okundu.

Üç bakan değişiyor! İşte yeni bakanlar03 Mart 2015 00:11
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Adalet ve İçişleri ile Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme bakanlıklarına yapılan görevlendirmeleri açıkladı. Yeni bakanlar 6 Mart'ta göreve başlayacak.
MHP milletvekilinden "Aristo mantığı"02 Mart 2015 23:23
İçişleri Bakanı Ala hakkındaki gensoru önergesi reddedilirken Meclis'te ilginç tartışmalar yaşandı. MHP milletvekili Nevzat Korkmaz, Aristo mantığı yaparak HDP ve AK Parti'nin bir olduğunu söyledi.
MHP'nin Ala önergesine red!02 Mart 2015 21:53
MHP’nin İçişleri Bakanı Ala hakkında verdiği önerge reddedildi.
Davutoğlu istifa iddiaları için konuştu02 Mart 2015 20:30
Başbakan Davutoğlu, Babacan'ın istifa edeceği iddiasına yanıt verdi..
Demirtaş'a bir tepki de Başbakan'dan02 Mart 2015 20:15
Başbakan Davutoğlu, Silahların bırakılması çağrısıyla ilgili "Bu açıklamayla birlikte yeni bir dönem başladı" dedi.
MHP'nin Erdoğan önergesi kabul edilmedi02 Mart 2015 19:58
MHP'nin, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamalarının ekonomiye etkilerinin tespit edilmesi" için genel görüşme açılması önergesi kabul edilmedi.
'Kılıçdaroğlu da dahil hepsine dava açacağım'02 Mart 2015 18:29
CHP'den ihraç kararı mahkemece iptal edilen Eskişehir Milletvekili Süheyl Batum, partisinden yeniden adaylık için başvuruda bulunmadığını belirterek, "Bu kadar haksızlığı, hukuksuzluğu zerre kadar utanmadan yapan, bu hukuksuzluğa göz yuman, kişilerle bir arada siyaset yapmayı, aynı listede yer almayı kendime zul addettiğim için adaylığımı koymadım" dedi.
Ahmet Sait Öner AK Parti'den aday adayı02 Mart 2015 16:52
Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu ve 28 Şubat mağduru avukat Ahmet Sait Öner, AK Parti'den aday adayı oldu.
Bu da sosyal medyanın son seçim anketi02 Mart 2015 16:30
Türkiye 7 Haziran için gün sayarken seçim sosyal medyada yapıldı. "Sosyal medyada 2015 Türkiye Genel Seçimleri Anketi" sonuçlarına göre AK Parti yüzde 47.4 oyla birinci parti oldu.
İşte Kılıçdaroğlu'nun mal varlığı02 Mart 2015 16:30
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu mal varlığını açıkladı.
Tayyar: Baransu zavallı biri02 Mart 2015 16:21
AK Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar, Mehmet Baransu’nun zavallı, kullanılan birisi olduğunu söyledi.
7 Haziran'da siyaseti bırakıyor!02 Mart 2015 15:28
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik siyasete devam edip etmeyeceğini açıkladı.
Hamas kurucusu Hammad vefat etti
O oda bakanın unvanını askıya aldı!
Diyanet ‘itikadı bozuk’ diye işten attı!
Üç bakan değişiyor! İşte yeni bakanlar