Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun... Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız... G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı Celal Kazdağlı1 Eylül ve Lozan’da çizilen sınır
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
13 Temmuz 2010 Salı 13:04
Güncellenme Tarihi 30 Aralık 2013 Pazartesi 14:18
Adana'da, Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görevliyken zimmetine para geçirdiği iddiasıyla tutuklanan Dördüncü Sınıf Emniyet Müdürü İsmet Gündüz, ilk duruşmada tahliye edildi.

Adana 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki davanın duruşmasında, geçen yıla kadar Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görev yapan tutuklu sanık Emniyet Amiri İsmet Gündüz (40) ile tutuksuz sanık oto yedek parça bayisi Bekir Erdoğan hazır bulundu.

Gündüz, ifadesinde, İlçe Emniyet Amirliği personelinin maaşlarının ödendiği bankadan alınan promosyon ve mal alım satımı sırasında zimmetine para geçirdiği iddialarının doğru olmadığını kaydetti.

2004 yılı Ağustos ayında Karaisalı'da göreve başladığını belirten Gündüz, şöyle devam etti:

“Öncelikle Emniyet Amirliğinin hizmet aracı ihtiyacını karşılamak için birkaç banka ile görüştüm. Sonunda biriyle anlaştık ve personelin maaşı karşılığında 8 bin TL'lik promosyon anlaşması yaptık.

Bu sırada hizmet binası tadilata girdi. Tadilat devletten gelen ödenekle yapıldı. Promosyonla ilgisi yoktur. Bu arada Emniyet Genel Müdürlüğü, 2005 yılında bize araç için ödenek gönderilmeyeceğini bildirdi. Aracın alımı olmayınca, arkadaşlarla konuşup, promosyon parası ile Emniyet Amirliğinin ihtiyacı olan birtakım eşyayı, bilgisayar ve büro malzemelerini alacağımızı söyledim.

Bu parayı hiçbir zaman uhdemde tutmadım. 8 bin TL'lik paranın bankadan çekilmesi için çeşitli faturalar kestirdim. Bu para Emniyet Müdürlüğüne bahsettiğim eşya ve bilgisayarların alımı için kullanıldı. İki kez de personele ramazan dolayısıyla yemek verildi. Paradan kalan bin 500 TL'yi de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğü hesabına yatırdım.”

Gündüz, Karaisalı Belediyesi ve kentteki iş adamlarının katkısıyla toplanan 12 bin TL'nin de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğüne aktarıldığını kaydetti.

Neden yedek parça bayisine fatura kestirildiğinin sorulması üzerine, Gündüz, “Amacım, işlerin hızlı yürümesi ve ödeneğin geri çekilmesini önlemekti. Hizmet araçları için parça gerektikçe sanık Erdoğan bize Adana'dan yolluyor, bizde buradaki bir oto tamircisine taktırıyorduk. Daha sonra da hesabı alacaklı olarak yeni gelen emniyet amirine devrettim. Kötü bir niyetim olsa, alacaklı olarak devretmezdim” dedi.

Gündüz, yapılan harcamaların faturalarının olduğunu ve promosyon parasını hiçbir zaman kendi ihtiyacı için kullanmadığını belirtti.

Diğer sanık Erdoğan ise Adana'da oto yedek parça bayisi olduğunu belirterek, hakkındaki suçlamaları kabul etmediğini söyledi.

Mahkeme başkanı, delillerin toplanmış olduğu ve suç vasfının sanık aleyhine değişme ihtimali ya da kaçma şüphesi bulunmaması nedenleriyle tahliye talebinin kabul edilmesine karar vererek, tanıkların dinlenmesi ve sunulan fatura ve diğer evrakın incelenmesi için duruşmayı erteledi.

Kararın açıklanmasının ardından, mahkeme çıkışında Gündüz'ün yakınları ve mesai arkadaşlarının sevinçli olduğu görüldü.

Gündüz, Adana'daki Emniyet Müdürlüğü lojmanlarında bulunan evine gelişinde, meslektaşları tarafından davul zurna eşliğinde karşılandı. “Geçmiş olsun” dileklerini kabul eden Gündüz, meslektaşlarıyla halk oyunu oynadı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 593 kez okundu.

Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama02 Eylül 2014 19:04
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Azerbaycan ziyareti öncesi havalimanında ziyaretine ilişkin açıklamalarda bulundu.
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!02 Eylül 2014 17:42
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, yurtdışı dinlemelere ilişkin soruşturma başlatıldığını söyledi.
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti02 Eylül 2014 17:33
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Çankaya Köşkü'nde sırasıyla Başbakan Davutoğlu ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan'ı kabul etti.
AB Bakanı Bozkır: AB kapılarını açsa biz kapatırız02 Eylül 2014 16:30
AB bakanı Volkan Bozkır, canlı yayında yaptığı konuşmasına AB kapılarını açsa biz kapılarımızı kapatırız dedi.
AK Parti'den Meclis'e olağanüstü çağrı!02 Eylül 2014 16:28
AK Parti, Meclis'i olağanüstü toplantıya çağırdı.
C.Başkanı Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti02 Eylül 2014 15:56
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Çankaya Köşkü’nde sırasıyla Başbakan Davutoğlu ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan'ı kabul etti.
İsrailli Bakan Ariel: Bizi Arap ülkeleri cesaretlendiriyor!02 Eylül 2014 15:47
İsrail'in İskan ve Yerleşim Bakanı Uri Ariel, Arap dünyasının tavrının, İsrail'in yerleşim politikasına yardımcı olduğunu söyledi
Komik mi Hakan Şükür?02 Eylül 2014 14:59
AK Parti'den istifa eden İstanbul Bağımsız Milletvekili Hakan Şükür, yine çok tartışılacak bir paylaşımda bulundu. Fıkra niyetine paylaştığı karikatür takipçilerini güldürmeyip tam tersine tepki aldı...
Erdoğan'ın açıklamaları Rum Kesimi'ni rahatsız etti!02 Eylül 2014 14:50
Kıbrıs Rum yönetimi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın ilk yurt dışı gezisini gerçekleştirdiği KKTC’deki açıklamalarından rahatsız oldu
Başbakanlık'ta sürpriz zirve02 Eylül 2014 14:43
Başbakan Davutoğlu, Ali Babacan, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ve Dışişleri Bakanlığı müsteşarı Feridun Sinirlioğlu ile görüştü.
Muharrem İnce'den o isme açık davet!02 Eylül 2014 14:37
CHP'nin kurultayı öncesi Muharrem İnce, Emine Ülker Tarhan'a açık davet gönderdi.
Mehmet Görmez Papa'yı eleştirdi02 Eylül 2014 14:20
Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, yaptığı konuşmasında camilere yapılan saldırıların üzerinde durulmasını dikkat çekerek, Papa'yı "Bu işler öyle ayak yıkamakla olmaz" ifadeleriyle eleştirdi.
Başörtülü kadına ırkçı saldırı!
IŞİD ikinci ABD'li gazetecinin de kafasını kesti!
İran'da ayı kurtarma rezaleti!
ABD'den ilk açıklama geldi: Videonun...
A Milli Takım'da sakatlık şoku
Soma’nın ilk tazminat davası
Batman'da 3.5 şiddetinde deprem
Burak Can Karamanoğlu davası başladı
Milan'dan transfer dersi
İstanbul'a hortum ve fırtına uyarısı!
Mardin Belediyesi'nde 4 dilli tabela
"Hedefimiz Milano'da final"
Kazara mayınlı araziye girdi
Muğla'da turist aracı kazası: 15 yaralı
Canikli, Ordu-Giresun havaalanını inceledi
Prandelli, Dzemaili'yi değil onu istemiş
Müslüm Gürses'in ismi bakın nereye verildi!
IŞİD Avrupa'ya petrol satıyor!
Yeni tat: Kaya tuzlu dondurma
Antalya'da 60 metreden denize uçtu
Başbakan ile muhalefet lideri mahkemelik oldu
Erdoğan açıkladı: Bayan yüzbaşımız...
AK Parti MYK başladı
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Beşiktaş'ta izin sona eriyor!
Erdoğan'dan Azerbaycan öncesi açıklama
Kocaeli'de kırmızı alarm!
G.Saray'ın yeni golcüsünden F.Bahçe mesajı
Milyonda bir ihtimaldi: Beyaz bebeği oldu!
Mersin'de parti binasına kumar baskını
Mevlana Camisi'nin kundaklandığı kesinleşti
Ebola taşıyan adam panik yarattı
Bakan Avcı'dan atama bekleyen öğretmenlere müjde!
Dev adamlar yıkıldı!
5 gün boyunca yağmur var!
Osmanlı'yı yakından tanıdılar!
'Ekrem Dumanlı'nın yazıları sinir bozucu'
Diyarbakır'da F-16 düştü!
Bakan Elvan: Yasa dışı dinlemeler kabul edilemez!
Savaşın çocukları "barış" için ant içti
Atalay: İnternet medyası statü kazanacak
Esed'e ağır darbe!
Erdoğan, Davutoğlu ve Fidan'ı kabul etti
TSK'da kaç tane general var?
İşte Negahan Alçı'nın yeni kanalı
Savunma sanayi ihracatı 1 milyar doları aştı
Kuzey Irak'ta benzin 1.62 lira oldu
Galatasaray ve Fenerbahçe PFDK'da!
Mısır'da bombalı saldırı: 11 ölü
TİB: Sızan 12 ses kaydı 25 Aralık’tan
1 milyon kişi yerinden oldu!
Suriyeli 100 bin kimsesiz çocuğa yardım
Kocaeli'de 10 mahalle karantinada!
Kadir İnanır: "Aslanlar gibiyim"
AB Bakanı Bozkır: AB kapılarını açsa biz kapatırız
Mevsimsel gripler öldürücüdür
AK Parti'den Meclis'e olağanüstü çağrı!
Tepki çeken haber: Hz. Muhammed'in mezarı taşınacak
Dolar yeniden yükselişe geçti
Ebola salgını gıda krizine yol açabilir
Telefon dolandırıcılığında son nokta
İspanya'da işsizlik tekrar yükselişte!
İstanbul uzantılı internet adresleri geliyor
İsrail kabinesinde işgal çatlağı