Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

İngiltere IŞİD'i ilk kez vurdu Drogba'dan Galatasaray'a sürpriz Irak ve Suriye'yle ilgili tezkere TBMM'de! Ömer AltaşParalel devlet adamları
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
13 Temmuz 2010 Salı 13:04
Güncellenme Tarihi 30 Eylül 2014 Salı 13:46
Adana'da, Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görevliyken zimmetine para geçirdiği iddiasıyla tutuklanan Dördüncü Sınıf Emniyet Müdürü İsmet Gündüz, ilk duruşmada tahliye edildi.

Adana 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki davanın duruşmasında, geçen yıla kadar Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görev yapan tutuklu sanık Emniyet Amiri İsmet Gündüz (40) ile tutuksuz sanık oto yedek parça bayisi Bekir Erdoğan hazır bulundu.

Gündüz, ifadesinde, İlçe Emniyet Amirliği personelinin maaşlarının ödendiği bankadan alınan promosyon ve mal alım satımı sırasında zimmetine para geçirdiği iddialarının doğru olmadığını kaydetti.

2004 yılı Ağustos ayında Karaisalı'da göreve başladığını belirten Gündüz, şöyle devam etti:

“Öncelikle Emniyet Amirliğinin hizmet aracı ihtiyacını karşılamak için birkaç banka ile görüştüm. Sonunda biriyle anlaştık ve personelin maaşı karşılığında 8 bin TL'lik promosyon anlaşması yaptık.

Bu sırada hizmet binası tadilata girdi. Tadilat devletten gelen ödenekle yapıldı. Promosyonla ilgisi yoktur. Bu arada Emniyet Genel Müdürlüğü, 2005 yılında bize araç için ödenek gönderilmeyeceğini bildirdi. Aracın alımı olmayınca, arkadaşlarla konuşup, promosyon parası ile Emniyet Amirliğinin ihtiyacı olan birtakım eşyayı, bilgisayar ve büro malzemelerini alacağımızı söyledim.

Bu parayı hiçbir zaman uhdemde tutmadım. 8 bin TL'lik paranın bankadan çekilmesi için çeşitli faturalar kestirdim. Bu para Emniyet Müdürlüğüne bahsettiğim eşya ve bilgisayarların alımı için kullanıldı. İki kez de personele ramazan dolayısıyla yemek verildi. Paradan kalan bin 500 TL'yi de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğü hesabına yatırdım.”

Gündüz, Karaisalı Belediyesi ve kentteki iş adamlarının katkısıyla toplanan 12 bin TL'nin de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğüne aktarıldığını kaydetti.

Neden yedek parça bayisine fatura kestirildiğinin sorulması üzerine, Gündüz, “Amacım, işlerin hızlı yürümesi ve ödeneğin geri çekilmesini önlemekti. Hizmet araçları için parça gerektikçe sanık Erdoğan bize Adana'dan yolluyor, bizde buradaki bir oto tamircisine taktırıyorduk. Daha sonra da hesabı alacaklı olarak yeni gelen emniyet amirine devrettim. Kötü bir niyetim olsa, alacaklı olarak devretmezdim” dedi.

Gündüz, yapılan harcamaların faturalarının olduğunu ve promosyon parasını hiçbir zaman kendi ihtiyacı için kullanmadığını belirtti.

Diğer sanık Erdoğan ise Adana'da oto yedek parça bayisi olduğunu belirterek, hakkındaki suçlamaları kabul etmediğini söyledi.

Mahkeme başkanı, delillerin toplanmış olduğu ve suç vasfının sanık aleyhine değişme ihtimali ya da kaçma şüphesi bulunmaması nedenleriyle tahliye talebinin kabul edilmesine karar vererek, tanıkların dinlenmesi ve sunulan fatura ve diğer evrakın incelenmesi için duruşmayı erteledi.

Kararın açıklanmasının ardından, mahkeme çıkışında Gündüz'ün yakınları ve mesai arkadaşlarının sevinçli olduğu görüldü.

Gündüz, Adana'daki Emniyet Müdürlüğü lojmanlarında bulunan evine gelişinde, meslektaşları tarafından davul zurna eşliğinde karşılandı. “Geçmiş olsun” dileklerini kabul eden Gündüz, meslektaşlarıyla halk oyunu oynadı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 602 kez okundu.

AK Parti Diyarbakır İl Başkanlığına taşlı saldırı30 Eylül 2014 21:10
AK Parti Diyarbakır İl Başkanlığına, kimliği belirsiz bir kişi tarafından taşlı saldırı düzenlendi.
Davutoğlu: Kriz fırsatçılarına göz açtırmayacağız!30 Eylül 2014 20:47
Davutoğlu, "Her türlü demokrasi dışı vesayet odağıyla mücadelemize kararlılıkla devam edecek, kriz fırsatçılarına göz açtırmayacağız" dedi.
9. Cumhurbaşkanı Demirel, KKTC'de30 Eylül 2014 20:10
Dokuzuncu Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel, Rauf Denktaş'ın anıt mezarını ve Girne Boğaz Şehitliği'ni ziyaret etti.
AK Partili vekilden 'tezkere' açıklaması30 Eylül 2014 17:53
Irak ve Suriye tezkeresi kapalı oturumda gerçekleştirilecek.
CHP olarak tavrımız çok net30 Eylül 2014 17:18
CHP Genel Sekreteri Tekin, TBMM Başkanlığı'na gelmesi beklenen Irak ve Suriye tezkereleriyle ilgili, "CHP olarak tavrımız çok net. Biz tezkereye bakacağız ve düşüncelerimizi ifade edeceğiz " dedi.
Bakanlar Kurulu toplantısı yeniden başladı30 Eylül 2014 16:30
Bakanlar Kurulu toplantısı verilen aranın ardından yeniden başladı
Özel Güvenlik Toplantısı yapıldı30 Eylül 2014 15:52
Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığında, Bakanlar Kurulu'na ara verilerek Özel Güvenlik Toplantısı gerçekleştirildi.
Fener Rum Patriği Bartholomeos, Trabzon'da30 Eylül 2014 15:34
Fener Rum Patriği Bartholomeos, "Tarihi binaları, mekanları görmek ve onları kurmuş olan dedelerimize dua etmek bizim için borç ve aynı zamanda bir mutluluk vesilesidir" dedi.
Bakanlar Kurulu'na ara verildi30 Eylül 2014 15:27
Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığında, düzenlenen Bakanlar Kurulu'na ara verildi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Rektörü Okur'u kabul etti30 Eylül 2014 15:25
Erdoğan, Medeniyet Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Okur'u kabul etti
Bakan Ayşenur İslam tarih verdi30 Eylül 2014 14:11
Ayşenur İslam şehit yakını, gazi, gazi yakını, harp malullerine verilecek ücretsiz seyahat kartlarının ne zaman dağıtılacağını açıkladı
Davutoğlu ile Demirtaş yarın görüşecek30 Eylül 2014 14:05
Başbakan Davutoğlu'nun yarın HDP Genel Başkanı Demirtaş ile görüşeceği öğrenildi. Kobani'ye gidip gelen Demirtaş ise Bugün el ele verme günüdür, Kürt’ü yalnız bırakma günü değil” dedi.
Bilbao, Beyaz Rusya'da dondu kaldı
Galaxy Note 4'te büyük hata
Roma, Manchester'da yıkılmadı!
AK Parti MKYK Toplantısı sona erdi
Barcelona'ya PSG tokadı!
Mardin'de feci kaza: 1 ölü, 4 yaralı
Diyarbakır'da polisi alarma geçiren olay
ABD'de okulda silahlı saldırı!
Fransa, Kanada'yı 4 sayı farkla geçti
İngiltere IŞİD'i ilk kez vurdu
Eylemciler Kadıköy'de ortalığı birbirine kattı
İngilizler Galatasaray'a şans tanımadı!
Şırnak'ta IŞİD'i protesto yürüyüşü
Drogba'dan Galatasaray'a sürpriz
Irak ve Suriye'yle ilgili tezkere TBMM'de!
Windows 9 bu akşam geliyor
İşte tezkerenin gerekçeleri!
Prandelli garanti verdi: Bundan emin olun
Bayern, CSKA'yı deplasmanda tek golle yıktı
Müslüman futbolcuya 'dua' cezası
Eski belediye başkanına silahlı saldırı
F.Bahçe'ye Konya maçı öncesi güzel haber
Millilerimiz 'namağlup' çeyrek finale yükseldi
Fenerbahçe, Hatay'a karşı yine galip geldi
IŞİD'e bir ağır darbe daha!
AK Parti Diyarbakır İl Başkanlığına taşlı saldırı
Hahn: Türkiye en önemli ortağımız
Belediye işçilerine yüzde 30 zam
Davutoğlu: Kriz fırsatçılarına göz açtırmayacağız!
Dünya devinden şok Türkiye kararı!
Twıtter'dan hakarete hapis cezası
Vatandaşa Kurban Bayramı müjdesi!
F.Bahçe'nin Passolig anlaşması! İşte detaylar
UEFA'dan Hüseyin Göçek'e önemli görev
Ankara'da köpek dövüşü baskını
Gaziantep'te feci kaza: 3 ölü, 1 yaralı!
9. Cumhurbaşkanı Demirel, KKTC'de
Bakanlar Kurulu sonrası flaş açıklama
Şırnak'ta 5 terörist teslim oldu!
Sow: Düş kırıklığına uğradım
Tekerlekli sema gösterisi ayakta alkışlandı
Dışişleri'nden o ülkeye seyahat uyarısı!
Firar eden hükümlü 45 dakika sonra yakalandı
Kamyonun çarptığı 2 öğrenci yaralandı
Eskişehirspor'da Rizespor hazırlıkları
Hanefi Avcı: Kasetler İstanbul Emniyetinden
Trabzonsporlu futbolcu emniyette ifade verdi!
Taraf ve Cumhuriyet'in haberi yine yalan çıktı!
Peygamberimizi rüyasında gördü eşsiz bir esere imza attı
AK Parti'den tezkere açıklaması!
F.Bahçe'ye büyük müjde!
Uludağ'da yılın ilk karı yağdı
Cadde ve sokakları köpük kapladı!
Ayı ile dostluğu izlenme rekorları kırıyor
Kesilen bacağını 290 bin TL'lik lamba yaptı!
İzinsiz gösteriye polis müdahalesi
AK Partili vekilden 'tezkere' açıklaması
Yola çıkacaklar dikkat!
Süper derbiye süper kadro
Anne adaylarına sonbahar uyarısı!
Komşu'da futbol terörü
Arda Turan Juventus'a meydan okudu!
Fenerbahçe'den E-Bilet açıklaması