Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Milliler, Hollanda karşısında… Başörtülü hamile kadına ırkçı saldırı Arınç ve Gökçek hakkında suç duyurusu Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
13 Temmuz 2010 Salı 13:04
Güncellenme Tarihi 28 Mart 2015 Cumartesi 13:34
Adana'da, Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görevliyken zimmetine para geçirdiği iddiasıyla tutuklanan Dördüncü Sınıf Emniyet Müdürü İsmet Gündüz, ilk duruşmada tahliye edildi.

Adana 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki davanın duruşmasında, geçen yıla kadar Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görev yapan tutuklu sanık Emniyet Amiri İsmet Gündüz (40) ile tutuksuz sanık oto yedek parça bayisi Bekir Erdoğan hazır bulundu.

Gündüz, ifadesinde, İlçe Emniyet Amirliği personelinin maaşlarının ödendiği bankadan alınan promosyon ve mal alım satımı sırasında zimmetine para geçirdiği iddialarının doğru olmadığını kaydetti.

2004 yılı Ağustos ayında Karaisalı'da göreve başladığını belirten Gündüz, şöyle devam etti:

“Öncelikle Emniyet Amirliğinin hizmet aracı ihtiyacını karşılamak için birkaç banka ile görüştüm. Sonunda biriyle anlaştık ve personelin maaşı karşılığında 8 bin TL'lik promosyon anlaşması yaptık.

Bu sırada hizmet binası tadilata girdi. Tadilat devletten gelen ödenekle yapıldı. Promosyonla ilgisi yoktur. Bu arada Emniyet Genel Müdürlüğü, 2005 yılında bize araç için ödenek gönderilmeyeceğini bildirdi. Aracın alımı olmayınca, arkadaşlarla konuşup, promosyon parası ile Emniyet Amirliğinin ihtiyacı olan birtakım eşyayı, bilgisayar ve büro malzemelerini alacağımızı söyledim.

Bu parayı hiçbir zaman uhdemde tutmadım. 8 bin TL'lik paranın bankadan çekilmesi için çeşitli faturalar kestirdim. Bu para Emniyet Müdürlüğüne bahsettiğim eşya ve bilgisayarların alımı için kullanıldı. İki kez de personele ramazan dolayısıyla yemek verildi. Paradan kalan bin 500 TL'yi de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğü hesabına yatırdım.”

Gündüz, Karaisalı Belediyesi ve kentteki iş adamlarının katkısıyla toplanan 12 bin TL'nin de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğüne aktarıldığını kaydetti.

Neden yedek parça bayisine fatura kestirildiğinin sorulması üzerine, Gündüz, “Amacım, işlerin hızlı yürümesi ve ödeneğin geri çekilmesini önlemekti. Hizmet araçları için parça gerektikçe sanık Erdoğan bize Adana'dan yolluyor, bizde buradaki bir oto tamircisine taktırıyorduk. Daha sonra da hesabı alacaklı olarak yeni gelen emniyet amirine devrettim. Kötü bir niyetim olsa, alacaklı olarak devretmezdim” dedi.

Gündüz, yapılan harcamaların faturalarının olduğunu ve promosyon parasını hiçbir zaman kendi ihtiyacı için kullanmadığını belirtti.

Diğer sanık Erdoğan ise Adana'da oto yedek parça bayisi olduğunu belirterek, hakkındaki suçlamaları kabul etmediğini söyledi.

Mahkeme başkanı, delillerin toplanmış olduğu ve suç vasfının sanık aleyhine değişme ihtimali ya da kaçma şüphesi bulunmaması nedenleriyle tahliye talebinin kabul edilmesine karar vererek, tanıkların dinlenmesi ve sunulan fatura ve diğer evrakın incelenmesi için duruşmayı erteledi.

Kararın açıklanmasının ardından, mahkeme çıkışında Gündüz'ün yakınları ve mesai arkadaşlarının sevinçli olduğu görüldü.

Gündüz, Adana'daki Emniyet Müdürlüğü lojmanlarında bulunan evine gelişinde, meslektaşları tarafından davul zurna eşliğinde karşılandı. “Geçmiş olsun” dileklerini kabul eden Gündüz, meslektaşlarıyla halk oyunu oynadı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 650 kez okundu.

Kılıçdaroğlu belgeselinin gösterimi yapıldı28 Mart 2015 15:54
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'nun hayatını konu alan belgeselin gösterimi, Kılıçdaroğlu'nun ailesinin de katılımıyla İstanbul Kongre Merkezi'nde yapıldı
Akdoğan: 'HDP olmazsa kıyamet kopmaz’28 Mart 2015 14:43
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, çözüm sürecini provoke edenlerin zararlı çıkacağını söyledi. “Süreç devlet politikası” diyen Akdoğan, Cumhurbaşkanı’nın sürecin önderi olduğunu belirtti. ‘HDP olmazsa kıyamet kopmaz’ diyen Akdoğan, "Ateşle oynayan yanar! Silahı devreye sokan kaybeder.” dedi.
Yalçın Akdoğan'dan Yemen açıklaması28 Mart 2015 13:32
Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, “Yemen’de olan nedir? Müslümanın, Müslümanı katletmesidir. Bunlara biz dur demek durumundayız” dedi.
Davutoğlu üst kurul toplantısında28 Mart 2015 13:26
Üst Kurul Toplantısı'na AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Davutoğlu da katılıyor.
Kemal Kılıçdaroğlu'nu duygulandıran belgesel28 Mart 2015 13:15
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, hayatından kesitler anlatırken duygusal anlar yaşadı.
Aradığınız CHP'li başkana ulaşılamıyor28 Mart 2015 12:45
Mersin Belediyesi'nin önceki yönetimi döneminde ihaleye fesat karıştırma iddiasıyla aranan CHP'li başkana ulaşılamıyor.
'Silahların bırakılması lazım'28 Mart 2015 12:26
HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, 'Silahların bırakılması lazım. Bu konuda hemfikiriz' dedi.
Demirtaş'tan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a hakaret!28 Mart 2015 12:17
Kendilerinin tek hareketi olmadığını dile getiren HDP lideri Selahattin Demirtaş'ın hedefinde yine Cumhurbaşkanı Erdoğan vardı.
Sarıgül'ün cevap veremediği soru!28 Mart 2015 12:14
Mustafa Sarıgül, Kemal Derviş ile Kemal Kılıçdaroğlu'nun görüşmesini ve Derviş'in açıklamalarını ilginç buldu.
Üç parti 7 Haziran için birleşti!28 Mart 2015 11:59
Engelsiz Türkiye Partisi ve Milli İttifak Platformu üyeleri Anadolu Partisi'ne katıldı.
Hüseyin Çelik, AK Parti'nin oy oranını açıkladı28 Mart 2015 11:12
Hüseyin Çelik, yaptırdıkları son ankette HDP'nin barajı geçemediğini söyledi ve AK Parti'nin oy oranını açıkladı.
İşte Davutoğlu'nun kaleminden Başkanlık manifestosu28 Mart 2015 08:27
Başkanlık sisteminin AK Parti seçim beyannamesinde nasıl yer alacağına ilişkin detaylara ulaşıldı.
G.Saray Genel Kurulu'nda Gülen tartışması
Milliler, Hollanda karşısında…
Kılıçdaroğlu belgeselinin gösterimi yapıldı
Başörtülü hamile kadına ırkçı saldırı
Ve 'TURKUAZ' denize indi
Marchisio'da yırtığa rastlanmadı
Kuyt'tan Gerrard itirafı
Yarışta 22., Avrupa'da 1.!
'Böcekçi' polisler Türkiye'ye getiriliyor
KKTC Futbol Federasyonu, Rum Federasyonu'na üye oluyor
Beşiktaş'ta yeni üyeleri mazbatalarını aldı
Ürdün'de Amrabat buluşması!
IOC'den Gökçe'ye kutlama mektubu
Arınç ve Gökçek hakkında suç duyurusu
Edirne'den Van'a Türkiye bir saat kararacak
AK Parti 550 kişiyi belirlemek için toplandı
Karabük hazırlıkları sürüyor
Akdoğan: 'HDP olmazsa kıyamet kopmaz’
Enes Ünal A Milli Takım kadrosunda!
Et fiyatlarını düşürecek gelişme
Sisi: 'Ortak bir Arap gücü oluşturulmalı'
Barcelona'dan Koke'ye tam 60 milyon euro
Le Pen: Eurodan çıkmalıyız
Kahire Üniversitesi önünde patlama: 8 yaralı!
Tarım işçileri kaza yaptı: 2 ölü
İran'dan Türkiye'ye ağır sözler
Berrak Tüzünataç Kürtçe öğrendi
Turkcell'de rekor fiyat
Konsolosluk personeli ölümden döndü: 3 yaralı
Demba Ba ve Sow'u övdü
Pepe 2018'e kadar...
'Paradaki dalgalanmalar olağanüstü değil'
Formula 1'de ilk cep Hamilton'ın
İki Türkiyeli direnişçi hayatını kaybetti
Yalçın Akdoğan'dan Yemen açıklaması
Davutoğlu üst kurul toplantısında
Henry Arsenal için tedirgin!
Hamzaoğlu, Sercan Yıldırım'ı takibe aldı
Görmez, Özgecan'ın ailesini ziyaret etti
Düzce'de heyelan
İdlib'in yüzde 60'ını muhalifler denetliyor
Tartıştığı kadının kollarına kezzap attı
Kemal Kılıçdaroğlu'nu duygulandıran belgesel
S.Arabistan: Husileri uyarmıştık, vurmaya devam edeceğiz
Meyve ve sebze ihracatçısına müjde!
EURO 2016'da 3 grupta 9 maç
'İlk kanunlaşacak paket "Aile Paketi" olacak'
2 bin TL'lik bilgisayarı 100 TL'ye satıyorlar
MAYZEM Başkanlığına Masum Burak seçildi
Filistinli itfaiyeciler, Kocaeli'nde eğitim gördü
Enbar'da 25 terörist öldürüldü!
"Yılın doktoru" seçildiğini göremedi