Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Kılıçdaroğlu'na muhataplık cevabı Ünal Aysal'a büyük şok! Eşi evi terketti! TRT'den ayrılan İbrahim Şahin vali oldu Celal KazdağlıAmaç: İnsanların psikolojisini yönetmek
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
İsmet Gündüz ilk duruşmada serbest
13 Temmuz 2010 Salı 13:04
Güncellenme Tarihi 16 Eylül 2014 Salı 09:30
Adana'da, Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görevliyken zimmetine para geçirdiği iddiasıyla tutuklanan Dördüncü Sınıf Emniyet Müdürü İsmet Gündüz, ilk duruşmada tahliye edildi.

Adana 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki davanın duruşmasında, geçen yıla kadar Karaisalı İlçe Emniyet Amirliğinde görev yapan tutuklu sanık Emniyet Amiri İsmet Gündüz (40) ile tutuksuz sanık oto yedek parça bayisi Bekir Erdoğan hazır bulundu.

Gündüz, ifadesinde, İlçe Emniyet Amirliği personelinin maaşlarının ödendiği bankadan alınan promosyon ve mal alım satımı sırasında zimmetine para geçirdiği iddialarının doğru olmadığını kaydetti.

2004 yılı Ağustos ayında Karaisalı'da göreve başladığını belirten Gündüz, şöyle devam etti:

“Öncelikle Emniyet Amirliğinin hizmet aracı ihtiyacını karşılamak için birkaç banka ile görüştüm. Sonunda biriyle anlaştık ve personelin maaşı karşılığında 8 bin TL'lik promosyon anlaşması yaptık.

Bu sırada hizmet binası tadilata girdi. Tadilat devletten gelen ödenekle yapıldı. Promosyonla ilgisi yoktur. Bu arada Emniyet Genel Müdürlüğü, 2005 yılında bize araç için ödenek gönderilmeyeceğini bildirdi. Aracın alımı olmayınca, arkadaşlarla konuşup, promosyon parası ile Emniyet Amirliğinin ihtiyacı olan birtakım eşyayı, bilgisayar ve büro malzemelerini alacağımızı söyledim.

Bu parayı hiçbir zaman uhdemde tutmadım. 8 bin TL'lik paranın bankadan çekilmesi için çeşitli faturalar kestirdim. Bu para Emniyet Müdürlüğüne bahsettiğim eşya ve bilgisayarların alımı için kullanıldı. İki kez de personele ramazan dolayısıyla yemek verildi. Paradan kalan bin 500 TL'yi de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğü hesabına yatırdım.”

Gündüz, Karaisalı Belediyesi ve kentteki iş adamlarının katkısıyla toplanan 12 bin TL'nin de araç alımı için Adana Emniyet Müdürlüğüne aktarıldığını kaydetti.

Neden yedek parça bayisine fatura kestirildiğinin sorulması üzerine, Gündüz, “Amacım, işlerin hızlı yürümesi ve ödeneğin geri çekilmesini önlemekti. Hizmet araçları için parça gerektikçe sanık Erdoğan bize Adana'dan yolluyor, bizde buradaki bir oto tamircisine taktırıyorduk. Daha sonra da hesabı alacaklı olarak yeni gelen emniyet amirine devrettim. Kötü bir niyetim olsa, alacaklı olarak devretmezdim” dedi.

Gündüz, yapılan harcamaların faturalarının olduğunu ve promosyon parasını hiçbir zaman kendi ihtiyacı için kullanmadığını belirtti.

Diğer sanık Erdoğan ise Adana'da oto yedek parça bayisi olduğunu belirterek, hakkındaki suçlamaları kabul etmediğini söyledi.

Mahkeme başkanı, delillerin toplanmış olduğu ve suç vasfının sanık aleyhine değişme ihtimali ya da kaçma şüphesi bulunmaması nedenleriyle tahliye talebinin kabul edilmesine karar vererek, tanıkların dinlenmesi ve sunulan fatura ve diğer evrakın incelenmesi için duruşmayı erteledi.

Kararın açıklanmasının ardından, mahkeme çıkışında Gündüz'ün yakınları ve mesai arkadaşlarının sevinçli olduğu görüldü.

Gündüz, Adana'daki Emniyet Müdürlüğü lojmanlarında bulunan evine gelişinde, meslektaşları tarafından davul zurna eşliğinde karşılandı. “Geçmiş olsun” dileklerini kabul eden Gündüz, meslektaşlarıyla halk oyunu oynadı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 595 kez okundu.

Kılıçdaroğlu'na muhataplık cevabı16 Eylül 2014 10:06
Davutoğlu, Kılıçdaroğlu'nun 'şartlı eyvallah' sözlerine ''Açıklamayı görünce şaşırdım. Selam verecekse selam veririz. Büyük Türkiye yürüyüşü esnasında önümüze engel çıkartırsa hiç tereddüt etmez engelini alır kenara koyarız'' dedi.
Mustafa Sarıgül hakkında bomba iddia!16 Eylül 2014 09:52
İşadamı Korkmaz Yiğit, Sudi Özkan'ın kendisine baskı ile Mustafa Sarıgül'den hiçbir alacağı olmadığı yönünde bir ibraname imzalattığı iddiasıyla savcılığa suç duyurusunda bulundu
Başbakan'dan bedelli askerlik açıklaması16 Eylül 2014 09:31
Başbakan Davutoğlu, KKTC’ye ziyareti öncesi Esenboğa Havalimanı’nda açıklamalarda bulundu
Süleyman Soylu'dan paralel yapıya sert sözler!15 Eylül 2014 23:50
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Süleyman Soylu'dan 'paralel yapının' Lahey oyununa sert tepki gösterdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan yurda döndü15 Eylül 2014 23:46
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar ziyaretinin ardından özel uçak "TUR" ile Ankara'ya geldi.
Erdoğan: BDDK gereken adımları atmalı!15 Eylül 2014 22:57
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Bank Asya'nın durumu ortada. BDDK'nın atması gereken adımlar var yoksa sorumlu olur" dedi.
Türkiye'ye mesnetsiz suçlama!15 Eylül 2014 22:55
Mısır'da Hâkimler Kulübü Başkanı Ahmed el-Zend Türkiye'ye mesnetsiz suçlamalarda bulundu!
Erdoğan'dan New York Times'ın IŞİD iddiasına tepki!15 Eylül 2014 22:32
Erdoğan, New York Times'ın Türkiye IŞİD'den petrol alıyor iddiasıyla ilgili, "IŞİD petrolü iddiası çok çirkin, yalan ve adice" dedi...
Çavuşoğlu: Sorunları doğuran sebepler ortadan kaldırılmalı15 Eylül 2014 22:22
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, Irak hükümetinin kapsayıcı yaklaşım benimsemesinin önemli olduğunu, bölgedeki güvenlik sorunlarının ancak sorunları doğuran temel sebeplerin ortadan kaldırılmasıyla çözülebileceğini belirtti.
Ulvi Saran'dan eleştirilere cevap!15 Eylül 2014 21:37
Görevinden ayrılma talebinde bulunan Kamu Düzeni ve Güvenliği Müsteşarı Doç. Dr. Ulvi Saran, eleştirilere cevap verdi.
Davutoğlu ilk yurt dışı ziyaretine yarın çıkıyor15 Eylül 2014 21:30
Başbakan Ahmet Davutoğlu, ilk resmi yurt dışı ziyaretini yarın Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ne (KKTC) yapacak.
İhvan yöneticisi Katar'dan Türkiye'ye geldi15 Eylül 2014 20:17
Katar'ın Müslüman Kardeşler liderlerinden 7 kişinin ülkeden ayrılmalarını istemesi üzerine teşkilatın Dış İlişkiler Sorumlusu Amr Derrac Türkiye'ye geldi. 7 kişiden 2'si ülkeden ayrıldı, 5'i ise hâlâ Katar'da.
Trabzonsporlu futbolcunun hayatını kurtaran masör konuştu
Aziz Yıldırım yarın tarihe geçiyor
11 Taliban militanı öldürüldü
ABD Ebola'yla mücadele için 3 bin asker gönderiyor
Hacımüftüoğlu MGK Genel Sekreterliğine atandı
Uçuşlar iptal edildi, tekneler kıyıya çağrıldı
İskoçya "Hayır" derse yetkisi artacak
Fiyatların yüzde 300 arttığı ilçe!
Kılıçdaroğlu'na muhataplık cevabı
TSK’da 'paralel' teyakkuz!
Dövizde güne başlangıç rakamları
2. Abdülhamid'den miras proje
Parklarda sigara içmek kısıtlanıyor
Dolandırıcılar sınır tanımıyor
Tokyo'da 5,6 büyüklüğünde deprem
Bağdat'ta bombalı saldırı!
Bank Asya 1 günde yüzde 20 eridi
WhatsApp'a bir özellik daha
Mustafa Sarıgül hakkında bomba iddia!
Meteoroloji'den 13 ile yağış uyarısı
IŞİD'e katılımı engellemek için yeni adım
ABD jetleri o bölgeyi vurdu!
Afganistan’da NATO konvoyuna intihar saldırısı
UEFA'dan Trabzon'u şoke eden yanıt
Türksat 4A'ya kanal geçişleri yarın
O kızlardan biri öldü, diğeri kayıp
Devler Ligi öncesi Cimbom'da sürpriz karar
Rıdvan Dilmen'den flaş öneri
Paralel yapı darbe için Eylül'de düğmeye basmış
Ünal Aysal'a büyük şok! Eşi evi terketti!
Başbakan'dan bedelli askerlik açıklaması
Kuveyt Elçisi'nden tehdit!
Cameron'dan İskoçlara çağrı: Biz bir aileyiz ayrılmayalım
Torba yasa ile milyonlarca kişinin borcu siliniyor
Sağlık çalışanlara 2015 müjdesi
Erdoğan'dan gazeteciye: Beni ters köşe yapamazsın
Valiler Kararnamesi yayımlandı
İstanbul Valisi değişti! İşte yeni vali
TRT'den ayrılan İbrahim Şahin vali oldu
Kenan Işık'la ilgili çok kritik gelişme
Türk Telekom abonelerinin dikkatine!
Süleyman Soylu'dan paralel yapıya sert sözler!
Cumhurbaşkanı Erdoğan yurda döndü
D.Bakır Valisi Kıraç: Okul izinsiz olduğu için mühürlendi!
Erdoğan: BDDK gereken adımları atmalı!
Türkiye'ye mesnetsiz suçlama!
Uğur Boral Bilic'e sert çıktı!
Erdoğan'dan New York Times'ın IŞİD iddiasına tepki!
Çavuşoğlu: Sorunları doğuran sebepler ortadan kaldırılmalı
Lufthansa pilotları iş bırakma eyleminden vazgeçti
David Cameron: Bu aileyi ayırmayın
Beşiktaş'ın yıldızı yuvadan uçuyor!
Kartal fırsat tepti!
Ulvi Saran'dan eleştirilere cevap!
Fenerbahçe bir ilki başardı!
Davutoğlu ilk yurt dışı ziyaretine yarın çıkıyor
Almanya'dan IŞİD resti!
Jose Sosa rekor kırabilir!
Suriye'de 17 bin 136 çocuk yaşamını yitirdi
Microsoft'tan 2,5 milyar dolarlık dev alım