Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Erdoğan'ın adresi belli oldu! Milletvekiline 'İsrail' dayağı Bir bomba daha! Resmen M.United'da Aslan DeğirmenciDavutoğlu Hoca küresel mücadelede yalnız değil!
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
20 Nisan 2010 Salı 21:02
Güncellenme Tarihi 30 Ağustos 2014 Cumartesi 15:01
BDP Bursa Yıldırım İlçe Başkanlığı'nın açılışında PKK ve Öcalan lehine slogan attıkları belirlenen BDP Ağrı il Başkanı Halil Aksoy ile birlikte 5 kişi tutuklandı.

Açılışta sahne alan Serhat Aydoğan ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Aksoy, Bursa Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hakkında açtığı soruşturma kapsamında dün İstanbul'da gözaltına alınmıştı.

Ulus Mahallesi'ndeki BDP'nin Yıldırım İlçe Başkanlığı açılışında yasa dışı terör örgütü PKK lehine slogan atan ve övücü açıklamalarda bulunan kişilere yönelik operasyon başlatan Bursa Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri açılışta çekilen kamera görüntülerini incelemeye aldı. Polis, teröristbaşı Abdullah Öcalan ve PKK lehine slogan atan 2'si bayan 5 kişiyi de yakaladı.

BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve açılışta Kürtçe türkü söyleyen sanatçı Serhat Aydoğan ile parti üyesi oldukları öğrenilen Güneş Yavuz, Elif Leyla Yağızer, Ramazan Güner ve Fırat Gören Bursa Terörle Mücadele Şubesi ekipleri tarafından yapılan operasyonla gözaltına alındı. Zanlılar 'Suç ve suçluyu övmek, terör örgütü propagandası yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi. Nöbetçi mahkemeye çıkarılan zanlılardan Serhat Aydoğan tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılırken BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve diğer 4 zanlı tutuklanarak cezaevine konuldu.

(CİHAN)

Bu haber 307 kez okundu.

Önce Kıbrıs'a sonra da Azerbaycan'a gidecek30 Ağustos 2014 14:34
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 1 Eylül'de Kıbrıs'a; l2-3 Eylül'de resmi ziyaret için Azerbaycan'da olacak.
Erdoğan'ın adresi belli oldu!30 Ağustos 2014 14:15
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Çankaya Köşkü'ne çıktıktan sonra nerede kalacağı merak konusu olmuştu.
Türk Yıldızları'ndan nefes kesen şov30 Ağustos 2014 13:47
30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle Ankara'da yapılan törende, Türk Yıldızları nefes kesen bir şova imza attı.
Düzce'de korkunç kaza: 2 ölü30 Ağustos 2014 13:40
Düzce'de TEM'de lastiği patladığı için emniyet şeridinde duran minibüse TIR'ın çarpması sonucu iki kişi ölürken bir kişi de yaralandı.
Elektrikte bakım kesintisi sona erecek30 Ağustos 2014 13:03
Türkiye Elektrik İletim Anonim Şirketi iletim tesislerine yönelik olarak enerji kesilmeden ilk canlı bakımı Ankara'da gerçekleştirdi.
Ketçap paketlerine gizlenmiş kokain30 Ağustos 2014 13:02
Atatürk Havalimanı’nda polis, ketçap ve mayonez paketlerine zulalanmış yaklaşık 2,5 kilo likit kokain ele geçirdi.
Obama'ya Türk usulü yemek yedirecekler30 Ağustos 2014 12:50
TÜRES, Erdoğan ile Obama'ya Türk usulü "Eataly"de yemek yedirecek.
STV çalışanları yetimlerin rızkıyla oynadı!30 Ağustos 2014 12:37
Bütün kazancını yetimlere ve muhtaç ailelere harcayan Kurabiyem Kafe, 17-25 Aralık darbe girişiminden sonra STV çalışanlarının boykot etmesi nedeniyle kapanma noktasına geldi.
Yurt genelinde Zafer Bayramı çoşkusu30 Ağustos 2014 11:58
30 Ağustos Zafer Bayramı ve Türk Silahlı Kuvvetleri Günü Türkiye'nin her köşesinde coşkuyla kutlandı.
Başkomutan Erdoğan tören kıtasını selamladı30 Ağustos 2014 11:46
Cumhurbaşkanı Erdoğan, 30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle AKM'de yapılan kutlamalarda, tören kıtasını selamladı.
HP 6 milyon kabloyu değiştirecek30 Ağustos 2014 11:43
Bilgisayar üreticisi HP, bir dönem sattığı bilgisayarlarla beraber verilen şarj adaptörlerinde kullanılan güç kablolarını ısındığı gerekçesiyle değiştiriyor.
Etme bulma dünyası dedirten olay30 Ağustos 2014 11:39
Bursa'da etme bulma dünyası dedirten olay. Kapkaççı, çaldığı telefonu satmaya çalışırken telefonu kapkaççıya kaptırdı.
Tahkim Volkan Demirel kararını verdi!
Harun Erdenay: Hedefimiz yarı final
Putin: Bizimle çatışmaya girmemek en iyisi
Önce Kıbrıs'a sonra da Azerbaycan'a gidecek
G.Saray'lı genç oyuncu PTT 1. Lig'de!
Torres resmen ayrıldı! İşte yeni takımı
Mısır'da 6 kişi hakkında idam kararı
Erdoğan'ın adresi belli oldu!
Cristian yeni hedefini belirledi!
Esed'in saldırılarında 64 kişi öldü
Gazze saldırısının maliyeti: 12,5 milyar dolar!
Cilde göre güneş kremi tercih edilmeli
Türk Yıldızları'ndan nefes kesen şov
Düzce'de korkunç kaza: 2 ölü
Türk futbolunda bir ilk
Beşiktaş 'Seba Sezonu'ndan mutlu
F.Bahçe'yi zorlu deplasmanlar bekliyor
"Rakip takım kaşkolunu takacağım"
Milletvekiline 'İsrail' dayağı
Özel okula teşvik için 180 bin 637 başvuru yapıldı
Bir bomba daha! Resmen M.United'da
Hindistan Başbakanı Modi Japonya'ya gidiyor
Irak'ta varil bombalı saldırı: 12 ölü
Ural'dan Erdoğan ve Davutoğlu için çağrı
Ukrayna'da ayrılıkçılar savaş uçağı düşürdü
Elektrikte bakım kesintisi sona erecek
Toplara kafa vurmak yasaklansın!
Başkentgaz'dan iddialara yalanlama
Ketçap paketlerine gizlenmiş kokain
Prandelli'nin hayran olduğu Beşiktaşlı!
Marmarabirlik "organik zeytin" pazarına göz dikti
Trabzonspor'u sarsan sakatlık! Cardozo...
Obama'ya Türk usulü yemek yedirecekler
Rekor ceza! 811,5 yıl hapsi istendi
İşte FIFA 2015'in en güçlü futbolcuları
STV çalışanları yetimlerin rızkıyla oynadı!
Kılıçdaroğlu'ndan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a büyük ayıp!
Trabzonspor'dan çok sert şike açıklaması!
Bosna, 8 bin kayıbını arıyor
Elektrik borcu olanlar için önemli karar
Çölaşan'dan Bahçeli'ye küstah sözler!
Dilmen'den Beşiktaş'a şampiyonluk formülü
10 bin akıllı telefon parası 'ceza'ya gitti
Minderin sultanları dünya şampiyonasına hazır
PAGDER ihracat kapılarını açıyor
Başakşehir’de okullar yeni döneme hazır
Onatça: Üretimde atak zamanı!
Gazileri duygulandıran konser
Ve Joel Campbell'de sürpriz gelişme!
Kalp cerrahları Astana’da buluştu
BM'nin yardım paketine bulgurda eklendi
Google unuttu, Yandex unutmadı
Yurt genelinde Zafer Bayramı çoşkusu
Başkomutan Erdoğan tören kıtasını selamladı
TSE yurt dışına açılacak
İsrail bir ayda 597 Filistinliyi gözaltına aldı
HP 6 milyon kabloyu değiştirecek
Beşiktaş'a 4 yıllık imzayı attı
Etme bulma dünyası dedirten olay
Alona Kral bakın nasıl Müslüman olmuş!
Kürtçe için kadrolu öğretmen!
Ordu karakolları ele geçirdi!
Irak'ta varil bombalı saldırı: 12 ölü
TFF'den sürpriz karar!