Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Davutoğlu AK Parti kampında konuşuyor Korkutan gelişme! Evlerini terk ettiler 17 kişinin öldüğü kazanın nedeni belli oldu Hakan TunaYaseminler altında!
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
20 Nisan 2010 Salı 21:02
Güncellenme Tarihi 1 Temmuz 2012 Pazar 21:37
BDP Bursa Yıldırım İlçe Başkanlığı'nın açılışında PKK ve Öcalan lehine slogan attıkları belirlenen BDP Ağrı il Başkanı Halil Aksoy ile birlikte 5 kişi tutuklandı.

Açılışta sahne alan Serhat Aydoğan ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Aksoy, Bursa Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hakkında açtığı soruşturma kapsamında dün İstanbul'da gözaltına alınmıştı.

Ulus Mahallesi'ndeki BDP'nin Yıldırım İlçe Başkanlığı açılışında yasa dışı terör örgütü PKK lehine slogan atan ve övücü açıklamalarda bulunan kişilere yönelik operasyon başlatan Bursa Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri açılışta çekilen kamera görüntülerini incelemeye aldı. Polis, teröristbaşı Abdullah Öcalan ve PKK lehine slogan atan 2'si bayan 5 kişiyi de yakaladı.

BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve açılışta Kürtçe türkü söyleyen sanatçı Serhat Aydoğan ile parti üyesi oldukları öğrenilen Güneş Yavuz, Elif Leyla Yağızer, Ramazan Güner ve Fırat Gören Bursa Terörle Mücadele Şubesi ekipleri tarafından yapılan operasyonla gözaltına alındı. Zanlılar 'Suç ve suçluyu övmek, terör örgütü propagandası yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi. Nöbetçi mahkemeye çıkarılan zanlılardan Serhat Aydoğan tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılırken BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve diğer 4 zanlı tutuklanarak cezaevine konuldu.

(CİHAN)

Bu haber 315 kez okundu.

"Gülen'in hiçbir şeyden haberi yok" efsanesi çöktü!01 Kasım 2014 12:39
Hüseyin Gülerce'nin bir gazeteye verdiği röportajında yer alan açıklamaları, uzun süredir konuşulan 'Fethullah Gülen'in olan biten hiçbir şeyden haberi yok ortada karanlık bi senaryo var' şeklindeki iddiaları adeta yerle bir etti.
Korkutan gelişme! Evlerini terk ettiler01 Kasım 2014 12:06
Rize'de şiddetli yağış sonucu meydana gelen toprak kaymaları nedeniyle ekipler bölgede çalışmalarını sürdürüyor.
17 kişinin öldüğü kazanın nedeni belli oldu01 Kasım 2014 11:46
Isparta'da 17 kişinin hayatını kaybettiği kazadan sağ olarak kurtulan Veli Turgut, olayda hayatını kaybeden midibüsün şoförünün kazadan önce 'fren tutmuyor' diye bağırdığını söyledi.
Hüseyin Gülerce'den önemli tespitler!01 Kasım 2014 11:16
Hüseyin Gülerce, "Hükümet şu anda Hizmet Hareketi'ni bitirmek için tüm cephelerde çok ciddi savaş veriyor" diyerek, cemaatın bu "savaşı" kazanma şansının olmadığını söyledi.
Sosyal yardımlara paralel el uzatılmış01 Kasım 2014 11:00
Paralel çetenin sosyal yardım kurumlarında bulunan adamları sayesinde yardımları istedikleri gibi yönlendirdiği belirlendi.
Evinden 5 kamyon çöp çıkartıldı01 Kasım 2014 10:45
Adana'nın Ceyhan ilçesinde, evinden 5 kamyon çöp çıkarılan emekli öğretmenin, banka hesabında 121 bin lira olduğu belirlendi.
Ümraniye'de sıcak saatler! Özel harekat bölgede01 Kasım 2014 10:26
Ümraniye'de polisin silahını alan bir kişi, havaya ateş açarak etrafındakilere korku dolu anlar yaşattı.
Türkiye'de 300 'Ermenek' var01 Kasım 2014 09:48
Ermenek ile gündeme gelen ve Çalışma Bakanı Çelik’in 'Kapatılmaları gerekir” dediği küçük madenlerin sayısı 300 civarında. Yıllık üretime katkıları binde 1. Sermayeleri yetersiz olduğu için yatırım yapmıyorlar.
Cübbeli Ahmet Hoca Ermenek'teki maden faciasını yorumladı01 Kasım 2014 09:27
Cübbeli Ahmet Hoca Karaman'ın Ermenek ilçesinde yaşanan maden kazasına ilişkin konuştu.
Ermenek'te çalışmalar aralıksız devam ediyor01 Kasım 2014 09:18
AFAD, Ermenek'teki maden ocağındaki çalışmalara toplam 627 kişilik bir ekip ve 138 araçla ara verilmeden devam edildiğini bildirdi.
Park halindeki 5 aracı kundakladılar01 Kasım 2014 09:08
Beyoğlu'nda park halindeki 5 araç, kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından benzin poşetleri kullanılarak kundaklandı
Metrobüs yolunda kaza: 1 ölü01 Kasım 2014 09:08
Zeytinburnu'nda metrobüs yolundan karşıya geçmek isteyen geç, metrobüsün çarpması sonucu hayatını kaybetti.
"Gülen'in hiçbir şeyden haberi yok" efsanesi çöktü!
Davutoğlu AK Parti kampında konuşuyor
Fenerbahçe'nin derbi 11'i belli oldu
Fenerbahçe'ye müthiş teklif
Korkutan gelişme! Evlerini terk ettiler
G.Saray'da ilk yolcu! Ocak'ta gidiyor
Sürpriz teklif! 3'ü birden aynı takıma!
Sony, 3 aylık net zararını açıkladı
17 kişinin öldüğü kazanın nedeni belli oldu
Kılıçdaroğlu ve Baykal kahvaltıda buluştu
Hakan Çalhanoğlu'na 25 milyon euro
Obama ile Pentagon arasında Esad çatlağı
Hüseyin Gülerce'den önemli tespitler!
Erdoğan'a büyük terbiyesizlik!
Biden, Anastasiades ile görüştü
Türkiye’yi rahatlatan anlaşma imzalandı
Tırlara ateş açan şahsa 10.5 yıl hapis
12 Taliban öldürüldü
Sosyal yardımlara paralel el uzatılmış
CHP'den ayrılanlar İşçi Partisi'ne gidiyor!
Yarsuvat ilk kez böyle konuştu! Ersun Yanal...
Evinden 5 kamyon çöp çıkartıldı
Kılıçdaroğlu ve Baykal kahvaltıda buluştu
Ümraniye'de sıcak saatler! Özel harekat bölgede
'Ateşkes yok, kızları evlendirdik'
Android'in mimarı Google'ı terk etti
Türkiye'de 300 'Ermenek' var