Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Fransa'daki uçak kazası ile flaş gelişme CHP'de oylar yeniden sayıldı o isim listeye girdi Benzine zam geldi! Ömer AltaşHitabet
siyasete yetmez
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
20 Nisan 2010 Salı 21:02
Güncellenme Tarihi 30 Mart 2015 Pazartesi 14:55
BDP Bursa Yıldırım İlçe Başkanlığı'nın açılışında PKK ve Öcalan lehine slogan attıkları belirlenen BDP Ağrı il Başkanı Halil Aksoy ile birlikte 5 kişi tutuklandı.

Açılışta sahne alan Serhat Aydoğan ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Aksoy, Bursa Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hakkında açtığı soruşturma kapsamında dün İstanbul'da gözaltına alınmıştı.

Ulus Mahallesi'ndeki BDP'nin Yıldırım İlçe Başkanlığı açılışında yasa dışı terör örgütü PKK lehine slogan atan ve övücü açıklamalarda bulunan kişilere yönelik operasyon başlatan Bursa Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri açılışta çekilen kamera görüntülerini incelemeye aldı. Polis, teröristbaşı Abdullah Öcalan ve PKK lehine slogan atan 2'si bayan 5 kişiyi de yakaladı.

BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve açılışta Kürtçe türkü söyleyen sanatçı Serhat Aydoğan ile parti üyesi oldukları öğrenilen Güneş Yavuz, Elif Leyla Yağızer, Ramazan Güner ve Fırat Gören Bursa Terörle Mücadele Şubesi ekipleri tarafından yapılan operasyonla gözaltına alındı. Zanlılar 'Suç ve suçluyu övmek, terör örgütü propagandası yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi. Nöbetçi mahkemeye çıkarılan zanlılardan Serhat Aydoğan tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılırken BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve diğer 4 zanlı tutuklanarak cezaevine konuldu.

(CİHAN)

Bu haber 321 kez okundu.

Yerli Düşünce Derneği'nden önemli çağrı30 Mart 2015 18:56
Yerli Düşünce Derneği'nde yapılan açıklamada, medeniyet coğrafyasının can çekiştiği dile getirildi.
İş güvenliği tasarısı TBMM Genel Kurulu'na geliyor30 Mart 2015 18:51
Bakanı Çelik, "İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tasarıyı, çarşamba günü TBMM Genel Kurulu'nda ele almayı düşünüyoruz" dedi.
Diyarbakır'da terör arttı mı? Valilik cevap verdi30 Mart 2015 18:18
Diyarbakır Valiliği bir gazetede çıkan 'Terör ve Asayiş Olayları Yüzde Üç Yüz Arttı' başlıklı habere cevap verdi.
Atasoy Müftüoğlu'nun 'iddiasız okulu' kapandı30 Mart 2015 17:47
Atasoy Müftüoğlu, Eskişehir'de yaklaşık 45 yıldır kültürel ve felsefi çalışmalar yürüttüğü büroyu "yalnızlaştırılma ve sahiplenmeme" gerekçeleriyle kapattı.
KPSS mağdurları savcılığa başvurdu30 Mart 2015 17:35
Sivas'ta, 2010 yılı Kamu Personel Seçme Sınavı'ndaki usulsüzlükler nedeniyle mağdur olduğunu belirten 10 kişi, savcılığa dilekçe verdi.
Ege Denizi'nde 123 kaçak göçmen kurtarıldı30 Mart 2015 17:20
Sahil Güvenlik Ege Deniz Bölge Komutanlığı son 2 günde 123 kaçak göçmenin kurtarıldığını belirtti.
Kılıçdaroğlu: En büyük hayalim başbakan olmak30 Mart 2015 17:11
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, "En büyük hayalim Başbakan olmak. Başbakan olursam özel hayatımda, yaşamımda elde ettiğim başarıları toplumsal olarak da Türkiye'ye yaşatmak istiyorum" dedi.
Evi soyup ateşe vermişler!30 Mart 2015 17:10
Ankara'da yaşlı kadının evine giren hırsızlar, ziynet eşyalarını çaldı. Giderken de kolonya döküp evi ateşe verdikleri anlaşıldı. Evin sahibi yaşlı kadının, diri diri yanarak feci şekilde can verdiği ortaya çıktı.
6 ürün hakkında toplatma kararı30 Mart 2015 16:42
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, güvensizliği tespit edilen 6 ürün için toplatma kararı aldı.
İTÜ'lü Müslümanlar ODTÜ'lü kardeşleriyle!30 Mart 2015 16:06
İTÜ'de uzun zamandır hissedilen cami ihtiyacı sebebiyle Müslüman öğrenciler imza kampanyası başlatmıştı. Bunun üzerine tahammülsüz gruplar 'Budist Tapınağı istiyoruz' başlıklı imza kampanyasını başlatarak cami ihtiyacını bir bakıma alay konusu edip Müslümanları yok saymaya kalktı. İslam düşmanı medyanın kampanyaya ilgisi büyük oldu.
Yola atılan çuvaldan 5 kilogram eroin çıktı30 Mart 2015 15:57
Hakkari'de, "dur" ihtarına uymayan otomobilden atılan çuvalda 5 kilogram eroin ele geçirildi.
Pakistan'da Recep Tayyip Erdoğan Hastanesi30 Mart 2015 15:57
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın sözü sonrası yapımına başlanan Pakistan'ın Pencab Eyaletindeni Hastane açıldı.
Özil 'Alman-Türk' denmesinden rahatsız
Yerli Düşünce Derneği'nden önemli çağrı
Fransa'daki uçak kazası ile flaş gelişme
Denktaş'tan KTFF'ye kararlılık mesajı
İş güvenliği tasarısı TBMM Genel Kurulu'na geliyor
Yunan 3 milli futbolcu trafik kazası geçirdi!
A Milli Takım'ın yeni hocası Ferhat Akbaş
İşte Koç Holding'in yeni CEO'su
102 yaşındaki taraftara jest!
Federasyon başkanı istifa etti
Burs miktarı 2003 yılına kıyasla 10 kat arttı
AB’den STK’lara 11 Milyon Euro hibe desteği
CHP'de oylar yeniden sayıldı o isim listeye girdi
Maçın gecikmesi küme düşürdü
Diyarbakır'da terör arttı mı? Valilik cevap verdi
Fransa'da İslamofobi ile ilginç mücadele
Beşiktaş'tan "Cech" yalanlaması!
Sibel Can, Diyarbakır'dan kız kaçırdı!
Çin'de Uygur çifte sakal ve burka cezası
Benzine zam geldi!
Goran Pandev Almeida'yı da yakmış!
Trabzon'a sevindirici haber
NSA binasına şok baskın!
Ege Denizi'nde 123 kaçak göçmen kurtarıldı
Atasoy Müftüoğlu'nun 'iddiasız okulu' kapandı
Beyinde kalıcı hasar tehlikesi
Pakistan, Yemen için asker gönderiyor
KPSS mağdurları savcılığa başvurdu
Tanju Çolak: Fatih Terim, Rıdvan'ı ağlattı!
Ege Denizi'nde 123 kaçak göçmen kurtarıldı
Kılıçdaroğlu: En büyük hayalim başbakan olmak
Evi soyup ateşe vermişler!
Rektörlük binası işgal edildi!
Savaş uçakları hastaneyi bombaladı: Çok sayıda yaralı var
Zidane: Zamanım bol
Whatsapp'a sesli arama özelliği haftaya geliyor
AK Parti'den CHP'ye sürpriz ziyaret!
İran’dan Arap Birliği’ne "ada" tepkisi
Ataman'dan Arroyo açıklaması
6 ürün hakkında toplatma kararı
Dostluk Karavanı Macaristan'da
İran'da mayın patlaması: 5 polis öldü
FIFA'dan Cimbom'a 14 milyon TL'lik müjde
Ukrayna için iflas uyarısı!
Nicolas Anelka İslamofobiye isyan etti
İTÜ'lü Müslümanlar ODTÜ'lü kardeşleriyle!
Galatasaray'da Bruma belirsizliği
Çalhanoğlu için büyük kapışma!
UEFA, Sneijder'in 'en'lerini yayınladı!
Pakistan'da Recep Tayyip Erdoğan Hastanesi
6. Dünya Enerji Düzenleme Forumu
Yola atılan çuvaldan 5 kilogram eroin çıktı
Başbakanımız yarın açıklamalar yapacak
UEFA, Sneijder'in 'en'lerini yayınladı!
Sakarya’da bomba yüklü otomobil ele geçirildi
Koç Holding'de yeni dönem
Aile filmleri festivalde buluşacak
Kızılay'dan İdlib'e 50 ton gıda yardımı
Bayern gözünü kararttı! 100 milyon euro
Rusya'nın doğusunda askeri tatbikat başlatıldı
İsrail eski başbakanına rüşvet hapsi
THY uçağına bomba ihbarı asılsız çıktı
Erdoğan: Muhalefete yardımcı olurum
Polat, yeni açılan yol çalışmalarını inceledi