Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Suriye'de IŞİD'e ağır darbe! Arınç'tan flaş Öcalan çıkışı Volkan Demirel kararını verdi! Prof. Dr. Erol GökaKimlik ve demokrasi
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
20 Nisan 2010 Salı 21:02
Güncellenme Tarihi 21 Kasım 2014 Cuma 19:33
BDP Bursa Yıldırım İlçe Başkanlığı'nın açılışında PKK ve Öcalan lehine slogan attıkları belirlenen BDP Ağrı il Başkanı Halil Aksoy ile birlikte 5 kişi tutuklandı.

Açılışta sahne alan Serhat Aydoğan ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Aksoy, Bursa Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hakkında açtığı soruşturma kapsamında dün İstanbul'da gözaltına alınmıştı.

Ulus Mahallesi'ndeki BDP'nin Yıldırım İlçe Başkanlığı açılışında yasa dışı terör örgütü PKK lehine slogan atan ve övücü açıklamalarda bulunan kişilere yönelik operasyon başlatan Bursa Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri açılışta çekilen kamera görüntülerini incelemeye aldı. Polis, teröristbaşı Abdullah Öcalan ve PKK lehine slogan atan 2'si bayan 5 kişiyi de yakaladı.

BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve açılışta Kürtçe türkü söyleyen sanatçı Serhat Aydoğan ile parti üyesi oldukları öğrenilen Güneş Yavuz, Elif Leyla Yağızer, Ramazan Güner ve Fırat Gören Bursa Terörle Mücadele Şubesi ekipleri tarafından yapılan operasyonla gözaltına alındı. Zanlılar 'Suç ve suçluyu övmek, terör örgütü propagandası yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi. Nöbetçi mahkemeye çıkarılan zanlılardan Serhat Aydoğan tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılırken BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve diğer 4 zanlı tutuklanarak cezaevine konuldu.

(CİHAN)

Bu haber 316 kez okundu.

'Beni ne zannediyorsun!'21 Kasım 2014 20:43
Avrupa Uzay Ajansı’nın Kuyruklu Yıldız’a gönderdiği araca kendi üslubuyla ‘manyak manyak işler’ eleştirisi yaparak büyük yankı uyandıran Cübbeli Ahmet Hoca, bu kez de Yıldız Teknik Üniversitesi Felsefe Bölümü öğretim üyesi Caner Taslaman’la polemiğe girdi.
Ege Denizi'nde yine tehlikeli yakınlaşma21 Kasım 2014 20:35
Bodrum Gümüşlük açıklarında Türk balıkçılarını geri çekilmeye zorlayan Yunan Sahil Güvenlik botunun karşısına Türk denizaltısı çıktı.
Zincirleme trafik kazası: 9 yaralı21 Kasım 2014 20:23
Kahramanmaraş'ta 3 aracın karıştığı zincirleme trafik kazasında 9 kişi yaralandı.
6 eve yıldırım düştü21 Kasım 2014 19:46
Hatay’ın Reyhanlı ilçesinde 6 eve yıldırım düştü.
Almanya'da İslami kurumlara saldırı21 Kasım 2014 19:46
Başta camiler olmak üzere İslamî kurum ve kuruluşlara saldırılar Almanya gündeminden düşmüyor. iki yıldaki 78’den fazla saldırı oldu.
'Aile hekimleri ayda 12 saat nöbet tutacak'21 Kasım 2014 18:56
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, aile hekimleri ile ilgili basına yansıyan hesaplamaların yanlış olduğunu belirterek, “Yalnız cumartesileri 12 saat gibi bir nöbet gelecek. 4 aile hekimi olarak düşündüğümüzde ayda bir defa 12 saat. Dolayısıyla 8 çarpı 5 gün dediğimizde 40 saat artı 12 dediğimizde ise 52 saat” dedi.
Meteoroloji'den kar ve fırtına alarmı!21 Kasım 2014 18:53
Doğu Anadolu bölgesinde akşam saatlerinde kar yağışı, Akdeniz'de ise şiddetli fırtına bekleniyor.
Özhaseki'den Kılııçdaroğlu'na cevap21 Kasım 2014 18:47
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Başkan Mehmet Özhaseki'nin CHP Genel Başkanı aleyhine açtığı davayı kaybettiği iddiasını yazılı bir açıklama ile yalanladı.
İSEDAK toplantısı İstanbul'da yapılacak21 Kasım 2014 17:24
İslam İşbirliği Teşkilatı Ekonomik ve Ticari İşbirliği Daimi Komitesinin (İSEDAK) 30. toplantısı, 25-28 Kasım tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezinde düzenlenecek.
Çevreci otobüs yollarda! Atıkla çalışıyor21 Kasım 2014 17:11
Çevreci çözümlerin giderek yaygınlaştığı son yıllarda ulaşım araçları da farklı çözümlerle bu trendi takip ediyor. Çevreci araçlardan biri İngiltere'de kullanılmaya başlandı.
İstanbul için mobil karakollar hazır21 Kasım 2014 17:09
İstanbul İl Jandarma Komutanlığı merkezden uzak bölgelerde emniyet ve asayişin sağlanması, vatandaşlara yerinde kolluk hizmeti sunulması amacıyla "Mobil Jandarma Karakolu" hazırladı.
Yeni atanan öğretmen dövülerek öldürüldü21 Kasım 2014 17:07
Antalya'da yeni ataması yapılan Nizamettin Arslan, karıştığı bir kavga sonu kaldırıldığı hastanede 49 gün sonra öldü.
'Beni ne zannediyorsun!'
Cumhuriyetçiler'den Obama yönetimine dava
Ege Denizi'nde yine tehlikeli yakınlaşma
Kılıçdaroğlu'nun MİT iddiasına sert tepki
Dünyaca ünlü sanatçı cezaevine girdi
Zincirleme trafik kazası: 9 yaralı
ABD'den IŞİD'e 30 hava saldırısı!
MİT açıklamasını "latife amaçlı" kullandım
Suriye'de IŞİD'e ağır darbe!
Stadyumda izdiham: 11 ölü
Almanya'da İslami kurumlara saldırı
6 eve yıldırım düştü
Çin'den bir karar geldi, altın uçtu!
Standar&Poor's Türkiye'nin notunu verdi!
Arınç'tan flaş Öcalan çıkışı
SGK'dan kadınlara müjde!
IŞİD her an Ramadi'ye girebilir
F.Bahçe'ye savcılıktan müjde!
Bölükbaşı: Serdar Aziz'i satmıyoruz!
ABD Rusya'nın işgalini tanımadı ve tanımayacaktır
'Aile hekimleri ayda 12 saat nöbet tutacak'
Meteoroloji'den kar ve fırtına alarmı!
Çin, uzaya 24 saatte iki uydu yolladı
Özhaseki'den Kılııçdaroğlu'na cevap
Volkan Demirel kararını verdi!
James Bond’un saatini üretti
Duhok Valisi Davutoğlu'nu gururlandırdı
Türkiye Kupası maç programı açıklandı
Terim: Tüm maçlarımız kazanabiliriz ama...
Çin'den sürpriz faiz indirimi
Fenerbahçe'yi şoke eden transfer cevabı!
Emine Erdoğan'dan Edirne Valisi'ne teşekkür
Benzin zammı protesto edildi
Türk Telekom Arena'ya gidecekler dikkat!
İSEDAK toplantısı İstanbul'da yapılacak
Taraf'ın oyunu deşifre oldu
Android'ler saldırı altında!
MEB bütçesi Meclis'te
Çevreci otobüs yollarda! Atıkla çalışıyor
İstanbul için mobil karakollar hazır
Yeni atanan öğretmen dövülerek öldürüldü
Muammer Güler'den suç duyurusu
Ünlü oyuncu ifade verdi
UEFA'dan devrim gibi karar
Dinleme araçları İsrail ve ABD'den
İsrail’den Liberman’a suikast iddiası
Dünyaca ünlü sanatçı cezaevine girdi!
Kolesterol için kabuklu elma yiyin
Müslümanların gittiği 6 okul mercek altında
Volkan Demirel'den suç duyurusu
İstabul'da artık Trüf mantarı yetişecek!
İstanbul Valiliği'nden yol açıklaması
Türkiye resmen EXPO 2015’te
Fatih Terim şaşırttı
Bursaspor'dan Fenerbahçe'ye cevap
Stadyumda izdiham: 11 ölü
Rusya'nin yeni Ukrayna'sı; Letonya
Altın 3 haftanın en yükseğini gördü
Gazilerden sorumlu bakan istifa etti
Artık yere düşen telefonlar kırılmayacak
Türkiye'den büyükelçiliklere uyarı yazısı!
1800'den beri ilk kez...
Balotelli eleştirileri umursamıyor!
1 PKK'lı daha teslim oldu
D vitamini eksikliği, erken ölüm riskini artırıyor
Muğla'da maden kazası: 1 ölü
Afganistan'da çatışmalar: 10 ölü
Prandelli'den özel istek
Kongo'da Ebola bitti