Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Papa'nın yanında istediği sürpriz BDP'li Şair Grass: Mültecileri evlerimizde ağırlayalım 'Keşke Tunceli ziyareti için çağrımızı beklemeseydi' Prof. Dr. Erol GökaÖrgütsel yapılarda kimliklenmek
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
20 Nisan 2010 Salı 21:02
Güncellenme Tarihi 28 Kasım 2014 Cuma 11:53
BDP Bursa Yıldırım İlçe Başkanlığı'nın açılışında PKK ve Öcalan lehine slogan attıkları belirlenen BDP Ağrı il Başkanı Halil Aksoy ile birlikte 5 kişi tutuklandı.

Açılışta sahne alan Serhat Aydoğan ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Aksoy, Bursa Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hakkında açtığı soruşturma kapsamında dün İstanbul'da gözaltına alınmıştı.

Ulus Mahallesi'ndeki BDP'nin Yıldırım İlçe Başkanlığı açılışında yasa dışı terör örgütü PKK lehine slogan atan ve övücü açıklamalarda bulunan kişilere yönelik operasyon başlatan Bursa Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri açılışta çekilen kamera görüntülerini incelemeye aldı. Polis, teröristbaşı Abdullah Öcalan ve PKK lehine slogan atan 2'si bayan 5 kişiyi de yakaladı.

BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve açılışta Kürtçe türkü söyleyen sanatçı Serhat Aydoğan ile parti üyesi oldukları öğrenilen Güneş Yavuz, Elif Leyla Yağızer, Ramazan Güner ve Fırat Gören Bursa Terörle Mücadele Şubesi ekipleri tarafından yapılan operasyonla gözaltına alındı. Zanlılar 'Suç ve suçluyu övmek, terör örgütü propagandası yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi. Nöbetçi mahkemeye çıkarılan zanlılardan Serhat Aydoğan tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılırken BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve diğer 4 zanlı tutuklanarak cezaevine konuldu.

(CİHAN)

Bu haber 317 kez okundu.

Papa'nın yanında istediği sürpriz BDP'li28 Kasım 2014 12:46
Türkiye'ye gelmek için yola çıkan Papa Francesco, İstanbul'daki etkinliklerine, bir süre önce kendisini Vatikan'da ziyaret eden Kırklar Meclisi üyesi, Diyarbakır Sur İlçesi Belediye eski Başkanı Abdullah Demirbaş'ı da davet etti. Papa'nın davet ettiği BDP'nin eski Belediye Başkanı Demirtaş, kendisinin de Papa'yı Diyarbakır'a davet edeceğini söyledi.
Mahsur kalan çobanlar kurtarılmayı bekliyor28 Kasım 2014 12:45
Mersin'in Mut ilçesinde etkisini sürdüren yoğun kar yağışı nedeni ile küçükbaş hayvanlarıyla birlikte 3 gündür mahsur kalan 12 çoban ve yanlarındaki 1 çocuğu kurtarmak için yapılan yol çalışmalarında sona gelindi.
Muğla'da iki ambulans çarpıştı28 Kasım 2014 12:27
Milas ilçesinde, biri hasta taşıyan, diğeri hastaya ulaşmaya çalışan iki ambulans çarpıştı.
Cilvegözü yeniden açıldı28 Kasım 2014 12:23
Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde bulunan Cilvegözü Sınır Kapısı, yaya trafiğine yeniden açıldı.
Operasyonda bir çete çökertildi28 Kasım 2014 12:22
Muğla'nın Bodrum ilçesinde düzenlenen uyuşturucu operasyonunda bir çete çökertildi. Olayda 14 kişi gözaltına alındı.
Uzay yolcuları 2015'te yola çıkacak28 Kasım 2014 12:19
Yer çekimsiz ortamda yaklaşık 7 dakika geçirmek için Türkiye'den de 8 kişinin başvurduğu uzay seyahatinin ilki, gelecek yılın ilk yarısında yapılacak.
Şair Grass: Mültecileri evlerimizde ağırlayalım28 Kasım 2014 12:15
Nobel Edebiyat Ödülü sahibi Alman şair Günter Grass, 2. Dünya Savaşından sonra doğudan gelen mülteciler için yapıldığı gibi, ülkeye sığınan mültecilerin Almanların özel meskenlerine yerleştirilebileceğini söyledi.
Van'da inişe geçen uçağa yıldırım çarptı!28 Kasım 2014 12:08
Van'da etkili olan kar yağışı sırasında havalimanına inişe geçen bir yolcu uçağına yıldırım isabet etti.
Baca deliğinde saklanan 18 bin liralık altın çalındı28 Kasım 2014 12:04
Bursa'da bir kişinin, yatak odasındaki soba baca deliğinde sakladığı bilezikleri çalındı.
'Keşke Tunceli ziyareti için çağrımızı beklemeseydi'28 Kasım 2014 12:00
Başbakan Davutoğlu, Bahçeli'nin Tunceli ziyareti için "Memnun oldum, Türkiye ziyareti için kazanç. Keşke bu ziyaret için bizim çağrımızı beklemeseydi. Tunceli halkıyla da kucaklaşmasını isterdim" dedi.
6 ay içinde kurulacak!28 Kasım 2014 11:58
Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Eyüp Gümüş, Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığı (TÜSEB) bünyesinde 6 ay içinde Türkiye Kanser Enstitüsünün kurulacağını bildirdi.
Kanser Enstitüsü 6 ay içinde kurulacak28 Kasım 2014 11:53
Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Eyüp Gümüş, Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığı (TÜSEB) bünyesinde 6 ay içinde Türkiye Kanser Enstitüsünün kurulacağını söyledi.
Papa'nın yanında istediği sürpriz BDP'li
Andre Rieu, İstanbulluları büyüledi
Ülker'den 550 milyon dolarlık imza
Mahsur kalan çobanlar kurtarılmayı bekliyor
Şeflerden gençlere ustalık dersi
Afganistan'da camideki patlamada 28 kişi yaralandı
Melo'nun 100. maç heyecanı!
İşte Baroni'nin yeni takımı
Muğla'da iki ambulans çarpıştı
Otobüs terminaline bombalı saldırı, 40 ölü
Cilvegözü yeniden açıldı
Operasyonda bir çete çökertildi
Uzay yolcuları 2015'te yola çıkacak
Şair Grass: Mültecileri evlerimizde ağırlayalım
İsyancı lider serbest bırakıldı
Kurtlara karşı Paris'e indiler
"IŞİD, telefon erişimini engelliyor"
EPDK'dan akaryakıt fiyatlarına sıkı takip
Van'da inişe geçen uçağa yıldırım çarptı!
Baca deliğinde saklanan 18 bin liralık altın çalındı
Sneijder hakkındaki sözleri olay olmuştu
Burak Yılmaz'dan 'sarı-kırmızı dalya'
'Keşke Tunceli ziyareti için çağrımızı beklemeseydi'
Kasım ayı Trabzonspor'a yaradı
6 ay içinde kurulacak!
Kız bebeklerde doğuştan kalça kırığı riski
Juanfran'dan Arda'ya övgü
Kanser Enstitüsü 6 ay içinde kurulacak
Çözüme İngiliz takozu
Petrol fiyatlarında sert düşüş!
1 trilyonluk boşanma
MEB 358 öğretmen atayacak
Önce katliam yaptı, şimdi hayır yapacakmış
Bakan Bozkır'dan Danimarka'ya tepki
Putin'den ziyaret öncesi Türkiye'ye övgü
Pele’den müjdeli haber
Çakallarla Dans 3, 5 Aralık'ta vizyonda
Ezgi Mola ve Murat Yıldırım aynı projede
7 kişi adliyeye sevk edildi
Murat Dalkılıç ve Merve Boluğur'dan sürpriz karar
Bahçeli, Tunceli'de 1938 için 'terörist' dedi
Satılık Nobel ödülü!
Davutoğlu: Şehirlerdeki metruk alanlar bitecek
45 milyon dolarlık duvar süsü
Taylant'da gemi kazası! İçinde vatandaşlarımız...
G.Saray Gaziantep'te moral arıyor
Mahkumlar grevde
Kraliçenin stilisti de ölü bulundu!
Avustralya'da fırtına
2 genç daha bonzaiden hastanelik oldu
Sağlığınız için 150 dakika spor!
Peres de isyan etti!
Facebook'ta yeni tuzak! Sakın bunu yapmayın
İşçi göçükte öldü
Nehir Erdoğan'da ülkeyi terk etti
Hizbullah lideri Suriye'de öldürüldü
Dil hakkında bilinmeyen gerçekler
Bahçeli'nin cemevi ziyareti iptal edildi
Haşim Kılıç da paralel yapıyı gördü
Yanardağ faaliyete geçti, kül, gaz ve kaya püskürtüyor
Mutlu sesler, bebek hafızasını olumlu etkiliyor
Çin şimdi de İlham Tohti'nin talebelerini yargılıyor
Hafta sonu hava nasıl olacak?
Bakan Bozkır'dan Danimarka'ya tepki
Galatasaray Antep karşısında
İnşaat sektöründe istihdam azaldı