Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Rusya'dan flaş Türkiye açıklaması! Meclis'te 4 eski bakan için kritik saatler Prof. Dr. Talip Küçükcan haber10'da Ahmet ÖzcanTürkiye’nin Soğuk Savaşı biterken; ‘Dinle küçük adam...’
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
20 Nisan 2010 Salı 21:02
Güncellenme Tarihi 22 Aralık 2014 Pazartesi 16:26
BDP Bursa Yıldırım İlçe Başkanlığı'nın açılışında PKK ve Öcalan lehine slogan attıkları belirlenen BDP Ağrı il Başkanı Halil Aksoy ile birlikte 5 kişi tutuklandı.

Açılışta sahne alan Serhat Aydoğan ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Aksoy, Bursa Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hakkında açtığı soruşturma kapsamında dün İstanbul'da gözaltına alınmıştı.

Ulus Mahallesi'ndeki BDP'nin Yıldırım İlçe Başkanlığı açılışında yasa dışı terör örgütü PKK lehine slogan atan ve övücü açıklamalarda bulunan kişilere yönelik operasyon başlatan Bursa Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri açılışta çekilen kamera görüntülerini incelemeye aldı. Polis, teröristbaşı Abdullah Öcalan ve PKK lehine slogan atan 2'si bayan 5 kişiyi de yakaladı.

BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve açılışta Kürtçe türkü söyleyen sanatçı Serhat Aydoğan ile parti üyesi oldukları öğrenilen Güneş Yavuz, Elif Leyla Yağızer, Ramazan Güner ve Fırat Gören Bursa Terörle Mücadele Şubesi ekipleri tarafından yapılan operasyonla gözaltına alındı. Zanlılar 'Suç ve suçluyu övmek, terör örgütü propagandası yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi. Nöbetçi mahkemeye çıkarılan zanlılardan Serhat Aydoğan tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılırken BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve diğer 4 zanlı tutuklanarak cezaevine konuldu.

(CİHAN)

Bu haber 318 kez okundu.

Doğalgaz fiyatları düştü22 Aralık 2014 16:46
Doğalgaz fiyatları son 1,5 yılın en düşük seviyesine geriledi.
Bu fotoğrafla "Fırtına" kopardı22 Aralık 2014 16:45
Kocaeli'nin Gölcük ilçesinde yaşayan 2 çocuk annesi ve aynı zamanda amatör fotoğrafçı olan Aytül Akbaş, National Geographic Dergisi'nin 2014 Fotoğraf Yarışması'nda "Fırtına" adlı fotoğrafıyla Türkiye birincisi oldu.
'Büyük İstanbul depremi' için önemli uyarı22 Aralık 2014 16:33
İTÜ Meteoroloji Bölümü Öğretim üyesi, afet bilimci Prof. Dr. Mikdat Kadıoğlu, beklenen büyük İstanbul depremi için belediyeleri uyardı.
Meclis'te 4 eski bakan için kritik saatler22 Aralık 2014 15:54
TBMM'de oluşturulan soruşturma komisyonu 4 eski bakanın Yüce Divan’a gönderilip gönderilmemesine karar verecek. İlk oylama yapılıyor.
"Çuval geçirme" olayıyla ilgili flaş gelişme!22 Aralık 2014 15:52
İstanbul'da 2 ABD askerinin başına çuval geçirdikleri iddia edilen 13 kişi hakkında 1 yıl 8 aydan 10 yıl 6'şar aya kadar hapis cezası istemiyle hazırlanan iddianame mahkemece kabul edildi.
Türkmen sığınmacılar yaşam mücadelesi veriyor22 Aralık 2014 15:44
Suriye'deki iç savaştan kaçarak Lübnan'ın doğusundaki bölgelere sığınan Türkmen aileler, yaşamlarını zor şartlar altında sürdürüyor.
Kendimden tiksiniyordum22 Aralık 2014 15:37
Arkadaş ortamında alıştığı uyuşturucudan kurtulmak isteyen 18 yaşındaki DevirhanPalabıyık, ''Aynaya baktığım zaman kendimden tiksiniyordum'' dedi.
Yargıtay'dan Kılıçdaroğlu'na iyi haber22 Aralık 2014 15:33
Yargıtay'ın, eski Gençlik ve Spor Bakanı Kılıç'ın, "hakaret" suçundan CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'ndan kazandığı tazminat davasını bozduğu bildirildi
Ünlü karikatürist yoğun bakımda22 Aralık 2014 15:28
Ünlü karikatürist Bedri Koraman, nefes darlığı ve ritm bozukluğu şikayetiyle kaldırıldığı hastanede yoğun bakıma alındı.
Yargıtayda yeni dairelere seçim yapıldı22 Aralık 2014 15:26
Yargıtay Genel Kurulu, yeni kurulan 8 daire ile boş bulunan 8. Hukuk Dairesi'nin başkanlarının seçimini yaptı.
Hasan Arat'ın ağabeyi vefat etti22 Aralık 2014 15:07
Beşiktaş Kulübü'nün eski yöneticisi ve TMOK Başkanvekili Hasan Arat'ın ağabeyi Mehmet Hıfzı Arat vefat etti.
Fenerbahçe ile Altınordu 44 yıl sonra22 Aralık 2014 15:06
Ziraat Türkiye Kupası E Grubu'nda yarınki Fenerbahçe-Altınordu maçıyla iki ekip 44 yıl sonra birbirlerine rakip olacak.
Doğalgaz fiyatları düştü
Bu fotoğrafla "Fırtına" kopardı
Akhisar'da Uğur Demirok depremi!
İran Türk tır depolarının mühürlenmesini askıya aldı
Çin: Saldırıyı K.Kore düzenlemedi
Hamzaoğlu'dan sürpriz Diyarbakır kadrosu!
'Büyük İstanbul depremi' için önemli uyarı
Bu görüşme merak konusu oldu
O sürücünün akli dengesi yerinde değil!
Mısır basını Ezher'i hedef alıyor
Ünlü oyuncu ilkokul aşkıyla evlendi
Eskişehirspor açıkladı! "G.Saray'la görüşüyoruz"
Rusya'dan flaş Türkiye açıklaması!
Özbekistan'da genel seçim sonuçları açıklandı
Salih Bademci ve İmer Özgün nişanlandı!
Küfür eden taraftarlar dudak okuma yöntemiyle yakalandı
Çeyrek altın ne kadar?
'Galatasaray ile transfer için görüştük'
3 bin yıllık “taş tencere” geleneği
'Demba Ba için yoğun çalıştık'
Klopp: Gerizekalılar gibiyiz
Meclis'te 4 eski bakan için kritik saatler
"Çuval geçirme" olayıyla ilgili flaş gelişme!
Bu ilçede sokaklar kadınlara emanet
Dünya devi Barça’ya sponsor oldu
3 taraftara 1 yıl men cezası
Türkmen sığınmacılar yaşam mücadelesi veriyor
Rusya ilk kez banka kurtardı
Kendimden tiksiniyordum
Yargıtay'dan Kılıçdaroğlu'na iyi haber
Kobani'de IŞİD'e ağır darbe
Ünlü karikatürist yoğun bakımda
Yargıtayda yeni dairelere seçim yapıldı
Roberto Carlos'tan duygusal açıklamalar
IŞİD Irak'ta okula saldırdı
Prof. Dr. Talip Küçükcan haber10'da
Kocaeli Karadeniz günlerine hazır
Hasan Arat'ın ağabeyi vefat etti
İşyerinde telefonunu şarj edince işten atıldı
Fenerbahçe ile Altınordu 44 yıl sonra
Yezidiler Şengal'e geri dönüyor
Destek başvurusu 12 Ocak’ta başlayacak
Öğrencilerin "kariyeri" için yeni program hazırlandı
'Tarihi adımların arefesindeyiz'
Carlos'tan buruk veda
8 çocuğun öldürüldüğü ev yıkılacak
Rumları yıkan haber!
CHP'den 70 maddelik 'çözüm' teklifi
Rangers'ta yol ayrımı
Bakan Elvan'a "sıra arkadaşı" sürprizi
Hrant Dink cinayetinde flaş gelişme!
Gökhan İnler geliyor! Görüşmeler başladı
İslamofobik açıklamalar yapan sunucu kovuldu
Bursaspor'da kupa mesaisi
Türkiye Kupası'nda 3. hafta heyecanı
Hamzaoğlu'nun beğendiği Beşiktaşlı
Bir banka iflastan kurtarıldı
Sivas'ta "Ambulans Rallisi" düzenlendi
Mısır'da taraftar yasağı kısmen kaldırıldı
Dağ keçisi avlayan 5 kişi yakalandı
Hindistan İsrail'e yaklaşıyor!
Tek seferde 6 ton esrar!
Şengal’e bomba yağıyor
Güvenlik güçlerine silahlı saldırı: 1 asker yaralı
Rize'de ev yangını: 1 ölü, 1 yaralı
Gripten bu yöntemle korunun!
Kanlı saldırı: 17 ölü