Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Arsenal-G.Saray maçında D-Smart kurnazlığı! Suriyeli yaralı yakınlarına kötü muamele! Bakanlığın talimatıyla o ilçeye girmek yasak Prof. Dr. Erol GökaYeni denizin balıklarıyız
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
BDP Ağrı İl başkanı tutuklandı
20 Nisan 2010 Salı 21:02
Güncellenme Tarihi 7 Ağustos 2014 Perşembe 11:28
BDP Bursa Yıldırım İlçe Başkanlığı'nın açılışında PKK ve Öcalan lehine slogan attıkları belirlenen BDP Ağrı il Başkanı Halil Aksoy ile birlikte 5 kişi tutuklandı.

Açılışta sahne alan Serhat Aydoğan ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Aksoy, Bursa Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hakkında açtığı soruşturma kapsamında dün İstanbul'da gözaltına alınmıştı.

Ulus Mahallesi'ndeki BDP'nin Yıldırım İlçe Başkanlığı açılışında yasa dışı terör örgütü PKK lehine slogan atan ve övücü açıklamalarda bulunan kişilere yönelik operasyon başlatan Bursa Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri açılışta çekilen kamera görüntülerini incelemeye aldı. Polis, teröristbaşı Abdullah Öcalan ve PKK lehine slogan atan 2'si bayan 5 kişiyi de yakaladı.

BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve açılışta Kürtçe türkü söyleyen sanatçı Serhat Aydoğan ile parti üyesi oldukları öğrenilen Güneş Yavuz, Elif Leyla Yağızer, Ramazan Güner ve Fırat Gören Bursa Terörle Mücadele Şubesi ekipleri tarafından yapılan operasyonla gözaltına alındı. Zanlılar 'Suç ve suçluyu övmek, terör örgütü propagandası yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi. Nöbetçi mahkemeye çıkarılan zanlılardan Serhat Aydoğan tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılırken BDP Ağrı İl Başkanı Halil Aksoy ve diğer 4 zanlı tutuklanarak cezaevine konuldu.

(CİHAN)

Bu haber 310 kez okundu.

Kanalizasyonda Roma eserleri bulundu02 Ekim 2014 13:12
Ulus’ta yapımı devam eden Hacı Bayram Veli Çarşısı Sokağı'nın kanalizasyon çalışmalarında tarihi eserler bulundu.
Mardin'de bir ilk!02 Ekim 2014 13:01
İçişleri Bakanlığı'nın son kararname ile Mardin'e ilk kez bir kadın Kaymakam atandı
Otobanda parçalanmış ceset!02 Ekim 2014 13:01
Bursa-İzmir otoyolunda Çağlayan TIR Parkı’nda bir erkek cesedi bulundu.
Belediyelerdeki eş başkanlık uygulamasına durdurma02 Ekim 2014 12:59
Diyarbakır 3. İdare Mahkemesi, Diyarbakır'ın 7 ilçe belediyesindeki "eş başkanlık" uygulamasıyla ilgili yürütmenin durdurulmasına karar verdi.
Süre doldu kartlar hala ortada yok02 Ekim 2014 12:58
Milli güvenliği ihlal ettiği gerekçesiyle iptal edilen ikinci elektronik kimlik kartı ihalesinin yankıları sürerken ilk ihalenin de süresinin defalarca aşıldığı ortaya çıktı. 2012 yılında ihaleyi alan Gate Elektronik projeyi 9 ay geciktirdi. Hazırlanması gereken 2 milyon kart da henüz pilot bölgelere dağıtılmadı.
Hüseyin Üzmez tahliye edildi02 Ekim 2014 12:55
Hüseyin Üzmez, psikolojik sorunları ve prostat rahatsızlığı nedeniyle, cumhuriyet savcısı tarafından tahliye edildi.
İtalyan basınından Arda'ya tam not!02 Ekim 2014 12:41
Atletico Madrid'in Juventus'u 1-0 yendiği maçta takımının golünü atan milli futbolcu Arda Turan, İtalyan basınından tam not aldı.
Mahkeme'den "eş başkanlık" uyugulamasına durdurma!02 Ekim 2014 12:37
Diyarbakır 3. İdare Mahkemesi, Diyarbakır'ın 7 ilçe belediyesindeki "eş başkanlık" uygulamasıyla ilgili yürütmenin durdurulmasına karar verdi.
Şahan "utanç" dedi Arda Turan beğendi!02 Ekim 2014 12:15
Şahan Gökbakar'ın dün akşamki karşılaşmada saha içi ve tribünde yaşanan olaylarla ilgili yaptığı paylaşımı Arda Turan da beğendi.
Bayram trafiği erken başladı02 Ekim 2014 12:04
Kurban Bayramı'nı memleketlerinde geçirmek isteyenler trafiğe takılmamak için erkenden yollara düştü.
Size bunu yapanlar misliyle bedelini ödeyecekler!02 Ekim 2014 11:58
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, Musul'da rehin alındıktan sonra Türkiye'ye getirilen Türk diplomat ve ailelerine hitaben, "Size bunu yapanlar mislisiyle, kat kat fazlasıyla ödeyeceklerdir" dedi.
İtfaiye operasyonunda 5 kişi tutuklandı02 Ekim 2014 11:58
Adliyeye sevk edilen 10 şüpheliden 5'i tutuklandı, 5'i de serbest bırakıldı
Türkiye'yi derecelendirmeye hazırlanıyor
Kanalizasyonda Roma eserleri bulundu
Otobanda parçalanmış ceset!
Mardin'de bir ilk!
Belediyelerdeki eş başkanlık uygulamasına durdurma
Süre doldu kartlar hala ortada yok
İşte Beyaz Karanfil'in yayın günü!
'Felaketle' karşı karşıya!
Hüseyin Üzmez tahliye edildi
Arsenal-G.Saray maçında D-Smart kurnazlığı!
James Bond'un yeni romanı çıkıyor
İtalyan basınından Arda'ya tam not!
Caddede kano keyfi
Mahkeme'den "eş başkanlık" uyugulamasına durdurma!
Nakil başvuruları bayramdan sonra açıklanacak
Müslüman öğrencilere bayram yok
''Melo kırmızı kart görmeliydi"
Türkiye, Sırbistan'a geçit vermiyor
HSYK'da hukukçular dışında da üye bulunmalı
Şahan "utanç" dedi Arda Turan beğendi!
Otomotiv ihracatı 9 ayda 17 milyar dolara dayandı
Ebola doktorlarına 10 milyon dolar
Kurban eti nasıl saklanmalı?
Bal öksürük ilacı kadar etkili
Bayram trafiği erken başladı
Hülya Koçyiğit’i yıkan haber!
Müzakere ediyoruz, aklınızı başınıza toplayın!
İtfaiye operasyonunda 5 kişi tutuklandı
Size bunu yapanlar misliyle bedelini ödeyecekler!
TSK'dan Süleyman Şah mesajı!
Mahalleliden atık su nöbeti
Hicretin hüzünlü durağı: Sevr
PTT 1. Lig'de yaprak dökümü erken başladı
Galatasaray'a ceza geliyor!
"Potanın Perileri"nin rakibi Sırbistan
Kahvaltıyı kavurmayla yapmayın
Devlet Bakanı: Amerika beni öldürmek istiyor!
Enerji için servet harcadık
Altın Portakal gözünü Londra'daki yıldızlara dikti
İşte TSK'daki paralel örgüt ve kod adları!
Ayrılıkçılar Donetsk havaalanına saldırı başlattı
IŞİD Kobani'yi üç yönden kuşattı
Ekonomiye maliyeti 11 milyon lira
Usulsüzlük operasyonunda 5 tutuklama
Suriyeli yaralı yakınlarına kötü muamele!
Devlet içinde Kürtlerin imhasından medet umanlar var!
Yasaklanmış 10 bebek ismi!
Yargıtay’daki şoke edecek paralel ilişkiler ağı!
Polisten uyarılı bayram tebriği!
IŞİD'in amacı Çözüm sürecini sonlandırmak!
Kiliseye izin verilen Küba'da cami yasak
Hindistan ve ABD anlaştı
Çalışanlar dikkat! Maaş hesabında devrim
Şampiyonlar Ligi'nde son durum
ÖSYM sonuç ekranında tek bir isim!
Bayram trafiği erken başladı!
Öcalan çözüm karşıtlarını yine hayal kırıklığına uğrattı!
Bakanlığın talimatıyla o ilçeye girmek yasak
Öz kızını 12 yıl sakladı!
Hac parası kül oldu
Zaman Gazetesi başörtüsünü unuttu!
Yolsuzluk istifası hükümeti dağıttı
Ay'da gizli geometrik şekiller bulundu
DESAM'dan çözüm sürecine tam destek!
55 öğrenci hastaneye kaldırıldı
Bolu Dağı'nda trafik denetimleri arttırıldı