Yandex.Metrica
Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

1 2 3 4
Arınç ailesinin acı günü! Flaş gelişme! Beşiktaş küme düştü 'Cumhuriyet bizim ilk değil son devletimizdir' Ömer Altaşİhanet geninizde var: Hodri meydan!
Diyanet'ten boş kadrolara ilişkin açıklama
Diyanet'ten boş kadrolara ilişkin açıklama
15 Ocak 2010 Cuma 13:47
Güncellenme Tarihi 27 Mart 2015 Cuma 18:02
Memurlar.net'in 7 Ocak 2010 tarihinde 'Kadroları en çok boş kalan kurum' başlıklı bir haber yayımlamıştı. Söz konusu haberde Diyanet İşleri Başkanlığının yanlış uygulamaları nedeniyle kadroların boş kaldığını, boş kadroların az tutulmasına yönelik bir çalışma yapılması gerektiğini ve atama takvimi açıklanması gerektiğini belirtmiştik. Diyanet İşleri Başkanlığı Personel Daire Başkanlığı, 6 gün sonra, söz konusu haberle ilgili bir açıklama yapmıştır.

Diyanet İşleri Başkanlığı Personel Dairesi Başkanlığından Duyuru

Tarih: 13.01.2010

1- Diyanet İşleri Başkanlığı boş kadrolarını KPSS’ye göre ÖSYM yoluyla doldurmaktadır.

Ancak; ÖSYM yoluyla ilan edilen kadrolara atanmak üzere müracaat eden bazı adayların aranan özel şartları taşımadıkları halde tercih kılavuzunda (yeterlik belgesi bulunmayan, hafızlık şartı aranan yerlere hafız olmayanların, v.b.) yanlış tercih yapmış olmaları nedeniyle atanamadıklarından dolayı kadrolar boş kalmaktadır.

ÖSYM tercih kılavuzunda ve Başkanlığımız web sayfasında adayların, tercih yaparken aranan nitelikleri dikkatlice incelemeleri ile sahip oldukları şartlara göre tercih yapmaları gerektiği, şartlarını taşımadıkları alandan tercih yapmamalarını, aksi takdirde yerleştirilmiş olsalar dahi atamalarının yapılamayacağı ve bundan sonra yapılacak yerleştirme işlemlerine 2008 KPSS ile başvuramayacakları belirtilmesine rağmen, tercihte bulunanlar olmuştur. Bundan dolayı da bazı kadrolar boş kalmıştır. ÖSYM ile yapılan görüşmelerde tercih aşamasında bu kabil yanlışlıkları önleme imkanı bulunamamıştır. Bu yöndeki teknik çalışmalar sürdürülmektedir.

2- Diyanet İşleri Başkanlığının sözleşmeli alımı ile ilgili çalışmalar Maliye Bakanlığı nezdindeki girişimler çerçevesinde sürdürülmektedir.

DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI

MEMURLAR.NET'İN AÇIKLAMALARI

1- Söz konusu haberimizde personel alımına ilişkin bir takvim olmadığına değinmiştik. Burada kast edilen sözleşmeli personel alımıydı. Zira memur alımında tarihi belirleme yetkisi DPB'dedir. DPB ise 2010 yılı KPSS yerleştirme takvimini açıklamıştır. Dolaysıyla açıklanması gereken sözleşmeli personel alım tarihleridir. Başkanlık yaptığı açıklamada "sözleşmeli alımı ile ilgili çalışmalar Maliye Bakanlığı nezdindeki girişimler çerçevesinde sürdürülmektedir." demiştir. Başkanlığın çalışmalar sonuçlandığında, anlamlı bir açıklama yapmasını umut ediyoruz.

2- Nitelikleri tutmayan (hafız olmayan vs.) tercihte bulunmalarının önüne geçilemediği için kadroların boş kaldığını belirtmiştik. Yapılan açıklamada "ÖSYM ile yapılan görüşmelerde tercih aşamasında bu kabil yanlışlıkları önleme imkanı bulunamamıştır. Bu yöndeki teknik çalışmalar sürdürülmektedir" denilmiştir. Bu açıklamada Başkanlığın gerekli girişimde bulunduğu belirtilmektedir. Ancak bunun yeterli olmadığı anlaşılmaktadır. ÖSYM'nin kendini geliştirimemesinden kaynaklı bu sorun bir an önce çözülmelidir. ÖSYM bu işi yapamıyorsa yerleştirme, Diyanet İşleri Başkanlığı ÖSYM'nin yetersizliğini gerekçe göstererek, yerleştirme işlemlerinin ÖSYM'den alınmasını talep etmelidir.

3- Hali hazırdaki hatalar nedeniyle kadrolar sürekli boş kalmakta ve sürekli duyuruya çıkılmaktadır. Bu da Diyanet İşleri Başkanlığının, MEB'den bile daha fazla personel alan bir kurum olduğu, imajının oluşmasına katkı sunmaktadır. Boş kadroların oluşmaması için gerekli tüm tedbirler alınmalıdır. Bu konudaki ana sorumluluk Personel Daire Başkanlığındadır.

Bu haber 1,026 kez okundu.

Facebook para kazandıracak29 Mart 2015 14:55
Facebook, Google ve YouTube'un tahtına göz dikti. Artık Facebook'ta videolar embed koduyla yapılacak paylaşımlardan da para kazanılabilecek.
Bakan Yıldız'dan petrol fiyatları açıklaması29 Mart 2015 13:02
Bakan Taner Yıldız, Yemen'deki olayların dünyadaki ham petrol fiyatlarını yüzde 5 tetiklediğini söyledi.
Araç alacaklara müjde! Devrim gibi uygulama29 Mart 2015 11:34
İkinci el araç satışında 1 yıl garanti verdiklerini belirten Umran Oto Ekspertiz’in sahibi Özer, garanti süresi bitmiş araçlara da aynı hizmeti verdiklerini söyledi.
Facebook para kazandıracak29 Mart 2015 11:03
Facebook, Google ve YouTube'un tahtına göz dikti. Artık Facebook'taki videolar embed koduyla paylaşılacak ve mecralar paylaşımlardan da para kazanabilecek.
Emeklinin maaşı artıyor!29 Mart 2015 10:54
Toplu sözleşme görüşmelerinde gündeme gelen değişiklik önceki gün Kamu Personel Danışma Kurulu'nda da ele alındı. Karar çıktığında emeklilere çalışırken aldıkları aile yardımları emekli olduktan sonra da ödenecek. Böylece maaşlar artacak
10 liralık çaya 460 lira ceza29 Mart 2015 10:09
Antalya Konyaaltı'nda açık olduğu dönemde 2 fincan çaya 10 TL ücret aldığı için hakkında şikayette bulunulan bir işletmeye, ATSO Disiplin Kurulu tarafından yıllık aidatın iki katı tutarı olan 460 TL'lik para cezası verildi.
50 bin liraya fabrika29 Mart 2015 10:08
Geçtiğimiz aylarda Münir Şahin ve Biofarma gibi firmaları yabancılardan satın alan SBK Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sezgin Baran Korkmaz, “Satın aldığımız şirketleri satın alarak eskisinden daha iyi seviyeye çıkarıyoruz. Organize sanayi bölgelerinde 50 bin liraya satın alınabilecek fabrikalar var. Yatırımcı yenisini almaktansa eskisini alıp revize etmeli” dedi.
Dev banka Türkiye'den çıkıyor mu?29 Mart 2015 09:24
Çıkmayı planladığı pazarlar arasına Türkiye’yi de sokan HSBC’nin çıkmama koşulu ise 40 milyon TL olan zararın kapatmak.
Son 3 gün! Bildirmeyene büyük ceza29 Mart 2015 08:55
Haftada bir gün, hatta bir saat bile gündelikçi çalıştıranlar, bu durumu sigortaya bildirecek. Bildirmeyene 32 bin TL ceza yolda.
Gençlerin projelerine 100 bin lira destek29 Mart 2015 08:13
Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, gençlerin Teknogirişim alanında geliştirdikleri projeleri desteklediklerini söyledi.
600 bin kişi Turkcell'den kaçtı!28 Mart 2015 22:22
2013 sonunda 35.2 milyon abone sayısı olan Turkcell'in, 2014 sonu itibariyle abone sayısı 34.6 milyona düştü.
Parasal sıkılaştırma başlıyor!28 Mart 2015 17:00
ABD Merkez Bankası (Fed) Başkanı Janet Yelllen, Fed'in faiz artışını enflasyon hedefine ulaşana kadar erteleyemeyeceğini belirterek, "Federal Açık Piyasa Komitesindeki (FOMC) meslektaşlarım ve ben federal fon oranının önümüzdeki birkaç yıl içinde kademeli olarak artırılmasını öngörüyoruz" dedi. Yellen, San Francisco'da yaptığı konuşmasında, Fed'in parasal sıkılaştırmaya, ekonomik şartlardaki iyileşmenin sürmesi halinde bu yıl içinde başlayacağını söyledi.
Web için Skype geliyor
Ferrari 22 ay sonra zirvede
Şiddetli yağış baraj kapaklarını açtırdı
Balıkçı ağına bakın ne takıldı!
ABD uçağı İran askerlerini vurdu
Fenerbahçe Ülker zorlanmadı
Ardahan Kültür Evi hizmet binası açıldı
Air Canada uçağı tehlike atlattı
CHP'de oy kullanma işlemi sona erdi
Arınç ailesinin acı günü!
Erdoğan, Gauck'a taziyelerini iletti
Sakal uzattı 6 yıl hapis yedi
Sibsi: Teröre boyun eğmeyeceğiz
Flaş gelişme! Beşiktaş küme düştü
A Milliler Lüksemburg'ta
M.City'e, eski Real Madrid'li golcü!
Şanlıurfa'da 2 kadın intihar etti
Germanwings enkazında 80 kişinin DNA'sı ayırt edildi
Kadlec'in tweeti kafa karıştırdı
G.Saray'dan tatsız prova
Başbakan son viraj için genel merkezde
10 bin kişilik nevruz pilavı
Dirk Kuyt ile ilgili yeni iddia!
Hamzaoğlu: Emre kart görmeliydi!
Böcekçi polisler tutuklandı
Özgür Zengin trafik kazası geçirdi!
CHP'nin Erdoğan talebine ret!
Ümit Milli Takım, İstanbul kampını tamamladı
Fenerbahçe'den farklı galibiyet
Özel okul fiyatları el yakıyor
Beş Hollandalı sınırda yakalandı
Meriç ve Tunca'nın debileri yine yükseldi!
Fenerbahçe'den Lucescu açıklaması
Xavi'nin de başına geldi
Zana ve Önder, Kuzey Irak'a gitti
HDP'de kim nereden aday olacak?
'Cumhuriyet bizim ilk değil son devletimizdir'
Toprak kayması 10 kişinin canını aldı
Ozan Tufan Atletico Madrid yolunda!
Emenike yine gitti!
F.Bahçe'den Alex'e mesaj!
Facebook para kazandıracak
Akhisar'da Scapolan istenileni veremedi
THY uçağında bomba paniği
İran'dan yeni Erdoğan açıklaması!
PYD'ye giden 10 kişi yakalandı!
Katliam gibi kaza: 12 ölü
Arap ülkelerinden ortak ordu kararı
Deniz Baykal'ın oyu çöp oldu!
Leman Sam'ın 'Kurban' tweetine hapis talebi
Grip kalp krizi geçirtti
Fenerbahçe'den Van Persie'ye teklif!
Operasyon protesto edildi
Suriye sınırında Hollanda vatandaşı 5 kişi yakalandı
Cenazeler havalimanında karışınca...
Rıdvan Dilmen itiraf etti! "Aslında yanılmışım"
İngilizler Mert Günok'un peşinde!
Balıkçı ağına 105 yıllık Alman parası takıldı
Bakan Yıldız'dan petrol fiyatları açıklaması
Yemen'deki çatışmalarda 40 Husi öldü