Anasayfam YapFavorilere EkleHaber Bandı EkleReklamİletişim

Fatih Terim Florya Tesisleri'nde! Uzmanlar itiraf etti: Türkiye'yi eksik değerlendirdik! IŞİD içinde kavga: 17 ölü Celal KazdağlıCHP: Değişime neden direniyor?
Acıgöl'de trafik kazası: 2 ölü
Acıgöl'de trafik kazası: 2 ölü
24 Ekim 2009 Cumartesi 19:55
Güncellenme Tarihi 20 Ağustos 2014 Çarşamba 11:51
Nevşehir'in Acıgöl ilçesindeki trafik kazasında 2 kişi öldü

Edinilen bilgiye göre, Muammer Sayınsoy'un kullandığı 50 ED 604 plakalı traktör, Aksaray Caddesi'nde, Bayram Karadeniz yönetimindeki (15) 50 LA 586 plakalı motosiklete çarptı.

Ağır yaralanan motosiklet sürücüsü ile beraberindeki Hasan Vural (15) Nevşehir Devlet Hastanesindeki ilk müdahalenin ardından sevk edildikleri Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde yaşamını yitirdi.

Kazanın ardından traktör sürücü Muammer Sayınsoy gözaltına alındı.

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

Bu haber 360 kez okundu.

İnsanlık için acı rekor20 Ağustos 2014 13:39
BM'nin verilerine göre, dünya genelinde 81 milyon kişi yardıma muhtaç durumda yaşıyor. Bu kişilere yardım eli uzatabilmek için ise, 13 milyar Euro'ya ihtiyaç olduğu açıklandı.
Bonzai kullanan gencin 'İbretlik' görüntüsü20 Ağustos 2014 13:37
Bursa'da bir tür sentetik uyuşturucu madde olan bonzai kullandıktan sonra rahatsızlanan ve polis aracı ile hastaneye kaldırılan 16 yaşındaki M.K.’nın bilinci kapandı.
"7 Yaşındayım Namaza Başlıyorum" etkinliği20 Ağustos 2014 13:15
Etkinlik kapsamında düzenlenen "Namaza Başlama Merasimi"nde temsili olarak çocuk imam tarafından namaz kıldırıldı.
Sağlık Bakanlığı'ndan damacana su satışına yeni düzenleme20 Ağustos 2014 13:04
Sağlık Bakanlığı'nın, "Ambalajlı Su Satış Yerleri Hakkındaki Tebliğ"i Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.
Gelinlik ve damatlıkla denize girdiler20 Ağustos 2014 12:58
Yeni evlenen çift, Samsun'un uzun sahil şeridiyle ünlü Atakum ilçesinde gelinlik ve damatlıkla denize girdi.
Torba Yasa'da önemli gelişme20 Ağustos 2014 12:53
Milyonlarca kişinin beklediği Torba Kanun Tasarısı Eylül'de yasalaşacak.
MEB'den önemli adım! 81 ile genelge gönderdi20 Ağustos 2014 12:20
MEB, 81 ildeki okul ve kurumlara ait binaların uygun fiziki koşulları taşıyıp taşımadığının denetlenmesi ve okullarda iş güvenliği uzmanı bulundurulması amacıyla illere genelge gönderdi.
Atatürk'ün yatı "Savarona" kullanıma hazır20 Ağustos 2014 12:04
Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından devralınan Atatürk'ün yadigarı Savarona yatı, seçkin günlerine tekrar kavuştu.
9 ilçeye bugün elektrik verilmeyecek20 Ağustos 2014 11:46
Avrupa yakasında 9 ilçenin bazı bölgelerine bakım ve onarım çalışmaları nedeniyle bugün elektrik verilemeyecek.
Maden ocağında göçük20 Ağustos 2014 11:41
Zonguldak’ta TTK’ya ait bir maden ocağında meydana gelen göçükte 1 işçi yaralandı.
Türkiye'den Almanya'ya misilleme mi?20 Ağustos 2014 11:40
Deutsche Welle'nin haberinde Alman askeri nakliye uçağının İncirlik'e inmesine Türkiye'nin izin vermediği iddia edildi.
Tesis sahibi bile bile lades demiş!20 Ağustos 2014 11:26
Kumburgaz'da pazar günü deniz bisikletiyle gezinirken sert rüzgara yakalanan ve açık sularda kaybolan 5 gençle ilgili çarpıcı bir gerçek ortaya çıktı.
İnsanlık için acı rekor
Bonzai kullanan gencin 'İbretlik' görüntüsü